Menetrend
Szavazás

2015 NFL Draft: első nap (Malcom Brown a legújabb Patriots játékos!)

2015. 04. 30. 09:30
Szerző: DoM
Kategória: Cikkek
draft első nap

5:30 2014-es draftot követően ismét a védőfal belsejét erősítette meg a New England Patriots az első körben. DT Malcom Brown a Texas Egyetem korábbi játékos érkezett Foxboróba.

Paul43 írta róla:
Brown (6'2, 319, Texas)
kifejezetten jó játékos, minimális nagy hibával. 4- és 3 emberes fal közepén is alkalmazható, aki a méretéhez képest jól mozog a pályán. 2014-es szezonban nagyot lépett előre, szinte kivétel nélkül minden szakember dicséri a fejlődését. Felsőtesttel kiválóan dolgozik, a kezei legtöbbször jó helyen vannak és emellett erősek a mozdulatai is. A labdás embert szinte soha nem veszti el szem elől, nehéz egyedül feltartani. A lábai erősségén azért még dolgoznia kell, mert ott van pici lemaradás, emiatt a double-team ellen sem annyira hatásos, mint amennyire egy top NT-nek lennie kéne az NFL-ben. Nem egy pass-rush specialista, a technikáján és a lendületén még dolgozni kell.

20-yard sprint: 4,59 mp
bench press: 26
3-cone drill: 7,84 mp

Paul43 friss: Nem gondoltam volna, hogy 32-re még benn lesz Brown, de így nagyon örülök ennek a picknek. A második legjobb DT/NT a Patshez került, így a Dfal közepe ki van pipálva. Király :)

Hozzászólások

2015. 04. 30. 08:16
Pár éve én is böngésztem a cikkeket, figyeltem kik lehetnének azok a játékosok, akik a Patsbe kerülnek. Kialakítottam az egyéni véleményemet, voltak kedvencek, akiket nagyon vártam hogy hozzánk kerüljenek. Jött a draft napja, virrasztottam, és izgatottam vártam, mit húz a csapat. Majd mire nagy nehezen ránk került a sor (szerencsére mindig a végén vagyunk), bejelentették, hogy senkit. Trade. Aztán láttam, hogy az én "kedvenceimet" sorra elengedik, akkor sem választják, ha éppen bent vannak, és hoznak olyan játékosokat, akikről még soha nem hallottam.
Most már nem vagyok ilyen izgalomban. Persze én is megnézem a prospecteket, érdekel, hogy ki kerül a csapathoz, de csak utólag. Mert Bellichiknél nincs need, nem érdekli, hogy mások hogyan ítélnek meg játékosokat, ő dönt. Van amikor jól, van amikor rosszul, mert ugye annyi mindenen múlik, hogy egy játékos beválik-e.
Remélem, senkinek nem vettem el a kedvét, és nem rontottam el a draft előtti várakozást. Egy biztos, én már azon lepődnék egyszer meg, de nagyon, ha BB valami számunkra is logikusat, valami előre várhatót húzna. Lássuk, hátha... :)
2015. 04. 30. 08:56
nszgergo
van benne vmi, egy ideig kárpótol a chat, de akkor sem volt jó annyit várni a semmire. Most majd feltrade lesz, de csak mert nem nézzük! :)
2015. 05. 01. 00:58
nosbiglem
Tök egyet értek, a draft egyszerűen nem hoz lázba.
2015. 04. 30. 12:17
DeMartino
Apa kezdődik kitudja min filózik BB és a FO
2015. 04. 30. 14:41
fatman
egyébként sztem túlértékelt a dolog, évek telnek el, mire valóban kiderül, hogy egy játékos milyen teljesítményre képes, hogy megérte-e a drafthelyét, arra meg inkább évtized... nyilván szubjektív lenne, de ha lenne statisztika arról, hogy hány igazán kiváló játékos jött az első körökből és hány a hátsókból, véleményem szerint meglepően kicsi lenne a különbség...
2015. 04. 30. 14:54
Tzimisce
Szerintem egy egész jó mutatószám volt az a statisztika, amit az nfl.com-on láttam a GM-ekről, hogy hány százalék lesz Pro Bowl tag. 15% körül már top 5.
2015. 04. 30. 18:53
http://i0.wp.com/harvardsportsanalysis.org/wp-content/uploads/2015/04/draft-scatter1.png
2015. 05. 01. 01:00
mammut
Jó látni azt a pöttyöt ott a 200-a vonal előtt, ami a legmagasabban van az egész mezőnyben... ;)
2015. 05. 01. 10:43
pippu
2015. 04. 30. 17:52
Kérdés, hogy mi alapján határozzuk meg a kiváló játékos definícióját. Nemrég olvastam erről kimutatást, de sajnos nem tettem a kedvencek közé, de körről-körre egyértelmű romlik az esélye, hogy meghatározó játékost válasszon a csapat.

3-4 év alatt azért már elég jó képet lehet alkotni, egy-egy draftról.

Én azon a véleményen vagyok, hogy nem szabad a draftot misztifikálni. Sokak számára megfoghatatlan, aminek egyik fő oka, hogy a magyar amerikaifutball közönség NFL-központú.

Ha valaki rendszeresen követi az egyetemi focit, akkor számára egy draft során valójában régi ismerősökkel találkozik, akiket már 2-4 éve lát játszani és első kézből származő élménye van róluk. Nem csak egy összefoglalót lát, vagy éppen azt a "tömegek" számára készített 1-2 soros elemzést ismer meg róluk.
2015. 04. 30. 22:14
zozo692
Ha a fent belinkelt adatsort egy lineáris függvénnyel helyettesítenénk, akkor pont azt mutatja, hogy olyan nagy különbség a befutott karrierek közt a korai és a kései draftkörök közt (van különbség, de nem olyan szembetűnő).
Véleményem szerint a draft azért túl van egy kicsit misztifikálva, szerintem itt különféle futballfilozófiák "harca" folyik -vannak a main streamen kívüli csapatok és filozófiák (kiemelten Pats/BB és Seahawks/PC) és vannak a konzervatívabb vonalak-, messze túlmutat minden a combine eredményeken (nem is értem, a foci hihetetlen ütemben fejlődik, a tesztek pedig időtlen idők óta ugyanazok).
2015. 04. 30. 22:15
zozo692
... nem olyan nagy a különbség...
2015. 05. 01. 08:50
April Wine
Ráadásul ez a különbség részben abból is adódik, hogy egy korai húzás sokkal inkább megkapja a bizonyítási lehetőséget, mint egy késői húzás.
2015. 04. 30. 18:02
Lucius
+1
Majdhogynem hidegen hagy. Ha ti nem beszélnétek róla ennyit, azt se tudnám, hogy most van. Az FA piac sokkal izgalmasabb véleményem szerint. A Mock-draft meg a világ legértelmetlenebb dolga :). A találati arány szerintem 5 % körül mozog (pláne a Patsnél). Mondjuk az is igaz, hogy én nem követem az egyetemi focit, tehát ez sem fokozza az izgalmi szintem.
2015. 04. 30. 21:37
hopi46
+1
Két okból érdekel:
1. Nincs más esemény! :-)
2. A posztválasztás azért elárul valamit a csapat terveiből.

Van még egy harmadik: A chat dühöngések helyenként szórakoztatóak. :-D
2015. 04. 30. 17:12
vodka03
Azt lehet tudni mikor kezdődik a közvetítés?
2015. 04. 30. 18:52
Zarathorn
2015. 04. 30. 21:42
DeMartino
olykor az utolsókból lesznek az elsők :D

http://nep.247sports.com/Bolt/Eight-best-late-round-fliers-in-the-Bill-Belichick-era-37038154
2015. 04. 30. 21:53
TB, Edelman, Slater, Givens négyes után már nem törtem tovább a fejem és inkább megnéztem a linket.
2015. 05. 01. 05:48
TMR
Edelman QB?, mondjuk a Ravens elleni dobása után lehet átképezzük ? :-D
2015. 05. 01. 06:53
toothy
Pedig nem eliras, Jules QB volt az egyetemen.
2015. 05. 01. 05:35
vodka03
Szenzációs pick. Bravó BB!
2015. 05. 01. 07:35
Tomk@
Nem szoktam követni az draftot, csak a választott játékosokat nézem meg a Pats-nél, de úgy látom ez egy jó választás volt és nem találtam olyat, hogy sérült lett volna.
2015. 05. 01. 08:47
lesliemus
ahogy nézem, senki nem várta, hogy Malcom ilyen sokáig benmarad! vagy nagy mázlink van vele kapcsolatban vagy van valami vele, de bízom benne, hogy az első az! kiváló választás!
2015. 05. 01. 08:51
mgabor74
Végre úgy jött ki a dolog, hogy egy olyan játékos volt még bent váratlanul, aki pont kellett egy hiányposztra. És végre a várakozásokkal ellentétben BB nem okozott meglepetést, és ki is húzta. El sem hiszem, hogy nincs neki még egy szakadt térdszalagja sem :) Király pick.
2015. 05. 01. 08:52
April Wine
Pont ebben a húzásban reménykedtem.
2015. 05. 01. 10:06
arapum
Óhatatlan, hogy a Wilforkkal való párhuzamot keresi Malcom Brown-nal az ember. Remélhetőleg őt is fel tudják majd építeni. Érdekesség, hogy Wilfork is a 2. kiválasztott DT volt, 2004-ben. Hogy mire számíthatunk? Rookie szezonjában volt neki 2 sack, 42 tackle, 3 leütött passz. Mind a 16 meccsen játszott, 6x volt kezdő, a NT Keith Taylor helyettese volt. Brown majd Siliga mögött/helyett kaphat szerepet...
2015. 05. 01. 10:18
DeMartino
sziasztok nah semmmi értelmetlen letrade :D így uncsi kissé,DE ez a pick ahogyan sok hozzáértő írja megérte húzni :) Gratulálok ki mit kíván a továbi körökre??
2015. 05. 01. 10:52
továbbra is DGB-t akarom :D (de úgysem lesz)
CB, OG, CB, LB, RB, WR....
a tippem a következő választásokra, hacsak nem csúszik valaki kihagyhatatlan
2015. 05. 01. 10:57
DeMartino
tuci ezt hol kell aláírni ? :D :D benne vagyok
2015. 05. 01. 11:22
danmajerle
Egyébként amikor legutoljára NT-t húztunk 1. körben, akkor dupláztunk SB-n :)
2015. 05. 01. 11:35
danmajerle
...és ezek után nem tudok olyan csapatot mondani, ahol jobb lenne a front7, mint nálunk.
2015. 05. 01. 11:35
BrédiTamás12
2001 First round DT Richard Seymour -> Superbowl Champions

2003 First round DT Ty Warren -> Superbowl Champions

2004 First round DT Vince Wilfork -> Superbowl Champions

2014 First round DT Dominique Easley -> Superbowl Champions

2015 First round DT Malcolm Brown -> ???
2015. 05. 01. 11:40
ArsnL
2015. 05. 01. 23:43
nosbiglem
2015. 05. 01. 11:41
ArsnL
posztján top3-as játékost behúzni 1/32-n, tökéletes választás
2015. 05. 01. 12:11
nszgergo
tudtam h nem kell felkellni, és jót húzunk yuppi! :)
2015. 05. 01. 12:28
nszgergo
mondjuk a Cb-k rendesen kirepültek, nem csoda h még benn volt :)
És Tomlison-t is elvitték már :/
2015. 05. 01. 23:44
nosbiglem
Én le se feküdtem, csak 6 kor :)
2015. 05. 01. 12:39
2/32: P.J. Williams (cb)
3/32: Davis Tull (lb)
3/33: Ali Marpet (og)Ha nincs trade akkor nekem ez lenne a kívánságom.
2015. 05. 01. 12:45
vodka03
Ezzel nagyon simán kiegyeznék. Esetleg, ha Rowe csúszna a 2. körben annak is tudnék örülni.
2015. 05. 01. 13:16
nszgergo
dobd át BB-nek sms-ben és akkor holnap sem kell izgulni, köszi! :)
2015. 05. 01. 13:07
ArsnL
sajnos a csoport riválisok is nagyon jókat húztak

Brown meg azt mondta még a draft előtt, nem csak hogy úgy akar játszani mint Suh, de még jobb is szeretne lenni

felrakta a lécet a srác az biztos
2015. 05. 01. 13:15
nszgergo
Jets húzást nem igazán értem, persze elvileg a class legjobb játékosát húzták, de a védőfaluk eddig is elég erősnek tűnt... :)Bár lehet ő lesz az irányító is :)
2015. 05. 01. 13:20
ArsnL
ezzel hosszú évekre bebiztosították az elit DL-t és amikor kiviszed a draft poszttól függetlenül legjobbját, akkor azt nem nagyon kell magyarázni
2015. 05. 01. 13:30
nszgergo
jogos, lehet a tavalyi 1/1 miatt van bennem ez az érzés, na de majd most húzunk vkit, aki megvédi tőle Tommyt :)
2015. 05. 01. 17:30
komzoz65
Ez szerintem nem így van.Egy gyenge csapatot próbálnak erősíteni, a nevek alapján nem is sikertelenül,de ma már irányító nélkül mindez csak elvetélt próbálkozás lesz. Nékik a draft is erre lett volna jó. A védelmük tényleg jó lesz, legalábbis jobb mint az elmúlt évben, amikor ez se volt valami nagy szám, de az O nélkül minek? Jobban tartok a Miamitól, meg még Billstől is. Ami tényleg nyugtalanító az a Colts előrelépése, szerintem jókat húztak eddig.
2015. 05. 01. 18:05
mgabor74
A Colts szabadügynök tevékenységét nem figyeltem, de hogy a draft első körében olyan WR-t húztak aki az előzetes boardon a 43. volt, az szerintem nem egy jó húzás. Höri - aki tudvalevő hogy Colts drukker - is verte a fejét az asztalba a választás után.
2015. 05. 01. 22:48
komzoz65
Hát ezt valójában nem lehet most eldönteni, Nekem kiemelkedőnek tűnik a srác de ettől persze még lehet hurkagyurka és fordítva. A Colts idén már minden bizonnyal kemény dió lesz, Luck eddig mindig előbbre jutott, most már a SB következne idén, remélem most lesz egy kis törés nála...
2015. 05. 01. 15:10
BrédiTamás12
McGinnest szerint jó steal, tovább durvul a DL, de ha megin nem lesz irányitójuk akkor tökmind1, csak D azért nem nyer SB-t :-D
2015. 05. 01. 17:39
Bruschi85
Február óta különösen kedvelem Malco(-l)m keresztnevet. :)
Abszolút pozitív, hogy nem volt szokás szerint letrade, és szükségünk is volt egy remek DT-re, Baby Vince pótlása miatt, jó választás, tetszetős pick.
Remélem a jövőben ő is alappillére és majdan vezére lesz egy parádés D# falnak, ahogy Baby Vince volt, futás ellen különösen.
2015. 05. 01. 22:02
bence.szel
Parádés pick :) 2. körben várok egy G-t (A.J. Cann nagyon jó lenne, de szerintem kimegy addigra), a 3.-ban egy WR-t és egy CB-t, hogy aztán a 4.-ben behúzzunk egy projekt LB-t legfőképp 2016-ra koncentrálva.
Hozzászólás a(z) 2015 NFL Draft: első nap (Malcom Brown a legújabb Patriots játékos!) bejegyzéshez