Menetrend
Szavazás

Hírek röviden - Brady lábműtét, és szerződések

2011. 01. 20. 10:26
Szerző: DoM
Kategória: Hírek
Kisebb műtét a Pro Bowl helyett. Tom Brady az egész évet hajszálrepedéssel játszotta végig a lábfejében. A sérülés nem hátráltatta a játékban, de most a mielőbbi műtét mellett döntöttek, ezért az irányító lemondta az all-star gálán való részvételét is. A hírek szerint a beavatkozás nem lesz hatással a felkészülésére. Újabb szerződések. A gyakorlócsapat még hátralévő két támadó falemberével is sikerült megegyeznie a csapatnak. OT Steve Maneri és C/G Thomas Austin is a csapat 80 főre bővített offseason keretének lesz a tagja.

Hozzászólások

2011. 01. 20. 11:31
sirCharles
Kellemetlen sérülés az igaz, viszont már magyar korosztályos válogatott futók is "simán" kihordanak lábon ilyet. Nem túl jó érzés futás közben, de azért elviselhető. És nem igazán hiszem, hogy Bradynek rosszabb orvosi gárda állna rendelkezésére a nap 24 órájában :-P
2011. 01. 20. 20:27
lupus
DoM!

A szerzodesekrol erdeklodnek.Valami megegyezest sejthetnek az ocean tul oldalan,hogy "dobaljak" a szerzodeseket,vagy egyszeruen ez a bevett rutin?Ezek a szerzodesek fix penzekrol szolnak,ugy tudom.De mi van,ha nincs szezon?Akkor is ki kell fizetni mindenkit?
2011. 01. 20. 20:48
Az előző szerződéseknél említésre került, hogy minimum összegek, és future/reserve megállapodások (gondolom itt is erről van szó, ők is a PS tagjai voltak), amelyek akkor lépnek életben, ha 80 főre emelheti mindenki a roster létszámot. Hogy tavasszal mi fog történni, azt jelenleg senki sem tudja. A drafton kívül minden 2011-s holtidényt érintő eseményt az új CBA fog szabályozni.
2011. 01. 20. 21:06
nepats
Tegyük fel, hogy (nagyon nem szeretném) elmarad a szezon, akkor azért a jövő évi draftot megtartják? És ha igen, marad az idei sorrend, vagy ha nem, akkor mi alapján választanak a csapatok?
2011. 01. 20. 22:58
Igen, a draftot megtartják áprilisban mindenképp, minden más március 4-e utáni esemény azonban elmarad, ha addig nem lesz új CBA. Nem lesz free agency, minicamp, tc, preseason, stb...
Írtam egy cikket a lockoutról a bowl.hura, ajánlom mindenkinek akit érdekel a CBA kérdése, és annak is, aki nem tudja, körülbelül milyen esélye van annak, hogy elmarad vagy rövidebb lesz a 2011-es szezon. http://bowl.hu/functions.php?name=news&a_id=2013
2011. 01. 20. 23:08
nepats
2011. 01. 21. 00:09
TÖRÖLT
Sziasztok Kellemes Estét Mindenkinek:).

Nos most hogy kiestünk már nem is érdekel a továbbiakban a küzdelemsorozat :).Várjuk a draftot,lehet olyanokat is hallani az OAK-től kapott picket tradelni fogjuk,de ez mind csak spekuláció{DE,WR}.Majd ha ott leszünk okosabbak tudunk majd lenni,de a bowl.hu kihozta azt az RB-t akit Én is szeretnék látni a csapatba{Ryan Williams}:).Várom nagyon:).

GO PATRIOTS!!!!
2011. 01. 21. 00:52
dexxy
gsn nagyon nagyon jo cikk lett.Lenne 1 kérdésem
(Amennyiben erre sor kerül, akkor valószínûleg kitûz az NFL egy határidőt, ameddig történő esetleges megállapodás esetén még megmenthető a 2011-es szezon, pl. egy nyolc mérkőzéses alapszakasszal.)mi alapján döntenék el hogy azon a pl nyolc meccsen ki kivel játszana?
2011. 01. 21. 01:05
Azt is szabályozná az új CBA.
Valószínűleg ilyen esetben főleg a divíziómeccsek tennék ki a schedule nagy részét, és hozzá jönne még a saját főcsoportból pár ellenfél.
Kétszer volt egyébként már ilyenre példa. 1982-ben, akkor az 57 napos NFL sztrájk miatt 9 meccses alapszakasz volt, de akkor még nem így nézett ki az NFL sorsolási rendje, mint manapság. 1987-ben pedig 15 meccses volt az alapszakasz a 24 napos sztrájk miatt, akkor a cikkben is említett helyettesek miatt tudtak 15 találkozót lebonyolítani.
2011. 01. 21. 11:43
timep76
gsn!
Köszönjük a cikket, nagyon jó lett!
2011. 01. 21. 12:35
Burkus
gsn!


Köszi a cikket, végre én is el tudtam igazodni ebben az ügyben. Sajnos nekem az a konklúzió belőle, hogy ebből nem lesz szezon 2011-ben. :(
2011. 01. 21. 13:15
Seventh Son
lockout.. Még a szőr is feláll a hátamon, ha meghallom. Nemcsak azért, mert nem láthatom az NFL-t, hanem mert ennek a csapatnak és főleg a megfiatalított D-nek egy esetleges másféléves kihagyás hatalmas károkat okozna. Fiatalon ennyi idő elfecsérlését sohasem lehet majd teljes mértékben később kompenzálni.
2011. 01. 21. 13:45
Burkus
Bradyt tegnap már meg is műtötték. Nem értek az ilyen sérülésekhez, de azt hiszem, hogy amennyiben nem olyan súlyos - márpedig egy szezont játszott végig vele - a szurkolókat megillette volna annyi tisztelet, hogy elmegy a Pro Bowlra és játszik, ha már ő kapta a legtöbb szavazatot és BB az edző. Nekem ez nagyon fura, olyan lekezelő.
2011. 01. 21. 14:05
tomi-tomi
Burkus
Aztán ha Brady megsérülne a ProBowlon (kicsi esély), akkor itt rinyálnánk, hogy mi a túróért ment el a semmire se jó, buli ProBowlra, ahelyett, hogy megműttette volna magát.
Ha vége az idénynek, akkor első a csapat érdeke. A Pats idényének vége, minél hamarabb kezelni, műteni kell a sérülése(i)det, hogy minél hamarabb egészségesen álljál a csapatod rendelkezésére. Egy - egyébként alacsony presztízsű - ProBowl nem szempont.
2011. 01. 21. 14:36
Burkus
tomi-tomi

Akkor meg minek a Pro Bowl? Ha mindenki így gondolkodik, ahogy Te is, akkor senki sem áll ki majd játszani, mindenki magát védi a sérüléstől. Amikor meg a szerződésről meg a pénzről van szó, akkor mindegyik rögtön magyarázza azt is, hogy hányszoros Pro Bowler és ehhez képest milyen nevetséges az összeg... Ha valaki ezt így gondolja, akkor jelentse ki az elején, hogy rá ne szavazzanak, mert amúgy sem vesz részt. Vagy válasszon a liga (edzők, játékosok) - ne a szurkolók! - egy all-star csapatot és az legyen az értékmérő.

Egyébként pedig a Pro Bowlon én még soha nem láttam senkit megsérülni, a contactok is csak tessék-lássék vannak.

Egy szempont, amit Te felvetettél - a nézőpontodból logikus is - és egy másik, hogy másfél millió szavazatot leadtak TB-re (a jelen sorok írója is hozzájárult jó párral :) ), aki ezt semmibe veszi.Ez az a magatartás, amire tipikus kifejezés a "disrespect."
2011. 01. 21. 15:03
petymeg
A Pro Bowl-al kapcsolatba valamilyen szinten igazatok van, hogy ha ő kapta a legtöbb szavazatot és ha végigtudta játszani a szezont akkor elmehetett volna. De az is érthető h mindenkinek a saját egészsége és pályafutása az első, és mindannyian jobban örülünk majd ha 1 teljesen egészséges Brady lép majd pályára a következő szezonba.
2011. 01. 21. 15:31
tomi-tomi
Burkus
Igaz, rosszul írtam. Ha RÁsérülne, ezt kellett volna írnom. A szempont nem az enyém, hanem a csapatoké, én maximum egyetérthetek vele. Ezzel egyet is értek.
Egészségesen menjen el minden meghívott játszani, ez OK.
Egyébként sokan feszegetik, hogy mire is jó ez a Pro Bowl. A többi major sportból hozták ezt a szokást, de igazából nem illeszkedik egy olyan sportágba, ahol az idény összesen maximum 4+16+3 meccsből áll. (Az NBA-ben és az NHL-ben 100+ meccs egy idény, a baseball-t nem tudom pontosan mennyi.) Nem tudják igazából elhelyezni az idényben, sem időben, sem terhelésben, sem presztízsben. Néha az az érzésem, hogy csak azért nem mondják ki, hogy nem kell, mert a) plusz nyaralás-juttatás sok játékosnak, b) hülyén adná ki magát.
2011. 01. 21. 18:46
infidelitas
Grat gsn, a lockout-ról írt cikked vezércikk az nso.hu-n :)
2011. 01. 21. 19:33
Patriots NEB
Üdv mindenkinek!Menni vagy nem menni a probowl-ra.Szerintem nyilvánvaló volt hogy Brady nem lesz ott.Különben az egész probowl egy langyos limonádé sokaknak felesleges teher másoknak pedig virágfüzér meg fűszoknyás lányok.Általában az egyik konferencia elhúz utána másik utoléri és lehet hogy megis nyeri.Ez a koreográfia sportértéke jelentéktelen. A lockout-ról néhány gondolat.Ha visszaemlékeztek utoljára az NHL-ben maradt el a szezon és igazából senki nem járt jól.A játékosok egy ideig bírták a semittevést aztán szép lassan átszállingóztak az európai bajnokságokba először az Európaiak majd az Amerikaiak is.Ha jól emlékszem még a Fradiban is játszott egy kanadai aki még arról is nyilatkozott hogy itt játszott először szabad téren.Azóta van winteclassic is(jó ez vicc).Mindenesetre én remélem hogy megvizsgálják annak a lockout-nak a tanulságait és nem marad el a szezon.
2011. 01. 21. 23:15
Tzimisce
Akármennyire is nagyon úgy néz ki, hogy lockout lesz, az senkinek se jó, senki sem kapna pénzt, és ha csökken az NFL népszerűsége, ki tudja vissza tud-e jönni. A legendás SB reklámokról nem is szólva. 1 milliárddal kevesebb még mindig több mint a semmi.
2011. 01. 23. 12:46
loop80
Sziasztok!

Látom, "pangás" van az oldalon... Nyilván mindenkit megviselt a korai playoff-búcsú, azért nincsenek (nagyon) hozzászólások. :(

Csak egy kérdés: a sebek nyalogatása után, ugye megnézzük EGYÜTT a Super Bowl-t? Nem feltétlenül a Champs-ben, de mindenképpen közösen.

Ki jön?
2011. 01. 23. 14:39
Tibi86
Sziasztok!

Ha lesz meccsnézés, mennénk 1-2 haverommal ...
2011. 01. 23. 17:53
Beliboy
Egyébként javítsatok ki,ha tévedek, de nekem úgy rémlik, hogy Brady sohasem megy a Probowl-ra, szóval nem meglepő, hogy idén is kihagyja...
2011. 01. 23. 19:12
Burkus
Sziasztok!

Igen, most "meghalt egy kicsit" az oldal, hogy nem vagyunk érdekelve... Én sem fogom megnézni ma élőben a Jets - Steelers meccset, olyan eredmény, ami nekem tetszene, ott nem születhet :( (Ha a Jets döntőbe jut, akkor SexyRexy és Sachita diadalünnepet ül, már voltak olyan cikkek, hogy akkor SexyRexy-nek kell adni az Év Edzője díjat, ha meg a Steelers, akkor nekik is összejöhet a harmadik gyűrű. Szóval go Packers!)

A közös meccsnézés jó lenne. Azt azonban tudni kell, hogy a Super Bowlra jó előre kell helyet foglalni, mi a Champs-ben valamikor december közepén foglaltunk, mert ilyenkor már minden hely megtelt.
2011. 01. 23. 19:36
Burkus
"If you are a Patriots fan still smarting from the shocker last Sunday, you should be rooting for the Jets tonight. The better the Jets do, the more the Patriots will be driven to beat them. If the Jets win the AFC Championship at Heinz Field, perhaps the Krafts will be inspired to spend a little more money on payroll next year (are we supposed to feel good that the Patriots have the third-lowest payroll in the NFL?).

Maybe New England will stop trading down to get “value’’ for high draft picks. Maybe New England will seek more talent. Maybe the Patriots will go for broke next year, while Tom Brady is still at the height of his powers."

Ez részlet egy cikkből a Boston Globe-ból. Ilyen nyíltan megfogalmazott kritikát a játékospolitikát illetően még nem olvastam.

De én akkor sem tudok a Jetsnek szurkolni.
2011. 01. 23. 19:37
TenkRew
Ha a Jets SB-t fog játszani megsem nézem. Max a végeredményt.
Ma GO Steelers SB-n GO Packers.
I hate Jets GO Pats
2011. 01. 23. 19:37
TenkRew
I hate the Jest* :)
2011. 01. 23. 20:18
lupus
Minek koltson tobbet?Amig BB az edzo nem fog sztarokat igazolni.Inkabb "kukazik".Nem kellenek a sztar alurok,lovoldozes,kurvazas stb.Szerintem,ez nem Krafton mulik.Nem csak rajta.
2011. 01. 23. 21:10
bradyfan
Jaj srácok, most azért mert a Jetsnek volt egy-két kiemelkedő éve, ne ők legyenek már a példák. Meg kell nézni, hogy azok a csapatok akik draftból erősitenek (Pats,Colts,Steelers) mennyivel sikeresebbek azoknál akik nagynevű FAket igazolnak (Redskins,Jets)Én nagyon csalodnék ha most elkezdenénk nagynevű FA igazolásokba kezdeni mert az azt jelenti, hogy nem bízunk a fiatalokban.
2011. 01. 23. 21:12
Hiába nem volt salary cap, a csapat stabilitása miatt nem lehetett most sem ész nélkül költekezni, mert mi lesz egy év múlva azokkal a nagy fizukkal? Az meg, hogy nem költ sokat a csapat, egyáltalán nem igaz, ahogy a fenti számokból is látszik, 2009-ben teljesen ki volt használva a cap.
2011. 01. 23. 21:51
Burkus
Hát nem tudom srácok, hogy honnan veszitek a számokat, én 2009-re például azt találtam, hogy a teljes csapat salary $97,565,413, ezzel szemben a salary cap $111,137,873 volt. Ez nem 2 millió dollár különbség és a cap nem volt kihasználva. (Forrás: http://www.sportscity.com/NFL/New-England-Patriots-Salaries)
Az USA Today adatbázisa szerint (http://content.usatoday.com/sportsdata/football/nfl/salaries/team) a 25. a csapat, $ 96.913.133 összeggel. Az Általatok alulról építkezőknek jelölt csapatok mindegyike jóval előttünk van, még a Colts is közel 6 millió dollárral, nem beszélve a jelenleg versenyben lévő még 4 csapatról, akik közül három 120 millió körül fizet, a 4 . - a Packers - is 113 milliót. Úgy látom, a minőséget meg kell fizetni. És nem ártana mondjuk a védelem megerősítése esetleg a FA piacról is, nemcsak tehetséges újoncokkal, akik mire menők lesznek - mint Asante Samuel - szépen el is hagyják a csapatot. (Asomugha pld. FA lesz, hát tuti, hogy mi nem indulunk meg rá, ahogy hiába jöttek a hírek tavaly, hogy azért nem költünk, mert Peppersre spórolunk, abból sem lehet semmi.)

Úgyhogy az elérhető adatok nem támasztják alá, amit mondtok. Inkább azt a véleményt, hogy Kraft Úr elég smucig :)
2011. 01. 23. 22:16
non4m3
kicsi off:

nem tudom ki hogy van vele de én nem tudok már "önfeledten" végig nézni egy playoff meccset se

a mai szaros jets meccset lehet nem is nézem meg, még mindig az előzőheti sokkhatás alatt vagyok (sztem szeptemberig így lesz :()
2011. 01. 23. 23:08
Burkus
Ez a GB úgy vert volna meg minket mint a lovat. Jobb, hogy elkerültünk egy újabb SB csalódást. :)
2011. 01. 24. 00:15
Castleai
Bocs Burkus, de én ezzel a mentalitással nem tudok azonosulni...
2011. 01. 24. 00:36
loop80
Burkus

Ezzel én sem, ugyanis:

1. Ezt a Bears-t mi úgy vertük az alapszskaszban, mint a lovat. Nem is - inkább, mint egy egész istállót! :)

2. Megvertük a GB-t is. Igaz, a Packersben nem játszott Rodgers, de a cseréje élete meccsét játszotta ellenünk!
2011. 01. 24. 00:59
Burkus
Ezt még az első negyedben írtam. Rodgers ma gyenge vagy inkább ez a két csapat úgy ismeri egymást, mint a saját tenyerét. Amit az Atlanta ellen játszott, az félelmetes volt. Ha az alapszakaszban ő játszik ellenünk, nem vagyok meggyőződve, hogy nyertünk volna.

Mostanra teljesen leengedett a Packers és ezzel kínlódnak. Ettől függetlenül szerintem most jobb csapat mint mi és ezzel a 3 elkapóval meg a TE-ekkel egy Rodgers szintű irányító szétdobta volna a secondaryt. Ha már Sanchita meg tudta tenni...
2011. 01. 24. 03:06
Tzimisce
Hát srácok, ha nem omlik össze a vasfüggöny, a Steelers legyalulja a Jetset, pont úgy, ahogy nekünk kellett volna :(
2011. 01. 24. 11:45
Huszas
Jaj ez tetszett (Steelers-jets), már csak rex ryan arcáért is érdemes volt megnézni ezt a meccset a végéig a térdelések előtt.
Dögöljön meg a szomszéd tehene is! :D
Azért azt hozzá kell tenni, hogy a jets nagyot küzdött a második félidőben.
2011. 01. 24. 12:41
nosbiglem
a Dzsecc elmehet a levesbe!!!!!!!!!!!
Egyik meccset se néztem meg, ezek már nem érdekelnek!
De ahogy látom kikaptak és ez jól esik most!
Sztem már a Coltstol ki kellet volna kapniuk! Manning megint kicseszett velunk.
Sztem, ha Manning ellen játszunk az jobban feküdt volna nekunk!
Na mindegy! kár érte! Már csak pár hónap, ha mindenjól megy...vagy egy kicsivel több, ha mégsem :S
2011. 01. 24. 13:29
Nem feltétlen értek azzal egyet, hogy a GB elvert volna minket mint a huzat. Vagyis félig. Szinte bármelyik csapat elvert volna minket olyan játékkal, amit bemutattunk most a Jets ellen. Ha viszont úgy játszunk, ahogy az utolsó pár fordulóban, akkor nem lett volna az a csapat és Rodgers sem aki elkalapál minket. Szerintem. Igen van a GB-ben egy Driver, Jennings és a többiek, de ha DMC Megatron-t le tudta kapni a kapni a pályáról, akkor velük sem lett volna para. Az egész meccs azon múlott, hogy egy Cleveland elleni meccs hangulatot láttam a Jets ellen. És ennyi. Rossz play hívások, egy-két nüansznyi hiba és ennyit jelentett. Jó csapat a JEts el kell ismerni, mert mákkal, 2-szer egymás után nem lehet főcsoport döntőt vívni. Ez ugyanaz, mint, hogy 14-2 sincs csak mákkal.

A fizetési sapka és a bostoni lap írásából ne csak a sapka témát vegyük elő, hanem a draft tarde-eket is. Ugyanis azzal igenis egyetértek én is. Szép dolog pakolgatni a köv draftra pick-eket, de emiatt egy csomó jó játékost futni hagyunk. Nem hiszem, hogy ne lennének olyan játékosok, akik elférnének nálunk és mondjuk a 17. és a 28. helyen még elérhetőek. MErt elég kicsi esélyt látok, hogy mindkét pick-et behúzzuk. Ez a pakolgatás kb olyan, mint a történet, mely szerint a férj szereti a feleségét, de soha nem mondja el neki. Egyik nap eldönti a melóban, hogy ha hazaér megmondja a feleségének mennyire szereti. De az asszony aznap agyvérzést kap és meghal. A férfi pedig dühös magára, hogy soha nem mondta meg a feleségének mit érez.
Na kb ez is szerintem - ha bár sarkítva - ilyen. És ebben a pick csereberében igazat adok a cikk írónak.
2011. 01. 24. 13:56
Aic
A fizetési sapka és a draft közötti összeüggés nem ilyen egyszerű. A korán draftoló csapatok között azért van jónéhány mindig visszatérő név, és valahogy nem lettek sokkal sikeresebbek (persze ennek más okai is vannak).
A korai draft picknél csak egyetlen dolog biztos: giga fizetést jelent, amit egyrészt nem egyszerű egy jól menedzselt (=hosszú ideig fenntartható) cap alá betolni, másrészt még a megtérülése is kétséges.
Az oldalon is többször elhangzott, hogy ár-érték arányban az első kör vége, második kör eleje tűnik a legjobbnak, ahol BB is szereti halmozni a pickeket. Azzal nyilván nem lehet vitatkozni, hogy sok olyan játékos van az elmúlt évek draftjairól, akit jó lenne Pats színekben látni, viszont abban már nem vagyok biztos, hogy az áldozatot is megérné. A mi draftpozícióinkból feltrédelgetni nem olcsó.
2011. 01. 24. 14:08
Aic
Másrészt pedig a részemről jobban szeretem, hogy a Pats éveken keresztül szimpatikus és jó csapatot tud felvonultatni, nem pedig hosszú évek agóniája után próbálunk a szezonra egy csapatnyi FA-t összetarhálni mindent vagy semmit alapon, aminek általában meg úgyis csak újabb pofára esés a vége.
A sikereket meg nem csak SB-ban kell mérni. Nyilván az a célja az összes csapatnak, de amikor a PO-ban minden csak egy paraszthajszálon múlik, én nem hiszem el egy megmondóembernek sem hogy a mi taktikán blőd baromság és más úton tuti biztos, hogy mi lennénk a befutók.
2011. 01. 24. 14:10
Aic: NEm kell feltradelgetni, de le sem kell feltétlen. Te is írod, hogy első kör vége, második eleje. Ha tágan vesszük akkor most 3 ilyen pick-ünk lesz (a 17-es miatt tág, mert az inkább közép). MAx azt lehetne eltradelni, de ha az O-falból elmennek, akkor be kéne vállani egy viszonylag nagyobb gázsit kérő fal embert, szerintem.
2011. 01. 24. 14:15
Aic: Erősen úgy érzem rám utalsz :) NEm kell elhinni. De nézd meg a cleveland-i meccs és a jets ellenit most, hogy van hasonlóság a meccs képét tekintve. És ezeket vesd össze az utolsó 6-8 fordulóban látottakkal. Nem megmondóemberke akarok lenni. De itt többen is felvetették, hogy nem volt megfelelő a strat megváltoztatása. Persze, meg akarták lepni az ellenfelet, de sajnos nem az ellenfelet lepte meg a csapat, hanem saját magunkat. És itt én egy meccs taktikájáról beszélek. Mert igenis a a szezon második fele király volt. És ezek után még feltűnőbb ez a váltás. Nézd meg hányan kaptak mennyi labdát Brady-től, akik alapszakaszban tündököltek. Volt drop passz, oké, de az ifjú TE-ek alig kaptak lasztit. Pl. És ez erre a meccsre vonatkozik.
2011. 01. 24. 16:52
Aic: Akkor sorry....kicsit sokat gondoltam magamról :)
2011. 01. 24. 18:39
hulit
A tegnapi 2 meccs tanulsága számomra hogy tényleg a védelmek nyerik a bajnokságot és hogy a legjobb védelmeket is meglehet lepni lásd steelers futójáték és a megszerzett előnyt meg is kell tudni tartani amihez megint csak jó védelem kell ! A második félidei Steelerst szerintem a Pats simán szétpasszolta volna a megszokott taktikájával vagy tudom itt szentségtörés ilyet írni de Manning is szerzett volna 3 TD-t a megszokott elkapó gárdájával !
A Jets offensnek sok volt ennyi pont de a steelers második félidei teljesítménye támadásban a SB-on kevés lesz !
2011. 01. 24. 18:48
Aic
Azért dícsérni is próbáltam:) A további bizalmat mindenképp megérdemli. Csak amiatt van hiányérzetem, hogy nem az az ihletett zseni, aki meccs közben is képes csodát tenni. Legalábbis egyenlőre nem látom a nyomát.
2011. 01. 24. 21:36
Haligulajtli
sziasztok, magyarázzatok meg légyszi valamit. Miért van, hogy pl. a GB vs Bears meccs végén elismeri mindenki, hogy a védelem milyen jelentőségteljes szerepet játszott, maga Rogers is ezt hangoztatja. Gondolom (ha én tudom, tudhatja más is) tudják, hogy mindig a CSAPAT az, aki a meccset megnyeri függetlenül attól, hogy melyik egység volt erősebb. Amit nem értek: pro football magazin - védők nélkül nem megy cikke. (Forrás: Cold, Hard Football Facts) E szerint (remélem csak félreértettem) Tom Brady nem is olyan jó irányító, és hogy a tények mást mutatnak - mindent a védelemnek köszönhet. Én ezt nem értem...
2011. 01. 24. 22:03
Haligulajtli
2011. 01. 24. @ 21:36

Valószínűleg erről a cikkről van szó: http://www.coldhardfootballfacts.com/Articles/11_3626_Bloom_is_off_the_Brady_rose.html

Aki egy kicsit is ért a focihoz az pontosan tudja, hogy itt egyetlen játékos nem tud egyedül meccset nyerni. Ezzel kár is foglalkozni. A cikk lényege pedig, hogy Tom Brady ma sokkal jobb irányító, mint amikor a Super Bowlokat nyerte, azonban a csapata most nem elég jó ahhoz, egy-egy hibáját korrigálja (amit minden irányító elkövet, elkövetett a mostani hétvégén is), lehetőséget adjon a javításra.

Tipikus túlreagálás, amit a média generál. A Super Bowl győzteseknél mindig az irányító kerül a középpontba, hogy ő nyerte meg a meccset, majd ha kikapnak következő évben, akkor ő vesztette el. Egyik eset sem felel meg a valóságnak, de az újságot, nézettséget ezzel lehet eladni.
2011. 01. 24. 22:28
Haligulajtli
DoM
Igen, ez az a cikk. És reméltem, hogy a lényeg tényleg az, amit te is írsz. Az arany középút az hiányzik. Csak valahogy néha az az érzésem támad, hogy mostanság sikk szapulni a Patriotsot.
2011. 01. 24. 22:32
boston
Sziasztok!

Valaki már írta, de én is ezt szerettem volna: ilyen támadójátékkal is megnyerhettük volna a jets meccset, egy acélos védekezéssel. Tegnap egyik támadósor ( a négyből ) és egyik irányító sem játszott óriásit, a védelmek döntöttek. Azért mi mégis 28 pontot kaptunk, ami a po-ban szerintem sok. Tény, nem volt nagyon jó az o,de azt gondolom, hogy a többi csapattal ellentétben, nálunk egy igazán komoly meccset csak az o szárnyalásával lehetett volna megnyerni. Ezért is nézik (néztük) kiemelten és sokkal érzékenyebben a pats támadó játékát. a steelers szerintem egy nagyon "komoly" csapat. Akik biztos, hogy a fontos meccsekre összeszedik magukat. minden csapatrészben vannak komoly egyéniségek, akik mindig tartást adnak nekik. nem csak egy "nagy" irányító.
2011. 01. 25. 09:38
Sziasztok! Fel a fejjel! Ez saját magamnak is szól! :D
A véleményem az, így kicsit rápihenve a Jets meccsre, hogy a Jets-nek MEGINT nagyon nagy szerencséje volt. Mi nem nyújtottuk ugyan a legjobbat, de a mázli faktor a zöldeknél volt. Nem volt semmi baj a stratégiával, taktikával. Az első két drive bizonyította, hogy igenis verhető a Jets. De szerencséjük volt, mert elkövettük azt a pár iszonyatos hibát, és elillant a magabiztosság...
Tudom, most már nincs kockázat, de lefogadom, hogy ha az első, de akár a második drive végén megvan a TD, simán nyerünk.
A jövőt tekintve persze nem ártana, ha kinevelnénk, vagy szereznénk egy Urlacher szintű defense leadert. Szerintem ő volt a GB-CHI meccs legjobbja, és nem sokon múlt hogy megfogják az egyébként nekem nagyon szimpatikus Packers-t.
A döntőben go Packers, egyébként meg GO PATS!
Csak legyen szezon jövőre!
2011. 01. 25. 10:02
rege
http://www.origo.hu/sport/20110124-csapattarsara-kente-orra-tartalmat-a-jets-asza-video.html

Ezt érdemes megnézni. Ez a jellemző erre a csürhére, hájfejű rex és szancsó ez valami hihetetlen nagy paraszt.
2011. 01. 25. 14:45
TÖRÖLT
sziasztok

Tudom még nagyon nagyon korai erről beszélni,de szeretném megkérdezni a Kedves szerkesztőinket,mikor tudunk esetleg olvasni itt a pats.hu.-n mock draftot???Válaszotokat előre is Köszönöm.

GO PATRIOTS
2011. 01. 25. 15:26
pirko: Remélem a próféta fog szólni belőlem. Szerintem van egy nagy vezérünk a LB között, mégpedig MAyo. Mind teljesítményben, mind igyekezetben nevezhető vezető egyéniségnek. PErsze a 3. évében jár, ami miatt még nem alakult ki az a rutin, mint Urlachernél, de szerintem nagyon jó alapanyag. Plusz Spikes is ha technikailag fel tud fejlődni, akkor a szócső lehet ő, mert amit ugrált néha a meccseket, az elég komoly volt :)
A D nagyon fiatal. DoM szerintem is megfogta a lényegét a dolgoknak és jól összeszedte. Lássuk meg jövőre, hogy egy év plusz tapasztalattal ez a védelem mit fog tudni mutatni. Plusz Warren, plusz Bodden :)
2011. 01. 25. 16:52
Paul43: hehe... jól "kiprovokáltam" :D Ezt akartam hallani!
A Mayo & Spikes duótól várom én is, hogy a jövő nagy D-line vezérei lesznek. A secondary-ben Chung-tól várom, hogy terelgesse a népet ;)
2011. 01. 25. 21:18
bradyfan
Hát Mayo és Spikes nehezen lesz a Dline vezére :D
2011. 01. 26. 01:23
tomi-tomi
bradyfan
Kötekedsz itt, aztán jövőre meg csodálkozni fogsz, amikor Spikes megy NT-nek, Mayo meg RDE-nek, Baby Vince meg zónázik és kapkodja az INT-eket. :-)
2011. 01. 26. 09:49
bradyfan:

Tuti amatőr vagyok ebben, de én úgy gondolom, hogy inkább a linebackerek "vezényelnek" az előttük állóknak, mint hogy NT vagy DE "vezényeljen" a mellettük álló többi def.lineman-nek. Már csak azért is, mert a védelem szempontjából ő van hasonló pozícióban, mint a QB a támadók részéről. Vagyis, nem hiszem, hogy egy ILB csakis a linebackerek "vezére" lehetne ;)
2011. 01. 26. 10:13
bradyfan
Persze ez csak kis kötözködés volt. :P
Én inkább azt mondanám, hogy Mayo és Spikes a fron7 vezérei lesznek :D
2011. 01. 26. 12:51
pirko: Ilyen "provkáció" elé bármikor odaállok. Egész évben hiányoltam Mayo-t az up-okból. Szerintem lesz ő olyan egyénisége a csapatnak, mint Teddy apánk volt :) Ő a csendes pusztító, Spikes meg a megmondó legény. Tény, hogy Spikes passz elleni védekezésén még javítani kell, de futás ellen egészen jó. Chung valóban ígéretes és neki nagyon szurkolok, de akár DMC is lehet pár áv múlva a sec vezetője.

Ha már így viccelődünk, akkor mondjuk Brady lehetne Nose és Baby Vince a QB :)
Hozzászólás a(z) Hírek röviden - Brady lábműtét, és szerződések bejegyzéshez