Menetrend
Szavazás

NFL draft 2015: 4-7. kör (8 újonc)

2015. 05. 02. 17:24
Szerző: DoM
Kategória: Cikkek
1

0:29 -
Még egy pass rusher a draft végére. DE/LB Xzavier Dickson Nick Saban tanítvány az Alabama Egyetemről. Van pass rush repertoárja, de a technikáján még van mit fejleszteni, hogy le tudjon válni az őt első próbálkozásra semlegesítő támadó falember blokkjáról.

0:14 -
A hetedik kör végéig kellett várni cornerback érkezésére. Darryl Roberts a Marshall játékosaként nem volt ott a combine résztvevői között. A pro day felmérőn 6.66 másodperces 3 cone gyakorlatot tudott felmutatni.

22:33 -
Irányítóból lett tight endet választott a Patriots: A. J. Derby 2014-ben 22 elkapásból 303 yardot és 3 touchdownt szerzett új posztján.

22:00 -
Még három választása van hátra a Patriotsnak: 6/202, 7/247, 7/253. Ezen cserék még módosíthatnak, de az biztos, hogy a 253. pickkel választani fognak, mert az kompenzációs draftjog, amit nem lehet elcserélni.  Jelenleg a 188. választásnál tart a draft.

21:35
- Matthew Wells több forrás szerint is nem draftolt újonc játékosnak tartotta. Utolsó két évében kezdő linebacker volt a Mississippi State Bulldogsnál. Csak 222 font. Special teams illetve LB/SS hibrid játékosként lehet jelen pillanatban a posztjait azonosítani. Érdekesség, hogy egyik szemére 80%-ban vak.

21:07 -
Kicsit korábban mint ideális esetben számolni lehetett volna vele, de Joe Cardona személyében új long snapperje lett a csapatnak. Korábbi Navy játékos. A harvardi Tyler Ottal fog megküzdeni a csapatba kerülésért. Vajon ő lesz az a hosszútávú megoldás, melyet évek óta keres a Pats Lonie Paxton eligazolása óta?

20:11 -
5/147-re a Packers választ a Patriots helyett, amiért a 166. és 247. draftjogot adták cserébe.

19:32 -
Újabb belső támadó falember: G/C Shaquille Mason, Georgia Tech. Mozgékony, triple option támadójátékot játszott egyetemi csapatban volt éveken keresztül alapember. A negyedik kör végén már nem feltétlenül elvárás, hogy valakiből kezdőember váljon. Guard és center tartalék lehet, akiből idővel talán lehet egy "Ryan Wendell" is (meccsvideó).

18:38 -
Jó ideje várta már a közönség a támadófal megerősítését. A negyedik kör második Patriots választásánál erre is sor került. Tre' Jackson a Florida State egykori játékosa nagyon hamar a kezdőben találhatja magát az egyik guard poszton.  Nagyon jó futásblokkoló, 42 meccsen volt kezdő egyetemen. Technikailag még van hova fejlődnie, hogy ne csak a puszta erőre hagyatkozzon, mert az NFL-ben kizárólag abból nem lehet megélni. (Meccsvideók)

18:15 -
Újabb játékos érkezett a védelembe, közelebbről a védőfalba. Trey Flowers is Grissomhoz hasonló felépítésű pass rusher. Futás ellen több veszélyt jelenthet, mint az irányítóra. Négyemberes védőfalban juthat játékidőhöz LDE poszton.

17:23
- Sokak számára csalódást jelentett a draft második napja, ami elsősorban nem is a választott játékosoknak volt köszönhető, hanem a posztjuknak, hiszen sem a pass rusher linebacker/end, sem a safety nem számított a New England Patriots elsődleges hiányposztjai közé. A harmadik befejező napon hét draftcetlivel rendelkezik a klub. Már rögtön a délután második választási joga a Patriotsot illeti meg. Lássuk mi sül ki a hátralévő négy körből!

Hozzászólások

2015. 05. 02. 17:27
DeMartino
OL,CB,WR de ógy sem ez a sorrend lesz :D :D :D
2015. 05. 02. 17:33
LS,K,P. A többit meg elcseréljük 2047-es pickekre. :P
2015. 05. 02. 17:36
DeMartino
keveset aludtál? :D :D
2015. 05. 02. 17:44
Igen, de ezt álmodtam. ;)
2015. 05. 02. 18:11
_bb
LS pedig lehet lesz az Aiken féle inkonzisztencia és a sikertelen helyettes keresés miatt, és a K-n sem lepődnék meg így hogy Gost lejáró szerződése mögé elkél az insurance, bár kétségtelenül jövőre is húzhatnának

WR tuti nem lesz, ha vmiből mély vagy kiemelkedő a draft, abból nem húz BB :D T_T ...azért legalább egy guardnak örülnék
2015. 05. 02. 17:42
nszgergo
G,CB,LB,G,CB,WR,LS
2015. 05. 02. 18:13
narbony78
2015. 05. 02. 18:14
MaPe
Grissom bust lett?
2015. 05. 02. 18:14
Seventh Son
Na, a védőfalba még kéne plusz egy ember, mert ez így kevés lesz, de égetőbb lenne egy SS vagy FS.. Nem értem..
2015. 05. 02. 18:15
Emmett
Lesz ám itt pass rush idén...
2015. 05. 02. 18:15
Emmett
...Bradyt meg én védem meg.
2015. 05. 02. 18:27
vj81
Kellene egy tipp játék : Lesz-e CB draft idén ? :D
2015. 05. 02. 18:27
Levis
Na ezt már tényleg nem értem. Kíváncsi leszek, hogy mit főztek ki...
2015. 05. 02. 18:37
Sinisa
OG lesz a következő! :)
2015. 05. 02. 18:38
Pats for the Win
Tre Jackson!!
Végre vmi! :)
2015. 05. 02. 18:38
Sinisa
Örülünk, Vincent!
2015. 05. 02. 18:39
narbony78
Ha nem is te, mondjuk Tre Jackson
2015. 05. 02. 18:40
zozi
Maradt még normális cb? Vagy szét tognak dobálni minket
2015. 05. 02. 18:43
Sinisa
Szemmel látható, hogy idén nem az elit sec építése a fontos.
Cserébe viszont brutális front7-t szeretne látni a staff.
2015. 05. 02. 18:43
Gyertek a chatre beszélgetni, ott ilyenkor gyorsabb választ kapni: http://pats.hu/chat
2015. 05. 02. 19:27
Arnold Patsnegger
Nyugodtság van. Az öreg BB tudja. Szerencsére ez a sport nem olyan mint a politika ( ért hozzá mindenki ). Ezekket a költő kérdéseket: miért nem cb,ol,wr....? Hagyjuk is, mert a válasz csak annyi, hogy bb + 4 gyűrű +nocomment... GoPats
2015. 05. 02. 23:17
_bb
Ezt még be kellett ide szúrnom:
Wellsről írja Reiss, hogy hivatalosan fél szemére vak.
"He is legally blind in one eye, according to ESPN's scouting report."
...azért ez is egy plusz kihívás lehet a pálya átlátásában
2015. 05. 02. 23:24
loop80
Miért nem is meglepő ez mifelénk?! ;)
2015. 05. 03. 03:35
TMR
mondjuk ez kb politikai csúsztatás kérem szépen :-)
Egyik szemére rosszul lát.
Azt írják 80%-ban vak, de kérem szépen, hogy lehet vki 80 %-ban vak? Vki vagy vak, vagy nem.
1/2 szemmel a térlátás mint olyan megszűnik, mistackle hegyeknek kellene lennie a neve mellet.
2015. 05. 03. 08:32
fatman
ez valószínűleg az éleslátást jelenti, azt mérik ilyen százalékokban... ez vmi olyasmi, hogy a szemnek nincs optikailag baja, csak az agy nem tanulta meg értelmezni a beérkező információkat, tehát idegileg van rosszul behuzalozva, de nem akarok találgatni és szakértő sem vagyok...
2015. 05. 03. 08:05
1976gabi
vakok között a félszemű is király
2015. 05. 03. 10:06
Lucius
Ha jól látom, szokásos Pats drafton vagyunk túl. 1-2 játékos, akiben reménykedhetünk, a többit senki sem érti. SB lesz ebből megint…
2015. 05. 03. 10:14
BaP
Továbbra is azt gondolom, lesz egy ligaátlag feletti CB a roster-en, és továbbra is azt gondolom, hogy szeptember magasságában fogunk trade-elni érte.

Most jön az a rész, amiben BB a legjobb: a non-drafred kukázás, és a fa kukázás.
Nekem nagyon tetszenek a D pickek, a LS, meg a TE picket nem értem, illetve a SS helyett is egy RB talán jobb lehetett volna, de Bill tudja mit csinál..

Minden esetre két kurvajó fal lehet ebből, a CB-k kaphatnak a SS és FS oldalról is gyors segítséget szóval akár baromi jó is lehet ez.
A CB pickünk 3 cone-ja a 3. legjobb idő lett volna a combine-on, nyers, erőszakos gyerek, nehéz a szeparáció, ezt olvastam... Jó lesz ő meglepetés embernek a sec-be ..

Összességében a draftunkat B+-nak gondolnám :)
2015. 05. 03. 11:18
cspeti98
Még a LS húzásban is van logika, kellett valaki Aiken helyére és szerintem BB nem akarta, hogy a draft legjobb LS-e UDFA legyen és esetleg valaki máshoz írjon alá. Az biztos, hogy nem ért 5. kört, de ő legalább biztosan benne lesz az 53-as rosterben.
2015. 05. 03. 15:57
BaP
Ha nem megy katonáskodni, ugye ....
2015. 05. 03. 10:21
Croaker
Új igazolás:

QB-ból WR : Devin Gardner

Csak hogy ne unatkozzunk :)
2015. 05. 03. 11:00
BaP
2015. 05. 03. 11:31
Tsabi
Michigan?
QB?

Csak Én érzem a párhuzamot? :-)
2015. 05. 03. 18:10
komzoz65
2015. 05. 03. 11:16
BaP
Nem, benéztem :)
Bocs
2015. 05. 04. 14:12
komzoz65
Nem, csak a jövőbe láttál! :-)
2015. 05. 03. 12:33
Whitealert
Valaki érti ezt a draftot? :D Ha nagyon akarom meg tudom magam győzni, hogy ennyire fontos volt egy long snapper, de ez a sok szituációs LB/DE játékos??? Sajnos nem tudom felfogni, hogy minek kellett még egy TE, talán a special team-be... Na és a LB/SS hibrid srác aki 80%-ban vak az egyik szemére, az nagyon érdekes lesz... A kiváló első kör után kicsit elszomorító ez a draft számomra, de legalább hoztunk CB-t, DT-t és az OLine-ba is embereket, szóval olyan B- körül van az osztályzatom. :)
2015. 05. 03. 13:00
cspeti98
A DE pickekkel nem értem mi a baj, Jones és Ninko a snappek 90%-ban pályán voltak, kellettek játékosok a rotációba.
2015. 05. 03. 14:26
ezzel csak az a gond (részemről), hogy tavaly itt volt Ayers, aki bizonyította képességeit Jones sérülése idején, ennek ellenére miután felépült, kb semennyit nem játszott
talán az SB-n kapott "nagyobb" szerepet, de akkor már nem pass rusherként
2015. 05. 03. 17:05
hopi46
Ha B az osztályzatod akkor mit nem értesz? A játékosok nevén értelmetlen vitázni, mert az mindig zsákbamacska, a posztok fontosak. A draft legjobb LS-t elhoztuk, és az SS posztra azért kellett valaki mert lehet, hogy DMC visszamegy CB-nek (a vakság hülyeség!). Falak megerősítve, passrush javítva, depht megerősítve, versengés megindulhat, 4 hely marad kukázásra. Utolsó draftcetlivel mit lehet jobban?
2015. 05. 03. 22:10
bence.szel
2015. 05. 03. 15:08
BaP
Nekem ez a gyerek teccik :)
http://youtu.be/4oi3pDKusxc
2015. 05. 03. 15:12
Levis
Jó lesz ez a srác, de ennek ellenére sajnálom, hogy Ifo Ekpre-Olomu-t lógva hagytuk. Viszont Xzavier Dickson-t a legjobb 3 pick közé sorolják a hetedik körben.
2015. 05. 03. 16:49
hopi46
2015. 05. 03. 19:43
Montesclan-pats
+++++ yes ! Daryl Robertset én is rosterre várom, teccik. Jobb, mint jövőre lesz Ifo
2015. 05. 03. 20:19
Levis
Azt nem merném állítani, hogy jobb lesz Ifo-nál, de ők ketten szerintem hosszútávú megoldás lehettek volna CB poszton Buttler-ral és Ryan-nel együtt. Alfonzo Dennard véleményes. Sok reményt nem fűzök már hozzá.
2015. 05. 04. 08:39
nszgergo
ilyen corner blitzeket szeretnék :)
2015. 05. 03. 19:46
Arsenal
Olvasgatom a Patriots. comon az amerikai szurkoló társak véleményét, ők sem röpködnek az örömtől a draft miatt. Az egyiknek a véleménye figyelemre méltó. Azt fejti ki, hogy 10 évig a vezetőség nem fordított kellő figyelmet arra, hogy legyen normális hátvédek, ezért minden évben a PO-ben "agyon dobáltak" minket, majd tavaly végre vették a fáradságot és jött Browner és Revis és lőn meg lett a 4. gyűrű. Vajon újra 10 évet kell várni. Hmm, ez is egy vélemény.
2015. 05. 03. 20:31
BaP
Szerintem lesz megfelelő CB a rosteren.

Ryan, Dennard, Butler hármassal kezdünk majd a széleken augusztusban. Ha nagyon nem tűnik jónak, akkor szerintem trade lesz.
Jövőre 12 Pick-je van a csapatnak, játékost vagy Pick-et is áldozhatunk, ha szükséges.
Egy igazán jó cover CB kell, és szerintem jók leszünk.
Ezt a lehetőséget erősíti ( egyben annak oka is, hogy picket nem használtunk az elején), hogy a CB-k kinevelésében nem jeleskedik a Pats, oda inkább igazolni szokott jót a csapat ... Legalábbis az utóbbi időben.

A SS igazolás nekem se tetszik, ott még volt sok más remek ( remélt opció), de a srác gyorsabb Chung-nál, és Wilsonnál jobbnak tűnik, azt mondják eszes srác
Darryl gyerek kifejezetten gyors, agresszív, használhatónak tűnik.
Nem olyan elveszett dolog ez.

Főleg mert -ahogy BB mondta- ez nem a végleges keret, csak a legjobbak maradnak.
2015. 05. 04. 08:25
komzoz65
Hát igen ez is egy vélemény, csak hát hamis. Konkrétan az elmúlt 10 évben sem dobáltak agyon minket a PO-ban. Egy meccsre emlékszem az adott időszakban elvesztett meccsek közül ahol "agyondobáltak" minket, a 2006-os Colts meccs, a csúcsformában játszó Manning ellen. (Most megnéztem annak a meccsnek a statjait, 1 TD-t passzolt és egyet "futott" Manning akkor.) A többi elvesztett PO meccsen az O játszott képességei alatt. 28 ponttal, amivel a mostani SB megnyertük az időszak összes PO meccsei közül összesen 2-őt vesztettünk volna el, néhány hosszabbítás mellett a többit mind hoztuk volna.

Az idei "elit" passz elleni védelméről annyit, hogy egyetlen az időszakba tartozó PO meccsen nem volt ellenünk 4 elkapott TD.

2015. 05. 04. 08:27
komzoz65
Mint a Baltimore ellen ugye. Nem néztem utána, de megkockáztatom a PO idények többségében összességében nem dobtak ellenünk 4 TD-t.
2015. 05. 03. 19:58
Montesclan-pats
Szerintem egész jó lett, a károgásunk ellenére.
Így utólag megnézve a választottakat Darryl Roberts CB szupernek tűnik. A két OL közül bármelyik jó lehet. Brown-hoz kétség sem férhet, hogy tekintélyes DT válhet belőle. A safety Richards jobb lesz, mint gondolnánk, a két DE-ből pedig Flowers tűnik jobbnak. AJ Derby egy nagy talány, de elég sokoldalú: qb, lb is volt, és éppen TE lett.
2015. 05. 03. 21:51
cashnet
Vajon - mi egyszerű szurkolók - gondoltunk erre amikor long snappert draftolt BB? "Amerikai futball mellett lacrosse-ozott is, a 66 km/h-s snappelési sebessége pedig a valaha mért legmagasabb".
2015. 05. 04. 03:00
loop80
Szerintem nagyon okosan draftoltunk, még akkor is, ha az amerikai szakértők kb. "C-" minősítést adnak BB-ék produkciójára.

O- és D-line megerősítve, pass rush-repertoár és LB/DE-szekció bővítve, jött egy ígéretes CB...és akkor még hátravan a "kukázás", amelyben a Patriots sokkal jobb szokott lenni, mint ahogyan draftol. ;)

Azt se felejtsük el, hogy jövőre rengeteg draftcetlink lesz, szóval 1-2 már bizonyított, jónevű játékosra is szert tehetünk, későbbi választási jogokért cserébe.

Primadonnák helyett CSAPAT, ezért (is) imádom én a Pats-et! :)
2015. 05. 04. 03:05
loop80
OFF:

Az imént nézegettem az eddigi NFL UK-meccsek hivatalos nézőszámait. Eddig mindössze 2 meccsen volt 84000+ drukker az adott meccsen. Hogy, hogy nem, egy bizonyos csapat mindkét mérkőzésen pályára lépett... ;)

ON
2015. 05. 04. 03:06
loop80
Bocs a szóismétlésért. :)
2015. 05. 04. 07:12
vhs-box
jo draft+Easley iden teljesen egeszseges. hol jatszuk jovo februarban a SB-t? :-)
2015. 05. 04. 09:07
Andydaro
Tegnap én is utánaolvastam az egész draftnak, kifejezettenPatriots szemszögből, és szerintem is minden ok, egyedül a második kört nem értem, de majd kiderülnek a miértek.Tavon Williams volt 2012-ben egy hasonló draftolás.A hazai szakik egyébként B+ osztályzatot adtak:-)
Nekem az az érzésem, hogy Chandler Jones-szal nincsenek maradéktalanul megelégedve, Ninkovich meg 31 éves, tehát ide szükséges volt a pass rush miatt a vérfrissítés.
Az o fal ahogy elmondták lehet a csoport riválisok miatt(nagyon erős védőjátékosokról beszélnek)akik ellen hasonló testi adottságú játékosok kellenek, bár a csere lehet az o fal edző cseréjében keresendő, akinek más elképzelése vna a falról.Az én véleményem szerint lehet többet fogunk futni idén.Mindkét játékosnak megnéztem a videóit, és elég sokat futott a csapatuk, szóval lehet ezért draftolták őket, mert ilyen tervek vannak.Mindketten jobb guardok voltak, de egyikük biztos balra fog kerülni.Akit pedig vaknak titulálnak, az csak olvasni nem tud a jobb szemével, de látni lát, nem véletlenül játszott, és nem is rosszul az egyetemen.
2015. 05. 04. 09:24
Croaker
Bítzom benne, hogy Chandler Jones-al meg vannak elégedve. A sérülését leszámítva szerintem nagyon jól játszott!

Ami nekem feltűnt a védőfalunkban: Nem érzem azt a félelmetes erőt, azt a "bármelyik down-ban sack lehet belőle" dolgot, mint sok csapatnál, ahol van pl egy JJ Watt, vagy egy Suh. Gondolom értitek mire gondolok. Tudom, hogy lett jó pár sack-ünk, de nem érezni azt a félelmet keltő egységet. Szegény Jones és Ninko néha tényleg csak vergődni tudott mint hal a hálóban ha megnézitek, amikor valami testes jószág feltartotta őket és nem tudtak szabadulni a karok közül.
Persze senki nem várja (nem-e ? :) ) azt, hogy minden down sack-el ér véget, de úgy megnéznék egy félelmetes sort, sok-sok sack-et és minusz-yardos támadást az ellenfél részéről.
2015. 05. 04. 10:03
Andydaro
A deffensive front line-unk kivételével a többi def csapatrész kiemelkedő volt liga szinten, főleg a második felében a meccseknek.
2015. 05. 04. 11:06
komzoz65
Ezek a nézetek széles körben elterjedtek, de semmi nem igazolja ezeket.

A futás elleni védelmünk játékonkénti yardban 4.0 volt holtversenyes 8. helyezett. Az ellenünk futott TD-k száma alapján holtversenyes 2. hely összesen 6 kapott TD-vel.

Ugyanez a passz védekezésnél átlag yard alapján 17. hely, passzal kapott TD 24 db 12. hely többekkel megosztva köztük a Jaguarssal.

A PO-ról már fentebb leírtam a véleményem.
2015. 05. 04. 11:38
komzoz65
Azért ezt az osztályozgatást nem értem. Olyan ez mintha a film levetítése előtt osztályoznánk a filmet. Van trailer, meg zanza, de hogy a film milyen lesz azt még senki nem tudja. Vagy egy ételt véleményezni kóstolás előtt. Szerintem vicces.

Nyilván ezek a korábbi egyetemi játékok adnak eligazítást. De messze nem korrekt képet. A nagyon kiemelkedő és fókuszban játszó tehetségekről lehetett tudni, hogy jó eséllyel nagy karriert futnak be, mondjuk Manning, vagy Lucktól várják ezt.

De ez is elbicsaklik sokszor. Például itt van RGIII esete. Éppen a fél karjukat nem adták érte, aztán sajnos lett...

Túlértékelt a draft amúgy is, legalábbis csodavárás tekintetében. Jól látszik, hogy minden évben agyonhype-olnak valakit, tavaly ugye Manziel volt az áldozat, de Tebow a klasszikus e műfajban, aztán jön a pofára esés.

Az látszik, hogy hosszabb távot figyelembe véve mi stabilan jól draftoltunk, mivel szar helyről indulva tartani tudjuk az elitben a csapatot, ehhez meg kellenek jó draft pickek is, és hát voltak is. Vannak persze jobb és szerencsésebb évek, meg gyengébbek. Az viszont, hogy egy konkrét év milyen, az sosem a drafttól számított egy hónapon belül derül ki.
2015. 05. 04. 12:13
hopi46
2015. 05. 04. 12:41
csgabor
+1
2015. 05. 04. 12:56
1976gabi
nézzétek mi lett a tavalyi 1/1-el.
csak azt a 2. kört értenénk meg,aztán tuti lenne minden.
2015. 05. 04. 13:01
&ris
2015. 05. 04. 13:07
kolok
A " mi stabilan jól draftolunk" kijelentésed kivételével a többivel egyet értek. Abból hogy egy csapat stabilan sikeres, nem következik ,hogy jól draftol. Ezt pl szvsz alapból meghatározza ,hogy van-e franchise QB-d. Ott van pl a Rams,aki évek óta legelöl draftol,többnyire jókat is-talán idén nem annyira- de nem megy semmire sem,mert nincs QB-ja. Sztem mi közepesen draftoló csapat vagyunk,sőt a középső körökben (2-4. kör) talán annál egy kicsit rosszabb is annál .A tavalyi év volt pont a kivétel( bár mondjuk Whiteot még egy UDFA is beelőzte),de azelőtt rengeteg ilyen korai körös pickünk sült be. 2013,Dobson Boyce,de lehet hogy Ryan és Harmon is besül,2012-totál csőd (Wilson+ Beq),2011, Ras-I,Mallett,2010 Cuni,Price 2009 Butler,Tate,Brace,McKenzie,Ohrnberger... Ez rengeteg
2015. 05. 04. 13:51
bence.szel
Nem kevés, de ha megnéznék egy másik csapat utóbbi 5-10 évét akkor meggyőződésem, hogy nagyságrendileg ugyanennyi sülne be az ő választottjaikból. Ezt csak úgy nagyjából átgondolva mondom, nincsen semmi statom ami ezt alátámasztja. Az viszont biztos, hogy jellemzően egy draft classból, ha 4 játékos tartósan beválik, akkor már sikeres draftról beszélhetünk. Erre nyilván általában 3-4 évet kell várni, hogy megítélhessük a dolgokat.
2015. 05. 04. 14:06
komzoz65
Mindenkinek rengeteg pickje besül. Mi stabilan az átlag fölött vagyunk. draftban is. Erről egy elemzés:

http://www.bostonglobe.com/sports/2014/05/01/which-nfl-teams-have-been-best-draft-lately/H5mBGyXErkXptvVPFzg9TM/story.html

2015. 05. 04. 14:18
kolok
pont a linkelt cikkedben van az állításod cáfolata:"The Bengals and Vikings surprisingly appear at the top of most categories. The Bengals are tied for third in the league with 25 draft picks on the roster, are tied for third with 15 starters, T-3 with six first-rounders, T-3 with seven Pro Bowlers, and T-4 with two undrafted starters, including Pro Bowl linebacker Vontaze Burfict. The Vikings are T-3 with 25 draft picks, T-9 with five first-round picks, and second with four starters from the fifth-seventh rounds." És még sincs egyik csapat sem sehol
2015. 05. 04. 14:44
komzoz65
Most nem tudom miért ragaszkodsz a tételedhez. Most arról szóltál, hogy mi közepesen draftoltunk mostanában. Olvasd el a New England Patriotsról szóló részt. Mi van oda írva? Az, hogy Belicheck átlagosan vagy rosszabbul draftolt? Esetleg az ellenkezője?
2015. 05. 04. 16:30
Andydaro
Szerintem ezen kár vitatkoznotok:-)
Szerintem egyszerű a tikta a csapatnak, jól szervezett, katonás fegyelem van, és következetesek.
Néztem hogy a draftot megelőzi a csapat saját maga által foglalkoztatott játékosmegfigyelők, akik egész évben figyelemmel kisérik az újoncokat.
De ahogy az intejrúban is mondta Bill Belichek, vannak akik tudnak tanulni, vannak akik nem, vannak akiknek könnyen megy, van akinek nehezen, vagy egyáltalán nem.Mindenesetre itt azért aki keményen küzd és akar(és nem akar irreális összegeket)annak szép karier lehetősége van.
Hozzászólás a(z) NFL draft 2015: 4-7. kör (8 újonc) bejegyzéshez