Menetrend
Szavazás

Gronkowski megsérült

2013. 12. 09. 16:52
Szerző: DoM
Kategória: Hírek
Frissítés! Az MRI megerősítette, Rob Gronkowskinak elszakadt az ACL-je és az MCL is megsérült. Ilyen esetben általában 3-4 hetet kell várni az ACL helyreállító műtéttel, míg az MCL magától meggyógyul.

Idén már biztosan nem lép pályára, a cél a jövő szezon kezdete lehet.

A csapat hivatalosan is IR - listára tette Rob Gronkowskit

Rob Gronkowski súlyosnak látszó térdsérülést szenvedett a Browns elleni alapszakasz mérkőzésen. Az első hírek nem biztatóak - értsd: idén már nem tud játszani térdszalag-szakadás (ACL) miatt -, holnap kerül sor az MRI vizsgálatra utána már többet lehet tudni.

Hozzászólások

2013. 12. 08. 22:54
csgabor
A tackle pillanatában láttam, hogy tuti nagy baj lesz ebből...de ami legszörnyűbb, hogy a győzelem ellenére megint nem tudok örülni...Ennél a győzelemnél még a Panthers elleni vereség után is nyugodtabb voltam...De visszatérve Gronkra,nagyon félek hogy szanaszét ment a térde... :(((((
2013. 12. 08. 22:56
csgabor
Ja és szörnyű volt látni magát a tackle-t is,de ahogy a jobb lába "ráhullott" a balra miután földet ért, az meg aztán rémísztő volt!!! :O
2013. 12. 08. 22:58
fejszee
én először azt hittem a keze tört el, de ez talán mégrosszabb. az SB esélyeink megfeleződtek. ezt a meccset nem kívánom senkinek, pláne az ótvaros stream-en nézett field goalt (megállt bennem a s...ör is). teljesen szétestem ezen a meccsen, örülni egyelőre nem tudok, mert azt se tudom hol vagyok
2013. 12. 08. 23:05
csgabor
Sajnos nekem már szakadtak térdszalagjaim és volt bokaszalag sérülésem is. A koordinálhatatlan (ami nem egyenlő a koordinálatlannal) végtag mindig a legrosszabb jel és ahogy a földetérés pillanatában odakapott Gronk, az rögtön összeszorította a gyomromat, mert én pont ugyanígy reagáltam, mikor az én térdem szakadt... :(((
2013. 12. 08. 22:59
Gege8
Vajon hány térdet fog még a liga "elfogyasztani" mielőtt rájönnek a bevezetett szerelési szabályok tökéletes alkalmatlanságára? Vagy most már csak azért sem?
2013. 12. 08. 23:02
Nem nagyon tudnak mit csinál, mert ez odavezet, hogy a végén már hozzá sem lehet érni a labdás emberhez. Az eddigi szigorítások voltak emiatt inkább "értelmetlenek", mert éppen az ösztönzi többek között a védőt, hogy az alsótestet, lábat célozza, mert különben vagy büntetést kap minden véleményes ütésre is, vagy nem tudja földre vinni az ellenfelét. 22-es csapdája.

Nem kellett volna belenyúlni, dehát sajnos a támadófocival lehet eladni az NFL-t Goodell szerint.
2013. 12. 08. 23:04
Gege8
Bocs DoM ha nem voltam egyértelmű, én is erre gondoltam természetesen. Sikeresen rákényszerítették a védőket a derék alatti pusztításra, meg is van az eredménye. Szerintem ez így egy üveg mogyoróvajat sem fog eladni, ha a doki meg a vakszerencse rak össze a playoffra egy csapatot.
2013. 12. 08. 23:09
_bb
Lehet én nem értek valamit de eddig azt hittem, hogy elsősorban a visszavonult játékosok agyrázkódásos pereinek hatására hozták a szabályokat amiknek hatására már csúnyán sem szabad nézni a fejre és emiatt csúsztak egyesek térd tájékra a szereléseknél. Pont ebben nem látom a támadófoci támogatását. Egyébként nem emlékszem olyan szerelésre Pats játékostól ami ennyire térd irányára ment volna, de javítson ki, ha valaki igen. Comb, csípő, felsőtest...elég nagy felület, és biztos nehezebb ott megállítani valakit, de tisztességes védőjátékosnak szerintem ott is menne. A Patsnél csak Vödörre emlékszem aki eszetlenül ment fejre, de őt hagyták is menni pont emiatt.
2013. 12. 08. 23:18
topin
jól érted..ezért hozták ezt a szabályt, mármint a fejre/sisakra vonatkozót..a támadó foci preferálása a QB-k védelmében nyilvánul meg..
2013. 12. 09. 08:09
Én úgy láttam, nem sokkal Gronk kiütése után Josh Gordon majdnem kapott egyet, de ő épp, hogy át tudta ugrani a felé repülő védőt. Dicsekedett is utána, hogy ő milyen ügyes...
2013. 12. 09. 08:20
csgabor
Igen pirko, volt egy ilyen jelenet nem sokkal később, én is emlékszem rá. Számomra olyan szaga volt, hogy ha ti így, akkor én is megmutatom, hogy mi is tudunk így játszani!!!
2013. 12. 09. 09:01
http://2.bp.blogspot.com/-dd6iS4pfQ5I/UqT7x90N8oI/AAAAAAAA9nM/TLiMXp7q43o/s1600/ouch.gif

Ennek a zászlónak nem sok köze van az agyrázkódás elleni védelemhez, mégis a szabályváltoztatással, különösen a védekezésre képtelen elkapóval szemben olyan gumiszabályt adtak a bírók kezében, amit egyszerűen a játék gyorsasága miatt képtelenek konzisztensen használni. Ez aztán párosul az inkább dobjunk zászlót, mert abból nagy baj nem lehet - hátha meg is sérül a játékos.

OPI, DPI megítélése is rendszeresen a támadóknak kedvező irányba torzít.
2013. 12. 09. 13:56
TMR
Mielőtt leütközték volna Deckert már bent volt a sárga zászló. Nem az volt a szabálytalan szerintem
2013. 12. 09. 15:19
daelaci3
A sárga zászló valóban már az ütközés elött repült, de az ütközés után még a sapkáját is bedobta ugyanaz a bíró. Szóval két szabálytalanságot látott.
2013. 12. 09. 20:14
Volt egy defensive holding büntetés is a 15 yardos personal foul mellett. Annak a zászlója látszik korábban.
-------
Penalty on TEN-A.Verner, Defensive Holding, declined.
PENALTY on TEN-B.Pollard, Personal Foul, 15 yards, enforced at DEN 43 - No Play.
2013. 12. 10. 00:27
TMR
aha, értem. Azt viszont nem látom, hogy mi volt a Pollard féle tackle-ben szabálytalan. Hacsak az nem , hogy a hőn szeretett Denver volt a szenvedő fél.
2013. 12. 08. 23:09
csgabor
Az a baj, hogy az oldalirányból (főleg futás közben) alacsonyan térd felé szálló védő ellen nem tud védekezni a támadó játékos semmilyen módon, hiszen a legtöbb esetben még csak nem is észleli, nem hogy reagáljon a várható találkozásra...
2013. 12. 08. 23:36
BaP
Így van, Gronk teljesen védtelen volt ez ellen az ütés ellen.

A szabály behozatala nekem nagyon nagy csalódást okozott az NFL-ben. A jelenlegi vezetők, Goodel-ék pénzéhes szarzsákok, akik a profit érdekében cselekszenek, nem gondolnak végig alapvető dolgokat, és úgy tűnik, értelmes szakértők véleményét se kérik ki.

A nyak és fej sérülése védhető a mai technológiákkal a leg könnyebben, a sisak óriásit fejlődött, és a F1 hans mintájára a csapódásoktól is lehet védeni a nyakat. Ilyen személyi védelemnek lett volna értelme.
Ehelyett ez az ostoba baromság vagy súlyos sérülést okoz, vagy már-már nevetséges büntetéseket.
Imádkozom azért, hogy Gronknak ne legyen ez a karrierjét lezáró sérülés. Nagyon csúnya ütés volt, nagyon szenvedett.

Kár ezért a sérülésért, ez a csapat valahogy mindig megtalálja az utat a győzelemhez.... Vagyis eddig..

Gronk pótolhatatlan, de remélem KT, Dobson,Dola,Edelman, Vereen javarészt megoldják, Hooman, Develin és Mulligan meg epizódokra jók lesznek, ahogy Boyce is.
Sudfeld szabad lehet?
2013. 12. 09. 08:24
csgabor
Esküszöm BaP, hogy még közel nem jártam a hozzászólásod végénél, de pont Sudfeld jutott eszembe, hogy ha szezon közben vagy végén szabaddá válik a dzseccnél, akkor én adnék neki még egy esélyt! :)
2013. 12. 09. 14:14
crucified
Bocs, de majd megkéri az egyik játékos a másikat, hogy ugyan tegye már le a labdát, mert elvenné de nem akar sérülést okozni.
2013. 12. 08. 23:01
dexxy 2.0
Ami idén megy a sérülések terén az valami hihetetlen. Nem tudom milyen hatása lesz ezeknek a sérüléseknek a PO-t tekintve,félek semmi jó.
Ami meccset illeti azt majd a kövi cikkben.
2013. 12. 08. 23:24
Bruschi85
Borzasztó rossz volt látni ezt a sérülést :(
Sajnos az O#-ünk a Barnák meccs eredményétől függetlenül az egyik alapkövét veszítette el.

Mielőbbi jobbulást G-FORCE!
2013. 12. 08. 23:41
danmajerle
Csoda kéne innen egy hosszú playoff meneteléshez, de idén annyi minden történt már velünk. Most már azért sem temetem a Super Bowlt.
2013. 12. 08. 23:45
orrrion
A közvetitésben Gronk sérülését követően volt egy táblázat, ahol eredményességi statisztikákat mutattak Gronk érkezése előttről és utána. Hát valami elképesztő volt a különbség. Gronk sajnos pótolhatatlan.
2013. 12. 08. 23:51
cspeti98
10 év múlva azok a játékosok fogják perelni a ligát akiknek szétment a térde, kíváncsi vagyok hogy arra mit fog reagálni Goodell. Gondolom bevezeti a szarkasztalasztit és ezt nem viccnek szántam, mert szerintem ilyen szintre fog süllyedni az NFL ha Goodell még sokáig csinálhatja a hülyeségeit...
2013. 12. 08. 23:55
Lucius
Egész idényben mindig csak azt várjuk, hogy valaki visszatérjen. most várhatjuk Dobson Me KT-t.
2013. 12. 09. 11:45
Burkus
Az alapvető probléma a sisakok támadó célú használata, illetve az ezzel kapcsolatos kialakult - sok évtizedes - gyakorlat. Dave Meggyesy - vajon milyen származású? :) - a St. Cardinals linebackere volt és pont ezért szállt ki az NFL-ből. Olvastam a memoárjait, abban leírja, hogy hogyan képezték őket arra, hogy a sisakkal térde vagy más ízületre támadjanak és tegyék végleg harcképtelenné - értsd. súlyos sérültté vagy akár rokkanttá - az ellenfelet. Egyszerűen nem bírta tovább ezt a mentalitást és ezért hagyta abba hat év után. Látható, hogy ez a mentalitás semmit sem változott 50 év alatt. :(

Egy kevlár sisakkal futásból támadó 120-130 kg-os ember iszonyú rombolást visz végbe a védtelen testben. Megmondom őszintén, nekem tegnap 14 év után el is ment a kedvem az amerikai focitól egy kicsit. Tudom hogy clean hit volt, de egyértelmű volt mindenki számára, hogy tudatosan és szándékosan akart sérülést okozni a védő Gronknak. Úgy repült oda. És be kell látnom, hogy nem sport, hanem háború az, ahol "sportolók" szabályszerűen tehetnek akár élete végéig rokkanttá másokat.

Valahol olvastam egy felvetést, hogy vissza kellene térni a bőrsisakhoz, pontosabban az olyan anyagból készült sisakhoz, ami nem kemény annyira, hogy azzal ütni lehessen. Erre több technikai megoldás is van, pld. légzsákok alkalmazása. Én nem tartom ezt hülyeségnek, mert ellentétben a magyar spíkerekkel, akik örvendezve kiáltanak fel egy-egy különösen heves sisakcsattanás vagy nyomorékra "szerelt" játékos láttán, nekem nem ez tetszik igazán a ebben a sportban, hanem a stratégia, taktika, a finomra hangolt csapatmozgatás és a látványos megoldások, egy szép futás, egy hosszú passz vagy egy INT. Nekem a rokkanttá tett és kiskocsin kiszállított sportolók látványa nem okoz örömöt.

Tegnap is örömmel láttam, hogy Brady, ha látja, hogy jön a sack, nem próbál okoskodni, hanem rögtön lefekszik és ráfonódik a labdára, ebből kifolyólag nem is kap ilyenkor általában nagy ütést, a védők is csak "jelzik", hogy sack van. (Persze NFL viszonylatban "jelzik.") Örülök, hogy neki van esze, nem próbál Vick v. RGIII-szerű playmentéseket játszani.

Szörnyű volt látni tegnap, ahogy tudatosan szétverték Gronk térdét. Még most is a hatása alatt vagyok. Egyébként a csapat is, a meccs utáni jelentések szerint az öltözőben nem volt ünneplés, dacára egy ekkora sikernek, hanem nagyon feszült volt a levegő.

Gronk nélkül lesz egy PO meccs, ha szerencsénk van és a Colts jön hozzánk, talán kettő. Hinni kell a csodában - én tegnap 26-14-nél magamban feladtam és kezdtem számolgatni, hogy a kiemelés így hogy fog kinézni - de azért az alapvető törvényszerűségeket nem lehet megerőszakolni. Az elmúlt két hétben arról folyt a beszélgetés (itt is), hogy a D visszaesett, az O végre szárnyal. Ha ki is találnak valami megoldást BB-ék, Gronk akkor sem pótolható. Valahol azt olvastam, hogy az NFL szakértők egybehangzó véleménye szerint a QB-k után Gronk a liga legfontosabb O-játékosa.
2013. 12. 09. 12:26
loop80
Burkus, annyira egyetértek veled, hogy esküszöm, éreztem a gombócot a torkomban, amikor olvastam a fenti soraidat... :(

A ha már sérülésokozás: játszottam anno 1,5 évet egy magyar csapatban, a másodosztályban. Egy ideig volt nálunk két amerikai LB, akiknek a meccs előtti eligazításon az edzőnk megmondta, hogy "srácok, ha kiütitek az X és Y számmal játszó ellenfeleket, akkor kaptok egy-egy üveg whisky-t, ha pedig lenullázzátok a QB-t, akkor egy-egy tálca sör jár fejenként".

Hogy, hogy nem, az első negyed végén már a 3. számú QB dobált az ellen színeiben, a 2. félidőben pedig "X" sem tudta folytatni a játékot. Igaz történet!

Na, most vegyétek figyelembe, hogy itthon a játékos fizet tagdíjat, hogy játszhasson, odakint pedig a csere cseréjének cseréje is jómódúnak számít. Azok a srácok MINDENT megtesznek, amit az edző mond nekik!!!
2013. 12. 09. 12:27
loop80
2013. 12. 09. 13:26
DeMartino
Sziasztok nos legalább akkor ha sérülést okozott az a szerencsétlen had ne fogalmazzam tovább illetve jelzőkkel illessem eme "sportszerű" játékost legalább pénzbüntetést kapjon a ...........,.......................,...................., de tudom és nagyon sajnálom hogy Gronkot azzal ha megbüntetik pénzzel nem hozzuk vissza rettentően sajnálom,hogy ilyen még előfordulhat ebben a ligában a szándékos sérülésokozás,mert láttuk ezek nyíltan térd alá mennek amikor volt Vereen hosszú játéka akkor is volt egy olyan Browns játékos aki egyből előrevetődve akart szerelni és ez elkerülhetetlen hogy ne okozzon sérülést,csak annyit írok szarjon sünt élete végéig aki miatt Gronk lesérült ha megbántottam valakit vagy a szabályzatot sajnálom,de ez tűrhetetlen
2013. 12. 09. 13:37
loop80
Csak két kis kiegészítés: ne sünt, hanem komplett süncsaládot, és persze szigorúan farfekvéseseket! Gomdolom, te is így akartad írni, kedves DM barátom, csak megfeledkeztél erről a két roppant fontos részletről... ;)
2013. 12. 09. 13:47
DeMartino
nagyon köszönöm Kedves loop80 a kiegészítést tökéletesen igazad van :)
2013. 12. 09. 13:48
annyit tennék hozzá ehhez, hogy egy 178cm magas 90kg-os DBnek kellett megállítania egy sprintelő 198cm magas 120kgos Gronkot... sehogy máshogy nincs esélye szerelni, csak ha kiüti a lábait! ilyen szerelésekből meccsenként legalább 10 van! szerencsétlen szerelés volt, de én nem látok benne sérülés okozási szándékot!
szerelt Gregory is hasonlóan, előre fele vetődve a szembe jövő RB térdére, Gronkot is szerelték hasonlóan már sokszor
pl. ami így hirtelen beugrott: Redskins ellen: http://www.youtube.com/watch?v=eIoNTSmxP7E
és a Chiefs ellen, ahol mellesleg 2 ilyen szerelésen is átjutott még! http://www.youtube.com/watch?v=vuHIzIdeEWI

Animo Gronk!
2013. 12. 09. 14:16
DeMartino
igen igazad van tüntessük ki ezt a gyökeret majd amikor Te is hiányolni fogod Gronk.-ot akkor meg majd nézel,hogy hol is van Rob jah igen tudjuk a remek és egyáltalán nem sportszerűtlen szerelés jah és követendő példa mindenki számára,hogy ezzel fegyverezzék le és jelen esetben tegyenek tönkre egy idényt... ezt annyira szeretem amikor a saját csapatunk ellen beszélnek a szurkolóink...
2013. 12. 09. 14:17
DeMartino: az elvakultnak sem kell lenni ;)
2013. 12. 09. 14:37
DeMartino
De igenis elvakult vagyok,miért mert kezd már elegem lenni abból,hogy minden KEZDŐ játékosunk valamely kórház VIP részlegét élvezni és sehol egy a tettes aki miatt kikerül egész szezonra veri a brét és tovább üti ki a játékosokat én csak igazságot akarok akkor tiltsák el egy meccsre vagy kettőre,az a baj,hogy itt nem nézik az embert hogy egy NFL.-ben játszó játékos hány évet van pályán jobb esetben 10 ha nem tördelik szarrá és nem lesz belőle papucsállatka.De mit fog kezdeni szerencsétlen 20-30 év múlva igen majd a tolószékes amcsi foci team kiemelkedő alakja lesz szép karrier tény goddell.-t kéne leamortizálni egyszer úgy istenesen aztán egyből hozna egy olyan szabályt aki mindenkinek jó lenne.félreértés ne essék nem azt akarom hogy most úgy,legyen NFL semmi ütközés szeretem én is az olyat amitől nem okádom szét a belem a szépet amit tanítanak nem olyat ahol látom törés,szakadás,repedés megy végbe,jó igen kap a gyökér egy 10.000 dolláros büntit meg egy pecsétet milyen fasza csávó vagy és ennyi egy másik játékos karrierje...
2013. 12. 09. 14:49
Értem én a problémádat és a véleményed.
DE. Ne hidd azt, hogy azok a játékosok nincsenek tisztában a veszélyekkel. Nagyon jól tudják ök, hogy szétcsaphatják öket, de bevállalják, mert imádja.
Nézd meg az amatör játékosokat,akik ingyen (vagy tagdíj befizetés ellenében) játszanak. NEkik még arra sem futja majd, hogy a kórházi kezelést fizessék. Rosszabbak az orvosi feltételek.
De mindenki tudja, hogy mivel jár a foci.

A feltünö szabálytalanságokat ki kell szürni, de ha pihepuha szabályokat hozunk, akkor kiveszik a foci lényege.
2013. 12. 09. 14:27
hiányolom már most Gronkot, de attól még nem tudom, hogy miért a saját csapatom ellen beszélek...
nézzük meg fordítva a dolgot, ha mondjuk Jimmy Grahem kap el egy ilyen passzt ő száguld az EndZone-unk felé és DMC van egyedül a kettő közt, ő megpróbálja leütközni és lepattan róla mint egy bolha akkor hova küldenéd őt el, hogy nem a lábát akarta kiütni?
és ha lábra megy és véletlenül megsérül, akkor azt mondanád hogy egy utolsó..... és küldjük el azonnal mert ilyen ne játsszon a csapatban? hát őszintén szólva meglepődnék...
2013. 12. 09. 14:20
crucified
Imádom Gronkot és szörnyű minden sérülés. De amit tuci-tuci írt, azt kellene felfogni. Egy 120 kg-os behemót teljese sebességgel fut, ki a bánat tudja másképp megállítani? Csak úgy tudod, ha kiütöd a lábait. Az ütés helyét előre sosem tudod pontosan, sajnos a rossz hely benne van a pakliban. Gronk idén tuti nem játszik. De jobbulást Neki.
2013. 12. 09. 14:28
köszönöm, már azt hittem mindenki elküld melegebb éghajlatra és Jets drukkernek kiáltanak ki! :S
2013. 12. 09. 14:32
crucified
Dehogy, sőt. A QB-k védelmét úgy ahogy definiálni lehet, az elkapókét is, de egy teljes sebességgel robogó már bocs behemót szerelésére nincs az a szabály, amit érvényesíteni lehetne. Vagy kiütöd a lábát, vagy hagyod futni. Nyilván az előbbiért kapják a fizetést. A játékosok nagy része nem akar szándékosan sérülést okozni, ez meggyőződésem.
2013. 12. 09. 17:26
max350
Miért, az vagy???? :)
2013. 12. 09. 18:48
csak annyira, hogy ha elmegy a Comedy Central és nincs min röhögnöm, akkor benyomok egy Jets meccset! xD
2013. 12. 09. 14:23
nszgergo
szerintem ez megint teljesen más, sajnos. a Chiefs ellen látta hogy jön a védö, és meg is probálta átugrani, ott a térd igy már éppen nem volt veszélyben, a leérkezés annál csunyább volt( még most is rossz nézni)
Ettöl függetlenül egyetértek, rengeteg ilyen szerelési kisérlet van meccsenként, és mindegyik másképp alakul a sok tényezö miatt, és bármikor lehetne belölük sérülés, sajnos most pont ez történt :(
2013. 12. 09. 16:09
Whitealert
Akkor lehetne tisztán szerelni ha átkulcsolná a lábát és nem sisakkal, vagy a vállával akarna egy nagyot odasózni térdre.
2013. 12. 09. 14:16
Véleményem szerint nem volt direkt térdre menö ütközés. Vagy ha igen, azt akkor sem tudtuk volna meg ennyiböl, amit láttunk.

Nekem is rosszul esett látni, mint embert, mint sportoló az esetet és reméljük a legjobbakat Gronkkal kapcsolatban (ami szerintem az lehet, hogy következö szezonban újra teljes értékü munkát tudjon adni). Szerintem komoly a baj, azt viszont lehetett látni. Ha neadjisten idén még pályára lép, akkor az kb akkora csoda, mint a tegnapi win.

Többen játszottátok/játszátok ezt a sportot x ideig. Ti tudjátok, a többiek meg lehet sejtik, hogy nagyon nehéz pont odaugrani, ahova szeretném.
Lehet ezt rengeteg idöt gyakorolni, de itt bizony különbözö magasságú emberek vannak, akiknél nem lehet egy séma szerint begyakorolt vetödési szintet betanulni. Más ha egy 5'10-es futót vagy 6'6-os Gronkot akar leütközni, megállítani az ember.
Ami tény, hogy egy nagy darab embert csak lábon lehet megállítani. Magyar példát hozva ott a Farkasok Cseperkáló Pétere. Na róla van egy videó, hogy pár éve 4 védövel a nyakán küzdi magát elöre. De ha öt is eltalálják´térd és csípö között, akkor kibillenthetik az egyensúlyából könnyen.
Gronknál is ez volt a helyzet. Plusz ott annyi, hogy szerintem egy picivel magasabban is volt talán még mint normál esetben. Ha jól emlékszem, akkor az elkapás utáni elsö vagy második lépésénél ért oda Ward, a´mikor még erösen meg volt nyúlva Gronk. Ide érkezett egy ütés, ami lábra ment, hogy felbukjon. Sajnos így sikerült. Ez se lett volna olyan súlyos, ha nem a támaszkodó lábát ütik mg. Anno Brady esetében is ez volt a helyzet.

Igenis ebben a sportban benne van a keménység és az agresszió.
Igen, sajnos vannak olyan hülye állat edzök és játékosok, akik a sérülésokozásra mennek. Öket ki kell penderíteni a ligából (minden szinten). De akkor sem ez az alapvetö mentalitás. Meg öszintén, ha már a Browns valakit ki akar csinálni, akkor miért nem Brady a célpont? Odaértek hozzá párszor, simán agyon lehetett volna vágni öt.

Ez az év nem arról szól, hogy egészséges marad a csapat. Sajnos. De ha innen SB-be jut a csapat, akkor tényleg Bradyt és BB-t azonnal a HoF-be.
2013. 12. 09. 14:28
loop80
Cseperkáló tényleg jó példa: annyira "sűrű" a fickó, hogy a testfelépítése alapján simán hihetnénk róla, hogy NFL-es RB.

Paul43, linkeld be az ominózus videót, lécci! :)
2013. 12. 09. 14:33
sejtésem szerint ez lesz az
http://www.youtube.com/watch?v=4_CscB0C5tk
2013. 12. 09. 14:51
2013. 12. 09. 14:52
loop80
Köszi, tuci-tuci, ez az! :)

Látványos, de azért jól látszik a tizenhét sebességfokozatnyi különbség egy magyar és egy NFL-es alakulat között... Nem véletlenül mondta a Kovács Sanyi egyszer, hogy a magyar bajnok talán first down-t SEM tudna elérni, egy NFL-csapat ellenében. :)
2013. 12. 09. 14:55
de még egy NCAA csapat ellen sem... :S
2013. 12. 09. 15:00
Persze más a sebesség, de a lényeg ugyanaz és ezt is tanítják a csapatoknál. A nagydarab embert nem lehet fent megverni csak lenn.
2013. 12. 09. 15:00
Burkus
Tisztelem a derűlátásodat. Nem hiszem, hogy leredukálható a kérdés arra, hogy "vannak olyan hülye állat edzők és játékosok". A sport ma üzlet, az NFL pedig a világ legnagyobb és legértékesebb üzlete. Aki itt nyer, az kaszál - tulajdonos, edző, játékos. Kizártnak tartom, hogy megváltozott volna, amit Medgyessy írt és amit sokkal-sokkal alacsonyabb szinten, ahol nincs is üzlet, loop80 is megtapasztalt. Kizárt, hogy ne lenne benne egy játékosban, hogy "ha ma kiütöm Gronkowskit/Payton Manninget/Tom Bradyt, - csak példaként - akkor lenne nagyobb esélye a csapatomnak és NEKEM, hogy ma nyerjek, adott esetben a PO-ban az a csapat gyengébb legyen. (Ez utóbbi Gronk esetére nem vonatkozik.) Szerintem a játékosok képzésének ma is része az ellenfél fizikai harcképtelenné tétele.

Mindez különösen úgy, ha még ez honorálva is van - nem hiszem, hogy csak a Saintsnél volt bounty - és úgy, ha eleve egy olyan mentalitással jövök a gettóból, hogy ha egy sanszom van, akkor azt meg kell játszani. Azok a játékosok/edzők, akik le is buktak a Saintsnél, ki lettek penderítve a ligából? Nem, kaptak egy hosszabb-rövidebb eltiltást és az ügy ad acta volt. Ez pedig implicit tartalmazza, hogy minden a rendszer része, csak nem kell lebukni vele.

Elolvasva a felvetéseidet, visszanéztem újra és újra az esetet. A védő egyértelműen azt a részét vette célba Gronk lábának, mégpedig úgy, hogy sisakkal repült előre, tehát, hogy a szándék az volt, hogy a sisak találkozzon a lábbal, nem vitás. Nem tudom elképzelni, hogy egy NFL játékos ne legyen tisztában azzal, hogy ha repülve nekiütközik a másik alsó lábszárának/térdének a nagyon kemény sisakkal, akkor nagy valószínűséggel meg fog sérülni a másik. A szabályok által megengedett clean hit volt, a védő kihasználta a szabályok adta lehetőséget, hogy sérülést okozhasson. Nem vádolom a másik felet, ennek a játéknak ez szabálya és nem is kívánok neki olyanokat mint a sporttársak kicsit feljebb. :))) A rendszer "vádolom", ha úgy tetszik.

Gronknál az injury prone már a draftnál is fennállt, sokan mondták, hogy kockázatos. Igaz, ez a hátára vonatkozott, a tavalyi szerencsétlen eset a kéztöréssel - meg az utána következő orvosi elbaltázás - és ez az idei sérülés nyilván nincs ezzel összefüggésben. Inkább azt gondolom, hogy ahogy az élethez, úgy ehhez a játékhoz is szerencse is kell és Gronk nem szerencsés ember. Még egyszer nem tudott a csapat egy PO-ban úgy támaszkodni rá, ahogy szeretett volna.

Persze, "ha nem tetszik nekem a rendszer", nem kell nézni amerikai focit, ha meg nézem és ezek a peremfeltételek, akkor meg fogadjam el és ne nyavalyogjak. De ez a tegnapi nagyon elkeserített. Annyira szeretnék még egy SB győzelmet Bradyvel megélni, aztán vonuljon vissza és ígérem, türelemmel és lelkesedéssel fogom nézni, hogy Mallett vagy más QB mellett a csapat eléri a a pozitív mérleget egyáltalán a szezonban. És egyre halványabbnak tűnik a remény, hogy Tom még egy gyűrűt nyerni fog.
2013. 12. 09. 15:09
Én se tegnap kezdtem játszani és most mármondhatom, hogy nem egy csapatban és nem csak egy országban ketgettem/kergetem a bört. Védö vagyok, de egyik csapatban sem kaptunk olyan instrukciókat komolyan, hogy takarítsd le az embert, vigyék haza hordóban vagy hasonló.
Söt, inkább arra buzdítottak, hogy keményen, de egymás testi épségére vigyázva játszunk.

Ha van egy ember aki 25 kmh-val fut x irányba, majd jön egy másik, aki mondjuk szintén 25 kmh-val fut x irányra y szögböl, akkor ember legyen a talpán, aki pont vállvédövel fog odaérni minden alkalommal. Vajon miért van sok armtackle is. Pl Dennard válla is egy ilyenben érült meg tegnap. Rosszul ért oda, karral tudott csak hozzáérni a támadóhoz, aminek következtében hátrafeszült a váll. Nekem is volt ilyen sérülésem magyar bajnokin.

Azért furcsállom sokszor ezeket a nagy negatív, mindenki csak sérülést akar okozni gondolatokat. Nem így van. Vagy akkor mindenki csak a Patset akarja kicsinálni és mondjuk a Patses játékosok meg annyira jó arcok, hogy inkább 2 lépés távolságból követik az emberüket, nehogy túl keményen fejeljenek? Nem hiszem.

El kell fogadni, hogy az ütközés valódi helyét kiszámolni rohadt nehéz és történnek ilyenek.
Nem tagadom, hogy vannak olyan edzök/játékosok, akik tarolni akarnak, de nem ez az általános.

Amúgy meg persze, hogy sisakkal elöre fog menni a védö. Mi mással menne?
2013. 12. 09. 15:24
Gege8
Amellett, hogy 100%-ig egyetértek, bennem még mindig motoszkál a régi kérdés, ami felmerült anno pl. Polard-nál, illetve mindig amikor valakit letaroltak: nem viszi túlzásba a Pats az úriemberséget? Valahogy mintha mi ezeket mindig csak kapnánk és szinte soha sem adnánk. Azért ez annyira nem tűnik kifizetődőnek........
2013. 12. 09. 16:16
nszgergo
ugyanezt irtam chat-en: A Patsos fiuk tul "jofiuk", az eredményét ismerjük. Az utolsó mondatod nagyon igaz. De ez van, ezt a csapatot szeretjük, ezt is el kell fogadni ;)
2013. 12. 09. 16:15
Burkus
Adam Schefter ‏@AdamSchefter
MRI on Rob Gronkowski confirmed torn ACL, torn MCL. Season done.

Kettős keresztszalag szakadás
2013. 12. 09. 19:37
_bb
Bevallom én soha nem játszottam ezt a sportot. Ugyanakkor mozgáskoordinációról nekem is van fogalmam, nem egy más sportban kipróbáltam magam. Biztos, hogy nagy a sebesség és nehéz kiszámítani hova érkezik az ember. Ugyanakkor vakon sisakkal előredölni kos módjára, úgy hogy igenis térd magasságába vetődsz oldalról egy lényegében (abból az irányból) védtelen emberre nem magyarázható. Szerintem minimum "stupid", de inkább dirty hit volt. Nem hiszem, hogy erre oktatnák, vagy ha igen, az szomorú. Igenis el lehet találni valakit comb/csípó tájban, vagy úgy vetődni, hogy kézzel/karral próbálod elkaszálni a lábát. Nem azt mondom, hogy általánosságban erre törekednek a védők, viszont egyértelműen látszik, hogy hozzáállásban kit hogyan edzenek, vagy ki mire hajlamos. Szerintem igenis látható különbség, és igen hiszem, hogy a Patriotsnál a helyes teknikára igyekeznek oktatni a játékosokat.
2013. 12. 09. 16:14
Gordon
Rob Gronkowski out for rest of season

An MRI confirms that the Patriots tight end tore his ACL and MCL in Sunday's win over the Browns,
2013. 12. 09. 16:16
sgabcsi
Hát sajnos ez várható volt..:( Jó lenne tudni, hogy a jövő év kezdetre felépül-e egy ilyen sérülésből?!
2013. 12. 09. 16:20
nszgergo
szerintem kizárt dolog :( ha mégis, akkor is ugyanugy lesz mint idén, kihagyja az elsö heteket
2013. 12. 09. 16:32
Burkus
Sztem fel fog épülni. Welker is felépült, Brady is felépült (bár neki három hónappal több volt a rehabra), RGIII is felépült, stb.
2013. 12. 09. 16:48
loop80
Szóval kettős szalagszakadás, fasza... :( Ez esetben kb. 6 hónap kell a teljes gyógyuláshoz. Ha minden jól megy, és a megfelelő ütemben gyógyul (nagyon fiatal még, szóval így kell lennie!), akkor már az előszezonban is pályára léphet. COME ON, GRONK!!!
2013. 12. 09. 16:31
Raschy
Peterson tavaly előtt anno Dec. 24-én sérült le és a tavalyi szezont már az elejétől fogva játszotta, de neki csak ACL szakadása volt. Ugyanakkor az MCL szakadásnak a gyógyulási ideje, ha "csak" az szakad e ennél sokkal rövidebb kb. egy hónap, együttes szakadásnál pedig kb. 2 hónap. A két sérülést együtt véve lehetségesnek tartom, hogy jövőre már az első héten játszani tudjon. Azonban valahogy eddig nem azt tapasztaltam, hogy Gronk minden erejét a gyógyulásra fordítaná, hanem inkább bulizgat meg ilyenek. Ahhoz hogy visszatérjen jövő szezonkezdetre, szerintem több eltökéltségre van szüksége, viszont úgy minden lehetséges
2013. 12. 09. 16:18
sgabcsi
Remélem Ward büszke magára..és az NFL vezetői is hogy nem láthatnak ilyen kaliberű játékosokat játszani a PO-ban mint Rob vagy AP
2013. 12. 09. 16:28
Gege8
Jogos megközelítés. Ha a liga eladhatósága van a középpontban, akkor egyáltalán nem jó ha egy rakás szupersztár IR-en csücsül; magyarán a jelenlegi szabályozás kontraproduktív.
2013. 12. 09. 16:33
Ward néhány mondata:
"My intention is never to hurt anyone," said Ward. "That's not what this game is about. That's not how I play, I hate to see guys go down with any type of injury and I just wanted him to know, whether he accepted it or not, it wasn't an intentional hit to injure him. But we have to play this game, we have to play it the way that they force us to, and unfortunately, we incurred an injury for him."

És amiröl beszéltünk, hogy a szabályok mit tesznek: "It was a decision I made just to make a tackle on a big man and unfortunately he got hurt, but if I would've hit up high, there's a chance I would get fined and all that other stuff."
2013. 12. 09. 16:34
vpi
Ne nyivákoljunk, mert attól még senki sem nyert SB-t. Remélem Honolulu 2 TD-vel járul hozzá a Super Snow Ball-on aratott győzelemhez!
2013. 12. 09. 16:39
Ugyanaz a sérülése, mint Bradynek volt: ACL és MCL szakadás. Remélem most gondosabb orvosi kezelést kap, és nem fog fertőződni a műtött terület, mint a karjánál. Annak idején a Brady térde is begyulladt, mégis kész volt a szezonra. Nagyon sajnálom a srácot, mert nagyon nagy tehetség, és sajnos csak ilyen módon tudják semlegesíteni.
2013. 12. 09. 17:30
kolok
Sajnos van ellenpélda is .Ballardnak nem ilyen sérülése volt.És látjuk mi lett belőle ezután.Én ettől féltem inkább .
2013. 12. 09. 17:31
kolok
Ballardot kérdezni akartam...
2013. 12. 09. 16:51
matcha
Tegnap a visszajátszások után írtam a chaten, hogy számomra csak az a kérdés, hogy mennyi szalag sérült. Megkaptuk a választ... Pedig reménykedtem benne, hogy "csak" egy szalag sérült.
Nem vagyok benne biztos, hogy kész lesz szezon kezdetre. RGIII se gyógyult még most se, mert elsiették a visszatérést. Szóval rohadtul nem örülnék neki, ha kapkodás lenne.
2013. 12. 09. 18:10
Tomk@
Ez nagyon rossz hír. Kérdés milyen állapotban fog visszatérni majd jövőre...
2013. 12. 09. 18:31
Oscar
Atlantából ..........kérem leigazolni , a vasból lévő TE nagypapát::))

Tony Gonzalez akár Brady mellett maradhatna még 2-3 éve!!!
Mindent megtenne a csapatért , és a remélt döntőért!

A 11-es játékosunk , pedig nem távozhat , mint a Wes és Woody!
2013. 12. 09. 18:32
cescf4
training camp-re visszatérhet, mik ilyenkor a kilátások?
2013. 12. 09. 18:46
Pat Patriot
Erre csak azt tudom mondani, hogy ez az NFL. A liga 100 legnagyobb klasszisának többsége kiesik legalább egy meccsre, jelentős része meg olyan sérülést szed össze, hogy pár meccs után annyi volt neki az idény. Gronk megsérült, meg kell próbálni mást csinálni, még akkor is, ha nehéz. Ez a sport éppen arról szól, hogy a megváltozott körülményekhez melyik csapat tud a legjobban alkalmazkodni. E tekintetben pedig a Patriotsnak - szerintem - nincsen párja. Pont a Pats az a csapat, amely a leginkább képes arra, hogy a legjobbjai nélkül is jó eredményeket érjen el. A Coltsnál például Manning kiesése után szinte direkt semmit sem csináltak, és általában a csapatok zömét jelentősen visszaveti, ha a legjobb néhány játékosa kiesik. Na, a Pats nem ilyen. A Pats 11:5-öt is tudott Brady nélkül, most pedig jelentős veszteségekkel (Wilfork, Mayo, Vollmer...) is ott tart, hogy 10:3-as mutatóval csak idő kérdése, hogy mikor nyeri meg ismét a csoportját, miközben a Panthers elleni meccsen tudjuk, mi volt, a Broncost meg tükörsimán ütöttük. A Patriotsot csak akkor kellene temetni, ha Belichick meg Brady elfelejtené, hogy meccs van. Érdekes egyébként, hogy a Pats is képes a fizikális focira, de mégsem gyakori, hogy ellenünk essen ki az ellenféltől valaki akár egész idényre. Ha sikerül ezzel a megtépázott kerettel is maradandót alkotni, akkor remek. Ha nem, jövőre megint megpróbáljuk.
2013. 12. 09. 18:58
DeMartino
sebaj 2014 draft hozni kell TE.-ed nincs mese és ismét lesz ha minden igaz két remek de már nem ligaelit TE párosunk!!!
2013. 12. 09. 19:28
Zarathorn
Máshol is írtam mi emberünk csinálta volna Josh Gordonnak már a véres kardot hordanák körbe...
2013. 12. 09. 20:03
sgabcsi
Persze simán benne lehet, hogy nem lesz olyan mint előtte, de sok pozitív példa van előttünk, mint pl. Welker. Brady azért nem jó, mert Ő nem fut, és viselhet ilyen rögzítő szerkezetet is, ami ugye Gronknál elképzelhetetlen. De ha azt nézzük, hogy egyik kedvenc focistám Xavinál(Barcelona) is keresztszalag szakadás volt, és felgyógyult belőle. Sőt nyert 3 Bl-t VB,EB stb... Szóval pozitív hozzáállás, és szerintem ez akár egy plusz löket is lehet a csapatnak, hogy érte is fociznak.
2013. 12. 09. 20:36
Burkus
BB nézi Wardot.

http://boston.barstoolsports.com/random-thoughts/belichick-gives-tj-ward-a-death-stare/

Ha a tekintet ölni tudna...
2013. 12. 09. 21:05
már Goodellt is utálom
a woodoo babát már megrendelte neki, a nyársak megmaradtak hálaadásról...
2013. 12. 10. 06:17
Igazi sith lord!
Darth Belichick... :)
2013. 12. 09. 20:40
DeMartino
DJ Williams\TE\.-t vissza is igazoltuk gyorsan....
2013. 12. 09. 21:13
már Goodellt is utálom
2007-ban atomfocit játszottunk O vonalon, buktuk, 2011-ben nemannyira atomfocit, buktuk. idén nyögve kezdtük, nyögve folytattuk, szóval valamiért a sérüléshullám miatti mentális erőnk okán úgy érzem a főcsopi döntő meglesz, de a SB se zárom ki.ma rohadt pozitív gondolataim vannak GRONKINÁTOR ellenére is.
2013. 12. 09. 22:04
BaP
Kicsit kutatgattam:
Acl sérülések:
2011 25, 2012 32, 2013 41 a w13 után!
Eközben az agyrázkódásos esetek:
2012 171 eset, 2013 a w13 után 114, azaz a Goodell baromságok ellenére az alapszakasz végére ez 144, szezon végére simán ~160 környéke lehet ha ebben a tempóban halad a dolog, azaz nincs előrelépés.

41! És akkor még ott vannak a váll, csípősérülések.
Változás kéne....

Amúgy én is bizakodó vagyok, eddig a csapat túl tudott lépni mindenen. Lehet, nem fogtok szeretni érte, de ha egy embert kérhetnék teljesen egészségesen, és élete formájában a sérültek közül, az inkább Baby, vagy Mayo lenne..
2013. 12. 10. 00:57
TMR
Mi itt szidunk ezt, azt...mindenkit. Nade tudjuk-e mit mond a sérüléséről maga Gronk.
Én hiszek Ward-nak. Mi csak sunday-league focimeccseket (soccer) jászunk a haverokkal, de tudjuk bármikor bárkinek elszakadhat a bokaszalagja, térdszalagja, törhet csontja...mint ahogy szakadt, tört is már. Ilyen a foci (soccer), pláne az amerikai foci.
2013. 12. 10. 06:36
Oscar
Matthew Mulligan, TE:

Idén a védők többet szerelnek térd alatt, mint előtte?

„Nem tudom, csak annyit tudok, hogy magam 116kg vagyok és máshogy nehezen tudnának csak megállítani.

Szerintem Ő korrekten fogalmazott , gondolom ért is hozzá!

Bradynek , így akár 2019-ig is játszania kell , hogy a rájátszásba végre , egészséges Gronk legyen a fő célpontja::)))

2013. 12. 10. 13:20
loop80
Mr. Goodell figyelmébe:

http://tdmagazin.hu/hirek/az-elet-gronkowski-utan

MINDEGYIK játékos azt mondja, hogy inkább a fejét üssék, mint a lábát. Van még kérdés?
2013. 12. 10. 13:49
Burkus
Van. "És ha a fejedet ütik, ugye nem pereltek be 10 év múlva, hogy mind hülyék lettetek?"

Nagyon szeretem nézni, de ettől ez még nem sport, hanem háború. Ma csak sérültekkel, régen halottakkal is...
2013. 12. 10. 16:16
loop80
Félreértettél, tisztában vagyok azzal, hogy a "helmet to helmet" ütések legalább ennyire veszélyesek.

Csupán arra szerettem volna célozni, hogy ideje lenne SÚLYOZOTTAN figyelembe venni a szabályalkotásnál azoknak véleményét, akik vásárra viszik a bőrüket!
2013. 12. 10. 15:06
Az a baj, hogy ez egy eldönthetetlen kérdés. Burkusnak igaza van, hogy ha fejre lehet menni, akkor x év múlva jönnek elö a dolgok, mint ahogy korábban elö is jöttek. Lehet akármilyen jó egy sisak, teljesen nem fog tudni megvédeni.

A sprotolók akik inkább fejütést szeretnének, valószínüleg nem gondolnak a hosszútávu következményekre, vagy épp megúszták azokat aktív pályafutásuk után.

Én a helyükben meggondolnám a dolgo nagyon is.

Lehet érvet erre is meg arra is felhozni. Be lehet tiltani mindent. De tény, hogy aki ezt a sportot választja az tudja, hogy milyen veszélyek vannak benne. Részben szerintem manapság ezért is vannak ilyen nagy fizuk, hogy kórházi ellátást is tudják majd fizetni (hacsak nem szórják el a lét elöbb).

Szerencsétlen ütések minden játékban benne vannak. Mennyi ütközés van egy meccsen? 150? Játszanak 13-15 meccset egy héten? Az akkor kb 2000-2500 tackle. Abból ha van 2-2,5 season ending sérülés akkor az arány 1 ezrelék. Ami szerintem elég kicsi.
Sajnálom a sérülteket, magam is tapasztaltam elég problémát, de ne legyen már senki ennyire naiv.
2013. 12. 10. 16:40
crucified
A játékosok inkább a fejre mért ütések mellett állnának ki, hiszen bíznak abban, hogy velük nem történhet meg az agyrázkódásokkal velejáró időskori betegségek kialakulása. Egy-két hét pihenő után folytathatják a játékot, nem jelenti a karrier végét, sok pénzt kereshet még. ACL vagy MCL sérülés esetén a karrier végét jelentheti, sok pénztől esnek el. A rövid távú érdek felülírja a hosszú távú érdeket a játékosok részéről. A magam részéről nem támogatnám a fejre mért ütéseket, még RB esetén sem -amit jelenleg engednek a szabályok.
2013. 12. 10. 16:51
loop80
Szerintem nagyon egyszerű a megoldás: legyen tilos a "helmet to helmet" ütközés, illetve a sisakkal/vállvédővel lábra irányuló tackle is.

Plusz ezt meg kell fűszerezni valós elrettentést jelentő büntetési tételekkel (a 627 dollár 14 centes levonásokat mondjuk meg kell százszorozni, illetve különösen durva belépők esetén mehetnének a többmeccses eltiltások, teljes bérmegvonással), máris a töredékére fogna visszaesni a sérülések...
2013. 12. 10. 16:52
loop80
2013. 12. 11. 00:19
BaP
Hát akkor lassan át lehet majd költözni a kék osztriga bárba meccsnézésre :))

Szerintem nem lehet a sisak a sisak ellen, és a lábra menő szerelést se, csak a védtelen játékosokon kéne tiltani. Azaz ha csak bizonyos szögből jöhetne ilyen ütés, nem lenne védtelen az ember.

Egyébként is, a stat alapján ugyanannyi safety és CB kap agyrázkódást, mint WR meg TE, csak épp a te és WR sokkal többször megy IR-re térdsérüléssel. Idén 10-el több szalagszakadás van a 13. játékhét után, mint tavaly egész szezonban

De azért ez nem válhat röplabdává, meg állandó zászlódobálós bohóckodássá se.
Kellenek a tackle-k, sack-ek, a nagy hit-ek.
2013. 12. 11. 08:46
pat68
Sok itt a tiltsuk be ezt, tiltsuk be azt! A falemberek védelmére nem kéne betiltani a kontaktot? Hisz elég sok buci-maci szerez boka és térd sérülést a tülekedésben mikor egymásra esnek! Ez a játék erről szól, akik játsszák vállalják. Tisztában vagyok a veszélyekkel, én is játszottam és mikor választanom kellet az imádott sport és a családom eltartása (ha komolyan megsérülök nem keresek pénzt) között akkor hagytam abba, de higgyétek el legszívesebben NFL-rokkant lennék!
2013. 12. 11. 17:12
pm11
teljesen egyet értek.

akik itt véleményezik, hogy tiltsuk be ezt vagy tiltsuk be azt játszottak valaha amerikai focit / rögbit / pl. boxot stb...?
aki ezt csinálja az tisztában van a következményekkel (tapasztalatból beszélek, nekem is van a pályán szerzett máig meglévő sérülésem, de eszembe nem jut perelni), és a saját döntése vállalja-e a kockázatot vagy sem. ha megsérül akkor ne lepődjön meg, a liga meg tegyen ellene, hogy 15 év játék után már ne rinyáljanak (mivel amikor a dollár milliókat keresték akkor persze egy szavuk sem volt...).

ez egy ilyen játék, nem kötelező ezt csinálni. persze nem baj ha más a véleményünk, mert milyen unalmas lenne a világ ha egyformák lennénk :)
2013. 12. 11. 17:03
tomi9425
Egy kis vidámság a sok negatív kritika és szidás után: http://dailysnark.com/wp-content/uploads/2013/12/bradyperfect.gif
2013. 12. 12. 07:33
azimut
Én egyet nem értek! Graham miért tud annyi meccset játszani Gronkal ellentétben? Szerencse kérdése? Vagy valami más? Kb felé pitésre hasonló!
2013. 12. 12. 08:20
pat68
Gronk egy kicsit lehet sérülékenyebb vagy másként megy bele egy-egy ütközésbe és ettől sérül könnyebben. De lehet, hogy szimplán peches.
2013. 12. 13. 08:52
matcha
Lehet, hogy sérülékenyebb, de egy ilyen ütközés után 100-ból 99 játékos így járt volna...
Hozzászólás a(z) Gronkowski megsérült bejegyzéshez