Menetrend
Szavazás

Biztató jelek

2008. 10. 28. 11:03
Szerző: lucas
Kategória: Cikkek
Egy érdekes információ szivárgott ki a Gillette Stadionból, ami más megvilágításba helyezi Matt Cassel vasárnapi teljesítményét, a fejlődésének jeleit.

cassel-vs-rams.jpg


A Patriots az eredeti stratégia szerint úgy készült a Rams ellen, hogy a labdát a földön fogja tartani. Egy játékos elmondása alapján a game plan (az adott meccsre kidolgozott terv) az volt, hogy többségében különböző tight end formációkkal megsegített futójátékot alkalmaznak, kihasználva a Rams futás elleni védelmének gyengeségét (csak a 30. helyen állnak a ligában). De már a meccs korai fázisában világossá vált, hogy a Rams is számított erre, és ilyen módon nem lehet őket legyőzni.8-9 embert előre hoztak a boxba, és ezzel itt emberfölénybe kerültek. Ezt csak kevés csapat meri megkockáztatni a Patriots ellen, mert általában tartanak Randy Mosstól és a Patriots passzjátékától. Tehát a Patriots arra kényszerült, hogy meccs közben váltson startégiát. Ha a Rams megadta nekik az esélyt arra, hogy a levegőben legyenek sikeresek a passzjáték által, akkor meg kellett próbálni ilyen módon győzni. Persze mindez nem lett volna nagy dolog a Tom Brady vezényelte 2007-es Patriots offense-nek. De hogy ezt a meccs közbeni módosítást Casellel is meg tudták valósítani, ez nem olyan dolog, ami mellett szó nélkül el lehet menni. Ez bizonyítja, hogy az irányító nagy mértékben előre lépett, sokat fejlődött, és megmutatja, hogy miért volt ez a szezon egyik legértékesebb győzelme. És néhány érdekes szám (természetesen Brady mutatói 2001-ből származnak, amikor csereirányítóként játszott) :
Cassel                                                         Brady 5-2                      eredmény                           4-3 131                  sikeres passzok száma             125 199                passzkísérletek száma                200 65.8 %                                                        62.5 % 1362              passzolt yardok összesen           1319 6.8                  egy passzra eső yard                 6.6 194.6             meccsenkénti yardátlag             188.4      7                              TD                             10      6                             INT                              4    28                       Sackek száma                     13 84.62                        QB-rating                      89.97
Forrás: Reiss's Pieces

Hozzászólások

2008. 10. 28. 11:39
Riker
In Cassel We Trust!
2008. 10. 28. 11:58
pat68
Szép, de a sackek számán nagyon látszik MC határozatlansága. Ezen kéne változtatnia és egész nyugodt szezonunk lenne!
2008. 10. 28. 12:07
juhi04
Még a végén embert faragunk belőle :) Egyébként szerintem képességeket tekintve nincs nagy különbség iránytó és itányító között, aki az NFL-ig eljut azzal nagy gond nem lehet, a legnagyobb része fejben dől el hogy kezeli a helyzetekez mennyire bírja a nyomást stb. Nameg a csapat körülötte. És én Casselnél nagyrészt olyan hibákat látok amik tapasztalatlanságból összeszokatlanságból erednek, mentálisan erősnek tűnik. Most nem azt mondom hogy egyből hall of fame de lehet ő még jó irányító öszvissz.
2008. 10. 28. 12:19
lepenyhalus
Jó a cikk, teljesen egyetértek vele.
Go Pats!
2008. 10. 28. 12:46
steve
No comment.
December végén térjünk erre vissza.:)
2008. 10. 28. 12:59
newenglandpeete
2008. 10. 28. 13:12
AFC East Quarterbacks On Third Down
Quarterback Comp % TD-Int Rating
1. Matt Cassel 65.3 4-1 108.9
2. Trent Edwards 68.1 0-0 91.2
3. Chad Pennington 51.0 3-3 59.3
4. Brett Favre 67.6 1-6 57.7

NFL Passing Leaders On Third Down
Quarterback Comp % TD-Int Rating
1. Aaron Rodgers 66.2 9-2 120.3
2. Drew Brees 67.1 4-0 118.5
3. Tony Romo 61.3 6-1 115.7
4. Matt Cassel 65.3 4-1 108.9
2008. 10. 28. 13:27
Lassan én is belépek a MC-fanklubba :)
Nekem egyébként egy kicsit elgondolkodtató ez a game plan dolog. Mert az OK, hogy eddig gyenge volt a Rams runD-je, de vajon megszámolták az edzők, hogy hány RB áll rendelkezésünkre ehhez a stratégiához?
2008. 10. 28. 13:51
zolika26
gsn:

Azért ehhez a statisztikához erősen kötődnek Welker elkapásai
2008. 10. 28. 14:01
Persze, de nem csak neki.
Minden sikeres passznak van köze az elkapóhoz a QB mellett.
De nem minden sikertelennek van köze hozzá, mert lehet a QB rossz helyre dobta.
További közhelyeket nem írok. :D
Csak azért másoltam be, mert találtam, és érdekesnek tartom.
2008. 10. 28. 14:20
vidor
mindig tudtam, hogy gsn az én emberem :D

én hülye, félreolvastam, és azt hittem, a képen látható valami érdekes információ... vagy 10 percig elemeztem, hogy mi van rajta, ami más... esetleg Mattnek mindig szöges labdát adnak a kezébe? vagy cementből készültet? esetleg be van ragasztózva és ezért nehezebb eldobni?... megkönnyebbültem, hogy megint én voltam a diszlexiás
2008. 10. 28. 16:33
temp
"mindig tudtam, hogy gsn az én emberem :D" -- szertnélek emlékeztetni, hogy GSN szerint nincs is Cassel fanclub :D :D :D
2008. 10. 28. 16:40
Mr nemo
Még vagy két ilyen hír, és magam is elhiszem, hogy simán meglesz a PO. Bár én nem vagyok ilyen optimista, és nem csak Cassel miatt. Rengeteg a sérültünk, és hátra van pár igen húzós meccs.
2008. 10. 28. 16:41
Kollega
Jó kis statisztika! Csakhogy ha külön szednénk az elkapás után szerzett yardokat, kicsit más lenne a kép. Ezeknek a sikeres passzoknak közel 80%-a screen volt. Az itt szerzett yardokat a blokkolóknak és persze leginkább az elkapóknak lehet felírni, legkevésbé a QB-nek.
2008. 10. 28. 16:49
vidor
ez csak azért van, mert az MCFC jelenleg még a radar alatt operál :)))

szerintem nem szabad POra, WCre (höhö) vagy ilyesmire gondolni, lépésről lépésre haladjunk, ahogy a fiúk is szokták
most csak a Colts számít, semmi és senki más
2008. 10. 28. 19:06
Vidor: ha Matt tartja a folyamatos javulást a következő meccsen is, akkor én belépek az MCFC-be! :D

Colts ellen én most azt mondom h minimális az esélyünk. Egyrészt a sec-ünk nagyon nem találja magát, Manning szét fog dobálni minket, mert eddig a WR-ei hagyták cserben, de előbb - utóbb magukra fognak találni. Nagyon kéne h vagy Jordan, vagy Morris felgyógyuljon, különben szétszednek minket. Már csak azért is, mert nekik nagyon fog kelleni a meccs...
2008. 10. 28. 20:03
antman
Szerintem az a lényeg,hogy folyamatosan bele jöjjön a játékba és a hétfői mecsen már ott volt a denver ellen ja és addig amíg pozitív a mérlegünk kit érdekel hogy játszik csak nyerjünk.
2008. 10. 28. 20:34
juhi04
Kollega
Ittvan ez a statisztika miszerint Mattt Cassel semmivel sem rosszab (van annyira jó) mint anno TB volt. Az hogy most screen passzokkal vagy mert Welker menti a seggét az csak felesleges csomó keresés a kákán :) Ez alapján Tom Brady se tudott tavaly dobni csak ott volt neki Randy Moss aki bármit lehuzótt 5 méteres körzetben. Ne vegyük el az érdemét. Nemhiszem hogy deep passzokat kell elvárni egy 0 tapasztalattal rendelkező backup qb-tól.
2008. 10. 28. 20:35
joebacsi
Hali!

Én igazából csak szurkoló vagyok, és nem mindig látok a számok mögé. Összehasonlítva a két irányító adatait, olyan veretes különbség nem látható, bár nálam TB a non plus ultra.

Azt kérdezném az igazán hozzáértőktől, hogy a statisztikai adatokat milyen mértékben lehet összehasonlítani annak tudatában, hogy TB 1 míg MC 3 év csapattal együtt dolgozó év után kapta meg a karmesteri pálcát, és hogy a 2001-es és a 2008-as elkapó állomány között azért jelentős a különbség. Van ezeknek jelentősége vagy nincs, befolyásolhatják-e ezek a dolgok a QB teljesítményét vagy sem, mondható-e, hogy a kezdeti statisztikák alapján akár messzi is juthat a csapat (bár tudom, hogy csak lépésről lépésre kéne haladnunk, de csak a játék kedvéért). TB rajongóként azért nekem kellemes meglepetés MC néhány meccsen nyújtott teljesítménye.
De legfontosabb, hogy van e értelme hasonlítgatni, bár akár van, akár nincs az ember már csak olyan, hogy állandóan összevet.
2008. 10. 28. 20:46
bradyfan
Sztem egyáltalán nem jelent semmit az hogy MC 3 évig készült mig Brady csak egy évig. Persze vmi előnyt jelent a több tanuló év. De azt is figyelembe kell venni hogy Brady egy igazi tehetség mig Cassel pedig csak egy szolid kis backup QB. Illetve azt hogy Brady játszott az egyetemen sőt ugye nyert is bowlt mig Cassel végig padozott.
2008. 10. 28. 20:53
bradyfan
Nekem is lenne egy kérdésem ugye MC nem játszott az egyetemen de a pats mégis draftolta. És a kérdésem az lenne hogy a pats mi alapján draftolta mert ugye nagyon nem lehet rola felvétel.
2008. 10. 28. 20:53
juhi04
Szerintem normálisan nem lehet összehasonlítani. Örök vita tárgya hogy a fal és az elkapó tesz naggyá egy irányítót vagy fordítva. Tyúk vagy a tojás szindróma. Ebböl a statisztikábólén annyit szűrtem le (mondjuk eddig is tudtam hogy így van) hogy MC nem a világ legbénább irányítója akivel csak veszíthetünk és sakkkoznia kéne inkább nem fociznia ahogy sok ember gondolja/gondolta. 99% hogy nem lesz Tom Brady belőle de egy szép karrier lehet belőle simán akár mint kezdő qb is valahol. Fontos dolog a statisztika, imádom énis hasonlítgatni, sorrendbe rakni stb de semmit nem jelent. Nem papíron játszák ezt a játékot. Sablon szöveg de ígyvan.
2008. 10. 28. 21:00
vidor
bradyfan te nem olvasod a cikkjeinket elég figyelmesen, ejnye :D
megkeresem neked, mit nem olvastál el, egy pill

tessék: http://pats.hu/aki-a-legjobbaktol-tanult/
egyébként az NFL Pro Day a válasz : )
2008. 10. 28. 21:05
vidor
Dallasban pl most mennyire örülnének neki... belenéztem, hogy megy a jó öreg Bradnek... hát asszem aki csak most látja játszani, azt hiszi, úgy lopta azt a gyűrűt...
2008. 10. 28. 21:05
joebacsi
köszi a válaszokat
2008. 10. 28. 21:06
temp
bradyfan: nem kell elhinni mindent. BB egyértelműen az írásához képest mókásan ejthető neve miatt választotta ki Mattet. ;)
2008. 10. 28. 21:09
vidor
na akkor draftolhatott volna engem is :)))
2008. 10. 28. 21:11
Kollega
juhi!

Te a sikeres bobások számát látod, meg a szerzett yardokat.
Én a kevesebb IT-t és több dobott TD-t a másik oldalon. Számomra az, hogy 260yardot dob egy meccsen és csupán egyetlen lesz belőle TD azt jelenti, hogy túlságosan sok rosz döntést hoz és különösen izgul a redzone-ban.

A másik bejegyzés a 3. down-os statisztikára reagált, ami stzámomra nem mérvadó Matt Cassel teljesítményét illetően. Meg is írtam miért gondolom így.

Ráadásul a 2001-es TB Troy Brownnal és David Pattennel dolgozott. Mindekettőt rendkívül nagyra tartom - Troyt különösen - de egyikük sem HOF, míg Randy Moss minden bizonnyal az lesz. Az is nyílvánvaló, hogy a tavalyi TB sem tudta volna ezt rendkívűli rekordot felállítani ilyen kaliberű elkapók, ilyen nagyszerű O line és az egész offensive csapat fantasztikus teljesítménye nélkül.

Mindez pedig nem a kákán való csomó keresése, hanem a véleményem.
2008. 10. 28. 21:12
temp
joebacsi: személyes véleményem szerint nagyon sokat számít az egy QB esetében, ha az NCAA-ből kikerülve időt kap arra, hogy beleszokjon a rendszerbe. Ha megnézed, még a legnagyobb főiskolai ászoknál is általában érettebb játékot nyújtanak azok akik egy kis időt eltöltenek a "padon", mint azok, akiket rögtön bedobnak a mélyvízbe. Tehát papíron Mattnek mindenképpen előny az Tommal szemben, viszont (és ezt nem bántásból mondom), azt is be kell látni, hogy Tom egy korszakos tehetség, akinek már most megvan a vitrinje a HoF csarnokban, Matt meg maximum egy átlag QB képességeivel rendelkezik.

Az ilyen összehasonlítások egyébként mindig ezért nehezek, mert nem 1 tényező van. Más volt a csapat, kicsit a játék is, mikor Tomot dobták a mélyvízbe, és más most is.
2008. 10. 28. 21:17
temp
Kolléga: lehet, hogy Moss képességeit tekintve HoF, de az is lehet, hogy egy "kezdő" QB 10 esetből 9x inkább Troy Brownt választaná az elkapó sorába (vagy Matt esetében Wes Welkert).

Próbálok egy hasonlatot mondani az érzésemmel kapcsolatban, nem tudom, hogy megfogható e. Kicsit olyan szerintem Randy Moss, mint egy borzasztó gyors, a végletekig kihegyezett versenyautó (történetesen ezt a példát a meglehetősen hülye konfigurációjú Porsche 911-esekre szokták használni). Egy igazi profi kezében verhetetlen eszköz, egy átlagos(abb) sofőr számára pedig 100%-os kavicsány az első kanyarban, ellenben az átlag pilóta egy normálisabb kocsival ettől még egészen szép köridőkre lehet képes...
2008. 10. 28. 21:27
juhi04
Kollega ne érts félre nem azt mondom h Matt Cassel>Tom Brady sőt még a közelében sincs (nemis lesz), nemis az a lényege ennek a statnak hogy ki a jobb hanem hogy MC nem annyira rossz mint az sokan gondolják...
2008. 10. 28. 21:33
vidor
a fene, már megint kitaláltak valamit Wilforknál :/
2008. 10. 28. 21:39
joebacsi
viito: egyrészt köszi a választ, másrészt a leírtakból újabb kérdés merül fel bennem. Azt tudjuk, hogy Tom korszakos egyéniség, szerintem lesz még több gyűrűje is (legalább is remélem), de lehetett e azt látni már az első meccsei után, hogy van spiritusz a fiúban, vagy hosszabb idő alatt fejlődött lépésről lépésre (mondjuk én első látásra szerettem bele), bár első idényben SB, az nem rossz kezdés. Az ő első meccsei után is ennyire megoszlottak a vélemények még a saját szurkólók között is, vagy egyértelműen sorakoztak fel mögé az emberek?
2008. 10. 28. 21:43
juhi04
Hát ott van pl Flacco, ha egy tapasztalt irányító csinálná azt amit ő akkor valszeg nem lenne kezdő de mivel ő rookie ezért nem a hibákat hanem a bíztató jeleket látják benne. (szerintem Flacco rohadtul túl van értékelve amúgy :)) TB-t márcsak szupersztárként volt lehetőségem látni, nemtudom hogy kezelték annó de erre énis kiváncsi vagyok...
2008. 10. 28. 21:44
vidor
a szurkolók saját bevallása szerint gyakorlatilag ugyanez ment, mint most Cassellel
aztán hogy mikor "törődtek bele", azt nem tudom pontosan :(
2008. 10. 28. 21:50
Amikor Brady kezdő lett, mindenki azt várta tőle, hogy ne csináljon nagy bajt, és majd ha nem csinál és a többiek jók lesznek, akkor majd nyer a csapat meccseket. Nem volt más választás, esetleg néha sápítoztak, hogy bezzeg Bledsoe itt csodát csinált volna, így megoldotta volna, úgy megoldotta volna, stb...

Amikor visszatért a sérüléséből Bledsoe, mindenki őt követelte vissza. És akkor jött a sokk, BB bejelentette, hogy Brady kezd továbbra is. És game managerként, a hibái minimalizálására törve sikerült SB-ig vezetnie a csapatot elsősorban a védelemnek, a futójátéknak és Vinatierinek hála. Amikor megsérült az AFC Championshipen, akkor ugyan visszaállt helyette Bledsoe és meg is nyerte a Steelers elleni meccset, de a SB-n ismét Brady kezdett, és a szurkolók még azt se akarták elfogadni Bledsoe remeklését látva az előző meccsen.

Drew Bledsoe New Englandben igazi legenda volt mindig is, nem volt meglepő.
Brady játékán nem látszott semmi igazán az első évben, próbált keveset hibázni, ennyi kb.

Most is megy a Cassel nem jó duma sokaktól, csak nem tudják mit kell tőle várni, úgy érzem. De ezt már kifejtettem korábban többször is. Eljön majd az idő egyszer, amikor Matt Casselért is sírnak majd a tűrhető teljesítményét szidó/azt el nem ismerő szurkolók.
2008. 10. 28. 21:55
temp
Joebácsi: nem tudom, hogy milyen volt a kezdő Tom Brady, az nekem is csak történelem, én is csak utólag láttam felvételeket, olvastam visszaemlékezéseket.

Az biztos, hogy akkor is egy pro bowler irányító dőlt ki a sorból, és a helyére egy névtelen "senki" került a padról. Az első meccsein, sőt az első gyűrűjénél sem látták még sokan azt, hogy mondjuk Tom képes lesz egy olyan szezonra irányítóként, mint a tavalyi. Ahogy azt sokszor emlegetik igazi game manager QB volt, kíváló futójáték, masszív védelem segítette a kezdeti sikereihez.

Matt viszont szerintem más kategória. Ő nem egy csiszolatlan, senki által fel nem fedezett gyémánt, ő nem azért nem került eddig előtérbe, mert Tom Brady cseréje, hanem egyszerűen mások a képességei. Nála az a jó eredmény, ha egy megbízható csere státuszig elviszi, ami körülbelül azt jelenti nálam, hogy az ász sérülése esetén nem köti fel magát mindenki azonnal, ha meghallja a csere nevét ;)

A szezon elején Matt szerintem senkinél nem számított olyan cserének akire akár 5 percet is rá lehetne bízni a csapatot (emlékezetes momentum volt a preseason alatt az a gyönyörű elcsúszása. ott akkor lehet, hogy Tom is elcsúszott volna, de ettől függetlenül olyan jól jellemezte Matt egész offseasonját 1 mozdulatba sűrítve). Most viszont jó úton van afelé, hogy megbízható cserejátékos legyen belőle, csak szokna le végre a dadogásról. Ahogy Yoda mondaná, csinálja vagy ne csinálja, de ne a pálya közepén kezdjen el töprengeni azon, hogy melyik filozófiai iskola szerint kellene most elpasszolni azt a labdát :)
2008. 10. 28. 21:58
temp
gsn: miben fogadunk, hogy Matt Cassel sosem lesz több, mint egy megbízható cserejátékos. Tényleg nem akarom Mattet bántani, de ő nem Tom Brady, nem Tony Romo, és a többi olyan QB, akiket hasonlóan a semmiből rángattak elő.

Egyébként sajnos van még egy apróság. Ez a mostani csapat nem az a csapat, amit Tom game manager QB-ként győzelemre vezetett. Ez a csapat sokkal jobban igényelné a megbízható QB teljesítményt, hiába játszik jól a védelem, hiába van a sok sérülés ellenére működő futójáték, ez akkor sem egy olyan csapat, ahol "bárki" irányíthat.
2008. 10. 28. 22:02
Sohasem mondtam, hogy több lesz. Sehol sem említettem, és nem is fogom. Amint Brady felépül, sohatöbbet nem kerül kezdőbe.
És bizony attól függetlenül, hogy sohasem lesz Casselből Brady, még el lehet ismerni azt, amit eddig tett.

De az is tény, hogy Brady sem volt jobb abban az első évben, mint Cassel eddig. :D (És ezt sem reménykedésként értettem, hogy az lesz, senki ne vegye úgy, sőt, senkibe nem is akarom, hogy ez bevésődjön úgy pl. mint: majd Cassel is Brady útját követi és hasonlók...)

Láttam már HOF WR-t olyan QB-val, akit meg akart gyilkolni meccs után, mert üresen volt többször is, a nagyokos QB meg inkább máshova passzolt, amiből labdaeladás lett... Láttam olyan QB-t, aki 2 TD mellett 15 intet dobott több, mint fél szezon alatt... Örüljön a Pats drukker szerintem, hogy egy középiskola óta nem kezdő QB-től nem ezt látja...
2008. 10. 28. 22:32
temp
Akkor ezt félreértettem -> "Eljön majd az idő egyszer, amikor Matt Casselért is sírnak majd a tűrhető teljesítményét szidó/azt el nem ismerő szurkolók."
2008. 10. 28. 22:39
Ezek szerint igen, mert semmilyen utalás nincs benne arra, hogy kezdő lenne. Az előző bejegyzésem utolsó bekezdésében megfogalmaztam, hogy mire utaltam.
2008. 10. 28. 22:41
temp
az nem volt benne, hogy kezdő lenne, de csere játékosokért azért nem szoktunk túl sok könnyet ejteni :)
2008. 10. 28. 22:42
vidor
hát attól függ, ki van helyette
2008. 10. 28. 22:44
temp
végülis vidor... el tudék képzelni olyan helyzetet, amikor sírnék Matt után. A dolog kb azzal kezdődne, hogy Kraft és BB egy sajtótájékoztatón bejelentené, hogy hoztak egy "Óriás" irányítót ;)
2008. 10. 28. 22:46
Majd megtanuljátok, ha majd egyszer egy jövőbeni franchise QB-nek szánt irányító tökéletes bust lesz, és a helyére vissza kell hozni egy veteránt, aki kijátssza a csapatból úgy, hogy ő is képtelen a konzisztens teljesítményre. Néha 0 TD 4 INT, néha 2 TD 1 INT, néha 1 TD 3 INT...

Hiányzik ez a lecke itt sokaknak. :P

Mivel általában egy Pats szurkoló Pats aggyal gondolkodik, tényleg nehéz Brady felé emelkedni a gondolkodásmódban, de szerintem lehet azért.
2008. 10. 28. 22:47
vidor
na ugye :))) mondjuk én nála is el tudok képzelni rosszabbat, de neki se örülnék

ezt de szépen megfogalmaztam...
2008. 10. 28. 22:48
temp
hmm... egy Óriásnál is rosszabbat? Hogyha egy elszúrt lila dinoszaurusz lenne mögötte az első számú csere :)
2008. 10. 28. 22:49
joebacsi
mégegyszer köszi mindenkinek a választ, jó ennyi sokéle és érdekes álláspontot olvasni, igyekszem leszűrni belőle a tanulságokat
öszintén szólva a stat adatokat figyelve kicsit reménykedtem, hogyha nem is TB szerű irányító MC, azért nem lehetetlen küldetés az SB, bár rengeteg a bivalyerős csapat, de akkor megpróbálok a realitás telaján maradni
2008. 10. 28. 22:52
temp
joebacsi: a baj az, hogy igazából a Pats szurkoló csak SB-ban tud gondolkozni. Egy AFC championchip, vagy egy AFC East bajnoki cím az abszolút értéktelen kategóirába tartozik sok embernél.

Pedig szerintem a realitások talaján maradva ettől az együttestől egy AFC East bajnoki cím gyönyörű eredmény lenne, és egyelőre a realitások talaján maradva el is érhető, még ha nem is mi vagyunk az első számú esélyesek.
2008. 10. 28. 22:55
vidor
SB... én a Colts miatt nem tudok rendesen aludni két napja...

milyen elszúrt lila dinoszaurusz? ez valami hallucináció?
2008. 10. 28. 22:58
temp
Colts? Igazából szerintem idén a Colts meccs messze nem lesz akkora hype, mint az elmúlt években. Akkor két SB aspiráns összecsapása volt, gyakorlatilag 1-1 mini AFC döntő.
Idén két több sebből vérző csapat találkozója, nekünk ebben a percben sokkal fontosabb a Colts meccs utáni 3-as sorozat (az egyenesen élet-halál harc lesz mind a három és egyenként is), mint az, hogy Kóc vagy Pecc. Szerintem.
2008. 10. 28. 22:59
temp
valami T-Rex vagy mi volt a srác neve, de elszúrták, és még ez sem sikerült jól az életében :D
2008. 10. 28. 23:05
vidor
én nem is a Colts miatt izgulok, hanem a meccs miatt. Ugyanígy izgultam múlt héten : )

óóó, az a dinoszaurusz :))) na őt akkor lássam nálunk, amikor a hátam közepét
2008. 10. 28. 23:26
Kollega
Lecke????!!!! Nekem nem kell az a lecke, mert láttam olyat, amikor Vinny Testaverde és valami Brooks Bollinger között ment a hajcihő, hogy melyik kap több sacket és dob több IT-t. Hála az égnek az a Jets volt nem mi!

Én nem is akarok többet vitakozni ezen, még azt is értem, hogy a stáb miért bízik Mattban, végtére én is drukkolok neki és a fejlődését is látom.

De néhányan már tényleg az új Tom Bradyt látják benne és azt mondják, hogy megint 2001 van. Én meg nem. Amikor statisztikákat hoznak rá, hogy de mégis, akkor feláll a szőr a hátamon, mert látom, hogy ugyanebben a helyzetben ő, mennyivel hatékonyabb volt.

Ez a cikk, amihez írjuk a kommenteket semmi más, mint a Pats sajtóósztályának a marketingakciója, hogy megnyugtassák a szurkolókat.

Szóval ez nem ócsárlás, csak realitás!

A Colts miatt meg tényleg felesleges izgulni! Ugyanolyan meccs lesz, mint bármyelyik másik. Ha valamiért izgulni akartok, izguljatok azon, hogy Vincet ne tiltsák el, mert akkor tényleg baj van!
2008. 10. 28. 23:40
joebacsi
viito: az SB megjegyzés tőlem enyhén barokkos túlzás volt, lehet vigyorjelet kellett volna tenni a végére
én igyekszem reális maradni, és minden győztes meccsnek örülök, nem kell ahhoz csoport vagy főcsoport győzelem, de egy szurkoló, csak szurkoló marad, és a szíve mélyén reménykedik
2008. 10. 29. 07:18
temp
persze, ez a természetes, csak például személy szerint nagyon örülnék neki, ha teszem azt idén megnyernénk az East-et, és ez ugyanúgy örömöt, ünneplést, könnyeket jelentene, mintha a sb-on győznénk.
2008. 10. 29. 07:54
CoSco
látom megint ment egy kis vita Cassel személyét illetően :)
Aminek örülök, hogy egyre többen kezdik a helyén kezelni a helyzetet, illetve Cassel helyzetét. Nem kell új Tom Brady-t látni benne, mert nem az, de túlzottan kritizálni sem kell mert, azért a statok is meg a győzelmek száma is őt igazolja.
Lehet már elcsépelten hangzik tőlem, mert mát írtam párszor, hogy erre az évre felejtsük el hogy van/volt/lesz Brady! Cassel van ezt kell szeretni, nem lehet mindig AFC Champet, SB-t nyerni. De még AFC Eastet se mindig (bár szerintem erre még most is reális esélyünk van) Sokan tényleg csak a győzelembe tudnak gondolkodni, pedig figyeljétek meg 5év és lesz nekünk negatív mérlegünk. Félek akkor vagy 10en fogunk itt beszélgetni, de ne legyen igazam egyik jóslatomba se :)
2008. 10. 29. 07:59
Mr nemo
A Colts elleni meccsnél az INT-ek, és azok kihasználása fog dönteni. Szerintem. Ha Manning erőt vesz magán, és nem dobál boldog-boldogtalannak, ahogy szokott, akkor gáz lesz.

Tényleg, a sérültjeinkről mi hír? Szinte csak olyan játékosok estek ki, akikre alapoztunk eddig, és még a szezon felénél járunk csak.
2008. 10. 29. 08:20
Lacus
CoSco, ígérem benne leszek a 10-ben :) (bár tartok tőle, hogy a legkevesebb szamai tudással, de jövök...)

A cikkhez nem szeretnék hozzátenni semmit, mindent leírtatok előttem, köszönöm a sok tanúlságot, amit leszűrtem belőle.
2008. 10. 29. 09:13
Nora
Na Matt hajrá! Ha marad a tendencia (felfelé) akkor jó úton van a Pats
2008. 10. 29. 10:08
lepenyhalus
A Broncosnak is félelmetes volt a passzjátéka, még talán jobb is mint a Coltsnak, aztán mégis sima lett a vége! Jó persze megsérült Cutler stb., szerncsénk volt. De lehet még egyszer szerencsénk!
Go Pats!
2008. 10. 29. 12:05
juhi04
Valaki írta hogy szokjon le a dadogásról MC meg sokat vár stb... Igen ez nagy hibája de én úgy vagyok vele hogy inkább sackeljék 10szer meg veszítsünk 4-5 yardokat minthogy beledobja egy olyan szituációba amiből elveszthetjük a labdát és ezt biztos neki is megvan mondva. Nem Peyton Manning hogy az utolsó utolsó pillanatban ereszti el a labdát 3 ember közé. Akkor dob ha teljesen tiszta célpontja van ezt igazolja is a viszonylag pontos pct. Biztonság biztonság biztosnág---dadogás=sack ami után jönnek a sikeres 3rd down szituk :)
2008. 10. 29. 14:10
Pats12
én a viitos álláspontot boncolgatnám tovább a MC ügyben.
a csapat. (bocs, ha túl hosszú)
még az a csapat is, ahol óriási erőfeszítéseket tesznek egy előre meghatározott humán policy mindennapokba helyezésével (koncentrálj a dolgodra, a következő lépés számít, csapatban gondolkozz, magasabb célok, része vagy valami nagyobbnak, etc) is vákuumnak érezheti egy olyan egyéniség, ember ÉS játékos kiesését, mint TB.
a csapatdinamizmus szabályai szerint pedig ebben a vákuumban újra-pozícionálások születnek. be kell tölteni az űrt.. :-)
szerintem a csapat és Matt sorsa az alapján fog eldölni, hogy ki, milyen hamar és mennyit vállal fel az újra felosztott feladatokból, amiket klasszis deficit miatt, Cassel Bradytől nem tud átvenni. Sőt. mivel a világbajnok kütéséhez (na jó, helyettesítéséhez) jelentős különbségű győzelem kell, a különbség, amit pótolni kell, tehát még nagyobb.
technikai értelemben, a QB-nek, a vezetésben/irányításban szerintem magának a csapatnak kell a legtöbbet segítenie.
bonyolutabbnak tűnik, mint amennyire az, de hogy mozi lesz belőle, ha AFC Divison/Conference bajnokok leszünk, az hét szentség! :-)
2008. 10. 30. 09:17
sziszko
Én sem akarok leckét. Elég, hogy más csapatnál láttam már olyat, nálunk nem akarok.
Én kedvelem Mattet, és látni vélem a hétről hétre történő javulást, de a miheztartás végett, még!!! ő a leggyengébb QB az AFC Eastben.

TDs
Brett Favre: 15
Chad Pennington: 7
Trent Edwards: 7
Matt Cassel: 7

INTs
Chad Pennington: 3
Trent Edwards: 3
Matt Cassel: 6
Brett Favre: 11

Rating
Chad Pennington: 100.5
Trent Edwards: 92.9
Brett Favre: 89.5
Matt Cassel: 84.6

Passing Yards
Chad Pennington: 1,710
Brett Favre: 1,611
Trent Edwards: 1,436
Matt Cassel: 1,362

Completion Percentage
Chad Pennington: 69.3
Brett Favre: 68.5
Trent Edwards: 67.9
Matt Cassel: 67.8
Hozzászólás a(z) Biztató jelek bejegyzéshez