Menetrend
Szavazás

Megvan az ellenfél a főcsoportdöntőben

2016. 01. 18. 01:50
Szerző: Danna
Kategória: Hírek
Mivel a Pittsburgh Steelers kikapott Denverben 23-16-ra, így a Patriots jövő héten Denverbe utazik, hogy a (magyar idő szerint) vasárnap este 21.05-kor kezdődő AFC döntőben megmérkőzzön a Peyton Manning által vezetett Denver Broncosszal.

Tom Brady és Peyton Manning 17. alkalommal csap össze, a tét pedig nem más, mint az 50. Super Bowl-ba jutás.

Hozzászólások

2016. 01. 18. 01:53
Én csak egy játékos miatt félek a Broncostól, az pedig TJ Ward, mivel biztos vagyok benne hogy vagy 5x fog ráugrani Gronk térdére :S
2016. 01. 18. 02:14
iceman
Sajnos ez alap. Kemények és alattomosak lesznek. Más: szerintem irtózatos pass russh kell és Manning-et mindenképpen földre kell vinni keményen már az elején.
2016. 01. 18. 01:55
Huszas71
Tudom minden meccs más, de ma nem volt túl meggyőző a Denver.
2016. 01. 18. 01:57
ráadásul az alapszakasz mérkőzésen nem volt Edelman, Amendola és Collins sem, Hightower pedig a 2. negyedben kidőlt.
verhető ez a csapat, csak oda kell figyelniük a srácoknak
2016. 01. 18. 02:03
Whitealert
Sajnos elképzelhető, hogy Chandler Jones, Collins és Mayo sem lesz elérhető a meccsen. Sőt kinézem azt is Goodelltől, hogy Amendola kap egy 2 meccses eltiltást a playoff-ban, egy véleményes ütközésért.
2016. 01. 18. 02:05
A hírek szerint Collins játszani fog. Jones is valószínűleg, egyedül Mayo-ról nem hallani egyelőre semmit.
2016. 01. 18. 02:20
Whitealert
Ez jó hír. Remélem nem kell korlátozottan játszaniuk a sérülések miatt.
2016. 01. 18. 02:10
iceman
Nem tudom, én nagyon fázok ettől a meccstől. Goddell ott pózolt a Denver páholyában. A Denver a Godell maffia egyik élcsapata.Bármilyen pofátlan csalást kinézek belőlük, pláne idegenben.
2016. 01. 18. 02:11
iceman
Bocsánat Goodell, bár nem érdemli meg, hogy helyesen írjam a nevét.
2016. 01. 18. 02:12
én csak abban reménykedem, h ezt már ebben a szezonban 1x eljátszották.. kétszer csak nem fogják...
2016. 01. 18. 02:16
iceman
Szerintem ne legyünk naívak. Goodell-t az az egy dolog érdekli, hogy nehogy Brady egy SB győzelemmel alázza porig. Pláne, hogy a Denver partner lehet minden aljas kis húzásában.
2016. 01. 18. 09:47
MajnemizBond
Ezeknek az összeesküvés elméleteknek sincs semmi értelme a meccs előtt szerintem, de én is nagyon tartok ettől meccstől.
2016. 01. 18. 02:18
iceman
Annyira nem rossz a Denver, hogy pár pontot ne tegyen fel a táblára. Gronk-ra meg be fognak hívni mindenféle nevetséges büntetést, holdingot pedig csak ellenünk. A Chiefs-nek is hatalmas holdingokat engedtek el.
2016. 01. 18. 02:20
iceman
Ezt nagyon el kellett volna kerülni, ezért fájó most igazán a Miami elleni vereség. A hazai pályánkon nem mernének olyan nyíltan csalni ellenünk, mint Denverben.
2016. 01. 18. 10:13
TMR
2016. 01. 18. 03:27
Beni
A Steelers végig dominálta a meccset, ha nincs az a csúnya Fumble, meg is nyeri. Sajnálom hogy nem lett meg az első kiemelés, de elnézve ezt a Denvert, nem estem kétségbe hogy nem otthon csapunk velük össze. Jövő heten mi jövünk, és Én úgy érzem mi vagyunk az esélyesebbek! A falunk a KC ellen elképesztő volt, Edelman visszatért Gronk fantasztikus üzemmódban van, ahogy az egész D is. Sancondary terén nagyon ott kell lenni, és akkor nem kérdés hogy ki az esélyesebb..Visszavágunk 2013 ért és Brady megmutatja az utolsó TB vs PM csatában hogy ki a legnagyobb, majd irány a SuperBowl!!!! GO PATS!!!!
2016. 01. 18. 08:49
A Las Vegasi fogadóirodáknál 3 pontos favorit a Patriots.

:)
2016. 01. 18. 09:24
pat68
Ott tudnak valamit! ;-)
2016. 01. 18. 14:55
Beni
Passrush kell! :) Manning szeret lemenni már a sack előtt, és sokat vár, nincs Edelmanjük aki üresre játssza magát 3mp alatt :) és ha úgy tudjuk emellett nullázni a futójátékot mint a KC ellan, olyan meccsünk lehet mint tavaly a Colts ellen! GO PATS!
2016. 01. 18. 09:26
orrrion
Elnézve a tegnapi Denvert, szerintem a hétvégén is hasonló játékra számíthatunk tőlük. Ezzel a Manninggel ezt tudják játszani. Se nagyobbat, sem erősebbet nem fog dobni, futni sem fog, de a játékintelligenciája a régi és ha hagyjuk játszani, akkor élni fog a lehetőségekkel. A védelem kegyetlen lesz, kicsit alattomos, de ez a tartalékos Steelers megmutatta, mit kell és mit nem szabad tenni ellenük. Egyébként pedig tudomásul kell venni, hogy egy főcsoportdöntőben ritkán fordul elő, hogy a ligautolsó az ellenfél. Az a lényeg, hogy nyugodtan ki lehet jelenteni: ha a csapat hozni tudja magát, akkor jó esélye van a győzelemre.
2016. 01. 18. 10:14
TMR
Azért nagyon fújt ott a szél, amihez Manning (egyész életében fedett stadionban játszott) nincs nagyon hozzászokva. Ha pont ellenünk nem fog fújni a szél, sokkal jobban fog dobálni sajnos.
2016. 01. 18. 15:32
topin
Pár éve már Denverben dobál, szóval nem sok volt domeban az elmúlt években..és a szél a másik QB-nak is fújt, azt mégse zavarta:) Ez olyan magyar focis nézőpont lett..
2016. 01. 18. 15:57
pat68
De a fáradt, öreg testét jobban megviseli a hideg, mint TB-t! ;-)
2016. 01. 18. 09:50
azimut
Kb Manningel a Denver hasonló játékra képes mint a KC Sanyival!Rövid passzok még pontosak és oda tudja dobni a hosszúak kb esélytelenek és van futójáték mint a KC-nak! Annyi előnyünk van,hogy nem mobilis Manning! Ha ugyanúgy meg tudjuk állítani a futást és hamar tudunk 10 pontos előnyt összehozni akkor passzolnia kell és ott megfogjuk a denvert!
2016. 01. 18. 10:05
Zandal
Örülök, illetve nem örülök most a Denver-nek. Sokkal magabiztosabb lennék, ha a Gillette-ben lenne a meccs (kár volt a jets/Miami meccs egyikéért, most sokat jelentene), de tény, hogy ez a Denver nem olyan acélos, mint az egézséges Steelers lett volna. A védelem nagyon jó (a Chiefs-é is az volt), de a támadó gépezet Manning-gel eléggé korlátozott. Ha most is megtud TB szabadulni a labdától 2.5 sec alatt akkor nem lesz gond, de az ellenséges környezet azért érdekesé teheti (és ezzel én is a bírókra gondolok). Akárhogy is alakult Go Patriots! #OnToSuperBowl50
2016. 01. 18. 10:30
BrédiTamás12
Hülyén hangozhat, de sokkal jobban járunk ezzel a Denverrel mint a Steelersel ahol 1 hét mulva BigBen teljesen jól lenne, lenne Brown lenne DeAngelo, jó az olinejuk, végig nyomhatnák a go routokat Brownnak Bryantnak meg van még ezen kivül 2 jó célpontjuk, ez így a legveszélyesebb támadóalakulat lenne. Kicsit jobban ki kell használni a lehetőségeket mint a Pit és nyerünk. Plusz 1 szezonon belül nem kapunk ki tőlük kétszer, meg a multkorinál sok sérültünk volt és igy is alig hogy bemákoltál a W-t.
nagyon vigyázni kell a punt elkapásokkal, vmilyért kipattog abban a stadionban, legbosszantóbb hiba, és a legnagyobbat lendit a másik csapaton. Továbbá ha ezt a Denvert nem tudjuk megverni a SB ban se alkotnánk nagyot, de meg fogjuk verni őket, BigBen mikor már muszály volt, sorozatots jó passzokkal kapta szét a rettegett sec-t
2016. 01. 18. 11:00
netbazis
Nyomorult mile high stadion mindig rossz előjel...
2016. 01. 18. 11:21
Lalika
A Steelers nagyon jól fogta a Denveri támadó sort. Mikor lett meg az első harmadik kísérlete a Denvernek? Nekünk is kulcs lesz, hogy a kis futóikat mennyire tudjuk megfogni a LoS előtt. Az tény, hogy sem a védő sem a támadó falunk nincs olyan szinten mint a Steelers-é jelenleg.
2016. 01. 18. 11:24
Pietrosz2
Szerintem ahhoz képest,hogy Big Ben sérült,hogy Brown és Bell,valamint De Angelo nem játszott -előbbiek a Cincy szemétségei miatt - a Steelers semmivel sem volt rosszabb,mint a Denver és jobban tartottam volna tőlük,mint a Denvertől.Manning nem szupersztár már,szerintem verhetők,ha egészségesek maradnak a kulcsembereink.
Olvasom az NFL.comon,hogy a Cincysek ünneplik a Steelers vereségét.Hát hozzájárultak tényleg.
2016. 01. 18. 12:27
timep76
Hogy eltaláltam a szavazásnál, hogy mi lesz az NFC döntő párosítása!!! (Lehet, hogy van ahhoz köze, hogy most írtam be?)
2016. 01. 18. 13:12
TOMBRADY12
Amilyen kommenteket lehetett itt olvasni a múlt héten az elég elkeserítő volt számomra.
A 10. hét óta mérget vettem volna rá, hogy legalább az AFC döntőbe bejutunk.
A Kansas meccsen egy pillanatig sem kellett izgulni és erre számítok a Denver ellen, sőt ha a LB sor egészséges, akkor egy nagyon kellemes vasárnap esténk lesz.
Támadók:
-Brady verni szokta Manninget
-Edelman teljesen egészségesnek tűnik.
-Amendola nagyon jó szezont fut.
-Gronk ha teljesen egészségesen le tudna játszani egy szezont szerintem MVP lenne.
-A futójáték eddig jegelve volt, de van egy olyan érzésem, hogy Jackson dobbantani fog Denverben.
A támadófal szombaton a jobbik arcát muatatta, bár ez nekem a sok KC sérült miatt még homályos.

Védő:
A Dfalunk véleményem szerint ha nem is liga elit, de top 10. Easley a mobilitásával hiányozni fog de a Ninko, Jones duó ki fogja végezni a két sebezhető tackle-t. (Sheard-től minimum 2 sack-es meccset várok)
LB: Sajnos félek, hogy itt a sérülések komolyan befolyásolhatják a meccset és igazán csak ettől kell tartanunk.
DB: Nem gondoltam, hogy a távozásokat hátul így tudjuk kezelni, de Butler nagyon jó(sajnos ez pénzben is meg fog látszódni). És az egész hátsó alakzatunk abszolút vállalható. Nem mondom, hogy nagyon nyugodt lennék egy Brown,Bryant duóval felálló PITT ellen, de ez a Denver WR,TE corp nekem kevésnek tűnik, még a mi hátsó alakzatunk ellen is.

Véleményem szerint a két csapat között legalább 10 pont különbség van és akkor még nem beszéltünk a Brady-Manning rájátszásban való teljesítmény különbségről.

Mindenki nyugodjon le a .... :) mert ezt mi nem tudjuk nem megnyerni

GO Pats!


2016. 01. 18. 14:47
fatman
hm, azért örülök, hogy a SEA elcseszte a meccs elejét... kb azon múlt...
sztem nem kérdéses, hogy a CAR kiveri ARI-t, és bár a CAR is nagyon
hasonló a SEA-hoz, azért mégis kevésbé félelmetes, passzban sztem nem
annyira jó Newton, inkább futkosásban, ami szintén kellemetlen, de talán
jobban fel tudunk rá készülni, hosszú passzok ellen nem vagyunk túl jók...

persze előtte megyünk Denverbe, aminek nem örülök... hónapok óta mondom,
hogy mennyire fontos az első kiemeltség... nem hiszem el, hogy az utolsó
két meccsből egyet nem lehetett volna behúzni... elég lett volna a Jets
ellen nem feladni azt a másfél percet időkérésekkel, az első félidő
elején, csak menni kellett volna 30-40 yardot, oszt berúgni a
mezőnygolt... ehelyett mi letérdeltük... :(((
2016. 01. 18. 15:28
Whitealert
Palmer szerintem kicsit izgult ezen az első rájátszás meccsén a szezonban, de szerintem meglepő végeredmény lesz, nagyon szoros meccs lesz.
2016. 01. 18. 16:33
torokszabolcs
Ha a Pats lett volna az első kiemelt, akkor a Steelers-szel kellett volna játszanunk szombaton. Nem biztos, hogy annyira könnyű lett volna mint a szekény KC.
A Denver is behúzta volna és akkor ugyanott tartanánk, ahol most, csak Foxborough-ban, ami nagyon fontos lenne, de ha ezt a lufi Denvert nem verjük meg, akkor ne is álmodjunk SB részvételről.
A labdavesztésig a Vasasok pariban voltak, így megint előlépett a Broncos mázli faktora, ami idén annyira elkíséri őket, ahogy a Halászsasokat tavaly - végeredmény NE:SS 28-24!
2016. 01. 18. 17:04
fatman
igen, ebben sok igazság van, de a KC is elég veszélyesnek tűnt a 11-es győzelmi sorozatával, amíg el nem jöttek hozzánk... mindegy, én nagyon bánom, hogy nem első kiemeltek voltunk, sztem is győzni kell, de megmondom őszintén, nekem már ez is nagyon szép teljesítmény volt: 5 év - 5 AFC döntő...
2016. 01. 18. 17:02
fatman
javítás:

elég lett volna a Jets
ellen nem feladni azt a másfél percet időkérésekkel, az első félidő
_végén_, csak menni kellett volna 30-40 yardot, oszt berúgni a
mezőnygolt...
2016. 01. 18. 15:27
Whitealert
Sokan félnek a Denver elleni meccstől, de az alapszakasz utolsó 6 hetében csalódott voltam a csapatban (leszámítva a denveri vereséget, ott szerintem a sporik is kellettek az ellenfélnek). Elvárom a csapattól, hogy kicsit kiengesztelje a szurkolóit és ne a könnyebb módon, hazai pályán jusson a SB-a. Egyébként ezt dobta a gép, őket kell megverni, ennyire egyszerű. Szerintem tökéletes egy talán utolsó Brady vs. Manning meccs a 2015-ös Middle Finger Tour-on, csak húzzuk be szépen és irány Santa Clara.
A Broncos biztosan jobban fog játszani, mint a héten tette, de megvan nálunk a tűz, meglesz ez a meccs is! :D
2016. 01. 18. 15:45
BrédiTamás12
Azért szurkolók kiengeszteléséről beszélni akkor mikor címvédőként megyünk a címvédés felé túlzás.Nem érdekel miért, verjük meg a Denvert.

Visszavágás az előző meccsért,visszavágás 13 Afc döntőért, Gronkért, a mocskos játékosokbol állo d miatt, sőt most hozni kellene kicsit amit ők szoktak, csak aza baj h rengeteg zászlót dobnának ránk.

És ne legyen kérdés h simán muszáj nyernünk h ne nyúlhassanak bele a bírók.

Az se mellékes h nekik 1 seedként otthon 2.4 oddsuk van, nekünk meg 1.6

Új fegyvereket is bevethetünk - Chandler-gyengén védik a TE ket meg Monte Ball

Sokkal jobb ez a helyzet mint a 13.as AFC és az is csak 10 ponton múlt meg persze bírókon.Most gyengébb sooookkal a denveri O, D erősebb viszont nálunk O,D sokkal jobb.plusz elkapónk is van ami nem hátrány.

Ami meg a Denver szezonját illetti at első héttől minden nyertes meccsen mákjuk van..általában sehogy nem megy az offense aztán az ellenfél elszúr valamit, vagy a 15. lehetőséget sem használja ki, sima meccset nem is nyertek, hogy ne lett volna valami mák, vagy nagy baki, vagy bírói alakítás.

Megverjük őket.remélem Manning fog kezdeni
2016. 01. 18. 16:28
Whitealert
A '13-as szerintem azon ment el, hogy Welker kiütötte Talibot, valószínűleg szándékosan. És onnantól kezdve D.Thomas elszabadult.

A másik dolog, győztes csapatunk van, ez tény, de a hozzáállás miatt kell kiengesztelni a szurkolókat szerintem. Néha a kreativitás legkisebb jelét sem mutatták és olyan töketlennek tűntek a pályán, hogy rossz volt nézni, de ez már más kávéház, ez már a playoff. Mindenesetre GO Pats, abban egyetértünk, hogy nyerni kell! :D
2016. 01. 18. 16:39
BrédiTamás12
Ja ez a kiütősdi elég Denveres, és azt mondom ha kiosztunk a meccsen unnesecarry roughnest akkor úgy csapjunk oda h a játékosnak a meccse ott véget érjen,mivel ők minden szerelésnél nem arra mennek h levigyék hanem h lesérüljön. aztán másnap már legyen jól, nem sérülésokozásra gondolok, de nehogy azt higgyék h csak ők tudnak olyat és jaj de félni kell a szaros wardtól vagy bármelyiktól. Mert unnesecaryra 15 yard kis sisakütés meg fejleszedés is hacsak nem túl látványosan direkt.

A hozzáálással egyetértek, de most hálIstennek nem fejlógató fintorgó Bradyt láttunk hanem feltüzelt ordítozó Bradyt és ez kell Denverben is.
2016. 01. 18. 17:06
fatman
"Welker kiütötte Talibot"
az a Welker, aki tőlünk ment hozzájuk, hogy aztán Talib legyen a következő, aki tőlünk megy hozzájuk... olyan, mint egy fertőzés, nem? :)
2016. 01. 18. 15:53
Pat Patriot
Annyira nem bírom ezt a Cam Newtont, hogy az már fáj. Ugyanaz a tenyérbemászó feje van, mint Mayweathernek, és kirí a csapatából, amely azért egy szimpatikusabb társaság (pl. a Seattle-höz viszonyítva).
Az NFL felvezetheti az elődöntőket a legendák (Brady-Manning) és a Heisman-trófeások (Newton-Palmer) összecsapásaként. És a SB-ban meg kinéz egy Newton-Legenda párharc. Eladható párosítás.
Érdekes lenne, ha éppen Brady és a New England küldené nyugdíjba Manninget. Nincs kétségem, hogy amennyiben a Denver kiesik, akkor Manning bejelenti a visszavonulását. Mert ő ennél jobb nem lesz, a Broncos védelménél jobbat meg nem nagyon rakhatnak PM feneke alá. A Steelers elleni siker megint nem az ő érdeme volt, szépen elmenedzselte a meccset. Bradyt és Manninget már nem is érdemes összehasonlítani. Brady még most is a csúcson van, Manning meg már lassan másfél éve sehol.
Azt gondolom, túl nagy a Denver két egysége között a különbség. A Patriotsnál a védelem és a támadósor is képes nagy játékokra, a Denvernél viszont amennyiben a védelem nem tud valamit felmutatni, a támadók nem tudják megnyerni a meccset. A Pats sokoldalúbb (támadók, védelem), ennek a sokfejűségnek ki kell jönnie a meccsen.
Az esetleges meccsbe történő belenyúlásról... Ha a New England úgy játszik, ahogyan tud, akkor nincs az a bírói testület, amely kiszúrhatna velünk. Ezt BB is tudja. Brady is tudja. Szerintem egy alapszakaszmeccsen meg lehetett csinálni, amit, de egy AFC-döntőn nem. Bizonyos értelemben még jól is jött, hogy annak idején éppen a Denver elleni meccsünket fújták szét a bírók. A SB előtt sem jött be, amikor elkezdtek szórakozni velünk...
Azt gondolom, az 50. Super Bowlt jobban el lehet adni egy Newton-Brady meccsel. Ennek a görény Goodellnek meg úgyis ez számít. Szerintem a szokásos hazai pályát megkapja a Denver, de a New England ehhez már hozzászokhatott...
Szerintem a Steelers ellen nehezebb lett volna. Majdnem megverték a Broncost a két legjobb támadójuk nélkül és a sérült irányítójukkal. Jövőre a New Englandnek ellenük kell inkább készülnie, mert brutálisan jók.
A Chiefs ellen 10 pont körüli különbséget tippeltem, 7 lett belőle. Most is 10 pont különbséget érzek. Remélem, ugyanaz lesz.
2016. 01. 18. 16:40
torokszabolcs
Lehet, hogy csak nekem tűnt fel, de a PO-ban (mindegyik meccset megnéztem élőben) mintha a bírók csak a teljesen egyértelmű szabálytalanságokat fújnák be (persze a kötelező offside és falsstart mellett). Egyik meccsen sem éreztem, hogy belenyúltak volna akár a bazi nagy holdingokba, vagy a PI-okba. Sajnos a CIN elszúrta a végét, bár a PIT is kaphatott volna a beszaladó segédedzőért - persze ettől még berúgták volna a mezőnygólt...
Remélem ezt a szokásukat megtartják még 2 meccsig és akkor meglehet a következő SB is.
2016. 01. 18. 16:47
BrédiTamás12
Van benne valami,a Steelersnek is meg Denvernek is adtak egy DPI-t ami nem volt az, de ennyi. de a mi Csapatunk kivétel ez alól, nem bízhatunk a bírókban, ugy kell játszanunk h akkor is nyerjünk ha nagyon ellenünk fújnak, Goodell már nagyon foshat h mi lesz ha oda kell menni gratulálni.És mivel nekünk volt-van igazunk, a football Istenek is mellettünk állnak.

Ja és most h Manning eljátszotta a földre dobom magam utána passzolok trükköt már ennek se fogunk bedőlni :-) ott kaptak egy kis momentumot
2016. 01. 18. 16:58
grof
Szerintem minket, csak a hosszú passzokkal tudnak megverni- meg persze a sáját hibánkból. Ha a sec. jól muzsikál és egy kicsit tökösebbek vagyunk(simán meg tudnánk csinálni pár "cseles" játékot)még a zebrák sem állítanának meg!
2016. 01. 18. 17:52
DeMartino
Sziasztok aaaaahhh jesszumpapi már megen ez az ohamás,vagy omahás jóember :D,igaz már régóta nem önmaga szerintem,de itt is kemény a D nagyon,
Tudjátok bennem felmerült egy olyan kérdés,hogy esetleg a 2016.-os első köröset nem lehet valahogy visszaszerezni végülis szerintem érdemes volna érte hadakozni
2016. 01. 18. 19:38
BaP
Valahol olvastam, Belichick a Patriots-al a teljes NFL legjobb védelmei ( 1st rank) ellen:
2001 Steelers W
2004 Steelers W ( 41 pont!)
2014 Seahawks SB W
Most jön a Broncos ...... Akik ellen mind a két fal a legjobb formában kell, + HT, Collins egészségesen

Nagy meccs lesz,
2016. 01. 18. 18:45
hulith
A pass rush a meccs kulcsa offense és defense oldalon egyaránt. A sérülések jöjjenek helyre és meccs közben se legyenek.
2016. 01. 18. 20:07
BrédiTamás12
A passrush mellett ha a denver futása nem fog működni az nekünk hatalmas lépés a W felé.A sec. sokkal jobb nálunk mint a Pit nél tegnap, ha a jól bevált gyors labdaelengdés rövid pass game plant választjuk akkor nem fognak odaérni a denveriek,és láttuk h szétlehet kapni a secondarijukat.Brady a SB ban is megmutatta és az jóval jobb volt.

Tegnap este nagyon nem tetszett még a machup de kezdek megbarátkozni vele és belátni h ez jobb mint a Steelers jönne egészségesen.

BB mindenkit outcoachol. Kezdem azt hinni h direkt játszottunk szarul a végén h ne legyen miből készülni
2016. 01. 18. 19:18
Chatmansky
A hétvégén látottak alapján mi vagyunk jobbak. De arra fel kell készülnünk, hogy nem minket fognak tolni "az csodálatos bírák", sőt tovább megyek: Manning és az amerikai álom fúziója veszélyes lehet. Utolsó szezonja és döntőben akarják látni a népek, hogy majd ott, utoljára... Mint pár éve a sz@r Ravens... De mi kegyetlenek leszünk. :-)
2016. 01. 18. 19:43
BrédiTamás12
A bíró választás is kulcs lesz, jó lenne egy Steratore-Vinovich ból valamelyik, de goodelli húzás lenne egy Hochuli-Morelli-Blakeman ből valaki.Corrente már kibaszott velünk Denverben az még goodeltökl is övön aluli lenne ha ő lenne :-D
2016. 01. 18. 20:38
B.Toma
Ne haragudj, de szerintem annyira gáz ez állandó bírói összeesküvéselmélet, nem kéne ezt már ennyire túltólni. Unalmas már ez a mindenki ellenünk van, nekünk másként fújanak stb siránkozás. Semmivel sem súlytanak minket jobban a bírói tévedések mint más hasonló stílusban játszó csapatot, az meg hogy direkt ellenünk dobnának egyenesen nevetséges.
Tizenöt éve nézek NFL-t azóta vagyok Pats drukker is, legalább 70 meccset nézek szezononként, de semmi ilyen tendenciát nem látok amikről itt páran írnak. Persze az ember elfogult a saját csapatával szemben, és minden véleményes helyzetben ha nem a csapatának ítélnek jobban megjegyzi, vagy ha tévesen ítélnek az jobban fáj, de ez mögött nincsen semmi összeesküvés. A játék gyorsul, a passzok és elkapások egyre kiélezettebbek, egyre több ezért a bírói tévedés is, és egyes játékstílusú csapatokat ez jobban érinthet mint másokat...
2016. 01. 19. 06:48
Lucius
Egyetértek. Ha igaz lenne, amit írtok, már rég borult volna a bili (egy kirúgott bíró által például). Nem csak a hátrányosan érintett csapatok tulajdonosai, edzői hisztiznének, de állami szinten is vizsgálnák, mert tulajdonképpen ez "bunda" lenne. Nem hinném, hogy Goodell börtönben akarná elkölteni a millióit. Ezzel együtt lehet némi részlehajlás a bírói döntésekben, de nem (felülről) szervezett szinten, ebben biztos vagyok. Ha nincs igazam, akkor nincs értelme NFL-t nézni.
Egyébként a megoldás, hogy 20 ponttal kell nyerni, nincs az a bíró, aki ezt elvenné.:)
2016. 01. 18. 20:08
B.Toma
Két dologban javulnia kell a csapatnak és akkor semmi probléma nem lehet a hétvégén. Ez a ST munka és hogy a "harmadik és hosszú" downokat nagyobb hatékonysággal kell levédekezni, mert abban sajnos nagyon rosszak vagyunk. Ezen kívűl ha még ha az utolsó negyedeket nem a garbage time jellemezné, az már a hab lenne a tortán.

2016. 01. 18. 20:36
BrédiTamás12
Ja a punt return nagyon fontos kérdés. Mivel a Denver sokat fog puntolni, nagyon kell vigyázni, most is volt 2 muffed punt, vhogy a stadionban benne van vagy nem tudom, lehet csak fair catchet kéne hivni, vagy kközel se menni és hagyni h pattanjon.Nem adhatunk nekik ingyen momentumot, annál nagyobb meg nem kell, h puntból redzone ba jutnak. De biztos h BB is képben van ezzel a dologgal, de lehet azért ráírok :-D
2016. 01. 18. 20:31
lugyu
2016. 01. 18. 20:34
ötös műhold
Én most úgy vagyok vele, hogy: jó így is, hogy Denverbe kell menni, bár tegnap még nem szerettem volna ezt a változatot. De most már mindegy. Azért, mert azt a meccset csak elveszítheti a csapat, de akkor azt meg is érdemli. Jobbak vagyunk a Denvernél, és csak akkor veszíthetünk, ha nem tesszük oda magunkat eléggé. De akkor meg is érdemeljük a vereséget. A legnagyobb bűn a lélektelen játék...
2016. 01. 18. 20:39
BrédiTamás12
Elnézve a Chiefs meccset meg a McDaniels el való dumát, a tűz nem fog hiányíozni.WEEI-n azt mondják h tegnap mind2 csapatot verné a Patriots! számolni kell azzal is h kicsit jobban fognak elkapni a denveriek de ez nem lehet gond
2016. 01. 19. 13:12
FunHun
Én úgy vagyok vele, hogy jobb lesz ez nekünk, mint a Steelers, ahol egészséges(ebb) BigBen tolná a hosszú passzokat egy egészséges A. Brownnak, M.Bryantnek, M.Whetonnak és H.Millernek, miközben futásra jelentkezik D.Williams...

Szerintem ez a Denver ennél gyengébb, pontosabban jobb matchup nekünk. Ami nekik az erősségük, a pass-rush, a D, azt a mi már oly sokszor, (esetenként erősebb védelmek ellen is) bemutatott offense-ünk simán kikapcsolja!
Egy kicsit több váratlan, vagy inkább csak eddig kevesebbet használt játékkal, játékossal White, Scott Chandler pedig kellő meglepetést fogunk tudni elérni.

Ami egyedül (kissé) aggodalomra adhat okot az az LB sor állapota. Nagyon nagy szükség lesz arra, hogy főleg a meccs elején jól tudjuk fogni a futást! ha ez megvan és pontokat feltenni a táblára, akkor a mérkőzés nagy részében passzra késztethetjük őket, amiben szerintem egy jól működő pass-russhal (hajrá Ninko, Jones, Sheard!!!) fel tudnánk őrölni őket!

Őszintén mondom nagyon meg lennék lepve, ha izgalmasabb lenne, mint a KC elleni meccs. Szerintem nyerünk simán, főleg ha Slater eltalálja az elején :)
Hozzászólás a(z) Megvan az ellenfél a főcsoportdöntőben bejegyzéshez