Menetrend
Szavazás

Első benyomás: New England Patriots - Seattle Seahawks

2016. 11. 14. 14:42
Szerző: lucas
Kategória: Cikkek

A pihenőhét után nagy próbatétel várt a New England Patriotsra, hiszen az a Seattle Seahawks volt az ellenfél, amellyel  Super Bowlt játszott a csapat. A vasárnap esti rangadó is nagy küzdelmet hozott, többször változott az eredmény állása, és az utolsó percig nyitott volt, hogy ezúttal ki nyeri a mérkőzést. Végül most a Seahawks került ki győztesen a csatából, a hazai pályán játszó Patriots 31-24 arányú vereséget szenvedett.

 Pedig a mérkőzés nagyszerűen indult, egy kiválóan megkomponált nyitó drive után hamar vezetést szerzett a New England Patriots. Mind a dobások, mind a futások működtek, 5 percnyi játék után TD-előnybe kerül a csapat. A visszatámadást annak ellenére sikerült mezőnygólon tartani, hogy Gostkowski hibája miatt az ellenfél csaknem a félpályáról indulhatott, és a drive elején sikerült egy szép hosszú passzt engedni.

Innentől kezdődően azonban a támadó gépezet valahogy elakadt, a Seahawks védelme nagyon  magára talált. Két punt után elfogyott az előny, a védelem harmadszorra már nem tudta megakadályozni a TD-t. Sovány vigasz, hogy a Seattle is képes extra pontot rontani, így „csak” 6 pontot kaptak az akcióért, és 5 pontos előnybe kerültek. Az első félidőben még egy sikeres drive-ja volt a Patriotsnak, amely újra egy Blount futás által elért TD-t hozott, de az egyre gyengébben teljesítő védelemnek nem sikerült megakadályoznia, hogy az ellenfél ne gyalogoljon át a pályán 1 perc alatt, így az első félidő a Seahawks vezetésével zárult.

Ez annál is inkább veszélyes volt, mert a 2. félidőt a Seattle kezdte, így hamar jelentős előnybe kerülhettek volna. A szünetben az edzőknek úgy tűnik sikerült felrázni kicsit a csapatot, és egy  3&out védekezést követően a vezetést is visszavették – egy újabb futott TD-vel. De ez a lendület sajnos  nem tartott ki sokáig, a meccs utolsó negyedében a Seahawks dominált. Az utolsó negyedben a Patriots mindössze 1 mezőnygólig tudott eljutni, (azt is még a negyed elején), míg az ellenfél 10 pontot rakott fel a táblára. Edelman fumble-ja nagyon rosszkor jött, és a meccs végén nem sikerült eredményesen befejezni a drive-ot az egyenlítésért, pedig csak centiméterek hiányoztak hozzá.
A meccset nézve – és most hadd legyen a szerkesztő kicsit szubjektív – mégsem a támadók hibái voltak szembetűnőek, mert a gikszerek mellett zseniális megoldásokat is láthattunk. A támadók hibái bosszantóak voltak, a védelem teljesítménye viszont lehangoló, mert sem a futások ellen, sem a passzok ellen nem volt hatékony eszköze a csapatnak, s valahogy most ebben az egységben nehéz meglátni a potenciált, a fejlődés lehetőségét.

A vereség mindig csalódás, de van, hogy jókor jön. A Seattle elleni meccs erőfelmérés volt: egy jó és motivált ellenféllel szemben itt tart, jelenleg ennyire képes a csapat. Reméljük, a folytatás azt igazolja, tud a Patriots ennél sokkal jobb is lenni, mert az elkövetkezőkben ennél többre lesz szükség.

Hozzászólások

2016. 11. 14. 15:01
Tomk@
A szerkesztői véleménnyel egyet értek. Amellett, hogy a támadó oldalon voltak hibák, rengeteg szép dolgot csináltak a meccsen.

Be kell látni a támadók nem mindig tudják megnyerni a meccset, ekkor a védelemnek is hozzá kellene tenni valamit, de most sem a futás sem a passz elleni védelem nem működött. Collins szerepét egyenlőre még nem sikerült átvenni, de reméljük megtalálják a megfelelő helyetteseket. A vereség jókor jött, ezek után olyan csapatokkal játszunk, akik verhetőek mind (még a Denver is).

Ami nekem nagyon feltűnő, hogy rengeteg fumble van amit nem mindig veszítünk el, de ilyenkor az ütő megáll az emberben.

Flowers elég biztató az utóbbi meccseket elnézve, remélem Roberts is fejlődni fog.

Shearddel mi történt?
2016. 11. 14. 15:12
cspeti98
Collins elcserélése előtt is ugyanilyen borzalmas volt a védelem, csak nem jött közepesnél jobb offense aki kihasználta volna. Sheard idén gyengén játszik, lecsúszott a depth charton.
2016. 11. 14. 15:16
fandorin
Úgy gondolom, hogy fantasztikus mérkőzés volt, amiben a hosszabbítás lett volna az igazságos. Az egész meccsen két momentum volt, ami meghatározta az egészet, egyrészt az első félidő utolsó perce, amikor nem tudtuk őket FG-on tartani, másrészt JE labdavesztése, amikor jó pozícióban a vezetésért támadtunk. Most egy kicsit visszakaptak valamit a sorstól, ami a SB-on nekünk alakult szerencsésebben. Valószínűleg februárban újra találkozunk velük, akkor majd mi leszünk a szerencsésebbek
2016. 11. 14. 15:39
dexxy 2.0
2016. 11. 14. 15:50
Tzimisce
Egyetértek!
Nem bánom most ezt a vereséget. Rendbe kell hozni a dolgokat a fejekben, össze kell érnie a csapatnak ebben a felállásban.
2016. 11. 14. 18:53
BaP
Valóban nincs világvége.

Sajnos azonban a Deffense annyira momentum nélkül volt, hogy ebben a formában, egy ilyen szintű Offense ellen ( pedig ilyen van pár az AFC-nem is)hamar ki fogunk zúgni a playoffból, ha nem történik valami.
A front seven kritikán aluli.

Elől sem lehetünk büszkék - Bennett és Blount valamint talán Gronk kivételével- ez bizony gyenge volt.

Amúgy az meg mindent elmondt, hogy BB stábja egy bye week alatt se tudott érdemi gameplant csinálni, Carolina bandája meg egy rövid hét alatt csinált olyat, ami elég jól működött. Elől-hátul.
Istennek hála, Gronk, Bennett , Minitron, meg Brady se sérült meg az ütésektől, kapták rendesen...
2016. 11. 14. 18:54
BaP
2016. 11. 14. 15:31
MadJani
Szerintem a futás elleni védelem nem volt vészesen rossz. 96 yard-on tartottuk őket.

A sec viszont betlizett. Butler jó volt szerintem (a TD-t talán senki nem védekezte volna le, mert nagyon jó helyre ment a labda), de pl, Ryan megint elég fogalmatlan volt :(

Szerencsénk se nagyon volt, mert 2-3 olyan szitu volt amikor Int-et szerezhettek volna a fiúk.

Kicsit az egész csapaton éreztem némi tompultságot a bye week miatt, de lehet hogy csak ezt akarom belelátni.
2016. 11. 14. 15:19
Croaker
Tesztkérdés: A következő meccsnél a W és @ -t vehetjük jó ómennek ? :)
2016. 11. 14. 15:56
az nem tudom h került oda, lehet én voltam túl ideges reggel, minden esetre kivettem. :)
2016. 11. 14. 16:31
Croaker
Reméljük a W-t vissza is kell tenned majd :)
2016. 11. 14. 15:44
netbazis
Szomorú voltam szinte biztos voltam, hogy az utolsó 4 próbálkozásból bevisszük a labdát és hosszabbítás lesz. Hát nem így sikerült.
A védelem gyengén teljesített most és látszott a védekezésnél többször is, hogy nem jól adják át egymásnak az embereket, nem értem miért nem ment.
2016. 11. 14. 15:45
netbazis
na úgy látom az alvás hiány megtette a hatását: szóval Szomorú voltam, mert szinte biztos voltam benne, hogy...
:D
2016. 11. 14. 15:54
hulith
Sheard erőssége a passrush lenne ami hianyzott Wilson nagyon ficankolt
2016. 11. 14. 16:20
Lalika
Most nagyon nem is ficánkolt (futott) de amikor csak lehetett kifutott 2-3 ölelésből is. Mondjuk most kb mint a Denver-Saints mérkőzésen minden nagy játék állt nekik. Mi meg pont megvertük magunkat azzal a két labda vesztéssel.
2016. 11. 14. 16:11
Tomi92
Elég ideges voltam sajnos, beleéltem magam a meccsbe és kiabáltam is(édesányám a ház végébe lakik de bejött hozzám hajnalba, h nem nagyon kéne kiabálni) voltak kétes szituációk is amivel én nem értek egyet de mind1 is. Én is a pihenő hetet tartom sok hibának az okáért.Majd februárba megmutatjuk,hogy mi vagyunk a jobbak.
2016. 11. 14. 16:15
komzoz65
Ez most sajnos eldöntött egy vitát, bizony baj van a védelemmel.

Eddig csak jelek voltak, most egy meccsen keresztül játszott a védelem elfogadhatatlanul. Sajnos egy gyenge közepes támadó alakulat, mert ennél vannak sokkal jobbak, legalább 10-15 a ligában, most nem 1-2 negyeden keresztül ami már többször előfordult az idényben, hanem 4 negyeden keresztül ledominálta a védelmünket. 9 drive-ból hétben pontot csináltak. Ha egy kis szerencséjük van és mondjuk nem háromból, hanem ötből jön össze a TD, ami simán benne volt a meccsben, akkor kiütéses vereséget szenvedünk. Az első félidő végi és a mindent eldöntő TD-nél kritikán aluli volt a játékunk. (Legközelebb talán ne adjuk át semmiképpen max 10 másodperccel a félidő vége előtt át a labdát, ezt most már vegyük fixre.)

Az O sem volt hibátlan, nyilván Kam beállásával erősödött a Seahawks, de Bennettel még jobb lesz. A labdaeladások még beleférnek ezen védelem ellen, bár nem kötelező az sem, de ezzel szinte lehet kalkulálni, de mellé még pár 3 és ki az már nem.

Ennek ellenére a 31 pont benne volt a játékunkban, akár ki is egyenlíthettünk volna, de szív a kézre ez a játék azért nem érdemelt győzelmet.

OK az élet megy tovább nyerhető meccsek jönnek, amiket most már meg is kell nyerni, de PO-ra jobb védelem kell, sajnos ez az egész koncepció -szvsz - bukott. A PO-ban 3 meccset kellene lehozni, ennél várhatóan jóval erősebb O-k ellen!
2016. 11. 14. 16:26
Lalika
Ezt én sem értem, hogy minden mérkőzésen megmutatja a Seahawks, hogy ugyan úgy tudnak élni minden egyes másodperccel mint a Patriots. Ennek ellenére nem használjuk ki az adott időt és hagyunk nekik eleget egy eredményes támadáshoz. Megkapják a labdát tolnak 3 hosszú passzt és már a redzone-ban vannak. Áhhh....
2016. 11. 14. 16:32
orrrion
Számomra leginkább az a bosszantó, hogy a védelemben egyszerűen nem látszik a fejlődési potenciál. Jön egy motivált, a közepesnél jobb offense és mindenki szaladgál össze-vissza, elemi hibákat elkövetve. Hiába próbálunk mindenféle felmentő kifogásokat keresni, sajnos ez a helyzet. A támadójátékunk is hullámzó , de ott legalább az arányok a pozitív irányba tendálnak.Mindenesetre az elkeserítő , hogy ezzel a játékosállománnyal nincs olyan játék a talonban , ami 1 yardról kivédekezhetetlen bármely D részére. Időnként a legjobbjainkat sajnos meglepően könnyen ki tudják vonni a játékból.Kipihenten, tulajdonképpen a legjobb felállásban ilyen teljesítmény nem a legjobb előjel a rájátszásra- mivel az ebből a csoportból meg kell, hogy legyen.
Vélhetően jönnek majd a győzelmek, de ez a mérkőzés kicsit beárazta a csapatot , az ellenfelek bátrabbak lesznek majd, fájóan előjöttek a gyengeségek. Remélem a csapat ismét SB esélyeshez méltó játékot fog nyújtani az elkövetkező időben.
2016. 11. 14. 16:35
Lalika
Pár mérkőzéssel ezelőtt egy ilyen Blount td futás során előre nyújtotta a kezét és megvolt. Ezelőtt mindig hozták a QB kígyót. Ez ma nem jött. Ezt osztották ma ránk.
2016. 11. 14. 16:43
Lalika
Ez a végjáték elég siralmas volt. Nem vagyok ott de egy Gronk-Bennett-Develin mögött megpróbáltam volna White-ot megmozgatni.
2016. 11. 14. 16:40
polo62
a védelem borzasztóan játszott, főleg a secondary "jeleskedett". én nem tudom be ezt Collins távozásának. ha megnézzük a yardokat eddig is iszonyat mennyiségben nyeltük, most volt egy jól játszó irányító az ellenfélnél és jöttek a pontok is. nekem végig az volt az érzésem, hogy a Seahawks jobban akarja a W-t. valahogy nem láttam azt a tüzet a csapatban, amit az ilyen meccseken megszokhattunk. nem akarom lehúzni a csapatot, mert nem érdemlik meg, de ezt a meccset szerintem jóval simábban is elveszíthettük volna. Blount és Bennett nagyszerűen játszottak, de másokat szerintem nem igazán lehetne kiemelni. nekem még a gólvonalas játék tetszett nagyon amikor Hightowerék beugratták a támadókat, és így lett belőle field goal, akkor azt hittem ez olyan erőt kap a csapat, hogy meglesz a meccs, de sajnos nem így lett.
2016. 11. 14. 16:47
fatman
szomorú vagyok... a két eladott labdán ment el a meccs, az utolsó játék meg Gronkon... ha arra figyel, mikor és hova jön a labda, simán meglett volna, nem a védővel kellett volna játszania...
persze ez volt az egyik legkomolyabb ellenfél aki ráadásul jó formában is volt...
2016. 11. 14. 17:01
max350
Bennett és Blount...a többiek meg még a strandon voltak...
Ennyit erről!
2016. 11. 14. 17:05
hulith
Egy ilyen csapattól ki lehet kapni
kis szerencsevel meglehetett volna a győzelem meg ilyen védőmunka mellett is


2016. 11. 14. 17:10
DeMartino
Sziasztok én csak ennyit tennék hozzá mérhetetlenül szomorú vagyok...
2016. 11. 14. 17:23
Neo
Nekem az tűnt fel és már nem az első ilyen meccs volt, hogy a nagy játékokat rendre Coleman és Logan Ryan ellen csinálják meg az ellenfeleink, miért nem teszünk ellene, ha látjuk, hogy direkt erre a két emberünkre dobálnak? És nem feltétlen Chungnek kellene 3 méterről kísérnie az elkapójukat, mikor Ryan 10m-ről állva nézi a TD-t.

Sajnos rossz volt nézni ezt a védelmet. És még annyi, hogy már meccsek óta érezni, hogy az erősebb csapatok ellen semmi passrusht/nyomást nem tudunk kifejteni az irányítóra, pedig amikor néha odaértek Wilson közelébe egyből eldobálta oldalra a lasztikat.
2016. 11. 14. 17:42
anti pass
Vigasztalhatatlan vagyok, DE emlékeim szerint nem először jöttünk vissza egy hét pihenő után nem éppen épületes játékkal. Volt amikor a Főcsoport elsőság miatt kihagyhattunk egy hétvégét és az addig remeklő csapat, csapnivalóan játszva kiesett. A védelemről pedig csak annyit, hogy szinte végig Ők voltak a pályán. A támadással végigrohantunk és alig engedték pihenni a védelmet és ez nem mentség, de kritika a támadó részlegnek!
2016. 11. 14. 17:49
Szklenar16
Collins, Collins, Collins.. egy All Pro játékost engedtünk el, aki elit passzjáték ellen, elit az irányító siettetésben és jó a futás ellen.. Hightower nekem sokkal kevesebb, mint Collins.. Mikor sérült volt magastorony, akkor is Collins vitte a hátán a defense-t.. nagyon nem kerek ez a defense.. Butler, Brown, Flowers, Branch kivételével mindenkit lecserélnék..
2016. 11. 14. 18:46
Pat Patriot
Szerintem remek meccs volt, a végkifejletet leszámítva. A SB-győzelem évében a secondary embereinek képességeire alapoztunk, utána erősebb volt a passrush. Jelenleg azonban sem a CB-jeink (talán Butlert kivéve), sem a siettetőink nem képviselnek megfelelő szintet. Colemanre szavak sincsenek, egyszerűen nem Patriots-szint. Engem jobban felidegesít, mint annak idején Cannon, aki viszont újabban jól játszik.
Majd valószínűleg jön a szöveg, hogy "semmivel sem lepett meg bennünket a Seahawks", pedig bizony ezt tette. Sokkal változatosabb playeket hívtak, előszedtek ismeretlen embereket, és jól menedzselték a játékukat. Hozzátenném, annyira szervezetlennek tűnt néhány(??!!) SEA-játéknál a védelmünk, hogy rossz volt nézni, ajándékba adtuk yardok tucatjait az ellenfélnek.
A Patriots talán az első olyan csapattal találkozott az idényben, amely valóban SB-esélyes (a Pittsburgh túl rapszodikus, ráadásul a SEA kiegyensúlyozottabb csapat benyomását is kelti), és kikapott tőle. Ez pedig nem jó előjel. Abban egyetértek, hogy jókor jött a pofon, de vannak olyan hibák, amelyek évek óta megvannak, és dühítőek. A meccs elején többször volt olyan futás, amikor Blountot beküldtük 0 yardért a falba, sokszor második és hosszúra, és ekkor szinte borítékolható volt a harmadik kísérlet... Érdekes módon a vége felé Blount többször elindult oldalra, és jöttek a yardok. Gronkowskiban (és a csapatban is) egy kicsit benne maradhatott az a nagy ütés, de a végén az elkapása mestermunka volt. A végén jó döntés született, és ha nem kakaskodik Chancellorral, lehet, hogy odaért volna Brady ívelésére. Gostkowskinak lassan minden meccsre jut egy nagy hibája. Akik szerint ugyanaz a helyzete, mint másnak, aki hibázik, az téved, ugyanis míg másoknál vannak ellenfelek, akik szerelhetik, kiüthetik a labdát a kezéből, földre vihetik stb., addig Ghostnak az egyetlen "ellenfele" a labda. Az elején rontott egyet, utána pedig nem kockáztatott, inkább izomból megrúgta, amiből zömmel touchback lett. (Pedig elvileg az lenne a cél, hogy odaragadjon az ellenfél az 5-10 yard környékére...) Talán Bennett dicsérhető egyedül a támadóknál, no meg Blount, aki nagyot küzdött. Bradyben nem láttam azt a tüzet, amit sokszor látni, az INT-je nagyon érett, és még volt pár homály dobása. Hogan észrevétlen volt, alig próbáltuk megnyújtani a pályát. Cyrus Jonesnak meg szerintem meg vannak számlálva a napjai (hetei).
Összességében annyi gyenge teljesítmény volt, hogy csoda, hogy ennyivel kapott ki a Patriots. Ez azt jelentheti - remélem, ezt is jelenti -, hogy amennyiben még 2-3 ember hozná magát, akkor ismét a SB legfőbb esélyes lenne a csapat. Most kaptunk a pofánkba egy hatalmasat, de megérdemeltük. A következő 7 meccsből 5-öt kellene hozni, amivel szerintem az AFC 1. helye is meglehet.
Még annyit, hogy sokan "csak" a Denver elleni meccset veszik komolynak, pedig ott van még a Ravens is, amely hasonlóan kemény védelemmel rendelkezik. Nagyon nehéz meccsek jönnek, és egyáltalán nem lesz olyan egyszerű megnyerni az AFC-t. A Denvert mindenképpen ütni kell, szerencsére most jön három könnyebb(nek tűnő) meccs. Utána a Ravens elleni meccset akár már biztos PO-résztvevőként kezdhetjük, ha jól alakulnak a dolgok.
2016. 11. 14. 18:47
dartib83
sajna nem láttam a meccset, csak az összefoglalót. Nekem abból az jött le, hogy a secondary elég sebezhető, meghát Baldwin 3 TD-t szerzett.
Ilyenkor mit lehet tenni? Hogy lehet ezt fejleszteni?
Csúnya szóval az "emberanyag" ebben az idényben nem fog változni. Ahogy látom elit (top 3, vagy top 5 cornerünk nincsen, ahogy korábban Ty Law,Talib, vagy Browner és Revis).
Szal attól félek, ahol vannak elit wr-ek, hagynemondjam a csikóktól Sanders-t és Demaryius Thomas-t ott bajok lehetnek (függetlenül attól, hogy Siemian dobál nekik és nem Payton).
Persze ettől függetlenül hajrá Pats!
2016. 11. 14. 19:21
B.Toma
A secondery azért sebezhető, mert nincs nyomás az irányítón. Ha egy ilyen elit szintű QB-nek mint wilson hagynak elég ídőt hogy megtalálja az elszakadó elkapókat, nincs az CB aki ezt megakadályozza minden alkalommal.
2016. 11. 14. 19:14
DeMartino
Sose értettem a Blount.-ban kételkedőket,és igencsak elküldeném őket egy elmeorvosi szakértőhöz.. az egyik legjobb futó aki valaha volt Nálunk csak vessük össze azt a sok szerencsétlent akiket idesodort a szél :D Nekem örök kedvencem Blount és nagyon örülök neki,hogy itt van a csapatunkban!!!!

https://www.facebook.com/newenglandpatriots247/photos/a.628364363944662.1073741828.625817250866040/1154845464629880/?type=3&theater
2016. 11. 14. 19:30
hopi46
+1
Legtöbben azt kifogásolják, hogy a belső futásoknál "neki megy a falnak". Arra senki nem gondol, hogy nem hobbyból csinálja, ez a playplan, arról Ő nem tehet, hogy a fal nem biztosítja a "lyukat" neki.
2016. 11. 14. 19:40
DeMartino
Nekem a legutolsó remek futó az Corey Dillon volt a többi utána lekvár,jó mondjuk Sammy Morris nem volt rossz,de ezek a Maroney meg társai.. :D
2016. 11. 14. 20:26
hopi46
BJGE sem volt rossz, meg Fafej se.
2016. 11. 14. 20:37
DeMartino
de elfelejtettem hogy is hívták ügyvédi iroda? :D meg Fafej is de nagy tagok voltak anno :)
2016. 11. 14. 21:33
hopi46
Fafej most is jó a Chargers-ben, csak lesérült a szezon elején.
2016. 11. 14. 19:14
hopi46
A komplett csapatot ilyen gyengén (def.) és ilyen mérsékelten (off.) régen láttam játszani.
A legbosszantóbb az, hogy még így is volt esélyünk,de amit csak egy meccsen el lehet rontani, azt megtettük. (INt, fumble-k(!), rossz kick off, impotens 4x1 yard a végén stb.)
Néhány támadó játékos korlátai is kiütköztek egy komoly védelem ellen (pl. Hogan 3 target 0 elkapás, Mitchell), Dolát változatlanul alig használjuk,ami teljesen érthetetlen számomra. A TE-ek erejét meg felőröljük a futások biztosítására, mert a fal kevés hozzá. (Bennett jobban bírja, Gronk nehezebben.)
A védelem szervezetlennek látszik és csak a két belső T meg Hightower, Flowers és Butler jó/elfogadható, Roberts meg még nem konzisztens. A két S újabban kicsit halovány, a DE-k kicsit "öregek". És ami a legfontosabb, nagyon "puhák" vagyunk, kevés a sack és az INT is.
A ST mind támadásban, mind védekezésben legfeljebb a kötelezőt hozza, semmi többlet, legfeljebb +/- egy-egy villanás.
Az utolsó podcast minősítette a félidöben a csapatrészeket, amiből kb. az egész csapatra B minősítés jött ki. Azonban az A off. és a C def. nem tökéletesen SB kompatibilitású.
Természetesen nem temetem a csapatot,jók vagyunk, de nem kiválóak (mint idén még legalább 4-5 csapat) és az NFL-ben hétről-hétre változhatnak a dolgok. A hátralévő ellenfelek közül viszont 3 a playoff-ra pályázik (Denver, Miami, Ravens) a Jets pedig mumus. Fel kell kötni a Pats-gatyát!
2016. 11. 14. 21:35
BaP
Így van, az Offense legnagyobb gondja továbbra is a fal, ha jól rémlik, LGB 2. TD-je esetében Gronk, Bennett + Develin is kellett, hogy be lehessen vinni, és még így is az kellett, hogy 3 komoly ütést kihordjon lábon a futó.

Az int-nél Mitchell szerintem nem hibázott, Brady aluldobta.

Safety-k: DMC nem igazán mutatja, mitől éri meg az elit fizut, Chung az idei rendszerben csak kevereg... Butler az egyetlen, aki valamiféle megbízható sec melót hoz.
De a legrosszabb a szezon egészében a passrush. Na az élettelen, ott kell valamit vsinálni.

Még sok van hátra, de a jelen AFC power rank alapján ezzel a D-ve sokmindenben nem reménykedhetünk.
Nem lennék most Matty P helyében, BB valószínűleg nézi vele a filmet, mehet a coaching rendesen :)
2016. 11. 14. 19:17
Lucius
Hááát... nem hittem volna hogy 4 támadást kivédekeznek. Szomorú vagyok. Részeremről azt az elvet vallom, hogy 2 yardon belül nincs kérdés, 4 futást kell hívni, ha abból nem sikerül a csapatnak, akkor nagy baj van . Na de mindegy, a lényeg, hogy 6 pontom lett a tippjátékban és a fiam boldog (szerintem a legnagyobb 8 éves seahawks fan)...
2016. 11. 14. 19:22
B.Toma
Ezzel a mai védelemmel kár lett volna a hosszabításnak nekifutni.
2016. 11. 14. 19:31
powli
Úgy látszik nagyon kicsi kisebbséghez tartozom, akik szerint nem a védelem miatt veszítettük el a meccset. Spec team és két labdavesztés miatt a két csapat átlagos kezdőpozíciója: NE 26 yard, SEA 31.

Készséggel elismerem, hogy a D nyelte a yardokat (Coleman borzalmas volt), ugyanakkor a játék pontokra megy. Nézzük meg ezt hogyan alakult:

NE:TD, SEA:FG, N:3&out, S:FG, N:3&out, S:TD
A támadók nem sokat segítették, hogy a védelem akár egy kicsit tudjon pihenni, vagy át tudják beszélni a dolgokat.

N:INT, S:P, N:TD, S:TD

Az első labdavesztés, Brady nagyon ritkán dob ekkora homályt (néha kell is, mert ez mutatja, hogy ő is ember). A kapott TD viszont nagyon csúnya volt, ez a védelemé.

A második félidő
S:P, N:TD, S:FG, N:FG, S:FG, N:Fumb, S:TD
Itt pontokban megint jól tartották az ellenfelet, egészen Edelman labdavesztéséig, amikor a félpályáról jöhettek.

Utolsó percben pedig a Patsnek 4 kísérlete volt az 1-2 yardról, hogy bevigye az egyenlítést jelentő TD-t. Nem sikerült, ez is a támadók sara.

Összességében egy nagyon izgalmas és szoros meccs volt szerintem. Egy esetleges visszavágón nyugodtan nyerhetne ugyanennyivel a Pats is.
2016. 11. 14. 19:57
komzoz65
Ezt a meccset nem a védelmen vesztettük el, mert nem volt védelem. Nagy mázlival, 31 ponton tartottuk a mások által már többször lenullázott Seattle O-t.

Igaz tegnap jobb napot fogtak, ki, de valójában nem csináltak semmi különöset. Nem hihetetlen bravúrok sorozatával hozták ezt össze. A 4 mezőnygóllal befejezett támadás bármelyike végződhetett volna TD-vel, ha szerencsések simán 40 pont felett zárnak. Ez kétségbe ejtő volt. Mert ahogy valaki írta nem látszik ki fog előrelépni ebből a védelemből.

Nyilván ez egy meccs, de a Seahawks egy gyenge közepes támadó csapat. Ez a 9 drive 7 pontszerző akció senki ellen nem lenne elfogadható.

Az O sem volt jó, de elfogadható. A valóság az, hogy a Seahawks ellen minden 24-nél több már elég kellene, hogy legyen, most ezzel a korántsem hibátlan teljesítménnyel 27 pontig jutottunk volna ugye, ha az elég. Mondjuk egy Denver ellen szerintem már a 3 TD a határ, azzal nyerni kell, vagy sajnos lesz.
2016. 11. 14. 20:33
hopi46
Sok mindenben igazad van, ahogy korábban írtam egy mérsékelten játszó off. nem segíti a gyenge def.-et.
2016. 11. 14. 19:53
danmajerle
Logan Ryan zsinórban másodszor a pff hét legrosszabb csapatában.
2016. 11. 14. 20:11
areichardt
Szerintem nem akkora tragédia ez a vereség, bőven benne volt a pakliban, sőt még egy vereség nagyon kinéz a jets2x/ravens/broncos meccsek valamelyikén. Nekem világos volt,hogy ezt a meccset akkor nyerjük ha minimum 35+ pontot felrakunk a táblára, mert ezt a támadósort a védelmünk nem fogja megállítani egykönnyen. Az első drive után azt gondoltam BB erre is készült, pont zuhatagra. De sajna a két 3 & out elég hamar lelombozott, azokat a play hívásokat nem is nagyon értettem, 6-ból 4 tök homály volt. A másik töketlenkedése a támadó alakulatnak az utolsó drive. Mert még ha rámegyünk a két pontos kísérletre és úgy bukjuk el a meccset az még oké, de hogy 4-ből nem jutunk be td-re!? Szóval a védelmünk olyan amilyen de most a támadók sem csillogtak. Majd most lesz egy-két seggbe rugdosás meg anyázás, aztán jövő héttől majd dübörög tovább a gépezet. We are on to...(SB) GO PATS!
2016. 11. 14. 20:30
Patri Jóska
Kérdezném a nállam hozzábbértőket , hogy mindig azt mondják , hogy B.B. inkább védelmi szakértő és ,hogy Patricia nagy koponya.Hogy-hogy mindig a védelemel küszködünk ?
2016. 11. 14. 20:39
hopi46
Amig TB van a védelemre nem nagyon költünk pénzt. Főleg hátsó draftoltakkal és kukázottakkal (FA) próbáljuk megoldani az adott szezont, ehhez azért kell egy kis hozzáértés.
2016. 11. 14. 21:45
hopi46
Kis számjáték:
A két kezdő 4 DB közötti különbség pénzben 2016-ban:
Pats (Butler,Ryan,Chung,McCourty): 7,2 millió/év
Hawks (Thomas,Lane,Sherman,Chansellor): 27,6 millió/év
27,6/7,2= 3,8
BB és Patricia kb. negyed annyi pénzből dolgozhat és tegnap sem a TD-ken buktunk, hanem a támadók labdavesztésein.
2016. 11. 14. 23:18
Gordon
Már bocs de te miről beszélsz? Az utóbbi 16első és második napos pickjeink közül 15!!! a védelembe ment.Solder volt az egyetlen offense oldalra..mondjuk való igaz, hogy BB negyed annyi pénzből rak össze egy secet , mint Carroll de ez meglátszik a teljesítményen is. Az ne zavarjon, hogy Butler , Ryan rookie pénzért játszik, náluk meg 3an elit teljesítmény mellett elit pénzért. Ha már itt tartunk akkor Solder többet keres, mint az ő 5falemberük...
2016. 11. 15. 15:00
hopi46
Figyelj! Én csak erről beszélek!
"...mondjuk való igaz, hogy BB negyed annyi pénzből rak össze egy secet , mint Carroll..." A mai sec pedig elég régi igazolás. Butler, Coleman draftolatlan, Ryan 87. pick.
Az Ofal-ról nem is beszéltem, az nem Patricia ügye! (Egyébként idén Thuney, Karras, Mitchell, Foster nem éppen a sec.-hez jöttek, C.Jones-al pedig lehet, hogy befürödtünk, Kamu-t meg kivágtuk.)
2016. 11. 14. 20:32
Patri Jóska
2016. 11. 14. 21:34
dartib83
sziasztok. sokan írtátok, hogy nem volt nyomás Wilsonon. hagyjuk már a pass rush témát.
ez volt a taktika. ugyanez volt a taktika a seattle elleni SB-én.
az alábbi könyv, negyedik oldalát el kell olvasni! benne van, hogy a cél az, hogy Wilson ne fusson. profi elemző könyve.
https://books.google.hu/books?id=tTxoCgAAQBAJ&pg=PA49&lpg=PA49&dq=New+England+vs+Seattle+(Every+Play+Revealed)+%E2%80%A6&source=bl&ots=VT_YmytpAR&sig=sgcBbIC4EwcaP8HuzeJ6Q7hPuDU&hl=hu&sa=X&ved=0ahUKEwj57KnDianQAhUBBywKHSw8B6IQ6AEIPzAG#v=onepage&q=New%20England%20vs%20Seattle%20(Every%20Play%20Revealed)%20%E2%80%A6&f=false

B. Toma - a secondary nem azért sebezhető, mert nincs nyomás Wilsonon. semmi köze hozzá. azért sebezhető a secondary mert nincsenek elit cornereink, mint a legutóbbi SB-n.

bocs, idegből írtam.
2016. 11. 14. 21:41
BaP
Valamit benéztél:
A SB-n az volt a taktika, hogy ne mozogjon ki a zsebből ( ne tudja oldalra/előre futva életben tartani a játékot, majd mélyet dobni), ezért az akkori passrush nem futott túl, csak nem engedett olyan kimozgásokat, mint amiből a félidő végén benyaptuk a TD-t

A sec azért sebezhető mert csak Butler ér valamit, és mert a passrush hiányában az ellenfél QB-Ja 10 másodpercekig keresheti az üres célt
2016. 11. 14. 21:47
dartib83
nem néztem be. pont arról írtam, amiről te.
2016. 11. 14. 23:50
B.Toma
Akármilyen elit cornereink vannak (szerintem Butler az is), semmit nem ér ha az ellenfél irányítójának annyi ideje van, hogy kényelmesen kivárhatja míg az egyik elkapója szabadra nem játsza magát. Ennyi.
2016. 11. 15. 09:27
kolok
Rendben! És a maradék 8 meccsen miért nem volt abszolút passrush? Ott is az volt a taktika?
2016. 11. 14. 21:47
dartib83
nem néztem be. pont arról írtam, amiről te.
2016. 11. 14. 22:09
max350
Elmozgatták a Jets elleni meccset...Denver-Chiefs lesz helyette!
2016. 11. 14. 22:18
azimut
AZ elgondolkodtató lehet hogy a Bills is hasonló pont mennyiséget szerzett a Sea ellen 1 héttel ezelőtt! Pedig ott más a játékos és edzői anyag! Ja és a jobb védelemnek tartott Bills ugyan úgy 31 pontot kapott....
2016. 11. 14. 22:32
hopi46
Reiss (ESPN) szerint:
UP: Bennett/Gronk, Blount, Flowers
DOWN: Ryan/Coleman/Chung, Mason, Long
2016. 11. 14. 23:31
1976gabi
helló.az ellenfél védelme jobb mint a mienk.a támadó sorok egyenlőek voltak most.nem véletlen,hogy bb folyamatosan a védelemnek magyarázott.kár érte nyerhettünk volna.
2016. 11. 15. 11:00
Jason82
Sziasztok!
Azt hiszem sok apró, és persze néhány komolyabb hiba vezetett a zakóhoz, azonban egy dolgot elfelejtettünk: az edzőket. Nagyon sokszor húzott ki minket a slamasztikából ez az edzői stáb, annyira jók, hogy megfelelő taktikával egy erősebb keret ellen is simán tudunk nyerni, vagy végig partyban maradni, de vasárnap ők is betliztek. Hála az Égnek Pats szurkolóként hozzá vagyunk szokva, hogy remek - és remekül felkészült-edzőink vannak, de most ők sem végezték el rendesen a feladatukat. Sem a gameplan nem volt jó, sem a pszichológiai felkészítés, se meccs közben nem tudtak váltani. Sajnos. Az is érdekes, hogy a két vereségünket két olyan csapattól szedtük össze, akiket a közelmúltat tekintve nyugodtan nevezhetünk riválisnak, akik "cskazértis", már csak a presztízs miatt is meg akartak verni. Egy korábbi hozzászólóhoz csatlakozva, szerintem is örülhetünk, hogy a hétvégén csak ennyivel kaptunk ki...és a legrosszabb, hogy pont ezektől...inkább kaptunk volna ki a Miamitól, de ne otthon a Seattle-től...Na mind1, kibosszankodtam magam. Már csak azt remélem elmegyünk SB-ig, meg a Seattle is és ott újra megmutatjuk nekik.
Go Pats!!!!!!!!!!!
2016. 11. 15. 17:39
max350
Nincs igazad! Pont a csoportellenfelektől nem szabad kikapni! Bár a Bills elleni vereség, talán nem kerül sokba, mert elintézi magát úgy néz ki, de a Miami jön fel, mint a talajvíz! Ha már kikapunk valakitől azok pont az NFC-ben szereplők legyenek az AFC kiemelés miatt!!!!
2016. 11. 16. 00:46
Jason82
Igen,tudom és tökéletesen igazad van. Csak azt akartam érzékeltetni ezzel, hogy az egész szezont tekintve ez egy nagyon fontos meccs volt, mivel a Seattle nagyon magára talált és ez a győzelem csak rátesz az egyébként sem kicsi önbizalmukra. A mi csoportunkban meg legyünk őszinték senki nincs egy súlycsoportban velünk. Az AFC-ben is sztem mi vagyunk a legerősebbek( persze nem a vasárnapi formában) és ha meg van a hazai pálya végig a playoffra sztem döntőt játszunk. Így én jelen pillanatban sokkal jobban tartok az NFC csapatoktól, magyarul egy potenciális SB ellenfelünket hagytuk nyerni odahaza (ez pedig fejben sokat számít, ha odajutunk). Másrészről meg amúgy sem csípjük őket, csak jobban telt volna a hétfő, ha győzünk...:)
2016. 11. 15. 20:16
Patri Jóska
Azért a végén az a fél yardról 4 * semmi sem volt rossz :(
Hozzászólás a(z) Első benyomás: New England Patriots - Seattle Seahawks bejegyzéshez