Menetrend
Szavazás

Rodney Harrison számára véget ért a szezon

2008. 10. 24. 17:44
Szerző: Kole
Kategória: Hírek
A szerdai nap folyamán a Patriots sérült listára helyezte veterán klasszisát, ezzel nyomatékosítva a már eddig is köztudott tényt, a 35 éves játékos nem játszhat többet idén.
Rodney's injury A hétfő esti rangadó harmadik negyedében Rodney súlyos sérülést, quadricepsz szakadást szenvedett a jobb combjában, így már biztos, hogy a csapat nem számíthat rá idén, valamit az is kérdésessé vált, valaha pályára lép-e még a csapat egyik nagy vezére. Elképzelhető, hogy az ő fejében is hasonló gondolatok futottak végig, ahogy ott feküdt a pályán a csapat orvosainak gyűrűjében, miután a harmadik negyed utolsó játékában, Jay Cutlert üldözvén sérülten esett össze. Ahogy leszállították, ujjával csapattársaira mutatott, integetett a new england-i szurkolóknak, majd tanácstalanul megvonta vállait, mintha csak azt akarná mondani, "Mit is tehetnék?" "Mindannyiunk számára nagyon nehéz volt végignézni, ahogy Rodney ott feküdt a pályán." mondta Bill Belichick még a kedd délutáni sajtótájékoztatón. A vezetőedző mellett a játékosok, köztük Mike Vrabel is megszólalt a sérüléssel kapcsolatban: "Nagy veszteség ez most nekünk. Arra a pluszra gondolok, amit hétről-hétre, napról-napra hozott az öltözőbe, adott a csapatnak. Nagyon fog hiányozni. Őt nem lehet pótolni. Nem nézhetsz csak úgy körbe, hogy találj valakit a helyére. Senki sincs, aki olyan lenne mint ő. Mindenki tudja, látja, hogy milyen munkát végez a mérkőzéseken, csakúgy ahogy edzésen is. Ahogy felkészül, ahogy dolgozik, ahogy hajtja a többieket." Harrison kiesésével nagy valószínűséggel a másodéves játékos, Brandon Merriweather lép elő és tölti be a tizenegyedik kezdő poziciót a védő csapatban. Merriweather eddig három interception-t szerzett, beleértve a hétfői Denver Broncos ellenit is, ezzel a csapatban az élen áll. "Brandon eddig nagyon jól végezte a dolgát. Ezután többet kell játszon, de kétlem, hogy bármi olyat kéne tegyen, amit eddig ne tett volna. Úgy gondolom, hogy a tavalyi évben egy hosszú utat járt be, melynek gyümölcsét, vagyis azt a magas szintű teljesítményt, amit eddig produkált is, idén le is aratja." állapította meg róla Belichick. A szerdai nap másik eseménye, hogy a csapat felhívta Antawain Spann safety-t a practice squad-ból az aktív keretbe, így a csapat ismét teljes, 53 fős.

Forrás: Reiss' Pieces Kép forrása: www.patriots.com

Hozzászólások

2008. 10. 24. 18:20
Wyatt
hát, ahogy már írtam, én nagyon nem szeretném, ha ezt lett volna neki az utolsó:( vödör viszont kifejezetten pozitív idén, tavaly ragasztóval se kapott volna el labdát, idén már van 3 pick, és szerintem így, hogy kezdő lesz, akár 10 körül is elérhet, ami mondanom se kell mekkora teljesítmény lenne ^^ a jövő az övé, viszont én még nézném kicsit Rodneyt is
2008. 10. 24. 18:33
Sinisa
Én sem szeretném, hogy egy leendő HOF így búcsúzzon ettől a gyönyörű játéktól.
Azt is nagyon rossz volt nézni, hogy egy ilyen kemény játékost így kell levinni a pályáról, és hogy szinte sír közben...


Lehet hogy Slater / Ventrone is fel fog tűnni a védelemben is?
2008. 10. 24. 18:44
Dega
Mi lesz még ebben a szezonban?Nem tudom,ti hogy látjátok,de én mióta figyelem és szurkolok a CSAPAT-nak,(2003)ilyen pech szériára nem emlékszem.
Ettől függetlenűl,12-4-es szezont reálisnak látok,"ami nem öl meg,az megerősít!"!
Go Tommy.Go Pats!!
2008. 10. 24. 18:55
Kollega
Hát, volt az 2005-ös év, amikor azon kellett aggódni, hogy Tedy egyáltalán túléli-e. Az tényleg durva volt.

A sérültlista elég csúnyán fest, remélem Jordan és Morrisd tud játszani vasárnap.

Rodney szerintem nem játszik többet, nagyon sajnálom!
Brandon szerintem képes felnőni a feladathoz, talán a jövő egyik top safetyjét látjuk.
2008. 10. 24. 19:04
Sajnos sem Jordan, sem Morris nem mutatta magát az edzésen, ami nem túl jó jel. :(

Én is nagyon sajnálom Rodney-t, szebb búcsúzást érdemelt volna. :(
2008. 10. 24. 19:05
temp
félek, hogy ez nem csak idénre szól. Rodneynak lejár a szerződése idén, és igazából már korábban is szó volt róla, hogy azt kitölti aztán végiggondolja, hogy hogyan tovább.

Azthiszem jó esély van rá, hogy most a Denver ellen láttuk utoljára Rodney papát a pályán.
2008. 10. 24. 19:23
zo72
Volt olyan év (2005) amikor Koppen és Light is megsérült akkor került be a csapatba az újonc Kaczur LT pozicióba.
A vége 10-6 csoport győzelem. Ezzel most is kiegyeznék.
2008. 10. 24. 19:37
A yahoo infoi szerint Lamont Jordan a szerdai edzésen, amelyen teljes intenzitással szerepelt, rásérült korábbi sérülésére és hosszabb időt kénytelen kihagyni. Emellett Morrist is megírták a többhetes pihenővel, amit Adam Schefter már lehozott.

Szóval úgy tűnik maradt BenJarvus meg Faulk.
2008. 10. 24. 19:45
Ragyogó. :( Mind a ketten nagyon jó futók (mármint LaMont és Sammy), de baromi sérülékenyek. :(

Elég soványka így az RB poszt.
2008. 10. 24. 19:46
Sinisa
Kedves GSN!

Akkor a szitu úgy néz ki, hogy az első három futónk kidőlt.
Maradtak még hárman...

Lehet / érdemes ilyenkor még valakit hozni a free a-ek közül?

Köszi!

Üdv:
Sinisa
2008. 10. 24. 19:58
temp
Sinisa: lehetni lehet (mármint a szabályok nem tiltják), az más kérdés, hogy érdemes e. Azért jellemzően akik ilyenkor freek, annak valami oka van.
2008. 10. 24. 20:09
zo72
Az igazoláshoz még pénzre is szükség van a fizetési sapka alatt. Ha jól tudom akkor kb: 4 milla még rendelkezésre áll.
Van olyan akit érdemes lenne esetleg szerződtetni?
2008. 10. 24. 20:10
KissLaci
Tudom hogy nem igaz, de nekem úgy tűnik hogy - a szupersztár futókon kívül persze - tök mindegy kit teszünk egy csapatba nfl szinten, hogyha megvan a jó hozzáállása.
2008. 10. 24. 20:14
juhi04
Naggyából minden RB-be benne lehet egy jó teljesítmény bármikor talán még akkor is ha most épp FA. Szerintem ez az a poszt ahol a legkisebb különbség van a játékosok között. "Alap" képessége mindegyiknek megvan hamár a liga közelébe keürült, ha bedpobják egy olyan fal mögé aki megnyitja neki a folyosót már sima ügy. Bár nemhiszem hogy hoznánk bárkit is, legfeljeb kevésbé lesznek rotálva...
2008. 10. 24. 20:16
temp
akit ilyenkor szerződtetnek az általában már nem kerül egy vagyonba, hiszen választhat, hogy jön, vagy marad otthon.

KissLaci: Kétségkívül a RB poszt talán a leginkább olyan, amit kevésbé neves játékosokkal is meg lehet oldani, főleg akkor, ha a fal futás támogatása megfelelő, és például még itt van a legnagyobb esélye például egy alacsonyan rangsorolt (akár UDFA) játékos befutásának is. Éppen ezért amúgy egy pár kört adjunk BenJarvusnak, főleg, hogy nézegettem, hogy kik szabadok, és eddig 1 embert sem találtam, aki olyan instant get érzés lenne.
2008. 10. 24. 20:19
temp
Főleg az a gond, hogy nagyon nehéz megítélni, hogy az elérhető játékosok közül ki milyen állapotban van. Hiába talál az ember egy relatív nagy nevet, ha mondjuk súlyfelesleggel küzd, vagy abszolút formán kívül van.
2008. 10. 24. 20:22
vidor
a túlsúlyosokkal egyébként is vigyázni kell, most olvastam, hogy vagy 15 játékos bukott le vízhajtóval (pl McAllister a Saintstől)
mentek volna edzeni, hö
2008. 10. 24. 20:26
temp
a vízhajtót nem csak a súlyfejesleg ellen szedik. Azért szerepel a dopping listákon is, mivel vízhajtók segítségével tüntetnek el bizonyos dopping szereket is.
2008. 10. 24. 20:33
vidor
tudom, de az nem passzolt a témához :D
2008. 10. 24. 20:36
temp
dehogynem, mivel nem biztos, hogy súlyfeleslegre szedték a vízhajtót, lehet, hogy huncutkodtak a hétvégi bulin egy kis fűvel, vagy a konditeremben megkínálta őket valaki M&M-el ;)
2008. 10. 24. 20:44
Igazán jó RB nincs kint FA-n. Szezon kezdetekor voltak még páran, Cedric Bensont pl. el lehetett volna itt képzelni, ha korábban kerül sor a sérülésre.

Aki ebben az új ügyben érintett (vízhajtó, stb.), azoknál mindnél úgy kell tekinteni, hogy megbuktak a doppingvizsgálaton. Így a négy meccses eltiltást valószínűleg meg fogják kapni mindannyian, hacsak nem tudnak valamit a fellebbezésük alatt majd bizonyítani. Hangsúlyozom azt is, hogy ez akkor áll, ha egyáltalán igaz ez a dolog.
2008. 10. 24. 21:00
temp
neeeeee!? Pont Benson? Ő semmi pénzért nem kéne, LoMo 2 a los-ig jutásban, csak ő még fumblizik és piál is :)

Amúgy tényleg nem találtam én sem épkézláb embert, Morency esetleg? Rajta kívül ex Broncoc voltak még, de ők olyanok amilyenek...
2008. 10. 24. 21:12
ez igaz, fumblimájszter a lelkem, de legalább nincs annyi carry a lábában, nem amortizálták le annyira az ütközések, mint SA-t, vagy a többi veterán FA-t. Amúgy határozottan jó volt első kezdő meccsén a Bengalsban a Steelers ellen. :)
2008. 10. 24. 21:12
TÖRÖLT
Sziasztok!Akkor ezek szerint a futójátékunk eléggé hézagos lesz,finoman fogalmazva!!Bár Green-Ellis-t régóta favorizálom.Amugy vannak nekem is jelöltjeim de tanulva az anno QB-témán.:-).Go PATS,GO BenJarvus!!!!!!
2008. 10. 24. 21:16
temp
a veteránok carry számában nagyon egyetértünk, bár optimális esetben nekünk azért kb csak egy fél szezonra kellene egy RB (vagy még annyi időre sem), ezt meg talán a már kicsit lestrapált veteránok is bírnák.

Mindent összevetve azonban kár akár Bensonon, akár SA-n töprengeni, mert a piac eléggé pang RB fronton.

ui: Dillon még nem jelentkezett, hogy edzésbe állt amint meghallotta LoMo sérülését? :D :D
2008. 10. 24. 21:17
temp
De Martino: attól, hogy mások nem értenek egyet Veled, még mond, ki a jelölted, legfeljebb megint nem értünk egyet :D
2008. 10. 24. 21:35
temp
:)

The Bengals lost to
the Giants who lost to
the Browns who lost to
the Ravens who lost to
the Steelers who lost to
the Eagles who lost to
the Cowboys who lost to
the Redskins who lost to
the Rams who lost to
the Seahawks who lost to
the 49ers who lost to
the Saints who lost to
the Vikings who lost to
the Packers who lost to
the Falcons who lost to
the Panthers who lost to
the Bucs who lost to
the Broncos who lost to
the Chiefs who lost to
the Raiders who lost to
the Bills who lost to
the Cardinals who lost to
the Jets who lost to
the Patriots who lost to
the Chargers who lost to
the Dolphins who lost to
the Texans who lost to
the Jaguars who lost to
the Titans.
2008. 10. 24. 21:37
sziszko
Egy undrafted rookie a kedző futónk?
Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én félek...
2008. 10. 24. 21:40
temp
végülis az RB-k között akad egy pár undrafted, aki elég sokra vitte, és a múltkori meccsen parádés volt a fal futás blokkolása, szóval én adnék neki egy esélyt.
2008. 10. 24. 21:48
juhi04
Faulk lesz a kezdő nem?:) Green-Ellis nagyon szimpatikus de a múltkori meccsről nehéz következtetéseket levonni, ott minden összejött mindenkinek. Mégiscsak egy undrafted rookie nyilván nem véletlen... De nagyon szurkolok neki.
2008. 10. 24. 21:50
TÖRÖLT
viito nem szeretnék hülyeségeket irni tehát jol átvizsgálom a lehetőségeket aztán irok neveket!!
2008. 10. 24. 21:51
sziszko
Kevin 3rd down back.

Amúgy az esély adással nincsen gond, csak parányi félelmemnek (is) hangot adtam. :-)
2008. 10. 24. 21:56
temp
szerintem is Faulkkal fogunk kezdeni egyébként. Kevin meg valóban érdekes, mert általában mindenféle fura szerepkörben használjuk (third down, elkapások, etc), de attól még akár képes is lehet arra, hogy 1-2 meccsen every downként funkcionáljon.

Evansra továbbra is csak én gondolok HB-ként?
2008. 10. 24. 22:04
zolika26
viito:

Nincs benne a Lions, a bears és a Colts, a Colts beférhetne a texans és a jaguars közé
2008. 10. 24. 22:11
temp
nem én írtam, csak megoszottam veletek, mert nekem tetszett. a forrás lemaradt ESPN Page2
2008. 10. 24. 22:12
vidor
hát a Lionst nehéz beletenni, a Bengals-szal nem játszottak, megverni meg nem vertek meg senkit :D
2008. 10. 24. 22:15
zolika26
jaja, nem kötekedésnek írtam, csak nagyon büszke vagyok magamra hogy megtaláltam őket :D:D
2008. 10. 24. 22:28
Sinisa
Evans szerintem is lehet HB pár play-ben, de akkor ki fog Neki blokkolni FB-ként?

Kár, hogy Seau már nincs velünk... :)
2008. 10. 24. 22:30
temp
sok TE-el, FB nélkül. Jó lesz az úgy. Evans csinált már ilyet, csak elő kéne vakarni a szekrény alól azt a playbookot. Az a baj, hogy a szekrénynek pár éve eltört a lába, és azok a 2005-ös meg 2006-os playbookok tartják csak egyenesen :)
2008. 10. 24. 22:40
Sinisa
Viito!

Sok TE?
Csak kettő van össze-vissza... :)

De egyébként én is csak erre tudok gondolni, ill. arra, hogy szokás szerint valami "extra-TE"-vel játszunk: vagy egy OL vagy egy LB.
2008. 10. 24. 22:41
zolika26
Ahogy elképzelem ezt a playbookot szerintem az inkább felborítja a szekrényt ha betesszük az egyik láb alá pláne ha kettőt :)
2008. 10. 24. 22:42
zo72
Szerintem TE-ből is rosszul állunk jelenleg: 2 db aktiv + 1 db a gyakorló csapatban.
Ráadásul 2 db aktív sem a makk egészségéről hires!
De majd átírányítunk egy-két LB-t mint az elmult években Vrabel-t.
2008. 10. 24. 22:44
juhi04
Casselnek is összejöhet egy komolyabb yard mennyiség végre, nyilván több lehetősége lesz most.
2008. 10. 24. 22:47
KissLaci
Egyébként az új House részben is szerepeltünk. House beszélgetett a magánnyomozójával Wilsonról:
PI: Maga szerint mit fogok találni?
House: Félek, hogy kém.
PI: Négy hónapra eltűnt. Maga fél, hogy a barátságuk már nem lesz a régi.
House: Csak nem tudom, kinek dolgozik... Hirohitónak, vagy a
New England Patriotsnak. :D
2008. 10. 24. 22:48
zo72
Morrisról azt írják, hogy 2-3 hétig biztos nem játszik.
2008. 10. 24. 22:49
temp
Juhi: Ne keverjük a dolgokat!!! Mattnek nem azért van kevés passzolt yardja (pl a Denver ellen), mert a futás elveszi előle a lehetőséget, hanem azért van sok passzolt jardja (pl a Denver ellen), mert a jó futójáték megalapozta a sikert!!!

Tehát itt nem arról van szó, ami pl a Steelersnél, hogy Rösztliburger tud sokat passzolni, csak a csapat a futásra alapozza a játékot, hanem arról, hogy jó futójáték nélkül Mattet megeszik reggelire, és egyedül nem képes meccset nyerni.
2008. 10. 24. 23:01
juhi04
Nem vitatom. De ez a futójáték elég kérdéses lesz szoval kénytelen lesz többet válalni...
2008. 10. 24. 23:18
vidor
hát én kétlem. szerintem BB ebben a percben is éppen programoz át valakit RB-vé
Wilforkról pl tudjuk, hogy tud futni a labdával, és megnézném azt a falat, amelyik megállítja :)))
2008. 10. 25. 04:43
Kollega
Vince jó lenne! Legfeljebb 2 carry között lenne egy hét, amíg kipiheni magát :)

Amúgy rövid futásoknál még be is jöhetne, két DL-t pluszban simán bevinne a hátán az endzone-ba :D
2008. 10. 25. 07:49
Boston
Morris és Jordan hivatalosan duobtful minősítésűek, azaz nagyon kicsi az esély arra, hogy játszanak (Morris esetében mint írtátok szinte egyenlő a nullával).
Josh McDaniels nyilatkozott BenJarvus Green-Ellisről. Azt nyilatkozta, hogy az tetszett neki a játékában, hogy pontosan tudta mire képes, nem akart más futó lenni, mint aki... Josh szerint remekül látja meg a helyet amit a fal nyit neki és hihetetlen fizikai ereréjével agresszívan támadja a réseket. Szó szerint azt mondta: Nem egy táncos és mi ezt szeretjük benne... :)
Lehet, hogy csak belemagyarázás a dolgok mögé, de nem tudom MAroney vette e az adást...
gsn a draft után mondta, hogy figyeljünk csak BenJarvusra, hát remélem érdemes lesz. Csak olyan lelkesen és keményen, mint az MNF meccsen...
2008. 10. 25. 08:41
temp
Nagyon kíváncsi vagyok én is BenJarvusra. A Scouting jelentések alapján maximum egy short yardage futó lehet belőle, ahhoz is idő kell, mert nem elég gyors. Ellenben nálunk nagyon jól oldotta meg a feladatot (a körülményeket is figyelembe véve persze), lehet, hogy soha nem lesz képes az igazi big playekre, de ha ezeket a max 10 yardokat megbízhatóan szállítja, akkor szeretni fogjuk őt itt a Patriots nation-ben.
2008. 10. 25. 09:05
temp
mondjuk a Rams jó ellenfél lesz szerintem a futók szempontjából. Igaz, hogy az utolsó két meccsüket megnyerték, méghozzá két erősebb ellenfél ellen, viszont ezt biztos nem a futás elleni védekezéssel érték el:

124 kapott yard vs Dallas (Barber 100yard+TD)
181 kapott yard vs Washington (Portis 129yard+2TD)

A Rams a 30. futás elleni védelemmel rendelkezik a ligában, 5.0ás átlaggal futnak ellenük meccsenként átlag 161.5 yardot, és a 3. legtöbb futott TD-t kapták (10db), viszont érdekes módon igazán hosszú futásokat nem nagyon kaptak be eddig.
2008. 10. 25. 09:08
temp
Boston: most olvastam Josh nyilatkozatát. Gyanítom amikor elmondta, akkor végig mereven LoMot bámulta közben :D
2008. 10. 25. 09:24
TÖRÖLT
Sziasztok.Ahogy ígértem viito a választottam Mike Bell.Anno a Denverben játszott.Benne látnék fanzátiát.
2008. 10. 25. 09:34
temp
Bell nem feltétlen rossz választás. Vele két gond van, egyrészt utoljára 2006-ban játszott igazán jó formában, 2007-ben pedig egy vállsérülés után már nem igazán kapta meg az esélyt, hogy bizonyítson (FB-et játszattak vele), majd ki is dobták, amiben nem kis szerepe volt egy kritikus fumblenek.

A Denver futókkal viszont van egy általános probléma, amire korábban már céloztam, ez pedig az általában jól működő denveri zone blocking schema, amire - némi túlzással persze - azt szokták mondani, hogy bárkiből 1000 yardos futót farag. Sok denveri futóra elmondható, hogy gyakorlatilag senki sem volt, UDFA-ként vagy alacsonyan draftolva került a csapathoz, ott csillogott egy ideig, majd eltűnt a sűlyesztőben, más csapatnál nem tudták legtöbben megismételi a korábbi sikereket.
2008. 10. 25. 10:08
temp
hmm, minél tovább nézem a lehetséges FA-kat annál inkább úgy érzem, hogy BenJarvus a mi emberünk :)
2008. 10. 25. 11:03
TÖRÖLT
Hát igen én is sokat gondolkoztam ezen ki az akit érdemes lenne idehozni!!Mert a kínálat nem teljesen elégíti ki az izléseimet:-)!!viito tudod még kire gondoltam Tiki Barberre.Na csak vicceltem!!!
2008. 10. 25. 11:54
TÖRÖLT
Egy ujabb agyrém tőlem:-)!!!
2008. 10. 25. 12:11
BenJarvus: Bizony, felhívtam rá a figyelmet, mert egyik kedvenc SEC futóm az elmúlt négy évet figyelembe véve. Nem olyan gyors mint McFadden, egyáltalán nincsenek meg az elit futókra jellemző mutatószámai, nem egy olyan játékos, aki 80 yardos TD-ket fog szaladni, de nagyon nehéz felőrölni a középső futások során. Legnagyobb erénye talán az, hogy elképesztően elszánt. Sokszor lehet olyan scouting reportokat olvasni, hogy nem elég gyors, nem jó ebben-abban, nem ez, nem az, a pozitív rovatban pedig ennyi szerepel: hiányoznak a mutatók, de egy igazi futball játékossal állunk szemben. Ez a fontos, mindent kiad magából, amit tud, és ha nem is tud annyit, mint az elittehetségek, ez néha hasznosabbnak bizonyult. Nem hiába volt több ízben idén már a hét legjobb ps játékosának is megválasztva.

Brady műtét, új infok: Említettem korábban, hogy jobban tette volna Brady, ha a sokkalta tapasztaltabb James Andrews-zal műtteti meg magát. Neal ElAttrache, aki műtötte Bradyt, amikor észlelte, hogy annyira súlyos a fertőzés, hogy veszélyeztetheti a "bepótolt" szalagot, azonnal szaladt Andrewshoz tanácsot kérni... Andrews javasolt neki módszereket, és antibiotikumot. Állítólag használ a dolog, és a fertőzés reagál a antibiotikumra.
2008. 10. 25. 12:26
temp
hmm GSN... egészen elérzékenyültem. De annó mintha így vélekedtünk volna a második legtúlértékeltebb Patriots játékosról is, Te mégis mindig lesöpörted az érveinket. Jó látni, hogy a lelkesedés, a játékszenvedély azért Nálad is értékes tulajdonság :D

Egyébként az ESPN-en kívül még elolvastam egy pár helyen amit írnak róla. Azt mondják, hogy igazi őserővel képes futni, de néha hiányzik a technika mögüle. Megmondom őszíntén, nem tudom, hogy ez mennyire fejleszthető még ilyen korban (oks, egy Westbrook biztos nem lesz belőle), de valamit talán lehet javítani a mozgásán még. Végülis Vödör lyukas kezeivel is sikerült kezdeni valamit alig egy preseason alatt :)
2008. 10. 25. 12:43
TÖRÖLT
Doppingbotrány van kialakulóban az NLF-ben???10 játékos érintett a dologban.Állitolsg ott van a két Saints játékos(Will Smith és Deuce McAllister)is.Remélem PATS játékos nincs köztük.
2008. 10. 25. 12:47
Képességeket tekintve Eckel még BenJarvus mögött is elmarad. :) Amúgy Eckelt én is bírtam, mint játékost, ennek ellenére iszonyatosan túlértékeltnek tartottam mindig is, sokan azt hitték itt, hogy valami rejtett és meg nem értett tehetségről van szó, aki máshol akár kezdő is lehetne... Ellenben csak egy ps játékos, amit tucatszám fel lehet lelni a ligában és ligán kívül is. Amúgy Eckelben számomra az unszimpatikus, amiért anno kirúgták a Haditengerészettől... Két ízben helyezték vád alá testi sértés, egyszer szexuális zaklatás miatt. Mindegyik ügyben felmentették (csoda folytán...), de a Navy nem helyezte vissza.

Az erőfutáshoz meg nem sok technikai tudás kell szerintem. :D Ahhoz erő, izomzat és leginkább állóképesség szükségeltetik, az megvan BenJarvusnál. ;)
2008. 10. 25. 12:53
temp
óóó, azért kezdő szintű játékosnak sosem tartottam, bár volt olyan gondolatom nekem is, hogy esetleg Evans helyett fogjuk használni pár év múlva, de ez külföldi szagértők fejében is megfordult, mivel olvastam ilyesmiről. Szóval szerintem senki nem hitte, hogy Portis2-t fogtuk ki Eckellel, viszont a csupaszív játéka nagyon szimpatikus volt.

Egyébként meglepett az Eagles 2 éves szerződése, még akkor is ha gyaníthatóan nem fogja kitölteni.

BenJarvusnak meg lehet, hogy nem is kell jobb kezdés, mint a Broncos (őket gyakorlatilag már Morris szétverte futás terén), és a (egyelőre) szintén nem túl acélos Rams rush D#, lehet, úgy gondolom jobb így belekóstolni az NFL-be, mintha mindjárt a Ravens védői nyomorgatnák meg egy kicsit, és 1-2 ilyen könnyebb meccs után, ha elmúlt a kezdeti izgalom, akkor jöhetnek majd a keményebb falatok is.
2008. 10. 25. 13:07
temp
érdekes az ESPN új Power Rankingje. Továbbra sem tudnak mit kezdeni velünk igazából a szakértők. A vesztes meccseinken mutatott játék elég rossz ahhoz (Dolphins, Chargers), hogy zuhanórepülésbe menjünk át, miközben például a Denver ellen mutatott játék még mindig a felsőházba rangsorol minket. Ugrálunk is rendesen fel-alá.

Bár egyelőre például a Cowboys szurkolókhoz képest semmi okunk panaszra, katasztrófa, hogy mi megy amerika csapatánál.
2008. 10. 25. 13:09
juhi04
"valami rejtett és meg nem értett tehetségről van szó"
Erről Chad Jackson jutott most eszembe. Az MNF utáni napon le is szerződtette a Broncos, Shanahan biztos annyira meglepődött a zakón hogy egy pats informátorra volt szüksége :) Bár CJ sem a playbook magolásról híres...
2008. 10. 25. 13:23
vidor
szerintem ha Pats játékos érintett lenne, arról már tudnánk
2008. 10. 25. 13:24
temp
a Broncosnál WR gondok voltak, és ilyenkor már nem csak RB-ből de semmilyen játékosból nem lehet top pickeket találni, azzal kell főzni, aki maradt. CJ még az MNF előtt járt try outon Denverben, és valójában a lehetséges pickek közül még ő volt az egyik leginkább esélyes arra, hogy valamit el lehessen érni vele.
Azt majd a jövő eldönti, hogy Denverben sikerül e kihasználni valamit a papíron meglévő képességeiből, vagy örökre eltűnik a sűlyesztőben...
2008. 10. 25. 13:27
temp
ebben nem vagyok biztos. Egyelőre annyit hallani, hogy a két ismert Saints játékos mellett más nagy nevek is szóbakerültek. Sajnos én eddig semmi infót nem találtam, hogy ki lehet a 8+ játékos a new orleansiak mellett
2008. 10. 25. 13:29
Bryan Pittman, a Texans long snappere a harmadik, ennél több név nincs.
10 a minimum, de egyes jelentések szerint akár a 15 főt is meghaladhatja az érintettek köre.
2008. 10. 25. 13:31
vidor
még a Texans long snapperét találtam, Bryan Pittmant (tudom, nem igazán kvalifikál a nagy nevek közé)
2008. 10. 25. 13:31
vidor
na ez van, ha valaki evés közben gépel egy ujjal :)))
2008. 10. 25. 13:34
TÖRÖLT
Gondolom az ilyenkor szokásos szankciók következnek.pénzbirság,eltiltás?
2008. 10. 25. 13:37
Aki megbukik a doppingvizsgálaton az NFL-ben az 4 meccses eltiltást kap első lebukáskor, és az erre az időszakra jutó bérét nem kapja meg.
2008. 10. 25. 13:40
TÖRÖLT
Persze ennek először alá kell támasztani a valóságalapját.
2008. 10. 25. 13:41
temp
De Martino: 4 mecces eltiltás a legvalószínűbb alapban.
2008. 10. 25. 13:49
Igen, alá kell támasztani, de ez ott nem olyan körülményes, mint Európában... Négy meccsért nincs értelme éveket pereskedni, minták levételének hitelességét kétségbe vonni, stb.

Gondolhatunk itt az elmúlt években Merriman, Cooper szteroid ügyeire, vagy éppen Rodney Harrison HGH használatára, ha már Pats. Komolyabb ellenállás nélkül letöltötte mind a négy meccsét, aztán pont.
2008. 10. 25. 13:52
TÖRÖLT
Most meg azt olvastam hogy a Saints 15 játékosa van benne.Állitólag.Jol tudom ők játszanak most Európában???
2008. 10. 25. 13:54
temp
persze, hogy nincs értelme perskedni. Europában egy dopping ügy egy McAllister korú játékosnak akár a karrierje végét is jelentheti, ott meg a szezon 25%-át kell kihagynia (PO-t nem számolva), ami finoman szólva is nagyon enyhe büntetés.

Persze, sokszor beszéltünk róla az amerikai profi sportoknak teljesen más a dopping policy-je, mint az Olimpiai sportágaknak.
2008. 10. 25. 13:54
temp
De Martino: hol olvastad, hogy 15 Saint játékos érintett? Én eddig mindenhol azt láttam, hogy több csapat emberei vannak benne.
2008. 10. 25. 13:56
TÖRÖLT
A nemzeti sport oldalán.
2008. 10. 25. 14:00
vidor
félrefordították (szokásuk :/)
2008. 10. 25. 14:01
TÖRÖLT
Akkor téves az információjuk??
2008. 10. 25. 14:02
temp
Lehet, hogy ők értesültek jól, de ettől függetlenül a Nemzeti Sport színvonala évről évre egyre rosszabb. Néha képesek arra, hogy valami Blikk szintű hírt lehozzanak főoldalon, miközben hatalmas, ám nem focit érintő sportesemények még 3 sorba se férjnek el valahol a lap végén... no comment, régebben legalább Fradi szurkoló ismerőseim imádták őket, mert csak róluk írtak, mostanában már ők sem :)
2008. 10. 25. 14:41
jjtiller
"Persze sokszor beszéltünk róla az amerikai profi sportoknak teljesen más a dopping policy-je, mint az Olimpiai sportágaknak."

öhömm:

"További érdekesség, hogy a NOB 28, a nyári olimpián résztvevő sportszövetséget kért fel a vérvizsgálatokban való együttműködésre, ebből csak 4, az atlétika, a kerékpár, az evezés és az öttusa engedélyezte a versenyzők véreredményeinek elemzését..."
2008. 10. 25. 14:43
temp
JJ: amit egy NBA/NFL/MLB játékos gondolkodás nélkül bevehet, azzal egy Olimpiai sportban résztvevőt már régen meghúztak volna. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy az Olimpiai sportokban nincs dopping (sőőőőőőt!!!), csak azt, hogy a policy azért nagyon más. Egyébként a fenti idézet valszeg a versenyek közötti ellenőrzésre vonatkozott, mivel a versenyeken gond nélkül lehet bárkit ellenőrizni, és ezt még a jégtánc VB-n is megteszik, pedig nem az a klasszikus dopping fertőzött sportág :D
2008. 10. 25. 14:53
Pats12
ahogy én tudom, az NFL-ben meghatározott arányban (többszöröse a "normálisnak") lehetnek "extra-hormonok".
Sőőőt, pár éve ezt az arányt jelentősen csökkentették is. Vhogy emlékszem erre...

(tud valaki segíteni, h ez a HSZ ne egy ilyen "játszótéri, szakkörös" bejegyzés legyen? Forrás, tényszámok, etc. a fenti hír mentén?
Engem mindig is érdekelt a "policy"-jük ezzel kapcsolatban)
2008. 10. 25. 15:35
Pats12
köszönöm viito.
:-)
2008. 10. 25. 15:44
Pats12
megtaláltam pikk-pakk :-)

2005. április. DALLAS, United States (AFP) — The National Football League and its players union have agreed upon a lower testosterone standard for positive tests, one that matches the World Anti-Doping Agency standard. NFL commissioner Paul Tagliabue told a collegiate group that a deal should be finalized next week with the NFL Players Association, the Dallas Morning News reported. The league would drop the positive test limit from a 6-1 ratio to a 4-1…

(emlékszem, ezzel vigasztaltuk magunkat edzésen...h tele testosteronnal, talán nem akkora művészet megfutni a 4,5-öket 40 yardon!) :-)

plusz:
http://www.mywire.com/a/AFP/Olympic-testosterone-limit-set-to/810532?pgv=13
2008. 10. 25. 15:50
temp
az NFL mindig azzal védekezik egyébként, hogy 100 sportolóra vetítve mennyivel több tesztet végeznek, mint például a WADA, és szintén jól felszerelt laborok vannak, etc. Ez valóban igaz, a tesztek darabszáma hatalmas (ahogy az MLB-ben is), csak éppen a határok vannak máshova húzva, így aztán lehet, hogy egy WADA teszten mindenki fennakadna aki egy NFL teszten simán átmegy.

Persze, ennek ellenére ezt a sportot így szeretem, én elfogadom, hogy a profi sport erről szól (főleg egy olyan kőkemény, emberfeletti testi adottságokat igényelő sport, mint a foci), de ezeket a tényeket nem árt szem előtt tartani, amikor valaki doppinggal lebukik (mint tavaly Rodney), és egyes hazai szurkolók kezdték a "már megint a csaló Patriots" kezdetű mondókát, mintha az NFL egy dopping mentes liga lenne. Itt nem az a kérdés, hogy valaki bevett e 1 pirulát, hanem, hogy szabályosan bevett 4 marékra rárakott e még egy ötödik maréknyit.
2008. 10. 25. 16:13
juhi04
Én úgy vagyok ezzel a doppinggal hogy hamár meg nem lehet akadályozni akkor engedélyezzük. Valamivel tisztább lenne a dolog. Tényleg úgyvan ahogy Viito mondja, Olimpián rosszféle gabonapelyhet eszel megbsznak NFL-be van százmillio kiskapu amire nincsenek rászállva. Ebbe a sportba egyébként nélkülözhetetlenek a szerek, nem emberi testre szabták ezt az egészet. Nem véletlennül bír ki egy 170 centis 80 kis CB egy akkora ütést amitől egy jól megtermett civil ember két hétig kómában feküdne... Nameg 17-18 éves gyerekek 65 láb 280 lb adottságokkal se a sok csipsztől meg hamburgertől van...
2008. 10. 25. 16:14
"amit egy NBA/NFL/MLB játékos gondolkodás nélkül bevehet, azzal egy Olimpiai sportban résztvevőt már régen meghúztak volna. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy az Olimpiai sportokban nincs dopping (sőőőőőőt!!!)"

Akkor már értem miért nem a legjobb baseball vagy kosár playa-k mennek az USA-ból az olimpiákra. Ők már fennakadnának a rostán. :D :D
2008. 10. 25. 16:20
temp
pont nemrég olvastam erről, hogy a falembereknél látható legjobban a statisztika. Soha ilyen súly nem állt fel a LOS-ra mint mostanában, 20 év alatt statisztikailag mérhető a súly növekedés, ami messze meghaladja azt, ami pusztán a jobb edzés módszerekből, táplálkozásból, stb erednének.
2008. 10. 25. 16:43
Pats12
felvetés: most, hogy a krízis helyzet miatt mindennek az ára/értéke szerintem megkérdőjelezhető...ill.vica versa a "kenyeret és cirkuszt" a népnek mentén a csapatok millió dollár értékűek lettek, kérdezem, hogy véleményetek szerint a franchise-ok még inkább biztos befektetői kikötők lesznek, vagy éppen ellenkezőleg és a likviditási problémák elérik majd csapatokat?
biztos terveznek előre...elég ha, csak arra gondolok, h a Pats vezetősége (Pioli más, ő barterezik :-D) egyet jelent a közgazdasággal :-) és a Kraft food-chain érezheti a bajt...
2008. 10. 25. 16:49
Charles Grant (DE, Saints) a negyedik lebukó. Hivatalos infok szerint 8 ember van összesen, ebből 4 már ismert.

(Keeper ligában a három DE-m Will Smith, Charles Grant és a hétfőn másodszor műtendő Jason Taylor. :D :D Csempiöncsip. :D :D :D )
2008. 10. 25. 16:50
Pats12: azt hiszem az si.com -on olvastam erről kb. 2 hete egy hosszú cikket, amiben kifejtették h valószínűleg a 4 major sportot nem fogja érinteni a dolog, mert direkt úgy van kialakítva az egész rendszer, hogy az ilyen problémáknak ellenálljon. Az biztos h Kraft-ékat érinteni fogja, de egy csapat sem fog emiatt csődbe menni. Még akkor sem (és ez volt a cikk fő vonulata), ha megcsappanna a nézők száma, esetleg a drágább páholyokat nem bérelnék ki (itt pl. megkérdezték az NBA csapatokat, hogy így a szezon kezdete előtt mennyire érzik ezt és azt mondták h egyelőre nem tapasztalnak visszaesést ilyen szempontból, MLB-nek lassan vége, NFL-en ugye már hetekkel ezelőtt elfogyott a jegyek jelentős része), mert nem ebből élnek meg.
Esetleg ha addig fajul a dolog, h a reklámok visszaesnek, akkor már elképzelhető h megéreznék, de sztem akkor majd kitalálnak vmit együtt, mármint az összes csapatvezető.
Kraft bácsi meg max. a Patriot Place építkezéseit visszafogja kicsit... :D
2008. 10. 25. 16:56
TÖRÖLT
Ugy látom gsn ráállt a bad boy-ra:-)!!Ez kurva jot fog tenni az NFL hirnévnek gondolom.Jó vadászatot gsn:-)
2008. 10. 25. 16:57
Pats12
ja :-) 250 millióból
a 350 milliós stadion után!
2008. 10. 25. 16:59
temp
gsn: kik vannak még a csapatodban? mert akkor mindjárt közelebb kerülünk a másik 4 emberhez :D
2008. 10. 25. 17:00
Pats12
2008. 10. 25. 19:17
temp
említettem már?, hogy mennyire tetszik ez a reklám, amit focimeccsek alatt játszanak: http://www.youtube.com/watch?v=3oz7V8-L7R0
2008. 10. 25. 19:58
TÖRÖLT
2008. 10. 26. 12:53
Kollega
Nekem is tetszik, de én inkább Nike párti vagyok:
http://www.youtube.com/watch?v=jlXRengzZoc
2008. 10. 26. 12:56
jjtiller
2008. 10. 26. 13:22
temp
A Home Depo-t ismertem de valóban mindkettő nagyon jó :)

Igazából tényleg félelmetes ezeket a reklámokat látva belegondolni, hogy mennyire le vagyunk maradva ezen a téren. Nálunk még mindig a bugyuta mondóka, zene, ál-párbeszéd a divat, miközben kint (nem csak sport terén) egyre inkább mennek rá a jó zenére, a korrekt rendezésre, valamire, ami miatt érdemes végignézni egy reklámot.

Mondjuk a másik véglet viszont az, hogy Amerikában már tényleg ott tartanak, hogy néha pár másodperc adással szakítják meg a reklámokat :D
2008. 10. 26. 13:25
juhi04
Amerikában kibírhatatlanul sok reklám van, tényleg minőségibbre kell csinálni ha nem akarják hogy a néző idegbajt kapjon mondjuk egy ilyen hüvelygombás szintű reklámtól :D
2008. 10. 26. 13:59
temp
bár ha jól tudom, akkor a fizetős kábelcsatornákon ott is más a helyzet, szóval végülis van választási lehetőség, ingyen sok reklám vagy $-ért minimális.
2008. 10. 26. 20:56
Kollega
Szerintem sokkal kibírhatóbb, ha 5 percenként benyomnak 2 spotot, mint itthon, ahol hiradót nyomatnak egy film közben!
2008. 10. 27. 22:12
Kollega:

ez az LT-Troy Polamalou reklám kiiiiiiiiiiiiiiib..tt nagy....!!! Morricone zenére...perfect, úgy ahogy van....:-)
Hozzászólás a(z) Rodney Harrison számára véget ért a szezon bejegyzéshez