Menetrend
Szavazás

Dominique Rodgers-Cromartie zuhanórepülésben?

2008. 04. 05. 00:29
Szerző: gsn
Kategória: Cikkek
Dominique Rodgers-Cromartie a 2008-as draft egyik legfantasztikusabb CB prospectje. Lebilincselő játékos, akiben atletikussága, kiváló labdaérzéke, egy az egybeni remek védekezése miatt hatalmas lehetőségek rejlenek. A másodosztályú Tennessee State játékosának egyetemi szinten inkább zónavédekezésben kellett játszania. A zóna és az egy az egybeni védekezési képessége teszi a Patriots számára olyan vonzó játékossá. Ugyan nem a legfizikálisabb CB, de bizonyította már a Senior Bowlon, hogy képes remek ütközésekre is. A Combineon pedig elképesztő atletikusságáról adott tanúbizonyságot. Szinte nincs olyan draftelemző, aki nem a top 3 játékos között értékelte volna posztján. A napokban azonban egy meglepő hír szivárgott ki az NFL berkeiből.
Rodgers-Cromartieról eddig is tudni lehetett, hogy csupán középiskola utolsó évében kezdett el játszani, de nem ez volt az oka annak, hogy DRC másodosztályú egyetemre került. Egészségügyi okok miatt nem kellett az elitegyetemeknek. Két vesével született, de az egyik nem működött jól, és idővel el is halt. 8 éves korában eltávolították elhalt veséjét. Ez önmagában nem akkora probléma (bár orvosilag ilyen esetben a versenysport nem kifejezetten javallott, különösen az olyan nem, ami kismértékben is kontakt sport). Másik (most már egyetlen) veséje jobban van terhelve, ettől a játéka, a képességei ugyanolyanok. Viszont az ütközéseknél jobban kell vigyáznia, és a hátát védő külön erre a célra kifejlesztett felszerelést kell használnia. RB-t, WR-t nagyon nehéz lenne játszania például, akkor sokkal inkább ki lenne téve a veszélynek, hogy komolyabb gondba kerül. CB-ként talán ennek kisebb az esélye, hiszen itt ő ütközik, és óvhatja magát az ütközések során. Mindenesetre egy biztos, több NFL csapat nem akar rizikót vállalni vele, és őrületes tehetsége, hatalmas fejlődési lehetőségei ellenére kihúzták saját draftlistájukról, ami az első napot (első két kör) illeti.

Hozzászólások

2008. 04. 05. 06:38
Justicar
Gsn

Akkor azt jelenti, hogy mi sem kockáztatunk egy első körös drafot érte? Vagy BB megkockáztatja? Esetleg ha ő nem, akkor ki lehet az első körös draftunk, talán egy OLB?
2008. 04. 05. 07:26
Nagy kérdés, hogy a Pats hogyan látja a szituációt. De ezek után valószínűbb, hogyha maradna első körös is, hogy nem lesz top 10-es pick. Nem adhat egy csapat sokéves 5 millió dollár feletti éves bért egy olyan játékosnak, akinek egy alapvetően kis sérülése (úgy értem, hogy más, problémamentes játékosnál kis sérülés) is a pályafutása végét jelentheti. Profi csapatok scoutjaitól van az információ, hogy van aki első napon nem szeretné bevállalni DRC-t. Viszont ez nem biztos, hogy általános (ezért is nem írtam, hogy minden csapat, csupán több), lehetnek olyan csapatok is, amelyeket egyáltalán nem érint meg a dolog, és azt mondják, hogy öt évet simán, probléma nélkül végigjátszott, akkor ez nem egy akkora gond... A Tennessee Staten 15 csapat ment el őt megnézni a Pro Dayre (6-an defesive back edzőt is küldtek, és a Dallas Cowboys videón rögzítette, amit csinált, ez a Dallasnál idén szokás, több játékosnál készítettek ilyet, többi csapatnál ilyen nem nagyon van), szóval érdeklődők azért bőven vannak. Más kérdés, mikor vállalják be, meddig csúszik, melyik csapatnak mit jelent ez a dolog, mennyire veszik komolyan...

Arról hamarosan lesz egy kis cikk, hogy a Pats kiket fogadott a Gillette Stadiumban, kiket próbált ki külön, és kik iránt érdeklődik leginkább. Természetesen ezek részinfók lesznek, belátni a függöny mögé nem lehet, csak azt láthatja a kívülálló, hogy kit akart a csapat sokkal közelebbről megismerni, mint másokat.
2008. 04. 05. 07:56
Szabotomy
Én tisztelem a srácot& számora a játék a fontos.Extra teljseítmény ez tőle,és extra rizikó is.Viszont nem szeretném ha ő lenne az NFL új,fiatalon elhunyt csillaga.
2008. 04. 05. 08:20
carolinapanthers
Idióták!
Ennek a honlapnak a szerkesztői miért másolják ki a cikkeket a nfl.hu-ról, ez gusztustalan!!!!!!!!!!!!!!

Ui: ha jó okuk van rá, akkor hivatalosan is bocsánatot kérek!
2008. 04. 05. 08:29
Nem annyira gusztustalan. :P Mivel én írtam, és mindkét oldal szerkesztője vagyok. :) Hadd döntsem már el, hogy mit hova teszek fel, amit én írtam. :P Az általam írt cikkeket az én engedélyemmel lehet máshova feltenni, valahogy megadtam magamnak az engedélyt, bocsánat érte. :P A mockjaim is megjelennek mindkét oldalon, ha eddig nem tűnt volna fel. :)
Amúgy a két hír különbözik egy mondatban, és az nfl.hus kitér Bowmanra és Manninghamre is.
2008. 04. 05. 08:39
Tibery
Justicar: Az nfl.com-on is olvastam, hogy a CB-k közül Leodis McKelvint tartják még nagyon jónak, sőt egyes mockokban előrébb láttam sorolva, mint Cromartiet. Jó a labdakezelése, gyors, és a combineon ígéretesen teljesített.
De szintén az nfl.com-on láttam videót, amiben a needjeinket elemezték, és ott Vernon Gholstont mondták lehetséges választásnak. Persze nála kérdés, hogy bent marad-e egyáltalán a 7. pickig, de ezt azt hiszem gsn is írta már a mockjánál. Ha jól emlékszem Gholston járt is nálunk, és találkozott BB-vel.
2008. 04. 05. 08:41
Tibery
Carolinapanthers: Nem sértésként, de ha figyelmesebb lennél, valóban észrevehetted volna, hogy mindkettőt gsn írta, és tényleg van kb. 6-7 sor különbség a végén. Egyébként valóban a mockoknál is fent van gsn-é, ami itt is megjelent.
2008. 04. 05. 08:43
Tibery
Tényleg gsn, neked mi a véleményed McKelvinről, és Gholstonról. (Nem akarom lelőni a jövőbeni cikket, tehát csak röviden is elég. :) )
2008. 04. 05. 08:53
zsesszi
carolinapanthers!
nna, így kell gyorsan hülyét csinálni magadból... :D
2008. 04. 05. 08:56
Leodis játékát is nagyon szeretem. :) Elképesztően jól mozgott az edzéseken a Senior Bowl hetében, öröm volt nézni. DRC-t csupán azért soroltam elé, mert DRC-nek nagyobbak a fejlődési lehetőségei, és McKelvin nem annyira jó emberfogásban, ő inkább zóna CB felé hajlik, míg DRC kicsit kiegyensúlyozottabb, mint fentebb is írtam. Mindkét rendszerben alkalmazható. És mint tudjuk a Pats emberfogást is játszik, meg zónát is. Alapvetően Leodis esetében kicsit azt a tudatosságot hiányolom, amit egy DB-től elvárnék. Gyorsasága, kezei, fizikalitása (ebben jobb DRC-nél), agresszivitása első osztályú. Ő is kissuliból érkezett amúgy, még ha első osztályú csapat is.

Vernon Gholston egy nagyon jó 3-4 OLB lenne. Eredendően nagyon buta módon nem láttam ezt benne, draft elemző három évem legnagyobb melléfogása. ;) :D Robbanékonysága, gyorsasága, felépítése, fizikalitása mind-mind első osztályú OLB-vé tenné. Amit kicsit ki kell emelni, hogy nincs annyira ott technikát tekintve, nem ismer annyi különböző mozdulatot, túlságosan a fizikumára hagyatkozik. Ha ezen javít, Merriman szintű OLB lehet. Nagyon fontos terület a technika, mert szimplán izomból egy NFL OT ellen nem fog boldogulni. A másik pedig, hogy talán kicsit túl van értékelve a számai miatt. A pályán nem annyira domináns, mint a felmérőkön.
2008. 04. 05. 08:56
zsesszi
azért hihetetlen, hogy ilyen "sérülés" csak most derül ki. lehet hogy BB ennek ellenére bevállalja az első körben?
2008. 04. 05. 08:59
zsesszi, szerintem csak a nyilvánosság számára (igen, ez is fura, mert ilyen hírek szinte azonnal jönnek, ha valaki megtudja). Azért a combineon mindenre kiterjedő orvosi kivizsgáláson vettek részt, szóval az NFL csapatok már minimum 1 hónapja tudják ezt.
2008. 04. 05. 09:07
Tibery
Köszi gsn a kimerítő véleményt.
Amúgy tudom, hogy McKelvin is kis suliból jött, a Troyról. Egyébként ezzel kapcsolatban egy kérdés. Szerinted nehezeb egy ilyen kisebb iskola csapatában kitünni, mint egy nagyobb nevűben, vagy könyebb?
2008. 04. 05. 09:11
Nehezebb, főleg egy CB-nek. Ha van egy kiváló CB-d a secondaryben, tuti nem dobnak rá, ha a másik CB fele annyira sem jó. De pl. McKelvin punt returner is volt, azzal jobban kitűnt collegeban, mint a CB játékával, kis túlzással élve.
Elismertségben, hírnévben szintén nehezebb, kevesebb figyelem jut ezeknek a csapatoknak. És fontos itt a Troy esetében, hogy mivel a konferencia is gyenge, nem csupán a csapat kicsi, duplán elkerüli az emberek figyelme.
2008. 04. 05. 09:13
Mr nemo
Lehet én látom rosszul, de így legalább szinte biztos megmarad a 7-ik pickig.
2008. 04. 05. 09:19
temp
Panthers valószínűleg azt nem vette észre, amikor GSN mockja nálunk jelent meg korábban, és utána az NFL.hu-n :)

Egyébként gondolom ennyi megjegyzése volt a témával kapcsolatban, úgyhogy felteszem sokat nem fogjuk látni :P

Azért a hivatalos bocsánatkérést örömmel várjuk!
2008. 04. 05. 09:22
temp
DRC-vel kapcsolatban amúgy már említettem máshol, hogy az 1 vese tudomásom szerint nem probléma még a nagyon aktív versenyposrtban sem, a teljesítmény oldalról. Nekem van 1 vesével élő rokonom, akkoriban az orvosok azt mondták, hogy 1db vese is minimum az igények 1.5-2x-esét tudja kiszolgálni, tehát ha nem élsz olyan életmódot ami kifejezetten árt neki (pl alkoholizmus), akkor nem lesz semmi baj.

A probléma tényleg az, amit GSN is írt, hogy egy esetleges sérülés esetén (ez pedig egy ilyen sportnál nem elképzelhetetlen) már vese nélkül marad, jöhet a dialízis és társai, azzal meg nem lehet sportolni.
2008. 04. 05. 10:04
temp
Nemo: DRC szinte biztos, hogy akkor is megmarad a 7. pickig, ha teljesen egészséges. Az sokkal nagyobb kérdés, hogy 1/7-el lehet e, szabad e egy ennyire kockázatos játékost húzni. És ugye halmozottan hátrányos, mert a kisegyetem szindroma is kísérti. Szerintem könnyen lehet, hogy le fog csúszni a 2. kör végére, harmadik elejére, és nem lesz senki aki bevállal egy ilyen befektetést.
2008. 04. 05. 10:14
TÖRÖLT
HY!Bár néha én nekem is eldurran az agyam pár idiótátol de ez a carolinapanthers-es tag ez el van tévedve:-)!!gsn jol megmondtad!!Másik téma:pedig mindenki hogy akarta ezt a srácot erre tessék kiderül rola hogy "zabigyerek"!!Többek közt én is szerettem volna ha nálunk játszik de ezek után kinek lenne mersze idehozni???BB-t ismerve idehozza mi??:-)
2008. 04. 05. 10:49
ati
Hi all!
Gyerekek nekem ez az oldal már a kezdetettől kezdve tetszett,de ettől a cikktől kezdve mégjobban....
Milyen kis parázs szócsata volt kialakulóban a hozzászolásokban a panthers rajóngonkkal:):):):):):)
.........
2008. 04. 05. 10:53
ati
a cikkhez visszakanyarodva....
hihetettlen sportemberi teljesítmény az amit ez a fiú csinált-csinál hogy nem 100%-osan is teljesít.
Le a kalappal elötte!!!
De sajnálom is egyben hogy nem sok esélye lesz igy bekerülnie az NFL-be..
2008. 04. 05. 10:53
carolinapanthers
bocsánatot kérek mindenkitől mindazoktól akiket megbántottam, legfőképpen gsn-től!

Go panthers!
2008. 04. 05. 10:57
Semmi gond. ;)
Atinak pedig igaza van, hatalmas dolog. Biztos, hogy ő is tudja, hogy mennyit kockáztat azzal, hogy pályára lép, és bizony emellett teljesít kimagaslóan.
2008. 04. 05. 11:00
ati
gsn:Mit gondolsz lesz esélye bekerülnie az NFL-be?
2008. 04. 05. 11:03
fega
Mikor reggel álmosan olvastam a hírt azt hittem gsn azért írta mert a Pats topicban már részletesen át lett beszélve a téma.
Meg az jutott eszembe, hogy mennyire hiányzik az az első kör végi pick mert most nagyon jó lett volna egy 1/7 + 1/31 :(
De a DRC lecsúszik a második kör végig (ami nem fog megtörténni) akkor ott még behúzhatjuk :D
2008. 04. 05. 11:09
ati: Igen, lesz. Természetesen ez egy komoly dolog, egy komoly kérdőjel, de attól még egy zseniális játékos. Itt csupán arról van szó, hogy mennyit ér meg egy csapatnak. Ő már öt éve így játszik, folyamatosan vállalva a kockázatot, és így lett a másodosztály legjobb CB-je. Így teljesített a Senior Bowlon is, a Combine-on is. Szóval attól még, hogy van ez a probléma, ő az egyik legnagyobb fejlődési lehetőségeket megtestesítő CB prospect, akit valaha láttam.
Ő azzal, hogy az NFL-ben akar játszani, ezt továbbra is vállalja. A csapatok néznek szembe komoly döntéssel. Mikor draftoljam? Minél hamarabb, annál több garantált pénzt kap, és annál több pénzem marad benne, ha valami történik. Tudom, ez embertelen eléggé, de erről szól a draft, ha egy sérüléssel, vagy ehhez hasonló problémával kell szembenéznie a profi csapatoknak.
2008. 04. 05. 11:12
ati
gsn:Köszi a kimerítő válaszod!
Kemény dolog ez az biztos!!!!
2008. 04. 05. 11:14
temp
ha jól emlékszem azért ilyen már többször előfordult, hogy valaki a képességei alapján simán 1. napos pick lett volna, de valami külső ok (magatartás, sérülések) miatt egészen nagyot zuhant. Ilyenkor mindig az a kérdés, hogy hol akad valaki, aki azt mondja, hogy nekem ennyiért már megéri a kockázatot.
2008. 04. 05. 11:20
temp
GSN: egyébként szerintem nem csak a garantált pénz és a miatta járó cap hit teszi problémássá, hanem az is, hogy azért az 1-2 körben általában olyan játékosokhoz lehet jutni, akik simán 5-6 évig megoldást jelenthetnek a posztjukon, akikből igazi franchise játékos válhat. Márpedig egy kockázatos picknél igennagy árat fizet az ember, ha egy korai pickkel behúzza, és valamilyen okból bust lesz, hiszen szinte biztosan kijelenthető, hogy egy stabil kezdőt veszített.
2008. 04. 05. 11:23
Így van sok-sok ilyen játékos van, de inkább magatartás az ok. Marcus Thomas például tavalyról, aki simán első körös lett volna, csak egyetemről is kirúgták, mert egy hónapon belül háromszor bukott meg a doppingvizsgálaton és egyéb balhéi is voltak... A Broncos vitte el negyedik körben, és jó újonc szezonja volt. Az már más kérdés, hogy az idei offseasonben kokainnal kapták el. :D

Ha már ennyire az emberi oldal, játékosok backgroundja felé fordultunk, van még egy érdekes játékos az idei drafton, Martel Van Zant, az Oklahoma State CB-je. Siket, egyáltalán nem hall. Valószínűleg nem draftolják, de hogy valahol lehetőséget fog kapni, az szinte biztos. :)
Íme a története, ha valakit komolyabban érdekelne: http://sports.espn.go.com/nfl/draft08/columns/story?columnist=yasinskas_pat&id=3257497
Videó: http://youtube.com/watch?v=yqLnFkhpDNs
2008. 04. 05. 11:51
TÖRÖLT
Az NBA-ben is van egy halláskárosult játékos és őt szerződtette a Cleveland!!más kérdés hogy erre a szezonra--amiből már csak 6 meccs van--de akkoris!!!
2008. 04. 05. 12:09
Matt21
Szerintem ez nem oylan rossz hír mert igy nagyobb esélyünk van megcsípni DRC-t második körben is szóval ha Gholston nem marad bent 7. pickig akkor mindenképpen megérné letradelni a picket! De a legjobban akkor örülnék ha 7. pick Ghoslton és 2/31. pick DRC! Nem semmi erősítés lenne! :D
2008. 04. 05. 13:16
Matt21
Érdekes ez a Van Zant dolog! Lehetséges, hogy a siketsége miatt nem draftolják de én remélem talál magának csapatot szerintem ő tipikusan az a fajta ember lehet aki a "fogyatékossága" miatt kétszer olyan keményen küzd csak hogy azért is megmutassa! Örülnék ha a Pats-ben kötne ki, ő legalább egy fizikális CB!
2008. 04. 05. 14:20
carolinapanthers! Bocsánatkérés elfogadva! :)
Már csak azért is, mert szinte az egyetlen olyan NFL-el foglalkozó oldal vagyunk, akik forrásmegjelöléssel dolgoznak. Se a kickoff.hu, se az nfl.hu nem szokott forrást megjelölni. Az utóbbi főleg azért, mert saját elemzéseket közölnek.
És ezeknek a forrásoknak a használatához nekünk hivatalos engedélyünk is van, tehát a lopás az ami egyáltalán nem jellemző az oldalra.
Igyekeztünk olyan oldalaktól engedélyt kérni, akik kifejezetten a Patriots-al foglalkoznak, hogy a lehető legtöbb információt megoszthassuk veletek. Sajnos vannak olyan oldalak, akik bizony kőkemény összegeket kérnek a cikkeiket használatához, ezeket sajnos nem tudjuk lefordítani, mert nincs rá keretünk és bár valószínűleg sosem tudnák meg, hogy lefordítottuk esetleg 1-1 cikküket, mivel magyarul nem valószínű h értenek, de inkább nem kockáztatunk.
Ezt csak azért írtam le, h még véletlenül se gondolja azt senki, hogy mi itt lopkodunk, vagy ilyesmi. :)
2008. 04. 05. 14:45
bradyfan
Sziasztok. Elolvasva ezt a cikket azon a vélemyénen vagyok hogy nem fogjuk 1/7-en huzni cromartiet viszont én arra gondoltam hogyha ben marad a második kör végéig akkor ot lehetne huzni. És akkor első körben pedig jöhetne rivers ez az én véleményem nem biztos hogy helytállo. Tehát akkor: 1/7 Keith Rivers mig 2/31 cromartie. Mit gondoltok rola?
2008. 04. 05. 15:47
fega
bradyfan: Igazán jó lenne LB-t húzni de szerintem BB nem változtatta meg a filozófiáját továbbra sem :(
2008. 04. 05. 16:48
Fontos bejelenteni valóm van. :) Elkészült a nagy mű. :D
Az nfl.hun több mint 350 drafton résztvevő játékos profilja elérhető mától magyar nyelven. Születési adatok, méretek, draftolási kör előrejelzések, felmérő eredmények, erősségek, gyengeségek, és minden-minden, amit érdemes tudni a játékosokról. Remélem a pats.hu olvasói is betekintenek majd új rovatunkba. :)

http://www.nfl.hu/modules.php?name=Players&p_op=prosp_main

Hatalmas köszönet jár az embertelen munkáért a rajtam kívül a projekten dolgozóknak, JJ-nek, Hörinek és Rajnának.
2008. 04. 05. 18:15
a5
ez tényleg új szint visza majd a draftba... bár én azt gondolom hogy a Dallas a két első körös pickje közül az egyikkel el fogja vinni.
2008. 04. 05. 18:32
Chris
gsn!

Ezt hatalmas munka lehetett elkészíteni. Nagy gratula, és köszönet érte.
2008. 04. 05. 18:33
Chris
és természetesen a többi készítőnek is
2008. 04. 05. 19:17
Boston
Gratulálok gsn Nekd is, és a többieknek is... Számomra ez egy igazi aranybánya :)
Nem tom láttátok e Mike Mayock legújabb mockját... Nekünk Brandon Albertet adta, ami azt hiszem kábé akkora meglepetés lenne, mint anno egy bizonyos Logan MAnkins draftolása :)
A kis DRC-nek pedig nagyon fogok szurkolni a "nagyok" között, még ha nem is hozzánk vezetné a jószerencséje, mert hihetetlen nagy tiszteletet érdemelnek az ilyen mentalitású és hozzáállású játékosok.
Akárhogy is nagyon érdekes draftnak nézünk elébe. Tele vagyunk tréd lehetőségekkel, 1részt az 1/7, másrészt az extra 3. körös pick révén. NAgyon csalódott lennék, ha a második körben ne próbáűlnánk valahogy feljebb evickélni... Mondjuk egy oklahomai LB-ért. Akár ;)
2008. 04. 05. 19:49
a5
Boston
na az érdekes lenne valóban...:) nem mondom, valóban lehet finomitgatni még az offense falon, de szerintem ennyire sok need rég volt, úgyhogy én meglepődnék nagyon ha nem a védelmet erősitenénk. másrészt egy guardnak ilyen csillagászati fizut?... de ha sikerül letradelni akkor tényleg jó esély lehetne rá, ha bent marad addig.

egyébként arra láttok esélyt hogy feltradeljünk gholstonért, pl. a kansas cityvel?
2008. 04. 05. 20:07
temp
Trade célpontnak szerintem inkább a Raiders lehet jó, nem a KC.

Egyébként a5, a QB-k után az OL tagjai az NFL legjobban fizetett emberei. A QB vak oldalát védő játékosok bármit megérnek pl. Az 1/7 pedig tökéletes lehet valami ritka OL/DL ember behúzására, szóval számomra nem lenne nagy meglepetés.
2008. 04. 05. 20:16
Tibery
Hát végígnéztem Van Zantról ezt a videót, és komolyan megható volt. Hihhetetlen ez a srác is. Egyetértek Matt21-el, hogy sajnos a "fogyatékossága" miatt lesz aalulbecsülve, és későn, vagy egyáltalán nem draftolva. Pedig iszonyatosan szimpatikus a hozzáállása.
Gsn-nek és a többieknek pedig hála és köszönet az adatbankért.
2008. 04. 05. 20:18
Tibery
Carolinapanthers: Szerintem senki nem bántódott meg igazán, lehet tévedni, ez van, csak felvilágosítottunk.
2008. 04. 05. 20:23
Boston
Bezony, viitonak teljesen igaza van :) Branden Albert 1ébként MAyock egyik házikedvence :) Hihetetlen sokoldalú falembernek tartja és azt mondta róla, hogy tackleként fog karriert befutni. Meglátjuk...
Én spec. bármire látok most esélyt, de jobban örülnék ha lefelé trédelnénk. Ha + már felfelé akkor az legyen Chris Long, bár ezt rajtam kívül mindenki hülyeségnek tartja :D
2008. 04. 06. 06:49
pittaba
Leszrződik valahova jó kis maniért, és vesz magának egy másik vesét, a harmadikat meg tartaléknak! :)
2008. 04. 06. 06:50
pittaba
A viccet félre, láttam egy meccsét, hát valami káprázatos a srác!!
2008. 04. 06. 08:55
a5
viito, ez érdekes, nem tudtam hgoy ennyire értékes lehet egy G vagy egy T. én csak azt mondtam, hogy msot azért lepődnék meg mégis ha BB nem a védelmet erősitené, mert kicsit luxusnak érezném ha ilyen LB és CB hiány mellett mi egy guardot hoznánk először. aztán majd kiderül persze...:)
2008. 04. 06. 12:41
TÖRÖLT
HY!!Azért visszatérve az előzö hirhez szerintem jo hogy ilyen együttesekkel játszunk az előszezonban!!Mert azért fogadni a SB győztest,a Philyt,valamint a holtszezonban igen megerősödött Tampát nem semmi!Szerintem ezek a csapatok igencsak megerősödtek!!!Bár ahogy korábban fogalmaztam(és ahogy viito is megmondta)nem vérre menő csata ez az előszezon!!!De arra jo hogy a stratégiát bevessék!Szerintetek ki lesz most a meglepetéscsapat???És ki lesz az a nagycsapat amelyik betlizni fog???
2008. 04. 06. 15:21
temp
De Martino: ehhez még nagyon korán van. Még jön a draft, az edzőtáborok, utána a keretszűkítések, az FA sem ért véget. Sok minden van még hátra ahhoz, hogy el lehessen dönteni, hogy melyik csapatnak hogy sikerült az offseason.
2008. 04. 06. 15:54
fega
És az offseason még nem garancia a jó/rossz idényre, pl tavaly leírták ezután a Giants-et meg a Green Bayt.
2008. 04. 06. 15:59
TÖRÖLT
na jo de abbol sem lehet lekövetkeztetni hogy ki hogyan igazolt!!Akkor ha ezek szerint a jo játékosok vásárlása nem feltétlenül garancia a sikerre???
2008. 04. 06. 16:29
mstrgz
De Martino: erre én csak annyit mondok: Washington Redskins...
2008. 04. 06. 16:50
temp
Ahogy tavaly leírták a GB-t, ugyanúgy hypeolták a Saintset és a 49erst. Aztán belőlük meg mi lett?

A jó játékosok összevásárlása még nem garancia a sikerre, de most még azt sem lehet garantáltan tudni, hogy ki vásárolt jól be. Még sok minden változhat.
2008. 04. 06. 17:37
TÖRÖLT
Áhá.Mondjuk az is igaz h nemcsak sztárokbol áll a csapat!!Kell jo szakmai stáb!!!Valamint jo kiegészitő emberek...
2008. 04. 06. 17:48
temp
Sőt! BB-re pont azt szokták mondani, hogy a 3 gyűrűt többségében olyan emberekkel hozta össze, akik inkább a vízhordó, meg a noname kategóriába tartoztak. Most sincs tele a csapat igazi sztárokkal. Tom, Randy, AD. Talán még ők hárman azok akik sztárnak számítanak.
2008. 04. 06. 18:43
cset
Hát ne haragudj,de sztem azért több sztár van.
2008. 04. 06. 18:50
temp
cset: kit sorolnál még a posztján igazi sztárnak? Az egy dolog, hogy mi szeretjük őket, de ha nagyon összeszedem magam, akkor is max Big Seyt és Lightot tudom még sztárnak besorolni, a többiek semmiképpen sem azok szerintem. De kíváncsi lennék a Te véleményedre.
2008. 04. 06. 18:59
fega
Assante volt még valamilyen szinten sztár a maga posztján. De tényleg egy Wes vagy egy Faulk ők nem azok a sztár kategóriák. Meg az O falunk sem hiszem hogy egyenként sztárok együtt viszont a legjobbak és ez a lényeg.
2008. 04. 06. 19:45
Brady, Moss és Seymour csupán elitkategória a csapatban. A többiek nem annyira kiemelkedő játékosok.

Lightot inkább felejtsük el... Mankins az, aki kezd kiemelkedni, és idővel sztár lehet. AD inkább sokoldalú, de nem sztár. Asante sem volt az. Anno, 90-es években, Seau és Harrison annak számított, de ma már nem.
2008. 04. 06. 19:52
Tibery
Aki igazán a sztár kategória az tényleg Moss, Seymour, Brady és én azért AD-t is ide sorolnám.
Tudom, hogy hülye példa, de európai fociban is így van. Emlékezzetek pl. a Realra, amikor a vegyünk csak sztárokat korszakuk volt, nem csináltak semmi kiemelkedőt. Most, hogy van ugyan sztárjuk, de mellettük megvannak a kevésbé sztárolt játékosok is, talán 2x is megnyerik a bajnokságot.
Másrészt azért a sztárság nem csak a teljesítményen múlik, kell hozzá egy adag marketing is, és erre is igaz, hogy a médiának nagy hatása van. Persze vitathatatlan a kiemelkedő játék is. Szerintem.
2008. 04. 06. 19:56
temp
AD-t én is mindenképpen ide sorolnám.

Asante még nem sztár, de lehet belőle az pár éven belül, ha így folytatja (de azt már az eaglesben). Meg Vince-ben bízom még nagyon, őt borzasztó jó NT-nek tartom, idén már meghívták a PB-re is, szóval reménykedem, hogy felfelé ível majd a népszerűsége :)
2008. 04. 06. 20:08
Boston
Háát azért Logan Mankins pár év alatt simán a posztjának egyik legjobbja lesz. Szerintem... ;)
Igaza van viitonak, egy Ty Warren hiába magasan az egyik legjobb 3-4 DE a ligában, nem hiszem hogy bárki sztárnak tartaná. De Wilfork detto ugyanez NT-ben...
Van viszont néhány olyan játékos aki "egykor" sztárnak számított, de mára talán megkopott a népszerűségük. Talán Rodney Harrison, Seau sorolhatóak ebbe a kategóriába véleményem szerint.
Szerk.: Sry gsn, gyerekeztem közben és nem frissítettem, nem lemásoltam a véleményed, csak leírtam a sajátomét :D
2008. 04. 06. 20:13
Boston
Asante pedig szerintem sztár. Az más kérdés, hogy szakmailag hol tart, de akinek ekkora szerződést tolnak az orra alá, akivel tele van a média az szerintem sztár...
Big Sey is az, bár az elmúlt két szezon elég sokat rombolt az imidzsén :S
2008. 04. 06. 20:46
Tibery
Boston: Igazad van Seauék kérdésében, ők is sztárok voltak, csak tényleg megkoptak.
Másrészt Asante tekintetében is egyetértek veled. Szerintem ő az a játékos aki a sztárságát elég jelentős részben a médiának köszönheti. A csapból is ő folyik esete áll fenn nála. Persze jó játékos is, de annyira még nem, amennyi megjelenési felületet kap a médiában.
2008. 04. 06. 20:49
focilap
Na ha már felmerült Mankins akkor bátorkodom megkérdezni, hogy ti az OL tagjairól mit gondoltok. Egyénileg milyenek?
A nevek: Wesley Britt, Nick Kaczur, Matt Light, Logan Mankins, Stephen Neal, Ryan O’Callaghan, Billy Yates, Russ Hochstein, Dan Koppen.
Egyébként Koppen A Csapat/ Játékosok menüpontban CB-nek van írva. :)
Még erről jut eszembe, hogy a most kezdődő szezon után elég sok backup OL tagnak lejár a szerződése velük mi lesz?
2008. 04. 06. 21:54
temp
de végülis emberek! a sztárság erről szól (amit Asantével csinál a média). Ty Warren tökéletes példa. Ő nem sztár, és valszeg sosem lesz az. Egyszerűen nem az a típus akinek még az ebédjéről is ír a Boston Herald.
2008. 04. 07. 07:15
Justicar
Apropó!!!

A draftot közvetíti a tv az USA-ban? És mi a neten követhetjük, ha egyáltalán nyilvános lesz????
2008. 04. 07. 07:58
temp
a draft teljesen nyilvános, tavaly az NFL.com-on lehetett figyelemmel kísérni. Elég hosszadalmas esemény, az első körben ugye 15-15 percet kapnak a csapatok, szóval kevesen szokták teljesen élőben követni.
2008. 04. 07. 09:08
Boston
Ty Warren, vagy éppen Wilfork esetében azért ez nem csak személyiség, vagy mentalitás kérdése, hiszen BigSey sem az a kifejezetten exhibícionista alkat... 1szerűen arról van szó, hogy a Pats féle 3-4 védekezés nem a látványos dolgokról, vagy az embertelen statisztikákról szól... Ha Warren valamilyen csoda folytán csinálna 12 sacket és 4 fumblet egy éveben, amiből aztán kettőt visszahordana TD-re, akkor őt is hátára venné média, akár szeretné akár nem :) Azzal viszont senki nem foglalkozik, hogy Wilfork vagy Warren hányszor szorítja ki a futót, vagy hányszor csinálja meg Vrabelnek a helyet egy sackhez ;)
Nem baj elég ha mi tudjuk,mennyire jók abban amit csinálnak :D
2008. 04. 07. 09:45
temp
végülis, pont ezen töprengtem én is, hogy egy jó NT semmi extrát nem csinál a meccsen, "csak" megfog 2db falembert :D
2008. 04. 07. 13:15
cset
viito,lehet h igazad van,csak azért mondom mert szeretem őket.
2008. 04. 07. 14:16
Visszaugorva, számomra a sztár=kimagasló képességű játékos, akinek megvan az elismertsége is. Asanténél a kimagasló képességű kitétel durván sérül. :P

Justicar: Ezért írtunk ilyet, itt minden le van írva a draftról, a közvetítésről, miegyébről: http://www.nfl.hu/modules.php?name=Archive&a_op=show_it&a_id=751&s_or_a=s
2008. 04. 07. 16:26
Justicar
Köszönöm gsn! :)

Most már ott is olvastam. Azt hiszem fenn maradok majd, és végig nézem! :)
2008. 04. 07. 19:33
zozo692
Sziasztok!

Nagyon örülök, hogy sokan egyetértenek velem Samuel képességeivel kapcsolatban. Az biztos: nem Top5 a saját posztján. Nagyon-nagyon túlértékelt véleményem szerint.

És mégegy dolog: nem csapatjátékos csak magának játszik. Majd meglátjuk mi történik Phillyben ahol sohasem az "egy mindenkiért mindenki egyért" szellem uralkodik. Majd az idő eldönti.

Ami DR Cromartie-t illeti. baromi jó, de meglátjátok, fizikálisan még nem érett a Top ligára (THIS IS THE NFL...!). De mint legtöbb potenciállal rendelkező CB - így már igen (de ha már Cromartie, akkor az unokatesó...).

Nekem Jenkins kellene... ha nagyon kellene a CB, de ILB/OLB-re nagyob szükség lenne (már ha a jövőre gondolunk). A mostani felduzzasztott CB állomány tudja azt a szintet hozni, ami a NE-nek kell. Rosszabbak nem leszünk ezen a téren.
2008. 04. 07. 21:09
Tibery
Hát én azért erre CB gárdára még nem mondanám azt, hogy olyan mint pl. tavaly. Persze ezt csak így látatlanban, majd a szezonban meglátjuk, egyáltalán ki marad addigra, és az hogyan teljesít.
Asante pedig lehet megszelídül majd az idő múlásával, mint pl. Moss tavaly. Bár neki kellett a gyűrű, ami előbbinek ugye már megvan. De vannak örök "egyéneskedőek" szerintem ilyen TO, aki nagy játékos, de mostanság is elég kirívó egyes megnyilvánulása.
Hozzászólás a(z) Dominique Rodgers-Cromartie zuhanórepülésben? bejegyzéshez