Menetrend
Szavazás

Brady vs. Belichick?

2017. 11. 01. 19:32
Szerző: Danna
Kategória: Cikkek
Egyre több találgatás jelent meg arról az elmúlt 2 napban, miszerint megromlott Brady és Belichick viszonya, a vezetőedző inkább a 40 éves irányítót akarta elcserélni és nem Garoppolot, valalmint a tulajdonos Robert Kraft volt az, nem engedte ezt megtenni. Mindezt egy olyan újságíró írta, akinek tulajdonképpen a golf a szakterülete. Szerinte Bradyék az utóbbi időben úgy készültek, hogy 17 év után el lesz cserélve még idén. 

Ian Rapoport, aki jelenleg az NFL Networknél dolgozik, de korábban a Boston Herald bennfentese volt (tehát megbízható forrásnak tekinthető) a következőket nyilatkozta ma:

"Amit én tudok az az, hogy határozottan Bill Belichick az, aki az egészet irányítja. Úgy értem, nagyon sokan segítik a munkáját, de ő az, aki dönt. Erre jó példa az, ami a draft idején történik. Sokszor előfordul az, hogy a szakemberek nem látják az egyik játékosban azt, amit elvárnak, de - erre jó példa Jamie Collins esete - Belichick mégis kiválasztja őt, mert Belichick úgy érzi, hogy szerinte viszont jól tanítható/használható játékos lesz belőle.

Garoppolot is Belichick cserélte el. Azonban biztosan nem volt könnyű döntés. A csapatok általában ünnepelni szoktak, amikor sikerül egy játékostól "megszabadulni", ez biztosan nem így történt tegnap Foxboroban. Kemény, bonyolult és nehéz döntés volt, és biztos vagyok benne, hogy Belichick nem örül neki. Nagy eséllyel saját magát kellett meggyőznie arról, hogy azt csinálja, ami a csapata számára a legjobb, ahogy hangoztatni is szokta. De biztos vagyok benne, hogy megviselte a dolog, mert igazán kedvelte Jimmy G-t.

Beszéltem több csapatvezetővel is, mindannyian azt gondolják, hogy 100%, hogy nem cserélte volna el őt Belichick ha tényleg úgy gondolja, hogy ő lehet a franchise következő arca. Sokkal inkább az lehet, mert tudták, hogy nem fognak rá franchise tag-et rakni, akkor viszont "ingyen" sétál ki az ajtón, tehát mindenképpen most kellett lépni. Már csak azért is, mert Brady nem mutat semmi jelet arra, hogy romlana a teljesítménye. Nagy eséllyel úgy számolnak, hogy akár 44-45 éves koráig is képes lenne játszani."

Ez utóbbit támasztja alá egyébként ami tegnap San Franciscoban történt, amikor is bemutatták Jimmy Garoppolot. A csapatvezetőjük azt mondta, hogy a szezon kezdete előtt többször is próbálkoztak a Patriosnál, de egyszerűen addig sem jutottak el, hogy elmondják az ajánlatukat, Bill Belichick kapásból nemet mondott és lerakta a telefont. Nyilvánvalóan megakarták várni, hogy Brady milyen állapotban van. Most, hogy kiderült számukra, hogy még mindig ligaelit szinten játszik, meg kellett tenniük ezt a lépést.

Hozzászólások

2017. 11. 01. 19:41
max350
Ott az igazság, szerintem, az utolsó bekezdésben....
Sajnálom Garoppolo cserét, de, ilyen az élet...
2017. 11. 01. 19:41
dartib83
ez ugye kamu?!?
2017. 11. 01. 19:42
dartib83
mármint, hogy Brady-t akarta Bill elcserélni.
2017. 11. 01. 19:46
boarder20
Az tuti hogy egy f@szság...
2017. 11. 01. 19:52
szerintem nem. nyilván ha nem olyan szinten játszana Brady, ahogy és nem akarna visszavonulni, akkor megtenné, de erről szó sincs.
2017. 11. 01. 22:39
Tzimisce
Egyetértek, van realitása. Garoppolo elég jónak tűnt ahhoz, hogy hosszú távú megoldás lehessen. Ugyanaz a szitu, mint Joe Montana és Vince Young esetén. Van-e annyi kakaó benne, hogy menjen még 1-2 gyűrűnyit, avagy elfárad hamarosan. Egyelőre az előbbiben bíznak. De ha jövőre Brady csinál egy Manning 2015-öt, akkor a franchise nagyon nagy bajban lesz, hogy eleresztett egy potenciális franchise QB-t. Én most BB helyében 2/kevésre egy új QB-t hoznék, egy olyat, aki még ülhet 1-2 évig a padon, és akkor kiderül, hogy meddig bírja TB.
2017. 11. 01. 19:50
piszkosfred
Sajnálom Jimmy elvesztését. Én is bíztam benne, hogy ő lesz a következő évtizedben a franchise QB. De ez mindannyiunk részéről maximim bizakodás lehetett, hiszen mindössze másfél meccset játszott a ligában. Nem tudhatjuk, hogy az akkor látott jó teljesítményre képes e konzisztensen, mennyire birja az ütéseket, hogyan tudja kezelni a playoff meccsek alatt a hihetetlen nyomást és még számtalan faktor, amire majd csak a későbbiekben kaphatunk választ. Sajnálom, hogy el kellett cserélnünk.
Azonban ha ez volt az ára, hogy a kedvenc csapatomat a valaha volt legnagyobb irányító vezesse ki a pályára akár még további 2 évig, akkor azt mondom, hogy megérte.
2017. 11. 02. 08:30
pats4ever
2017. 11. 01. 19:58
orrrion
Bradyt nem lehet elcserélni. Abban a pillanatban, hogy az ötlet felmerülne, annyit mondana, hogy köszöni szépen,másnaptól nyugdíjas. Ezt mindenki tudja a Patsnál, főleg BB. Tökéletesen abszurd a gondolat, hogy a TB összepakol és másnap valami lepukkant helyen kezd el dobálni. Ő addig a Pats kezdő irányítója lesz, amíg komolyan meg nem sérül, vagy visszavonhatatlanul leszálló ágba nem kerül. Mindkét esetben időben bejelenti a visszavonulását.
2017. 11. 01. 20:18
LasVegas
Minden szavaddal messzemenőkig egyetértek, nincs is mit hozzátenni.
2017. 11. 01. 20:42
B.Toma
Ez minden csapat esetében így lenne, kivéve a San Franciscot. Az egyetlen csapat amiben megfontolná a játékot, ha BB tényleg el akarná cserélni. Gyerekkori vágya teljesülhetne, és egy szezont szerintem simán bevállalna 49rs mezben. :)
2017. 11. 01. 20:15
dravait
Ezt én nem is értem - nyilván nem is kell értenem, de akkor is: a Patriots legalább fele részben Tom Brady. A szurkolók számára legalábbis. Ő nemcsak egy ikon, hanem a csapat vezére, motorja meg minden ilyenek. Nélküle a Pats nem ugyanaz, amit nézünk sok-sok éve. Az egy más tészta, ha visszavonul, bárakármi miatt, de el tudtok képzelni egy Tom Bradyt GIANTS mezben????? Elcserélni?
Ne feledjük, a franchise a szurkolókból él - ugyan hányan fordultak volna el tőlük, ha egy ereje teljében lévő (épp SB-t nyert és HOGYAN!!) kapitányt eladnak??? El tudjuk képzelni azt a csapat motivációt egy ilyen trade után?
Van egy határ, amit a szikár BB gondolkodás se hághat át, mert az már nem Patriots, hanem egy összeszerelőüzem vagy egy csikrevágóhíd. Ha BB ilyet gondolt, akkor tényleg meghülyült.
2017. 11. 01. 20:25
LasVegas
Az előbb azt írtam, nincs mit hozzátenni, de mégis volt: Te meg az érzelmi oldalát fogtad meg - tökéletesen! Ha minden határt átlépünk, nem lenne elvárható a szurkolói lojalitás sem a csapat felé, hiszen az is érzelmekre épül. Ha ezt kivennénk, elvileg mindig az aktuális esélyes csapatoknak kéne szurkolni, nem a sajátunknak - hiszen az volna a "racionális" döntés. Szándékosan sarkítom ki egy ilyen bizarr módon, de értitek úgyis, mire szeretnék rávilágítani.
2017. 11. 01. 20:51
dravait
+1
Nekem az különösen fáj, hogy ilyen - remélem - pletykák látnak napvilágot, hogy megromlott a viszony a liga legjobb ezdő-QB párosa között. Nem tudom elképzelni, hogy egy ilyen sikersorozat nem a teljes bizalmon és a másik végletekig elmenő tiszteletén és elismerésén alapul. El tudjátok képzelni, hogy ők nem teljes összhangban készülnek a meccsekre? Hogy BB nem ügyel arra, hogy TB motivációja az egekben maradjon, különben NINCS támadósorunk és akkor győzelem sincs?
Hog lehet vita köztük, abban biztos vagyok, de ez kizárólag szakmai kérdésekben lehet, együttműködési, kapcsolati kérdésekben kizártnak tartom.
Ráadásul én úgy képzelem, hogy Brady van annyira Patrióta (hiszen már annyi áldozatot hozott a csapatért!!!), hogy ha az a deal Garoppolóval, hogy mondjuk a következő két évben minden 3. meccsen ő irányít, ezzel is felkészülve a váltásra, akkor ebbe Brady ne ment volna bele a csapat jövője érdekében.
Azt se tudom elképzelni, hogy Garoppolo mndenképpen első számú kezdő irányító akart volna lenni TB mellett - ez teljesen irreális kérés, ilyet akkor kér az ember, ha eleve nem akarja, hogy teljesítsék.
Szóval sok a bizonytalanság, de én Garoppolo eladásában csak a szikár üzletet szeretném látni, mert annak van logikus és ésszerű magyarázata és ezzel tulajdonképpen mindenki a legkevésbé rosszul járt.
2017. 11. 01. 20:20
komzoz65
Nyilván BB csinálta ezt, bár néhány nappal korábban ez még nem mindenki számára volt nyilvánvaló, mint az sem, hogy ezzel BB valójában azt fejezte ki, hogy szerinte nem JG a jövő elit irányítója.

Viszont ez esetben nem tudok tapsolni az időzítésnek sehogy sem. Akkor eddig minek tartotta itt, miért nem volt hajlandó tárgyalni róla. Ha meg nem volt biztos a dolog, akkor, miért kell most szabadulni tőle, miért nem vártuk meg az év végét? Egy második kör miatt, mert ugye nem hoztunk senkit, alaposan meggyengítettük a csapatot. Én ezt sem érzem egy hatalmas dealnek (Garoppolo a 2. körben érkezett hozzánk). Most ott van TB egyedül, nagyon sérülékeny lett a csapat, erre akár rá is fognak játszani itt-ott. Mert amíg JG képes lett volna akár több meccsen is pótolni TB-t a most érkezőtől aligha várható ez el.

A jövő dönti el, hogy stratégiai szempontból ez jó döntés volt-e. Taktikailag mindenképpen lehetett volna jobban.

Tényleg higgyem el, hogy TB miatt kellett volna most aggódni? Ugyan már. Jó állapotban van egy-két évig semmi romlás nem várható, ezt még egy hozzám hasonló laikus is láthatja, pláne TB mentalitásával. A rekord év után konkrétan 0 esélye volt, hogy év kzben elcseréljék amúgy is, még ha az int-TD arány fordítva lett volna is. Az év vége már más kérdés lett volna, de nem volt erre komoly esély, hogy az idén bedőljön. Úgyhogy ez a rész, szerintem alaptalan.
2017. 11. 01. 20:46
B.Toma
Ha megvárják az év véget, semmit nem kap a csapat mert FA lenne.
2017. 11. 01. 20:53
Touchdown Tom
Addig vart BB, ameddig lehetett. Ha leserül TB vagy nem hozza a szintet, akkor nem ment volna el Garoppolo. Egy masodik kör pedig igenis nem semmi, föleg h az 2/1 vagy 2/2 lesz.
2017. 11. 01. 21:00
Nem tudom hány éves vagy, de Brady 40. Teljesen másképp reagál már az ember teste különböző terhelésekre ebben a korban, mint akár csak 2-3 évvel ezelőtt. Nézd meg Manninget, gyakorlatilag 2 év alatt leépült. Oké h sérülés miatt, de mi garancia volt/van arra, h Brady nem sérül le akár az edzőtábor első napján. Vagy éppen a szezon első mérkőzésének első negyedében (ahogy meg is történt).

Vagy ott volt Ninko esete.. elkezdte az edzőtábort, 2 nap után bedobta a törülközőt.

Abban kb. biztosak lehetünk, h Bradyből nem lesz Favre 2.0, nem fogja erőltetni, ha már nem megy azon a szinten. Tartani akarták Garoppolot addig, amíg lehetett. Eddig lehetett, vagy különben kisétál ingyen az ajtón. Nem állunk olyan jól capileg, h simán 20 milliót bevállaljunk jövőre a taggel. A cap majdnem felét kb. a két irányító vinné el.
2017. 11. 01. 21:14
hopi46
2017. 11. 01. 22:44
Tzimisce
Így bukni fogom a boldom, mert én az Oakland meccsre tippeltem a sérülést, remélem nem lesz igazam. Egyébként egyetértek. Bármikor megindulhat a leépülés, mondjuk Brady pont az, aki szó szerint mindent megtesz, hogy ezt elkerülje.
2017. 11. 01. 23:49
nyilván, de kérdés h a természettel meddig tud harcolni. mert nyilván a természet törvénye szerint már jópár éve nem kéne h játszon, nem pedig ilyen szinten tennie azt.
2017. 11. 01. 23:55
ArsnL
az orvostudomány is fejlődik, az edzés munkák is hatékonyabbak az évek előrehaladtával
túl van misztifikálva Bradynél ez a 40 felett bármelyik pillanatban való lejtőre kerülés
2017. 11. 01. 23:53
ArsnL
és hány 6. körös QB-ból lesz GOAT?

még hány dologban kell Bradynek bizonyítania, hogy végre megértse mindenki Ő MÁS MINT A TÖBBI, ő különleges, felesleges bárkivel párba állítani

a sérülés a sport része akár holnap a fejére is eshet egy műhold, de ettől még nagyon sok munkája van abban, hogy az ő teste ne úgy reagáljon mint Manning vagy akár csak Ninkovic teste
2017. 11. 02. 01:56
Barb
+1
Ráadásul a leépülés egy dolog, a sérülés meg egy másik...
2017. 11. 02. 07:57
komzoz65
Az én koromat kitalálhatod, szerencsére a 65 a születési dátum. :-). Úgyhogy tudok ezt-azt a 40-es évekről, sajnos már az 50-esekről is.

TB és Manning esete más. Manningnél az volt a csoda, hogy a műtét sorozatot követően még képes volt olyan zseniálisan játszani, ahogy. Ezért engedték el, mert nem hittek ebben a Coltsnál. TB viszont még fejlődött is fizikálisan. Az meg, hogy megsérül, az mindig benne van. Még két idény tuti, ilyen szinten (ha nincs sérülés), nem rövidültek a dobásai, a fókusz nagyon jó, mozgások ott vannak. Nem korához képest, hanem objektíven nézve is top játékos egyelőre. TB egyelőre nagyon is erőlteti a játékot, egyébként az első minnesotai évében Favre is remek volt még.

Ezekben az ügyekben meg itt a Pats.hu-n az az alap, hogy minden zseniális, amit BB csinál, és ezzel persze a legtöbb esetben egyet is kell érteni, ezt az évet azonban, mint GM jól elszabta. Szerencsére megy a varázslat, a névtelen hősök előlépnek, de azért felemlegetném: Gilmore eddig totál bukás, HT sajnos szinte semmit nem tesz hozzá az idényhez, Blount elengedése a gólvonal szituknál hibának bizonyult, Allen egy nagy nulla, Butlert folyamatosan áruljuk, nem tudom ki lesz akkor a kezdő CB, Mitchell játékra képtelen csak foglalta a helyet a rostán, stb. Most ez JG trade, hát nincs érv, hogy miért most kellett, ha nem akartuk megtartani, ennek a 8 hétnek sok teteje nem volt. Ha megakartuk tartani, akkor nem kellett volna elszórni a pénzt.Nehogy már az legyen, hogy ennek muszáj volt így alakulnia.

De belenyugszom,legyünk bajnokok ezekkel a nehezítésekkel, Hoyerrel, aztán találjuk meg a még sokkal jobb TB utódot, és éljen BB, aki már mindenképpen legenda!


2017. 11. 01. 20:35
Dega
Megromlott BB és TB viszonya...ez hol szerepelt??
2017. 11. 01. 20:45
https://twitter.com/RyanBurr/status/925444593725923328
2017. 11. 02. 08:56
mgabor74
Ez a golfos koma csak nagyobb ismertséget akart magának ezzel a fake hírrel. Úgy tűnik be is jött neki, ha még mi is megismertük a Twitter oldalát.
2017. 11. 01. 20:41
Hughie Thomasson
The Patriots reportedly reached an agreement with former San Francisco 49ers quarterback Brian Hoyer on a three-year contract Wednesday, reports ESPN's Adam Schefter.
2017. 11. 01. 20:57
hopi46
Olvasom a különböző híreket (pletykákat?!), érzelmes-és "érzelemmentes", racionális szurkolói véleményeket, de Én jelenleg csak egy dolgot érzek: "zavar van az Erőben."
Pontosabban a hierarchiában. A Patriots-házban TB a király, aki legfeljebb lemondhat a "trónról", ha valamikor úgy gondolja, BB
2017. 11. 01. 20:58
hopi46
...legfeljebb a minisztere a Háznak. A "kincstárért" felelős miniszternek így kellett döntenie. Hogy ez így jó lesz? Nem tudom...
2017. 11. 02. 09:03
mgabor74
Sérülés vagy formahanyatlás miatt cserélik le a Brady-hez hasonló franchise QB-kat. Egyébként megmagyarázhatatlan lenne. Brady-nél szerinted melyik áll fenn? Innentől kezdve nem dönthetett másként BB. Garoppolo egyelőre csak ígéretes volt, de nem biztos hogy tuti, pláne a sérülésével ami elég könnyen összejött, bár lehet csak peches volt. Én nagyon nagy támogatója voltam a srácnak már a draftolásakor is, bár sokan nem értettek velem egyet akkor. Inkább azt nem értem miért nem az edzőtábor alatt ment ez a csere, mert akkor több jöhetett volna érte. Akkor azért már lehetett látni hogy Brady milyen állapotban van.
2017. 11. 01. 20:59
csasziqf
En siman al tudom kepzelni.
Ha BB TB-vel kepzelte el a jovot akkor szerintem nem cserelte volna el Brissett-et.

En egy dolgot biztosnak erzek, barmennyire is jatszon jol TB a kovetkezo 2,5 szezon alatt szerzodes hosszabitast nem fog kapni.

Hoyer jott 3 evre. TB-nek 2,5ig van meeg szerzodese. Jo esellyel a QB szituacio 2019ig lefedve.

Amugy JimmyG pedig csak tanulmanyi kirandulasra ment a 49ers-hez.

Hirek szerint W12-n fog eloszor jatszani. Az 6 merkozodes a 49ers-nek ami alatt eldontheti h kell e neki vagy nem. Szezodest ajanlhat vagy FranchiseTag.

Ha JG nem ir ala hosszutavu szerzodest 2 ev franchisetag utan UFA es akar johet vissza.
Ja hogy TB szerzodese pont akkor fut ki NewEnglang-ben?! ...

JG es TB ugynoke egyarant Don Yee. JG csaladjabol tobben (koztuk szulok is) lenyilatkoztak, hogy nagyon nagyon szeretnek es JG is szeretne maradni es jo lenne ha megoldanak a helyzetet.

Persze jatszani szeretne. Most kapott 2,5 ev kikuldetest. :)
2017. 11. 01. 21:11
hopi46
Volt olyan, hogy valaki nem jött vissza egy kiküldetésből...:)
Mondjuk remekül játszik és horribilis, hossszútávú (4-5 éves) szerződéssel kínálják meg Friscoban...
Ahogy mondják: Van az a pénz... (Közös ügynök ide vagy oda)
Mindenesetre érdekes a teóriád. :)
2017. 11. 01. 21:31
Kiara2007
Egy másik cikknél pont ezt próbáltam kifejteni, de neked jobban sikerült:
"Azon gondolkodtam, hogy nem kehet, hogy a csere hátterében az állt, hogy JG nem kapott játéklehetőséget és inkább elcserélték, hogy fejlődjön még, majd mikor TB leköszön, akkor visszahozzák (ha már ennyire akarta BB)?"
2017. 11. 01. 21:44
csasziqf
"Coach Kyle Shanahan said he "can't promise" Jimmy Garoppolo will play this season."

Ha iden nem jatszik mi alapjan kap tobb eves szerzodest?

Marad a FrachiseTag, ha nem kizarlogas cimket raknak ra akkor 2 elsokoros cetlivel mar el is hozhato.

Hosszutavu szerzodes szempontjabol most egy 5ev 100 millio ( ami mar nagyon alsokategorias franchise QB serzodes) mondjuk 80 millio garantaltal amit szerzornak 3-4 evre.

Ket ev egymas utan FrachiseTag-el ~50 millio garantalalt.

Lasd a K.Cousins vs Redkins tragikomediat.
2017. 11. 01. 21:29
kalapur
2017. 11. 01. 21:39
Arnold Patsenegger
Gyerekek már alig várom,hogy lássam kit draftolunk Brady utódjának :)

Eddig a sok töltelék mind csak padozni hozták, max nevelgették őket hogy elpasszolva többet kapjunk értük.

Garoppolo volt az első aki Brady utódja lehettett volna.

Most képzeljétek el azt amikor a csapat majd all-int tol egy QB-ért a drafton.... ha valaki akkor BB találni fog egy franchise irányítót az első körben :D ;)
2017. 11. 01. 22:02
hopi46
Vagy nem...:( ("Kutyavásár" a drafton is igen ritka!)
TB-t sem franchise irányítóként draftolta! Ha nem jön az a sérülés, ki tudja mikor állt volna be TB a csapatba, ha egyáltalán bekerült volna...
Pontosan tudod Te is, hogy QB-t lehet csak draftolni, a "franchais" cím vagy lesz később vagy soha.
Az all-in meg nem a Pats sajátossága...
Tudom, hogy csak "vigasztalni" akarsz Minket! :)
2017. 11. 01. 22:17
Arnold Patsenegger
Nem akarok én senkit vigasztalni, mert nincs miért.
Kell majd egy irányító Brady után? Kell!
Mikor kell draftolni 1-2 éven belül? Mindenképp!
BB biztosra megy mindíg? Igen!
Hol lehet a legjobb irányítókat draftolni? 1-2. Kör.
Jól állunk ezekben a körökben pickekben? Most igen.

Minden adott. :D hopi ha úgy érzed nagyszarban van a csapat, akkor megvigasztallak... hamarosan jön a növendék :) már csak 1-2-3 év :D
2017. 11. 01. 22:59
hopi46
Arnold, egy dologban tévedsz. A legjobb irányítót a 6. kör 200. helye körül lehet megtalálni. Egy 6. körös pick-ünk van, de lehet, hogy "elszórjuk" valakire addig... :D
2017. 11. 02. 09:00
Arnold Patsenegger
Persze te magad mondtad egyszer volt Budán kutyavásár. Uh ne nagyon reménykedjünk,hogy még egyszer valaha is valaki kihúz egy Bradyt a 6. Körben. :D
2017. 11. 01. 22:09
anti pass
Elcserélni Bradyt? Gondolkodjunk józanul! TB már aratott sok és szép sikert! Most van újra csúcson! Melyik csapathoz menne? A San Francisco nem lehet cél! Lehet kedvelni és szeretni gyerekkortól egy csapatot, DE elmenni egy 0:8-on álló csapathoz leszerepelni? Bármennyire kedvelte, DE a nimbuszát eljátszani? Ennél én többre tartom Őt! Szerintem számára két opció lehetséges! Sikeres szereplés a CSAPAT-nál, CSAPAT-tal vagy visszavonulni. Ő nem vágyhat arra, hogy egy közepes vagy gyenge csapatnál égesse magát csak, hogy egy-két szezont játszhasson és olvashassa, hogy már milyen öreg! Különben is emlékezzünk a SB után élete párja Gisele már nem akarta, hogy folytassa még a Pats-nél sem! Akkor mit tenne vele, ha egy sz@r csapatnál veretné agyon magát!
2017. 11. 01. 22:22
Whitealert
Nem tartom túl valószínűnek, hogy Kraftnak kellett volna közbelépnie, hogy Bradynek ne tegyék ki a szűrét, de azért ne gondoljuk azt, hogy Brady és BB puszipajtások lennének. Brady nyilatkozta egyszer, hogy még sosem ivott meg egy sört BB-vel, amikor a kettejük viszonyáról kérdezték. Szerintem egy nagyon jó irányító-edző páros az övék, de nem kell többet belelátni. Sajnos úgy érzem Garoppolo a jövő irányítója lehetne, de Bradyben még nagyon sok van. Jimmy G lehet bármilyen jó, mozgékony stb. védelmeket nem fogja tudni úgy olvasni, mint Brady, ahhoz még nagyon sok évet kellene játszania. Szóval keep calm and all hail Brady!
2017. 11. 01. 23:07
petnetman
skacok, nem leszunk okosabbak. de ez a teroria tul vad nekem a Pats-hoz. en azt akarom hinni, h ez a barom golf szakiro sorozes kozben meghallott vmi foszlanyt es gyartott egy osszeeskuves elmeletet. ami vegul is jol sikerult neki, mert mi is esszuk a kefet miatta :-/ sohasem fog kiderulni mi tortent, max akkor ha 10-20 év mulva TB/BB megírja majd elete alkonyan, h valojaban mi tortent tegnap este...

mas: roluk tudunk valamit: LB Jayrone Elliott és TE Gabe Holmes?
2017. 11. 02. 00:33
hopi46
Jöttek próbajátékra hozzánk.
TE Gabe Holmes FA,26 éves, 196 cm, 116 kg, a Ravens-ben játszott egy előszezon meccset.
LB Jayrone Elliott FA, 25 éves, 4. szezonja, 3 év Green Bay (38 meccs, 4 sack, 2 PDef 1 INT), aztán idén Dallas 1 meccs. 192 cm, 115 kg
2017. 11. 02. 00:36
petnetman
kosz Hopi, en arra gondoltam, h a szaraz tenyeket mellozve tudunk-e roluk vmit? mondjuk beillenek hozzank? egybol bevethetoek?
legalabb az egyik LB a masik meg TE. sokan ilyet vartunk kedd estig :)
2017. 11. 02. 00:52
hopi46
Elliott-ot néha DE-nek, és passrusher-nek is minősítik, kicsit "edge szerű" és azért 3 szezon 38 meccs, elég tapasztalatnak tűnik, a GB-ben Matthews backup-ja volt. Trade-el került a Dallashoz és onnan waiver-re.
Én az LB pótlást tartom fontosabbnak, TE-ünk van 3, csak sajnos nem mindegyiket használjuk. :)
2017. 11. 02. 01:25
petnetman
hat akkor remenykedjunk h lesz vegre egy edge-ünk, BB ugy is szereti a hybrideket:) és igen igazad van, Hollistert megneznem végre mit tud ha dobál rá TB :)
2017. 11. 02. 00:09
dartib83
szerintem hagyjuk ezt a témát. csak bezavar.
(természetesen ez nem a szerkesztőknek szól, hisz köszönet munkájukért)
2017. 11. 02. 00:42
Tibi Twelve
http://offthemonstersports.com/2017/11/jets-head-coach-finding-out-about-a-trade-from-a-reporter-is-hysterically-sad/


Ez nagyon bele+asz :D van kis hozzáállásbeli különbség, és itt nem feltétlen Bowlesra gondolok.csóri
2017. 11. 02. 02:21
Barb
Götterdammerung...
2017. 11. 02. 06:27
takirob69
Hoyer szerződése:
2017: $476K
2018: $915K
2019: $2.85M base ($1.5M guaranteed) & a $200k roster bonus.
Total: $4.441M
2017. 11. 02. 06:37
Lucius
A vízhordó fiú is ennyit keres, nem?
2017. 11. 02. 07:18
narbony78
Ez két évről szól! A 3. évben már nem lesz itt...
2017. 11. 02. 06:38
Lucius
Mondjuk meglepne, ha 2019-ben is itt lenne.
2017. 11. 02. 09:14
takirob69
A 2018-as draft 2. vagy 3. körében biztosan hozunk QB-et
Hozzászólás a(z) Brady vs. Belichick? bejegyzéshez