Menetrend
Szavazás

Rövid hírek - 2017.03.13

2017. 03. 13. 12:20
Szerző: Spigo
Kategória: Cikkek, Hírek
Ian Rapoport szerint Dont'a Hightower már járt a Titansnél és a Jetsnél is viziten, de mindkét csapat úgy gondolja, hogy végül a Patriotsban fog maradni.

Field Yates azt írja, hogy RB Rex Burkhead ma látogatóban van a Patriotsnál. A sokoldalú futót 2013-bana Bengals választotta ki a draft 6-ik körében.

Adam Shefter forrása azt mondja, hogy Dont'a Hightower most a Steelershez megy látogatóba.

Jeff Howe szerint a Patriots tavaly évi 6-7 millió környéki szerződést ajánlott Butlernek, aki azt nem fogadta el, mert azt gondolja, hogy top10 fizetés környékét kéne, hogy kapjon. A Patriots közelte Butlerrel, hogy évi 10 milliónál nem fog többet ajánlani a játékosnak egy cornerbacknek, ezért is ütötte sziven annyira Gilmore szerződtetése. Jeff Howe azt is írja, hogy több csapat is érdeklődik a cornerback iránt. Azt is írja, hogy Butler élete végéig szeretne a Patriotsban játszani és nagyon meg szeretne egyezni a csapattal.

Hozzászólások

2017. 03. 13. 12:40
takirob69
Talán akkor lassan döntés születik ebben az ügyben is
2017. 03. 13. 12:49
HanSolo
Akkor most már HT-nak is úgy kellene gondolni.:-)
2017. 03. 13. 13:48
pats4ever
Jó lenne ha végre nyugvópontra kerülne a téma. Mi a végső határideje a megállapodásnak?
2017. 03. 13. 14:08
Nincs határidő. Hightower addig lehet szabadügynök ameddig csak akar.
2017. 03. 13. 14:16
cspeti98
Szerintem az egész arról szól, hogy azt mondták neki, hogy nézze meg az értékét és menjen vissza a legjobb ajánlattal, BB meg eldönti, hogy megadja-e neki. Viszont HT elszámolta magát, mert nincs akkora piaca, mint amire számított és évi 10 milliónál nem akarnak neki többet adni, ezért mindenhol megpróbálkozik, hátha nagyobb pénzt ajánlanak neki, így többet kap tőlünk. Erre tökéletes megoldás és egyben az utolsó lehetőség lett volna a Jets, akiknek a legnagyobb sikerélmény évek óta, hogy néha kiszúrnak velünk. Gondolom ők se adtak neki nagy pénzt így alá fog írni kb. 10 millió/évért. Halkan jegyzem meg, hogy BB megint zseniálisat húzott, mert a tag 15 misi lett volna, de ő pontosan tudta, hogy hova fogja beárazni a piac és megspórolt nem kevés pénzt.
2017. 03. 13. 14:19
fatman
és mellesleg ahogy telik az idő, egyre kisebb az esélye, h vhol érdeklődnének iránta, hisz a csapatok nagyjából elköltötték már a pénzük... nem?
2017. 03. 13. 14:34
nszgergo
csak nagyjából, az élmezőnyben (ahol mi is vagyunk) még iszonyat pénzek vannak, 49ers, browns, jaguars, titans, colts, raiders, bucceners, stb
2017. 03. 13. 14:49
takirob69
Több helyen is olvastam, hogy HT nem minden csapat védekezési sémájába illik bele. Tehát hiába van pár csapatnak tengernyi pénze ha egészen mások az elvárásaik a LB játékkal kapcsolatban.
2017. 03. 13. 15:04
nszgergo
ez is jogos ;)
mondjuk a 49ers pont nem zárnám ki ennek ellenére, mert ott minden van, csak egészséges LB, de ha ők bíznak benne, h egyszer nem a vizesfiú fejezi be év végén... :) :)
2017. 03. 13. 14:31
Montesclan-pats
Long, Blount, Floyd után nincs nagy kapkodás. Futókból nem látok értelmeset csak Lat. Murray-t, még lehet, hogy Blount visszajön.
De Zach Brownt se vitte még el senki.

Megnéztem Elandon Roberts számait, majdnem annyi tackle- je volt, mint Collinsnak, akit pedig nagyon nagyra tartottunk. Igazából azon a linebacker poszton "csak ott kell lenni", és hozhatók a számok. Na ez nyilvánvalóan nem így igaz, mert nem árt ha azonnal felismeri a játékot. Nyilván Collins veszélyesebb volt a QB-ra, mint Roberts, de azért nem akkora a különbség, mint gondoltam, mikor elküldték. Passz ellen viszont egyik sem kiemelkedő. BB szerintem nem bocsátotta meg Collinsnak a 2 TD-t a Denver ellen az AFC döntőn.
cspetivel pedig maximálisan egyetértek. Ráadásul ez egy korrekt eljárás, nehéz elhinni, hogy Butlerrel meg ne lennének korrektek. Bár korábban én is utaltam rá, hogy cserealapkénti felajánlás rosszul eshetett, de tudni kellene már az igazságot. de lehet, hogy BB-től sose tudjuk meg.
2017. 03. 13. 16:02
focilap
Remélem tudod, hogy a tackle nem jó arra, hogy mérje ki milyen teljesítményt nyújt. Attól, hogy valaki sok tacklet csinál még lehet nagyon rossz játékos. Nem mindegy, hogy a tacklet 2-3 yardon csinálod meg vagy 5-6-on és a statisztikába mindkettő 1 tacklenek fog számolni.
2017. 03. 13. 15:52
Kennystyle
Butler aláírta már a tendert ? Mi van ha nem írja alá ? Vagy ha a csapat dönt hogy tenderezteti akkor nincs beleszólása ?
Voltak korábban hozzászólások azzal kapcsolatban, hogy ha marad és duzzog azzal nem járunk jól. Szerintem ez az egy amitől nem kell félni mert ha tenderezteti a csapat akkor 1 garantált éve van csak ha jól értem 3,9 misiért. Ha nem nyújt komoly teljesítményt akkor a Pats sem fogja tagelni 2018ra, és mások sem fogják dobálni elé a tizen millás szerződést. Vagy rosszul gondolom ?
2017. 03. 13. 16:00
Ha nem írja alá, akkor nem játszik. Ha nem játszik minimum 6 meccsen a szezonban, akkor jövőre ugyanúgy RFA lesz.
Ha csak junius 15-e után írja a lá, akkor bukja a 3,9 millát és csak a tavalyi évi keresete 110%-át kapja.
2017. 03. 13. 16:12
szakacs
Ezen szerintem nincs mit filózni.
BB pont annyit ajánlott érte a tenderrel mint amit magához ,jobban mondva az előző szerződéséhez képest ér. Pont.
Szerintem mindketten maradnak ,HT el eggyütt.
Butler itt egy ikonikus figura máshol talán a szürkeség homályába merülne , de senki sem adná oda neki a nagy lóvét plusz egy első kört jelenleg ,legalábbis szerintem.
Sztár nem sztár a csapat ,azaz BB azt nézi ki hogy tartható meg a legolcsóbban és ha ez nem fér bele akkor mi az a legjobb ellenérték ami érte vagy bárkiért kapható.
2017. 03. 13. 16:44
polo62
kezd egyre furcsább lenni nekem ez a Hightower sztori is
2017. 03. 13. 16:54
Raschy
Szerintem azt mondták neki, hogy itt 10 misit kap, azon kivul pedig esetleg 80%-át annak amit más csapat ajánl neki. Most szerintem azt keresi hogy ki ad neki annyit, hogy a pats ajánlatát is fel tudja húzni.
2017. 03. 13. 16:48
Chatmansky
Nehéz ügy mikor a pénzügyi managment és a harács találkozik...
2017. 03. 13. 16:55
Burkus
Sokszor fordul elő, hogy olyan játékosok, akik nálunk sikeresek, megméretik magukat a FA-n, kötnek is egy jó szerződést és aztán nem lesznek sikeresek. Most hirtelen Spikes vagy Arrington, a csak-slot-CB jutott eszembe, nem beszélve Casselről, de ezt a kört megfutotta Blount is... Mondjuk ellenpélda is van, az igaz,ritkán: pld. Darius Butler, aki a Coltsnál érvényesülni tud, nálunk pedig nem sok sót evett meg. Ez arról jutott eszembe, hogy mennyire lehet "rendszerfüggő" Hightower? Nekem úgy tűnik az eddigi sikertelen körökből, hogy eléggé az és ez látszik is az ajánlatokon (pontosabban azok hiányán).
2017. 03. 13. 17:12
fatman
hát, idegesítőek ezek a keringők a pénz körül... persze érthető mindegyik oldalról a dolog, mindenesetre én eddig a csapat oldalán álltam Butler ügyében, akit soha nem tartottam elitnek, szóval azt mondtam eddig, hogy igenis érje be idén a 4 misivel és a filmmel, draftolatlan játékosként, jövőre meg a tag már szép fizu lehet, ha továbbra is jól játszik... most azonban, ha tényleg azzal oltották le, h nálunk CB NEM KAP 10-nél többet, kicsit megértem az ő csalódottságát is, hisz ki garantálja, h Gilmore jobb játékos lesz nálunk Butlernél... szóval sajnos kicsit elfajult ez az ügy... :(
2017. 03. 13. 17:18
hopi46
Szvsz ez a számomra érthetetlen nagy pénzű Gilmore-contract indította el a Butler-lavinát. Ha Butler elmegy így-vagy úgy, akkor ennek a "zsoldos" pénzeszsák új fiúnak iszonyatosan nagyot kell majd játszania, mert ha nem akkor a defense DB része egyértelműen gyengül a tavalyihoz képest. Ha HT is megy, akkor "noname" LB sorunk lesz. Nem tudom, hogy ezt a "kihívást" BB vagy Patricia élvezi-e jobban?
Csak azt nem tudom, hogy a sok cap pénzünket (jelenleg több, mint 30 milla) mire költjük. A lényeg a "játékos lázadás" letörve. :(
2017. 03. 13. 17:56
Arsenal
Hopi az utolsó előtti mondatod a lényeg. Az Öreg mind a HT, mind a Butler sztori pozítiv és negatív oldalait is lejátszotta magában, ezért van még ennyi lénk.
2017. 03. 13. 18:26
hopi46
Értem. A kérdés, ha mindkettő megy (gondolom ez a negatív oldal), kire költjük, mert a FA piacon már gyakorlatilag nincs "értékes" CB, LB?
2017. 03. 13. 19:14
cspeti98
Szerintem felejtsük el ezt a zsoldos, nem zsoldos dolgot. Mindenki pénzért játszik tehát akkor mindenki zsoldos? Butler is több pénzt akar, úgyhogy ő is csak egy zsoldos. Az meg konkrétan nem igaz, amit Butler ügynöke állít, mert BB anno simán kifizetett évi 12 milliót Revisnek is. Az egész arról szól, hogy megpróbálja beállítani úgy a sztorit, hogy ők a jófiúk, míg a Pats és BB van a sötét oldalon.
2017. 03. 13. 17:55
vodka03
Nem tudom, hogy Butler magától ennyire hülye vagy az ügynöke tömte tele a fejét. Nem kell messzire mennie, ott volt mellette Logan Ryan, aki 3 évig 500 ezer körül keresett, a 4. évében pedig 1,5 milliót és nem nagyon lehetett arról hallani, hogy sírt volna. Butler két (az első szezonját nem veszem figyelembe, mert alig játszott) szezon után szeretne 14 millákat? Azért picit el van técedve. Ha csendben marad, akkor jövőre, de lehet már idén is megkapta volna az évi 10-11 milliót 4-5 évre, de, ha az nem elég más csapat jövőre adott volna neki többet.
2017. 03. 13. 18:07
hopi46
De nem is jött Ryan mellé (pontosabban a DB-k közé) egy 2x akkora pénzű másik...
Gilmore már 9-én aláírt, Butler addig meg sem nyikkant...
Legyél igazságos! :)
2017. 03. 13. 18:15
vodka03
Igazságos vagyok. BB meg a csapat úgy gondolja, hogy Gilmore letett annyit eddig az asztalra karrierje során, hogy megérdemel ennyi pénzt. Kétszer annyi ideje van a ligában, mint Butler. Nem kell csapkodni az asztalt és majd ajánlanak neki, annyit, amennyit a csapat szerint megér, ha nem tetszik eltud menni nyáron máshova több pénzért, de amúgy meg szerződés köti a csapathoz.
2017. 03. 13. 18:41
hopi46
Olvassad el kicsit lejjebb LaFleur hozzászólását Butler-ügyben.
Egyébként lehet, hogy Gilmore ügynöke jobb, mint Butleré.
Hogy BB miket gondol, azt sohase fogjuk megtudni...
2017. 03. 13. 18:52
vodka03
Amíg nem BB mondja, hogy volt ilyen beszélgetés közte meg Butler között addig nem feltétlenül hiszem el. Leszögezném nem adtam volna Gilmore-nak ennyit, ahogy Butler-nek sem. HA viszont igaz, hogy tavaly 1 értelmes szezon után ajánlottak neki évi 7 millát, akkor viszont megint nem értem Butler-t, hogy miért nem fogadta el. Tavaly kapott 600 ezret most a tender 3,9 az összesen 4,5, ha elfogadja az állítólagos 7 millát évente, akkor 10 millióval beljebb lenne. Nyilván ez is lehet kacsa meg az is, hogy BB olyat modnott neki, hogy 10+ millát nem kap CB New England-be.
2017. 03. 13. 19:15
hopi46
A beszélgetések között biztosan sok a kitaláció, a kacsa, de szvsz az viszont biztosnak látszik hogy a Pats DB sorában sohasem fog kapni 3 játékos is 10 milla körül.
2017. 03. 13. 19:15
cspeti98
Meg eleve Butler RFA, az ügynöke milyen alapon várja azt, hogy majd UFA-ként kezelik? Vicc az egész.
2017. 03. 13. 20:09
hopi46
Egy jó játékost a címkéje alapján kell kezelni? Ej...
2017. 03. 13. 20:41
cspeti98
Igen, mivel van különbség a kettő között, nem véletlenül. Ha valaki RFA, akkor az hiába követel UFA bánásmódot, ha fejre áll se fogja megkapni. Ebből látszik, hogy mennyire újonc még Butler ügynöke. Ezzel minden csapatnál kiröhögték volna, BB-nél megpróbálni meg felér egy öngyilkossággal.
2017. 03. 13. 21:08
hopi46
Lehet hogy nagyon tudatlan vagyok UFA/RFA ügyben, ezért kérdezném: Lehet másképpen kezelni vagy nem szokták? RFA-ként van maximális pénz? Ha van, az mennyi?
2017. 03. 13. 21:22
karuly
UFA teljes jogú szabad ügynök. Az RFA-val bizonyos fokig a csapat rendelkezik. Mi egy első körös tendert tettünk Butlerre. Ha ezt aláírja majd négymilliós fizuja lesz. Ha valaki vinni akarja, a csapat is megadhatja ugyanezt a fizut, vagy a másik csapat jön nekünk egy első körös cetlivel. Kb ennyi.
2017. 03. 13. 21:27
nszgergo
A legnagyobb összegű adható RFA tendert kapta, az első köröst, mondjuk nyilván azért, h ne vigyék csak úgy el. Kaphatott volna olcsóbban második köröst, akkor csak egy második kört kell adniuk a Patsnek, vagy kaphatott volna eredeti köröst, ami miután draftolatlan volt, olcsó lett volna és még ellenérték se lenne (és repkednének felé a szerződéstervezetek :) )
2017. 03. 13. 21:28
nszgergo
de ennél jobbat és többet csak többéves szerződéssel kaphatna most (azt meg nem fogadta el tavaly)
2017. 03. 13. 18:03
komzoz65
Szerintem HT és Butler maradni fog az egyikük mindenképpen. Butler körül verik a habot feleslegesen, tavaly még bevettem, idén már nem. Jó kis D lesz idén is. HT jó játékos, de Jones és Collins távozását követő erősödés után senki nem gondolhatja, hogy pótolhatatlan.

Most már komolyabb igazolás nélkül is nagyot erősödött a csapat. Minden elemző kiemeli a Pats nagy előrelépését. Ha Bennett tavaly nagy húzás volt Cooks lehet az idei még jobb. A draft eleje idén se rólunk szól, hacsak a második hullámban elő nem kerül egy komoly kérő JG-re, amit nem lehet kizárni - bár talán jobb lenne ha maradna.

Csak egy durva sérüléshullám választhat el minket egy nagyon komoly szezontól. Ennyire utoljára 2007-ben bizakodtam.
2017. 03. 13. 18:09
takirob69
Butler-nek talán példát kellene vennie Chris Harristő, CB Denver aki hasonló utat járt be és csak a 4. év végén kapott új szerződés és nem kezdett el már a 3. év végén reklamálni, hogy őt senki sem szereti. Amúgy én az ő helyében új ügynököt fogadnék.
2017. 03. 13. 18:20
chateautorres
Hightower a Steelershez megy...Hm..
A Steelersnek még annyi pénze sincs, mint a Jetsnek. 20 millájuk van összesen, és nem tudnak felszabadítani semmit már (jó Le'Veon Bell-t elküldhetik, de őt pont most tegelték). A Jets, ha mindenáron akarná HT-t, még el tudná küldeni legalább Harrist és Richardsont.
???
2017. 03. 13. 18:21
takirob69
RB Rex Burkhead
Talán Bolden helyett jöhet, alapembere volt Bengals ST-nek és mint futó is használható
2017. 03. 13. 18:21
LaFleur
Hú de sok embernek van itt szövegértési problémája...
Nem azzal van a baja Butlernek, hogy ő nem kapott még szerződést, hanem, hogy egy soha sehol sem bizonyított másik CB olyat kap amire neki azt mondták, hogy olyat (10+ millió) nem adnak senkinek! A másik meg, hogy nem hülye ő, tudja, hogy így már (DMC mellett) nem fog beférni nagy szerződéssel a csapatba, három ember nem fog top fizetést kapni a hátsó négyesből. Én teljes mértékben megértem, hogy rosszul esik neki, nem ezt érdemelte.

Akik meg itt meg a másik cikkek alatt szopkodják ezt a Gilmore gyereket, azok akarják majd leghangosabban kivágni a szezon közben amikor majd megégeti DeAndre Hopkins vagy Brown. És akkor majd követelik vissza Butlert. Majd mondjátok, hogy én mondtam.
Még lehet ha nagyon ráérek a hozzászólásokat is lementem majd, hogy később ne lehessen letagadni.
2017. 03. 13. 18:31
Dega
2017. 03. 13. 18:32
palesz42
+100, de én Butler-hívő vagyok...
2017. 03. 13. 19:04
hopi46
2017. 03. 13. 18:36
Arsenal
Ebben igazad van, viszont három ember van a világon, akinek hiszek, egy akit még nem láttam, egy akit személyesen is ismerek és egy akinek a munkáját látom a csapatnál. Az utóbbi generálja a problémát, ha egyáltalán van és mint mondtam én hiszek benne.
2017. 03. 13. 18:58
loop80
Pár napja, amikor azt írtam, hogy Gilmore-t érthetetlenül túlfizettük, mit kaptam egyes emberektől, atyaég! :) De továbbra is ez a véleményem, Butler ide vagy oda. És ez nem ugyanaz a szitu, mint Revis esetében, mert ott és akkor nyilvánvaló volt, hogy ő csak egyszezonos sziget lesz a Pats színeiben. Az 5 év/65 millió viszont teljesen érthetetlen.
2017. 03. 13. 19:20
cspeti98
Akkor én gyorsan ide is írom, hogy Gilmore qrva jó lesz nálunk. A karrierje elején is nagyon jó volt, majd jöttek a dilettáns Ryanék, akiknél az egész védelem visszaesett, de a tehetsége simán megvan, csak kell egy jó edző és egy jó koordinátor, aki kihozza belőle.
2017. 03. 13. 20:05
hopi46
Óvatosabban, LaFleur megjegyzi! :D
Már majdnem olyan vagy, mint BB... :D
2017. 03. 13. 20:43
cspeti98
Direkt azért írtam, hogy megkegyezze, így majd a pro bowl szezon után mondhatom, hogy én megmondtam ;)
2017. 03. 13. 20:46
LaFleur
Én nem azt mondtam, hogy rossz lesz nálunk, vagy, hogy esetleg ne lenne kurva jó játékos, sőt, én is bízok Bellichikben mint mindig már ~10 éve.
Csak annyit mondok, hogy a srác még 1 métert nem futott Pats mezben, de már olyanokat olvastam, hogy "sokkal jobb mint Butler". Szóval azért álljunk már meg. Butler azért csak lenyomott nálunk 3 PO-t, közte két SB-vel amiből az egyiket konkrétan neki köszönhetjük. Az alapszakaszban talán idén nem voltak olyan látványos mentései, de kevesebbet is dobtak rá. Ez azért is volt mert viszont tavaly (2015-ös szezon) All-Pro szinten hozta le az egész szezont, többször szerepelt az év végi gif-es játékunkban is, szóval megérdemelné a több tiszteletet. Most hirtelen a Beckham elleni meccse ugrik be, ott nagyon eltüntette OBJ-t (majd valaki biztos belinkeli, hogy hány elkapott yardja volt meg ilyesmi, de én úgy emlékszem, hogy egész meccsen szenvedett egy nagy elkapás utáni játékon kívül.)
Ettől függetlenül bízom Gilmoreban, meg a mi stábunkban, reméljük tényleg annyira jó lesz. De azért ne mondjuk már le ilyen könnyen Butler-ről.
Mielőtt itt játszott én a Hogan nevet simán megvettem volna, hogy egy ásványvíz márka, annyira nem értek más csapatok játékosaihoz...
2017. 03. 14. 01:39
SasukeMilo
Arról nem beszélve, ha ő nincs, nem ünnepeltük volna a 4. gyűrűt... nekem amúgy a kedvencem a sec-ből, szóval elfogult is vagyok vele szemben! Viszont ő aranyat ér nekünk azért, ráadásul sokat bizonyított már :D
2017. 03. 14. 10:04
Tzimisce
Akkor én is ideírom a véleményem, hogy meglegyen.
Fogalmam sincs, ki ez a Gilmore, remélem jó lesz, róla ne essen több szó.
Butler viszont első 4 évében annyit fog a tenderrel keresni, mint ha első körös lett volna. Utána meg lehet licitálni a nagy zséért. Szerintem nem irreális, hogy kapjon ő is egy 10 milla körüli szerződést. Hogy miért? A passz heavy ligában ha van egy ilyen bika secondary-d az évekre tudja garantálni a jó eredményt. Mellé egy kis passrush, és tulajdonképpen kész is vagyunk. Gilmore, Butler, DMC, Harmon, Chung. Jönnek mellé segítők, Ryant sajnálom, ahogy Arringtont is, de hát futás ellen jó slot CB nem ér többet 5 millánál most.
Szóval én szeretném, ha megtartanánk Butlert, jövőre. Nem most, most játsszon tenderrel. Brady se nyavajgott, hogy rookie szerződéssel nyert 3 gyűrűt.
2017. 03. 13. 19:06
hopi46
Gilmore nem csak minket, hanem a Pats defense-t is megosztja! :)
2017. 03. 13. 19:19
polo62
igazából ezzel az egész cirkusszal nem csak Butlert, de Gilmore-t is kicsináljuk. az ő érkezése miatt nem lesz megfizetve a közönség kedvenc, lehet, hogy el is megy, és innentől Gilmore első rossz mozdulatára harapni fog mindenki, hogy egy 65 milliós CB csak ennyit tud? pedig igazából ő nem feltétlenül tehet arról, hogy többet kap, mint amennyit ér. nem védeni akarom Gilmore-t, mert én is nagyon sajnálnám Butlert, de úgy érzem, egyre közelebb az a vonal, amit a vezetőségnek nem kellene átlépni. mert a védelemből bárki kiteheti szívét lelkét a pályára, ha kicsit többet mer kérni, mehet. én nem akarok állást foglalni egyik irányba sem, csak félek, hogy előbb utóbb ez a senki se nélkülözhetetlen politika az öltöző hangulatát is befolyásolni fogja.
2017. 03. 13. 19:24
cspeti98
Majdnem 20 éve működik az, hogy ha többet kérsz akkor mehetsz, elég komoly sikerrel. Pont ezért van a Pats ennyi ideje ott ahol, mert nem érzelmi alapon hoz döntéseket a vezetőség. Mindenki azt mondta, hogy a Collins tradenek is rossz üzenete van a játékosok felé, szerintem az eredmények megcáfolták ezeket a feltételezéseket. Igazából a játékosokat nem értem, pontosan tudják, hogy ha beledöglenek se kapnak többet, mint amennyit BB szerint érnek, de ennek ellenére mindig megpróbálja valaki és addig veri az asztalt, amíg el nem cserélik Clevelandbe. A pénzét megkapja, de SB közelébe nem nagyon fog jutni.
2017. 03. 13. 19:34
polo62
félreérthetően fogalmaztam, elnézést érte. arra gondoltam, hogy az válthat ki felhördülést az öltözőben, hogy a belét kidolgozó Pats játékos nem kapja meg a nagy pénzt, mert úgyis jön a következő, míg az FA játékos elé odateszik a nagy lóvét. nem ez a megszokott a csapatnál, de ez a Gilmore szerződés azért nem csodálkoznék, ha pár embernek szúrná a szemét.
2017. 03. 13. 20:02
hopi46
Azért az utóbbi 2 évben kicsit "besűrűsödött" ez a "lázongásos" dolog. Azelőtt jó, ha volt 5-6 évenként egy-egy (Welker, Mankins).
Ami 20 éve működik, még nem biztos, hogy utána is fog...azért BB is csak ember, bár sokan "Istenítik"...:)
2017. 03. 13. 20:51
cspeti98
Azért annyi lázongás most sincs, ott volt Collins meg most Butler ügynöke vergődik. Előtte Mankinsé volt, bár azt nem nevezném lázongásnak. Mankins nem ment bele a szerződésmódosításba, BB meg elcserélte. És ugyanez lesz azokkal is, akikből locker room cancer lesz Gilmore szerződése miatt, ha nem tetszik, akkor lehet menni Clevelandbe, Chicagoba, SF-be és hasonlóan sikeres csapatokba. Nyilván tévedhet BB is, de amíg nem jönnek a gyengébb szezonok, addig semmi okunk arra, hogy megkérdőjelezzük a mindenki pótolható elvet.
2017. 03. 13. 20:31
Arnold Patsenegger
Türelem gyerekek. Túlkapjátok a dolgot.

Nagyon nagy most a hype a Butler ügy körül...
Túl sok a híresztelés és nem tudni mi igaz és mi nem. Reggel mèg azt írták Butler menni akar most meg azt hogy maradna örökre Patriot .

Higgyétek el nemsokára megtudjuk mi lesz. És nem kell mindent 100% ra venni ami itt megy a "bulvárban".... türelem Butlert terem :)
2017. 03. 13. 21:31
karuly
2017. 03. 13. 20:51
mgabor74
Azert Edelman keres atlag bo negy milliotevente a 4 eves szerzodese alapjan. Tehat Butler most kozel azt kapna ami Ő atlagban. Melyik fontosabb es ki reklamal? Vagy jonnek olyanhangok awr corps-bol hogy minek hoztak a nyakukra Cooks-ot? Pedig oda tenyleg nem volt need. Nagyon szimpi Butler,de minek hisztizik. Nem aproert fog ezutan jatszani, jovo evtol meg plane. Ha minimalis esze van, akkor meg az unokaja is gazdag ember lesz. Es ezt magankivul foleg a Pats-nek koszonheti. Szoval csak nelazadozzon,hanem csinalja amiert annyi penzt kap ettol kezdvemintha evente nyerne egy csucsnyeremenyt a lotton.
2017. 03. 13. 21:14
loop80
Osztom a véleményedet! Sokan az NFL-es srácok közül képtelenek felfogni, hogy egy "átlagember" kb. 100+ év alatt sem keresne annyit (ha ez nem volna lehetetlen), amennyit ők minden egyes évben!!! És ha csak 3-4-5 évet játszik is valaki az NFL-ben, akkor is keres annyit, hogy elméletileg az ükunokái is megélhetnek belőle.

Szóval ha okosan bánik a fizetésével egy játékos (ne feledjük az egyéb bevételeket sem!), akkor 1-2 millió dolláron aligha érdemes problémázni. Még ha ez furcsán is hangzik nekünk, akiknek ezek az összegek a sci-fi kategóriába tartoznak. :)
2017. 03. 13. 21:17
loop80
*ha ez nem volna lehetetlen = ha ez lehetséges volna
2017. 03. 13. 23:41
B.Toma
Ja, és nyilván az az "átlagember" munkáját is százmilliók nézik hetetnte, és rajta is milliókat keres a főnöke(tulajdonosa) gondolom. Ez a gondolkodásmód annyira gáz, higy inkább nem minősítem. A profi sportolók rengeteg pénzt hoznak a csapat tulajának, a tévé társaságoknak, más cégeknek, az a minimum, hogy ebből ők is komolyan részesednek. Hogy a fenébe lehet bármilyen párhuzamot vonni az átlagemberekkel. Micsoda kifacsart egy gondolkodás ez?
2017. 03. 13. 23:52
B.Toma
Ha már összehasonlítani akarsz, akkor vesd össze inkább más profi sportolókkal az NFL játékosok pénzét és rájössz, hogy messze alul vannak fizetve mondjuk egy NBA kosarashoz vagy élvonalbeli gurulós focistához, de akár egy golfoshoz, darts játékos képest is, miközben mindegyiknél a rövidebb karrierre számíthat.
2017. 03. 14. 00:19
focilap
hahaha egy dartsnál sokkal jobban keresnek.

Az NBAben is csak a sztárok keresnek jobban. A 100. legnagyobb NBA fizetés kb. megegyezik a 100. legjobban fizetett NFL-essel. Ugyan ez van a golfnál is és a gurulás focinál is.
2017. 03. 14. 01:50
vodka03
Más sportokkal is értelmetlen összevetni a fizetéseket. Egy NFL játékos játszik kb 20 meccset egy évbe, míg egy NBA játékos 80-90 meccset, egy MLB jétékos meg mondjuk 150-et, és, akkor ott van, hogy ők utaznak hetente 3 városba, játszanak néha egy héten 6 meccset és amúgy is buszon meg repülőn vannak mindennap kb. Az meg, hogy rövid a karriered vagy nem kb azon múlik, hogy elkerülnek a sérülések vagy nem, de ez igaz minden sportra. Nem csak NFL-be tudod elszakítani a keresztszalagodat.
2017. 03. 14. 08:41
komzoz65
Ezek a fizetések most az NFL-re gondolok a gurulós focira nyilván hatványozottan igaz, felháborítóan erkölcstelenek, ráadásul értelmetlenek. Azért, mert szórakoztató a sport, és elképesztő nagy üzletté vált,elsősorban a tévék miatt, az nem indokolja, hogy ezeket a srácokat ilyen helyzetbe hozzák az irreális pénzhegyekkel. Nagyon sokszor fogalmuk sincs a rájuk zuhant vagyon jellegű jövedelmekkel járó felelősségről, borzalmas káoszt okoznak a fejekben, és a józanabb polgárokat nem kevéssé viszolyogtatják. Kétes értékű , a valós dicsőséget beárnyékoló ez a momentuma az NFL-nek is. Nyilván nincs jó megoldás, egyszerű megoldás, de a milliárdos suhancok nyavalygása a pénz után azért a többség számára nem annyira szimpatikus.

Sok anomália van természetesen a jövedelmekben máshol is, a másikhoz képest mennyi, mindig hibás, bár persze létező. Ha egy percre józanul mérlegel és kilép a kicsinyes és nevetséges "sérelméből", akkor könnyen beláthatja, hogy valójában már egy nagyon szerencsés törpeminoritás tagja, és nem az anyagiakkal kellene foglalkoznia.
2017. 03. 13. 21:19
palesz42
Ok, de akkor kérek egy magyarázatot az első mondatod alapján Gilmore fizujára...
2017. 03. 13. 21:59
loop80
Mivel túlfizetettnek gondolom Gilmore-t, nincs mit magyaráznom. :) Amúgy ő aligha lesz Hazafi 2, maximum 3 év múlva. Legalábbis a mostani szerződés alapján.
2017. 03. 14. 00:03
palesz42
Bocsi, nem neked szántam, de egyetértek veled:)
2017. 03. 13. 21:33
karuly
Szerintem nem Butler hisztizik, hanem a drágalátos ügynöke...
2017. 03. 13. 21:16
karuly
Butler ha nem írja alá a tendert sehol sem játszik 2017-ben. Sok választása nincs. Aláír és jól játszik kap egy zsíros szerződést vagy nálunk, vagy máshol.
2017. 03. 13. 21:38
takirob69
A hírek szerint a JETS tegnap szülinapi partit szervezett HT-nek, hát ez durva
2017. 03. 13. 21:42
polo62
ez inkább szánalmas, mint durva
2017. 03. 13. 21:47
Gilmore szerződését (mint ahogy mindenki másét is) majd a lejárta után lehet megítélni. Akkor fog kiderülni h mit és hogy teljesített, az ért-e annyit, amennyit. Azt mondta az ügynökének, h 14mill/évet szeretne, hozzánk aláírt 1 millióval kevesebbért, h itt és BB keze alatt játszhasson.

Ha megnézzük, h BB mit hozott ki 1-1 játékosból (akik aztán az eligazolásuk után gyakorlatilag közel se kerültek ahhoz a teljesítményhez, amit nálunk nyújtottak), akkor egy ilyen játékosból mint Gilmore, elképesztő mi lehet... Meglátjuk.

Butlert szerintem sajnos a kis kezdő ügynöke befolyásolja nagyon, aki itt és így (a nagy BB és Pats) ellen akar magának nevet szerezni. Csak remélni tudom, h Butler körül van egy olyan családtag, aki észhez téríti.
2017. 03. 13. 21:54
Lucius
Azért Butlernek nem olyan rossz. Én szívesen lennék a helyében.
Pár éve, mikor a Pats felkarolta, szerintem a világ legboldogabb embere volt. Az ügynökével együtt tapsikolva írták alá a szerződést, pedig akkor is tudták, hogy 4-5 évig nem lehet kimászni belőle, ha jól alakulnak a dolgok. Most meg már nem is olyan jó és kell a nagy lóvé. Gilmore azért kap annyit mert annyiért volt megszerezehető, és még így is jó üzlet volt. 2 elit Corner elég nagy királyság lenne, és mivel Butler még olcsóért játszhat, be lehetett vállalni a nagyobb szerződést Gilmore-nál. pusztán jófejségből nem fog jobb szerződést kapni... vagy legalábbis kevés rá az esély.

2017. 03. 14. 10:07
Tzimisce
Egyetértek. A gyorséttermi munkánál ez a fizu is sokkal jobb. A türelem a probléma. Oké, egy sérülés sok mindent elronthat, de jövőre 6 milla per év alatt nem fog keresni (inkább 10 körül), úgyhogy remélem meg fognak egyezni. De jövőre, nem most.
2017. 03. 13. 22:56
hopi46
Hát ezt a Butler gyereket nagyon kiveséztük pro és kontra. Szerintem most már csak várjunk. :D
2017. 03. 13. 23:01
Arnold Patsenegger
Nem akarom magamat idézni :) Türelem! Tudom,hogy ez egy nagyon izgalamas időszak, és mindenki azt szeretné hogy maradjon HT meg Butler és legyen egy brutális CB párosunk. És tényleg nem szabad mindent elhinni... sok itt a ködösítés ès ahogy fentebb írták Butler ügynöke is keveri a szart....
Nyugodtság van! Bizzunk abban,hogy a Patriotsnál tudják mi a jó a csapatbak = nekünk :)
2017. 03. 14. 00:52
Kicsit hosszú lesz, remélem nem is kavarodtam nagyon bele a dolgokba, ez az én véleményem.

Butler és/vagy az ügynöke "cirkuszolásával" kapcsolatban annyit megjegyeznék, hogy:

- Drafton elkelt játékos kötelezően(!) 4 éves szerződést kap (1. körösöknél van opció a csapat részére +1 év lehívására)

- Draftolatlan újoncok 3 éves szerződést kapnak, minimális garantált tartalommal, viszont a 3 év elteltével a csapat tenderelheti a játékost.

Ha a csapat a 7. körben választotta volna ki, akkor lenne még egy évre szerződése, és messze nem kap minden jól teljesítő játékos szerződéshosszabbítást a szerződése lejárta előtt. Gondoljunk csak Hightowerre. Pedig ő már többet letett az asztalra mint Butler. Konkrétan mind az 5 szezonja során kezdőjátékos volt. Butlernek 2 jó szezonja volt (+ 2 jó játék a 49. Super Bowlon).

Hightowertől mégsem hallottunk a 3. szezonja után olyanokat hogy márpedig ő többet akar keresni, pedig teljesítménye alapján mondhatnánk megérdemelte volna. De ezért a teljesítményéért érdemelte ki, hogy a csapat lehívta az 5. éves opciót, ami alatt többet keresett mint előtte összese. Butler is többet keresne most mint eddig összesen, jövőre meg ha mindenképpen meg akarja tartani a csapat akkor tagelni kell, ami tippre minimum 12 millió lenne, vagy elmegy máshova még több pénzért.

Sokszor úgy érzem, hogy a játékosok azt hiszik nekik mindent szabad. Amikor az NFL-be jöttek, tudták mire vállalkoznak (és most azt hagyjuk is hogy tudták hogy valószínűleg mindenki fog agyrázkódást szenvedni és hogy ennek milyen hatásai vannak). A sok pénzért cserébe pedig elfogadták ezeket a szabályokat. Mint például hogyha nem draftolt újoncként (magyarul nem tűnt ki az egyetemen valami okból) szerződést ajánl egy csapat akkor lehetőség van erre a tenderelésre és neked nincs sok választásod. Márpedig minden játékos elfogadta ezeket amikor a draftra jelentkezett.

Amikor meg aláírták a szerződést akkor azt vállalták, hogy bizonyos ideig, bizonyos pénzért fognak játszani. Közben még jobb lettél? Nem számít mert van egy élő szerződésed. Mindkét fél közös döntése kell egy szerződéshosszabbításhoz. A tulajdonos sem teheti meg, hogy nem tetszett neki a teljesítményed, ezért a szerződésed ellenére azt mondja hogy most 2 millióval kevesebbet kapsz ebben az évben, az elküldésedre van joga, erre nincs.

Butler idei fizetése, vagyis a 3,9 millió dollár egyébként nagyobb összeg, mint a Draft 2. körének kb a közepénél később kiválasztott játékosok teljes, 4 éves szerződésének az értéke!!!!

Ha hozzávesszük, hogy az első 3 évben megkeresett 1,5 milliót, akkor durván az első 4 éve alatt kereshetne 5,4 milliót, mennyit viszont kb az 1. kör legvégén, a 2. kör legelején kiválasztott játékosok keresnek az első 4 évük alatt összesen.

Mondhatnánk úgy is hogy nem kötelező az NFL-ben játszani, ha nem tetszenek ezek a szabályok akkor el is lehet húzni a csíkot és polgári állást keresni.

igaz, ez a 2015-ös adatokat mutatja, de az összegek minden évben nőnek, így csak Butler javára téved.
http://www.businessinsider.com/nfl-draft-contract-values-2016-4
http://www.spotrac.com/nfl/new-england-patriots/malcolm-butler-15769/cash-earnings/

Ki látta Adam Sandler 'A Kismenő' című filmjét? És amikor a filmben a Jets irányítója beront hozzá, hogy márpedig ő több pénzt akar keresni mert jól játszik éppen?
2017. 03. 14. 10:52
Thom
..igen, nekem is mindig ez a bajom, hogy azt elfelejti majd' minden játékos, hogy a kezdő évei azért vannak, hogy tanuljon és fejlődjön, hiszen ez egy 'munkahely', és ezt csinálod a kezdő korszakodban. Aztán ha jó vagy barátom és ügyes, akkor elkezdenek figyelembe venni a munkaadók. De ez nem azt jelenti, hogy nem figyelsz oda arra a mentorra, akinek köszönheted a fejődésed az önnön munkádon felül. Majd amikor kihívásokat keresel, akkor átgondolod mit és hogyan és kinek teszel. Minden játékosnak tudnia kell, hogy az első 4-5 év a befektetett (tőke) idő, ami utána vagy megtérül ha ügyes vagy (Rodgers) vagy nem (Brock). Mert a nap végén valószűleg a győztesek oldalán szeretnél lemenni a pályáról. Nem mindegy, hogy emlékeznek-e majd Rád 10 év múlva, vagy csak simán feledésbe merülsz..és itt nem hoznám fel a kedvenc Sanchez sztorimat..sem Tibo-t..
A sportoló életét tervezni kell, 'életút' névvel, ahol a rövid távú bevételből nyigdíjalapot képezünk..és itt sem venném elő TB12 stábját, aki már több Pats játékosnak is dolgozik, és sikeresen építik a foci utáni éeletüket.
..és igen, az egy kolosszális jelenet, jellemzően Sandler stand-up-os beszólásaira, hogy az utókor is emlékezzen rá. :)
2017. 03. 14. 07:06
Lalika
Lehet velem van a gond de Butler azzal a kezdő havi 10-12 millió forinttal ne legyen már elégedetlen. Főleg ha tudja, hogy megfelelő teljesítménnyel és alázattal BB-ék igen is megadják a megfelelő apanázst majd. Nem ez a minimálbér oda át sem. Nehogy ne tudjon már belőle megélni vagy félrerakni :/
HT meg addig addig túrázik, hogy valahol ott ragad a végén :/
2017. 03. 14. 07:57
Montesclan-pats
Havi 90 millió Ft-ra jön ki az a 3.9 M dollár. Egyébként egy ügynöknek mennyi jut ezekből a szerződésekből. Kb 5-10 % ? És egy ügynöknek nagy pénz csak új szerződéskor jár igaz, na ezért hajt Butler ügynöke.
2017. 03. 14. 08:02
Lalika
Az eddigi éves fél millió dollárjára értettem :)
2017. 03. 14. 08:03
Lalika
Mármint, hogy abból is "meglehet élni" odaát :)
2017. 03. 14. 11:35
Touchdown Tom
Én úgy tudom, h 3% az ügynöki jutalék.
2017. 03. 14. 12:14
takirob69
Így van, jelenleg az ügynöki jutalék max. 3%
2017. 03. 14. 13:46
csasziqf
Gilmore szerzodesenek a margojara.

80%ban a jatekos erteke.
20%ben az ellenfelek meggyengitese. Mert ugye akit nem ok szerzodetetnek le az nem tudja oket segiteni.

Bills, Jets rebuild process. Caps space sem akkora -> Kevesebb esely hogy veszelyt jelent.
Dolhins: Secondary-ben ott sem volt minden kerek 2016ben oket meg kell akadalyozni, hogy fejlodjenek.

Steelers: Secondary-t szet szedte Brady-Edelman-Hogan AFCCG-ben. Muszaly befektetni. Meg kell akadalyozni, hogy oda menjen Gilmore.

Ravens: Secondary-ban szinten hianyosagok. SZinten kulcs lett volna egy Gilmore szeru ember oda.

Raiders: Veszelyes Offense, Veszely defense, megkerdojelezheto Secondary. Van cap space. Oda se lenne jo ha menne.

Denver: Secondary helyen van.

Colts: Teljes vedelem hianyzik szinte. Mindenhova kell nekik uj ember.

Texans: Egyik corner-uket elveszitik/tettek FA piacon. MOndjuk nagyobb gondjuk is van.

Es kb az osszes tobbi AFC csapatnak vannak nagyobb gondjai is mint a CB szerzes, de a fentebb emlitett csapatokat, mindenfele keppen picit gatolni kell, hogy gy Gilmore szintu jatekost megszerezzen. HA meg tudjuk tenni. Es most megtudtuk.

A szerzodes ugye fej nehez. 2 ev mulva egy 3 evig meeg szerzodeott jatekost (ha nem valik be - ha meg hozza a format akkor is) jo pick-ert el lehet cserelni. 2 ev mulva meeg csak 29 eves lesz Gilmore.

En ezt igy latom. Lehet h rossz nezopont. Nem tudom.


Butler szerzodes koruli mizeria... igen ott szerintem az ugynok rontja nagyon a dolgokat. Szeintem Butler maradni fog. Tender-el es remelem nem lesz belole Oszi trade es akkor november kornyeken kap majd egy 4eves 7-8M-s szerzodest.
2017. 03. 14. 16:29
Raschy
Most azt olvasom, hogy megnyugodott és a hiszti ellenére patriots jatekos akar maradni egesz karrierjere.
Hozzászólás a(z) Rövid hírek - 2017.03.13 bejegyzéshez