Menetrend
Szavazás

Garoppolo a 49ersben!

2017. 10. 31. 01:25
Szerző: Danna
Kategória: Hírek
Adam Schefter információi szerint a Patriots elcserélte az irányító Jimmy Garoppolot a San Francisco 49ershez egy második körös pickért!

Ian Rapoport információi szerint eredetileg Brian Hoyer is része volt a cserének, de aztán kompenzációs okokból végül kikerült belőle. A 49ers simán kirakta az irányítót, aki így szabadügynök lett és nem lenne meglepetés, ha hamarosan már a Patriots tagja lenne.

Szintén Adam Schefter információi szerint tavasszal megkezdődtek a tárgyalások a Patriots és Garoppolo között, de nagyon messze állt a két fél egymástól. Gyakorlatilag a Patriots esélytelennek tartotta a megegyezést, pedig készen álltak arra, hogy sok pénzt fizessenek neki. Egy dolgot nem tudtak megadni, amit leginkább akart Garoppolo: játékidő. 

Hozzászólások

2017. 10. 31. 01:28
boarder20
Legyen csak vicc :( :(
2017. 10. 31. 01:31
Nem az. Egyre többen megerősítik.
2017. 10. 31. 01:33
boarder20
És akkor ha Brady lesérülne (ne adj isten) ki állna be helyette? BB? Nem értem ezt a döntést!!
2017. 10. 31. 01:46
Valószínűleg jön Hoyer.
2017. 10. 31. 01:50
boarder20
Azzal aztán ki leszünk segítve :(
2017. 10. 31. 10:23
LasVegas
Egyébként Hoyer cserének nem lesz rossz. Megfelelő edzői támogatás mellett helyt is állhat akár, ha a szükség úgy hozza. A rendszert, stábot ismeri, a körülményekhez képest optimális választás.
2017. 10. 31. 11:49
ssuveges
Sziasztok,
En ezt a X.Y. cserenek nem lesz rossz dolgot sohasem ertem a QBknal. Ha a kezdo iranyito jatszik akkor persze hogy nem rossz a padon ulve. Ha kezdo iranyito hosszabb idore kiesik akkor meg leginkabb buko a csapatnak barmelyik backup iranyito hiszen hirtelen kezdove valik.
Persze egyik iranyito sem rossz arra hogy cserekent a padot melegitse, de lehet hogy en ertek felre valamit. Segitsen valaki ezt megertenem.
Szerintem ha Brady kiesett volna szerintem meg Jimmy G-vel is csak a tisztes helytallas lehetett volna realis cel a rajatszasban a jelen serult listat nezve. Igy szerintem kb mindegy hogy O ul a padon vagy Hoyer vagy barki mas. Ha Brady viszont nem serul le es a 2. kor picket el tudnank cserelni valami LB szornyre akkor szerintem megert. Persze ez csak feltetelezes.
2017. 10. 31. 01:31
nosbiglem
2017. 10. 31. 01:31
piszkosfred
Na neeeee!! 2. körért? Amikor a Browns ennél többet adott volna érte (állítólag). De eleve ez a csere. Valaki aki ért hozzá magyarázza el pls.
2017. 10. 31. 01:33
Rapoport: When #Browns made an offer for Jimmy Garoppolo during the draft, they didn’t offer a 1st. Just a 2nd & change. Pats wait & take this deal.
2017. 10. 31. 01:37
piszkosfred
Értem, köszi. De akkor most az a terv, hogy Brady játszik 45 éves koráig? Mert a franchise jövője (QB szempomtból) így most elég kérdéses lett.
2017. 10. 31. 01:45
Ha belegondolsz h hogy játszik, valszeg még min. 1, de inkább 2 év benne lehet. szóval ennyi idő van egy franchise Qb draftolására.

Most írja Schefter, h Hoyert ki is rakta a 49ers.
2017. 10. 31. 01:32
TMR
Már az NFL is lehozta. Érdekes, ízlelgetni emészteni való hír.
2017. 10. 31. 01:33
dartib83
ok. de ki a 2. számú irányító mögött?
2017. 10. 31. 01:34
Van 2 hetünk szerezni valakit.
2017. 10. 31. 01:35
nosbiglem
jön Hoyer?
2017. 10. 31. 01:42
ezek után ő nyilván felesleges a 49ersben, ismeri a rendszert, adná magát...
2017. 10. 31. 01:45
ki is rakta egyből a 49ers.
2017. 10. 31. 10:27
InfiniteLoop
2017. 10. 31. 01:36
TMR
Danna, Lynch nem jött a 2. körös pick-kel? Annak úgy több értelme lenne. Ez így elég fura.
2017. 10. 31. 01:38
nosbiglem
Valószinűleg több lesz az, mint 2 kör, csak még senki nem tud semmit.
2017. 10. 31. 01:40
Egyelőre csak egy 2. körös pickről szólnak a hírek.
2017. 10. 31. 01:43
49ers owned two second-round picks but the one traded for Jimmy Garoppolo is SF’s original second-round pick, per source. - ami valószínűleg a 34.-35. lehet, szóval majdnem első kör.
2017. 10. 31. 07:39
Tzimisce
De ott mindig rettenetest húzunk.
2017. 10. 31. 10:01
petichef
2017. 10. 31. 01:49
petnetman
azt hiszem ezt még emésztgetni kell, egy szezonban eltoltunk 2 backup QB-t... csinált már ilyet másik csapat?
2017. 10. 31. 01:50
Így ha Butlert megakarja tartani a Pats, már megteheti a franchise taggel.
2017. 10. 31. 01:57
TMR
Valószínűleg -bár ezt a szó nagy bátorság használni a Pats és a szerződések viszonylatában - meg is kapja.
2017. 10. 31. 01:51
hopi46
Szerintem ezért a pick-ért cserélünk egy védőt valakival.
2017. 10. 31. 07:29
Croaker
Egyként járt az agyunk ebben a kérdésben. Onnan nem kellett senki, ahonnan meg kell, oda nem kellett volna Gerappa.
2017. 10. 31. 01:55
iceman
Hát remélem ennek volt valami értelme, mert ennek így első látásra nem sok haszna van. :(
2017. 10. 31. 02:00
iceman
Sajnos az O-falunk azért nem annyira acélos, hogy Brady-t biztos nem fogják kiütni a hátralévő meccseken. Akkor pedig Garoppolo-nál nem lenne jobb opció, meg ugyebár a jövőre nézve is ő lett volna a potenciális franchise QB. Szerintem jóval többet ért volna nekünk, mint egy 2., vagy 1. körös pick. Szórjuk el a tehetséges játékosokat, mint a bolond pék a lisztet, akiket meg hozunk, azok csak hellyel-közzel válnak be.
2017. 10. 31. 02:06
loop80
Kivételesen egyetértek veled. ;)
2017. 10. 31. 14:35
InfiniteLoop
De ettől még nem lehet feloldani azt a problémát, hogy JG-nek lejár a szerződése, viszont játszani akar, de TB még Nr1.
Lehet, hogy kellett volna egy 2 QB-s playbook :)
2017. 10. 31. 02:14
pats4ever
Annyira vártam h milyen trade lesz... hát nem erre számítottam... :(( Mindig az a bajom az ilyen trade-del, h nem látható igazán az ellenérték. Oké vszleg továbbadjuk a picket egy hiányposztra jövő játékosért, de az akkor is csak egy a szezon érdekében történő csere. JG nekem hosszú idő után először a jövő QB ígéretét jelentette. Tudom h lejár a rookie szerződése, tudom h 2 QB-nak nem akarunk nagy pénzt adni jövőre és vszleg ő se akart tovább padozni, de akkor is azt érzem, h kicsit a jövőnket árultuk ki az idei sikeresebb szezon ellenében. És ha Brady megsérül? Még ha jön is Hoyer vagy más, láttuk, h mi történt 2008-ban Cassel-lel... Lássuk meg jön-e egyáltalán QB, meg ki jön a 2. Pickért cserébe, de egyelőre frusztrál ez a trade!
2017. 10. 31. 14:39
InfiniteLoop
Ez nem a piszok jó és a piszok rossz lehetőségek közötti választási lehetőségről szól, hanem a legkevésbé rosszról.
Az NFL pont úgy van szabályozva, hogy ne lehessen Real Madridot építeni.
Kockázat meg mindig van, ezzel együtt kell élni.
2017. 10. 31. 17:13
max350
Azért az a 11-5 nem volt rossz Casseltől...nem volt szerencsénk abban az évben és nem jutott a csapat rájátszásba...én, minden évben előre aláírnék egy 11-5-ös idényt! :)
2017. 10. 31. 02:27
@JasonLaCanfora
For more thoughts after talking to GMs regarding Jimmy G trade - Pats will deal this pick by 4pm, most likely for a DL...
2017. 10. 31. 02:41
petnetman
"Perhaps New England will surprise us with another blockbuster trade."
2017. 10. 31. 02:41
focilap
kik azok a DL-ek akik mozdítatók lehetnek és 2. kör körül mozog az értékük?
2017. 10. 31. 02:53
jó kérdés. BB pont ma nyilatkozta, h leginkább azokat a játékosokat figyelik, akik mostanában inactivak, hiszen ők azok, akik leginkább elérhetőek. nyilván ők egy 2. körösnél kevesebbet érnek.
2017. 10. 31. 03:15
hopi46
Pierre-Paul? Bucannon? Chandler Jones vissza?
2017. 10. 31. 03:24
petnetman
kizárt h Chandler Jones-t visszahozzuk...
2017. 10. 31. 09:12
nszgergo
egyik olcsóbb mint a másik :) :)
2017. 10. 31. 02:31
pats4ever
Jól kibabráltunk Cousins barátunkkal!
2017. 10. 31. 02:54
Per @AdamSchefter, Patriots, Garoppolo started contract extension talks in spring and team felt it would be too difficult to re-sign him.
2017. 10. 31. 02:57
Jay777
Nemrég valaki azt írta hogy a csere nem arról szól, hogy elcseréljük a sz*r játékost a jóra, hanem hogy melyik ujjunkba harapunk. Szerintem most a legjobb "helyre harapott" BB.
1. Abszolúte látszik (idén is) hogyha kiesik a franchise QB akkor ott az adott csapat SB álmai elszálltak, jó esetben bekocog a rájátszásba s ott esik ki. Tehát BB annyit csinált hogy max kockáztatja hogy egy másik csere QB-vel 1 körrel hamarabb esnek ki egy esetleges (neadj Isten) TB12 sérülés esetén. Labdát nem dobálni bőven jó lesz Hoyer is. :)
2. TB12 még vagy 2-3 évig biztos játszani fog így luxus lett volna megtartani hosszú távra JG-t. A héten lesz 26 éves, mikor lenne kezdő Pats QB? 29-30 évesen? Akkor már hozzunk egy fiatalabbat a következő években.
3. Mondjon bárki olyan embert akik jó szívvel elcserélt volna a csapatból egy védőért? Nincs.
2017. 10. 31. 03:01
Ráadásul egyre többen írnak arról, hogy Jimmy (érthető okokból, hisz játszani akar!) nagyon menni akart már. szóval valahol logikus a lépés.

Arról nem is beszélve, h ha minden jól megy, jön még egy 3. körös comp is érte.
2017. 10. 31. 03:06
focilap
Miért jönne? Nem csak az fA-ak ra vonatkozik a kompenzációs pick?
2017. 10. 31. 03:10
de igen, jogos, megzavart Kingnek a tweetje.
2017. 10. 31. 14:42
InfiniteLoop
És JG-nek már van két gyűrűje is :)
2017. 10. 31. 03:21
hopi46
Csak egyet felejtettél ki, mi van ha végleg kiesik TB? Hoyerezünk évekig?
Szerintem Brissett elcserélése volt hiba.
2017. 10. 31. 03:29
Jay777
Ez benne van a pakliban, de szerintem egyik csapat sem úgy számol hogyha a kezdő QB-je kiesik végleg akkor a csereirányítóval fog évekig továbbmenni. Lehúzza az évet a csere QB-val s addig van ideje kitalálni hogy a következő évnek, éveknek kivel fusson neki. Draftoljon, cseréljen, igazoljon. Ha 100%ra akarna menni egy csapat akkor a franchise QB mögött lenne egy vele 100%ban vele egyenlő QB, ami valljuk meg több szempontból sem életszerű. Bár érdekes lenne pl TB12 mögött évekig padoztatni Alex Smith-et, hátha szükség lesz rá. Vagy mint a kézilabdában hol ez játszik, hol az, vagy félidőben csere :)
2017. 10. 31. 03:29
focilap
Nem, akkor húzunk egy QB-t. Miért Hoyereznénk?

Jimmy menni akart, ha akarod se tudtad volna megtartani. csak akkor ha mondod TB-nek, hogy vonuljon vissza.

Brisett szintű QB-t meg nem olyan nehéz találni.
2017. 10. 31. 07:33
Croaker
Na ebben meg nem értünk egyet Hopi :) Brissett meccsei összefoglalóit megnéztem rendre, szinte mindig elrontja a meccsek végét, rendszeres a labdaeladás, rossz döntés, sack bármi. Nagyon nincs kész, pedig a legjobbtól tudott tanulni!
2017. 10. 31. 16:00
hopi46
Te összehasonlítod a Colts támadóegységét a Pats hasonló egységével? Na ezen megdöbbentem! Összefoglalók alapján megítélni egy pocsék csapathoz év közben lepasszolt QB-t? Mi az, hogy "nincs kész"? Egy QB sosincs kész! TB saját magáról is azt állítja, hogy nincs kész! Ejnye! Nem kell kedvelned Brissett-et, de azért nyomósabb érveket vártam. Én meg könnyen állíthatnám, hogy jobb, mint Flacco vagy Newton, mert jobb a passer ratingje... Ugyan...
2017. 10. 31. 17:00
Croaker
Na azért ez nem ilyen egyszerű amit írtál. Szeptember 3-án került Brissett a Coltshoz, amikor 0-0-ra állt a csapat.
Ez ferdítés, hogy pocsék csapat, mert ezt most látod, a 0. héten nem tudtad. Év közben az most lenne, a 9.héten, de nem a 0.-on. Hopiiii tessék tényeket írni ;)
Az tény, hogy nem ott töltötte az előszezont és az edzéseket, hanem egy sokkal jobb társaságban. És azért nehogy már az elkapón múljon, hogy hogy passzol az irányító ;) Brissett nem volt és nem is lesz elit QB.
TB magáról sosem fogja azt mondani, hogy tökéletes vagy kész, tudhatod h szerény mindig, és ez az ő mentalitása, és sajátsága, hogy 25/20-es passzolás után is az 5 elhibázottra gondol nem az 5 sikertelenre.

Szerintem nagyon nyomós érv az, hogy rendre elszórja a labdát kulcsszitukban, és rajta múlik, hogy veszít a csapat, nem egyszer nem kétszer.
8 meccsen 5 TD - 4 INT és 5 Fumble! Azért ez messze nem fényes, sőt!
A 4 INT ból 3 az utolsó negyedben, vagy a hosszabbításban volt. Sőt, hosszabbítás 8 kísérlet, 4 sikeres passz ÉS 2 INT.

Ne csináld már, hogy szerinted ez jó, vagy bármivel alá kellene még támasztani, hogy nem volt kár elengedni. Hopiiiii... :)
2017. 10. 31. 17:48
max350
Peyton Manning 1. éve: 26 TD/28 Int...
2017. 10. 31. 17:53
Croaker
Oké, és annak az aránya, akik hasonló stattal kezdtek, és lett belőlük valami = franchise QB ? 5-10%? A legtöbbje el sem jut 26TD-ig, ahogy Brissett sem fog, max 28 INT-Fumble-ig.
2017. 10. 31. 18:02
Croaker
Jah és azt se felejsd el, hogy Manning 1/1 volt, a 26/28 az a rookie évében volt 0 NFL tapasztalattal, és nem volt 1 teljes éve és egy nyara a GOAT mellett.
2017. 10. 31. 19:38
hopi46
Teljesen félreértettél. Én mint csereirányítóról gondoltam azt, hogy ha Nálunk marad jobb, mint akit most majd szerezni tudunk.
Az meg csak a Te kitalációd, hogy elit QB-nak mondtam, az meg hogy milyen lesz azt úgy tűnik Te pontosan tudod. :) Azért néhány TD-t is futott.... (Tudom, hogy Te mindent jobban tudsz, ezért ezt a témát elengedem! :))
2017. 10. 31. 20:29
Croaker
Öregszel :P Nem mondtam, hogy Te mondtad h elit, megállapítottam, hogy nem volt és nem is lesz az. A statokat a Te kérésedre írtam be (nyomósabb érveket vártam), hát tessék az érvek = tények = statok. Csókolom ;)
2017. 10. 31. 05:23
kisdef
Elnézve ezt a Denvert, én nem bántam, hogy nem engedtük ki a piacra. Biztos elvitték volna. Egy jó irányítóval SB esélyesek lennének, most meg a PO is álom nekik. Nem baj, ha nem kapnak ajándékba tőlünk egy Brady és BB által kiképzett irányítót. Szóval én negyedik pontként hozzátenném azt is, hogy Jimmynek az NFC-ben van a helye. :)
2017. 10. 31. 03:16
focilap
Jason La Canfora‏Verified account @JasonLaCanfora 13m13 minutes ago
More
Going to reiterate - if the Pats actually use the 49ers '18 2nd round pick I'd be shocked. Hear they're looking for run stuffers and more

Jason La Canfora‏Verified account @JasonLaCanfora 3m3 minutes ago
More
I also continue to hear the Pats still open to trading Malcolm Butler, who could be paired with that 2nd rnd pick for quality player

Akár egy blockbuster trade is lehet még.
2017. 10. 31. 03:27
azért ezért a csomagért már nagyon quality player kell h jöjjön. de inkább kettő!
2017. 10. 31. 05:07
Beni
Én értem BB döntését, ha azt nézzük hogy Jimmy G kezdő QB lehet a 49ERS nél ő nem akar már a kispadon ülni főleg hogy jövőre 25m körül lenne a tag. BB tudja mit csinál, amit nem értek hogy nért nem játékosok jönnek hozzánk ily trade nél mért csak pick? nagyon kéne egy LB..
2017. 10. 31. 05:57
Oscar
Jó és érzelemmentes döntést hoztak! Ezért szeretem BB-t!
A cél mindig fontosabb , van hiányposztunk és van mit most pótolni , akkor meg kell oldani.

A másik JG akkor azt a csapatot vitte sikerre , de hol van az már??Számtalan játékos már nincs is a csapatunknál.
A sérülését is elkerülhette volna.
Játszani akar és pénzt , ez tökéletesen érthető , de itt van egy poszt ami nem cserélhető , csak örökölhető!

Hogyan is állunk akár az elkapókkal , ami a szezon előtt a legjobbnak nézett ki?
Két fal , LB poszt ...........nos van min törni a fejüket:(((

6-2 és csak a győzelem számít!

Nincs marslakónk , nincs 2 jó TE játékunk , sok mindent képes volt a csapat változtatni az évek alatt::)))

Ja és felmerült a 2008-as év miért is nem lettünk akkor a rájátszásba TB sérülésénél , nem a rossz mérleg miatt!! 11-5 nem volt elég akkor és nem szoktak lemaradni rájátszásból a csapatok , de sajnos nekünk sikerült::(((

Szóval én kíváncsian várom , hogy miket tudunk most a rövid 2 hét alatt kitalálni és milyen posztra tudunk cserélni vagy igazolni::)))


2017. 10. 31. 06:27
azimut
Mindenkinek igaza van aki azért aggódik hogy ha TB megsérül és ki lesz a csere QB,de gondoljatok bele hogy Garoppolo-t hányadik helyen választotta ki a csapat.Szóval ahhoz képest most majdnem 2 szer hamarabb húzhatnánk QB-t. Amúgy felkészül Tim Tebow? :D :D :D Vagy Romo-t elhozzuk csere irányítónak :D 2 évre :D hozzánk csak visszatérne :D :D
2017. 10. 31. 06:32
iceman
Átgondolva a dolgokat, nem tehetett mást BB. Hiszen Garoppolo nem maradt volna padozni, még nagy pénzért sem. Vagyis szezon végén elment volna mindenképpen és akkor már nem kaptunk volna érte semmit.Amúgy szerintem nem jó ez annyira Garoppolonak.Reálisan nézve még kb. két évet kellett volna padoznia, sokkal jobb pénzért, mint most, ha kivárja, még akkor is csak 27 éves és már van két gyűrűje. Addig még többet tanulhatott volna Brady-től, ha meg lesérül TB, simán előléphetett volna korábban is. Szóval, én megértem a döntését, de ez kicsit szűk látókörű döntés volt.
2017. 10. 31. 06:46
Kókusz8
Garoppolo nem akart maradni, nincs mit sírdogálni.
Az üzlet nagyon jó, sok pozitív üzenete van:
1. Már ma prémium védőre számítok, legrosszabb esetben a drafton fel tudunk lépni.
2. Bradyben van még több év. Ezt tudja a Pats és JG is.
3. Hoyer fog jönni cserének sztem.
2017. 10. 31. 07:16
Lucius
Igen, igazad van. Elsőre meglepett, de aztán rájöttem, hogy teljesen logikus lépés volt. Egy olyan játékost áldozott be a csapat, akit jó eséllyel sosem láttunk volna játszani (ha mégis, a jelenlegi formát és sérüléseket nézve már mindegy a a szezonnak), ráadásul év végén úgyis távozott volna, mert TB még lehúz ezek szerinte 1-2 évet. Tulajdonképpen a semmiért kapott a csapat egy igen jó cserealapot. Az egyetlen eset, ami miatt ez a lépés nem válik be, ha TB véglegesen lesérül, de ennek azért elég kicsi az esélye, ezzel nem lehet érdemben számolni.Egyelőre a jelenlegi szezont kellene megnyerni és arra így volt a legnagyobb esély.
Butlert viszont sajnálnám... a "versenyfutása" óta még szimpatikusabb.
2017. 10. 31. 07:53
Arnold Patsenegger
+ a 49ers formáját elnézve ez egy top3 2.körös pick.

Ha Brady meg Brady visszavonul akkor nincs mese, mindent oda kell adni és fel kell tradelni egy top irányítóért. Egy Franchise irányító mindennél többet ér.
2017. 10. 31. 08:35
Arsenal
Nem értem, hogy miért gondoljuk, hogy Tom sérthetetlen, Rodgers is csak egy ütést kapott és az O fal sem annyira acélos mostanában.
2017. 10. 31. 11:05
Lucius
Nem gondolom. Leírtam, hogy előfordulhat, csak kicsi rá az esély.
2017. 10. 31. 07:31
Arnold Patsenegger
Én nem sírok, nem benne láttam a jövőt. Sok sikert neki. Elnézve Wentz, Watson, Goff... fiatalokat én inkább azt mondom draftoljunk egy mégjobbat. És ne felejtsétek, ha a mester azt mondja nincs itt a helye, akkor nincs itt a helye. (Lehet jobban ért hozzá, többet látott belőle edzéseken, elemzésen ...).
2017. 10. 31. 15:03
topin
A mester azt mondta itt van a helye. Csupán a játékost ezt nem érdekelte, mert a mester nem tudott adni neki abból annyit, amiből a játékos szeretett volna: játékidő!

Biztosan egyeztettek Bradyvel mi lesz év végén. Ő pedig azt mondta folytatja. Így JG nem akart maradni, így pedig nem lehetett megtartani. Már fél éve próbálták aláíratni a szerződést vele, mert a mester úgy gondolta itt a helye. Nincs ebben semmi érthetetlen, mindkét fél úgy döntött ahogy neki a legjobb lett ebben az esetben, hogy Tb folytatja és JG lejáró szerződésű.
2017. 10. 31. 07:32
polo62
nem feltétlenül örülök a cserének, de egyértelműen win now üzemmód van, és ehhez erősíteni kell a védelmet. és valljuk be, ehhez ez volt a legjobb megoldás
2017. 10. 31. 07:44
athlai
magyar idő szerint mikor van pontosan a trade deadline?
2017. 10. 31. 07:54
pats4ever
2017. 10. 31. 07:59
mammut
így jelenleg két egymást követő pick van nálunk 2018-ra (1/32, 2/1) és BB ebből is tud nagyot alkotni, ha most nem is jön össze a csere... ;)
2017. 10. 31. 08:02
csasziqf
Az egesz egy hatalmas atveres....

JG nem fog hosszabitani a 49ers-el ev vegeig..
Brady meg visszavonul ev vegen
JG meg visszajon FreeAgent-kent

Nyertunk egy 2.masodik kort amibol azta lesz ....

Forgatokonyv vazlata mar be van adva a fimstudionak ... csak varni kell meg a casting-al a preseason vegeig.

:)

2017. 10. 31. 08:07
csasziqf
de komolyra forditva ...

Engem varatlanul ert ...

Kb mindenre szamitottam erre nem nagyon ...

- White/ Gillislee / Lewis / Burkhead csere
- Butler csere
- Gilmore csere
- Flemming / Waddle / Solder csere
- Dorsett csere

Ezekre mind gondoltam hogy benne lehetnek a pakliban de konkretan erre nem gondoltam ...

Most van 2 het szerezni egy csere iranyitot UGY hogy BB 1 egesz het pihenot adott a csapatnak (ezen a heten csak szerdan kell bemenniuk)
2017. 10. 31. 08:09
LasVegas
"Garoppolot elcserélni nem kell félnetek jó lesz ha mindenki egyetért én nem ellenzem." Az írásjeleket mindenki tegye bele saját szájíze szerint. Ez is pont egy ilyen trade lesz, az idő dönti el, de az biztos, hogy zseniális húzásként, vagy óriási bukóként fog bevonulni a csapat történelmébe. Van egy összeesküvés-elméletem is, de ne legyen igazam: Hogan sérülése súlyosabb, mint vártuk (erre azért gondolok, mert az égvilágon semmi nem szivárgott ki a tegnapi vizsgálatának eredményéről), és a második körös draftért jön Martavis Bryant Pittsburghből (rookie szerződésen van, korábban érdeklődtünk utána, fasírtban van a csapatával). Semmilyen info nem támasztja alá az elméletemet, és tudom, AFC rivális nem küldene ide ilyen elkapót, de tegnap ilyenkor azt se gondoltuk volna, hogy Jimmy G. költözik. Remélem Hogan rámcáfol, és rendbejön két hét alatt.
2017. 10. 31. 08:14
csasziqf
Bryant tehetseges.
De 1 ev eltiltas utan visszajon es azon panaszkodik, hogy keves labdat kap?

Na Patriots-ban azt nem jatszana el. Illetve ugyanezt a szinjatekot elo adhatna.
Pats offense a liga elsok kozott a labda teritesben nalunk sem erezne jol magat. Szerintem.
2017. 10. 31. 08:32
LasVegas
Igen, mondom most is, az elméletem távoli és vad. Felvetésedre reagálva viszont emlékezz, ez volt az a csapat, ahol lehalkítottuk Chad Ochocincót, "kezeltük" a Tebowmániát, integráltuk (na jó, annyi TD passzal nem volt nehéz) Randy Mosst, és pacifikáltuk Blountot is. Valahogy nálunk a játékosok megtanulnak "viselkedni". Biztos a bostoni levegő teszi... :-)
2017. 10. 31. 09:10
mascherano
Mert itt a ténylegesen elérhető gyűrű esélye lebeg a szemük előtt!
2017. 10. 31. 08:31
geo81
Ha offense trade,akkor már hasznosabb lenne egy T.Y.Hilton csere :-)
2017. 10. 31. 08:34
LasVegas
Jogos! Na az hasítana! Csak őt meg nem fogják elengedni. Bolondok lennének.
2017. 10. 31. 09:08
nszgergo
az ötlet nem rossz, de nehogy már 2. kört érjen egy problémás elkapó :)
2017. 10. 31. 09:25
LasVegas
...vagy 65 millió dollárt egy tehetséges, de alulteljesítő Buffalo cornerback? BB mindig a potenciált nézi, és az alapján igazol, aztán vagy bejön, vagy nem. Leszögezném, a saját verzióm megvalósulásának esélyét 1% alá teszem. Van nyilván nagyobb hiányposzt is, ugyanakkor egyértelmű, hogy a red zone offensünkkel valami gond van, és ha Hogan kiesne, első számú prioritást nyerne a probléma.
2017. 10. 31. 10:01
nszgergo
Most mégegyszer körbeírtad, amit értettem elsőre is :) de van olyan, hogy ár-érték arány és Bryant nem ér 2. kört még akkor sem, ha nekünk nagyon kellene elkapó. Ha Hogan kiesik, tényleg nagyon kellene, lehet h pont Bryant kellene, de olcsóbban ;)
2017. 10. 31. 10:15
LasVegas
Remélem az egész csak hipotetikus diskurzus, mivel Hogan sérülése nem vészes, és két hét múlva gond nélkül tud majd pályára lépni. Mindenesetre a fantasy csapataimba visszaveszem Pierre Garcont, Jimmy G. érkezése jelentősen emeli az értékét szerintem.
2017. 10. 31. 10:37
nszgergo
jah mel-el épp beszéltük vajon JG mikor játszik először
nekem is pl kell Brady helyett vki bye week miatt :) :)
2017. 10. 31. 13:15
TMR
Pryor a Washingtonból?
Nem tudom milyen szerződése van, de őt én szívesen látnám
2017. 10. 31. 08:30
athlai
Persze tudom, hogy csak vágyálom, meg a Cap szempontjából kb esélytelen, de azért megnézném, hogy a Pats-nek sikerülne visszacsábítani a nyugdíjból Megatront!
2017. 10. 31. 14:53
InfiniteLoop
Hát, anno Lionsból való visszavonulásának egyik oka a "csapat reménytelensége" volt :)
2017. 10. 31. 08:55
petnetman
nekem ez nem hangzik jól:
"still open to trading Malcolm Butler"
2017. 10. 31. 09:10
nszgergo
kb ugyanúgy reagáltam, mint a többség, de mire végigolvastam mindent, lenyugodtam...
megint az a baj ha játékost szerettük meg
ha reálisan nézem
egy lejáró szerződésű 2. körös játékosért kaptunk egy második kört
ami szinte első
hatalmas biznisz
+
jó oldala
Brady tényleg játszik még évekig
problem? :)
2017. 10. 31. 09:11
nszgergo
"az a baj, hogy a játékost"
2017. 10. 31. 09:23
BaP
Szerintem jó trade, ha együtt jár 2 minőségi játékos beszerzésével
Egy LB/DE hibrid rusher, meg egy OL nagyon kéne

Szerintem Hoyer jó lesz backupnak, JG-t oda kellett adni.
Ha Brady nem játszana így, ahogy, meglehet, jövőre JG lett volna a kezdő, de ezt a Brady-t még nem lehet kiszorítani Jimmy G miatt
Egy picit innen a 49ers-nek is drukkolok

Azért azt nem értem, hogy miért nem a Browns lett a partner? Ők meg voltak halva Jimmy G-ért, és szerintem a 2. kör mellé ki lehetett volna belőlük szedni játékost is.
Persze JG lehet, nem akart ennyire szar csapatba menni

Várom a fejleményeket, kit hozunk, és ki megy még el
2017. 10. 31. 10:13
petichef
Csak egy megjegyzés, vagy inkább kérdés: rosszul tudom hogy trade-nél az illetőnek nincs beleszólása? Mert szerintem ha BB azt mondja Jimmynek, hogy figyelj fiú, elcserélünk a Brownsba, akkor neki nem sok beleszólása van. Tényleg csak kérdezem! ;)
2017. 10. 31. 10:27
cspeti98
A Browns nem volt megőrülve érte, Shanahannek kellett inkább, az ő classából csak Carrt szerette jobban. Egyébként jól tudod, nincs beleszólása a játékosnak.
2017. 10. 31. 09:34
Increay
Huhhh... Hát várható volt valami blockbuster trade, de erre nem számítottam:) kíváncsi leszek Jimmyre a 9ersben, tuti megnézem a hétvégi meccsüket a Cards ellen :) ezzel a második kör elejével nem jártunk rosszul, főleg úgy, hogy ha tényleg nem haladtak a tárgyalások, akkor most kaptunk érte ellenértéket... :) Kaepernick time? :D
2017. 10. 31. 09:35
anti pass
Nem értem, hogy miért ez a nagy Garoppolo mánia! Nekem nem igazán jött be, mert még talán két meccset sem játszott és lesérült! És ha annyit kapott volna, mint TB meccsenként? Nem tudjuk milyen potenciál lett volna benne, de Brisett átadásakor is siránkoztunk és Ő sem váltott világot! Abban tényleg igaza van egyik hozzászólónak, hogy Brady kiesése esetén lőttek a szezonunknak! Tehát:
Isten és az O fal óvja a tizenkettesünket!
Ui.: Nézzünk magunkba és valljuk be, hogy Brady után senki sem fog elég jó lenni! Már csak az lesz (reméljük évek múlva) a kérdés, hogy csak szörnyű vagy nagyon szörnyű irányító jön utána!
2017. 10. 31. 11:08
Lucius
Sajnos ez elég valószínű…
2017. 10. 31. 18:35
szakacs
Bocs ,de ez szerintem nem igat ,mármint hogy nem vesztettübk semmit JG -val.
Nagyon kevés jó QB van a ligába és Gerappa min. egy Top20 szerintem.
Átgondolva minden pro és kontra érvet ,szerintem rossz döntés .
2017. 10. 31. 09:41
komzoz65
Ezt a húzást jelenleg nem lehet reálisan értékelni.

A múlt alapján totál hibás döntés, ha JG jó franchise irányító lesz, amilyennek az eddigiek alapján tűnik, akkor BB legrosszabb, katasztrofális döntése is lehet.

Nyilván BB nem így ítélte meg, és ez egy nagyon komoly döntés, ki kell várni mit mutat majd az új csapatában - hosszabb távon. Ha csak egy átlagos vagy gyengébb irányító válik belőle, akkor zseniális húzásnak is bizonyulhat.

A többi, hogy mi lett volna év végén, az már csak füst és felhő. Mert most ebből a szempontból biztosan nem vagyunk jobb helyzetben. Van egy 2. kör eleje táji pick, ami egy nyilvánvalóan jó QB-re édeskevés, kikukázni egy tehetséget meg ugye lehet akár a 6. körben. A rizikónk jelentősen növekedett. Egy pár hetes kiesés is végzetes lehet a PO-ra, amit azért JG jó eséllyel meg tudott volna oldani.

Úgyhogy nagyon korai ezt a döntést ünnepelni, igaz temetni is korai.
2017. 10. 31. 09:51
Traff7
JG játszani akart. Akkor szerinted mi lett volna a helyes döntés? Bradyt cseréljük el,menjen Friscoba,jöjjön érte egy pick,és mindenki boldog? Vagy játszottunk volna Clevelandet,és minden héten váltják egymást a QB-k?Szvsz most pont nem BB döntése volt.Meg akartuk tartani,de nem tudtuk,van ilyen.Hoyer jön,backupnak jó lesz.
2017. 10. 31. 10:18
komzoz65
Irreleváns, hogy mit akart JG. Minden játékos szeretne játszani.

Most ő nem volt döntési helyzetben.

Az a kérdés amit leírtam. Ha JG jó lesz, vagy pláne nagyon jó, akkor ez egy totál csőd döntés volt. És igen ez esetben hosszabb távon őt kellett volna választani TB helyett. Nyilván nem most és nem is az év végén, de rá egy évre már igen. Favre és Rodgers ügy.

Ha nem lesz jó, vagy átlagos lesz, ami még rosszabb, mert hosszú távon mérgez egy csapatot (Cousins, Stafford, Dalton, Rivers, stb.), akkor viszont zseniális, mert valaki, egy esetleg kiemelkedő újonc előtt nyitja meg a lehetőséget, hogy majd TB helyére álljon.
2017. 10. 31. 11:09
Increay
Hosszabb távon... de Brady még játszik, és Jimmy is játszani szeretne, nem tudtuk volna megtartani, max taggel. Év végén muszáj lett volna dönteni, és egy 20 millás tag eléggé fájt volna...
2017. 10. 31. 10:19
petichef
Egyet kell hogy értsék Traff7-tel. Ez szerintem egyértelműen az az eset volt, amikor BB-nek nem sok köze volt a döntéshez. Mármint hogy elcseréli-e. Ha nem akar JG aláírni, BB tehet akármit, akkor sem fog aláírni. Ebben az esetben az egyetlen megoldás a tag lett volna, de az meg lássuk be elég nagy luxus, hogy TB kap cirka 20-at, meg adunk még egy 25-30 körüli összeget a cserének.
Innetől pedig én is cseréltem volna, most még legalább kapunk érte valamit.
2017. 10. 31. 10:36
anti pass
Azt hiszem Brady 14 milliót kap, de Tag esetén nevetséges lett volna, hogy a csereirányító sokkal többet kap a padon, mint a sztárirányító a pályán! TB a középmezőnyben van fizetésben az irányítóknál! Redskins irányítója tag szerződéssel 20 millió körül kap!
2017. 10. 31. 10:59
petichef
TB tényleg annyit kap, ezt benéztem. Viszont a tag-re azért írtam ezt az összeget, mert idén azért leesett pár ordas nagy szerződés, tehát biztos hogy jövőre a tag bőven 20 felett lesz. Már ha jól tudom, hogyan számolják. Bár lehet hogy az én anyámat! ;)
2017. 10. 31. 10:38
komzoz65
Szerintem keveritek a szezont a fazonnal. A QB poszt az alfája és ómegája egy csapat erejének. Kell más is, de ez a stratégia alapja. Ha kezünkben volt egy későbbi esetleg SB-t nyerő QB és elengedtük, az akkor nem egyszerűen hibás döntés volt, hanem borzalmas. És ez esetben tök mindegy mibe fájt volna egy franchise tag, vagy JG mit nyavalygott volna a színfalak mögött. Vagy mi lett volna egy évre rá a 42 éves legendával. Ezek valóban problémák lettek volna, leginkább az utolsó, de ennek is meg kellett volna lennie ha JG elit QB. BB ezt döntötte el nem mást. Az ő mérlegén JG, igaz hosszú hezitálás után, nem kiemelkedő QB. Ez a döntés lényege és veleje.

Az már, hogy taktikailag előnyökkel járhat, mert most betömködünk vele egy lyukat a védelemben, vagy húzunk egy jó játékost a 2. kör elején, vagy megelőz néhány év végi fejfájdító kérdést (és persze ugyanennyi problémát is felvet most és az év végén is), ezek mind másodlagos dolgok.

A csapat érdeke mindent felülír. Ha volt a kezünkben egy gyémánt és eldobtuk, akkor az baj, ha csak ezüst volt, vagy gagyi, akkor szuper.
2017. 10. 31. 10:47
ötös műhold
Nem az az ábra, amiről itt te beszélsz. Nem "üzletelték el" Garoppolót. Sőt, valószínűleg nem is akarták elengedni, számítottak rá, meg akarták tartani. Garoppoló akart elmenni, mert játszani akart.
2017. 10. 31. 10:57
komzoz65
OK. És mi van, ha azt mondják most hogy nem. Szerinted BB képes egy ilyen szó kimondására? Szerintem igen. És akkor nincs trade. Ezt kizárólag BB döntése nyomán lehetett egyáltalán szóba hozni.

És azért most, mert mostanra eldöntötte, (hogy JG nem lesz elit) és ha eldöntötte, akkor taktikailag most jobbnak ítélte a pillanatot.
2017. 10. 31. 11:04
ötös műhold
Én az indítékokról beszélek. Tehát nem az van, hogy BB spekulált egy nagyot, miszerint az majd milyen jó lesz nekünk, ha elcseréli Garoppolót valamiért. Hanem egyszerűen az lehetett, hogy Garoppoló nyilvánította ki a szándékát, hogy ha nálunk nem tud játszani (márpedig nem úgy néz ki, hogy egyhamar tudna), akkor nem akar a cserepadon ücsörögni. És nem akarásnak - mint tudjuk a közmondásból - nyögés a vége, így nem nagyon volt mit tenni. Egyébként, én sajnálom a legjobban, én mintha "megláttam" volna benne Brady megfelelő utódját.
2017. 10. 31. 11:08
petichef
2017. 10. 31. 11:08
petichef
Azért mert nem úgy látjuk a dolgot, mint Te, attól még nem biztos hogy Neked van igazad. És az sem hogy nekünk. De mindegy is.
Viszont akkor ha a te logikád mentén haladunk: jövőre a jelen állás szerint van 22 milló dollárunk a capben. Ez elmegya tag-re, ha egyáltalán elég lesz. Nullán állunk, plusz pár emberkének szerződést akarunk adni. Kérdés: miből? Vagy akkor az a jó megoldás, hogy bármi áron megtartjuk JG-t, és feltöltjük a keretet 3. 4. 5. körös újoncokkal, meg draftolatlanokkal, aztán hátha bejön? Mert ha tageljük JG-t, kb ez marad. Szerintem pont ezzel kockáztatnánk sokat.
2017. 10. 31. 11:31
komzoz65
Ok nem biztos, hogy nekem van igazam, de tudod egy vitában azért van az érveknek is szerepük, szóval egy bocsi, de számomra semmit nem jelentő +1 még kevés. Pláne már ne haragudj meg, de egy olyan bejegyzésre, hogy itt JG akarata döntött. Csak becsületből válaszoltam rá, mert tisztelem a véleményét, még ha ezúttal nem is annyira komoly amit mondott.


Figyelj ezt a pénz kérdést is nyomatják sokan ezerrel. Igen ez egy komoly probléma. Nem megoldhatatlan szerintem. Csak az idei, és már hibásnak bizonyult döntéseinkre sokkal többet költöttünk. Simán. Az meg, ha elköteleznénk magunkat JG mellett, és azt mondanánk neki, hogy max ezt az évet és a következőt kell kivárni, akkor lehet mind az igényei, mind az attitűdje megváltozott volna.

Ahhoz, hogy meggyőzz légy szíves emlékeztess, hogy hány később SB-t nyert QB-t tradeltek el az elmúlt 15 évben. Szerintem SB közelébe sem jutott tradelt QB.

Ezért szerintem továbbra is kérdés marad a kérdés.
2017. 10. 31. 11:40
Traff7
Drew Brees...
2017. 10. 31. 18:11
komzoz65
És Payton Manning. Na most nézd, meg azokat a klubokat, akik elcserélték.

Szerinted, hogy értékelik most ezeket a cseréket?

2017. 10. 31. 11:48
Traff7
Egyébként meg:
Érvek: Játszani akar,nem padozni. Lejár a Szerződése,eddig sem tudtunk vele hosszabbítani,ezután sem sikerült volna jelen helyzetben.Most még van értéke,utána FA,max.comp.pick jött volna érte.Érvek szerinted: Mi lesz HA Brady lesérül?Mi lesz HA jó lesz máshol JG? Ne haragudj,de arra építesz most jelenleg,hogy JG future HOF irányító,akiért az egész franchise jövő évi pénzügyi stabilitását sutba lehet dobni. És nem,nem lehet olyat mondani,hogy max.2 év TB,mert nem tudhatod előre.Érvek ellenérvek vannak,s most ebből ez jött ki.Pénzügyi,személyügyi vagy bármilyen szempontból.Ez egy jó trade ma 2017.10.31.-én.Hogy mi lesz jövőre ilyenkor senki nem tudja,jóslásokra meg nem lehet felépíteni egy franchiset. Én is bírtam Jimmyt,bírtam volna ha Rodgers lett volna belőle,de ő úgy érzi,most kell játszani.Érthető az álláspontja,s sok sikert neki. No offense komzoz :D
2017. 10. 31. 18:42
szakacs
Na pontosan ezt kellett volna mondani!
TB nek h van két éve ezt is beleértve és ugyamezt Gerappának.
Ez szrrintem nem BB döntése volt hanem Bradyé...... sajnos.
2017. 10. 31. 20:53
pippu
Na ja...
Én is bírtam volna, de ilyen irányító nem sűrűn születik. Valószínűbb, hogy nem lett volna belőle Rodgers.
2017. 10. 31. 11:48
LasVegas
Eli Manning. (na jó, ez csak fél pont, meglehetősen atipikus trade volt; de attól még trade.)
2017. 10. 31. 12:03
Traff7
"Pláne már ne haragudj meg, de egy olyan bejegyzésre, hogy itt JG akarata döntött. Csak becsületből válaszoltam rá, mert tisztelem a véleményét, még ha ezúttal nem is annyira komoly amit mondott." Ezt még Eli-hoz hozzácsatolnám...:)
2017. 10. 31. 12:57
petichef
A +1-et nem Neked írtam, mint ellenvélemény, vagy indok, hanem ötös műholdnak, hogy egyetértek vele.

Abban viszont Veled értek maximálisan egyet, hogy volt idén pár olyan döntés, ami nem feltétlenül volt jó. Ugyanakkor teljesen mindegy, hogy miért állunk úgy ahogy pénzügyi szempontból, sajnos abból kell főzni ami van. De én itt most nem is arra akartam rávilágítani, hogy hogyan lehetett volna meggyőzni és hogyan nem. Tisztán anyagi szempontból néztem a dolgot.
Azt írod, hogy nem megoldhatatlan. Nem kötözködésből tényleg, de kíváncsi vagyok, hogy hogyan gondolod? Mert én jelenleg úgy látom, hogy ha tageljük akkor bizony kellene szezon végén pár nagyon fájó döntést hozni. Csak pár név: Amendola, Flowers, Lewis, Burkhead, Solder, Butler, Bademosi, Ebner, Waddle meg az apró.
2017. 10. 31. 18:19
komzoz65
Ez most már elméleti szintre terelődött, és nem színezem a stiglincet nincs kész megoldásom. Ha BB úgy döntött volna, ahogy most már nem fog, akkor szerintem tudott volna a sapka alatt helyet találni.

Mindvégig arra próbáltam felhívni a figyelmet, hogy a JG ügyben mindig az volt az igazi lényeges momentum, hogy BB mire tartja. Ha elit QB lát benne nincs az az isten amiért elengedi. És nem csak BB, hanem nincs egyetlen GM sem, aki hite szerint elit QB-t eltradel, mert sok pénzbe kerül (vagy fog kerülni), és esetleg még másfél idényt nem játszik. Nincs. Hiába írják és vallják ezt itt többen, ebben egész biztos vagyok, hogy egy elit QB-nak jelenleg nincs ára az NFL-ben, nem lehet olyat venni, csak draftolni és kinevelni.
2017. 10. 31. 18:29
Traff7
Belichick told friends he wanted to coach Garoppolo as a starter, which obviously will not happen after he was traded, but does show how much he liked him as a player.... Nem BB-n múlt...
2017. 10. 31. 09:49
Lalika
Na nézzük mit tud. Bár az is tény, hogy nem egyformák a csapatok. Adja Isten, hogy jól teljesítsen és akkor érdemes lesz a fejünket vakarni, de az is lehet a 49 szépen magával rántja a mélybe. De ez még előttünk van. Lássuk a medvét :)
2017. 10. 31. 10:08
takirob69
Most majd kiderül, hogy JG mire képes elit vagy csak átlagos.
Racionális döntés született. A hírek szerint nem volt nagy esély a megegyezésre a franchise tag pedig nem lett volna megoldás.
Így szereztünk egy kvázi 1. körös cetlit és marad pénz a csapatépítésre.
2017. 10. 31. 10:19
LasVegas
A legjobb az lenne, ha kétszer választhatnánk közvetlenül egymás után. Gondolom nem kell kifejtenem, ez hogy jöhetne ki... :-)))
2017. 10. 31. 10:47
palesz42
Hol kell aláírni:)
Egyébként ez egy win-win-win trade:
JG játszani akart, egyértelműen nem padozni. Csak tag-gel lehetett volna maradásra bírni, azt meg fentebb leírták, hogy mennyire visszás lenne pénzügyileg.
BB/csapat: így legalább kapunk érte valamit, nem is keveset. Szerintem ez a pick be lesz áldozva valamilyen erősítésre.
49rs: ez is kifejtették már sokan.
Szóval fáj a szívem JG-ért, de legalább van miért néznem a 49rs meccseket:)
Nagyon nem szeretném, ha Butler trade alap lenne, nemcsak azért mert szeretem a játékát, az akaratát, a múltját és a JELENÉT, hanem mert szerintem Rowe és Gilmore nem tudja pótolni, legalábbis a jelen helyzetben így látom.
2017. 10. 31. 11:09
LasVegas
Ez azért bátor vállalás Garoppolo részéről is. Tavasszal elé tették a biztos szerződést, nem kellett. Ha itt maradt volna (persze most erre már nem volt ráhatása), legalább egy franchise tag biztos lett volna, garantált pénzzel. Ehelyett 8 meccs rookie szerződéssel a liga egyik legrosszabb csapatánál, gyenge O-fallal. Ha megsérül, az katasztrófa. Ha csak szimplán rosszul játszik, akár a csapattársai, akár saját maga miatt, jelentősen veszít az értékéből. A pozícióit szignifikánsan erősíteni ebben a helyzetben nagyon nehéz lesz. És szerintem a 49ers nem fogja egyből megkínálni egy hosszú távú szerződéssel, szóval marad a 8 meccses próbaidő, élesben. Legalább kétesélyes a story.
2017. 10. 31. 11:50
polo62
nem akkora kockázat ez neki. ha pokoli gyengén is játszana ezen a 8 meccsen, akkor legrosszabb esetben is tag, ami bőven 20+, és van egy éve belerázódni, és Shanahan ki fogja hozni belőle ami benne van.
2017. 10. 31. 12:02
LasVegas
...vagy Shanahan köszöni szépen, és leigazolja Cousinst, Garoppolonak meg marad a szabadpiac.
2017. 10. 31. 12:04
polo62
ha egy 5. kört adtak volna érte akkor talán, de így esélytelen.
2017. 10. 31. 12:17
LasVegas
Jogos felvetés, ebben igazad van!
2017. 10. 31. 14:41
mgabor74
Nem olvasva a trade topicot: mi van, ha ezt a picket meg a sajat elso kort (vagy akar meg tobbet) bealdozva jovore felcserelunk a drafton egy QB-ert? Allitolag kiemelkedo class lesz ilyen szempontbol.
2017. 10. 31. 19:01
nszgergo
de pont az ellenkezője van, a tavaly istenített qb class mindegyik top játékosa nagy visszaesést produkál
2017. 10. 31. 21:42
mgabor74
A potencial a lenyeg nem a pillanatnyi forma(hanyatlas). Lehet BB kinezett maganak valakit. Nala nem lehet tudni. Persze csak talalgatok:-)
2017. 10. 31. 15:05
InfiniteLoop
JG-nek sok szerencsét kívánok, és szurkolok neki! (Tényleg)
Amúgy meg emlékezzen mindenki arra, amikor Jamie Collins, meg Chandler Jones nevét hallottuk hasonló kontextusban, aztán mi lett a szezon vége. :)
9 hét múlva okosabbak leszünk.
GO PATS!!!!
2017. 10. 31. 20:44
pippu
Az eredmények BB-t igazolják, bízzunk benne, hogy jól döntött most is.
TB ahogy vigyáz magára még biztos van pár évünk, szóval nyugi.

JG-t kicsit féltem, remélem ő is helyesen döntött. A legjobbakat neki!
Hozzászólás a(z) Garoppolo a 49ersben! bejegyzéshez