Menetrend
Szavazás

Mi volt a baj?

2009. 12. 02. 16:58
Szerző: zolika26
Kategória: Cikkek
A Patriots játékosok egyetértettek vezetőedzőjükkel a hétfő esti new orleans-i nagyarányú vereség után.
Hát… így érezhettek a New England ellenfelei 2007-ben. A New Orleans Saints magát a megtestesített poklot zúdította a Patriotsra hétfő este, 38-17, de még az eredmény sem mutatja ki mennyire egyoldalúnak tűnt a mérkőzés. Ellenben a két héttel ezelőtti Indianapolistól elszenvedett vereséggel, ez a meccs egyáltalán nem tűnt egyenlő erők csatájának. A Saints kamion azt csinált támadásban, amit akart, gyors driveokat rakott össze nagy playekből az egész este folyamán egy olyan Patriots védelem ellen, amely már az elejétől nem bizonyult méltó ellenfélnek. Eközben a New England támadóinak is meg voltak a maguk momentumaik (például, egy újabb kecsegtető 2 touchdownos produkció Laurence Maroney-tól), de összességében összefüggéstelennek és esetlennek tűnt. Viszont a Saints agresszív és sikerre kiéhezett védelme csinált néhány fontos játékot a kulcsfontosságú szituációkban. De íme a kiábrándító igazság: ha minden passzolt volna a Patriots oldalán az sem számított volna. A Saints egyszerűen túl jó volt és a Patriotsról ez már nem mondható el többé. Nem annyira jó, mint valamikor volt, hogy pontosak legyünk. Azaz már nem tartoznak többé az NFL elitjébe. Visszaestek az átlagfeletti szintre, egy tucatcsapattá váltak. Nem hiszed el? Kérdezd meg Bill Belichicket. Vagy Tom Brady-t. Vagy Jerod Mayot, Vince Wilforkot, Randy Mosst, vagy akármelyik másik játékost a csapatból. „Nem gondolom, hogy [a szentek] bármit tettek volna, hogy gyökeresen megváltoztassák a játékot,” mondta Belichick a mérkőzés utáni észrevételeiben a médiának. „Jobbak voltak, mint mi, a játék minden fázisában. Egyértelműen ők voltak a jobbik csapat ma este.” Nem lehet most a gameplan-t hibáztatni. Vagy a fülsüketítő hangulatát a Superdome-nak. Vagy a bírókat (a New England ellen egy elfogadott büntetés sem volt az este folyamán). Világossá vált, hogy a Patriotsból hiányoznak a szükséges playmakerek, főleg a védelemben, hogy felvehessék a versenyt az NFL legjobbjaival. „Egyértelműen nem sikerült felnőni a szintjükre,” - ismételgette Brady. „Egyszerűen nem játszunk olyan megbízhatóan az ilyen jó csapatok ellen, mint, ahogyan szeretnénk. Ezt kéne csinálnod ilyenkor.” „Egy remek csapatuk van és mi nem játszottunk annyira remekül. Világosan látszik, hogy nagy szakadék van köztünk… Nem voltunk annyira versenyben, amennyire gondoltuk, hogy leszünk.” A legfontosabb meccseit a Patriots idegenben játszotta, vezetett legalább egyszer a mérkőzések alatt (még a New Orleans ellen is), és kikapott. A Patriots tervének hétfő este az tűnt, hogy minél gyakrabban futtassa a labdát, és ne adja a New Orleans elképesztő támadóinak a kezébe a labdát, miközben járatta az órát. Egy ideig a New England képes volt ezt csinálni. De aztán a Saints elkezdte szétszedni a Pats lyukacsos secondary-jét, és a New England tehetetlennek tűnt, hogy ezt meggátolja. „Amikor eljön az ütközések ideje, akkor meg kell csinálnunk a játékokat. Ezt nem tettük meg,” - mondta Mayo az öltözőben a mérkőzés után. „A védelem egész évben eléggé jól játszik, kivéve a Colts elleni meccset és a mait.” „Amikor eljutsz oda, akkor nem az edzők, hanem a játékosok nyerik meg a bajnokságokat… az egész a végrehajtáson múlik és azon, hogy mindenki összhangban legyen. A védelem nem volt összhangban. Ezt az én hibámnak tartom, hogy ezek a srácok nem voltak összhangban most, és nagy játékokat engedtünk egy remek támadósornak.” „Nem tudom. Meg fogjuk nézni a filmet, és akkor mindent kijavítunk,” - ígérte meg Brandon Meriweather safety, amikor a csapat problémáiról kérdezték. „Megnézzük a filmet és abból indulunk ki,” - tette hozzá Wilfork, akinek nem sikerült rámutatni mi mástól betegeskedik ez a csapat. „Nem tudom… Nem tudom,” ismételgette. „Mind keressük a problémák okát,” - ismerte be Brady. „Kijátszottak minket,” - tette hozzá Jonathan Wilhite cornerback. „Nem gondolom, hogy nagyon messze vagyunk ettől a szinttől. De a jó csapatoknak tudniuk kell kezelni az ilyen dolgokat, és hogy hogyan álljanak fel egy ilyen vereségből. Ez az, amit tennünk kell.” A probléma az, hogy lehet, hogy többé ez már nem egy olyan csapat. Forrás: www.patriots.com

Hozzászólások

2009. 12. 02. 17:03
Pats12
off
örülök a THPFC twitteres fellépésnek...na nem mintha én nem javasoltam volna. :-)
on
PO-ra kell készülni, a következő meccsek hozhatóak...
2009. 12. 02. 17:18
Neo
Hmm...én ezek után a már a Miamitól és a Carolina-tól is tartok....hát még a Houstontól..pláne, hogy ők is majdnem megverték a Colts-ot.
2009. 12. 02. 17:43
zolika26
Szerintem nem kell feltétlenül hinni ennek a cikknek, nagyon negatív hangvételű... Másik amit nem értek, hogy Mayo, hogy nyilatkozhat olyat, hogy a játékosok nyerik a bajnokságokat és az edzőknek kb. semmi közük nincs hozzá..
2009. 12. 02. 17:45
Tate
Neo! Ha Jake Delhomme-ot nem alázzuk meg a levegőben,akkor nem is érdemlünk playoff-ot.Ott inkább DeA. Williams-től kell tartani.A Dolphins ellen meg Ricky-től,de futás ellen nem rossz a csapat,szerintem képesek leszünk rá. A Texans már más tészta,ők futásban gyengébbek,de a passzjátékban év elejéhez képest visszább estek.Nekem szimpatikusak voltak,és idén néztem is pár meccsüket,és kicsit sablonos a támadójátékuk. Andre Johnson-nal nagyon kell vigyázni,remélem nem Wilhite lesz kiosztva a fogására,vagy akkor kettőzni kell,nincs mese.Nagy veszteségük van nekik is,a liga legjobb tight end-je (akkor még az volt) Owen Daniels IR-en van,így nekik sem megy mostanában gördülékenyen a támadójáték,viszont van Schaub-nak van több lehetősége is(Brown,Slaton,Walter).
A Bills D ellen egyértelműen futni kell,mert levegőben ők nagyon jók a rookie Byrd vezetésével,futás ellen meg tök utolsók.
Egy szóval a következő 4 meccset feltétlenül hozni kell,mert nem nehéz a sorsolásunk.Cinci-Chargers meccs is lesz,szóval én még nem temetném a pályaelőnyt sem.De ahhoz 12-4-kellene vagy legrosszabb esetben 11-5.
Üdv Mindenkinek
2009. 12. 02. 17:57
zolika26:

Mayo arra gondolhatott, hogy bármennyire jó a kitalált stratégia, taktika az edzők részéről, ha a játékos a pályán nem tudja megcsinálni -2 yardért/közel a LOS-hoz a szerelést (a Saints ellen is láttunk ilyet, például Thomas TD-jénél), akkor semmit sem ér.

"it’s all about execution" az, hogy mi volt az oka a megvalósítás hinyának már más kérdés, de a végén csak ez számít az eredmény szempontjából. Leegyszerűsítve. Erről beszélt Mayo.
2009. 12. 02. 18:19
zolika26
DoM:

Köszi szépen a magyarázatot, végülis kb. másfél órán át olvasgattam a cikket, így utólag jó megérteni :D
2009. 12. 02. 18:45
zoli
neo tedd hozzá azt is, hogy mi meg még jobban megvertük volna a Colts-ot
2009. 12. 02. 18:55
Gabesz
Danna: lehet tudni valami pletykát vagy akár hivatalos infot hogy tárgyalás folyik Weissel?
mert valahol olvastam BB nyilatkozatát de csak a szokásos info tartalom jött át vagyis a semmi :D
2009. 12. 02. 18:59
2009. 12. 02. 19:16
Gabesz
akkor napra kész vagyok :)
2009. 12. 02. 20:04
Ha még nem villog a piros lámpa, akkor nincs év közben szükség koordinátor váltásra sem. :)

Egy meccsből persze hogy nem lehet következtetést levonni, és temetni a csapatot, de ugyanez igaz a másik oldalra is, hogy nem kell akkora jelentőséget tulajdonítani annak, hogy a Bucs és Titans ellen hogy hengerelt az O, és Sanchez "odadobta" a meccset Boddenen keresztül a Patsnek.

Bármennyire is a kiegyensúlyozottságra törekszik az NFL minden szabálya jelenleg közel sem annyira szoros a mezőny, mint ahogy a média közvetíti, és azt az ember gondolná.

Én három kategóriába sorolnám őket.

1. Leghátul a teljes újjéépülő módban lévők, ahol komoly "tehetség" hiány van a fontos skill-posztokon vagy a két falban.

2. A csapatok többsége itt található. Nem komplettek, de van az átlagosnál jobb/akár kiemelkedő csapatrészük passz/futójátékuk védelem/támadás terén, és ha egy évben kijön nekik a lépés egy-két szerencsés igazolás következtében PO résztvevők is lehetnek és meglepetést okozhatnak a csoportjukban.

3. Ők képviselik hosszútávon 3-4-5 éven keresztül az állandóságot, a "stabil" PO csapatok, akiket minden évben fő esélyesnek tartanak a divíziógyőzelemre. Biztosan van legalább egy elit csapatrészük, és legfeljebb a játék egy területén kullognak az NFL-átlag alatt (például futás elleni védelem).

A kalapokon belül mindig elképzelhető a körbeverés, de a kalapok között nem feltétlenül van év közben akkora átjárás. Az 1. kalap nagyon le van maradva, nekik a másik kettő ellen a legritkább esetben van esélyük, csak ha valami rendkívüli esemény történik, "isteni beavatkozás". A 2. kalapnál már említett hullámzás a jellemző, egyik évben fent, aztán lent. A tehetség nagyjából adott, de vmi plusz mindig hiányzik, és ha kijön a lépés, akkor bármire képesek lehetnek. Az elit csapatok pedig kalapon kívül rendre jól teljesítenek, tudják hozni a kötelezőket 80-90%-ban.

Jelenleg a Pats játéka alapján az első kalap végében tanyázik, és a másik két csoportba tartozókat még mindig magabiztosan veri, szinte kivétel nélkül, de a "sorstársak" ellen mindig a rövidebbet húzza.

------
Elég zavarosra sikeredett ez a hozzászólás, de remélem szemléltetésnek jó volt, és ez talán segít a helyén kezelni a sikereket/kudarcokat és nem a végletekben gondolkozni.

Nagyon röviden, három dologra van szüksége egy csapatnak, hogy sikeres legyen az NFL-ben.

1. Legyen franchise irányítód 2. védd meg az irányítódat 3. "vadászd" le az ellenfél irányítóját.
2009. 12. 02. 20:24
temp
egyáltalán nem zavaros. ezer éven át írtam például, hogy Power Rankinget is így kell olvasni. Tehát nem úgy, hogy 4. helyen X csapat és 5. helyen Y csapat, és miért nem fordítva, hanem úgy, hogy vannak kalapok, és ezeken belül tanyáznak a csapatok. Én mondjuk inkább 4-et szoktam csinálni, de ez részletkérdés.
2009. 12. 02. 20:31
Lacus
DoM, pontosan ezt a dolgot ízlelgettem amit leírtál, de ilyen jól nem tudtam megfogalmazni :) Úgyhogy nem zavaros.

Amit én látok - közelről sem szakértőként, max lelkes szurkolóként - az az, hogy Lassacskán meg kellene találni az összhangot a keményebb csapatok ellen is, mert ez így nem lesz PO, vagy csak akkor, ha Fortuna Istenasszony kacsintgat egy picit nekünk. Nem temetem a csapatot, ahogy Danna, én sem látom katasztrófának a szereplést, csak bosszant és aggodalommal tölt el néhány meccs bizonytalanabb légköre.

Ettől függetlenül is azt gondolom, hogy a dinasztiának még nincs vége, csak kicsit rápihen a team a következő nagy korszakra...;)
2009. 12. 02. 20:40
Szabotomy
Alapjában véve elég pesszimista cikk.
Mindenki a 2007-es szezon alatt nyújtott teljesítményt szajkózza állandóan.De, hahhhóóóó! 2009 van és ez 1 más csapat.Ez még nem tűnt fel a médiának a hírek állandó hajkurászása miatt?
Bízom benne,hogy ezzel a kerettel is sikerül megcsinálni a PO-t,ami valóban más kaland. Ha elég tapasztaltak a játékosaid, és minden posztra több elfogadható játékosod van akkor talán nem ér hamar véget.Az a biztos ami már volt.
2009. 12. 02. 20:51
rege
DoM: kanadai ismerőseimmel ( pár évig dolgoztam ott) már rég óta tartom a kapcsolatot. Az ottani volt főnököm fanatikus (nem a hazai értelemben) Pats szurkoló, Ő vitt el a meccsekre is. A szentek elleni meccs előtt arról ítr, hogy hány év kellett Nev Orleansban mire gyakorlatilag ugyanazzal az emberanyaggal idáig eljutottak? Tavaj, vagy az elött vajon melyik "kalappa" soroltad volna Őket?? Sok, igen sok év kell ahhoz, hogy ilyen összeszedett csapatot csináljanak. Mi már régen ott vagyunk a tűz közelében, ezért nem értek egyet ezzel a "kalaposdival".
Úgy gondolom, hogy a bukik kiváló orral rendelkeznek. Ha most Saints-Colts döntőre fogadsz nagy pénzt tehetsz zsebre. Nem most kell nyerni. 2010. február első vasárnap kell győzni. Kint már biztosra veszika rájátszást a csapatnak, szerencsésen alakultak a csoportbeli történések.
A következő ellenfelek verhetők és meg is lesznek a győzelemek.
Én még mindíg bízom a csapatban Veletek ellentétben.
Elnézést ha nehézkes voltam.
2009. 12. 02. 21:03
zo72
Hullámzó a teljesítményünk, sok a "kevésbé rutinos" ember különösen a védelemben. Ez meglátszik időnként. most nagyon látszott. lesz ez még jobb is! következő 3 mecset hozni kell.
2009. 12. 02. 21:31
rege: ugyanaz az emberanyag éveken keresztül azért elég túlzás. Tavaly érkezett a draftról DT Ellis és CB Porter, mindkettő meghatározó játékos, főleg az előbbi a futás elleni védelem miatt. Idén jött a gyenge csapatrészbe (secondary) Sharper, Greer és M. Jenkins. Plusz az új DC Williams. Ehhez még megtalálták a futójátékot, mert rájöttek, hogy Bush nem every donw player, vele sosem fognak short-yardage szituációkat megoldani. Jött FB Evans, és TE Thomas, szintén a futójátékot erősíteni. Ehhez persze kellett az elsőosztályú passzjáték, támadófal (C. Nicks draftja tavaly nagy húzás volt, mert mindeki leírta jellem-problémák miatt), kiváló WR-gárda Brees és az a playcalling, hogy nem 50-szer hajigálnak gunból, de ezt nevezik szisztematikus építkezésnek. Meddig sikerül ezt a mára kialakult elsőrangú egyensúlyt főleg a támadójátékban megőrízni? Jó kérdés, de már nem csak a potenciál van bennük, hanem látható, hogy "elit" csapat, a kérdés annyi, hogy sikerül-e ezt a szintet először jövőre, majd azután is megőrizni.

Ami a Patset illeti, és ha már sportfogadás szóba jött, nagy összegben lehet fogadni rá, hogy nem lesz több vereségünk az alapszakaszban. A PO már más kérdés, mert ott lesz olyan csapat amelyiknek megvan a fegyvere ahhoz, hogy kihasználja a Pats pass rush hiányát és nem egydimenziós a támadójátéka. Természetesen a PO-ban egy meccsen minden előfordulhat, de nem lesz favorit a Patriots. Jó lenne egy kiadós havazás hazai pályán legalább az első körben a wild card csapat ellen, bárki legyen is az. :)
2009. 12. 02. 21:39
macilaci
Annyi történt mindössze, hogy kikaptunk a liga legjobb csapatától. Alapszakasz meccsen. Nem tudom mit szólnánk, ha mondjuk a Kansastól kapunk ki, mit a bajnok.

Még így is, hogy ennyi gondunk van a liga elitjébe tartozunk, akkor meg mi ez a pesszimizmus?? Szeritem BB-t minősíti, hogy így is itt tartunk, ahol. Túl nagy elvárásaink vannak,voltak, de hát nem lehet mindig nyerni.

Abban is biztos vagyok, hogy nem Colts-Saints döntő lesz, és még sok meglepetés lesz idén, aminek a végén már senki sem fog emlékezni a mi nagy vereségünkre.
Go Pats!!!
2009. 12. 02. 21:59
rege
DoM: nos való igaz revidiálnom kel a leírtakat, mert minden csapatnál vannak mozgások a szezon előtt, ez most a Szenteknél jól sikerült.
Lényegében azt akartam írni, hogy kb. 500 km-re nem annyira borulátóak mint itt kb. 12.000 km-re.
Valóban vannak hibák a védelemben és már az elején nagy problémának tartottan az o. kord. hiányát. A támadók nem felejtettek el játszani, a hívásokkal vannak gondok.
Aztán Maroney. Az elején még szégyeltem magam, hogy a 39-es mezt hoztam haza. Most az utolsó 6 td-ből 4 az övé.
Nagyon várom F. Taylor viszatérését, igen bíztató dolgokat írtak vele kapcsolatban.
A Moss, Welker, Edelmann wr trió is rendben. A támadó fal sem rossz, itt Conolly a kakukktojás, esetleg Volmer játszhatna helyette, habár nem nagyon értek hozzá. A te poszton viszont nincs meghatározó ember, én itt látom a nagy gondot.
A védelem az egy nagy talány. A 24-est tényleg el kellene zavarni még Bostonból is. Nem látom bennük a keménységet. Az elkapóknak félniük kellene a védőinktől, de inkább palira veszik Őket. Hiányoznak a kemény, határozott, tiszteletet parancsoló " Seaus" szerelések. Az egész olyan "nyúlósnak" tűnik.
2009. 12. 02. 22:11
CoSco
Nincs itt a világvége, a hátralévő meccseket szerintem simán hozhatjuk, és akkor PO. De ha többet akarunk jövőre (értem ez alatt gyűrűt),akkor komplett sec. csere és 1 pass rusher, na meg persze szerencse, hogy elkerüljük a sérüléseket! Nagyon leegyszerűsítve szerintem ennyi!
2009. 12. 02. 22:21
Cheater
CoSco

Abban Veled vagyok,h nincs világvége, de a "komplett sec. csere" nagyon nagy túlzás... Mivel nincsenek rutinos "rókák" a csapatban, ezért meg kell várni míg beérnek a fiúk! Vannak nagyon jó játékosok a secondary-ben csak még tapasztalatlanok!
2009. 12. 02. 22:27
zo72
A CB fronton ott látom a gondot, hogy Wheatley-t szántuk kezdőnek (2.kör) és Wilhite-t cserének (3.kör)ehhez képest a 22-es a cserepadon vagy a lelátón ül míg a 24-es kezdőként játszik.
Igaz a 22-esre a drafton írták, hogy sérülékeny hát sajnos bejött..
Remélem jövőre Butler már megoldja ezen problémáinkat.
Springs szerződtetése sem jött be igazán.
Én személy szerint örülnék ha Boddennel hosszabbítanánk
2009. 12. 02. 22:39
lupus
Nem tudom ki emlekszik 2007-ben.,a szezon elso feleben mit mondtak a Giantsrol????Es mi lett a vege?
Na,kb,ennyit a "szak"ertokrol.
Igen,ez a meccs elment.Csunyan.BB szerint az o hibaja is volt.Ez eleg sokat elmond,szerintem.
Az elso labdaeladas volt a fordulopont.A tamadok levonultak,de a def onnantol fogva nem erkezett meg a palyara es tobbet a offense-t se lattuk viszont.Egyszeruen az egesz csapat egy gorcsos akarasba csomorlott.Es nem ment.
Ettol mi meg az a csapat vagyunk,akik ellen az NFL minden alakulata meg akarja mutatni a legjobbjat.
Vicces,hogy ez mar nem egy "elit" csapat.Csak nem ertem,akkor miert felnek tolunk meg mindig??Szerintem a kandallo elott fekvo medvebortol mar nem kell felni.
Vagy lehet,hogy a kalapban nem nyuszi lapul....
2009. 12. 02. 22:41
sirgreg
Üdv!
Én örök optimista vagyok, DE nem lehet minden évben SB játszani, főleg úgy, hogy minden csapat változik. A miénk is épp eleget. Gondoljatok bele tavaly 11-5-el még PO sem volt, pedig a csapat nem muzsikált a backup QB-val. A PO idén meglesz, az tuti. Én is azoknak az oldalán állok, akik azt mondják, hogy nem a Colts-ot, meg a Szenteket kell megverni az alapszakaszban (pláne idegenben), hanem a MIA, BUF, NYJ triót. A PO-ban tényleg minden lehet már, de ahhoz jobb játék kell. Favoritok tényleg nem leszünk, de az sem baj néha. SŐT! Amúgy a vereségből mindig többet lehet tanulni, mint a győzelemből. Új hét, új háború! Én sokakkal ellentétben ez utóbbi miatt sem felejteném el a Szentek elleni meccset. Nem a Pats most a legjobb csapat a ligában, lehet, hogy egy ideig nem is lesz, akkor mi van? Semmi. Majd lesz még! Egy ilyen vereség miatt - bár megsüvegelendő a Saint vagy a Colts teljesítménye az idén - , de én bizony ezután is minden hétvégén Pats mezben nézem a meccseket!!! Pláne a londoni élmények után:)

Go Pats!
2009. 12. 02. 22:51
sirgreg
De elnézve a többiek sorsolását még az is lehet, hogy úgy jutunk tovább, hogy Divisional Roundban játszunk:)
2009. 12. 03. 00:02
Kole
A secondary komplett cseréjével én sem értek egyet egyáltalán. Még profi szinten sem garantált, hogy egy nagyobb részben újonnan érkezettekből valamint másik részben fiatalokból álló csapatrésznél mindig minden a lehető leggördülékenyebben és legakadálymentesebben működjön.
Fiatalítani akartunk.. hát megtörtént és ez lett az ára. Hogy hibák lesznek.
Ha jól emlékszem a legutóbbi alkalommal Wilhite még agyba-főbe lett dícsérve. Meg Meriweather is.
Nem legyetek igazságtalanok!

Egy focicsapat hatalmas lelki ösztönző erőt tud meríteni egy ilyen fajta vereségből. És a Patsnél meg van rá az esély, hogy ezt a lelki erőt fel is tudják majd használni a jövőben.
Ez volt... megtörtént, tanulnak belőle... előre kell nézni. És ez, hogy előre kell nézni, nem csak duma. A profiknál meg főleg nem az.
2009. 12. 03. 10:50
Lacus
"Én még mindíg bízom a csapatban Veletek ellentétben."

rege, szerintem itt nem nagyon találsz senkit, aki nem bízik a csapatban, az idejárók nem erről híresek :)
2009. 12. 03. 11:26
Bár nem vagyok biztos, hogy lehetséges-e, de ahogy nézem a szabályokat, a mostani állás alapján így "álmodom" a jövőt:

Wild Card:
"PHI"-ARI
DEN-"NE"
JAX-"SD"
GB-"DAL"

Div. playoffs:
"NE"-IND :):):):):):):)
"PHI"-NO :)
"DAL"-MIN :)
SD-"CIN"

Conf. champ.:
"NE"-CIN
PHI-"DAL" ... mert a Philly-t sajnálnám a döntőben :)

SB:
DAL-"NE" .... és miénk a 4. Super Ball :)

Ilyen "egyszerű" :) :) :) :)
2009. 12. 03. 11:57
Tate
rege!

Szerintem van jó Tight End-ünk Ben Watson személyében,én őt mindig is legjobb 10-ben tartottam számon,mert sokszor bizonyította,hogy remek keze van,megbízható és lehet rá számítani. De az elmúlt hetekben abszolút nem hívunk olyan offense play-eket,amiben számítana az edzői stáb Watson elkapásaira,az meg legkevésbé sem a játékos hibája.Én a támadófal "két végével" OT poszton látok problémákat,Light és Kaczur posztján. A többi szerintem rendben van az Off-nél. A védelem azért is érdekes,mert csupa fiatal és még "zöldfülűek. Egyrészt érniük kell,és ha kell szezont áldozni arra,hogy a csapat összeérjen,akkor ez az év legyen az.A jövő évben meg 1-2 rutinos csókával megerősíteni a DE, a pass rush-er OLB, és a secondary frontot. Én nem félek a jövőtől,de tény hogy a csapat két legnagyobb "hiányzója": Josh MacDaniels és Scott Pioli. Bár sokkal nyugodtabb lennék,ha lenne BigSey,Mike,és Teddy a csapatban. Addig is valahogy csak kibírjuk Wilhite "ámokfutásait"...
GO PATS
2009. 12. 03. 12:35
rege
Tate: igen van Watson, de a nyitó Bills elleni meccs óta nem igazán adott "életjelet" magáról. Abban is max. egyetértek Veled, hogy ez nem a játákos hibája. Bill mester alaposan elszámította magát amikor nem nem pótolta JMD-t. Közeledik a rájátszás és egyre jobban érződik az o. kord. hiánya. Egysíkú játékkal nem lehet sokáig "életben maradni". Azért kiváncsi lennék a Taylor. Faulk, Morris, Maroney RB négyes ténylegesen mit is tud. Több játékot lehetne rájuk hívni.
A védelem kérdésében úgy látom Te tájékozott vagy. Már úgy megnéznék egy "brutál" szerelést, vagy a ST-től egy punt blokkot, vagy ez csak ábránd marad?
2009. 12. 03. 12:36
tottingetosz
Annyi jó hsz volt, hogy bennem is újraértékelődött ez az egész szentes zakó.

Alapvetően optimista vagyok. Nincs olyan jó csapatunk, mint 2007-ben. (Soha nem volt senkinek..., talán most a Saints)De.
1.)Bízom BB-ben, hogy tartogat még valamit a PO-ra (ld. megerősődő futójáték 2007-ben).
2.) 5 hét sok idő a hibák kijavítására illetve fejlesztésekre. Nem tudom, ennyi idő alatt lehet-e fejleszteni passrush-t, de szvsz is ez az, ami nagyon hiányzik, és emiatt bombázzák szét a valóban nem éppen acélos sec-t. Viszont csak most kezd összeállni a WR banda Edelman és Aiken nagy segítség lehet még)
3.) Szerintem csak 3 csapat jobb egyértelműen nálunk, akik közül az AFC döntőig csak eggyel találkozhatunk. Ha nem is rutin, de hagyomány van PO terén, így ott már tényleg bármi lehet, és ettől ne mi féljünk!

Szóval keep the faith és go pats!
2009. 12. 03. 12:58
pat68
Annak üzenem, aki ezzel a cikkel akart elriasztani a Pats-től: nem sikerült!
Végig olvastam a kommenteket és azokkal értek egyet, akik nem látják sötéten a dolgokat. A def.-en talán egy kicsit későn és egyszerre fiatalítottunk és most ennek a következményeit láttjuk, De ki nem nézte szivesen az "öreg" Teddyt, Juniort vagy Vrabbelt! De ha össze érik ez a gárda és még kivülről egy kis rutint is kap, jövőre már nem lesz gond.
Én meg most is SB-be várom a csapatot, ott meg bármi lehet!
Off: ma megjött a polóm! Csodás!!!!! Mindent köszönök!
2009. 12. 03. 15:11
csabesz
én is bizakodó vagyok, ha Taylor visszaérne a PO-ra, egy dominánsabb futójátékkal és TE teljesítménnyel sokat lehetne segíteni a Wes-Randy duó tehermentesítésén.
a D-ben már nem látok ennyi opciót, sajnos.
nem a wild car lesz végállomás:)
és itt vannak a pólóim is:) mégegyszer köszönöm!!
go pats!
2009. 12. 03. 15:30
cuncimp
Az én pólóim is megérkeztek, köszönöm. Passzolnak a tegnap kapott baseball sapkával.
2009. 12. 03. 15:39
Pupu
Nekem is mejöttek ma a poloim:)
Nagyon szépek és tényleg jo anyagbol vannak.
Mégegyszer nagyon köszönöm a fáradozásaitokat!
2009. 12. 03. 16:03
Mr nemo
Maximum azon lehetne siránkozni, hogy a második félidőben nem volt egyetlen jó pillanatunk sem... de még ezen sem érdemes. Jobb formában voltak, jobban jöttek ki a lépéseik, mi meg dadogtunk, szerencsétlenkedtünk. Bízom benne, hogy tanulunk a dologból.
2009. 12. 03. 16:45
fear0
2009. 12. 03. 22:01
sirCharles
Rég láttam ilyen gyalázatosan rosszul játszani a Pats-et. Engem főleg az zavart, hogy hitehagyottan kóboroltak csak a pályán, egyszerűen megadták magukat. Rossz érzés volt nézni a vergődésüket...

Viszont mindenki tudja, hogy a Patriots az NFL legjobb csapata, ez nem is lehet kérdés :-) Jöhet akármilyen és akármennyi vereség, én akkor is nekik szurkolok majd.

A világvége hangulatot túlzásnak érzem, az egyik csapatnak minden összejött, a másiknak meg szinte semmi - szerencsétlen találkozás volt. Szerintem sokkal jobban mutatja a Pats erejét a Colts elleni meccs, ha valaki úgy tud játszani az egyik TOP3 csapat ellen, mint a New England tette, ott nem lehet nagy baj.

A védelmen viszont nagyon elférne az erősítés, én sajnos sokakban a fejlődési potenciált sem látom, pl. Wilhite egyszerűen nem Pats szintű játékos. Sztár(oka)t KELL igazolni, ha eredményt akarnak. A Playoff 100% hogy meglesz, ott meg akármi történhet, de a SB-t nem tartom még reálisnak, ezzel a D-vel semmiképp sem.

A szezon viszont januárban szokott elkezdődni, ott mindenki 0-ról indul, senkit nem érdekel majd a 15-1 és a 16-0-s mérleg sem. A Saints egy szimpatikus csapat, de teljesen olyan érzésem van velük kapcsolatban, mint a tavalyi Titans-szel: végigmenetelnek az alapszakaszon, elszáll velük a ló, és egy tapasztalt playoff-csapat nagyon elveri őket...

Lényeg ami lényeg, nem történt tragédia, ennél csak jobbak leszünk :-) GO PATS!
2009. 12. 04. 11:28
Handras
Valóban szükség lenne 1-2 playmakerre a védelembe, olyanokra akik nem csak 1-1 felvillanást tudnak hanem meghatározó egyéniségek a pályán. Pass rush-ról nem is beszélve. 18 sack-ünk van az idén amivel 27. vagyunk a ligában.
Nyáron még szó volt Julius Peppersről, vagy rosszul tudom?
Hozzászólás a(z) Mi volt a baj? bejegyzéshez