Menetrend
Szavazás

Ellenőrző - Rájátszás 1. kör

2013. 01. 15. 10:52
Szerző: GRAFI
Kategória: Ellenőrző

Elkezdődött az év végi vizsgaszezon. Aki sikeresen veszi az akadályt, mehet a következő vizsgájára, aki nem az a következő szezonban újra próbálkozhat. A Patriots gárdája az első felmérőt sikeresen abszolválta, a rájátszás első körében 41-28-ra legyőzve a Houston Texans csapatát.

Edzői stáb:     5,

Bill Belichick tudta, hogy miről beszél egész héten. Talán elcsépelt szólás, hogy -- "készülj fel bármire" -- de Belichick ezt hangsúlyozta a héten, és neki lett igaza. Ki dondolta volna, hogy a Patriots ennyire hamar elveszti a meccsen Rob Gronkowskit és Danny Woodheadet? A támadósort át kellett alakítani, és az edzői gárda képes volt erre. Habár Belichick elvesztette a meccs egyetlen challenge-ét, de abban a szituációban nehéz lenne őt ezért hibáztatni.

Passzjáték:     5,

A Patriots 13.8 yard/elkapás átlaga a negyedik legjobbja a szezonban, és még impresszívebbé teszi ezt Gronkowski kiesése anélkül, hogy bárivel hozzájárulhatott volna ehhez. Brady új trükköt mutatott be a régi játszótárssal - egy 47 yardos mélységi passzt adva Wes Welkernek, míg a running back Shane Vereen a támadósor új fegyvere lett. A legfontosabb, hogy Brady nem adta el a labdát, és a támadófal csak egy sacket engedett a mérkőzésen. Az egyetlen, ami felróható nekik, hogy ezt a negyedik negyedben, egy harmadik kisérletes szituációban tették, ami két TD-nal végződő Texans támadás között volt.

Futójáték:     5,

Az egység 5.1 yardos átlagot produkált, felváltva használva Stevan Ridleyt és Shane Vereent, a  tavalyi draftoltjaik közül kettőt,  miután Danny Woodhead kiesett az első támadást követően. A tény, hogy sem Ridley, sem Vereen nem vesztett labdát, csak plusz volt. Ami miatt nem kapták meg a maximális osztályzatot, az az öt futás, ami nulla, vagy negatív yardot hozott.

Passz elleni védelem:     4

A végső statisztika egy kicsit csalóka, hiszen Matt Schaub 34 passza talált célba 51-ből, amivel 343 yardot és 2 TD-t termelt. De mint már megszokhattuk, az egység akkor rukkolt elő a nagy játékkal, amikor a szükség volt rá. Jelene esetben Rob Ninkovich interceptionjéről van szó, amit a Texans harmadik negyedbeli támadásakor szerzett, és amit a Patriots 7 pontra váltott. Összességében a Texans passzjátéka jobb volt, mint ahogy a mérkőzés alakullása mutatja, de a New England ezekkel a játékokkal megfelelően kontrollálta az eredményjelzőre kerülő pontokat.

Futás elleni védelem:     5,

A Texans akcióterve egyértelmű volt: használjuk Arian Fostert. Tény, hogy nem nagyon tudnának mást használni, hisz a tartaléák labdcipelő Ben Tate és Justin Forsett sem volt látható a pályán. Az első negyedben Fosternek négy futása volt, összesen 3 yardért. Fontos volt nem engedni a Texansnak, hogy megalapozza a futójátékot Fosterral már a mérkőzés elején, mégha végülis 90 yardot és egy TD-t hozott a 22 futása során.

Speciális csapatrész:    0 ( nálam: 2 - a szerk.)

Az első értékelhetetlen teljesítmény a szezon során. Először is: engedték a houstoni Danieal Manningmek, hogy a kezdőrugással 94 yardot haladjon vissza, amivel a Patriots egysége hagyta a Texansnak, hogy azt csinálja, amit a 14. héten is szeretett volna: gyorsan a lovak közé csapni. Másodszor: Ismét Manninghez rúgva a labdát, hagyni neki hogy 35 yardnyit hordja vissza azt a Patriots TD-ja után a második negyedben. És harmadjára megint Manning és engedni neki egy 69-yardos kick returnt a negyedik negyedben. A mérkőzés után megkérdezték  Devin McCourtyt, hogy mi volt a baj annál a három visszahordásnál, "Ha tudnánk, akkor kijavítottuk volna az első után." Természetesen nem McCourty hibája volt, de ekkora hibákra nem találni ellenszert már nem megengedhető a rájátszásban.
+ amiért a 2-es osztályzatot kapná nálam a csapatrész- Meskó Zoli puntjai. Bár a kickoffoknál nagyokat hibázott az egység, Zoli puntjai (közte egy 64 yardos karriercsúcsot jelentő) nagyban hozzájárultak ahhoz, hogy a Texans nehéz pozícióból kezdhette támadásait). - GRAFI

 

forrás: Mike Rodak/espnboston.com

Hozzászólások

2013. 01. 15. 13:34
Pat Patriot
Ennél az egységnél (speciális csapat) a legszembetűnőbb, hogy amikor jól teszi valaki a dolgát (sokat fut vissza valaki a labdával, blokkol egy puntot vagy FG-kísérletet stb.), akkor az egyént emelik ki. Ha meg akár egy játékos is elcseszi a dolgokat, akkor az egész csapatrészbe rúgnak. Annak idején Devin Hester volt a csoda, nem pedig a ST, amely őt segítette. Ez a pechje Rodak elemzésénél Zolinak. Ő tényleg jól játszott, de ezt az értékelést olvasva nem lehet túl boldog (bár nyilván nem különösebben érdekli, ő csak "teszi a dolgát").
2013. 01. 15. 13:45
Szerintem is jogos lenne a 2-es osztályzat, de nem csak Zoli, hanem Ninko miatt is. Az onside kicknél kihagyott pár ütemet a szívem, de Ninko megint a legjobbkor volt a legjobb helyen, ezúttal a speciális csapatrész tagjaként.
2013. 01. 15. 13:47
de ha azt nézzük akkor előtte valaki(Chung?) nagyon nagyot hibázott, hogy nem tudta megfogni a labdát....
2013. 01. 15. 13:45
ezután a meccs után gondolkodóba estem...
először is, ha Vereen így teljesít, akkor Woody nehéz helyzetbe kerül, illetve ugyancsak ha így teljesít Vereen akkor Ridley is nehéz helyzetbe kerülhet... Vereen nagyon jól mozgott a srác és mivel ő sokkal nagyobb "veszedelem" a paszjátékban lehet hogy letaszítja a DepthChart csúcsáról Ridley-t?

Illetve szerintem nagyot lépett előre a csapat OC területén JMD-vel... volt egy két érdekes meccs év elején, de a szon közepe óta konzisztensen hozza a jó hívásokat szerintem...
O'Brien-től tavaly nem egyszer láthattunk katasztrofális hívásokat a szezon végén... nem egyszer dobatott gyakorlatilag Brady-vel olyan hosszú passzt, ami teljesen hülyeség volt, rögtön azután, hogy a D# leszedett egy INT-et(spikes INT után a Ravens ellen)
illetve egy bicegő Gronk-ot elküldeni egy post útvonalra? egy LB-t sem tudott lefutni, irányt nem tudott válatani, felugrásra meg jobb ha nem is gondolt, ebbpl lett Blackburn(?) INT-je a SB-on

Szóval remélem JMD megtartja jó szokását és úgy folytatja a munkát ahogy most abbahagyta

GO PATS!!!
2013. 01. 15. 21:44
atis87
:D ez most is így volt :) Labdaszerzés, majd egyből hosszú bomba Vereen-nek 1-1 be:) akkor nem jött be, most igen :)
a Gronk útvonal pedig emlékeim szerint sokkal rövidebbre volt tervezve, improvizálás után lett az ami..
2013. 01. 16. 14:09
azért van egy kis különbség, hogy Vereen van egy-az-egyben egy LB-vel a vonalnál vagy Slater a pálya közepén 1CB-vel és egy S-vel...
de végülis mindegy mert most már szerencsére nem nagyon látjuk Slatert az O# közelében
2013. 01. 15. 13:51
GRAFI:
Zolinak volt egy 65 yardos puntja tavaly a Ravens ellen a hosszabbításban, illetve most is volt egy 64 yardos puntja(karriercsúcs a PO-ban)
2013. 01. 15. 14:15
azimut
Pont azon gondolkodom,hogy elémletileg 2 olyan csapat van még a kalapban akiktől kikaptunk az alapszakaszban ugye Hollók,49's mert az atlantát senki nem várja oda így őket nem említem! és nem nagyon emlékszem olyanra hogy volt olyan csapat akik egy szezonban 2 szer is megverték volt a Brady brigádot! De ha igen javítsatok ki :))
2013. 01. 15. 15:10
tomi-tomi
Nem szeretnélek elkeseríteni, de Brady hat PO vereségéből négy volt ilyen "dupla" L. (Kivétel a 2007-es SB és a Ravens L.)
Btw semmit nem jelent.
2013. 01. 15. 22:29
MajnemizBond
De elég ha csak a tavalyi évre gondolunk ugye az a fránya Giants. Az alapszakaszban és az SB is vereség.
2013. 01. 15. 14:19
Montesclan-pats
A spec team valóban érdemel dícséretet, Meskó Zoli és a szerencsés onside-kick miatt, amikor meleg is lehetett volna a pite.
Eszembe jutott néhány tanulság a div. round kör alapján. 1.Az, hogy 20 pont hátrányt egy negyed alatt le lehet dolgozni, és 2. az, hogy néha fél percet hagyni is túl sok ahhoz, hogy elveszítsünk egy meccset.( Seattle- Atlanta) Tehát ha hátrányban vagyunk el kell hinni, hogy van lehetőség fordítani, és ha vezetünk, nincs meg a meccs lefújásig. Ezért van egyre kisebb különbség a meccsen elért eredményben, mert akinek mennie kell, az extrán motivált, akinek meg tartania kell az eredményt az kicsit óvatos. Aki kienged a végén, veszít. Fél perc... Manning el sem indult támadást vezetni, de Mike Smith-éknek muszáj volt. Nem mindegy, hogy OT vagy vereség. Tanulság ha fél perc van, akkor is el kell indulni, még egálnál is, persze tuti passzkísérletekkel, biztonságosan.
3.Ha az írányítónál tudod tartani a labdát 7-8 mp-ig,és elég mozgékonyak a WR-ek, biztosan tudsz találni elkapót.( Wilson) 4.Néha nagyon jól jön egy korai holding várható hosszú passzkisérletnél, mert csak 10 yard, de nem PI, ami 30-50 yard is lehet. (Baltimore meccs, nem értettem 25 mp-nél miért nem akadályozom meg akár szabálytalanul is, hogy a mellettem elfusson a WR mélységi célra ( denveri cb) 5. Ezért kár volt a nagy felhajtás, tavaly óta a Denver nem javult semmit, ennyit Tebow-val is elértek, és közel sem kellett ennyit fizetni neki, sőt ha úgy veszzük nekik még egy győztes meccsük is volt PO-ban. :):)
2013. 01. 15. 14:35
Lucius
Csak azokat a meccseket rendre a védelem hozta a Denvernek, most meg volt támadójáték is. Szerintem ez a Denver azért lényegesen jobb, mint a tavalyi, csak nem jött ki nekik a lépés a PO-ban.
2013. 01. 15. 15:11
lipi
ezt a "meccs 60 percig tart" mantrát tavaly már begyakoroltuk. Emlékszem, mikor a Bills elment 28 ponttal az első negyedben és a végére behúztuk a meccset. Meg arra is, amikor kiengedtünk és kikaptunk. Hidd el, BB is emlékeztet ezekre mindenkit :).
3-as pont. Nem mindig igaz sajnos. Ha jók a cornerek és tapadnak az elkapóra szívás van. Lásd Giants elleni meccs és a 4 emberes PR.
5. Ha úgy vesszük a hazai pályát fizette meg a Denver elég rendesen :). (Egyébként fényévekkel jobb az idei Denver, mint a tavalyi. Elit D és közel elit O. Utóbbit offseasonban még tuningolni is fogják...)
2013. 01. 15. 19:56
vpi
Néha nagyon jól jön egy korai holding várható hosszú passzkisérletnél, mert csak 10 yard, de nem PI, ami 30-50 yard is lehet. (Baltimore meccs, nem értettem 25 mp-nél miért nem akadályozom meg akár szabálytalanul is, hogy a mellettem elfusson a WR mélységi célra ( denveri cb)

Ez szerintem tipikusan nem amerikai gondolkodás. Ez a mentalitás nem működik az NFL-ben, de megkockáztatom az egész USA-ban sem.
Ezen az alapon a no-huddle ellen a legjobb védekezés, ha valaki el kezd fetrengeni, és a sérülés miatt megáll a játék. Ezt tavaly egyszer eljátszotta a Giants a Rams ellen ha jól emlékszem, és mindenki fel volt háborodva, illetve kiröhögték a Giants védőket.
Mindent megteszünk a győzelemért, profitért stb. de nem élünk vissza a szabályokkal... Ez Amerika.
2013. 01. 15. 21:35
TMR
OFF:"Mindent megteszünk a győzelemért, profitért stb. de nem élünk vissza a szabályokkal." - Enron, Arthur Andersen, Worldcom stb
2013. 01. 15. 21:46
atis87
MUHAHAHA! Ez király volt :D
2013. 01. 16. 10:16
vpi
Arra céloztam, hogy nálunk pl az egész ország úgy épül fel, hogy ahol lehet a szabályokat kreatívan értelmezzük, ott ez nem igaz. Nyilván vannak kivételek, de maga a rendszer és az emberek 99%-a nem így működik. Pl nem csak akkor tartják be a sebességkorlátozást, ha trafipax van, hanem mindig (persze nyilván van trafipax, hisz az 1% átlépi)
A cégek 99%-a szabályosan adózik (persze van adóhivatali ellenőrzés, mert1% csal)
A szabályok nem úgy vannak kreálva, hogy visszaéljenek vele. Van egy bizalom az állam, haatóság részéről, és evvel a bizalommal nem élnek vissza - általánosságban.

Ha úgy működne ahogy Montesclan-pats írta (javasolta), akkor:
- ellenünk sosem fújnának hosszú DPI-t, mert 5 méteren holdingot csinálnánk
- nem tudnánk no-huddle-t játszani, mert az ellen mindig fetrengene

Magyarán elérné az NFL a Serie A szintjét (un taktikai szabálytalanság az ellenfél térfelén, hogy visszaérjenek a védők). Az meg kinek lenne jó? (idegenben jó a 0-0!!!)
2013. 01. 16. 21:19
TMR
Értem én mire céloztâl, de magas labda volt...
A társadalomhoz nem tudok hozzászolni, mert sosem êltem ott. A másik részéhez meg csak annyit, hogy ez inkább a sportághoz kapcsolódik, mintsem magához az USA-hoz. Pl a nba-ben nem ördögtől való a szìnészkedés, taktikai fault - pedig amerikai sport. És ott van ellenpéldának a rugby, nem amerikai mégsem szinêszkednek.
2013. 01. 15. 19:57
daelaci
Hát az tény, hogy pont ugyanott esett ki a Denver mint tavaly,de az idei csapatuk klasszisokkal jobb. Meccsenként 30,1 pontot és 397,9 yardot csináltak és 18,1 pontot és 290,8 yardot engedtek, az előző bajnokságban 19,3 pontot és 316,6 yardot csináltak és 24,4 pontot és 357,8 yardot engedtek. Szerintem tökéletes döntés volt Tebow Manningre cserélése és a statisztikák is ezt mutatják. Velük a következő bajnokságokban is számolni kell, ha Manning egészséges tud maradni. Én szívesen néznék még pár Brady-Manning csatát.
2013. 01. 16. 08:41
Montesclan-pats
Lucius lipi dealaci ! Az 5. ponthoz nem véletlenül tettem oda ezt: :) kétszer, mert poénnak gondoltam. Olyan Höri féle bowl.power ranking-es Tebow-zás.
2013. 01. 15. 15:15
lipi
és megint nem tudok belekötni az osztályzatokba. Még úgy sem, hogy valószínűleg megvolt már meccs előtt a B terv Gronk kiesése esetén.
Mondjuk kicsit úgy érzem hamar lőttük el a Vereen féle puskaport, de ez legyen a legnagyobb bajunk :).
ST-nél lehet látni, hogy Gost megpróbálja TB-re rúgni a disznóbőrt, csak nem mindig sikerült neki. Cserében a teljes ST extra büntetőkörökkel kezdi az edzést, és azzal is fejezi be. A hátralévő meccseken ilyesmit már nem fogunk tőlük látni, remélhetőleg :)
2013. 01. 15. 16:19
Vereen, puskapor dolgon én is elgondolkodtam. De ha tartogatjuk, és a végén kikapunk, akkor sem jobb. Gronk és Fafej kiesésével muszáj volt bevetni.
2013. 01. 15. 19:47
Lucius
Reméljük azért még van pár trükk BB tarsolyában. :)
2013. 01. 16. 15:13
pat68
Jön majd a Fafej-Vereen két futó-elkapó felállás a két TE helyett. :-)
2013. 01. 15. 21:38
TMR
Így legalább már rá is különösképp készülniük kell. Nem baj ez.
2013. 01. 15. 15:52
max350
Remélem már nincs több Manning az állva maradt csapatok között, az összestől megszabadultunk!!! :)
2013. 01. 15. 16:00
max350
És, egy kérdésem lenne!!! Kié az a 6 szavazat aki a Postások győzelmében hisz ellenünk???? Név szerint kérném!!!
2013. 01. 15. 16:36
Vicente
2013. 01. 15. 18:08
max350
Már 8-nál tartunk!!!! Naaaaaaaa
2013. 01. 15. 19:07
nosbiglem
Már 10! rejtett Postás drukkerek is regisztráltak az oldalra...
2013. 01. 15. 19:09
Zarathorn
Milyen postások????
2013. 01. 15. 19:17
max350
A holló volt a magyar posta kabalaállata a rendszerváltás előtt. Azért hívom Postásoknak!!!
2013. 01. 15. 17:30
pointer01
OFF
Lesz az AFC döntőre közös meccsnézés!
Beszállnék ha lehet.
2013. 01. 15. 19:58
Gordon
tuci-tuci, sztem vereen fejlődése nem ridley-re jelent veszélyt hanem fafej nem fog kapni új szerződést. Egyenlőre Bolden-t még jegeljük, remélem a ravens ellen ő fog meglepetést okozni mikor a Lloyd -Branch páros széthúzza majd a pályát:-)
2013. 01. 15. 21:44
DeMartino
egy kicsit régebbi bejegyzés alá leírtam ezért tartok attól,hogy Fafej már nem marad velünk ha Vereen ilyenre képes akkor miért maradjon még két ilyen kaliberű játékos\Fafej,Edelman\ Gordon ezt én akartam írni,hogy most a meglepi ember Bolden lesz :D :D
2013. 01. 16. 08:45
Montesclan-pats
Miért ne maradna Woody, a jövő a gyors játékosoké.
Most jön Bolden. ezt én akartam írni, nekem is ez jutott eszembe.
2013. 01. 15. 20:07
fejszee
én Pollardtól félek a legjobban...
2013. 01. 15. 21:08
chateautorres
Ha hinni lehet a legfrissebb híreknek, a műtétet vezető orvos nyilatkozta, Gronk keze nem az előző törési pontnál tört, hanem a "beépített" védőlemez végénél, amikor a földhöz csapódott a keze. K...a nagy pech!
2013. 01. 15. 21:20
angolul értők részére tettem egy linket is az előző cikkbe. hátha van szakember köztünk, de én most olvastam olyan véleményt is, hogy ennek a rögzítőlemeznek a végeinél nagyobb a valószínűsége az újabb törésnek, mint rendes körülmények között. Felesleges volt pályára küldeni.
2013. 01. 15. 22:27
Lucius
Szerintem ez bevállalható kockázat volt (nem úgy mint RGIII esetében). Gronk így is elég jól játszott, hasznára lett volna a csapatnak, egy újabb alkartörés pedig nem sokat jelent, köv. szezonra kutya baja. Max. azt lehetett volna csinálni, hogy csak a döntőbe tér vissza... de a rizikó pont ugyanennyi lett volna akkor is, ráadásul nem is lett volna formában.
2013. 01. 15. 22:48
azt írják a cikkben h 3 évig lesz ilyen... addig nem lehet pihentetni.
2013. 01. 15. 23:16
Kérdés, hogy egy offseason alatt eléggé megerősödik-e az a kar, hogy esetleg a lemezt ki lehessen venni és ne okozzon további kockázatot?
2013. 01. 15. 23:43
TMR
Én azt hittem rosszul értelmezem, de ezek szerint nem. 3 év egy törésnél? Azért ez dúrva
2013. 01. 15. 23:55
Gordon
bocs, de remélem ezt a sok hülyeséget ti sem hiszitek el! ez kb olyan , mint RG3 18 hónapja...nem vagyok doki de egy csont kb két hét alatt összeforr, onnantól csak erősődik , ha Gronk nem tudja 100%-os állapotban elkezdeni a felkészülést májusban akkor kilehet dobni az orvosi brigádot a rehabilitációs szakemberekkel együtt!!
2013. 01. 16. 08:38
Lucius
2013. 01. 16. 02:23
Tzimisce
Lehet, hogy nem ugyanazt a cikket olvastam, de ebben az van, hogy akár 3 év múlva is eltörhetett volna ezen a ponton, ugyanis a beépített lemez végénél nagyobb valószínűsége a törésnek.
2013. 01. 16. 08:39
Lucius
Ez lehet, de ez ellen meg úgyse lehetett semmit tenni, nem számított, mikor kezd játszani.
2013. 01. 16. 08:44
Burkus
Én is olvastam a cikket, de úgy értettem, hogy a lemez behelyezésétől számított 3 éven belül bármikor eltörhet a kar a lemez szélénél újra. Ez pedig a jövőre nézve finoman szólva sem biztató. :(

Remélem, hogy az offseasonben kikezelik és valami olyan megoldást alkalmaznak, ami nem jár ekkora kockázattal.

DoM már lebegtette, hogy ez a karrierje (vagy a sikeres karrierje) végét jelentő sérülés is lehet akár, Adalius Thomas-t felhozva példának.
2013. 01. 16. 08:47
TMR
Ki kellene kapni azt a lemezt belőle
2013. 01. 16. 09:07
crucified
Isten ments, hogy vitázzak, de nem volt felesleges a pályára küldeni. Ez normális esetben egy rutinműtét, aminek minimális a kockázata egy ilyen jellegű rásérülésnek. Látnom kellene ugye a röntgeneredményt, hogy biztosat tudjak mondani. De elenyésző volt a kockázat.
2013. 01. 16. 08:29
"Ami miatt nem kapták meg a maximális osztályzatot, az az öt futás, ami nulla, vagy negatív yardot hozott."
Érdekes ezt olvasni 5-ös osztályzattal. :)
2013. 01. 16. 08:38
Lucius
Lehet, hogy a vessző a szám után 5-ös alát jelent. Eddig fel se tűnt, hogy ilyen kifinomult az osztályzás... vagy csak véletlen. :)
2013. 01. 16. 08:47
Ah! Lehet igazad van, nem értettem a vesszőket. :)
2013. 01. 16. 08:58
crucified
2013. 01. 16. 09:40
petichef
Most lehet hogy egy orbitális hülyeséget írok, de én imádom az összeesküvés-elméleteket..
Szóval mi van akkor, ha főleg az idei szezontól megfigyelhető tendencia nem véletlen, azaz hogy Woodhead és Vereen egyre többször kap el labdát. És hozzáteszem nem csinálják rosszul. Mi van, ha próbálgatta őket BB, tudnák-e slot-receiver-ként helyettesíteni WW-t? Mert ahogy elnézem a játékukat, a rövid passzos játékoknál nem is ügyetlenek...
Remélem nem röhögtök túl hangosan... :D
2013. 01. 16. 10:22
Patriots NEB
Szép napot mindenkinek!
Nem lehetetlen egyáltalán!
Sokan szentségtörésnek fogják venni,de szerintem a szezon végén elválnak az útjai a pats-nek és WW-nek!
2013. 01. 16. 11:00
Burkus
Aha... Gronk lenullázódik, Welker elmegy... Mi meg jövőre az 1/1-es draftért játszunk. :)
2013. 01. 16. 11:07
Patriots NEB
Gronk miért nullázódik le?!
2013. 01. 16. 13:27
petichef
Az elméletemmel most kizárólag Welker posztjára gondoltam. :)
Gronk természetesen marad, és istenkirály módon fog játszani! Igaz, hasonló a szerepük, de most kifejezetten a Slot-receiver posztról elmélkedtem.. :)
2013. 01. 16. 13:55
szenti78
Szerintem Edelman-t se hagyjuk ki, slotra valószínűleg ő lenne első körben a legalkalmasabb, persze minél sokoldalúbbak a back-jeink, annál több a variációs lehetőség BB-éknek.
A lényeg: én nagyon szeretnék még 2 tippjáték kérdéssort kitölteni!!! :)
2013. 01. 16. 14:02
szenti78
Mondjuk én nagyon szeretném, ha maradna Wes, de úgy látom, hogy erre egyre kisebb az esély. Ha egy zsíros szerződéseel nem is, de egy gyűrűvel meg tudnánk neki hálálni az elmúlt 7 évet. :)
2013. 01. 16. 14:35
petichef
2013. 01. 16. 14:03
Lucius
ÉN már régebben is írtam, hogy szerintem Welker menni fog. De egyre jobban sajnálnám, ha tényleg így lenne. Mondjuk Fafej-Edalmen (bocs, ha rosszul írom a nevét)-Vereen (bár ő még csak most villant először) nem rossz csapat. Azért lenne baja bármelyik védelemnek, ha ez a három pályán van egyszerre Gronkkal együtt, még akkor is, a WW nincs ott.
2013. 01. 16. 14:48
petichef
Egyetértek Lucius-szal. Szerintem sem tartjuk meg WW-t, ezért is kezdtem el agyalni annyira a lehetséges helyettesítő embereken. Imádom amit csinál, és év elején még én is pótolhatatlannak tartottam. De mostanra világosan látszik, hogy megoldott lenne a posztjának betöltése, ráadásul úgy, hogy nem is csak egy bevethető emberünk lenne a posztra.
És ugye Edelman is ott van, akiről mindig is az volt a benyomásom, amit szenti78 is említett, hogy egyértelműen WW utódjának szánják.
Ezek után nem sok esélyt látok arra hogy a 83-asunk maradjon, de talán jobb az ilyen szomorú dolgokon minél előbb túl lenni...

Ja, és egy kérdés: mit lehet tudni Mallett-ről? Ha már arról van szó, hogy a nagyjainkat előbb -utóbb helyettesíteni kell... Hogy alakul a fejlődése? Sajnos angolom elég gyenge, így hiába is szeretnék amerikai oldalakon utánanézni, elég nehézkes...
2013. 01. 16. 15:02
Tzimisce
Egy kis egyértelműsítés.
Vereen futó, Woodhead helyett/mellett remekül tud funkcionálni, mint no huddle futó aki elkapni is tud.
Edelman slot receiver lesz, ha lesz, harmadik WR-nek remekül alkalmazható.
Gronk és Hörni remek TE páros, sőt jelenleg még depthünk is van a posztra Fells, Ballard és a hawaii barátunk társaságában.
Ami kellene, különösen ha Wes elmegy, az egy egyes vagy kettes számú atletikus WR Lloyd mellé. Welker most megkapja a gyűrűt és elmegy pénzt keresni, Branch cut és amúgy is üres, tehát kell a WR.
2013. 01. 16. 17:13
chateautorres
Mike Wallace?
2013. 01. 16. 20:10
Tzimisce
2013. 01. 16. 15:10
tomi-tomi
petichef, Welker jövőjére semmi befolyása nincs Woodhead/Vereen teljesítményének. Ők (főleg Fafej) 3rd down RB-ek. Ennek a posztnak a legfontosabb alapigényei: tökéletes pass block (blitz pick up) és jó elkapó képesség. Így tudják megadni 3rd down-on a sokszínű játékhívás lehetőségét. Lehet futás - mégiscsak RB, lehet passz WR-nek, TE-nek - jól tudja felvenni a blitz-eket, s lehet ő a passzjáték célpontja. Pontosan ez volt a szerepe Faulk-nak nálunk.

Fel tudnak állni WR-nek. De nem ez az alapfeladatuk, illetve az ilyen típusú RB-k általában a számokon kívül állnak fel, ui. így tudják a legmesszebb elvinni a rájuk állított LB-t a pálya közepétől. Az így teremtett űrbe tudja TB bejátszani a lasztit a slot WR Welker-nek például.


Mallett elvan, mint a befőtt. Mindenki nagyon elégedett vele, az elvárt mértékben fejlődik. Nagyjából ez azt jelenti, hogy egy fikarcnyival sem biztosabb, hogy ő lesz Brady utódja, de ha be kellene állnia (nem kéne!), akkor nem lenne (túl nagy) homály.
Az biztos, hogy egy ágyú van a jobb karja helyén.
2013. 01. 16. 20:32
petichef
Oké, értem én hogy kinek mi a dolga, és kinek mi a posztja. Csak kicsit elvonatkoztatva próbáltam gondolkodni, kivel és hogyan próbálhatják Welkert helyettesíteni... :)

Na akkor Mallett-ügyben ma sem lettem sokkal okosabb. Nagyjából mindig ezt hallom róla, amiket leírták. Azt tudom hogy erős a karja, de ennél több infót nem szivárogtatnak ki. Mondjuk hogy erős a karja, az csak egy dolog. Kérdés hogy mennyire dob pontosan, és mennyire lehet a zsebben zavarba hozni...
Mondjuk én arról álmodozom titkon, hogy pár év gyakorlat és tanulás után úgy lép elő a "semmiből" Brady helyére, mint Rodgers Favre helyére. ;)
2013. 01. 16. 18:36
gondoltam ezt megosztom, mert ilyet még nem láttam az NFL.com-on(More overrated: Peyton Manning or Homeland?):

http://www.nfl.com/news/story/0ap1000000127080/article/more-overrated-peyton-manning-or-homeland
2013. 01. 16. 20:33
Tzimisce
LaFleur kb 3 éve mondogatja ezt nekem. Sőt, nem csak ő, mely szerint PM nem azért volt annyira jó, mert annyira jó (megjegyzem, azért egy HoF kaliberű játékos), hanem mert dome-ban játszott+Houston sem egy hideg hely. Míg Brady, hát maradjunk annyiban, hogy Miami az egyedüli hely, ami tuti nem hideg neki.
2013. 01. 16. 19:31
norbertobaggio
Ahoz mit szóltok vagy mit gondoltok arról ,hogy ha meg lenne a SB győzelem és Brady azt mondaná a csucson kell abahagyni befejezi a pályafutását! Szerintem elkapokat lehet helyetesiteni de QB-et nem olyan egyszerű főleg nem őt ,szóval ha ez bekövetkezne onnantól kezdve nem sok győzelmünk lenne egy darabig szerintem !
2013. 01. 16. 19:33
norbertobaggio
Még annyit ehez ,hogy majd akkor fog kiderülni ki is igazán a Patriots szurkoló és ki az aki csak azért szurkol nekünk mert top csapat vagyunk !
2013. 01. 16. 20:06
Én teljesen megérteném, de ez nem fog bekövetkezni szerintem! A SuperBowl-t ugyan megnyeri (remélem), de utána nem vonul vissza addig, amíg a legmagasabb szinten tud teljesíteni!
DE ha mégis, akkor itt van nekünk egy rakétakilövő állásunk (egyszerűbben:Mallett) + kapásból +20milliós hely szabadulna fel a cap-ben ha jól sejtem, amibe már beleférne egy Welker szerződés + a védelembe is érkezhetne egy kis erősítés!

És egy dolog biztos, hogy lehet nekünk zsinórban 10 0-16-os szezonunk, én attól még itt fogom rontani a levegőt!
2013. 01. 17. 15:50
norbertobaggio
2013. 01. 17. 18:27
max350
A Pats nem egy emberből áll!!! Én is itt leszek!!! De, továbbra sem tudom ki az a a 12 emberke aki ellenünk fogadna a szavazás állása alapján!!!
2013. 01. 16. 19:46
lenartt11a
Az én véleményem szerint egy 31-21 es győzelmet fogunk aratni a Baltimore felett! Brady 2 TD passz! 2 Futott TD! A védelem 3 labdát fog szerezni! 2 INT és 1 Fumble! MINKET NEM LEHET MEGÁLLÍTANI!!!!!!!
2013. 01. 16. 19:55
DeMartino
Én is ezen törtem a fejem,hogyha ismét eldobna magától egy-ét lasztit a Rice ahogyan azt tette a Colts ellen is akkor azokból szintén lehetne pontokat csinálni akik meglepetés faktor lehet még szerintem Honolulu :D :D
2013. 01. 16. 20:13
mi lesz ha a mi sokak által lesajnált védelmünk leszedi a pályáról a Ravens-t miközben ők a Broncos elit védelmét sz*rrá szívatták? xD
2013. 01. 16. 20:44
DeMartino
igen ez benne van persze,mondjuk ők visszakarnak verni a tavalyiért,mi meg az ez évi 31-30.nak.Érdekes lesz nézni amint Flacco szétbarmolja majd a meccset,mert aki itt faktor lesz az Rice,és a védelmük nem tudom szerintem fel van fújva Flacco mint Manning is\Eli\
2013. 01. 16. 20:31
Lucius
OFF

A slot receiver pontosan mit csinál? mármint azt tudom, hogy WW az és látom a különbséget a WR-ekhez képest... de biztos van ennek valami szép magyarázata amitől okosabbnak érzem magam.
2013. 01. 16. 23:00
Tzimisce
Mint egy laikus:
Alapvetően a WR-ek a széleken állnak fel, az alapvonal mellett. A TE a fal mellett közvetlenül, míg a futók a backfielden az irányító mellett vagy mögött. Az alapfelállás 2WR-2RB-1TE az 5 falember és az irányító mellett.
A slot receiver a harmadik WR, aki a falhoz közelebb, az erős (TE oldala) vagy a gyenge oldalon áll fel, a slotban. Remélem érthető voltam, és jól mondtam el.
2013. 01. 16. 20:43
http://en.wikipedia.org/wiki/Slot_receiver
hosszú angol szöveg(amit nem olvastam el, csak belinkeltem), de ha jól tudom akkor a slot reciever lényegében egy olyan WR, aki a pálya közepén "dolgozik", általában egy alacsonyabb, de rendkívül fürge játékos ez, aki nagyon jól vált irányt pl.: Welker, Edelman, Danny Amendola, Victor Cruz
2013. 01. 16. 21:33
Lucius
Köszi!
2013. 01. 16. 21:39
Lucius
Bár ez inkább a WR -ről szól...:(
2013. 01. 16. 22:06
fuuu tényleg, bocsi
2013. 01. 16. 20:49
szeder
Idén ünneplem a 10 éves Patriots drukkerségemet. Remélem a srácok küldenek nekem egy Super bowlt ajándékba :)
2013. 01. 16. 22:06
DeMartino
http://espn.go.com/blog/boston/new-england-patriots/post/_/id/4738672/kiper-wr-for-pats-in-first-round tényleg nagy a valószínűsége Tisztelt Hölgyek,Urak hogy az első körben WR.-t húzunk én letradelnék és egy 2.-és 3dik körösért már lehetne válogatni :D :D
2013. 01. 17. 09:22
petichef
Szerintem is trade lesz. Egyrészt eleve hiányos a pick-készletünk, amit BB nem szeret. :)
Másrészt az a meglátásom, hogy első körben idén a védelmeket és a támadófalakat fogják a csapatok megerősíteni. Tavaly szépen "bevásároltak" QB és WR poszton, azaz elég sok első körbe jósolt, vagy első körös képességű WR fog maradni a második roundra...
Arról meg már ne is beszéljünk, hogy visszajött Daboll, aki állítólag elég jól draftol, plusz BB-ben is bízhatunk, mindig kikukáz valaki/ke/t. Példának asszem elég jó tavalyról Dennard... ;)
2013. 01. 17. 13:05
DeMartino
Igen felettébb szerencsések vagyunk,hogy jól tudunk kukázni sok olyan emberke érkezett drafton kívül aki igencsak hasznos tagja a keretünknek remélek egy letrade.-et és akkor lehet majd kamikaze akciót csinálni a drafton,de előtte jussunk be a super bowl.-ba
2013. 01. 17. 14:19
petichef
Az első körös pick trade-elésében biztos vagyok, begyűjtünk érte egy 2. és egy hátsó, 4-5-6. körös picket. BB-t ismerve ha mondjuk beesik egy 4. körös, azt még tovább cserélgeti. Meg ugye ki tudja milyen árban adunk túl WW-n. Onnan is kinéz még pick... :)
2013. 01. 17. 15:11
DeMartino
Nos én nem várok pick.-et WW.-ért mivel már a tag amit rátettünk mentesülni fog alóla is azzal tárgyalhat akivel akar illetve oda megy ingyen amerre szeretne,de igen jól beszélsz,mert a letradeből is letrade lesz :D :D
2013. 01. 17. 17:02
petichef
Akkor benéztem a WW dolgot, nem tudom miért, de azt hittem hogy még draft előtt rátehetjük újra /mert úgy tudom újra lehet tag-elni/, és akkor lehet pickért trade-elni... Sorry :)
2013. 01. 17. 20:08
DeMartino
igen lehet újra tagelni,de annak nem lenne ismét értelme kiadni számára megint 9.6 milliót ha jól tudom ennyi járna neki megint azért meg egy kicsit durva lenne hogy két évben is ennyit kapjon :D :D
2013. 01. 17. 23:04
petichef
Oké, de ha tageljük, aztán trade-eljük, akkor a fizut meg is spóroltuk, nem? :D
2013. 01. 18. 12:37
DeMartino
ez az amit nem tudok elképzelni ha valaki tag.-et kap akkor onnatól kezdve csakis kettő első körösért mehetne el ha jól emlékszem és Wes ennyit nem ér meg az tuti bármennyire is kedvelem és nagyon jó játékos,de kifele megy a szekere és szeretne gondoskodni magáról,családjáról ezért szeretne egy hasszabbtávút kötni valamelyik csapattal
2013. 01. 18. 21:47
petichef
Ja! Akkor ne mmodtam semmit. El nem tudom képzelni, hogy jelenleg lenne olyan játékos, akiért adnánk két első körös pick-et... Akkor maradunk az eredeti felállásnál, a többszöri letrade-nél... ;)
2013. 01. 17. 09:41
vpi
Ehhez a Welker kérdéshez én csak annyit tennék hozzá, hogy amikor Wes megsérült, az egész csapat összeomlott, és Brady is maga alatt volt, a PO wildcardon pedig úgy kaptunk ki, hogy a 20. másodpercben egyértelmű volt, hogy nem nyerhetünk.
Gronk sérülése szerencsére nem járt ilyen következményekkel.
Ebben benne van sok minden nyilván nem csak 1-1 ember, de elgondolkodtató, hogy mennyire nélkülözhető Wes vagy sem.
Fafej nem az ő pozíciójában játszik, Edelman nem az a szint. Nem véletlenül tartottuk meg rengeteg pénzért erre az évre, TB után a második legfontosabb láncszem a támadógépezetben. 100+ yardokat hoz folyamatosan meccsenként. Nem van egy-egy jó meccse, TARTÓSAN hozza a yardokat, 3rd downba a legmegbízhatóbb az egész ligába. Need.
2013. 01. 17. 10:50
Tzimisce
Bár ez így van, és tényleg sokat tesz hozzá a meccshez, sokkal lassabb már és egyre több a dropja.
2013. 01. 17. 14:28
petichef
Félig értek egyet...
Azt azért ne felejtsük el, hogy abban az évben / ha jól emlékszem 2009-ben/ nem volt ilyen futójátékunk, plusz persze hogy mindenki maga alatt volt, hiszen akkoriban WW-n kívül egy épkézláb elkapónk volt, Moss. Ő viszont mintha ne mis lett volna, hiszen az előző frenetikus szezonja után nem hagyták élni az ellenfelek védői... Szerintem... :)
Most azért ha kiesik egy ember, legyen az WW, Gronk, Hernandez, Edelman, van megoldás rá, abban aaz évben nem nagyon volt...
Hozzászólás a(z) Ellenőrző - Rájátszás 1. kör bejegyzéshez