Menetrend
Szavazás

Játékosbörze: 2. nap

2008. 04. 28. 14:45
Szerző: temp
Kategória: Cikkek
Vasárnap késő éjjel végetért a 2008-as NFL draft második köre is. A szokásosnál fordulatosabb drafton megdőlt a 2004-es trade rekord (28db), összesen 33 alkalommal cserélték el a csapatok a választási jogukat, ebből a Patriots is alaposan kivette a részét.
Az elsőként választott járékos személye már pár nappal a draft előtt is ismert volt, tegnap kiderült, hogy ki lett Mr. Irrelevant. A St. Louis Rams a 7. kör 45. helyén, összesítésben a 252. játékosként David Voborat, az Idao egyetem linebackerét választotta utolsó játékosnak. Az Jarod Mayo és Terrence Wheatley után öt új játékos érkezett a csapathoz. 3/6(69) Trade: Az Oakland Raiderstől kapott pick a San Diego Chargershez került, hogy megszerezhessék az LSU fullbackjét Jacob Hestert. Cserébe a New England a Chargers 2009-es 2. körös draft pickjét kapta a 2008-as 5. körös választás mellett. 3/15(78) Shawn Crable a New Orleanstől kapott pickért (az első körös tradnél érkezett) érkezett Bostonba. A Michigan egyetem OLB poszton bevethető játékosa kíváló fizikai adottságokkal rendelkezik, elsősorban futás elleni védelemben használható, de passz elleni védelem terén fejlesztésre szorul. 3/31(94) Kevin O'Connell a San Diego State egyetem irányítója testfelépítését tekintve az NFL irányító prototípusa. Dobásainak távolsága és ereje kíváló, és a pocketen kívül is jól mozog, amit bizonyít, hogy volt olyan szezonja ahol több mint 15 tuchdownt futott. Hátrányai közé tartozik, hogy nagyon nyers a technikája, gyakran akkor is a futást választja, ha passzolni kellene, és túl gyorsan, nagy számban szórja el a labdákat. Mindenképpen időre van szüksége, de a Patriots edzői karának megvan az ideje és a képessége is, hogy egy ilyen játékossal foglalkozzanak. 4/30(129) Jonathan Wilhite az Aburn egyetem CB-je elsősorban a fizikai erejére támaszkodik, a technikáján még sok csiszolnivaló akad. 5/18 (153) Matt Slater kedvéért a csapat a Tampa Bay-vel kötött üzletet. A 2008-as 5. körös (160. összesítésben) és 7. (238. összesítésben) pickért cserébe a Buccaneers 5. körös (153. összesítésben) választási joga érkezett. Slater WR/CB/S poszton is bevethető játékos az NFL-ben azonban valószínűleg a speciális csapatrészben juthat komoly szerephez, mivel a visszahordó játékos szerelésében komoly tapasztalattal rendelkezik. 6/31 (197) Bo Ruud a Nebraska egyetemről érkezett a Patriotshoz. Az emberfogásban is járatos OLB meglehetősen jó sebességgel rendelkezik, és elsősorban a passz elleni védelem terén adhat újabb lendületet a linebacker sornak. Terveink szerint a játékosokról még bővebb elemzésekkel fogunk jelentkezni a közeljövőben.

Hozzászólások

2008. 04. 28. 15:21
Matt21
Nem ide tartozik, de valaki biztos tudja, ha jól láttam Martel Van Zant nem kellt el a drafton igaz? És ha nem is akkor talált magának csapatot?
2008. 04. 28. 15:58
temp
Matt: ha nem kelsz el a drafton, akkor ugye UDFA játékosként még csapathoz kerülhet. Ha viszont így sem kel el, akkor maradnak az NFL-en kívüli ligák, vagy felhagy a sporttal teljesen.

Egyébként több kockázatos játékos csúszott hatalmasat, pl Erin Henderson sem kelt el.
2008. 04. 28. 16:59
balint
basszus ezt a hendersont azért még majd ehúznám;)nem is lenne így drága és a tehetsége alapján...
2008. 04. 28. 17:00
balint
ez a Slater olyan posztot fog betölteni mint Papale a Legyőzhetetlen című filmben:P
2008. 04. 28. 17:08
pittaba
kezdögggyön máááá!
2008. 04. 28. 17:55
TÖRÖLT
Én meg vagyok elégedve ezekkel a srácokkal nem tudom ti hogyan vélekedtek,de számomra jo benyomást tettek ezek a játékosok(bár kivétel ez a Slater fiu)....
2008. 04. 28. 18:06
Mr nemo
Miért, mi a baj Slaterrel? Ha tényleg használható lesz a special team-ben, akkor jó húzás volt.
2008. 04. 28. 18:15
focilap
Az én veleményem:
Mayo: Jó valasztásnak tűnik. Szinte ő az egyetlen játékos akit az elemzések is jó választásnak írnak.
Wheatley: Ha nem lesz sérült akkor fasza kis CB lesz.
Crable: Nagyon szimpatikus pick. A külföldi oldalak inteligensnek írják és nem balhésnak. Futás ellen nagyon jó.
Kevin O’Connell: Már kibékültem vele. Leszoktatjuk a futásról és lesz egy megbízhatóbb backup QB-nk.
Jonathan Wilhite: Róla nem sok mindent találtam. Így nem tudok véleményt mondani.
Matt Slater: Szerintem jó pick, de később is be lehetett volna húzni. Jó ST játékos lehet belőle.
Bo Ruud: Még róla se szereztem sok infót, de a tehetség elvileg a vérében van. :) Csak kikellene jönnie.

Akinek még nagyon örülök az Mike Dragosavich punter. Remélem majd ő bizonyul a legjobbnak és 10-12 évig lesz egy megbízható punterünk.
2008. 04. 28. 18:17
TÖRÖLT
Mert Mr.nemo számomra átláthatatlan hogy mit is tud valojában a Slater fiu!!Jo aláirom hogy jo ha ilyen sokmindenhez lehet használni a srácot de még egy videot sem láttam rola hogy mit is tud valójában!!Ha tud valaki videot rola megköszönném ha elküldené a linkjét!!Előre is köszönöm!Forever Patriots..
2008. 04. 28. 19:03
CoSco
Kicsit más téma, de kíváncsi vagyok a véleményetekre.
Szerintetek melyik rookie QB fog nagyot alkotni idén, ill ki fog nagyot bukni?
Véleményem szerint Brohm lesz a nagy pozitív meglepi és Áronka marad backup, a negatív meglepi meg Flacco lesz. Nem tetszett a q&a-ja:D
2008. 04. 28. 19:45
Nora
QB kérdés: szerintem Aaron Rogersnek kell irényitania a Packerst, szerintem, ezt ő is így gondolja már csak a vezetőség a kérdés... Nem nagyon tudom elhinni, hogy a Green Bay kepes lenne ( esetleg képes volt) egy kezdő QB draftolni Rogers elé. Szerintem ő fog irányítani, és ha bizonyít marad is.
Ryan (kis tulzással)majdnem egy teljesen új csapatot vezet(het), szerintem ő franchase irányító lesz ( majd az idő eldönti... de benne benne van az Atlanta jövője)
És Woodson Vicc Carucci már a Giants kezdőjeként emlegeti és Brady utódnak ( 6. kör 198. pick) szerintem átlagon felüli Backup QB lehet Eli mögött ( szerintem, komoly hogy egy ilyen erős QB hoztak mögé, de ha nem sérül meg Manning akkor nem fogják lecserélni rá- idei év tanulsága szerinte- de mivel azért elég tehetséges Woodson nem biztos, hogy ennyi elég neki) apropó Brady Quinn-el mi lesz? Semmi?
2008. 04. 28. 19:55
focilap
"És Woodson Vicc Carucci már a Giants kezdőjeként emlegeti és Brady utódnak ( 6. kör 198. pick)"
Ezen jót röhögtem. Vicc Carucci egy vicc. :)
Elég sokszor olyan hülyeségeket mond. Brady utód? 20-30 évente van egy ilyen QB akit ilyen hátul draftolnak és HoF lesz. Mert Brady az lesz. Meg amúgy is Elinak még jó pár éve van és ha olyan lesz mint a POban akkor megkérdőjelezhetetlen a helye.
2008. 04. 28. 19:59
focilap
Hozzáteszem, hogy nem vagyok nagy szakértő, de mostantól kezdve minden 6. körös NFL prototípusú QB-re rámondják, hogy Brady utód?
2008. 04. 28. 20:06
TÖRÖLT
Mivel őt is akkor huzták szeretnék ha az lenne valamelyik játékos ilyen is lesz,de az nagyon nagyon ritka....
2008. 04. 28. 20:17
zozo692
EM sosem lesz elit QB, a PO-ban mázlija volt (megköszönheti Samuelnek, meg a noname receviernek, aki a feje búbján állította meg a passzt). Az, hogy MVP lett, egyedül a "Kennedy" típusú (értsd: befolyásos) családjának köszönheti, aki tovább építi az amerikai álmot. Woodson egy nagyon jó potenciállal rendelkező játékos (amit láttam belőle a Sportklubon: semmi extravagancia, abszolút megbízható, hideg fej... mintha már láttam volna egy hasonló 6/199-es prospectet). Woodson azért került hátra, mert megingott a bizalom az afroamerikai srácokban, mint irányítókban (Vick-balhé, VY és TJ elég harmatos teljesítménye, Culpepper és McNabb lefelé ívelő pályája). A Flacco pedig elég vicces pick szerintem ilyen előkelő helyen.
Carucci meg nem hülye: ő ül abban a székben, nem mi...
2008. 04. 28. 20:18
fega
Amíg Tom csúcson van ez minden drafton elő fog kerülni, így azt hiszem az lesz a legjbb ha még emlegetik. :D
2008. 04. 28. 20:26
temp
"Hozzáteszem, hogy nem vagyok nagy szakértő, de mostantól kezdve minden 6. körös NFL prototípusú QB-re rámondják, hogy Brady utód?"

Szó szerint :)
Gondolj bele. Azt, hogy Tom Brady a 6. körben kelt el, és igazi szupersztár lett, vagy azt, hogy Romo UDFA volt, mindenki tudja. De hány olyan ember nevét jegyezte meg a közönség, aki 6+ kelt el, és mondjuk bekerült az 53 fős rosterre, de sosem lett belőle semmi? Gondolom pedig nem kevesen voltak, nagyon nem kevesen :)
Tom szerintem inkább egy bizonyíték arra nézve, hogy onnan is lehet jó játékost húzni, de azért azt érdemes látni, hogy nem hemzseg a liga a késői pickekből lett pro bowler játékosoktól, és a Tom Brady effektusra nem nagyon érdemes építeni.
2008. 04. 28. 20:39
Boston
Erin Hendersont már behúzta a Viks UDFA-ről, így legalább a bátyja mellett játszhat ha már nem kellett senkinek... Személy szerint nagyon sajnálom, mert hihetetlen tehetséges fickó. Valszeg valami nagyon gáz egészségügyi dolgot szúrhattak ki a scoutok, mert nagyon fázott tőle mindenki :(
Slatert pedig ne bántsuk, mivel valszeg egyikünk sem látta játszani, nem is tudjuk mire képes. Egy jó ST playát nagyon meg kell becsülni, mert mérkőzések mehetnek el egy szar spec team-en.
Én ugyanígy leszóltam Wheatleyt, pedig egy meccsét se láttam, de azt gondoltam miért kell egy szinmte ismeretlen playát 2. körben behúzni... Aztán eszembe jutott Mankins, majd megnéztem egy halom videót a fiúról és már a magassága sem bosszant.
annyira :P
2008. 04. 28. 20:44
Nora
zozo692:
Nem hiszem, hogy valaki négy meccsen keresztül szerencsével vezeti el a csapatot a Super Bowlig ( sőt öt, mert azért emlékszünk még a utolsó alapszakaszbeli meccsre) Picit erős lenne ezt mind a mázlira kenni. Ha megnézed a meccsket, látszik, hogy Eli végre JÓ döntéseket hozott, és igen ez van jól játszott. A noname emberekről meg csak annyit, Tyree még nagyon fiatal, csak úgy mint a 2007-es Rookie class volt a Giantsnél, és akik nélkül sehol sem lett volna a csapat ( pl. a csere cseréjének a cseréje Bradshow és Boss) Szívem szerint Wes Welker lett volna az MVP... sajnos nem jött össze, de azzal amit, Eli az uccsó negyedben mutatot az MVP szintű volt ( főleg a menekülés és a TD passzok stb.) Meg a Giants D line nem fért volna be egy kocsiba, szóval ők sem kaphattak :D ( pedig amit Tommal csináltak... rémálmaimba ne jöjjön elő....)

És ha már a mázli szóba jött... Ha Bladsoe nem sérül meg talán, sosem létezne a fogalom " Tom Brady" ( milyen érdkes, hogy Romo és Bledsoe mögül jött elő.. :) )
2008. 04. 28. 20:48
temp
Boston: GSN mondta, hogy ACL szakadása volt, és ezért zuhan ekkorát.
2008. 04. 28. 20:59
zozo692
Boston: Samuel kb. nem egyforma magas Wheatley-vel? Samuelt a saját évjáratában hányadik helyen értékelték a CB-ek között (2002 draft)?
Ezt az egész draft dolgot egy kicsit a saját szemüvegenken keresztül próbáljuk értékelni: szerettük volna, ha Rivers, Jenkins, Ellis és Dorsey egyszerre a mienk lehetne. Helyette mit kapunk: egy csomó intelligens, alázatos, all-round player-t, ami annyira jellemző Belichik-re. És ő tud valamit. Nagyon tud...
2008. 04. 28. 20:59
Boston
Ezt tudom viito. De az 2005-ben volt. Azóta gyakorlatilag végigtolt két (nem is akármilyen) szezont... Ráadásul ezt minden elemző tudta, mégis 2-3-ik körös prospectnek számított... Mind1 akárhogyan is, de nagyon sajnálom
2008. 04. 28. 21:01
TÖRÖLT
És mikor irják meg a "halálos itéletet" Casselnek vagy Gutinak???
2008. 04. 28. 21:09
zozo692
Nora: ez teljesen igaz, csak a szerencsére nem lehet fogni. De te magad is (ahogy szavaidból kiveszem), legalább 5 másik játékosnak ítélted volna az MVP címet. Félre ne érts, Tyree-t nem leszólni akartam (sem pejoratív jelzővel illetni), hiszen azt az elkapást 30 év múlva is mutogatni fogják, de ha 30 percel az elkapása előtt kérdeztek volna valamit tőlünk, hogy mondjunk pár szót róla, szerintem csak pilláztunk volna, mint Jenő a moziban. Az EM helyében pedig Tyree-nak 1 évre előre kifizetném New York legjobb olasz éttermében a reggelit-ebédet-vacsorát
2008. 04. 28. 21:21
Nora
zozo692: :D hát az már igaz, hogy nem Tyree volt a legfoglakoztattotabb játékos ( lehet, hogy csak eddig :) ) Én azon se Csodálkoznék ha Eli Tyreenak is szerzett volna egy Escalade-et :)

Na mindegy...
ja Cassel és/vagy Gutierrez elküldédével, szerintem akár a preseason végéig is várhatnak, hiszen az alapszakaszig tavaly is 4 QB-nk volt
2008. 04. 28. 21:27
Boston
Wheatley valóban szinte olyan magas mint Asante. Azért is írtam, hogy nem volt igazam a megítélésével kapcsolatban. Az más kérdés, hogy ettől még reach az a pick, de ha majd egyszer remekelni fog a csapatunkban senkit nem fog érdekelni, hogy egy körrel később is behúzhattuk volna anno... Azért írtam a saját példámat, hogy attól mert nem, vagy csak ailg ismerünk valakit még nem jelenti azt, hogy ne lehetne jó arra, amire igazoljuk. És ez igaz szegény Slaterre is, mert rengetegen duzzogtak a pickje miatt. Majd meglátjuk.
Azért a magasság témához még annyit, hogy a Pats komplex védekezési sémája tényleg elbírja a CB-ink magasságát és nyílván nem véletlenül választunk évek óta alcsony, ámde mozgékony cornereket, szal be kell látnom hogy rosszul látom :)
De azért tavaly is volt gondunk bőven a magas recieverekkel elég csak Plaxicora, vagy a Jags klónjaira gondolni :)
2008. 04. 28. 21:31
focilap
"Carucci meg nem hülye: ő ül abban a székben, nem mi…"
nyílván nem hülye, de elég érdekes gondolatai vannak amik nagyrésze nem jön be.
De nekem a leginkább azzal van a bajom mint Viitonak, hogy manapság egyre többen használják ezt a Tom Brady effektust. Pedig a 6. körben vagy később elkelt játékosok 1-2%(lehet nem ennyi csak mondtam valamit) lesz Pro Bowler és én nem tartom szerencsének, hogy egy szakértő ilyet mond amikor mindenki tudja, hogy ez szerencse kérdése.
2008. 04. 28. 21:54
Boston
Matt Slater:

http://www.youtube.com/watch?v=HWfJS2VGlVM

2 perc valamennyinél övé az a gyenge tackle a kick returneren és övé az a visszahordás is amit visszafújnak a zebrák mert kilépett.

De, hogy legyen egy magdott KR TD is:

http://www.youtube.com/watch?v=d5zVQPagPbc

85 yard...

Én nagyon örülök, hogy ennyire odafigyelünk az ST-re... Aiken és ez a pick is + Washington resign...
2008. 04. 28. 21:55
zozo692
Brady csak egy van és ez nem egy elcseszett szlogen.
Belőle nem lesz több: amikor 4 évvel ezelőtt a sporttv elkezdte közvetíteni a futballt, akkor mindenki Peyton imádatban szenvedett. És akkor egy nap egy NEP meccset adtak: kiment a pályára TB és valami hihetetlen hatása volt a képernyőn keresztül is. Elkezdtem a stat-jait nézni és látom, hogy nem valami kiemelkedőek. Most hogy van ez? Itt egy játékos, meglehetősen közepes mutatókkal és süt róla, hogy Ő A LEGJOBB. Egy ideig nem értettem, de amikor a Sport Illustrated az év sportemberének választotta, akkor már tudtam, hogy az óceán túlpartján tudják a frankót.
Egyébként a Manningek kezét fogja Fortuna (nem is fogja, szorítja...): a tavalyi PO első körében a Ravens ellen is nem a defense mentette mega a nagy Peytont (5 mezőnygól kettő ellenében)?
Bár Reggie Wayne, Marvin Harrison és Dallas Clark mellett lehet hogy én is hoznék egy 25 TD/12 INT/85.00 rating statot.
Tojáslabdát eddig csak egy sportbolt vitrinjében láttam közelről.
Hajrá Dunaújvárosi Gorillaz!
2008. 04. 28. 22:17
rigoati
Andre Callender-ről tudtok valamit,mert én nem láttam,hogy választotta volna valaki,de lehet csak én siklottam el mellette?Szerintem őt megszerezhetnénk,ha nem draftolta senki.Láttam játszani a BC-ben,szerintem olyan mint Faulk fiatal kivitelben,legalábbis amit én láttam belőle.
2008. 04. 29. 06:42
temp
“Carucci meg nem hülye: ő ül abban a székben, nem mi…”

azért azt érdemes tudni, hogy az öreg Vicc Carucci nagyon szereti a lehetetlen elméletek gyártását. Rengeteg olyan felvetése van, ami már a kijelentés pillanatában hamvában holt ötletnek tűnik, és később is az, persze ezzel együtt megvan benne annak a lehetősége is, hogy valamelyik mondása nagyot szóljon, szemben a konzervatívabb írókkal.

A másik, hogy ő alapjában véve egy szakújságíró. Tehát neki nem az a dolga, hogy összerakja a legjobb csapatot, és pályára küldje, hanem az, hogy más nézőpontokat adjon az olvasóinak, olyat ami eltér az általánostól, olyat amit elolvasol, és azt tudod mondani a haverodnak, hogy húú, ez a Vic mekkora egy hülye, mert én így meg úgy látom, mire a haver rákontrázhat, hogy dehogyis tök igaza van. Az már kevésbé számít, hogy a hatalmas gondolatok hány %-a válik be, minden esetre az öreg Carucci meglátásait érdemes ezen a szemüvegen át nézni, mert a sok újító gondolata közül azért nem olyan sok válik be :)
2008. 04. 29. 08:05
zozo692
így van ez viito.

És nem Schefterről, Mayockról, hanem Carucciról beszélünk állandóan. Valljuk be, jól kitalálta az öreg róka.
2008. 04. 29. 13:52
gj2k
Egyvalamit mindenki elfelejt. A draft-on induló játékosok, többségben persze college játékosok, akármennyire is jó képességűek, "csak alapanyagok". Egy 1/1 játékos éppúgy eltűnhet a süllyesztőben, mint a második, sokadik körösök. A Brady effektus, bár tényleg egy túlspilázott média lufi, annyiban tartalmaz valóságot, hogy tényleg mindenkiben meglehet a potenciál arra, hogy PROFI játékossá váljon. Tom rengeteget fejlődött a ligában, nézzétek csak meg az ő workoutját, nem volt valami meggyőző a mozgása, bár látszott a nyers játéktudás. A profi sport teljesen már erőnlétet igényel mind fizikálisan, mind mentálisan, ezért csak az egyéntől függ, hogy ő mennyit képes fejlődni ilyen körülmények között. Persze itt van Peterson, aki nagy újonc csillaggá vált a múlt a szezonban, és hajlamos elfeledtetni az emberrel, hogy a sikerért meg kell dolgozni.
2008. 04. 29. 13:56
temp
BB egyébként nem feltétlen szereti az újoncokat rögtön az első évükben nagyon terhelni. A Patriotsnál az a szokás, hogy az rookie még a sajtónak sem nagyon nyilatkozhat, a nyuszifül maradjon csak csendben, tegye a dolgát. Tavaly az offseasonban az újságírók örültek, hogy Maroney végre interjúvolható, idén majd Merriweather lesz a sztár :)

gj2k: persze, igazad van, az első napos pick ugyanúgy lehet bust (sőt ott még fájdalmasabb a dolog), ahogy a 7. körös sztár. De azért ha a statisztikákat nézzük, akkor %-osan sokkal valószínűbb, hogy egy 1-3 körös pick komoly szerepet fog betölteni a csapatában, mint az, hogy egy 6-7. körössel történjen.
2008. 04. 29. 14:02
gj2k
Mondjuk pont ezért imádom ezt a csapatot. Inkább hasonlít egy kiképző bázishoz, ahol futószalagról jönnek le a profi sportolók. A szó legjobb értelmében. Amikor egy edző megszelidít egy játékost, és képes kihozni belőle a maximumot, azelőtt leemelem a kalapom. Ilyen volt Phil Jackson, amikor a Bullsba hozta a fenegyerek Dennis Rodmant és Rodman végre játszott. És ilyen B.B. is, aki idehozta Moss-t és Moss hatalmasat játszott idén. Ja és hogy ezáltal Tom Brady-t Michael Jordan-hez hasonlítottam. Bocsássátok meg :)
2008. 04. 29. 14:06
gj2k
Viito: igazad van, de ez persze lehet azért is, mert az első napos pickek 3-5 éves szerződéseket raknak zsebre, nem is kevés pénzért. Azt azért már mégsem hagyhatja egy csapat sem, hogy ablakon kidobott pénz legyen belőle. Inkább vesznek fel mellé 2-3 személyi trénert, akik a szart is kidolgozzák belőle :D
2008. 04. 29. 15:13
CoSco
zozo azért nem fortuna hozott össze 49TD-t P. Manningnek:)
Plusz ne feledjük hogy a 2007es szezonba azért Bradynek is voltak olyan passzai amit Moss mentett meg.
Ne bánts Manninget, én se szeretem a játék stílusát meg mint ember se szimpi de azért elismerem hogy egy nagyon nagy irányító, sőt odáig megyek hogy neki adom a "jelenleg 2ik legjobb qb" címet :) Hogy ki a legjobb azon gondolom nem fogunk összeveszni:)
2008. 04. 29. 20:21
TÖRÖLT
Igaz gj2k azért ebben igazad van nem mindenki tud fenegyerekekből kihozni mindent De BB-nek sikerült!! emlékszel anno a Portland kosárcsapatra na abbol még szerintem BB sem tudott volna csinálni!!!Többet lett volna rendőrségen mint edzésen:-)!!!
2008. 04. 30. 08:57
gj2k
De Martino teljesen egyetértek :D Abban az időben jobban félt a szurkolói keménymag a csapattól, mint fordítva :D:D
2008. 05. 01. 15:52
TÖRÖLT
Hy!!Hát na akkoriban nem volt családi rendezvény kijárni mondjuk egy Portland-Dallas meccsre:):)!!
Hozzászólás a(z) Játékosbörze: 2. nap bejegyzéshez