Menetrend
Szavazás

Beharangozó - Divisional Playoff - Patriots vs Jets

2011. 01. 16. 14:12
Szerző: Spigo
Kategória: Meccsek
Vasárnap magyar idő szerint 22.30-kor csap össze a Gillette Stadiumban az AFC East két riválisa a Patriots és a Jets, hogy eldöntsék, hogy ki kerüljön be az AFC döntőbe. A továbbjutó majd a Steelers vagy a Ravens ellen csatázhat azért, hogy a  Super Bowl-t játszhasson az NFC bajnokával.  A meccset a Sport2 és az ESPN America élőben közvetíti és aki a magyar Patriots szurkolók között szeretné végigizgulni a meccset, itt megteheti.
Idén természetesen már kétszer találkoztak a csapatok és New Yorkban a Jets nyert 28-14-re, míg december 6-án Foxborough-ban a Patriots diadalmaskodott 45-3-ra. Összességében 104.-szer találkozik a két csapat és a mérleg tökéletesen kiegyenlített, hiszen mindkét csapat 51-szer tudta legyőzni a másikat, illetve van még egy döntetlen is. A rájátszásban harmadszor találkoznak és 1985-ös és 2006-os wild card meccsen is a Patriots jutott tovább. Nézzük meg, hogy mi szól a Patriots, és mi szólhat a Jets mellett a meccsen: Patriots: 1. A Patriots tudhatja magáénak az idei NFL legponterősebb támadóegységét. Meccsenként átlagosan 32,4 pontot szorgoskodtak össze, míg a Jets 22,9-et, amivel a 13.-ok. Ha a védelmeket nézzük, akkor a Jets csak egy kicsivel jobb (19 és 19,6), igaz a kapott yardokban sokkal jobban állnak, de  meccsen a pontok számítanak. 2. A Patriots idén még veretlen a Gillette Stadium-ban, miközben olyan csapatok látogattak ide, mint a Jets, a Ravens, a Colts, vagy a Packers. Igaz, a Jets is impresszív idegenbeli mutatóval rendelkezik (7-2), de a 6 győzelemből csak kettő volt pozitív mérlegű csapat ellen (Steelers és Colts). 3. Mióta Tom Brady a kezdő irányító a Patriotsnál, még nem fordult olyan elő, hogy egy csapat egy szezonban kétszer is legyőzze a New Englandet. A Jetsnek már megvolt az idei egy, így remélhetőleg ez a szép sorozat továbbra is fenn áll majd a meccs után. 4. Nem valószínű, hogy a Gillette Stadium Mark Sanchez kedvenc pályája. Eddig kétszer játszhatott itt a Jets irányítója és a mérlege 2 vereség, valamint 1 TD és 7  interception. Tavaly a 31-14-es vereség során 1 TD mellett 4 interceptiont dobott, míg idén 3 interception mellett nem sikerült a célterületre juttatnia a labdát. Jets: 5. A Patriots védő fala igen foghíjasnak igérkezik. A decemberi győzelem óta Ron Brace, aki méretei miatt kulcsszerepet játszott a Jets futásainak megakadályozásában, IR-re került. Myron Pryor pedig, aki a legjobban használható sub-rusher, sérüléséből felépülve próbál visszatérni, de csütörtökön sem edzett . Brandon Deaderick-kel valószínűleg fegyelmezési problémák merültek fel, míg a 4 meccses eltiltásából visszatérő Brandon Spikes, aki a legjobb futás ellen használható linebackerünk, állítólag elég rozsdásan tért vissza a múlt héten. 6. A Patriots 53 fős keretéből 22 játékosnak semmilyen rájátszásbeli tapasztalata nincs, míg 14-nek csak egy playoff meccs van a lábában. Nehéz megmondani, hogy a nagyobb tét és az esélyesség terhe hogyan fog hatni rájuk. Ugyanakkor: "In Bill Belichick we trust!" 7. A Jets a december 6-i megalázó veresége után valószínűleg kettőzött erővel készül a meccsre. Rex Ryan bevallotta, hogy a legnagyobb gond ő maga volt és a rossz gameplan. Nem valószínű, hogy ezúttal is megpróbálják Sanchez kezébe adni a felelősséget, mint akkor. Azon a meccsen a Jets  no huddle támadásokkal  indított és sok shotgun formációval. Inkább valószínű, hogy a két remek futó, LT és Green lábaiban bíznak majd. Ezért is lenne fontos, hogy a Patriots már az elején megszerezze a vezetést, hogy a Jets rá legyen kényszerítve a passz játékra. Ez itt a rájátszás. A Patriots jelenleg jobb csapat, de Seahawks a múlt héten megmutatta, hogy bármi megtörténhet. Azonban kevés annál szebb dolog van ebben a sportban, mint amikor a rájátszásban a legnagyobb riválisodat ütöd ki. Tippelni ne felejtsetek el!

Hozzászólások

2011. 01. 14. 14:34
Pupu
Huu nagyon nagy meccs lesz:)
Nem érzem ugy hogy ez a Jets meg tud minket állitani.A jetsnek a leggyengébb pontja Sanchez egyszerüen szerintem katasztrofa..
Ha Tomot rendesen megvédik(és miért ne védenék meg) akkor szinte biztos a siker.
DE én még igy is szoros meccset várok de nagyon csalodott lennék ha itt esnénk ki.Viszont ha ezt behozzuk én már teljes mértékig elégedett leszek mert hatalmas teljesitmény lenne.És még az se bántana ha nem jutnánk be a SB-ra.
Még ha most kiesnénk az se bántana annyira ha nem a jets lenne az ellenfél.De igy nagyon nehezen tudnám megemészteni a kiesést:)
2011. 01. 14. 15:12
non4m3
sztem a jets futójátékán nagyon sok fog múlni, ha le tudjuk védekezni akkor Sanchezen múlik a dolog és ő elég labilis, viszont ha nem tudjuk akkor az O-nk keveset lesz a pályán...

reméljük a legjobbakat én már nagyon izgulok :D
2011. 01. 14. 15:33
Maniac84
A DL foghíjasságát némiképp ellensúlyozhatja, hogy a Jets OL is gyengült Woody IR-re kerülésével.
Ha a Jets futójátékát sikerül limitálni, akkor nehezen tudom elképzelni, hogy vereség legyen a vége. A Sanchez vezérelte passzjáték semmi olyat nem mutatott idén ami alapján felvehetné a versenyt a Patriots-szal. Nincs 30+ pont abban az O-ban, míg a Pats O egy átlagos napon is simán képes erre. Én győzelemre számítok, nagyon csalódott lennék ha pont a Jets ellen érne véget ez a szezon.
2011. 01. 14. 15:50
_bb
Ahogy Bruschi is kihangsúlyozta, a futás elleni védekezés mellett Dustin Keller lenullázása kaphat még kulcsszerepet. Sanchezt arra kell kényszeríteni, hogy kívülre dobáljon. Emellett a zsebben kell tartani és ott siettetve elbizonytalanítani.

A másik oldalon meg a Jets CB-i biztos sokkal fizikálisabban próbálnak majd fellépni a Pats elkapóival, reméljük ez kevés lesz. A futójátékot meg nem szabad hanyagolni.

Rátaláltam erre...érdekes átfutni, mennyire más is lett a kép azóta:
http://patriots.hu/edzotabor-beharangozo-2010/
2011. 01. 14. 16:35
TÖRÖLT
Sziasztok:) Remélem sikerül elkenni a szájukat ezeknek a nagyarcú "sztárocskáknak" a pofáját,mert ezeknek már az van azzal a Happy Hippo edzőjükkel együtt:D.

GO GO PATS,Hernandez and Gronk!!!!!!!!!!!
2011. 01. 14. 16:53
Phyxius
Spigo!

Az 1. pont csak részben igaz. Valóban miénk a legponterősebb támadóegység, mert a Pat O# 454 pontot csinált a 16 meccsen, míg a második helyen levő Chargers 420-at.

Azonban ez meccsenként 28,4 pont az offense-től.

A 32,4 meccsenkénti pontátlag az a csapat által szerzett összes pont, beleértve a 6 D# TD-t, a 2 KR TD-t, és az 1 PR TD-t, amelyeket nyilván az O# teljesítményébe nem szabadna beleszámolni.
2011. 01. 14. 17:03
Akkor ez megváltoztatja a D kapott pontjainak a számát is, mert az interceptionből vagy fumble-ből kapott pontokat az offense kapja és nem a defense.
2011. 01. 14. 17:15
Phyxius
Igen, ez így van.

Ez következik az amerikai futball nevű sportág játékszabályaiból, amely szerint Def. is szerezhet pontokat az Off. közreműködése nélkül, és egy csapat úgy is kaphat pontokat, hogy a Def. nincs is a pályán, illetőleg ott van a harmadik eset, amikor a Def. és az Off. keveréke lép pályára az ST-ben, és tesz fel pontokat a táblára.

De ettől még, meglátásom szerint, a statisztikai adatokat és az amerikai futballban használatos fogalmakat tiszteletben kellene tartani azzal, hogy a legerősebb támadóegység neve mögé csak és kizárólag a támadóegység által elért pontokat írjuk oda.
2011. 01. 14. 17:23
2011. 01. 14. 17:34
tomi-tomi
Phyxius

A legbonyolultabb statisztikákat alkalmazó oldalak sem bontják így szét a pontokat. Szvsz ennek két oka van. 1. Mit kezdjen a statisztika - szerzett pontok megosztásában - például Conolly visszafutásával a 4 yardos vonalig? Hány %-ot adjon a hat pontból az ST-nek? 2. Végül is ez egy csapat sportág, lehet, ezt is szeretnék hangsúlyozni.
Azt a finom distinkciót, amit javasolsz, a szerzett és kapott TD-k statisztikába vonásával gondolják bemutatni. (Persze ez sem ad teljes képet.)
2011. 01. 14. 17:37
Phyxius
No persze, az NFL honlapja is egy kicsit lazán kezeli ezt a számomra szigorú elkülönítést - ez kicsit bosszant is.

Mert persze, ha ezt megnézed, már van itt is valamilyen különbontás Off/Def/ST terén:

http://www.nfl.com/stats/categorystats?archive=false&conference=null&role=TM&offensiveStatisticCategory=TOUCHDOWNS&defensiveStatisticCategory=null&season=2010&seasonType=REG&tabSeq=2&qualified=true&Submit=Go

Pici számolással, még meg kell nézni az FG-ket, és hozzá kell adni az O# TD-k utáni XP-t, és megvan az O# pontstatisztikánk.

Nyilván, vitatható, és egy kicsit vitatom azt, hogy a FG és az XP mennyire tekinthető Offense pontszerzésnek. Hiszen az is nagyon más szituációs helyzet, mint az O# hagyományos play-ei, és épp ezért én ST pontnak sorolnám ebben a hármas felosztásban.
2011. 01. 14. 17:53
A linkelt statisztika szerint futottunk 19 TD-t és dobtunk 37-et. Ez összesen 56. 56x6=336

A második csapat a Chargers 18 futott és 30 dobott TD-vel. Ez 48 TD, azaz kevesebb mint nálunk.

Gondolom a FG-ok száma dönt akkor a Chargers javára, de ahogy mondtad, az sem igazán offense, hanem inkább ST, ugyhogy jó az 1. pont ;)
2011. 01. 14. 18:07
loop80
Sziasztok!

Összeszámoltam azokat, akik biztosra mondták a vasárnapot, és egészen 16 főig jutottam, a nagy matekozásban. :)

Plusz van 2-3 ember, aki azt írta, hogy “lehet”…

Egy szó mint száz, 20 emberre foglalok asztalt. Pontosabban: ennyi főre módosítom a foglalást. :)

GO PATRIOTS!!!
2011. 01. 14. 18:13
Pat Patriot
Ez a jó ebben a sportban, hogy szinte mindennel kapcsolatban lehet "vitázni". El lehet képzelni a következő esetet. Az A csapat nem annyira jó támadósora esetleg csak 40-50 yardra képes a drive-ban, B csapat védelme megállítja őket, majd a punttal a B csapatnak az 5 yardos vonalról kell jönnie. De B csapat támadósora nem jó, míg A csapat védelme jó. Most a B csapat puntol, amivel A ST-je visszafut B 40 yardos vonaláig. Folyamatosan lehet szűkíteni a területet, illetve a megteendő távolságot. Ezért nem írják ki, hogy melyik csapatrész szállítja a pontokat. Mi értelme lenne? Úgy van felépítve a játék, hogy pontszerzésnél egy kicsit minden csapatrész a magáénak is tekinti a sikert. Nyilván most nem arra gondolok, ha 90 yardot kell megtennie egy O-nek vagy a védelem szerez egy 80 yardos INT TD-t. A mi esetünkben tényleg arról van szó, hogy az O nagyon erős. Voltak szép ST-pontszerzések meg D-pontszerzések is, de ezek tényleg eltörpülnek az O mögött. Ugyanakkor a D (meg a ST) hozta sokszor olyan helyzetbe az O-t, hogy adott esetben nem 70-80, hanem csak 30-40 yardot kellett megtenni a pontszerzéshez. Én egyébként soha nem azt szoktam írni, ha írok, hogy az O mennyi pontot csinál, hanem azt, hogy a csapat mennyi pontot szerez. A Minden héten háborúban volt egy ilyen vita a csapat két tagja között. Az egyik csapatrész jó volt, a másik nem annyira. Ott is az lett a konklúzió, hogy A CSAPAT éri el az eredményt. Nem az O, nem a D. Ezek az arányok persze eltolódhatnak - Steelers, Colts vagy két éve a Cardinals esetében -, de a Steelers vagy a Colts sem ért volna el jó eredményeket, ha mindent az egyik csapatrésznek kellett volna csinálnia.
2011. 01. 14. 19:32
Phyxius
Na jó, mégegyszer. Úgy kezdtem az egészet, hogy részben igaz, amit írtál:"A Patriots tudhatja magáénak az idei NFL legponterősebb támadóegységét. Meccsenként átlagosan 32,4 pontot szorgoskodtak össze, míg a Jets 22,9-et, amivel a 13.-ok."

Itt az első mondat az igaz. De a második mondatban, az első állítást alátámasztó statisztikai adat hibás, mert az nem a Patriots támadóegységére vonatkozik, hanem az egész csapatra. Vagyis az nem valós állítás.

Így a második mondat mindenképp javításra szorul, pl. afféle közös megegyezésként javítanám kb. arra, hogy "a Pats O# minden más csapatnál több TD-t, 56-ot szerzett, míg a Jets O# csak 34 TD-t ért el".
2011. 01. 14. 19:56
tomi-tomi
Pat Patriot

Pontosan, nagyon jó példát hoztál. Többek között ezért CSAPAT statisztika kategória a szerzett pont. (Egyedül az nfl.com kezeli ilyen pongyolán ezt a kérdést.)
Még jobban kiemeli ezt a tényt - egyszer már emlegettem valamelyik posztnál - a coldhardfootballfacts által használt két index (Bendability ill. Scoreability) Az egyiknél - hány yardot kell megtennie az ellenfélnek egy pontért - a 4.! legjobbak, a másiknál - hány yardot kell megtennünk egy pontért - elsők vagyunk. A Jets a 14. ill. a 16.
Az eredeti témához. Sanchezről többen mondják, hogy nagyon nem bírja a hideget, úgy látják a hideg meccsek alatt, hogy egyszerűen fizikai fájdalmat okoz neki a mínusz.
Én nagyon örülök Hernandez edzésbe állásának, kulcs tényező lesz szerintem, hogy minél több opció álljon Brady és a csapat rendelkezésére a mismatch-ek kialakításához.
2011. 01. 14. 21:19
crazyhungary
Nagyon agyonmagyarázzátok az egészet, ha az Pats Off a szokott játékát hozza és nem futnak agyon minket (Sanchez nem képes egy meccsen folyamatos jó játékot hozni, főleg nem hátrányból) akkor már szerintem a félidő környékén eldöntjük a meccset.

Max egy veszélyt látok ha Revis-ék véletlen a meccs elején elcsennének labdákat(de nem valószínű hogy Tom INT dob) :)
2011. 01. 14. 21:35
peti7575
2011. 01. 14. 22:06
typhoon77
Az év legfontosabb meccse lesz. Az ellenfél miatt is és ugye a PO miatt is. Ha a fiatalok elkapják a fonalat nem lesz gond. A PO veteránok sokat tudnak segíteni, jó példaképek. Amiről még nem volt szó, sok fog mulni a turnovereken. Remélem hozzuk ebben is az alapszakasz formát. Go Pats!
Kicsit off.
Az egyik magyarországi csapat egy volt Patriots játékost igazolt. A felszerelésük egyébként totál pats szinekben és formában pompázik.
http://europlayers.com/News.aspx?NewsId=222
2011. 01. 14. 22:18
Solo777
2011. 01. 14. 22:22
Pat Patriot
Revis eléggé szépen leszedte Reggie Wayne-t a Colts elleni meccsen. Tehát kockázatos felé dobálni. De az is lehet, hogy a Jets is ebből indul ki, tehát Brady éppen ezért fog Revis emberére dobálni. Csak az első pár passz kell, hogy üljön, mert akkor megvan az a bizonyos fonal... Ha meg azt látná a Jets, hogy a legjobb emberük felé is hulla nyugodtan mer hajigálni a Pats, azzal egy egész secondaryt el lehet bizonytalanítani. BB már biztosan kotyvasztja a gameplant. Jó, hogy nekik kell összeállítaniuk, és nem nekünk...
2011. 01. 15. 06:58
tomi-tomi
Mindig mondják, hogy az O-line emberek a legintelligensebbek a játékosok között. Ez legalább nem alpári és primitív. Visszakaptuk. Csak kár volt azért WW nyilatkozatért, bedobták a Pats "személyes" ügyét.
2011. 01. 15. 11:20
crucified
Pat Patriot:

Most ha én lennék RR, akkor elgondolkodnék a szavaidon. Kire is állítsam Revist?

Branch, Grong, WW, Hernandez? Vagy mind a négyre egyszerre, mert mindegyik kész életveszély?:) És akkor ott van még a rutinos Crumpler, Edelman és Woodhed, mint célpont.

A Jets egész évben használta a mázli faktor, 5-6 meccsen a mázlijuknak köszönhetően győztek. A sport a mázliról is szól és ez ellenünk is lehet vasárnap, de nem tartok ettől. A tudásnak valahol úgyis ki kell jönnie egy gyengébb ellen.

TB olyan típus, akit nem elbizonytalanít, hanem feltüzel egy ilyen meccs. És a nyugodtság nagy úr a sportban is.

Szóval Go Pats, nem lesz probléma vasárnap.
2011. 01. 15. 11:20
crucified
bocsánat, Gronk....
2011. 01. 15. 11:34
ramos04
http://www.profootballmagazin.hu/cikk/5101/dontsd_el_ki_nyer_8211_2_resz_afc

most mondjátok hogy énvagyok nagyon elfogult... de ebből a cikkből nekem azjönle hogy esélyesebb a Jets :D
2011. 01. 15. 11:36
Maniac84
tomi-tomi: a Spygate-t már korábban felhozták a héten: http://espn.go.com/blog/boston/new-england-patriots/post/_/id/4691757/suggs-pokes-at-brady-again
Én speciel nem bánom, ha 1-2 játékos visszaszólogat egészen addig amíg ezt Welker-hez hasonló stílusban teszik. Mangold mostani beszólása legalább elmés, nem mindenki van Cromartie szintjén ott se.
2011. 01. 15. 11:37
ramos04
már pőersze nema Jets részére elfogult:D hanem hogy a Patsről nemnagyon ír mivel nyerhetnek, bááár lehet őis úgyvan vele hogy esélytelen a Jets de a szurkolóinak ad egykis reményt :D
2011. 01. 15. 13:18
tomi-tomi
Maniac84

Igen, csak Suggs a Ravens LB-e. Suggs-Brady párharc az egy külön "pikáns" történet 2009 óta.
A Jets érzékelhetően kerülte (eddig) a Spygate témát.
2011. 01. 15. 13:32
Pat Patriot
Ryan a télapótól kapott varázspálcájával nem sokra ment. Nem hiszem, hogy lenne olyan hülye, aki ez ellen a Pats ellen ezzel a Sanchezzel felálló Jetset a Gillette-ben esélyesebbnek tartaná. A Jets játékosainak összességében nagyobb a PO-tapasztalata, de meggyőződésem, hogy a nulla futójátékkal, az alaposan megtizedelt elkapógárdával és a kritikán aluli futásvédelemmel "rendelkező" Colts ellen nem az utolsó drive-ban szerzett egy ponttal kellett volna nyerniük. Nyertek, nekik nyilván ez a lényeg, de talán nem kellene hasra esni attól a Jetstől, amely idén kevés alkalommal volt képes meggyőző teljesítményre. Igazi iparos csapat. Vannak jó futóik, jó elkapóik, de semmi extra. Hiányzik belőlük a kreativitás. Ez meg a Patsben megvan. Ettől függetlenül a csapat stabilitása tekintetében a Jets talán előrébb jár, azaz egy viszonylag jó átlag alá ritkán mennek, de előfordult éppen ellenünk vagy a Dolphins ellen is.
2011. 01. 15. 14:49
non4m3
engem az egészben csak az zavar hogy miénk a legutolsó meccs, már a hét közepén rám jött az a bizonyos drukk és ez az utolsó 1,5 napban csak egyre jobban fokozódik...
rég vártam ennyire egy pats meccset, kicsit tartok a Jets-től, én most 75-25% arányban adnám a Pats győzelmét, de láttunk már karon varjuk...

Go Pats!!!
2011. 01. 15. 15:27
Másik a fentebb tárgyalthoz hasonló statisztikai buktató az eladott és szerzett labdák kérdése, ahova a rontott negyedik down próbálkozást, illetve az elrontott mezőnygól kísérletet sem számolják bele, pedig ugyanúgy labdát veszít a támadóegység, és az ellenfél támadhat, azonban a punttal ellentétben itt nem szándékos a labdáról való lemondás pontszerzés nélkül.
2011. 01. 15. 15:45
Maniac84
tomi-tomi:
Az igaz, hogy a Jets valóban kerülte eddig a Spygate-et, viszont sanszos, hogy Wes visszaszólása nélkül is elővette volna valaki az ő csapatuk környékén is. Szerintem egyébként erre a témára kár már érzékenynek lenni, ez minden PO-s évben elő fog jönni amíg BB az edző.

Pryor doubtful minősítést kapott, úgyhogy könnyen megeshet, hogy Love személyében egy rookie FA lesz az egyik kezdő DL. Kulcsfontosságú lesz, hogy holnap Wilfork mennyire tudja majd egyben tartani ezt az egységet.
2011. 01. 15. 17:05
Picifutar
Sziasztok.
Pár éve kezdtem el nézni a FOCI t :) szeretett sportágam ( Rugby ) hanyagolom miatta. Ne kérdezzétek miért pont a Pets lett a kedvenc csapatom de az lett és az is marad.
A mai napon sajnos munkám miatt nem leszek tévé közelben de talán net közelben.
Ahogy eddig itt olvastam a szerint ez egy nagyon jó társaság :) ahová szerintem nagyon jó lenne tartozni.
Akkor a kérésem, tudnátok segíteni hogy tudnám megnézni az évad azon meccsét melyen a pets megismétli legutóbbi meccsük eredményét. :)
2011. 01. 15. 17:18
Azóta Scott folytatta és azt üzeni Wesnek h utazni fog rá és nem sokáig lesz a pályán vasárnap: http://espn.go.com/blog/boston/new-england-patriots/post/_/id/4691844/jets-scott-threatens-welker

Most már kezd a ligának is a t.ke tele lenni ezzel.
2011. 01. 15. 18:08
ramos04
Picifutar

a Pets az egy kicsit mást jelent mint a Pats :D de lehet csak véletlen elírás volt csak hamár 2szer is gondoltam megemlítem....
a meccs pedig holnap lesz 22:15kor a Sport2-n, de ha csak net van akkor http://www.atdhe.net/
2011. 01. 15. 19:19
Pat Patriot
Egy hétvége alatt egy Steelers-Ravens meg egy Pats-Jets meccs... Sok a jóból... :) Még az lenne ennél is érdekesebb, ha lett volna egy Vikings-Packers meg egy Redskins-Cowboys meccs is, akkor teljes lenne a gyönyör. Szerintem ezek a legnagyobb párharcok jelenleg. (Bár a Colts-Pats vagy a Bears-Packers sem kutya.) Pittsburghben meg havazik... Na, az is remek kis meccs lesz...
2011. 01. 15. 22:01
Elwolf
Egy hozzászólás az nfl.com-ról:
"Idézet Sexy Rexy telefoninterjújából: "...Irtu sgfdgtr, widjjt, ryh"...
Valószinűleg tele volt a szája a felesége lábával...
X-)))
2011. 01. 16. 06:39
tomi-tomi
Már nem emlékszem hogy gsn vagy DoM írt valamikor a Patriots szürke eminenciás zsenijéről Ernie Adamsról. Itt van egy hosszú cikk róla, érdemes elolvasni!
http://sports.espn.go.com/espn/eticket/story?page=adams
2011. 01. 16. 15:24
loop80
"Közös meccsnézés"

Íme, a végleges(nek tűnő) névsor:

crazyhungary, Joci, Tanko_Sz, lakat79 (+1), LaFleur, Tzimisce, gelhun (+1), Witchdoctor, nojbee, darth king, kornyeibalazs, Zanard (+1), tomtom ((+1?), vizmiki, sirgreg, Szellemkutya (+1).

Plusz Kun Imre, aki a gmail-en jelentkezett.

Remélem, nem hagytam ki senkit. :)

GO PATRIOTS!!!
2011. 01. 16. 19:16
typhoon77
Nemsokára kiderül, hogy mit mutat a jets a ritmikus szájgimnasztika után.
GO PATRIOTS!
2011. 01. 16. 19:35
TÖRÖLT
nem érdekel:D:D:D:D

Tényleg nem érdekel DE VERJÜK MEG ŐKET 1 ponttal is,de ezt meg kell nyerni.Ez is nagyon fontos állomás ahhoz hogy elérjük álmainkat,ehhez viszont át kell menni a most következő akadályon melynek neve JETS.

GO GO PATRIOTS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2011. 01. 16. 19:38
norbertobaggio
Ez kemény lesz ! Ez a PO itt bármi lehet! De remélem semmi extra nem lesz és simán nyerünk gooooooo Pats!!!!!
2011. 01. 16. 19:51
Elwolf, Sexy Rexy az Rex Grossman neve:) csak a pontosság kedvéért.
2011. 01. 16. 20:23
napközben gondolkoztam, hogy hogyan tudnánk kikapni, kitaláltam, de az nem valószínű, és nem tudom elképzelni, hogy ne nyerjünk.
2011. 01. 16. 20:42
Pat Patriot
Nem szabad azt eljátszani, hogy elsőre mindig futunk. Már előfordult ugyanis, és azon a meccsen nem is nagyon változtattunk a futás-futás-passz vagy a futás-passz-passz rendszeren. Ha Tom elkapja a fonalat, akkor hajigáljon csak. Ő be fogja vállalni a sacket, inkább, mint hogy INT-t dobjon. Revis ott lehet, de ha nem megy felé labda, akkor megy másfelé. Két CB-vel nem lehet 2 WR-t meg egy kvázi-WR-t (Hernandez) lefogni. CB-szinten elitek, de ha Branchet ki is kapcsolják, Welkert, Gronkowskit meg Hernandezt nehéz lesz tartani. Ha Ryan esetleg Welkerre rakja Revist - kicsi az esélye, de már előfordult -, akkor hatalmas terület nyílik. Nagyon kellenek a futások, elsősorban Woodhead szélső futásai. Nem lesz itt gond, de most tényleg figyelni kell az első perctől az utolsóig.
2011. 01. 16. 20:58
non4m3
labdára vigyázni kell, hibákat kegyetlenül ki kell használni...

GOOOOOOO PATS!!!!
2011. 01. 16. 21:21
Pat Patriot
Bears-Packers az NFC-ben.
Remélem, tanultunk a Saints hibájából.
2011. 01. 16. 21:50
patriotman
Annyira boldog vagyok hogy körülbelül 1 hete elvették a sport2öm.. és neten meg mindig beakad stream.. remélem Pats meccsre meggyógyul:(

Hajrá Pats!
2011. 01. 16. 21:57
csori71
milyen az időjárás bostonban????
valaki valami konkrét infó????
2011. 01. 16. 22:03
sipyke
patriotman:
próbáld meg chrome-ba nekem ott nem akad :)

Gooooo Pats!!!
2011. 01. 16. 22:05
patriotman
felhős 1 - -11 fok nem ír se esőt se semmit.
2011. 01. 16. 22:05
patriotman
sipyke: nemismerem a chrome-ot. de megpróbálom kiokoskodni:) ésköszi^^
Hozzászólás a(z) Beharangozó - Divisional Playoff - Patriots vs Jets bejegyzéshez