Menetrend
Szavazás

A Matt Cassel akta

2009. 01. 18. 17:52
Szerző: temp
Kategória: Cikkek
Felfokozott várakozások kísérték a New England Patriots 2008-as szezonnyitóját. A támadó csapatrész egyben maradt, a védelem még erősödött is, és úgy tűnt, hogy minden adott egy parádés évhez. Még egy negyed sem kellett hozzá, hogy mindez egycsapásra összeomoljon, mikor egy ütközés után Tom Bradyt az orvosi csapatnak kellett az öltözőbe kísérnie, és nem sokkal később az is kiderült, hogy a pro bowler irányítónak térdsérülés miatt az egész idényt ki kell hagynia. A karmesteri pálcát a csere irányító Matt Cassel kapta, akinek a gimnázium óta nem volt olyan mérkőzése, ahol kezdőként lépett volna pályára. Ez volt az a pillanat, amikor sokan temetni kezdték a csapatot, mondván, hogy még a pozitív mérleg elérése is a lehetetlen kategóriába tartozik a pályán korábban inkább csak holderként feltűnő Cassel vezetésével. Matt azonban nem adta fel, meccsről-meccsre, snapről-snapre fejlődött a játéka, a Patriots az utolsó pillanatokig harcban volt az AFC East bajnoki címért. Matt Cassel szerződése a szezon végével lejár, és sok szakértő szerint a legkapósabb QB lehet a szabadügynök piacon.
Számos elemzés, és vélemény látott napvilágot az utóbbi időben arra nézve, hogy mi lesz Matt Cassel további sorsa a szabadügynök piacon, persze a feleket eltérő célok vezérlik, és a különböző forgatókönyvek számos lehetséges kérdést vetnek fel: Miért akar Matt Cassel távozni a csapattól? Mivel lejárt a szerződése, ezért szabadügynökként oda szerződhet, ahova szeretne. A játékos céljai a leginkább egyértelműek: - kezdő pozicióban játszani - hosszú távú szerződést kapni - sok pénzt keresni Szüksége van a Patriotsnak Matt Casselre? Erre a kérdésre nehéz választ adni. Amennyiben Tom Brady egészségesen visszatér akkor nincs. Tehát Casselre két esetben lehet szükség, vagy akkor, ha Tom Brady sérülése nem jön rendbe, vagy ha ismét megsérül. Miért nem egyezik meg a Patriots Cassellel? Ha lehetősége lesz rá, akkor Cassel mindenképpen olyan csapatot fog választani, ahol kezdőként folyamatosan játszhat. A Patriotsnál erre nem lesz lehetősége, valamint csereként a töredékét keresheti csak meg annak, amit egy kezdő QB kaphat. Mi az a franchise tag? Minden csapatnak lehetősége van rá, hogy egy lejárt szerződésű játékosát még egy évre magához kösse. Ilyenkor a tag segítségével a játékos játékjoga náluk marad 1 évig, cserébe viszont az adott poszton szereplő 5 legjobban kereső játékos fizetésének az átlagát kapja meg. Ez 2009-ben egy QB esetén körülbelül 14 millió dollár lesz, tehát a tagelt játékos az 5 legjobban kereső közé kerül. Abba nincs beleszólása a játékosnak, hogy a taget rárakják e vagy sem, viszont amennyiben tagelik, akkor megteheti, hogy nem írja alá a szerződést, ezt hívják holdoutnak. A holdout eredménye, hogy más csapatnál nem játszhat (hiszen a játékjoga az őt tagelő csapat birtokában van), viszont az eredeti csapatánál sem lép pályára, nem kap pénzt sem. Ezt a patthelyzetet általában úgy oldják fel a felek, hogy a játékost vagy elcserélik egy másik csapattal, vagy megegyeznek, hogy még egy évre mard, de a rákövetkezőben semmiképpen nem tagelik újra. Miért lenne jó a Patriotsnak Cassel tagelése? A csapat szempontjából egyértelműnek látszik a helyzet. A tagelést követően lehetőségük nyílna rá, hogy elcseréljék a lejárt szerződésű Casselt, és ezzel valami féle ellenszolgáltatáshoz jussanak ahelyett, hogy ingyen távozik. Hogyan cserélné el a Patriots Casselt, mit kaphat cserébe? A legvalószínűbb forgatókönyv, hogy Casselre rákerül a franchise tag, de a játékos nem ír alá szerződést a Patriotssal. A Patriots ilyenkor kereshet egy cserepartnert, akivel draft pickekért, esetleg másik játékosért cserélheti el Mattet. Floyd Reese Titans ex-GM szerint is egy első körös draft picknél kezdődhet majd a licit, míg Michael Lombardi leginkább az Eli Manning üzlethez hasonlítja a csere várható kimenetelét. Ha szerződéssel nem tudja megtartani Casselt, akkor miért nem tartja meg a tag segítségével, bebiztosítva magát ha Brady mégsem tud kezdeni év elején A franchise tag miatt Matt Cassel körülbelül 14 millió dollárt keresne. Ez Tom Brady fizetésével együtt már a fizetési sapka (a játékosok fizetésére fordítható keret) körülbelül 25%-át jelentené úgy, hogy ebből csak két játékost szerződtetnek, és maradék 75%-ból kellene kifizetni a teljes csapat maradékát. Két játékosra elkölteni a keret 25%-át hatalmas luxus még akkor is ha olyan fontos posztról van szó, mint az irányító. Miért nem jó Casselnek a franchise tag, ha a legjobban kereső irányítók közé kerülne ezzel? A magas fizetés ellenére sem valószínű, hogy örömmel fogadná a tagelését. Egyrészt a tag csak egy évre szól, másrészt pedig ha jövőre nem kap lehetőséget a bizonyításra, esetleg rosszabb formában játszik, akkor az értéke ismét a mélybe zuhanhatna.

Hozzászólások

2009. 01. 18. 19:51
Wakkow
Szerintem szavazzuk meg, hogy tageljük és elcseréljük valakivel. Az elsőkörös draftjog nekem tetszik. De vajon kinek kell annyira MC hogy lemond az 1.körös pickről.
Lions tuti nem,hiszen ott egy új csapatot kell építeni, és szerintem egy 1/1ből idén lehet majd jó irányitót húzni.
Én szerintem azért a Kansas is fog húzni irányitót, bár lehet tévedek. Viszont felmerül a kérdés hogy ha Favre visszavonul akkor ki fog a Jetsnél irányítani.... egyet remélek hogy nem adjuk oda MC-t a csoport riválisnak. Én ugyérzem hogy MC-ért csak az első draft kör második feléből kaphatunk draft jogot, de jó lenne egy 15-25 közöttit megcsípni.

Vagy a "B" terv elcseréljük mondjuk Raidersel akik adnak egy második körös picket és N.Asomugha játékjogát, mivel neki is (ha jól tudom lejár a szerződése) így ő is valószinűleg kap egy taget.....
najó szerintem inkább várjuk ki a végét
2009. 01. 18. 20:07
zinedine5
"Ahogy hallom elég nagy tehetség"-kitől?

Aso nekünk túl drága lesz. Asante sem maradhatott az évi 10 milkás igénye miatt, Aso pedig ugyanennyi körül kérne.

Az idei drafton Staffordon kivűl nincs olyan irányító aki elsőkörös. Bradford nem jött ki, Sanchez pedig abszolut lutri.(mint Matt Leinart)

Egyébként a Det.-nak van egy 1/20-a is.
2009. 01. 18. 20:20
Wakkow
Nem tudtok esetleg abban segíteni nekem hogy így a draft előtt meg lehet e valahol nézni, hogy melyik egyetemről melyik játékosok jönnek ki a draftra? mert néznék magunknak valami jókis CB-t
2009. 01. 18. 20:37
Wakkow
Mondjuk én Malcolm Jenkins CB-t szivesen látnám nálunk az Ohio Stateről, de egy USC védővel is elégedett lennék (persze nem csak mert nekik szurkolok) Rey Maualuga vagy Brian Cushingra személyében, de kevés esély van egy ILB-re ezért RM kiesett, OLD-t sem húzunk szerintem első körben így Cushingnak is annyi (nagy kár) csak azt szeretném ha Jenkins lecsúszna hozzánk, mert ő szerintem a legjobb CB a 2009es drafton.
2009. 01. 18. 20:52
Gabesz
szerintem nem húzunk idén CB-t az első 2-3 körben. tavaly jött 2 is. ha hozunk cornert akkor a FA-ről valamennyi rutinnal
2009. 01. 18. 20:59
Wakkow
de nekünk elérhető áron kéne és nem középszarok... ráadásul a secondaryn van mit javítani és nincs igazán jó sőt talán még jó CB-nk sincsen.
2009. 01. 18. 21:03
temp
wakkow: sok oldal folgalkozik azzal, hogy kik jönnek ki a draftra, és elemzi is őket. Ha a google-be beírod, hogy "nfl draft 2009" akkor kidob vagy 50-et tuti.

Egyébként CB-ből tavaly bezsákoltunk. Ne felejtsétek, hogy a secondarynk jó része igen fiatal, nem valósínű, hogy a tavalyi CB-k mellé idén is hozunk újabb rookie-kat, hogy egyáltalán ne legyen tapasztalt ember. Előbb érdemes lenne megnézni, hogy a tavalyi CB-ek hogy fognak muzsikálni.
2009. 01. 18. 22:16
Tzimisce
OFF:

Kurt Warner-ék megcsinálták ugyanazt, amit mi tavaly, a 3-as összjátékot, természetesen nem említették meg a Brady-Moss-Gaffney hármast :P
Tetszik az Arizona játéka, asszem megvan kinek szurkolok, ha továbbjutnak.
2009. 01. 18. 22:51
Wakkow
Abban igazatok van hogy sok a fiatal CB, de én akkor is úgy érzem hogy kéne egy jó CB a csapatnak ha nem feltétlen fiatal akkor egy tapasztaltabb játékos, én Lito-t szivesen látnám nálunk, arra az 1-2évre amíg beérnek (remélhetőleg) a fiataljaink.

Szerintetek akkor mi lesz az első körös húzásunk? Én legjobban Cushingank örülnék:)
2009. 01. 19. 00:35
Tzimisce
Szerintem BB szokás szerint meglep minket. Mondjuk tavaly nem volt nagy meglepetés az első körös LB. Szerintem TE vagy esetleg egy FB lesz az első körös húzás.
2009. 01. 19. 02:00
Wyatt
ha FB lenne első körbe, kimennék és lehugyoznám a szomszéd házat pl
2009. 01. 19. 10:57
Szabotomy
LOL!
Cassel tag és csere-bere.Ez a leglogikusabb kívülállóként,ráadásul mindenki jól járhatna.
2009. 01. 19. 11:32
Wakkow
Hát FB-t én srm hinném hogy az elején húzunk.
Első körben szerintem a TE is korai lenne mert pl Pettigrew lehet talán első körös, de inkább a végefelé várnám őt is, pl Philibe
2009. 01. 19. 11:35
gj2k
Tuti hogy lesz cserebere, tényleg mindenkinek ez az érdeke, csak nem mindegy, hogy milyen. Nekünk legyen mondva, BB nem szokott vagdalózni ilyen kérdésekben, és minden cserében, vagy akár drafton belenyúl a jóba. Vagy ha nem is nyúl bele, hát a kakiból csinál aranyat, úgy ahogy ebben a szezonban tette, többek között ezért is imádjuk ennyire ezt a csapatot.

Igaz, hogy a secondary nem a legjobb, de ne felejtsük el, hogy sok az újonc, 1-2 év és beérnek a dolgok, talán már jövőre reális lesz, hogy ne nyaljunk be ennyi 20+ playt. Szerintem most tipikusan majdnem minden posztra jöhetne friss ember, velük vagy nélkülük ugyanis tökmindegy, láthattuk ezt a szezont...
2009. 01. 19. 12:43
Wakkow
Hát az igaz hogy kb bárhova jöhetnek, de szerintem az 1. körös húzásunk, azért fontos mert legtöbbször ott alapembereket keres egy csapat, mint pl idén Mayo volt.
2009. 01. 19. 12:57
gj2k
Ez teljesen igaz Wakkow. Ez normális, hogy minden draft hely számít, pont azért, hogy ne vigyék el az orrod elől a kiszemeltet, és az is benne van a pakliban, hogy néha nincs idő beépíteni egy újoncot. Pont ahogy Mayo-t is be kellett dobni a forró levesbe, mert egyszerűen szükség volt rá, nem úgy mint Pl. Meriweather esetében, akit meg szép ráérősen be lehetett illeszteni a csapategységbe tavaly. Úgy néz ki a helyzet, hogy vannak csapatok, ahol teljesen elölről kell felépíteni a keretet, van olyan csapat, amihez hozzá sem kell nyúlni (bár ez nyilván ritka eset), és közte végtelen variáció van.
Ez az offseason érdekes lesz a számunkra az tuti, a két elsőkörös drafthelyet én is szívesen venném. A free agentekhez nem hiszem, hogy hozzá fogunk nyúlni.
2009. 01. 19. 13:08
Wakkow
Mondjuk engem ami még a draftnél is jobban érint az a lejáró szerződésü játékosaink elengedése vagy marasztalása lesz. Mert sajnos több fontos játékosunk is távozhat, ha nem megfelelő a játékospolitikánk...
2009. 01. 19. 13:24
gj2k
Én Heath Evanst sajnálnám, még van benne 1-2 jó év. Harrison már vén róka, de esetleg ebből a Sanders gyerekből még ki lehetne hozni valamit nem? Annyira nem tűnnek most súlyosnak nekem a lejáró szerződések. Vagy kéne aggódnunk? Ne kímélj ha tudsz valamit ;)
2009. 01. 19. 15:55
Go Vrabel
harrison visszavonulása már végleges?
2009. 01. 19. 16:50
bradyfan
Még nem de nagyon valoszinű hogy nem létjuk már játszani. Ugye valamelyik tv-nél példéul már interjut készitett szoval sztem megy.
Én Sanders-ben bizom nagyon nálam ő kezdő SS.
Első körben sztem OLB-t fogunk huzni Vrabel helyére.
2009. 01. 19. 17:18
GoVrabel: egyáltalán nem... Reiss-nél azt olvastam h mind ő, mind pedig Bruschi szeretne még 1 évre visszatérni, keményen dolgozik Harrison és nem foglalkozik a visszavonulás gondolatával egyelőre...

Sztem ez attól fog függni h mennyire sikerül jó állapotba hoznia magát a sérülés után, fog-e nekünk vagy esetleg másnak kelleni...
2009. 01. 19. 18:03
bradyfan
Danna az egy dolog hogy ők nagyon szeretnének visszajőnni. De nem biztos hogy feltétlenül szükség is lesz rájuk. És itt főleg Teddy-t értem. Ott egy nagyon jo szezont prudukáló Guyton és ha esetleg jőn valaki az offseason során akkor nem biztos h itt marad.
Harrison érdekes. Sztem rá se nagyon lenne szükség ha Sanders csak egy kicsit jobban tudna muzsikálni.
De majd meglátjuk.
2009. 01. 19. 18:49
bradyfan: azt kérdezte Go Vrabel h biztos-e Harrison visszavonulása? Erre válaszoltam én h egyáltalán nem, mert Reiss szerint vissza szeretne térni és ezen dolgozik is.

Nem azt mondtam h 100 % h visszafog térni akármelyikük is, oda is írtam h attól függ h milyen állapotban lesz és fog-e kelleni nekünk, vagy másnak. :)
2009. 01. 19. 19:25
temp
A fullback kérdésről: Fullbacket elég ritkán húznak a drafton előkelő helyen (értsd 1-3 kör), és az elöl húzott FB-k között többször előfordul, hogy egyfajta FB/HB szerepkörben is játszatható emberről van szó, mi pedig a Patriotsban inkább a klasszikus blokkoló, faltörő FB-t szoktuk használni.

Minden esetre az utóbbi években a különböző körökben az alábbi darab FB kelt el:
(év: kör:darab)
2005: 4:1; 5:1; 7:3
2006: 5:1; 6:2
2007: 2:1; 4:1; 6:3; 7:1
2008: 3:1; 5:2; 7:1

Egyébként nem hiszem, hogy igazán szükségünk lenne FB-re, Evans valószínűleg visszatér a csapathoz, ha pedig mégsem, akkor FB-et a hátsóbb körökben, az UDFA-k között is lehet találni, végszükség esetén pedig Sammy Morris is egyfajta FB/HB hibrid, úgyhogy nem kell aggódni ;)
2009. 01. 19. 19:45
zinedine5
Guyton nem tud a zúzdában játszabi Tedy helyén. Ő Mayonak lehetne a váltótársa illetve nickel/dimeban játszhat sokat.
2009. 01. 19. 19:51
balint
még vége sincs a teljes szezonnak de már nagyonvárom draftot és a preseasont:Dérdekes lesz idén is az biztos.remélem teddyék visszatérnek és aztszeretném ha leginkább a secondaryben lennének váltoozások
2009. 01. 19. 20:12
Wakkow
Én is úgy érzem, hogy Vrabelnek ez az év a tavalyihoz képest (ami kiugró volt) erős visszaesés volt, és mivel ő se mai gyerek, lehet hogy sosem lesz már a régi. Ezért lennék elégedett énis egy OLB-vel mint pl Cushing
2009. 01. 20. 10:34
gj2k
Itt azért nem csak arról van szó, hogy Teddy elég jól játszik-e még mindig, vagy mennyire van formában. Az NFL egyben egy showműsor is, amiben a szurkolók/nézők kedvére is kell tenni. Teddy már egy franchise player, akit bizonyos körülmények között játszatni kell. Ha Teddy azt mondja, hogy még egy évet szeretne játszani, a Pats vezetősége nem fog neki hátat fordítani. Ennek ellenére egy OLB tényleg jó választásnak tűnik, ugyanis az az év elég hamar el fog menni, és így a srác még akár tanulhatna is Teddytől az edzéseken, vagy néhány játék erejéig beugorhatna a helyére.
2009. 01. 20. 12:27
bradyfan
gj2k. Ez nem soccer itt nincs olyan hogy azért mert ikon vagy játszhatsz. Ha Teddy nem lesz már a csapat hasznára szemrebennés nélkül elküldjük. Tul nagy pénzt visz el ahoz a cap-ből h pusztán csak azért mert ő egy ikon megtartsuk. Ha a FA piacrol vagy esetleg a draftrol érkezik egy megbizható ILB akkor nem biztos h marad Teddy de ennyi pénzért biztos nem.
Ott van például Favre példája ellengedték mert nem volt rá szükség. Vagy ilyen például Troy Brown is.
2009. 01. 20. 12:37
gj2k
Ezzel azért vitatkoznék. Favre és a GB nem egyszerűen azért váltak el, mert Favre már nem kellett. Voltak ott belső viták ezerrel. Nem azt mondom, hogy ha Teddynek levágják a lábát, akkor is engedik játszani, hanem hogy ha normális a kapcsolata a vezetőséggel, márpedig úgy tudom normális, és alkalmas a játékra, akkor engedik játszani. Fizetési sapka miatt meg szerintem nem fognak összeveszni, gondolom Teddy sem ezalatt az egy év alatt szeretne meggazdagodni.
2009. 01. 20. 12:42
gj2k
Persze lehet, hogy idealista vagyok, és nem szeretném Bruschit egy kiöregedett pénzhajhászként látni. De ezt odaát nyilván jobban meg tudják ítélni.
2009. 01. 20. 13:53
bradyfan
Persze én is szivesen szeretném játszani látni. Én csak arra akartam egy kicsit rávilágitani hogy pusztán csak azért mert egy ikon nem fogjuk megtartani.
De sztem erről most kár beszélni még élő szerződése van szoval valszeg maradni fog jövőre is.
2009. 01. 20. 14:57
lupus
Ez a Bruschi kérdés szerintem nem ilyen egyszerű.
Először is van egy élő szerződése,ami csak jövőre jár le.
Másodszor.Sokat lehet tőle tanulni és nem csak a játékról.A Def.-ben is van egy "irányító",aki be van rádiózva(mostmár) és hívja a playeket.Ez általában egy ILB,ráadásul egy idősebb,rutinosabb,okos játékos.Ezek a kritériumok jelenleg nem ülnek másra.A Sec.-ből nem nagyon tudok hasonló tapasztalatú embert mondani,a Front meg "nem látja" a támadást,így nem tudja áthívni a playet.
Én kiváncsi lettem volna idén Williamsre(sajnos a sérülése miatt nem jutott szóhoz) és jövőre egy Bruschi-Williams-Mayo trió nagyon kemény mag lehet.Aztán Bruschi mehet nyugdíjba jövőre.Akorra a Mayo-Williams ILB duó összeállhat.

Persze,ez csak az én kis okoskodásom,ha valamiben tévedek javítsatok ki!!
2009. 01. 20. 18:07
gj2k
bradyfan: tökéletesen igazad van, tényleg nem fog valaki pusztán azért játéklehetőséget kapni, mert már letett valamit az asztalra. Csak gondolom, hogy valamennyire azért számít, és mivel szeretem Bruschit, hajlamos vagyok elragadtatni magam, és azt gondolni, hogy a Pats ilyen szempontból is maximálisan kitart a játékosai mellett. Már amennyire persze ezt az anyagiak is engedik. Jó példa rá Asante Samuel.

lupus: reméljük igazad lesz, és ha nem is Williamsel, de valami új dinasztia kezdődik a defense-ben. Több évi szenvedésnek ezen a téren nem örülne senki sem.
2009. 01. 20. 18:59
bradyfan
Nekem amugy Mayo mellet Guyton és Crable a titkos favoritom. Guyton idén remekül volt Bru váltotársa. Mig Crable a pre season mecseken nagyon jol villogot. Remélem a sérülése nem gátolja meg az elkövetkezendő pár év egyik kezdő OLB-je lesz belőle.
2009. 01. 20. 19:08
temp
Többször felmerült már, hogy Cassel melyik csapatoknál lehet opció, és erre írtunk is egy párszor, hogy szerintünk kik lehetnek a listán. Most Mike Reiss is összeszedett egy listát egy olvasói levélre válaszolva: Detroit, San Francisco, Minnesota, Carolina, Tampa Bay, N.Y. Jets, Kansas City and Chicago.

Ezen a listána Carolina az új név, aki eddig nem nagyon merült fel.
2009. 01. 20. 20:12
Gabesz
szerintem ha tag van akkor a NY Jets kihúzva, Detroitban egy teljesen új csapatot kell építeni picket nem áldoznak játékost pedig szerintem nem tudnak, Frisco szezon vége felé nem olyan rossz produkciót nyújtott az irányítójuk, Minnesota lehet potenciális kérő de nekik volt valami nagy pick cseréjük nem tudom most hogy állnak pontosan pickekkel, Carolina nem hiszem hogy idén még QB-ben gondolkoznának, Tampa Garciatól függ minden, Kansas ua mint Fisco, Chicago csere Grossmanért (csak vicc volt) akár még elképzelhető is, de úgy emlékszem kijelentették hogy Orton a kezdő QB jövőre is. Én a listába venném még Ramst is lassan új QB kell
2009. 01. 20. 20:45
temp
Grossman FA lesz, a Ramsot én is beírtam korábban, hogy náluk elképzelhetőnek tartanám Casselt.
2009. 01. 20. 21:21
bradyfan
Sztem a legjobb az lenne ha MC-t nem pickért hanem játékosért cserélnénk. Pickünk annyi van idén mint a rosseb. Viszont esetleg elcserélni MC-t egy CB,OLB valamelyikére nem lenne rossz.
2009. 01. 20. 21:26
Wakkow
Én a Minesotát nem venném ide, szerintem TJ a szezon végén nem játszott úgy, hogy esetleg kellene oda MC. Detroit 1/20at akár be is áldozhatná, de szerintem is inkább előlről kezdik az építkezést. Szerintem Carolina-nak nem lenne értelme MC-t odavinni. Én kitartok amellet hogy Kansas adhatná az 1. körös pickjét érte, de melletük a Rams, a Tampa és a Frisco esélyes még. De én úgy tudom hogy Friscoban elégedettek voltak a szezon vége felé és drafton akarnak QB-t szerezni, hogy tanuljon.

Ha már itt tartunk mit szóltok ha azt mondom hogy Arizona?
és cserébe megkapjuk Leinartot és egy 2. körös picket?...
2009. 01. 20. 21:42
bradyfan
Leinart biztos hogy nem jőnne ide. Akkor inkább padozik Arizonában. Semmi különbség nincs az között hogy ott vagy itt padozik sőt ott talán 1-2 éves belül játszhatna is.
2009. 01. 20. 21:43
Gabesz
viito: igaz Grossman FA lesz ezt el is felejtettem.
2009. 01. 20. 23:16
temp
Wakkow: szerintem T-Jack a liga kiemelkedően legrosszabb QB-ja talán az egyetlen olyan irányító, akire azt lehet mondani, hogy nem NFL szintű. A srácnak eszméletlen homály dolgai vannak (szerintem fejben valami nem tiszta nála), viszont! A Vikingsben van egy közel kész támadó alakulat, a futók zseniálisak, a fal jó, idén a TE-nek is sikerült végre felnőni az elvárásokhoz, mostmár akad jó elfogadható elkapó is a csapatban, a védelemben a front7 kegyetlen tud lenni, ott is talán a secondary az ami kicsit gyengébb.

Szóval szerintem a Vikings-Cassel házasság lenne az ami mindkét félnek a leginkább megfelelő lehetne. Egyrészt a vikingek túl sokáig már nem kísérletezhetnek a jelenlegi QB felhozatallal, a csapat egy része most van meg, most van jó formában, másrészt Mattre nem hárulna ott feleslegesen nagy nyomás, azért a Vikigs futás mellett továbbra is játszhatna hasonló stílusban, mint itt nálunk (sok rövid és közepes labda, kíváló YAC arány, megalapozott futójáték), nem kellene neki 30 yardos passzokkal folyamatosan játékban tartani a támadókat.

Ez persze magánvélemény, minden esetre a Vikigsről hallatszott először, hogy esetleg komolyan érdeklődnek Matt iránt, szerintem náluk a csapatból a QB-n kívül nem is hiányzik olyan sok ember.
2009. 01. 20. 23:18
temp
Leinart 2 okból nem fog idejönni szerintem. Egyrészt, Warner is FA lesz az év végén, másrészt ő azért már nem a jövő. Márpedig a Cardinalsnal vagy átadják Leinartnak előbb utóbb a staféta botot, vagy bebizonyosodik, hogy tényleg oltári bust a srác, akkor meg nem csak nekünk, de másnak sem fog kelleni.
2009. 01. 20. 23:33
Wakkow
Persze a Leinartot csak a régi USC-s évek miatt említettem.... énsem gondoltam komolyan.
viito TJ-ben nem értek veled egyet, hiszen szerintem alapból a Minesota egy futógép, ő pedig egy mobilis irányitó aki képes futásokal meglepni az ellenfelet, emellett a kis passzos játék neki is megy, de abban igazad van hogy hosszújátékra képtelen.
2009. 01. 20. 23:42
temp
Természetesen az én véleményem is csak egy vélemény a sok közül, és a Vikingsben valami miatt bíznak benne, bár engem a történet egy kicsit a Bears-Grossman duóra emlékeztet.
Ott is a végsőkig, sőt még utána is ment a "Grossman is our QB" duma, egyszerűen nem akaródzott bevallani, hogy ez nem fog menni, és a végén szerintem már későn váltottak.

Ennek ellenére véleményem szerint Grossmannak itthon piszok rossz a sajtója, pedig a srác egyáltalán nem tehetségtelen, lehet, hogy mindkét félnek jobb lett volna, ha korábban szétválnak az útjaik, Rexnek szerintem egy éghajlat változás jót tenne, ha még nem késő, és nem ment örökre tönkre a pályafutása, sajnos olyan okok miatt is, amiről nem ő tehetett.

Lehet, hogy T-Jack is megmutatja egy nap az oroszlán körmeit, és a baj szerintem nem az, hogy a Vikings egy futós csapat, és nem dobálnak össze meccsenként 300 yardot. Inkább az, hogy néha úgy érzem, hogy game manager szerepkörben sem nagyon lehet rá számítani, hogy pont olyankor képes a legnagyobb hülyeségekre, amikor egyébként semmi extrát nem kellene csinálni, amikor nem éppen a 3&10 van, és muszáj valamit villantani, hanem amikor rutin feladatai vannak.
2009. 01. 21. 08:18
lupus
Viito!

Teljesen igazad van.Csak annyit tennék hozzá.hogy a QB az a játékos,akit a def. a LEGJOBBAN akar!!Mármint a földbe döngölni.A mobilitás egyfajta "öngyilkossági" hajlam.Lehet olyan,mint egy bivaly,de amikor egy tank jön szemben ő is csak egy rongy lesz,ami elterül a földön.Egész egyszerűen egy plussz motiváció van benned,amikor meglátod a QB-t.Bárki más "csak" 110%-ot kapna.A QB 150-et fog kapni!!!
Hozzászólás a(z) A Matt Cassel akta bejegyzéshez