Menetrend
Szavazás

Brady és az elkapók

2014. 10. 08. 20:24
Szerző: Paul43
Kategória: Elemzés

Az elmúlt 5 hétben sokak szerint (köztük jómagam is) láthatóan beszűkült Tom Brady látóköre a passzok célpontjainak kiválasztásakor. Sokan úgy gondoltuk, hogy Brady csak a kiválasztott 1-2 embernek passzol, a többiek pedig szinte csak bábnak vagy látványelemnek vannak a pályán.

Utánajártam, hogy tényleg így van-e. Megnéztem a Pats 2002-2014-es szezonjait, hogy a top 2 elkapó vajon hány százalékát kapta a passzoknak. Mit gondoltok, mennyire csőlátású most Brady? Annyit elárulhatok, magam is meglepődtem kicsit.



Nézzük gyorsan mit is takarnak a rövidítések az oszlopoknál:

Att: Brady passzkísérletei (picit torzíthat a kép, mivel akad év, amikor Brady 400-600 kísérlete mellé a cserék még odatettek 20-30-at, de ezzel nem foglalkoztam)
Cmp: Brady sikeres passzai
Cmp% Sikeres passzok százalékban
Att to top 2 WR: Az összes passzkísérlet a legtöbbet foglalkoztatott 2 elkapónak
Cmp to top 2 WR: Az összes sikeres passz a legtöbbet foglalkoztatott 2 elkapónak
Cmp% top 2 WR: A top 2 elkapó sikeres elkapásai százalékban
Att to top 2 WR%: Brady összes passzkísérletéből mennyi ment a top 2 elkapónak
Cmp% to top 2 WR: Brady összes sikeres passzából mennyi jutott a top 2 elkapóra
Top 2 WR: A két legfoglalkoztatottabb elkapó az adott idényben

TB passes

*: 2008-ban Matt Cassel irányított Brady sérülése miatt, 2011-hez pedig alulra még a top 3-at is odavettem


Amit láthatunk

Nos mi, akik úgy gondoltuk, hogy TB nem osztja szét a passzokat kellőképp, beláthatjuk, hogy tévedtünk. Bár azt had jegyezzem meg, hogy sokat dobott a százalékon a Bengals elleni meccs, de ha összességében nézzük az idei első 5 meccs adatát, akkor semmivel sem nagyobb a százalék, mint a sokéves átlag.

 

Igaz, hogy a tavalyi 37% után érezhető különbség a mostani 47%, de ez az érték sehol nincs a Randy Moss – Wes Welker éra bőven 50% feletti számaihoz képest. Abban a 3 évben TB (és Cassel) láthatóan 2 emberre támaszkodott, persze érthető, mivel Mosst már akkor a liga elitjéhez sorolták, míg Welker pont ezalatt az időszak alatt került be eme kiváltságos csoportba. A „legszűklátókörűbb” azonban Cassel volt a 2008-as szezonban, hiszen Pats csúcsot (a vizsgált időszakra vonatkozóan) alkotott, a maga 53,1%-ával.
Furcsa lehet, hogy azokban az időkben senki (vagy szinte senki) nem emelte fel a hangját, mikor a passzok több, mint 50%-a két emberhez került. Tény és való, hogy abban az időben nagyon ment a szekér, 2007-ben hibátlan alapszakasz után, pont a legrosszabbkor szenvedett vereséget a csapat, de olyan magabiztos játéknál senkit nem érdekelt, hogy kinek megy a labda, hiszen a látványos győzelmek megvoltak. 2008-ban újfent senki nem kérte számon a csapaton a kivételezést, mivel Casseltől senki nem várta, hogy a PO küszöbére vigye a csapatot Brady sérülése után. Tehát már maga a tény is annyira örömteli volt, hogy észre sem vettük azt az 53%-ot. 2009-ben pedig Brady-nek örültünk, hogy újra a pályán van.

Jött a 2011-es év. 3 ember felé ment Brady passzainak 67,1%-a. Bődületes szám, ha azt vesszük, hogy csak minden harmadik passz célpontja volt valaki más. Észrevette ezt akkor bárki is? Nem hiszem. És abban az évben megint mi történt? Super Bowlba jutott a csapat, ahol a Giants sajnos megint elfenekelte a Pats gárdáját.

Ok, megnézhetjük Brady első 4 teljes szezonját, mint kezdő QB, ahol az átlag 39,53%, ami bizony jóval alacsonyabb a mostani 47%-nál.

Tegyük fel a kérdést, vajon Brady azért keres kevesebb embert az elmúlt pár évben, mert öregszik és nem tudja olyan gyorsan olvasni az ellenfél mozgását vagy más oka is lehet?
Ha még egyszer megnézzük az idei adatot az előző évekéhez viszonyítva, akkor maga a kérdés is érvényét veszti. De ne intézzük el ennyivel. 2007-ben és 2009-ben Tom sokkal fiatalabb volt, tehát elméletben (a mostani analógiát követve) jóval gyorsabban kellett volna tudni olvasnia az ellenfelet és ebből fakadóan több emberhez kellett volna eljuttatnia a labdát. De nem tette. Vagy akkor a lassúsága már 2007-től előjött volna? Mivel a 2007 és 2009-es szezonok átlaga 52,84%, azaz 13,31%-al magasabb, mint a 2002-2006-os időszakban.
Van egy olyan érzésem, hogy jelen pillanatban a kor előrehaladását ilyen szempontból elővenni botorság, hiszen a számok sem támasztják alá.

Mi lehet akkor az oka annak, hogy egy irányító a „kedvenceit” keresi? Már maga a szó, hogy kedvenc is fölvet néhány kérdést. Kiből lesz kedvenc? Aki sok TD-t szerez, vagy aki kevés labdát ejt el, vagy aki tisztára tudja játszani magát? Az ideális ezek ötvözete lenne. Ami számomra az egyik legfontosabb mutató, az a sikeres elkapások százaléka. 2007-től kezdve ez a mutató nagyon megugrott, mikor is az előző évi 56%-ról a sikeresség 68%-ra változott. Igen megjött Moss. Vagyis mégsem. Persze Moss megjött, de neki messze nem volt majdnem 70%-os az elkapási sikeressége, viszont ott volt Welker, aki ezzel szemben bőven 70% fölött teljesített. Mondjuk úgy, hogy ők ketten voltak a tökéletes páros. A szélen egy nagy játékokra képes, gyors, veszélyes, ám nem annyira labdabiztos elkapó, míg bent slotban egy nagyon labdabiztos elkapó ténykedett. Moss volt a big play man, míg Welker volt a hard working guy.

2011-ben aztán Welker mellett ott volt Gronkowski, aki szintén jól szelidítette meg a felé dobott labdákat. Ketten együtt, elképesztő 71,4%-ban fogták meg a feléjük szálló passzokat és ezen a számon még Hernandez sem rontott sokat, csupán alig 0,4%-ot.
2012-ben visszaesik az eredményesség 9%-ot, hogy aztán tavaly (akkor már Minitronnal az élen) újra a megelőző évek 67-69%-os szintjéig emelkedjen.

Az idei év egyelőre ilyen szempontból nem tűnik túl fényesnek, az a 61% az elmúlt 8 év legalacsonyabbja. DE. Edelman eddig 70%-os, ami nagyon jó alap, amihez ha Gronk fel tud fejlődni (ő jelenleg 51%-on áll), akkor év végére ismét tisztességes értéket kapunk.

A labdabiztosság szempontjából árulkodó az utolsó előtti oszlop (a nevek előtt). Ha a top 2-nél a sikeres elkapások százaléka nagyobb, mint a top 2 felé érkező kísérletek százaléka, akkor az azt jelenti, hogy a top 2 elkapó nagyobb sikerességgel fogja meg a bőrt, mint a többi elkapó. Így a „kivételezés” hatékonysági oldalról igenis indokolt. 2008-tól kezdve mindegyik évre igaz, hogy a top 2 elkapó jobb arányban fogta a passzokat, mint a többi elkapó együttvéve.
Ebből az irányból vizsgálva, hosszabb távon akkor lehetne jogosan sérelmezni a „kivételezést”, ha a sikerességi százalék a kísérletek százaléka alá esne.


Végeredmény

Ahogy láthatjuk tehát, Tom Brady idén sem dobál többet a top 2 elkapónak, mint a sokéves átlag, így bármilyen meglepő még nekem is, alaptalan ez a vád.
Mégis akkor mi a fenétől gondoljuk/gondoltuk sokan, hogy ezen a területen gond van? A válasz szerintem nagyon egyszerű. Sikertelenség. Nem, itt most nem arra gondolok, hogy nyerünk vagy vesztünk. Hanem arra a sikerességre, hogy a csapat azt játssza-e, amit tud, képességeinek megfelelő teljesítményt nyújt-e hétről hétre.
Ha a 2007-2009 közti szezonban nem zavart senkit az 50% fölötti mutató, akkor most mi másért lehetnének ennyire hangosak ezek a vádak?

Bízzunk benne, hogy az Ofal végre összeáll, Brady-nek több ideje marad a zsebben, bízzunk benne, hogy Gronk újra elkapja a fonalat és az ő sikerességi rátája is emelkedni fog. Ha mindezek megvannak, akkor bizakodhatunk a pozitív fordulatban.

A végére még egy kis összehasonlító táblázat, ami az NFL összes csapatánál mutatja a top 2 elkapó részét az összes passzból. A Chicago és a Frisco 50% fölött támaszkodott a két legjobbjára, míg a Jetsnél a 30% alatti érték azt mutatja, hogy nagyon szépen járatták a labdát egész évben (még ha sok hasznuk nem is lett belőle).

NFL passes, 2013

Köszönöm a közreműködést DoM-nak és Spigo-nak.

Hozzászólások

2014. 10. 08. 20:47
podorpeter
Döbbenetes cikk bár ha megy valami akkor én is azt játszanám.Az érthetetlen az az amikor nem megy akkor miért nem keresett mást.
2014. 10. 08. 21:04
ervinator
Egyfelől szerintem az teljesen érthető viselkedés, ha egy irányító azokra az elkapókra fókuszál, akikben megbízik, hisz az összes olyan szituációban, ahol nyomás van az irányítón, azt fogja keresni, akiben a legjobban megbízik, vagy aki képes akár double covarage-ben is elkapni a labdát. Másfelől meg ezek az elkapók általában képességekben is a többi felé emelkednek, így több játékhívás is megy rájuk.

Bradyben pedig a Michigannél eltöltött időszakában hatványozottan kialakult az a hajlam, hogy azokat keresse akiben megbízik, ezt egy interjúban is elmondta anno, hogy amikor a 2. csapattal edzett, akkor nem számíthatott arra, hogy mindenki a tökéletes route-t fogja megfutni, így azokat erőltette, akiknél tudta, hogy meg fogják futni azt az útvonalat amit meg kell és el is kapják a labdát.
2014. 10. 08. 21:46
nszgergo
Bucs-nál ott van Wright :)
2014. 10. 09. 12:18
mammut
Én is kiszúrtam... :)
2014. 10. 08. 21:54
Studi
Paul43 imádom amikor valami nem hagy nyugodni, bődületesen jó cikk, hatalmas respect Neked,Nektek!
2014. 10. 09. 10:41
duanebarry
2014. 10. 09. 12:17
mammut
2014. 10. 08. 22:46
topin
nem ezek a számok a lényegesek, hanem az amikor dupla vagy tripla coverage ellenére is őket választja..és rendszerint ezek a dobások nem sikerülnek..ha sikerülnének, akkor a kutyát nem zavarná azt gondolom..de a legtöbb ilyen dobás kevés reménnyel kecsegtetett mostanában..és ugye általában ilyenkor van üres célpont is..tudom, tudom nem tart a fal addig h ezt észrevehesse..meg h lehetne hívni olyan playt, ahol nem akkora baj, ha nem kell éveket a zsebben tölteni hogy esély legyen passzolni..

szóval engem inkább ez zavar, nem az h a top 2 elkapó felé mennyi labda megy..hanem hogy olyankor is megy, amikor baromira máshova kellene..
2014. 10. 08. 23:05
Ebben igazad van. Viszont abba gondolj bele, hogy pl Gronk esetében van egy "csöppnyi" fizikai előny (ezt már nem írtam bele a cikkbe). Gronk 6'6, ami kb 2 méter. a cornerek vagy safetyk max 6'3 magasak (nagyritkán 6'4). Tehát Gronknak itt minimum 10 centi előnye van alapból, plusz a kezei is hosszabbak, ergo felugrás nélkül van 15-20 centi plusz. És ez csak a magasabb cornerekkel szemben. Míg az átlagos 6-os Cb-kkel szemben 18+15 centi kb.
Na most ha 2 corner védekezik Gronkon, akkor is simán megjátszható, mert annyival magasabb (és ugrani is tud), hogy meg lehet az elkapás.

Edelman viszi a 70%-os elkapási számot, ami egy egészséges Gronkban ugyanúgy benne van. Mivel tavaly az Edelman-Amendola páros is vitte a 67%-ot, így feltételezem, hogy neki is megy olyan 65%-kal. Na mármost, ha ezt a hármast megnézzük, akkor az összesített 68-70%-is elkapási sikeresség már nagyon jól hangzik.
Ehhez hozzávesszük még Wright-ot, akit tavaly már Tampában is nagyon kerestek rookie létére, akkor azonnal kapunk 4 használható elkapót.

Ehhez nem kell sok :) Egy fal aki több időt ad Brady-nek, egy nyugodt és összeszedett Brady, egy normális playeket behívó edzői kar és egy egészséges Gronk :)
2014. 10. 09. 03:37
topin
amit leírsz az már 4 emberről szól, ahogy többnyire mindenki szeretné:-)

Ha 4embernek dobálna, vagy csak kettőnek, de pontosan..és gronk kihasználná a fizikai paramétereit és elkapható labdákat kapna, akkor sem sírt volna senki..

Viszont hiána nagydarab, ügyes kemény legény a mi Gronkunk, ha nem oda megy a labda ahol összeügyeskedhetné..és ezzel van a baj, hogy az első 4 meccsből a Miami elleni első félidőt leszámítva, szállt a labda mint a feldobott kő..jó nyilván sarkítok, de remélem érthető amit szeretnék észrevételezni..

a pontatlanság a lényeg akkor amikor azt nehezményezik emberek h két embert használ és jól megvilágítottad h a sikertelenség miatt erősödnek fel ezek a hangok..mivel nem sikerül, nincs kit felsztárolni, csak azt látni h esélytelen szituációk jönnek egymás után zsinórban..és ezek közül elkerülhető lenne jó pár eset, ha mást választott volna TB..ellenben ha elkapták volna ezeket a labdákat, senki nem hozta volna fel ezt, hiszen nem is lett volna pontatlan..mindenki örült volna h TB még mindig a best of..
2014. 10. 09. 09:42
combat
Sziasztok!
Eddig csendes hallgató voltam, de most kicsit csak megszólalnék.
Szerintem ez még mindig nem igazán a valóság. A számok alapján (persze lehet félre értelmezem) 2011-ben 71%-os volt a sikeres passzok száma, ami 2012-ben ismét visszaesett 62%-ra. Idén eddig (és Gronk várható javulásával ez még sokat javulhat) 61% ez azért nem sokkal marad el.
Ebből kiindulva 2012-ben igen szörnyű volt a helyzet még se nagyon hisztizet ezen senki. Ha azt is figyelembe veszem, hogy pont 2011-ben 50% fölött volt a top 2 irányító felé menő passzok száma, akkor szerintem a sikeresség/kivételezési arány kevésbé tükrözi azt, hogy a mostani kivételezés ennyire indukálná a sikertelen passzokat.
Azt azért most sem hiszem, hogy ennyivel pontatlanabb lenne Brady, a statok alapján 60.5%-ban sikeresek most a passzai, ami a karrier átlag (63.4%)-hoz képest rosszabb, de volt már hasonló idénye, és itt ugye azért figyelembe kell venni, hogy az O fal eddig folyamatos kísérletezés alatt volt, és nem tudott úgy dolgozni ahogy ez elvárható lett volna.
Szóval nem állítom, hogy Brady kimagaslóan játszana, de nem is játszik annyival rosszabbul. Nem feltétlen kéne ennyire kiemelni és a sikertelenség fő oka ként kezelni az ő játékát. Szerintem az egész csapatról elmondhatjuk, hogy a képességeik és elvárakozásaink alatt teljesítettek, de ebbe bőven belefér Brady, és nem lóg ki a sorból (messze nem ő a legrosszabb).
Még egy személyes záró gondolat, arra hogy miért is alakult ki, ez az általános vélekedés a szűklátókörűségre, sikertelenségre. Mindannyian kicsit tartunk már tőle, hogy Brady öregszik. Mindenhol ezt hallani, ezt olvasni. Valószínű az ettől való félelmünk kicsit fel is erősíti, hogy olyasmit is ilyen jelnek veszünk, ami nem is annyira kirívó, vagy nem is teljesen igaz.
Feltenném a kérdést, hogy akkor nem pont ugyanez a „öregedés” felütés jönne fel, ha dobálná az esetlegesen kevésbé biztoskezű elkapóit és emiatt lenne a sok sikertelen passz? Mindenki azt szajkózná, hogy Brady már nem tud megfelelő döntéseket hozni… Miért nem használja a kiemelkedő célpontokat?...

2014. 10. 09. 09:53
petyus33
Tyms? mi a véleményed? Az előszezonban nem teljesített olyan rosszul 11 elkapás, 188 yard, 2 TD
2014. 10. 09. 10:19
Tyms nagy kérdés. Az előszezonban nagyon jól játszott össze Garoppoloval az ellenfél 2-3. védővonalával szemben. Ha ezt tudja hozni Brady mellett és 1. számú védelmek ellen, akkor lehet jövője nálunk.
Ezt annak fényében mondom, hogy fene tudja Dobson mennyire lesz sérülékeny a jövőben és Amendola jövője sem biztos, ha nem játszatják többet. Jövőre már cap space szabadul fel, ha elküldik.
2014. 10. 08. 22:47
topin
ja és részemről is hatalmas respect hogy ezt összeszedtétek!!
2014. 10. 09. 10:06
kyobalu
Paul43: Nagyon nagy kalap a cikkre Azelőtt meg még nagyobb, hogy tudtad revidiálni az álláspontodat, s rájöttél, hogy a következtetésed(itek) nem biztos, hogy megfelelnek a valóságnak. Véleményem alapján a két legstabilabb és biztos kezűbb, talán elit képességű elkapónk, az JE és Gronk..Jelenleg JE az egyedül, aki 70%-os pontossággal elkapja a passzokat, s az egyedül aki igazán szabadra tudja játszani magát..Gronk még nincs abban az állapotban, de afelé halad..Igazad van abban, hogy Gronknak dupla sansza van egy elkapáshoz..Egyrészt a tömeg, másrészt a magassága és kar, tenyérmérete miatt..2-3 DB is hátránynban védekezik rajta a méretei miatt..Több, mint valószínű, hogy ezért dobta inkább őt meg TB dupla coverage-ben is..DE idén ehhez inkább sikertelenségek járultak ez elő három meccsen..Gronknak nem volt meg még a ritmusa, nem tudott úgy érkezni oda, ahova már kellett volna, valamint TB is rontott a passzok során..Emiatt gondolhatták sokan, hogy nem megy az ami eddig működött,s Brady csőlátású lett. A Bengals elleni meccs mutatta meg, hogy idén többszereplős lehet végre a passzjáték, ha legalább közepesen szerepel az O-line.. Gronkot a snapek nagyrészében be lehet vetni, s viszonylag nagy pontossággal és megbízhatósággal található meg Wright is..A Bucs-ban ő is abban a két elkapóban volt benne aki a passzok 48%-át leszedte..Amennyiben dupla, vagy tripla TE-es felállásokban minél többet felvisszük a pályára, akkor lényegesen kényelmesebb opciói lesznek Brady-nek..Lesz egy JE, egy Gronk és egy Wright, aki viszonylag kis hiba százaléákkal kapja el a labdákat..Ráadásul ilyenkor fent lehet a pályán Hóman, vagy Develin, s legalább egy futó..Vereen és Ridley is elkapásokra képes futó..Nagyobb választási lehetőség, több play hívási metódus lehet benne..Megnéztem a Bengals elleni meccset még 1x, s pont erre figyeltem..Ki kit visz el a pályán annak érdekében, hogy változatos legyen a passzjáték, s meglepő futásokat tudjunk húzni amikor passzt várnak tőlünk..Wright és Lafell szerepe nem véletlenül erősödött meg az elmúlt két meccsen..Több, mint valószínű, hogy idő kellett nekik ahhoz, hogy azt amit játszani akarunk velük, abba beleszokjanak, s megtanulják a playeket..De ahogy láttam, sikeresen kiveszik a szerepüket a blokkoknál is, s sikeresen elviszik egymás elől az embereket passzjátékban..S bármennyire írják itt le sokan Dolát, s az elmúlt évek befuccsolt üzletnek tartják, ő pont ebben erős a csapatban..JE11 az ő áldozatos munkájának köszönhetően tud annyira villogni, s tud annyira sikeres lenni..Más kérdés persze, hogy ennyiért érdemes-e egy ilyen képességű elkapót tartani..Dola kifejezetten erősen, agresszívan blokkol a széleken, nagyon kemény meccsei vannak a DB-el, valamint nagyon sok kereszt, slount routos futásokkal keveri meg a LB és DB sort, annak érdekében, hogy JE-nak, Gronknak, vagy a szélső X WR-nak sikeres elkapása legyen..Ő nem tehet róla, hogy amikor végre őt játssza meg Brady, akkor az ő sikeres elkapása érdekében brusztoló, blokkoló WR nem tud olyan minőségi munkát végezni, mint ő, és az esetek többségében büntető yard lesz belőle..(Általában LaFell a bűnös..) Mindnegy..Mielőbb tovább szaporítanám..Nekem úgy tűnt a 4. meccsen, hogy JE és Gronk válláról rendkívül sok terhet le tudnak venni az új elkapók..Wright szerintem Hernandez féle játékokat tud bemutatni, viszonylag elég stabilan..LaFell pedig a szélső magasabb X WR szerepét tudja majd átvenni, mint amit korábban Branch és Lloyd játszott...Reméljük, hogy valami hasonló lesz a passzjátékban egész szezonban, mint az elmúlt meccsen..S ráadásul én valami miatt úgy érzem, hogy nem véletlenül Tyms gyereket akarta megtartani BB és JMD..Ha KT inkább kirakták a keretből, aki tavaly és idén is a legnagyobb teljesítményt nyújtotta a táborokban az újonc WR-jaink közül, s viszonylag jól működött a kémia Brady-vel, akkor annak valami oka van..Tyms kifejezetten impresszív benyomást mutatott nekem a nyáron..Remélem ezt át tudja menteni a főszezonra is..De az elkapók nagy száma miatt nagyon sok lehetőséget kapni szerintem nem fog, pedig örülnék neki. :-)
2014. 10. 09. 10:21
Köszi :)

Annyiban "kötekednék", hogy sem Branch, sem pedig Lloyd nem voltak magasak. A magas elkapó nekem valahol 6'3-nál (190 cm) kezdődik. Mindkét említett elkapó 180 körül volt max 183. LaFell is épp viszi a 6'3, de lehet csak 6'2. Nekem is hiányzik egy szélső, magas elkapó, aki olyan 6'4-6'5, de neki nem lenne per pill helye.
2014. 10. 09. 11:05
kyobalu
:-) Én azt mondtam, hogy LaFell a Branhc és Lloyd féle szélső elkapó szerepkört tudja majd játszani, nem azt, hogy úgy néz ki mint ők..Hál istennek kicsit magasabb mint ők,s talán egy picit jobban is védekezik, mint az elődök, s talán jobban megtalálható lesz a jövőben RZ célpontként is néha.. De abban egyetértünk, hogy egy 190 fölötti tipikus WR nagyon jót tenne a csapatnak.. Wright 6'4 220 font..Átmenet egy magas WR és TE között..S neki körülbelül ez is a szerepe..Én nagyon reménykedem, hogy idén ő lesz a titkos fegyver, akihez bármikor lehet nyúlni a passzok terén!
2014. 10. 09. 10:35
vizi8
Ez egy igen jól sikerült cikk. Köszönet érte, napok óta keresem honnan tudnék ilyen információkat szerezni.
De ez nem menti fel Bradyt a célpontok egyszerűsítésén. A 47% az utolsó 5-ben szerepel. És ezzel az a baj, hogy konzisztensen akkor is nekik dobja, ha nincs esély elkapásra, tömegek állnak előttük, és a többi elkapó üresen áll. Ezt ne magyarázza senki a kémiával. És ezt most senki ne vegye Brady támadásának. Ezt most magyarázom azzal hogy a fal nem védte meg kellő ideig a 'nézelődéshez'. Kíváncsi leszek a következő 5 mecs statisztikájára, és akkor lehet elmondani mik a következtetések.
2014. 10. 09. 19:47
Burkus
Így van. Valahogy Manningnél sokkal jobban érzem a bizalmat az elkapók felé, akik ezt meg is hálálják. D. Thomas, Welker, tavaly Decker, idén Sanders, a két TE J. Thomas és Tamme - nem érzem azt, amit nálunk, hogy ha triple coverage-ben van, akkor is oda dobja. Megjegyzem, Amendolát egyszerűen nem értem, sérült is volt és már tavaly sem foglalkoztatta Brady. Tavaly gyak. Minitron volt és Gronk, míg meg nem sérült.
2014. 10. 09. 23:05
iceman
Manning-nek az O-fal erőssége miatt általában több ideje van célpontokat nézni, plusz szerintem érdemben jobb elkapói is vannak,de azért ő sem szórja szét nagyon a passzokat. Amikor nyomás alá helyezik, mint láttuk azt az SB döntőn is, hajlamos szétesni.
2014. 10. 09. 10:54
MemphisM
Mérkőzés utáni nyilatkozatok lesznek?
2014. 10. 09. 11:42
crucified
Ja.

BB: A Bills-re készülünk.
TB: Kimentünk és játszottunk. Javítanunk kell még:
JE: Örülök a sikernek, a Bills-re készülünk.
RG: Kimentünk és megcsináltuk a játékokat.
VW: Még jobban akarunk játszani.
SR: Szép siker, folyamatosan javulnunk kell.
DMC: Ez egy csapat játék, a csapaté az érdem.

Kb. ennyi.
2014. 10. 09. 11:45
MemphisM
Csak most nem őket kérdezték!
Hozzászólás a(z) Brady és az elkapók bejegyzéshez