Menetrend
Szavazás

Első benyomás: Patriots-Texans (3. mérkőzés)

2017. 09. 25. 03:09
Szerző: Danna
Kategória: Meccsek
A Patriots, élén Tom Bradyvel megint megcsinálta! Ezt sosem lehet megunni.

Úgy tűnik eddig ebben a szezonban nem jelent jó óment a Patriotsnak hazai pályán játszani. Az első mérkőzését elveszítette a Kansas City Chiefs ellen, és most vasárnap is sokáig úgy tűnt, hogy az idegenbeli győzelem után ismét egy hazai vereség következik. Azonban Brady ismét bebizonyította, hogy addig nincs vége egy mérkőzésnek, amíg azt a bírók le nem fújják.

Az irányítót 5 alkalommal vitték földre és további 8 alkalommal ütötték meg. Láthatóan nagyon hiányzott Marcus Cannon a támadófalból, aki az utolsó alkalommal sikeresen tartotta távol JJ. Wattot Bradytől.
A 40 éves irányítónak azonban így is 35 passzából 25 volt sikeres, 378 yardot ért el és 5 TD-t dobott. A győztes támadásnál 8 passzából 5 volt sikeres, amit Brandin Cooks 25 yardos kicentizett TD-je koronázott meg.

Brandin Cooks 5 elkapásából 131 yardot ért el, és először sikerült TD-t elérnie a Patriots színeiben, egyből kettőt, illetve a 2 pontos elkapás is neki volt köszönhető.

Rob Gronkowski 8 elkapásából 89 yardot ért el és 1 TD-t. Chris Hogan 4 elkapásából 68 yardot és 2 TD-t ért el.

Azonban nem lehet szó nélkül elmenni a Patriots védelme mellett, akik ellen egy újonc irányító, Deshaun Watson 33 passzából 22 volt sikeres, 301 yardért és 2 TD-ért. Azonban 2 INT-et is dobott. Bill Belichicknek és a védelmi koordinátoroknak biztosan lesz 1-2 nem túl kedves szava a játékosaihoz, sok munka vár még rájuk.

Azonban sok idejük nincs erre, csapat jövő hétvégén a Carolina Pantherst fogadja hazai pályán. Cam Newton játéka nagyon hasonló Watsonéhoz, így mindenképpen a védelemtől a mai teljesítményhez képest több fog kelleni.

Hozzászólások

2017. 09. 25. 05:14
topin
Kezdem azt gondolni a védelemmel kapcsolatban, hogy valami koncepcióbeli hiba van és amit kiötlenek a szakik azt nem tudják visszaadni a játékosok. Nem hiszem hogy összeszokatlanság okozná ezt. Egyszerűen valami olyat próbálunk, ami még nem működik. A kérdés inkább az, hogy mikor adjuk ezt fel végre. Hasonló a helyzet ahhoz amit a támadókkal műveltünk az ominózus KC elleni kilátástalan zakóig. Akkor nem lehetett tudni, hogy az OL a ludas, vagy JMD hív botrányos játékokat, esetleg már a felkészülésnél rossza game plan kerül kidolgozásra vagy az elkapók nem tudnak elszakadni, vagy TB "égett ki", esetleg BB annyira makacsul ragaszkodik az elképzelésekhez, hogy gőgösen csak azért se változtat? Mivel ezernyi oka lehetett, így csak értetlenkedett mindenki, saját ízlése szerint ráhúzva a vizes lepedőt valamelyik indokra. De a lényeg az volt, hogy amit láttunk az minősíthetetlen volt a mi szintünkhöz, ahol egy TB, BB, JMD trió tevékenykedik. És mivel nem egy meccsen adtuk elő a szenvedést, így érthetetlen volt miért nem tudunk javulni. Tartósnak nézett ki a gond és úgy tűnt csakis egy vagy több személycserével orvosolható.

Aztán a meccs után visszatértünk a szokásos Pats offensehez..gyors rövidpasszos játékok, slot WR előtérbe, kreatív játékhívás, TE játékok. Play action és trükkös játékok sora. És pikk pakk nem pörgött a hátán a földön fekve TB, nem volt megölve a passzjáték, nem voltak indokolatlan deep játékok amik kb 100%ban incomplete kísérlettel zárultak. Nem volt első 2 downra olyan játék híva, ami 3rd & longot eredményezett majdnem mindig. Egyszerűen visszatértünk ahhoz ami működött előtte és bajnokok lettünk. Akkor kiderült, nem volt semmivel gond, csak olyan kabátot adtak a csapatra, ami nem illet rá és nem tudták sehogy sem kényelmesen viselni. Kicsit túlgondolták BB-ék talán, talán azt gondolták már megfejtettek minket, majd egyet megint csavarunk a dolgon. De nem működött. Belátták a KC zakó után és Super Bowlt nyertünk.

Most is valami ilyesmit érzek, csak jelenleg a defenseben gondoltunk túl valamit. Ugyanúgy nem működik, ahogy abban az évben az offense. Senki nem találja a helyét, mindenki kóvályog. Talán nincs is helye senkinek, és ez csak elméletben működhet..van ilyen is ugye. A lényeg, hogy végre vegyék észre ott fent, hogy ez így kioltja a talenteket, mindenki árnyéka önmagának. hagyjuk a fenébe ezt és térjünk vissza ahhoz, amit tavaly is tudtunk és aminél erősebbek lettünk. Megpróbáltuk ezt, oké. Nem jött be, hagyjuk most már. Esélytelenek vagyunk így futás ellen és passz ellen is. És az a védelem ami alig engedett pontot, azt most két pofára kitömik. Nem gondolom, hogy baj lenne bármelyik játékossal is. Egyszerűen olyat akarunk játszani, ami vagy eleve nem is működhet, hiszen láthatóan mindegy ki az ellenfél QB-ja ugyanazt tudja hozni. Vagy ezekkel a játékosokkal nem tud működni. Márpedig jól látni, hogy ez esélytelen állapotban van a javulásra. Szóval hagyjuk ezt a túlgondolkodást, és egycsapásra térjünk vissza most már a bevált recepthez, mint anno a támadókkal tettük.

A Panthers offense meg a legimpotensebb a levegőben kb és Cam minimális mennyiséget fut már csak..főleg hogy sérült is. Edzéseken nem is passzolhat. Ma pl csak a nagy hátrány miatt kezdett 4 yardnál messzebbre dobni, addig 10 passza se ment távolabbra (szándékosan hívtak neki ilyeneket) és 2x annyit futottak mint passzoltak a játékhívást tekintve. Aztán mikor menni kellett, jött is 3 INT válogatott béna dobásokból. Plusz rengeteg sack amiből már nem egy fumble is lett. Szóval Newton jelen állapotában egyáltalán nem jelenthet veszélyt, persze eltelik majd egy hét még addig, de annyira látványosat ebből az egészségügyi állapotból nem lehet javulni.

Amúgy a Saints 34 pontot pakolt fel nekik és 3INT jött attól a DB sortól és csak 167 yardolt passzoltak nekik. Szóval én csak a futástól tartanék, mert a defense is hiába jó, ha nem tudnak pihenni szinte semmit. És mint láttuk bármilyen elit D-nek felrakunk 30 pont körül idén egyenlő possesion mellett is.
2017. 09. 25. 06:40
kolok
Ritkán szoktam egyetérteni Veled,de ezt most abszolút adom. Sajnos az a baj,hogy igazából a futást sem tudjuk teljesen nullázni,a sec meg egyelőre nagyon nem a tudása szerint játszik. Nagyon kellene pl egy tavalyi Branch a futás ellen,de Ő idén abszolút epizódszereplő,a mellőzésének is nyilván megvan az oka. A sec-ben elvileg van két elit CB és egy elit FS plusz egy átlagnál jobb SS és mégis rookie QB szétdobál minket. A meccset nézve nekem is hasonló benyomásom volt,hogy valahogy rendszer szinten van probléma a D-vel. Az O is nagyon megállt a 4. negyedben,de a GW drive a megitélésükön nyilván sokat dob és egyébként is elit D ellen 36 pontnál nem lehet panaszkodni. Érdekes hogy BB azt nyilatkozta az OT poszt mélységével,hogy nagyon elégedett,azért sztem kiderült h Waddle nem kezdő matéria. Ami nagyobb baj,hogy a Fr LT is botrányos szezont fut.
2017. 09. 25. 08:14
komzoz65
Így van. Baj van a védelemmel. Ezt gondoltam az első meccs után, hogy itt alapvető baj van, maga a rendszer nem vált be.

Most meg egészen biztos vagyok benne. A védelem tehetség dolgában minimum tud annyit mint a tavalyi Collins elküldése után, de nem tudják azt játszani amit kérnek tőlük.

Konkrétan nem működik ennyi LB-vel a futás megállítás, innentől kezdve megpróbálnak folyamatosan a hátsó alakzatok besegíteni, így meg mennek a passzok is.

A 4. negyedre pedig egyértelműen elfáradnak, fejben és fizikailag is, ebben a rendszerben. Különösen a safetyk. Ha O'Brien nekimegy negyedik és félre, akkor most majdnem bizonyos, hogy egy vereséget elemeznénk. Hihetetlen, hogy pont ő TB-re hagyta, így nagy szerencsével, és némi bírói nagyvonalúsággal, ami minket segített a meccs nagy részében lássuk be, meglett ez a meccs.

Smith után Watson is szerintem az idénye teljesítményét hozhatta le ellenünk. Ez a rendszer már amit a két utolsó meccsen játszottunk, némi visszalépést mutatott a tavalyi felé 1 LB helyett legalább kettő volt, de szerintem a következő meccstől ismét változásokat várhatunk, mert ez így nem működik.

Az, hogy a falunkat megverték néhányszor, az benne volt a pakliban, de JMD is gondolkodhat valami kreatívabb futás hívásokon, mert az sem működött rendesen. Előre bemondtam, hogy mikor mit fog hívni, előre fogtam a fejem 3. és 1 szituknál, és ha az én szurkolói ismereteimmel 90% körül eltalálom, az nem jó. A védelem állapotta és a passz játék segítése miatt kellenének a jobb futó teljesítmények. Ezek a középre tartó erőfutások rövid idő alatt kiismerhetővé válnak, és a masszívabb frontok negatív yardokon megállítják. Ez is egy strukturális hiba, a mostani futó állományban több van, szvsz, csak kreatívabban kell használni. JMD mindig is fog hívni ilyeneket, de legalább az első két meccsen egy-egy kretív is becsúszott, most nem. Az mondjuk benne lehetett ebben, hogy a nagy testű bivaly pass rushereiket csak így tudkuk lefárasztani, JJ ki is volt rendesen a 4. negyedben, de ez akkor is kevés és ilyen védekezés mellett majdnem vereséget hozott.

Ami TB-t illeti viszont, alig találok szavakat, életveszélyes körülmények között, kellett alkotnia, és megint egyszer megmutatta, az állítólag elég lagymatag közönségünknek, hogy mi a küzdés a végsőkig.
2017. 09. 25. 18:30
hopi46
Egyetértek. (Kár, hogy a blogodat egy kicsit "abbafejezted". :))
Te jobban látod az összefüggéseket, szerinted, mi a védelem kiútja a gödörből? Milyen "rendszert" kell abbahagynunk és mit kéne folytatni/újrakezdeni? Köszi, ha ezt is elmondanád.
2017. 09. 25. 06:36
pats4ever
Hát nem vártam ilyen pontzuhatagot... bosszantó volt Watson fickándozasa es a mistackle-ök is. Kicsit olyan érzésem volt hogy mint a KC ellen: megint a Pats ellen szivtak fel magukat es jobban akarják a W-t. Ráadásul szerencséjük is volt. A bírók is rossz időlontban hibáztak pl. Gilmore oldalvonal melletti, amúgy sztem szabályos szerelésekor. Cannon nagyon hiányzott és idegesítők voltak a 3&outok. Leginkább pedig a play hívások és az edzők tanácstalansága. Ha nincs Brady akkor ez sima L. Rajta kívül ezf talán Rodgers és Stafford tudta volna megcsinálni. Ha a Carolina ellen is ilyen nyögvenyelős lesz, akkor az orvosom el fog tiltani a meccsnézéstől... :/
2017. 09. 25. 09:02
MadJani
Szerintem Gilmore minősíthetetlen volt tegnap. Az elején DPI-nél ott volt az elkapója mellett de utána egész meccsen 5 yardra volt mindenkitől. Az INT-je is azért lett mert le volt maradva és Watson csúnyán alul dobta. Ha elég hosszú a passz akkor sima TD.
Az O sem volt tökéletes, de ott a játékhívásokon ment el majdnem a meccs. Az látszott, hogy Brady-nek jó napja van megint, erre a 4. negyedben hátrányban 3 középső futás a liga talán legjobb D-Line-ja ellen ???
2017. 09. 25. 09:10
Lalika
Remélem taknya-nyála egybefolyik a védelemnek az emelkedős bűntető futásokban. Mellette persze futtatnám BB-t ls JMD-t is. Illene ekkora rutinnal gyorsabban változtatni a játékokon mintsem sokadikra is belekergetni a kórház passzba a futó és elkapó játékosaim. A fal is gyenge, a CB kiszárad pedig annyira szar duma, hogy még mindig röhögök. Egy szó mint száz, megvan a mérkőzés de ez így nagyon siralmas összeképet fest. (nem, nem károgok de a vak is látja, nincs rendben valami).
2017. 09. 25. 09:56
nszgergo
jah Gronk is azért szárad ki minden évben a meleg meccseken, hogy Te nevethess egy jót :P
2017. 09. 25. 17:11
nosbiglem
A nevetés orvosság!
2017. 09. 25. 09:55
Montesclan-pats
Nyertünk, és csak azért, mert még mindig van egy TB. Meg azért, mert a Hou. nem ment neki 4és 1-re, egyetértek komzoz-zal. De lássuk már be, hogy folyamatosan erősödnek a Def falak, egyre jobbak,erősebbek, gyorsabbak a játékosok. Az O nem tudja tartani a lépést velük, nem tudnak hova fejlődni. Nemcsak nálunk, mindenütt látható visszaesés az "élcsapatoktól", akik nem tudnak topjátékosokat draftolni. Nekünk még Marsh-ért is draftpicket kellett áldozni, hogy elhozzuk, mert nem várhatjuk, hogy lecsúszik hozzánk, mert valszeg a Seattle kirakta volna. Még cutolandó( hú de szép magyaros) játékosért is, így mennek el a lehetőségek a jövőbeni draftokról. Hosszú távon azonban az élcsapatok, kidomborítják a mentális, elemzésekben és pontosságban megmutatkozó fölényüket, és folyamatosan rongyolódnak, fáradnak, sérülnek a védőfalak, fiatal irányítók, már Newton sem fickándozik annyit, majd Watson sem fog pár év múlva. a sikeresség hátránya, hogy nincs top passrusherünk, és annyi pénzünk se, hogy valakit elhozzunk, de akinek van nem is adná, inkább túlfizeti. Amíg nem lesz nyomás és jó futásmegállítás a védőfal részéről, nagyon nehéz lesz. És amíg nem lesz jobb futást segítő O-fal és emiatt több jó futás, addig Bradynek is nehéz dolga lesz, mert 7 embernek kell lefedezni 3 vagy futóval együtt 4 embert. Mikor lesz nekünk Clowney Mercilus Watt defünk?, majd ha kiöregednek visszavonulásuk előtt egy évre:) Szóval sztem csak annak köszönhető még a talpon maradásunk, hogy nagyon jók a meccs előtti elemzések, így a víz felett tudunk maradni, és Van egy TB, aki eléri, hogy a végén nyerjünk. Minden évben sz..ból építünk várat. És reméljük idén is.... A 12-4 is nagyon szépen fog kinézni, de lehet, hogy jobb lesz. Tegnap kis szerencsénk is volt.
Most nagyjából csak a Kansas emelkedik ki a mezőnyből, de Hunt és Hill kiesése olyan maradandó nyomokat hagyna rajtuk, mint nálunk Edelmané.
De ők játékrendszerben is valami nagyon bonyolult kiszámíthatatlant találtak ki, és még így is, ha nincs a negyedik negyed nagy leolvadása nyerünk. Most jó szériában vannak, de elllenük is készül már a hatékony fegyver kidolgozása... Az Atlantának pedig eddig mákja van, de mentálisan ők is erősek, sok győzni akaró játékosa van. Ezért is hinyzik Julian, mert ő volt az egyik, aki nagyon akarta a győzelmet mindig.
2017. 09. 25. 12:06
topin
Az Offense teljesen rendben van, hiába jön elit védőfal, akkor is 30 pontot simán felrakunk. Nem értem miről írsz:(

Csakis a védelmi rendszer az, ami nem működik. És nem azért mert a játékosok bénák. Hanem mert valami olyan lett kitalálva, ami nem tud működni. Vagy elengedjük ezt a sémát vagy szenvedünk tovább, mert ebbe a rendszerben három meccs alatt sehova se léptünk előre, elemzés ide vagy oda. Képtelenek vagyunk limitálni bármilyen támadósort. És nem azért mert nem tudnának jobban teljesíteni a játékosok, hanem mert amit kérnek tőlük egységként, az nem akar összeállni. Lehet, nem is fog soha. Ezért lenne jobb innen kívülről nézve, hagyni ezt a sémát és visszatérni ahhoz ami már működött.
2017. 09. 25. 12:44
cspeti98
Így van, a defenseben a játékosállomány rendben van, de valahogy nem akar összeállni a kirakós. Tegnap azért volt amikor 1-1 egység (főleg a Dline) jól teljesített, csak olyankor valaki más betlizett.

Egyébként tavaly a 49ers elleni meccsig szintén katasztrófa volt sokszor a védelem, a Bills és Gillislee hülyét csinált belőlük, a Seahawks ellen meg mintha fent sem lettek volna, most meg szeptemberben járunk, nem kongatnék vészharangot. Majd ha novemberben is ezt látjuk, akkor elkezdek aggódni.
2017. 09. 25. 13:49
komzoz65
Ezek a tavalyi emlékek nem stimmelnek. A Seahawks meccs az valóban kiugróan gyenge volt.

Volt viszont már az elején is egy pár kiemelkedően jó. Mondjuk ugyanígy a 3. fordulóban, Houston 27-0.

Aztán voltak hullámzó meccsek, amikor egy-egy periódusra vesztették el a fonalat.

Az első 6 meccsen összesen 91 pontot szedtünk be, az akkor is sokat bírált védelmünkkel.

Úgyhogy a tavalyi D idény eleji teljesítményét a mostanival összevetve, is aggasztó eredményt kapunk.

Holott tehetség dolgában egész biztosan nincs különbség a tavaly D javára - ebben egyetértünk.
2017. 09. 25. 15:02
cspeti98
Szerintem az a védelem a szezon közepén semmivel nem nézett ki jobbban, mint a mostani, csak akkor nem büntették meg az ellenfelek, de nyilván lehet, hogy én emlékszem rosszul, majd ha lesz időm visszanézek pár meccset. :)
2017. 09. 25. 18:44
komzoz65
Hát nézd csak meg még egyszer, ha tényleg komolyan gondolod, hogy volt olyan 3 meccses sorozat bármikor, amikor ennyire szarul nézett ki a védelmünk, mint most, akkor nagyot tévedsz. Konkrétan egy ilyen meccs volt (Seahawks).
2017. 09. 25. 14:09
BaP
A támadófal nem az Offense része?
Mert ha igen, akkor sajnos messze van attól, hogy rendben legyen.

Brady a szezon közepére elfogy, 40 éves, ennyi ütéssel előbb-utóbb komoly baja lesz, ráadásul a vak oldalról verték agyba-főbe, csoda, hogy csak 1 Pick six volt.
A végén varázslat volt, de addigra Watték a seggükön szedték a levegőt.

Hatalmas szerencsénk is volt, mert Hogan első TD-je nem volt td (az egy yardnál lenn volt), és több komoly szabáytalanság megítéléséből, vagy meg nem ítélése is nekünk kedvezett.
Kellett még BOB hülyesége is

A D meg nem tudom milyen koncepció mentén játszik, de az a Benny Hill show, amit tegnap a srácok felraktak, nagyon gáz volt.
Szerencsére Brady állat volt, és BC is felnőtt a feladathoz, mert a védelem nem sokat segített tefnap
2017. 09. 25. 10:38
Chatmansky
Szerintem jobb, ha szoktatjuk magunkat a gondolathoz, hogy ez a D idén ritka fos lesz. Nagyon szép volt az utolsó drive, de a film címe sem az, hogy Minden héten tündérmese...
Túl jó dolgunk volt az utóbbi években. :-) Lesz miért izgulni...
2017. 09. 25. 10:54
Croaker
Egy kis számadat a tegnapi meccsről, mivel elhangzott itt is chaten is hogy elit D van a Houstonnak, a miénk milyen pocsék.

Összeírtam az összes, 10 yardnál hosszabb játékot, íme, növekvő sorrendben:

NE: 11, 11, 14, 14, 15, 17, 18, 19, 19, 22, 25, 27, 42, 44, 47

HOU: 11, 12, 12, 13, 14, 15, 15, 18, 21, 29, 31, 34, 35

NE 15 db volt, átlag: 23
HOU 13 db volt, átlag: 20

Ezen kívül szereztünk 1+1 INT-et is.

Nem mondom, hogy jól játszottunk, főleg D oldalon nem, de azért ne essünk már túlzásokba. Még akkor is, ha ez nem egy elit irányító volt, és jobb irányító jobbat hozna ki ebből ( ja nem, Brees-ék csak 20 ig jutottak...)

Bízzunk egy kicsit abban, hogy
1; nem véletlenül ezek a játékosok maradtak az 53-ban
2; nem véletlenül hozta ide BB azt, aki itt van
3; nem véletlenül vagyunk folyamatosan a liga elején minden szezon végén
4; nem véletlenül vagyunk ötszörös bajnokok.

Minden évben van (általában) egy ilyen szakasz, amikor a szurkolók dobálják ezt a "ez nem bajnokesélyes csapat, így semmire nem megyünk, ezt minek hoztuk ide", aztán a végén mégis minden rendeződik.

És még egyszer: nem kell örülni annak, ha szarul játszunk, de bízni kell abban, ami az elmúlt 15 évben történt, mert az sem véletlenül alakult úgy, ahogy, és idén sem lesz ez másképp.

GO PATS!

2017. 09. 25. 11:09
MadJani
Alapvetően igazad van, de...

A HOU-ban nem Brady dobál.

A HOU D nem elit csak a D-Line elit. Nálunk elvileg (nevek alapján) elit secondary van és sajnos pont ez nem látszik.

A 4. negyed elején ki volt írva, hogy limitáltuk a futójátékukat, mert jócskán az eddigi számok alatt voltak, és ha mi vezettünk volna akkor így is marad.
2017. 09. 25. 12:25
Croaker
Ha a D line elit, az azt jelenti, hogy az irányító nem tud passzolni, a futók nem tudnak futni, mert olyan hamar odaérnek.
Ebből a futók nem tudnak futni rész pipa, a futást megfogták.
Az irányítóhoz odaérnek részben pipa, 5 sack magáért beszél, de az irányító tudott dobni 5 TD-t, és a 378 yardot.

Még egy adat: Mi raktuk fel a második legtöbb pontot OAK után, és mi kaptuk a legtöbbet.
Én ezzel kiegyezek a szezon végére is, ha a döntőben kell ezt a számadatot nézegetnem, és ott is így lesz, többet rakunk fel, mint kapunk.
2017. 09. 25. 11:10
crucified
Szívemből szóltál, minden szavaddal egyetértek. Külön dícséret a chaten történő hitedért.

Sajnos az alap a magyar szurkolói gondolkodásban, hogy csak a 100:0-ra lehozott meccsek közben / után nem kishitűek.

Te vagy az egyik legobjektívebb az oldalon.
2017. 09. 25. 11:18
csgabor
croaker-rel is egyetértek, egy kivétellel, ami miatt MadJani-val is. :D Szerintem csak azért hasonlóak a számok, mert nálunk Tom Bradynek hívják az iránítót. Ennyi sack-kel és ütéssel más nem hozott volna össze 36 pontot! És ezt tényleg ő hozta össze, mert az összes pontunk passzolt TD-ből született. De a lényeg, hogy mindkettőtök mondandójában van igazság. :) Bárcsak max. ilyen szintű "negatívum" lenne meccsek közben a chaten... Go Pats!
2017. 09. 25. 12:24
komzoz65
Szerinted nincs alapvető baj a védelemmel?

Komolyan kérdem. Mert persze, hogy bízom a sokszorosan bizonyított szakmai stábban, de szerintem vicces lenne azt állítani, hogy ez a védelem nem ad okot komoly aggodalomra, ebben a rendszerben pedig, ki kell mondani, reménytelen.

Tiszteljük és becsüljük a zseniális edzői kart, de szerintem szabad a valóságról beszélni. Rengeteg pénzt költöttünk a védelem megerősítésére, nagy pénzért első körös CB-t hoztunk (Ryant ugyan elengedtük), a DE falon kívül lényegében mindenkit megtartottunk (de ide is hoztunk utánpótlást, többet is), és indultunk egy legkevesebb pontot összehozó védelemmel, ami a rájátszásban sem szedett be 3 TD-nél többet senkitől. Ezután sikerül az első 3 fordulóban egy top, egy közepes, és egy gyenge támadó alakulattól összesen 88 pontot beszedni. A statisztika mellett a látvány is borzalmas a 3-ból 2 meccsen. A Szentek elleni teljesítmény szerintem megfelelt, nem kiváló, de jó közepes volt, a két hazai meccs, minimum nem kiugró támadó alakulatok ellen, teljességgel elfogadhatatlan. Nem látom, hogy ez az új rendszer tartható lenne. Vagy mentegetni kellene. Ha egy csapat védelme a legkevesebb pontot beszedőből a legtöbb pontot beszedőre "fejlődik", akkor van alapja a kritikának.

Ismétlem, bízom a változásban, hiszek a csapatban, a szakmai stábban, a 6. gyűrűben, de nem igaz, hogy jelenleg nincs baj, mert van.
2017. 09. 25. 12:44
palesz42
2017. 09. 25. 13:36
1976gabi
miből gondolod,hogy az eddigi ellenfelek nem voltak jók?
2017. 09. 25. 14:06
komzoz65
Nyilván csak a támadó alakulatokról beszéltem. A New Orleanst a valóságnak megfelelően elit támadó alakulatnak neveztem, mint ahogy az is.

A KC egy jó közepes O-el rendelkezik. Smith ügyes, megbízható, de semmi különös. Van 3 kiugró tehetségű játékosuk, Hunt (milyen ironikus, hogy mekkorát nyertek Ware sérülésével) Hill és Kelce. Őket kell megfogni. A Chargers védelme a 3 int ellenére 24 ponton tartotta őket, holott csak Kelce-t tudták megfogni Hunt és Hill még mindig nagy számokat hozott. A KC azokkal lesz bajban akik legalább kettőt a háromból megfognak. Vagy ha ezek közül kiesik valaki. Azt várom, hogy jó közepes számokat fognak hozni néhány "meglepő" vereséggel, ha az említett kulcsjátékosaik közül egy sem sérül meg.

A Houston O, amit gyengének minősítettem. Tavaly konkrétan át sem tudtak jönni a térfelünkre. Idén eddig két meccsen 20 pontot hoztak össze, és figyeld meg ezután sem lesznek nagy támadó tűzijátékaik. Újonc QB, egy jó elkapó, egy közepes futó. Ez harmatos. Valójában ezt az O-t kötelező lett volna 20 pont alatt tartanunk.
2017. 09. 25. 15:40
cuncimp
Egy TD-vel mentek 20 fölé, a támadóik 26 pontot csináltak, hetet a védelmük.
2017. 09. 25. 11:14
gcsaba
Szerintem Hightower és Cannon hiánya nem elhanyagolható tényező, velük jobban fog kinézni a védelem is.
2017. 09. 25. 13:38
kolok
Hát Cannonnal aligha...
2017. 09. 25. 14:25
gcsaba
Jogos, rosszul fogalmaztam, Cannon ritkán védekezik... Bár ha ő játszik, és jól játszik, akkor a védelem többet pihenhet. :)
2017. 09. 25. 11:58
orrrion
Nem vagyok mazochista, de a mérkőzéseink nézése közben időnként bele-bele nézek a chat -be,uram bocsá, néha még írok is bele, de tegnap felröhintettem, amikor valaki a vége felé beírta, hogy TB csak ül a padon, néz ki a fejéből, nem lesz már ebből semmi. Emberek, ő ezt 17 éve így adja elő , aztán kimegy a pályára és még mindig elég sokszor varázsol egyet.( Azért az utolsó drive-hoz, mindenki kellett, ha akkor bárki is hibázik, akkor most a vereség okait elemezzük ) Ettől függetlenül teljesen egyértelmű 3 meccs után, hogy a védelemmel gondok vannak és TB is elég sokszor védtelenül marad. Elég találó elemzéseket írtatok, bízom benne, hogy BB is mélyen elgondolkozik egy -két dolgon, hiszen ha mi látjuk ezeket a problémákat, akkor valószínűleg ő is , nem hinném, hogy pont ő nem ismerné azt az alapigazságot, mely szerint egy rendszer, akkor működik jól, ha a benne résztvevő egyénekre van szabva. Végül is minden jó, ha a vége jó, nyertünk, TB tovább építette a legendáját és egy győzelem után mégiscsak könnyebb a felkészülés a következő meccsre.
2017. 09. 25. 12:17
roik092
Szinte mindent leírtatok, amit mondtam volna. Pár dolog:

- Jó volt a red zone offense végre és a védelem is többször mezőnygólon tartotta az ellenfelet. (Az más kérdés, hogy milyen simán elmasíroztak a huszasig...)
- Amendola: Elképesztő ez az ember! Ma is megcsinálta a kulcselkapást 3 és 18-nál, ráadásul milyen nehéz elkapás volt. Minden pénzt megér ez az ember, ha ott nem kapja el, akkor nem csináljuk meg negyedikre szerintem.
- Blount: Szerintem hiányzik, a harmadik és negyedik negyedben is volt asszem két drive, amikor 3 és 1-et nem tudtunk futással megcsinálni. Szerintem ő ezeket megoldotta volna. Többen írták, hogy másra nem képes, lehet, de most látom, hogy mennyire fontos is volt ez.
- A fumble return tD után már tudtam, hogy nehéz meccs lesz, mert piszkosul belelkesült az ellenfél.
- Nagyon kijött hogy Scarneccia bármekkora mágus is, de ez az O-line nem olyan képességű, hogy egy Houston szintű D-line-t megtartson. Nem is tudom, hogy hány fumble volt, hatalmas szerencsénk volt, hogy csak egy lost volt köztük.
- Valószínűleg nem én vagyok az egyetlen, akinek hasonló érzései voltak, mint a Kansas ellen a negyedik negyedben. Ha 4. és 1-re neki megy a Houston, akkor nyernek. Imádkoztam, hogy rúgjanak, szerencsére így lett.
- A védelem párszor kiakasztó volt, hogy nem bírják levinni Watsont, a 3. negyedben egy 20 yardos, a negyedikben egy 22 yardos játékot bénáztunk így el.

Tőmondatokban ennyi jutott eszembe :)
UI.Cooks ma nagyon jó volt. Ma azt játszotta, amiért jött, végig nagy játékokat hozott.

2017. 09. 25. 12:50
palesz42
LGB esetében szívemből szóltál. Nagy fan vagyok, néztem tegnap Phillyben is, és volt több olyan futása, ahol contact után ment vagy 6-8 yardot, áttört több szerelést is. nekem hiányzik, de szerintem hiányzik az O-ból is. nemcsak rövidyardos szitukban, hanem a fáradó D ellen nagyon jó volt, mert többször átgyalogolt rajtuk, és ezért a vége felé is tömni kellett a zsebet. Az meg Brady-time...
2017. 09. 25. 12:34
hopi46
Reiss (ESPN) szerint:
UP: TB, Cooks, Gronk/Hogan
DOWN: D.Allen, DMC, Solder/pass protection

Egyébként szerencsével nyertünk (vacak HOU sec) egy a végén "betojó" csapat ellen.
A védelmünk jelenleg bajnokhoz méltatlanul alacsony színvonalú, szétesett "játékos halmaz" csak.
Ha így megy tovább, TB-t rövidesen szétverik, aztán nézhetünk, mint a moziban.
2017. 09. 25. 13:26
komzoz65
TB nyilván felejthetetlent alkotott, lényegében megint egy inkább hátrahúzó futással (szegény Gillislee még fel is buktatta), folyamatos nyomás alatt játszott remekül. Az a passz a földről Gronknak már varázslat volt.

D Allen, már nem is tudom, ha Hollister nem sérült meg, amikor leütötték, nyugodtan lehet 2. számú TE, mert D. Allen még véletlenül sem fog egy labdát sem elkapni. Blokkjait még megnézem majd, de ha Reiss negatívba tette, akkor ott sem tündökölt.

Amendola is jól játszott. Gronknak mostanában mindig van egy-egy kirívó hibája (most egy fumble - ami szokatlan tőle, akárcsak a múlt heti dropli a végzónában), de alapvetően azért nagyon jó, hogy ott van a csapatban. A futók most passzot is kevesebbet kaptak, pedig White elképesztően megbízható elkapó, simán lehetne minimum 4-5-ször erőltetni egy meccsen, nem értem, hogy ilyen brutál front ellen miért nem passzolunk inkább neki.

A védelemből kár kiemelni bárkit.

Neked Hopi meg csak azt mondom, hogy a derűs optimizmusod mindig jó kedvre hangol. Elképzellek mondjuk Cleveland szurkolóként. Ott milyen jó kis előrejelezéseket tudnál adni. :-)

2017. 09. 25. 13:45
hopi46
Az alaptalan optimizmust (ld. védelem és TB megvédése) én fanatizmusnak nevezem. :)
2017. 09. 25. 15:08
cspeti98
Azért alaptalannak nem feltétlenül gondolnám, fanatizmusnak meg végképp nem. Volt már rá pár példa, hogy a szezon elején az Oline kuka volt, majd a szezon végére összeállt és azt se felejtsük el, hogy a LT kihagyta az egész felkészülést, a liga egyik legjobb RT-je meg hiányzott.
Defense oldalon meg már fentebb leírták többen is, emberanyagban jobb mint a tavalyi, csak idő kérdése a jobb játék.
2017. 09. 25. 15:11
nszgergo
1: Nem alaptalan, igenis össze szokott állni idővel minden csapatrész (kivétel túl sok sérülés), és igencsak el szoktunk jutni a playoffba, amit sok más csapat csak szeretne.
2: Optimizmust meg hívhatjuk hitnek. Ha ebben a csapatban ennyi ennyi pozitív példa után sem hiszel akkor nem tudom miben...
És még egyszer, a védelem és OT poszt jelenleg valóban gyenge, elismerem, de a drukker csak bízzon már benne, hogy jobb lesz...
például Solder lerázza a rozsdát, Cannon felépül, az új védelmi playbook összes példánya elég és jé ugyanott tartunk mint tavaly :)
2017. 09. 25. 16:05
hopi46
Ennek a posztnak az a címe: "Első benyomás...mérkőzés".
Aki első benyomásként ezen mérkőzés alapján(!) optimista a védelmünket illetően, az inkább "hívő". Az optimista olyan jelek alapján prognosztizál, amelyek biztatóak, a hívőnek ilyenre nincs szüksége.(Így nincs is vitaalap.)Ezen a meccsen a védelemtől semmi biztatót nem láttam.
Egyébként többféle szurkoló van: hívő (fanatikus?!), tárgyilagos, szkeptikus, én nem az elsőhöz tartozok, Nekem ez a csapat nem Isten, csak a kedvencem. :)
2017. 09. 25. 18:41
Misi56
Hol volt tegnap Deatrich Wise?? A szentek ellen elégj ó passz siettetései voltak!
2017. 09. 25. 20:01
nszgergo
én láttam:P ebben a fejetlenségben igenis üde színfolt volt pl Roberts, jól fogta a futást :) Gilmore meg talált egy labdát, hátha ez kicsit megnyugtatja szegénykémet :)
Marsh is jobban mozgott szerintem de valóban messze van még attól hogy hozza Ninkó szintjét...
ez is vmi :) :)
2017. 09. 25. 22:50
hopi46
Megnyugtattál, az optimizmusból már meg is láttam az o betűt! :)
2017. 09. 26. 10:03
nszgergo
na látod, pér hét és egy véleményen leszünk :P
2017. 09. 25. 18:46
anti pass
Nagyon féltem az irányítónkat és nem lehet/szabad ennyiszer ráengedni az ellenfél védőit! Nem lesz jó vége!
Azért tündökölnek az ellenfelek irányítói, mert ellentétben TB-vel Ők sokkal kevesebbet fekszenek a hátukon.
Amennyiben támadni tudnánk az irányítókat, akkor a védelmünk sem lenne gyenge, legalább is nem ennyire, mert kényelmes pozícióból középiskolás irányítók is jókat tudnának dobálgatni!
2017. 09. 25. 20:11
dravait
Először a chatről: én is azok között voltam, akik nem láttak a méregtől, hogy a mi szeretett csapatunk időnként/védelemben mennyire rosszul játszik. Sajna én nem tudom magamban tartani a mérgemet amiatt, hogy többször amatőrnek látszó hibákat csináltunk és egy kezdő irányító felmosta velünk a műfüvet. Az őrületben már Bradyn is látni véltem a feladást, miközben ő 5 TD-t dobott és ő volt az egyik, akire semmilyen panaszunk nem lehet. Persze én már azt is tőle vártam, hogy a védelmet rendbe tegye - hiszen ő a kapitány! Ez nyilván hülyeség.
Ezúton kérek elnézést mindenkitől, és vasárnap igyekszem tekintettel lenni a csapat visszafogottabb részére is.
A meccsről meg annyit, hogy a támadósorunk Bradyvel az élen egyszerűen briliánsat alkotott, olyan TD-ket szereztek, amiket nem látunk minden hétvégén. Cooks végre villogott, Brady abszolút hidegvérrel tűrte az ütéseket és legtöbbször nem remegett meg a karja. Dola, Hogan, White, Gilleslee mind odatették magukat és a fal is tartott annyira, hogy a kapitány 5 TD-t tudott dobni.
Ugyanakkor nem erre emlékezünk igazán, hanem a védelem teljesen struktúrálatlannak látszó játékán, aminek az okát csak sejtjük, de azért nagyrészt érthetelen. Számtalan elkapót hagytak üresen, a futásokat nem tudtuk igazán fogni, ami pedig eddig az erősségünk volt, Butler csak lézengett a pályán, Gilmoret is inkább a szabálytalansága miatt jegyeztük meg - jójó, jött az INT, de itt már írta valaki, hogy azért sikerült így, mert pont le volt maradva az elkapójától. Szóval ezt borzasztó volt nézni, nem is az eredmény, inkább a játék minősége miatt. Nem azt láttuk, hogy az ellenfél picit jobb, mi mindent megteszünk, jól játszunk, de az ellenfél most jobb, hanem a teljes alárendeltség volt szembetűnő, amihez azért ez a szurkolótábor nagyon nincs hozzászokva. Biztos vagyok benne, hogy a tegnapi népharagot inkább ez váltotta ki, sokan vagyunk, akik ezt nem tudjuk szó nélkül nézni, mert ütik a kedvenceinket.
Úgyhogy BB ha jót akar, vasárnapra szedje rendbe a védelmet, különben CUT!! :-) :-) :-)
2017. 09. 25. 20:12
dravait
Hoppá, majd elfelejtettem: GRONK is odatette magát megint, hogy kivegye a részét a támadósor villogásából. :-)
2017. 09. 25. 23:45
Barb
Hát azért volt 1-2 momentuma a vezérnek ami miatt zúgolódhatnának a fanatikus hívők... ;)
Hozzászólás a(z) Első benyomás: Patriots-Texans (3. mérkőzés) bejegyzéshez