Menetrend
Szavazás

Hírek röviden

2016. 02. 04. 19:10
Szerző: DoM
Kategória: Hírek

Még mindig az AFC döntő Bryan Stork szemszögéből és Malcolm Butler távolmaradásának oka a Pro Bowlról:

1. Inside the Pylon oldalon megjelent cikk szerint a támadófal borzalmas előadásához a Denver ellen jelentős mértékben hozzájárulhatott Bryan Stork fejmozdulata, amivel gyakorlatilag minden egyes snap pillanatát előre jelezte a védelemnek. A cikkben szereplő videókon látszik, hogy a Broncos pass rusher játékosainak az elindulása teljes összhangban volt a Patriots centérnek mozdulatával, amely annyiból állt, hogy mindig azután indította el a játékot, hogy felemelte a labdáról a tekintetét. A fejmozdulatot tavaly a Kansas City elleni vereség során is már felfedezték elemzők. Idegenben a csapatok „néma” játékindítást használnak a közönség hangzavara miatt. Idén más meccsen ez a tendencia nem volt megfigyelhető Storknál.

2. Mike Reiss a főcsoport-döntő visszanézése során azt figyelte, hogy Bryan Stork shotgun felállásban történt snapjei során a 67-ből 23 volt olyan, amelyik nem a kívánt helyre szállt és Tom Bradynek korrigálnia kellett a labda elkapása során. Példának Von Miller harmadik negyedbeli sackjét emelte ki, amikor a labda Brady bokájához érkezik. Egy tökéletes snap abban a helyzetben valószínűleg a snap sack elkerülését jelentette volna.

3. Még a Pro Bowlhoz kapcsolódik, hogy Malcolm Butler cornerback hivatalosan térdsérülés miatt hagyta ki a rendezvényt.

Hozzászólások

2016. 02. 04. 19:35
azimut
Andrews kell ide, akkor mehet stork is ahova akar :D :D mindenki mondta hogy ameddig andrews volt a kezdő nyertünk és király volt a csapat, sztem mi laikusok nem tudjuk hogy milyen és mekkora szerepe van egy centernek
2016. 02. 04. 19:57
Levis
Szerintem is Andrews marad és Storkot cseréljük. Remélem kapunk érte jó kis picket a draftra
2016. 02. 04. 19:54
Zarathorn
Elvileg csak nézték a fejét és amikor billent már ott is voltak Tom nyakán... Ok Stork elbaszta, de Cannon a túrót csinált???
2016. 02. 04. 20:31
Az OK, hogy Cannon és úgy általában fal bármely tagját csak az nem verte meg 1-1-ban aki nagyon nem akarta, de ez a Stork példa simán amatőr ki nem kényszerített hiba, amin ha nem Pats játékossal történik, jót lehetne röhögni. Így csak sírni.

Stork és az edzők részéről is. Mert ezt illett volna észrevenni, főleg hogy nem először fordult elő. Ha meg tudta róla, és annek ellenére nem csináltak semmit, no comment.

Távolról, ehhez kapcsolódhat az, hogy az utolsó két fordulót komolyabban kellett volna az alapszakaszban és akkor lehetett volna otthon játszani az AFC döntőt, ha eljutnak odáig.
2016. 02. 04. 20:41
Arsenal
+11111111! Lehet, hogy ez miatt lett a fal edző elküldve? Többek között.
2016. 02. 04. 23:14
Kollega
Az egész csapat borzasztó fizikai állapotban volt azon a meccsen, pedig egy nappal több volt a felkészülésre.

De egy ilyen hiba, mint a bólintás a center részéről magában is indokolja, ha elküldik az edzőjét.
2016. 02. 04. 21:27
dartib83
én a biccentést nem vettem észre, de azt meccs közben is levettem, hogy a snap-ek nem voltak jók Stork részéről és nem Brady kezébe mentek, hanem mindig oldalra, vagy lefelé.
2016. 02. 04. 21:31
hopi46
"A cikkben szereplő videókon látszik, hogy a Broncos pass rusher játékosainak az elindulása teljes összhangban volt a Patriots centerének mozdulatával...", a mi Ofalunk elindulása meg nem!:-(
Nevetséges ezeket, az egyébként biztosan igaz megfigyeléseket, Stork ellen felhasználni. Érdekes, hogy erre a stáb nem figyelt fel? Ehh...
A pontatlan snap viszont az Ő sara.
(Egyébként Andrews-t én is jobb centernek tartom - jelenleg. Stork a helyéért küzd és lehet, hogy "elizgulta" ill. "túlbiztosítani" akarta a snap-eket. A legtöbb rookie-nak a 2. év a legnehezebb.)
Nem vagyok nagy szakértő, de szerintem a passrush-erek inkább az irányítót figyelik.
2016. 02. 04. 23:35
sgabcsi
nem szeretek összeesküvés elméletet gyártani, de annyi hülyeséget csináltunk a meccsen edzői, és játékos oldalról is....nektek nem jutott eszetekbe az, hogy idén "meg volt tiltva", hogy mi nyerjünk?? Leírva is hülyeségnek tűnik, de iszonyúan furcsa vereség volt ez...
2016. 02. 05. 14:44
Whitealert
Ez nagyon erős lenne. Nincs az a sportoló, aki veszítene egy meccset, mert nem szabad nekik. Azt meg nem tudom elképzelni az NFL-ről, hogy valakinek a családját megfenyegetik, vagy lefizetik, hogy játsszon rosszul. Egy önérzetesebb játékos egyből a médiához fordulna és akkor botrány lenne belőle, amit Godell sem bírna ki a trónján. Szerintem nincs erről szó, egyszerűen a Denver jobb volt, jobb taktikájuk volt, jó védelmük, de így is egy kétpontos kísérleten múlt a dolog. Abban azt hiszem még a Denver szurkolók is egyetértenek, hogy a hosszabbításban nem ők lettek volna az esélyesebbek. :p
2016. 02. 07. 11:58
Vass Imre
Az a baj, hogy nem ők voltak jobbak, hanem mi nagyon gyengék!! :(
2016. 02. 06. 09:25
daelaci
Ne szerénykedj, ez tényleg őrületesen nagy ökörség.
2016. 02. 05. 08:09
1976gabi
ha egy rohadt 3 pontost berúgnak,most nem erről beszélünk.
2016. 02. 05. 08:17
azimut
Ha az extra pontot nem hagyjuk ki akkor nem erről beszélünk :D
2016. 02. 05. 17:46
podorpeter
ha nem vesznek el egy TD-t a fumble után akkor...
2016. 02. 05. 09:59
vizi8
Hát nem hiszem hogy jobb center Andi mint Stork. Futás blokkolásban meg sem közelíti. És az hogy jelez néma indításnál nem az ő sara, mivel a center jelez olyankor, a fal edzőnek kell ilyenkor lépni variálni a jeleket.
2016. 02. 05. 14:41
Whitealert
Elképzelhető, hogy edzői utasítás volt, hogy jelezzen. Ezt valószínűleg sosem tudjuk meg biztosan. :/
2016. 02. 05. 19:09
nosbiglem
Ne is haragudjatok, de ezt hívom én Bulls..tnek!
Tovább nem is ragoznám.
2016. 02. 05. 23:53
Whitealert
OFF
Godell a héten tett egy interjú keretében beszélt a labdák nyomásának 2015-ös alapszakaszbeli ellenőrzéséről. Gyakorlatilag semmitmondó volt az egész, hogy nem találtak kihágást. Most megerősítette egy másik interjú keretében a dolgot és arról beszélt, hogy nem rögzítették az adatokat, mivel nem történt sehol szabálytalanság. Rákérdeztek, hogy miért nem rögzítették az adatokat, mikor azokból meg lehetne állapítani, hogyan viselkednek a labdák a különböző körülmények hatására, de azt mondta, hogy csak elrettentés volt a célja a méréseknek, csak szúrópróbaszerű vizsgálat és nem egy tanulmányt akartak készíteni.
Ennél nagyobb baromságot rég nem olvastam. Talán végre az amcsik közül az a gyenge hányad is képes lenne felfogni, hogy mi történik a labdában lévő levegő nyomásával a hideg hatására, de nem, inkább eltitkolják vagy ahogy ő fogalmazott nem tárolják/rögzítik az adatokat. Aki ezek után is csalózza a Pats-et az már nagyon a legalja,azoknak már nem fogok leállni elmagyarázni, hogy mi történt és miért nincs igazuk.
2016. 02. 06. 15:27
TMR
Közben kiderült, hogy mégiscsak tárolták az adatokat.
2016. 02. 06. 16:13
Whitealert
Ebben biztos voltam. Remélem nyilvánosságra hozzák, és a bíróságon jól fog jönni majd, hátha a draft pickeket is visszakaphatjuk, bárcsak :)
2016. 02. 07. 13:08
TMR
Vagy rögtön két 1. köröset is kapunk :D
2016. 02. 07. 17:19
Whitealert
Bilibe lóg a kezem, mi? :p
2016. 02. 05. 23:57
dartib83
A saints cut-olni fogja Brandon Brownert.
Tavalyról jó emlékeim vannak róla, pláne mikor bejött az SB-n és jól fogta Clay Matthwest. :))
Valamint amikor jammelt Kearse-t és be tudott mögötte robban Butler és meg tudta csinálni a történelmi interceptiont :))

Én szívesen látnám nálunk ismét, persze tudom, hogy nem a CB poszt a legnagyobb
need.

Ettől függetlenül szükség lenne egy nagy darab, agresszív cb-re (szerintem).
Pl. a 16. héten mikor Brandon Marshall TD-t csinált rajtunk, akkor lehet, hogy jól jött volna.
persze úgyis BB dönt :)
2016. 02. 06. 08:34
polo62
nem hiszem hogy visszahoznánk, nem véletlenül vágnák ki, nagyon rosszul játszott, ha jól emlékszem a szezon végére már 3. számú cb volt a Saints-ben.
2016. 02. 06. 11:42
dexxy 2.0
Bagóért megérne egy próbát.
2016. 02. 06. 13:21
boarder20
Nem volt asszem olyan meccse nálunk amin ne dobtak volna rá zászlót!! Én nem hoznám vissza, a CB poszt tényleg nem need!
2016. 02. 06. 20:54
kolok
No way! Egészen botrányosan rossz szezonja volt,semmi pluszt nem jelentene
2016. 02. 08. 13:20
zozo692
2016. 02. 06. 22:49
zeejoe
Soha nem szurkoltam a Denvernek. Most viszont, az ő győzelmükért drukkolok! Manniget én is egy nagyszerű játékosnak tartom és a Super Bowl győzelem lehetne a korona a pályafutására!(megérdemelné) Ami talán, nekünk is egy gyógyír lehetne! Hajrá Broncos!
2016. 02. 06. 23:43
Füszer
Már miért érdemelné meg Manning ? Ennyi erővel Brady kétszeresen is megérdemelné ! Manning semmit nem tesz hozzá a győzelemhez és ha vannak futballistenek akkor mocskosul elverik ezt a Denvert!Nagy kár hogy ők jutottak be a SB-ba mert ha mi jutottunk volna tovább akkor biztosra vehető lett volna egy izgalmas döntő,mert a Pats ellen nincs sima győzelem tétmeccsen főleg a SB-on ! Szerintem sima Panthers győzelem lesz !
2016. 02. 07. 03:42
Wolverine89
Gyogyir???? Ezt kifejtened kerlek? Ha feltorlik a padlott a broncos-zal az lesz a gyogyir!!!!!
Szerintem nem kell szurkolni a Broncosnak, eleg ha Goodell nekik szurkol!
gondolom nem csak nekem tunt fel, hogy az alapszakasz vegere elfeledett manning hype ujra beindult, sot megint elobujtak a denver szurkolok, vagy hirtelen mindenki nagy broncos fan lett. (Empire state building narancs es kek szinben vilagit wtf???)
En nagyon remelm h a carolina szarra veri oket, mar csak azert is mert egesz amerika arra var h PM gyuruvel bucsuzzon az nfl-tol, es az egesz liga-vezetes azon lesz, hogy ez igy tortenjen! (Veletlenul nem mukodtek a windows tabletek a patsnak a denver meccsen haha)
Panthersnek kell nyerni, Goodellt ki kell rugni, mert ami az Nflben folyik a deflategate ota az gusztustalan.
Azt meg h Manning megint Sb-t jatszik???!!!!!, az idei teljesitmenye utan... Nevetseges, foleg a koritessel ami ovezi.
LMAO denver!Go Panthers!!! Hashtag hashtag hashtag
2016. 02. 07. 08:05
polo62
én sem nevezném gyógyírnek, de Manning szerintem is megérdemelné. nem az idei éve miatt, hanem egy ilyen nagyszerű pályafutás lezárásaként. ugyanúgy megérdemelné Thomas Davis vagy Jared Allen is, vagy megemlíthetjük Ware-t is, de nem véletlenül Peytonra van kihegyezve a hype, mint utolsó esély. egyáltalán nem szeretem a Denvert, de Manning miatt most az egyszer örülnék ha megnyernék, inkább mint Newton. bár benne van egy két évvel ezelőttihez hasonló Panthers győzelem.
2016. 02. 08. 17:16
pm11
Csak ez az idei szezon és idén semmit sem csinált. Egy szánalmas vénember volt amikor játszott aki nem tudja mikor kell abbahagyni.
2016. 02. 07. 08:43
Pat-sy
+1
A többség azért szurkol a Denvernek, mert ha nyernek, akkor Peyton visszavonul. Szerintem esze ágában sincs...
Az idei évi teljesítménye alapján még a PO is sok neki, nemhogy az SB!
Azt nem kétlem, hogy a pályafutása alapján járna neki a gyűrű, de azt nem érdem alapján adják. A teljesítményét pedig már nem egyszer díjazták MVP címekkel, érje be azzal.
2016. 02. 07. 14:03
narbony78
Mire? Nem kell az NFL csapata! Elég Manningnek az az egy gyűrű is! Hajrá Panthers!
2016. 02. 07. 11:10
Pat Patriot
Ez a "megérdemelné" az NFL-ben nagyon nem szokott érdekelni senkit. Manning szorgalmasan gyűjtögette az alapszakasz-MVP címeket, a passzrekordokat, hogy végül kis túlzással kiröhögtesse magát a rájátszásokban. Megérdemelné valaki a második SB-ját úgy, hogy mindenféle alapszakaszbeli passzrekord dacára a legtöbb rájátszásveresége van? Ha az alapszakasz díjaiból, rekordjaiból indulunk ki, akkor járna neki. De ebben az esetben Brady a 4 SB-jával megérdemelte volna az idei alapszakasz-MVP-címet... De nem kapta meg, mert Newton jobb volt.
Ez a sport zömmel arról szól, hogy ki a leggyorsabb, legerősebb. És ha egy 24 éves LB ledózerolja a 40. évében járó legendát, akkor az megteszi.
Nagyon remélem, hogy a meccs nem úgy fog alakulni, hogy én azt érezzem, Manning utolsó esélye, hogy kétszeres SB-győztes legyen, a Carolináról meg úgy gondolják, ne engedjük nyerni, mert még úgyis lesz sansza... Egy egyértelmű Carolina-sikert szeretnék, még úgy is, hogy nekem ettől a Newton-féle parádétól hányhatnékom van (miként Sanders mutogatásaitól és Von Miller meg Daniels fejétől is).
2016. 02. 07. 13:21
Wolverine89
Es azt se felejtsuk el, ha nyer a carolina, lathatjuk majd Goodell fake, bargyu mosolygasat amint atadja a Lombardi trophyt:)))) ha masert nem akkor csak ezer verjek mar meg a denvert.
Mellesleg valoban Newton viselkedese sok egy kicsit, de a csapata viszont nagyon szimpatikus!
2016. 02. 07. 14:34
DeMartino
sziasztok nem tudom mit vitatkoztok :D,hiszen nem szeretett csapatunk játszik a döntőben,nekem már innentől kezdve érdektelen az egész szarság :D!!!!
2016. 02. 07. 21:21
csabesz
2016. 02. 07. 18:26
Misi56
Azért ha a field gólt rúgunk 4& 1nél, akkor nincs miről beszélni, vagy ha az első félidő végén fél percnél nem térdelünk, hanem mondjuk 2 hosszút megpróbálunk a field gólért. Ezek edzői hibák. Ez azért nem menti Storckot!
2016. 02. 08. 05:18
danmajerle
Megnézve a mai meccset, nem tudok másra gondolni, mint hogy ez lett volna a legkönnyebb SB győzelmünk valaha. Sokan sárosak abban, hogy ez nem jött össze, Allen, Gost, a special team egészében, a támadófalból mindenki, deGugli, az impotens elkapóink, de leginkább BB és JMD, hogy feladtuk az 1. kiemelést az egészség(?)oltárán.
2016. 02. 08. 16:36
hopi46
Az első mondatoddal tökéletesen egyetértek.
Ami a továbbiakat illeti, gyakorlatilag szinte mindenki hibázott egyszer vagy többször és szerencsénk se volt. (sok(!) sérülés, "finoman elfogult" bíráskodás stb.)
A Denver ászainak többsége 30-hoz közeli vagy afölötti és amennyiben sorozatosan a védelmükre fog hárulni a mérkőzések megnyerése nehezen fogják megúszni sérülések nélkül.
2016. 02. 08. 09:17
Zarathorn
A Denver megérdemelten nyert. Az is tény, hogy Manning 2 gyűrűje inkább a védelem érdeme nem pedig az övé...
Most arra leszek kíváncsi, hogy ezt a brutál denveri D-t, hogyan tudják összetartani, hogy beférjenek a sapka alá...

Nekünk pedig kár volt leadni az itthoni pályaelőnyt... mondjuk lehet akkor sem tudtunk volna nyeri ilyen O fallal...

Mondjuk a kinti Denver szurkolók igaz parasztok voltak amikor Tomot kibooooozták... A bowl.hu-n ls az eredménykövetőben teljesen normálisak voltak...
2016. 02. 08. 09:22
polo62
simán összetartják a védelmet, ha Manning visszavonul majdnem 40millió helyük lesz a sapka alatt, abból kell ki hozni Miller, Jackson, Trevathan, Anderson és Osweiler szerződését. van még pár ember akit kihagytam, de lesz miből gazdálkodniuk.
2016. 02. 08. 10:18
már Goodellt is utálom
kicsit OFF az idénynyitón elvileg mehetnénk mi is denverbe, ha jól olvastam. Kérdésem, hogy miért? idén is mi voltunk náluk, ilyenkor nem oda-vissza alapon megy a dolog (egyszer mi, egyszer ők)?
2016. 02. 08. 11:02
orrrion
Brady mit meg nem adna egy ilyen idényért, ( védelemért )mint amilyen Paytonnak volt: szerencsétlenkedek, alibizek, megpróbálom megjátszani a tutit, dobálom a homályokat, aztán egyszer csak kapok egy szép nagy gyűrűt.
2016. 02. 08. 11:43
gcsaba
Nem hiszem, hogy Brady örülne egy ilyen idénynek, mint ahogy Manningnek sem volt teljesen őszinte a mosolya. Brady vezérként akar győzni, nem ilyen szánalmas módon.
2016. 02. 08. 13:15
orrrion
Természetesen kicsit ironizáltam, hiszen biztosan nem szeretne olyan idényt produkálni, mint Payton az idén, de 39 éves fejjel valószínűleg elviselné, ha a védelme termelné a pontokat, meg a jó mezőnypozíciókat, kijavítaná a támadók töketlenkedéseit, nem neki kellene állandóan megváltani a világot úgy, hogy csak passzjátékkal van esélye valamire.
2016. 02. 08. 14:00
gcsaba
Igaz, de akkor annyira sima lenne... :)
2016. 02. 08. 17:19
pm11
Emlékezzete csak mit mondott Brady: "Ha szar leszek abbahagyom".
2016. 02. 08. 11:34
Pietrosz2
Látva a meccset,a Denver védelme tényleg brutál jó és azt is elviselték,hogy Manning összesen 103 yardot ért el és a támadósor 13-ból csak egyszer csinálta meg a 3.downt....
Simán megnyerük volna mi is a döntőt.
Ha nem Denverben lett volna az elődöntő,akkor megvertük volna őket.
2016. 02. 08. 11:57
polo62
azért a mi védelmünk nem tudta volna így terrorizálni Newtont, az volt a kulcs. tény, hogy brutál volt mindkét védelem, de amit a 2 offense összetöketlenkedett az nekem nagyon lehúzta a színvonalat.
2016. 02. 08. 14:14
Arsenal
Hát rég láttam ilyen unalmas SB-t és ezt nem azért írom mert nem mi játszottunk, hanem azért mert tényleg így volt. Bebizonyosodott, hogy Manninget össze sem lehet hasonlítani Tommal. Míg Manningnek mindkét esetben a csapat nyert gyűrűt, addig Tom a csapattal nyerte meg 4 gyűrűjét. Nem tudom értitek-e, hogy mire gondolok. Brady ilyen fal mögött egy kézzel dobott volna, mig a másikkal elfogyasztott volna egy kávét. Payton az én szememben egy statisztikai csúcsokat hajszoló irányító, aki megint ugyan úgy beégett, mint két évvel ez előtt, csak most a védelem kihúzta a szarból. A SB. előtt azt gondoltam, hogy a tavalyi győzelem után belefér egy ilyen év tele sérülésekkel, Goodell szemétkedéseivel, most azonban látva a meccset dühös vagyok, mert rohadt nagy lehetőséget szalasztottunk el azzal, hogy elszartuk az utolsó meccseket, meggyőzödésem, hogy még ezzel az o fallal is simán hoztuk volna a meccset. Az SB tanulsága az számomra, hogy 3 rohadt jó pass russhallel simán nyerhető egy döntő, még egy közepesnél gyengébb irányító mellett is.
2016. 02. 08. 16:09
B.Toma
Azért a tisztesség kedvéért megjegyezném, hogy Brady első két gyűrűje hasonlókeppen a brutálisan jó Pats védelem érdeme, főleg az elsőért ő sem sokat tett hozzá. :)

A másik meg, ha mi játszunk tegnap, nem biztos hogy ez lett volna a meccs képe, egyáltalán nem biztos hogy bírtunk volna a Pantersszel. Nem véletlenül nem jutottunk túl a Broncoson sem.
2016. 02. 08. 17:36
Patri Jóska
2016. 02. 08. 14:23
iceman
Gáz volt az SB eléggé. Nem volt magas a színvonal, enyhén szólva. Szerintem a Carolina playoff rutintalansága kijött, a Denver meg mindent kijátszott, amit tudott. Most is azt gondolom, hogy óriási hiba,felelőtlenség volt elengedni a first seed-et. Hazai pályán megvertük volna a Denvert és ezt a SB lámpalázas Carolina-t jó eséllyel elkaptuk volna. Sajnos a Denver Manning visszavonulásával csak erősödni fog, hatalmas cap helyet hagy maga után az "öreg". Jó eséllyel egyben tartják a védelmet és még az O-n is erősíteni tudnak. :(
2016. 02. 08. 14:38
dartib83
én még csak az összefoglalót láttam, de ennyit jelent a jó pass rush ???
nekem az jött le mi denveri meccsünkből és a SB-ből (összefoglalóból, ha jó a pass rush akkor akkor állhat ott bármilyen típusú irányító (mobilis, vagy zseb).
eddig azt hittem, hogy ez csak a játék egyik eleme, fontos, de nem a legfontosabb, és jó csapatmunkával (vagy nemtom mivel), de ezt meg lehet állítani.
hát, ez egy új lecke, tanulság volt.
2016. 02. 08. 14:49
Montesclan-pats
Nem kívánok összeesküvés-elméletet gyártani, mert ezt már évközben mindenki szajkózta ( ezért nem én gyártom), hogy a Goodell-Elway front Manning hype-ra építve már előre neki ítélte, életműdíjként a jubileumi SB-t. Kellenek a nagy egyéniségek, címszóval.
A bírók a vitás helyzeteket mind a Carolina elln ítélték meg, és a denveri védelmi TD sem lett volna ha a Goodell maffia pörölye, Dean Blandino Cotchery teljesen szabályos elkapását nem annulálja.
Jónéhány enyhe vállon lökést ítéltek 15 yardos büntetésként túlzott keménységnek. talib ( szándékosan) az undorító facemask-jáért pedig, amely egyértelmű sérülésokozására irányult gyakorlatilag 2-3 yardot jelentett. De akár spec teamben is apró dolgokért adtak 10 yardot nekik, hogy ne legyen jó mezőnypozíciójuk+ pass interference meg nem adása a végén holding Normanre..stb.
Nagyon súlyos megjegyzéseket tett Faragó Ricsi is erre vonatkozóan is, aki pedig köztudottan nem szokta elveszíteni a fejét, ma hajnalban Sanyinak kellett a megnyilvánulásait, és az elharapott félmondatokat elviccelni. Szó szerint azt mondta: "Nem a legjobb csapat nyerte a SB-t." És nem a Carolina ra gondolt, hiszen végtelenül szerencsétlenkedve asszisztáltak a denveri bíróval megtámogatott védelmi hengeréhez.
Mindezek mellett el kell ismerni, hogy a Ware, Miller, Wolfe, Trevathan és a jól működő megtévesztésen alapuló Wade Phillips védelem, secondary elég jó volt.
Ők és C.J Anderson nyerte meg nekik a meccset akinek Brady a példaképe.
Most kiderült, hogy nem a mi O-line-unk volt nagyon ergya, hanem a Denver védelem volt átlag feletti. Az elég jó kaliberű Carolina O-falat is tönkrezúzták. Ebből is látszik, hogy igazán nehéz ellenfelük nem nagyon volt, aki ennyire megnehezítette volna a dolgukat. A mi erdményünk a D ellen igen jónak számít, de nem mi jutottunk be,és mi nem tudtuk volna így terrorizálni Newtonékat.
2016. 02. 08. 19:11
Füszer
Teljesen egyetértek ! Sebészi pontossággal csak annyiszor és úgy ítéltek mindig a Denvernek hogy az éppen elég legyen! Ahogy azt ellenünk is megtették már többször is .
2016. 02. 08. 14:53
Arsenal
Iceman! Emlékezzél, hogy két évvel ez előtti SB. után is azt mondták, a tengeri tojókra, hogy micsoda védelem, meg évekig ezzel a védelemmel nem lehet majd mit kezdeni, aztán tavaly elvertük őket. Tényleg jók, azonban ne feledjétek el, hogy minden idők legszarabb Pats. O fala mellett, meg ha JMD tökösebb, akkor Denverben vertük volna ki őket a csoportdöntőben, úgy hogy Tom füvet evett.
2016. 02. 08. 14:53
Montesclan-pats
A fenti hozzászólásom biztosan gerjeszt vitákat, de én így láttam és elfogadom mindenki más véleményét, ha meggyőz arról, hogy elfogult vagyok. Mert nem tudok nem az lenni.
Most talán még büszkébb New England szurkoló vagyok. Mi sokkal közelebb jártunk a győzelemhez, mint a Panthers,és majdnem olyan közel, mint a Denver.
2016. 02. 08. 15:08
Állitólag nagyon közel a megegyezés Scarral, hogy visszatérjen OL edzőnek
2016. 02. 08. 15:40
Croaker
Ó bárcsak..ezt én is olvastam már, de akkor nyugszom meg ha megvan a Deal :)
2016. 02. 08. 15:29
orrrion
Azért azt megnézném, hogy a Lewis sérülése előtti Pats , az akkori topformájában amikor még az O fal is egyben volt, mit játszana a tegnapi Denverrel semleges pályán.
2016. 02. 08. 15:59
frazer0819
OFF

remélem így lesz! :D www.patspulpit.com/2016/2/8/10936812/reiss-dante-scarnechhia-in-talks-to-return-to-patriots-coaching-staff
2016. 02. 08. 16:08
azimut
Ez az SB- rávilágított nagyon sok dologra!
Ha mi is összetudunk hozni ennyire ütős védelmet akkor Tom akár 45 éves koráig is játszhat mert 20 passz kisérletet annyi idősen simán összefog tudni hozni :D ráadásul 60% sikeressége is meglesz!
2 Ezt a Denver D-t csak a 2-3 sec alatt elengedem a labdát ,támadósémával lehet megverni vagy egy bitang jó futás blokkolós fallal! Camék ezért voltak tegnap bajba,mert úgy voltak vele hogy nem kellenek a rövid routos játékok mert úgy is lesz ideje Camnek dobálnia,csak hát még sem volt ideje! Szóval ezt a pass rust egy egészséges Lewis,Minitron,Gronk,Dola négyessel és egy hosszú célponttal meg lehet verni,ráadásul simán! Mert PM nem fog már meccset nyerni a Denvernek!
2016. 02. 08. 16:26
max350
Al Bundy a Polk gimi hőse

Az elég "vicces", hogy Manning (nem Eli!) játszott 4, azaz négy SB-t és azokon ÖSSZESEN! dobott 3 Td-t...
Ennél még a címben szereplő úriember is eredményesebb volt...
Azért az vicces volt a közvetítésben amikor megemlítették, hogy Manning (nem Eli!) a minden idők legjobb QB-ja!
Magáról az L. SB-ról pedig csak annyit, hogy gyorsan felejtsük el, mert ez volt talán minden idők egyik legunalmasabb döntője!!!!
2016. 02. 08. 16:51
grof
Szörnyű így megélni,hogy 1 rúgás "hiányzott a gyűrűhöz!
Tegnap megettük volna őket!!!
2016. 02. 08. 17:07
hulith
Azért a mi védelmünk ennyire nem tudta volna megfogni őket de izgalmas döntőn nyertünk volna.
Nekem az volt a megdöbbentő hogy mennyire nem tudott változtatni a Carolina offense. Közepső futas 100x mit rövid passz nem
A kihagyott field goal es a vegzonas int a 3. Negyedben. Ha az is legalabb field goal lett volna akkor 17-16 a 4.negyed elejen


2016. 02. 08. 18:10
petichef
Nekem tegnap tudathasadásos állapotban kellett végignéznem a meccset. Illetve azon gondolkoztam, hogy melyik ujjamat harapjam meg. Mert ugye ott volt a Denver, aki elvette tőlünk a letőséget a SB-ra, és ott volt az arrogáns Newton, akitől a világból ki tudnék futni. De végülis a Denvernek szurkoltam. Nem azért, mert Manning mekkora arc, és hogy mennyire megérdemli, stb. Hanem azért, mert mégiscsak jobb volt így utólag koppanni látni azt a beképzelt majmot, és a csapatát, akik akkora arccal érkeztek a helyszínre. Nekem ez olyan volt, amikor tavaly megláttam Sherman arcát az INT-nél. :D
És azért sem tudok igazából a Denverre haragudni, mert az AFC döntőjében nem vertek meg minket. Más lett volna a szitu, ha jól játszunk, és ennek ellenére vernek minket vagy 15-20 ponttal. De nem, akkor és ott a saját Ofalunk vert meg minket, a Denvernek nem sok köze volt hozzá, hozták a szokásos 20 pontjukat, nem többet...

Valaki írta itt, hogy jövőre 40 milliós helyük lesz a sapka alatt, mármint a Denvernek, és hogy ezáltal meg tudják tartani a csapatot.
Na ezzel kicsit vitatkoznék. Igaz, hogy valszeg Manning nem fog helyet foglalni a sapkában, de jó pár embernek kellene nagyon nagy pénzeket adni. Arról nem is beszélve, hogy ha ezeket a pénzeket be is tudnák szorítani a sapka alá valahogy, akkor sincs garancia, hogy valaki nem ad többet az adott játékosoknak máshol. Ergo ez abszolút nem csak sapka, meg hely kérdése, hanem még vagy kb. 31 másik csapaton is nagymértékben múlik.
Osweiler meg csak hab a tortán, mert az ő későbbi szerződésére is gondolni kell, nem osztogathatnak 3-4-5 éves megaszerződéseket, csak úgy.
2016. 02. 08. 18:15
petichef
Ja, és szorítok, hogy Scar visszajöjjön, legalább amíg TB még aktív játékos! ;)
2016. 02. 08. 18:48
nosbiglem
2016. 02. 08. 20:56
Pat-sy
Még mindig majd felrobbanok, ha a Denver győzelme eszembe jut. Ilyen "mákos" szezon után még az SB is összejön nekik...
Az a bosszantó, hogy most mindenki Manninget dicsőíti, egy ilyen gyalázatos szezon után.
Az elmúlt évek alatt mindent az ő érdekében tettek meg Denverben, jó, hogy ezt a győzelmet elkönyvelhették. Ha Bradynek lett volna ilyen háttere, ő ennyi idő alatt legalább 2-3 SB-t nyert volna.
A legnagyobb szégyen, hogy bár az USA nagy része már visszavonultatta, Peyton képtelen kimondani a végső szót. Nem tudom mire vár még???
2016. 02. 08. 21:00
Barb
Nem ez a legnagyobb szégyen, amúgy +1
2016. 02. 08. 20:57
Barb
Nekem egyelőre csak a 'szégyen' szó jut eszembe az 50. kapcsán:(
2016. 02. 08. 21:42
dravait
Hát igen, egy kis odafigyeléssel meg lett volna az ötödik. De elrontottuk az alapszakasz végét. Remélem a stáb tanult ebből valamit - leginkább azt, hogy NEM KEGYELMEZÜNK SENKINEK! Gooo Pats!
2016. 02. 08. 21:47
Sajnos csak a saját csapatnak köszönhetik meg a Pats szurkolók, hogy a Denver sikerét kellett végignézni. Komolyan kellett volna venni az alapszakasz végét, vagy legalább némi összeszedett játékot felmutatni Denverben. :(

Másrészt bizakodásra is ad okot a Denver győzelme, hiszen a passzjátékot jelentősen támogató szabályváltoztatások ellenére csak lehetett támadójáték nélkül Super Bowlt nyerni 2015-16-ban, amire szerintem nem sokan fogadtak volna nagyobb összeggel.

Ez már csak azért is jó hír, hogy sajátos keretei között sokszínű maradhat az NFL, nem csak egy út vezethet sikerre a csapatépítés során.

Bár továbbra is a cél a kiegyensúlyozottság kell, hogy legyen támadó (futó- és passzjáték) és védő oldalon (futó- és passzjáték) is. A top csapatok esetében annyit módosítva, hogy két elemben elit vagy élmezőnyhöz tartozó teljesítményt hozni.
2016. 02. 08. 22:25
hulith
Az offense fal játékosok értéke és fizetése is feljebb fog menni pedig most is eleg magas.
2016. 02. 08. 23:55
B.Toma
Belenéztem az ismétlésbe, a második félidőbe, és feltünt, hogy a nagydarab atletikus Newton mennyire nem bírta fizikálisan és mentálisan a sok ütést és nyomást. Brady tíz évvel idősebben sokkal jobban bírta az ennél sokkal keményebb és több ütésekez a csoportdöntőn, nem adta fel mint Super Cam, hanem az utolsó pillanatig hajtott a győzelemre. Na itt válik el a szar a víztől!! :)
2016. 02. 09. 09:41
FunHun
Tegyük hozzá, hogy Brady mindazt 1 mérföld magasan nem a tengerszinten lévő San Franciscoban bírta jobban!!!

Nekem óriási csalódás volt a Panthers játéka offense oldalon.
Őszintén bevallva azt nem gondoltam volna, hogy az általunk bemutatottnál ötlettelenebb, még több ész nélküli középső futást hívő támadójátékot fognak produkálni. Attól a csapattól, akinek elvileg sokkal jobb futójátéka, mobilisebb irányítója, ha nem is GRONK, de remek TE-ja van, illetve a rövid, esetenként cseles (reverse, stb.) játékokra kifejezetten alkalmas gyors elkapókkal rendelkezik sokkal potensebb támadójátékot vártam.

2016. 02. 09. 09:49
Arsenal
Ettől a mondattól neki mentem a falnak és most vakarnak le róla!
"Gary Kubiak vezetőedző Manninget dicsérte, mert visszafogta magát, és engedte, hogy a társai eljuttassák a győzelemig." Milyen finoman mondta el az edző, hogy milyen szar volt Manning!
2016. 02. 09. 10:02
orrrion
Isten ments, hogy Payton visszavonuljon, tartsa csak a színvonalát a következő szezonban is, még egyszer nem lesz olyan mákjuk, hogy egy idényt egyedül a védelem végigvisz.
2016. 02. 09. 10:29
Zarathorn
Csak fikciós ne vedd komolyan!
PM ha nem akar Favre-ot játszani visszavonul, de mivel húzza haladsz a bejelentést szerintem nem fog mert beakarja előzni az öcsit vagy TB-t Mondjuk a fizetési sapka alá ha megtartanak mindenkit nemtom hogy férnek be ja mondjuk nem ez lenne az első eset hogy csalnak a sapkával.
Hozzászólás a(z) Hírek röviden bejegyzéshez