Menetrend
Szavazás

Amendola: Újabb fizetéscsökkentés?!

2017. 02. 20. 07:38
Szerző: Danna
Kategória: Hírek
Információk szerint a Patriots arra fogja kérni az elkapó Danny Amendolat, hogy menjen bele egy újabb fizetéscsökkentésbe, hiszen idén több mint 6 millió dollárt keresne. A hírek pedig arról szólnak, hogy a játékos sem zárkózik el ettől, mivel szeretne mindenképpen a csapattal maradni.

Hozzászólások

2017. 02. 20. 08:28
nszgergo
Gyakorlatilag ketten osztották el a 3. számú elkapó pozíció snapjeit, így azért a 6 millió tényleg rengeteg. De Ő egy igazi Patrióta, úgy néz ki bebizonyítja megint! Nekünk meg meg kell becsülni, őszintén, hány csapatnak van ilyen 3. számú elkapója? Sőt, jobb kérdés, hány csapatnak van olyan 3. számú cornere, aki könnyedén meg tudná állítani? :)
2017. 02. 20. 22:19
nosbiglem
2017. 02. 20. 08:44
Burkus
Hát ha belemegy, minden elismerésem és kalapot le előtte. Bár nyilván neki is jobb 3-4 millió dollár egy évre mint a semmi, de nem hiszem, hogy a mostani teljesítménye után nem találna magának csapatot.

Nagy megnyugvás mindenkinek ha marad és ezzel gyakorlatilag sikerül a teljes WR corps egybentartása. Floyd ügye a kérdés, egy egyéves és opciós prove-it szerződésnek örülnék.
2017. 02. 20. 13:42
cellranger
Hát abból a Floyd kiesett szerintem, ezzel a kis büntivel... :/
2017. 02. 20. 16:41
Unicum
Az eset miatt kerülhetet egyáltalán hozzánk, szerintem amikor felszedtük waiverről is tudták hogy lesz büntetés, én örülnék ha maradna egy évet, nagyon fizikális, Hernandez jut az eszembe róla, reméljük nem olyan kimenetellel :)
2017. 02. 22. 09:34
mgabor74
Szerintem ez majd akkor dől el amikor az edzőtáborban kiderül majd mennyire tud belesimulni a Pats rendszerébe. Ha igen akkor akár hosszabb távon is megragadhat. Hiába van most vele együtt öt WR is a csapatnál, ha egy-két sérülésnyire van attól a gárda, hogy Floyd esetleg kezdő legyen. Ugye eleve Mitchell sérülésekor került ide, de azért Amendolatól sem áll távol a sérülékenység és Edelman is látott már műtőt közelről eleget. Talán Floyd-ból többet láttak már edzésen BB-ék mint egy esetleges draft projekt elkapóból, így meg tudták ítélni mi a helyzet vele. És bár elítélem az ittas vezetést, de azért mégsem asszonyt vert vagy embert ölt.
2017. 02. 20. 08:54
pats4ever
Sokat köszönhetünk neki és nem csak a 2 évvel ezelőtti és a mostani PO teljesítményéért. Az egyik legmegbízhatóbb elkapó és imádom a mentalitását. Jóban Jules-lel és TB12-vel. Ez is számít. Nagyon remélem h lesz megállapodás.
2017. 02. 20. 09:02
Yosti77
Ha belemegy veszek egy Amendola mezt....
2017. 02. 20. 09:11
anikom
Én is
2017. 02. 20. 20:45
sixt
Amikor leigazoltuk azonnal Amendola mezt vettem azóta is büszkén hordom, ha itt marad és belemegy a fizu csökkentésbe az egyik legnagyobb Hazafi fog lógni a szekrényemben egy Mayo mez mellett. Azt hiszem egyikkel sem lőttem mellé eddig. :D
2017. 02. 20. 09:10
SasukeMilo
Értem én, hogy nem vagyunk "gazdagok" meg minden, de azért hányszor húzott ki minket Dola a parádés elkapásaival, főleg a playoff-ok alatt (nem csak idén)?! Persze lehet, elfogult vagyok vele, mert Tom, Jules és Gronk után a kedvencem a támadóegységből... mondjuk talán 1-2 millával kaphatna kevesebbet, azt még bevállalná szerintem, ugyanis őt igazi Hazafinak látom már az elmúlt évek óta :D
2017. 02. 20. 14:53
hopi46
+100
Érdekes Gronk (akit szintén kedvelek) szerződés módosításáról nincs szó, pedig a fizetéséhez képest idén gyengén teljesített és a következő éve "sötét ló". :)
De kérdezem, mit számít 60 milla cap space-nél az az 1-2 millió? Hoznunk kell valami "nagyágyút"? A franc se érti...
2017. 02. 20. 21:08
cspeti98
Gronk szerződése még mindig baráti, idén még nem foglal sokat a sapkából, majd a 2018-as szezonban van értelme módosításról beszélni. Amendola viszont nem ér 6.5 milliót, viszont 4.5-ért már szerintem már megéri. Az az 1-2 millió meg sokat számíthat, akármennyi a cap space és nem feltétlenül azért kell minél több hely, hogy jöjjön egy nagyágyú, hanem azért, hogy még nagyobb mozgástere legyen a csapatnak.
2017. 02. 20. 09:39
zozo692
Hihetetlen ez az ember. Bár azt el kell ismerni, hogy az eredeti szerződése az eléggé túlfizetett volt, amikor köttetett.
Bizonyítja, hogy egy intelligens srác, szerintem egy-két jó reklám szerződéssel tudja pótolni a kieső lóvét.
2017. 02. 20. 15:01
hopi46
Az eredeti szerződése már sehol sincs, mert egyszer már volt egy pay cut-ja.
A túlfizetett szerződés az Ő hibája? Szívjon a menedzsment, ne Ő! Dühös vagyok!
Döntsék végre el kell vagy nem kell! Ha nem legalább egy trade próbát megérdemelne, aztán engedjék el. Kicsit megalázónak érzem számára ezt az állandó pay cut-ot.
Amendola PATRIÓTA, nem "vendégjátékos", tessék méltóan bánni vele!
2017. 02. 20. 16:29
MajnemizBond
Én szerintem meg, ez a realitás. Azért az alapszakasz, de még a PO teljesítménye sem ér meg 6 milliót.
És eldöntötték kell, de nem ennyiért.
2017. 02. 21. 10:29
piszkosfred
Ezek szerint lemaradtál a legutóbbi két SB győzelmet hozó playoff menetelésről. Amendola nélkül egyik sem lett volna meg.
2017. 02. 22. 22:37
SasukeMilo
+100! Amennyira White-nak köszönhetjük az idei playoff-ot, annyira Danny-nek is minimun, ráadásul neki így igaz, a két évvel ezelőttiben is vastagon benne volt a keze :D
2017. 02. 20. 09:54
Tomk@
Nagyon jó lenne, ha maradna. Egyet értek az előttem szólókkal többször mutatott be fontos elkapásokat, megbízható stabil célopnt.

De azt se felejtsük el, hogy gyakran el is tűnik a meccseken és csak 1-2 elkapása volt átlagban, pedig 12 alapszakasz meccsen játszott. Jelenleg Edelman, Hogan és Mitchell is előtte van.
2017. 02. 20. 10:07
Burkus
Ez igaz, de kulcszituban rendszeresen veszik elő és Brady rá is játszik. Mást ne mondjak, egyenlítő kétpontos a SB-on. Valamit nagyon tud.Nekem megnyugtató a látvány, ha fenn van a pályán. De az is igaz, hogy régen volt ennyire gazdag választék jókezű elkapókból a csapatnál, utoljára 10 éve.
2017. 02. 20. 11:33
Tomk@
Igazad van, kulcs szituációkban gyakran veszik elő és jól is teljesít ezeken illetve a PO-ban is rendre a jobb formáját hozza. Tom bízik benne, ami nagyon fontos. Viszont nem tud egy olyan konzisztens stabil teljesítményt nyújtani, mint Edelman vagy Hogan.

Mindenesetre én is örülnék ha maradna, de az, hogy a fizetése több jelenleg, mint Edelmané vagy Hogané az elmúlt évi mutatott játékhoz képest azért elég meredek. Örülök neki, hogy hajlik a szerződés módosításra a hírek szerint.
2017. 02. 22. 23:23
Chatmansky
Szerintem meg pont, hogy stabil és kiegyensúlyozott a teljesítménye. Ezért használják szinte csak kulcs szituációban. Örülök, hogy mások is felismerték itt a zsenijét. Pont azt hozza, ami kell. Vérprofi. Hiányozna...
2017. 02. 20. 13:29
jr.79
Szerintem aki emlékszik erre, az nem sajnálja tőle a pénzt :) http://4.bp.blogspot.com/-rzHcHdYj0tY/U9-vOonrOqI/AAAAAAAAALY/KEmKPZsp7LY/s1600/caldwell+(1).jpg
2017. 02. 20. 14:17
Tomk@
Lehet ezt elfelejteni? :)
Ebben az évben lettem Pats szurkoló, egy megnyert meccset vesztettek el az AFC döntőn. :(
2017. 02. 20. 21:32
pats4ever
Caldwell barátunk bár csak egy évet játszott nálunk az a 2 dropja nálam "welkeri szintre" emeli... a 2 bukott SB mellett, talán ez a meccs fáj a legjobban... :((
2017. 02. 20. 15:15
hopi46
A snap számoknak utána néztél? JE, Hogan 70% , Mitchell 50% felett, Dola 24%. Ha nincs a pályán hogyan kapjon el?
A PO-ban mindenben Mitchell előtt van.
Eltűnik? JE és Ő a két legjobban blokkoló WR-ünk!
2017. 02. 20. 16:17
Tomk@
Tényleg kevés snapet volt a pályán.
Ha nincs a pályán az kinek a hibája? Biztos a többi elkapóé, meg az edzői stábé...

Mindenkinek adott a lehetőség, hogy bekerüljön a keretbe és ott is minél több playben legyen fent. Ha meg csak részfeladatokra alkalmas egy játékos, akkor nem csodálom, ha csökkentik a fizetését.
2017. 02. 20. 21:01
Lalika
Olyanra is gondolni kell, hogy BB-ék tervezetten nem játszatják túl Amendolát. Egész egyszerűen annyi a lényeg, hogy jegelik a PO-ig. Ott meg persze nincsenek rá felkészülve mivel semmi komolyabb videó anyag nincs adott évről. Jó-jó elő lehet venni az előző éveket de azért így végkép nem tudsz rá készülni, hogy milyen játékokat fognak végül is rá hívni ha pályán van. De lehet ezzel a véleménnyel egyedül vagyok. :)
2017. 02. 20. 21:03
Lalika
ui:ha olyan szerződése van akkor eleve nem kap annyi fizetést ha nincs is annyit igénybe véve...nem? Játékok száma stb. Biztos van ilyen kitétele is.
2017. 02. 21. 09:10
Tomk@
Amit írtál, az már a szezon közben is előkerült véleményként.

Úgy látom mindenki véleményébe van igazság, a lényeg, hogy maradjon. :)
2017. 02. 22. 23:26
Chatmansky
Azért ez egy kicsit bonyolultabb játék... :-)
2017. 02. 22. 22:41
SasukeMilo
Na igen, ez az, rohadtul keveset játszatták Bill-ék idén, ez nem az ő hibája! A másik pedig a sokoldalúsága: Minitron mellett ő is kiváló blokkoló, akár futást is lehet rá hívni, a visszahordó tehetségéről nem is beszélve :D
2017. 02. 20. 11:53
csasziqf
En is orulnek ha maradna. Fontos ember. Punt return, 3rd down szituknal miegymas.

Szerintem szerzodes hosszabitas lesz.
Valami ilyen: 1ev 6Mbol lesz szerintem 2ev 8M.


:)
2017. 02. 20. 15:03
hopi46
Ez a szerződés tetszene. Kicsit megnyugtattál az elképzeléseddel.
2017. 02. 21. 13:53
csasziqf
:)

@patscap hasonlo ajanlast keszitett, persze o ert hozza en meg csak mondtam valamit.
2 ev 6,25millio 1,75 garantalt = evi atlag 3 millios cap-hit pont annyi dead moneyval hogy ne erje meg cut-olni

Elkepzelhetonek tartom, hogy most alair Dola egy 2eves 6-7m koruli szerzodest es 2018 utan visszavonul Patriotakent.
2017. 02. 20. 13:00
dravait
Nekem is egyik kedvencem - bár az talán többet számít, hogy a tizenkettesnek is. :-)

AZ elengedéssel nem csak az a baj, hogy nálunk nem játszik, hanem az is, hogy máshol FOG. És nem lenne jó senkit megerősíteni egy ilyen megbízható, a kulcs szituációkban mindig elővehető játékossal.
2017. 02. 20. 13:43
vodka03
Én 1 évre adnék neki 3 milliót. A két SB-on elképesztően jó volt, de amellett sem szabad elmenni, hogy volt két teljes szezonja itt, ami nagyjából értékelhetetlen volt, ráadásul minden évben rendszeresen sérült. Éppen ezért a két év szerintem nem jó ötlet.

Iszonyatosan szimpatikus játékos, szóval, ha marad, akkor remélem összejön neki egy sérülésmentes év, ahol több "suber bowl" teljesítményt is feltud mutatni.
2017. 02. 20. 15:07
hopi46
Hagyjuk ezt a sérülés ügyet, Gronk is hol játszik, hol nem!
Szerinted akkor Hogan=Dola. Hát...
2017. 02. 20. 15:16
vodka03
Gronk játszott idén kb 6-7 meccset abból, talán háromszor volt egészséges és így hozott le 500+ yardot. Nem is érdemes Dola-hoz hasonlítani, mert ég és föld a különbség.

Ez a Hogan=Dola nem tudom honnan jött vagy melyik mondatomra utalsz vele.
2017. 02. 20. 15:49
hopi46
A pénzük, ha adsz neki 3 millát :)
2017. 02. 20. 15:55
vodka03
Igazad van. De az probléma, ha ugyanannyit kapnak? Vagy úgy gondolod Dola többet érdemelne?
2017. 02. 20. 16:06
hopi46
Semmi sem probléma, ha marad :D
Csak azon elmélkedek, hogy Dola egy "tűrhető" returner is, jobban is blokkol, persze nem tudom ezt pénzben kifejezni. Hogennel elégedett vagyok, de az igazi bizonyítás mindig egy csapatban szvsz a 2. év.
2017. 02. 20. 16:20
szamaca
Kicsit off:

Tud vki vmit arról,h Daboll OC lett az Alabama-nál? Mert még a podcast-ben is arról volt szó,h ő veheti át JMD helyét, amennyiben ő elmenne HC-nek...Vagy néhány év múlva visszavárjuk?
2017. 02. 20. 20:25
hopi46
A Floyd-os cikkben van róla szó ill. az esetleges utódjelöltekről. :)
2017. 02. 20. 17:13
Unicum
Ez szerintem nem kérdés én nem Gronkhoz hasonlítgatnám hanem Edelman fizetéséhez, az a durva hogy JE11 2013-óta 2 M$ -al kevesebbet keresett, mint Amendola nem kérdés az újrastrukturálás az eddigi átlagfizetése 3,5 M$ én kb. 3-4 M$ szerződést várok kérdés hány évre terveznek még vele…
Párhuzamosan Edelman szerződését is át kell strukturálni, bár 2017-re a 5,75$ M egész jó de az azért
nevetséges hogy az utolsó négy éves átlaga 3 M$ évente, hasonló elkapók (nem sok van a ligában, de pl. Nelson) 7,5 M$ átlagolnak és már nincs sok ideje hátra ilyen igénybevétel melett (sajnos)…
2017. 02. 20. 18:32
hopi46
Azt nem értem, hogyha JE anno sz@r szerződést kötött, azt miért egy másik játékossal fizettetik meg.
2017. 02. 20. 19:00
zozo692
Tudod, van a fizetési sapka, ne feledd.
2017. 02. 20. 19:37
hopi46
Hu, de kiment a fejemből! :D De amiben van 60 milla space!(a csapat salary cap több, mint 1/3-a!)
Kérjen emelést JE :)
2017. 02. 20. 17:24
DeMartino
Sziasztok.Hihetetlen ez az ember ez egy igazi játékos,aki a foci és csapata szeretetét helyezi előtérbe,nem a sok pénzt.Nagyszerű játékos,már a Rams.-nél is nagyon kedveltem,mert elnyűhetetlen volt.
2017. 02. 20. 18:58
zozo692
A Rams-nél 64 meccsből 42-szer volt a kezdőbe jelölve. Nem éppen elnyűhetetlen.
2017. 02. 20. 18:59
zozo692
.. a meccsnapra jelölve...
2017. 02. 20. 17:42
Unicum
Szerintem biztosan meg fognak egyezni, illetve ilyen jó Salary Cap-re nem nagyon emlékszem, minden adott egy címvédésre, de nagy valószínűséggel az egyik legjobb Pats-et fogjuk jövőre látni (Bár szexi Rexi már az alapszakaszban, az ideire is ezt mondta)
Jövőre Patriots vs. Raiders AFC döntő és remélem, végre összejön a Brady vs. Rodgers párosítás a SB-ban…
2017. 02. 20. 18:49
hopi46
Miből gondolod, hogy a jövő évi csapat az ideinél jobb lesz? Egy "rakás" emberrel, akik idén jók voltak még nincs szerződésünk és kb. a felével nem is lesz. A draft, legalább az előszezon meccseiig "zsákbamcska". Gronk minimum sötét ló. Persze az optimizmus jó dolog, de majd a tények beszélnek. Idő még van!
2017. 02. 20. 18:16
bradycardia
2017. 02. 20. 20:17
Kókusz8
Mit szóltok azokhoz a spekulációkhoz, hogy megpróbálhatnánk Lacyt meg Mario Williamset?
2017. 02. 20. 20:51
hopi46
Szvsz vagy egy-két nagyobb "ágyút" hozunk vagy gyakorlatilag senkit.
2017. 02. 20. 21:00
vodka03
Ha nagy nevet hozunk, akkor én Calais Campbell-t szeretném. Lacy szerintem legalább annyiba kerülne, mint megtartani Blount-ot, de ő még sérülékeny is, ráadásul tömve van a draft piszok jó futókkal.
2017. 02. 20. 21:16
cspeti98
Williams tök felesleges, kiöregedett, viszont Lacy olcsóért jöhet, de max. akkor ha a szerződésében lesz kikötés a súlyával kapcsolatban.
2017. 02. 20. 21:18
vodka03
Lacy-ről azt olvastam valami 2.5-3 milla között szeretne pénzt. Annyiért szerintem Blount is maradna.
2017. 02. 20. 21:24
cspeti98
Elég nehéz kérdés, mert Lacy fiatalabb, de a sérülései és a súlyproblémái elég komoly red flagek, míg Blountnak maximum 2-3 jó éve lehet. Ennyiért egyébként én is inkább őt választanám.
2017. 02. 21. 05:32
Kókusz8
Sztem sajnos Blount útja már lefele fog vezetni. Ha Lacy akar komolyan játszani és vigyáz a súlyára, akkor nagyot lehetne szakítani vele.
2017. 02. 22. 01:22
hopi46
Ja, jövőre csak 1000 yardot és 15 TD-t csinál! Ez tényleg visszaesés! :D :D :D
2017. 02. 21. 13:56
csasziqf
Lacy-nek GB.ben sulyproblemai voltak. Mikor azok megoldodtak akkor jottek a serulesek, nem ugy ment a jatek. Irjak tobb helyen h jobb elkapasban mint Blount szoval nem lenne annyira kiszamithato a jatek mint most. De azt is olvastam, hogy nagyon rossz a szeme, hovatovabb alig lat szemuveg nelkul. Ez nem tudom igaz e es ha igen mennyire problema. En is inkabb egy jo draft RB-t varnek. Ideje kinevelni egy ero futot is. :)
2017. 02. 23. 01:34
hopi46
Gaffney-t több mint 2 éve tartogatjuk, remélem nem semmiért. Remek baseball-os is volt, outfielder.
Ettől függetlenül lehet, hogy draftolunk futót, valahol a végén. Erőfutó egyre kevesebb van/lesz a ligában. A hibrideké a jövő (ld. White)! Elliott már egy ritkaság szinte.
2017. 02. 23. 15:09
SasukeMilo
Egyetértek! Csak gondoljatok bele: ha egyszerre lenne a keretben DLewis, White, Foster (rá különösen kíváncsi lennék már!) és Gaffney, ezzel az elkapókat is lehetne kissé tehermentesíteni + tényleg nem lehetne tudni esetükben, hogy futás jön vagy passzjáték :D
2017. 02. 21. 01:19
respectlacika
Julien után a legnagyobb kedvenc.
2017. 02. 21. 01:20
respectlacika
Dagadt Lacy nem kell
2017. 02. 21. 15:23
pats4ever
Off:
Elemzés HT szerződésével kapcsolatban.
http://boston.cbslocal.com/2017/02/21/patriots-free-agency-a-donta-hightower-breakdown/
Szeretném hinni hogy kínálunk neki 52 millát 4 évre 30m garantálttal, de BB nem így működik...
2017. 02. 21. 17:52
GhostLead
Anno Mayo is megkapta a szerződését. Remélem HT is megfogja, kell a védelembe.
2017. 02. 21. 19:42
karuly
2017. 02. 21. 19:52
freddie1967
2017. 02. 21. 19:54
freddie1967
2017. 02. 21. 20:17
TOMBRADY12
2017. 02. 21. 20:18
TOMBRADY12
2017. 02. 21. 21:40
nosbiglem
2017. 02. 22. 10:09
gallis1976
Benett teszteli a piacot. Rapaport szerint nem marad!!!
2017. 02. 22. 15:26
polo62
én nem is igazán bánnám, ha menne. nagyszerű játékos, nagy érdemei voltak a bajnoki címben, de szerintem ennyi. ő annyira vágyott erre a gyűrűre, hogy innentől szerintem közel sem lesz olyan motivált, mint volt idén.
2017. 02. 22. 10:11
gallis1976
Nekem csalódás lesz ha elmegy mert akkor őt is csak a pénz érdekli, szerintem 8 millát is kapna, de ő többet akar úgy néz ki.
Itt jól érezte magát a korábbi helyeken viszont nem, akkor nem értem miért megy el 1-2 millával többért.
2017. 02. 22. 14:22
crucified
Kétszeres bajnok vagy, a pályafutásod végén jársz. Könnyen lemondasz kb. 600 millió forintról?
2017. 02. 22. 14:59
Croaker
Egyszeres ;)
2017. 02. 22. 17:15
crucified
A kettő közül melyik volt az az egy? :)
2017. 02. 22. 17:55
nszgergo
csak itt Bennettről van szó
2017. 02. 23. 07:33
Croaker
2017. 02. 22. 12:55
freddie1967
Sport1 tv szavazás a kedvenc csapatról:

http://www.sport1tv.hu/Hirek/hu-HU/2017/02/21/nfl_szavazas
2017. 02. 22. 13:56
Increay
ezzel csak egy a baj: nem reális képet ad több okból sem...
1. nem egy kör szavazás van, így a haterek a Pats ellen szavaznak
2. minden párosításra lehet szavazni, nem csak a saját csapatodra

egyébként az egyik legismertebb magyar NFL-lel foglalkozó oldalon nemrég volt egy ilyen jellegű felmérés, és ott 33% Patriots drukkernek vallotta magát :) Ha megnyerjük, ha nem, akkor is a Patsnek vannak a legjobb szurkolói a világon! :D
2017. 02. 22. 19:58
pippu
3. körben nagy csapata lesz. :)
2017. 02. 22. 14:40
gallis1976
Kedves Crucified!

Köszi a válaszodat. Felvetésed jogos, de pont erre írtam azt, hogy nekem egy olyan hely ahol jól érzem magam - akár pályafutásom elején akár végén - megér 600 milló ft-ot ha előtte már kerestem 15 milliárdot! Pont ezt nem értem. A nyugalom egy sportolónak mindent megér, ez a faszi meg 6 éve csak veszekszik mindenhol. Úgy mondom mindezt mint egy olyan sportoló aki 12 évig sportolóként a sportból éltem. Nekem is el lehetett volna mennem több pénzért játszani, de mindig maradtam a közeg miatt. Ez hidd el nekem több mint a pénz. Ugyanúgy megélsz 15 milliárdból mint 10-ből!!!



2017. 02. 22. 17:25
crucified
Szia, köszi a kultúrált válaszodat. :)

Szóval itt egy 31 éves, kétszeres bajnok, aki testileg szerintem egy roncs, mint a legtöbb NFL-es. Van még cca. 2 éved a pályafutásodból, elérted amit akartál, sőt túl is szárnyaltad. Amint jön egy új titán (Hogan, Mitchell) kiraknak mint a sicc. Hirtelen megszűnnek az érdemek. Ez üzlet. De ha elmész egy gyengébb corps WR-es csapathoz több pénzért, van esélyed kihúzni a 2 évet. Brady mellett sokkal jobban kijön az, ha gyengébb szezont futsz mint mondjuk egy Fitzpatrick mellett.

Értem én, hogy van 15 milliárdod, de amerikában egy 10 milliós ház nem ritkaság. Szóval vessenek rám követ, de megérteném ha a nagyobb zsét választaná. Mondom ezt úgy, hogy imádom a játékát.
2017. 02. 22. 17:57
topin
Egyikőtök Bennettről beszél, a másik meg Amendoláról..így nehezen találtok közös véleményt a továbbiakban:)
2017. 02. 22. 20:16
loop80
Viszont így sokkal viccesebb. ;)
2017. 02. 22. 17:49
hopi46
Lehet, hogy figyelmetlen vagyok, de mintha az előző hozzászólásokban keveredne Dola és Bennett?
2017. 02. 22. 19:28
pippu
Amendola a Patriots.
Mindig a fontos meccseken hozza a fontos elkapásokat. Nagyon bírom!

Ha a csapatért meghozza ezt az áldozatot, hát le a kapalappal.
Ugyanakkor eléggé kihasználja a maradni akarását a vezetés. Biztos lesz olyan, aki kevesebb érdemelne, mint ő, viszont többet fog keresni...

Ez szerintem igazságtalanság és én az igazságtalanságot nem tudom elviselni...
2017. 02. 22. 20:16
hopi46
2017. 02. 22. 21:07
Plota
Igen, jó amit mondasz. De a Pats pont azért tart ott, ahol, mert meghoz nehéz döntéseket. Nem lehet mindenkinek annyi pénzt adni, amennyit megérdemel, mert véges a keret. Nyilván a "fontosabb" (sok snapet pályán levő) játékosokat kell jobban megfizetned, mert matematikailag rájuk van nagyobb szükséged.

A vezetés nem használ ki semmit, megvan, hogy mennyi pénz van rá. Ha megfelel neki, maradhat, ha nem, akkor viszont mehet, mert így marad meg a csapat sikeressége hosszú távon.

Ja, és ha az élet (és a foci) igazságos lenne, akkor a 2007-es szezont mi nyertük volna! :)
2017. 02. 22. 22:22
hopi46
A vezetés csak abban érdekelt, hogy minél olcsóbban "működtessen" bármilyen játékost. Kész, passz, kivétel néhány ikon (Brady, Gronk) és a szükségszerűség (Solder, McCourty).
A sok snapet pályán töltők jól megfizetését meg hagyjuk. A több mint 1000 snapet pályán töltő Thuney, Mason, Butler, Ryan, Andrews jócskán 1 milla alatt keres év(ek) óta, mintha a PS-ben lennének, futóink ingyen rohangásznak, miközben a ST-ben van aki 2x annyit keres meccsenként 8-10 snappel. Semmi matematikai szükségszerűség! Nem kell belemagyarázni semmit, a menedzsment is alkudozik meg a játékos is - üzlet.
Igazság meg nincs, csak mindenkinek a maga igazsága van - a középút eredménye pedig a szerződés. :)
2017. 02. 23. 01:46
komzoz65
Hát ez messze áll a valóságtól és korántsem ilyen ék egyszerű. Vagy ha igen akkor nagyon rosszul képviselik az érdekeiket illetve, ahogy írod egyetlen érdeküket. 2001-ben a Patriots bruttó 66 misit költött a játékosokra idén 182 milliót. Miközben TB pénzét mindig átvariálják, hogy kevésbé nyomja a tárgyévet.

Szóval a vezetés nálunk hosszú távon siker és győzelem orientált, és ezt a célt valósítja meg, méghozzá elképesztően komplex módon. Ha egyszerű lenne azért lekövették volna más csapatok is. Ennek a stratégiának egyik magától értetődő eleme, hogy be kell férni a sapka alá, a lehető legjobb kerettel. Ebben nem lehet kompromisszum, sem a múlt, sem méltányosság alapján. Aki egy centivel többet kér, mint amit a nagyon összetett mérlegelés alapján megér, akkor sajnos van.

Az, hogy más csapatok, hogyan értékelnek (túl vagy néha alul) játékosokat az az ő dolguk, illetve tévedésük. Mi verjük bele az orruk rendszeresen. A NE biztosítja az egyes játékosok számára a lehetőséget, hogy csatlakozhatnak a sikerhez, ha az adott játékos meg tudja és meg is akarja adni az árát. Tehetségben, munkában, alázatban. És ennek az is a része, hogy itt nem tud annyit kapni, mint máshol. Ebben a munkában, értékelésben, lehetnek (vannak is) hibák, vagy kívülállónak nehezen érthető dolgok. De hogy működik az aligha vitatható.
2017. 02. 23. 13:52
hopi46
Hát amit az elején a pénzről írtál enyhén szólva demagóg, tudjuk, hogy a cap évente jócskán! emelkedik, meg a kenyér is volt 3,6 FT/kg. (TB és JE is megszállottak, játék őrültek (ez egy óriási mázlink!), ráadásul az előbbi már nem is igazán a szerződéséből él.)
A BB-TB éra mindenkit elvakít és azt gondolják pénzügyileg a Pats az ideális franchaise. A Pats pénzügyileg lehet "zsugori" mert jelenleg sportsikert ígérhet kevesebb pénzért. (Ki tudja meddig?) A Pats jelenlegi ereje, a liga többi csapatához képest nem a menedzsmentben van, hanem az edzői karban (edzőképzésben!), a játékosnevelésben (szinte katonás fegyelem), a sokoldalú játékosok kiképzésében, az "észjátékban", a csapattá "gyúrásban" stb. és abban, hogy a tulajdonos nem akar HC lenni. A Pats nem hoz edzőket, inkább tőlünk mennek el.
Pénzügyileg azért groteszk, hogy egy játékos (Dola), miután alaposan hozzájárult mindegyikünk szerint az utóbbi két SB sikerhez kb. annyi pénzt fog kapni, ha marad, mint modjuk McClellin. Vicc.
Poénnak sem rossz( Bennett után kissé szabadon): Főnök, örülök, hogy jelentősen hozzájárultam a cég sikeréhez, úgy hogy alázatosan kérek fizetéscsökkentést!
2017. 02. 23. 17:07
topin
Amendolát kedvelem én is, de az hogy mivel járult hozzá már történelem! Elmúlt, azért megkapta a járandóságát. Most azon megy a csevej, hogy a jövőben mennyit tud hozzátenni a csapathoz és azért mi mennyit tudunk fizetni! Múltbeli érdemek nem számíthatnak!!

Nem örülnék ha elmenne, de képtelenség ennyi pénzt fizetni valakinek aki alig van a pályán. Akkor is ha fontos 3rd down szitukban lehet rá számítani. Ha nem lesz, majd számítunk másra..

Más játékosokkal összevetni a fizuját pedig badarság, mind mind más szerződés, más időtartamban kötve és más cap space szitut figyelembe véve. Van front loaded szerződésű játékos és olyan is aki utolsó éveiben fut ki a nagyobb pénz. Ez attól függ, hova tudjuk betuszkolni a fizuját. Nyilván akinek hátrafelé esik ez, annak nagy sansszal módosítják, ha a szerződés megkötésekor a csapatban betöltendő szerepe vagy teljesítménye csökken. Ez van, ez nem igazságtalan. Amendola nem ér annyit sem nekünk, sem más csapatnak, amennyit keresne jövőre. És ezt tudja Ő is, azt is, hogy máshol sem kapna ennek a közelében sem. Így inkább akkor marad nálunk. Szóval valójában nem mondana le semmiféle pénzről ha maradna, mert ha cut lenne a vége, akkor FA-ként sem kapna zsíros szerződést, úgy hogy csak 3rd downoknál használnák kb. Tehát mindenkinek win-win ha marad és átstruktúrálják a szerződését. Ő marad ott ahol szeret lenni, mi örülünk ennek, a fizuja meg így úgy is ennyi lenne és nem több, ha elmenne akkor is.
2017. 02. 24. 01:19
hopi46
Te már tudsz valami konkrétat?

OFF: Hátha valaki nem látta, nem olvasta:
http://index.hu/sport/amerikaifutball/2017/02/09/new_england_patriots_kondicionalas_dombok_foxborough/
2017. 02. 24. 17:06
topin
nem kell konkrétumot tudni, elég megnézni mennyit kapott JE a piacon mikor tesztelte..Amendola nála ezerszer kevésbé terhelhető (sajnos), ezért annak a pénznek sem jutna a közelében. És vannak játékosok, főleg a Pats játékosok, akik nem véletlenül csak nálunk kiemelkedőek és a system, illetve a csapat kiemeli az erősségeiket, amik elfedik a hiányosságaikat..tehát sokkal jobbnak látszanak mint amilyenek valójában. Matt Cassell jelenség pl..de lehetne sorolni bőven a nálunk jó teljesítményt nyújtó, de eligazolás után jelentősen visszaeső játékosokat.

Így Amendola egyik csapatnak sem ér meg annyit mint nekünk, és nekünk meg nem ér annyit annyit amennyit a fizuja lenne. Ahhoz JE feletti snapszám és teljesítmény kellene..a snapszámtól meg messze van ugye..és ok hogy erről nem ő tehet, de nekünk ennyi snapre kell és azért nem tudunk annyit fizetni.

Nincs itt semmi hókuszpókusz..mi akarjuk őt, a csapat is akarja őt, ő meg tudja hogy a paycuttal is jobban jár anyagilag mintha FA lenne és próbálkozna valahol, ráadásul szeret is itt lenni!
2017. 02. 25. 09:42
komzoz65
Figyelj neked nem megy ez a gazdasági rész ne erőltesd, főleg ne kritikai éllel, amikor sajnos nem értesz ahhoz amit írsz. Te nevezel demagógnak és jössz a 3,60-as kenyérrel? Sokkal szerényebben! Azt írtad korábban, hogy az lenne az érdekük (az egyetlen érdekük ráadásul), hogy minél olcsóbb legyen minden. Nos az általam említett időszakban a dollár kumulált inflációs rátája 35% körül volt, nem 300% körül. Úgyhogy hagyjuk a megalapozatlanul sértő megjegyzéseket, olyan témában különösen amiről szemlátomást dunsztod sincs.

A megélhetési megjegyzések is röhejesek, az évente forintban milliárdokat kereső játékosok esetében. Nem ebből él, vicces. A cap emelkedik na ez meg pont ellentmond annak amit kettővel előbb írtál. Ez mitől van? Pont a profit megosztást választják erkölcstelenül magas fizetésekkel, hogy béke legyen a játékosokkal ez a liga trendje.Ehhez kell nekünk is alkalmazkodni.

A menedzsmentről bár nem tudni pontosan itt is kiről írsz, talán a tulajdonosokról, hiszen BB a GM is, de mondjuk az 1994-ben 172 millióért megvásárolt klub, ami most már évente 500-millió felett hoz, és az értéke 3400-millió dollár volt a legutóbbi értékelésnél, annyira nem utal béna pénzügyi teljesítményekre.

Amit a játékosok értékeléséről írsz, az teljes tévedés. Éppen az ellenkezője igaz. Ez az egyik legalapvetőbb része a Patriots sikerének. Ez lehet szimpatikus vagy nem, lehetnek benne itt-ott a kívülállónak nehezen megmagyarázható részek, de egyszerűen röhejes elhibázottnak gondolni. BB csinálja amúgy, nem más. Ha Amendola annyit ér szerinte, mint McCellin aa jövő évben az, akkor elhiheted, hogy úgyis lesz, vagy sehogy.
2017. 02. 23. 06:55
Plota
Nem az újonc-szerződésre gondoltam a szükségszerűség alatt :) nyilván a csapat sikeréhez ez is kell, hogy legyenek tehetséges fiatalok, akik a szabályok adta lehetőségek miatt bagóért játszanak nálunk... nyilván pl Butler is többet érdemelt volna már tavaly is... de ha egy adott poszton a játékos hátrébb áll a rangsorban, (és az előtte levők sem újoncok), akkor nem adhatsz neki olyan sok pénzt, hiába érdemli meg... :)
na mind1, lehet nem fogalmaztam olyan jól, utánam komzoz65 kolléga jobban leírta... :D
2017. 02. 24. 16:40
pippu
:)
Miért is? Az óriásokat utálom a legjobban, de azon a meccsen jobbak voltak. Na az meg a másik, hogy kiken is jutottak tovább?

Szerintem meg azt is meg kell becsülni, aki a rájátszásban mindig biztos kezű... Mert majd a fontos meccseken fognak igazán hiányozni...
2017. 02. 24. 17:15
topin
Most olvastam másik magyar oldalon hogy Vernert kirakta a Bucs..ezzel talán Ryan pótlása meglehetne és a corner szekció bízva C.Jones javulásában és Butler szerződésében már pipa is lehetne..:)
2017. 02. 24. 19:37
hopi46
Sok pénzt kapott, gyengén teljesített az előző szezon végén szinte nem is volt pályán. Fele pénzt se adnánk Neki, persze, ha egy gyűrűért jön legyen szerény...
Komolyra fordítva: Drága és a teljesítménye lemenőben.
2017. 02. 24. 19:50
pippu
Lemaradtam valamiről!? Miért beszéltek Ryanről múltidőben?
2017. 02. 24. 20:31
hopi46
Topin csak feltételez :D
2017. 02. 25. 00:22
topin
nyilván olcsón lehet Ő opció és bőven van benne potenciál..én bírnám ha felkapnánk!

Ryanről csak feltételes a múlt idő, mert annak az esélye hogy marad az kb egyenlő a nullával..Butlert fogjuk kitömni pénzzel a Cb sorból és DB-k között DMC is elit fizut kap. Ott nem fogunk 3 embert megfizetni, Ryanért meg kb CB1 fizut adnak majd a piacon. 4 éve van a ligában, 2szeres bajnok..ő most értelemszerűen a pénzt fogja választani és azt tőlünk nem fogja megkapni.
Hozzászólás a(z) Amendola: Újabb fizetéscsökkentés?! bejegyzéshez