Menetrend
Szavazás

Easley elbocsátva

2016. 04. 13. 22:44
Szerző: tuci-tuci
Kategória: Hírek

A New England Patriots nem tart igény a csapat 2014-es első körös választottja, Dominique Easley további szolgálataira.


Easley
Ez a lépés még akkor is váratlanul jött, ha tudjuk hogy karrierje eddigi mindkét évében IR-re került a szezon során. A várakozások szerint Easley lett volna a csapat első számú passrusher DT-je az idei szezonban is és nem világos hogy ki fogja tudni átvenni a szerepét egyelőre.
Elküldésével ráadásul 2 millió dollár bennragad a sapkában (ha minden igaz :S).


Az új információkkal majd frissítem a cikket.

Forrás: ESPN Boston

Hozzászólások

2016. 04. 13. 22:59
Whitealert
Nem tudom megérteni ez miért kellett. Ennyire tönkrement volna a srác teste? Vagy esetleg balhézott? Nem olvastam semmi ilyesmiről.
2016. 04. 13. 22:59
cspeti98
https://twitter.com/pp_rich_hill/status/720351068404600832
2016. 04. 13. 23:14
Whitealert
Köszi a választ! Lehet, hogy tényleg pályán kívüli problémák vannak vele, mert első körös picket nem dobunk ki így az utcára. Még Dobsont is dédelgetjük, aki 2. körös és már rég nem lenne helye a csapatnál.
2016. 04. 13. 23:02
nosbiglem
Itt valami más lesz a háttérben!
2016. 04. 14. 00:13
hopi46
Állitólag (ESPN) Dola, Wiiliams,Dobson és Bostic cut-ja is a levegőben lóg.
2016. 04. 14. 00:14
Na végre. DoM-mal ellentétben soha nem voltam támogatója a fiúnak. Az egyetlen játékos volt akiért szurkoltam, hogy ne kerüljön hozzánk. BB utóbbi évek legnagyobb bustja.
Nagyon sajnálom azt az első körös picket.
2016. 04. 14. 00:32
piszkosfred
Pedig ez nagy szó BB-nél amennyire szarul draftol
2016. 04. 14. 09:04
Arsenal
Volt már azért B.B-nek olyan első köröse, aki szintén alig játszott, állandóan sérült volt. Valami 3 nevű gyerek!!!
2016. 04. 14. 11:41
komzoz65
Ezt ki mondja? Finoman szólva is erős. Minden komolyabb elemzés szerint BB 3-4. legjobban draftoló a ligában. Seahawks, Packers, Patriots. Ha valóan gyengén draftolna, akkor közelébe sem lehetnénk az elért eredményeknek.

Persze sosem lesz minden dobás hatos, de azért az átlag korántsem rossz.

A konkrét üggyel kapcsolatosan eleve komoly kétségek merültek fel amik ezúttal jogosnak bizonyultak. Ez egy teljesen hibás döntés volt. Akárcsak Hernandez,amit én a legsúlyosabb tévedésnek tartok.
2016. 04. 14. 12:14
piszkosfred
Én mondom :DD
Én nem vagyok komoly elemző és nem tudom a többiekhez képest milyen a mi draftunk ezt elismerem. Annyit tudok, hogy az elmúlt években a 2-3. körünk olyan volt mintha nem is lett volna, nem tudtunk húzni egy normális WR-t vagy CB-t, és igencsak gyűjtöttük a gazdag kórházi előtörténettel rendelkező játékosokat.
Az elért eredmények pedig - véleményem szerint - messze nem a kiváló draftoknak, hanem edzői zsenialitásának és annak köszönhető, hogy olyan játékosokból hozza ki a maximumot, vagy még annál is többet, akikről máshol már lemondtak.
2016. 04. 14. 15:07
komzoz65
Most gondolj bele tényleg abba amit írsz, ne is foglalkozzunk a statisztikákkal. Nem vagyunk átlagos csapat tartósan. Nincs sok helyünk a sapka alatt, ezért Moss volt az utolsó akit sztárnak lehetett nevezni aki ideigazolt. Marad a kukázás, meg a draft ( és vidéke). az utóbbi is rendre szar pozícióból.

Ha ezek közül egy is átlagos lenne lehetetlen lenne tartósan az élmezőnyben maradni logikailag is.

Nyilván egy-egy zseniális pick rengeteget jelenthet. Brady, Minitron, Gronk. BB már csak Gronkkal megelőzte a a GM-ek felét, akik bár előbb húzkodnak nem tudtak soha exta klasszist igazolni.

Ezek mellett átlagos vagy átlagosat meghaladó a roster beépítési és kezdő játékosi arányunk. Ami azt jelenti, hogy kiemelkedő csapatunkhoz olyan arányban tudunk a végéről húzogatni, mint akik gyenge csapatukba építik be az elejéről húzott játékosokat.

Nekünk egy ilyen alapvető területen nincs lehetőségünk közepesnek vagy pláne ahogy írtad szarnak lenni. Ez lehetetlen. Nem lehet gyenge egyetlen területünk sem, mert az már rég kiütközött volna.

Ami messze nem jelenti azt, hogy nem követünk el akár durva hibákat is bármelyiken.

2016. 04. 14. 18:57
kolok
Ez akkor lenne igaz,ha nem lenne FA tevekenyseg,mint mondjuk a Packersnél. De nalunk a csapat sikeressegehez az is nagyban hozzajarul,eleg csak megnezned,hogy mekkora az arany a sajat magunk altal draftolt jatekosokbol illetve hogy kiket igazoltunk(Dola,Lewis,Hicks,Revis,Browner,Lafell,Branch,vagy regebbrol Ninko,Welker,Moss)
2016. 04. 15. 09:39
komzoz65
A listádon van néhány meghatározó játékos és néhány kiegészítő ha melléjük tesszük a draftoltakat egyértelmű, hogy a draftoltjaink a meghatározók, egyértelműen. De nem ragozom tovább mivel nem életcélom, hogy a nyilvánvalóról meggyőzzelek.
2016. 04. 15. 12:40
Lucius
Szerintem igazad van. Pont így gondolom én is. A Pats átlagos vagy jobb draftoló.
2016. 04. 15. 12:39
Lucius
Azért Butler nem olyan rossz CB... és tavalyról még van, akiről még nem tudjuk milyen.
2016. 04. 14. 13:20
kolok
Ehhez vmi forrást tudsz esetleg? Mert sztem teljesen átlagosan draftoló csapat vagyunk ,legalább annyi mellényúlással,ahány jó húzással,sőt a 2.-4 körökben sztem még rosszabb a mutatónk.Sztem az hogy baromi jó draftoló csapat lennénk az nem több mint urban legend.Az hogy ennek ellenére ilyen sikeres a csapat az nyilván BB edzői kvalitásainak és néha zseniális kukázásainak is köszönhető
2016. 04. 14. 20:41
BaP
A Pats jó esetben átlagos draftoló.
Nem tudom, milyen statról beszélsz.

A WR és CB posztokon szinte alig van használható draft tevékenységünk nagyon rég óta. Ha a hátsó körökben, meg az undrafted játékosoknál nem lenne szerencsénk, elég rosszul néznénk ki.

Gronk, HT, Collins, meg tán néhány o-fal játékos, akit az elején hoztunk el, és tényleg valamire való játékos lett belőle.

Emellett nem tudom milyen scout van a Patsnál, aki a Gators-ra figyel, de az a visekedési dolgokkal elég jól gondban van.
Easley, Spikes, Hernandez mind tehetséges Florida Gators-ból vedlett át NE mezbe, nem sikersztori egyik se, mert mindhárom idióta volt off the field, emiatt estek ki.

Én ezt az Easley 1st round-ot akkor se értettem, az öreg is csak azzal érvelt, hogy a Seahawks elől csorta el, pedig már akkor elmondta mindenki, hogy injury prone.

Elpazarolt 1st rounder ... Meg 3 milla cap space
2016. 04. 14. 08:58
kolok
Teljesen egyetértek Veled,Ras-I mellett ez BB és a scouting csapat legnagyobb mellényúlása az utóbbi években,dehát ők is emberek,hibázhatnak és hibáznak is néha.Igazából azt nem értem,hogy Easleynél,ha a dupla ACL műtétek mellett character issues is volt,akkor minek kockáztattunk,persze lehet hogy az egyetemen még nem volt ilyen jellegű gond.Most még elég keveset tudunk,később okosak leszünk.Szerencsére idén a draft class pont DT poszton elég jó,így Easley pótolható,persze a kidobott picket ez nem hozza vissza.
2016. 04. 14. 00:32
hopi46
Easley a 2 szezonban a meccsek kb. 25%-ban vett részt, összesen(!) 25 tacle és 5 sack, közel 3,5 millió dollárért.
Megtartása szvsz luxus.
2016. 04. 14. 00:33
hopi46
2016. 04. 14. 03:32
kisdef
A teljesítménye miatt biztos nem tették volna ki, óriási potenciál volt még benne, ugyanakkor az egyik Pats játékos szerint Easley "locker room cancer" volt és nem volt számára meglepő az elbocsátása.

"But Easley is not a total bust from a football sense, as he was starting to blossom as an interior pass rusher in 2015. Though he only had two sacks in 11 games last season, Easley was the most productive interior pass rusher in the NFL, according to Pro Football Focus.

Easley pressured the quarterback once every six pass rushes in 2015, best among defensive tackles in the NFL, ahead of players such as Aaron Donald and Geno Atkins (although Easley had a much smaller sample size — 210 pass rushes compared with a little more than 500 for each of those players)."
https://www.bostonglobe.com/sports/patriots/2016/04/13/patriots-release-dominique-easley/VxfcDYPp0ieEh0mDVBRp5H/story.html
2016. 04. 14. 01:50
topin
A cikkben van egy durva elírás, ezt javíthatnátok. Ugyanis az egyenlőre, azt jelenti döntetlenre, egálra. Az egyelőre teljesen mást jelent, tudom csak egy betű eltérés, de totál más szó és semmi értelme így a mondatnak.

és Easley nem a teljesítménye miatt lett kirakva, sőt a sérüléseknek sem volt ehhez köze..

Sajnos nálunk már nem fog kiderülni, mennyit tudott volna hozzátenni a védelemhez idén..Szvsz parádézhatott volna végre.

Mi már jó ideje nem azonnali játéklehetőségre alapozva draftolunk, bármelyik posztot is nézzük. Collins egy évig alig látott pályát, HT első évében olyan homály volt, hogy kb mindenki elzavarta volna. Easley sérült listára kerülése miatt nem mutatott többet, pedig már tavaly is biztató volt és nagyon úgy tűnt, hogy a 3. évére kell produkálnia valami nagyot.

2016. 04. 14. 04:58
_Demetrius_
Ez a csapat, olyan mint egy roncsderbi autó a forma 1-es kocsik között! Nem csillog, nem szép, de ver mindenkit és büszke rá az ember, csak amikor jön egy ilyen.... ne már!!! Egy tradet megért volna ha nekünk nem is kell! Fordítva forog a kormány!
2016. 04. 14. 07:34
zozo692
2016. 04. 14. 09:17
csasziqf
En azt olvastam, hogy nem volt hajlando a csapat trainer-i csapataval dolgozni. Es kulon vegzett minden munkat. Nem volt csapat jatekos. Sokat problemazott es kivetelesnek kepzelte magat.

Nem tudom igaz e vagy sem, de meg a draft idejen eltitkolta, hogy tobb kisebb serulese volt, ami csak az ujonc minicamp-n derult ki 2014. Infomarcio szerint ezek a serulesek abbol fakadtak, hogy halalba verte a kutyajat, az allaton el is kellett altatni.

Nem tudom mennyire kamu mennyi benne az igazsag...
2016. 04. 14. 09:30
Boston Globe:
“Saw that coming,” one of Easley’s former Patriots teammates said upon hearing the news. “Injuries and locker room cancer.”

http://www.bostonglobe.com/sports/patriots/2016/04/13/patriots-release-dominique-easley/VxfcDYPp0ieEh0mDVBRp5H/story.html
2016. 04. 14. 09:31
nszgergo
ejnye ezt a pazarlást... azbitosh tehetséges, vessen magára ha eldobja...
biztos felszedi vki majd, de az is nagy marha, mert ha itt nem kell...
2016. 04. 14. 09:32
nszgergo
jav: az biztos, hogy tehetséges
2016. 04. 15. 08:20
racc88
2016. 04. 15. 09:41
FunHun
Hozzászólás a(z) Easley elbocsátva bejegyzéshez