Menetrend
Szavazás

Nem sikerült!

2018. 02. 05. 04:23
Szerző: Danna
Kategória: Hírek
Ez most nem sikerült! Sajnos a sok rossz döntés és hiba egy kiválóan játszó ellenfél ellen nem fért bele. 

Nagyszerű mérkőzés volt, Brady ismét rekordot döntött (10.000 yard felett a rájátszásban), de ez most nem volt elég!

Jövőre visszatérünk és visszavesszük!

Hozzászólások

2018. 02. 05. 04:25
Dega
Gratulálok a csapatnak,küzdöttek,de ma nem sikerült!!
Go Tommy,go Pats!!
2018. 02. 05. 15:11
1976gabi
nagyszerű,hogy így indul a hozzászólások sora.teljesen igaz minden szava.ez az.
2018. 02. 05. 04:32
PatsFan12
Remélem majd jövőre sikerül!
2018. 02. 05. 04:33
PatsFan12
2018. 02. 05. 04:32
JAM
Voltak kiváló momentumaink, de nem sikerült folyamatosan magas színvonalon játszanunk. Ezzel együtt kiváló szezon áll mögöttünk, sajnos a vége nem sikerült, így továbbra is not done. Ettől függetlenül büszke vagyok a csapatomra. Hajrá Pats!
2018. 02. 05. 04:35
aradamo
Gratula ennek a "lesajnált" csapatnak
Qva jók voltatok..... sajnos ma erre volt elég
Majd jövőre!!!!! - csak azt nem tudom, hogy addig mit nézek majd.....
2018. 02. 05. 04:38
Vulcanius
Sajnos a védelem ma kritikán alul teljesített... Mi volt Butlerrel, ami miatt nem játszhatott egyetlen snapet sem? Ha ennyire beteg volt, miért nevezték a mai meccsre egyáltalán?

Az Offense tetszett a pár hibától eltekintve is (kihagyott FG eléggé komikusra sikeredett, fumble pedig a legrosszabbkor jött). Mondjuk Cooks korai kiválásával nem tudhattuk meg, hogy pontosan mire is lettek volna képesek.
2018. 02. 05. 04:43
BB azt mondta most, h egészséges, nem büntetés volt, edzői döntés volt h nem játszott.
2018. 02. 05. 04:47
Lalika
Na ezen forog a szemem rendesen.
2018. 02. 05. 04:58
B.Toma
Na ez a tipikus BB bullshit. Nyilván valami retorzió miatt nem engedte a pályára ha tényleg egészséges volt. És ha így volt az elég ostoba döntés volt Belichicktől.
2018. 02. 05. 07:01
LasVegas
Valami nagyon nem volt rendben ezzel a Butler-féle döntéssel. Valami nagyon nem.
2018. 02. 05. 04:39
vodka03
Ennyi sérülttel is ott voltunk a SB-ba és így is majdnem behúztuk. Le a kalappal a csapat előtt. Abban azért bízom, hogy nyáron kicseréljük a LB sort, meg találunk valami épkézláb DE-et Flowers mellé.

Az Eagles-nek meg gratula, szép szezonjuk volt.
2018. 02. 05. 04:43
iceman
Amikor 4. és 1-nél megcsinálta a play-t az Eagles három perccel a vége előt, akkor azt éreztem, amit tavaly Minitron elkapásánál, csak fordított előjellel. Hogy ezt most a sors nekik fogja adni. Két kiélezett döntőben billent felénk a mérleg, most a sors kicsit visszavett az adományából.
2018. 02. 05. 04:43
dexxy 2.0
Én megköszönöm a csapatnak ezt a szezont, lehetett volna még szebb de sajnos az élet, szerencse,sors(nevezzük ahogy jól esik) közbeszólt.
Ki lehetne elemezni a hibákat(az edzők meg is teszik majd) de sajnos az eredményen ez nem változtat. A két vesztes Giants elleni döntő után én csak annyit szerettem volna, hogy lássam BB-t, TB-t még 1x nagydöntőt nyerni, ehhez képest nyertek 2-őt és évről évre szúkolhatok még januárban is a csapatnak. Szeptemberben újult erővel lehet majd belevágni a csúcstámadásba és lehet tovább építeni mind a csapatot, mind a rekordokat. Lehetne írnom, hogy ha bizonyos dolgok máshogy alakulnak akkor....... de felesleges. Az Eagles pedig megérdemel egy halk gratulációt. Így azért attól nem aggódom, hogy lesz címvédés.
(csak az a rohadt 7 hónap szünet ne lenne)
GO PATS!!
2018. 02. 05. 04:46
iceman
Az persze bosszantó, hogy az ostoba hibák és egy alig valamit felmutatni tudó védelem mellett is meglehetett volna, akár csak egy nagyon-nagyon kis szerencsével is.
2018. 02. 05. 04:55
holt
2018. 02. 05. 04:58
dexxy 2.0
Igen ez borzasztó volt de szerintem az emberanyag nem fog sokat változni a következőkben sem.
2018. 02. 05. 04:53
B.Toma
Butler padoztatásának indokaita azért kiváncsi lennék. Szerintem ez hiba volt Belichicktől. Patricia is fejben már a Lionsnál volt vagy nem tudom, de teljesen szétesett a D játéka. Cooks kiütése és még pár következetlen bírói ítélet és ennyi. ¯\_(ツ)_/¯
2018. 02. 05. 04:58
max350
Hagyjuk most a bírókat, mert ami egyszer ide "pattan" máskor oda!
2018. 02. 05. 05:00
B.Toma
Nem mondtam hogy részlehajlóak voltak, csak következetlenek. Olyanokat adtak meg most TD-nek amit az alapszakaszban nem.
2018. 02. 05. 04:57
max350
...és, már megint 3 hetes lemaradásban vagyunk!
Ja, és Danna! Ha, megkérhetlek, a 2018-as szezonban, kötőjellel írd az eredményt! Tavaly, amikor megkértelek, hogy úgy legyen, tudjuk mi lett a vége! :D
2018. 02. 05. 04:58
bradycardia
Nézzük a jó oldalát! Egy helyet előre ugrottunk a drafton!
Next time!
2018. 02. 05. 05:01
patriotman
Alig várom hogy kezdődjön a szezon, marha érdekes lesz, és jó lesz újra látni Edelmant a pályán. Gratula a csapatnak, kemény év volt, kemény küzdelmes lezárással.
2018. 02. 05. 05:03
patriota
Sok-sok apró dolog volt ami ha picit felénk billen,akkor simán meglehetett volna.Egy rossz extra,egy rossz FG,egy rossz döntés amikor át akarjuk ugrani az ellent,nem elfutni,egy trükkös játék ami nem jön össze,pedig zseniális volt,egy pedig összejött,ami szintén,csak nem nálunk.TD-k amiket megadnak,bár a második szerintem is inkább az volt,az első inkább véleményes.Egy Fumble.Kux kiesése.Ha ezek közül csak egy nem így alakul most nem biztos hogy ez a cím...De azt is hozzá kell tenni hogy az Eagles és Foles nagyon jól és tökösen játszottak.Bevállaltak sokmindent amit csak kevesen tettek volna.Nem paráztak,mentek és megérdemelten nyertek,ezt is el kell ismerni.Tettek azért hogy náluk legyen az a pici plusz ami döntő.Ez van.Ettől mi nem vagyunk se rosszabbak se jobbak.Nem kell cut a fél csapatra meg ilyen szarságok.Ez a csapat a sérültekkel kiegészülve egész pofás lesz szeptemberben is.De az még sajna nagyon nagyon messze van.Van vmi menetrend az Offseasonra.Ilyenkor mi történik?Gondolom Pihi,aztán....vannak dátumok amik fontosak bármiért?
2018. 02. 05. 05:05
agyt20
Azzal hogy butler nem játszott az első negyed útán már látszott hogy agyon verik a csapatott elkapásokban. Rowe-t agyon verték majdnem minden helyzetben. A védelemben ennyi mistacklet a giants elleni vesztes döntön láttam. Cooksot úgyan úgy kiütötték mint Gronkot az AFC döntön. De itt semmi zászló nem volt. Meg az a 2 td amit megadtak nekik amit egész szezon során nem lett volna Td. A mi meccseinek 2-3 hasonló Td Nem volt az akkor most mért volt az. Nem birozni akarok de akkor is mért pont most adták meg ezeket a véleménye Td-ket. A védelmünk nem volt meccsben így nem lehetett megnyerni a meccset. Brady így is űrszámokat csinált ennek a védelemnek pedig messze jobbnak tartották mint a miénk........
2018. 02. 05. 08:41
mgabor74
Gronk védtelen elkapó volt amikor kiütötték, Cooks meg az elkapás után futóvá vált, akit lehet szabályosan sisaknál is leütközni. A CB nem szabálytalankodott, hanem élt a lehetőséggel, hogy így vihet le egy WR-t. Cooks szabta el, hogy azt hitte még nagyobb játékot csinálhat, csak ezen a szinten ezt ritkán lehet megtenni büntetlenül.
2018. 02. 05. 08:47
Touchdown Tom
Lehet vakoldalrol is a futot? Kerdezem, mert en se tudom a szabalyt.
2018. 02. 05. 09:06
mgabor74
Én sem tudom pontosan az idevágó passzust, de a tizenév alatt mióta nézem a játékot még soha nem hallottam védtelen futóról. Én is láttam a lassításban, hogy a vakoldalról jött az ütés, de tulajdonképpen a védő irányába futott, csak a fejét fordította előre. Élőben nagyon gyorsan történt. Az irányítóknak is ezért veszélyes futkározni, és a visszahordások is ezért rizikósak . Sokszor látni mikor a futót már feltartóztatják, és a még álló kupachoz újabb játékosok csattannak oda. Ott sem fújják soha a sisak-sisak kontaktot jöjjön az bármilyen irányból. De a szabályt Én sem tudom pontosan.
2018. 02. 05. 09:09
mgabor74
Félreérthető voltam: a fejét nem a mozgása irányába, hanem az ellenfél end zone-ja felé fordította éppen (már ha jól emlékszem)
2018. 02. 05. 05:14
max350
Gronk visszavonul?
Azt nyilatkozta, hogy leül és átgondolja...
2018. 02. 05. 05:21
Tomk@
Gratulálok a csapatnak, szép szezon volt, sajnos a vége nem sikerült, de jövőre vissza vesszük a vándorserlegünket.

Kár, hogy D játék nem volt a meccs 95%-ban, így olyan érzésem volt mintha edzőmeccset néznék, de tudom, hegy ez nem így van.

Még egyszer gratulálok a csapatnak és köszönöm a szerkesztők egész évi munkáját.
2018. 02. 05. 05:22
Butler: Just caught up with a very emotional Malcolm Butler, alongside Adam Schefter. "They gave up on me. F—. It is what it is," Butler told us."I don't know what it was. I guess I wasn't playing good or they didn't feel comfortable. I don't know. But I could have changed that game."
2018. 02. 05. 05:33
patriota
Ez mi ez? Mit is jelent ez,annak aki olyan szar angolból mint én?
2018. 02. 05. 05:22
Chatmansky
Szerintem tök jók voltunk. Nem volt itt semmiféle szégyen. Viszont nincs tündérmese sem. Legalább is háromszor egymás után... Csak volt egy kicsit szar védelem egy pontos vezetésnél... A többi nem számít! Gratulálok a csapatnak. Szerintem tök jók voltunk. B@ssza meg...
2018. 02. 05. 05:54
patriota
Megyek melóba,semmit nem aludtam.Nem bánom,de milyen szép lett volna....Ez van.Szép napot mindenkinek!
Patriots FOREVER!
2018. 02. 05. 06:33
kitalaltnev
Gratula az Eagles-nek. Megérdemelték.
Ua. büszke vagyok a mieinkre, s köszönöm nekik az egész idényt! Go Pats!
2018. 02. 05. 07:11
LasVegas
Remek szezont zártunk le egy igazi ki-ki meccsel,nincs miért szégyenkeznünk (aki a defenzív focit preferálja, nyilván másként látja). Jó lett volna megnyerni persze, de minden nem jöhet össze. Az egyedüli kérdőjel, amit fájlalok kissé, vajon milyen lett volna a védelem, felraktak volna ugyanennyi pontot akkor is, ha Butlert is játszatjuk, mint ahogy az egész szezon folyamán. Sosem tudjuk meg, sajnos. Nagy gratuláció a csapatnak, végig odazették magukat a szezonban. Viszont lényegi változások következnek a közeljövőben, minden szinten és szempontból. Izgalmas offseason előtt állunk úgy hiszem.
2018. 02. 05. 08:17
dravait
Mi szurkolók most leszünk csak igazán próbára téve, hogy a csapat gyökeres változás előtt áll. Mindkét koordinátor elvesztését komoly átalakulás fogja követni, nekünk meg az a dolgunk, hogy bármi történik, mellettük álljunk.

Mint most is, mikor az utolsó kicsi lépés nem sikerült egy nagyszerű idény végén. Sokminden összejött nekünk is meg a Phillynek is, de a hibaarány nálunk kicsit magasabb volt.
Ugyanakkor a támadósorunk óriásit játszott a rettegett védelemmel szemben, az Ofal szinte végig tartotta Brady védelmét, a GOAT meg élete egyik legjobb meccsét hozta - tegyük hozzá JE11 nélkül.
Igen, büzskék lehetünk rájuk és most elvonulunk szünetre egy jó adag görccsel a gyumrunkban, hogy szeptemberben vajon milyen csapattal állunk elő, ki vezeti az egységeket és a kedvenceinkből ki marad és kit leszünk kénytelenek vagy nélkülözni vagy szomorúan nézni valamelyik ellenfél csapatnál.

Állat idény volt, köszönet a sok élményért és előre a következőre!!
MINDÖRÖKKÉ GOOOO PATS!!!!
2018. 02. 05. 08:29
Vadder
Semleges szurjkolónak nagyszerű meccs volt, a sportág ünnepe, a támadójáték mintája (minden elem megvolt, aminek lennie kellett). Pats szurkolóként nem izgultam, mert tudtam a végeredményt. Ilyen gyenge védelemmel esélyünk sem volt. Biztos voltam benne, hogy mi is 30 pont fölé jutunk. Abban is, hogy ez kevés lesz. 2 dolog nagyon bánt viszont a mérkőzés miatt: Butler, ha büntetni akarom, mert olyat tett, akkor megvetetem vele a jegyet a meccsre és felültetem a felső karéjba, hogy onnan szemlélődjön, de NEM ALÁZOM MEG ÍGY. A meccsen a közvetítés során legalább 10 percet mutatták, ahogy a pálya szélén állt és játszani AKART. a helyettese egy katasztrófa volt, ha én beállok sportmulttal 0 amerikai foci játékkal így én is ellézengek a pályán. Edzői döntésként rossz, emberi döntésként mégrosszabb volt. A másik dolgo ami nem tetszett a keménységünk. A második meccs, hogy SZÁNDÉKOSAN okoznak sérülést játékostársunknak. mi pedig csak pátyolgatjuk az ellenfelet simogatjuk, persze hogy fickándoznak. Remélem jövőre ez változni fog. Az eddigi hírfoyzlányok nem sok jóval kecsegtetnek.
2018. 02. 05. 23:21
Misi56
Pont ez az! ilyen gyenge védelemmel is a kezünkben volt! A fumble előtt "csak" végig kellett volna menni Td-ig ( akkor ment az offensnek "! Több 4&1-et hagytunk! Rengeteg harmasdikat hagytunk!! Az ba két TD , de az egyik biztosan! Cooks kiesése! És így is majdnem megvolt! Szép volt fiúk GO PATS!!!
2018. 02. 05. 08:42
vhs-box
Piszok jo donto volt ,vegig ott volt a sansz ,hogy gyozhetunk . Nem sikerult,van ilyen.
Remek csapat ,amelyik azert tud ennel jobban ,koncentraltabban is jatszani,viszont hiaba a rutin ,ez csak egy Super Bowl volt. A viszonylag egyszeru pontokat sajnalom ,a rugasokbol ami kimaradt,a tobbi jatekszituacio ,ahol van egy motivalt ellenfel is .
Butler ... nem gondolom ,hogy vele nagyon mas lett volna ,az pedig ,hogy SB ide vagy osa ,BB kitart az elvei mellett ,szamomra lenyugozo ,es azt gondolom ,pont emiatt a legnagyobb .
2018. 02. 05. 08:43
vhs-box
Piszok jo donto volt ,vegig ott volt a sansz ,hogy gyozhetunk . Nem sikerult,van ilyen.
Remek csapat ,amelyik azert tud ennel jobban ,koncentraltabban is jatszani,viszont hiaba a rutin ,ez csak egy Super Bowl volt. A viszonylag egyszeru pontokat sajnalom ,a rugasokbol ami kimaradt,a tobbi jatekszituacio ,ahol van egy motivalt ellenfel is .
Butler ... nem gondolom ,hogy vele nagyon mas lett volna ,az pedig ,hogy SB ide vagy osa ,BB kitart az elvei mellett ,szamomra lenyugozo ,es azt gondolom ,pont emiatt a legnagyobb .
2018. 02. 05. 08:44
hulith
Amennyiben Butler csak pedagogiai ok miatt nem játszott az azért a védelem többi tagjával szemben is kitolás. Mindenki azért dolgozott egész évben hogy nyerjen de egy olyannal az oldaladon akinek nincs meg a képessége hogy megcsinálja a playt elég nehéz jól teljesíteni.
BB menni fog szerintem egy új korszak kezdődik.
Nagyon szerencsések vagyunk, hogy láthattuk ezt a korszakot.
2018. 02. 05. 08:58
tucsi7
2018. 02. 05. 09:05
Touchdown Tom
BB tutira nem megy, mert akkor McDaniels lett volna a föedzö.
2018. 02. 05. 08:54
Franky
Qrva jók voltunk, de sajnos volt egy jo es szerencsésebb csapat. Ha mi jövünk ki jobban 1-2 helyzetből ........ Nem baj dyj
2018. 02. 05. 08:54
Franky
Qrva jók voltunk, de sajnos volt egy jo es szerencsésebb csapat. Ha mi jövünk ki jobban 1-2 helyzetből ........ Nem baj dyj
2018. 02. 05. 09:04
Touchdown Tom
Nem szerencse kellett volna, hanem taktika a vedelem reszeröl. Amikor az ellen 3. meg 4-el jön, akkor szet kellett volna blitzelni.
2018. 02. 05. 08:54
orrrion
Nagyon kíváncsi vagyok, hogy Butler miért nem játszott - ki fog derülni. Ha BB-nek valami fegyelmező akciója miatt, akkor azt kell mondanom, hogy az öreg hibázott. Tartok tőle, hogy valami ilyesmi ok lehet, mert a védelem zavarodottsága erre utal. Aki játszott csapatsportot, az tudja, hogy mire gondolok. Ha az Eaglesnek szurkoltam volna, akkor most azt írnám, hogy egy ilyen meccsre vágytam volna előzetesen: kihasználva az ellenfél támadó-védő oldalának a hibáit, magabiztos vezetés megszerzése, aztán nagyszerű játékhívásokkal a vezetés megtartása, majd két nagyszerű drive vezetésével, a védelem legjobbkori feljavulásával a W . Ez egyben a Pats kritikája is. Az elején nagyon sok pont benne maradt a támadóknál, a védelem akkor sem tudott érdemben tenni valamit, amikor lehetett volna ( Nagyon sok olyan játékot csinált meg az Eagles, ami miatt nem lehet bántani a D-t, de nem egy alkalom lett volna, amikor hülyeségek miatt mehettek tovább) Mindig volt válaszuk, amikor közelebb értünk hozzájuk, amikor pedig fordítottunk, tökösen , kicsit szerencsésen játszva, visszavették a vezetést. A védelmük a végén pedig villanni tudott, talán egy hasonló momentum kellet volna nálunk is és akkor most mi örülünk. Az előző két SB győzelemhez kellett az ellenfél edzőinek kapitális játékhívási bakija,most nagyszerű munkát végzett végig az Eagles edzői kara. Az O falunk majdnem végig erőn felül teljesített, de a 2 hét kevés volt, hogy a támadóik ellen valamit kitaláljanak BB-ék. Vagy lehet, hogy kitaláltak valamit, de az a játék képén nem látszott. Az első - elkeseredett -nyilatkozatok sok kérdést felvetnek, ha valami komoly gond van belül, az ki fog gyorsan derülni. Ha a csapat magját egyben tudják tartani, akkor a jövő évi szezon is elsülhet még jól. Bradyt meg békén kellene hagyni a korával kapcsolatban, amíg így tud játszani, mindig PO esélyes lesz a csapat- DE védelem nélkül nem megy!
2018. 02. 05. 09:02
Touchdown Tom
Az offense sztem k jo volt, azert egy jo vedelem ellen pakoltak fel majdnem 40 pontot. Cooksot, Lewis, White-ot mindenfelekeppen meg kell tartani, nem tudom meg kinek nincs szerzödese. A vedelmet meg fel kell javitani a draftrol vagy a piacrol.
2018. 02. 05. 08:57
Touchdown Tom
Brady fantasztikusan jatszott, mint ahohy az egesz offense is. A vedelem viszont rendkivül pocsek volt, Patricianak mennie kene, ha amugy nem menne. Butler kihagyasa nagyon rossz huzas volt, nem vagyok Butler fan, de Helyette Rowe-t nagyon megegettek, ennel csak jobb lehetett volna Butler. Aki raadasul biztos nagyon motivalt volt a szerzödese miatt. A drafton csak a vedelembe kell huzni, Gilmore, Flowers, McCourty, Van Noy, akik jok, a többi posztra rafer mindenhol az erösites. Vicc volt, h egy 39 eves Harrison is mekkora erösites a vedelemnek. A pass rusht fel kell javitani, mert 0 sackkel nehez meccset nyerni.
2018. 02. 05. 09:18
Gabesz70
Tökéletesen egyetértek! MP-t ki kellene rúgni ha nem megy el magától! Ez egy profi üzlet nincs helye érzelmeknek, az idei védelem a DC hibája, szar munkát végzett! A lesajnált O fal előtt viszont le a kalappal! Egyetlen hibát el kellene viselnie a csapatnak, ha egy rendes D odateszi magát. Ez most egy nagy nulla volt! Gost-al nem tudom mi lehetett? Mondjuk ilyen szar labdát sosem láttam, szerintem ilyenért középsuliból elkergetik a longsnappert, csoda hogy Allen össze tudta szedni. A túloldal előtt pedig éle a kalappal! Iszonyat összeszedettek voltak, semmi lámpaláz, végig koncentráltak, gondolom sokat tanultak a tavalyi Falcons leolvadásból!
2018. 02. 05. 09:24
Touchdown Tom
Nagyon fontos volt az elsö drive. Az, h akkor pontokat tudtak felrakni, az megnyugtatta az egesz eaglest es dominaltak az elsö felidöt.
2018. 02. 05. 08:59
Touchdown Tom
Ja meg annyit, h Gostkowski is sokat hibazik kulcspillanatokban. Neki van a legnagyobb fizuja a posztjan az NFL-ben, ehhez merhetö teljesitmeny lenne elvarhato.
2018. 02. 05. 09:04
A PFT a meccs közben hozta le h hirtelen JMD mégse megy a Coltshoz. Félek h ha marad is BB, a mai döntésével elveszíti az öltözőt... Browner írt egy durva sorozatot BB-ről védve Butlert Instagramra, amit lájkolt Hightower (meg még Jamie Collins is pl.).

Már a meccs egyáltalán nem érdekel, sokkal jobban idegesítenek ezek a dolgok.
2018. 02. 05. 10:02
topin
Egy ilyen döntéssel el is lehet veszteni az öltözőt, mert vagy fegyelmi oka volt és akkor nem is kell beöltözni. Ha pedig beöltözteti, akkor mikor ég a ház, tessék beküldeni.

Én azt eltudom fogadni, hogy büntibe volt, mert valami olyat tett/mondott. Legyen következetes a vezetés, ne legyen kivételezés. Ez visz előre, ha van egy szabályrendszer aminél mindenki tudja mik az elvárt normák. De azt nem tudom megérteni, hogy gőgös vagyok és csak azért sem változtatok, mikor van kihez nyúlni. És nem Bademosira gondolok, mert az is vakvágány. Így hogy meccs szerelésben sisakban ott bőgött a vonal mellett, így ez felfoghatatlan döntés volt. Mert ha nem bünti, akkor vajon miféle magyarázat lehet arra, hogy nem küldik pályára?

Már az is nagyon érthetetlen volt, hogy Gilmore miért Agholoron kezdett és miért nem AJ-re volt ráállítva. És kellett hozzá másfél negyed és 72 yard (3 nagy play) és 1 TD mire rájöttek a védelmi guruk, hogy a CB1-nek a WR1-t kellene fogni, nem egy slot WR-t. Utána nem is volt elkapása AJ-nek. Persze akkor megjött Agholor. Na most ha nem fegyelmezési ok van, miért nem cseréli be a két védelmi guru az a CB-t aki tudna menni a slot WR-el? Ha pedig fegyelmezés, akkor minek öltöztette be? Ez elég átláthatatlan és felfoghatatlan..még a végén olyan dolgok derülnek ki, hogy tényleg létezik Thomas Kraftlichick vagy másféle tudathasadásos személy:)

Amúgy sem értem, hogy a fullos edzői garnitúránk mit művelt hétről-hétre a playoffban a felkészülésnél, mert kivétel nélkül minden meccsen hátrányba kerültünk és vergődtünk az első negyedben. Hol a O, hol a D, hol mindkettő. Ha eljutottunk 5-10 yardig, de ott érthetetlenül megálltunk. A D meg kb a 3 playoff meccsen egyszer sem volt értelmes az első félidőben. A Titans ellen a Decker zászló akasztotta meg a haladást, ha nem dobják be (mert nem volt az) akkor ott is kapaszkodhattunk volna. Míg a második félidőkre meg a támadók mindig összeálltak. Azt értem, hogy halftime adjusment és abban jók vagyunk..de azt nem hogy, miért adunk egy félidő előnyt tudatosan/vagy miért nem bírunk 1 hét alatt kitervelni az első félidőben működő game plant. És ez mindegyik idei playoff meccsünkre igaz.

És most ezekről sem beszélnénk, ha a nyavalyás D az utolsó 8 és fél percben nem enged egy 6 perces driveot/vagy csinál egy stopot végre. Persze az elit Eagles D egy stopot sem csinált a fumble-ig, mert mi nem puntoltunk egyet sem a meccsen. Szóval a mi defensünk sem volt gyengébb mint az övék, amelyik 613 yardot engedett..egyszerűen nálunk kimaradt egy FG 26-ról, egy másikat meg el se rúgtunk Gost miatt 53-ról. És 5 yardról nem tudtuk bevinni az első driveban. Teljesen szürreális, hogy még így is nyerhettünk volna, hogy bénáztunk egy félidőt és kaptunk 40+ pontot..és hogy vesztettünk 505 passzolt yarddal. És ezt az emberfeletti támadójátékot nullázta le BB döntése, akár bünti, akár gőgösség áll mögötte. Mert amikor kb egész meccsen nem képes stopra a védelmed, akkor ne Bademosihoz nyúljál mint opció, ha változtatni akarsz. Ha meg bünti van, akkor legyen bünti és civilből nézze a birka, aki olyat tesz SB előtt, hogy kikerül a keretből.

Amúgy Edelman és Cooks nélkül, ez egy csoda volt amit lerakott az offense TB-vel és JMD-vel az élen. Nem sok csapat tudta volna ezt megoldani, hogy a WR1 és a WR2 is kiesik, sőt a Jags ellen meg a HoF TE is és pontkényszerben 2 labdabirtoklás hátrányban vagy. Nem vagyok csalódott, mérges se. Csak értetlenkedek. És nem érzem azt, mint a Giants ellen elbukott döntőknél, amikor órákkal utána is ugyanúgy ültem és csak néztem ki a fejemből. Szerintem ez egy sikeres idény volt, ezer sebből vérezve, vezéreket hullatva is emelt fővel mentünk végig az úton. A végére ez a döntés ad egy keserű ízt és az emelt főből levesz jócskán, ami csak azért rossz érzés, mert emberfelettit rakott le az Offense.
2018. 02. 05. 10:35
orrrion
Teljesen egyetértek veled. Az , hogy mi történt egy-két napon ki fog derülni. Egy ilyen döntés-döntéssorozat képes arra, hogy az egész csapat fejében zavart okozzon, aminek láthattuk a nyomait .Ennyi előny egy jó ellenfélnek pedig egy SB-on nem adható.
2018. 02. 05. 12:30
Sinisa
Danna,
Be tudnád linkelni?
Nem találom.
Koszi
2018. 02. 05. 12:30
Sinisa
Danna,
Be tudnád linkelni?
Nem találom.
Koszi
2018. 02. 05. 09:06
Touchdown Tom
Ha JMD marad, akkor lehet BB megy.
2018. 02. 05. 09:09
hulith
BB felaldozta a vedelmet a pedagógia oltárán az eredményt láttuk.
2018. 02. 05. 09:14
Touchdown Tom
Ha ez igy volt, akkor ez szanalmas. Nem gondoltam volna, h ennyire kicsinyes. Minden nyilatkozatbol az jött le, h mennyire szeret nyerni, de ez nem azt mutatja.
2018. 02. 05. 09:52
Tzimisce
2009-ben eljátszotta ezt úgy tudom, amikor leültette Welkert. Szanaszéjjel vertek minket. Vagy 2010 volt?
2018. 02. 05. 09:21
Arsenal
Le a kalappal a csapat előtt! Sajnos Kukszi kiesését már nem tudtuk kompenzálni, sőt úgy látszik, hogy amikor egy fél világ már ellenünk szurkol, azt már ez a csapat sem bírja el. Büszke vagyok, hogy ennek a csapatnak szurkolhatók, ezt is fogom tenni ezek után is, holott biztos vagyok abban, hogy ínséges idők fognak beköszönteni. Új koordinátorok, új csapat, sok idő. Nem tudom, hogy BB-nek lesz-e ehhez türelme, ereje, ha Gronk komolyan gondolja amit mondott, akkor Tom ehhez mit szól, szóval sok-sok kérdőjel, melyre egyelőre nincs válasz, egy azonban biztos: PATRIOTS FOREVER!!!
2018. 02. 05. 09:31
Touchdown Tom
Amugy ez szanalmas, h ez mar nem az elsö meccs, ahol az ellenfel taktikaja az, h kiüssek az elkapoinkat.
2018. 02. 05. 09:31
Touchdown Tom
Amugy ez szanalmas, h ez mar nem az elsö meccs, ahol az ellenfel taktikaja az, h kiüssek az elkapoinkat.
2018. 02. 05. 10:04
topin
Miért nem tudtuk kompenzálni Cooks kiesését? Ezt nem értem..613 yardot haladtunk, 505-t passzoltunk. Egyáltalán nem hiányzott Cooks, tökéletesen megoldották a pótlását a játékhívásokkal és a no huddle játékokkal. Akkor nem tudtuk volna kompenzálni, ha nem halad az offense. De egyszer sem puntoltunk a meccsen!!!
2018. 02. 05. 16:26
Arsenal
Igenis fontos láncszem esett ki Cooksal, ami a végén ütött vissza. Gyönyörűen játszottunk a meccsen, de a kiesése után a többi elkapónak tripla erőkifejtést kellett végezni, ami a végén megmutatkozott meg. Tudom a ha-val kezdődő mondatoknak nincs értelme, de szerintem a végén 1. és valamennyinél Kukszival könnyebb lett volna bevinni a pontot.
2018. 02. 05. 18:04
topin
Az offenseben semmi nem ütött vissza, tökéletesen haladtak. Minden pontot bevittünk nélküle ami kellett. A fumblenál Cooks sem segített volna, az TB sara volt, nem Cooks hiánya. Cooks akkor hiányzott volna ha nem haladunk, de megtettünk egy elit védelem ellen 613 yardot, nélküle. Mert 1db elkapása volt 19-ért. JMD parádésan megoldotta a pótlását, észre sem lehetett venni, hogy hiányzik bárki is (Edelman, Cooks, Mitchell), mert folyamatosan haladtunk előre és az elkapások zöménél 5-10 yardos körzetben védő se volt.
2018. 02. 05. 18:05
LasVegas
Egyetértek veled! Nem mellesleg JMD ugyanezt nyilatkozta a meccs után.
2018. 02. 05. 18:06
LasVegas
Mármint Arsenallal.
2018. 02. 05. 09:26
zoli0321
Gratulálok a csapatnak. Azért ez egy remek szezon volt.
BB-t meg szerintem ne piszkáljátok, úgy, hogy nem tudjátok mi van igazán a Butler pihentetése mögött.
2018. 02. 05. 09:49
Gabesz70
Bocs, de miért ne piszkálhatnánk? Egész évben szurkoltunk, amikor gyengék voltunk akkor is kiálltunk a csapat mellett, engedtessék meg hogy ekkora elcseszést ne hagyjunk szó nélkül! Ha Butler bejelentette meccs előtt hogy nem akar maradni, akkor is neki kellett volna játszania Rowe helyett! Ahogy Matt P és JMD is tette a dolgát. Előbbi mondjuk k.szarul, de JMD és az O zseniális volt, kár hogy mindez kevés volt a W-hez, mert a D egy kalap .... volt!
2018. 02. 05. 10:17
zoli0321
Azért Szerintem Butler sem lett volna jó megoldás.
Idén elég gyengén muzsikált az ilyen elkapók ellen, de ezen már kár vitáznuk.
Remélem a holtszezonban egy új DC majd rendezi a sorokat.
GO PATS!
2018. 02. 05. 20:19
max350
Szerintem??????
Üveggömböd van?
2018. 02. 05. 21:13
Alpok
2018. 02. 05. 10:00
P77
Köszönöm szépen a szervezést. Go Pats!
2018. 02. 05. 10:02
szeder
Szerintem ezt innen nem lehet megállapítani. Lehet, hogy Butler játszani akart, de BB azt látta, hogy nem 100%-os, nem gyógyult fel teljesen és nem merte pályára küldeni, csak azért, hogy mellette ugyanúgy elfussanak, mint Richardson mellett.
2018. 02. 05. 10:06
topin
Richards a neve az embernek..
2018. 02. 05. 10:03
hulith
Butler " pihentetése " semmilyen módon nem magyarázható Kraft jogosan kérhetné számon
Lions tulajdonost a tegnapi D produkció
nem biztos hogy megnyugtatta sok sikert Patricia-nak.
2018. 02. 05. 10:09
topin
az Eagles DC-je is mondjon le akkor? Mert ők több yardot nyeltek be, totál katasztrófa volt az elit védelmük, ami tele van talentekkel. Nálunk meg ki a talent? Roberts, Richards, M.Flowers, Lee sorolhatnám a töltelékeket..

Patricia munkáját nem egy meccsből kell megítélni, hanem abból, hogy kutyaütőkből milyen védelmet épített minden évben, miközben csak fogytak a talentek sorjában..
2018. 02. 05. 13:13
bence020
Maximálisan egyet értek
2018. 02. 05. 10:05
hulith
Butler szerintem fél lábbal is jobban játszott volna mint Richards.
2018. 02. 05. 10:33
Lalika
Úgy van, pont hiányzott az a pitbull hozzáállás ami Butlert jellemezte idén is. Az is sokat jelent ha csak mindig a sarkát tapossa az elkapóknak mert máris másfele néz a QB.
2018. 02. 05. 10:43
orrrion
Ha nem bünti miatt nem játszott , akkor legalább néhány játékra be kellett volna küldeni, azért neki már van egy respektje, aztán ha béna, akkor vissza a padra. Ha bünti miatt nem játszott, akkor ez BB és MP részéről egy megalázó és buta döntés volt. Ha pedig csak BB döntése volt, amivel MP nem értett egyet, csak engedelmeskedett a főnöknek, akkor pedig MP frusztráltsága is érthető lenne.
2018. 02. 05. 10:36
Chatmansky
BB zseni. Pontosan tudta, hogy szopni fogunk, ezért bedobta M. Gumicsont Butler-t... Persze most vicceskedem, de baromira fáj ( szó szerint...) a hajnali döntő.
2018. 02. 05. 11:19
Alpok
Sajnos a szerencsével hadilábon álltunk,a védelem gyengén játszott és volt néhány erősen vitatható birói döntés!Butler padoztatása érthetetlen,sajnálom a fiukat de büszke vagyok rájuk!Més csapat csak álmodozik ilyen szezonról. Az edzők körüli kérdéseket tisztázni kell a jövő szempontjábol!Fel a fejjel! Hajrá Hazafiak!
2018. 02. 05. 11:25
dravait
Az edzőkeringő teljesen meg fogja változtatni a csapat képét, még a csapatépítéstől függetlenül is.
Nem lesz unalmas a "holt" szezon. :) :) :)
2018. 02. 05. 11:41
podorpeter
Én Dorsett helyzetét nem értem.Minden meccsen van 1/19 yard.vagy tud ő még ilyeneket vagy csak ezért felesleges.
2018. 02. 05. 11:59
zsolt75
Sziasztok! Évek óta nem szólok hozzá az oldalhoz, de minden nap olvasom. Most kijön belőlem a düh... BB-re haragszom Butler miatt. Nincs olyan a fociban, hogy ha..... DE! Ez amit tegnap művelt az edző, az vállalhatatlan, mert ezen nem mehet el egy SB, de egy alapszezon meccs, de még egy felkészülési meccs sem. Ha baja van az egyik kulcsjátékosával, akkor meccs után rendezze le, küldje el... stb.... A sajtótájékoztató pedig különösen kiverte a biztosítékot. Több millió rajongót (és nem az újságírókat) illene tájékoztatni a helyzetről. Ez egy több százmilliós üzlet, olyan hülye szurkolókkal, mint én. 1,5 óra alvással nyomom le a napot, visszem hozom a gyerekeimet iskolába, óvodába hullafáradtan, csak mert a kedvenc csapatomat ötödik alkalommal láthatom a SB-ban (ebből 3 vereség...) Magyarázattal tartozik, nekünk szurkolóknak!
2018. 02. 05. 11:59
zsolt75
Sziasztok! Évek óta nem szólok hozzá az oldalhoz, de minden nap olvasom. Most kijön belőlem a düh... BB-re haragszom Butler miatt. Nincs olyan a fociban, hogy ha..... DE! Ez amit tegnap művelt az edző, az vállalhatatlan, mert ezen nem mehet el egy SB, de egy alapszezon meccs, de még egy felkészülési meccs sem. Ha baja van az egyik kulcsjátékosával, akkor meccs után rendezze le, küldje el... stb.... A sajtótájékoztató pedig különösen kiverte a biztosítékot. Több millió rajongót (és nem az újságírókat) illene tájékoztatni a helyzetről. Ez egy több százmilliós üzlet, olyan hülye szurkolókkal, mint én. 1,5 óra alvással nyomom le a napot, visszem hozom a gyerekeimet iskolába, óvodába hullafáradtan, csak mert a kedvenc csapatomat ötödik alkalommal láthatom a SB-ban (ebből 3 vereség...) Magyarázattal tartozik, nekünk szurkolóknak!
2018. 02. 05. 12:49
Smorc
Pontos.
Mindenki mást mond. A patspulpit azt írja: Butler szerint lemondtak róla és nem érti miért nem játszott. Szerinte lehet, hogy voltak hibái idén, de megváltoztathatta volna a játék képét.
Rowe azt állítja, hogy a kezdés előtt nem tudta, hogy Butler előtt kezdő lesz és hogy Butler a hét minden edzésén a védõjáték terv része volt. McCourty azt mondta, hogy a csapat tudta, hogy Butler nem fog játszani.
Bárhogy is, zavar támadt az erőben.
Az pedig, hogy a védelem ilyen szánalmas teljesítménye mellett a 2. számú cb, aki jóval több játéknál volt pályán eddig mint Gilmore, egyetlen snap-et sem kap, az erősen oka lehet az év elejéhez hasonlító, vagy azt is alulmúló teljesítménynek.
2018. 02. 05. 20:57
Alpok
2018. 02. 05. 12:19
hulith
+ 1000
A támadóknak mit mond 505 yarddal nem tudtunk nyerni mert én vagyok BB és ez van.
A diktatórikus módszer most csődött mondott.
2018. 02. 05. 13:18
Pat Patriot
Most azért feltenném a kérdést Belichicknek, hogy vajon azt tette, ami a legjobb a csapatnak? Mert ha Rowe mondjuk leveszi valamelyik elkapót, és ezért nem játszik Butler, akkor szívassa csak meg, ha mondjuk tiszteletlen volt. Egy játékosnak az a legnagyobb öröm, ha játszik. Butlert megfegyelmezte Belichick? Butler röhög most a legjobban!
Ez egy csapatsportág, ahol nem a kedvelem/nem kedvelem, hanem a nyerni/nem nyerni elvnek kell érvényesülnie. Félre kellene tennie ilyenkor mindenféle érzelmet. Úgy, mint ahogyan egyébként szokta. És csak a győzelemre fókuszálni. BB-nek kell a legjobban tudnia, hogy ez üzlet. És ha egy motivált Butler most jól játszik, a piacon lehet, hogy jobb ajánlatot kapott volna érte a New England. Most viszont lehet, hogy levédekezett volna néhány labdát, és most SB-győztes a csapat.
Bután csinálta BB, csalódtam benne. Egy személyes döntés miatt lehet, hogy kicseszett az egész csapattal.
2018. 02. 05. 21:16
Alpok
2018. 02. 05. 21:16
pats4ever
Butler szabadugynok lesz (UFA) 2018-ban. Semmit sem kapunk érte.
2018. 02. 05. 13:53
anulu82
sorry mindenkitől, hogy az Ertz TD után nagyjából szó nélkül léptem le, de voltak fiatalok a környéken, és inkább hazafele az úton káromkodtam szét a nagy magyar éjszakát
2018. 02. 05. 14:29
Oscar
Sajnos nálam aki a legnagyobb hibás az egyértelműen Kraft!


Kár , hogy nincs kialakult képe , hogy és kivel képzeli el a váltást és a változtatást!

Szóval ne csak akkor legyen tökös , ha jól megy a szekér , hanem álljon oda és akár BB-nek is mondjon oda ,hogy az én csapatom és győzni akarok ,a legjobbakat felküldöd és kész..........mi a fene , ez nem a Megye III!!!!

Már a félidőben szóltam volna a védelem miatt : hol van Butler?

Voltak akiket érthető okokból küldött el BB , de azért végignéztünk jó pár fájdalmas elengedést , elküldést. Csak egy példa , ami nagyon sokaknak fájt :
- Asante Samuel és Ellis Hobbs CB páros után ami volt azt nem akarnám újra átélni,mert szinte nem volt senki értékelhető.

Amit BB tehetett volna:

-pénz levonás
-nem kezdesz
-nem játszol egy félidőt
-úgy is elküldelek majd a meccs után

Szóval érthetetlen , hogy mi lehetett ennyire fontos , hogy pont most és így történt minden.
Máskor elfogadnám , hogy mindent megtettünk , de így NEM!!!

A másik minek kellett Britt , ha semmire sem jó , aki TO és MOSS méretű , akik pedig hova is jutottak????

Szóval érdekesen várom , hogy mi is lesz az edzőink sorsa............
2018. 02. 05. 15:31
zsolt75
Abszolút igazat adok Neked. Valakinek a sarkára kellene állnia, ha nem az öreg Kraftnak, akkor a Jonathan gyereknek. Elég jó belépő lenne a számára, ha rendet tudna vágni...
2018. 02. 05. 16:45
Arsenal
Mi fas...ról beszéltek, ti szurkolók vagytok? Három olyan ikonról ömlengtek negatívan, akik miatt szurkolókká váltunk. Emberek, elvesztettünk egy döntőt, 5 megnyertünk, ezeknek az embereknek köszönhetően. Kitől és mit kértek számon? Összedőlt a világ? Jobb volt az ellenfél, ez a sport vegyétek már észre! Komolyan agy faszt kapok itt néhány embertől, újra megkérdezem Pats szurkolók vagytok. Danna! Kibannolhatsz ha akarsz, de tudtam volna csúnyábbakat is írni. Ja, a Sugárban 150 igazi Past fan megtapsolta a csapatot, és Ti?
2018. 02. 05. 17:08
zsolt75
Neked és kizárólag csak neked van igazad! Bocsánat, hogy leírtuk a "véleményünket". Dugjuk a fejünket a homokba, imádjuk a 150 igazi PATS FAN-t! Egyébként a Brady-Moss páros és Assente Samuel miatt lettem szurkoló, tőlem Gipsz Jakabnak is hívhatnák az edzőt, nem ő passzol, nem ő kapja el a labdát, nem ő ütközi le az ellenfelet... Az ilyen egyoldalú szemleletmód miatt nem írok ide évek óta.
2018. 02. 05. 17:35
zsolt75
Egy dinasztia vége
Ezelőtt három Super Bowlt láttam, amin a Patriots is részt vett és Bradyéknek mindig volt okuk arra, hogy nyerjenek. 2011-ben bosszút akartak állni a veretlen szezonért, de a nagy akarásnak nyögés és görcsölés lett a vége. 2014-ben azért akartak nyerni, mert már lassan 10 éve nem nyertek és szomjaztak a sikerre. 2016-ban azért akartak nyerni, mert az NFL meghurcolta a csapatot a labdaleeresztés miatt és a bolond is tudta, hogy a feltüzelt Tom Bradyvel mindenkin átlép majd a csapat. Ráadásul mindezt úgy sikerült, hogy 25 pontos hátrányt dolgoztak le egy negyed alatt, minden idők legnagyobb csodáját vitték véghez, elérték az abszolút csúcsot, ennél feljebb már nem volt.

Idén már nem volt igazán oka a Patriotsnak arra, hogy nyerjen. Győzni akartak, mert ez egy győztes franchise, mert mindenki maximalista és ehhez értenek a legjobban. Győzni akartak, mert ők a legjobbak. Azonban ebben már nem voltak érzelmek, nem volt tűz, csak hideg profizmus. Bill Belichick úgy passzolta le az AFC-győztesnek járó trófeát, mintha a szemetet dobná ki, a meccs közben nem láttam a toporzékoló, érzelmektől túlfűtött, minden áron nyerni akaró Tom Bradyt. Ez a fűzővel kifelé oldalról van és az vele a baj, hogy olyan igaz szaga van...
2018. 02. 05. 21:31
pats4ever
Ez egy igazan magas színvonalú, szakmailag megbízható és különösen Pats szerető oldal. Ők aztán átlátják és értik hogy mi zajlik a franchise-ban.
Kb.5 okot tudnék mondani hogy miért akart a csapat szívből nyerni, de felesleges. Mennyivel jobb azon nyekengeni h mekkora ökör volt Bellichick és miatta kaptunk ki. Meg hogy vége a dinasztiának! Hurrá!
2018. 02. 05. 21:31
pats4ever
Ez egy igazan magas színvonalú, szakmailag megbízható és különösen Pats szerető oldal. Ők aztán átlátják és értik hogy mi zajlik a franchise-ban.
Kb.5 okot tudnék mondani hogy miért akart a csapat szívből nyerni, de felesleges. Mennyivel jobb azon nyekengeni h mekkora ökör volt Bellichick és miatta kaptunk ki. Meg hogy vége a dinasztiának! Hurrá!
2018. 02. 05. 22:20
SKAnd4
Szerintem BB tuti,h nem akarta megnyerni.Biztos úgy volt vele,h hova a picsába rakjam az újabb gyűrűt,inkább ne is nyerjünk.Komolyan mondom Pats fanként,h igen is rohadtul idegesítő nagyon sok Pats drukker.Picivel jobb volt az Eagles,de csak nagyon picivel.De nem lett világvége és tuti,h jövőre BB&TB páros újból sok-sok örömöt fog nekünk okozni! Forever PATRIOTS!!!
2018. 02. 06. 05:23
zsolt75
Masoknak más a véleménye. Nem vagyunk robotok, ez nem Észak-Korea, hogy csak egy vélemény van... Nem kell falósejtet jatszani, mert máshogy élünk meg dolgokat. Lehet ugyanarról más véleményünk amellett, hogy ugyanannak a csapatnak szurkolunk. Nem szabad homokba dugni a fejünket, mert nem csak egy igazság van...
2018. 02. 05. 21:26
SKAnd4
Teljesen igazad van.Most derül ki,h valójában kik a divat fanok! Én is tudnék pár csúnya szót mondani,de nem teszem.Inkább egy kérdést tennék fel! Amikor nyertük a gyűrűket akkor miért nem fikáztátok az ikonokat???!!!Ja mert akkor dagadt gondolom a májatok és büszkén mondtátok,h Pats fanok vtok,de most amikor vereség lett akkor mindenki szar és csak ti vtok a jók és ti milyen cool döntéseket hoztatok volna egy "amatőr" BB helyett és milyen menő dolog szidni őket. Emberek 5 azaz ÖT gyűrűt szerzet nekünk BB és még mellette 3 azaz HÁROM alkalommal szerepeltek az SB-ben.Mi kell nektek 17 szezonból 17 gyűrű???
Azt sem értem,h MP miért kell fikázni,amikor lehetett tudni,h ez az ember állomány elég gyenge ami a keze rendelkezésére állt és ebből csodákat nem lehetett csinálni.De mekkora isten volt amikor a Seahawks ellen nyertünk. PFFFF komolyan hányni tudnék sok embertől.Akinek nem inge...
2018. 02. 05. 21:33
pats4ever
2018. 02. 05. 21:23
pats4ever
Ha így lenne és Kraftek beleszolnanak, kb ott tartanánk mint a Raiders vagy a Redskins! De fasza lenne!
2018. 02. 07. 17:39
zsolt75
Már meg is történt... Úgy beszéltek Kraftról, mintha kívülálló lenne, de arról megfeledkeztek, hogy az utolsó rugós alátétig az övé az egész kóceráj. Ízlelgessétek a szót: TULAJDONOS.
2018. 02. 05. 14:41
aradamo
Szerintem fontosabb,hogy Tom kezéből kiütötték a labdát mint , hogy Butler játszott-e vagy sem. Ugyanis úgy érzem , éreztem hogy addig még volt kontroll, terv minden. Csak erre nem számítottunk, hogy pont akkor oda fognak érni, és kiütik a labdát......
Akkor ott a győzelemért támadtunk.....
2018. 02. 05. 16:35
B.Toma
El sem szabadott volna jutni egy ilyen szituációhoz, hogy ezen múljon. Ha csak kicsit is odateszi magát a védelem és legyalább az egyik Eagles támadást megfogja pont nélkül a meccsen, akkor nyer a Pats. Butlerel, ezt más sose tudjuk meg, lehet hogy ez az egy meglett volna.
2018. 02. 05. 17:09
zsolt75
2018. 02. 05. 17:22
patriota
Bocs mindenkitől akinek más a véleménye,de nem értem miért ez a nagy felháborodás oly sok emberben Butler miatt.Szart se tudunk arról miért nem játszott.Nem Voltunk ott az edzéseken,nem láttuk mi történt,mégis mindenki azt kéri számon BB-től miért nem tette be.Biztos volt oka rá,ő az edző,ő dolgozik ezekkel a srácokkal minden nap.Ha azt mondja ez így volt jó a csapatnak,én elhiszem.A chaten minden héten fikázták Butlert,most meg egyszercsak nélkülözhetetlen lett.Nem is értem.Szerintem messze nem nyújtotta azt ami tőle elvárható,és ezt ő maga is bevallotta.
2018. 02. 05. 18:13
topin
Nem az a gond, hogy nem játszott, hanem hogy miért? A védelmi playek 97%-ában a pályán volt egész évben. Majd a meccs előtt kiderül, hogy mégsem játszik. A himnusz alatti sírásból az jön le, hogy nem annyi van, hogy nem lesz kezdő, hanem hogy nem is fog pályára lépni! Na most ilyet miért mondanál egy játékosodnak, hogy tuti nem játszol? Nem azért sírt, mert nem lesz kezdő és ha kell beáll, hanem mert kizárta a játékból kb. Na most ha egész évben 97%ban alkalmas a hibái ellenére, majd 2 hétig úgy készülsz a D-vel, hogy játszik, akkor érthetetlen a lépés. De oké, lett egy megérzés, meglépte. Rowe került be, mondjuk érthetetlen, hogy miért AJ-re és nem másra (ehhez is kellet 1,5 negyed hogy belássák, ami eleve röhej sztem) de oké beraktad Rowe-t. Aztán nem működik semmi, a védelmed minden szitut benyal, nem fogja a futást, nem fogja a passzt, nincs stop. Félidőig tátott szájjal nézed kb. Majd előhúzod megoldásként Richards-ot, az egy elég veszett fejsze nyele szitu..miközben előhúzhatnád Butlert is (hisz nem fegyelmezésből nem kezdett, attól még ha gáz van játszhatna, egy próbát megérne, mikor semmi nem megy). Majd Richards pontosan azt hozza mint az első 4 meccsen, kb 0 tackle és minden big vagy fontos play rajta megy el. Ekkor már Bademosihoz nyúlunk kétségbesésként, aki kb nem kapott védelmi szerepet Gilmore agyrázkódásos időszakon kívül. Tehát még mindig nem Butlert próbálod, ami logikusabb, érthetőbb lépés. És ha fegyelmezés akkor érthető, hogy nem küldte be, hisz megmondta meccs előtt ezt neki. De ha nem fegyelmezés akkor miért nem jöhetett egy drive-ra, amikor totál átjáróház volt az elképzelt védelem. Eleve ez a 3 safetys dolog nem működött már év elején sem, DMC a LOSnál az eleve halálra van ítélve, és Richards Coverben pass rush nélkül..ez miféle gondolat? Miközben kipróbálhatnád egy drive-ra, egy downra azt akire 97%ban támaszkodtál az év során.
2018. 02. 05. 18:34
LasVegas
Nagyon jól megfogalmaztad! Ha viszont büntetés volt, vállalja fel, és ne a "szituációnak megfelelő legjobb képességű játékosokat küldtük fel a pályára" dumát mondja, vagy ha tényleg így látta, legalább fejtse ki. Érdekes, a Seattle elleni Super Bowl győzelem után részletekbe menően, alaposan és logikusan el tudta magyarázni a változtatásokat. Ha jó alapja volt a döntésnek, legyen kedves rászánni a magamfajta mezei és tudatlan szurkolóra is 5 percet, hogy megértsem és megnyugodjak.
2018. 02. 05. 20:27
B.Toma
A legújabb pletykák szerint Butler megszegte a kijárási tilalmat és késve érkezett vissza a szállásra.
2018. 02. 05. 21:10
Bruschi85
https://twitter.com/PhilAPerry/status/960560450554523650
BB marad, még nem gördült le a függöny....

Először is grat a Phillynek a SB győzelemhez!
Büszke vagyok a Csapatra! Most sajnos nem sikerült, benne van, volt már ilyen többször is, de aztán mégis sikerült felállni, ennél sokkal mélyebbről is, mert a Pats képes rá, a közös történetnek pedig még közel sincs vége.

Kösz mindent Matty P & JMD!
#NotDone

A lényeg továbbra is Hajrá Pats!
2018. 02. 06. 20:44
Monarch
Egy remek nagyon remek idény volt. Nem hiszem hogy az SB eredmény bármennyit is rontott volna a csapat , a játékosok, vagy a stáb nimbuszán. A következő szezon igen érdekes és izgalmas lesz számunkra, a holt szezon történései miatt.
Hozzászólás a(z) Nem sikerült! bejegyzéshez