Menetrend
Szavazás

1008 yard margójára

2011. 01. 05. 11:24
Szerző: temp
Kategória: Cikkek
Bill Belichick és stábja mára méltán híres arról, hogy képes kezelni a máshol problémásnak bélyegzett játékosokat, és sikeresen építenek a csapatba olyan játékosokat, akikre a liga más csapatai nem figyelnek fel. Az előbbire kitűnő példa Corey Dillon a Cincinnati Bengals tehetséges, ám problémás játékosa, míg az utóbbiak közé sorolhatjuk BenJarvus Gree-Ellist.


A 2000-es évek elején a Patriots futójáték nem volt túl effektív, a megtett yardok alapján a liga legrosszabbjai közé tartozott. 2003-ban 3.4 yardos átlag teljesítmény mellett összesen 1.607 yardot tett meg a csapat a földön. Bill Belichick vezetőedző ekkor hozta a csapathoz Corey Dillont, aki 2004-ben egyedül többet futott, mint az előző évben az egész csapat (1.635 yard, 4.7 átlag). A veterán játékossal sikerült stabilizálni a futójátékot, bár Dillon sosem tudta megismételni a kiugró szezont, a Patriots immár a liga első felébe tartozó mennyiséget haladt a földön. Corey Dillon azonban nem lett fiatalabb, így a 2006-os drafton, a nagy rivális Indianapolis Colts előtt a Patriots Laurence Maroney-t a Minnesota egyetem tehetséges futópárosának tagját választotta, ő azonban talán sérülései, talán stílusbeli problémái miatt sosem váltotta be igazán a hozzá fűzött reményeket. Bár a Patriots továbbra is jó számokat produkált a megtett yardok terén, igazi kiemelkedő futója nem volt a csapatnak, senkinek nem sikerült még 900 yard fölé sem jutni Dillon debütáló évét követően.
 
2005 Dillon 733 yard
2006 Dillon 812 yard
2007 Maroney 835 yard
2008 Morris 727 yard
2009 Maroney 757 yard

A 2010-es szezon azonban komoly változásokat hozott. Bár a charton továbbra is a Maroney-Fred Taylor páros tűnt a kezdő futó szerep várományosának, az előbbi játékos nem lépett pályára egészen addig, amíg el nem cserélték, míg az utóbbi szinte az egész évben sérülésekkel küzdött. Ahogy a korábbi években is megszokhattuk, a beugró szerep a "leggyorsabb ügyvédi irodára" maradt. A 2010-es futójátékot azonban nem csak a backek teljesítménye befolyásolta. Green-Ellisnek előtt a támadó falnál is komoly problémák merültek fel. Több kezdő játékos megsérült, míg a liga egyik legjobb futás blokkoló guardja Logan Mankins a szerződése körüli problémák miatt maradt távol a pályától. Ilyen előzmények tudatában talán mindenkit meglepetésként ért az 1.000 yardos teljesítmény, de talán ennél is megdöbbentőbb az az adat, hogy közben egyetlen alkalommal sem adta el a labdát Green-Ellis.

CSAPAT STATISZTIKA

  2009 2010
  Passz Futás Passz Futás
Megtett yardok 4.436 (3.) 1.921 (12.) 3.847 (11.) 1.973 (9.)
(%) 70:30 66:34
Átlag 7.7 (10.) 4.1 (19.) 7.9 (4.) 4.3 (10.)
TD-k száma 28 (7.) 19 (6.) 37 (1.) 19 (2.)
Mérkőzésenkénti átlag 277.2 (3.) 120.1 (12.) 240.4 (11.) 123.3 (9.)
Labdaeladások 13 (22.) 7 (16.) 5 (32.) 2 (31.)
Kísérletek száma 592 db 427 db 507 db 454 db
(%) 58:42 53:47

EGYÉNI STATISZTIKA

Azon futók, akik legalább 200 alkalommal cipelték a labdát, és 4.3 yardos cipelésenkénti átlagnál jobbat értek el.

név labdacipelés átlag fumble
Jamal Charles 230 6.4 3
LeSean McCoy 207 5.2 2
Darren McFadden 223 5.2 4
Arian Foster 327 4.9 3
Adrian Peterson 283 4.6 1
Ahmad Bradshaw 276 4.5 7
Matt Forte 237 4.5 3
BenJarvus Green-Ellis 229 4.4 0
Peyton Hillis 229 4.4 8
Maurice Jones-Drew 299 4.4 2
Chris Johnson 316 4.3 3

Futott tuchdownok száma

no. név td
1. Arian Foster 16
2. BenJarvus Green-Ellis 13
2. Rashad Mendenhall 13
4. Adrian Peterson 12
4. Michael Turner 12

Hozzászólások

2011. 01. 05. 13:34
kookesz
Jó ez a fickó nagyon! Nem sztár, de teszi a dolgát becsülettel!
És az ellenfelek is remélem jobban készülnek majd rá. Ez pedig még jobban kedvez majd Tomnak és az elkapóknak! Nagyon kiszámíthatatlanok leszünk remélem!
Go Pats!
2011. 01. 05. 14:27
Sztyopa
Elég ha Brady fog ki rossz napot,vagy a fal csődöl be előtte lásd 2007 és máris baj van.
2011. 01. 05. 14:51
Nagyon jó a cikk. Köszönöm :)
2011. 01. 05. 14:53
sirCharles
..."semmi" baj nem lett volna akkor, ha befújják azokat az iszonyatos holdingokat a Giants O-falon... De ez már sajna történelem :-)

BJGE és Woodhead szerintem túlteljesített minden várakozást, ennél jobb futópáros nem kell a Patriotsba.
2011. 01. 05. 16:14
lolvin
Fantasztikus amit BJGE véghezvitt a szezonban, ki hitte volna, h pont az idén lesz ismét 1000 yardos futója a csapatnak, és pont ő...de le a kalappal előtte, és amit miatt még nagyobb dicséretet érdemel az a 0 fumble, végre nem kell azon izgulni, h a futóink szanaszét szórják a labdát mint tavaly LoMo...

Mindemelett dicséret illeti az OL tagjait, és nem kevésbé Krumplit és Gronkot, mindketten kiválóan blokkoltak, Gronk igazi ász lett a csapatban, nála jobb TE nem is kell, még jó, h Gresham nem volt már bent, meggyőződésem, h Gronk eddig jobb teljesitményt mutatott mint Gresham, igaz nem ebben a csapatban játszott, de most ugy tünk a tavalyi rookie TE szekció legjobbját sikerült elhoznunk...

A 2007-es SB előtt is már rágtam a körmöm a Giants DL miatt, bárki mást szivesen láttam volna ellenfélnek csak ne a Giants lett volna az, nálunk minden a DL ról szól, ezt bizonyitja az idei Pierre-Paul pick is, a már amugy is kiváló DL-ba huztak ismét első körben...

Az idén két-három csapattól tartok, az egyik a Colts, az AFC-ben szerintem mindenki mást lemosunk, max a KC jelenthet gondot, ha folyamatosan tudják uralni az órát futással...az NFC-ben is pedig a Saints és a GB az akitől én személy szerint parázok, a többieket megesszük reggelire :)

Tud valaki valamit Wright sérüléséről? elvileg agyrászkódás miatt nem lépett pályára már jó ideje, de valahogy nehezen tudom elképzelni, h ennyi ideje nem tisztult ki...
2011. 01. 05. 16:30
crucified
lolvin:

Én is ettől a három csapattól tartok, de legfőképpen a Colts-tól. De az már mentális meccs lesz, aki fejben jobban ott van, az nyeri. Én BB mentorálásban bízok.
2011. 01. 05. 16:40
focilap
Én lassan minden csapattól tartok. A DLine nagyon vékony. Anélkül pedig nehéz lesz.
Jelenleg:
Kezdő: Warren Wilfork Pryor (ha nem komoly a sérülése)
Ez még így annyira nem is vészes, de a depth ami van az borzalmas.
Love, Cohen, Ellison, Moore
Kár Deadrick hülyeségéért...
Ez szerintem a playoffra nagyon vékony lesz.
2011. 01. 05. 16:59
3. Sztyopa: ... ettől még nyertünk volna, ha Eli nem mászik ki a sack-ből, és Tyree fránya sisakja nincs csirizzel bekenve ;) Azért két "csoda" 10 másodpercen belül már sok volt, még a 2007-es Pats-nek is.

8. focilap: azért Love-ot és Moore-t nem mondanám borzalmasnak, szerintem nagyon elszántak... sőt a másik kettőt se mondanám annak, bár csak bízni tudok abban, hogy keményen odateszik magukat, ha kell...

Egyébként én is tartok minden csapattól, de nagyon bízom a fiúkban!
2011. 01. 05. 17:09
focilap
Moore-nál az a baj, hogy csak passz szituknál lehet a Dline-ban, mert amúgy kicsi. Én inkább a futás elleni védelem miatt aggódok. (Még mindig a fejemben van a tavalyi ravens elleni meccs, ahol gyakorlatilag csak futással megvertek.
2011. 01. 05. 18:10
typhoon77
Focilap, tudsz valami pontosat Deaderickről? Milyen hülyeséget csinált?
2011. 01. 05. 18:11
sirCharles
A playoffban már mindenki abból fűz, amije maradt januárra. Szerintem kár azon keseregni, hogy melyik poszt a vékony, azzal kell megoldani, aki hadra fogható és kész. Mindenhol vannak sérültek...

Védelemben egész idényben nyeljük a yardokat - én már nem is idegesítem magam rajta, ha összehoznak ellenünk 350-400 yardot támadásban. Idén a védelmünket ígyis-úgyis a szerzett labdák tartják életben, nem valószínű, hogy ez máshogy lesz a rájátszásban. Ha minden meccsen jön 1-2 szerzett labda, akkor biztosan nyerünk (mert annyira jó a támadóalakulatunk), ha nem, akkor már neccesebb a dolog.

Érdemi változást szerintem jövőre sem fog hozni, ha Pryor helyén Ty Warren, vagy Butler/Arrington helyett Bodden játszik.
2011. 01. 05. 19:21
szeder
2011. 01. 05. 20:00
sirCharles
6. QB Dog Killer, Eagles

:-D
2011. 01. 05. 20:24
infidelitas
@sirCharles: ellent kell mondjak, Ty Warren és Bodden visszatérésével határozottan javulni fog a D-nk. Főleg Bodden jelent minőséget Butlerhez képest...
Abban igazad van, hogy a PO-ban azzal kell főzni, ami van. Pont most olvastam, hogy új DL-t igazoltunk le, Atiyyah Ellist.
Szerintem a Wrigt, Pryror kettősből egy fel fog épülni. Moore nagyon bevált eddig, Love-nek még egy picit fejlődnie kell. VW pedig DE-ként is bevethető, mint azt a szezon folyamán láttuk. Spikes pedig visszatérhet, ami megnyugtat, főleg futás ellen.
2011. 01. 05. 20:25
infidelitas
2011. 01. 05. 20:52
sirCharles
infidelitas

Lehet igazad van, de én tavalyról szinte minden meccsel kapcsolatban arra emlékszem, hogy hírből sem ismerte a csapat a passrusht. Pedig játszott Ty Warren-től kezdve mindenki. Idénre nagyjából annyit változott a felállás a front7ben, hogy Ty Warren helyett jó(!) cserék játszanak, jött Gerard Warren a Jaguarstól, jött ILB posztra Spikes, és jött egy tehetséges rookie Jermaine Cunningham OLB-nek. Emberanyag alapján szerintem talán erősebb is a tavalyinál a mostani D, mégis ugyanúgy futószalagon kapjuk a yardokat néha.
Attól, hogy Warren és Bodden visszatér, én semmiképp sem várok 100 yardos javulást a védelemtől, mert egyrészt mindegyik season ending sérülésből és egész éves IR-ből tér vissza, másrészt meg mindegyik idősebb lett egy évvel.

A passrushunk idénre sem javult osztályokat, így viszont játszhat itt CB-t Darrelle Revis és Champ Bailey együtt, akkor is nyelné a yardokat a secondary. Ha nincs Jets szintű passrush, akkor szerintem hiába áll újra csatasorba Ty Warren és Bodden is, a bekapott yardjaink érdemben nem fognak csökkenni. Ami egészen addig nem is baj, amíg ennyi labdát szerez a védelem. Valahogy a védelmi felfogásunk is ilyennek tűnik legalábbis számomra idén, hogy engedjük engedjük egy ideig az ellenfelet, ügyelve arra hogy azért egy nagy játékot se engedjünk, és aztán szinte "sípszóra" egyszer csak behúzza a féket a D, és mindenáron megpróbál labdát szerezni. Ez idén szinte hibátlanul működik, és szerintem ezen pár kezdőember visszatérése sem fog gyökeresen változtatni.
2011. 01. 05. 22:06
temp
Pass rush vs secondary.

Volt valahol egy statisztika, hogy ellenünk próbáltak az egyik legtöbbször passzolni az ellenfelek. Ez persze automatikusan azzal jár, hogy ha nagyon sokat kísérleteznek, akkor "nyeli" is a védelem a yardokat előbb utóbb.

Az jó kérdés, hogy mi ennek az oka, például a futás elleni védekezésünk a meccsek nagyobbik részén jól működött (ok, pl a Browns ellen meg egyáltalán nem, ami meglepetés volt, mert ott kb csak az ellen kellett volna készülni). Esetleg eleve azért próbáltak meg passzolni ellenünk, mert gyengének tartották a secondary-t, ez ellen szól viszont, hogy Devin azért nem tolta rosszul, még ha a túloldalon renszeresen zavarba is lehetett hozni a védelmünket.

Viszont egy szó mint száz, a Patriots idei védelmét sokan leírták már a szezon előtt, erre szerintem a csapat alaposan rácáfolt, masszív kis alakulat volt, sok turnoverrel, és amikor nagyon kellett, akkor jöttek a nagy játékok.

10 meccset nyertünk 1TD-nél többel
7 alkalommal engedtünk 3TD-nél kevesebbet az ellenfeleknek

A meccseink képe sem azt mutatta, hogy egyfajta régi jó Saints játékot játszunk, ahol a védelem simán kap 30+ pontot, és ha mázlink van, akkor így is többet termelünk, ha pechünk, akkor akár 40+ szerzett pont mellett kikapunk.
2011. 01. 05. 22:20
csori71
sirCharles
…”semmi” baj nem lett volna akkor, ha befújják azokat az iszonyatos holdingokat a Giants O-falon… De ez már sajna történelem :-)

köszönöm ezt neked!!ez azóta nyomja a lelkemet csak nem akartam panaszkodni e miatt..azt sem tudom hányszor néztem vissza azt a bizonyos menekülést ...televolt holdinggal!!!!!
2011. 01. 05. 22:31
Patriots defense: Bend but not Break defense.
.
2011. 01. 05. 22:40
Aic
Az egyik sporttv-s közvetítésben beszéltek róla, hogy a tavalyi és az idei saints védelem között az a különbség, hogy tavalyi sok labdaszerzéssel nagy playeket csinált, az idei pedig dominálja az ellenfeleket, de épp emiatt kevesebb labdát szerez.
A mi védelmünk az első felét idén tökéletesen csinálta, viszont ebben ebben azért elég nagy a szerencse faktor. Az idei évben mutatottak alapján nagy lehetősegek vannak a védelemben, de azért még van mit foltozni. A Brady utáni korszakra feltétlenül szükséges lenne egy domináns védelem kialakitása, hogy az ujjáépülő offense megkaphassa azt a támogatást a védelemtől, a 2000-es évek első felében Brady kapott. A két utolsó draft eredménye (játékosanyag+cetlihalmozás) mindenesetre bizakodásra ad okot:)
2011. 01. 05. 22:42
sirCharles
viito

Teljesen egyetértünk, részemről csupán annyi "fenntartással", hogy azért ennyi turnoverhez szerencse is kellett azért bőven, és ilyen TO-mutatót nagyon-nagyon nehezen lehet évről-évre produkálni, ha egyáltalán lehet.

Mi aztán igazán tudjuk, hogy sportban nincs ha... de ha nem jöttek volna a szerzett labdák ilyen számban, akkor ennyi benyelt yarddal igen nehezen tartanánk ott, ahol jelenleg vagyunk. Az is igaz persze, hogy a szerzett labdák döntő része nem csak úgy az ölünkbe hullott, hanem megdolgoztunk érte keményen, de szerintem Belichickék komolyan odafigyelnek majd arra az offseasonben, hogy jövőre ne így nézzen ki a védelem által bekapott yardok száma:

Bengals 428 yard
Jets 336 yard
Bills 374 yard
Dolphins 400 yard
Baltimore 377 yard
Chargers 363 yard
Vikings 410 yard
Browns 404 yard
Steelers 425 yard
Colts 467 yard
Lions 406 yard
Jets 301 yard
Bears 185 yard
Packers 369 yard
Bills 369 yard
Dolphins 250 yard

Ha nincs ilyen TO-mutatónk, szinte biztos, hogy nem pihennénk a hétvégén ;-)
2011. 01. 05. 22:59
Aic
ha nincs ilyen TO-mutatónk, szinte biztos hogy pihennénk...
2011. 01. 05. 23:25
tomi-tomi
Szerintem az idény egyik legizgalmasabb kérdése, hogy hova is tegyük ezt a védelmet.
Bizony már sokaknak eszébe jutott az idei Pats és a tavalyi Saints közötti hasonlóság. Egyértelműen a Pats ráment a TO gyártásra, BB ingyen szerzett lehetőségeknek, illetve pontoknak tartja őket.
Az engedett yardok véleményem szerint nagy hibával mondja meg egy védelem erejét. (Általánosságban véleményem szerint az nfl.com statisztikáiból egyedül a 3rd down mutató releváns) Pl. a felsorolt yardokból szerintem 600-800 yardot le lehet venni a garbage time miatt.
A coldhardfootballfacts használja a Bendability Index-et: Hány yardot kell megtennie az ellennek egy pontért. Ott bizony 4. a Pats D.
Szóval ennek alapján úgy tűnik, hogy mi hosszú drive-ot engedünk, aminek a vége sokszor szerzett labda, vagy FG.
Amiben egyértelműen gyengék - tökutolsók! - vagyunk az az engedett 3rd down. Ebből ered és ehhez nem szoktunk hozzá, hogy nem mi uraljuk az órát. A Green Bay meccs jó példa erre.
Ellenben akkor láthattuk azt is, hogy brutális erőnléte van a védelemnek. Azelőtt egy héttel a Ravens védelmét a Texans ellen a 4. negyedben effektíve infúziózni kellett, pedig nem kaptak akkora terhelést, mint a Pats D a GB ellen.
Ami még eszembe jutott, mi egy game by game felkészülésű csapat vagyunk, idén a Def fókuszába az "ezektől hogyan szerezhetünk labdát nagy játék engedése nélkül" c. témát helyezték. (Egész évben 13 nagy játékot engedtünk!)
Szóval nálam ez egy nagyon jó, bár néha erős vérnyomásnövelő hatású védelem.
2011. 01. 05. 23:31
Bulow
Nem olvastam végig minden kommentet, tehát bocs ha ismétlés: a bostonon olvastam, hogy BJGE nemcsak idén, hanem NFL pályafutása alatt még egyetlen fumblet sem követett el (cca 320+ carry közül)! És ez a megbízhatóság nála végképp döntő! Viszont sajnos a tárgyalásoktól függően ő is és Woody is FA lesz (lehet?), aki jobban ért ehhez fejtse ki...
2011. 01. 05. 23:37
tomi-tomi
Woodheaddel szerződést kötöttünk 2 vagy három évre, ő nem lesz FA. BJGE viszont igen, azt nem tudom, hogy RFA vagy FA.
2011. 01. 05. 23:47
sirCharles
tomi-tomi

"A coldhardfootballfacts használja a Bendability Index-et: Hány yardot kell megtennie az ellennek egy pontért. Ott bizony 4. a Pats D.
Szóval ennek alapján úgy tűnik, hogy mi hosszú drive-ot engedünk, aminek a vége sokszor szerzett labda, vagy FG."

Ez egészen addig működik szépen, amíg "csak" FG vagy szerzett labda a vége. De mi van akkor, ha elkezdenek fogyni a szerzett labdák a tarsolyból...?
Amit szerintem nagyon jól kiemeltél, az engedett 3rd downok, egyrészt rendre ott kaptunk/kapunk rengeteg yardot, plusz ennek a hibájából következő újabb 1st, 2nd & 3rd down-ból, és így úszik a time-management is. Itt már lehet filózni, hogy a tyúk vagy a tojás volt-e előbb. Szerintem semmiképp sem jó ennyi yardot engedni az ellenfeleknek, mert a PO-ban 1000%, hogy készülni fognak a labdaszerzős stratégiánkra az ellenfelek.
2011. 01. 06. 00:09
lolvin
2011. 01. 06. 00:23
sirCharles
BJGE nem hinné, hogy itthagyná a Patriotsot. A mi rendszerünkbe tökéletesen illeszkedik Woodheaddel együtt, és mindketten tipikus Patriots alkatok: hatalmas kikukázott tehetségek, akik szerények, és mind emberileg, mind teljesítményileg tökéletesen illeszkednek ehhez a franchise-hoz. Ezzel szerintem ők is tisztában vannak.
2011. 01. 06. 00:31
non4m3
szeder
2011. 01. 05. @ 19:21

2010 Fantasy Football Playoff Rankings: Defenses

1. Patriots

ezen jót röhögtem :DDD
2011. 01. 06. 00:33
Habba
Pryor elvileg játszott a Miami ellen, Wright pedig már doubtfull ők játszhatnak a playoffban.
Én Cunninghamre és Banta-Cainre lennék kíváncsi. Spikes visszatérésének nagyon örülök! Vele hatékonyabbak leszünk a futás elleni védekezésben.
Két kérdés: Cunninghamről és Banta-Cainről lehet-e tudni valamit, illetve az eltiltottak listájáról lehet-e aktiválni még Deadericket?
2011. 01. 06. 00:41
elbandi
sirCharles

A védelem által engedett yardokkal kapcsolatban: átnyálaztam az utolsó 5 év rájátszásba jutott védelmeinek a statjait, és a legtöbb yardot az SB győztes Saints kapta (357.8-at)az alapszakaszban. A legyőzött Colts a 6. lett (339.2-vel). Az idei átlagunk (366.5) tehát nem lehet akadálya a döntőbe jutásnak. Másrészt, ha csak az utolsó 5 meccsünket nézzük, akkor a védelem 295 yardot engedélyezett meccsenként.
2011. 01. 06. 00:43
Maniac84
Az engedett yardok statra nem nagyon érdemes adni. Szerintem egy D két legfontosabb statja, hogy mennyi pontot enged, meg mennyi labdát szerez. A Pats D-t BB meg tudatosan a TO-kra kezdte el felépíteni, annak a sok szerzett labdának igen kis része volt ajándék, majd mindegyikért megdolgozott a D.
Egyébként nekem van egy olyan érzésem, hogy BB megnézte a következő 2 statot és ennek megfelelően alakította ki ezt a csapatot:
-BB éra alatt 61-2 30+ szerzett pont esetén a mérleg
-pozitív TO mutató esetén 83-3 2002 óta a mérleg
A szezon második felében gyakorlatilag azt láthattuk, hogy mi történik ha mindkét feltétel teljesül, szinte legyőzhetetlen a csapat. Az O úgy van felépítve, hogy a 30+ szerzett pontos mutatót el tudja érni. A D meg úgy, hogy TO-ban legyen nagyon jó. A statok alapján az is elég, hogy csak az egyik feltétel teljesüljön és máris 95%-os a győzelmi esély, ami nem kicsit brutális.
2011. 01. 06. 00:44
tomi-tomi
sirCharles

De mi van akkor, ha elkezdenek fogyni a szerzett labdák a tarsolyból…?
Fogalmam sincs:-)
Keményedik (az ő szlengjükben "zselésedik")ez a védelem az idény során. Összefüggésben a 3rd downokkal: az év elején majd minden 3rd és 10+ szitut megoldott az ellenfél, decemberben én kettőre emlékszem - biztos volt még, de kettő maradt meg, mint igazán bosszantó: Chicago és GB. Szerintem ezek az igazán fájó 3rd downok, amikor nagy játékkal igazán hosszúra kényszeríted őket és mégis megcsinálják.
Én az elmúlt 5-6 év alatt azt érzékeltem, hogy az amerikai foci "momentum" sport. Egy meccsen egy csapatnak van két-három olyan momentuma, amelyeket ha kihasznál, teszi zsebbe az egész mérkőzést. Ezeket a momentumokat szállíthatja a Def, az ST, vagy (általában a meccsek végén) az Off.
A Pats azon egyik ritka csapat, amelynek a támadói már a meccs elején-első felében képesek ilyen momentumokra. A védelemnek ilyenkor mindössze az a dolga, hogy ne csessze el. Idén elcseszés egyszer volt, persze a Colts ellen, de csak majdnem.
Még a Browns ellen is a védelem szállított 2 momentumot a meccs elején. FG-n tartják az első drive-ot, válaszunk: Gronk a kickoffnál azt hiszi, hogy a punt szabályai élnek; 10 yardról TD. Szerzett fumble, válaszunk: 3rd &out. A harmadik momentumnál tökön lőjük magunkat, Gronk fumble 2 yardnál. A 2. félidőben úgyis játszunk: tökön lövötten döglödően.
Nekünk el kell fogadnunk, de szerintem élvezzük is, hogy a Pats támadó oldalról fogja meg a focit, itt az offense csinálja a nagy dolgokat, nekünk belátható időn belül nem lesz Steelers, Ravens, Bears szintű védelmünk. Hozzanak meccsenként két-három momentumot és ne adják le az előnyt. Az nálunk nem lehet tragédia, hogy engednek 20-25 pontot. Ezt idén magasan felül teljesítették.
Hogy mennyire lesz ez elég a PO-ban? Ha nem is lesz ennyi TO, akkor is bízhatunk az eddig méltatlanul nem emlegetett RZ def-ben. Én ennek alapján is és már csak hagyományból is a Coltstól fosok a legjobban, sok volt nekem az elmúlt két vagy három meccsünk. Bár PM nagyon neki volt keseredve a meccsünk után, hogy ennyi és ilyen csúfság nem esett meg vele, ahányszor félreolvasta snap előtt a védelmünket. Ő bizony mindhárom INT-ért saját magát okolta. Amilyen munkalkoholista, nem tudom, be tudjuk-e húzni megint a csőbe. Szóval bízom a Jetsben vagy a Steelersben, hogy eltakarítják őket. Ha nem, január 26-án rengeteg hajtépés, ősz hajszál vár ránk. A többi négyet az Off-nek kell tudnia elintéznie több-kevesebb nehézséggel, ott a def-nek nem kell extrát nyújtania.
2011. 01. 06. 00:57
lolvin
tomi-tomi


teljes mértkében egyetértek a szavaiddal...
2011. 01. 06. 01:14
non4m3
Aic
2011. 01. 05. @ 22:40

én is hallottam ezt a sporttv-ben és utána néztem, saints tavaly csak +11es mutatója volt (nekünk ügye most +27), most meg -5-s

nem tudom mennyire számít soknak az a 11 és mennyire hasonlítható a mi 27ünkhöz
2011. 01. 06. 01:19
tomi-tomi
lolvin

Megtisztelsz, nagyon örülök.

Maniac84

Így van, ez az Off arra van optimalizálva, hogy meccsenként jusson el 4-6 alkalommal a Red Zone-ba - akárhonnan, és ott min. 2/3 arányban érjen el TD-t. Az ilyen szempontból necces meccseinken (nincs meg a 30+ pont) általában a második feltétel nem teljesült. (A szeptemberi Jets meccset én a Moss-saga Pats fejezetének záró epizódjaként könyveltem el.)
2011. 01. 06. 01:29
non4m3
Én amondó vagyok az a D, aki ezt az Off-t, ami ennyire sokoldalú meg tudja fogni, az megérdemli hogy AFC champet/SBt játsszon

Nem tudom elképzelni hogy egy BB edzővel, TB vezérrel egy PO meccsen szét tudjon esni az O-ünk
2011. 01. 06. 03:14
tomi-tomi
sirCharles

Hát ha lesz SB, akkor mindenképpen izgulni fogunk:-)
Ha valamelyik csapat szurkolótábora megtanulhatta, hogy ebben a sportban nincs sebezhetetlen csapat, azok mi vagyunk 2008. februárja óta:-) vagy :-(( ?
Komolyra fordítva. Igen, ez a védelem mindennel együtt a PO-ban komoly kockázatokat hordoz. Fiatalok, tapasztalatlanok, egész évben fejlődniük, tanulniuk kellett. Az újoncokat fenyegeti a kint "rookie wall"-nak hívott jelenség: a 12 meccses, november végéig tartó egyetemi szezon után a profik között decemberben-decembertől erősen csökkenhet a teljesítményük (nekimennek az újonc falnak) akár fizikálisan, akár mentálisan kimerülnek - lehet Hernandez nehezen javuló csípő sérülése is ide sorolható.
De a PO-ra nem érkezik egy csapat sem tökéletes állapotban, s itt billenhet felénk a mérleg, mert hatványozott jelentősége lesz az edzői stáb munkájának, mert We trust in Bill.:-)
Aki egyébként ma olyan filmes elemzést tartott a csapatnak mindenkire kitérve, ami után Brady azt nyilatkozta, hogy az elemzés alapján úgy érezhették magukat, mintha 2-14-gyel zárták volna az alapszakaszt. Ezek után szinte jól is eshet nekik a másik mantra: a PO elejére mindenki 0-0-val érkezik:-)
2011. 01. 06. 03:33
sirCharles
tomi-tomi

:-D
A csapat meglepő teljesítménye szerintem az edzői stábot is magával rántotta jó értelemben, Belichick is talán élete formájában van, annyira összerántotta ezt a szezon előtt még PO-ba is alig-alig várt csapatot. Szóval rajtuk biztos nem fog bukni a siker :-D

Az ilyen videózásokra meg a sok fiatal miatt hatványozottan szükség van (ejj de jó edző Belichick...), mert amint elhisszük, hogy ilyen alapszakasz után nincs már új a nap alatt, azonnal vége a dalnak. Szerintem a rutintalanságunk a védelmünknél is nagyobb ellenfelünk a szezon további részében, úgyhogy jó is, hogy karban tartja a fejeket Bill Mester :-D
2011. 01. 06. 08:44
Aic
non4m3
2011. 01. 06. @ 01:14

Azért a D-jük 26 INT-et csak összeszorgoskodott tavaly. A mi O-nk kicsit jobban vigyáz a labdára, ezért ez a csodálatos mutató.
2011. 01. 06. 09:01
TÖRÖLT
Team logo New England Patriots 1/5 Marques Murrell (LB) signed.
Marlon Favorite (DT) practice squad addition.
Atiyyah Ellison (DT) signed.
2011. 01. 06. 11:08
typhoon77
Sziasztok! Ismét Gronk:
http://www.nfl.com/partner/story?id=09000d5d81d69b05&partnerType=rookies
Csak Ő és két QB tudott duplázni.
Más. Tudja valaki, hogy miért van felfüggesztve Deaderick?
2011. 01. 06. 11:34
Montesclan-pats
Tomi-tomi Te tényleg nagyon jókat írsz.
És sztem sir Charles-nak is igaza van, és BB élete formájában van,( egy ilyen nő mellett- na hallod!) és valószínűleg az egész edzői kar.
Kezdve azzal. hogy levették a " nagy generáció" képeit a falakról, és kezdenek rájönni, hogy ez maga az új " nagy generáció".

És valaki azt is nagyon jól írta, hogy TB és az off play-ket hívó edző végre nem köt kompromisszumokat Randy érdekében-kiszolgálására, hanem csak az eredményességnek vannak alárendelve.
És Brady végre nem egyike a főnököknek, az öregeknek, hanem a főnök, és hálisten nem öreg.
És úgy főnök, hogy alázatos, hogyha kell tüzeli a csapatot, ha kell nyugodt-mint idén.
Nem szeretném látni, ahogy tavaly tehetetlen volt a Balt. ellen, és még csak nem is tüzelte a többieket. Idén csak a Kóc ellen a végén láttam olyannak.
De tavaly egész évben alacsonyabb fokon izzott.
Nem tudom elképzelni, hogy ha nagyon kell, ne tudna vezetni egy győztes drive-ot, ha arra van szükség.
A tavalyi év ikonikus pillanata is megváltozott idénre:
Kóc meccs 4és 1, az off-fal próbáljuk megoldani,mert nem bízunk a D-ben, idén már bízunk, igen mindenki bízik a másikban , hogy megcsinálják- és talán éppen ETTŐL csinálják meg.
Nagyon amerikai, mégse nyálas- és MŰKÖDIK.

Az utolsó meccs utáni nyilatkozataik mind ezt támasztják alá- olvasd csak al Fred Taylort, hogy nyilatkozik BJGE -ről,- hogy a címhez is csatlakozzak -vagy a többieket.
Példaértékű, és ezért érzem büszkeségnek, hogy ennek a csapatnak szurkolok.
Mert pozitív, mert a jó értékeket sugározzák, és ezek mellé odaszegődik a szerencse is.
Ezért tudok bízni a csapatban.
Kicsit olyan, mint a gyermekünk: jó gyerek, mindent megtett a siker érdekében, nagyon jól felkészült, jó ember- olyan amilyennek neveltük, ha mégsem sikerül bármilyen megmérettetése, az sem baj, csak próbáljon meg mindent, tegye ki szívét- akkor már megtett mindent- mi úgyis szeretni fogjuk.
Hajrá Patriots! Hajrá Hazafiak !
2011. 01. 06. 11:35
non4m3
kicsi off

sztetek WW-nek van esélye megnyerni az év visszatérő díját?
2011. 01. 06. 12:27
non4m3: Elég nagy szerintem. Az nfl.com-on volt pár napja egy beszélgetés, amiben az MVP-ről meg a különböző egyéb lehetséges nyertesekről beszélgettek. És WW.t nagy esélyesként emlegették.

Más: Nem nagyon értem, hogy miért a Colt-tól féltek a legjobban az AFC-ből? Oké, hogy van egy PM, aki sok szép dologra képes, de alig van 1-2 célpontja. NAgyon sok az IR a csapatban. Hogy most előhozzuk az alapszakasz meccset, mint példát? Háááát.... nem hiszem, hogy jogos. Az ott megtörtént. Az utána levő nyilatkozatokból is kiderült, hogy tudják baromira elszúrták, mert kiengedtek. Szerintem az után a meccs után jött igazán a 60 perc foci. Tehát én pont tőlük nem félnék. ÉS ha azt nézem, akkor a Jets-től sem. Kaptak egy nagy kalapálást az tény. De Sáncsíz válla nincs jól. HA most a Colts védői egyszer-kétszer begyalulják, akkor csak nekünk tesznek szívességet. Engem inkább a másik ág zavar. Akár Ravens, akár Steelers jön, lesz egy egy olyan játékosuk a D-ben, akik ellenünk nem játszottak (vagy Polamalu játszott??). Reed, akkor még sérült listán volt. ÉS én inkább ettől tartok. Az O megint más kérdés a két csapatnál. Mert a Steelers-nél azért Big Ben idén nem annyira jó, mint korábban (szerintem, ezzel lehet vitatkozni persze), tehát azt kevésbé érzem veszélyesnek. Ravens-t picit jobban. Flacco sem béna gyerek. Plusz azért az elkapó gárda sem gyenge. Boldin már beilleszkedett, Hu Smadzade is jó, mégha nem is vezető szerepben van, meg a többiek.
Jah és a KC. Jamaal Charles és Bowe nagyon jók a posztjukon. És Cassel is kellemesen termel idén. Tőlük tán én sem tartok annyira, de őket sem lehet leírni. Nekik örülnék. Kíváncsi lennék a két Pats csatájára :)
Summa, tehát én a Ravenstől tartok a legjobban. MÉgpedig Ed Reed miatt. Egy csomó stat szól idén arról, hogy mennyit javult a D-jük mióta visszajött.
Persze, a SB-ba várom a mieinket, bárki is kerüljön az utukba és egy gyűrűt szeretnék nekik kívánni.
2011. 01. 06. 12:35
http://www.nfl.com/news/story/09000d5d81d7b69f/article/handing-out-postseason-hardware-brady-is-a-big-winner?module=HP_cp2

Na itt a link amiben az általam említett videó... Mondjuk a Comeback-hez itt Vick-et adják, ha már sem MVP sem OPY :) Lehet szemezgetni. Bár itt van egy-két általam hülyeségnek tartott dolog, de ez van. Persze a cikk is csak egy vélemény.
2011. 01. 06. 12:35
non4m3
Paul43
2011. 01. 06. @ 12:27

Igen láttam én is, ezért merült fel bennem a kérdés, igazából azzal nem vagyok tisztában hogy kik vannak még akik "jelöltek" lehetnek
2011. 01. 06. 12:36
tomi-tomi
Montesclan-pats

Köszönöm!
Az elején nem kevered TB-t és BB-t? :-) Igaz, Bill feleségéről fogalmam sincs kicsoda, lehet ő is jó nő.
Tényleg, ahhoz képest hogy a cikk BJGE-ről szól, mi elég jól elfilózunk a def-ről. Viito a hibás, ő kezdte :-)
Nekem mindig is nagy kérdés volt, hogyan lehet megoldani három különböző csapatrész összehangolását, csapattá kovácsolását úgy, hogy nem egyidőben teszik a dolgukat. Tehát hogyan lehet bizalmat építeni, "chemistryt" fejleszteni. Most valóban úgy tűnik, nálunk sikerült kimagasló csapategységet építeni. Nagyon sikeresen tölti be mindenki azokat a szerepeket is, amik a csoportdinamika szempontjából fontosak (vezetők, "szakértők", mentorok stb.)
Az a 4th&1! Regényeket írnak-fognak írni róla. Itt most csak annyit, az akkori Def. azt mondta, hogy ők pont a bizalom jeleként élték meg a döntést. Ti akár 30 yardról is megállítjátok PM-et. Minden csak nézőpont kérdése, aztán az is lehet, hogy füllentettek :-)
Igen olvastam Taylor nyilatkozatát (lehet, egy picit itt félrefordították, nekem az eredetiben az jött le, hogy pont neki vannak gyenge napjai, s akkor gondol BJGE-re, és máris kipattan az ágyból), nagyon szimpatikus, ő is egyike azoknak, akik megérdemelnének egy gyűrűt az egész pályafutásuk alapján. Úgy tűnik egyébként, hogy vissza fog vonulni.
Nagyon fontos volt az egész csapatnak, hogy BJGE elérje az 1000 yardot, szvsz ha kellett volna az egész 4. negyedben csak futottunk volna ezért. BB persze a sajtótájékoztatón letagadta, hogy fontos lett volna, ha nem lett volna az ölelkezés, még azt is letagadta volna, hogy észrevette, hogy mikor érte el az 1000 yardot. Brady INT mentes passzkísérlet rekordjánál ezt mondta! :-)
BJGE - ahogy sirCharles írta - hozza a tipikus Patrióta értékeket, még BB is tanulhatna tőle nyilatkozni. Szerintem sem lesz gond a szerződtetésével. Egyébként már egyetemi évei alatt sem volt fumble a neve mellett soha. Most keresgetik a középiskolai statjait, mert az igazi amerikai történet lenne, az RB, aki soha nem ejtette el a labdát. Igazán senki nem érti, miért lett UDFA, egyetlen magyarázhatónak tűnő okot találtak: túl sok cipelése volt az egyeteme(i)n.

non4m3

Nem valószínű, viszonylag sok dropja volt, és nem érte el a mérföldköveket 100 elkapás, 1000 yard 10 TD. Annak ellenére, hogy egy csoda egy ilyen sérülés után ilyen teljesítményt nyújtani, az ingerküszöb alatt maradt. Ez van, a számok bűvölete nem mindig a nekünk kedvesnek kedvez.
2011. 01. 06. 12:42
infidelitas
@Paul43: Polamalu játszott ellenünk.

Nos először is ha SB-t akarunk nyerni mindenkit le kell győznünk... A Colt-tól én azért nem félek annyira, mert láttam az uccsó két meccsüket, amelyek elvileg téttel bírtak számukra. Nagyon gyengén játszottak, gyenge csapatok (Raiders, Tennessee) ellen épphogy behúzták a W-t. A Divisional roundban szerintem a Ravens a legveszélyesebb, ha továbbjut. Persze lehet, hogy megkapjuk a Kc-t aztán jól kikapunk... Ne így legyen.
A tippem: továbbjut a KC, Colts -> Pats-KC
2011. 01. 06. 13:06
tomi-tomi
Paul 43

A Coltsnál az idei volt a harmadik!! példa. 2006 AFC Champ döntőig nálunk volt a lélektani előny, minden fontos meccsen megvertük őket. Ott eltört valami, ott tanultuk meg azt, amit idén a Giants, addig kell ütni az ellenfelet, amíg szuszognak, és még utána is egyet. 2009 ugye az a bizonyos 4th&1. S az idei, ráadásul mindegyiknél a mágikussá váló 17 pontos előny leadása.
Egyébként meg az utolsó 5 meccsükön átlagban kopogtatnak a 30 szerzett pontnál, 4W szériában vannak, hozzák a mocskos szokásukat, hogy idén végére feljavítják a futásukat és a futás elleni védelmüket, a kezdő WR és TE pont elég régen IR-re került, hogy már a szertáros is megtanulja a playbookot és pontos route-okat fusson.
Polamalu bizony játszott (én imádom a játékát) és élete egyik leghomályabb teljesítményét nyújtotta, többször előfordult vele, hogy snap után 1 másodperccel 15-20 yardra volt a labdától, értsd tök ellenkező irányba indult el, teljesen félreolvasta a játékainkat.
Én nagyon sasoltam idén a Ravenst. Az off.-ük igencsak hajlamos a 2. félidőben semmit sem csinálni (mint a Pats tavaly), a Def. meg ennek hatására kidöglik a végére. Iszonyú konzisztens teljesítményt nyújtanak (ebben 1. vagy 2. a ligában), tehát ebben sem várható nagy változás.
BB nagy kedvence Ed Reed. Zseniális a pali, tényleg lehet X-faktor, de a Texans csinált róla azért két TD-t. S ha Brady valakit igazán le akar gázolni idén, az a Ravens. Suggs nagyon felb@szta az agyát.
2011. 01. 06. 13:16
vikkeradam
OFF

Sziasztok!

Arra gondoltam hogy kidekorálom a műhelyem, különböző sport dolgokkal. Szeretnék aláírt fényképet Brady-től, Bruschi-tól, Welker-től. Az lenne a kérdésem hogy mi ennek a módja, hová kell küldeni levelet, fényképet ilyesmi!
Megköszönöm mindenki segítségét!

ON
2011. 01. 06. 13:42
infidelitas, tomi-tomi: Köszi, akkor ezt bevallom férfiasan elfelejtettem. Na akkor inentől kezdve abszolut Ravens akitől tartok valamennyire (nem lebecsülve a többit sem).

tomi-tomi: Lehet, hogy igazad van a második félidőről. De ne feledjük a fő elkapóik (Boldin, Mason, és tán még Hu is) jóval több PO tapasztalattal rendelkeznek, mint a velük szemben felálló fiatal sec-ünk. Ez azért picit óvatosságra inthetnek. Természetesen, ez szinte mindegyik elkapó brigádra érvényes, hisz a mi sec-ünknél nem nehezebb több tapasztalatot összehozni :) De Flacco-val és a többiekkel ezt akkor is erős veszélynek tekintem. És iegn, Reed veszélyes. Hozzá kell tenni, hogy évek óta a kedvenc safety-m. De ő akkor is bármikor képes lehet nagy dolgokra. 10 meccset játszott és 8 INT-je van, ami liga elit. Tény, hogy már nem egy tackle gyáros, mert idén 39-ig jutott totálban 10 meccsen, de légi veszély. HA TB úgy dobál ahogy mostanában, akkor nem lehet gond hiszen, pontosn megtalálja a célpontokat, de ha a Chicago elleni meccs lesz megint és Reed-hez kerül a labda, akkor ő szerintem nem foja elejteni, mint Urlacher tette. Illetve nagyon várom Spikes visszatérését. Szerintem kezdő lesz, de nfl.com-on talán Irvin-ék nem tartották kizártnak, hogy Guyton kezdjen.

Colts esetében, lehet, hogy jól futják a route-okat és van gyakorlat is már, de akkor sincs olyan rutin, mint a valóban sérült kezdők tekintetében.
Azt anem értettem, hogy mi volt a 3. az idén a Colts-nál?

NA de sebaj. Különbözhet a vélemény, ez a szép az életben :) Bárki jön, továbbra is győzni kell :D
2011. 01. 06. 13:49
infidelitas
A futás akkor lehet még sikeresebb, ha van jó passz játék, nos ez Raiders-re nem volt jellemző... De még egyszer mindegy ki jön győzni kell!
2011. 01. 06. 14:04
sirCharles
Hiába vannak jó elkapók (Boldinon kívül van még valaki...?) a Ravensben, Flacco pont annyira jó irányító nehéz helyzetben, mint tavaly ellenünk a PO-ban, amikor talán 50 yardot sem hozott össze. Nem egy rossz srác, de azon kívül, hogy elasszisztálgat Ray Rice futásai mellett, nem sok mindent tesz érdemben hozzá a Ravens O-hoz. Szerintem... A védelmük gyengéjére meg tomi-tomi nagyon jól rámutatott: meglepő módon "gyenge" az erőnlétük. Nem véletlenül nem végeztek az ugyancsak nem igazán acélos Steelers előtt a csoportban, és elég sok volt a nyögvenyelős győzelmük idén.
Brady a Steelers, a Jets, a Bears és a Packers ellen sem adta el a labdát, és szerintem ezek mindegyike erősebb most a Ravens védelménél, így én nem nagyon látom az okát, hogy miért nem a Ravensnek kell nagyon félnie tőlünk :-D

Az akkor elég jó formában lévő Steelerst saját pályáján oktattuk ki amerikai fociból - azóta mi csak jobbak lettünk, ők meg kicsit visszaestek. Képesek voltak otthon kikapni még a Jetstől is, akit mi ugye 42(!) ponttal aláztunk. Itt is elég esetleges a támadójáték, és teljes csapattal sem tudtak levédekezni minket.

A Kansas szerencséje, hogy a Chargers későn ébredt, különben KC Patriots ide, KC Patriots oda, szerintem most sem többek egy erős középcsapatnál. Én nagyon meglepődnék, ha kiejtenék a Baltimore-t.

És bár nem igazán szívelem Peyton Manninget és a stílusát, azt kell mondjam, hogy egy Colts-Patriots mindig kétesélyes. Érzik szerintem a mi játékosaink is, hogy a 31-28 nagyon-nagyon vékony volt, és amilyen munkamániás, Manning ellen sosem mehet biztosra még Belichick sem. Hacsak nem esnek áldozatul a Jetsnek, vagy a Steelersnek (bárcsak úgy lenne), akkor nagyon kemény meccset játszunk majd velük az AFC döntőben. Hiába a sok sérült, nem becsüljük le őket szerintem.
2011. 01. 06. 14:10
Phyxius
Viito,

Mi annak az oka, hogy az NFL csapat statjaiban csak 3847 passzolt yard van feltűntetve, holott Brady 3900-at passzolt, Hoyer 122-t, így pedig összesen 4022-nek kellene lennie. Ráadásul a pass attempt és completion pontosan vannak összeadva a két QB-nál, tehát ott minden rendben.

Ráadásul mindegyik csapatnál van, ehhez hasonlóan, néhány tucat vagy száz yardnyi levonás. De ilyenkor mit nem vesznek figyelembe, amit az egyéni statnál meg igen?
2011. 01. 06. 14:14
Gomes..
"És bár nem igazán szívelem Peyton Manninget és a stílusát, azt kell mondjam, hogy egy Colts-Patriots mindig kétesélyes. Érzik szerintem a mi játékosaink is, hogy a 31-28 nagyon-nagyon vékony volt, és amilyen munkamániás, Manning ellen sosem mehet biztosra még Belichick sem. Hacsak nem esnek áldozatul a Jetsnek, vagy a Steelersnek (bárcsak úgy lenne), akkor nagyon kemény meccset játszunk majd velük az AFC döntőben. Hiába a sok sérült, nem becsüljük le őket szerintem."

Ezt már korábban boncolgattuk itt jópáran,mondjuk én írtam egy regényt erről a párharcról,a te meg fogalmazásod sir,lényegretörőbb,maradéktalanul egyet kell értenem!Inkább "játszanám" az AFC-döntőt a Ravens-Steelers-Jets all-star ellen,minthogy a Colts jöjjön...
2011. 01. 06. 14:33
infidelitas
Az elmúlt meccsekből ítélve nagyobb a különbség a Colts és a Pats között, természetesen a mi javunkra, mint a két csapat találkozóján volt. Valaki meg is jegyezte, hogy ott szakadt át egy gát a fiúkban!
Tavaly Falcco 34 yardot passzolt ellenünk, ilyen passzjátékkal 100-ból 99-et bukik egy csapat, csak pont akkor ott ellenünk jött össze...
2011. 01. 06. 14:52
tomi-tomi
Paul43

A Coltsnál mi volt a 3. idén? Én konkrétan az utolsó drive-juknál egyszerre két cigit gyújtottam meg, vérnyomáscsökkentő tablettákat gyűjtöttem magam köré, hajbeültetésre jelentkeztem be. Irigylem a nyugalmadat, ha Te akkor ott nem érezted a fordítási lehetőséget.
Bizony, a sec. tapasztalatlan PO szinten (is) :-) Abban is tökéletesen egyetértünk hogy Reed lekapkodta volna azokat a passzokat, meg a GB ellenieket is!
Te veszélyesebbnek gondolod a Ravenst, én a Coltsot. De egyikünk se gondolja, hogy a másik "favoritja" emiatt egyáltalán nem jelentene veszélyt.
NA de sebaj. Különbözhet a vélemény, ez a szép az életben Bárki jön, továbbra is győzni kell Így van!
2011. 01. 06. 15:02
Bulow
A Coltshoz csak egy dolgot még: Ha végignézzük az AFC PO mezőnyét, akkor PM az egyetlen QB aki valóban elhiszi teljes mértékben, hogy győzhet a Gillette-ben, mert sztem még Burger sem igazán... És fordítva: talán ő az egyetlen akiről TB és BB is el tudja képzelni... csak ezért tartok magam is a Coltstól és őket látnám szívesen utoljára az AFC döntőben :)
2011. 01. 06. 15:04
tomi-tomi
Gomes

Pedig szerintem nincs olyan nagy különbség TB és PM stílusa között. Persze, ha a játékukra gondoltál. :-)
2011. 01. 06. 15:11
tomi-tomi
Bulow

Így-így! Ez a gond az idei alapszakasz meccsünkkel is, részünkről nem gátszakadás volt (velük szemben, az idény szempontjából igen), csak nem épült tovább. Ezt az eléggé el nem ítélhető teljesítményű bandát (9 PO zsinórban, istenem!) pedig nem valószínű, hogy túlzottan elbizonytalanította volna.
Burger a legkevésbé, őket ketchup földön is rendszeresen verjük le. Szegények mindig írhatják át a rekord könyvüket a legnagyobb, legtöbb pontszámú hazai vereség rovatokban.
Még Casselnek van ebben a legnagyobb rutinja! :-)
2011. 01. 06. 15:18
lolvin
A Saints elég nagy gondba került, Thomas és Ivory is IR, ki fog ott most funit? Bush nem az a kimondot 20+ carry futó...szerintem ezzel el is szálltak az esélyeik a PO-ra...
2011. 01. 06. 15:33
sirCharles
Hát ha valaki nézte az arcokat a mi oldalvonalunk mellett a Colts ellen az utolsó drive-jukban, akkor tényleg láthatott bizonyos gátakat átszakadni, de szerintem az a fejeknél kicsit lejjebb, kb. deréktájban volt :-D Maradjunk annyiban, hogy még a mindig halálnyugodt Brady is úgy be volt szarva, mint talán még sosem :-P

Ahhoz még nagyon sokszor kéne nagyon megvernünk a Coltsot, hogy mindenféle fejbeli fenntartás nélkül tudjunk ellenük játszani. Egy ilyen sovány győzelem, mint az idei meg főleg nem törli ki a nagyon rossz emlékeket szerintem. Ha Manning odakoncentrál, nagyon kemény ellenfele lesz bárkinek az a Colts a rájátszásban. Bulow-nak nagyon igaza van velük kapcsolatban.
2011. 01. 06. 15:44
Hmm... ez érdekes.
Deaderick csapat általi felfüggesztése kapcsán vannak olyan vélemények, hogy ez nem is "igazi" felfüggesztés, hanem a csapat kihasználva a by week-et, kipróbálhat egy új embert Deaderick helyén, amíg ő pihen és gyógyulgat. Ha az új arc beválik, akkor Deaderick marad felfüggesztve és jól kipihenheti magát, ha nem, akkor visszajöhet.
Van aki erre azt mondja, hogy még akkor is hasznos a dolog, ha nem volt szándékos. Sőt, mivel Spikes lejárt felfüggesztése miatt még van egy hét kedvezményük (roster exemption)így két embert is kipróbálhatnak, amit egyébként nem tehetnének meg.
Szerintetek?
2011. 01. 06. 15:54
tomi-tomi
Egyébként azzal már nekem is tele van, mondjuk a burám, hogy amikor felteszik a kérdést: ki a legveszélyesebb csapat, kitől kell a legjobban tartani az AFC-ben, alig valaki említi a Patriots-t. Tényleg, féljenek ők tőlünk, miénk a liga legnagyobb ponterősségű Offense, a liga legjobb TO különbségű csapata és estig lehetne sorolni.
2011. 01. 06. 15:59
tomi-tomi: Hehe, azért akkor én sem voltam nyugodt, efelől nyugodt lehetsz :) DE: ahogy írtam is, az utána levő nyilatkozatokban mindenki elismerte, hogy nem volt jó a 4. negyed és nem koncentráltak eléggé. Ezért is számítom én onnan a 60 perc focit a részünkről. Mivel ott rájöhettek a srácok, hogy bizony mindenki ellen (főleg PM szintű játékosok ellen) végig koncentrálni kell. Utána jött 6 meccs, ahol a GB kivételével nagyon nyertünk. És én ebben látom az előnyünket, hogy ha nem engedünk ki a végén, akkor simán el lehet kenni PM-ék száját nagyon.
Amúgy meg majd kiderül, hogy ki lesz a legveszélyesebb :) És valóban mindenkit meg kell verni. Különben mit akarunk a SB-al :)
2011. 01. 06. 16:11
tomi-tomi
lolvin

Várjunk még azzal a Saints eséllyel, csökkent-csökkent, de Sean Paytont tartják az egyik legjobb támadó gurunak és a legjobb játékhívónak. Majd Brees eldobálgat azzal a kevés futástámogatással, ami maradt.

sir Charles

:-) lazultak azok az izomgyűrűk! Brady ráadásul tehetetlennek is érezte magát. BB építette az Off. Def.- be vetett bizalmát. :-)

pirko

Deaderick-ügy: ez a plusz hely hétfőig él, mától vasárnapig off day, nem edzenek.
szvsz nincs ezen mit spekulálni, Deaderick valamit tényleg elszúrt, többszöri késéseket emlegetnek. A. Thomasnak tavaly így lett vége, ha őt kivágta BB, szerintetek Deaderick-nek mennyi esélye van? Szerintem a D-line nem létező mélysége miatt nem lett rögtön cut.
2011. 01. 06. 16:21
fear0
Nagyon Jó ez a cikk és a hozászolások is :D
BRAVÓ :D
2011. 01. 06. 16:24
lolvin
kicsit utána néztem, a Saints amugy se volt egy futó gépezet, átlagban kb 94.9 yardot futottal ezzel a megtisztelő 28-adik helyen álltak a ligában, de valahogy nehezen tudom elképzelni, h futás nélkül SB lehetne jutni, Paytont amugy a SB on side kick óta nagyon sokra tartom, az nem akármilyen huzás volt, még a biróknak is szóltak, h figyeljenek mert az fog következni...nem akarom lebecsülni a Saints, csak 3 meccs idegenben futás nélkül, hát nem tudom, majd kiderül...
2011. 01. 06. 16:25
Deaderick: igen, én is sorozatos késésekről olvastam. Egyébként nekem - még ha csak egy cikk alapján is - nagyon szimpatikus az újonnan igazolt Atiyyah Ellison.

Mikor utaltak rá, hogy vannak barátai a Chiefs-nél, és lehet, hogy játszani fog ellenük, azt válaszolta félig viccesen: "Legyünk csak túl ezen az edzésen." A cikk szerint így látja az NFL világát egy 29 éves veterán, akit a 3. körben draftoltak 2005-ben, 21-szer szerződtették, vagy bocsátották el, 7 különböző csapat öltözőjében volt már szakrénye akár 4 napra, vagy akár egy teljes szezonra szólóan, és csak 6 meccsen volt kezdő.

http://www.bostonherald.com/sports/football/patriots/view/20110106atiyyah_ellison_takes_new_job_in_stride_part_of_a_journey_man/
2011. 01. 06. 16:33
tomi-tomi
paul43

Abban nincs vita, hogy ha a Pats 100%-on 60 percig játszik, akkor nemigen lehet megállítani. Csak a mi felkészülésünk ellenfél függő, ezért mi nagyobb bizonytalansággal megyünk bele egy meccsbe.
Ezért jó, mondjuk egy Steelers-fannak. Ő leül a TV vagy a monitor elé, kibontja a sörét és tudja, hogy mire számíthat a csapatától. Ők hozzánk képest sztoikus nyugalommal fogadnak egy vereséget. Amikor most elvertük őket, én azt hittem, hogy hetekig letargiába esnek, ehelyett vállrándítás, nem jó a matchup a Pats-szal szemben.
Mi meg már a meccs alatt 7 pontos hátránynál nemzethalált vizionálunk. Mi volt itt a GB meccs elején! Valakinek úgy kellett ránk szólnia, hogy egy NFL meccsen előfordulhat azért, hogy hátrányban vagyunk, akár tíz percig is. :-)
Szóval ezért agyalunk mi ennyit az esélyeken, csökkentenénk a bizonytalanság érzetünkön, de ott lesz a zabszem a hátsó felünk környékén minden meccs előtt.
2011. 01. 06. 16:36
Hehe, jól leírtad a Steelers fan kontra mi dolgot :) Jót röhögtem rajta :)
2011. 01. 06. 16:40
tomi-tomi
lolvin

Azt én sem mondtam, hogy a Saints SB-ben lesz. Egyébként én az NFC-ből csak azt tudom nagyjából, hogy nem a Seahawks fog beérni. Akár az is lehet, hogy a döntőre hazamehet a Superdome-ba a Saints játszani egy jót a Green Bay-jel.
2011. 01. 06. 16:54
PredatorAbsolute
Phyxius: A 25 sackből vesztettünk 175 yardot és ez az a különbség amit keresel.
2011. 01. 06. 17:17
Pietrosz2
Ha már a védelmekről beszéltek,én olvastam egy nagyon jót a Chicago védelméről:
"Olyan kemények,hogy miután sackelték az ellenfél irányitóját,még felmennek a lelátóra megkeresni a rokonait is."
Az NFL honlapján megirta minden szakértő,hogy TB a legjobb játékos az egész ligában.Van,aki világosan kifejtette azt is,hogy JOBB PM-nél is.Úgyhogy féljen az Indy tőlünk.Tél lesz,hideg lesz,amikor korábban kikaptunk tőlük akkor mindig náluk volt a meccs a fedett stadionukban.Végre idén nem kellett menni hozzájuk.Egyedül a Baltimore lehet ránk veszélyes.
2011. 01. 06. 17:26
bradyfan
Igen azért amikor az elmúlt évekbeli Colts buktákat nézzük, jusson eszetekbe, hogy bizony azoknál a Pats mindig vendég volt. Egyedül idén volt a hazai pályán a Pats, és mit tesz isten rögtön nyertek is.-
2011. 01. 06. 17:46
Gomes..
tomi-tomi

A képességeit sosem vitattam egy percre sem..,amúgy meg sirCharles-tól idéztem,pont n emiatt a szófordulat miatt.Pár hete sokkal részletesebben megfogalmaztam az aggályaimat a Colts-al kapcsolatban,csak nem 6-7sorban,hanem 37-ben.. :D És most n volt kedvem annyit gépelni,meghát meló közben n annyira egyszerű..!
Amúgy a 67.hsz. szívemből szól,el sem hiszem,h mostanában mennyire 1 hullámhosszon vagyunk Charlie :D!! Nem volt ez mindig így..,de ezért szeretem ezt az egészet,többek között..
2011. 01. 06. 17:53
tomi-tomi
Pietrosz2
:-) ez hatalmas

Igen, de a 2006 idény alapszakasz meccsén a Gilette-ben vertek meg bennünket(Brady 4 Int, 0 TD), akkor fordult a trend.
Egyébként az igaz, hogy ma nagyobb esélyünk van, hogy játszanunk kell a Ravens-szel, minthogy játszanunk kellene a Colts-szal.
Ha továbbjut hétvégén a Ravens (és a Colts is győz), akkor mi, Colts-rettegők nyugtatgatjuk egy hétig a Ravenstől tartókat. Ennek eredményeképp a Pats leveri a Baltimore-t, és - isten ne adja - a Colts elintézné a Steelerst, akkor ők simítgatják az idegeinket egy hétig. Deal?
2011. 01. 06. 19:00
szvsz tomi-tominál van a pont....az OK, hogy mi tartunk a Ravenstől, vagy a Coltstól.....de ha az alapszakaszbeli teljesítményt, a fejlődési tendenciát, s potenciált nézzük, akkor hogy be lehetnek sz.rva mások a Patstől? :)

úgyamúgy persze, én is tartok bármelyik ellenféltől, akivel majd találkozhatunk, mert a PO az PO, de alapvetően inkább bizakodó vagyok. A tavalyi PO-val ezt nem igazán lehet összehasonlítani, már csak az alábbiak miatt sem:
1. tavaly Brady egy nagyon súlyos sérülés után tért vissza, s ez egész évben érződött
2. kezdett kifújni a Moss-Welker páros varázsa, az ellenfelek is jobban fel tudtak készülni rájuk
3. egész évben kritikán aluli volt a playcalling
4. s sztem a Baltimore meccs előtti legfontosabb tényező egy trauma volt: WW elvesztése, ne feledjük. Egy kissé egysíkúvá váló támadógépezet egyik kulcsa esett ki, s ez pszichésen is megterhelő volt. Én anno pont azt vártam a Ravens meccs előtt WW kiesésétől, amit idén kaptam meg: a változatosabb támadójátékot. Akkor mélységesen csalódtam, de ahogy idén átalakítottuk a támadógépezetet a Moss-trade után, az vitán felül az egyik legnagyobb teljesítmény volt az idén mind edzői, mind játékos-szempontból.

Az idei PO-ban valóban a rookie-faktor jelenthet problémát, de asszem az alapszakaszban tényleg bebizonyosodott, hogy BB és edzői csapata kiváló teljesítményt nyújtott, s a Pats az egyik, ha nem a legjobban "edzett csapat" (coached team). Megvallom nekem már eleve tetszett BB-től a falak letakarítása, s ez a mostani húzása is.....a 14-2 után videón kielemzi, hogy ki milyen szar volt...Branch nyilatkozata szerint pl. az elkapók YAC-e...:DDD Rámutatva, hogy van még hová fejlődni.....egyszerűen egy fákin dzsíniusz az öreg....:)

Persze a PO-ra a csapatok majd próbálnak új színt vinni a játékba, váratlan húzásokkal élni, de e szempontból csak az O tekintetében is vannak BB-éknek potenciális új fegyverei: Edelman, Tate, Price, S. Morris.....nem mondhatjuk, hogy az alapszakaszban nagyon igénybe lettek volna véve az O-ban....:)
2011. 01. 06. 19:16
szeder
Kíváncsi lennék a véleményetekre: Shayne Graham szerintetek képes a PO-ban kiemelkedőt, de legalábbis megbízhatót alakítani. Azért a Patriots 2 SB-t is field goallal nyert meg, szükség van egy biztos lábú rúgóra esetleg az utolsó másodpercekben is..
2011. 01. 06. 19:24
infidelitas
Eddig Graham a FG-ket jól teljesíti....
2011. 01. 06. 19:36
szerintem Graham be fogja rúgni amit be kell!
Egyébként:
Ne feldjétek el, hogy mennyit fejlődött ez a csapat pl. a 6. hét óta, amikor is megvertük a Ravens-t. mostanra van egy viszonylag jó sec.ünk, a futásokat is elég jól megfogjuk most már. ha valamiért jó lenne a Ravens ellen játszani az szerintem azért lenne, mert Flacco nem igazán egy dobálózó QB, és nem kéne félni attól, hogy a csapat leenged a 4. negyedben, szerintem mindeni addig szeretné verni azt a Ravens D-t, ameddig sírva le nem mennek a pályáról Suggs vezetésével, aki egyébként lehet, hogy pelenkában alszik, mert fél Brady-től, mert olyan "csúnyán" leordította őt, gondolom mindenki emlékszik rá, aki nem annak pedig itt van egy kis emlékeztető:
Tom Brady is not happy :D :D
http://www.nfl.com/videos/new-england-patriots/09000d5d81b641b5/Tom-Brady-is-not-happy
2011. 01. 06. 19:41
egyébként ami még tetszik az idei play hívásokban azok a 4. kísérletek az ellenfél 30-45 yardos területén. Ha valami akkor ez mutatja, hogy BB mennyire is bízik az O-ban és a D-ben is. Talán ő az egyetlen edző, aki rendszeresen bevállalja ezeket a meccs korai szakaszában is, és nem puntolja el, vagy próbálkozik meg egy közel 50yardo FG-val!
csak így tovább!!!
2011. 01. 06. 20:23
darth king
Tom Brady has been named AFC Offensive Player of the Month for December by the National Football League. It is the fourth time that Brady has earned an AFC Player of the Month honor.
2011. 01. 06. 20:44
ha jól emléxem, FG tekintetében Graham eddig 12-12....missed PAT az volt talán a Chicago meccsen.....ami monnyuk nem is csoda.....nálam az év leglátványosabb meccse volt...:) az első félidő a hóviharral, a szó szerint kavargó hóval, a jutalomrúgások előtt félcsapatnyi pályatisztító játékossal.....epic....:)
2011. 01. 06. 20:49
tomi-tomi
Graham az egyik legbiztosabb lábú place kicker (az a két kihagyott PAT?), de a kickoffjai gyengék, fejlődik, már ellát az 5 yardosig, TB csak hátszélben várható tőle.
2011. 01. 06. 23:02
Azt tudja valaki, hogy mikor hirdetik ki, hogy ki nyerte az MVP címet?
Előre is köszi

Brady for MVP!
2011. 01. 06. 23:35
tomi-tomi
Csak az SB előtt hirdetik ki.
2011. 01. 07. 00:23
Maniac84
Ryan már megint járatja a száját. Még most amikor a Colts ellen kéne készülnie se tudja megállni, hogy odamondogasson Bradynek meg a Pats-nek. Úgyhogy én szurkolni fogok nekik, hogy nyerjenek és jöjjenek a Gillette-be. Nem lehet elégszer elkenni a Jets és az edzője száját. Mondjuk ha a csapata felkészítése helyett ezzel, lábfétissel meg zabálással foglalkozik, akkor nehezen tudom elképzelni, hogy nyerni fognak...
2011. 01. 07. 00:43
lolvin
tomi-tomi

lehet, h tévedek, de mintha ugy tudnám, h az MVP cimet most valamikor fogját kihirdetni (a hétvégén, vagy a köv hét eléjén)...mondjuk nem is lenne tul logikus várni egészen a SBig, akkor bizonyára a PO meccsek is befolyásolnák a szavazatokat...
2011. 01. 07. 01:57
tomi-tomi
lolvin

Eddig nem is így volt, azonnal kihirdették. Most változtattak rajta, de csak a kihirdetésen, a szavazatokat le kell adni időben. Gondolom, érdekesebbé akarják tenni az SB előtti időszakot.
2011. 01. 07. 02:10
sirCharles
Manica84

Ryan újra meg újra bizonyítani akarja, hogy egy tősgyökeres tapló - sikerrel teszi szerintem, akármennyire is ért a védelemhez mellette. Megint csak megy a duma, ahogy minden szezon meg meccs előtt a Jetsnél szokás. Kíváncsi lennék, mennyire néznék komplett idiótának, ha most nyal Manningnek, és a Colts a vezérletével tényleg elkenné a Jets száját de nagyon a hétvégén.

Látszik mennyire "bonyolult" intellektuel: ha a pályán nem megy, akkor inkább elkezd hülyeségeket böfögni a médiába. Nem bírom, nah... :-D
2011. 01. 07. 03:01
Tzimisce
Ha gonosz lennék azt mondanám, hogy azért, hogy PM nyerhesse :D
2011. 01. 07. 04:17
lolvin
Ki a csuda veszi még komolyan SexyRexy-t? mindig össze-vissza beszél, de kivételesen szurkolni fogok a hétvégén nekik, inkább mi kenjük el a szájukat egy héttel később, igy megszabadulunk a Coltstól, a Ravens meg a Steelers meg pofozhatják egymást, már ha a Ravens megveri a KC-t...
2011. 01. 07. 10:14
kyobalu
Komolyan mondom kezd elegem lenni ebből a Manning imádatból. Félreértés ne essék, nagy játékosnak tartom, de azért tartani Brady-t kevesebbnek, mert van mellette egy Bill Belichek azért több mint pofátlanság. Olyan mintha Tom Brady csak madzagon rángatott báb lenne, akinek a fülébe súgják a sisakba, hogy kire és mit hívjon, mert annyira szerencsétlen szegény, hogy saját kútfőből nem is lenne képes erre a különben említésre sem méltó teljesítményre amit pl. idén is produkált.
Vicces..Ryan pedig nyalja rendesen PM seggét azzal, hogy az esetleges vereségüket az évszázad legjobb irányítójától elszenvedni nem is olyan nagy dolog!!! Mintha más sejtene valamit. Lehet, hogy a hatalmas, őstehetség, hype sztár Sanchez mester mégsem javul annyira mint tervezi, és előre be van szarva? Mindegy..Bármelyik jön előbb utóbb akkor úgyis megverjük őket, remélem jó alaposan.
Bárki bármit mond idén az alapszakaszban Brady volt a legjobb irányító. Ilyen számokat, ilyen megbízhatóan, ilyen fiatal, tapasztalatlan csapattal egyik vezér sem tudott produkálni. A nagy Manning a közelében sincs, nemhogy veszélyeztetné a ratingjét. Lassan több interceptiont dob mint TD-t...
Nem hinném, hogy ne Brady-t válasszák MVP-nek, s remélem, hogy a kedvencem Welker lesz az év visszatérő játékosa!!

A PO-ról: Nekem fekete ló inkább a Chiesfs, és a Ravens. A Ravenstől jobban tartok valamiért. Nem a januári meccs miatt, hanem úgy általában. Erős a védelmük, erősek futásban, és azért most már van 2-3 célpontja is Flacco-nak, attól függetlenül, hogy nem egy passzjáték őrültek.Ki-ki meccs lehet.
A Chiefs pedig Cassel miatt lehet veszélyes. Nálunk nőtt fel, ismeri a játékunkat, a hívásokat, a sémákat. Valamint ők sem rosszak passz területen.Meglátjuk. PO-ban mindig ki ki meccsek vannak, mindegy ki jön, alaposan el kel vernünk. Szerintem a Jets kikap a Kóctól, valamint a Ravens megveri a Chiefst. Mi a Ravens-el játszunk, a Kóc pedig kikap a Steelerstől.

Uff én beszéltem..

Go Patriots!
Go Welker!!!
2011. 01. 07. 12:05
sirCharles
kyobalu

Cassel ismer minket, de mi is ismerjük őt. Szerintem ugyan egész jól átvészeltük vele a Brady által kihagyott évet (bár nehéz ellenfelet nem is igen vertünk vele), de nagyon túlárazták őt a Chiefsben. Ő nyilván nem sajnálja, megcsinálta a szerencséjét és kapott egy jó kis szerződést, de azért nálánál sokkalta komolyabb irányítók ellen is tudott teljesíteni a védelmünk idén. A Chiefsszel kapcsolatban pedig egyvalami egyértelmű: ha megfogják a futásukat (márpedig a futás elleni védelmünk elég jó most), akkor nehezen jönnek ki a 10 pontból is... Ha a Kansas gondot jelentene nekünk, akkor szerintem valamit tényleg nagyon rosszul csinálunk :-D
2011. 01. 07. 12:11
sirCharles
Valaki fentebb már rávilágított, hogy oké, mi is izgulunk, hogy kit hoz elénk a sors a playoffban, és szerintem ez rendjén is van így - az lenne a baj, ha túlontúl elbíznánk magunkat.
De szerintetek hogy izgulhat a többi csapat, hogy mi lesz, mikor majd a foxborough-i vágóhídra kell jönniük januárban? Nem lennék a helyükben...
2011. 01. 07. 12:15
non4m3
Cassel távozása után elég sok víz lefolyt a Charles folyón, azóta teljesen megváltozott az O-n véleményem szerint, jöttek az újonc TE-k, normális futójátékunk van, sokkal több potenciál van ebben az O-ba

az a baj hogy első PO meccsig sajnos minden jósolgatás felesleges, ha csak az alapszakaszt nézzük a mi teljesítményünk volt a legimponálóbb, de "sajnos" PO más kávéház

Én azért annak örülök hogy kinti szakértők minket annyira nem tartanak esélyesnek, vagyis nem elsöprő módon. Nem kell a hype a csapatnak, ahogy BB szokta mondani: JUST DO YOUR JOB!!!
és akkor meg lehet a SB!
2011. 01. 07. 12:17
non4m3
sirCharles
2011. 01. 07. @ 12:11

én lennék a helyükben, mert lehet sose fogok eljutni egy Pats meccsre :( :( :( :(

;)
2011. 01. 07. 12:31
Maniac84
sirCharles

Azért én nem becsülném le ennyire a KC-t. Való igaz, hogy a futójáték az O-juk kulcsa, de azért van ott egy Bowe meg egy Moeaki is. Cassel meg jobb annál mint amilyennek sokan tartják, nálam speciel benne lenne az első 12-ben a posztján. Ha meg csak a számokat nézzük, akkor idén elit QB volt. Valamint az edző gárdájuk sem nyeretlen kétévesekből áll. Crennel az egyik legjobb D, míg Weiss az egyik legjobb O szakember az nfl-ben.
Ha Weiss bejelentett távozásán felül tudnak emelkedni nagyon kemény ellenfél lehetnek bárki számára a PO-ban.
A Pats futás elleni D-je meg többnyire jó volt idén, de a DL depth némi aggodalomra adhatna okot egy ilyen erős futójáték ellen. Én speciel szívesebben látnám a Jets-et ellenfélként mint a KC-t. Egyébként meg azon a véleményen vagyok, hogy az alapszakasz alapján az AFC-ből bárki ellen a Pats lép esélyesebbként pályára, viszont szerintem bárkitől ki is tudnának kapni egy átlagosabb/rosszabb napon.
2011. 01. 07. 12:47
sirCharles
non4me

Cassel élete első szezonjára "kapott" egy az előző szezonban a ligát szanaszét alázó és minden rekordot megdöntő O-t, benne az élete formájában játszó Moss-szal és Welkerrel, meg egy elég jó D-t. Azért ezt nem mondanám sokkal rosszabbnak a mostani csapatunknál :-)
Idén pedig, amilyen gyenge csoportban játszanak, és amilyen sorsolásuk van, ne csodálkozzon senki, hogy jó mutatókat hoz.


Maniac84

Csak négy csapat, akiket idén (így vagy úgy) megvertünk, és legalább olyan támadósoruk van mint a Chiefsnek: Chargers, Packers, Colts, Steelers.
Crennel és Weiss tényleg szakmájuk csúcsai, de egyikőjük sem ismeretlen bizonyos Bill Belichick számára. A Todd Haley és Belichick közötti különbséget meg talán nem is kell magyarázni. Nyilván senki nem mehet biztosra senki ellen sem az NFL-ben, ezt mi tudjuk talán a legjobban, de talán nem tévedek nagyot, ha szerintem nem egy Chiefs kaliberű csapat fogja a legjobban megnehezíteni a Patriots dolgát :-)
Ha még van 2-3 meccs az alapszakaszból, a Chiefs a célvonal előtt botlott volna el, mert a Chargers beérte volna őket. Nagy szerencséjük volt az idén ismét a rajtnál beragadó Chargers meglepő vereségeivel.
2011. 01. 07. 13:45
non4m3
sirCharles
2011. 01. 07. @ 12:47

jó, de ott igazán Moss alien-játéka és WW-re lehetett igazán építeni, néha elenyésző futójátékkal, de most sztem ez az O sokkal jobb, mert sokkal több mindenre kell készülnie az adott D-nek, és 60percen keresztül kell maximálisan olvasni az Offense playeket
2011. 01. 07. 14:30
sirCharles
Abban az időszakban az volt a legjobb és leghatásosabb támadójáték, a jelenben meg az, amit most mi játszunk. Akkor arra nem találtak ellenszert egy ideig a védelmek, erre meg még keresik legalább 2 évig, de meg fogják erre is találni.

Mégsem lehetett azért annyival rosszabb az a támadósor, ugyanis mindenki színtisztán tudta, hogy mire kell ellenünk készülni (slot passzok Welkernek, nagy bombák Mossnak, pár labda Watsonnak, és gyenge futások), mégsem sikerült egy kivétellel senkinek sem levédekeznie a mostaninál tényleg szűkebb repertoárt 2007-ben. Valami mégis volt abban a rendszerben, amivel a "nyilvánvalósága" ellenére összehozott Brady 50 TD passzt, meg bőven 4000 fölötti yardot, és a két elkapónk a liga legjobbjai voltak. Szóval azért nem kell sajnálni Casselt, hogy a mostanihoz képest milyen támadósorral kellett kikaparnia magának a gesztenyét... ;-)
2011. 01. 07. 15:13
tomi-tomi
Ne idegeljétek magatokat Ryan miatt! Ő ilyen stílusú edző, úgy tűnik New Yorkban ilyen edzők kellenek. (A Giants edzője most volt szíves közölni mindenkivel, hogy akinek nem tetszik a 10-6-os idényük, azok sorba állhatnak és kinyalhatják a s.ggét!) Lehet nézni a másik oldalát, azt mondta Ryan, hogy a Colts edzői stábja semmit nem ér, mert Manning a saját maga és a csapat edzője.
Cassel első osztályú game manager QB lett Kansasban - ezt bizonyította is, amikor hiányzott a műtétje miatt a Chargers ellen, csak éppen franchise QB javadalmazással. Pedig az sosem lesz, egyszerűen túl lassú a labdakiengedése (ezen nem nagyon lehet fejleszteni) és a döntéshozatali ideje is hosszú.

folyt. köv.
2011. 01. 07. 15:39
Pat Patriot
Jó dolog visszaolvasni, amiket korábban én is írtam az O-ről, D-ről. :) Korábban jósolgattam, hogy a PO-ban hogyan alakulhatnak a párharcok. A Colts ugyan gyengébb, mint a Pats, de ez a párharc 10 éve a legnagyobb rivalizálás az NFL-ben. Nincs az a MIN-GB vagy Steelers-Ravens összecsapás, amely - és nem az eredmények miatt - felvehetné a versenyt ezzel a párharccal. És Manning minden ellenünk játszott meccsre úgy készül, mintha élete legfontosabb 60 perce következne. És nyilván az öregek szintén át tudják adni a többieknek, hogy egy Pats elleni meccs az más. Ebből a szempontból nincs gond persze nálunk sem. És az főleg jó, hogy az 5 AFC-s PO-csapatból 4-et megvertünk. A Ravenst éppencsak, de akkor még alakulóban volt a védelmünk. A Steelerst agyonvertük, a Jetset meg péppé. A Colts elleni győzelem is sima volt, bár volt esélyük a végén fordítani. Az nagyon fontos volt, hogy a csapat 2 veresége abból a szempontból semmisnek tekinthető, hogy a Browns már nem oszt, nem szoroz, a Jetsnek pedig enyhén szólva visszavágtunk. Sokkal idegesebb lennék, ha mondjuk csak 1 vereség lett volna, de azt mondjuk a Colts vagy a Steelers-Ravens páros valamelyike ellen nyeltük volna be. Annak a pszichológiája lehet, hogy bénítólag hatna, mert benne lenne a fejekben, hogy "ez volt az az egy csapat, amely..." Charles jól írta, hogy a többi csapatban is lehet félsz, hogy egy tehetséges, fiatal, de rutinos öregekkel megspékelt csapat várja őket abban a Gillette-ben, ahol Brady ritkán kap ki, ha minőségi játékosok vannak a segítségére. Tavaly az a Ravens elleni meccs arról szólt, hogy Brady nem tudta kezelni Welker kiesését. A védelem semmit nem mutatott, az O pedig egysíkú volt. Lehetett arra számítani, hogy Brady szinte csak Mossban bízik, de TE-ek nem voltak. Azt a Ravenst ezzel a csapattal most simán vernénk. Ez a csapat megengedheti magának, hogy padoztassa Edelmant, meg sem érzi Welker bénázásait. Mint egy polip, olyan a csapat. Rengeteg pontszerzési forrása van. Az alapszakasz MVP-címet pedig hétfőn adják át, ha jól tudom. Tom Bradynek. :)
2011. 01. 07. 15:59
vpi
Szerintem Ryan szándékosan provokálja az ellenfeleket. Mint Mourinho is, hogy ne a játékosokon legyen a teher és az utálat.
Az a filozófia, hogy kapják ők a legnagyobb füttyöt idegenbe, hátha jobban, nyugodtabban érzik magukat a játékosok.

Ettől függetlenül:
Szerintem az Indy el kapja őket.

A Chiefs-et én nem tartom PO szintü csapatnak, meglepődnék, ha nem a Baltimore jutna tovább.

Greenbay-Phili szeritnem nagyon jó meccs lesz, és hajlok rá, hogy az NFC győztes innen fog kikerülni.

Az Atlanta nem nyer meccset a PO-ban.
2011. 01. 07. 16:01
tottom
2010 az alapszakasz előtt: A NE fanok nem sokat várnak a csapattól, legfőbb cél a rájátszás
Az alapszakasz elején: áh ez az idény szar lesz
Moss el, Branch ide: áh ez az idény még szarabb lesz...
Az alapszakasz közepén: hát nem is vagyunk olyan rosszak, de kevés ez gyerekek...a szurkolótábor megosztott, már sokkal több az optimista
Az alapszakasz 3/4-énél: még nagyobb a megosztottság: valaki még kitart, hogy kevés lesz ez, valaki már SB-ről beszél
Az alapszaksz vége felé: gyerekek a PO megvan, kéne a hazai pálya! Egyre több a derülátó...
Az alapszakasz végén: megvan a hazai pálya, miénk a legjobb csapat, irány a super bowl!

És a jövő:

AFC döntő: New England-Indianapolis Colts

Super Bowl: New-England-Philadelphia Eagles

Champion: New England

uff
2011. 01. 07. 16:01
lolvin
Mikor elvertük a Jets száját azon a bizonyos estén, kicsit beleolvastam egy Jets blog szurkolói hozzászólásaiba, hát bizony kb mindegyikük magasztalta Brady-t, egyikük sem SexyRexy stilusban beszélt, teljesen tisztában voltak vele,h Brady az egyik legjobb irányitó, az ő Márkjuk meg egy maximum átlagos fickó aki helyett valaki mást kéne hozni...

Azt hiszem nekünk nem kell foglalkoznunk azzal, h ki mit mond a Manning Brady párosról, mindketten kiváló irányitók, azt hiszem egy Pats szurkoló sem hajlandó elismerni, h Manning jobb irányitó mint Tom, és forditva, egy Colts szurkoló sem esküdne az ellenkezőjére.

Amit Brady az idén csinált az páratlan, még ha néha szerencsével usztuk is meg az INT...de az egész O játéka a labdabiztonságra épül, nem tudom mennyire figyeltétek meg de mintha Brady kevésbé arra törekedne, h tökéletes labdát dobjon az elkapónak, sokkal inkább (föleg Welker,Woody és Branch esetében vált számomra nyilvánvalóvá) arra törekszik, h olyan helyre dobja a labdát ahol csak ök kaphatják el...számlatalan olyan passzra emléxem amely e három fickónak repült alacsonyan, messze a cornertől bizva az elkapó képességeiben, h elkapja a labdát még ilyen szituációban is, első ránézésre talán elrontott passznak tünhet, de egyáltalán nem erről van szó, ez kérem maga a rendszer :)
Mondjuk Gronknak nem éppen a kedvencei az alacsonyan dobott labdák, rendre elejti őket, igaz ami magasan megy azt bármikor elkapja...a felé irányuló passzoknál ált LB vagy S coverage-ban van, ami nem kis miss match szóval ott meg Brady jó magasan dobja a labdát a S/LB képtelen elkapni, egyedül Gronknak van esélye, szerintem idén ebben rejlik Brady hihetetlen kevés eladott labdájának a titka...ezért nem félek attól, h majd egy meccsen dob hatot, egyszerüen nincs benne a játékában.

Van egy dolog amit nem értek, kérnék egy kis segitséget...miért játszunk abban a rendszerben, h McCourty a bal oldali corner, Arrington meg a jobb oldali? Mikor pl egy S. Holmes vagy R. Wayne jön hozzánk én pl elvárnám, h a legjobb cornerünk fogja és mégsem ez történik, mi az előnye annak, h mindig ugyanazon az oldalon játszanak a cornerek? Nem jelent ez számunkra sebezhető pontot? Mig pl Wayne képtelen olyan helyen felállni a pályán ahol ne Revis állna vele szemben, addig nálunk szinte ő maga (az edzői stáb) döntheti el, h kivel szemben fogja felállitani a pályán, és nyilván könnyebb dolga lesz egy második vagy harmadik számu cornerrel szemben, mint az első számuval...mi ennek az oka nálunk?
2011. 01. 07. 16:16
crucified
lolvin:

Az hagyján, hogy Te nem érted. A másik 31 csapat vezetői sem értik, csakis BB..:))

Én is észrevettem, hogy Brady inkább sackelteti magát, mintsem rossz passzt adjon vagy fusson. Bár halálra röhögtem magam, amikor néha (asszem 2x) futott 1st downt az idén. De amikor dobja, 99%-ban biztos benne, hogy jó helyre megy.
2011. 01. 07. 16:20
crucified
OFF: Forrás: http://fuzovelkifele.blog.nepsport.hu/archives/2011/01/07/Mindig_szurkolj_a_gyoztesnek/

"bár úgy gondolják, hogy egyetlen csapat érdemli meg igazán a super bowlt, mégsem mehetnek el amellett az embertelen lehetőség mellett, hogy mi van akkor, ha véletlenül a csodálatos baltimore ravens meccsei közül az utolsót (legalább három lesz) elcsalják a bírók, mert tévedés az, hogy ebben a ligában nem csalnak a bírók, főleg ha a filmsztár michael oher fals indulásairól van szó. tételezzük föl, hogyha nem a csodálatos baltimore ravens nyeri a super bowlt, akkor is lesz győztese a versengésnek, de hogy a világ kifordul a sarkaiból, abban biztosak lehetünk, és ahol eddig az igazságosság és a pártatlan szeretet voltak az alapértékek, ott onnantól végelgyengülésben kimúlt állattetemeket talicskáz halomba az emberiség. mi lesz, ha…?"

"…a new england patriots nyeri a super bowlt? minden másfeledik magyar nfl-szurkoló kedvenc csapata minden győzelmével egyre több szurkolót szerez, de ez csak addig tart, amíg ki nem kapnak valakitől, mert akkor többen már ennek a csapatnak szurkolnak majd, mert akkor nyerje legalább az a super bowlt, aki megvert minket. lásd még: mindig a győztesnek szurkolás metafizikája keatstől."


Az ilyennek miért nem szakadt bele a feje az anyjába???????
2011. 01. 07. 16:26
lolvin
crucified


azt hiszem kicsit sokat foglalkozunk azzal, h ki mit ir, vagy mond a csapatunkról vagy rólunk Pats szurkolókról, egyszerűen nem kell velük foglalkozni, ha már a pályán nemigen tudnak minket elverni, szájhősök még lehetnek, nekik is kell találni némi vigaszt az életben :)
2011. 01. 07. 16:36
crucified
lolvin:

Ez igaz, a győzelmeket nem kell megmagyarázni.

Elég sokat sportoltam anno, bennem megmaradt a sportszerűség. Én elismerem PM-et is, mint kiváló QB. Ettől függetlenül szerintem jobb TB.

De igazad van, a pályán kell megmutatni, hogy ki mekkora legény, ha esetleg kikapnánk (abba belehalunk egy kicsit mindannyian és ne úgy legyen), akkor elismerjük, hogy jobb volt az ellenfél aznap és kész.
2011. 01. 07. 16:41
TÖRÖLT
Sziasztok:).

Nos engem rohadtul nem érdekel a sok-sok szánalmas ember aki blogot ír okoskodik az NFL-ről.Akiket én olvasok az NFL Terén az a Pats.hu,boston.com,nfl.com,yahoo,espn, és persze Mike Reiss és a bowl.hu.A többi meg lehúzhatja magát a klotyón.

UFF:).

GO PATRIOTS
2011. 01. 07. 16:43
tomi-tomi
crucified

azt az oldalt csak akkor olvasd, ha nagyon alacsony a vérnyomásod. Minimális szakmaiság, maximális bulvár. Új oldal, így gondolnak több olvasót szerezni. 2005 után kialakult, hogy a Pats-nak csak divatszurkolói vannak (valószínűleg az átlagosnál több volt), és azóta nem tudnak lejönni erről a tripről.
Igen, ha valamiben jobb Brady Manningnél, az a sack-felvállalásuk. Brady hamarabb mondja azt, hogy OK ez egy sack, vigyázok a labdára. Manning többször választja a kockázatos passzt.
lolvin
Mc újonc még, minden cornernek van kedvenc oldala (könnyebben, gyorsabban fordul az egyik irányba), ő még nem shotdown corner ... majd lesz! :-)
Pat Patriot
szvsz a tavalyi Ravens meccs az első másfél perc után eldőlt. Az a csapat, amelyik az első Def játékából TD-t kap, majd az első Off játékában labdát veszít és ismét TD-t kap - ott lehetett volna két Welker és két Moss - az nem tud nyerni.
Brady meg a Gilette-ben definíció szerint nem kap ki! Ha mégis, az olyan anomália az Univerzumban, ami után át kell írni a Föld történetét. :-)
2011. 01. 07. 18:05
Pat Patriot
Újabban a "nagy szurkolók" azzal bizonygatják, hogy ők milyen következetesek, hogy gyakorta kinyilvánítják, hogy hülye az, aki adott esetben a legjobbnak "merészel" szurkolni. Valóban, jelenleg a Patriots tűnik a legjobbnak. Az is igaz, hogy amilyen játékot játszik a csapat, azzal rengeteg szurkolót szerez nap mint nap. Mindenki elkezdte egyszer a szurkolást. Valami miatt szimpatikussá vált számára egy csapat. Kovács Sanyi elképzelhető, hogy az 1985-ös Bearsbe szeretett bele, Hollai Olivér meg mondjuk az 1990-es évek miatt szurkol esetleg a Giantsnek. Ricsi meg lehet, hogy más miatt a Chiefsnek. Aki viszont legalább 5 éve drukkol a Patsnek (mint jómagam is), az azért nem csak a sikeres időszakokat szurkolta végig. Kikapott a csapat a 2007-es SB-on, rá egy évre be sem jutott a PO-ba, megint egy év múlva meg bár be sem jutott volna... Most BB fél év alatt csinált egy csapatot, amely végigverte a fél NFL-t, tömve újoncokkal, szemet gyönyörködtető, fantáziadús játékkal, erre jönnek azzal, hogy "a legjobbnak könnyen drukkol az ember". Holott csak arról van szó, hogy hihetetlenül büszke lehet a Pats-szurkoló a választott csapatára. És teljes joggal. Vagy tán választanunk kellene a többi 31 csapatból mondjuk a Dallast, mert szegények képtelenek összehozni egy normális csapatot?! Ez az év eddig remekül sikerült. És persze lehet, hogy nem lesz belőle AFC-döntő, pláne SB. Fel kellene vagdalnunk az ereinket, mert jól megy a csapatnak? Inkább azokat kellene megkérdezni, akik egyszerre hatalmas Atlanta (vagy tavalyról) Saints-drukkernek kiáltották ki magukat. Nem feltétlenül hihető, ha valaki azt mondja, hogy ő már 1994-ben is a Baltimore Ravensnek drukkolt... :) Nekem semmi bajom a Colts-drukkerekkel. Nagyon látványos a játéka a Coltsnak, semmi baj nincs ezzel. De amikor azzal jönnek, hogy "csak azért drukkolsz a Patsnek, mert a 2000-es években 3 SB-t nyertek, és mert utálod PM-et"... Az ilyenekkel nem tudok mit kezdeni. És az idézett cikk írója - ha olyan k***a nagy szakértő - tisztában lehetne azzal, hogy volt már pár csapat, amely egyértelműen a legjobb volt, mégsem nyerte meg a SB-t. Eddig sem volt gond azzal a Patriotsnál, hogy ne fogadtuk volna el, ha nem jött össze valami. Amikor Brady megsérült, hát megsérült, pech, benne van a játékban. Amikor Eli Manning odavarázsolta Burress kezébe a labdát, az is benne volt. Most meg az van benne, hogy adott egy edző, aki minden idők egyik legnagyobbja, és teljesen ismeretlen vagy máshol nem kellő emberekből összerak egy csapatot, amely gyalul. Én speciel Milan-drukker is vagyok. Kaptam is, amikor 2003-ban meg 2007-ben a Milannak mertem drukkolni! Az elkerülte néhány hülyének a figyelmét, hogy akkor is nekik drukkoltam, amikor kilátástalan volt a csapat helyzete. És akkor is tettem rá. A Patsszel ugyanez a helyzet. Régebben nagyon ment, de nem láttam akkor még egyetlen NFL-meccset sem. Majd láttam a legutóbbi SB-győzelmünket, és valahogy automatikusan "jött" a Pats-drukkerség. És az elmúlt 5 évben nem lehet mondani, hogy minden remekül sikerült volna. Választhattam volna Big Benéket is, mert ugye 2005-ben meg 2008-ban is a csúcsra értek. De inkább drukkolok egy szimpatikus, de vesztes csapatnak, mint egy antipatikus, de sikeres klubnak.
2011. 01. 07. 19:27
Aic
2010 14-2
2009
2008
2007
2006
2011. 01. 07. 19:32
Aic
2010 14-2
2009 10-6
2008 11-5
2007 16-0
2006 12-4
2005 10-6
2004 14-2
2003 14-2
2002 9-7
2001 11-5

Ebben azért elég nehéz nem sikeres időszakot találni. Egyébként meg valóban nevetséges/szánalmas a folyamatos "divatszurkolózás"
2011. 01. 07. 19:45
Aic: Ne azt nézd mikor nem zártunk pozitív alapszakaszt, hanem, hogy a legutóbbi SB győzelem óta mik voltak az eredmények. 1 elvesztett SB, egy PO nélküli év és tavaly, egy első körös kiesés. Azért ez a 3-szoros SB győztes csapatnak nem siker. Persze, ha nézünk egy Raiders-t vagy Jags-et, akiknek a PO már fantasztikus, akkor persze mi örülhetünk. De ez van.
A divat drukkerségen én nagyokat röhögök. Savanya a szőlő, erre azz szoktam mondani. Én is cserélhettem volna csapatot, de minek? Van más csapat akinek szurkolok, de azok csak egy-egy ember miatt (pl. Ed Reed miatt és csak akkor ha nem a Pats-el játszanak), de ha kedvenc csapatot kell megnevezni, akkor a Pats.
Sokan láttak egy meccset, pont Pats volt először és megtetszett amit játszanak. Nem derül az ki rögtön, hogy ők a regnáló bajnokok. Azóta viszont az én ismerettségi körömben is akadtak tényleg divatdrukkerek, akik hol ennek, hol annak szurkolnak.

Amúgy azért van ez, mert valahol fogást kell találni. De ha tojunk rájuk, akkor semmi nem lehet gond. MErt a csapat legyen a fontos, ne egy-két magát szakembernek kikiáltó blogger.

NA béke... :)
2011. 01. 07. 19:46
sirCharles
Ha egyszer savanyú a szőlő, akkor savanyú a szőlő, nem lehet mit kezdeni vele :-D

Kár szerintem az önjelölt szakértőkön hergelnie magát annak, aki teszi, mert úgyis mindig lesz olyan, akinek a túl jó sem elég jó. Ugyan nem tudom, mit kéne még ennek a csapatnak, ennek a franchise-nak tennie azért, hogy szimpatikus legyen (de legalább elismerjék a munkáját), de úgy gondolom az sem kötelező, hogy mindenki úgy rajongjon a Pats-ért, mint ahogy az oldalt olvasók 100%-a... Persze az nevetséges, mikor az divatszurkolóz, aki éppen divatból savazza a Patriotsot, mert ugye egyre trendibb a legnagyobb hazai rajongótáborral rendelkező csapatot utálni, és mindenféle képtelen, mondvacsinált hülyeséggel ezt még meg is ideologizálni.

Mindenkinek szíve-lelke rajta, hogyan nyilatkozik meg NFL ügyben, de ugye nem elfelejtendő, hogy mindenkinek joga van hülyének lenni is. Elég nagy lelki szegény az, aki abban lel kielégülést, hogy lépten-nyomon a Patriots-ot cinkeli ;-)
2011. 01. 07. 20:32
Aic
A 3x SB-t én inkább csodának nevezném, nem sikernek.
Viito-nak volt nemrégiben egy hozzászólása a bowl.hu-n,
hogy nem feltétlenül szerencsés a SB-ra mint a sikeresség egyetlen mértékére tekinteni. Azért megszívlelendő...
Kicsit (vagy nagyon?) el vagyunk kényeztetve, mint a közelmult egyértelműen legsikeresebb csapatának szurkolói. Ez tény. Ezt sokan nem tudják megemészteni. Ez szomorú,
de nem lehet ellene tenni. Nem kell velük foglalkozni.
Szerencsére minőségi írásokkal és véleményekkel is bőségesen el vagyunk látva:) Tessék inkább azokat olvasni:)
2011. 01. 07. 20:56
crucified
http://www.nemzetisport.hu/nfl/nalunk-bradye-az-mvp-cim-az-ev-csapatai-2059011/

Ez a cikk is vicc kategória. Majdnem a Pats-ből választották a legkevesebb játékost. A KC-ből csak támadók között 4-et, a Pats-ből összesen 3-at.

Aic mérlegét elnézve nem tudom mit kellene még ennek a csapatnak letennie az érdemek elismeréséhez.

Ezt megtorolhatnák egy SB győzelemmel az idén BB-ék..)))
2011. 01. 07. 21:57
Burkus
Én speciel nagy Saints szurkoló voltam a tavalyi SB-on! Egy meccs erejéig :) :) :) Csak a Colts ne nyerjen, mert még nagyobb lesz az arcuk és a PM hype az egekig emelkedik! Így meg megmarad örök lúzernek. (De mindezt egy 12-es Pats mezben tettem)
2011. 01. 07. 22:15
kyobalu
Szerintem fölösleges ezen görcsölni annyit. Amíg ennyire megy a csapatnak,és ennyire népszerűek hazánkban is úgyis ez lesz. A "fikázókat" különösebben nem érdekli, hogy te már 6-8-10 éve drukkolsz a csapatodnak, akkor is mikor kevésbé voltak eredményesek, és PO-ba se jutottak teljesen mind1 lesz nekik, mert TE akkor is Divat szurkoló vagy, mert a legjobbnak, és legdivatosabbnak drukkolsz. Persze, hogy egyre több embernek tetszik a csapat játéka, hiszen eléggé látványos, s főleg eredményes. Csatlakoztak hozzánk bőven divatszurkolók is? Persze, hiszen a legeredményesebb klubbnak drukkolni a legkényelmesebb. De Ők nem fognak a csapatnak drukkolni tovább, ha nem nyer AFC döntőt, SB-t, vagy esetleg nem jut be a PO-ba az elkövetkezendő évek alatt. (Mondjuk ezt nem hinném, de ez mellékes..) Akkor majd keresnek maguknak egy másik sláger csapatot, akiknek majd akkor drukkolnak. De szerintem így van ez más csapatoknál is. Szerinem az elmúlt években megnőtt a Colts,a Giants,a Steelers, a Saints, a Jets, a Ravens tábor is hazánkban. Aztán amikor a csapatuk mégsem annyira acélos mint korábban, akkor már nem annyira él bennük a lelkesedés. Ez van, fölösleges ezen görcsölni. Amikor kis hazánkban elkezdtek NFL meccseket nyomni akkor a Pats volt az isten, a legeredményesebb csapat. Aki akkor szerette, az szerintem most is szereti. Azért valakit fikázni, hogy miért szeretett bele valamikor egy csapat játékába, mentalitásába egykoron, és miért tart ki mellette tűzön-vízen át az nagy butaság, tahóság. Én 8 éve ézek NFL-t. Az első meccsem egy Patriots meccs volt, amit a sógorom végig magyarázott, hogy megértsem a szabályokat. Azóta a Patriotsnak drukkolok, a sógorom pedig amerikai futtball edző lett időközben. Egy igazi férfinál ilyenekben nincsenek divatok, ide-oda hajlások.Jóban rosszban, tűzön vízen át kitart a csapatánál. 20 éve drukkolok a Juventusnak. Szerintetek ezzel a csapattal mennyi dolog történt 20 év alatt.
8 éve szeretem a Patset, és megszerettem az egész NFL-t. Van sok csapat akinek kifejezetten szeretem nézni a meccseit. Gyűjtöm a baseball sapkákat, és nemcsak Pats sapkáim vannak, hanem legalább 8 csapaté, és mindegyiket hordom is. S ha megkérdezik tőlem, hogy Saints, Dallas, vagy 49ers drukker vagyok, akkor mondom nekik, hogy nem, de ezeket a csapatokat is szeretem. Ennnnnnyi...Fölösleges ragozni, a fikázókkal pedig nem kell foglalkozni!!!!

SirCharles:
A KC-t fekete lónak tartom nem pedig a legesélyesebb csapatnak. Szerintem is kikapnak a Ravenstől, azonban bármi lehet a meccsük alatt. Futni elég szépen tudnak, és Cassel elkapói igen szép számokat, yardokat, és TD-ket produkáltak idén. Egyáltalán nem rosszabb QB mint Flacco, sőt szerintem magabiztosabb, és ráadásul a csapatuk is a futásban szerzett yardok ellenére a passzban erős. Ezért úgy gondolom, hogy bármennyire is a Ravens az esélyesebb (még nálam is) bármi lehet azon a meccsen.
De azt írtam, hogy a Ravens megveri a KC-t, a Jets pedig kikap a Colts-tól. A Colts kikap a Steelerstől, mi pedig remélem jól elverjük, és bosszút állunk a Hollókon. A jelenlegi csapatunkkal az a fiaskó még1x nem fordulhat elő, mint tavaly.

Egy csapatot sem írnék le az AFC-ben, mindegyik ki-ki meccs lesz. Amennyiben úgy játszunk, ahogy tudunk, úgy bárkit meg tudunk verni, de végig szerénynek, de motiváltnak, és elszántnak kell lennünk. Bármi megtörténhet.De jó lenne, a legalább 3 meccset játszanánk!!!Ezt jó forgatókönyvnek tartanám..

UfF...

Go Patriots!
Go Welker!!!
2011. 01. 08. 13:48
non4m3
tomi-tomi
2011. 01. 07. @ 16:43

Brady meg a Gilette-ben definíció szerint nem kap ki! Ha mégis, az olyan anomália az Univerzumban, ami után át kell írni a Föld történetét.

az év kommentje díjra jelölném ezt

nagyon nagy :D :D :D :D
Hozzászólás a(z) 1008 yard margójára bejegyzéshez