Menetrend
Szavazás

Logan Mankinst elcserélték

2014. 08. 26. 19:40
Szerző: DoM
Kategória: Hírek
LG Logan Mankinst elcserélte a New England Patriots a Tampa Bay Bucshoz 4. körös draftjogért és TE Tim Wrightért cserébe. Mankins már nem volt ott a mai edzés résztvevői között. Wright nem draftolt újonc volt 2013-ban. Nyolc meccsen volt kezdő, mind a tizenhaton játszott. 54 elkapás, 571 yard, 5 TD szerepelt a neve mellett. Aaron Hernandez méretű, elkapó tight end.



Logan Mankins szerződése a fizetési sapka szempontjából 2014-2016

zárójelben a Pats fizetési sapkájában bennragadt összeg
2014 10.5 millió (4.25 millió)
2015 11 millió (4 millió)
2016 7 millió

Fizetési sapka adatok a patscap.com oldal szerkesztőjétől származnak.

Paul Perillo írja, hogy fizetéscsökkentésnek (szerződés átalakításának) az elutasítása állhat a csere hátterében.

Hozzászólások

2014. 08. 26. 19:40
Zandal
2014. 08. 26. 19:41
vvvpi
Na ez tényleg meglepett.
2014. 08. 26. 19:42
vvvpi
Nem mintha Mankins a kedvencem lett volna, de azt hittem BB-nek igen.
2014. 08. 26. 19:43
cspeti98
Wright-ról mit lehet tudni?
2014. 08. 26. 19:43
Már bővítettem a cikket: Wright nem draftolt újonc volt 2013-ban. Nyolc meccsen volt kezdő, mind a tizenhaton játszott. 54 elkapás, 571 yard, 5 TD szerepelt a neve mellett. Aaron Hernandez méretű, elkapó tight end.

http://www.nfl.com/player/timothywright/2541768/profile
2014. 08. 26. 19:44
Tavaly újoncként kapott el 500+ yardot és 5 TD-t. Hernandez szerű TE.

Jah... és Rutgers-re járt :D
2014. 08. 26. 19:45
nszgergo
jah igy már érthető :)
2014. 08. 26. 19:45
cspeti98
A Rutgerst kitalálhattam volna :)
2014. 08. 26. 19:44
cspeti98
Mire megkérdeztem be lett írva a cikkbe :) Ez eléggé meglepett, bár nem feltétlenül rossz, Mankins nagyon hullámzó és A legfontosabb meccseken gyengén játszott.
2014. 08. 26. 19:46
Bármennyire is pocsék volt néha, most hogyan néz ki a támadófal, amikor a center és jobb guard posztot sem sikerült rendezni egész nyáron és előidényben?

Nehéz az értéket látni. Plusz, hogy Mankins volt a legjobb futásblokkoló falember.
2014. 08. 26. 19:45
@MoveTheSticks
Tim Wright was impressive when I attended Bucs practice. He can really stretch the field. Mankins will be a HUGE upgrade for Bucs interior.
2014. 08. 26. 19:44
nszgergo
pénz áll a házhoz?
2014. 08. 26. 19:53
nszgergo
hát nem, ez szomorú...
2014. 08. 26. 19:44
DeMartino
muha ha ha anno ezt mondtam,de ki emlékszik arra már talán Paul43 mág igen :d
2014. 08. 26. 19:45
lipi
Ideje volt. Amúgy is olyan jól álltunk a támadófallal. Ja, nem!
Ez most mi a fasz?
A Tim Wright nevű ürge ő? http://www.nfl.com/player/timothywright/2541768/profile
Ennyi erővel egy zsák szotyit is kérhettünk volna mellé :s.
Miért kell minden évben legalább egy ordas baromságot csinálnunk, amiért az egyszeri szurkoló üvöltve veri a fejét a falba :S.
Anyway. Ha valaki tud értelmes magyarázatot adni erre a valami, ne habozzon, ossza meg, plz!
Köszi
2014. 08. 26. 19:52
TenkRew
Azt megmagyaráznád, hogy szerinted Wright mért egy szar játékos? Gronk mellett plus TB fog neki dobálni. A TE poszt ugyan olyan gyenge mint az OL. Nyilván nem lenne, de Gronk lutri. Mankins szerintem 2010-ben volt legutóbb jó, akkor is fél szezont játszott... Ahogy pedig már előttem is írták, nagy meccsen mindig betlizett(az egész fallal együtt). Rengeteg pénzt foglalt a sapkában. Azért jövőre valahogy meg kellene tartanunk DMC, Ridley(?) Vereen, Revis(?). Nem kis összegek. Amúgy meg lesz még más csapatnál is érdekes cut. Szerintem fogunk találni valaki mást. Én örülök(nék) neki.
2014. 08. 26. 19:59
lipi
Jelenleg a támadóoldalon két nagy kérdőjel van. a TE és az Ofal.
Az nem megoldás egyik problémára sem, hogy az instabil belső Ofal, legnagyobb rutinját képviselő, bizonyítottan legjobb emberét odaadjuk egy marék szotyiért és egy használt turbo rágóért...
Átfordítva. Nem nyertünk annyit TE oldalon, amennyit buktunk Oline oldalon.
Mankins volt a fal legjobb futásblokkoló embere.
Wright, elmondások alapján, tökéletesen alkalmatlan blokkolásra, gyakorlatilag egy WR...
Nem hívnám minőségi cserének :S
2014. 08. 26. 20:06
TenkRew
Értem az aggodalmadat, ha egy csúcsformában lévő Mankinst cseréltünk volna el én is így reagálnék, de engem az utóbbi évek produkciója miatt nem vágom magam földhöz ha ez megtörténik. Nem azt mondom, hogy Wright egy Hernandez klón lesz,(eléggé hasonlítanak) de szerintem nagyon hasznos lehet. Nem mellesleg igen fiatal. Mankins már pályafutása végén áll nagy fizuval. Lehet mi is tradelünk egy guardot, talán BB várja, hogy kiket cutolnak, nem tudom. De abban biztos vagyok, hogy van ez ügyben terv. Egyáltalán nem aggódok ez ügyben(ez nálam elég ritka).
2014. 08. 26. 19:46
DeMartino
szerintem kapni kéne érte legalább egy második köröst,mert az értéket mi adtuk ez a wright csóka nem annyira értékes nocsak pick állt a házhoz :P :D
2014. 08. 26. 19:46
piszkosfred
Mankins azért egy pro bowler szint, szóval valami ütős cetli kell még emellé a Wright gyerkőc mellé.
Nem tudom mit gondoljak. Ha a fizetése miatt volt a trade akkor remélem, hogy valami nagyágyúnak csináljuk a helyet.
Mi lesz a falunkkal?
2014. 08. 26. 19:49
lipi
sok pénzt nem kaszálunk vele. 8,5m dead space keletkezik utána és kicsivel több, mint 2m a 'nyereség'.
Ebből nem fogunk nyaralni menni
2014. 08. 26. 21:39
infidelitas
Az a 2 millió nyereség inkább 6 millió nyereség
2014. 08. 26. 19:46
nosbiglem
Én örülök a hírnek, Wright nem egy nagyon béna játékos! Kell, hogy legyen benne ráció.
2014. 08. 26. 19:48
zoli0321
Pláne ha Tom dobál neki:-))
2014. 08. 26. 19:47
ArsnL
HOGY MI VAN?!?!?!

az eddig sem túl acélos fal, még jobban gyengült... WTF?
2014. 08. 26. 19:47
vvvpi
8,250,000 dead money
2014. 08. 26. 19:50
Gordon
2 M marad ez a dead már juni 1 utáni tehát mehet jövőre
2014. 08. 26. 19:48
Solder-Kline-Wendell-Connelly-Vollmer kezdő támadófal? Ne mókázzunk már.
2014. 08. 26. 19:49
zoli0321
Hát tényleg nem a legacélosabb!
2014. 08. 26. 19:50
Kérdés, hogy Cannont végre beteszik-e guardnak?
2014. 08. 26. 19:52
lipi
hát, röhögni még nem tudok :S. Pláne, hogy Vollmer se százas még...
Ok, hogy tavaly a legnagyobb gond a fal belsejével volt, de nem Mankins volt a ludas.
2014. 08. 26. 19:54
zoli0321
Én is sajnálom, de kell egy jó iparos TE.
2014. 08. 26. 19:50
11 miska cap hitje van jövőre és nem az a fajta aki lejebb adna jófejségből
és túl van már a zenitjén, most még lehetett érte jó értéket kapni (kiváncsi vagyok milyen draft pick lesz)
Kicsit Seymour-os trade ez
2014. 08. 26. 19:52
Ha egy ilyet lépsz, akkor legalább a láthatáron kellene valaki, akivel lehet pótolni? Csak úgy beillesztik oda Cannont, akit a draftja óta egyszerűen nem tudtak RG-be beilleszteni?

Kíváncsi vagyok mi a terv. A futójáték biztos nagyon megszenvedi. A passzjáték közvetlenül valószínűleg kevésbé.

Bár ha abból indulunk ki, hogy Seymour távozására azóta sem sikerült megoldást találni, nem gondolnám, hogy van valami mély terv az egész mögött.
2014. 08. 26. 19:55
Nekem azért fura ez, mert azt láttam, vagy gondoltam, hogy a futójátékra egyre nagyobb hangsúlyt fektetünk. Persze lehet ez csak a tavalyi ínséges elkapó év miatt volt.
Végülis mondhatjuk azt is, hogy tavaly Mankins 11 sack-et engedett és vissza akarunk térni a sok passzhoz.

Futójátékunkban nagy lesz a visszaesés szerintem is
2014. 08. 26. 19:57
DeMartino
akkor mehet a ridley Trade is lesznek olyanok akik csak mutatóban vannak futók :d,áttárünk a passz orientált játékhoz Brady megint dob vagy 50 TD.-t jó néha lesz futójáték legyen neve a gyereknek címszóval :)
2014. 08. 26. 19:53
lipi
Be is dobtad azt a mondatot, amitől rögtön jobb kedvem lett :).
Big Sey utódját is cask 6 évig kerestük
2014. 08. 26. 19:51
Muhaha és jön Incognito hozzánk!!
.
.
.
csak viccelek ;)
2014. 08. 26. 19:56
cspeti98
Mindjárt bejelentik, hogy aláírt hozzánk :D
2014. 08. 26. 19:56
boarder20
Itt már tényként közlik szal igaz lehet :)http://en.wikipedia.org/wiki/Tim_Wright_(American_football)
2014. 08. 26. 19:58
A wikipdiát bárki szerkesztheti, szóval ez lenne az utolsó hiteles forrás, de a csere tényét most már valóban nem kell megkérdőjelezni, de a kérdőjel levételével megvárjuk a hivatalos bejelentést. Mégis elég nagy horderejű hír ahhoz, hogy a twitterre alapozzuk.
2014. 08. 26. 19:59
Belichick közel 20 percet késett a mai sajtótájékoztatóról. Valószínűleg akkor kerültek fel a pontok az i-re.
2014. 08. 26. 20:02
Gordon
a roto szerint Solder-Connolly-Wendell-Cannon-Vollmer
2014. 08. 26. 20:06
Ebbe az egyenletben a legnagyobb buktató, hogy Wendell pocsék volt tavaly, idén az előidényben alig szerepelt az első csapattal. Connolly jó volt LG-ben már egyszer, amikor Mankins holdoutolt. Cannon meg ugye jól játszott mindig Vollmer helyén, de guardnak sose tették be.
2014. 08. 26. 20:04
danmajerle
4. kört kaptunk
2014. 08. 26. 20:06
lipi
most lett hivatalos!
Ez az év, sőt az évtized legjobb üzlete...
2014. 08. 26. 20:06
Zarathorn
Nfl.com már hozza hírként
4-dik kör? Joke:-S
2014. 08. 26. 20:07
DeMartino
baszki ez Mankinsra nézve is égő,nah mindegy ez szar csere volt így egy pro bowl guardért ennyit kapni,egy neve senki TE meg egy 4 körös szar áááá... no comment...
2014. 08. 26. 20:08
TenkRew
Az a gondom, hogy Mankinsnak is már csak neve van... Nincs mellette olyan nagy teljesítmény.
2014. 08. 26. 20:11
DeMartino
így akkor Ridley.-t odaadjuk mi fizetünk 10 millát meg adunk egy első körös draftjogot és kapunk érte két hetedik köröset :D,nos attól függetlenül,hogy egyes szerint nem nagy név,de szerintem igenis van még az öregben üzemanyag.és többet is adhatott volna ez a szerencsétlen kalózbanda,szó szerint megcsáklyáztak minket a kalózok ,és kifosztottak :D
2014. 08. 26. 20:14
TenkRew
Én nem azt mondom, hogy Mankis nem nagy név. igen is az. De sajnos már csak egy átlag. A nevéből él. De ez csak az én véleményem. Szerintem mi húztuk le a kalózokat, Wright jó játékos, kellett, örülök neki, Mankins utóbbi évei miatt 4. kört sem ért, csak ugye a név. De ez megint csak a személyes véleményem. Lesz alternatíva, ebben biztos vagyok.
2014. 08. 26. 20:16
DeMartino
most puffogok menstruálok egy sort :d,mert kiakadtam a 4 körös jelentéktelen picken :d,de természetesen azért vannak ottan a okosok,hogy ők jobban tudhassák mi a szitu :).megvan persze remélem nem lövünk mellé
2014. 08. 26. 20:18
TenkRew
Szerintem nem ért még 4. sem Wright mellett. Én továbbra is jó üzletnek tartom(persze ha lesz MINŐSÉGI pótlás).
2014. 08. 26. 20:20
DeMartino
Tankos szerintem egy 3.köröst is megért volna
2014. 08. 26. 20:23
TenkRew
Szerintem akkor sem ha nincs mellette Wright. Mondjuk kicsit elfogult is vagyok ez ügybe de így látom. Írtam feljebb, hogy felesleges az összehasonlítás, de jobb szezont futott mint Hörni első évében. Gronk mellett kiváló lehet.
2014. 08. 26. 20:12
Mankinstől megszabadulni önmagában jó hír, mert nem köti le óriási szerződésével a csapat erőforrásait, de valami komolyabb OL depth nem ártott volna. Jelenleg Halapio, Stork és Devey a tartaléksor.
2014. 08. 26. 20:12
frazer0819
2014. 08. 26. 20:12
nosbiglem
Andre Johnsonnal riogatnak...
2014. 08. 26. 20:16
Zarathorn
Mi a tökömnek? Vagy Dobson cut
2014. 08. 26. 20:17
nosbiglem
Ez csak szóbeszéd, semmi több.
2014. 08. 26. 20:40
ArsnL
ő milyen RG poszton? ;)
2014. 08. 26. 20:57
zozi
2014. 08. 26. 21:24
MemphisM
2014. 08. 26. 20:13
Marein
Valahol olvastam egy ötletként, hogy mi lenne ha a frisco-ból hoznánk Boone-t cserével. Azzal mennyivel járna jobban a csapat?
2014. 08. 26. 20:16
TenkRew
Túl nagy fizut akar.
2014. 08. 26. 20:15
Zarathorn
OL line depth és DT depth = BAZI NAGY NULLA

2014. 08. 26. 20:15
nosbiglem
Bármennyire is volt jó játékos Mankins, igazából sose szerettem. Folyton csak a forrófejűségével hívta fel a figyelemet magára, amit sztem BB se díjazott már elmúlt évben.
2014. 08. 26. 20:16
TenkRew
+1
2014. 08. 26. 20:26
Stephan
abszolút +1, számomra ez egy örömhír
2014. 08. 26. 20:16
cspeti98
Mi lenne ha leigazolnánk Incognitot és Boone-t elhoznánk a 49ers-ből? Akkor azért jobban nézne ki az Oline.
2014. 08. 26. 20:17
TenkRew
És ha már ott vagyunk, hozzuk el Martint is. :)
2014. 08. 26. 20:23
lipi
Incognito nem Pats fit. Nagyon nem.
A hernandez ügy óta különösen figyelni kell az csapat imázsára. Ebbe egy rasszizmus miatt elküldött ember nem fér bele...
2014. 08. 26. 20:18
Vicente
En azt gondolom, hogy izguljanak a Bucs szurkolok amiert ismet egy olyan "nagy" nevbe fektetnek sok penzt akinek lealdozoban van a karrierje.
Meglatjatok jo lesz az :P
2014. 08. 26. 20:20
Fizetési sapka információkkal frissítettem a cikket.
2014. 08. 26. 20:29
loop80
Amikor megláttam a hírt a facebook-on, akkorát üvöltöttem, hogy szegény csajom majdnem szívrohamot kapott...

Biztos vagyok benne, hogy elsősorban a magas fizu miatt lett elcserélve (gondolván a jövőre lejáró szerződések meghosszabbítására), és csak másodsorban a TE-poszt megerősítése miatt... Mit is mondhatnék, így hirtelen? Igaz ugyan, hogy az elmúlt 2-3 évben sokszor játszott gyengén (a fizujához képest főleg!), de igazi vezér volt a pályán, plusz amikor jól ment neki, akkor négysávos utakat blokkolt a futók előtt. Sokszor szidtam én is, amikor betlizett, nem is tagadom, de nagyon fog hiányozni a csapatból. Az O-fal jelenlegi állapotát nézve meg aztán duplán, triplán...

The show must go on... :(
2014. 08. 26. 20:52
Bruschi85
2014. 08. 26. 20:29
vanília_villám
Ilyenkor az egész dead money-t idén írja le a csapat(8,25 millió) vagy idén csak 4,25-öt?
2014. 08. 26. 21:25
tomi-tomi
Csak az ideit kell (és lehet) most leírni. Az összes többi garantáltat (ami Mankins esetében csak a jövő évi) a következő évben kell leírni.
Mivel az idei "megtakarítást" át lehet vinni jövő évre, a cserével 13 millió $ új helyet teremtettek a sapka alatt 2015-re.
2014. 08. 26. 20:30
topin
Én örülök annak h túladtunk rajta, DoM megfogalmazta már, hogy mi a problémás rész ebben..a depth minősége, "hiánya"..

TenkRew mellett én is díjazom Wright érkezését..kedvelem a fickót..Gronk egyetlen szezont sem játszott még végig, ezt se feledjük..

az OL-nal kapcsolatban, meg csak lesz valami terv, vagy látnak a többiekben valamit, amit mi nem..legalábbis nagyon bízom ebben..
2014. 08. 26. 20:33

nem olyan rossz deal ez szvsz...Tim Wright újoncként egy sz.r Bucs Off-ben szerzett 50+ elkapást 500+ yardért. Az biztos, hogy BB-ék nem érezték megnyugtatónak a helyzetet TE fronton, mint ahogy itt is sokan. Wright azért "noname" mert rookie volt, s nem egy veretes Offenseben tolta. Fantasyben tavaly én is gondolkodtam rajta, hogy felszedjem nr2 TE-nek, de elvitték előlem. :) A fő kérdés az az, hogy hozunk-e vkit az O-lineba, mert főleg Scar távoztával vannak kérdőjelek...de hát marad a Patsesek végső "imája": In Bill we trust! :)
2014. 08. 26. 20:40
jaigen...."Finances are certainly a factor too. Breer points out that Mankins' 2014 cap number is just over $10 million more than Wright's $498,333 cap number."

azért ez bármelyik csapatnál számít..:)))
2014. 08. 26. 20:39
bence.szel
Nem tudom, hogyan reagáljak erre a trade-re, az idő választ fog adni. Annyiban azért biztos vagyok, hogy Mankins bácsi meg volt keresve egy jelentősebb átstruktúrálással az offseasonben, nyilván nem bólintott rá és BB-ék úgy látták, hogy még most tudnak értéket kapni érte. Wright szerintem meg csak egy ajándék még a 4. körös pickre. Itt a lényeg a pick és a cap könnyebbség szerintem.
2014. 08. 26. 20:41
TenkRew
Szerintem nézd meg Wright számait.
2014. 08. 26. 21:30
bence.szel
Wright számai biztatóak, de nem ő miatta tradeelt a Patriots ebben teljesen biztos vagyok én is és kb. az összes szakértő kint Amerikában is. A cap relief és a 4. körös pick volt a fő pont. Bízom Wright-ban, szükség volt hasonló típusú játékosra, csak remélem meg tudjuk oldani a fal belső részét. Wright-hoz még annyit, csak hogy azért ne bízzuk el magunkat egyből vele kapcsolatban, az idei offseasonben a 3. számú TE volt a Bucs training campjében.
2014. 08. 26. 21:42
TenkRew
Tudom, nem is állítottam, hogy Wright miatt volt a trade. Ha szemét akarnék lenne most mondhatnám, hogy a kellemest a hasznossal. Mondjuk ez nyilván túlzás. Egyetértek, hogy felesleges elbízni magunk vele kapcsolatban, de szerintem biztató. Valamiért nem érzek kétséget afelől, hogy érkezni fog a fal belsejébe minőség. Messzemenő következtetéseket nem vonnék le abból, hogy 3. számú TE volt. Csinált már pár hülyeséget a Bucs. Ez cap hit szempontból kiváló lépés. Én mindenképp bizakodó vagyok.
2014. 08. 26. 20:45
DeMartino
Mindenki mondja itt,hogy mekkora áldás,hogy lelépett a pszihopata szakállas sherktermetű Guard,aztán majd a sok fiatal bénáskodása végett visszarinyáljátok majd nekem fog hiányozni,szerintem voltak az OFalba nála szerencsétlenebbek is....
2014. 08. 26. 20:48
TenkRew
Szerintem többen vannak azok, akik szerint kár, hogy elment(mind1 milyen szempontból).:D Inkább nézek egy fiatalt, hogy bénázik. Nekem sokkal fájdalmasabb egy olyan embert látni ahogy bénázik, aki liga elit guard volt. Szép volt, jó volt, elég volt. Sosem lesz a régi.
2014. 08. 26. 20:51
DeMartino
nah jó lehiggadok most már :D,kezd kipárologni az ideg :d,amúgy lehet megkérdezték az új Oline edzőt is,van e rá szüksége vagy sem,sok a fiatal tény,de vajon kiben van elég potenciál?
2014. 08. 26. 20:54
TenkRew
:)
Klinet és Cannont mondanám a jelenlegi keretből. Igazából tökéletes backupok. Nem feltétlen kezdő kaliber. Tavaly is volt baj a fallal, biztos vagyok benne, hogy nem úgy akarják orvosolni, hogy elcserélik Mankinst. Lesz alternatíva és szerintem házon kívül.
2014. 08. 26. 20:54
topin
sztem ez win-win szitu..nekünk nem hiányzik a fizetése, van egy extra pick érte + egy remek elkapó TE, ami nekünk elég fontos kellék (még akkor is, ha egyetértek DoM-mal abban, hogy a széles WR állomány miatt jelentősen csökken a TE poszt depthjének kérdése) a Tampa meg az OL miatt hatalmas gondban volt, kb minden más poszton (QB-t kivéve, kész is vannak) TE meg az újonc Safarian Jenkins lehet így, Myers mellett..
2014. 08. 26. 20:55
_bb
Leginkább ebből
Solder-Devey-Conolly-Cannon-Vollmer
sort tudnám elképzelni, vagy esetleg Kline vmelyik G poszton, de kétségtelenül fércelt sornak tűnik, több kicsit pozíción kívüli játékossal, összeszokottság nélkül.

Az meg igaz, hogy Mankins drága volt és az utóbbi pár évben nem hozta a szintjét, most még lehetett érte kapni valamit, és jut pénz McC és esetleg Chandler Jones (korai) szerződésére. Veszít viszont egy halom keménységet és tapasztalatot a csapat. Egyértelműen látszik a korszakváltás Scar távozásával.
2014. 08. 26. 20:58
Bruschi85
Mankins egy Pro Bowler, All-Pro G, az O# fal egyik legjobbja, drága is, jövőre is azt lett volna, viszont tudjuk mire képes, ha pályán van, elég csak a futásblokkolását megnézni, ehhez képest kevés az érte kapott 4. kör és az ismeretlen Wright, aki vagy beválik vagy nem, egy harmatgyenge Bucs O#-ből érkezve,nem hiszem, hogy ő fogja megváltani az eddigi TE posztot, remélhetőleg G-Force egészséges marad végig.
Viszont kíváncsi leszek, hogy a futójátékunk, miképp fog muzsikálni, mert azért inkább run-heavy, mint pass-heavy O# kell Brady miatt, de olvasva, hogy mi lehet Ridley sorsa is (nagy hiba lenne elküldeni), vannak bőven kérdőjelek.
Miközben Connolly meg Wendell még mindig a csapatnál vannak és az ő korábbi teljesítményük is hagyott némi kívánnivalót nem is keveset.
Remélhetőleg érkezni fog minőségi OL az O# falba és Wright is bizonyít, mindenesetre ez a trade a nem tetszetős kategória nálam, de BB-ben továbbra is bízom, ahogy eddig is.
2014. 08. 26. 21:22
BaP
Azért ez könnyen lehet egy Welker szerű steal, Wright 570 yrd 5 Td úgy, hogy Freeman ( a ligában van még?) és Glennon hajigált neki....
Nem utolsó sorban egy move TE tavaly akkor is hiányzott, mikor Gronk pályán volt.... BB tudja mit csinál.

Ettől még Mankinks nagyon fog hiányozni, és a fallal lesz bajunk bőven, akkor is, ha hozunk valakit.
Mert hozunk szerintem, nem Kline,Devey vagy Halapio oldja meg...

Viszont szerintem egyre jobb az esély, hogy jó teljesítmény esetén Revis maradni tud jövőre, vagy idén be fog ugrani valamilyen playmaker ... Én SS/LB/DE/DT/G bármelyikének örülnék.

Szerintem Ridley nem lesz cut, de el fogjuk cserélni, mert nagyon gyakran elejti a disznóbőrt, az ügyvédi iroda lehet, már holnap visszatérhet, ha kivágják cinciben.

Szerintem rövidesen minden értelmet nyer... In Bill we trust!:)
2014. 08. 26. 23:34
Bruschi85
Freeman FA, de attól még stat alapján is gyenge a Bucs D#.
G-Force 592 yardot és 4 Td-t kapott szóval, viszont futásblokkolásban hiányozni fog és több poszton is használható volt emlékezhetünk mikor T posztra ugrott be.
Ráadásul 9 évet játszott Pats mezben kapitányként.
Revis még semmit bizonyított Pats mezben így majd ha mutat valamit lehet beszélni a folytatásról. De ő sem az alacsony fizetésigényű. DMC-nek kell a szerződéshosszabbítás elsősorban nálam.
BJGE-t már a Bengals depth-en is kiszorítja Hill, lelassult, öregszik nem hiszem, hogy jelenleg jobb lenne, mint Ridley.
Az utolsó sorral egyetértek, még ha nem is tetszenek a lépések minden esetben. :)

2014. 08. 26. 23:50
Lucius
2014. 08. 26. 21:46
Burkus
Nem értem... Az O-fal a legnagyobb problémánk, ráadásul Brady tavaly rekordszámú sacket szenvedett el. Én ezt csak úgy tudom megérteni, ha jön Boone a Friscotól és neki csinálják a helyet.

A másik lehetőség, hogy ez egy tavaszi üzlet befejezése: ők átengedték Revist, mi átengedjük Mankinst.
2014. 08. 26. 21:54
Increay
A Bucsnál szinte mindenki örül Mankins-nek... legalábbis a Facebook-on. Remélem Wright beválik :DD In Bill we trust!! :))
2014. 08. 26. 22:03
hopi46
A Pats honlapján még nincs ott a trade.
2014. 08. 26. 22:05
hopi46
2014. 08. 26. 22:07
ArsnL
passzblockolsban már messze volt a jótól, ha jól rémlik, csak az a baj h senki nincs mögötte

értem a pénzügyi okait, de nem örülök hogy TB épségén spórolunk :( :(
2014. 08. 26. 22:11
Paul Perillo (patriots.com) írja, hogy ez a csere Seymour helyett inkább hasonlít Lawyer Milloy elküldéséhez - egyik játékos sem egyezett bele a fizetéscsökkentésbe.
2014. 08. 26. 22:27
Burkus
Eddig azt hittem, hogy Revis egy évre történő megszerzésével win now üzemmódba próbálunk kapcsolni, mondván Bradyben benne még van egy jó év. Most már végképp nem értem, hogy mi a cél, ahogy azt a boston.com-on fejtegetik: BB elengedte a legjobb - ha nem az egyetlen igazi - falemberét, miközben az a célja, hogy megvédje idősödő franchise QB-jét. Az a magyarázat, hogy ezzel a fiúval akarjuk pótolni Gronk helyét, aki valószínűleg lassabban halad a rehabbal, mint várták, nekem kevés.

Ha nem lesz valami nagy dobás, akkor sztem jó esély van arra, hogy Brady le is sérüljön a szezon közben. Egyenlőre elment a kedvem az egésztől...
2014. 08. 26. 22:30
bence.szel
Ha vele próbálnánk pótolni Gronkot, akkor tényleg nagyon nagy baj van! :) Wright abszolút Hörni klón, a blokkolás enyhén szólva sem az erőssége, szal nem Gronkkal kapcsolatos.
2014. 08. 26. 22:32
Wright inkább tiszta elkapó, mint tight end. A Gronk által betöltött szerephez nincs sok köze. Ráadásul azt most már az elkapósorral is lehetett kompenzálni.
2014. 08. 26. 22:42
BaP
Tudom, durva, de Brady nem ezzel, hanem a 2. körös Garoppolo draftal lett beárazva..
Ettől függetlenül szerintem Brady védelmét még meg tudjuk majd oldani, viszont a futóink igencsak szarban lesznek, nem lesz egyszerű nekik folyosót találni.
Már ha ez marad az O-line vasárnapra...
2014. 08. 26. 22:43
topin
Mankinsen is jött 11 sack, szóval nem értem Brady védelme miben lenne más, ha máson jön a 11 sack? Pláne a fizetése 20-ad részéért..

Futásblokkolásnál fog hiányozni, ahogy ezt már kifejtették itt többen is..pass protectionben nem volt elit..paycutba nem akart belemenni, nekünk meg nem ért meg ennyit..

nem olyan nagy dolog ezt megérteni:)

Wright meg a nem létező TE játékra lehet orvosság, pláne ha nincs/nem lesz Gronk..nem Gronk feladatait fogja átvenni, hiszen teljesen más alkatra is, és mások az erényei is..

Brady védelme abból a szempontból nem gyengült h Kline, vagy Mankins védi..más kérdés hogy Kline tud-e futásban segíteni, annyit mint Mankins..Illetve hogy Logan pénzéből kikre futja jövőre, kicsit/sokkal gyengébb run block kárára..

BB nem fog win now módba kapcsolni, mert azzal lenullázná a franchise jövőjét egy időre..márpedig ha valamiben biztosak lehetünk, az éppen az, hogy a folyamatosság előbbre való neki mint egy SB win, majd utána középszerűségben vagy alatta toporgás..éppen ezért zseniális, mert a hibák ellenére is, folyamatosan SB esélyes a csapat évek/másfél évtized óta..
2014. 08. 26. 22:46
Na ez egy masszív meglepetés. Hazaérek az amfoci edzésről, erre a Mankins trade fogad.

Igen DeMartino, mi már pár éve beszélgetünk erről. Én személy szerint nem bánom a tényt, hogy elment, mert szerintem is többet kapott, mint amilyen jó játékos volt, ám az a 4. kör kissé halovány. Nekem ebből az jön ke, hogy a csapat nagyon szabadulni akart tőle.

Viszont az én kezdőm most így nézne ki:
Solder-Kline-Connolly-Cannon-Vollmer. Tavaly Kline nagyon jól játszott Mankins helyén.

Már várom mik lesznek a további lépések.
2014. 08. 26. 23:09
Gordon
Tavaly Kline a ravens ellen volt kezdő LG, cca. 150yardot futottunk egy elit védőfal ellen.
2014. 08. 26. 23:15
karuly
2014. 08. 26. 23:19
topin
nem néztem utána ennek, de akkor ezek szerint a LG poziban Kline kap lehetőséget és nem fogunk mást hozni..

engem egyáltalán nem zavar ez, sőt továbbra is tartom hogy ez egy jó deal volt mkinek aki érintett, beleértve a játékosokat is, nem csak a csapatokat..
2014. 08. 26. 23:35
stark
Csak tipp. "Szerzünk" minőségi LB-t,SS-t,vagy DE-t. Honnan is?
2014. 08. 27. 00:39
bence.szel
Szerintem amúgy azzal, hogy kb hibrid védelmet használunk és váltogatjuk a 3-4et a 4-3al, valamint rengetek nickel felállás van alapból a mai fociban és nálunk is az volt a túlnyomó már tavaly is, a DE és LB needünk orvosolva van szinte. SS jól jönne valóban :)
2014. 08. 26. 23:47
topin
Abraham tavaly kilincselt pár helyen, aztán a Cards legtöbb sacket elérő játékosa lett 35 évesen..Szóval van/lesz lehetőség majd találni valami veteránt bárhova, aki nagyon jó teljesítményt is nyújthat 1, de akár 2 évig is..
2014. 08. 27. 01:38
cspeti98
Höri leírta a bowl.hu-n a Buccaneers topikba, hogy hogyan zajlott a trade, aki akar egy jót nevetni az olvassa el!
2014. 08. 27. 07:43
Croaker
Tim Wright Highlights:
https://www.youtube.com/watch?v=7rp7UMHBGL0

Ez alapján nem rossz a srác.
2014. 08. 27. 10:34
mammut
Tényleg szép.
Elkapni jól tud, ugyanakkor blokkolni vajon mennyit fog?

Nekem az egész cseréről az jutott eszembe, hogy hátha az új szabályértelmezések miatt még nagyobb hangsúlyt fektetünk a passzjátékra... Ehhez Mankinsre kevésbé van szükségünk, egy ilyen típusú TE-re viszont inkább (persze nyilván fontosabb volt a trade-ben a fizetések közötti különbség, a 4. körös pick, de azért ez is benne lehet). Ugyanakkor persze tudom: futás nélkül megölik a passzjátékot is, mert kiszámítható, mégis lehet, hogy lesz egy ilyen hangsúly eltolódás.
2014. 08. 27. 11:03
ArsnL
Hörni mennyire tudott blokkolni?

ha arra van szükség akkor majd Hó-man és Gronk felmegy a pályára

kiváncsi leszek milyen hamar találja meg Tommal a közös kémiát illetve mennyire hamar tanulja meg a playbookot
2014. 08. 27. 11:04
ArsnL
és még ott van Develin is mint TE-FB hibrid
2014. 08. 27. 11:23
mammut
Értem én, de továbbra is aggódom a futás miatt... Elcseréljük az O-fal legjobb futásblokkolóját, az első és a második számú futónk nem igazán tartja kézben a labdákat (Ridley ugye elejti, Vereen meg inkább elkapja), Bolden nálam a közepes kategória, White ugyan jó lehet rövid yardos szituációknál, de összességében ez nálam kevés. Finch-ben látok potenciált, de neki kell még legalább egy év, mire fejben eljut odáig, hogy nem kell már a hatodik testcselt is megcsinálni, hanem időben le kell feküdni.

Szóval aggódom, de ne legyen igazam!
2014. 08. 27. 11:18
Nem hiszem, hogy tudnia kell blokkolni. Kinn is azt írják, hogy ha Gronk meggyógyul, akkor a régi két TE-s felállást vissza lehet Wrighttal hozni, hameg Gronk nem tud még visszajönni, akkor is megy a 2 TE, amikor Homan tuti blokk és Wright a Hörni féle elkapó TE.
Innen nézve van realitása a dolgoknak, mert egy fiatal, ügyeskezü TE jött, amitöl máris felfrissült a TE poszt és szerintem ennyivel ez a csapatrész ki is van pipálva.
2014. 08. 27. 12:04
csgabor
A videó alapján nagyon jól szakad el, jók az irányváltásai és úgy tűnik jól futja a route-okat is. Pl. 1:25-től úgy kerüli meg a védőt, hogy csuda! :D Ami talán még pozitívum, hogy nem egyszer tudták úgy megtalálni labdával, hogy számomra egyértelműen nem ő lett volna az első szándék, de jól láthatóan szabadra játszotta magát! Ez szerintem a mi tavalyi gyorsan összeomló O-falunk mellett, ahol TB-nek nem ritkán gyorsan szabadulnia kellett a bőrtől, nem hátrány. A lényeg, hogy a falba is találjunk valami ékszert és go Pats! :)
2014. 08. 27. 12:58
Már említette valaki azt az ékszert, úgy hívják, hogy Incognito :D
2014. 08. 28. 13:46
csgabor
Viszont van egy sajnálatos "sötét oldala" is ennek az ékszernek. :/
2014. 08. 27. 10:26
kreci04
OFF

Miami Dolphins-New England Patriots
szeptember 7., vasárnap 20:00, C8(igaz nem élőben, de a semminél ez is jobb)
2014. 08. 27. 20:46
Tomk@
Milyen csatorna ez a c8?
2014. 08. 27. 21:48
nszgergo
a minimax, este 8 tól c8 nak hivják
2014. 08. 27. 11:24
komzoz65
Tényleg nagy tisztelettel és örömmel olvasom a rengeteg szakértői hozzászólást, az idény közeledtével immár naponta.

Ennél a témánál kicsit túl negatív a szakmai stáb értékelése, úgy érzem. És csak a jobb hangulat kedvéért megjegyezném, csapatunk, egyedüliként a jelenlegi mezőnyben, immár sok-sok éve megszakítás nélkül elit csapat. Szerintem ez nagyon nagy dolog.

A tavalyi évben, mióta nézem (2004 óta) a Pats meccseit messze a leggyengébb Patriots volt. Elengedtük, elvesztettük, illetve sérülés miatt hiányzott az előző idény elkapó TD-inak a 90%-át (!) termelő játékosok, a védelem pedig az idény elején elveszítette meghatározó játékosait. Ennek ellenére ismét AFC döntő. Szvsz a szakmai stáb azért mégse annyira rossz. Most gondoljunk bele egy Jets, vagy Bills szurkoló életébe.:-)

off

Ráhangolódásként megnéztem tegnap az elmúlt 5 év szezonnyitót, 2009 - 2.06 a vége előtt ment a Bills 11 ponttal. 0.50-nél már vezettünk...

2010- Gronk (és Hernandez) debütálása a Cincint sétagaloppban mostuk le, lyukas védelmünkkel együtt...

2011 - Miamiban (!) Wrlker 99,5 yardos TD-ja..

2012 - Tenessee Hightower visszahordása, vagy Ridley kirobbanó formája...

2013 - Ismét dráma a Bills ellen, megint fordítunk a legvégén

Mennyi izgalom, emlék és öröm. És ezek még csak a nyitómeccsek voltak! Úgyhogy bízzunk benne ez most se lesz másképpen.
2014. 08. 27. 12:55
vvvpi
Evvel a hozzáállással soem értettem egyet, hogy nézzük meg a többi csapatot egyik sem volt ilyen hosszú ideig elit.

Értem, tudom, de ettől még engedtessék meg, hogy továbbra is elitcsapatot akarjak a pályán látni, igen ilyen elkényeztetett ficsúr vagyok, hogy szídtam Wes-t amikor droppolt és szídtam Tom-ot amikor rossz napja volt. De ettől még nem szeretem kevésbé ezt a csapatot. És ha a PO-ban kikapunk akkor igenis ideges leszek és nem avval nyugtatom magam, hogy a Rams vagy a Cowboys mióta nem nyert PO meccset.

Azt szeretném, hogy minden szezonban SB-t nyerjünk, és azt szeretném, ha a többi csapat szurkolója utáljon minket, mert mindig mi nyerünk ráadásul jó játékkal. Nem szeretném, ha idén nem nyernénk SB-t sőt az se, hogy ha TB visszavonulása után nem jutnánk PO-ba, mert nem szeretnék emlékekből élő szurkoló lennék. Abból van egy pár a családban (nagyapám és Puskás emlékek, apám és Albert emlékek) én azt szeretném, ha a csapatom a világ legjobbja lenne, és egy szerintem rossz döntést nem fogok avval szó nélkül hagyni, hogy egy Bills drukker életére gondolok :)
2014. 08. 27. 13:10
komzoz65
Persze ez csak a minimál program. :-))

.
2014. 08. 27. 13:51
+1 :) szívemböl szóltál
2014. 08. 27. 14:42
Burkus
Sosem értettem ezt a büszkeséget, hogy milyen nagy eredmény, hogy mindig PO-ban van a csapat meg minden. Jobb volt oda bejutni, hogy aztán lealázzon a Jets vagy a Postások? Nem. Az számít, hogy győzöl-e vagy sem. Nagyon tudok örülni egy szép alapszakasz sikernek, élvezem a meccset, de az számít, hogy megnyerted-e SB-t vagy nem. Mannning rekordot rekordra halmozott az előző szezonban, de csak annyi maradt meg, hogy egy lúzer, aki megint elbukta a SB-t. (Megjegyzem, ugyanúgy kettőt mint a mint Bradynk.)
Engem is az érdekel, hogy majd lehessenek emlékeim mint apámnak Albertról, hogy láttam azt a Tom Bradyt játszani, aki 4 SB-t nyert. Just win baby. A többi bullshit.

Ettől még valszeg a csapat üzletpolitikája más és nyilván kifizetődő ez a sok félsiker, nem véletlen, hogy a Cowvboys utáni második legértékesebb francishe ma már a Pats. De nem úgy látom, hogy ez a Mankins trade abba az irányba hat, hogy lássam azt a negyedik gyűrűt idén.
2014. 08. 27. 14:59
ArsnL
és szerinted a vezőség nem ezt akarja? vagy nem értenek hozzá?


pontosan azert hozzak meg ezeket a nehez donteseket, jimmy draft, mankis trade, hogy TB utan is hasonlo eselyunk legyen a SB-ra


ez a platorm meg szerencsere azert van hogy ezeknek a donteseknek pro-kontra erveket allitsunk fel, aztan ugy is az ido valaszt ad arra hogy jol vagy rosszul dontottek a vezetosegben
2014. 08. 27. 15:30
sting
Megjegyzem nem véletlenül van az NFL-ben
- PO résztvevő
- csoport győztes
- konferencia győztes
- SB győztes

A maga nemében mind-mind egy megsüvegelendő eredmény, és minden esetben extra teljesítmény párosul mellé.
Ha nem is egyenlő mértékben, de mindegyikre lehet és kell nagyon büszkének lenni !!!
2014. 08. 27. 15:49
Tzimisce
(Szerencsére) nincs olyan csapat, aki zsinórban 6 SB-t megnyer.
Nálunk mindig csak az aranyérem az elég jó.
Az, hogy a kedvenc csapatunk 2 kivételével minden évben megnyerte a csoportját az elmúlt 13 évben, az szerintem nagy szó, és az a kettő is második hely volt, holtversenyben, egyszer 11-5-el.
Igen, én is szeretném, ha újra SB-t nyernénk, de én attól is boldog vagyok, hogy 10+ meccset nyerünk az alapszakaszban minden évben, és legalább az AFC döntőig eljutunk.
2014. 08. 27. 19:14
komzoz65
Hát persze. Nem nagy szó, hanem óriási. A világ talán legszervezettebb sportjában, ahol szinte minden stábban zseniális és tapasztalt szakemberek sora dolgozik a Díjért, szinte lehetetlen lesz az eddig elért szériánkat megismételni. Kivételes konstelláció ez. A Super Bowl maga (és egy kicsit az egész rájátszás is) pedig egy kicsit olyan, mint a pókerben amikor már csak ketten vannak. Igencsak megnő a szerencse faktor. Nem mindig a jobb nyer. A valós mércének a Sting által felsorolt fokozatok is igenis számítanak. Mert nem 1 győztes van és 31 vesztes, hanem az mind irigyelt győztes aki 17. meccset játszhat.

Ennek ellenére nagyon bírom a maximalistákat is, mert nekik is van igazuk, hiszen mindig mindenki nyerni akar, ez a cél nincs kompromisszum. Ez is tetszik. csak ne legyünk frusztráltak már az első meccs előtt.
2014. 08. 27. 15:04
Levis
Nem tartom magam szakértőnek pedig már 10 éve kísérem figyelemmel imádott csapatomat és az NFL-t. Kettő dolgot megtanultam. Az amerikai foci az kőkemény üzlet. Sajna túl sok pénzt vitt el szeretet Guard-om és max. 1-2 éve lett volna még. Ennyi! A második, hogy Bill Belichick-nek csak egy számít! A győzelem! Ha azt Logan Mankins nélkül tartja esélyesebbnek akkor az úgy is van! Nagyon gyerekek vagyunk hozzá képest ezen a téren. Kicsit bízzunk benne. Köszönöm. Go Pats!

2014. 08. 27. 15:40
timep76
+1

A Panthers elleni meccs elején mutatták a két edzőt és ahogy szokás egy kis infoval felíratozták a képet. Rivera alá kiírták, hogy 4. éve vezetőedző a Panthers-nél + győzelem vereség arány (+ bla-bla).
Belichik esetében ez volt a felirat (magyarul): Bill Belichik - 40 éve az NFL-ben.

Szerintem erről ennyit.

GO PATS
2014. 08. 27. 15:27
dartib83
A belinkelt youtube video alapján nem tűnik rossznak Wright. De ez a best of pillanatait gyűjtötte össze. Hogy objektíven lehessen látni, ahhoz kellene egy másik videó, arról mikor rossz utat futott, droppolt, stb.
Persze remélem jó döntés született és nyerünk vele.
2014. 08. 27. 18:17
Boston
Itt megnézheted a statisztikáit. Arról a kemény egy dropról ami volt neki, nehéz lenne összefoglalót csinálni ;)
2014. 08. 27. 18:17
Boston
2014. 08. 27. 16:24
szamaca
Mankins nem nyert még SB-t. 2005-ben draftoltuk....nem értem miért nem ment bele a csökkentésbe...így szerintem már nem lesz esélye bajnokságot nyerni és gyűrű nélkül vonul majd vissza...
2014. 08. 27. 19:44
hopi46
Vannak olyan játékosok akiknek a pénz fontosabb, mint a gyűrű (és persze ez fordítva is igaz).
2014. 08. 27. 19:27
Most néztem újra Gerappát, meg úgy ahogy van a Panthersellenimeccset. Akármi lesz, Jimmy G. tökös gyerek...:)) Mallett nálam egy polcon volt Cassell-el, pedig láttuk Mattből is mi/ki lett Tom kiesése után..:) de Garoppolo.....wooooow....ez a gyerek, ha egy évet Brady mögött tanul.....Tommy boy újabb gyűrűvel vonul vissza, viszlát, irány a Hall of Fame....:))) THXTHXTHX 1000X...s ez a gyerek....meglátjuk.....de nem rossz választás szvsz...:))
2014. 08. 27. 19:57
BaP
Áhh, a draft idején megmondták sokan, túl kicsi a keze , az meg számít a hidegben :))
2014. 08. 27. 20:30
szeder
Report: Mankins Refused Pay Cut
Before the shocking trade yesterday, Logan Mankins had been asked to take a pay cut but had refused. I don't blame him for refusing as he has been a top level talent for years but this now appears to be another reason why he was traded.
According to Ian Rapoport, the Buccaneers initially rang to inquire about trading for one of the Patriots back up guards. Josh Kline is an intriguing young talent and he could be developed into a very good guard. Apparently the Patriots were showing interest in Tim Wright and the conversation eventually led to Mankins.
2014. 08. 27. 22:09
Burkus
Kelly megegyezett a Cardinals csapatával. Ezek szerint mégsem volt deal, hogy majd visszaigazoljuk.
2014. 08. 28. 10:49
nszgergo
Hozzászólás a(z) Logan Mankinst elcserélték bejegyzéshez