Menetrend
Szavazás

Az első áldozat

2016. 01. 26. 01:19
Szerző: Danna
Kategória: Hírek
Még a tegnapi mérkőzés ellenére is sokak számára meglepő lépésre szánta el magát a Patriots vezetősége és elköszönt a csapat támadófalának edzőjétől, Dave DeGuglielmotól. Bradyhez tegnap 25 (!!!!) alkalommal értek oda!

Hozzászólások

2016. 01. 26. 01:28
nosbiglem
2016. 01. 26. 02:05
Tzimisce
Azért kissé váratlan. Remélem az utód kiválasztásában Scar mester is segít.
2016. 01. 26. 02:50
TMR
2016. 01. 26. 03:29
iceman
Ennek a döntésnek nehéz a jogosságát vitatni.
2016. 01. 26. 06:30
én nem tudom ehhez mit szóljak,
tavaly csak rendbe rakta a falat,
idén meg annyi sérüléssel kellett megküzdenie + 3 újonccal...
na mind1, legjobbakat neki
2016. 01. 26. 09:08
MemphisM
2016. 01. 26. 13:46
Pietrosz2
Én nem tudom te miért csodálkozol,25-ször az elmúlt 10 évben nem ért oda egyetlen irányitóhoz sem semelyik csapat.
2016. 01. 26. 06:56
Zarathorn
2016. 01. 26. 07:00
DefenseFan
Szerintem a tavalyi fal teljesítménye még Scar edző lefolyása volt Ő csak tovább vitte az öreg örökségét! Viszont idén már szinte egyedül kellet boldogulnia ami a PO-ban szépen összerogyott!A fal potenciálja alapanyaga jó csak tudni kéne kezelni! Pl: Amikor Andrews volt a center brutál jól kezelte a belső nyomást. Erre visszajön Stork és látványosan bénázik hibázik és még akkor sem cserélik le.Engem ezek a dolgok idegesítettek a falnál meg persze Canon.. Vajon házon belül vagy kívül oldják meg a pótlást?
2016. 01. 26. 07:10
Nekem az jutott eszembe először, hogy vajon önmagában a Denver elleni mérkőzés az oka a kirúgásnak, vagy a fal teljesítménye futóblokkolásban? Esetleg koncepcionális különbségek? Azt nem tudom, hogy kinek van végső szava abban, hogy Stork a kezdő center, akármennyire bénán játszik is és Andrews nem kap több lehetőséget.

A pozitív olvasata hírnek, hogy a csapat elzavarta azt a személyt, aki először csapott az asztalra 2014. decemberében, hogy Cannon kell nekünk, adjunk neki közel 10 millió dollárt.... vagy hosszabbítsunk Josh Kline-nal mert milyen jó játékos.

Mindenesetre teljesen szokatlan ez a lépés a Patriotstól, különösen hogy nem ez volt az első támadófal összeomlás a közelmúltban. Scarnak is megvoltak a pillanatai. Mankins is éveken keresztül garázdálkodott büntetlenül, mégsem történt semmi.

Nagyon komoly indoknak kell a kirúgás mögött állnia. Remélhetőleg valamelyik (ex-)beat writer nagyon jól teszi a feladatát és kinyomozza mi történt.
2016. 01. 26. 07:40
1976gabi
andrews hiánya volt a leginkább feltűnő.mikor ő játszott az első meccseken akkor voltunk jók.
2016. 01. 26. 09:57
Lalika
Vagy amikor becserélték valahogy mindig látványosan több ideig gondolkodhatott Brady... Nem értem én sem miért nem játszunk vele ...
2016. 01. 26. 08:25
csasziqf
Felfogas, hozzallasbeli kulombsegek is belejatszhattak ebbe termeszetesen.

Ami szerintem a leginkabb fontos volt, hogy vesztes merkozeseken Brady-t szana meg szet tamadtak.

Jets mindketto es a Dolphins elleni utolso merkozesen tuti. Miami-ban meg is serult TB ugye.

Jets ellen eloszor szerintem kellett a szerencse es a NY szerencsetlenkedese.

Ha nem kapjak ossze magukat a falban akkor jovore a Jets (fiatal Def fal), Miami (uj edzo, bizonyitasi vagy) es a Buffalo (Rex Ryan mindig okoz meglepetest, plane hogy mar at fogja formalni a sajat kepere a vedelmet) is szet veri megint a O-falunkat. Es az a 6 merkozes nagyon fontos a Playoff-be kerules miatt.

Idenre vegulis sikerult egy normalis Secondary-t osszehozni. Def Front7 meg nagyon jo volt.

Siman SuperBowl eselyes volt a csapat egyedul a fal ami nem tette a dolgat. Tudom, hogy sok a serult, de BB szerinte 'Get the Job done!' es ez nem sikerult.

Futo jatek tamogatas mar masodik evben Zero. Ez igy nem megy. Mindenki mondja, hogy NE-nek nincs szuksege futojatekre. Dehogyis nincs. De ha nem megy valahogy ki kell valtani. Most ez nem ment.
2016. 01. 26. 08:56
Burkus
DeGuglielmo tavaly SB-t nyert, az O-line tavaly összesen 21 sacket engedett, ami a 4. legkevesebb volt a ligában. Ez elvileg egy olyan eredmény, ami több türelmet szokott generálni. Kétségtelen, hogy innen sikerült leolvadni és idén 38 sacket engedni, de mindenki erre gyúr, igazol ellenünk (ld. Suh). Tudják, hogy minket ezzel, Brady siettetésével lehet megverni, ezt játssza minden, ellenünk sikeres csapat (Giants, Ravens, Jets).

Ebben a szezonban 3 rookie-ból építették fel a belső falat, Solder meg kidőlt, egyik sem neki felróható körülmény, döntés valószínűleg. Ebből meg ez jött össze. Incognitonak miért nem ajánlottak szerződést?

Talán a hibás személyzeti döntések - elsősorban Cannon meg Kline - miatt lehet kirúgva, de azt gondolom, hogy ilyen képességű játékosokból álló O-fal Ware és Von Miller klasszisú védők ellen ennyit tud. Szerintem itt most "elviszi a balhét", amiket hibás O-fal policy generált. (Mankins trade-je óta nincs gyak. futásunk, hogy egy, szerintem hibás döntést felemlítsek.)

Andrews mellőzését én sem értettem, de sok mindenbe nem látunk bele és sokszor történnek irracionális vagy annak tűnő dolgok a csapat háza táján. Most, a szezon lezárultával újra felteszem a költői kérdést, hogy mi történhetett, ami miatt Gray ebbe a RB corpsba nem fért be? Az egyetlen futó volt, aki valamennyire emlékeztetett arra a futótípusra, amire szükség lett volna. (Amilyen Ridley volt.)
2016. 01. 26. 09:08
kolok
Szokás szerint teljesen egyetértek Veled,nem igazán tudtam mit kezdeni ezzel a hírrel.Ezzel a személyi állománnyal ennyit tud ez a fal,abban viszont DoMnak és neked is teljesen igazad lehet,hogy pont a fal tagjainak kiválogatása volt a menesztés oka. Nem tudom...Minden estre Scar alatt is volt bőven O line betli és mégsem merült föl senkiben a kirúgása. Azon gondolkoztam,hogy szerintetek viszont mi lesz? A fal belseje ugyanis kb adott a Mason Stork (Andrews)Jackson belső hármas,a két kezdő tackle is,bár Seabass azért hátvakarós.A gond ott van ,hogy az o lineba gyakorlatilag bele van kódolva a sérülés,4 kezdő szintű OT-t viszont nem tarthatsz.Azt gondoltuk ,hogy Cannon backupnak elmegy,aztán kiderült,hogy full time kezdőnek nyilván nem.Guardot hozunk a 2 guard draftolása után? OT nyilván érkezik,kell is
2016. 01. 26. 09:27
polo62
egyetértek veled, és kicsit pont emiatt is tartok attól, hogy ráhúzzák az egészet DeGuglielmo-ra, és azt mondják, hogy nem rossz játékosok alkotják a falat csak nem volt aki összegyúrja őket. sokan év elején sokallták a Soldernek kifizetett pénzt, pedig a hiányában látszott meg igazán, hogy mennyire megérdemelte.
2016. 01. 26. 17:31
topin
Gray hatalmas karriert futott be azóta, mindenhol bizonyítva hogy helye van az NFL-ben..ja nem..

Ridley szintén megmutatta, hogy nálunk aztán annyit futott volna, hogy meg se tudjuk számolni a yardokat..

2016. 01. 26. 18:23
kolok
Ha már ebben a stílusban nyilván utal meg ismét,hadd válaszoljak ugyanebben. Tényleg milyen igazad lett,hogy a PO-ban majd minden más lesz,mert mindenki visszajon és az O falnak is elég lesz csak két másodpercig kell tartania,mert addigra mindenki üresre játsza magát és azt a vak is látja aki nem csak nézi a meccset,hanem látja is... Ja nem...
2016. 01. 26. 19:02
Burkus
+1 A riposzt szellemes volt, kérdés, hogy megértette a címzett az iróniát...

Alapszakasz: Bolden 207 yard/63 kísérlet - 3,3 átlag, White 56/22 - 2,5, Jackson 50/21 - 2,4. A PO-ban Bolden 2,4, White 2,7, Jackson 2,4-es átlagot hozott, ami kevesebb mint a semmi.

2014-ben Gray nálunk 89 kísérletből 412 yardot hozott, ami 4,6-os átlag, azaz bőven megvan a három kísérletből a 10 yard. A fal és a runblock semmivel sem volt jobb mint idén. Mindezt úgy, hogy összesen 8 meccsen játszott és 3 meccsen volt kezdő. Megjegyzem, 2015-ben a Jaguarsnál 2 meccset játszott, ezen 14 carryből 54 yardja volt 3,9-es átlaggal, magasan jobb mint a mi maradék futóinknak egy lényegesen gyengébb csapatban és ezt az átlagot hozta a Phinsnél is. Nem mondtam, hogy egy Adrian Peterson, de több van benne mint a megmaradt RB corpsban. Lewis jobban futott, Blount is, bár Blountnál a kezdősebesség alacsony volta mindent meghatároz negatív irányba.

Jogos volt a megjegyzés arra vonatkozóan is, hogy én is inkább kimaradtam vitából, amikor a sok hurráoptimista a PO szerepléssel kapcsolatos aggályokat, fenntartásokat azzal seperte el, hogy aki így gondolkozik, az nem igazi szurkoló. Hát biztos igazatok lett :)
2016. 01. 26. 19:36
BaP
:))))

Tegyük hozzá, hogy sajnos nem lett igaza
2016. 01. 26. 19:45
kolok
Ezt már a sajnos nem sikerült cikknél szó szerint így kifejtettem,hogy sajnos nem lett igaza
2016. 01. 26. 23:09
topin
Én nem gondolom úgy, hogy ne lett volna igazam..a Chiefs ellen úgy játszottak, ahogy azt minden értelmes ember prognosztizálta..a felvetést miszerint mégis működik a dolog annyival lesöpörték az "illetékesek" hogy ne lovagoljon ezen senki..

A broncos elleni meccset nézve a 2. drive után írtam, hogy remélem van B tervünk, mert ez amit játszani akarunk nem fog működni..És ennek semmi köze nem volt a sérülésekhez..egyszerűen, ahogy DoM is leírta, mintha kottából olvasták volna az offense hívásainkat..Volt egy két beszédes lassítás..ragaszkodtunk valamihez, amire tökéletesen felkészült az ellenfél..3-4 emberrel összenyomták a zsebet, a maradék 7-8 játékos pedig könnyedén lefedezte a passzjátékunkat, hiszen többnyire olyan tumultus alakult ki a pálya számunkra általában hasznos területein, hogy képtelenség volt elszakadni úgy, hogy ne lógj bele egy másik zónába..TB ezért aztán (nyilván a nyomás miatt is) alul és túl dobálta az elkapókat.

tehát ennek semmi köze nem volt ahhoz, amit az alapszakasz végén mutattunk..de nyilván ha ezt írtad, akkor nem így gondolod..szíved joga..

A félidőben ugyancsak a chatben felvetettem, hogy kb SOHA nem sikerült ilyen esetben kitalálni valamit a második félidőre, mert mint valami csökönyös öszvér ragaszkodunk ahhoz amit kitaláltunk és képtelenek vagyunk váltani..Én nem értek az offense játékok kb semmit, de amit láttam, az alapján azt írtam a chatben, hogy Gronkot elküldeném 20 yard környékére minden hívásnál (ha nem marad blokkolni) és ezzel elvinne 2-3 embert magával, megnyitva a számokon belüli részt a slot wr és White előtt..Ha esetleg Edelman is többször megy mélyre, akkor pláne ott tátong majd egy nagy tér, amit ha 3WR, 1TE 1RB sorral állunk fel, akkor az Amendola, Martin, WHite trió "könnyedén" kihasználhat..ha meg ebből nem rövid, hanem hosszú/hosszabb passz is összejön az még jobb..Az első drive a második félidőben ilyen is lett, Amemdola kétszer kapott labdát középen, Gronk 1x10 1x 15 yard körül..örültem is hogy ej de csudijó hogy ez így most majd működik..DE AKKOR NEGINT jött a középső futás és a szélső deep passz Whitenak..meg is akadtunk FG lett csak..és ezt sikerült mindannyiszor eljátszani, amikor ezt a kombót bevetettük, rendszerint a Broncos térfelén FG poziban...agyfaszt kaptam ettől a csökönyös offense hívástól..és milyen érdekes ezekből 0 db yardot hoztunk mind az 5 alkalommal amikor bevetettük ezt a kombót és minden alkalommal ígéretes helyzetben meg is akasztottuk a támadást..Én értem, hogy ők értik, sőt azt mondom én is, hogy ők értik a dolgukat és jók benne, de ezt nem szeretem egyikben sem, hogy nem vagyunk képesek rugalmasan lemondani valamiről, ami véletlenül sem akar működni..

Azt is adom, hogy egy Cannon és Vollmer mellett nem tudunk szélső futást hívni, azt is hogy White missmatch a linebackerrel..de ha aznap nem megy, akkor ne erőltessük minden egyes FG távolságban amiért vért izzadtunk, hogy oda keveredjünk..

Szóval ebből a levezetésből is látni, hogy nem azért nem tudtuk ezt játszani, mert nem voltunk olyan formában, hanem mert a Denver a nr.1 védelme erre készült fel, és biztos vagyok benne, hogy nem tudtak volna váltani, ha nekünk sikerül lemondani azokról a játékokról amik 0 yardot hoztak, de minimum 5 driveot akasztottak meg egymásutáni behívásukkal..

Burkusnak meg annyit, hogy a számokkal nem kell dobálózni, nyilván minde NFL coach balfék, hogy nem látja meg a nagyszerű Jónásban a ligaelit futót és összebeszélve kölcsönösen kiszavazták a keretekből..
2016. 01. 26. 23:18
topin
Ja azt kihagytam, hogy arra se tettünk túl sok kísérletet, hogy extra blokkolóval oldjuk meg a pass protectiont, mintha nem létezett volna ez a menüpont aznap..ok Fleminget bevittük egy kényes szituban és éppen Csipkerózsika álmot aludt a snap pillanatában..de azért lett volna még opció ennek a megoldására Flemingen kívül is..akkor aztán talán nem lett volna állandóan 3-4 ember által összenyomva a zseb..aztán fene se tudja, lehet úgy voltak vele, hogy mindegy a széle a falnak, mert akkor meg középen lesz baj és inkább akkor ne áldozzunk be embert hátha több célpontból lesz valaki üresen..De ha ez így lenne, akkor eleve értelmetlen volt a gameplan, mert akkor tudni kellett h nem marad idő passzolni és minimum 2 emberrel többen lesznek a coverageben mint amennyi célpontunk lesz..
2016. 01. 27. 06:11
kolok
Abban teljesen biztos voltam,hogy a hozzaszolasod úgy fog kezdődni, hogy de mégis igazad volt,ami történtek fényében már önmagában vicces. Az "értelmes ember" mondatrészednél pedig már feladtam , hogy érdemben is reagaljak, így Neked is csak annyit tudok válaszolni, amit a feleségemnek szoktam: Persze....Igazad van!
2016. 01. 27. 06:14
kolok
Ja, én is elfelejtettem valamit. Csekély hozzaertesemmel azért felhivnam az "értelmesebb emberek" figyelmét, hátha még hasznos lehet: szerencsésebb esetben a PO nem egy meccsből áll. ..
2016. 01. 26. 07:15
vhs-box
első olvasásra bíztam benne,hogy Cannon az áldozat,de ami késik nem múlik :-)
2016. 01. 26. 07:22
szeder
BB-nek nincs ráhatása/rálátása az O-fal munkájára év közben? Lehetett olvasni cikkeket, hogy milyen jó a fal rotálása noname emberekkel stb és azért csak hagyták dolgozni DeGuglielmot, miközben látványos jelei voltak, hogy annyira mégsem megy ez a dolog (a sérülések mellett persze). Vagy ez csak az AFC döntő lecsapódása?
2016. 01. 26. 07:39
csasziqf
Varhato volt.
Amire en meg szamitok az egy sokkal nagyobb vagas.

Ilyesmire gondolok... Cannon cut, Vollmer trade, es szerintem a Stork-Andrews kettosbol is csak egyik fog megmaradni szeptemberre. Mindig van olyan csapat akinek kell Center.

Es akkor ennyit arrol, hogy CB-t vagy RB-t dratolunk. DT,OT,OG,DE ezek lesznek a slagerek.
Ja es WR persze.

Amendola 5m-s CapHit-je nem egy eletbiztositas neki.

:S
2016. 01. 26. 09:11
kolok
DT nem hiszem hogy jön,ha mindenki marad.A Hicks,Branch,Easley,Brown,Siliga ötös több mint elég.
2016. 01. 26. 13:56
1976gabi
de kell,nem dt abból csak három van
2016. 01. 26. 14:39
kolok
ezt hogy érted?a felsoroltak közül mindenki DT,valamit félrenéztél
2016. 01. 26. 15:27
sztem a de Defensive End akart lenni, kisbetűk átka :D
2016. 01. 26. 15:49
kolok
Jaaa,úgy már vilagos
2016. 01. 26. 15:55
kolok
Arra meg mondjuk tavaly draftolotuk Grissomot és Flowers is
2016. 01. 26. 19:44
BaP
Bill mester hagyományosan rosszul draftol WR-t, meg CB-t
Szerintem ezek FA-ról jönnek majd.
És ebbe a falba kell rutin is. Waddle simán jó lehet, és olcsóbb Cannon-nál. Engem Stork nem győzött meg, már majdnem annyira idegesített, mikor Wendell játszott C-t, ide én hoznék veteránt Andrews mellé.

G,OT kell, RB, LB és szerintem DE is, meg TE is kéne

Collins, HT és Jones, Ninko fa, nem biztos, hogy mindenki tud maradni.

Mayo, Scott Chandler, Dobson, Cannon, Kline, Dola szerintem menni fognak


2016. 01. 27. 19:04
polo62
Collinsék jövőre lesznek FA-k.
2016. 01. 26. 09:02
polo62
szerintem egyáltalán nem meglepő lépés, és nem csak a Denver meccs miatt. az előző években ha az első félidőben szét is verték Brady-t, a második félidőre összekapták a falat, de idén valahogy nem tudtak megújulni.
azért lesz nagyon nehéz a sapka, mert most is kellene frissítés főleg az o-falba, de gondolni kell a jövő évre is, mert Collins, HT, és Sheard szerződése is lejár. nekem az az érzésem, hogy Chandler Jones-t fogják beáldozni
2016. 01. 26. 09:38
Még egy dolog, azért csak meglátszik, hogy a fal belsejébe nem invesztált a csapat magas draft cetlit, ha jól emlékszem van három 4. körös pick (Stork, Jackson, Mason) és két UDFA (Andrews, Kline). Előbb utóbb csak előjönnek a tehetségbeli problémák, nem lehet mindent tanítani és nem lehet mindenki egy csiszolatlan gyémánt mint anno Brian Waters.
A gond már csak ott van, hogy idén először a 2. kör legvégén választunk és akkor sem hiszem hogy ide. BB "filozófiáját" követve sztem valahogy így nézhet majd ki a draft sorrend eleje a posztokat tekintve: LB, CB, RB és ezzek után már a legjobb esetben is a 4. körös cetlink jön (ha nem kapunk 3. körös kompenzációs picket akkor meg főleg)
2016. 01. 26. 09:41
polo62
kihagytad a TE pozíciót. biztos vagyok benne BB-t ismerve, hogy arra is áldoz egy cetlit, kédés, hogy 4. kör előtt vagy után
2016. 01. 29. 02:13
B.Toma
Annál is inkább hogy Gronk öccse is jelentkezik draftra ha jól hallottam :)
2016. 01. 26. 10:19
nszgergo
Ebből is látszik, ez egy olyan meccs volt, ami csak és kizárólag az O-line-on ment el. Nem a védelmen, nem a spec team-en jutalom pont ide vagy oda, nem a dropokon...
2016. 01. 26. 10:28
dartib83
úha, sztem lesz itt még tisztogatás :(
2016. 01. 26. 13:27
April Wine
Andrews-zal kapcsolatban:

Sokáig ő volt az egyetlen fix pont a sérülések után a csapatban. A guardokat eleve rotáltuk. Solder, majd rögtön utána Cannon sérülése után teljesen meg lett bolygatva a fal. Nem véletlen, hogy Stork nem kapta vissza egyből a helyét.
Nem tudom, ki mennyire emlékszik. Andrews utolsó kezdő meccse a 11. heti Bills elleni meccs volt.
Az első negyed legvégén egy harmadik downos szituációban Mason, Andrews, Kline volt a belső felállás. Andrews ugyanazt a védőt blokkolta, mint Kline, így Mason és Andrews között akadálytalanul robogott át a védő, Brady kénytelen volt kihajítani a labdát.
Lefelé menet elég mérgesen utánaszólt a levonuló OLine embereknek, majd az oldal vonal mellett is hosszasan és indulatosan magyarázott nekik. Arra is határozottan emlékszem, - bár ezt most nem találom, lehet hogy a meccs későbbi szakaszában vágták be -
hogy amikor otthagyta a támadófal embereket, hirtelen visszafordult - mintha valaki utánaszólt volna - és még szitkozódott egyet.
Ami tény, a következő driveban már Stork volt a center, és ha jól emlékszem a következő talán 2 meccsre Andrews nevezve sem lett.
Nekem az a gyanúm, hogy ott történhetett valami, ami miatt gyakorlatilag teljesen kiszorult a csapatból.
2016. 01. 26. 13:46
Zarathorn
OFF

Mivel nem jutottunk SB-ba ezért Godell nyugodtan alhat és legalább visszaadhatná a cetlijeinket...

ON
2016. 01. 26. 15:05
Levis
Teljesen elfogatható döntés. Én még támogatom is. Olyan mint, ha nem is lett volna fal TB előtt. Átjáróház volt az egész. Cannont osztályozni nem is lehet, mert annyira pocsék. Nem csak a mostani meccsre, hanem az egész szezonra tekintve. Vollmer játéka is gyenge volt. Az idei év alapján Andrewst megtartjuk Stork-ot elcseréljük. Ezt a falat az alapjaitól kell újjáépíteni és nem csodálkoznék azon sem ha 2 új OT lenne a drafton.
Szerintem Cannon, Lafell, Dola, Dobson és egy G is cut lesz az O-ból meg valamelyik erőfutónk. Vollmert lehetséges, hogy eltrédeljük, mint anno Mankinst.
Kíváncsian várom a fejleményeket.
2016. 01. 26. 15:56
loop80
2016. 01. 26. 17:10
Whitealert
Én azt is sajnálom, hogy Wendell megsérült, szerintem G poszton kifejezetten jó volt. Amúgy elképzelhetőnek tartok egy olyan variációt, amiben Andrews lesz a kezdő center, Stork meg backup guard lesz, mondjuk Mason mögött.
2016. 01. 26. 17:18
&ris
http://es.pn/1Qz5Kwh
2016. 01. 27. 02:47
TMR
Óriási!
Bayless hogy berágott, mikor megkérdezték tőle, hogy mégis ki a franc vagy te, hogy megkérdőjelezed BB döntését ?
2016. 01. 27. 15:42
Tzimisce
Egyébként megjegyezném halkan, hogy igazából engem is az lepett meg, hogy ilyen gyorsan kirúgta, nem pedig az, hogy megtette. Ez nem volt szokás nálunk, mintha fekete hétfő lenne.
2016. 01. 26. 18:49
hopi46
Mint sokan, jómagam is tanácstalan vagyok a cut miatt.
Mi dönti el azt, hogy valaki jó Ofal edző? Van/lesz helyette jobb? Vagy lehet, hogy igaz az a mondás, hogy sz@rból nem lehet erős várat építeni?
Lehet, hogy Solder és Wendell sérülése nélkül simán SB-ba jutottunk volna és nincs cut?
Később talán többet tudunk ill. több dolog derül ki.
Nem tudom számít-e, de Solder, Cannon és Vollmer kivételével, nekem úgy tűnik kicsit alacsony emberekből áll a falunk. Solder kiesett,Cannon fogalmatlan, Vollmer "idegen" helyen játszott, sérülésekkel és nem fiatal.
Alacsony fal maradt, egy öregedő és egy ügyetlen magassal.:-(
2016. 01. 26. 19:07
Burkus
Én azt sajnáltam, hogy Conollyt nem tudtuk visszacsábítani. A Wendell - Stork - Conolly belső hármas és a két T tavaly simán állta a Denver rohamokat, amikor 24 pontos hátrányból jöttünk vissza és a játékosállományuk ugyanez volt. A taktika nyilván más.

Remélem, hogy Jackson és Mason jövőre beérik.
2016. 01. 26. 19:40
Andrew900
Jef Howe szerint cut lesz: Mayo,Vollmer,Lafell,Branch,Cannon,Chandler
van alapja!
2016. 01. 26. 19:45
Ferran
LaFell alap, Cannon kétséges, Mayo nem hiszem, Vollmer, Branch marad. Scott Chandler is határeset.
2016. 01. 26. 20:20
BaP
Mayo minek maradna? Őt fogjuk a legelőször kitenni, hogy ne lépjen életbe az opciója
Chandler csak akkor határeset, ha a jelenleginél olcsóbban itt maradna, gyenge volt, főleg ennyi pénzért
Cannon 3,6 milla cap space, és ennél a szarnál, amit 2 éve csinál, Waddle többet tud 0,5 milláért
Vollmer miatt majdnem annyiszor verték agyon Tomot, mint a gyalázatosan gyenge Cannon miatt.

Branch szerintem is maradhat, de csak ha Siliga, Hicks nem akar maradni.
2016. 01. 26. 22:16
Ferran
Mayo 1. körben draftolt LB, aki ismeri a rendszert. Ebben a szezonban nem úgy teljesített, ahogy tőle elvártuk volna, de sérülésből jött vissza. Emiatt nem hiszem, hogy nagyon kelendő lenne. Kínálkozik az alkalom egy mindkét fél számára kedvező szerzmódra. (Teljesítmény bónusszal.) Vollmer nem a legerősősebb pozíciójában játszott Solder kiesése után Ha megválunk tőle akkor a rutin 25%-a is elszáll az OL-ból. csak nem lőjük lábon magunkat?! Scott és Cannon miatt az idén mutatott teljesítményük miatt nem fájna a fejem. Akár FA piacról, vagy a BB bolhapiacról is pótolhatók lehetnek.
2016. 01. 27. 11:59
Newman
Mayo idén csere volt, és még annak is kettes számú, amíg Freeney egészséges volt. Ehhez képest a cap-ben nagyon sok helyet foglal, főleg a hasznosságához képest. Kb. negyedére kellene vágni a fizetését, hogy megérje megtartani, ez pedig a nem lehetséges kategória. Lehet, hogy nem rögtön vágjuk ki, mert azt olvastam, hogy ha június 1. után tesszük akkor jobban járunk vele, de menni fog, ez szerintem elkerülhetetlen.
Vollmer talán maradhat, de Scott Chandler szintén távozó, és észre sem fogjuk venni, olyan keveset játszott.
2016. 01. 26. 20:30
polo62
Mayo a pénz, Cannon teljesítmény miatt tuti cut, valószínüleg LaFell is, Vollmer és Chandler is csak kevesebbért marad, talán Branch is, bár őt sajnálnám. talán náluk trade is lehet. ha lett volna jó WR a FA piacon, talán Dola is félthetné a helyét a nagy pénze miatt, de így nem hinném. talán olyan 20M körül lehet majd a sapka alatt, és akkor jók vagyunk szerintem
2016. 01. 26. 21:26
Andrew900
31 millio lesz egyből!
2016. 01. 26. 22:05
polo62
igazad lehet, én nem számoltam bele hogy kb 10M-el nőni fog a cap space
2016. 01. 26. 22:35
loop80
Mayo szerintem marad, "olcsósítva". Ha nem megy bele a jelentős fizucsökkentésbe, akkor viszont cut, egyértelműen! Vollmert semmiképpen nem engedném el, de LaFell, Branch, Chandler mehet Isten hírével.

Cannont először elásnám, aztán kiásnám, hogy újra eláshassam és CSAK EZUTÁN cutolnám!
2016. 01. 26. 19:43
iceman
Azért amit Cannon művelt, azt egy utcáról behívott ember is megcsinálja. Konkrétan csak állt és nézett. Mire blokkot csinált volna egyáltalán, már mögötte voltak. De az volt az érzésem, hogy nem is akar ő már ott semmit, csak túlélni, végül is a fizetését megkapja úgyis. Szerintem ugyanakkor nem kellenek csoda játékosok egy O-falba. Nagydarab, viszonylagosan dinamikus játékosok kellenek oda, "harapd le a tökét" mentalitással, jó nagy tökökkel, meg valamennyi ésszel. Olyanok, akik bármi áron megvédik az irányítót. Olyan nincs, hogy "ja, már nagyon rajtam van, akkor továbbengedem inkább". Adott esetben jobban jártunk volna, ha - akár szabálytalanul - kőkeményen beleverik a földbe kétszer-háromszor a pass rushereket. Lehet lett volna pár drive ami elmegy a 10-15 yardos büntetéseken, de agyrázkódással, vagy annak érezhető veszélyével már nem ficánkoltak volna a denveri pass rushere, ebben biztos vagyok. Ennek az O-falnak a tökei hiányoztak, meg a motivációja elsősorban, az meg edzői felelősség. Bár lehet, hogy fizikumba is gyengébbek voltak, mint akár egy átlagos D-line, olyan szinten csapták szét őket sokszor a védők.
2016. 01. 26. 22:41
hulith
Inkabb sebessegbol verték meg őket mint erőből sokszor mire felallt mar Vonn Miller ott se volt nem ertem miert nem duplaztak TE segitseggel akkor nem tudott volna annyira szelrol indulni es nagyobbat is kellett volna kerülni.

2016. 01. 26. 22:44
hulith
Mankinstől jobban tartottak az ellenfelek mint a mostaniaktól az biztos.
2016. 01. 26. 23:01
patriota
SziasztokNapok óta olvasom a hozzászólásokat és érdekes dologra lettem figyelmes így,néhány nappal az elbukott AFC döntő után:

Először a meccs után nyilván szétqrt az ideg.Sajnáltam h kiestünk és szomorú voltam ahogy kiestünk.Mi ennél többet tudunk és mindig az a legrosszabb ha nem azért esel ki mert gyenge vagy és legyőz egy sokkal jobb csapat,hanem azért mert nem tudod kihozni magadból amit tudsz.Nyilván van köze egyiknek a másikhoz is...
Aztán beszélgettem a barátaimmal akik Bengals és Colts szurkolók....Ekkor jöttem rá h miért is siránkozom én!?5éve AFC döntőket játszunk HAHÓ,MEGÉGYSZER:5DB AFC DÖNTŐ ZSINÓRBAN!!!!
Ezek után akkora szomorúság van csomó emberen h az hihetetlen.
Rájöttem,nagyon jó dolgunk van,ha ZSINÓRBAN 5DB AFC DÖNTŐ UTÁN ELÉGEDETLENEK VAGYUNK.Mi lenne ha a barátaim helyébe lennénk?!
A Cinci évek óta egy egész rájátszás meccs után megy nyaralni/telelni.A Coltsnak idén még ennyi sem jutott.Nem beszélve a többi csapat szurkolóiról akik csak álmodoznak,nem is 5(!!!!!),de akárcsak egy nyomorult "döntőcskéről",vagy akárcsak egy ici-pici rájátszás meccsről...
Mi meg fejeket követelünk,és edzőt rúgunk ki,és károgunk...

Kikaptunk egy Denvertöl akiknek elit védelmük van(passz ellen3.,futás ellen asszem elsők voltak,vagy forditva),úgy h volt esélyünk nyerni is kis szerencsével...

Köszönöm h Patriota lehetek és h minden évben azon kell aggódnom hogy bejutunk e a SuperBowl-ba vagy sem és nem azon h vajon nyerünk e elég meccset h rájátszásba kerüljünk...
Go Pats!!!

Így is lehet nézni.Nem volt.tökéletes finoman szólva a támadofal,de kiváncsi lennék melyik főcsoport döntős csapattól rúgnak még ki edzőt a csapat teljesítménye miatt...

Nyilván azért is van itt a.Patriots mert nálunk nem ez a szint az elvárt...

2016. 01. 26. 23:26
hulith
Ez szurkolói viselkedés érthető a csapat tette magának ilyen magasra a lécet .
Vajon a BB és Brady utáni években mennyire lesz sikeres a csapat.
Mi kiemelkedünk a ligából több mint egy évtizede ami páratlan és megismételhetetlen lesz.
A liga szabályzása is az erőviszonyok kiegyenlítésére törekszik ilyen dinasztia nem tudom
mikor születik.
2016. 01. 27. 10:11
Burkus
Patriota, akkor Te nem tudod még,milyen itt az igazi gyász :)))))) Az elmúlt években volt itt olyan dühöngéssel elegy bánat, illetve csapat- és önmarcangolás, hogy csak pislogott a kívülálló. Szerintem most kifejezetten józan, tárgyilagos, kiegyensúlyozott és nyugodt elemzés folyik. A csapat egy jobb csapat ellen végig meccsben volt és ha kedvezőbben alakulnak a körülmények/döntések, nyert is volna. (Pld. a két 4. kísérlet helyett FG van, BB meg meri kockáztatni, hogy bízik az O-ben, amire egyébként reálisan nem volt indoka.) És úgy van, ahogy mondod: elbuktuk a főcsoportdöntőt. Ötöt játszottunk egymás után, abból kettőt meg is nyertünk. A mi csapatunknál a bukás fél évtizede (!) ebben a magasságban, SB elődöntőjében következhet be! 28 csapat szurkolói - mindig mások - az offseasonnel vannak már elfoglalva, nekünk meg még tart a szezon. Nagyon szerencsés szurkolók vagyunk.

Lesz ez még rosszabb is, hacsak BB nem csinál csodát. Azon merengtem tegnap, hogy 64 éves, meddig fogja még űzni az ipart. Bár ő nem hiszem, hogy médiakarriert akar, mint Parcells, neki ez az élete (Már másnap reggel nyilatkozta, hogy a college scouting munkával foglalkozik már, ilyenkor ez szokott lenni a feladat), úgyhogy inkább abban bízom, hogy a sideline mellett fog még 10 év múlva is szaladgálni...
2016. 01. 27. 10:36
polo62
ez fordult meg nekem is a fejemben. sokan mondják, hogy BB és TB egyszerre vonulnak vissza, de szerintem BB nem tudná tv-n nézni ezt a nagyszerű sportot.
2016. 01. 27. 16:24
patriota
De igen Burkus ,tudom. Nálam kevesen vannak ezen az oldalon akik régebb óta itt vannak folyamatosan. Az elsok között regisztráltam és bizony éltünk már meg egy s mást .Éppen ezért erdekes amirol írtam. Egy bazi jó csapatunk van, elkepeszto dinasztia ,hihetetlen eredmenysorral és ahogy mondod ,épp a sikereink arazzak be ezeket a vesztett meccseket ,mert mindig ahhoz vagyunk szokva és szoktatva h nyerünk és nyerünk és eselyesek vagyunk ..
Megjegyzem ,ha majd nem nyerünk ,akkoris itt leszünk és szorítunk.
2016. 01. 27. 11:55
torokszabolcs
A 2001. óta SB-be jutott csapatok az alábbi rangsort képviselik:
NE 6 - 4W
PIT 3 - 2W
SEA 3 - 1W
NYG 2 - 2W
IND 2 - 1W
GB, TAM, BAL, NO 1 - 1W
SL, OAK, CAR, PHIL, CHI, ARI, DEN, SF 1- OW

Irányítók szempontjából:
TB 6 - 4W
BigBen 3 - 2W
EM 2 - 2W
PM, RW 2 - 1W

1 szó mint 100 - Baby, don't cry!
2016. 01. 27. 22:40
Burkus
Senki nem sír, csak szerette volna a NE 7 - 5W kiírást látni már idén :)
2016. 01. 27. 14:30
kyobalu
DeGugli kirúgása után, az első feladatom az lenne, (ha én lennék a GM, vagy FO) hogy felhívnám Dallasban Frank Pollack-ot és Steve Loney-t, és megkérdezném, hogy mennyit kellene fizetni nekik, hogy 1-2 éven belül hasonló O# falat építsenek nálunk Brady elé.. Passz és runblokkban is az elsők a ligában.. Elgondolkodtató..
2016. 01. 27. 16:16
dartib83
nem kell felhívni. Dallasban más egységekkel van baj. Az O-falra áldoztak magas draftcetliket, ennyi. ettől nem kell hasraesni.
2016. 01. 27. 16:18
kyobalu
Hát áldozhatnánk idén végre mi is..Első három választásunk végre lehetne OL ember..
2016. 01. 27. 16:45
polo62
Dallasban Free-t leszámítva szinte csak első körös játékosok vannak a falban(vagy első körbe várt UDFA), ezek után az lenne a gáz ha rossz lenne a fal. nekünk is építeni kell most az o-line-t, de első kör nélkül nehéz lesz, bízni kell a mester szemében megint.
2016. 01. 27. 17:04
Arsenal
Hát ez a fal mellett két ízben törték össze Rómót. Ez vagy azt jelenti, hogy Tomy egy foss, vagy azt, hogy a mi Tomunk egy gladiátor, aki 25 csapást is kis vérzéssel kibír. Mint volt vízilabdás egyet nem értek, ha az én vezéremet miattam 10x lecsapják, akkor 11x csak oda csapok, pl. sisakkal Millernek a gyomrának, persze nem sportszerűtlenül. Szóval az bajom az idei falakkal és itt értem a D falat, ami szerintem csúcs volt, hogy egy kis csibészség nincs bennük. Dolától láttam azt az igazi mellport egyedül az idén, ami kicsit rafinált volt és jelezte, hogy ideig és ne tovább. Nem tudom értitek-e, hogy mire gondolok. Gronknak állandóan a térdét a rossz kezét támadják, JE lábát krokodilforgással eltörik, Tomot Suh a földön még meg is taposta, szóval nem azt akarom, hogy szándékosan okozzunk sérülést, de vágjunk oda már annak a Von Millernek, aki 10x leviszi földre az irányítomat, úgy hogy meggondolja, hogy oda megy e 11x is. Kicsi több csibészséget, rafináltságot várok el a csapattól jövőre, szabályosan, de igenis tudtára kell adni az ellenfélnek, hogy hol a helye.
2016. 01. 27. 17:40
polo62
van benne realitás, de Cannon kb addig látta Millert, amíg Stork kezében volt a labda. fájt nézni, hogy annyira lassú, hogy mire észrevette, hogy elindult a play, Miller már megkerülte.
2016. 01. 27. 22:55
dartib83
ebbe van valami
2016. 01. 27. 22:56
dartib83
hopp, a "van benne valami" Arsenal írására akart menni :)
2016. 01. 29. 15:09
balazsgarazs74
Nagyon adom!

Kell a jó értelembe vett keménység Brady körül is.
A "bárányokat" ugyanis levágják.
2016. 01. 29. 23:50
iceman
2016. 01. 27. 16:38
DeMartino
Hozzászólás a(z) Az első áldozat bejegyzéshez