Menetrend
Szavazás

Brandon Bolden visszatér

2017. 04. 05. 23:15
Szerző: Danna
Kategória: Hírek
A mai nap visszatért a csapathoz a futó Brandon Bolden. A szerződés részletei egyelőre nem ismertek.

Hozzászólások

2017. 04. 05. 23:25
nszgergo
hoppá azt hittem Burkhead az extra specteam player és inkább váltja ki Boldent, mint Blountot :O
2017. 04. 05. 23:25
piszkosfred
Nagyon jó hír. A speciális egység egy rendkívül fontos tagja.
2017. 04. 05. 23:44
cspeti98
Egyre biztosabb vagyok benne, hogy Burkhead lesz az 1. számú futónk.
2017. 04. 06. 09:27
Raschy
Most meg olvasni azt is, hogy Blounttot is szeretnénk vissza. Érdekes lesz mert 5 futóval biztos nem megyünk neki a szezonnak, főleg hogy elkapóból is sok van.
Én azt hittem Bolden menni fog, így hogy Burkhead érkezett.
2017. 04. 06. 10:21
komzoz65
Brandon Bolden. Futó? Így lenne pontos.

Brandon Bolden azért nem volt egy főnyeremény. Főleg, hogy tavaly már egyáltalán nem használtuk az O-ben. Ez a speciális egység sztár kicsit túl van tolva. Valójában vicces.

Mert Slater rendben, jó, ha van egy, aki összefogja ezt az egységet, jóformán csak erre koncentrál. Meg a rúgó, meg a punter, meg a long snapper, és ha lenne mondjuk egy vagy jó ha itt is szakosodnak akkor két jó visszahordó. Legyen elég ennyi. Nem egy olyan feladat azért a speciális egységben rohangálni, amire képtelenség mást találni a keretben aki megoldaná.

Ha már leszerződtettük remélem arról szól a deal, hogy lehetőséget kap, hogy a futókeretbe visszaverekedje magát.
2017. 04. 06. 13:21
nszgergo
és akkor még ott van Ebner meg King is.
2017. 04. 06. 14:06
palesz42
Annál a bizonyos orbitálisan ebaxxott Indy játéknál Bolden volt az egyik, aki tökéletesen észnél volt, és levitte a puntert. Szerintem alulbecsüljük a ST játékosokat, valamint azt se tudjuk, hogy edzéseken mire használják őket, mennyire jók a rookie-k betanításában, mennyire leader-ek stb. Boldenről nem véletlenül szokták azt mondani, hogy ST ász. Örülök, hogy visszajött.
2017. 04. 06. 14:59
nszgergo
Én nem becsülöm alá, sőt, de ccs ;)
csak nem igazán tudom ezt a lépést hová tenni, mert jött Burkhead ugye. Kérdés akkor ki helyett. Egyébként meg aki sok sok éve Pats rajongó, annak elég annyit tudni h BB szerint a 3 csapategység ugyanolyan fontos :)
2017. 04. 06. 15:18
April Wine
Semmilyen garancia nincs arra, hogy minden futó egészséges lesz az edzőtábor végén, úgyhogy kellenek a játékosok ide is Burkheadtől függetlenül.
Aligha kapott nagy pénzt, sok garantált tartalmat.
2017. 04. 06. 15:51
palesz42
Bocsi, eggyel feljebbi hsz-re írtam:)
Az, hogy ki ki helyett, akkor lesz igazán érdekes, ha LGB is marad...
Lehet, hogy BB megint talált valami apróbetűs részt a szabálykönyvben és majd 60-an lehetnek nálunk a rosteren:)
2017. 04. 06. 18:20
cspeti98
Burkhead nem Bolden helyett jött, ez már a fizetéséből is látszott. Ő nálunk komoly szerepet fog kapni.
2017. 04. 06. 21:14
nszgergo
Jaja csak azt hittem kiváltja Blountot és Boldent egyszerre, főleg h jó specteamer. Mondjuk arra kíváncsi vagyok Bolden mennyit kap, már előző két évben is többet keresett, mint Blount pl :)
2017. 04. 06. 23:13
komzoz65
Az utolsó mondatodhoz: Lehet ilyeneket mondani és persze van is benne igazság tartalom, meg abban amit a többiek is írnak, hogy alábecsült. Lehet. De azért abban elég biztos vagyok, és tényleg ne is menjünk bele komolyabban, hogy azért alapvetően fő vonalként persze nem így van, mármint szerintem az a valóság, hogy a harmadik legfontosabb csapatrész a ST.

A ST-n belül nyilván a rugók szerepe komoly, a visszahordóké is. Végül a többieké. Olyannyira nem jellemző az ilyen típusú játékosokat sztárolni, (szerintem Slater volt az első fecske), hogy konkrétan semmilyen egyéni statisztikát nem vezetnek róluk, én pedig nagyon kerestem, mert tényleg szerettem volna megérteni, hogy mi is az amiben itt valaki kiemelkedik konkrétan.

A ST-k rangsorolásában egyébként a 6-7. helyen vagyunk, ami nem rossz, de ennyi sztárral a soraink közt lehetne még jobb.
2017. 04. 06. 14:45
piszkosfred
"Speciális egységben rohangálni" Lol
Nyilván csak eszetlen rohangálásról szól az st...
2017. 04. 06. 14:59
nszgergo
2017. 04. 06. 15:52
Barb
Pont erre a "rohangálásra" akartam rákérdezni, de addig agyaltam a megfogalmazáson, hogy megelőztél szerencsére:)
2017. 04. 06. 18:37
cspeti98
+1
Nagyon alulértékeltek a ST játékosok, csak akkor foglalkoznak velük, ha hibáznak (kivéve a returnerek), ha jól végzik a dolgukat, az meg természetesnek veszik és csak rohangálás. Meccsek, sőt bajnokságok dőlhetnek el a ST-n, ezért kifejezetten őrülök, hogy tele vagyunk ST ászokkal.
2017. 04. 06. 21:59
komzoz65
Ja ja emlékszel a legendás panterünkre 2001-Persze minden momentum jelentős lehet egy meccsen, de mérlegelni kell. Mert ha sok az ST specialista, a keret akkor se lesz nagyobb, tehát az nagyon keményen fájhat másutt, egy kisebb sérülés hullámnál is erősen kukázni kell. (Nyilván BB ebben zseniális, de volt az elmúlt években pár szezon amikor elfogyott a csapat a rájátszásra, szerintem te is emlékszel ilyenre.) Ezért ez a tendencia nálunk nem biztos, hogy a legjobb. Nyilván kezdetben a védő és támadó is lehetett egy személy, és most már specializálódnak természetesen, de ezt a sima rohangálós blokkol-szerel ST játékost talán jobb lenne ha a két keretből (O és D) oldanánk meg, mint más csapatok, meg mi magunk is még pár éve - szerintem.
2017. 04. 06. 22:00
komzoz65
Bocs egy kitörölt mondat eleje ott maradt az elején.
2017. 04. 07. 10:21
cspeti98
Ahogy írtad lentebb nem egy irányítói feladat, de egyáltalán nem egyszerű, 4 különböző ST egység van (kickoff return, punt return, kickoff coverage, punt coverage) és nem mindenki alkalmas mindegyik feladatra, Bolden mind a 4 egységben alapember volt, ő ettől ST ász. Valaki leírta azt, hogy más csapatoknál is vannak ST only játékosok, csak mivel ők kevésbé ismertek, mi sohasem hallottunk róluk, igaz nálunk talán többen vannak. Ennek oka, hogy ugyan a ST csak a playek 20%-ban van fent a pályán (nekem ez is meglepően sok volt amikor először olvastam), de sok edző, köztük BB szerint is ugyanolyan jelentőséggel bír, mint a támadó- vagy védősor. Ebben egyébként van is valami, mert a mezőnypozíció szempontjából a legfontosabb egység, például szerintem a legkevesebb pontot engedő védelemben jelentősen közrejátszottak a coverage egységeink. A másik ok, hogy miért kellenek ilyen játékosok, az az, hogy nem csak rugóból, punterből, long snapperből és returnerből áll egy ST. Csak a punt coverage egységbe kell 2 gunner, 2 wing, közülük az egyik Bolden, ha jól tudom és egy personal protector és főleg a wingeknél és a personal protectornál nagyon nem mindegy ki áll ott, mert elsősorban ők felelősek a punter védelméért és ez azért eléggé bizalmi pozíció, nem állítassz be csak úgy oda valakit.

Még egy kis érdekesség a speciális egységgel kapcsolatban és hogy BB-nek mennyire fontos. Nemrég olvastam egy cikket, hogy szerinte mitől lesz valaki jó safety. A legfontosabb tulajdonságok között ott volt az, hogy jó ST játékos legyen. Ez egyébként talán megmagyarázza a 2.-3. körös reacheinket is erre a posztra, mert Tavon Wilson, Harmon és Richards is rendszeresen játszott/játszik a ST-ben, és DMC-n kívül az összes safetynk bevethető valamelyik egységben.
2017. 04. 06. 21:33
komzoz65
Hát nem egy irányítói feladat, ez van. Nem ér egy helyet a keretben, sebezhetővé teheti a csapatot máshol, ha telepakoljuk kizárólag erre a munkára alkalmas játékosokkal.

Mivel egyetlen érv nem volt, eddig sose egyébként, hogy miben is áll Bolden óriási sztársága, mi az amit más, nem te vagy én, hanem egy hozzá hasonló felépítésű védő vagy támadó játékosunk az edző utasításának megfelelően megfutni nem lehet képes, ezért továbbra is azt gondolom, hogy ez nem egy pótolhatatlanul nagy dolog.

A spec egység is része a játéknak, eldönthet egy-egy szoros meccset, ha kiemelkedően jó, nagyon is fontos fegyver lehet. De egy punt lefedése, vagy a visszahordásnál a blokkolási séma abszolút csapatmunka, és az esetek döntő részében nem az egyénről szól.

Szerintem a speciális egységben rohangálni. - Nem azt jelenti, hogy esztelen rohangálásról van szó, hanem, azt hogy Bolden tevékenysége kb 1-2 tackle-től eltekintve, ami éppen rá jött ki meccsenként ennyiből áll. És továbbra is viccesnek vicces tartom ezért magasztalni évekig.

2017. 04. 07. 00:02
Pegazusbol ruhát szabok
Azért egy alapjaiban területszerző sportban kijelenteni azt, hogy a ST munkája - ami minden egyes playnél komoly yardokat jelenthet a csapat számára -nem számít, hatalmas badarság.

Értem én, hogy Te másokkal akarnád megoldani a feladatot, de mégis kivel? Kivel pótolnád Boldent? Kit tennél rosterre helyette, amivel látványosan javulnának a kilátásaink? Küldjük fel HT-t ST-be darálni, hátha megsérül? Gondolom emlékszel még mi történt Gronkkal, mikor egy agyonnyert meccsen fent hagytuk blokkolni extra pointnál a Colts ellen. Na, pont az ilyenek miatt kellenek a Bolden-féle ST-ászok.

Eleve rossz végéről fogod meg ezt a dolgot. Bolden nem egy offense játékos, aki oda nem elég jó, ezért csak a ST-ben kap szerepet. Bolden egy kiemelkedő ST játékos, aki, ha elfogy a kispad, az offensben sincs elveszve. Ebből áll Bolden sztársága.

Gondolom Neked a LS feladata is kimerül annyiban, hogy hátrakúrja a labdát, aztán lesz ami lesz. A blokkolási séma valóban csapatmunka. Kérlek nevezd meg a játéknak egy elemét, ami nem az.

Attól, hogy Te nem érted a játéknak az egyik elemét (ez a hozzászólásaidból nyilvánvaló), még nem feltétlen vicces, ha megtartjuk az értékeinket.
2017. 04. 07. 06:05
topin
mstrgz
+1

Vicces mikor valaki "szakértő" hozzászólásokban ennyire durván tökön lövi magát egymás után többször:)

Több olyan kijelentés is volt a kommentjeiben, aminél tátott szájjal bámultam hogy ez most komoly? :)
2017. 04. 07. 08:39
komzoz65
Figyelj, a lenti rád is vonatkozik. Lehet, hogy hülyeséget írok, még meggyőzhető is vagyo, mert szívesen tanulok. Érvekkel. Ilyen megjegyzésekkel kevésbé.
2017. 04. 07. 08:31
komzoz65
Figyelj köszönöm a lelkes hozzászólást, de ennél a témánál, - amúgy nem elsőként -, nem a leírt véleményemet adod a számba, hanem amit kiolvasni vélsz. Úgyhogy először erőltesd az olvasás értést, majd utána minősíts! Ezt még néhány kollégának is ajánlom a figyelmébe.

Szerintem az nettó marhaság, hogy én is átmenjek ilyen tapintatosba, hogy Bolden pótolhatatlan. Legalábbis semmi meggyőzőt nem írtál, te sem, erről. Gondolom Gronk helyén blokkol mezőnygólnál, hát persze. (Amúgy ha olvastad volna a korábbi megjegyzéseket, kb 5-ször írtam akkoriban és utána is erről, hogy mekkora tévedés volt akkor és máskor is Gronkot oda küldeni.)

Utána megint olyan hülyeségeket adsz a számba számba, gondolom neked kezdetű megjegyzésedre utalok, amivel megint nem tudok mit kezdeni. Legfeljebb annyit, ha magaddal vitatkozol azt ne nekem címezd!

Az, hogy én mit értek meg mit nem, az az én hiányosságom, de legalább olvasni tudok. Ha viccesnek tartok egy véleményt azt is meg fogom osztani ezután is. A tied nem az, viszont zavart.

Úgyhogy ha nem feltétlenül muszáj ne erőltessük a beszélgetést.
2017. 04. 07. 06:12
topin
Amúgy minden csapatban vannak ST játékosok, csak mivel azokat a rostereket nem követed úgy mint a mienket, így ott azt gondolod hogy az adott játékos egy poszton depthnek számít és 4. vagy 5.-6. a sorban. Miközben ugyanúgy ST tevékenységéért vitték oda, de minden ST játékosnak van olyan pozija is, amiben pályára kerülhet ha kidőlnek előle. De ha ezen játékosok helyére, kizárólag Offense vagy Defenseban használható játékosokat hoznánk, akik ST képessége minimális. Akkor aztán lennénk bajban minden puntnál, kick offnál, mert az hogy ott yardokat nyerjünk és számunkra jó mezőnypozit szerezzünk, az bizony rajtuk múlik. És nem értem kit akarnál ide berakni, aki drágábban jön futó posztra pl, mint Bolden, de ugyanúgy nem kerül offense playekben a pályára amíg előtte egészséges a brigád. Ellenben többet keres és még ST-ben is szar. Vagy inkább olyat, aki sérülések esetén is beküldhető, de addig meg olcsón ST-ben minősget tesz a pályára és szerzi yardokat, igaz nem labdával, látványosan, hogy minden laikusnak is feltűnjön a megszerzett yard.
2017. 04. 07. 09:13
komzoz65
Ez látod érv. Ha így van, akkor ez egy trend - még ez sem igazolná, helyességét, de valóban egy komoly érv, ha mások is így csinálják. Nekem is eszembe jutott, megpróbáltam utánanézni, hogy mondjuk az Eagles alkalmaz-e ilyen specialistákat, azért ők, mert az elmúlt 3 évben kétszer őket rangsorolták az első helyre.

Mivel számomra elérhető helyen nem vezetnek statisztikát az ST snapekről, ennek nem tudtam a végére járni. De a cikkekben amit az éjjel átolvastam nem találtam utalást, kiemelést csak a rúgókra, meg a visszahordókra. Ettől még ez lehet igaz, amit mondasz.

Szerintem elképzelhető olyan, megoldás, volt és lesz is ilyen, és most minden fontosságát elismerve az ST játékosoknak, hogy ezeket a feladatokat olyan más posztokon mélységet jelentő játékosok látták el, gondolom ez belátható, hogy történt iolyen és fog is még történni. És az az egyetlen bajom és tovább nem ragozom, hogy Bolden tavaly nem jelentett mélységet az eredeti posztján. Az egy futás az semmi remélem ebben is egyet érthetünk. Ha lesz olyan futó, aki berakható a helyére meggyőződésem, hogy nem kerül a végső keretbe. Mivel semmi bajom valójában nincs vele, annak is szurkolok, hogy verekedje ki magának a 3. vagy 4. futó helyét. Az is rendben lenne.
2017. 04. 07. 19:53
topin
azért volt 1 futás, mert nem kellett tőle több (szerencsére), ha lett volna a helyén más, az se került volna többször pályára. Cserébe az ST-ben nem lett volna jó. Az egész kick offunk arra épül, hogy Gost rövidet rúg és így visszahordásra kényszerítik az ellenfelet, ehhez azonban az kell, hogy odaérjen a Gunner meg pár játékos, hogy megakadályozzuk 20-25 yardon belül a visszahordást, hogy legyen értelme ennek a stratégiának. Nem véletlenül működik pl ez is.

Amúgy érdekes hogy pont az Eaglest írod és ott nem találtál rá példát. Mert ennél nagyobb példa nincs is mint az Eagles..2006-os film, a Legyőzhetetlen! Kifejezetten egy spec team játékosról szól, aki minden más poszton esélytelen lett volna, ott meg csapatkapitányságig vitte. Szóval már évtizedek óta így megy ez, annak ellenére, hogy Te nem tudsz róla!

van az a mondás, a kacsa meg a víz példával, na az pont ide illik a mérhetetlen okoskodásodhoz, ami totál agymenés:)
2017. 04. 08. 18:34
komzoz65
Figyelj elég a suttyó tahóságaidból, kerülj messzire. Remélem ez tiszta sor. Mivel szeretem ezt az oldalt, nem írom le a pontos véleményem rólad, de ha lenne következő megjegyzésed felém, megteszem.
2017. 04. 06. 22:55
palesz42
Mondjuk Boldennek van azért 6 futott és 2 elkapott TD-je. A Denver elleni mekkora királyság volt...
Ismeri a rendszert, sokadik futóként és akár elkapóként is vészhelyzetben bevethető. ST-playa kis Off beütéssel:)
2017. 04. 07. 11:41
Arnold Patsenegger
Gondolom olcsóért maradt, amit csinál azt jól csinálja. A csapatnál elégedettek vele. Nem kell ezt túl gondolni. Én örülök, hogy marad.
2017. 04. 09. 09:16
April Wine
Brandon Bolden received $50,000 signing bonus on 1-year deal with Patriots. There is a $30,000 workout bonus. Counts $695,000 on salary cap.
Hozzászólás a(z) Brandon Bolden visszatér bejegyzéshez