Menetrend
Szavazás

Első benyomás: Patriots - Dolphins

2017. 11. 27. 00:57
Szerző: Danna
Kategória: Cikkek, Meccsek
A New England Patriots 35-17-re győzött a Miami Dolphins ellen és ezzel 9-2-vel áll.

A Patriots nem a legjobb játékát nyújtotta a mérkőzés során, Brady-hez sokszor odaértek a Dolphins védői, aminek köszönhetően az irányító el is adta a labdát, azonban még így sem forgott egy pillanatig sem veszélyben a győzelem.

Sajnos több játékos is megsérült, Trey Flowers (borda) a mérkőzés után azt nyilatkozta, hogy ha fontos mérkőzés lett volna, játszott volna, így az edzők úgy döntöttek, hogy inkább pihenjen. Akik megsérültek még: LaAdrian Waddle (boka), Trevor Reilly (fej), Kyle Van Noy (láb) és Nate Ebner (térd).

Brady 227 yardot és 4 TD-t passzolt, 28 passzából 18 volt sikeres.

A futók összesen 199 yardot futottak, ebből Dion Lewis 115-öt és Burkhead 50-et.

Az elkapó Brandin Cooks ezen a mérkőzésen is szállította a yardokat, illetve a TD elkapás sem maradt el.

Rob Gronkowskinak ez a mostani volt a 16. olyan mérkőzése, ahol több TD-t is szerzett, ezzel átvette a csapaton belüli rekordot Randy Mosstól, aki 15-tel tartotta ezt.

A védelem hétszer ért oda a Miami irányítójához és 3 labdát is szereztek.

Hozzászólások

2017. 11. 27. 01:11
loop80
Kedves szerkesztők! Ha időtök engedi majd, írhatnátok egy "injury report"-ot, a szezon eddigi sérüléseiről, illetve arról, hogy az érintett személyek mikor térhetnek vissza a pályára. Köszönöm!
2017. 11. 27. 02:52
hopi46
Az eddigi sérült lista megtekinthető pl. itt: https://en.wikipedia.org/wiki/Template:New_England_Patriots_roster
(A maiak nélkül persze.) Mitchell visszatérhet és talán Valentine is.
2017. 11. 27. 07:46
takirob69
Mindketten nem térhetnek vissza, vagy Mitchell vagy Valentine
2017. 11. 27. 13:37
vicgeordie
T. Flowersnek nincs bordatörése, week-to-week a státusza (nem fog sokat kihagyni). Ebner szezonjának viszont szinte biztos hogy annyi, ami nagy érvágás a ST-nek...
2017. 11. 27. 19:58
InfiniteLoop
Nate Ebner's knee injury reportedly “believed to be season-ending”
Patriots RT LaAdrian Waddle has “minor” ankle sprain, LB Kyle Van Noy injury is not “long-term concern”
2017. 11. 27. 02:07
komzoz65
Na most nem volt szerencsénk, sőt szerencsétlenek voltunk. A rossz snap indokolatlanul meccsben tartotta a várakozásoknak megfelelően elég durva, de elég gyenge Miamit.

A D az egyik legjobb meccsét hozta, ismét csak 10 pontot engedtek, labdákat szereztek, és most zsákoltak is. Reméljük nem súlyosak a sérülések, mert Van Noy kellene még, meg Flowers is.

A trükkös játék zseniális volt, nagyon kellett a meccs elején. Kár, hogy Nate belesérült.

Annál kevésbé értettem, hogy megint miért nem rugdostuk be a field gólokat. 3 pontot minimum, de inkább 6-ot bennhagytunk a meccsben - sokadszor. Most sem ütött vissza, de nem esett jól.

TB miatt aggódni kellett, továbbra is tartom, hogyha nyerünk a Bills ellen, Miamiban nyugodtan pihentethetnénk.

White kaphatna több labdát. Cooks most már stabilan jól játszik, a másik két futó remekelt különösen Lewis nagyszerű volt.
2017. 11. 27. 02:43
hopi46
A rossz snap-et nem szerencsétlenségnek, hanem ki nem kényszerített HIBÁnak nevezik. :)
2017. 11. 27. 08:35
komzoz65
Szerintem is, de a múlt heti beszélgetésben többen szerencsének vették az ellenfél hasonló hibáit, így ez is lehet egy szerencsétlen momentumnak tekinteni a számunkra, hiszen ehhez a TD-hez azért sok közük nem volt.

Valójában persze hiba, ami még akkor sem jó, ha tudjuk, hogy a csere center követte is el. Így legalább nem volt unalmas a meccs második félideje sem.
2017. 11. 27. 08:44
Chatmansky
Hihetetlen volt látni, hogy ilyet is "tudunk". Ezért gyorsan megnyugtattam magam, hogy biztos valamelyik sunyi Miami játékos adott megtévesztő hangot. :-) Amit egyébként büntetnek is...
2017. 11. 27. 09:23
nszgergo
érdekes ha ellenünk csináltak hibát az szerencse volt...
2017. 11. 27. 08:45
kalapur
egy fg-t hagytunk fent, amikot neki mentek 4edikre, ami nem jott ossze, de be akartak szurni a kegyelemdofest, ami tekintve hogy eleg jo a 4. kiserletes szazalekunk, meg boven vezettunk is belefert, a masik egy 52 yardos fg let vna, ami azert nem ziccer helyzet...
2017. 11. 27. 08:47
kalapur
emellett 5 rz latogatasbol 5 td, szoval erre nem igen lehet panasz... ha nincs a karras fumbli, lehet 0azzuk oket, meg brady intje se volt rossz, kommentatorok is azt elemeztek, hogy gyakorlatilag egy puntnak minosult, ha a yard pozit nezzuk, es gilmore vissza is vette szerencsere
2017. 11. 27. 09:03
komzoz65
52 yard nem ziccer, de teljes mértékben rúgható kategória, a rúgónk végre jó formában van, miért nem használjuk? Rossz döntés.

2017. 11. 27. 09:28
Zandal
A szél igencsak erős volt, ezt többször kihangsúlyozták a közvetítés előtt és alatt is. Esélyes, hogy azért döntött BB úgy, hogy neki megy 4&1-nek.
2017. 11. 27. 10:30
komzoz65
Fújdogált tényleg, de azért nem volt komoly szél, minden rúgás simán jól megoldott volt részünkről. A 4.és 1-es az nem is igazán kérdéses, a távolabbit talán befolyásolhatta volna.

Nem annyira bánom valójában, ha hülyéskedünk ilyen sima meccseken, csak aztán a PO-ban majd már ne ismételjük meg, de nem is szoktuk. Simán lehet, hogy a komoly 4.és 1-et, a komoly kétpontos kísérleteinket nem is mutatjuk a rájátszásig (a reménybeni SB-ig).
2017. 11. 27. 11:05
kalapur
a 4&1 sokkal közelebbről volt, onnan bemehetett vna a fg, csak td-t akartak, annyi pontnál a +3 nem volt olyan kritikus
2017. 11. 27. 11:47
1976gabi
2017. 11. 27. 09:10
komzoz65
Értem én, hogy mit akarnak, főleg TB ragaszkodik ezekhez, de BB feladata lenne integetni neki, hogy lefelé, jöjjön Gost.

Ha már nekimentek, akkor meg adják TB kezébe a labdát, ne egy középre futást találjanak ki hosszas töprengés után, aminek sajnos semmi esélye nem volt.

2017. 11. 27. 11:03
kalapur
a 2. pontoddal egyetértek
2017. 11. 27. 11:16
TMR
"Annál kevésbé értettem, hogy megint miért nem rugdostuk be a field gólokat. 3 pontot minimum, de inkább 6-ot bennhagytunk a meccsben - sokadszor. Most sem ütött vissza, de nem esett jól. " - próbálgatjuk az éles szituációkat, felkészülünk arra amikor már a meccs függ attól, hogy 4& x yard sikerüljön. És nincs jobb gyakorlási lehetőség erre, mint egy éles meccsen. Szerintem
2017. 11. 27. 11:56
kalapur
2017. 11. 27. 11:56
kalapur
2017. 11. 27. 11:56
kalapur
2017. 11. 27. 12:22
komzoz65
Fú ez tényleg szuper gyakorlás volt. Szerintem az ilyen gyakorlásokat pont az edzésre hagyhatnánk. Baromi reménytelen, gyatra hívás volt, azt láttam, hogyha szeretnénk -2 yardot hívjuk be. Ez így értelmetlen és felesleges volt. Kár mentegetni. De ha nektek ennyire tetszett, akkor belenyugszom.
2017. 11. 27. 07:01
Cheater
Értem én,hogy sima meccs és nem számít,de nem tudok elmenni a zebrák teljesítménye mellett! Elvettek egy td-t egy sípszó miatt (fumble és visszahordás) ami ha időben is volt (bár szerintem utána) akkor is nagyon korai!!! Mindig hagyják kialakulni a játékot,de persze most AZONNAL fújni kellett!?!? És ha ezen felül is tudnék emelkedni, ott van Suh egykezes “szerelése”! Konkrétan letépte a futó fejét a sisakrácsánál fogva és ezt SENKI NEM VETTE ÉSZRE!!! Ilyen tényleg lehetséges manapság? Totál kiborít...
2017. 11. 27. 07:01
Cheater
na csak sikerült! :)) Bocsi!
2017. 11. 27. 07:47
LPT
A TD-t nem a sípszó miatt vették el, forward progress miatt, megállt az előre haladás. Ez konkrétan tök jogos ítélet volt.
2017. 11. 27. 08:02
Cheater
Jogos (y)
2017. 11. 27. 08:05
Croaker
Ahogy én tudom, a játék sípszótól sípszóig tart. A játékosnak nem feladata mérlegelni, hogy megállt e az előre haladás vagy sem, ő addig jogosult a labda megszerzésére, amíg le nem fújják az adott játékot.
Nehogy már attól legyen jogos az ítélet, hogy a bírók nem fújtak időben. Ha meg nem fújtak, akkor az fumble volt.

Hozzáteszem, szerintem.
2017. 11. 27. 08:41
crucified
Szerintem is a sípszónak kellett volna megszakítania a play-t. Jogtalanul vették el a TD-t.
2017. 11. 27. 10:33
LPT
A labda "halottá" válik, ha megáll a forward progress, ebben az esetben is ez történt, már 2-3 yardnyit visszanyomták a futót, mikor kiütötték a labdát. Teljesen hibátlan döntés volt.
2017. 11. 27. 14:06
Lucius
Pont erről beszéltek pár meccsel ezelőtt, hogy nem sípszótól sípszóig tart.
A visszanézéseknél külön vizsgálják (sípszótól függetlenül), hogy megállt-e az előrehaladás.
2017. 11. 27. 08:42
kalapur
a forward progresst a sipszoval "fujjak le", a birok azt hittek, h utana volt a fumbli, visszajatszasbol egyertelmu volt, hogy pont a sipszo elott utottek ki a labdat
2017. 11. 27. 09:07
vicgeordie
Nem ismerem a szabályt sajnos, de a múlt heti meccsen Sanyiék pont azt magyarázták a Raiders fámblijánál, hogy ha megáll a forward progress, akkor utána nem lehet fumble, mindegy mikor sípoltak a sporik. És pont ezt nézték vissza akkor, de az lett ott a döntés, hogy még tepert előre (asszem) Richard (persze ők sem tévedhetetlenek, sőt, de érdekességképp:)
2017. 11. 27. 10:36
komzoz65
Inkább határeset volt. Száz fumble volt pont ilyen szituból. A sípszó már az ejtés után volt, a forward progress meg tényleg határeset volt. Ez a tipikus szubjektív szabály alkalmazások közé tartozik, mondjuk szerintem az elmúlt pár évben az ilyen esetek 90%-át megadják, most így jártunk. Nyilván ez egy TD-t vett el könnyű kézzel, úgyhogy lehet kicsit dohogni.
2017. 11. 27. 11:03
Arnold Patsenegger
Most nem volt szerencsénk ezzel a döntéssel :D :D :D
2017. 11. 27. 12:34
komzoz65
Kényelmesebb volt forward progresst hívni, - mert belefütyültek - és az nem is challengelhető. Jóval kínosabb lett volna a fumble megszerezve NE által és mivel belefütyültek (hibásan) ezért first down nekünk (a TD helyett), a fumble helyéről ítélet a bírók számára.
2017. 12. 01. 08:11
kalapur
https://www.facebook.com/newenglandpatriots/posts/10155982065887372 ebben benne van bill papa hogy reagalt ra, dobta vna a pirosat szivesen
2017. 11. 27. 09:01
BaP
Szerintem a sok late hit-el is volt probléma. A futókra konkrétan többnyire 3-4 ember fetrengett még rá a play végén, és Brady is kapott 2-3 olyan ütést, ami minimum véleményes volt.
És akkor a fumble TD-ről, meg a facemask-ról nem is beszéltünk.

A legbosszantóbb mégis a sok sérülés volt, én azt látom tendenciának, hogy azokon a meccseken több a sérülés, ahol dekoncentrált a csapat. Mint tegnap, amikor szinte minden csapategység csinált orbitális baromságokat
2017. 11. 27. 11:12
kalapur
így van, főleg a sokadik után fújhattak volna egyet, hogy azért na... a lentebbi linken garoppoló játékánál a seahawks védő helyében a miami simán ráugrott volna...
2017. 11. 27. 07:22
bradycardia
Bocs, kicsit off:
http://www.nfl.com/news/story/0ap3000000883540/article/jimmy-garoppolo-replaces-injured-beathard-throws-td
2017. 11. 27. 09:33
komzoz65
Ez megint érthetetlen. Miért nem játszatják? Arról volt szó, hogy JG játszani akar. Most ott nem játszik.

Pont Goff példája mutatja, hogy mennyire fontos a kezdő tapasztalat összeszedése, akár egy reménytelen idényben is. Nyilván belesérülhet, de ezt nem lehet figyelembe venni, ez egy ilyen sport. Jobb draft hely? Minimum nem sportszerű.

Az a néhány perc, amit pályán töltött mutatta, hogy igenis ott lenne már a helye a kezdőben.
2017. 11. 27. 11:10
kalapur
nem akarták a seahawks ellen bedobni a "mélyvízbe", ha nem gyakorol eleget a csapattal, és a seahawks védelme lealázza, akkor az eléggé megscaphatja JG önbizalmát is, meg mindenki jönne azzal mekkora bust volt a trade... Bears ellen talán már kezd, főleg ezután a bemutatkozó után
2017. 11. 27. 20:11
InfiniteLoop
Minden alapot nélkülözve, szigorúan összeesküvéselmélet szinten:
1. Nem bíznak az O falban, hogy megvédik, és nem akarják, hogy megsérüljön. (Különben is, jövőre át akarják alakítani az egészet)
2. Még nincs szerződése. Ezzel egyfelől nyomást gyakorolhatnak rá (itt dollármilliókról van szó, és nyilván lehet érvelni azzal, hogy még nem mutatott semmit), másfelől meg nem akarják, hogy ha esetleg mégis elmenne, túl sok infót vigyen magával.
3. Inkább jövőre akarják csak megmutatni, hogy mit tud, ezzel is kevesebb lehetőséget adva az elemzőknek.
4. A 49ers csak valami stróman, és a Billshez cserélik idény végén

:)
2017. 11. 27. 08:59
vicgeordie
És most már statisztikailag sem a miénk a legrosszabb védelem a ligában :) (beelőztük a Giants-Bucaneers duót yardokban. Pontokban pedig már 11. Hely!)
2017. 11. 27. 11:20
kalapur
off: én se szeretem, mikor azzal jönnek, h a patsnek milyen könnyű szokott leni a sorsolása, de azért most belenéztem, és az agyon hype-olt 9-1-es phillynek egy meccse volt eddig pozitív mérlegű csapat ellen...
2017. 11. 27. 11:21
kalapur
és lesz még 2 az 5-ből
2017. 11. 27. 11:22
kalapur
illetve a KC is pozitív (még), de tőlük ki is kaptak
2017. 11. 27. 12:24
hopi46
Kigyűjtöttem, hogy a legalább 7W-el álló csapatok hány pozitív mutatójú ellenféllel játszottak eddig és milyen eredménnyel.

Panthers 6;4W-2L
Saints 6;3W-3L
Falcons 5;2W-3L
Steelers 5;4W-1L
Patriots 4;2W-2L
Rams 4;2W-2L
Viking 4;2W-2L
Jaguars 3;1W-2L
Titans 3;2W-1L
Eagles 2;1W-1L

A Panthers és a Steelers eddig azért "megsüvegelendő". Az Eagles 2-ből 1-1 hát...
2017. 11. 27. 13:01
komzoz65
Jó ez a mutató, amit rendszeresen közreadsz, de azért nem mutat meg mindent.

A Steelers szerintem nem játszott azért, hú de nehéz meccseket, hiába pozitív a Titans, a KC, a Jaguars meg a Detroit mérlege, szerintem ezek nem akkora skalpok, már amelyik megvolt belőle. A Vikings - ha jól emlékszem - náluk játszott először Keenummal, még nem volt az igazi. Úgyhogy ez szerintem csak látszólag annyira kemény menetelés.

Szerintem a Houston még az eredeti védelmével meg Watsonnal, sokkal keményebb volt nekünk, hiába negatív mostanra, vagy a Chargers éppen feljövőben, 3 győzelem után, vagy a Jets szintén 3 győzelem után idegenben. (Egyébként meglehet, hogy kicsit később a Chargers, meg esetleg az Oakland meccs átminősül a statisztikádban, míg a KC meg kieshet belőle.)

2017. 11. 27. 13:28
kalapur
igen, a texans watsonnal valszeg nem lenne negatív, és persze ez nem mond el mindent, de azért valamit jelent...
2017. 11. 27. 13:35
hulith
Chargers ellen mindenkinek vigyazni kell
defense egyre jobb Rivers nem egy rossz iranyito meg a csoportot is megnyerhetik
jelenlegi forma alapján.
NFC-ben a Saints Falcons Panthers nagyon megy kíváncsi leszek ki esik ki lehet mindharom PO ba kerül.
2017. 11. 27. 13:46
fandorin
Mindhárom nem tud bekerülni, mert sokat fognak még egymással játszani, és ezért az egyik wild cardos a SEA és LAR közül kerül ki. Én mondjuk nem bánnám, ha pont a SEA és CAR pottyanna ki, mert ez a kettő játéka fekszik nekink a legkevésbé
2017. 11. 27. 14:25
komzoz65
Szerintem még bejuthat mind a három, sőt ezt is várom, hogy pont az a hat csapat fog bejutni, akik most is PO helyen vannak.

De valójában még bármi lehet. A Detroit menetrendje talán könnyebb, a többieknek is van pár kötelező, de ezeket is nehéz lehet behúzni. Aztán jönnek az egymás elleni derbyk is...
2017. 11. 27. 17:40
hopi46
Természetesen nem mutat meg mindent, de azt igen, hogy az Eaglesnek milyen mákja van idén, annak ellenére, hogy jó csapat. A playoff-ban viszont biztos, hogy két pozitív mutatójú csapattal kell játszania. :)
A többivel egyetértek.
2017. 11. 27. 18:41
attnagy
Valóban.Mert a 10-1-es álláshoz mák kell.Semmi más...
2017. 11. 27. 11:49
anti pass
Valaki számolta, hogy mennyi negyedik kísérletet tett a két csapat, mert én sokalltam vagy nem tűnt megszokottnak!
2017. 11. 27. 12:28
hopi46
Miami 2/3, Pats 1/2
2017. 11. 27. 17:22
anti pass
2017. 11. 27. 12:57
cspeti98
Ha már a szezon elején Gilmore annyi kritikát kapott (sokszor teljesen jogosan), akkor most ne menjünk el amellett szó nélkül, hogy tegnap kemény 2,8-as passer ratinggel dobált rá Moore. A 2 picken kívül, (az egyiket Harmon lenyúlta, ezért lett ilyen “magas” a passer rating :D) nem nagyon lehetett hallani a nevét, összesen 3-szor dobtak felé, amiből 1 elkapás lett 5 yardért.
2017. 11. 27. 14:46
komzoz65
Gilmore hatalmasat javult. Megmondom őszintén nem is reménykedtem ilyen mértékű előrelépésben, de természetesen ismét a szakmai stáb ítélete bizonyult helyesnek.

Chung is a sokat kritizáltak közé tartozott, szintén nagyot javult.

A védelemben lassan minden meccsen új arcok tűnnek fel és úgy ügyködnek, mintha alapemberek lennének. Ok, nem elit támadó sorok ellen nyomjuk, de ez így is nagyon rendben van.
2017. 11. 27. 15:22
cspeti98
A secondary javulásának három fő oka van szerintem: Gilmore javulása, J. Jones top5 slot CB lett és az, hogy Chungot elkezdtük CB-ként használni, így DMC és Harmon a két S.
2017. 11. 27. 13:12
Vulcanius
Gilmore mióta emberfogással játszik teljesen jó. Viszont Butlernek megint kicsit homály mérkőzése volt (vagy csak rossz meccset néztem ;-) ).
2017. 11. 27. 13:49
kalapur
1 dpi-je volt (szerintem nem direkt futott bele a védőbe), egyszer nézett be egy testcselt, azon kívül szerintem ő is jól védekezett, ne feledjük el, ha egy cb-t nem nagyon látunk egy meccsen, az valószínűleg azért van, mert szorosan fogja az emberét, és nem dobnak felé
2017. 11. 27. 14:24
topin
Mindenesetre az jól látszik, hogy Gilmore egy teljesen más szint mint Butler. Emberfogásban mérkőzések óta radírozza le az elkapókat (Evans,Thomas,Parker) szinte momentumuk sincs mellette. Míg Butleren minden meccsen jön 1-2 big play. De inkább ez legyen mint az év eleji katyvasz, amiben mindenki balfék volt. BB bőven időben belátta, hogy az az elképzelés életképtelen a pályán (egyelőre), és emberezéssel nagyon hatékonyak vagyunk ezzel az alapanyaggal.
2017. 11. 27. 14:57
takirob69
A legfrissebb hírek szerint Nate Ebner szezonjának vége
2017. 11. 27. 15:04
Croaker
Íme a szabály a forward progressről:
"The Forward Progress of a runner or airborne receiver is the point at which his advance
toward his opponent’s goal ends and is the spot at which the ball is declared dead by rule, irrespective of the runner or receiver
being pushed or carried backward by an opponent."

Lefordítva, kicsit magyarosítva, egyszerűsítve: A játék "halottnak" van nyilvánítva azon a ponton, ameddig a futó vagy elkapó játékos legmesszebb elért (tehát az ellenfél gólvonalához legközelebbi pont), független attól, hogy az ellenfél a futót vagy az elkapót meddig löki / viszi visszafelé irányban.

Na most ez szép és jó, de ez alapján (szinte) a világ összes fumble-je, int-je stb megszűnne létezni, ha ezt a szabályt MINDEN esetben betartanánk. Általában nem a legelőrehaladottabb ponton történik a labda kiütése.

Példának okáért nézzük a múlt heti "Marquis Flowers kiharcolt fumble" jelenetet.

Jutott előrébb az elkapó annál a pontnál, mint ahol a labdavesztés történt? Igen. Akkor ezek szerint nem a forward progress megállt, hiszen hátrébb került kiütésre a labda.

Vagy álljon itt a tavalyi Ravens elleni példa:
https://www.sbnation.com/2016/12/12/13931522/forward-progress-rule-patriots-ravens-joe-flacco-sack-fumble

Itt sem adták oda nekünk a labdát, mert azt mondták, hogy megállt a forward progress, flaccot hátrébb toltuk és a labdát úgy vettük el..De ilyen alapon a legtöbb sacknél-fumble esetében ha kikerül a labda, akkor azt az irányító hátralökésével érik el, akkor minden esetben ezt a szabályt kellene alkalmazni...

Vagy például ennél a jelenetnél, ahol ugyan a futó nem ért le a földre (mondjuk ez nem is elő követelmény forward progress esetén), de egyértelműen megállt az előre haladása, miért nem fújták le?

https://usatftw.files.wordpress.com/2015/10/lolnotdown-0.gif?w=666&h=386


Tehát szerintem alsó hangon is véleményes, hogy mikor mit ítélnek a bírók, nem fekete-fehér a dolog.
2017. 11. 27. 15:21
komzoz65
Ez az egyik legnagyobb probléma az NFL-ben, hogy hiába a sok szabály, a sok bíró, a sok visszanézés, egyre több a szubjektív, egymásnak ellentmondó ítélet.

Mi az elkapás, mi a holding, mi a fumble, mi a pass interference, mi a late hit? Miért jár azonnali kiállítás, miért későbbi eltiltás? Lassan senki nem tudja, tudhatja. Pontosabban a válasz: mikor mi.

Ezért a játékosok sem lehetnek semmiben biztosak, hogy egy adott játékuk, most gyönyörű megmozdulás volt, vagy érvénytelen, esetleg szabálytalan.

Egyszerűsíteni kellene legalább az alapszituációkat, és konzekvensen egyértelműsíteni.

Ezek az éves kampányok, hogy most erre majd jobban dobunk, azt meg nem vesszük annyira észre, szintén rosszak, de a legrosszabb a követhetetlen következetlenség.

Röhej, hogy szinte minden visszahordásban találnak szabálytalanságot. Röhej mikre megy defenzív holding idén és mikre nem megy offenzív. De a legnagyobb röhej, hogy a leggyakoribb játékelem, egy elkapás (vagy annak megakadályozásának) megítélése ma már szinte megjósolhatatlan.

Ez bizony minden csapatot kiszolgáltat, - a jó esetben -, a vak-véletlennek.
2017. 11. 27. 20:55
daelaci
Szerintem a szabálytalanságok megítélését inkább ne keverjük bele, mert az mindig is teljesen szubjektív volt és ameddig emberek vezetik a meccseket addig ez nem is fog változni. Abban viszont teljesen igazad van, hogy az nagyon nagy probléma, hogy a komplett elkapás meghatározásának gyakorlati alkalmazása elég változó.
2017. 11. 27. 20:52
daelaci
Tehát akkor kijelenthetjük, hogy a bírók jó döntést hoztak tegnap az ominózus fumble esetnél, így dicséretet érdemelnek.
2017. 11. 27. 16:00
azimut
Ezen besírtok,ha még nem láttátok :D
https://imgur.com/BArF1FV
2017. 11. 27. 16:18
Arnold Patsenegger
Megnéztem cagy 10x, de mindíg visítot5am rajta.
2017. 11. 27. 16:19
Arnold Patsenegger
*érdekes ez az asus telefon :)
2017. 11. 27. 19:21
grof
Megint csak amatőrként. 4&1 szitu. Futunk középen vmi borzalmasat, 4. és inch miért nem toljuk át TB -t???????
2017. 11. 27. 19:36
Croaker
Két egyszerű okból:
1; nem kellett volna kipróbálni, hogy Suh egy vagy két lábbal tud-e rátiporni a fejére
2; Vezettünk 18 ponttal, kb tökmindegy volt a play kimenetele.
2017. 11. 27. 20:17
hopi46
Érdekes szemlélet, Burkhead fejét viszont nyugodtan széttaposhatja. :)
4&1 Miami 25 - ez kb. egy 42 yardos field gól és nem szélvihar volt, de volt még 15 perc hátra.
Szerintem csak egy rossz hívás volt.
2017. 11. 27. 20:27
Croaker
Bocs, de Te melyiküket veszítenéd el inkább?
Ne is válaszolj, aki 18 pontos előnynél a gyenge (szavaiddal élve halovány) védelmünket emlegeti, az nálam reménytelen eset.
Még jó hogy a halovány védelem rád cáfolt (ismét ki tudja hányadszor már...) 7 sackkel és 3 labdaszerzéssel.
2017. 11. 27. 21:22
crucified
2017. 11. 27. 21:23
hopi46
Mellébeszélsz és erőlködsz.
Passzt kellett volna hívni, ha már nem rúgunk és egyiket sem "elveszteni". :) Igazi "humanista" vagy! :)
A Miami elérte a szokásos szerzett pontátlagát, miközben katasztrofálisan gyenge csapat( -Landry).
2017. 11. 27. 21:54
Croaker
Mi a jószagú fenéről beszélsz? Milyen mellébeszélés? Gondok vannak az értelmezéssel látom, igazából bánom, hogy udvarias voltam, és nem azt írtam amit gondoltam, de akkor hajrá, felbosszantottál:

Nem érdekel a
-véleményed
-károgásod
-borúlátásod
-naphosszig tartó negatív hozzáállásod
-mármár örömködésbe hajló fikázásod ha a csapat hibázik
-állandó ócsárolásod.

És tudod mi a szerencse? Hogy ezzel a véleménnyel marhára nem vagyok egyedül.

Talán az éltes korodra való tekintettel nem rakott ki tegnap Danna a chatről, de ez is sokat elárul a szurkolótársaim véleménye személyedről, hogy egyáltalán felmerült a lehetősége.
2017. 11. 27. 22:01
nszgergo
2017. 11. 27. 22:04
attnagy
2017. 11. 27. 23:50
Fimiron77
2017. 11. 28. 11:16
crucified
Tényleg képes arra, hogy a legoptimistább szurkolót letaglózza azzal, hogy a legkisebb hibát is katasztrófának aposztrofálja. Bennem is azt az érzést kelti, hogy a hiba és a gyengébb játék okoz Neki örömöt. Aki meg az utolsó utáni pillanatokig hisz azt meg leszólja. Elég bosszantó.
2017. 11. 28. 20:34
MajnemizBond
2017. 11. 27. 21:59
attnagy
Már megint összekevered magaddal.Jössz mindig a nagy megmondtam okosságokkal,amiknek legtöbbször semmi értelme.Néha igen,de az a ritka pillanat.Amikor meg valaki elmagyarázza a dolgokat,akkor meg jön a ferdítés,magyarázkodás és félrebeszélés a részedről."igazi" politikus lehetnél.
2017. 11. 27. 21:19
Lucius
Én nagyon máshogy látom ezt a 4&1 kérdést, több okból is.
1, A liga egyik legjobb o#-e igenis próbálja meg a 4&1-et az ellenfél 25 yardosán, még akkor is, ha néha nem jön be. Persze ha egy FG lezárja a meccset vagy kész csoda, hogy odáig eljutottak, lehet FG-t rugdosni.
2, Ez az 28-17-nél volt (és nem 15 perc volt hátra, sajnos nem tudtam megnézni pontosan mennyi). 1 FG-vel 2 pozíciós marad a játék, egy TD vel viszont 3-ra nő, ami nem nagyon nem mindegy. Hogy miért? BB megválaszolta:
"The only time I think the game is in hand [is] when they're not going to have enough possessions to get the points they need.", azaz (röviden) akkor tekinti megnyertnek a meccset, ha az ellenfél már nem fog annyiszor támadni, hogy esélye lehessen megfordítani a meccset.
3, Ahogy már mások is mondták, mikor gyakoroljanak, ha nem most.
2017. 11. 27. 21:33
hopi46
Részlet a playbook-ból:
"Fourth Quarter
Play By Play
New England Patriots continued.
4-1-MIA 25 (15:00) R.Burkhead left guard to MIA 27 for -2 yards (D.Godchaux; A.Branch)."
A 2. pontod téves. Mindössze két 4. kisérletünk volt a másik Ébner-é.
http://www.nfl.com/liveupdate/gamecenter/57401/NE_Gamebook.pdf
2017. 11. 27. 21:38
hopi46
2017. 11. 27. 21:56
Lucius
Igaz. Akkor 10 - 28 volt az állás. Ettől még a plusz egy pozíció így is meg lett volna. És a többi állításomat is tartom (évek óta, mikor felmerül ez a kérdés).
Egy olyan csapat, amelyik egyértelműen támadásban erősebb, próbálja meg megoldani ezeket a helyzeteket, mivel sokkal többet lehet nyerni vele, mint veszíteni. Persze meg is lehet szívni néha (mint a Denver ellen 2 éve), de nekem akkor is szimpibb, ha megpróbálják.
2017. 11. 27. 23:50
hopi46
BB mondása igaz, de 15 perc alatt még sok minden történhet, van rá példa dögivel. Ha Ő akkor úgy látta, hogy már tutira nyertünk, hát...
2017. 11. 27. 22:05
nszgergo
amúgy az nem tűnik fel nektek, hogy ha nagyon kell, akkor tudunk nem borzalmasat is hívni? :)
ekkora előnynél zárva a playbook (a házat felraktam volna rá, h középre futunk, passzolni nem fogunk) ha sikerül megfutni középen sikerül, ha nem nem... így is úgy is nyerünk...
2017. 11. 27. 19:57
grof
Ok csak passzol kb 200y-ot 1 félidő alatt oszt 2. Felidő 27y?
2017. 11. 27. 20:45
LPT
szituációs futball...
2017. 11. 28. 08:36
karuly
Ennyi kellett. Nem mutogatjuk a Playbookot, égettük az órát, próbáltunk vigyázni Tomra...
Hozzászólás a(z) Első benyomás: Patriots - Dolphins bejegyzéshez