Menetrend
Szavazás

Az élet Brady nélkül

2008. 09. 10. 13:54
Szerző: lucas
Kategória: Cikkek
Doug Flutie megosztozott a feladatokon Tom Bradyvel és a Matt Casellel, amikor ők hárman látták el az irányítói szerepkört a Patriotsnál a 2005-ös NFL-szezonban.Tehát arról, hogy hogyan működhet a Patriots támadójátéka Cassel vezetésével, neki sajátos nézőpontja van. 
Át kell-e alakítani a támadás jellegét: feladni az egész pályás passzjátékot, és helyette áttérni a darálós, a futójátékra alapuló támadásra? Fenntartható-e a gyilkos no-huddle offense arculat? Lehet-e továbbra próbálkozni a trükkös megoldásokkal? A kérdések megválaszolásához Flutie a Patriots playbookjának első oldaláról idézett. Josh McDaniels szavait visszhangozva kihangsúlyozta, hogy a Patriots minden mérkőzésre új támadóstratégiát állít fel. A játéktervet úgy alakítják ki, hogy a lehető legjobban kihasználják az adott ellenfél gyenge pontjait. Ez a módszer ugyan kevés variációs lehetőséget ad, de nagyon nehéz feltartóztatni, mert eddig kiválóan alkalmazták. Tehát ez egy hétről hétre átalakuló, "kaméleon-típusú" támadójáték. Fölöttébb célratörő, de egy Brady-kaliberű irányítóval hatékonyan megvalósítható startégia volt. De működhet mindez Matt Cassellel is? Flutie úgy hiszi, hogy a válasz igen, bár valószínűleg kisebb módosításokra szükség lesz. " Én nagyon nagyra tartom Mattet, és úgy gondolom, hogy képes lesz kezelni a helyzetet" - mondta Flutie. "Ismeri a szisztémát, és minden dobást meg tud csinálni. Nem gondolom, hogy nagy változtatásokra lenne szükség, legfeljebb azért, mert nincs olyan rutinja, mint Tomnak volt." Dan Reeves, a nagy tapasztalatú NFL-edző - aki rádiós szakkommentátorként nézte a vasárnapi meccset - megjegyezte, hogy ő nem észlelt jelentős változást a Patriots sémájában azután, hogy Cassel került a pályára. Esetleg annyit, hogy talán a futások száma emelkedett. A statisztika igazolja Reeves meglátását: amíg Brady volt a pályán 11 passz és 4 futás volt, majd Casselnél 18 passz és 22 futás. Lehet, hogy a play-híváson változtattak - kissé konzervatívabb lett -, de a formációk és a felállások változatlanok voltak. Az 58 támadásból 44 esetben 3-4 elkapóval álltak fel. A tavalyi év során hasonló formáció a játékok 68 %-ban volt jellemző, és ez a Chiefs elleni meccsen sem módosult jelentősen. Tehát nem tűnt úgy, hogy a Patriots a megerősített védelem mellett döntött volna, az esetek többségében Casselt nem védte külön második TE. Reeves edzőként kétszer került olyan helyzetbe pályafutása során, amikor a kezdőirányítója megsérült. Az egyik John Elway volt a Broncosnál 1992-ben, a másik Michael Vick a Falconsnál 2003-ban. Denverben egy rookie irányító, Tommy Maddox vette át 4 meccsre a QB szerepkört, és vele egy leegyszerűsített támadósémát játszattak. Reeves szerint Cassel esetében is valamiféle csökkentésre lesz lesz szükség, de hogy milyen mértékűre, azt nem tudta megjósolni. "Tom Bradyvel képesek voltak arra, hogy hétről hétre mást játsszanak, mert ő meg tudta ezt oldani" - mondta Reeves. " Bár ki tudja, Matt is negyedik éve a csapatnál van, és jól ismeri a szisztémát, elképzelhető, hogy ő is meg tudja csinálni. Kíváncsian várom a fejleményeket." Egy területen, a no-huddle (egyeztetés nélküli) támadás alkalmazása esetében valószínűleg visszaesés lesz. Ez Brady specialitása, a csapat egyik nagy fegyvere volt, mert ezzel nagy sebességre tudtak kapcsolni, és nem hagytak időt a védőjátékosoknak a cserére. Brady akár egy kiváló komponista, megtalálta a nyugalom és a sürgetés ritmusát, és úgy tudta irányítani a 11 emberből álló együttest, hogy tökéletesen legyen az együttműködés, a harmónia. Az egyik ok, amiért a Patriots no-huddle támadása olyan hatékony volt az egyik legkevésbé hangsúlyozott, ugyanakkor a lenyűgöző része Brady játékának: kiválóan olvasta a védelmet, még a snap megindulása előtt értette a szándékaikat, és úgy tudta rendezni a csapatát, hogy jó legyen a passz és sikeres az akció. "Ez egy nagyszerű alkotóeleme a Patriots támadójátékának, és engem mindig lenyűgözött, ahogy ezt Tom csinálta. Úgy hívta a play-t, hogy ki tudja védeni a blitzeket. " - mondta Flutie. " A gyorsaság, amellyel ő képes volt átlátni a helyzetet, és úgy átszervezni a védelmét, hogy minden jól működhessem, az nagyon fontos volt." " Matt is érti ezeket, átlátja, hogy hogyan működnek a dolgok, de más dolgog kívül lenni, és más ott lenni a pályán, amikor ketyeg az óra. A legtöbb, amit tehetsz, hogy megpróbálod megőrizni a higgadtságodat. Ez bántott engem, amikor eljöttem a Patriotstól. Úgy emlékszem, különösen a training camp idején, nem tudtam mentálisan összeszedni magam." Természetesen, mivel Matt Casselnek nagyon kevés a játéktapasztala, ezen a területen neki még gondjai lehetnek. A Patriots valószínűleg óvatos lesz, hogy hányszor teszik próbára olyan szituációban, amely több, mint egy  sima "levezényelni a meccset" -típusú, a védelemnek és a special team-nek nagyobb szerepet hagyó stratégia. " Úgy gondolom, Matt hétről hétre javulni fog" - mondta Flutie. "Nem hinném, hogy különösebben beijedt volna ettől a helyzettől. Komolyan úgy gondolom, hogy  ő egy higgadt, magabiztos srác." "Elmondhatjuk, hogy a legnagyobb különbség az, hogy Tom építhetett a már megszerzett tapasztalataira, és ha kellett önállóan is döntött. Vagy odament Jeff (McDaniels)hez és azt mondta: 'Emlékszel, tavaly a Pittsburgh ellen ezt húztuk. Megpróbálhatnánk most is.'  Szóval csak ebben, a meccs menetének kezelésében lehet igazán nagy különbség, de ez is csak azért, mert Mattnek még nincs meg hozzá a megfelelő tapasztalata. Az adott hétre kidolgozott tervet Tommal még akár meccs közben is képesek voltak módosítani,  Matt erre valószínűleg még nem lenne képes." Forrás: boston.com

Hozzászólások

2008. 09. 10. 14:10
temp
"A statisztika igazolja Reeves meglátását: amíg Brady volt a pályán 11 passz és 4 futás volt, majd Casselnél 18 passz és 22 futás." -- azért ehhez a statisztikához érdemes hozzátenni, hogy Tom nulla-nullás állásnál ment le a pályáról, míg Matt volt a pályán vezetésnél is, amikor már van lehetőség a time managementre is. De nem szeretem amikor a számokat minden értelmezés nélkül bedobják a köztudatba.
2008. 09. 10. 14:56
Minél inkább telik az idő, annál optimistább vagyok, ami nálam nagy szó... ha belegondolunk, van 4 elég jó futónk: Maroney bármikor képes a nagy futásokra, mozgékony, Faulk-ot nem kell bemutatni, Morris és Jordan pedig igazi power RB-k, mennek előre és taposnak... Wes bármikor képes magát tiszta helyzetbe hozni és azért Matt még rosszabb napjain is képes lesz ezt kihasználni, és akkor még nem beszéltünk Randy Moss-ról és Jabar Gaffney-ről, akik felé bármikor megindulhat egy szép hosszú passz, ahogy vasárnap is... továbbra sem irigylem az ellenfeleinket...
2008. 09. 10. 15:09
Rodoc
Nem lesz könnyű ebben egyetértünk de nem kell leirni a CSAPATOT! Végül is a Patriotsról beszélünk...:)
Féljen meg aggódjon a többi csapat...:)

Tényleg van esetleg valami hir hogy Tomot mikor műtik?
GO PATS!
2008. 09. 10. 15:21
kookesz
Ez az Danna! Csak pozitívan! :)
A jó öreg BB és JMcD tutti fel vannak készülve az ilyen szitura is! És ha ők bíznak Matt-ben, akkor nekünk is menni fog! :)
És én még reménykedek egy kis plussz motivációban, mert mindenki lesajnál most minket, de a srácok majd úgy megmutatják, hogy csak na!
Szóval alig várom, hogy megleckéztessük Brett Apót! :))
2008. 09. 10. 15:22
bradyfan
Sztem azzal hogy cassel fog játszani brady helyet nem kell az off playbookot változtatni. Ugye a pats eddig is ezt a rövid 5-6 yardos passzt játékot alkalmazta és ugye cassel ezekben jo. Azon kell változtatni hogy kevesebb lesz a hosszu passz illetve tőbb futo játék lesz.
2008. 09. 10. 15:28
kookesz: eddig ez a csapat többszöris bebizonyította, h baj esetén képesek CSAPATKÉNT összezárni és akkor bármire képesek. Gondoljunk vissza mi történt 1 évvel ezelőtt a spygate kirobbanásakor... csúnyán elvertük a Chargers-t.
2008. 09. 10. 15:32
Rodoc
Én azt kivánom, hogyha nem is csúnyán de verjük meg a Jetset..:)
2008. 09. 10. 15:39
juhi04
Ígyvan :) Ha megütjük a Jetset oda vissza plusz még Colts-ot és az összes többin kikapunk már boldog leszek :)
2008. 09. 10. 15:43
bradyfan
Jah és nem szabad elfelejteni hogy Matt-nek is van oka jol játszani mert egy elfogadhato teljesitményel könnyen szerezhet magának egy zsiros kis kezdő szerződést vmi másik csapatban
2008. 09. 10. 15:51
temp
juhi: a tavalyi évekkel szemben (amikor nem nagyon volt a csoportban rivalizálás) idén nagyon fel fognak értékelődni számunkra az AFC EAST riválisok elleni meccsek. Szóval azt mondom, hogy verjük meg a Billst, a Dolphinst és a Jetset, és az idei évben ne a Coltsra, Chargersre, Steelersre gyúrjunk, tőlük ki lehet kapni az alapszakaszban. A legfontosabb most a PO elérése, amihez a csoportriválisok ellen kell nagyot alkotni.

Hatalmas mázlink amúgy, hogy az idei sorsolás szerintem messze nem olyan véres, mint a tavalyi az NFC legmasszívabb csoportja ellen (ott ugye 3PO csapattal is játszottunk, közöttük a SB győztessel).

Egy szó mint száz, szerintem Pats szurkolóként idén kicsit lejebb kell emelni a szemünket, és a csoportriválisok mellett az olyan csapatokra koncentrálni, mint a Chiefs (ez szerencsére megvan), a 49ers (5. hét), Rams (8. hét), Seahawks (14. hét), Raiders (15. hét).

Persze 1 forduló után még nem lehet látni, hogy kik az erősek, és kik nem, de idén nekünk szerintem főleg ellenük kell majd alkotnunk valami maradandót, nem lesz nagy katasztrófa, ha az alapszakasz során Top csapatoktól kikapunk, de még az sem, ha 1-1 középcsapat is elkap minket.
2008. 09. 10. 16:03
juhi04
Viito nem gondoltam komolyan :) Chargers Colts nyilván zakó, Steelers is több mint valoszinü, abba sem vagyok biztos hogy a Jets neme ver el minket legalább egyszer. Seahawks necces, ezenkivül be-be jöhet egy-egy botlás. Többit HOZNI KELL. Ha jol számolom ez egy 10-6 körül van, rosszab esetben 9-7. Aztán Gianst példáján felbuzdulva bármi lehet :)
2008. 09. 10. 16:05
viito: továbbmegyek, sztem a Bills megfogja nyerni a csoportunkat és a Jets-el fogunk harcolni egy esetleges WC helyért.
2008. 09. 10. 16:12
temp
nézzük meg, hogy minden csapat fusson 4-5 kört, aztán számolgassunk, hogy kinek hogy jöhet össze, de ha WC helyért kell küzdenünk akkor biztos jó draft poziciónk lesz.

Gyakorlatilag a South simán adhat legalább 1 WC csapatot, és mit ne mondjak... nem egy irányítóját vesztett csapat lesz a másik esélyes. Számunkra a legfontosabb most az, hogy a csoportriválisokat minél többször megverjük, ők meg ha lehet akkor keresztbe veregessék egymást.
2008. 09. 10. 16:55
Szabotomy
Én nem becsülök alá egy ellenfelet sem.Az hiba.
Szerintem az első forduló után sem latolgatok.Az 5. körben már lehet elkezdem. :)
Bízom benne,hogy sikerül nekünk is meglepni pár csapatot,mivel nem várnak erős passzjátékot.
2008. 09. 10. 16:56
zozo692
juhi04: a Seahawks egyáltalán nem volt meggyőző, sőt... a Colts leszállóágban van (mikor volt egyáltalán felszállóágban?)... tehát ezeket a meccseket ne adjuk fel lélekben... én ebben az évben a végére sok olyan csapatot várok, akiket v. lesajnálnak (carolina, chicago), v. nem látnak már benne potenciált (mcnabb-philly), v. egy surranópályán meglógóra (denver, buffalo), de tetszett az új GB éra kezdete is

danna: igazad van, a Billsre nagyon nagyon figyelni kell, borzasztó jónak tűnnek, a jets-t pedig meglátjuk vasárnap

egyébként végre túl a sokkon mindenki egy kicsit elkezdett bizakodni. a lényeg az, hogy feketén-fehéren be legyen bizonyítva: NEP nem csak TB-ből áll, hanem 53 életerős, akaratos fiatalember elegye (+coach staff, +még sokan mások). lehet, hogy egy 6-10-zel kiesünk, csak az nem mindegy, hogyan.
2008. 09. 10. 17:44
juhi04
Seahawks és a Colts is lefelé megy tény de ez az első meccs semmit nem jelent, idén még biztos ott lesznek, a colts biztos. Rengeteg csapat van még a felsoroltak közül akiktől kikapnánk de velük nemigen játszunk, nagy mázlink van hogy pont most kaptuk ki ezt a sorsolást. Tudom persze nincs olyan hogy előre elvesztett meccs de ha valamiből ki kell indulni. Azért ne legyünk túl optimisták se. Tudom hogy csak első hét meg ez meg az de a Chiefs-et is alig huztuk be, ennél csak erősebbek jönnek, nekünk is sürgősen erősödnünk kéne. Rengeteget számít majd a 2. hét, ha nyerünk mindenki elhiszi fejben is hogy nem állt meg az élet, ha vesztünk könnyen megtorpanhatunk. Lélektanilag a legfontosabb meccs lesz talán.
2008. 09. 10. 18:10
leonardo
Szerintem azután, hogy egy ilyen helyzetben Mat és a többi hazafi lehozta ezt a meccset, ennél csak jobb lehet!!!
Eddig 1-0.
A szüzesség még nem veszett el és szerintem nem is fog még vagy 5-6 meccsig (vagy ki tudja).
De a Jets ellen egész héten Cassel-el készül a csapat, és még mindig a mi csapatunk a legerősebb, ezt tavaly 1 bakit leszámítva be is bizonyítottuk. Nem fogunk senkit idehozni QB-be és legalább 12-4-el csoportelsőként végzünk.
Még TB nélkül is miénk a legerősebb csapat!!!!!
2008. 09. 10. 18:46
Gabesz
a PO-t azért valahogy csak behúzzuk és onnan mint juhi04 is írta bármi lehet

OFF: van valami fejlemény a szurkolói levél ügyben én tartom a power pointban való segítséget
2008. 09. 10. 19:34
TÖRÖLT
Sziasztok.Mennyi optimista ember???Lassan kezdem azt hinni nem is vesztettünk el senkit:-)!!Na jo amit zozo692 irt valami rotyogó húslevesről abban igaza van.Várjuk meg mi lesz a Jets ellen.Tényleg egy kérdésem volna hozzátok a veteránminimum fizetést hány lejátszott idényre adják vagy hogy van ez???Előre is köszönöm.Go Pats
2008. 09. 10. 20:09
TÖRÖLT
Gutierrez visszahozatalával lezárult a QB kérdés!!
2008. 09. 10. 20:15
vidor
egyelőre csak PSbe került
2008. 09. 10. 20:22
TÖRÖLT
Ezt elfelejtettem odairni.Ez igaz vidor.
2008. 09. 10. 20:25
vidor
semmi gond : ) ez szerintem jelzi, hogy azért nincs még itt lefutva a dolog
pár hét múlva okosabbak leszünk
2008. 09. 10. 20:32
az szerintem szinte biztos volt, hogy a PS-be hozunk QB-t Brady sérülésétől függetlenül. Arrafelé tavaly is gyakran megfordultak irányítók, ők jól jöhetnek a felkészüléskor.
2008. 09. 10. 20:56
zo72
A PS-be Dillard helyére megint egy puntert hoztak P.Malone (2007-ben már volt nálunk az elő szezonban). Nem igazán értem nincs megelégedve Hansonnal??!!
2008. 09. 10. 21:06
Boston
Amióta Belichick nyialtkozatait olvasom szinte minden alkalommal elmondja, hogy ő arra tanítja a játékosait, hogy mindig minden helyzetre készüljenek fel. Idén nem is tudom melyik preseason meccsen a ST benyelt egy PR TD-t csak azért, mert Hanson nem rúgta ki a puntot a play calling ellenére. Belichick akkor ha jól emlékszem azt mondta, hogy legyen bármi is a playcalling egy ST soha nem állhat fel úgy, hogy nem készül fel a visszahordásra.
Aztán szintén megszívlelendő amikor a mester arról szokott beszélni, hogy mennyire igyekszik megértetni valamennyi játékosával, hogy mindig egy mérkőzésben, a következőben gondolkodjanak. Soha nem Coltsban, PO-ban, vagy éppen SB-ben. 1 forduló ment le eddig összevissza, nem igazán értem milyen PO-ról, SB-ről, vagy alapszakasz mérlegről beszélünk? Az az igazság, hogy hihetetlen módon elvoltunk kényeztetve az elmúlt években, ezért leszoltunk arról, hogy örülni tudjunk teszem azt egy Chiefs elleni győzelemnek. Pedig az, hogy ez a franchise évek óta sikeres, csak és kizárólag nekünk szurkolóknak természetes. Pedig olyan, hogy kötelező győzelem, meg könnyű ellenfél, vagy éppen olyan hogy "hozható" mérkőzés egyáltalán nincsen. Iszonyat hajtás, kötelező maximum, győzni akarás NA az van.
Nem szeretnék okoskodni, de előállt egy helyzet és csodálkoznék, ha erre nem lenne forgatókönyv. Matt a rosterre került, ami azt jelenti hogy Belichick úgy gondolja megfeleő backup QB. Ő ért hozzá, én nem. Azt gondolom, hogy ez a csapat Tom Brady nélkül nem az a csapat. A jelenkor egyik, ha nem a legnagyobb irányítóját nem képes pótolni senki. Sem Culpepper, sem Gutierrez, sem Cassel, sem pedig senki. Egy ilyen hatalmas játékos elvesztését egyetlen NFL csapat sem heverné ki problémák nélkül szerintem mi sem fogjuk. Valaki azt írta, hogy mindegy hogyan végzünk az nem mindegy hogy hogyan. MAximálisan egyetértek vele. Tegyük magunkat oda minden meccsünkön, hajtsunk, akarjunk, menjünk előre és meglátjuk mire lesz elég. Nagyon zsurkolok, hogy így legyen és örülni fogok minden apró sikernek, legyen az egy játékosé, vagy a csapaté. És igyexem nem elfelejteni, hogy nekünk azért van egy varázslónk ;)
Elnézést ha nagyon hosszú voltam...
2008. 09. 10. 21:31
temp
Hanson már nem a jövő, mindenképpen keresik az utódot. Én Paxtonnál is kíváncsi vagyok, hogy mi lesz ilyen szempontból.

Boston: az edzőnek az a dolga, hogy a következő meccsre koncentráljon. Nekünk szurkolóknak viszont szerintem megengedhető, hogy azt mérlegeljük, vajon Tom kiválása után a jó draft pozicióra vagy a meglepetésre készüljünk e :)

Egy azonban biztos. A védelemre nagyon sok felelősség fog hárulni. Valahol örülök, hogy most hoztuk Mayot, egy pár új DB-t. Ők most igazán felnőhetnek, mert itt nem a tavalyi nem baj ha TD-t dob az ellen, majd válaszolunk 2-vel idény lesz.

Kőkemény évnek nézünk elébe, ami szerintem nagyon izgalmas, és rettenetesen izzasztó lesz csapatnak, szurkolónak egyaránt, bár 16-0 nem lesz, de nem hiszem, hogy az idei év egy szurkoló számára nem lesz rettenetesen érdekes az összes másodpercében. Persze idén nem azt fogjuk tippelgetni, hogy hány TD-vel verhető 1-1 csapat, de a most felmerül kérdések legalább annyira érdekesek lesznek.
2008. 09. 10. 21:45
Boston
Nem mondtam, hogy nem megengedhető, nem is mondhatnék ilyet. Sőt! Írja csak le mindenki a véleményét. Én is ezt tettem. Csupán elgondolkodtam azon, hogy nem egy megnyert meccsnek örülünk, hanem már a playoffot tervezgetjük :P Mint ha a Chiefs elleni győzelemnek csak akkor lenne értéke, ha a Vince Lombardi trófeát is megnyerjük. Így nehéz lesz megfelelni az elvárásoknak...
De igazad van befejeztem, mindenki szurkoljon úgy, ahogy neki jól esik ;)
2008. 09. 10. 21:57
temp
óóó, a Chiefs elleni győzelem szerintem borzasztó sokat ért! Mondhatni duplán számít, ahogy ma már írtam a csoporton belüliek pedig triplán fognak.

Hogy miért fontos a Chiefs elleni? egyrészt azért, mert gyakorlatilag Tom nélkül nyertük meg. Tehát a következő meccsen nem úgy fut ki a csapat, hogy jézusom mi történik most velünk, hanem úgy, hogy 1x már sikerült (pszichológiai szempontból hatalmas mázli szerintem (már amennyiben nem perverz ezt mondani), hogy Tom a meccs elején sérült, hisz így a pályán lévők nyerték meg azt, nem pedig Ő, és az ellenfél a Chiefs volt, nem pedig mondjuk a Chargers, akik esetleg lazán elintéznek minket 50 ponttal).

Másrészt azért fontos, mert ahogy írod mi Pats szurkolók borzasztóan el voltunk kényeztetve. Az utolsó 5-6 év a Denver elleni PO meccset, a Colts elleni AFC döntőt és mindent beleszámolva körülbelül olyan volt számunkra, mintha a világ legjobb wellnes szállodájában, francia borokat kortyolgattunk volna, kíváló társaságban. Az elmúl években nem figyeltünk oda egy Chiefs erősségű csapatra, ők a kötelezőt jelentették, nekünk az Kóc, a Chargers, a Denver, a Steelers számított, a középcsapatok csak egy lépést jelentettek. Ez most vasárnap megváltozott. Idén innentől nem a top csapatok skalpjára kell fennünk a fogunkat, hanem borzasztóan értékelni azt, ha megverünk egy olyan közép csapatot, mint a Chiefs, és ami a legfontosabb, semmiképpen nem a kardunkba dőlni, ha mégsem sikerül.
2008. 09. 10. 22:14
Nora
Flutie még emlékszik a play book első oldalára :)
Mindig is imádtam a fickót :)
2008. 09. 10. 22:18
juhi04
Éppen ezért a feelingért szurkolok a Phins-nek is. Néha jobb egy esélytelen "kis" csapatnak szurkolni, jobban tudod értékelni a dolgokat. Most egy kicsit ígyvagyok a Pats-el is. EGy TB-vel elért ugyanilyen eredmény mellet most arról beszélnénk hogy mennyire szarok voltunk a Chiefs ellen és mennyire ki fogunk kapni mástól. Ehelyett most örülünk hogy behúztuk és keressük a pozitvumokat. Van ennek is jó oldala bár én kiegyeznék a tavaji "Brady and the company"-val szónélkül:D
2008. 09. 10. 22:55
vidor
na, medical reportolok: Bradynek elszakadt az ACL-je és az MCL-je, ezen kívül semmi más nem sérült. Várnak 4-6 hetet, amíg az MCL begyógyul, majd megműtik az ACL-t, és ezután 6-9 hónap rehab várható ideális esetben
2008. 09. 10. 23:06
temp
egy kis humor a nehéz időkben. Én percek óta ezen nevetek :)

http://sports.espn.go.com/espn/page2/story?page=snibbe/080910
2008. 09. 10. 23:31
vidor
van pár kedvenc közte :)))
2008. 09. 10. 23:41
temp
az a baj, hogy nem igazán tudok dönteni közöttük, hogy melyik a legjobb. Viszont a Skins még nem esett le, és a 49ers sem kristály tiszta. Az egy 4-12-es szezont akarna jellemezni?

A bengals, dallas viszot zseniális, és a többi is :)
2008. 09. 10. 23:48
vidor
igen, a 49ers szerintem azt akarja jelenteni
a Skins pedig stinks :D

én a Texanst nem értem :(
2008. 09. 10. 23:52
temp
a Texansnál a Bikából egy tehénoci lesz, apróbb szarvakkal.
2008. 09. 10. 23:58
vidor
óóó, akkor kicsit túlgondolkoztam :))
2008. 09. 11. 00:01
temp
látod, ebbe a hibába én sosem esem bele :P
2008. 09. 11. 10:45
zsesszi
tudom nem sportszerű, de nem lehet előkeríteni azt a csodaszert, amit Rodney is szedett? óvatosan kellene adagolni, nehogy lebukjon Tomy.
az amcsi olmpikonok is meg tudták tenni, és nem buktak le.. :)
2008. 09. 11. 12:19
pat68
Én nem láttom annyira sötéten a helyzetett mint néhányan.(Bár közel sem értek a dolgokhoz ennyire mint a megszólalók többsége!) Nem véletlenül van itt negyedik éve Matt.Ismeri a PB-ot, és ha nem is annyira tehetséges mint Brady, tudja majd irányítani a csapatot. Én hiszem, ezek a srácok képesek lesznek a rájátszásra. A Csapat (lsd. Wess nyilatkozata) maximálisan segíteni fogja! És mivel eddig nem igazán játszott, még meg is lepheti az ellenfeleket.
Hozzászólás a(z) Az élet Brady nélkül bejegyzéshez