Menetrend
Szavazás

Randy, mi van veled?

2009. 12. 15. 14:00
Szerző: Kole
Kategória: Cikkek, Interjú
Randy Moss egyetlen passzt tudhatott magáénak a tegnapi mérkőzésen és az is fumblelal végződött. Egy másik, Bradytől az ő irányába érkező passznak pedig interception lett a vége. És, ha megkérdezik a Pantherst, talán meglepő, de egyszerű választ kaphatunk a miértekre.
A Carolina terve egyértelmű volt. Bárki is védekezett Randyn, egy safety is fellépett hozzá, hogy segíthessen. De egy idő után már erre nem volt szükség. A 81-es játékos frusztrált lett és számára hamarabb véget ért a játék. "Pontosan ezt akartuk." mondta a meccset követően Chris Gamble, a Panthers cornerbackje. "Pontosan ezt is csináltuk, és ő feladta. Lelassult. Nem futott mélyre, nem futotta meg rendesen a routeját. Az egész látszódott rajta. A testbeszéde elárult mindent." Gamble nem is volt egyedül a véleményével. "Keményen kell rajta védekezni, és nem szeretném azt mondani, hogy feladta, de úgy tűnt, mintha nem futná meg úgy a routejait, mint ahogyan azt kellene neki." mondta Chris Harris safety. "Ha megjamelted, egyszerűen kiengedett. Volt egy elkapása, annak is fumble lett a vége. Végig rajta maradtunk, nem engedtünk, hogy mély passzokat kapjon el. Ilyen a játék. Ha nem megy neki, kiesik a ritmusból." Hiába Randy Moss hírneve, a Panthers védői nem ijedtek meg tőle, és ennek meg is lett az eredménye. Vele ellentétben azonban Wes Welker újabb szárnyaló teljesítményt mutatott. A harmadik negyedben, amikor Wesnek meglett a 100. elkapása is a szezonban, Charles Godfrey safety egy hatalmas ütközéssel vitte őt földre. Welker ezután feladta? Nem. Nem mellesleg ezt követően négy további passzt is elkapott, mely a Patriotsot egy 96 yardos td-t érő drivehoz segítette hozzá. "Ők ketten két különböző fajta emberek." modta Gamble "Welker egy kemény fickó. Ütnek rajta egy nagyot, de utána rögtön feláll. Nem láttam, hogy Mosst megütötték volna, hogy slanteket kapott volna el, és miután földre vitték, újra felállt volna. Ha egy kicsivel több lett volna benne abból, mint ami Wes Welkerben is volt, akkor fogalmunk sem lett volna mi történik. Egyszerűen a testbeszéde mindent elárult. Látszott rajta, ha futás lesz. Tudtam, mikor kell fellépni a futásra. Úgy gondolom, azt kéne tennie neki is, mint Wesnek-- minden playre ugyan olyan keményen felállni. Tisztelem Mosst, és ha keményen dolgozik minden playnél, akkor (a többi defensive backkel együtt) továbbra is tisztelni fogom." Randy Moss nem is állt az újságírók rendelkezése a mérkőzés után. Azóta nem nyilatkozott nekik, amióta szerdán késett a reggeli edzésről és Bill Belichick hazaküldte. Felmerült a kérdés, hogy vajon ez az eset hatással volt-e a vasárnapi rossz teljesítményére? Többek között Kevin Faulk azonnal csapattársa védelmére kelt. "Amíg a srácok az öltözőben tudják, hogy mindent belead, és, hogy számára a football az első számú dolog az életében, addig aligha számít, hogy mit gondolnak mások." jelentette kis Faulk. "Tudja, hogy football játékosként mi a dolga, és azt meg is fogja tenni. Senki más a csapatban, vagy akár az egész egyesületben nem kérdőjelezi meg, amit Randy csinál." "Soha nem fordult meg a fejünkben, hogy nem játszana keményen. És még valamit hozzátennék, amióta haza lett küldve szerdán reggel három társával együtt, az összes játékost bosszantja a dolog, ahogy a média ezt az egészet kezelte. Ez nagyon rosszul érintette őt. Miért csak őt emlegették, miért nem foglalkoztak a másik hárommal. Nagyon bántotta a helyzet, és hogy haza kellett mennie. De ugyanakkor ez volt Bill utasítása. Ezt kellett tennie." Azonban Randy ettől függetlenül imádja a footballt. Ez az amit imád csinálni."

Forrás: Extra points, Patriots blog

Hozzászólások

2009. 12. 15. 16:33
nagyi
"Tudja,hogy football játékosként mi a dolga,és ezt meg is foja tenni."
Hát úgy legyen, mert ez a vasárnapi játék nagyon nem volt rendben.
2009. 12. 15. 16:37
bradyfan
"Ez nagyon rosszul érintette őt. Miért csak őt emlegették, miért nem foglalkoztak a másik hárommal"

Ez azt hiszem beszédes nyilatkozat. Nem véletlen, hogy Randy rosszul játszott, nagyon a szívére vette ezt a dolgot.
2009. 12. 15. 16:40
_bb
Hogy egy kicsit jobban kiegyensúlyozzam a cikket:

Belichick válasza Gamble-nek és Harrisnek: "Az a válaszom, hogy ez elég sok duma egy csapat felől, amelyik épp most vesztett el egy meccset." "Nagyon tisztelem Randyt, úgy gondolom ő az egyik legjobb játékosunk, és úgy vélem, ha megnézzük a többi csapatot, hogy hogy védekeznek rajta és hogyan játszanak ellene, akkor ugyanígy gondolják -- ettől a két carolinai sráctól eltekintve, akik elbuktak egy újabb meccset. Arra tippelek nem így gondolják. Nem nyertek túl sok meccset mostanság "

És, hogy milyen volt Moss reakciója a fegyelmezésre: "Jó. Jó. Beszélgettem egy jót Randyvel, és ahogy mind tudjuk, ő az egyik csapatkapitányunk, a csapatunk egyik legjobban tisztelt tagja, a csapat egyik legjobb tagja."

A kérdésre, hogy a sikere áldozata-e: "Azt hiszem mind megértjük, és Randy jobban mint bárki más, hogy bizonyos módon mikroszkóp alatt van. Ő tudja ezt. Ez mindig is így volt vele. Ebben nincs semmi új. A nagy dolog, hogy minden héten gyere be, készülj, menj ki és dolgozz keményen, játsz olyan jól, amennyire csak tudsz vasárnap, majd térj vissza, javítsd a hibákat és térj át a következő ellenfélre. Azt gondolom ő nagyon profin kezeli ezt. Így érzek, tényleg, az egész csapatunkkal kapcsolatban."

Plusz egy nfl.com-os video még erről:
http://www.nfl.com/videos/new-england-patriots/09000d5d814f99ba/The-Coaches-Belichick-defends-Moss
szerk.: Bruschinak már senki sem fogja be a száját, mégis csak pozitívan nyilatkozik Randyről:
http://sports.espn.go.com/boston/columns/story?columnist=bruschi_tedy&id=4740989
2009. 12. 15. 16:42
Tegnapi sajtótájékoztatóján BB pedig jól kiosztotta a két panthers-es okostojást, mióta Pats szurkoló vagyok (és ennek bizony jópár éve) ilyen nyilatkozatot még nem olvastam tőle. Állítólag már ő is leült és beszélt Randy-vel, helyre kell rakni a lelkét és akkor nem lesz gond, remélem.

Az újságírók meg jó lenne ha leszállnának róla, az elmúlt 2 napban már gyakorlatilag mindenki nyilatkozott, olyanok is akik valaha egy szobában voltak vele, tök értelmetlen dolgokat hablatyolva össze. Remélem Randy nem internetezik ezekben a napokban...

szerk: azóta látom már _bb le is fordította mit mondott BB.
2009. 12. 15. 17:55
bradyfan
Tény, hogy a késés és kicsit rosszabb játék miatt eléggé az újságírók kereszttűzébe került Randy. Bár én nem agoddom, pont a Pats sztem az a csapat amelyik tudja ezt kezelni.
2009. 12. 15. 18:11
A nyilatkozatból ez a legnagyobb: "Stats are for loosers, final score is for winners." :D Ilyen odamondó nyilatkozata még nem volt szerintem BB-nek.
2009. 12. 15. 19:42
Brumi
Szerintem ez az egész Moss"dolog" fel van egy kicsit fújva!Rosszul játszott.......van olyan,hogy az embernek semmi sem sikerül!Persze én is remélem,hogy összekapja magát,de szerintem nem lesz gond!Főleg,hogy így kiállt mellette,edző,játékostárs,ez biztos jó hatással lesz rá!!
GO PATS!!!!!!
2009. 12. 15. 19:52
bradyfan
Azért ha valakit a nagy pénz kis teljesítmény miatt kritizálunk akkor az ne Moss legyen. Inkább elő lehet venni AD-t vagy Greent.
2009. 12. 15. 20:13
csori71
meglepőnek találom hogy közülünk is mennyien kritizálják Moss-t.mintha nem itt játszana egy ideje..mintha elfelejtették volna hogy mire képes...
nem szált el a tudománya csak most nem ment és ennyi..
bármelyik csapat örülne ha lenne egy olyan elkapója amelyik kb. 50 mecsből 1x leereszt...

nagyon nagy játékos!!!!!!
2009. 12. 15. 20:22
Maniac84
Teljesen egyetértek Brumival, mindenkinek lehet rossz napja. Vasárnap Moss is egy ilyet fogott ki. Az utóbbi hónapban haloványabb mint megszoktuk, de ehhez sok köze van Brady-nek is, aki nagyon nincs jó formában. Másik tényező lehet még, hogy Wes sokszor nagy szabadságot kap a route-oknál, és a védők függvényében akár 3 irányba is mehet (befele, kifele, mélyre), ez pedig nagyobb figyelmet igényel a QB részéről is, mintha mindenki fix route-okat futna.
Moss hozzáállását meg én egy rossz meccs alapján egyelőre nem nagyon kérdőjelezném meg, pláne úgy, hogy az egész csapat kiállt mellette. Meg ilyenkor jusson mindenkinek eszébe az Atlanta elleni meccs is, amikor Wes hiányában bement középre a darálóba is, miközben olyan hátfájással küszködött, hogy a kezét is nehezére esett felemelni.
2009. 12. 15. 20:30
Brandy
Én is egyetértek, ezt is túldramatizáljuk/ják. Egyrészt mindenki tudja Randyről sajnos, hogy ha nincs jó napja, valami nincs rendben akkor nincs kedve játszani. Sajnos ez egy rossz tulajdonsága, ha ez nem lenne én biztos vagyok benne, hogy karrierje végére mint minden idők legjobb WRjéről beszélnénk.
Egyébként meg tegnap sem volt haszontalan, 2 embert folyamatosan lekötött, ez biztosította WW-nek,hogy 1-1be maradjon az LBkkel, ezt ne felejtsük el. Volt 1-2 szép blokkja is a screeneknél. Persze ez tőle kevés, mert nem ezt szoktuk meg.
Remélem én is, hogy visszahozza a kedvét az, hogy most mindenki megvédte, illetve BB és Tom is elbeszélgettek vele.
2009. 12. 15. 20:31
tottinho
Egy dolgot szerintem vegyetek figyelembe: két féle jó játékos létezik, van a mesterember (pl.Welker) és van a művész (pl.Moss) A művész mindig sokkal rapszodikusabb, sokszor öntörvényű, lusta, kiszámíthatatlan, hisztis. De nem lehet mit csinálni vele, ilyen és kész. Viszont azért tartják, mert olyat tud, amit senki más. Akkor jó egy csapat, ha egyenlő arányban van benne művész és mester. Moss-ra szükség van, mert művészből most kevesebb van ebben a Pats-ben.
2009. 12. 15. 20:33
csori71
tottinho ..
ez érdekes megközelítés!!!
nagyon tetszik!!
2009. 12. 15. 20:36
Bulow
Azért még egy valamit nem szabad elfelejteni. Vasárnap nagyon vacak idő volt, ilyenkor az elkapások valszeg nagyon nehezek. (Wes persze más kategória, valszeg ő a valaha volt leglehetetlenebb elkapó) Szóval aki valaha játszott bármit, az tudja, hogy akár milliméteren képesek múlni a dolgok, és mikor az égiek vagy bárki nem állnak az ember mellé, akkor mekkora a csalódás a lelkünkben. Pláne ha egyébként is rossz passzban van az ember.. Szóval nem felmentve Randy-t, sokkal nagyobb türelmet érdemel és láthatóan BB is tudja ezt.
2009. 12. 15. 20:39
csori71: pont ezen buktam ki én is vasárnap. Eszméletlen h milyen füttyöt kapott Randy végig a meccs alatt, írtam is h sajnos nagyon hamar felejt a bostoni közönség... méltatlan volt.
2009. 12. 15. 21:15
_bb
Sajnos itthon és kint is igaz,h jellemző a "What have you done for me lately?!" ("Mit tettél értem az utóbbi időben?!")hozzáállás!... de ez már így volt 20 éve is, elég csak megnézni egy Eddie Murphy stand up-ot.
2009. 12. 15. 21:31
bradyfan
Danna.
Ezt hallotam én is, nagyon nem volt szimpatikus. Mondjuk mit várunk a külföldi koca drukkerektől. Nem mindenki tart ki rosszban is a csapatuk mellet. Láttuk ugye tavaly a Miami ellen. De szentmeggyöződésem, hogy fogjuk még Mosst éltetni a közönséget. :D
2009. 12. 16. 01:10
norbertobaggio
Én meg azt mondom ,hogy ha Randy a következő szezont még nálunk fogja játszani az számomra csoda kategoria lesz!
A közönség meg nem felejtette el mit tett Randy a Pats-ért csak ha már a játékostársak is észreveszik rajta ,hogy nem akar akkor ott már tényleg gondok lehetnek!
Szerény véleményem szerint van valami amiről nem tudunk Randy-BB-Tom között vagy nem tudom mi az oka ennek a teljesitménynek!
2009. 12. 16. 07:33
Szerintem Randy-nek semmi baja, csak már elege van, hogy minden meccsen kettős védelmet kap és Tom inkább Welker-t választja, nem őt. Ő tipikusan hangulatember, ha nem jönnek be az elején a dolgok, akkor elmegy az egésztől a kedve. Őszintén, én is tiszta ideg lennék ha állandóan dupláznának, Welker-t meg otthagyják, aztán minden meccsen 10 elkapása van, neki meg 1-2. Igazából csak azt nem hajlandó elfogadni, hogy ő a csali szerepét játsza ebben az offense-ben, gyakorlatilag miatta rettegett a támadójátékunk. Azért egy kicsit sajnálom a srácot, mert a többiek állandóan hangoztatják, hogy mennyire fontos neki a játék, meg hogy milyen komolyan edz. Majd a PO-ban megmutatja, amikor majd azt hiszik, hogy úgysem kell rá double coverage.
2009. 12. 16. 07:56
rege
Megtörték Randy Mosst? Michael Fabiano írása az nfl.com-on
2009. 12. 16. 09:03
CoSco
norbertobaggio: egyetértek!! Csoda lenne ha még itt lenne jövőre! A Patsnek nincs szüksége olyan játékosra akinek vannak szar napjai. És aki statokat tekintve nincs az első 5-be (a 6. még csak oklevelet sem kap). Az élőszerződését meg majd jól felbontjuk és mehet Isten hírével!!! :D
A lényeg hogy ne butáskodj, te már a félcsapatot elzavartad volna a relatíve rossz szereplés miatt. (élükön BB-vel ami nagyon szíven ütött :( )
Take it easy, nem lehet mindig a toppon lenni(sem egyénileg sem csapat szinten)! Ha kitartasz a Pats mellett még sokáig hidd el láthatod őket 2-14-es mérleggel is, véleményem szerint ez a szép ebben a sportban!
2009. 12. 16. 10:56
bara
mondjuk ha esetleg valamikor a jövőben a pats-et 2-14-es mérleggel látom, nem fogom szépnek találni;))
2009. 12. 16. 11:21
norbertobaggio
Én akkor is azt mondom ,hogy Randy jövője érdekes lehet ha van élő szerződése ha nincs ,valamelyik csapatnál felszabadul annyi hely amennyi kell és kivásárolják ennyi ehez nem kell nagy teljesitmény szerintem!A másik meg az hogy,őrőkké double coverage-re fogják Randy teljesitményét,szerintem meg régen is mikor 16-0 csináltunk akkor is ugyanannyian fogták közre mégis elkapta a labdákat és nem voltak fumble-ők!
2009. 12. 16. 11:24
norbertobaggio
A BB vel kapcsolatos írásom meg felvetés volt természetessen én se gondolom ,hogy neki kéne mennie!
De WR poszton lehetne változás meg a védelemben de lehet ha mindenki egészséges lenne akkor a D-is jól muzsikálna!
2009. 12. 16. 11:53
_bb
Az nfl.com-os Michael Fabiano cikk nem arról szól, hogy megtört-e Moss... igazából a címe sem azt jelenti ("Time to sit Randy Moss?" - "Ideje leültetni Randy Mosst?"). Kb. 2 sor szól róla, az is csak annyiban, hogy fantasy játékban érdemes-e "kezdetni" a héten Vincent Jacksonnal szemben... erről ennyit.
2009. 12. 16. 12:07
bradyfan
norbertobaggio.
Légyszíves mutass már nekem olyan nyilatkozatot bármely Pats játékostól aki azt nyilatkozza, hogy Randy nem akar? Erről ennyit senki nem kritizálja mert mindenki tudja, hogy nem ő a ludas ebben.

Jah és ne hogymár a 2007es szezont hozzuk fel, mert égnek áll a hajam. Az egy oylan szezon volt ami eddig senkinek se sikerült. És azt is vegyük már figyelembe, hogy azért Brady se játszik pazarul idén úgyanugy benne van ő is abban, hogy Moss rosszabbul játszik. Engem nagyon meglepne ha Moss 2010ben nem nálunk játszana, túl nagy érték ő, hogy csak úgy lemondjunk róla.
2009. 12. 16. 13:03
timep76
Bocs és még egy dolog:
Valamiben a világon a legjobbak között lenni igen nagy dolog. És Moss bizony a világ legjobb WR-jei között van (és itt mindig csak pillanatnyi rangsort lehet meghatározni). Egy alapszakaszbeli MVP a PO-ban teljesíthet rosszabbul, vagy aki nem úgy játszik év közben mégis lehet a SB MVP-je. Akkor most ki a legjobb játékos?
Az NFL-ben az utolsó csapat, vagyis a következő draft 1/1-es pick-jét kapó csapat, 55.-ik csapattagja is olyan atléta teljesítményre képes, mint egyikünk sem, és ebben rengeteg munkája van.
Úgy hogy szerintem maradjunk abban, hogy Moss klasszis WR, és ezt már bizonyította, és reméljük - a fanyalgók miatt is -, hogy még bizonyítani is fogja.

Biztos vagyok benne, hogy ha az SB-t az ő elkapásával nyernénk meg (nem feltétlenül, és talán nem idén, de miért is ne), akkor az összes kritikusa 1 mp alatt elfelejtené, hogy miket írt róla össze, és ugyanennyi idő alatt kiderítené, hogy Moss a legnagyobb király, de bocsánatot azért nem kérne tőle (és azért ezt sem lehet könnyű elviselni).

Nyilván mindenkinek lehet kritikus véleménye egy-egy teljesítményről, no de azért van egy határ...

GO PATS!
2009. 12. 16. 13:09
norbertobaggio
Te bradyfan mesevilágban élsz ezeknek a játékosoknak be van fogva a szájuk semmi olyat nem nyilatkozhatnak ki ami ártana a csapatnak ezért ne várjátok ,hogy BB vagy TB fog nyilatkozni Randy ellen ezt semelyik sportban nincs megengedve ,álltalában akkor derülnek ki a dolgok mikor már nincs a csapatnál vagyis eligazolás után!
A másik meg az ,hogy az amcsik is látják ,hogy nem kéne pályán lennie holott ők 100-szor többet tudnak erről a sportról mint mi valaha is fogunk tudni,sőt mivel egyik cikben benne volt a panthers játékosoknak (Védőknek) a nyilatkozata ,hogy a pályán bellül mit láttak Randy-n vagy mit éreztek az azért mond számomra valamit!
A rekordunkat pedig hamarossan beállitják sajnos szerintem az Indynek is meglessz meg a Saints -nak is csak nehogy túl is szárnyaljanak és valamelyiknek a SB is meglegyen!!!!
2009. 12. 16. 13:39
timep76
Bocsánat. Ha már a szőrszálhasogatásnál tartunk a szöveged a következőképpen helyes:

"Te bradyfan mesevilágban élsz, ezeknek a játékosoknak be van fogva a szájuk, semmi olyat nem nyilatkozhatnak, ami ártana a csapatnak, ezért ne várjátok, hogy BB vagy TB fog nyilatkozni Randy ellen. Ez egyik sportban sincs megengedve. Általában akkor derülnek ki a dolgok, amikor már nincs a csapatnál, vagyis eligazolás után!
A másik meg az, hogy az amcsik is látják, hogy nem kéne pályán lennie, holott ők 100-szor többet tudnak erről a sportról mint mi valaha is fogunk tudni, sőt mivel egyik cikkben benne volt a Panthers játékosoknak (védőknek) a nyilatkozata, hogy a pályán belül mit láttak Randy-n vagy mit éreztek, az azért mond számomra valamit!
A rekordunkat pedig hamarosan beállítják. Sajnos szerintem az Indy-nek is meglesz, meg a Saints-nek is, csak nehogy túl is szárnyaljanak és valamelyiknek a SB is meglegyen!!!!"

A javításhoz még egy idézet tőled:
"...ennyi, ehhez nem kell nagy teljesitmény, szerintem!"
2009. 12. 16. 13:49
Az ilyen meccsek utáni dolgok többnyire mentális hadviselés valaki ellen, illetve élvezhetik valamilyen szinten, főleg egy kisebb csapat/ nem túl jó csapat játékosai pl Panthers hogy belekerülhetnek az újságokba, hírekbe azzal hogy leszólják Randyt.

Nem először illetve utoljára fordul az ilyen elő. Lásd 2007es SB előtt hirtelen került elő a bundabotrány hogy megzavarja a csapatot, lehet hogy sikerült is valamilyen szinten.

Viszont egyre jobban azt veszem észre a hozzáállásban (a mondást kicsit átalakítva) egy vereség tragédia, a győzelem csak statisztika. Noha NFL-ben jól felépített statisztika határozza meg ki mennyire jó ( és én személy szerint többször hangoztattam hogy ez a Moss nem biztos hogy jó ötlet a csapatban tartani) de nem hiszem hogy a többiek csak úgy mondanának ilyet és hétről hétre kezdeni BBnél, csak egy kis sikerélmény kell neki. Ő a mi bádogemberünk és csak kis szív kellene.

Hosszúra sikerült de én, mint egyik legnagyobb pesszimista hiszek Mossba mert Patriots sokat nyerhet vele ha visszatér.
2009. 12. 16. 14:05
bradyfan
Norbertobaggio.
Szóval nem keéne pályán lenni oke, akkor sztem már a Bills ellen ültessük a padra tényleg minek egy Moss szintű ember a csapatba. Tutti, hogy miatta szar az offense.
te komolyan az ellenfél játékosainak a véleményére hagyatkozol? Akkor elég naív lehetsz. Pont a Panthers két CB-je fogja megmondani, hogy hogyan is áll Randy és a csapat. Ja és megjegyezném érdekes modón miért a Panthers játékosai nyilatkoznak akik mint tudjuk kikaptak, miért nem a Phins vagy a Colts vagy a Saints, ez a Pantherses nyilatkozat semmi más mint csalódotság a vereség miatt.
2009. 12. 16. 16:56
Pat Patriot
Nyilván Jerry Rice-nak is voltak olyan meccsei, amikor köze sem volt a játékhoz, persze, lehet ilyeneket mondogatni. De van abban valami komikus, hogy egy vesztes mérkőzés után bárki is fényezi magát. 2007-ben a Giants nagyon büszke lehetett volna magára, amikor az utolsó alapszakaszmeccsen majdnem elkapott bennünket, de nem emlékszem, hogy feszítettek volna a kamerák előtt... A vereség az vereség. Akár a Coltstól, akár a Ramstől kap ki egy csapat. A 60 perc tökéletesen elegendő ahhoz, hogy egy csapat bizonyítson. A 16-szor 60 perc úgyszintén. Nem igazán értem a dolgot. Ráadásul ezzel a két játékos azt is sugallta, hogy Randy védekezését ŐK megoldották, ergo nem az ő hibájuk, hogy kikaptak. Ez viszont már undorító szerintem. Ugyanaz, mintha egy csapatot a vereség után elővesznek, és szétszedik O-re és D-re, mondván, az O jó volt, de a D nem - vagy fordítva persze -, és ezért lett vereség a vége... Na jó, ez az én véleményem, lehet vitatkozni velem... :)
2009. 12. 16. 17:44
sirCharles
Randy Moss a liga TOP5 WR-je között van, ez kétségtelen tény, és jó, hogy a csapatunkban játszik. :-D

...azonban nehogy már ne lehessen kritikát mondani rá, csak mert ő Randy Moss. Ha egyszer szarul játszik (,és nem egy meccsen, mert idén már több meccs is volt, amin nem villogott éppen), akkor hadd lehessen már szóvá tenni szerintem. Attól nem lesz jobb, hogy senki sem mondja ki a problémákat, márpedig van abban valami, amit a Panthers játékosok mondanak: tűz és maximális odaadás nélkül játszik NÉHA ebben a szezonban. Azt meg igazából nem értem, hogy itt egyesek miért torkollnak le bárkit is, aki bármi rosszat mer mondani a csapatra, vagy egy-egy játékosra...

Én személy szerint nem a valaki által korábban emlegetett "művészlélek RM-ra" vagyok kíváncsi meccsek közben, aki duzzog mint egy primadonna és feladja, hanem arra, aki a 2007-es és a tavalyi szezonban is olyan labdákat kapott el néha önmagát sem kímélve, amiket csak ő tud elkapni. És ne mondja senki, hogy akkor kevésbé figyeltek rá. Egy kivételes képességű játékos, de aki már sportolt komoly szinten, az tudja, hogy ilyet egyszerűen senki nem engedhet meg magának, hogy nem ad bele mindent, ráadásul olyan szituációban, amikor a CSAPATNAK nagyon nagy szüksége lenne rá.

Az meg szerintem természetes (és érthető), hogy a szurkolók egy része hőbörög, mert tőle nem ezt a szintet szokták meg, és nem is csak ennyire képes, hanem jóval többre - ha nem is statisztikailag, de a pályán mutatott játékban mindenképpen. Egy kicsivel több odaadás nem ártana kedves Randy, kérem alássan...

GO PATRIOTS! :-D
2009. 12. 16. 17:49
sirCharles
Az még kimaradt, hogy Bill Bellichick-től sem az ilyen interjúkat szoktam meg, mármint természetes, hogy védelmébe veszi a csapatát/játékosait, de sosem szokta lenézni az ellenfelet vagy cinkelni annak játékosait. Márpedig itt ezt tette, akár igazat mond, akár nem.
Ne legyen már a Patriots olyan, mint az a hájfej nagypofájú Rex Ryan, vagy éppen Joey "sokat pofázok feleslegesen" Porter... Beszéljenek inkább a tettek a pályán, az üres szájkaratét hagyjuk meg másoknak.
2009. 12. 16. 18:51
bradyfan
Nem azzal van a fő gond, hogy kritizálnak. Azt én is elismerem, hogy nem játszik idén jól Moss, de azért ne beszéljünk már olyanokat, hogy el kell cserélni, meg, hogy inkább ne játsszon. Nem csak ő a felelős, de mivel ő Randy Moss valahogy mindig őt veszik elő.
2009. 12. 16. 20:34
nosbiglem
Kritizálni lehet, de van egy határ amit megengedhetünk magunknak, és ezen a határon, nem lehet átlépni.

Na ez a nehéz, hogy megtaláljuk ezt a választóvonalat...

(A többit gondoljatok utána, sztem értitek a lényegét!)
2009. 12. 16. 21:03
nosbiglem
Másik ami megfogalmazódott bennem:

Miért kell valakit lehurrogni azért, mert más a véleménye mint a nagy többségnek...
El kell fogadni az ő sajátos meglátását, örülök neki, hogy nem egymas után megyünk mit "birkák", akiket irányítanak, mert van aki megmondja az ukászt, és arar bologatunk tömött sorokban.

Köszönöm, hogy szólhattam :)

GOOO PATS!
2009. 12. 16. 21:12
sirCharles
bradyfan:

Persze, hogy őt veszik elő, miért kit kéne? Ben Watsont? Nem ő játszik szarul, és nem ő keres (ha jól tudom) 14M USD-t - miközben képes lenne ennél sokkal-sokkal jobb teljesítményre is.

Természetesen van egy határ, az olyan hülyeségeket kár is elkezdeni, hogy Moss-t el kell küldeni meg ilyenek. Ez tényleg baromság - tud ő jól játszani, csak akarni kéne.

Csak itt arról szól a dolog, hogy néha azonnal elkezdődik a másik cinkelése, mintha attól valaki jobb szurkoló lenne, hogy mindig csak a jót látja. (Főleg norbertobaggio-t találják meg rendre, pedig az objektivitása néha nem is baj szerintem.) Sajnos én mindig azt hallom ki az ilyen vitákból, hogy az nem is igazi Pats szurkoló, vagy azonnal elpártol majd a csapat mellől ha esetleg rosszabbul megy majd huzamosan a szekér, aki kritizálni merészel. Pedig ez szerintem nem a "ki a nagyobb Patriots fan verseny", hanem egy közösség, ahol mindenki egy csapatot szeret - annak erősségeivel és gyengeségeivel, valamint jó dolgaival és kritikájával együtt.

Persze mindig, minden csapatnál lesznek szélkakasok, akik átigazolnak máshova, ha nem jönnek az eredmények, de azok soha nem is voltak igazi szurkolók...

GO PATRIOTS! :-D
2009. 12. 16. 22:47
bradyfan
SirCharles.
Eszembe nem jutott játszani ki a nagyobb Pats fan játékot, mert ahhoz kevés vagyok, meg semmi értelme. De az akkor is nonszesz sztem, hogy azzal jönnek sokan, hogy küldjük el Randyt azért mert idén egy kicsit haloványabb, beszéljünk inkább ADről vagy Greenről akik még rosszabbul játszanak mint Moss mégse cseszegeti senki őket senki se. Pedig ugyanúgy az a helyzet velük is mint Mossal csak Mossnál posztjából adodóan jobban kijön ha rosszul játszik.
2009. 12. 17. 01:26
norbertobaggio
timep76 -neked csak annyit írnák vagy talán írnék? hmmm nem nagyon érdekel ,én leirom a véleményemet mindenki elolvassa én se foglalkozok azzal ,hogy ki milyen helyesírási hibákat vét ,légyszíves te se ted ezt mert rohadtúl nem érdekel!
Engem csak a Pats érdekel nem az ,hogy hány vessző van a mondatban ennyi!
sirCharles-köszönöm szépen a szavaidat amit leírtál!
Ezen az oldalon tudtomal azért vanak ezek az írások ,hogy mindenki hozzászóljon ami magávalhozza azt is természetessen mindenkinek más-más véleménye van, amit tiszteletben kell tartani,én se mondom neked azt miért mondasz annyi hülyeséget,számodra vagy számotokra Randy még fog nálunk nagyot alkotni szerintem meg nem de ha nektek lesz igazatok hát ugy legyen de én ezen nem fogom felkapni a vizet!
2009. 12. 17. 12:52
timep76
Kedves norbertobaggio!

Igen kérlelhetetlenül kritizálsz valakit, aki gyenge teljesítményt nyújtott (és ebben az egyben igazad is van). Ha elvárod tőle a maximumot vagy egy ennél erősebb teljesítményt, akkor legyél magaddal szemben is ilyen igényes.
Én csak erre szerettem volna rámutatni.
Ha ez zavar, igazságtalannak vagy nem ide illőnek tartod, akkor elnézésedet kérem.

Moss már korábban bizonyított, és mindenkinek lehetnek rosszabb meccsei, vagy akár idényei is. Nagyon jó lenne, ha Moss úgy játszana, ahogy tud és ahogy korábban láttuk tőle.
De kirakni a csapatból, vagy eladni nagyon nagy hiba lenne.

GO PATS
2009. 12. 17. 14:00
Fuzzythunder
Espn rank list-n ennyit fűztek a Carolina-hoz:

Everyone should be good at something. For the Panthers, it’s analyzing opposing receivers’ effort levels. (Sando)

Ennyit a Moss féle hisztiről……
2009. 12. 17. 15:21
norbertobaggio
Legyen az a végszó ,hogy Randy legyen megint a régi és akkor minden oké lesz!!!
Hozzászólás a(z) Randy, mi van veled? bejegyzéshez