Menetrend
Szavazás

Kanadából igazolt a Patriots

2013. 01. 22. 23:34
Szerző: DoM
Kategória: Hírek, Offseason 2013
DT Armond Armstead (6'5, 298) szerződést kötött a New England Patriotscal.

A USC-nél egészségügyi problémák miatt 2011-ben már nem engedték játszani. Nem vehetett részt a draft előtt felmérőkön sem. Az NFL drafton sem talált magának csapatot. 2008 és 2010 között tizenhét meccsen kezdett az egyetemen. Azonban szívinfarktus miatt később már nem léphetett pályára. Ezt követően ment Armstead Kanadába, ahol a Toronto Argonauts színeiben bajnoki címet nyert, hat sacket szerzett és az All-Star csapatba is beválasztották. Adam Schefter szerint a drafton korai körökben választható játékossal ér fel a tehetsége és nem áll messze a valóságtól, hogy olyan jól mutatkozzon be az NFL-ben, ahogy Cameron Wake tette pár éve a Miami Dolphinsnál. A Vince Wilfork melletti DT posztra megfelelő ember megtalálása az egész offseason egyik legfontosabb feladata. Armstead megszerzése nagyon biztató első lépés. Csak legyen egészsége is hozzá.

Armstead szerződése három évre szól a a csapattal és meglepően nagy garantált összeget tartalmaz. A szerződés összértéke közel 1.5 millió dollár, amiből 655 ezer a garantált. Ez jelzésértékű lehet ez a kötelezettségvállalás a csapat részéről, hogy nem csak rostertöltelékként tekintenek a játékosra a felkészülés ideje alatt.

Hozzászólások

2013. 01. 22. 23:59
Neo
Na de azért ugye nem fog nekem odahalni a pályára? :)
2013. 01. 23. 00:11
boarder20
Ugyanez ötlött fel bennem is :)
2013. 01. 23. 08:15
pat68
Ha szerződést kötöttek Vele, valószínűleg alaposabban megvizsgálták mint az űrhajósokat.
2013. 01. 23. 08:52
Lásd Gronk keze, amikor visszaengedték a pályára? :)
2013. 01. 23. 21:47
simita14
Az a baj, hogy Gronk kezéből valamikor ki kell szedni a vasat/platinát is... Az is 3 hét kiesés legalább.
2013. 01. 23. 10:25
Laci
arról nem is beszélve, hogy függetlenül a kanadai liga erősségétől, csak végigjátszotta egészen a bajnoki trófeáig...
2013. 01. 23. 00:36
sting
Elképzelhető, hogy a menedzsment tudja mit csinál :)
2013. 01. 23. 01:10
Lacus
Szerintem vagyunk egy páran, akik nem ismerik a kanadai bajnokságot, ezért azt kérném, hogy aki valamilyen szinten tisztában van az ottani viszonyokkal írna pár sort róla? Érdekelne, hogy milyen szintű az a liga, és hogy az ott szereplő játékosok milyen játékerőt képviselnek? És persze, hogy jól járhatunk-e ezzel a sráccal? :)
2013. 01. 23. 11:14
Most olvastam:

A CFL-ben nehezebb sacket összehozni, mert egy yarddal távolabb vannak a falemberek a LOS-tól, mint az NFL-ben, a pálya is nagyobb, plusz eggyel többen játsszák azt a focit, így több lehetősége van az irányítónak célpontot találni.

Ami a játékerőt illeti, nem véletlen, hogy nincs nagyszámú játékosáramlás az NFL irányába, mert legalább udfa-ként szinte mindenki idekerül, ha már egy "egyeneset tud rúgni a labdába". Az alapszakaszuk pedig már akkor tart, amikor az NFL-ben még csak edzőtáboroznak.

Viszont mindig van egy-egy kivétel, aki valami miatt lekerült az NFL térképről egyetemről kijövet, és Kanadában olyan produkciót tudott felmutatni, hogy bizonyította, hogy a határ másik oldalán lenne a helye.
Armsteadnél ez a infarktus dolog volt ilyen, ami szerintük a csapat által előírt fájdalomcsillapítók miatt következett be (ezért be is perelték az iskolát).
2013. 01. 23. 13:24
Patriots NEB
Láttam a döntőt az ESPN-n!
Kissé meglepődtem,mert nagyon sok mindenben eltérnek a CFL szabályai az NFL-hez képest.
2013. 01. 23. 16:32
Lacus
Köszi a válaszokat!
2013. 01. 23. 07:17
Bulow
Nyilvánvaló, hogy minden ilyen Dline játékos növeli a deptht, de VW mellett mind Love mind Daderick egész jól elmuzsikált az idén. Tényleg kérdezném: miért ez az Offseason egyik legfontosabb feladata?
2013. 01. 23. 07:36
lipi
Mert nem muzsikáltak jól. Wilforkot rendszeresen duplázzák és az így kialakult helyzeti előnyt a gyenge emberanyag miatt nem tudjuk kihasználni.
Egy legalább közepes játékossal ezen a poszton olyan nyomást tudnánk helyezni a zsebre, hogy mind a futás elleni védelem, mind a belső pass rush jelentős javuláson esne át.
2013. 01. 23. 08:55
Ahogy lipi is írta, bár elmuzsikáltak a fiúk Wilfork mellett, de ennyi.
Vince nagy, alapember, folyamatosan double-team-ezni kell öt a támdóknak, mellette egy nagydarab ámde virgoncabb inside pass rusher simán elférne.

Néztem már egy-két videót DT-röl, egyetemi összefoglalókat van olyan akit a látottak alapján szívesen látnék :)
2013. 01. 23. 10:21
DeMartino
Szerintem a legkitűnőbb választás Wilfork utódlására nem más,mint John Jenkins,csak hát mire hozzánk fordul a draft kere már rég elvitte valaki az orrunk elől :((
2013. 01. 23. 10:28
Nem Wilfork utódjára van szükség, hanem olyan univerzális DT-re aki futás ellen és pass rushban is átlag feletti.
2013. 01. 23. 10:34
DeMartino
Szerintem meg igenis utódra van szükség mivel Te is tudod DoM,hogy az ember az NFL.-ben nem fiatalodik hanem öregszik a sok-sok elszenvedett ütés,vagy éppen kivédekezett támadások megbosszulják magát még egy akkora tömegen is mint a Wilfork.-én.Nem úgy gondoltam most azonnal kell az utód,legyen valaki Vince mellett tanuljon tőle és ha itt az idő vegye át tőle a stafétabotot.Imádom Vince.-t,mert csupaszív játékos,és szeretem a játékát,de ő is elfárad egyszer az pedig,hogy két embernek is kell helyettesíteni mindent elmond a nagyságáról,nemcsak méretben értem hanem mint sportolóként is.Most vegyük alapul,ha egyetlen ember tudná őt pótolni máris felszabadulna egy hely a rosteren és olyan játékost igazolhatnánk aki más egységbe is bevethető lenne,mondjuk egy mélységi WR :D.
2013. 01. 23. 11:00
Ha van egy Richard Seymour Jr. a falban, akkor nincs szükség egy csak futás ellen kiemelkedő játékosra, hogy 90 százalékban a pályán legyen. Utóbbi játékideje simán lemehet 40-45 százalékra, amikor tényleg szükség van az ő nagyszerű képességére. Teljesen elhibázott lépésnek tartanám, ha a védőfal belsejének frissítése, megerősítése azon a vonalon haladna, hogy szerezzünk egy Wilfork hasonmást. Az univerzális DT-t kell megtalálni, mert mellette akár egy Kyle Love is el tudna pöfögni 15-20 alkalommal meccsenként.

Kicsit már sajnálom, hogy belementem itt a mókába, mert így csak ellövöm azt, amit az évértékelő cikkekbe már leírtam. ;)
2013. 01. 23. 11:11
DeMartino
miért lenne elhibázott ötlet anno ha jól tudom azért is hoztuk ide Big Al.-t,mert az ő testi adottságai is megfeleltek Vince mellé tehát nagy testtömeget akartak a vezetőin látni az első sorba,hogy nagyobb rombolást hajtsanak végre,de ez félresiklott próbálkozás volt,mert Albert nem volt hajlandó azt tenni amit az edzők utasításba adtak számára,én is eltudnám simán képzelni még egy Pufufánkot Vince mellett,hogy utat nyissanak az LB.-nek az esetleges szerelésekhez,vagy passzsiettetésekhez.
2013. 01. 23. 11:16
Hiába Haynesworth nagy mérete, ő kiváló pass rusher DT volt fénykorában és pont ezért is hozták ide (340 fontja ellenére futás ellen, különösen 2gap játékra alkalmatlan volt). A Redskinsnél is bukott 34 NT-ként.
2013. 01. 23. 11:20
DeMartino
Szal akkor egy univerzális DT kell véleményed szerint DoM aki mind futás,mind pass rush tekintetében is elitnek számít ?
2013. 01. 23. 11:25
Az elit helyett már az átlag feletti pass rush, átlagos futás elleni védelem is óriási előrelépés lenne. Gondolj bele, hogy képesek lennének blitz nélkül benyomni a támadófal közepét, így nem tudna az irányító az endek pass rusha elől könnyedén fellépni a zsebben. Cunninghammel próbálkoztak ilyen szerepben, de őt csak harmadik és sok helyzetben lehetett felküldeni, mert különben keresztülfutnának rajta.
2013. 01. 23. 11:35
DeMartino
Szal akkor Pass Rush DT kell nincs mese :D :D mi érné meg jobban frissen draftolt vagy egy veterán ilyen jellegű játékos ?? akik szabadügynökök lesznek:
Desmond Bryant DT Oaklnad

Henry Melton
DT Chicago
2013. 01. 23. 11:48
Melton, Dorsey, Bryant (Corey Williams) a legjobb FA opció. A draft is nagyon kedvezőnek tűnik, de erről még nagyon sok szó lesz.

Péntektől kezdve jönnek az évértékelő cikkek, utána jöhet a hiányposztok, FA és draft felkészülés.

Nagyon sok, tartalmas cikkel készülünk a témában és látjuk, hogy most ez a téma mozgatja meg (joggal) mindenkinek a fantáziáját, de a konkrétumokért még kell egy kicsit várni. Megéri.
2013. 01. 23. 13:15
DeMartino
Én,mint minden Patriots Fan nvében szerintem beszélhetek,hogy várjuk a további remek cikkeket :).Köszönjük Szépen a kiváló munkáitokat Csak így tovább!
2013. 01. 23. 15:33
nosbiglem
2013. 01. 23. 10:25
Elsősorban a konzisztens pass rush hiánya miatt kell új ember Wilfork mellé. Én arra jutottam a Ravens zakó után, hogy a létező minden segítséget meg kell adni a védelemnek idén, mert a támadóoldallal már nem nagyon lehet mit kezdeni.
2013. 01. 23. 10:42
_bb
A védelmet tovább kell erősíteni, ez egyértelmű, de a nagyobb probléma még mindig a secondary, még Talib újraszerződtetésével is!

Támadóoldalra bizony kell WR, plusz esetleg egy falember...
2013. 01. 23. 11:02
10-15 százaléknál többet nem adok arra, hogy sikerül olyan elkapót igazolni, draftolni, aki már első évében pályán tud lenni és megtanulja a rendszert. Remélem rám cáfolnak.
2013. 01. 23. 10:50
lipi
A támadó oldal kb készen van. A TE szekció Ballard felépülésével pipa. A futó szekció pipa. (esetleg egy veterán a verseny kedvéért elférne).
Ofal: Connolly helyett szívesebben nézegetnék másik RG-t. Wendell meglepően hatékony C futáshoz. (passznál vannak azért gondjai néha)
WR: Egy 3. számú piszkosul hiányzik. Illetve ha Welker megy, akkor kell valami baromi hatékony slot WR is.
Qb: Pipa.
Szóval nincs túl sok upgrade lehetőség ezen az oldalon...
2013. 01. 23. 11:05
DeMartino
mi bajod van Connolly.val ? :D szerintem nagyon is jó falember
2013. 01. 23. 11:10
crucified
Sőt, ST-ben mint visszahordó első osztályú.... :))))

http://www.youtube.com/watch?v=Ac0YwM1fI70
2013. 01. 23. 11:19
DeMartino
épp a minap néztem meg azanya hogy guru már mi ?? :D :D :D
2013. 01. 23. 11:08
crucified
Én továbbra is bízom Edelman-ban, mint slot WR. Szerintem a vezetőség terve is hasonló. WW menni fog, de ne legyen igazam. A nyilatkozataiból a beletörődést érzem, hogy nem adják meg Neki a kért összeget.
2013. 01. 23. 10:39
crucified
Sajnos Jones is visszaesett a kezdeti bizakodásra okot adó formából. Az meg ugye beszédes, hogy szerintem Ninkovich-é a legtöbb sack.

Plusz tényleg kellene már egy atletikus, legalább 190 cm-es WR, plusz egy hasonló CB. A többi szerintem nagyjából rendben lenne, max. O fal mélységi erősítés kellene még.
2013. 01. 23. 10:45
lipi
Sérüléséből nem igazán épült fel, szerintem.
Továbbá rohadtul hiányzik az egyértelmű passz szituációkhoz a megfelelő csereemberek. Szituációs PR, cover LB. Többek között ezért nem voltam kibékülve a tavalyi Hightower pickel...
A secből pedig leginkább egy jó safety hiányzik. Aki pusztít, rombol és tombol. Egy normális hátsó alakzattal a CB-k is másként muzsikálnának... (Gregory szerintem változatlanul Sanders szinten van. Iq-ja megvan a játékhoz, a fizikális adottságai nincsenek)
2013. 01. 23. 11:05
crucified
Gregory nekem is tetszett, szerintem DMC-vel egész jók. Igaz nem fizikálisak. De az atletikusságot fontosabbnak látom most, meglehet tévedek. Flacco csak fellöbbölte a labdát, tudta, hogy magasságban verik az elkapói a secondarynket. Játszi könnyedséggel szereztek TD-ket.

A PR továbbra is gyenge sajnos. A legtöbb QB a mezőny második felében megkávézott a snap és a passz között. Cover LB nekem úgy ahogy elmegy.
2013. 01. 23. 13:47
topin
Én nem értem ezt a WR mizériát..a 2TE Hernandez és Gronkowski a snapek 80-90%-ában a pályán van együtt (a szerződésük is ezt támasztja alá, hogy pályán a helyük), Welker szintén elengedhetetlenül fontos volt (vagy Edelman a szezon elején, amikor Wes-t padózattuk). Hozzájuk jött még Lloyd aki arra volt hivatott hogy széltében mindenképp, jó esetben hosszában is széthúzza a pályát (utóbbi TB deep dobásainak pontossága miatt is, nem sikerült túlzottan). Valamint a támadószekcióban még egy futó kap helyet a QB és az 5 falember mellett. Ez 11 játékos. Ha WW marad és itt a 2TE akivel nem tudnak mit kezdeni az ellenfelek már második éve, akkor cs Lloyd marad akinek a helyére kezdőként jöhetne magas mélységi célpont..minden más esetben csak a padra tudjuk hozni ezt az elkapót..és mivel TB mostanra a mélységi passzokban jelentősen veszített a pontosságából, és az Ő ereje a védelem olvasásában és a no huddle offenseben rejlik nem hiszem hogy annyira fontos lenne ez a 3.WR..hiszen a no huddleban történő haladáshoz pontosan meg is vannak azok az emberek akikre ehhez szükség van..

Azzal egyetértek hogy ha valamelyik TE kiesne (és Ballardot az előbb még nem is említettem) mint idén, és gyakorlatilag az egész szezonban gyakorlatilag cs az egyikük lenne használható, akkor jöhetne egy ilyen mélységi célpont és Lyolddal már kellően megtudnák nyújtani a pályát széltében, hosszában..azonban ha mindkét elit TE egészséges+Ballard, akkor sztem erre nincsen szükség..hiszen alapból nem a mélységi passzokra, hanem a no huddle-ra és a sok rövidebb passzra épül a játékunk..plusz majdnem mindegyik futónkat is képesek vagyunk elkapásra is használni a jelenlegi offense sémában..

Éppen ezért én is úgy látom hogy Defense oldalát kellene erősíteni méghozzá egy elit CB (mindenképp FA és nem draft) és egy már fent említett falember formájában..
2013. 01. 23. 14:48
A WR kérdésben egy dolog: ha Tomnak lett volna egy 5-8- centivel legalább magasabb elkapója, akkor a sok túldobása közül nem egy vagy kettö megtalálta volna az elkapót. A gond az, hogy a mi Wr-eink jó esetben olyan magasak, mint a CB-k a másik oldalon. Tehát így nehéz egy az egyben feldobni nekik a labdát, hogy majd megoldja, mert felugrik vagy alapból magasabb. A szezon során sokszor láttam, hogy nem sokkal vétette el Brady a célpontot. A magas, hosszú és jó kezü WR azért is jó, mert vele nem annyira tünik fel ha az irányító bénát dob alkalmanként, mert megmenti a labdát. Kicsit olyan érzésem volt néha, hogy Bradyben megmaradt Moss magassága és súlypontemelkedése és oda dobálgat.

A másik, hogy jó dolog a 2 TE-s felállás, de BB azért szereti keverni a kártyákat és egy magas WR-el megint új játéklehetöség nyílna meg.
2013. 01. 23. 15:17
szenti78
abszolút +1 :)
szerintem is ezért voltak többszöri is szarok a hosszú passzok, nem feltétlenül Tom kezével van a baj.
2013. 01. 23. 15:24
lipi
Azt azért ne felejtsük el, hogy bár a 2TE/2WR/1RB az alapfelállásunk, elég sokszor szoktunk 3WR/1TE/1RB állást is alkalmazni. Na, ide kellene a magas, fizikális elkapó.
Továbbá azt se felejtsük, hogy releváns elkapóból jelenleg csak egynek van szerződése, Lloydnak...
2013. 01. 23. 15:30
topin
én nem ragaszkodom ahhoz, hogy az a jó ahogy én látom. Viszont ilyen fizetések mellett amivel a 2TE rendelkezik nálunk +ha még WW is marad (11 millióért) nem hiszem hogy ne rájuk építenénk..tehát ugyanúgy a snapek jelentős részében a pályán lesznek..

A túldobásokról a véleményem hogy Gronkot is túldobta nem egyszer, nem kétszer...a rásérülésekor is..és legtöbb esetben méterekkel ment a WR elé a labda..ha pedig az van amit mondasz h megmaradt benne Moss effektus..akkor elég nagy baj lenne TB-vel..hogy nem képes több év alatt másik elkapóval játszani..magyarán nem elit QB..ez meg ugye nem igaz..

A két TE felállás, ezzel a 2TE-vel azért elég sok játéklehetőség elé állítja BB-t..
2013. 01. 23. 15:39
nosbiglem
Egyetértek, sőt hozzáteszem, Welker off Amendola on!
2013. 01. 23. 17:15
Raschy
a másik, dolog, hogy a 2 TE-s felállás akkor jó, ha Gronk és Hörni van a pályán, amiből idén nem sokat láttunk sajnos a sérülések miatt
2013. 01. 23. 19:21
crucified
Csak meg kell nézni Flaccot ellenünk. Feldobta a labdát az end-zoneban és az elkapói magasságban verték a secondarynket.

Stafford is gyakorlatilag hail-maryzik a meccsek nagy részében. Nekünk sem árt egy ilyen 190 cm körüli atletikus WR. Szerintem.
2013. 01. 23. 20:00
daelaci
Meg is lehet nézni Stafford idei statisztikáit( 20TD, 17INT), nem túl acélos. Nem vitatom hogy jó dolog a magas elkapó, de a mi játékrendszerünk bőven elvan magas WR nélkül is.
2013. 01. 23. 14:30
huntelaar25
ezért tart itt a pass rushunk basszameg!
2013. 01. 23. 15:23
vidragida
16 meccsből 11en szereztünk min.30 pontot,de nem volt ritka a 40-50 sem,úgy, hogy valamelyik TE mindig sérült volt.maximum egy jó sportpszichológus kell.én nem változtatnék. D oldal, ahogy többen írtátok, CB mindenképp, és pass-rusher. közhely ugyan, de látjuk, hogy a támadók nyerik a meccset,a védelem meg a super bowlt.
2013. 01. 23. 17:01
max350
Sziasztok Pats fanok!

Kicsit lehiggadva a Postások elleni vereség után leírnék pár gondolatot! Szeretném előre leszögezni, hogy ez a véleményem, lehet vele egyet érteni, lehet vele vitatkozni, de megkérnék mindenkit, hogy ne személyeskedjünk!!!
Tehát, én úgy gondolom, hogy amíg nem lesz egy elit D-nk az életben nem nyerünk SB-t! BB-ék elindultak a SB nyerések után egy másik úton, elkezdtek felépíteni egy elit O-t. Na, ez tényleg sikerült! De, amikor elit D ellen játszottunk a PO-ban, vagy a SB-ban mindig megölték a támadó focinkat!
2007. Giants, elit D, megölik a támadó játékunkat, vereség a SB-ban.
2010. TB sérült.
2009. Wild Card kőr, Postások, elit D, megölték a támadó focinkat, vereség.
2010. Konferencia elődöntő, Jets, őket nem nevezném elit D-nek, de sikerült megölniük a támadó focinkat, vereség.
2011. SB, Giants, elit D, megölik a támadó focinkat, vereség.
...és, 2012, nos ezt mindenki tudja, látta a Postások ellen....
És, még valami. Tavaly a Konferencia döntőjébe 3 brutál jó védelem került be, Giants, Ravens, 49ers. Ki nyert? Egy elit védelem!
Idén a Konferencia döntőben 2 brutál védelem, Postások, 49ers...és ők játszák a SB-t (sajnos)!
Lehet itt beszélni Wes Welkerről, WR-ról a drafton, de szerintem a védelmet kell megerősíteni...mint tudjuk a támadók nyerik a meccseket, a védelem a bajnokságot!!!
2013. 01. 23. 17:15
pm11
Olvasva ezt azon gondolkodtam, hogy ha elit D megfogja ez elit O-t és veszít a csapat akkor mitől elit az O, vagy mennyit is ér egy elit O?
Ha annyira jó az O akkor elvileg mennie kellene az elit D ellen is, pont azért 'elit', vagy nem?
2013. 01. 23. 17:19
max350
Én is valami ilyesmire szerettem volna célozni! Nem én mondom, hogy elit O-nk van, ezt nálam "okosabb" szakértők mondják!!!
2013. 01. 23. 17:33
max350
És még valami, ha az Offense 70% vagy fölötti teljesítményt nyújt akkor nyerünk!!!
2013. 01. 23. 18:19
Gordon
már pár napja pedzegetem, hogy ww tag és trade aztán elit D építés.
2013. 01. 23. 17:16
max350
Persze, az 2008. amikor TB sérült volt, bocs!(Pollárdot az anyja sem szereti!!!).
2013. 01. 23. 17:03
max350
Persze, az 2008. amikor TB sérült volt, bocs!(Pollárdot az anyja sem szereti!!!).
2013. 01. 23. 18:16
Gordon
a Jets-nél állítólag szorít a sapi, szerintetek mibe fájna nekünk revis, cromartie, vagy holmes(aki asszem FA lesz) leigazolása (holmes WW helyett?)
2013. 01. 23. 19:25
crucified
2013
Jets Estimated Total: $147,045,333
Current Estimated Total: $104,567,533
Dolphins Estimated Cap Hit: $81,418,447
Current Estimated Cash Spending: $90,580,860
2013. 01. 23. 19:26
crucified
2013
Jets Estimated Total: $147,045,333
Patriots Current Estimated Total: $104,567,533
Dolphins Estimated Cap Hit: $81,418,447
Bills Current Estimated Cash Spending: $90,580,860


sorry...
2013. 01. 23. 19:36
DeMartino
Nem ez a Holmes vagy ki bomlasztotta itt a csapategységet vagy mi volt anno? :D
2013. 01. 23. 19:41
Gordon
BB szereti az ilyen játékosokat...Talib, Al, Moss, Ocho és ha egy sancso dobálgatná neked a labdát te is kifakadnál az öltözőben:-))
2013. 01. 23. 19:42
DeMartino
jogos Gordon én kérek elnézést :D :D
2013. 01. 23. 18:57
DefenseFan
Akkor jöjjön Revis és Reed szép kis sec lenne! :-D
2013. 01. 23. 19:46
Gordon
ööö Talib- DMC- Reed-Revis ejha még pass rush sem kellene:-))))
Reed jönne mert nem marasztalják baltimore ban és BB rajong érte, nem a jövő játékosa és ezért nem kérne csúcsgázsit..Revis jönne mert sok a fizuja és nincs hely a sapesz alatt és azért hozzánk mert sb-t akar nyerni na őt megkellene fizetni, de ha WW megy lenne pénz rá..
2013. 01. 23. 20:12
daelaci
Ha Welker megy akkor sem lenne pénzünk Revisre. Revis jövőre 9 milliót fog keresni Jetsben, nekünk pedig összesen 18 milliónk van amivel az összes szerződés nélküli játékost meg kell oldanunk. Ha lenne egy játékosra 9 milliónk akkor Welker maradna, de nincs, így az ilyen játékosok érkezése fel sem merül. Ugyanez igaz Cromartie-ra és Holmes-ra is, mindketten 10 milla fölött keresnének a következő szezonban.
2013. 01. 23. 20:50
Gordon
hé, nem mindenkit kértem csak 1 valakit és ha engem kérdezne valaki akkor inkább egy elit közeli cb-t hoznék és WW pótlását a draft-ról oldanám meg.
2013. 01. 23. 22:06
daelaci
Szinte semmi esély arra hogy elit közeli cb-t szerezzünk a mostani lehetőségeink mellett. A következő szezonra 44 játékosnak van szerződése kb. 100 millió értékben, a 2014-es szezonra pedig 30 játékosnak több mint 102 millió értékben. Welker és bármely más elit játékos hosszútávú szerződtetésének legnagyobb akadálya leginkább nem is a következő hanem az azutáni szezon. Álmodozni lehet, de sajnos a mozgástér nagyon kicsi, így marad a draft és a kukázás, komoly igazolásra csak akkor van esély ha az illető játékos nagyon alacsony összegért hajlandó hozzánk szerződni, de erre nagyon kicsi az esély.
2013. 01. 24. 10:54
pm11
két jó CB-vel (ahogy fentebb is említették) nagy lenne az esély a győzelemre. Lehet tényleg olyat kellene keresni aki nem annyira fiatal, és nem csak a pénz hajtja, hanem esetleg az SB is...
2013. 01. 23. 19:38
DeMartino
Elég érdekes lesz a salary cap.-et nézve máris látjuk kinek mennyi lehetősége van mozogni kiket tudnak esetleg igazolni,bááár erre kifejezetten jó példa a Philadephila csapata hiába vásárolsz össze minden jó játékost ha ilyen szarul játszanak :D
Aki könnyíteni akar a sapiba az tuti megszabadul majd egy két játékostól :)
http://nfltraderumors.co/nfl-team-cap-space-6/
2013. 01. 23. 19:58
DeMartino
uhhh milyen trade jutott eszembe :D :D
mivel egyikőtök írta,hogy mit adtunk Cassel mellé a KC.-nak most nekem is eszembe jutott valami :D :D

Wes+Mallett -----> Browns 1 körös pick :D :D a fizetési sapkájuk alatt rengeteg hely simán adnának wes.nek egy hosszabb szerződést amúgy sincsen egy épkézláb elkapójuk remek futójuk van Richardson személyében,még fiatal vele és Wessel valamint Mallett.-el lehetne aztán csinálni egy két szép játékot
2013. 01. 23. 21:01
zo72
most ugye van kb: 18 M a sapka alatt.
Draft:
1 kör: ~ 1,5 M
2 kör: ~ 0,8 M
3 kör: ~ 0,6 M
7 kör: ~ 0,42 M + 0,42 M
+ kb: 5 db UDFA: ~ 0,405
ez így szumma: ~ 5 M.

Amennyiben BB nem ugrál extrém módon 5-6 M kerül csak a draft, tehát FA-ra marad ~12M, hát ebbe WW nem fér bele.
2013. 01. 23. 22:10
christian22
lehet h hülyeséget írok de ez a véleményem, hogy welkert el lehet engedni és hernandezböl lehet csinálni slot elkapot úgy is univerzális ember simán meg tanulja azokat az útvonalakat és lehetne draftolni még egy gronk képességű TE-t:DD
2013. 01. 23. 22:49
daelaci
Ki is ugranék az ablakon ha TE-t draftolnánk. :)
Hernandeznek, Gronknak és Fellsnek is van szerződése a következő szezonra és szinte biztosan maradni fog Ballard is. A TE az a poszt ahol talán a legerősebbek vagyunk az egész ligában, oda draftolni ordas hiba lenne.
2013. 01. 23. 23:24
Na most csak a poén kedvéért:
Welker - Edelman kuka, Slater csak ST. Draftolunk egy blokkoló, meg egy elkapő TE-t és máris itt az új csodafegyver. Őket kövesse valaki coverage-ben :)
2013. 01. 24. 08:04
lipi
Fells nem lesz jövőre a rosteren. Idény végére szép lassan kijátszotta magát a csapatból...
Hozzászólás a(z) Kanadából igazolt a Patriots bejegyzéshez