Menetrend
Szavazás

Draft tippek

2008. 04. 19. 23:30
Szerző: temp
Kategória: Cikkek
A draft közeledtével egyre több mock draft, találgatás, és tipp jelenik meg. A pats.hu csapatánál is megpróbálkozunk egy pár draftot érintő kérdésre választ adni.
1) Lesz a trade az első kör 7. helyről? Bart Vernon Gholstonért feltradel a csapat. Boston Igen, Denver Broncos 1/12 + 2/12 Danna Igen. Fel a Kansas City Chiefs-el az 5. helyre. DoM New Orleans Saintsel cserélünk az 1/10-es helyre. fotoGRAFI Nem. gsn Igen, lefelé, 10-17. pick között valahová. viito Igen, lefelé a a New Orleans-szal. 2) Kit húzunk az 1. körben? Bart A legjobb pass rusher linebacker, a front 7 minden tagjának megkönnyítheti az életét. A rájátszásban megéreztük a pass rush hiányát, Colvin tökéletes helyettese lehetne Vernon Gholston. Boston 1/12. Branden Albert Danna Vernon Gholston. Nagy szükségünk van egy jó LB-re és miatta trade-elünk fel. DoM Branden Albert (OG), Neal kora és sérülése miatt, nem tudom lesz-e még stabil kezdő valaha, valamint Hochstein sem lesz fiatalabb. fotoGRAFI Leodis McKelvin gsn Egy új nevet dobok be ezúttal: Antoine Cason, CB, Arizona Cason most kezdett felfelé száguldani a draft boardokon a korábbi fix 2. körös besorolása után. 4,49-es idejével a combine-on bizonyította, hogy több mint cover 2-ben használható zóna CB. Nem lesz gondja emberfogásban sem. Ez pedig tökéletesen alkalmassá teszi arra, hogy a Pats védelmében kezdő CB lehessen. Cason tavaly kijöhetett volna a draftra, de visszament, hogy megszerezze a diplomáját, és befejezze azt a munkát, amelyet a University of Arizona futballprogramjának helyreállításáért vállalt. Az NCAA legjobb CB-jének választották, megnyerte a Jim Thorpe Awardot. Tavaly egy sajtótájékoztatón edzője a személyiségét Tedy Bruschiéhoz hasonlította, mint ismert, Bruschi is az Arizona egyetemre járt. Bár tavaly még nem hozhatott létre saját nevén alapítványt, megtette ezt egyik már végzett ex-csapattársa révén. Alapítványa, a Cason Cares Foundation a rákban szenvedő betegek gyógyítását támogatja. A Patriots először nem a Gillette Stadiumban látta vendégül, hanem a szakmai stáb az ország másik végébe (Tucsonba) repült, hogy megnézze magának. Április elején már másodszor találkozott a csapattal, immár a Gillette Stadiumban. viito Leodis McKelvin. Asante távozása után mindenképpen szükség lesz egy stabil franchise hátvédre. 3) Ki lenne az a játékos, akit semmiképpen nem szabad kihagyni, ha elérhető az 1/7. helyen? Bart Vernon Gholston Boston Számomra egyértelműen Chris Long a legnagyobb idei prospect Danna Vernon Gholston DoM Chris Long fotoGRAFI Darren McFadden gsn Nincs ilyen játékos. Mély a draft class, és csupán Jake Long, Chris Long és Glenn Dorsey emelkedik ki. Közülük Dorsey, mint 3 technique DT, nem igazán alkalmazható a Patriots sémájában. Jake és Chris pedig bőven nem lesz elérhető a 7. helyen, ők lesznek előreláthatóan az első 2 választás. Az utánuk következő, Pats sémájában is alkalmazható emberekből Gholstont, Riverst és McKelvint is hasonló értékű játékosnak gondolom jelenleg, tehát nem tudok nevet mondani. viito Jake Long számomra az a játékos, akitől a legtöbbet lehet várni az elkövetkező években, bármelyik csapat is draftolja a támadójáték alappillére lehet éveken át. (A Patriots számára azonban egyértelműen Gholston lenne az, akire a legnagyobb szükség van.) 4) Milyen posztokra húz a csapat az első 3 körben? (nem sorrendben) Bart LB, CB, OT, S Boston CB, ILB, OG, OLB Danna LB, CB DoM G, CB, TE, RB fotoGRAFI CB, LB, OL gsn CB, ILB, OLB, TE viito CB, RB, OT, LB 5) Bill Belichick patriotsos pályafutása során a legkorábban az 5. kör, összesítésben 170. helyén draftol eddig linebackert. Lesz e idén korábban draftolt LB? Bart Igen. Ha nem Gholston, akkor a 4. kör környékén. Boston Ha nem így gondolnám akkor is hivatali kötelessége egy Lofton fannak: Curtis Lofton 2/12. Danna Igen, 1. körben. (Gholston, Keith Rivers) DoM Igen, de az 5. körben. fotoGRAFI Curtis Lofton a 2. körben. gsn Igen, a második kör végén vagy a harmadik kör elején, esetleg mindkét alkalommal is. viito Igen. 6) Érkezik-e RB a csapathoz a draftról? Bart Nem. Boston Andre Callender 6.-7. kör Danna Nem. DoM Igen, Ray Rice. fotoGRAFI Nem. gsn Nem. viito Igen. Chris Johnson kíválóan illene a Patriotsba, ha lesz esély az ő megszerzésére, akkor nem fogják kihagyni. 7) Cserélünk-e idei picket jövő évire? Bart Igen. Boston Nem. Danna Nem. DoM Igen. fotoGRAFI Maximum valami hátsóbb kört. gsn Nem, ez a class nagyon mély, még a végén is hihetetlenül értékes játékosok vannak, nem éri meg a jövő évre spekulálni, jóval gyengébb class várható. viito Nem. Természetesen, ha valaki kedvet érez a 7 kérdés megválaszolására, akkor a hozzászólások között várjuk mindenki véleményét!

Hozzászólások

2008. 04. 20. 09:38
TÖRÖLT
HY!!Ez mind jo hogy összeirtátok,de a kérdésem a következő lenne:ha tradelnénk akkor kit adnánk oda???Draftjogot az biztos de engem inkább az érdekelne kit áldoznánk fel a keretből???
2008. 04. 20. 09:41
A trade-nél itt csak draftjogkról van szó.
2008. 04. 20. 09:49
TÖRÖLT
Azt hittem hogy játékoscseréről van szo ezzel kapcsolatban.Akkor ez nem olyan mint az NBA draftjog+játékos=jó játékos!!!!Köszönöm szépen a helyreigazitást DoM
2008. 04. 20. 10:51
temp
De Martino: itt mi csak draft pick cserére értettük, mert a játékos <-> pick csere megjósolhatatlan.

Viszont az NFL szabályai lehetővé teszik, hogy idei, jövő évi picket, valamint játékost csereberélj bármilyen konstrukcióban. Tehát lehet olyat csinálni, hogy mondjuk egy 3. körös pickért meg egy játékosért kapok egy idei meg egy jövő évi picket, szóval itt is van az, ami az NBA-ben, hogy pick+játékos=még jobb játékos, vagy több jó játékos.
2008. 04. 20. 11:55
a5
nem hiszem hogy aktuális lenne hogy bárkit is elcserélnénk valaki másra vagy draftpick-re.
egyébként én is trade-re tippelek, abból nagyon jól kijöhetnénk. 2 első közepe-második közepe játékos többet érne szerintem mint akár Gholston.
még esetleg azt tartom elképzelhetőnek hogy idei draftpicket veszünk jövő éviért cserébe, bár ha tényleg ilyen erős az idei class akkor nem hiszem hogy ebben sokan benne lennének.
2008. 04. 20. 12:00
zo72
Tippem:
1, nem
2, CB: McKelvin (ha már nincs akkor: DRC vagy Jenkins)
3, Gholston
4, sorrend: CB,LB,TE,LB
5, 63. helyen (2 kör)
6, nem
7, igen
2008. 04. 20. 12:00
Gabesz
A Dallas 2 első körös pickjére nem lehetne elcserélni a mi 1/7-esünket?Ha jól tudom nem áll túl jól a Dallas cap spaceben.
2008. 04. 20. 12:02
Szabotomy
Érdekes vélemények és azért jó sok eltérés is van köztük! :)
Azért mindenki Lb Picket vár szinte,de jó felvetés a TE & a S kérdés is.
Utána néztem már hogy állunk safety-kből:
http://www.patriots.com/team/index.cfm?ac=rosters&print=yes
van épp 5,ebből 2 minőségi,viszont TE csak 3 van!Na jó Vrabel még 1 fél hozzájuk! :) De szerintem 1 minőségi játékosra mindenképp szükség lesz ezen a poszton is!
2008. 04. 20. 12:14
a5
igen, sok need van, ezért nem érné meg a feltrade, szerintem.
2008. 04. 20. 12:15
Boston
A Dallas szerintem pont a hulladék állapotban lévő cap space miatt nem fog feltrédelni. Bárkit húzna 1/7-en iszonyat fizetést kéne adnia neki, ráadásul égető need talán csak RB poszton van náluk, annak meg kicsi az esélye, hogy RunDMC még porondon lesz amikor mi jövünk, a többi futó pedig reach lenne ezen a helyen.
Az én véleményem szerint a Dallas arra fog törekedni, hogy a hátsó pickjét elcsereélje egy jövő évi első körösre, hátha addigra helyreáll az a cap :) De simán lehet, hogy tévedek és pont az ellenkezője fog történni. Ehhh imádom a draftot :)
2008. 04. 20. 12:21
a5
Boston, az egyper7es pick-nél nem lenne drágább a két későbbi elsőkörös együtt?
2008. 04. 20. 12:27
Boston
Megmondom őszintén, hogy nem tom. De erős a gyanúm, hogy jóval drágább az 1/7 :) Majd megnézem a tavalyi fizetéseket. De ha ekkorát trédelne is fel a Dallas, azt valszeg olyan csapattal tenné, ahol még McFadden elérhető. De ez csak az én okoskodásom...
2008. 04. 20. 12:47
temp
draft pickek pontértéke

a fenti táblázat tartalmazza a draft pickek körülbelüli értékét. Persze nem szentírás, tehát ha valaki 500pontnyi picket cserél egy 300-asra meg egy 260-asra, akkor nem feltétlen eszméletlen lehúzós a csere :)
2008. 04. 20. 12:47
Boston
Tavaly:
1/7 Adrian Peterson 5 évre 40 misi

vs

1/22 Brady Quinn 5 évre 20 misi
1/28 Joe Staley 5 évre 10 misi

Jól sejtettem, pedig két jól fizetett poszton húztak hátrébb is...
2008. 04. 20. 12:49
temp
ez alapján az 1/7 1500 pontot ér.

dallas:
1/22 = 780
1/28 = 660
----------
össz = 1440
2008. 04. 20. 12:50
temp
A két első körös Dallas pick kb pariban van az 1/7-el értékben, de szerintem az is egy nagy balfék, aki két ilyen jó picket ad 1db 1/7-ért :) Én simán kiegyeznék ezzel az üzlettel :)
2008. 04. 20. 12:53
Boston
Én ezért gondoltam letrédre a Denverrel... Igaz, hogy a pontszámítás szerint mi egy picit jobban járnánk, ők viszont az idei DT classból messze kiemelkedő két tackle közül (Dorsey és Ellis) valszeg behúzhatnák az egyiket. Ez pedig sokkal többet ér, mint az a "szaros" 60 pont különbség ;)
Persze amennyi needje a Denvernek idén van...
2008. 04. 20. 13:20
Csabiii
Hát akkor a Denver biznisz-hez hozzácsapunk még egy 3. körös pick-et :)
Node komolyra fordítva a szót Boston trade elképzelése nekem is nagyon tetszik, annyi különbséggel, hogy az 1/12-vel nem Albert hanem az egyik elit CB érkezne, 2/12-vel pedig "természetesen" Lofton. Ha bitang mázlink van akkor a szívműtétje miatt Groves lecsúszik a 2/31-ig... Nah de itt már bilibe lóg a kezem :D
2008. 04. 20. 13:21
Úgy látom, nem sokaknak mozgatta meg az agyát az Antoine Cason pickem. :P :D Köztudott, hogy minden évben van egy olyan játékos, akit tehetsége alapján első körös prospectnek tartok, de szinte minden más elemző azt mondja róla, hogy nem elég gyors, nem elég ügyes, stb... Én meg azt mondom rá, hihetetlenül alulértékelt. Tavaly Eric Weddle volt ilyen, akiért végül a Chargers feltradelt a második kör elején, és nem csináltak vele rossz boltot. Jövőre már kezdő S lesz, és csapatkapitány másodévesen !!! Az az igazság, hogy őt kellett volna Meriweather helyett draftolnia a Patsnek... Szimplán azért, mert hihetetlen a futballintelligenciája, míg az Meriweathernek olyan nincs. Nemcsak a játéka miatt, de az emberi oldal miatt is. Olyan, hogy képes a csapat vezérévé emelkedni, míg Meriweather... Egy év után is látszik, hogy ő lett volna a jobb pick (ki ne emlékezne az AFC Div körben Weddle Colts elleni Intjére az 1 yardos vonalon, Peyton majdnem agyvérzést kapott :D ), 2-3 éven belül pedig még nyilvánvalóbb lesz. Ugyanilyen játékosnak tartom Casont.
Egy interjú vele:
http://www.nfldraftcountdown.com/interviews/antoinecason/antoinecason.html
Illetve egy videó a sajtótájékoztatójáról, amikor bejelentette, hogy visszatér az egyetemre az NFL helyett tavalyról:
http://www.youtube.com/watch?v=H-7O0hacgFE
És mégegy kis klip róla collegeból:
http://www.youtube.com/watch?v=2v0o1g52Cvk&feature=related
2008. 04. 20. 13:31
Csabiii
Weddle-ről csak annyit, hogy nem volt ő az elején annyira alulértékelt. A korai mock-okban rendre szerepelt az első kör vége felé, és sokszor hozzánk volt írva... Aztán ahogy teltek a hetek szépen lassan kikopott az első körből, ennek nyílván volt valami oka, aki tudja úgyis megosztja velünk :)
2008. 04. 20. 13:34
A Combine előtti mockok sohasem irányadóak, ezt jegyezzük meg. :)
2008. 04. 20. 13:44
temp
Merivödörrel az a baj, hogy kicsit úgy érzem, BB beleszerelmesedett valami miatt. Szvsz lett volna több jó pick is a helyére, de valami miatt nekünk pont ő kellett. Azt, hogy mit fog nyújtani az évek alatt majd eldönti a jövő, Rodney apóra is mondják, hogy nincs elég esze, aztán mégis mire vitte :)
2008. 04. 20. 13:48
Na azért. :D Rodney Harrisonnak igenis van játékintelligenciája, nem is akármilyen. Néha tényleg túlspanolja magát, de maximum ennyi. Én sajnos Meriweathertől még alig láttam normális megmozdulást, azért mondom, hogy nincs meg a játékintelligenciája (hozzáteszem egyetemen se volt meg... :S), de tényleg majd az idő eldönti...
2008. 04. 20. 14:02
temp
érdekes egyébként, hogy szinte mindenki vár LB-t a draft elején (első 4 kör), de ez már az elmúlt években is így volt, BB meg rendre ellenállt a nyomásnak.
2008. 04. 20. 14:08
Boston
Tévedsz gsn (végre). Az én fantáziámat igenis megmozgatta a Cason féle pick lehetősége. Igazából Flowers, Cason és Lee azok a CB-k akik nekem szimpatikusak. Cason és Flowers két olyan corner akik sokkal sokkal gyorsabban játszanak annál, mint amit a mért idejük alapján gondolnánk. Flowers ebben talán még jobb is. Viszont Cason teljesen NFL kész playa, rengeteg college tapasztalattal (ráadásul főleg zónában). Szal én a két CB közül örülnék valamelyiknek (Cason-nek talán picit jobban mert azonnal kezdhetne is akár), de az meglepett hogy ennyire felkúszott a power rankingokon (igazából már azt sem értettem, hogy miért csúszott le...). Ha lesz letréd jöhetne akár az első körben is.
Lofton az én mániám, de kábé nulla az esélye, hogy behúzzuk, mivel pont abban a tartományban dog valszeg elkelni aminek a környékén nincs pickünk. De tartom, hogy a legjobb 3-4 ILB a drafton, igazi Pats type playa ;) Erin Hendersonban viszont nagyon bízom, mert hihetetlen sokoldalú és közel járt 1etemre...
2008. 04. 20. 14:17
Az lenne az álomdraft, azt hiszem, hogy lenne egy 5-10 helyes letrade, és ott siekrülne egy CB-t behúzni. A trade keretében kapna a Pats egy 2. kör eleji picket, ott egy ILB, mondjuk akár Lofton, a 2. végén meg egy OLB. :D
Csak hát, ismerve a csapatot nem valószínű, hogy így lesz. :D
2008. 04. 20. 14:20
Boston
Henderson tudna OLB-t is játszani nem? Nem sokkal kisebb mint Rosey ellenben fényévekkel gyorsabb... Az Erin féle pick egyre szimpatikusabb nekem. Érte még akár a 2/31-ről is fel lehetne trédelni mondjuk a 3/31 odaadásával...
2008. 04. 20. 14:25
a5
reméljük idén az lesz a meglepi hogy nem lesz meglepi...:)
2008. 04. 20. 14:27
:D :D :D
Igen, Erin minden LB poszton tud játszani mindenféle rendszerben. Sőt, még QB-t is tud, ha nagyon kell. LOL :D
2008. 04. 20. 14:28
temp
az tök jó lenne, mert akkor goal line szituban Erin passzolhatna Vrabelnek, miközben Seau blokkol FB pozicióból... :D
2008. 04. 20. 14:30
Na persze. :D Bár, miért ne. :D :D
Eredetileg a Maryland QB-ként recruitolta és első, redshirted évében a scout team QB-je volt. Aztán rájöttek, hogy csak van valami benne EJ-ből. :D
2008. 04. 20. 14:31
temp
Miért ne? gondolj bele, lassan egy-egy goal line szitunál a fél védelem a pályán lenne :D

bár, ha ezt tökélyre akarjuk fejleszteni, akkor hozzuk vissza a veterán CB-et Troy Brown is :P
2008. 04. 20. 14:33
a5
egyébként baromi érdekes hogy hogy változtak a mock draftok... az elején mindenki lb-t várt, Gholstont, Riverst, aztán volt egy cb hullám, Cromartie, McKelvin, most meg sok szakértő inkább azt mondja hogy a támadófalat kell erősiteni, mondjuk Alberttel... kivétel Boston aki kitart Lofton mellett :) jó kis draft lesz.
2008. 04. 20. 14:40
temp
A5: a legelején ugye mindenki James Laurinaitis-t várta a mockokban az 1/2X helyen, ahova a 49erst várták. Aztán ahogy a 49ers mélyrepült, úgy jött fel JL is, volt, hogy az 1/5-re jósolták, ami azért egy csöppet túlértékeltnek tűnt (kicsit úgy látszott, hogy a mock készítők beleszerelmesedtek ebbe a Laurinaitis a patriotsba pickbe, és nem eresztették volna akkor sem, ha az 1/1-en húzunk), viszont ugye ő maradt még 1 kört az NCAA-ben.

Ezek után jött a CB hullám, ami Asante távoztával szerintem elég logikus, a baj az, hogy kezdenek rájönni, hogy 1/7-el CB-t húzni főleg egy ilyen mély deepthből lehet, hogy kicsit túlértékelt lesz, itt inkább valami olyan ember kellene, aki máskor nehezen elérhető a Patsnek (ugye nem valószínű, hogy a következő 2-3 évben 20-on belül draftolunk, az meg még valószínűtlenebb, hogy TOP10-ben). Ekkor jött a falember elmélet, mondván, hogy egy jó OL/DL ember mindig jól jön a csapatba, legfeljebb valamelyik öregebb játékostól megválunk majd az OL-ben.
2008. 04. 20. 14:47
temp
a5: azért ne jelentsük ki senkiről a draft előtt, hogy így vagy úgy tenne, ennyire vagy annyira pénzéhes. Szerintem Samuel lelépése teljesen normális dolog volt (az nem, amit hisztizett, meg nyilatkozott körülötte). Asante megfogta az isten lábát azzal, hogy idén ő volt messze a leginkább neves FA a DB piacon, és a TOP5 FA-ban is benne volt szerintem. Ezt pedig ki kellett használni, mi sosem fizettünk volna neki annyit amennyi.

Az NFL-ban nagyon nagyon gyorsan örökre végetérhet valaki pályafutása (nézd meg a Bills szerencsétlen TE-jét), itt akkor kell megkeresni a nagy pénzt, amikor lehet, nem ér rá valaki 2-3 évet várni még vele.
2008. 04. 20. 14:51
a5
viito, nem akartam előre leirni őket, csak azt mondtam, ami szerintem reális felvetés is, hogy aki vezérré válik a pályán, az öltözőben, az nagyobb eséllyel marad a csapatnál, akár kevesebb pénzért is és válik inkább a klub ikonjává. vannak olyan játékosok akiknek ez fontosabb mint hogy több pénzt keressenek. az ilyeneket pedig gyűjtsük be mi! :) emellett szerintem, főleg DRC agyon vannak sztárolva, pláne annak fényében hogy mennyire sok jó CB van idén.
2008. 04. 20. 17:53
sziszko
gsn: Csak szeretném jelezni, hogy én valamelyik hozzászólásban már 1 hónapja felvetettem Cason nevét.
2008. 04. 20. 19:58
Justicar
Szerintem igazából egy jó CB-kell. Samule és Gay távozásával igen komolyan sérül a sencondery. Én igazából Leodis McKelvin-t húznám és 2-3 köreb LB-ket. Az első körben főleg a LB-ket és CB-ket foognak húzni. De nekünk szerintem CB kell főleg!!
2008. 04. 21. 13:46
zsesszi
nem lenne semmi bajom Asantéval, és a távozásával, ha elkapja az a nyamvadt labdát az SB utcsó perceiben...nekem valahogy soha nem volt egy nagy kedvencem..

ezt viszont most találtam a Mesterről:
http://i185.photobucket.com/albums/x107/texascudaguy/darthbillechick.jpg
2008. 04. 21. 21:16
balint
az álomdraft nem 1.körben Gholston lenne,utána feltétlenül 1 CB,a legjobb McKelvin de kizárt h elérhető lesz így
2008. 04. 21. 21:20
balint
a számomra szontén szimpatikussá vált Cason lenne a megfelelő választás..bár lehet h inkább Lofton kéne,de akkor nem kell feltétlenül Veronon és 1.körven így ledraftolhatnánk McKelvint:Dakárhogy is lesz nagyon érdekes lesz..már alig várom:D
2008. 04. 22. 18:31
a5
a hirek szerint Jake Long és a Miami ma bejelentik hogy ő az első pick.
Hozzászólás a(z) Draft tippek bejegyzéshez