Menetrend
Szavazás

Első benyomás: Patriots-Panthers (4. mérkőzés)

2017. 10. 02. 04:14
Szerző: Danna
Kategória: Meccsek
A Patriots a szezon 4. mérkőzésén vereséget szenvedett a Carolina Pantherstől. Mindezt hazai pályán.

A védelem továbbra sem képes hozni a tőle elvártakat, azonban ezen a mérkőzésen a támadóknak is volt egy nagyobb kihagyása. Mentségükre szóljon, a liga legjobb védelmével kellett szembenézniük.

Tom Brady 45 passzából 32 volt sikeres, összesen 307 yardért. Azonban sokszor nem sikerült pontosan megtalálnia az üresen lévő játékostársait.

Rob Gronkowski 4 elkapást mutatott be, összesen 80 yardért. A nap hőse azonban mindenképpen az elkapó Danny Amendola volt, aki a 4. negyed második felében több bravúros elkapást is bemutatott.

A védelem keresi még önmagát. Igazán egyik egység sem emelhető ki. A védőfal nem tudta igazából a 4. negyed végéig zavarba hozni Cam Newtont, míg a Panthers elkapói könnyen játszották magukat üresen, mivel sokszor váltották el egymást a secondaryben játszó védők.

Ami még mindenképpen említésre méltó az Gostkowski 58 yardos FG-je volt, ami a leghosszabb, amit a Patriots színeiben valaki is rúgott. A korábbi leghosszabb Adam Vinatieri nevéhez fűződött, aki 2002-ben Chicagoban rúgott egy 57 yardos mezőnygólt.

Hozzászólások

2017. 10. 02. 06:09
ua
Ha a védelem nem fog nagyon rövid időn belül összeállni, akkor az egész szezon megy a levesbe....
2017. 10. 02. 06:32
anulu82
2 hetük van rá, ezt a védelmet Ryan simán szétkapja, sőt, utána Rivers is...
2017. 10. 02. 06:52
dexxy 2.0
Így van. A bye weekig a 4-4 is sikeres eredmény lenne, de ha a D nem javul akkor vége a dalnak. Ez nem pesszimizmus, ez a realitás.
2017. 10. 02. 19:53
hopi46
Vigyázz! A realistákat itt sokan nem kedvelik! :(
2017. 10. 02. 21:24
petnetman
2017. 10. 02. 06:41
balkos
Hihetetlen a secondary ilyen mértékű gyengesége...összevissza szaladgálnak nem egyszer és fölösleges szabálytalansàgokat csinàlnak kulcsjátékokban (pl tegnap Gilmore az utsolsó drive 3./7nél sack lett volna és 90% hogy mi nyerünk...). Még mindig szezon eleje van de már a Tampa elleni hajnali is fontosabb lesz, mint hittem...
2017. 10. 02. 07:25
Arnold Patsenegger
Itt nem csak a Secondary a gond. 0 azaz 0 nyomással az irányítón (néha odaérnek) ne csodálkozzatok, hogy a secondary futkosik mint pók a falon...
Gyakotlatilag feláll 4 elkapóval az ellenfél és az irányító szép nyugodtan megdobja....
Még Newton is a fos vállával.
Szerintem ez várható volt amikor az összes név elment a falból. Maradt Flowers aki max egy liga átlag DE. :/
Egyenlőre nem látom a kiutat ebből mert a játékosállomány nem fog változni... de talán BB kitalál valamit.
2017. 10. 02. 07:58
MadJani
Igazad van, de még így is működhetne ennél jobban.
Részemről azt látom, hogy ez a Gilmore gyerek teljesen fogalmatlan. Össze-vissza rohangál soha nem ott van ahol lennie kéne és kulcs szituációkban szabálytalan. Tegnap nem csak a 4. negyedben adta vissza a labdát a Panthers-nek hanem volt még korábban is egy kivédekezett 3. amit szintén az ő szabálytalansága rontott el.
Az hogy a Panthers egyetlen egy punt-ot rúgott azt is a 4. negyedben az mindent elmond a D-ről.
2017. 10. 02. 08:15
palesz42
2017. 10. 02. 07:36
Croaker
Tegnap kérdeztem chaten, de szerintem nem kaptam választ: Hányadik hétig lehet cserélni?
Köszi!
2017. 10. 02. 07:45
Baal
Október 31., magyar idő szerint este 10.
2017. 10. 02. 08:35
Croaker
Köszi! Szerintem látunk itt még cserét addig.
2017. 10. 02. 07:56
kitalaltnev
2017. 10. 02. 08:06
Raschy
Én a támadó sort nem marasztalnám el. Eddig a hétig a Panthers engedte a legkevesebb yardot, ellenük elég kéne legyen 30 pont. Itt nem lehet mást hibáztatni csak a védelmet.
2017. 10. 02. 08:25
MadJani
+1

Ligaelső védelemből 5.-et csináltak.
2017. 10. 02. 08:08
vhs-box
Egeszen biztos ,hogy osszeall a D ,erre BB a garancia,nyogvenyelosen indul ,de en nem aggodom.
2017. 10. 02. 08:16
Whitealert
Sziasztok!

Nagyon gyenge volt a védelem a meccsen, de a sporik is kellettek a Panthers győzelméhez. Már megint... Pánikolni még nem kell, egyszerűen azt érzem, hogy a védelem fejben nincs ott. Lehet, hogy hiányzik Hightower vezetői képességei a védelemben vagy csak simán még mindig nem szoktak össze. A pass rush-t szezon előtt is gyengének vártuk, de a secondary meglepő. Mindenki sokszor hibázik, meccsről meccsre más emberek. :/ Lesz ez jobb is csak Hightower jó teljesítménye a LB sorból hiányzik nekem nagyon.

Ui. Valaki meg tudná magyarázni a végén a középső futásnál miért ítéltek Patrick Chunggal szemben holdingot? Szerintem a támadó játékos rohant neki és blokkolták egymást, csak Chung volt az erősebb. Nem igazán értem.
2017. 10. 02. 08:33
nszgergo
az is csak egy hibás ítélet volt...
2017. 10. 02. 08:35
Tzimisce
A kommentátorok is csodálkoztak rajta.
2017. 10. 02. 09:29
torokszabolcs
A kommentátorok annyira csodálkoztak, hogy egyértelmű volt a bírok ezen a meccsen biztosan nem segítik a védelmünket (sem). 2 nem létező szabálytalanság Gilmore-on, 3. és valamennyinél, ez a Chung féle, és 1 OPI Gronkon... Ezen az sem segít, hogy Cannon false startjat meg elnézték...
2 tanulság nálam: továbbra sem elfogulatlanok a Pats-szel szemben, illetve a gyenge védelmeket (másnál is) még plusszban büntetik - a ligának lenne tennivalója bőven
2017. 10. 02. 10:46
Az nekem is feltűnt.
A spori valszeg összekeverte a passzjátékot a futással. Az előbbinél Chung mozdulata simán zászlót ér..
egy futójátéknál viszont ettől csak nagyobb holdingok szoktak lenni, a TÁMADÁS PONTJÁBAN (point of attack). Ez nagyon messze volt tőle (- nem befolyásolta a játékot) így csak akkor kell(ett volna) bedobni, ha látványos/egyértelmű.
Ez utóbbi viszont finoman fogalmazva is határeset szerintem. Nem csak falban (ahol néha szabályos birkózás folyik), hanem az open fielden is ettől nagyobb fogások/visszahúzások/leszorítások/egyéb akadályozások történnek.
2017. 10. 02. 10:49
Cannon false startjai: hát igen.... nem ez volt a sporik életének a meccse, az tuti. Nem mondom,h Brady nem oldotta volna meg 5 yarddal távolabbról, de azért nem szomorkodtam, h nem vették észre. Ettől függetlenül ordas nagy hiba (főleg az egyik, amit a kamera is mutatott).
2017. 10. 02. 11:24
Increay
én nem is örültem, amikor meglett az elkapás, mert azthittem jön a sárga... egyértelműen, szabad szemmel is jól látható volt
2017. 10. 02. 10:57
B.Toma
Igazából még panaszunk sem lehet a bírókra, mert mindjár az elején egy óriási facemaskot elnéztek Chungnek, és benyelték Gronk színészkedését is annál a hosszúpasznál. Még a kommentátorok is röhögtek. Két pontszerző driveot is visszafújhattak volna. Felesleges bírózni.
2017. 10. 02. 08:17
Chatmansky
Ennyit nem romolhat a D egy év alatt. Persze elég átlagos ez a csapatrész a nevük alapján. Gilmore-t nem veszem ide, mert meggyőződésem, hogy kém és a többi csapat pénzeli titokban, ezért ilyen fogalmatlan. :-) De a Pats mindig arról volt híres, hogy valahogyan csodát csinál az ilyen játékosokból is. Akkor most mi van? Ki a hunyó? Mert ez már a ciki kategória.
2017. 10. 02. 08:30
hulith
A bírókkal sajnos most kell foglalkozni
még a szakkommentátoroknak is feltünt micsoda hülyeségeket fújnak.
Rögtön az elején Gronk Pass interferenc
egy vicc volt. A Gilmore szabalytalanság
is eppen hogy feljebb csúszott a keze vicc.
2017. 10. 02. 08:35
nszgergo
a 2013-as meccset ott folytatták, ahol abbahagyták...
2017. 10. 02. 08:49
gcsaba
Ez a vezetőbíró már régóta a bögyömben van.
2017. 10. 02. 09:30
dexxy 2.0
Ne érts félre de felesleges velük foglalkozni mert, ha akarják akkor simán elfújnak 1-1 meccset, a csapatnak nem sok befolyása van ezügyben.
2017. 10. 02. 08:45
hulith
Az O is kicsit inkonzisztens ha tud 2 ilyen drivot vezetni a végén akkor a harmadik negyedben miért nem tudtak ?
Mikor szorul a hurok jelentősen javul a
koncentráció abban a 2 drive-ban Brady közelébe se tudtak menni. Az is biztos, hogy ezt a liga bármelyik top defense ellen megcsinálják.
A védelem a futást elég jól fogta de a harmadik kísérletek elleni védekezés ami kritikán aluli amiben a pass rush hiánya is közrejátszik.
A tegnap esti Denver meccsen is latszott Carr a Denver top secondaryt szetdobalna
ha lenne ideje a végén Manuel-t nem támadták azonnal passzolt 8/8 a top secondary ellen.
A pass rush nagyon kellene a jó secondary
teljesítményhez meg a teljes koncentráció
Do your job ami mostanában nincs a védelemben.




2017. 10. 02. 09:24
komzoz65
Igen tényleg inkonzisztensek, nem tudnak 40 pont feletti átlagot hozni. Esetleg biztos ami biztos 50-et. Nyilván ha a 9 támadásból 9-et TD-vel zárnak, akkor a védelem még kicsit lazíthatna is. Csak viccelek.

Az eddigi ellenfeleink védelmeinek pontátlagai a mi meccsünk nélkül. KC 15, NO 14 (basszus), HOU 17,3, CAR 13,3. Ezek ellen 32,25-t átlagolunk. Szerintem nincs miről beszélni. O oldalon is vannak persze hibák, TB nagyon fair volt elmondta, hogy a 3. kísérleteknél például tegnap gyengébben ment a játék. De egy közepes D-vel most simán 4-0 lenne.

2017. 10. 02. 09:45
kyobalu
2017. 10. 02. 12:31
polo62
2017. 10. 02. 15:25
iceman
2017. 10. 02. 08:50
gallis1976
Van rá esély hogy érkezik ember a D-be a zárásig? Pénzünk lenne rá ha jól tudom.
Azért kérdezem, mert baromi erős ellenfelek várnak még ránk és esélyét sem látom, hogy ez a védelem összeálljon. Az egész nem működik úgy ahogy van. Ide ember kell méghozzá minőségi, ha tetszik ha nem.
Az eddig látottak alapján ez a csapat nem érdemel rájátszást sem. Mintha senki nem lenne fejben ott a pályán. Csupa olyan hiba ami nem jellemezte ezt a csapatot.
A baj az, hogy a D gyengélkedése átragad majd a többi csapatrészre is, a kérdés csak az mikor. Na akkor lesz csak gyufa gyufa hátán...
2017. 10. 02. 08:56
komzoz65
Sajnos nem volt jele a javulásnak a védelmi oldalon. 3 támadást tudtak megállítani, kettőt labdaszerzéssel, ami a kapott pontok számát csökkentette, de arra is utal, hogy lényegében képtelenek voltak megállítani a Pantherst - is. Azt a Carolinat, mely a megelőző 3 meccsen 15 pontot átlagolt. Nyilván tudja a vezetés is, hogy ez teljesítmény nem a magas elvárásokhoz képest, hanem minden tekintetben elfogadhatatlan. A védelem rendszere alkalmatlan. Most már nagyon veszélyes zónába lépünk, minden O elképesztő önbizalommal fog készülni ellenünk, valamit ideje alapjaiban változtatni. Csütörtökig nagyon kevés az idő, de ennél sokkal több kell nyilván.

Az O persze meccsben tartja a csapatot, de nem tudja mindet megnyerni. Az látszik, hogy 30 pont semmire nem garancia egyelőre.

Nem igazán értettem, hogy a végén BB miért bízott ebben a védelemben, egy gyorsan beszedett TD-vel is több esélyünk lett volna, mint azzal, hogy majd csak megállítják az ellenfelet. Igen végül meglepetésre majdnem összejött, de jött a zászló. Ez ilyen. Egyszer nekünk pattan, egyszer nekik. Az időkérések bennmaradtak, sajnos BB évek óta ezt a fatalista mentalitást nyomja a végén, és mivel többször bejött korábban az évek során, ezen nem is fog már változtatni.

Viszont azt a lemondó rezignált sajtó tájékoztatót, azt elég rossz volt nézni. Remélem a színfalak mögött sokkal dühösebb lesz.

Az idény elején járunk még, de lassan vége a kezdeti tapogatózásnak, tisztán látszik, hogy ez az út így, egy elég kínos évhez vezethet, úgyhogy jönnie a kell a varázslatnak a tabula rasanak a védelmi oldalon. Ez amúgy egy elég bolond év teljes liga szinten. A lefitymált csoportunk előzetesen teljesen elparentált csapatai megmutatják, hogy küzdéssel simám a felszínen tudnak maradni, míg a magasra értékelt csapatok kínos zakókat szednek be sorozatban. Emiatt szoros nagyon a mezőny, természetesen még van idő fordulatra.
2017. 10. 02. 09:07
kyobalu
D#: Az a baj, ha DMC és Harmon is azt nyilatkozza, hogy bármennyire is egyszerűsítik a játéktervet, nem áll össze a védelem..Mindketten azt mondták, hogy ennél jobban leegyszerűsíteni a játékukat nem lehet. Mégsem működik semmi.Mégis franchise rekord lett a kapott pontok száma, mutatott játék..Értem én, hogy Branch nincs formában és nem nagyon tud menni nélküle a nyomás középen, Flowers és Wise "csak" lelkes, de nem elit Endek, HT többnyire maródi és nincs 100%-os formában, de akkor is többet kellene mutatni mindenkinek..Gilmore tudja, hogy mekkora sara van..Kommunikációs hibákat emleget egyre-főre..DE egy 65 misis játékos, akitől a secondary előrelépését várjuk ne csináljon már ilyen homály játékokat, hülye szabálytalanságokat, elváltásokat!!
A legtöbb 20 yard, vagy afölötti játékokat mi szívjuk meg legjobban a ligában. Tavaly meg liga-elsők voltunk gyerekek!
Szégyen..
A védelmünk gerincét, nagy neveket megtartottuk. Sőt elvileg erősödtünk is papíron.Vannak elit játékosaink, s a többség igenis jó képességű. Nehogy-már ebből a keretből ne lehessen kihozni egy közepes szintű védelmet, akik néha lehúzzák a rolót, megállítják az ellent, legalább a RZ-ban! Bármennyire is nem szokás itt, de mindenképpen meg kell említeni Matty P. és BB felelősségét ezen a fronton..Ha látom, hogy az a rendszer, az a szisztéma amit kitaláltam nem működik, sőt kifejezetten borzalmasan működik hetek óta, akkor visszatérek az alapokhoz, és a játékosaim képességeihez, erősségeihez alakított játékokkal, tervvel jövők elő.
Ami itt megy 4 hete az vállalhatatlan. Az utóbbi 15 év legszarabb védelme. Nem méltó a New England Patriotshoz. És ez nemcsak a játékosok, hanem a védelmi edzők, vezetők felelőssége is. Pont..
O#:Brady és csapata a liga legjobb védelmének ismét felrakott 30 pontot..Ennek alapon elégnek kellene lennie egy győzelemhez..Persze itt is vannak néha kommunikációs hibák, völgyek játék közben..De azért mindenki tudja, látja, hogy sok új embert kell beépíteni, sok az új játékos, sok az új, friss játék. Az O# fal kifejezetten szenved erősebb D-line-ok ellen. Solder és Cannon sem élete formáját mutatja. Bradyt az elmúlt 2 meccsen ütötték, verték. A vasárnapi meccsen ismételten sackelték 3x, 7x megütötték. Idén 4 meccsen 13x vitték földre, ez a 3. legtöbb a ligában. John Tomase is azt mondja, hogy ekkora súlyt nem kellene fektetni Brady vállára, mert nem éri meg így a Hallowent. Összetörik, megsérül..Az pedig senkinek nem jó..
Summa sumarum: O# kifejezetten impresszív, még mindig fejlődésre képes egység, akik úgy játszanak, ahogy szeretnénk. De nem lehet ekkora súlyt rakni rájuk..Ne legyünk már Saints 2.0. D#: Vállalhatatlan, kabaré a köbön..
2017. 10. 02. 09:33
grof
Tegnap még a st is csatlakozott a " szuper" védelemhez! Ghost-ot azért kiemelném ha már tavaly rengeteget savaztuk.A D katasztrófa de még így is behúzhattuk volna ha TB picit pontosabb.Természetesen nem ezen múlt csak egy megjegyzés.
2017. 10. 02. 09:33
cspeti98
Ez a tavalyi szezonközepi defense+kommunikációs problémák. Ezzel az a baj, hogy ha az emberanyag lenne gyenge, vagy lenne valahol egy lyuk, akkor cserével lehetne foltozni, ezt viszont azoknak kell megoldani akik itt vannak.
2017. 10. 02. 09:51
komzoz65
Erőlteted még mindig ezt a tavalyi vonalat, de sajnos ez messze nem az. Tavaly összesen 250 pontot kaptunk. Most eddig 128-at. Nincs köszönő viszonyban. Tavaly volt egy borzalmas Seattle meccs, és egyébként voltak rossz negyedek. Most eddig többet átlagolunk, mint tavaly a legrosszabb meccsünkön. Minden negyedünk egyformán rossz - nem funkcionál a védelem.
2017. 10. 02. 12:47
cspeti98
Igen, erőltetem, mert az is így nézett ki, annyi különbséggel, hogy nem voltak kommunikációs hibák és így néha meg tudtak csinálni 1-1 3rd down stopot.
2017. 10. 02. 13:49
komzoz65
Annyi különbséggel, hogy 9-ből átlagosan nem háromszor, hanem hatszor vagy hétszer állították meg az ellenfelet. Azért ez egy apró különbség. Butler meg DMC tényleg ugyanígy nézett ki.
2017. 10. 02. 10:04
Zandal
Nagyon sokan leírtátok már, sok-sok oldalról, de a tény az tény: kapott pontok alapján ez BB alatta legrosszabb védelem.

Hogy miért? Nagyon sok okos és kevésbé okos válasz van erre, de amit én láttam az eddigi 4 meccs alapján:
1. Rossz kommunikáció - tegnap láthattuk McCourty & Gilmore esetében az "iskola példát"
2. Rossz játék felismerés - a TV-n keresztül még in is láttam, hogy Newton fog futni a labdával a felállásuk alapján, de a komplett védelem bekajálta a sima futást és elment mindenki balra

BB-nek és MP-nak nagyon nehéz dolga lesz, mert ezek alapján fejben nincs ott a védelem. Szomorú volt látni, hogy a csúnya kapott TD után csak Butler volt akin "látszott", hogy Patricia nem kedves szavai nyomott hagytak. Gilmore meg csak nézelődött jobbra, balra.

Én is azt mondom, hogy ha a védelem nem kapja össze magát, min. egy ligaszinten közepes egységgé, akkor még a PO-ban nem fog sok babér teremni a csapatnak.

Viszont az #O elég pofás, vannak ott is gondok (nagyon hiányzik Edelman), de minden meccsen lehetetlen 30+ pontot felrakni a táblára. És már tapasztalatból tudjuk, hogy ez mit jelent ...
2017. 10. 02. 10:07
hulith
Ez csapatjáték és rengeteg gyakorlás ellenére valamikor mégse működik semmi
én azért bízok benne hogy össze állhat ez
a védelem egy közepes szintre.
Láttunk már a ligában párszor olyat,hogy
a szezon elején leírt csapat SB-t nyert.
A csoport meccsek még előttünk vannak.
A Bills nagyon jó de hatalmas szerencséjük is volt eddig.

2017. 10. 02. 10:08
tommasi
A Fg-al kapcsolatban odakint mindefelé csak annyit olvasni,
hogy a saját 57 yardos egyéni csúcsát döntötte meg amit 2015-ös szezonban rúgott.
És az is franchise record volt.
Vinatieri 57 yardosáról meg sehol nem írnak.

Nem vonom kétségbe,csak érdekes.
2017. 10. 02. 14:37
hopi46
Részlet a gamebook-ból:
"(:04) S.Gostkowski 58 yard field goal is GOOD, Center-J.Cardona, Holder-R.Allen. Kick good off of right upright. NE 3-Gostkowski
longest FG of his career and longest in franchise history"
2017. 10. 02. 10:23
gallis1976
Nem értem mit playoffozik itt mindenki.
Urak, Hölgyek. Ilyen játékkal nem lesz playoff még egy ilyen "fostalicska" csoportból se.
Jelenleg akkor csinálnak ellenünk nagy játékokat amikor csak akarnak. És ne jöjjön senki azzal, hogy még a szezon eleje van. Az előszezonnal együtt 8 meccs lement. Gondolom az edzői stáb hetek óta csak elemez és edzi a brigádot, de megoldás sehol, a D játék pedig kilátástalan.
Óriási baj van!!!!
2017. 10. 02. 10:34
Montesclan-pats
Az O sokáig csak Gronk miatt ment előre,aztán vészhelyzetben már jó volt minden, a futásaink nem veszélyesek, a játékhívások nagyon kiszámíthatóak, legtöbbször látni, hogy 4-en támadják az irányítót csak, 7 embernek vigyázni 4-re. Nemcsak Gilmore, Rowe is borzalmasan gyenge volt tegnap, de pass rush nélkül nem lehet sokkal jobbat várni. Hetek óta szajkózom, nem értenek velem egyet sokan, hogy ez nevek alapján sem top védelem, a tavalyi eredmény maga a csoda, de elment Ryan, Long, Sheard, Ninko,és McClelin sérült. Valentine, Rivers sérült, a többieknek fejlődni kell a közepes szinthez. Ennyi idő alatt Bencsik Márk is eltalálta volna a jól elmozgó, hatalmas elkapókat.
2017. 10. 02. 10:37
gallis1976
+1
Ez év elején sem volt top védelem, de még közepes is alig.
2017. 10. 02. 11:32
roik092
Az offense-t érzésem szerint nem érheti kritika. 3 olyan védelemmel játszottak eddig, amelyek kitűnőek, még a Denver és Seattle védelmet kell hozzácsapni, az egyik meg is lesz még idén.
A defense az más tészta. Amikor tavaly az idény közben Wilson szétdobált minket, akkor én jobban aggódtam, mint most. Ami igazán aggasztó, hogy nemhogy javuló, hanem sokkal inkább romlik a D teljesítménye. Ennél, mint, amit ma nyújtottunk még a Kansas ellen is jobban ment, ott a 4. negyedben történt teljes leolvadás is nagyon lerontotta a képet.
Brees ellen a második félidőben összesen 7 pontot engedtünk és azt is a garbage time-ban.

A Houston és a mai teljesítmény viszont minden szinten kritikán aluli volt. Még Watson is majdnem végigment a végén a pályán, ha nem basszák el az időkérést....

Az a baj, hogy jelenleg nincs olyan eleme a defense-nek, ami igazán jól működne. Talán az egyetlen pozitívum, hogy szinte minden meccsen szereznek labdát, de ennyi.
Sokakkal ellentétben én nem láttam annyira bombajónak a free agent piacon való ténykedésünk. Érzésem szerint a def. fal mindenképpen gyengült Ninkovic, Long és Sheard is jobb játékos, mint most az eddig is csak közepes Guy, Marsh, a tehetséges, de még kiforratlan Wise és Flowers, akit én magasan a legjobbnak tartok, ma is nagyszerű FF-t csinált, még úgyis tud fontos játékokat csinálni, hogy nagyon egyedül van. Wisenak több lehetőséget adnék, mert benne van potenciál, a végén is ő csinálta meg a sacket, nagyon sajnáltam, hogy elvették tőle, nagy lökést adhatott volna neki, hogy egy ilyen kulcsjátékot csinált meg. Ezek a játékosok képtelenek nyomást helyezni az irányítóra. Newtonnak a negyedik negyedben összesen 4 incomplete passza volt( a végére azért jobban leromlott) Ha lenne McClellin, akkor őt lehetne még blitzelni küldeni, de ő meg sérült, így Hightower megy, ha néha egészséges, de az ő hiányát, akkor meg a futás ellen érezzük meg, nálam Van Noy nem ugyanaz a szint. A piacról inkább a támadósort tudtuk hatékonyan segíteni, mert onnan csak Bennett és Blount távozott kulcsemberként, de helyettük bőven jött pótlás.(Cooks, Dorsett, Gillislee, Burkhead, Allen. A védelembe olyanok jöttek, akik nem ütik meg a szintet vagy eleve bust igazolások lettek. (Ealy vagy Harris.)
A secondary is szar, de ez a seconday csak 1 poszton változott tavalyhoz képest és akkor sokkal jobbak volt. Gilmore meg elvileg képességekben jobb is mint Ryan, bár eddig nagyon rosszul játszik, tegnap kulcshibákat csinált. Én itt még Chung helyett tudtam/tudnék elképzelni egy SS-t, mert Patrick évről-évre öregszik és ez meglátszik a coverage képességein, akiket meg hoztunk a draftról a helyére nem jók(korábban Tavon Wilson, illetve Richards).
Akit még érdemes lenne megnézni az Akeem Ayers, ő mehetne blitzelni HT helyett és HT visszamehetne eredeti helyére.

Sajnos idén kijött, hogy második éve nem tudunk az első körben draftolni, akiket meg hoztunk a védőfalba, azok nem váltak be vagy megsérültek. Én itt látom a probléma eredőjét. A Tampa ellen érdekes meccs lesz, nekik ugyancsak jó a támadójátékuk és gyenge a védelmük, a Saints ellen bejött, talán most is.
2017. 10. 02. 12:16
hopi46
Első benyomásomként a "védelemről", Croakerre tekintettel, nem írok semmit. (Reiss(ESPN) down: Cannon, Gilmore, DMC, Rowe, defensive coaches
A támadók sajnos 4 ponttal kevesebbet raktak fel a táblára, mint az ellenfél. Rá kell hajtani a rendszeres 40-45 pontra (ahogy azt valaki már előttem írta) és akkor majd nyerünk. (Reiss (ESPN) up: Gost,Dola, Short-yardage running )
4,2-es átlaggal futottunk, de ami megy azt nem erőltetjük, bár tudom folyton sietni kellett az ellenfél után. :(
Egyelőre a csoportgyőzelem a tét, aztán majd meglátjuk...
Go Pats!
2017. 10. 02. 12:42
Croaker
Megtisztelsz :)
Félreértés ne essék, a védelem szerintem sem jó, sőt...
De hálaégnek, ha nem is def oldalon (bár az INT és a fumble jókor jött), de támadó oldalon azért hálaégnek volt bizakodásra okot adó jelenet.

Amúgy egy vicces (nek tűnő) teória: nekem az elmúlt meccseken úgy tűnt, nem szereti a csapat ezt a meleget, napsütést, mintha nekünk a hideg kellene. Talán ezért is megy jobban a hidegebb hónapokban? Ugyanerre az elgondolásra ráhúzható a dómos meccsek története is, gondolom van 20-25 fok, abban azért más futni, mint 5-10-ben. Nem mentegetni valókat keresek, csak olyan furi volt, mindenki hunyorog, izzad, aztán passz, nem tudom.

Érdemes megnézni a falakat, amikor a védőfalunk nekimegy az ellenfélnek. Gyakorlatilag mintha összeragasztanák őket, senki nem megy semerre = nincs passrushra lehetőség sem a falon át. Milyen jó volt mikor szinte borítékolható volt az, hogy Vince-et duplázzák, és volt esély a kimozgatásra, réseken való átjutásra. Lehet, hogy kellene valaki orrnehéz játékos újra ( Nose-tackle, csak hogy oldjam a feszkót :) ). Kicsit könnyűnek érzem a falunkat, lehet ezen is kellene változtatni.

Én cserét érzek az erőben, nem tudom ki hogy van ezzel.

Fel a fejjel mindenkinek, bízzunk a legjobbakban!

GO PATS FOREVER!
2017. 10. 02. 13:03
hopi46
Tudod, sok mindenbe lehet kapaszkodni (bírók, Te most az időjárást említed, meg fű/műfű, szabadtér/dome stb.), de ez nem méltó egy Patshoz.
A NT-ügynél 3-4-re kellene váltanunk. Se NT nincs, se 4 jó LB :(
A chat végén éjszaka elmélkedtünk nszgergovel, hogy talán abba kéne hagyni a zónázást és cover1-re vagy cover2-re kéne áttérni, de ez csak szurkolói "okoskodás".
A támadó egység nem tudja sokáig elviselni az egyoldalúság terhét, Dolát is majdnem "agyonverték" és TB sem volt soha ennyit földön az első 4 meccs után.
2017. 10. 02. 13:12
Croaker
Tényleg nem kapaszkodni akarok, még egyszer is mondom, hogy gyenge sajnos a D-nk. Csak mint egy ötlet vetettem fel, mert feltűnt a sok izzadt hunyorgó lihegő arc, hogy nem lehet-e, hogy nem bírjuk a meleget.
Nyilván nem lehet erre fogni a misscom-t, az elváltásokat, stb stb, nem is célom. Csak ötlet.

Bízzunk benne, hogy BBék kitalálnak valamit, mert őszintén, tudunk mást csinálni? :)
2017. 10. 02. 13:34
hopi46
Én lassan már inkább a játékosok "szégyenérzetében" bízok...
2017. 10. 02. 14:41
nszgergo
jah ha Mekkelek visszatér, remélem visszatérünk ahhoz az egész jól bevált recepthez
2017. 10. 02. 14:17
komzoz65
Szerintem egy fordulatban a védelem esetében lehet még bízni. Ez a D meg a tavalyi közt a játékosok tekintetében nincs nagy különbség ugyanis.

Gilmore ugyan eddig sajnos baromira nem upgrade a CB fronton, de a DE posztnál sincs akkora negatív különbség, mint ahogy hamis nosztalgiával emlegetik, (Ninkonak már gyenge éve volt tavaly, Long nem véletlenül kapott kisebb szerepet, Flowers idén feljött Sheard szintjére) úgyhogy tudás dolgában nincs igazi különbség. Játékban, rendszerben, helyesebben rendszertelenségben van óriási. A tegnapi meccsen már tök egyedül álló elkapók várták a passzokat a végzónánkban. Na ez bárki ellen ugyanerre az eredményre vezet.

A 30 yardos screen, meg hogy nem is gondolunk arra, hogy Cam Newtonra hívnak esetleg egy QB draw-t na ez így már nagyon nem.

Tavaly volt egy szisztéma, nem engedünk hosszút, nem is engedtünk, amennyire lehet megfogjuk a futást, többnyire rendben volt, és közepes illetve rövid passzokkal a harmadlagos célpontokra TE, 3. wr lehetett ellenünk menetelgetni, mert a fő célpontokra mindig volt besegítés. Kevés blitz, kevés egyéb kockáztatás. Nem volt látványos, de hatékony volt. Most viszont a borzalmas végrehajtás miatt őszintén szólva az sem látszik, hogy mit szeretnének.

Ezért azt gondolom, hogy várhatunk ugrásszerű javulást, egy új szisztéma esetén. Ehhez esetleg kellhet egy-két új ember is. Ezt a mostanit sajnos sürgősen ki kell dobni, mert nem tűnik javítgathatónak.
2017. 10. 02. 14:56
Croaker
Tessék kérem, íme egy szépen, okosan megfogalmazott kritika! Kulturált, nem hőbörgős, nem fosozos szarozós stb.

+1
2017. 10. 02. 18:33
hopi46
Nem panaszkodhatsz! Szinte minden hozzászóló visszafogott ahhoz képest, amit vasárnap látott!
2017. 10. 02. 18:37
Croaker
Ettől lesz kulturált ez az oldal :)
Mutassuk meg, hogy a bajban is GO PATS!
2017. 10. 03. 09:00
csgabor
Srácok!

Én mindegyikőtökre nagyon büszke vagyok most, mert a negatív meccseredmény és hangulat ellenére szinte minden negatív hozzászólásban pozitív reménysugarakat látok. Eddig nem ilyen hozzászólások voltak egy rosszabb meccs, pláne egy vereség után! Úgyhogy azt mondom ez alapján, hogy ha mi tudunk fejlődni, akkor a D is fog! :D Go Pats!
Ui.: Tényleg örülük,hogy nem kell negatív jövőképről és vérre menő vitákat olvasnom. :)))
Hozzászólás a(z) Első benyomás: Patriots-Panthers (4. mérkőzés) bejegyzéshez