Menetrend
Szavazás

Hátralévő mérkőzések a riválisok és a Patriots számára

2012. 11. 27. 23:56
Szerző: Tanko_Sz
Kategória: Cikkek, Elemzés

Mike Reiss vizsgálta a főbb riválisok hátralévő mérkőzéseit.


Eltelt egy újabb hét és a Patriots előtt lévő csapatok megtartották az előnyüket.  Nézzük meg őket csapatonként:

A Texans (10-1) utolsó két meccsét épphogy megnyerte a Jaguars és a Lions ellen így nem mondhatjuk azt, hogy meggyőző eredményeket mutatnak fel.  De nyertek és csak ez számít.  Nézőpont kérdése, hogy ez most formahanyatlás vagy csak egyszerűen tudják miként kell nyerni.  Sajnos nem láttam annyit belőlük, hogy egyértelműen el tudjam ezt dönteni, de ha választanom kéne, akkor az utóbbira szavaznék.  Egészen fura sorsolásuk van, hiszen az utolsó 3 fordulóban kétszer is találkoznak a Colts-al, akik jelenleg a playoffért harcolnak.  Ez a két meccs még problémás is lehet számukra.  De a legnagyobb meccsük kétségkívül a Patriots elleni rangadó lesz december 10-én, ami a harmadik idegenbeli mérkőzésük lesz sorozatban.  Elképzelhető, hogy Brady nagy nyomást fog helyezni a Texans secondary-re, ha lesz rá ideje.

A Texans hátralévő meccsei 
Dec. 2 -- at Titans 
Dec. 10 -- at Patriots 
Dec. 16 -- vs. Colts 
Dec. 23 -- vs. Vikings 
Dec. 30 -- at Colts 

A Texans mellett a Ravens (9-2) sem volt valami meggyőző az utolsó két összecsapásán.  Hosszabbításra volt szükségük vasárnap ahhoz, hogy megverjék a Chargers-t, de a győzelem az győzelem.  Idei legrosszabb teljesítményük a Houston ellen volt, amikor a Texans lemosta őket a pályáról, így azonos mérleg esetén a Texans lesz előrébb. Ráadásul nekik lesz a legnehezebb dolguk a hátralévő meccseken.  Személyes véleményem az, hogy egy újabb mérkőzésnél a Patriots felvenné velük a kesztyűt.

A Ravens hátralévő meccsei 
Dec. 2 -- vs. Steelers 
Dec. 9 -- at Redskins 
Dec. 16 -- vs. Broncos 
Dec. 23 -- vs. Giants 
Dec. 30 -- at Bengals 

Ha egy csapatot kéne választani, amelyet mindenképp el szeretnénk kerülni a rájátszásban az a Broncos (8-3), pusztán a „Peyton Manning faktor” miatt.  Igen, a Patriots megverte a Broncos-t október 7-én (így azonos mérleg esetén előnyben van), de az egy teljesen más denveri alakulat volt és Manning-el az oldalukon bármire képesek. Nekik könnyebb a sorsolásuk, a végén két hazai meccsel.  A Broncos nem mutatott meggyőző képet a hétvégén (csakúgy, mint a Texans és a Ravens), alig nyertek a Chiefs ellen. Nem hiszem, hogy ez előjelzés lenne a rájátszásra. Úgy gondolom a Patriots jelenleg jobb, mint a Denver, de az AFC-ből Manning az egyetlen irányító, aki felveheti a versenyt Brady-vel.

A Broncos hátralévő meccsei 
Dec. 2 -- vs. Buccaneers 
Dec. 6 -- at Raiders 
Dec. 16 -- at Ravens 
Dec. 23 -- vs. Browns 
Dec. 30 -- vs. Chiefs 

A Patriots (8-3) számára a következő 3 mérkőzés kőkemény lesz. A Dolphins-nak még mindig megmaradt a reményük a rájátszásra, miután vasárnap megverték a Seahawks gárdáját, így jövő héten foggal-körömmel harcolni fognak.  Nehéz meccs vár a New England-re Miami-ban, általában nagyon nehéz kicsikarni a győzelmet a Sun Life Stadium-ben. Ezután Houston és San Fransisco egymás után, brutális sorsolás. Sokan úgy gondolják, hogy ez a három csapat a legjobb jelenleg a ligában. Szerencsére mindkét mérkőzés a Gillette Stadium-ben lesz, jó főpróba lehet a Pats előtt, hogy valóban elit csapat-e.  Például Steve Mariucci, az NFL Network újságírója, szerint a Patriots az a csapat, akit meg kell verni a SB győzelemhez.

A Patriots hátralévő meccsei 
Dec. 2 -- at Miami 
Dec. 10 -- vs. Houston 
Dec. 16 -- vs. San Francisco 
Dec. 23 -- at Jaguars 
Dec. 30 -- vs. Dolphins

Hozzászólások

2012. 11. 28. 00:48
winston86
a texans és 49ers elleniek kemény és izgalmas meccsek lesznek.

a patsnek olyan hullámzó (volt?) a játéka, hogy bármikor ki tudnak kapni és bárki ellen nyerni, DE az utóbbi időben 4-ből 3-szor elég fölényesen és magabiztosan nyertek, uralva a meccseket. így már remélhető, hogy ez nem az éppen jó forma, hanem ez a patriots stabilan, amikor rákapcsol. mert ez akkor elég lehet a texans és a 49ers ellen is.

na meg persze most kezdődött csak a szezon :-)

a playoffra meg elvileg mindenki felgyógyul. remélem több nagy sérülés nem lesz.
2012. 11. 28. 08:37
lipi
Én kevésbé félek a Denvertől. Nagyon jó a matchupunk ellenük. PM az PM, de szerintem leginkább ők verhetők ebből a trióból.
Texans leszállóágban. kemény meccsen de szintén verhetőek. A 49erst bukóra veszem. A delfinektől bár kicsit tartok, de olyan lendületben van a csapatunk, hogy röccenés nélkül kell átgázolni rajtuk. Pláne, ha komolyan gondoljuk a PO dolgot :). Ez 4-1 a hátralévő meccseken, összesítve 12-4.
Texans: Ha 3-2-re hozza a sorsolását, ami egy pesszimista jóslat, akkor is 1. seed.
Ravens: Legkeményebb a sorsolása, őket be tudjuk fogni a 2. seedért.
Denver: Na itt van némi homokszem a gépezetben. Egyedül a Ravens elleni meccsük lehet necces. Velük vagyunk nagy harcban a 2. kiemelésért.
Szumma, nagy harc lesz, de akkor sem bánkódom, ha nem lesz pihenőhét. A PO már biztos, csak matematikailag bukhatjuk.
2012. 11. 28. 08:48
A Texans két meccsen is éppen hogy mentett, ami nagy bravúr, de segítette őket a mázli faktor. A 49ers viszont Kaepernickkel - akit nagyon bírok, többek között azért mert a Renoban (Nevada)a Wolf Pack egyetemi csapatában játszott - egyelőre félelmetes. Szóval a Friscotól tartok inkább.
2012. 11. 28. 09:16
bundy58
Nemértem és sem mért kéne tartani annyira a denvertől. Eddig három kiemelkedő csapatttal találkoztak és mindhárom ellen elég simán kikaptak és azért a csoportjuk sztem gyengébb mint a pats-é. Inkább manningnek kéne tartani Brady-től a rájátszásban mintsem fordítva.
2012. 11. 28. 09:23
Burkus
A Texans meccs sztem a védelmen fog múlni. Ha meg tudjuk fogni Fostert és a sec. elfogadható teljesítményt hoz Schaub ellen, meg lehet verni őket. (Joseph nem tudom, bevethető lesz-e, Cushing kiesett az egész szezonra, Brooks Reed ellenünk biztosan nem fog játszani.) A nagy matchup J.J. Watt ellen lesz, remélem, megfogja a fal.

A Frisco ellen zakót várok, néztem a vasárnapi meccsüket, félelmetesen jók. Futásban is, de ez a Vernon Davis, Crabtree, Manningham célpontsor nagyon átütő. A védelmük már tavaly is a top-on volt.

A Ravens sorsolást elnézve viszont még össze jöhet a bye week a Texans mögött.
2012. 11. 28. 10:51
kna19810513
Szerintem verhető a SF-49 , mivel Én is néztem a meccset , ahol sokat számított Brees két INT-je, amit sikeresen vissza is hordott TD-re a védelem. Azon fog múlni hogy Brady ne dobjon Int-t ill. Kaepernick ne fussa szét a Pats-et. Bár ez utóbbi Ninkovic feladata lesz. Szerintem!
2012. 11. 28. 09:39
Burkus
"A Seattle Seahawks két eltiltott cornerbackje, Richard Sherman és Brandon Browner játszani fog vasárnap a Chicago Bears elleni rangadón, annak ellenére, hogy négymérkőzéses eltiltást kaptak illegális szerek használata miatt – annak ellenére, hogy a fellebbezésükre csak jövő héten kerülhet sor." (NSO.hu)

Ezt hogyan? Akkor Cuni is játszhat?
2012. 11. 28. 11:53
jól járnak majd ezzel a Seahawks-nál... csak 1 vagy 2 hét múlva tiltják majd el őket 4 meccsre, vagyis akár le is maradhatnak egy PO meccsről, ami sokat számíthat
Cunni inkább hagyjon ki most 4 meccset és térjen vissza a PO-ba, minthogy megkockáztassuk, hogy eltiltás miatt nem játszhat az 1. meccsen
2012. 11. 28. 10:55
Gomes..
A Texans iszonyat mákos volt az elmúlt két fordulóban, látszik, hogy kifogyóban a lendület, előtt-utóbb biztos beleszaladnak, úgy mint a Packers, akik hasonló mázli-faktorral nyertek jó pár meccset, aztán jött a Giants... Ha nem tudnak megújulni, akkor a PO-ban egy lendületből jövő WC csapat(Patriots?) simán kicsapja őket.

A Ravens tuti nem lesz bye weekes, ebből a sorsolásból az isteni RG III és PM is szétkapja őket, és Cincinnatibe utazni se lesz túl finom a végén, ha a Bengalsnak még lesz értelme küzdeni valamiért. Szerintem lesz.

A Broncos lehet egyértelműen a legveszélyesebb, TB be van szarva Manningtől, bárki is megy a Texans mellett pihenni. És ez a Denver már nem az, amelyik ott volt Bostonban az ötödik héten, korántsem. Pedig nagyon sanszos, hogy ez a két csapat végez az AFC 2. és 3. helyén. WC után menni Denverbe, vagy pihenés után fogadni őket? Hát, nem tudom. Nagyon nem akarom egyik verziót sem.

A 49ers az NFC legjobbja nálam, és Moss miatt kicsit szurkolok is nekik. De meglesz a Texans és az ő skalpjuk is, miután simán kikapunk Miamiban.

Csak én érzem úgy, hogy jó lenne végre inkább a rájátszásban nem kikapni, mint az alapszakasz második felében? :)
2012. 11. 28. 12:03
bundy58
Továbbra is azt állítom szerintem túl sokat képzelnek ebbe a denverbe bele, de majd meglátjuk, a playoffban jobb Brady mint manning még mindig.
2012. 11. 28. 12:08
Montesclan-pats
Én a San Fran-tól félek és nem azért, mert kikapunk, hanem azért mert gyalázatosan durva brutális banda egy állandóan hőbörgő Harbaugh-val, és félek, hogy sérüléseket fognak nekünk okozni.
Tegnap is durvák voltak, szerintem több indokolatlan durvaságuk idő utáni tackle-jük volt legalább 2 pass interference, amit nem fújtak be, egy holdingnak befújt szabálytalanság, amely a line-tól 25 yardra történt, de csak 10 yardos büntetést kaptak. Moss egyértelmű szabálytalansága stb.
Úgy érzem Amerika szeretné, ha a keleti parton ismét nagy csapat lenne.
Harbaugh az egyik legellenszenvesebb figura, Kaepernick valóban jó, sajnos túl jó, de még nem elég komoly, nem marad konzisztens, plusz egyszer valaki őt is legyalulja. Vick-en is fogott a sok kemény tackle.
2012. 11. 28. 14:04
piszkosfred
Az jó ha azt szeretnék, hogy a keleti parton ismét nagy csapat legyen, mert ott vagyunk mi, és mi már most is azok vagyunk :-)
2012. 11. 28. 15:53
Montesclan-pats
bocs, fejjel lefelé néztem a földgömböt :)
2012. 11. 28. 12:09
Montesclan-pats
Bocs nem tegnap, csak én tegnap néztem meg a vasárnapi meccsük végét.
2012. 11. 28. 14:09
piszkosfred
Én úgy látom, hogy nem Brady, hanem sok hozzászóló van beszarva Manning-től. Simán vertük őket októberben, egy fikarcnyi esélyük sem volt. Hogy ez a Denver már nem az a Denver? Ez a Pats sem az már. Azt mondom az AFC-ben senkitől sem kell félnünk, ha hozzuk a jó formánkat, akkor mindegyiket ütjük, ha meg kifogunk egy szar napot, akkor bármelyiktől kikaphatunk. A 49-esek valóban egy más kategória, de őket ráérünk februárban elverni, és el is fogjuk :-)
2012. 11. 28. 14:29
nem ártana Decemberben is elverni őket... :D
2012. 11. 28. 16:35
Gomes..
"Én úgy látom, hogy nem Brady, hanem sok hozzászóló van beszarva Manning-től."

Hát, nem hiszem, hogy egy Pats-Colts meccset láttál is az elmúlt években.
2012. 11. 28. 17:05
Gomes..
is láttál, bocsánat.
2012. 11. 28. 17:16
piszkosfred
Láttam Bradyt Manning ellen októberben és olvasom itt a hozzászólásokat. Ezek alapján írtam, hogy nem Brady van betojva hanem sokan itt :-)
Persze visszamehetünk az időben akár Brady óvodáskoráig is, de szerintem maradjunk csak a mostani Manningnél aki mellett most nem a korábbi Colts-os csapattársak vannak. A denveri Manning ellen nem nagyon láttam félelmet Brady-nél. De lehet hogy azért kalapáltuk el őket olyan simán mert ennyire félt. Ha így van akkor remélem a többi irányítótól is retteg a mi Tom-unk :-)
2012. 11. 28. 22:49
Gomes..
Az, hogy láttad októberben, semmit nem ad vissza az ő rivalizálásukból is a pszicho-faktorról. Az egy sörmeccs volt. Brady a 2006-os, 21-3-ról elveszített AFC döntő óta folyamatosan leblokkol egy idő után Manning ellen, idegesen kóvályog a vonal mellett, nem ül le, és még sorolhatnám. Ja, és a játék sem megy neki. Senki más ellen nem láttam soha ilyennek, de szerintem ezt bárki megerősítheti, aki látta azóta a Brady-Manning ütközeteket. Úgyhogy van mit bepótolnod. Utána egyből érteni fogsz mindent.
2012. 11. 29. 12:43
piszkosfred
Elismerem, hogy van mit bepótolnom, de továbbra is tartom, hogy a pszicho-faktor inkább sok szurkolóban működik, mint Tom-ban. Épp a pszicho-faktor miatt nincs a két játékos között olyan, hogy "sörmeccs". AZ októberi meccset is hetekkel előtte kezdte felvezetni a sajtó, óriási presztízs csata volt az is. Aki sportolt már életében az tudja, hogy a legnagyobb riválisok között soha nincs "sörmeccs". Tehát nekem ezért mérvadó az októberi meccs, és ezért nem látnék én ebbe többet, mint ami benne van.
2012. 11. 28. 14:41
Neo
A Houston alig verte a Jags-et, tőlük nem tartok jelenleg, eléggé leeresztőben a D-jük. A 49ers egy igazi playoff meccs lehet, de valami azt súgja nem lesz az, hanem valami minimális baki elviszi majd a pontokat az egyik irányba, mint a Jets meccsen (na persze nem arra gondolok, hogy Brady / Caepernick nekifut a falnak). Sokkal inkább kell a Miami elleni meccsekre koncentrálni, hogy az ún. kötelezők meglegyenek. Szóval szerintem 12-4 lesz a vége.

A PO.-ban pedig már nem lesz könnyű ellenfél..akármelyik csapattal is kerülünk össze nehéz meccs lesz és ne feledjük, hogy Bradynek és a Patsnek volt már pár leblokkolós utószezonja az elmúlt években.
2012. 11. 28. 14:53
matcha
OFF:

Valahogy sokkal jobb az eheti C'mon man. :D
http://www.youtube.com/watch?v=kzD17p0oWM0&feature=player_embedded

ON:

Én azt sem tartom elképzelhetetlennek, hogy mind az 5 meccset behúzzuk. Eléggé lendületben van a csapat, úgyhogy a Miami ellen sima győzelmet várok. Aztán jöhet a két húzós meccs otthon. Ha a futás elleni védelmünk az idény eleji formát hozzá, akkor úgy gondolom, hogy mindkét meccset hozni tudjuk. Az utolsó két meccs pedig nem jelenthet akadályt.
Ettől függetlenül az is benne van a pakliban, hogy a két nehéz hazai meccsből az egyiket (esetleg mindkettőt, bár nem hinném, hogy hét napon belül kétszer kikapjunk a Gillette-ben) bukjuk. Szóval én optimistán állok a dolgokhoz. :D
A playoff már más tészta, ott egy teljesen új bajnokság kezdődik. Nem tudom eldönteni, hogy kitől kellene félni. De azt mondom, egy New England Patriots ne féljen senkitől! A bye week-hez pedig annyit fűznék hozzá, hogy ahhoz hogy Super Bowl-t nyerjen a csapat, minden szembe jövőt el kell verni legalább 1 ponttal. ;-)
2012. 11. 28. 14:54
Gronk úgy látom hasznosan tölti a kényszerpihenőt, a Boston Bruins csatára, Milan Lucic osztotta meg twitteren a közös fotót.
http://network.yardbarker.com/nfl/article_external/rob_gronkowski_spends_night_out_with_milan_lucic_photo/12286864
2012. 11. 28. 14:56
Studi
OFF

Jones mikorra várható vissza, illetve itt van ez a Babin fiú aprópénzért illetve gyűrű sanszért nem akar most épp belépni hozzánk?(bár mostanság elég horror fizetései voltak...)
ON
2012. 11. 28. 15:01
mikicsek 1
Lehet hülyeséget mondok de "talán" nem fog ízleni sem a Texans-nak és a 49ers-nek a Bostoni időjárás?! :D
2012. 11. 28. 17:23
Pat Patriot
Szerintem Manning is tart Bradytől, Brady is tart Manningtől. Ha Brady nem tartana minden idők egyik legjobbjától, akkor elment volna az esze. Ha pedig Manning legyintene Bradyre annyi vesztes párharccal a háta mögött, akkor ő is hülye lenne. Mindketten egymásnak is játszanak. Amilyen gyönyörű drive-okat vezettünk a Denver ellen, az azt mutatta, hogy Brady bizonyítani akar Peyton előtt. Egészséges versenyzői attitűd. Mindketten tudják, mire képes a másik. Hogy Brady remegő lábakkal menne fel Manning ellen... Eddig igencsak felé billen a mérleg nyelve, tehát ez érdekes lenne.
Személy szerint teszek arra, hogy hol jutunk be a rájátszásba. Jó lenne egy 3. hely is. A lényeg az első körben a hazai pálya kellene hogy legyen.
Az idény előtt szinte verhetetlennek gondoltam a 49erst. Most "csak" félelmetesen erősek. Van futójátékuk, vannak szédületes elkapóik, van egy brutális védelmük... Nagyon kevés a gyenge pontjuk, sok a fegyverük. Ha a Pats bejut a SB-ba, őket szeretném a legkevésbé ellenfélnek. A SB-ig vezető úton pedig a Texanst.
2012. 11. 28. 22:55
Gomes..
2006. 21-3-ról elveszített AFC döntő. Azóta Manning jobban áll, ha összevetjük őket, és azóta fordul elő folyamatosan, hogy leadjuk a nagy előnyt, Brady hülyét kap, stresszel, a játék pedig egyáltalán nem megy neki a végén, mikor nagyon kéne. Azóta csak egyszer nyert ilyen kiélezett meccsen ellene, de ott is Sanders kapta le Manning passzát, az sem TB-n múlt. Idén pedig még nem állt össze az a Broncos az ötödik hétre, számomra az nem mérvadó.
2012. 11. 28. 23:36
tomi-tomi
Valóban vibrált Brady egy Colts meccs végén. De a tavalyi meccs számomra inkább azt bizonyította, hogy ez alapvetően nem egy TB-PM párbajból ered, hanem az egész csapat fossa össze magát a Colts-tól a 4. negyedben. Orlovsky 3TD??!
Szvsz Brady azért volt kiemelkedően ideges, mert a Colts védelmével nem tudott mit kezdeni és nagyon jól tudta, hogy PM gyártani fogja a TD-ket. A félelmetes Steelers Def. soha nem okozott neki ilyen gondot. Megengedte magának, hogy róluk annyit mondjon: A markomban vannak.
Nekem úgy tűnik, hogy valami hasonlót érezhet a Denver védelmével szemben is, szűk egy éven belül háromszor rámolta tele a zsákjukat.
Ettől függetlenül a legkevésbé a Denver-t szeretném a PO-ban.
2012. 11. 29. 08:22
Gomes..
A tavalyi meccs inkább azért nézett ki így, mert nehéz volt komolyan venni egy ligautolsó Coltsot. És az, hogy a Colts védelemtől félt volna? Viszonylag simén összarekta az általa vezetett Offense a nagynak mondható, 14-17 pontos előnyt, aztán mintha minden megváltozott volna, semmi sem sikerült, eltűnt az addig magabiztosság és önbizalom. És én ezt inkább tudom be Manning személyének, mint a Colts védelmének. És kapásból három meccs eszembe jut, amikor ez volt a szituáció, majd ment az imádkozás, hogy hátha nem viszi végig PM. És ezek mind 14-17 pontos előnyökről. Én nem csak egy vibráló Bradyre emlékszem. Kis túlzással a tavalyi AFC-döntő utolsó Ravens drive-nál is nyugodtabbnak tűnt, mintha Manning támadna ellene bármekkora hátrányból.
Legyen igazad a Denver deffense-zel, de azért valami csoda folytán elkerülném őket.
2012. 11. 28. 23:14
bundy58
Az ötödik hét óta meg nemtalálkozott a denver igazán jó csapattal lehet be van szarva brady menningtől nemtudom te sem tudhatod gomes de az biztos hogy a tavalyelőtti meccsen manning még a colts ban játszott és akkor is sima volt az eleje akkor is a végén jöttek vissza és én emlékszem amikor peyton dobálta sukkoskodva a playbook-ot a partvonal mellett úgyhogy legalább bízzunk egy kicsit az irányítónkban aki szerintem jobb :)
2012. 11. 29. 00:32
Ehhez csak annyit, hogy év elején úgy gondolta mindenki, hogy bejutunk a PO-ba(értelem szerűen)... jött 2 rossz meccs, jött a reakció hogy be sem jutunk a PO-ba,
most hogy (gyak.) bejutottunk jön az hogy az 1. körben kiesünk...
ha nem akkor gondolom az jön majd, hogy az SB-be nem jutunk be úgysem, ha mégis akkor az hogy úgyis vesztünk... na és ha "véletlen" azt is megnyernénk, akkor mi következne?
úgyis megszünik a csapat? vagy mi...
sok a PESSZIMIZMUS úgy érzem, bár ez mindenkinek a saját dolga, de engem azért zavar
2012. 11. 29. 12:44
piszkosfred
Teljesen egyetértek.
2012. 11. 30. 13:42
max350
Tavaly is ez volt, mindenki szidta a csapatot (főleg a secundery-t) aztán mi lett a vége? Szerintem itt sokan rossz Manningtől "félnek"!!! GO PATS!!!
2012. 11. 30. 13:52
timep76
Szerintem a hátralévő meccsek kimenetelét (illetve a csapat/edzők hozzáállását) a hétvégi Phins elleni meccs végeredménye (mivel, ha nyer a Pats, akkor már biztos a csoportelsőség)fogja meghatározni, illetve, hogy azután mekkora esélyt látnak még 1. és 2. seed megszerzésére. Ha biztos a PO és nagyon bizonytalan az 1. heti bye, akkor lehet, hogy nem fogják a kezdőket annyira terhelni, esetleg kipróbálnak valami váratlanabb taktikát. Lehet, hogy az utolsó 4 hét már a PO-ra való felkészülés jegyében telik majd.
Szeretném, ha majd az alapszakasz végén a csapat 13-3-mal állna, de talán fontosabb a kezdő sorok rendezése (egészségessé tétele - húzzuk be amit lehet, minél kisebb kockázattal).
Go Pats!
Hozzászólás a(z) Hátralévő mérkőzések a riválisok és a Patriots számára bejegyzéshez