Menetrend
Szavazás

Maradók: TBC, Wilfork, Neal, Bodden, Faulk (Frissítve!)

2010. 03. 10. 14:02
Szerző: Danna
Kategória: Hírek
A Patriots hivatalos twitterén jelentette be, hogy 3 éves szerződést kötött a csapat a linebacker Tully Banta-Cain-el. Végre megszületett a megállapodás Vince Wilfork-al. A játékos a következő 5 évben is a Patriots játékosa marad. A szerződés szerint ez idő alatt 40 millió dollárt fog keresni, amiből 25 millió garantált. A megállapodás része egy 18 millió dolláros aláírási bónusz is. Ugyancsak twitteren közölte a csapat először, hogy Stephen Neal is a csapat alkalmazásában marad az elkövetkezendő 2 évben. Megszületett a megállapodás a cornerbakc Leigh Bodden és a Patriots között. A játékos 4 évig marad a csapatnál 22 millió dollárért, amiből 10 millió garantált. Nemrég hozta nyilvánosságra a Patriots a hivatalos twitterén, hogy Kevin Faulk futó visszatér a 12. szezonjára is a csapathoz. A megállapodás 1 évre szól, 2 millió dollárért (alap fizetés+bónuszok), plusz 1 millió dollár aláírási bónusszal. Faulk ügynöke, Raymond Brothers azt is elárulta, hogy 4-5 csapattól érkezett megkeresés, két csapat repülőt is küldött volna érte egy helyszíni "workout" reményében, de Faulk kijelentette, hogy amennyire lehet, maradna a csapatnál és nem repülne. Faulk azt is elárulta, hogy azért akadoztak a tárgyalások, mert szerette volna, ha kicsit javít a csapat az ajánlaton, de mikor látta, hogy Thomas Jones, kezdőként, és az előző szezon 3. legjobb futójaként 5 millióért írt alá, rájött, hogy a jelenlegi piacon nem várhat sokkal többet. RÉSZLETEK
Vince Wilfork fizetésének részletei is napvilágra kerültek, 18 milliós aláírási pénz mellett a következő juttatásokra számíthat: Alap fizetés + bónuszok 2010: 750.000$* + 250.000$ 2011: 765.000$* + 235.000$ 2012: 4.500.00$* + 500.000$ 2013: 6.500.000$ + 500.000$ 2014: 7.500.000$ + 500.000$ *: garantált pénz Tully Banta-Cain szerződésének részletei a 6 millió dolláros aláírási pénz mellett: Alap fizetés + bónuszok 2010: 800,000$ + 1.700.000$ 2011: 2.300.000$ + 1.700.000$ 2012: 3.800.000$ + 1.700.000$

Hozzászólások

2010. 03. 05. 21:13
zo72
na végre mi is elkezdtük a szerződés kötéseket:-)
2010. 03. 05. 21:25
Neo
Az egyik blogon azt olvastam hogy Faulkal is hosszabbítani szeretnének (?) ....
Ja és hogy szeretnék megszerezni Mason-t vagy Waltert az egyik WR pozícióra.
2010. 03. 06. 01:58
nosbiglem
EZ NAGYON JO HIR!

GO PATS!
2010. 03. 06. 02:12
lolvin
Bodden még nagyon hiányzik ebből a névsorból, de ezek nagyon jó hirek...a 18 millió aláirási bónusz elég soknak tűnik, vagy csak nekem?
2010. 03. 06. 02:13
Wakkow
Hát a 18 millió aláirásért télleg kicsit sok, viszont szerintem az 5 évre 40milla az elég jó ár!
2010. 03. 06. 06:55
kolok
No végre,legalább egy gonddal kevesebb.Sajnos akad még "lyuk" így is bőven.A Baker döntést egyelőre továbbra sem értem,de legalább elkezdődött vmi.
2010. 03. 06. 07:11
focilap
Egy kérdés: Amikor valakinek szerződést ad a csapat és azt az ajánlatot lehet matchelni akkor a szerződésbe bármi szerepelhet? Pl.: Ha New Yorkba lejátszik 5 mérkőzést akkor 100 milliót kap arra az évre.
2010. 03. 06. 07:16
zo72
Jó!!!!!!!!!!!!!!
lehet hogy vissza jön Le Kevin Smith Denverből. (nálunk sem hagyott mély nyomokat)

ex-Patrioták:
Mangini Ventron-t igazolta
JMD Green-re hajt
2010. 03. 06. 09:03
temp
Bakernek emlékeim szerint virtuális több éves szerződése volt. Tehát akkora roster bónuszt kellene fizetni neki az 1 éves szerződése után, hogy bár papíron több éves, a gyakorlatban csak 1. Annó el is hangzott, hogy Baker ügynöke nagyon szereti mostanában az ilyen kontraktusokat. Egy szó mint száz, ez már a szerződtetése pillanatában várható volt, annyira nem volt világmegváltó, hogy lenyeljük a békát.
2010. 03. 06. 09:56
narbony78
Nagyon rá kell hajtanunk egy új panterra, na meg arra is, hogy maradjon Gostkowski és Bodden! TE-re is szükség lesz, ha megy. Biztosan kell majd RB meg szerintem egy ifjonc WR is.
2010. 03. 06. 13:21
Brandy
Ezek tényleg jó hírek, de jó lenne azért valami új arcot, egy nagy nevet is látni a csapatban, ha már a csoport riválisok így beindultak. Brandon Marshallnak tudnék örülni :D
2010. 03. 06. 13:48
Bruschi85
Örülök, hogy sikerült megtartani Baby Vincet, TBC-t, Nealt
Viszont Baker elküldését továbbra sem értem, remélem nem lesz elsőkörös TE választás főleg a needek miatt

Egyébként Marshallnak sokan örülnénk csak elsőkörös az ellenérték amit szerintem nem adunk meg neki amikor ekkora needek vannak
2010. 03. 06. 15:37
sirCharles
TBC megtartásának nagyon örülök. Wilfork évi 8 milliója szerintem még éppen a korrekt kategória - ellentétben a 18 milliós signing bonusszal, ami nagyon húzós...

Jelen helyzetben szerintem Bodden a legnagyobb prioritás, őt is mindenképpen meg kéne tartani.
2010. 03. 06. 16:24
Bruschi85: Bakerről a bostoni újságírók annyit tudtak kideríteni, h állítólag a magatartásával voltak gondok. A TC és preszezon alatt hajtott, de aztán a szezon alatt folyamatosan leengedett.

Tegnap írta be gsn az nfl.hu-s topicba, talán picit árnyalja a képet: "Chris Baker Jets-szel való huzavonája eléggé jól dokumentált volt. Hisztizett azért, mert kevés labdát kap, úgy jelent meg a sajtó előtt, mintha ő lenne a legjobb játékos a csapat rosterén, és vérig volt sértve, hogy nem rá építik a gameplant. Meg volt sértődve, mert a Jets draftolta Dustin Kellert. Meg volt sértődve, mert egy állítólagos szóbeli ígéret ellenére nem kapott új szerződést és Tannenbaum szóba sem állt vele, a válasza holdout volt. A holdout alatt annyit csinált, hogy megjelent a TC-ben az első nap, és valahogy ottfelejtette a kocsiját a bejárat előtt miközben elment iszogatni valami bárba, így senki nem tudott kiállni, míg nem szereztek egy emelőtargoncát, amellyel odébb rakták a kocsit... Ilyen ember Chris Baker, csoda, hogy amíg a Patsben volt, nem volt vele tele a média. Manginivel játszadozhatott, Rex Ryan miután odakerült, egyik első dolga volt elzavarni, pedig aztán a futásorientált Jetsben elfért volna egy ilyen jól blokkoló TE mindenki szerint..."
2010. 03. 06. 17:22
Sinisa
18 millió $ azért kellett gondolom VW-ank, hogy ne akarjon mindenáron kimenni a piacra. Ebből el tudja tartani a családját. És mivel cap mentes év lesz, nem igazán számít, csak Mr. Kraft-nak.

Remélem Bodden-nel is sikerül valami hasonló.
Mondjuk 4 év 20 millió $ és egyből kap egy táskában 6-8 milliót... :)
2010. 03. 06. 22:13
Castleai
Végre Jó Hírek! :)
(Úgy Tűnik, Közben Bodden-nek is Tettünk egy Új Ajánlatot, Remélem Rábólint!) :D
2010. 03. 06. 23:17
narbony78
Kiváncsi lennék, hogy mit tudna BB kihozni TO-ból. Most szabad a gazda nála. Randy Mosst képes volt betörni és beilleszteni a Pats játékába.
2010. 03. 07. 00:14
TO szerintem 120% , hogy nem jön ide, már a "kié a 81es mez" ügyben is balhé lenne :D
2010. 03. 07. 14:55
szamaca
Elég durván beindultak az igazolások,ahogy olvastam az nfl.com-on!!!
Örülök,h nem fizettünk annyit Peppers-nek és inkább máshova ment!!!Wilfork szerencsére hosszabított és nem is annyira durva a szerződése!!Még a pont belefér kategória!!!!
Remélem Bodden,Gostko és Mankins is hosszabít!!!!
Egyébként Cromartie egy 2011-es harmadik körösért ment a Jets-be!!!Ezt szerintem egészen nyugodtan mi is megadhattuk volna és egy need ki lenne pipálva!!!Bodden-Cromartie elég jó CB páros lenne!!!
A Phily nem hosszabít Witherspoon-nal.Mit gondoltok jó lenne Mayo mellé a másik ILB posztra???
2010. 03. 07. 17:15
zo72
jön hozzánk beszélgetni Josh Reed WR (bills)
Galloway-t a Steelers leigazolta??????????
2010. 03. 07. 17:43
_bb
A cikkhez: döm-dödöm
2010. 03. 07. 17:50
Castleai
A Texans Személyes Látogatásra Hívta Bodden-t és Állítólag Hajlandóak Lennének Mélyen a Zsebükbe Nyúlni a Kedvéért! :(
(Nem Jó Hír!) :(
2010. 03. 07. 18:01
CoSco
No eddig jó hírek, reméljük így is fog folytatódni :)
Boddent meg kéne tartani, de nem les egyszerű.
T.O.-t meg ne emlegessük, ritka nagy bunkónak tartom akit nem szívesen látnék a csapatomnál. Bár tény hogy ha valaki akkor BB betudná törni (Corey után van tapasztalata :D )
2010. 03. 07. 19:16
sirCharles
Boddent nagyon jó lenne megtartani, de olyan pénzt, amit Dunta Robinson kapott a Falconstól, szinte biztos, hogy Belichickék meg fognak megadni neki - márpedig szerintem Bodden ugyanabba a kategóriába sorolja magát, mint Robinson. Mellesleg már-már az őrült kategória egy cornerért évi 9 millió...
Ha Asante-nak sem adták meg akkoriban, akkor nem hiszem, hogy egy (szerintem) nem olyan jó Boddennek megadnák. Eléggé a sarokba szorult így a csapat, mert meg is kéne tartani a legjobb CB-ünket, meg a költségekre is figyelni kéne. Nehéz szülés lesz ez...
2010. 03. 07. 19:17
sirCharles
*...Belichickék nem fognak megadni neki...
2010. 03. 07. 20:43
boston
Mindenkinek hello!

Lenne egy nagy kérésem:ha valakinek van fölös 5 perce (és képben van)írja már le a fontosabb átigazolásokat. Amik eddig létrejöttek, vagy nagyon közelinek tűnnek. Az NFL-re gondolok nem csak a Patsre. Angolul nem túl jól beszélek, ezért nem azt kérném, h hol vannak leírva. Előre is köszi!
2010. 03. 07. 21:35
LaFleur
Szia boston!
Ez elég naprakész, és ráadásul magyar, kövesd ezt :

http://twitter.com/nfl_hu
2010. 03. 07. 23:19
sirCharles
Bodden egy jó corner, és idén szerintem kiemelkedett a secondary-nkből, mondjuk onnan nem volt nehéz... Sőt, szerintem ez a számára szerencsés helyzet (relatíve gyenge secondaryben az átlag feletti teljesítmény is kiemelkedő), és az is közrejátszik a körülötte kialakult felhajtásban, hogy idén nagyon szűk a CB piac.
Jó játékos, de azért szerintem továbbra sem elit corner, ami feljogosíthatná arra, hogy túl nagy igényeket támasszon a leendő csapatával szemben. Mondjuk Dunta Robinson sem egy elit CB, mégis megadták neki azt az elképesztő fizetést Atlantában...
Bodden a csapatnak olyan 4-5 milliót érne meg szerintem legeslegfeljebb éves szinten, ami egy 3-4 éves szerződés keretében neki is elég kéne, hogy legyen, és akkor senki sem járt rosszul.
2010. 03. 08. 12:22
Bruschi85
Köszi Danna az információkat Bakerről! Így már tisztább lett a kép :)

A legdurvább, hogy a szerződések gigászik lettek
Olvasom, hogy Dunta Robinson is csaknem csillagászati összegért 57 millió (22,5 garantált!) 6 évre!!! írt alá..
Top CB fizetést nem fogunk adni Boddennek sajnos....
A Houston pedig képes elmenni árban az egekig
Pedig Boddennel mindenképp jó lenne, valamilyen módon megegyezni mert a secondarynk eddig is rendkívül fiatal volt nem szeretnék megint a draftról CB látni az 1-3. körökben
Bodden rutinos, fiatal 28 éves elsőszámú CB nálunk!!
Hiánya csak újabb needet szülne!
2010. 03. 08. 19:05
sziszko
Azt sejteni lehet, hogy Big Vincet "minden áron" meg fogják tartani. (Ez az ár úgy tűnik 40 millió volt.)

A legjobban mégis Neal szerződésének örülök, mert ő a kedvenc falemberem.
2010. 03. 08. 20:18
szamaca
Cromartie egy 2011-es harmadik körösért ment a Jets-be!!!Ezt szerintem egészen nyugodtan mi is megadhattuk volna és egy need ki lenne pipálva!!!Bodden-Cromartie elég jó CB páros lenne!!!
A Phily nem hosszabít Witherspoon-nal.Mit gondoltok jó lenne Mayo mellé a másik ILB posztra???Vagy Marlin Jackson a Colts-ból CB posztra???
DoM,Danna mit gondoltok ezekről???Van vki nálunk tárgyalni??Lehet tudni mit fog a Texans Bodden-nek ajánlani???Vagy hogy mi mit ajánlunk neki???Gostko ugye hosszabít???
2010. 03. 08. 21:19
sirCharles
Cromartie szerintem is jó lett volna Foxboroban. Viszont öröm az ürömben, hogy a Jetsnek gyakorlatilag évekre előre elfogynak a normális draft pickjei, mivel rendre elszórják őket a FA piacon, csak hogy minden évben legyen egy-két nagy igazolás.

Azért annyira a Houston sem lehet elengedve, hogy ha jól emlékszem 7 milliós tender után nem tudtak Dunta Robinsonnak megfelelő ajánlatot tenni ahhoz, hogy maradjon náluk, szóval ha neki nem tudtak megadni 6-7-8 milliót, akkor nem hiszen, hogy Boddennek tudni fognak. Egyébként ennyit nem is ér Bodden ha reálisan nézzük, mert egész egyszerűen nem olyan jó. Ha olyan 6-8/év körül kérne a Patriotstól, akkor szerintem nem fogják marasztalni - amivel mellesleg egyet is értek, mert túl nagy szeletet harapna ki a a fizetési sapkából ahhoz képest, hogy mit tud nyújtani. Jó lenne megtartani, de közel sem minden áron szerintem.
2010. 03. 08. 21:36
bradyfan
A Houston nem is akarta matchelni az ajánlatát Robinsonnak. Örültek, hogy végre megszabadultak tőle.
2010. 03. 08. 23:29
boston
LaFleur-köszi, ilyesmire gondoltam.
2010. 03. 09. 02:57
lolvin
Egyre kevésbé hiszem azt, h Bodden nálunk marad, látszik, h kizárólag a pénzre hajt, azt nyilatkozta, h bármelyik csapat megkaphatja őt, ha akarja (kvázi ha eleget fizet)és benne is van, h valaki komoly ajánlatot tegyen le érte, sajnos nagyon sovány a UFA CB piac, igy nagyon felértékelődik ő is, meg még a cap mentes idény is hozzájárul ehhez...
Sajnos még az is elképzelhető, h egy Wilhite Butler kettős lesz a két kezdő CB, hát nem tudom, nem tűnik túl megnyerő kombinációnak, Butlernek kéne még legalább egy év, Wilhite meg ugye Wilhite...
2010. 03. 09. 08:08
CoSco
Bodden kapcsán az idő nekünk dolgozik. 3 komoly kérője van, Texans ahonnan visszatért, a Steelers valamint mi. És a Steelers se az a nagyon nagyon extrém szerződéseket adó csapat. Legyünk optimisták aztán lesz ami lesz.
Butler gyerekbe én személy szerint bízok szerintem ő még lehet valaki akár már idén is, ellenben a két W-s CB-ünkkel kapcsolatban már nem vagyok ilyen derűlátó.
2010. 03. 09. 09:21
lolvin
Boddenről az olvasni a neten, h szerződést kötött a velünk és marad, de ennek a cáfolatát is, szóval úgy tűnik játszik velünk a "gyerek", vagy legalább is a hirek elég zavarosak, érdeklődve várom mi lesz ennek a vége, remélem nálunk marad!
2010. 03. 09. 09:37
temp
ebben semmi "jászik a gyerek" nincs. Teljesen megszokott, hogy a hírportálok sokkal gyorsabban ugranak rá infókra, mint ahogy azokat megerősítenék. Például már megegyeztek a felek, de a formaságok még hátravannak, akkor azt egyes források már tényként közlik, míg mások esetleg hivatkoznak a ligára, hogy még nincs meg a szerződés, mert nem érkeztek be a szükséges papírok.
2010. 03. 09. 09:39
lolvin
Ami meg Butlert illeti, szerintem(is) tehetséges a srác, de neki is jobb lenne ha lenne egy Bodden a csapatban, úgy nem neki jutnának az ellenfelek top elkapói még egy két évig...
2010. 03. 09. 10:06
Neo
Úgy fest mégis marad Bodden, bár még semmi sem hivatalos...reméljük, nem csavarnak rajta már többet.

http://patsblog.projo.com/2010/03/report-pats-hav.html
2010. 03. 09. 11:48
szamaca
Az nfl.com tényként közli,h Bodden marad és jövőre is nálunk játszik!!!!Szerződés részletek ismertek már????
2010. 03. 09. 13:39
lolvin
szamaca

azt hiszem még szerződés sincs, Bodden ügynöke cáfolta, h Bodden valóban aláirta a szerződést, azt nyilatkozta, h egyenlőre még az ajánlatokat értékeli, csak valószinűsithető, h marad nálunk...reménykedjünk.
2010. 03. 09. 19:04
zo72
Azt olvastam, hogy Faulk-nak nem ajánlunk új szerződést
2010. 03. 09. 19:20
lolvin
azt nagyon sajnálnám, egy-két évre még jó lenne az "öreg" szerintem elég megbizható pont volt tavaly...3. down situációkban nagyon fog hiányozni ha valóban nem szerződtetjük...
2010. 03. 09. 21:22
zo72
Green Broncos 20 M$/4 év 7M$ garantált ennyit nem ér meg.
2010. 03. 09. 22:12
Egyelőre nem ajánlottunk neki, de sztem fogunk majd, legalábbis remélem, csak most a többiek fontosabbak.
2010. 03. 09. 22:24
narbony78
Na egy újabb pipa! Most lehet másra is figyelmet fordítani! Branch vagy Marshall is jöhetne esetleg a csapathoz a needek mellett. Gostkowskinak is meg kellene tenni az ajánlatot, nehogy valaki elhalássza! Most kell vásárolni. Ki kell használni, hogy nincsen fizetési sapka!
2010. 03. 09. 22:39
Castleai
Nem Volt Olcsó, de ha SuperBowl Esélyes Csapatot Akarunk Idén is Akkor Ezt Kellett Tenni! :)

(Mankins Kell Még és akkor Részemről Elégedett Leszek, Jöhetnek a Kiegészítő Emberek akár a Free Agent Piacról, akár a Draftról!) :D
2010. 03. 09. 22:48
Viszont most meg azt olvasom h igenis adtunk szerződésajánlatot Faulnak, csak egyelőre a tárgyalások vannak felfüggesztve. Ezt maga Kevin nyilatkozta.
2010. 03. 09. 23:37
lolvin
Örülök, h Bodden marad, de most négy vagy öt éves a szerződése? néhol ezt olvasni, néhol azt...nem is mindegy szerintem, h 28,5 milla öt vagy négy évre, ha csak négyre az azért szerintem kicsit túlzás, ha ötre akkor pont a felső határa annak amennyit megér de ez csak az én véleményem.
2010. 03. 10. 00:02
nazole
NFL Network-on 5-t mondtak
2010. 03. 10. 00:06
sirCharles
Ha 5 év, akkor még éppen a normális kategória szerintem a 28,5. Örülök, hogy maradt - egyel kevesebb need az offseasonre.
2010. 03. 10. 00:24
Azóta legtöbb helyen az itt is írt, 4 éves szerződés van írva.
2010. 03. 10. 00:37
lolvin
az ügynöke is a Twitteren négyet irt, szóval szerintem négy lesz...
2010. 03. 10. 00:51
Seventh Son
Nem sok ez a pénz egy kicsit Boddenért? Vagy úgy gondolhatták,h a mentorsága megér ennyit? Mindenesetre tény,h kell egy tapasztaltabb corner a fiatal CB-k közé.
2010. 03. 10. 00:54
Pupu
Hát inkább 1 számu Cb nek szánják nem mentornak..
Bár azért attol még mentor lehet:)
2010. 03. 10. 01:01
lolvin
ez már egy picit röhely:

NFL.com 28,5 millió öt év
ESPNBoston.com 22 millió négy év
bleacherreport.com 25 millió öt év

Sevent Son

igazából nem nagyon tudom, h most melyik összeget kéne néznem, de úgy néz ki jelen körülmények között ennyi volt az ára, nem nagyon volt más választásunk, nagy szükségünk volt egy tapasztalt CB-re, más meg nemigen akadt a FA piacon, ha lett volna Dunta Robinson sem kapott volna annyit Atlantában. ha négy év 22 millió akkor még elég jól megusztuk szerintem.
2010. 03. 10. 06:56
szamaca
Örülök,h Bodden maradt!!!Az idei gyenge secondary legbiztosabb pontja volt!!!Még Mankins-el,Gostko-val és Faulk-kal kéne hosszabítani és akkor rendeben vagyunk!!!
Az nfl.com-on írták,h nálunk fog játszani Marques Murrel LB!!!Róla mit kell tudni???Nem ismerem azért kérdezem!!!Belső vagy külső LB???Hasznára lesz a csapatnak???Kezdő szint???
2010. 03. 10. 08:58
_bb
szamaca: leginkább special team játékos, a Jetsnél volt 3 évet (26 meccs, 0 start), UFA-ként került a ligába. (6-2 ft., 250 lb.) Egyetemen a pass rush képességeiről volt "híres" (36 sack, 18 FF). Rex Ryan volt hogy megfegyelmezte és ezzel került csak címlapra (egy meccsre felfüggesztették, mert összekapott a pályán a Bills TE-jével, Derek Fine-nal). A Patsnél max. ILB lehetne valószínűleg ezekkel a méretekkel, bár ki tudja. Leginkább ST játékos.

Számomra most érdekesebbnek tűnik a TE Daniel Fells lehetséges szerződtetése. Fells (6-4 ft., 272 lb.) 26 éves, UFA-ként (nem draftolt szabadügynök) került a ligába, az utóbbi 2 évet a Ramsnél töltötte, 2009-ben 21 elkapás, 273 jard, 3 TD. Ez volt a legjobb idénye, folyamatos fejlődést mutat, úgy tűnik blokkolni is tud.
2010. 03. 10. 09:23
CoSco
Murrell gyerek nem fogja megélni az 53-ba kerülést. Boddennek örülünk és az ár sem olyan eget rengető érte szerintem.
WR téren nem kell annyira kaparni, azért a legjobb páros még nálunk lesz idén, így egy Branch vagy Marshall érkezése nem lenne túl reális, plusz ezek az emberkék nem azok akik belemennének hogy 3. számúak legyenek. Egy Randle El-t jó lett volna pl megszerezni de hát az meg hazament. Plusz ne feledjük van egy Edelmanünk is, vlamint felépült Tate is akiből akármi lehet. Ja és extrém helyzetekre még ott egy Aiken és egy Slater, ez utóbbi már kifejtette hogy számíthatnának rá e téren is.
CB téren mint mentor ott van még Spring is, akitől szintén lehet még tanulni, ha jól tudom neki még él a szerződése.

Szerintem a 4 legkomolyabb needünk van per pillanat: DE/OLB/RB/ILB/P valamint egy T sose árt, ha jól tudom Kaczur szerződése is lejáróban.

RB poszton mondjuk jövőre lesz nagyon nagy takarítás. Véleményem szerint ideje lenne már idén elkezdeni. Faulknak még adnék egy 1 éves contractot, LoMo helyett meg draftolnék valami igazi tehetséget aki hajlandó megdögleni a csapatért.

LG poszton maradásra kéne bírni Mankinst.
Még egy Ghosttal való hosszabbítás se lenne rossz, de ne felejtsük hogy pro bowlos és sokat fog kérni. BBről viszont tudjuk, hogy nem híve rugóért a zsebébe nyúlni, mondván sok tehetség van az egyetemeken szóval ne lepődjünk meg ha ghost távozik, stílszerűen a Coltsba, jövőre úgy is lejár Vini szerződése :D
2010. 03. 10. 09:25
CoSco
jó hogy 4 needet írtam és 5öt sorolok fel :D
2010. 03. 10. 09:29
_bb
Kaczur szerződése nincs lejáróban, vele az idény előtt hosszabbított a csapat... Light lép az utolsó évébe.
2010. 03. 10. 09:31
TÖRÖLT
Ez egy nagyon jó hír,hogy Bodden maradt:).
2010. 03. 10. 10:25
Tate
Most nézem,a Chiefs leigazolta Thomas Jones-t.Azért ott sem lesz semmi a RB felhozatal.De eddig ott sem a need-re igazoltak.Cassel-t az nem sackeli aki nem jár arra,és a védelem is félelmetes,persze negatív értelemben.
2010. 03. 10. 11:07
DDeby
sztm abszolut nincs RB need-ünk!
passz orientált csapat vagyunk
az O line is passz ellen jobb, a receiver állományunk is jobb mint a futók.
meg kell tartani Faulkot, Taylort Maroney-t ennél jobb futonk nekünk nem kellenek.
talán inkább egy jobb full back kéne vagy kifejezetten olyan TE-k akik jól blokkolnak.
sztm teljesen felesleges egy passz orientált csapatba ennél jobb futókat szerezni. A lényeg hogy a meccs végi időhúzást valahogy meg tudják oldani. A meccs közbeni fontos szituációknál ugyse rájuk építünk
sokal fontosabb hogy szerezzünk még legalább egy jó MLB v ILB-t illetve a védelmben a LOS környékét kéne megerősíteni mert egyedül Wilfork aki itt hatékony.
2010. 03. 10. 11:26
sirCharles
4 (vagyis jelen állás szerint még 3) jó képességű futó mellé minek még egy ötödik egy olyan csapatba, amelyik túlnyomóan passzorientált támadójátékot játszik? Egy ilyen O-fal mögött játszhatna Chris Johnson is, akkor sem biztos, hogy elérné az 1000-1100 yardot. És miért éppen arról a draftról kéne futót hozni, ahonnan tehetséges D falemberek és LB-ek tömegét lehetne kihalászni?

A futóink kis túlzással olyan helyzetben vannak, mint a már elhajtott TE-jeink. Ha úgysem használjuk őket annyit, akkor minek legyen belőlük egyszerre öt is...?
2010. 03. 10. 14:55
temp
sirCharles: 2008-ban 5db futóval a keretben vágtunk neki az évnek (Jordan, LoMo, Morris, Faulk, Evans), és az idény végére mégis BJGE-nek kellett futkosnia. A futók gyakran fogyóeszköznek számítanak.
2010. 03. 10. 15:46
Seventh Son
A tavaly előtti szezonban ezt a denveriek nagyon is megjegyezték. :)
2010. 03. 10. 15:49
wes
Vince Wilfork fizetésében 2012-től elég nagy az ugrás. Van ebben logika vagy szerintetek se lett a legjobban elosztva?
2010. 03. 10. 15:59
temp
valahova már írtam, hogy személyes véleményem szerint ez egy virtuális 5 éves, valójában 2+3 (vagy 3+2) éves szerződés.

Tehát a következő 2 évben még mindig relatív kevés pénzért játszik nálunk, a 3. év sem vészes (3+4. év átlaga 5 milla / év), de utána megugrik a pénz. Viszont addigra egyrészt sok víz lefolyik a Boston melletti folyókon, kitudja, hogy milyen állapotban lesz a nagyember térde pl, vagy el akarjuk e cserélni, stb.

A másik amit érdemes észrevenni, hogy az alap fizetés csak az első 3 évben fix, utána valamihez kötötték, tehát egyáltalán nem biztos, hogy az a 7.5 misi az 7.5 misi.
2010. 03. 10. 17:32
Gomes..
Pár hétig figyelgettem a történéseket,hozzászólásokat,szép csendben,de most úgy érzem itt az ideje véleményt formálnom..
Kicsit elszomorít,hogy mekkora sikerként értékeljük ezen játékosok maradását!Gondoljunk csak bele,idén a felsoroltakból mindenki itt volt,játszott!És hol volt a defense..?Sehol...
Persze,rosszabb lenne,ha nem sikerült volna itt tartani őket,mert 1db minőségi játékos sincs a helyükre a rosteren.Csakhát ez így még édeskevés!Jó pár need-ünk van még,bízom benne,hogy a végén nem lesz hiányérzetünk!
2010. 03. 10. 17:42
temp
Gomes: az értékek megtartása az első számú feladat szerintem. Tehát ne csökkenjen a védelem ereje.

Wilfork: a 3-4es védelem egyik sarokköve az NT, Wilfork pedig a posztja legjobbja (legalábbis a 3 legjobb egyike). Az ő távozásával (szó szerint) hatalmas űr keletkezett volna, hozzá képest a másik két ember megtartása valóban kisebb feladat, de azért nem teljesen lényegtelen.

TBC: az egyetlen olyan játékosunk volt, aki valamilyen szinten végig veszélyt jelentett az ellenfél QB-jára. Nem mondom, hogy őt nem lehetne jobbra cserélni, de ha kap egy jó társat a túloldalra, akkor továbbra is hasznos lehet.

Bodden: tele van a csapat fiatal cornerekkel, mindenképpen szükségünk volt egy tapasztalt játékosra a csapatba, Bodden pedig egyrészt nem játszott rosszul, másrészt az egyetlen igazán elérhető opció volt (ne meg a lehetségesek közül is az egyik legjobb). Az 1. CB poszt Asante vázosása óta problémás, a draftról hozott játékosok eddig max nickel/dime feladatokra voltak alkalmasak, nekünk pedig szükségünk volt legalább 1db azonnal bevethető emberre.

Erre már lehet építkezni szerintem, de ha elmentek volna ezek az emberek is, akkor ismét csak a lyukak számát gyarapítanánk. DE, OLB így is szükséges a védelembe, erősíteni kell ez egyértelmű, de legalább nem gyengülünk, erre építve pedig lehet megint készülni a draftra.
2010. 03. 10. 18:07
bigA17
off

Larry Footehoz mit szólnátok ,Mayoval sztem jó párost alkothatna középen.Bár 30 felett van és nem tom mennyire sérülékeny azért egy próbát megérne.
2010. 03. 10. 18:12
bradyfan
Footeon már én is gondolkodtam, de nem hiszem, hogy reális esélyünk lenne rá. Pont azért megy el a LIonsból mert nagy pénzt akar keresni. Azt meg nálunk nem fogja megkapni.
2010. 03. 10. 19:18
Gomes..
viito!

Persze,egyetértek,fontos volt,h maradjanak!Csak elment most ennyi pénz,amiből arra lehet következtetni,hogy befejeztük,várjuk a draftot,aztán majd lesz valami...
Csak mindannyian tudjuk,h a draft kisit "zsákbamacska"..,nem tudhatjuk,h ki lesz bevethető komolyan,kinek kell majd idő,és ez megint problémákat szülhet..BB-nél jobb kezekbe ugyan nem kerülhetnek,de én vártam,h hozunk a védelembe egy nagy nevet bármely hiányposztra,a meglévők megtartása mellett..!
De remélem csak túlaggódom a kérdést..
2010. 03. 10. 20:50
CoSco
sirCharles: jelenlegi futóinkból 2en nem fiatalok, LoMo és BJGE meg engem még nem győztek meg arról, hogy első számú futóként lehet rájuk számítani. De legyünk pozitívak ha LoMo-ból kinő valami, akkor is kell még egy fiatal (akár kettő is ha Faulk nem marad). Az meg hogy passz orientált csapat vagyunk tény, de az offensnek több lábon kell állnia. Ne adj Isten kidől megint Brady, vagy egy Welker/Moss könnyen meginoghatunk! De az igaz hogy nem elsődleges need a futó kérdés, de kell!
2010. 03. 10. 20:54
CoSco
Ja és ha jól láttam akkor Green távozott Josh bácsihoz. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de eddig filóztam hogy LB vagy DE jön az első körbe, most egyre inkább hajlok a neten megjelent mock-ok fele és DE-t kell behúzni!
2010. 03. 10. 23:06
narbony78
Tehát Faulk is marad! Nem értem azokat, akik folyton a pénz elfogytáról beszélnek. Itt és most, ebben a szezonban nem fogyhat el idejekorán a pénz. Szerintem most kell kiadnia minden rendelkezésre álló gubát a tulajdonosnak és a szponzoroknak új, ugyanakkor tapasztalt játékosok vételére. Mostanában nem lesz ilyen lehetőség, hogy ne lenne Salary Cap (fizetési sapka). Ha valaki SB-t akar nyerni, akkor a legjobb csapattal kell rendelkeznie. Minden évben fontos a draft. Szerintem ebben az évben lesz a legkisebb a jelentősége.
2010. 03. 11. 07:54
Aic
komoly (posztján meghatározó, jó korban lévő) játékos kötne 1 éves szerződést? komoly csapat 1 évre tervez?

salary cap valószínűleg lesz (de ezt a csapatok jobban tudják), a futó szerződéből meg ki lehet ugyan rugni a játékost, DE:
1.salary cap-et ugyanúgy terheli a fizetésének nagyobb része
2.ha egy csapat ezt tömegével csinálja akkor nem lesz komoly játékos, aki oda szerződne
2010. 03. 11. 08:23
Mr nemo
Szerintem Faulk-nak ez lesz az utolsó éve. 12 év futóként azért nem kevés.
2010. 03. 11. 08:26
TÖRÖLT
Faulk az örök "Mindenes" marad szerintem ez is pozitívum:).
2010. 03. 11. 10:37
DDeby
örülök hogy marad az egyik 3.down jolly jokerünk :)))
2010. 03. 11. 10:44
Mr nemo
Jaja. Nagyszerű, hogy marad, kell ő ide rendesen. Sajnálni fogom, amikor visszavonul majd... kicsit fájó amúgy, hogy az szeretett és ismert nevek egyre fogyatkoznak...
2010. 03. 11. 11:24
temp
CoSco: A DE húzásban egyetértek Veled, de az ok nem Green távozása. Jarvis a legfürgébb DE-nk volt, a legkomolyabb passzrush képességgel, de futás ellen teljesen súlytalan volt, és emellé nem fillérekért játszott néha elég gyengén. Nekünk azonban nem őt kell elsősorban pótolni, aki amúgy is szituációs játékos volt (és szerintem relatív könnyen pótolható), hanem Big Seyt (őt Green az elmúlt évben abszolút nem volt képes semmilyen szinten pótolni).

A fő gond, hogy a Seymourhoz hasonló képességű 34es DE-ek talán még a 34es NT-nél is ritkább madarak, nekünk pedig egy olyan atlétikus, every down játékos kell a posztra, aki a futást 1:1-ben képes megállítani, de emellett az irányítóra is veszélyt jelent.
2010. 03. 11. 12:19
szamaca
Kenny Peterson RDE posztra nem lenne jó????
Denverben volt és most nincs csapata!!Tudom,h 31 éves de még 2-3 jó éve lehet amíg találunk vki fiatalt arra a posztra!!!
Mit lehet róla tudni??Alkalmas RDE-nek??Kezdő szint???Nekem úgy tűnik inkább futás ellen lehetne jó!!!De nem értek hozzá!!!Vki szakértő segítsen!!:D
2010. 03. 11. 12:37
temp
szamaca: szerintem nem alkalmas, és nem is kezdő szint, nagyon nem.
2010. 03. 11. 14:46
CoSco
viito: a draft vonatkozásában, szerinted ki lehetne a legjobb DE aki előre láthatólag leginkább betudná tölteni az űrt?
2010. 03. 12. 16:49
Bruschi85
Örülök, hogy sikerült megtartani Boddent, meg Mr. Faulkot
Nála biztos voltam, hogy semelyik csapatba se ment volna!!

Azt mondom az eddigi off seasonünk nem rossz, igaz , hogy nagy nevet nem igazoltunk viszont sikerült megtartani az értékeket gondoljunk itt Baby Vincere Top3 NT a ligában, Neal ha nem sérült rutinjával oszlopos tagja a falnak, Bodden a FA piac 2. legértékesebb CB-je, Faulk pedig Faulk :D
Kérdés mi lesz AD-vel? Mi lesz McKenzievel? Sok itt a kérdőjel...
Mindenesetre az eddigi értékek megtartása miatt nem gyengültünk ami nagy előny

A lényeg továbbra is Hajrá Pats!!!
Hozzászólás a(z) Maradók: TBC, Wilfork, Neal, Bodden, Faulk (Frissítve!) bejegyzéshez