Menetrend
Szavazás

Az előszezon mérkőzései

2009. 03. 30. 18:32
Szerző: Danna
Kategória: Hírek
A mai napon nyilvánosságra hozták, hogy mely csapatokkal fog a Patriots az előszezon folyamán felkészülési mérkőzéseket játszani. A pontos dátumok és időpontok egyelőre nem ismertek. Week 1 (Aug. 13-17) New England at Philadelphia Week 2 (Aug. 20-24) Cincinnati at New England Week 3 (Aug. 28) New England at Washington (CBS, national television) Week 4 (Sept. 3-4) N.Y. Giants at New England Forrás: Reiss's Pieces

Hozzászólások

2009. 03. 30. 18:40
temp
érdekes, a Giantssel megint játszunk. Ők azok, akikkel a legtöbbször találkoztunk előszezon során.
2009. 03. 30. 18:44
Azért az nagyon komoly, hogy "national television" is foglalkozik ilyen bulimeccsekkel. :D

Ami (bulimeccs) az újoncok és csapat szempontjából értékes perceket, játékidőt jelent, csak szurkolói szemmel nem túl izgalmas.
2009. 03. 30. 18:49
bradyfan
Érdekes hogy a Giantsel nagyon sokszor játszunk.
Egy kérdésem lenne ezeket az előszezon mecseket kik döntik el? A csapatok vagy az NFL vezetősége?
2009. 03. 30. 19:03
Ráadásul tavaly is utoljára játszottuk velük, mármint a Giants-el.
2009. 03. 30. 19:16
arapum
Danna: És talán tavaly előtt is.
2009. 03. 30. 19:50
fega
Tavaly és tavly előtt is a Giants volt az utolsó pre season meccs. De ez csak a naptár miatt van hogy idén szeptemberre csúszik az utolsó hét?
2009. 03. 30. 20:56
temp
A csapatok döntik el, hogy kikkel játszanak.

Akkor érdekességek:

legtöbbször a Redskinssel találkozott a csapat a preseason alatt, összesen 19 alkalommal.
Második helyen a Giants és az Eagles áll 18-18 találkozóval.

Most ugye mindhárom csapattal megmérkőzünk, szóval nem változik a sorrend.

A Giants sorozatban 5x lesz a preseasont lezáró ellenfelünk.
2009. 03. 30. 21:12
Bulow
FeGa: Valahogy idén így hozták ki az időpontokat, ami egyben azt is jelenti, hogy már 2010-ben lesz az utolsó alapszakasz meccs. És feb7-én SB. Erről ki tud többet?
2009. 03. 30. 21:45
cuncimp
A SB-ról? Febr. 7. Patriots-Eagles.
2009. 03. 30. 22:02
Brandy
2009. 03. 30. 22:43
Wakkow
Az úgy legyen-t én is támogatom.
Nekem az is tetszik hogy 3 ellenfelünk azonos csoportból van.... nagyon szeretjük azt a csoportot felkészülési meccsekre 19 18 18 alkalom... nem kevés. Még azt kéne tudni (biztos van aki tudja) hogy a Dallassal hány meccset játszottunk.
2009. 03. 30. 22:49
flyboy
A Redskins-szel aug. 28-án játszunk (week3), amúgy a Steelers-Cards rematch érdekes lesz.
Még annyi, hogy a Cinci-t még felkészülési meccs címén is hozni kéne...:)
2009. 03. 30. 23:02
temp
flyboy: olyan nincs PS meccsen, hogy hozni kellene. A PS meccseken azokat az emberekt, variációkat játszatja a csapat, akiket/amiket ki akar próbálni, nem pedig azokat, amik feltétlen a győzelemhez kellenek.

Ha mondjuk a Bengals úgy dönt, hogy ő a kezdő OL-nek akar adni egy kicsivel több gyakorlási lehetőséget, mi meg velük szemben mondjuk egy felforgatott front7-et akarunk tesztelni, akkor lehet, hogy simán megesznek minket, de az eredménytől függetlenül értékes tapasztalatok birtokába lehet jutni.
2009. 03. 31. 00:33
Brandy
Ez így van, és pont ezért nem lesz olyan érdekes a Steelers-Cardinals, úgy ahogy a tavalyi Pats-Giants sem volt túlságosan izgalmas.
2009. 03. 31. 14:41
bradyfan
Hát sztem ha szakmai szemmel nézed a dolgokat akkor nagyon izgalmas tud lenni egy pre season meccs is. Elöszőr nekem is uncsik voltak azok meccsek mert nem igazán voltam képben a csapatot illetően, viszont most hogy többet tudok nagyon érdekes szokott lenni. Kedvelem azt amikor lehet találgatni hogy ki marad ki megy. Plusz ugye közre játszat az is hogy előtte fél éven keresztül nem látjuk a csapatot játszani ezért már erre is kiváncsiak vagyunk.
2009. 03. 31. 16:06
temp
sosem értem egyébként a pre meccsekhez kapcsolódó komoly elvárásokat, és érzelmeket.

Lehet, hogy azért, mert a többségünk magyar focin nevelkedett, ahol emlékszem a meccsre, amikor az angolok elhozták az akkori "C" csapatukat egy csomó fiatallal, mi pályára küldtük az első számú együttest, és nagyon büszkék voltunk az eredményre (talán döntetlen volt?). Nos mi valójában a büszkeségen kívül semmit nem nyertünk, csomó veterán játszott végig, akiknek az összes erőssége/gyengéje ezer éve ismert volt míg az angolok nyertek egy csomót a meccsen, mert volt olyan játékos aki nálunk mutatkozhatott be a nagy csapatban, és később bentragadt, majd meghatározó játékosa lett a keretnek, tehát fel tudtak fedezni valakit, még akkor is ha a többiek esetleg valóban nem ütötték meg a szintet.

A pre meccseken engem éppen ezért az szokott leginkább zavarni, ha alibiző, nem hajtó játékost látok (és itt nem Tom Bradyre vagy Big Seyre gondolok, akiknek a preseason csak a formába hozást, az átmozgatást szolgálja, hogy ne legyen meccs hiányuk). De őszíntén! Csak az utóbbi évekbőlé egy pár példa: egy Matt Casseltől (elesett a saját lábában, és sokkal kevsébé volt meggyőző, mint a 4. számú WR-eket mozgató Goots) egy Oscar Lua-tól vagy örökös preseason kedvencemtől Kareem Browntól (olyan szép ütközést, majd azt követően leforgást mutatott be, mint soha senki, bármelyik pro bowler RB megirigyelte volna ezt az elszakadást, a probéléma az volt, hogy az úriember DL játékosként nem abban volt érdekelt, hogy a kontakt után tovább szaladgáljon, hanem, hogy a kontaknál földre vigye az ellenfelét, és véget érjen a játék :D)) azért az ember azt várná, hogy nem mutatja meg, hogy mit is tud, hogy nem foggal körömmel kapaszkodik az 53-as rosterbe, vagy hajt a practice squadért.
Nekem általában erről szól az előszezon, na meg, hogy meg lehet nézni az újoncokat végre élesben.
2009. 03. 31. 17:08
viito: részemről azért van nagy érzelem egy premeccs kapcsán, mert vééégre újra van foci, újra a pályán vannak a srácok és szinte látható a fény az alagút végén, h kezdődik a rendes szezon. :D
2009. 03. 31. 18:09
_bb
Ha már preseason meccs, akkor érdekes, hogy mennyire megosztott a kinti szakma is azt a kezdeményezést illetően, hogy további két pre-meccs alakuljon át a szezon részévé. Sérülések pre meccs alatt is érhetik a játékosokat és izgalmasabb is ha tétre megy, akkor meg mért ne?...viszont mégis csak fontos lehetőség fél-éles helyzetben kiprobalni a csapat lehetőségeit, és a sérülés veszély azért talán kisebb, uh akkor meg ne?...stb...szerintem Goodell elobb utóbb keresztul viszi, de hogy jó-e?
2009. 03. 31. 19:12
bradyfan
Én nagy baromságnak tartom azt az ötletet hogy rövidítsék a pre seasont. Ez az egyetlen esélye annak hogy a nem biztos helyű játékosok bizonyítsanak és esetleg felfedezzék a tehetségeket. Ha ezt elveszik kisebb esélye lesz a tehetségtelenebb játékosoknak arra hogy megmutassák mit is tudnak.
2009. 03. 31. 19:12
_bb: a pre-season meccsek terhére két további alapszakasz meccs elég sok kérdést felvet. Elsőre talán jónak tűnik az ötlet, hiszen még több meccset láthatnánk, ami csak pozitív lehet. Hát nem annyira. Legalábbis e cikk szerint, és engem meggyőzött.

http://www.nationalfootballpost.com/2009/03/the-issues-with-expanding-the-season/
2009. 03. 31. 19:41
temp
a szezon hosszabbítás valóban elég sok kérdést felvet, ahogy az is, hogy évek óta hallani, hogy lenne még 1-2 franchisenak hely (magánvélemény, hogy ez a 4x4x2-es rendszer szerintem szinte tökéletes).

A szezon hosszabbítás egyébként üzletileg tuti megérné, viszont félek, hogy a játékosok nem bírnák. Már most is a liga szezon végére inkább egy kórházra hasonlít, mint sportolók tömegére. Túlzott igénybevétel már most is, ami felveti, hogy az 53 fős keretet is bővíteni kellene (erről is vannak már egy ideje lemélkedések), de ez összességében nem lenne olcsó mulatság.
2009. 03. 31. 20:04
Egyetértek, hogy ez a 4x4x2-es rendszer tökéletes, és a "viszonylag" rövid alapszakasz is az egyik oka, hogy minden hét számít, és nincs unalmas meccs, mert mindegyiknek van még tétje, és kiszámíthatlan a PO mezőnye, mindig vannak meglepetécsapatok. Ennek rovására, köszönöm nem kérek több alapszakasz meccset.

A másik, hogy a nagy üzlet és a külföldi népszerűsítés közepette, sokan már a londoni meccset sem szeretik, és véleményük szerint inkább a Pro-bowlt kellene utazó cirkusszá minősíteni, ahol tényleg a legjobbakkal lehetne találkozni, és az új rajongók szerzésének is csak kedvez az offense-heavy játék.
2009. 03. 31. 21:48
_bb
Alapból én is hajlok arra, hogy nem szükséges lépés és, hogy amivel nincs gond azon minek javítani, meg egyértelmű, hogy nagyon nagy szerepe van az üzleti oldalnak a tervben. /A Londoni meccsnek én még örültem, de mondjuk nem kell túlzásba vinni a külföldi szereplést...a pro-bowl meg egy tradíciókkal rendelkező show, amit szintén úgy éreznének az amerikaiak, hogy igazságtalanul vesznek el tőlük, bár ettől még nem kell rossznak lennie az ötletnek :) /. Valószínűleg a pre meccseknek is tényleg megvan a maguk haszna edzői szemmel, bár azért eddig csak pár egyértelmű nyilatkozatot hallottam, olyanoktól, akik ma is aktív résztvevői a sportnak. A cikket köszönöm, eddig még nem olvastam, engem ugyan nem kellett meggyőznie, de van benne pár érdekes érv...azért picit nekem tul egyoldalú, jobb szeretem a pro-kontra megközelítésű cikkeket, de hát ez már legyen az én bajom :D Azért az a kérdés szöget ütött a fejembe, hogy amikor 14-ről növelték 16 ra, akkor is ugyan ezek voltak a visszhangok, és jobb lenne most 6 pre meccsel? Vagy hol a határ? Meg hogy ha még mindig 6 pre meccs lenne akkor Tomy boy nem sérült volna le? /na ez szerintem nem így működik amugy, csak volt egy ilyen érv a cikkben/ Persze biztos, hogy még több lenne a sérült (érdekes módon ezt a blokkok teljes leszabályozásával igyekszenek megoldani, és a védelem oldaláról mar nagyon sokan "panaszkodnak", hogy puhul a játék), és kétségtelen, hogy nem normális, hogy tucatjával kerülnek IR-ra egy-egy csapatban akár a kezdők is. Hajlok a bővítés elleni véleményre, de azért árnyalt a kép.
Ami a plusz csapato/ka/t illeti...nehéz kérdés, nagyon átalakulna a rendszer...egyelőre nekem beláthatatlanul. Viszont az hogy bővítsék az 53 fős keretet, nem biztos, hogy alaptalan, egy kicsivel több mozgástér lehet nem árt a csapatoknak (itt jön képbe pl. az új special team-es szabály a max 2-es blokkokról)....bocs, hogy ilyen hosszú lett.
2009. 04. 01. 07:17
temp
a puhuló védelemről csak annyit, hogy például idehaza pont pont olyanok siránkoznak rajta, akiknek amúgy másrészről kélyes örömöt okozott Tom (vagy más esetben más sztárjátékos) sérülése, és örömmel vezetik le saját védelmük keménységét abból, hogy hány embernek törik kezét lábát. Mivel nem szeretném magam moderálni, ezért nem minősítem ezeket a dolgokat, álljon itt csak annyi, hogy Kevin Everett lehet, másként gondol az ütközésekre...

Egyrészt a labdás játékost jellemzően továbbra is nagyon keményen lehet támadni, a szabályalkotók szerintem két területen nagyon helyesen csökkenteni akarják a felesleges sérülés veszélyt:

- az egyik a nem labdás játékoson végrehajtott blokkolások (ugye az egy dolog, hogy távol tartanak valakit az eseményektől, és megakadályozzák, hogy beavatkozzon a játékba, befolyásolja azt, és egy másik dolog, amikor néha teljesen ártatlan szituban blokk címen beleszállnak az ellenfélbe).

- a másik sem áll távol ettől a filozófiától. Ha egy játékosnak esélye nincs megszerezni a labdát, akkor persze be lehet rajta mutatni tekintély parancsoló szereléseket, de ezeknek a célja, haszna erősen kétséges, de aki szerint erre van szükség a játék keménységének fentartásához, az szerintem keressen másik sportot az NFL-ben hangoztatott full contakt dolog nem egyenértékű a szó K1 beli jelentésével...

Mondjuk, személyes véleményem, hogy az NFL hazai közönségének egy masszív része számára ez a sport még mindig a minél nagyobb ütközésekről, földbedöngölésekről szól, pedig érdemes lenne belátni, hogy sokkal-sokkal többről van szó, és ha egy meccsen legalább 3-4 embert nem terítenek ki, akkor ezeknek az embereknek már hiányérzete van. Hazai amerikai foci életet nem nagyon követem, de egy ismerősöm játszott egy időben, ő amúgy a pályáról is ugyanerre panaszkodott, hogy egy rakás játékosnak nem az jelentette az örömöt, tökéletesen megcsinálta a rábízott feladatot, hanem ha kiteríthetett -egy lehetőleg 40-50 kilóval könnyebb- ellenfelet, nem törődve azzal, hogy esetleg a 70kilós corner kiütése közben az ő helyén nyílt résen megy a futó egy TD-t
2009. 04. 01. 07:47
CoSco
viito:
én nem értek hozzá de hát ha egy kicsit, szerintem nem csak az hazai átlagnak fontos a nagyobb ütközés, hanem az amerikai rajongók is oda vannak érte... pusztán pszichológia az embernek kell ez :S
plusz náluk ez egy happening, ahol jót szórakoznak, de nem veszik véresen komolyan, az átlag amerikai annyira sincs tisztában a szabályokkal mint itt mi néhányan
2009. 04. 01. 08:35
_bb
1.Bevallom a magyar amerikai focit nem követem. 2.Szerintem pozitív, hogy előtérbe helyezik a sérülések megelőzését és lényegében teljesen jogosnak tartom a szabályváltoztatásokat. Tényleg nem jó ha holtszögből stb. fejre/térdre tartó blokkok érik az erre akár felkészülni képtelen játékosokat. Ugyanakkor nem vagyok biztos benne, hogy ettől még olyan nagyban csökkenni fognak a sérülések. Sajnos amelyik játékosnak olyan a hozzáállása annak valószínűleg ugyanúgy el fog borulni az agya. Nem mérvadó de az espn szavazói szerint a "Tom Brady rule" nem fogja csökkenteni az irányítók térdsérülését. És például a panaszkodók közt olyanok vannak mint Roy Woodson, vagy Rodney Harrison. Ezeket csak azért írom, mert mivel én nem az anyatejjel kezdtem magamba szívni az NFL-t, így mindig óvatos vagyok a véleményformálásban :D
2009. 04. 01. 08:53
temp
Cosco: az ember szerintem az ütközésért _is_ nézi az amerikai focit. Én is élvezem, amikor a labdát elkapó játékost abban a pillanatban viszi a védő a földre, ahogy a labdához ért. Gyönyörű időzítés, gyönyörű megmozdulás. Ellenben amikor az elkapótól kb 3-4 méterre száll el a labda, a védő meg még erről is lemaradva száll bele a WR-be, akkor az szerintem nem szép, hanem szimplán hülyeség, aminek egyetlen célja van a tekintély (vélt) megteremtése.
2009. 04. 01. 09:00
temp
_bb: Rodney panaszkodik? Hogy is fogalmazzak... Rodney sem azok közé a védők közé tartozik, akik mindig ésszel játszanak, és akiknek a szomszédba kell menni, hogy olyan ütközést lássanak, amikor tök feleslegesen száll bele ezerrel a védőbe (ha nem lenne rá szabály, akkor valszeg legszívesebben mindezt nyújtott páros lábbal tenné :D).
Szóval, az, hogy Rodney panaszkodik számomra nem feltétlen azt jelenti, hogy a szabályalkotók rossz úton járnak, amikor azt mondják, hogy az ütközés egy dolog, az meg egy másik, amikor kvázi a játéktól méterekre álló ember kap egyet.

Amúgy sokan kritizálják azt is, hogy a kickerre/punterre pl miért nem lehet jobban rámenni, hú, ezzel hogy nehezítik az ST-k dolgát. Elég belegodnolni, hogy ha a puntert nyugodtan lehetne mészárolni abban a testhelyzetben, amiben szegény az ütést kapja, akkor kb meccsenként fogyne el belőlük 3-4 darab. Persze biztos van aki meg ezt látná szívesen, hiszen ez a show, ez a látványosság, ha vér folyik, maximum jövőre senki nem menne punternek :)
2009. 04. 01. 09:19
_bb
viito: igen teljesen igaz, Rodney-ban benne van (csak pont beugrott :) ), és a rugókat tényleg ne mészárolják. Csak az jutott eszembe , hogy a 15 yard, meg a pénzbünti nem feltétlenül veszi el a játékos kedvét a durvaságtól. Nagyon sok múlik az edzőn, a játékostársakon, hogy milyen visszajelzés érkezik egy-egy durvaság után: pl. hogy "hülyeség volt és a csapatnak is ártottál vele, plusz ez nem megengedhető magatartás és tisztességtelen", vagy sajnos ami szerintem szintén nem egyszer előfordulhat, hogy "húú mekkorát szereltél, jól kiiktatad, nem lesz vele több gondunk, inkább belefér a bünti, csak ne kelljen vele tovább bajlódni"...stb...szóval arra kéne még plusz hangsúly, hogy a "dicsőség faktort" és a "tisztességtelen előnyszerzést" vonják ki a dologból, hogy nagyobb legyen a "szégyen-gyalázat"...ha lehet így fogalmazni
2009. 04. 01. 11:55
temp
valóban nem veszi el, de valahol el kell kezdeni. A 15 yard a legkeményebb pályán adható büntetések közé tartozik, és bizony 2-3 ilyen komolyan beleszólhat a meccs sorsába. Végülis, én sem azt várom, hogy a vétkes játékos helyben történő lefejezése, felnégyelése, karóba húzása legyen a büntetés, de legalább repüljön valami zászló, ahelyett, hogy a vétkes, mint aki jól végezte dolgát távzik a labdától 5-6 yardra álló, 40 kilóval könnyebb elkapó ledarálása után.
2009. 04. 01. 12:27
természetesen én is amellett vagyok, hgy a szabályokkal amennyire csak lehet védjék a játékosok testi épségét, és mindent tegyenek meg a sérülések megelőzéséért. a special teamshez kapcsolódó változtatások például nagyon jók. a rugók védettségét megkérdőjelezni meg egyszerűen ostobaság.

amivel viszont problémám van, az általában a szabályok betartása, például a "roughing the passer" büntetéseknél nevetségesen nagy kilengések vannak még egy meccsen belül is, hogy mikor repül zászló: játékhelyzettől, elkövető játékostól, elszenvedő játékostól, az ütés mértékétől függően, pedig elvileg ezeknek nem kellene szerepet játszani a döntésben. félek, hogy az új büntikre is hasonló sors vár, és nagyon nehéz lesz a bírónak eldönteni, hogy a safetynek például látnia kellett volna, hogy a labda már nem megjátszható, mert felpattant valamelyik d-lineman kezén.

a másik amit nem értek, hogyha már a TD ünneplést büntetik (ezt miért kellett???), akkor a sack ünneplést, a földön fekvő irányító körüli táncikálást miért nem?
2009. 04. 01. 14:53
temp
DoM: az a szabály valóban nagyon sok szubjektív elemet tartalmaz. Természetsen a sportokban amúgy is sok a bírói szubjektivitás (nem lehet mindent centikre, kilókra mérni).

Ennek ellenére azthiszem a bírók az esetek jó részében megoldják a feladatot, én az NFL bíráskodását mindenképpen a jobbak közé sorolom.

Amúgy az ünneplős szabályra már sokszor mondtam, hogy miért hozták. A játékosok egy idő után túlzásba vitték mind a TD show-t, mind pedig az üzengetést. A liga döntéshozói valószínűleg jobbnak látták egy olyan, a kelleténél szigorúbb szabály meghozatalát, ami teljesen egyértelmű, mint a sokak által kedvelt gumi szabályokat (ha akarom fekete, ha akarom fehér), amik például engem borzasztóan ki tudnak borítani.
2009. 04. 01. 16:29
Wakkow
Kicsit más téma.
Igaz a hír, hogy ma délután a Denver kijelentette, hogy Cutler mehet ha menni akar? Mert akkor az sem kizárt, hogy a Detroit lecsap rá és JMD választhat először az idei drafton.
2009. 04. 01. 17:01
Wakkow: igen, igaz. Elfogják trade-elni, már a csapat hivatalos oldalán le is vették a rosterről. Már csak az a kérdés h hova. Állítólag (sajnos) a Jets nagyon akarja, úgyhogy imádkozzon mindenki h ne kapják meg, mert akkor elég rendesen benne leszünk a - h finoman fogalmazzak - trutyiban...
2009. 04. 01. 21:48
Seventh Son
A Jetsnek tudtommal nagyon kevés pénze maradt,nem?
2009. 04. 01. 23:27
Wakkow
Én bizom a Detroitban.
Van 2 darab első körös pickük. Igaz, hogy a Jets 1. körben lévő 17. pickje is jó érték, de ha a Denver elcseréli akkor nem lesz kezdő szintű irányítójuk. A Jets pedig nem tud kit adni irányító posztra.
Szerintem vagy top 10es pick-et kell kérniük érte és irányítót draftolni, vagy egy irányítót cserélni (erre kevés esélyt látok)
. . .
2009. 04. 02. 10:06
MaPe
Mindenesetre McDaniels Jól megkeverte a szart, sztem már nem sokan bírják Denverben,nekem se túl szimpatikus az eddigi munkája, pedig ugy gondoltam hogy sikeres lesz, de már vannak kétségeim..
Remélem Cutler jól fog kijönni ebböl.
2009. 04. 02. 11:32
Brandy
Nem tudom figyeltétek e a USC pro day-t. Matthews nagyon jól teljesített, ő volt a legjobb a 3 sztár LB közül. Ez nekünk sajna nem jó hír, mivel így valószínűleg előrébb kreül a drafton :(
2009. 04. 02. 12:44
Justicar
Apropó Denver, és JMD!

Én továbbra is úgy gondolom, és annak idején amikor a neve még csak felmerült mint HC, azt írtam, hogy attól, hogy kiválló Off.Cord. az nem azt jelenti, hogy jó HC lesz.
Sajnos ez be is jött nekem. :(
Kiválló szakembernek tartom, de sajnos HC-ként nem hiszem, hogy most beválik. Az NFL történetében rengeteg olyan HC van,illetve volt, aki a maga területén zseni, de HC-ként oriási Bust volt. Aztán a második HC megbízásakor már profi lett. És JMD is ezt az utat járja be. Ha esetleg túl "magaslati" a levegő Denverben szívesn várjuk vissza még pár tanulóévre... :D
2009. 04. 02. 13:21
bradyfan
Brandy sztem Matthews fog még csuszni. Ő kevesebb ideje játszik OLBként mint mondjuk Cushing. Illetve ellőtünk csak a Denver és a Houston húzhatja sztem Matthewst. Denverben sztem nagyobb need az ILB és Maualuga tökéletes húzás lesz nekik. A Hustonban pedig ott van az RB és a CB need is, sztem ezek előrébb valok. Opció lehet még a Chargers és a Bills. De nekik inkább DE kéne.
Illetve Matthewnál van nagyobb nevű OLB is a drafton.
Hozzászólás a(z) Az előszezon mérkőzései bejegyzéshez