Menetrend
Szavazás

Privát felmérők, börze előtti látogatások (ápr.13.)

2010. 04. 13. 12:30
Szerző: _bb
Kategória: Hírek
Ez az évnek azon időszaka, amikor a csapatok a játékosbörzén (draft) választható játékosoknak privát felméréseket (private workout) tartanak, hogy közelebbről is szemügyre vehessék őket, s hogy megválaszolják a Senior Bowl és a Combine után nyitva maradt kérdéseket. Az alábbi cikk arra tesz kísérletet, hogy folyamatosan frissülve gyűjtse egybe a Patriotsszal kapcsolatban felmerülő neveket (persze a teljesség igénye szinte lehetetlen). április 13.: múlt héten nem csak Dez Bryant járt a csapatnál, hanem az új információk szerint Charles Scott az LSU futójátékosa is megfordult New Englandben. A 180cm magas, és 108kg súlyú játékos termékeny pályafutással rendelkezik a Tigriseknél. Junior évében több mint 1000 yardot futott, de a szenior éve rövidre sikerült egy sérülés miatt, így valószínűleg a Patriots a játékos egészségügyi állapotára volt leginkább kíváncsi. Szintén privát felmérőn járt a Georgia Tech futója Jonathan Dwyer is.
Emlékeztetőül: Minden NFL csapat 30 játékos számára szervezhet privát meghallgatást. Valójában ezek nem felmérők, mivel gyakorlatokat nem végezhetnek a játékosok, csak beszélgetésen és fizikai állapot felmérésen vehetnek részt. Eddig Bostonban a következő játékosok fordultak meg Illinois WR Arrelious Benn Oklahoma State WR Dez Bryant Mississippi State LB Jamar Chaney Minnesota WR Eric Decker Michigan DE/OLB Brandon Graham Tennessee RB Montario Hardesty Texas Christian DE/OLB Jerry Hughes Middle Tennessee State LB Chris McCoy Florida C Maurkice Pouncey Louisiana State RB Charles Scott Washington DE/OLB Daniel T'eo-Nesheim Florida QB Tim Tebow Tennessee DL Dan Williams Boise State CB Kyle Wilson California DT Tyson Alualu Northwestern QB Mike Kafka Louisiana State DT Al Woods április 12.: A National Football Post legszemfülesebb mindenttudó újságírójának, Aaron Wilsonnak a jelentése szerint a csapatnál volt hivatalos látogatáson Arrelious Benn (WR), az Illinois Egyetem játékosa (6-1 láb, 219 font). Benn számai nem eget verőek, de jó második számú elkapó lehet az NFL-ben, s idővel elsőszámúvá is kinőheti magát, a szakértők a második körbe várják. április 10.: A Patriotsnál járt draft előtti hivatalos látogatáson a Michigan-i DE/OLB Brandon Graham (6-2 láb, 268 font), aki magasságával és karhosszúságával nem éppen illik azok közé a tipikus 3-4-es OLB-k közé, akiket a Pats eddig a sémájába próbált illeszteni.  Ennek ellenére, mivel a börze idei legjobb "passrusher"-ének tartják, s mert vezette az egyetemi ligát vesztett jardokkal összehozott szerelések terén, valamint a Senior Bowl-on is elég meggyőzően játszott, rengetegszer hozták összefüggésbe a New England-del (elemzések, mock-ok keretében). (Több info-ért Matt McGuire DoM által fordított cikke olvasható a névre kattintva.) A National Football Post értesülései szerint a csapatnál járt QB Mike Kafka is. A Northwestern irányítója ötödéves senior, vagyis első évében nem lépett pályára. Második évében már ő volt a kezdő irányító, de csak négy meccs erejéig, mert utána sérülés miatt kikerült a csapatból. Elsősorban futó irányítónak tartották. 2008-ban is ezt igazolta, amikor sérülés miatt ismét a kezdőben találta magát, és vezette győzelemre a csapatot a konferencia rivális Minnesota ellen. 143 passzolt yard, 2 TD és Big Ten rekord 217 futott yard irányítóként. 2009-ben rangidősként már ő a kezdő irányító és bizonyítja, hogy passzolni is tud. Nem is akárhogyan. 3430 yardot passzol 65%-os pontossággal. 16 TD, 12 INT. Elsősorban rövidyardos helyzetekben fut 299 yardot és 8 TD-t. A csapat vitathatatlan MVP-je. Az Outback Bowlon az Auburn ellen 3 alkalommal is 14 pontos hátrányből hozza vissza a már elvesztettnek hitt találkozót, amit csak hosszabbítás után buktak el. Kizárólag shotgun felállásban játszott egyetemen. A Northwestern spread támadósémája a gyors, rövid és középtávoli passzokra épült, de ez nem jelenti, hogy gyenge karja lenne. Az East-West all-star meccsen NFL edzők irányítása mellett többségében under center snapek után győztes drive-ot vezet, és nyeri meg a meccset. Legjobb esetben középső körös, project játékos az elemzők szerint. A Bengals, Raiders, Browns hármasnál járt már külön felmérőn. Szintén a NFP jelentése szerint a Boise Állami Egyetem CB-je Kyle Wilson is a csapathoz látogat a jövő héten, akit a szakértők a második körbe várnak, bár Wilson szerint ő már most "shut-down" kategória, s a draft legjobbja, szóval nem szenved önbizalomhiányban (juniorként 5, tavaly 3 interceptiont szerzett). Wilson 4.4 mp. körül futja a 40 jardot, 38 incses a súlypontemelkedése, s nem csak CB-ként, de visszahordóként is hasznos tagja lehet jövőbeni csapatának. Wilson combhajlító izom sérülés miatt nem vett részt a Combine gyakorlatain, így a fenti eredmények egyeteme bemutató napjáról valók. Továbbá jelentés érkezett arról is, hogy a csapatnál járt a Florida kiválósága, a C Maurkice Pouncey, akit egyöntetűen az első körbe várnak. Korábban volt probléma Pouncey bokájával és veséjével is, így egy orvosi vizsgálatnak is szerepe lehet a látogatásban. A jövő héten valószínűleg szintén a csapathoz látogat a Middle Tenessee State-ről a DE/LB Chris McCoy, a Sun Belt co-Defensive Player of the Year játékosa az utóbbi időben feljövőben van, s középső körös jelöltnek számít. április 9.: A következő napokban a Pats vendégül látja a Minnesota Egyetem elkapóját, a WR Eric Decker-t (6-3 láb, 217 font), aki legutóbbi idényében 50 elkapásból 758 jardot szerzett, mielőtt egy ficam véget nem vetett a szezonjának. Minden bizonnyal a csapat szeretné felmérni a játékos egészségi állapotát is. Még korábban történt, hogy a Pats privát felmérőt tartott az Oklahoma Egyetem CB-jének, Dominique Franks-nek, akit a szakértők szerint akár a 2. kör első felében is húzhatnak. Ő később így nyilatkozott a dologról: "Nagyon jól ment. Lejött a corner edző és egy csomó gyakorlatot csináltunk meg filmet elemeztünk. KB. másfél órát töltöttünk a filmezéssel, és csupán fél órát a pályán. Frankó volt látni, hogy működik a védelem, meg minden egyebet." Arra a kérdésre, hogy a tantermi foglalkozás után mit vártak, mennyit kellett megértenie a Pats rendszeréből: "Kb. mindent. Elég jól átlátják, hogy jó vagy-e a tanteremben. Az egész arra megy ki, hogy biztos legyél benne hogy mi történik nem csak a saját, hanem a többiek pozíciójában is. Ha Cover-3-ban vagy, ki az aki segít neked?  Nem sok kérdés volt rólam, magamról, hanem, inkább olyan volt, hogy 'Oké, ha Cover-3-ban vagy, melyik LB segít igazán, mit csinálnak a Safety-k? Ez csupán arról szól, hogy igazán tudj mindenkiről, hogy mire kell odafigyelned, hogy mit kell tenned."  április 8.: Dez Bryant az Oklahoma State Egyetem elkapója (WR) is Bostonba látogatott. A liga csapatonként maximum 30 játékos számára engedélyezi, hogy közvetlenül az egyesületnél vegyenek részt tesztelésen. Bryant képességeihez nem férhet kétség, a Cowboys színeiben 2008-ban 87 sikeres elkapásból 1480 yardot, és 19TD-t termelt, ami rögtön TOP10 draftpick várományosok közé repítette a junior szezonját követően. Azonban a 2009-es szezonban 10 meccses eltitltást kapott, mert hazudott az NCAA vizsgálóinak arról, hogy találkozott e az ex-NFL sztárral Deion Sanderssel. A múlt heti Pro Day-en nyújtott 4.5 másodperces 40 yardja is csalódást keltő eredmény, így felmerült vele kapcsolatban néhány kérdés, ami befolyásolhatja a draft helyezését, akár a Patriots számára is elérhető 1/22-ig röpítve Dezt. Újabb védő falemberrel találkozott a Patriots. DT Al Woods a Louisiana State Egyetem játékosa volt. Csak egy év kezdőtapasztalata van, de korábban olyan játékosokkal kellett megküzdenie a pályára lépéshez, mint a Kansas City Chiefs két kezdő defensive endje: Tyson Jackson és Glenn Dorsey. Méretei nem feltétlenül utalnak rá (6-3, 309 - 191 cm, 140 kg), de Woods legnagyobb erőssége a stabilitás, amit a futójáték ellen képvisel. Nagyon nehéz elmozdítani a helyéről, ideális 2-gap játékos. Egyetemen voltak súlyproblémái, és emiatt hamar fáradt a pályán, nem volt képes konzisztens teljesítményre. Ezen javított, hogy 15 fontot fogyott az utolsó éve előtt. Mérteihez képes mozgékony. 4-3-as védelmekben könnyedén játszhat NT poszton, míg 3-4-es sémákba inkább DE-nek tűnik. Középső körös prospect. Az Auburn Egyetem pass rusherje, DE Antonio Coleman is draft előtti work-outon vett részt a csapatnál. Az ország legerősebb főcsoportjában volt három évig kezdő, és utóbbi két évben a conf. első csapatába is beválasztották. Pályafutása alatt 27.5 sacket és 50.5 negatív yardos szerelést gyűjtött össze. 4-3-as védelembe alulméretezett (6-1, 255 - 185 cm, 116 kg) defensive endnek, az pedig kérdéses, hogy tudna-e 3-4-es OLB-t játszani. Nincs igazán posztja a profik között. Hátsó körös prospect. A héten punterrel is találkozott a csapat. P Desi Cullen (UConn). Az elmúlt évben a 28. legjobb punt átlaggal bírt országosan. Holderként is van tapasztalata. Elemzők szerint egyike a class top punter prospectjeinek (Brent Bowden - VT, Matt Dodge - East Carolina, Robert Malone - Fresno State, Zoltan Mesko - Michigan) A hírek szerint DT Arthur Jones személyében újabb potenciális 3-4-es DE-vel fog találkozni a csapat. április 7.: DE/DT Tyson Alualu is részt vett draft előtti látogatáson a Gillette Stadiumban. A California Egyetemen 3-4-es védelemben játszott defensive end poszton. Sokoldalú, erőteljes, kitartó játékos, aki ellen egyedül a magassága szólhat, mint 3-4-es DE (188 cm 6-2 három nyolcad). Emiatt keresettebb lehet 43-as csapat körében, ahol 3 tech. pozícióban játszhatna, vagy akár erős oldali endként, ahol a futás lenne hasznos. Az elemzések szerint a második körben találhat magának csapatot. A látogatás után Alualu számolt be élményeiről, ami bepillantást enged, hogy a Patriotsnál miről is szólnak ezek a látogatások. Elsősorban rengeteg videózásról. "Nem csak arra voltak kiváncsiak, hogy a saját feladatommal tisztában vagyok-e, hanem a védelem minden egyes tagjáról tudnom kellett, hogy pontosan mi a feladata az adott play alatt." Ez a téma gyakran előkerül, amikor egy-egy prospect foxboroi látogatásáról számol be. Összhangban van ez, azzal a Belichick által képviselt felfogással, hogy bármi legyen is a poszt, de okos játékosokat akar a pályán látni, akik átlag feletti football IQ-val rendelkeznek. április 6.: A csapatnál járt börze előtti hivatalos látogatáson a Washington Egyetem DE/OLB-je Daniel Te’o-Nesheim (6-3 láb, 263 font), aki mind a 49 egyetemi meccsén kezdő volt, ezalatt 30 sacket gyűjtött, ebből 11-et utolsó évében. A Hawaii-ról származó elég robbanékony játékost, aki a combine-on 4.75 mp. alatt futotta a 40 jardot, és 37 incses függőleges emelkedést mutatott fel, valamelyik középső körbe várják a szakértők. A hírek szerint szintén látogatóba várják a UCLA DT Brian Price-t is (3 tech.), akit a szakértők az első kör vége-második elejére várnak. Price tavaly a Pac-10-ben az év védőjátékosa volt (48 szerelés, ebből 23,5 jardveszteségért, és 7 sack), a combine-on 34-szer nyomta ki a 225 fontot (~100kg), 5.12 mp. alatt futotta a 40 jardot, 28,5 incses súlypontemelkedést produkált. (Price látogatását később lemondta a csapat (talán úgy vélték megfelelő információk birtokában vannak)!) Továbbá még márciusban maga Bill Belichick tartott privát felmérőt a Central Florida Egyetem DL-jének Torell Troup-nak (6-3 láb, 314 font), aki 47 meccsből 39-szer szerepelt kezdőként, s akit a szakértők a második kör első felébe várnak. Troup a combine-on fekvenyomás terén teljesített kiemelkedően, 34-szer nyomta ki a 225 fontot. április 2.: Egy újabb név, akire érdemes lehet odafigyelni, s akivel a csapat képviselői korábban privát felmérést tartottak, az Alabama Egyetem CB-je Kareem Jackson (5-11 láb, 196 font), akit a második körbe várnak a szakértők. Az Alabama edzője Nick Saban és Belichick közt elég szoros a kapcsolat, ráadásul bár Jackson junior éve után vesz részt a drafton, 41 meccsből, amin pályára lépett, 40-en kezdő volt, s így elég nagy a játéktapasztalata, könyebb elemezni is. március 30.: A Patriots vendégül látja a Gillette Stadionban a Tennessee egyetemről kikerülő DT Dan Williams-t (6-2 láb, 327 font), aki az NFL-ben előreláthatólag mint 3-4-es NT vagy 4-3 DT válhat be, s az áprilisi börzén az első körbe várják.  A Foxborough-i felmérők jelenthetnek valós érdeklődést, vagy hogy csak hiányosak az információi a csapatnak egy-egy játékosról. Leginkább az orvosi felmérő terén jelenthet sokat egy ilyen látogatás. Az is előfordulhat, hogy csak ködösítésről van szó. A Pats képviselői jelen voltak a Sooners bemutató napján, de valószínűleg nem Bradford miatt, hanem a TE Jermaine Gresham-ről akartak plusz információkat megtudni. Ezen kívül napvilágot látott, hogy a Pats korábban felmérőt tartott a North Carolina egyetem DL-ének Aleric Mullins-nak (6-1 láb, 321 font), aki nem vett részt a februári Combine-on, viszont egyeteme bemutató napján állítólag 4.8/4.9 alatt futotta a 40 jardot, ami igen jó az ő méreteivel. Az NFL-ben 3-4 NT-ként válhatna be a Pats rendszerében, középső körös jelöltnek tartják. Ezen kívül meg lehet említeni, hogy a Pats képviselői jelen voltak március 10-én a New Hampshire Egyetem bemutató napján, ahol a TE Scott Sicko (6-4 láb, 251 font) állítólag elég szépen teljesített. Későbbi körös választás, vagy újonc FA lehet. március 29.: Az utóbbi egy hétben több név is felmerült, akikkel a Patriots korábban felmérőt tartott, vagy akikkel a következő napokra szervezett találkozót. Kiderült, hogy még március 18-án a Florida bemutató napján a LB Brandon Spikes-nak (6-3 láb, 249 font) is felmérőt tartott a csapat (5 mp. alatt futotta a 40 yardot). A Tennessee futója, Montario Hardesty (5-11 láb, 225 font) szerdán várható a csapathoz, ő 4.49 alatt futotta a 40 jardot. Egyetemen az első 3 évében a 400 jardot sem sikerült elérnie, de utolsó évében dobbantott, és 1345 futott jard mellett, összehozott 13 TD-t, és 25 elkapásból 302 jardot is. Második-harmadik körös jelöltnek tartják. Továbbá arról is volt hír, hogy március 26-án felmérőt tartott a csapat a Virginia Tech Punter-ének Brent Bowdennek. További nevek, melyekről úgy hírlik, korábban felmérte őket a csapat: Applachian State QB/WR Armanti Edwards, Citadel WR Andre Roberts, SMU WR Emmauel Sanders, BYU BYU FB Manase Tonga, Iowa TE Tony Moeaki, BYU TE Dennis Pitta, Georgia NT Jeff Owens, Kentucky DE Corey Peters, Indiana ILB Matt Mayberry, Texas OLB Sergio Kindle, Northwestern CB Sherrick McManis, Virginia Tech S Kam Chancellor, Texas S Earl Thomas, Michigan P Zoltan Mesko (más jelentések szerint Mesko-val csak ápr. 14-15 környékén tart felmérőt a csapat). március 26.: Hétfőn a TCU Horned Froogs pass-rusher démonja a DE/OLB Jerry Hughes érkezik a Gillette Stadionba. Hughes 2009-ben Ted Hendricks és Lott Trophy díjakat nyert (az előbbi a legjobb főiskolás DE-nek jár, az útóbbi pedig a legjobb védőjátékosokat jutalmazó díjak egyike), valamint említésre méltó, hogy a TCU védelme ligaelső lett az engedélyezett yardok számát tekintve (233 yard/játék). A Combine-on 26 fekvenyomást, és 4.65 sec-es 40 yardot teljesítő játékost a szakértők az 1. kör végére, vagy a 2. kör elejére várják, a Patriotsnak ebben a "zónában" három választási joga is van. A klub a következő időszakban 30 jelöltet hívhat meg Foxborough-ba (őket jelöli a cikk aláhúzással), ahol gyakorlatokat nem végezhetnek a játékosok, de erőnléti, és orvosi felmérésen, valamint interjúkon vesznek részt. március 23.: Mike Reiss az NFL klub-tulajdonosok találkozóján készített interjút Bill Belichickkel, ahol a Patriots vezetőedzője többek között a következőt mondta: "Nem rég számoltam utána és a Senior Bowl és Combine hetével együtt eddig 212 játékossal beszélt a csapat vagy tartott nekik felmérőt. Van aki közülük a csapat tagja lesz, többségük nyilván nem. Előfordul, hogy egy-egy játékos viszonylag későn kerül a látószögünkbe. Tavaly ilyen volt Julian Edelman, vagy korábban Matt Cassel. Ez egy folyamat része, és majd meglátjuk idén hogyan alakul." március 18.: A Florida szerdai bemutató napját követően látott napvilágot, hogy a Pats csapat-specifikus külön felmérést tart a következő hetekben valamikor Tim Tebow QB/TE/HB/NT/PM (personal motivator) számára (a Bills, Browns, Redskins, Seahawks mellett). A Florida csapatából ezen a napon tartott a Pats külön felmérőt Aaron Hernandez TE-nek. Hernandez a szerdai bemutató napon 4.61-et futott 40 méteren, mely az egyik leggyorsabb, de lehet hogy a leggyorsabb idő melyet az első három körben kimenő TE-k közül produkál bármelyik is. A szerdai bemutató napon és a csütörtöki felmérőn jelen volt Bill Belichick is. Később (márc. 23.) így nyilatkozott Tebowról: "Nagyszerű karrier, nagyszerű játékos. Úgy gondolom egyértelmű, hogy az útóbbi hat hétben mennyit dolgozott a mozgástechnikáján, amely így fejlődött, s ezért megilleti az elismerés. Nagyon jól edzhető, és keményen dolgozik. Biztos vagyok benne, hogy bármin, amiről úgy gondolja szükséges, dolgozni és fejleszteni fog, bármi legyen is az. Atletikusság szempontjából nagyon jól teljesített a Combine-on, amit önök is láthattak a pályán." A kérdésre, hogy szerinte más poszton is bevethető-e: "Tim Tebow-val kapcsolatban az az érzésem, hogy ha arra kérnék játszon a NT pozíciójában, akkor a NT pozícióban játszana. Úgy vélem ő ez a fajta srác. Bármit is kérsz tőle, megtenné." március 17.: Az Ohio Állami Egyetem DE-je Thaddeus Gibbson (6-2 láb, 243 font) privát felmérésen járt a csapatnál. Méreteiből adódóan OLB-ként játszhatna az NFL-ben. március 16.: A Patriots felmérőt tartott Ricky Sapp DE/OLB-nek a Clemson kampuszában. Sapp így nyilatkozott: “Kedden jómagam és a csapattársam, Kavell Conner (LB), számára tartott felmérőt a New England Patriots. A New England Patriots egy nagyon zárt egyesület, a felmérő is nagyon zárt és különlegesen hosszú volt. Kb. reggel 9 körül kezdtem és délután 3-ig is eltartott. De ami igazán jó volt...úgy éreztem a privát felmérő után még jobban tetszettem nekik, mint előtte. Nagyszerű volt a visszacsatolás a jelen lévő edzőtől és ez igazán motiválóan hatott rám.” Ugyanaznap a Patset a Cincinnati Egyetemen is volt, aki képviselte, ahol felmérőt tartottak a WR Mardy Gilyardnak, a QB Tony Pikenak, a DL Ricardo Mathewsnak és a DE Alex Danielsnek. Ezen kívűl privát felmérőre várható a csapathoz Zac Robinson QB is. március 15.: Bill Belichick a St. Louis Cardinalsnál járt (a csapat edzője Tony Larussa nagy haverja). Ezen kívül a Maryland CB-je Nolan Carroll járt felmérőn a csapatnál. március 11.: A Patriots személyi ügyekért felelős vezetője, Nick Caserio részt vett a Rutgers és a Boston College bemutató napján is (Pro Day). A Rutgersnél a CB Devin McCourty, a LT Anthony Davis és az OL Kevin Haslam számít kiemelkedőnek. McCourty-t a második körbe várják, kiemelkedőek, ha nem a legjobbak az ST képességei a draftolható játékosok közt. A BC esetében az OL Matt Tennant, a LB Mike McLaughlin, és a QB Dom Randolph nevét érdemes megemlíteni. március 9.: A Buffalo Egyetem futója James Starks volt privát felmérésen a Patriotsszal. A 6-1 láb magas 218 fontos futó méreteivel a nagyobb RB-k közé tartozik, harmadik napi (4-7. kör) választásnak prognosztizálják. A teljes 2009-es szezont kihagyta vállsérülés miatt, a Combine-on viszont részt vett. A Patriots több száz jelölttel szervez le felmérőt vagy interjút, amit fontos tudni, hogy jobban kontextusában kezeljük a dolgokat. Egy privát felmérő nem feltétlenül jelenti azt, hogy egy csapat érdeklődik, csupán része a draft előtti információ gyűjtő folyamatnak, leginkább arra utalhat, hogy a csapatnak vannak még kérdései a játékossal kapcsolatban, több, közvetlenebb információt akar róla szerezni. Ha a csapat nem is akarja kiválasztani az adott játékost, egy-egy felmérő segít reálisabb erősorrendet kialakítani, és így jobban felmérni, mely játékos mikor kelhet el, ki csúszhat, hogy alakulhat a börze, s a többi csapat lehetséges lépéseit, igényeit is felmérve, s a saját draft boardot is meghatározva minél jobb egyéni stratégia kialakítását teszi lehetővé a draft napjára. Forrás: ESPN Boston.com, Boston.com, Patriots.com, National Football Post

Hozzászólások

2010. 03. 19. 13:26
focilap
Personal motivator
Az kb. hányadik kört érhet? :D

Komolyra fordítva a szót. TT-t ha behúzzuk akkor a 4. kör előtt ne. De addig meg úgy se lesz bent.
2010. 03. 19. 13:35
CoSco
mi a tejbe tök az a personal motivator? az nem a kabala figura? :D
2010. 03. 19. 13:45
kolok
bb ,Jó ez a PM rövidítés,nagyon tetszik.Szerintem vetesd fel a DoM & Boston Football Research Institute szakkifejezései közé :-) .
2010. 03. 19. 13:56
Mr nemo
TT-t remélem a Seahawks el tudja majd vinni.
2010. 03. 19. 13:57
_bb
Bevallom a "personal motivator" egyáltalán nem saját ötlet, csak nagyon megtetszett, mert tényleg kicsit poszt nélküli jolly-joker a srác :D (és már nem emléxem hol láttam először).
2010. 03. 19. 14:31
szamaca
Aaron Hernandez ahogy emlékszem rá a Gators meccseiről inkább elkapó TE!!Bár ha Tebow futott akkor blokkolt is neki!!!
Szerintetek jó lenne őt draftolni mint elkapó TE???Crumpler-rel jó párost alkothatnának, egy jó elkapó és egy jó blokoló TE!!!
De azért annyira nem jó hogy 2.kör vége vagy 3.kör eleje előtt húzzuk...:)
Addig a D-t tegyük rendbe DE és OLB húzásokkal!!!
2010. 03. 19. 14:46
CoSco
szamaca, szerintem igen, csak nem mindegy milyen áron. 2. vége fele, vagy 3. körben talán, de van egy olyan érzésem vele illetve a körülötte kialakult "hangulat" kapcsán, hogy lesz olyan bolond csapat aki első körbe behúzza. És akár még be is válhat akár mint TE akár mint QB, de lehet nagyobb bukó lesz mint JMR. Na jó akkora nem lesz még egy a földön :D
2010. 03. 19. 15:14
szamaca
CoSco!!Én Hernandez-re gondoltam,h draftoljuk mint elkapó TE...
2010. 03. 19. 15:42
Neo
Hernandez jó húzásnak tűnik, ha képes lesz erre a sebességre...a másik örömteli hír az Gilyard számomra...remélem megkaparintjuk a srácot.
2010. 03. 26. 19:12
ruby07
Sziasztok!
Ebben a cikkben arról van szó, hogy kik után érdeklődik a Pats: http://www.boston.com/sports/football/patriots/extra_points/2010/03/so_just_who_are.html
A legalsó név kissé magyarosan cseng, de a fiatalember román.
http://en.wikipedia.org/wiki/Zoltan_Mesko_(American_football)
Mindenesetre jó lenne hallgatni egy magyarul hangzó nevet az NFL-ben.
2010. 03. 26. 19:41
bara
ruby!

1:

http://en.wikipedia.org/wiki/Zoltan_Mesko_(American_football)

akit te linkeltél, az egy _másik_ Meskó Zoltán.

hopp, sorry. jót linkeltél, csak rosszul jelenik meg:(

2:
nem román, hanem romániai (erdélyi) magyar. nagy különbség:)
2010. 03. 27. 01:36
norbertobaggio
Sziasztok ismételten itt vagyok két hónap után! Sajnos behalt a gépem de szereztem másikat és most bepótolom amiről lemaradtam!
2010. 03. 27. 09:54
ruby07
bara!
Ezen nem fogunk összeveszni, a lényeget azt hiszem érti mindenki :)
2010. 03. 27. 12:53
wEAR.
Én nagyon örülnék ha Meskót draftolnánk.
2010. 03. 29. 15:01
Bulow
DoM:
Mostanában láttam egy összefoglalót a class legjobb TE-iről. Greshamen kívül nagyon tetszett Gronkowski és Graham is. Az utóbbi kettő (is) 2 méter magas 110-120 kilós srác, a felvételek alapján hihetetlen fizikummal. Az volt az érzésem, hogy egyszerre oldanánk meg bármelyikkel az elkapó needet is.. Ők mikor várhatóak a drafton?
2010. 03. 29. 22:20
Ha Gronkowskinal a hatserulese nem zavar be, akkor stabil 2. kor (egyaltalan nem jelentene akkora veszelyt a jelenlete mint Greshame a passzjatekban, kulonosen mint melysegi celpont, de igy is a potencial ott van, kulonosen blokkolasban juthat sokra --Greshamhez valo osszehasonlitas ). Jimmy Graham vhol egyfajta project jatekos, 3-5. kor.

***

Sherrick McManisnek orulok! :)
2010. 03. 30. 10:58
_bb
Így összeszámolva, már itt az oldalon is több mint 40 játékos neve szerepel, több elsőkörösé is, szóval tényleg nem egyszerű bármit is kihámozni. Azért az az érzés egyre erősebb bennem, hogy (O)LB, DL, TE lesz az első 4 pickben (itt még WR is jöhet), és egyre erősebbnek érzem a P, RB jövetelét a későbbi körökben (itt lehet még CB és OL is).
2010. 03. 30. 11:52
Bulow
Szerintem OG is lesz az első két körben... Más: Szerintetek AD milyen mértékben lehet draftday trade alap? Pl. Az első körünket+AD-t adjuk és feltradelünk?
2010. 03. 30. 12:04
bradyfan
AD ezzel a fizetéssel sztem nem opció egy tradenél. Ugye nagyon sok hír szívárog vele kapcsolatban, hogy mik a csapat tervei vele. És hát eddig úgy tűnik, hogy megtartjuk. Tradelni ugye nem lehet, a cut lehetősége pedig eleve nem lehetséges a lehetséges cap hit miatt + nem igen lenne jó, ha Ryan kezei alatt látnánk a Jetsben.
2010. 03. 30. 12:14
_bb: pont emiatt írtam azt a belichick interjú részletet, hogy 200+ prospecttel találkoztak már, készítettek interjút, nézték meg őket pro-dayen, tartottak nekik külön edzést, orvosi vizsgálatot stb. Valóban nem sok mindenre lehet ebből következtetni. Egy névnek nagyon örültem a listán, hogy kit nézett meg a csapat (bár nem lehet biztosra venni, hogy miatta voltak ott, na mindegy): byu fullbackje Tonga. Nagyon örülnék ha ötödik körtől sikerülne egy igazi fb-t szerezni.
***

thomasnál cap hit nem jön szóba a capmentes év miatt. nyilván nem akar ingyen megszabadulni tőle a csapat, különösen úgy, hogy rajta kívül több mint vékony a 34 olb poszt. a kezdő tapasztalatról nem is beszélve, ami csak tbcnek és neki van.

a legvalószínűbb a draft napi trade (harmadik kör vége lehet sztem a max, amit kap érte a csapat). pár hetes hír, hogy thomast nem értesítette a csapat az offseason programok kezdetéről saját bevallása szerint, ami azért jelzésértékű (ha igaz a hír, és azóta se jelent meg).
2010. 03. 30. 15:10
bradyfan
Tényleg ezt a capmentes évet még szoknom kell. :D
Viszont nagyon nem örülnék ha csak úgy elengednénk Thomast. Nem szívesen látnám Woodsot a pályán.
2010. 03. 30. 17:43
Bulow
DoM
ezt a 3. kör végét már írtad egyszer AD-val kapcsolatban és már akkor sem értettem. Annál azért sokkal jobb játékos, ha éppen hajlandó... :) A fizuja miatt? De mint írtam én biztos megpróbálnám hozzácsapni valamelyik pickhez és feltradelni... Pláne az 1. köröshöz, akkor még igazán nagy halat is foghatnánk pl. a D front7-be.
2010. 03. 30. 17:45
bradyfan
Bulow.
Szerintem teljesen reális az a 3.kör. Az utobbi 3 évben nem játszott kiemelkedően. Ha ehhez még hozzávesszük a fizetését, nem is kérhetünk nagyobbat.
2010. 03. 30. 18:22
lolvin
Bulow
pontosak kire, kikre gondolsz mikor azt irod, h igazán nagy halat is foghatnánk a front7-be?
2010. 03. 30. 19:15
RE Adalius

Megis csak 33 eves lesz osszel. Az mas kerdes, hogy ennyiert elengedne-e a Pats. Mar nem emleksem kitol olvastam, de azt mondtak Thomasrol, hogy sokkal jobb blitzer, mint folyamatos edge rusher. Jelentsen ez barmit is az ertekevel kapcsolatban.
2010. 03. 31. 13:08
ocean
Sziasztok!

Egy kicsit más téma, de segítséget szeretnék kérni tőletek. Ha valakinek megvan a Pats 3 győztes SB mérkőzése DVD-n, át tudná venni nekem és elküldeni postán? Természetesen postaköltséget, és minden más egyéb költséget, ha felmerül, kifizetek. Ha lenne valaki kérem írjon nekem a burgeragi@freemail.hu címre. Jó lenne magyar kommentárral, de angolul is okés. Előre is köszönöm.
2010. 04. 01. 09:17
timep76
Sziasztok!

Mai (vagyis április 1-i hír) hogy a héten a Patriots felmérésen fogadja David Beckham-et. A Patriots kicker pozícióban kívánja a 2010-11-es idényben foglalkoztatni a méltán híres labdarúgót (soccer). A Patriots érdeklődését először Beckham a 2004-es labdarúgó EB-n nyújtott teljesítménye keltette fel, ahol ugyan mind a franciák mind a portugálok ellen kihagyott egy-egy büntetőt, de NFL szakértők szerint ezek ereje, magassága és iránya tökéletesen megfelelt volna egy amerikai foci mérkőzésen elvégzett sikeres field goal kisérletnek.

Forrás: NNFFLL.COM.HU.TIMEP76
2010. 04. 01. 12:18
Bulow
Timep: JÓ VICC, eltartott 90 mp-ig míg rájöttem... Az achilles szakadása azért gyanús lett...

MÁS: Egyre inkább azt gondolom, hogy TT a végén hozzánk jön. A JAX nem fogja az 1. körös picket rászánni, 2. körös meg nincs nekik, a 3.-ban meg nem lesz bent. És most olvastam egy teljesen logikus okfejtést az NFL.com-on... BB-ből simán kinézem, hogy pár évig tanítgatják, de addig is TE-t játszik...
2010. 04. 07. 18:03
bradyfan
Nem lenne ellenemre, ha Tyason Alualu hozzánk jönne a második körben. Inkább ő, mint Odrick az első körben.
2010. 04. 07. 22:06
Bulow
AZT HALLOTTÁTOK HOGY BRETT FAVRE NAGYFATER LETT??? Olyan se volt még az NFL-ben.... :)
2010. 04. 09. 08:08
temp
Bryant érdekes kérdés lehet számunkra. Hiába vágyik mindenki (közöttük én is), hogy a front7-be érkezzen valaki, érdemes azon is elgondolkozni, hogy Mossnak 1 évig van még szerződése, és utána egyáltalán nem biztos, hogy nálunk folytatja, márpedig utána a Wes/Julian páros jön, ők meg nem helyettesíthetik.
Szóval egy franchise WR húzása sem lenne hatalmas meglepetés számomra.
2010. 04. 09. 11:57
sirCharles
Nálam Jamarcus Russel és a Raiders eseténél jött el végleg az, hogy szinte egyáltalán nem érdekel, hogy mit teljesítenek a fősuliról kijövő srácok az előzetes teszteken, szimulációkon, mert a legtöbb esetben vagy borzasztóan alulteljesítenek, vagy a hátsóbb körös pickekből lesznek NFL kompatibilis, jó játékosok.

Nagyon kevés az a játékos, aki a teszteken, edzéseken jól teljesít, és később az NFL-ben is jó (nem feltétlenül szupersztár) játékos lesz. Ennélfogva lehet, hogy Dez Bryant "lassú" 40 yardon, ellenben lehet hogy kiváló route-futó (ez utóbbi szerintem fontosabb egy újoncnál).

Évről évre akkora az elvárás a top pickekkel szemben, és évről évre annyi a csalódás velük kapcsolatban, hogy én már csak abban tudok hinni, amit az első meccsüktől kezdve a pályán mutatnak. Ha Belichick lát majd Bryantben valamit, akkor nagy valószínűséggel tud is valamit, de... Bennem mindig ott marad a szezonkezdetig az a bizonyos "de", és egyfajta aggódás, hogy nehogy már megint egy Jonathan Wilhite-ot válasszunk...
2010. 04. 09. 12:28
Amelyik csapat a combine és pro-dayek alapján draftol az bolond.
2010. 04. 09. 13:00
_bb
Egyetértek. Nem véletlenül nyilatkozta Floyd Reese is, hogy a mai időkben már más szemmel kell nézni a Combine és a Pro Day eredményeit, mert a jelöltek 3 hónapig csak erre készülnek, specifikusan, profi körülmények közt, trénerrel, csapattal, egy egész stábbal, s így amit sokan elérnek, az nem egy reális, a pályán folyamatosan elvárható dolog, hanem vmi kicsúcsosodása. Azt több szakértő is elismeri, hogy ezek a gyakorlatok csak nagyon korlátozott mértékben segítenek megítélni, hogy ki mennyire NFL képes. ...Mondjuk az is érdekes, hogy a szurkolók és egyes szakértők is mennyivel kevesebb figyelmet fordítanak a pozíciós gyakorlatokra, holott lehet többet le lehet szűrni belőlük, mint a 40 jardos futásból, fekvenyomásból, helyben távolugrásból vagy súlypontemelkedésből együttvéve.
2010. 04. 09. 13:00
temp
ugyan DoM, a Raiders évek óta a workout warriorokat húzza sorban, és nézd meg mire vitték ;)

Egyébként szerintem a combine és a pro-dayek alapján természetesen nem lehet draftolni, ellenben teljesen figyelmen hagyni sem szabad őket. Pl pont a combine-on rengeteg olyan hivatalos adat derül ki játékosokról, amikkel elvileg a csapatok korábban nem rendelkeztek (ugye elég ha azt nézzük, hogy néhány NCAA óriásról kiderül, hogy nem is olyan nagy, mint ahogy az egyeteme állította ;))
2010. 04. 09. 13:01
temp
egyébként megnéztem 1-2 mockot, és Bryant a mock íróknál is eléggé szór. 1. körös tehetségnek tartja azt hiszem mindenki, de ugyanúgy megfordul a TOP10-ben, ahogy 25+ helyeken is.
2010. 04. 09. 13:02
_bb
Ami a WR dolgot illeti: meglepődnék egy első körös WR esetén, de még egy második körösén is kicsit, bár ott már valószínűbb. Túlságosan fájt szerintem BB-éknek a Jackson féle baki... meg persze sokk függ attól, mit látnak Tate-ben, de valószínűleg tanultak a Crable féle esetből is.
2010. 04. 09. 13:13
temp
_bb: ilyen elven szinte bármelyik pickre el lehet mondani, hogy "meglepetés lenne, mert xy-al megégették magukat".

Amúgy itt van BB WR draft történelme Patriots HC-kén:
2000: -
2001: -
2002: Deion Branch (2/65), David Givens (7/253)
2003: Bethel Johnson (2/45)
2004: P.K. Sam (5/164)
2005: -
2006: Chad Jackson (2/36)
2008: Matthew Slater (5/153, bár ő ugye nem igazi WR)
2009: Brandon Tate (3/83), Julian Edelman (7/232)

Ezek közül ugye Branch, Givens, Edelman aki bevált, Tate egyelőre kérdőjeles, míg Chad Jackson, és P.K. Sam egyértelmű bust, Bethel Johnson meg kiegészítő ember volt csak.
2010. 04. 09. 13:49
_bb
viito: Szerintem nem lehetne ilyen alapon bármely pickre elmondani. A Jackson féle baki azért kiemelendő, mert az egyik, ha nem a legnagyobb volt BB ideje alatt, hisz a csapat még fel is ment érte a másodikban. A fentiekből is látszik, hogy milyen "sok" első körös WR-volt. A második körösök közül Branch bejött, másik 2 meg nem. Ez alapján csoda lenne, ha elsőben WR-re menne a csapat. Egyszerűen nem illik a filozófiába. Ráadásul általában megtehette a csapat, hogy előre gondolkodjon, de idén több nagy luk is van, s így nem lehet arra gondolni, mi lesz majd ha...(Pláne, hogy a régi (pre-Moss) filozófia szerint szétszórták a labdát csapaton belül és nem volt kiemelkedő elkapó. Akár ide is visszatérhet valamennyire a csapat Moss után.) Nem csak arról van szó, h megégették magukat egy pick-kel (az a pick nem akármilyen volt). Emellett akármennyire is nagy feladat az egyetemi futballról átállni, az NFL-es route futásos dologra, még mindig úgy vélem, hogy egy elkapó már első évében is simán lehet (alapszakasz végére, de akár már az elején is) maximálisan kezdő szint, pláne ha egyes QB-ből WR-ré transzformált srácoknak is megy, így jövőre sem késő WR-t húzni.

Ezzel nem azt mondom, hogy nem értem, vagy nem értem meg valamennyire a gondolatod, vagy álláspontod. Csak én másképp látom.
2010. 04. 09. 14:12
temp
De ha már itt tartunk, akkor lássuk az 1 és 2. körös pickeket a BB érából pickek szerint:

2000) - ; OT
2001) DL ; OT
2002) TE ; WR
2003) DL ; DB,WR
2004) DL,TE ; DL
2005) OG ; -
2006) RB ; WR
2007) DB ; -
2008) LB ; DB
2009) - ; DB,DL,DB,OT

Tehát összesen húztunk 1&2 körben:
5 DL
5 DB
3 OT
3 WR
2 TE
1 OG
1 LB
1 RB

Csak az 1. körben:
3 DL
2 TE
1 LB
1 OG
1 RB
1 DB

Ezek egyébként csak statisztikai adatok, szvsz kb 0%-ban lehet következtetni a Patriots várható draft stratégiájára belőlük, tehát attól, hogy BB mondjuk összesen 9 lehetőségből 55%-ban DL vagy TE embert húzott és 0%-ban WR-t még semmivel nem következik jobban, hogy DL és nem WR jön.

Jah, ezzel kapcsolatban még egy gondolat, a Mayo pick előtti statisztika: http://patriots.hu/linebacker-a-drafton-soha/
2010. 04. 09. 14:14
_bb
A harmadik körösöket most hagyjuk :D ... A. Klemm-mel mondasz valamit... nem is húzott a csapat azóta se első körben T-t (de 46. pick fölött se) :) ...azért azt is figyelembe kell venni, hogy BB többször elmondta, hogy érdemes nagy embereket húzni az első körökben, mert azokat később nehezebb találni. Ez WR-re talán kevésbé igaz (bár kétségtelen, hogy a legnagyobb tehetségek ilyenkor mennek ki.) ...szerintem abban is van vmi, amit én mondok, de az se zavar, ha egyedül vagyok vele :) ...lényegében az kevés számomra indoknak, hogy "miért ne lehetne, csak mert eddig nem volt?", meg hogy majd jövőre Moss nélküll jajj lesz.
2010. 04. 09. 14:20
temp
Alapjában véve egyetértek azzal, hogy a jó falemberek (megfelelő méret, megfeleő tudás, és nem széthajszolt test, elsősorban térdek) jelenik a legritkább hollófajtát, és ezeket érdemes gyűjteni elől.

Ennek ellenére BB-nél 4 nagyember (3DL és 1OG) mellett 5 más játékos került került a csapatba az 1. körben.

Én egyébként úgy látom, hogy BB leginkább magát az 1. kört nem kedveli az utóbbi években. Az 1. kör végén, 2. kör elején nagyon jó játékosok vannak még bent, sokkal moderáltabb áron, mint mondjuk a TOP20-ban.
2010. 04. 09. 14:21
_bb
Egyébként lehet, hogy nem volt egyértelmű, vagy félreértettél. Lehetségesnek tartom a második körös WR picket, simán benne van a pakliban, de azon se lepődnék meg, ha nem lenne, és valószínűbbnek tartom, hogy előbb húz a csapat DL-t, OLB-t, TE-t. Az első körösnek adok minimális esélyt, de ezt sem zártam ki. Én arra reflektáltam, hogy első körben Bryant nagyon nagyonnagyon...nagyon meglepne (csak az alapján a gondolat alapján, hogy Moss majd távozik).
2010. 04. 09. 14:27
_bb
Igen ezt én is így látom, mármint az első kör nem szeretést, és több cikkben is megfogalmazták ezt, hogy BB egyértelműen kedveli a második kör elejét ár-érték aránya miatt. ...Biztos ezért akar mindig PO-ba jutni, hogy ne kelljen TOP20-ban választani :) ...szegény nagy gondban lesz az Oakaland pickkel jövőre (biztos Mayoval is megszenvedett, meg ott is próbált szegény hátra araszolni, de :) )
2010. 04. 09. 14:35
temp
pedig szvsz Moss távozásával gyakorlatilag a teljes elkapó sorunk roggyanna meg (Tate-tel most kicsit nehéz számolni, ő bármi lehet még). Welker és Edelman kíváló játékosok, de melléjük kell egy hagyományos WR is ahhoz, hogy "élni" tudjanak, az meg szerintem nem komoly realitás, hogy mindketten egyszerre a pályán legyenek.

Egyébként 2006 óta az elkapó igencsak felértékelődött a Patriotsnál. Akkor ugye Branch távozása után maradt a tesco gazdaságos elkapó sor, és abban az évben sokszor érezte az ember, hogyha lenne Caldwell mellé egy épkézláb WR pár, akkor simán SB-ban lenne a csapat (az volt a védelem talán utolsó nagy éve is egyben). Tom sem volt túl boldog (konkrétan ugye tőle szokatlan hisztit vágott le), és a következő évben elég komoly prioritásként kezeltük a WR kérdést, még akkor is, ha nem draftról szereztük be az embereket. Én azt hiszem, hogy küszöbön Tom szerződés hosszabbításával, komolyan sérült Wessel, Tate-tel, és lejáró szerződésű Randy-vel, valamint nem létező 3. számú opcióval a tarsolyban a WR kérdés igenis sokkal korábban égető lesz, mint ahogy azt most gondoljuk.

Szeretnék emlékeztetni az idei évre is, amikor gyakran úgy tűnt, hogyha Moss-Welker páros mellé lenne még egy ember aki képes összeszedni a levegőből egy labdát, akkor minden meccsen 100+ yardot gyűjthetne, ehelyett nézhettük a szerencsétlenkedést a folyamatosan duplázott kezdő elkapók mellett az oda nem illő 4. számú meg ST ász emberektől.

Nem tudom amúgy, hogy hogyan fog változni a playbook a közeljövőben (no JMD, no OC), de a JMD féle 3WR-es alap felálláshoz jelenleg mindenképpen hiányzik egy WR, jövőre pedig könnyen lehet, hogy már 2 fog. Jelen állás szerint még azt sem mondhatjuk, hogy majd besegítenek a TE-ek, mert egy szolíd blokkoló kivételével nem nagyon van senki a rosteren, aki képes elkapni a labdát, meg az utóbbi időkben a 3WR-es felállások miatt amúgy is mintha kicsit hanyagoltuk volna a TE posztot.

Szerintem egy korai WR pick 2 problémára is megoldást jelenthetne:
- meglenne a 3. számú elkapó Moss és a slot reciever mellé
- 1 év tanulás után megkapnánk Randy Moss utódját, az új franchise elkapót (ugye nálunk szokás, hogy a rookie-k nem kapnak túl komoly szerepet, egy 3. számú elkapó poszt pedig pont alkalmas lenne erre)
2010. 04. 09. 14:46
A Pats draft stratégiájánál azt is meg kell említeni, hogy milyen helyen választott a csapat adott évben (az elérhető játékosok körét ez már előre szűkíti - top OT, WR, pass rusherek korán elkelnek, míg 3-4 védőfalemberből (még jó pár évvel ezelőtt is igaz volt), tight endből stb. még bent lehet az egyik legjobb játékos ), valamint hogy Belichicktől nem idegen a fel-trade sem.

2001: 1/6 34-es védelem alapkövét húzta be Belichick. Korszakos zseni lett belőle.

2002: 1/21 SB címvédőként trade up 1/32-ről Grahamért.

2003: 1/13 megint trade up Ty Warrenért. A Patsnek itt két első köröse volt. 1/14 Beldsoe révén a Billstől, és a saját
1/19-es

2004: megint címvédő a csapat 1/32-re jön Watson, míg Wilforkért megy a trade 1/21-re.

2005: megint címvédőként nehéz az élet. 1/32 és Mankins. Félelmetes egy év volt: csak két OT kelt el Mankins előtt 1/13-ra és 1/19-re. Igazi value pick volt ez.

2006: 1/21 Maroney. No comment.

2007: Meriweather 1/24 Harrison utódnak. A másik első köröst (saját 1/28) jövő évire cseréli a csapat.

2008: trade down után Mayo 1/10-re.
2010. 04. 09. 14:57
_bb
Hát ez így mind szép meg jó, és van is benne igazság, de:
- attól, hogy első körben húzol még nem feltétlenül kapod meg a marslakó utódját, sőt...
- egy második vagy harmadik körös WR-rel is meg lehet oldani valamennyire a kérdést (az, hogy most nincs 3. körös, nem jelenti, hogy nem is lesz :) )
- továbbra is tartom, jövőre sem késő behúzni egy WR-t magasabban, mert olyan lukak vannak, amik nem jövőre de már az elmúlt szezonban is problémát okoztak (és emléxem az idei "nagy elkapó hiányra" is, de ott egy 2./3. WR hiányzott, de ott azért a támadófelfogás, a TE játék, TB felépülés folyamata és még ezer dolog benne volt)... tényleg nem lehet tudni, hogy változik a playbook, a játékhívás, a TE-k használata...stb.

Egyébként meg leigazoltuk Pattent, szóval minek aggódni :D :D :D ...de komolyra fordítva: valószínűbbnek tartom az első körös WR picknél a 2. draft napi trade-et is WR-ért... arról is cikkeztek bőven, hogy egy tapasztalt de még nem túl öreg veterán kéne 2./3. WR-nek (azért írok folyton 2./3.-at mert a slot kicsit külön szerep, és ugye nem oda kéne: 2. külső, vagy harmadik össz.)...a jövőt illetően meg lehet jó projekt játékost találni a 2. körtől lefele.
2010. 04. 09. 15:06
temp
_bb: amit mondasz az persze megint egy pro és contra is működő érv, jellemzően inkább QB-ra Tom Bradyvel példálózva szokták elsütni az emberek ;)

Igen, attól, hogy az 1. körben húzol még nem lesz rögtön Randy Moss valaki, sőt lehet egy több milliós ordas bust is belőle. Ezzel együtt akár a 7. körben is lehet Marques Colstont húzni, de azért a realitások talaján maradva több 1. körös elkapóból lett sztárjátékos, mint 7. körösből ;)

Egyébként most csak magam tudnám idézni, az meg nem lenne elegáns: nézd meg, hogy hány akár 1. körös Patriots játékos lett kezdő rögtön (általában ugye előbb egy kis ST, meg 3. számú szerep, meg nickel/dime, meg split carry, és hasonlók). BB nagyon szereti ezt a módszert. Tehát ha idén húzunk WR-t, akkor előbb megkapjuk a 3. számú embert, jövőre pedig a kezdőt. Ha jövőre húzunk, akkor vagy bedobjuk rögtön a mélyvízbe (nem jellemző) vagy valahogy 1 évet meg kell még úszni.
2010. 04. 09. 15:21
_bb
Peersze, én is tudom,h ez olyan kis lapos érv volt, és pl. pont az 1/22 nagyon ideális hely fr. WR-re :D ...de nem akarom és kész :D

Aláírom, hogy jellemző BB-re a beszoktatós rendszer, és nincs is ezzel baj, és rendben is van, hogy akkor ehhez idén kell húzni... de nem az első körben lesz ;) ...fogadnék is, ha nem lennék gyáva kukac :D
2010. 04. 09. 15:28
temp
hmm, hát a magam részéről egy DL embernek örülnék a legjobban, de félek, hogy idén sem jön. Aztán jöhetne OLB is, de erről is letettem már. Viszont a 2. körben egy WR nem lenne rossz választás szerintem.
2010. 04. 09. 15:35
_bb
Én is DL-nek örülnék, de leht OLB is, igazából, szinte mindkettőből lehetne 2. elején is megfelelőbb ár-érték arányút húzni, így továbbra is tartom a tippem, hogy a csapat hátrébb cserél az első kör végére és szerez egy 3. köröset. Ha lehetőség lesz, akkor az egyik 2. köröset elpasszolja jövő évi első körösre. Ha az első 4 pick-ben nem lesz DL, LB és TE is, akkor már kicsit elégedettlen leszek, de ezen nem fogok meglepődni :)
2010. 04. 09. 15:50
Justicar
Nekem az első körben(bár lehet megint kimenekül BB) egy RDE-nek azonnal kezdhető DE-t húz.
A második körben jó lenne WR,OLB,G/TE
Aztán jó lenne a 3. körbe trade, vagy ha jól emlékszem talán van comp. pickünk ott, és akkor egy ILB(deeptre)
Valamint 4. körbe Meshko Zoli! :D
2010. 04. 09. 16:17
_bb
Nincs 3. körös comp. pick. Punter-t meg azért ne húzzon a csapat 5. kör előtt :)
2010. 04. 10. 08:40
Boston
Ha lenne, sem tudnánk tradelni, mivel tudtommal a comp pickek nem cserélhetőek.
Olyan 3-4 RDE, akiről kábé 99%-ban kijelenthető, hogy az első naptól kezdene, szvsz egy van ezen a drafton. Ndamukong Suh-nak hívják. A többiek vagy project játékosok 3-4-ben (lásd Odrick..), vagy pedig 1szerűen nem olyan képességűek (lásd Deaderick péládul). Feltéve, hogy egyáltalán 3-4-ben gondolkodik a mester...Én nagyon remélem, hogy nem fogunk egy project játékost húzni az első körben...
Dez Bryant korszakos zseni a képességei alapján, viszont a hozzáállásával mindent jól aláásott az utóbbi időben. Nem tudom BB vállalna e ekkora kockázatot...
Ha nincs Suh, McClain, akkor én Jermaine Greshamre, vagy pedig Mike Iupatira tenném a voksomat. Remélem olyan játékost fogunk húzni aki a maga posztján kiemelkedő tehetség... Az RG például akkora need szvsz mint ide Hanoi, bár nem kap akkora figyelmet.
2010. 04. 12. 07:46
szamaca
Kezd eléggé bedurvulni a Jets!!!Nagyon meg akarják nyerni a csoportot!!!Holmes-t is megszerezték!!!Lehet,h idén nem futó hanem passzoló csapat akarnak lenni??!!!Nekünk is kéne vki mostmár FA-ról!!!Jó lenne ha legalább az egyik hiányposztot meg tudnánk itt oldani és akkor annyival kevesebb maradna a draftra!!Pl én Holmes-nak örültem volna és akkor WR gond megoldva!!!Amúgy a Jets csak a capmentes év miatt virgonckodik vagy amúgy is beleférnének a keretbe???És mi miért nem lépünk vmit????
2010. 04. 12. 10:14
Holmes valszeg négy meccses eltiltással kezdi majd a szezont mert megsértette a liga drogpolitikáját. Ezene felül folymatosan marihuána ügybe keveredik a rendőrséggel. Egy újabb rossz lépés választja el az akár éves eltiltástól. Plusz már csak egy éves szerződése van. Akárcsak Braylon Edwardsnak, aki szintén nem az a tipikus jófiú.

Passzoló csapat lesz-e a Jets? Ki tudja. A Saints elkapó soránál kevés jobb van a ligában, mégis tavaly %-osan a 9. legtöbbet futották.
2010. 04. 12. 12:21
Gomes..
Azért Rex Ryan "alatt" Edwards sem rosszalkodik,sanszos,h Holmes se fog..Én azt látom,h körülöttünk szépen erősödnek,főleg a Jets.Tudom sok idő van még,rengeteg idő,de lassan már nem számítunk esélyesnek a csoportunkban,ha csak a névsort nézzük a Jets-nél...
2010. 04. 12. 12:22
Gomes..
Meg persze a tavalyi év fényében!
2010. 04. 12. 13:44
DoM: a Saints féle alapjában véve passz orientált O#-ek futás statjaiban azért az is benne van, hogy gyorsan tudnak legalább 2TD-s előnyt szerezni, onnantól pedig elkezdik a time managementet is, valamint ha az ellenfelet már agyonverted 3 negyed alatt, akkor a negyedik negyedben mindkét csapat úgy van vele, hogy legyen végre már legyen vége már.

Mondjuk pont a Saints esetében ehhez az is kellett, hogy tavaly összeállt végre annyira a D# is, hogy képes legyen megtartani az előnyt, mert korábban sokat küzdöttek azzal, hogy az O# hiába pontgyár, ha az ellenfél röhögve csinálja utánuk, és sokat segített, hogy sikerült helyrerakni magát a futójátékot is.
2010. 04. 12. 16:19
Azért nem kell túlzásokba esni a Jets kapcsán, főleg a tavalyi év miatt. Mindenki hasraesett a PO miatt, de ha nincs a két leadott meccsük, akkor legjobb esetben 8-8 a mérlegük, no PO és a kutya nem beszélne róluk, meg hard knots meg bambi..

Az eredményes csapatok futójátéka pedig főleg az eredmény tartására épül, lásd például a Falconst tavaly, és ez alól a Saints sem kivétel. A lényeg, hogy volt náluk szándék és képesség, hogy futassák a labdát. A Coltsnál például utóbbi hiányzik, nálunk inkább az előbbi.
2010. 04. 12. 21:37
sirCharles
Szerintem (a Redskinshez hasonlóan) a Jets is jobban tenné, ha nem neveket igazolna, hanem csapatot építene... Attól még önmagában nem lesznek jobbak a new yorkiak, hogy rárepülnek az összes nagyobb nevű szabadügynökre, sőt, így rövid időn belül hatalmas ...ban lesznek, mert sorra fosztják meg magukat a jó draft helyektől.

DoM-mal is teljesen egyetértek, ha az ellenfelek szánt szándékkal nem adják le az utolsó két meccsüket, a Jets a PO közelébe sem jutott volna, pedig mekkora fogadkozás volt tavaly nyáron is NY-ban... Szerintem idén sem miattuk, és a csoportgyőzelem miatt kell majd aggódnunk.
2010. 04. 13. 09:30
_bb
A Jets-szel kapcsolatos értékelésről, fenntartásokról...stb. ír Reiss is, hasonló gondolatokat mint DoM is. Egy mondatban: "Az idény nem most, hanem szeptemberben indul."
http://sports.espn.go.com/boston/nfl/columns/story?columnist=reiss_mike&id=5079542
2010. 04. 13. 09:42
Justicar
Sziasztok!

Megnéztem kicsit jobban QB Mike Kafka-t. (Youtube csodálatos világa :) )Egyre jobban tetszik ez a srác. Elég magabiztosan veszi át snapet under center alatt is. Érzi a zsebet, jól fut, bár a def olvasás még nem megy. Hanyadik körös prospect? Jó lenne behúzni, lehet egy próbát megérne. TB mögött tudna mit tanulni.
2010. 04. 13. 14:24
temp
Kafka-t 7. körre vagy UDFA-nak várják a szakértők, tehát elég halovány esélye van arra, hogy NFL csapatnál komolyabbat alkosson (érdemes megnézni, hogy a kezdő QB-k milyen körökben keltek el korábban).
Én nem hiszem, hogy Hoyer mellé egy újabb késői prospectre lenne szükségünk.
2010. 04. 13. 16:49
Bruschi85
OFF:

Nem adja élőben az Espn a draftot csak másnap felvételről :(
első kör felvételről pénteken 16.00
második - harmadik pedig szombat 14.30

Marad a stream de eléggé bosszantó, hogy ennyivel fontosabb az NHl PO....

A lényeg továbbra is Hajrá Pats!!!
2010. 04. 13. 17:03
BoPa
Nem lehet, hogy az nfl.com közvetíti weben mint a Combine-t?
2010. 04. 13. 17:49
temp
Bruschi: azért a draft még kint az USA-ban is inkább csak az NFL rajongók fanatikus rétegeinek érdekes, az NFL-t néző emberek nagyobbik része (értsd a standrad szurkolók) nem ülnek körömrágva a draftot nézve. Ezzel szemben egy major liga PO-ja igencsak érdekes...
2010. 04. 13. 20:09
A komolyabb/stabil kezdő karriert befutó irányítóknál egyik poszthoz se hasonlítható módon vagy az első körös sztárok válnak be, vagy a hátsó körös projectek sülnek el jól pár év padozás után. A köztes megoldás nem jellemző.

Kafka sztem akár a negyedik körig is előugorhat, ha vki nagy fantáziát lát benne, de inkább 5.kör-FA régió a várható.
2010. 04. 13. 21:08
temp
DoM: azért a Brady vagy Romo féle QB-k elég ritkák. Végiggondolva hirtelen a jelenlegi kezdő NFL QB-k listáját (de nem utána nézve pontosan) nem túl sok olyan embert tudok mondani, aki 2-3 kör után kelt el, és kezdő irányító lett.

Én alapjában véve személy szerint nem hiszek ezekben az 5+ körös QB prospectecben.
2010. 04. 13. 21:25
Bruschi85
Értelek Viito, hogy sokaknak fontos az Nhl
De jobb Tv-n Epn-en nézni mint streameket keresni, izgulni, hogy ne akadjon, meg bejöjjön egyáltalán tavaly emlékszem az nfl.com is mennyire fagyott stb. stb.

A lényeg továbbra is Hajrá Pats!!!
2010. 04. 13. 22:49
viito: http://www.draftcountdown.com/features/23qb/23qbs.php

Ami a kései körös kezdő irányítókat illeti a tavalyi év alapján. *-gal jelölve a nem stabil kezdőket.

*Ryan Fitzpatrick 7.kör
Tom Brady 6.kör
Matt Cassel 7.kör
*Bruce Gradkowski 6.kör
Jake Delhomme UDFA
Tony Romo UDFA
Matt Hasselbeck 6.kör
*Matt Moore UDFA
Marc Bulger 6.kör
Kurt Warner UDFA
Derek Anderson 6.kör

4. körös: Orton, Garrard
3.körös: Schaub
2.körös: *Kolb, Favre, Brees, Henne
1.körös: Sanchez, JMR, Rivers, Palmer, Roethlisberger, Flacco, Young, P. Manning, E. Manning, McNabb, *Leinart, A. Smith, Cutler, Stafford, Rodgers, Ryan, Freeman, *K. Collins.

Kis túlzással, ha az első körben nem húzol irányítót, nyugodtan megvárhatod a hatodik kört.
Hozzászólás a(z) Privát felmérők, börze előtti látogatások (ápr.13.) bejegyzéshez