Menetrend
Szavazás

Troy a Jetsnél vizitel

2008. 03. 17. 21:28
Szerző: temp
Kategória: Hírek
A New England Patriots veterán elkapója Troy Brown New Yorkba látogat a mai napon.
A Patriots bejelentette, hogy a lejárt szerződésű játékosnak nem kíván további ajánlatot tenni, ennek ellenére Brown úgy tervezi, hogy visszatér a 16. szezonjára is a ligába. A 36 éves Brown a Patriots történetének legtöbb elkapásával (557) rendelkező játékosa. Az 1993-as draft 8. körében (összesítésben 198. helyen) kelt el, és eddigi pályafutása során végig a bostoni csapatot erősítette. A 2006-os évben még 43 elkapással és 384 yarddal, valamint 4TD-vel segítette a csapatot, majd szinte az egész offseasont kihagyta könyöksérülés miatt. A csapat ezekután PUP (fizikai okok miatt nem játszhat) listára helyezte és a csak november 27.-én aktiválta, helyet biztosítva neki az 53 fős keretben. December 23.-án a Miami elleni 28-7-es győzelemmel végződő meccsen lépett pályára, ahol 6 punt utáni visszafutással 55 yardot hozott a csapatnak. A Patriots történetének legtöbb punt visszahordásával (252) és punt utáni visszahordott yardjával (2.625) rendelkező Brown tőle szokatlanul egy labdavesztést is jegyez a Miami elleni meccsen, mikor egy punt után a sisakrácsán pattant meg a labda. A franchise történetében csak az irányító Steve Grogan (16 szezon) játszott többet a Patriotsnál, míg Troy a tavalyi évben beérte Julius Adams (DL). A csapat egyik legnépszerűbb játékosa most minden esetre kockáztatja, hogy alaposan kivívja a bostoni szurkolók ellenszenvét ezzel a lépésével.

Hozzászólások

2008. 03. 17. 21:34
"A csapat egyik legnépszerűbb játékosa most minden esetre kockáztatja, hogy alaposan kivívja a bostoni szurkolók ellenszenvét ezzel a lépésével."

:D :D :D
Szerintem ez nem fordulhat elő... Troy Brownt legendának tartják a csapatnál, és ha elmegy, és egy riválishoz is megy el, legenda marad. Elképesztő pályafutás, elképesztő klubhűség, és sokolodalúság. Semmi speciális, de megbízható teljesítmény 1993 óta.
Én az egyik legnagyobb játékosnak tartom a Patriots történetében, és ha a Jetshez megy, számomra akkor is az marad.
2008. 03. 17. 21:39
temp
mindenképpen egy hatalmas legenda, és az egyik kedvenc játékosom, akit sokkal szívesebben látnék a Patriots edzői karában, de szerintem, ha a Jetshez igazol, akkor nem lesz szívesen látott vendég a Gillette stadionban. Persze, ezt majd jövőre úgyis meglátjuk :)
2008. 03. 17. 21:52
gsn: azért eléggé ki vannak akadva a Pats szurkolók a nagy víz túloldalán... Ráadásul pont a Jets. Akárhova, még akár a Billshez vagy a Miamihoz is mehetne, de a Jets... Azért nekem egy öklös volt a gyomromba ez a hír.
2008. 03. 17. 22:17
Matt21
Meg hát azért ne feledjük el a korát sem! Nem szeretem mikor egy játékos nem tudja mikor kell befejezni, márpedig Brown esetén ez már pár éve esedékes lenne!
2008. 03. 17. 22:31
Én már semmin nem csodálkozom, bár szerintem nem megy el.
2008. 03. 17. 22:31
temp
Tőlünk fixen elmegy, ez nem kérdés. A kérdés az, hogy a Jetshez elmegy e...
2008. 03. 17. 23:31
Soldados
Nem hiszem, hogy túl sok csapat szívesen látná vagy beférne oda. Ő egy legenda, de amennyi yardot hoz, azt jóval olcsóbban ki tudja gazdálkodni a csapat egy fiatalabb játékossal. Viszont Mangini valszeg szívesen látná a régi ismerőst, ha vhol még szerephez juthat az épp ezét a Jets, ráadásul plusz motiváció a fricska, ami szintén nem elhanyagolandó. Ergo ha folytatja, akkor sztem Jets lesz, mert csak oda tudok helytálló okokat mondani, hogy leigazolják, másnak egyszerűen nem éri meg.
2008. 03. 17. 23:58
temp
Soldados: azért 1 roster hely, és a tetemes veterán minimuma kicsit drága ár csak azért, hogy BB orra alá borsot törjenek. Főleg az előbbi nagyon komoly ár szerintem egy olyan játékosért, aki messze túlvan a fénykorán, és egy max 200-300 yardos 1-2 TD-re alkalmas embert akár a későbbi körökben is lehet találni, vagy a kidobott fiatal FA-k között.

Bár, nem nagy baj, jól fog jönni jövőre motivációként :P
2008. 03. 18. 00:22
Túlzásokba estek itt ezekkel a Jetses dolgokkal... Ha a Pats azt mondja neked, hogy már öreg vagy, és nem férsz bele az elképzeléseinkbe, és másnap felhív a legnagyobb rivális, és azt mondja, hogy én még látok benned lehetőséget, gyere, megnézzük mit tudsz, te nem mennél?!
De... Mert amíg érzed magadban a tüzet, addig játszani akarsz. Itt nem azon van a hangsúly, hogy legnagyobb ellenfélhez megy, és jujj... Profi sport, a játékos oda megy, ahova hívják...
És ezt a borsot tör BB orra alá dolgot se értem. :D Ha egyszer már nem számít rá, az annyit jelent, hogy Troy, mehetsz amerre látsz, ő meg arra lát, amerre hívják. Nem azt kell ilyenkor látni, hogy jujj, Jets, hanem a játékos fejével gondolkodni. Akire itt mérgesnek lehet majd lenni, ha ott köt ki Troy és a Pats ellen valami nagyot produkál (bár nem fog), az BB, mert nem tartotta elég jónak a csapatba, illetve Eric Mangini, aki mindig Pats játékos gyűjtő stratégiát folytat. Troy Brownra itt nem lehet mérgesnek lenni szerintem, és nemcsak azért mondom ezt, mert legenda....
2008. 03. 18. 08:16
zozo692
gsn: ez nagyon profi hozzászólás volt, jó volt olvasni... A sportot (annak a professzionális oldalát) így kell felfogni. Troy Brown minden körülmények közt egy ikon marad a Pats számára.
2008. 03. 18. 08:29
sziszko
Ha Rosey és Gino után Troy is elmegy, akkor végkép keresnem kell egy hidat, amiről leugorhatok. :-)

De komolyra fordítva a szót, bár nagyon nem tudom elképzelni kedvenc TB-met a Patsen kívül másik egyenruhájában, örülni fogok ha talál egy olyan csapatot aki számít rá elkapó pozícióban. Bármennyire is szeretem, nálunk legjobb esetben is csak 5. vagy 6. elkapóként jöhet számításba. Ha olyan formában van, hogy egy csapatban játéklehetőséghez tud jutni, akkor megköszönve 14 éves munkáját el kell engednünk.
2008. 03. 18. 09:07
Mr nemo
Komolyan nem értem, hogy miért van siránkozás olyan híreknél, amikor egy öregebb játékos elmegy a csapattól. Ez a dolgok rendje. Oké, nagy nevek, sok örömet és pontot, yardot szereztek, de az ő idejük elmúlt. Jön helyettük más, egy fiatal, aki szerencsés esetben 10-15 évig meghatározó név marad és új energiát hoz a csapatba. Amire szükségünk is van.
Az idei szezon arról fog szólni, hogy boldog-boldogtalan minket akar majd laposra verni. Senkit nem érdekel, hogy a Giants a bajnok, a mi veretlen alapszakaszunk jobban csípi a szemeket...

BB és a stábja tudja mit csinál. Lehet, hogy elküldenek sok régi bevált játékost, lehet, hogy idén nem leszünk ott az SB-n, de 1-2 éven belül erősebbek leszünk, mint most.
2008. 03. 18. 09:08
Szabotomy
Már nem is igazán maradt kimondatlan vélemény...szal thx mindent&respect Brown!
Sok sikert az aktív, profi pályafutás folytatásához!
2008. 03. 18. 10:29
csacsi
Sztem meg elég gáz, hogy elmegy a Jetshez...
Ha mindene a Pats, akkor vonuljon vissza.
Ha mindene a Pénz, akkor menjen a Jetshez.
Innentől kezdve viszont nem a klubhűség példaképe, csak egy a sok közül...

Jól néznénk ki, ha pl Maldini, az Interben fejezné be pályafutását...
2008. 03. 18. 12:01
Gsn: te így érzed, én másképp. Nem vagyunk egyformák! :)

Azt senki nem gondolhatja komolyan, h Mangini majd berakja 1. számú WR-nek Troy-t. Bármennyire is imádom TB-t, messze van ő már attól, az idő eljárt felette is. Pontosan tudjuk h miért gyűjti Mangini a Pats-es játékosokat...
Azon se lepődnék meg egyébként, ha nem is játékosként akarná őt, hanem már edzőként. Ahogy sokan mi is szívesen láttuk volna úgy a Patriots háza táján. Nem tom h BB-ék nem kínálták meg ezzel a lehetőséggel, vagy ő akar mindenáron még játszani... Mangini 1 évig még néha-néha beteszi játszani (már ha egészséges lesz), aztán lecsap rá mint edzőre...
Nagyon sok embernek Troy egyenlő volt a Patriots-al. Nem hiába írogatják kinn is a szurkolók, azok akik 20-30 éve a Patriosnak szurkolnak, h ha ez bekövetkezik, többé nem fogják a TB-s mezt viselni...

Ha a másik 30 csapathoz megy, egy rossz szavam sincs, akkor úgy gondolkodnék mint gsn, de a Jets az a Jets. Mangini megakarta BB-t és a csapatot buktatni a spygate-el (ugye azóta kiderült h évek óta csinálja BB mert félreértette a szabályt, ergo Mangini is tudott róla), és direkt kiakart minket csinálni egy olyan évben, amikor mindenki tudta h miénk a legjobb csapat. Nehogy már ezek után ne utáljam...

Tavaly is már csak a csapat és BB jóindulata miatt maradt Troy a rosteren, azt akarták h ha meglesz az SB, akkor legyen neki is még 1 gyűrűje, megköszönve a 14 évet. Ő pedig ezt úgy hálálja meg, h elmegy a Jets-hez... Nekem ez akkoris rossz érzés, sajnálom.
2008. 03. 18. 12:20
Soldados
viito: egyről beszélünk. Én éppen ezt mondtam, hogy másnak túl drága az az egy hely, mert Troy veteránminimuma elég magas, más játékos fele annyiért tudná hozni legalább ugyanazt a teljesítményt, épp ezért a legtöbb csapat nem fog benne fantáziát látni.

gsn: neked maximálisan igazad van. Én épp azt írtam le, hogy miért éppen a Jets lát Troyban fantáziát. 1: mert Mangini JÓL ismeri. 2: Mangininek nyilván plusz motiváció, hogy újabb fricskát csináljon. Ez ennyire egyszerű. És bizony tök jogos, ha vkiben még ég a tűz, akkor oda megy ahova hívják - legyen az a legnagyobb rivális is akár.

ui.: mondjuk megőrülnék, ha Faneca vagy mondjuk Joey egy másik AFC North csapatban kötött volna ki. :)
2008. 03. 18. 12:41
arapum
Remélem, Troy talál magának csapatot (a Jetsen kívül)!
Egyébként csak annyit mondok, Vilma...
2008. 03. 18. 15:03
Danna: egy profi játékos számára a sport nem az érzelmekről szól, a néha elvakultan rajongó szurkoló számára arról. Egy profi játékos, máshogy működik, mint a szurkoló, ő nem utál, ő imádja a játékot, játszik, ahol engedik neki, és nem mellesleg fizeti az életének költségeit a keresetéből.

Amúgy... Tavaly Troy Brown volt a Jetsnél nyáron mielőtt hosszabbított a Pats-szel... Nem volt ugye bevethető a műtétje után, ezért nem adott neki akkor Mangini szerződést. Úgy látszik erre már senki sem emlékszik. :D

Drew Bledsoet tudom még említeni... A vezetőség anno a Billshez tradelte, és Lawyer Milloy a cutja után is ott kötött ki... Amikor a vezetőség dönt így, hogy nem tart rá igényt, akkor nem szoktak egy játékost megutálni a szurkolók. Akkor szokták megutálni, ha free agencyben ír alá a másikhoz. Pl. Bernard Berrianre a Vikingshoz igazolása utánl elég nehéz napok várnak a Soldier Fielden a szeles városban. :)

arapum: A Vilma dolog teljesen mindegy, jól hangzott, de Jonathan Vilmánál még én is alkalmasabb vagyok 3-4 ILB-nek. :D :D :D
2008. 03. 18. 15:30
temp
gsn: ha lennél szíves akkor felrakni a 40 yard dash, Bench press, Vertical jump, Broad jump, 3 cone drill adataidat, valamint egy video sem ártana a positional drilljeidről. utána tudnám megállapítani, hogy Vilma vagy Te kellesz e inkább :P
2008. 03. 18. 15:38
Proxi
Én támogatom az ötletet! gsn for ILB! :)
2008. 03. 18. 15:46
Proxi
Én gsn-nel értek egyet! Ha Troy-t hívná másik csapat is és így is a Jets-et választaná akkor joggal lehetnénk rá mérgesek. De ő csak játszani akar és mivel nincs más ajánlat így ide megy. (bár, hogy őszinte legyek kizárt dolognak tartom, hogy megélje a szeptembert a Jets-nél)
2008. 03. 18. 15:47
gsn: én szurkoló vagyok és nem játékos, akkor én dönthetek érzelmi alapon?! :P
Egyébként meg nem hiszem h ők egy gépek lennének, csak a játék és a pénz számítana. Szeretném hinni h ők is emberek, érzésekkel. Brady-re is sokáig azt mondták h Iceman, érzések nélküli gép, aztán lassan kiderült h ő is csak ember és ez tette igazán szimpatikussá számomra.

Nem szeretem ha kettős mércét alkalmazol. Ha a Jets tehetett kikötést ellenünk (nekik is tudniuk kellett h nem alkalmas Vilma 3-4 ILB-nek), akkor én, mint szurkoló hadd döntsek már érzelmi alapon... de sztem ezt itt most hagyjuk, majd négyszemközt folytatjuk! :D
2008. 03. 18. 16:18
ati
hi all!
Mivel nagyon-nagyon régen nem tudtam sajnos benézni nem igazán vagyok képben hogy miminden történt a csapattal a szsezon vége után!!::(:(
Valaki összetudná nekem foglalni nagyvonalakban ????
Elöre is köszi!!!
2008. 03. 18. 16:22
Matt21
viito ezeket lefordítanád mi mit takar? 40 yard dash, Bench press, Vertical jump, Broad jump, 3 cone drill! Ezek a fő drillek?
2008. 03. 18. 16:27
Matt21: Ezért kell nfl.hut olvasni. :P
http://www.nfl.hu/modules.php?name=Archive&a_op=show_it&a_id=695&s_or_a=s

ati: alul megnyomod a főoldalon hatszor a korábbi cikkek gombot, minden oldalon 10 cikk van, az összesen 60, elolvasod a címeket, az írásokat nem is muszáj, és máris képben vagy.
2008. 03. 18. 16:38
Matt21
Köszi gsn de én hűséges vagyok a pats.hu-hoz! :D
2008. 03. 18. 16:52
:D Én csak segíteni akartam a cikkel. :P :P :P
Nem mondtam, hogy ne olvass Pats.hut, meg hát amúgy is partneroldalak. :D Én mindkét helyen szerkesztő vagyok, viito meg nfl.hun moderátor. :)
2008. 03. 18. 16:58
Matt21
Tudom tudom csak hülyéskedek! :D Köszi a linket már olvasom is, meg amúgy is szoktam néha az nfl.hu-t is olvasni! :)
2008. 03. 18. 17:30
temp
könyörgöm GSN legalább azt áruld el, hogy hány láb magas vagy, és hány font súlyú ;)
2008. 03. 18. 17:34
temp
Matt: egyébként

40 yard dash - 40 yardos sprint
Bench press - Fekve nyomás 225 fonttal
Vertical jump - felfelé ugrás
Broad jump - távolra ugrás
3 cone drill - ez egy ilyen futkosós játék, ami elsősorban a fordulékonyságot, és a sprintet teszteli.
2008. 03. 18. 17:46
viito: Titoktartási szerződés köt a pontos számokkal kapcsolatban... :P Így csak ennyit mondhatok: ideális safety méret, kis rádolgozással LB méret, gyilkos ösztön és kemény ütközések várhatóak tőlem minden mennyiségben. :P :D
2008. 03. 18. 18:15
TÖRÖLT
HY!Most lehet megköveztek de én semmilyen fantáziát nem láttam abban hogy Troy Brown itt volt nálunk.Egy normális megmozdulást nem láttam tőle.Elnézést kérek azoktol akiket esetleg megbántott ez a kirohanásom,DE EZ A SAJÁT VÉLEMÉNYEM.
2008. 03. 18. 18:19
temp
gsn: ez tökéletes! én inkább CB alkat vagyok, és szerintem jelenleg backup FS-ből és CB-ből is hiány van a csapatnál, szóval esetleg felajálnhatnánk szolgálatainkat. Én megígérem, hogy nem fogok nyafizni vagy holdoutolni, ha egész évben csak rookie minimumot kapok, és csak a pálya széléről nézhetem a mérkőzéseket :D
2008. 03. 18. 18:22
temp
De Martino: Troy már nem túl fiatal. A legjobb évein messze túlvan. Ennek ellenére, ha hinni lehet a pletykáknak, akkor az öltözőben az egyik legfontosabb ember volt, mert hallgattak rá a fiatalabbak, volt szava, és tekintélye, és ilyen szempontból nagyon sok mindenben segítette az edzői stáb munkáját is. Ezért várta sok ember, hogy bár nyugdíjba megy, de marad a csapat körül valamilyen pozicióban.

Az is igaz, hogy nem az elmúlt 2 év alapján kell megbecsülni az ő pályafutásának eredményességét, de elég, ha annyit mondok, hogy Brady egyik kedvenc célpontja volt hosszú éveken át, akihez bármikor nyúlhatott, ha éppen kifogyott a tudomány. Mamár lehet, hogy nincs szüksége ilyen partnerre, mert egy Caldwell-Gaffney WR párossal is AFC döntőbe tudott jutni, de Tom is volt fiatal és tapasztalatlan játékos ;)
2008. 03. 18. 18:30
TÖRÖLT
Nekem nem tartozott a kedvenceim közé az biztos!!Épp nézem a statisztikai lapját(hát nem valami fényes)IGAZ vannak nála is szerencsétlenebbek!Bár ha azt mondjátok hogy nem az ereményei számitanak akkor mik???Ő volt a pszihológus?:-)
2008. 03. 18. 18:36
Boston
Gratulálok gsn és viito az új posztotokhoz :) Én Neal helyére pályázhatnék maximum...
Troy Brown számomra egy idol. Akár itt játszik, akár máshol.
Seau is hasonló cipőben járt amikor BB hívta. Ha nála elfogadjuk a profi szemléletet, akkor fogadjuk el a mi fiunknál is...
Viszont Manginit és módszereit ki nem állhatom, mondhatnánk úúútálom. És ez az én szememben nem fricskázás, hanem mocsokság.
Szokás szerint magánvélemény...
2008. 03. 18. 18:37
temp
De Martino: Troynak nagyon jó kis eredményei is volak, mikor fiatal volt, de 36 évesen azért már nem lehet tőle maradandót várni...
2008. 03. 18. 18:38
temp
Boston: szerintem annyira senki nem hatódna meg, ha Troy elmenne a liga 99%-ához. Inkább ez a Jets dolog tett be a szurkolóknak, ez azért Seau esetében nem igazán volt meg.
2008. 03. 18. 18:41
TÖRÖLT
Nah jo lehet hogy sérült volt!egy szezonja van amire azt mondanám hogy jo!!!EGY!!
2008. 03. 18. 18:45
Nora
De Martino: Nem csak azok az emberek számítanak akik a pályán teljesítenek nagyot.. aki a háttérben összerázza a csapatatot az rengeteget tesz érte, és nagyon sok ilyen ember van aki nélkül nehezebb kijönni az öltözőből. Pl ott volt 2004-ben az az Backup irányító( szégyellem de nem jut eszembe a neve, kérlek viito segíts ki) aki leutánozta Peyton Manning mozdulatait és irányító módszereit, és nem véletlen ő kapta a meccs labdát, pedig egy másodpercig nem lépett pályára a meccsen, ( a meccset elmékezetes módon megnyertük... és baromi sokat köszönhettünk egy fickónak akinaek a statisztikái lehet nem maradandók meg mérvadók de nagyon kellett a győzelemhez- na meg BB, hogy ezt a feladatot kitatlálta neki)
2008. 03. 18. 18:46
mstrgz
nem csak az 1493 yardos 98 elkapásos 23 TD-s szezon a jó ;)
2008. 03. 18. 18:46
De Martino: Az amerikai fociban a játékosok teljesítményét nemcsak a statisztikákban mérik. Nem mindenki sztár. Vannak olyan szürke eminenciások, akik nélkül nem csapat a csapat, akikre a legfontosabb pillanatokban van szükség, akik mindig ott vannak, ha baj van, és mindig azt hozzák, amit elvársz tőlük. Akikre mindig lehet számítani. Nem sztárok, nem csillognak, nem állnak a média figyelmének középpontjában... De minden hozzáértő tudja róluk, hogy kik, és mit jelentenek annak a csapatnak, amelyben játszanak. Ilyen játékos Troy Brown is.
2008. 03. 18. 18:47
mstrgz
Nora: Damon Huard tán :P :)
2008. 03. 18. 18:50
TÖRÖLT
Akkor most kiváncsi leszek majd a mostani szezonunkra ha elment tőlünk a csapatpszihiáter és csapategységkarbantartó!!!:-)
2008. 03. 18. 18:53
Nora
Marci_11: Kösz :)
2008. 03. 18. 18:54
mstrgz
2008. 03. 18. 18:56
TÖRÖLT
Ebben igazad van Faulk-ot nem is birtam az elején de amikor láttam amikor ugye séröltek voltak a futóink megkedveltem a játékát!!A pun return-ával nem vitatkozom az tényleg szép eredmény!!Az!!!De szerintem nem fog innen hiányozni Brown!
2008. 03. 18. 18:57
temp
GSN-nel tökéletesen egyetértek.

A Patriotsot klasszikusan ezeknek a szürke eminenciások csapatának tartják. A legtöbbször elmondható, hogy nálunk nem igazán vannak olyan sztárok, akik emblematikusak a saját posztjukon (gondoljatok csak Champre, Urlacherre, LT-re, Polamaulu-ra, Gatesre, és a többi olyan igazi hatalmas sztárra, aki mindekinek eszébe jut, ha az adott poszton a többi embert valakihez mérni kell).

Ennek ellenére, GSN és Nora is jól mondja szerintem, hogy vannak olyan emberek, akik nem csinálnak 20 szerelést egy meccsen, akik nem kapnak el 4TD-t, nem futnak 200 yardot, mégis a gépezetben nagyon fontos fogaskerekek. Nálunk például Faulk az egyik leginkább szembetűnő példa erre az egészre. Aki sportolt valaha, azt tudja, hogy csak feltétlen a sztárjátékos nyeri meg a meccset, még akkor is, ha ő kapja a reflektor fényt érte.
2008. 03. 18. 19:00
Szerintem elég egyértelmű Mangini miért akarja Brown-t: TB nagyon jól ismeri BB playbook-át és maga a Patriots játékszerkezetét. Ha náluk "dolgozna" akkor ez a fontos információcsomag Mangini kezébe kerülhet. Ezért kell neki...
2008. 03. 18. 19:01
temp
azt egyébként senki nem mondta, hogy Troy hiányozni fog a pályáról. Már tavaly is csak a múltjára való tekintettel kapott helyet a csapatban. Mint már többször írtuk 36!!!! éves, a legtöbb porfi sportban ez már matuzsálemi kornak számít.
2008. 03. 18. 19:02
temp
Tanko_Sz: Mangini edző volt BB mellett, maga is ismerte a playbookot alaposan, lehet, hogy még jobban is, mint Troy. Ettől nem kell annyira félni, a csapatok bőven változtatnak annyit a repertoáron, hogy jövőre már ne okozzon gondot. Ez szerintem inkább a közvetlenül a szezon elején elküldött játékosoknál veszélyes, de azthiszem ott is többet ér 1-1 videó a korábbi meccsekről, mint amit egy játékos képes mondani.
2008. 03. 18. 19:07
TÖRÖLT
Akkor ezt is megbeszéltük igaz viito:-)
2008. 03. 18. 19:08
Boston: végre vki megérti h miről karattyolok itt tegnap este óta. Nem az a bajom h máshova megy, hiszen BB-ék mondták neki h nincs rá szükség, hanem az h pont a Jets-hez! Az h tavaly is volt, akkor még nem volt a cameragate, ennyire nem volt kihegyezve az ellentét...
2008. 03. 18. 19:26
TÖRÖLT
Egy összegzés jol jönne.Tudjátok!Ki hová ment ki jött vagy még korai mi?
2008. 03. 18. 19:30
2008. 03. 18. 19:34
TÖRÖLT
valami ilyesmire gondoltam:Köszönöm.gsn
2008. 03. 18. 19:46
Boston
Igen Danna, de gsn-nek abban teljesen van igaza, hogy Te, Ő, én megtehetjük, hogy érzelmi alapon állunk más csapatokhoz, edzőkhöz, egy igazi profi viszont nem.
Hangsúlyozom és gyűlölöm a Mangini féle Jets-et, a módszereivel és a szemléletével együtt... De ha azt mondjuk, hogy undorító volt a Vilma tréd kapcsán a kikötésük, akkor ne várjunk el ilyen magatartást TB-től...
Ráadáusul nincs rálátásunk arra, hogy kapott-e és ha igen akkor milyen ajánlatot a vezetőségtől. 1ébként pedig megy Clevelandbe és Detroitba is, szal bárhova ahova meghívják.
Szerintem pedig Seau példája nem rossz példa. Ő Miamiból vonult gyakorlatilag vissza, bár tudom hogy a Chargers volt az ő hazája igazán. De akkor is...
2008. 03. 18. 19:51
TÖRÖLT
Ehhez mit szoltok hogy a Green Bay nem igazolt senkit ez se semmi dolog!!!!!!!!!!
2008. 03. 18. 19:55
temp
De Martino: jó nekik, nincs igazi needjük.
2008. 03. 18. 19:59
Az elmúlt két évben, mióta Mike McCarthy a főedző, egyetlen játékost igazoltak free agency keretében (természetesen a keretfeltöltésre használt majd csapat közelébe nem került játékosokon kívül), Frank Walkert, aki idén távozott is Baltimoreba. Ezen kívül Ryan Grantet tradelték a Giantstől. McCarthy a drafttal építünk csapatot dolog híve, és nagyon igaza van, ahelyett, hogy millió dollárokat vágna hozzá "sztárokhoz" a fiatalokra helyezi a hangsúlyt.
2008. 03. 18. 20:04
TÖRÖLT
Tudom nincs karácsony vagy hanuka.De kérnék még valamit!!Azt hol tudom megnézni mennyi a fizetési sapka a csapatoknál?
2008. 03. 18. 20:11
Boston: tudom én... csak vhogy akkoris rossz érzést vált ki belőlem. Remélem a Clevelandbe, vagy a Lionshoz szerződik akkor. Tiszta szívből drukkolnék neki, komolyan! De még ha a Bills-hez, vagy a Miami-hoz menne, akkoris... Nem az a baj h megy, hanem h ne a Jets-hez. Ennyi. :)
2008. 03. 18. 20:14
Boston
Én is remélem :) Sőt azt is, hogy egyszer még visszatér a franchise-hoz valamilyen formában, mert hihetetlen szemléletű és mentalitású játékos volt. Tudjátok ki emlékeztet rá leginkább a mostaniak közül? Jabar Gaffney...
2008. 03. 18. 21:46
temp
Gaffney inkább a pályán hasonló egy kicsit. Csendben van, teszi a dolgát, de szerintem más mentalitás. Ő nagyon tudatosan építkezik, vagy építik. Nem extra fiatal, de folyamatosan benne van a lehetőség. Szerintem Berriannál sokkal jobb pick lehetett idén.
2008. 03. 18. 22:25
Mr nemo
Nem tartozik szorosan ide, de egynek elmegy...

http://www.youtube.com/user/bodagabi
2008. 03. 19. 01:07
Soldados
Danna: engedj meg nekem egy személyes véleményt. A spygate semmit nem változtatott a Jets és a Pats viszonyán, ugyanis ez a viszony azóta pattanásig feszült, mióta a Pats elvitte BB-t - megítélésem szerint - nem a legkorrektebb módon. Ugye már tulképpen ki volt nevezve BB a Jets HC-jának... Azóta van ez a szembenállás, ami persze hol kissé erősebb hol gyengébb, de azóta megvan. A tavalyiTroy látogatáshoz képest semmi sem változott a két klub között, ugyanolyan elmérgesedett a viszony. Ezen nem változtatott a spygate, nem ezért hívja Mangini Troyt. Abban pedig maximálisan egyetértek gsn-nel, ha Troy még játszani akar, akkor oda megy ahova hívják. Márpedig épp azért hívják a Jetshez, mert Mangini nyilván jóban van Troy-jal, hisz éveket dolgoztak együtt.

Ez az én véleményem az egész sztoriról és ami mögötte van. Persze megértem, hogy fáj, ha épp a Jetsbe megy, de ha máshova nem hívják, akkor oda fog menni és ezért nem leht haragudni rá. Ha lenne vlasztási lehetősége az má talán más lenne, de 36 évesen valszeg nem lesz más lehetősége, mint a Jetsé.
2008. 03. 19. 01:30
Soldados: A Jets-Pats viszály kiindulópontjában tévedsz. Az első lépcső az volt, amikor Bill Parcells a Patstől a Jetshez került az 1996-os SB szezon után. Krafttal való összeveszése után csapott le rá a Jets. A Patset SB-be vezető Parcells draftpickekért a Jets főedzője lett. Innentől dúl a háború igazán. A második lépcső az volt, amikor a Jets megszerezte a Patstől az RFA Curtis Martint (potenciális Hall of Famer, franchise RB ugye) a következő évben egy akkor embertelennek tűnő szerződéstervezettel, amit akkor kevés csapat tudott volna matchelni. Természetesen a Pats nem tudta... A BB-ügy csak ezután következett... ;)
2008. 03. 19. 10:16
Soldados
Megmondom őszintén, hogy a Parcells csapatváltásának hátteréről nem sokat tudok. Ezt leírhatnád részletesebben nekem, ha van rá időd. Fenntartás nélkül elfogadom, hogy a viszály akkor kezdődhetett, de amennyiben nem szolgálsz "olyan" részletekkel Parcells ügyében, akkor azért úgy vélem, hogy a totális elmérgesedés a BB-ügyhöz köthető. Itt elsősorban arra gondolok, hogy pl a Jetsre azért nem lehet haragudni, mert egy "embertelen" szerződéssel megszerzett egy RFA-játékost. Ezért lennék kíváncsi a Parcells-ügy részleteire, hogy abban volt-e piszkosság. Mert én azért említettem a BB-ügyet, mint kulcsmomentum, mert akkor BB kinevezésének bejelentése volt bevezetve, amiből gyors "lemondás" lett és nagy riválishoz szerződés, ami azért nem a legszokványosabb mód, hogy finom legyek. :) Szóval várom a részleteket Parcells-ügyben. ;)
2008. 03. 19. 11:25
A Parcells to Jets igaz története (1997)

Bill Parcells összeveszett Krafttal, mert nem adott neki elég "mozgásteret". Parcells szerződésben állt a Pats-szel. Lemondott, de a Pats nem fogadta el a lemondását mivel élő szerződése volt, és meg akarták tartani a viták ellenére. Parcellst eközben megkereste a Jets. Elkezdtek tárgyalni. Élő szerződése volt, ennek ellenére kicsikarták az aláírását, úgy, hogy tudták, a Pats akarja vissza Parcellst. Közben a viták tovább folytak, Tagliabue elé került az ügy, de a Jetsnek lépnie kellett. Kinevezték Bill Belichicket főedzőnek. Aztán, Parcells lett mégis a HC, és BB-t "visszabutították" segítőnek. Ez azután történt, hogy Tagliabue fellépett döntőbírónak. Mivel Parcells elzárkózott, a Pats meg akarta tartani, így patthelyzet volt. Tagliabue kitalálta, hogy legyen draftpick kompenzáció, lett... A Jets elvitte Parcellst (a Pats megsemmisítette a szerződését), a Pats meg szerződtette Pete Carrollt.

A Belichick to Pats igaz története (2000)

Parcells lemondott a szezon végén, Belichick sima utódnak tűnt, és ki is akarták nevezni. Idény közben érdeklődött iránta a Pats, akkor még nem tudták, mire készül Parcells. Belichick sajtótájékoztatója, amin HC-nek választották volna, lemondássá vált... Belichick fél órán keresztül magyarázta, miért is távozik, mielőtt hivatalosan is HC lenne. 24 nap múlva elfogadta a Patriots ajánlatát, és a csapat HC-ja lett. A Jets azt mondta, hogy BB még szerződésben állt a Jets-szel, mert ők nem fogadták el a lemondását, meg amúgy is ő az assistant HC, és def. coord. Megint összeültek, és a Pats draftpick kompenzációért elvitte Belichicket.

Ahogy az ESPN-en szólt egy cikk, ez az AFC East és azon belül a Pats-Jets viszály jobb, mint a Desperate Housewives. :D :D :D
2008. 03. 19. 11:37
Soldados
LOL! Ezt a Parcells-sagát eddig nem is olvastam. Zseniális ahogy ez a két franchise akkor basztatja egymást. :) Kifejezetten szórakoztató saga így semleges szemmel. Ebből azt szűrtem le, hogy a két sztori szinte ugyanaz. Természetesen így egész más megvilágításba helyezte a sztorit ez a Parcells-es dolog, és így egyértelműen ez a kirobbantója a viszálynak.
2008. 03. 19. 15:26
Matt21
Mr nemo jó kis videó! :D Csapattársamék csinálták, ő az a kék pulcsis szép nagydarab ember! :D
Hozzászólás a(z) Troy a Jetsnél vizitel bejegyzéshez