Menetrend
Szavazás

Újabb hátvéd írt alá

2008. 03. 06. 23:28
Szerző: temp
Kategória: Hírek
A Patriots bejelentette, hogy Lewis Sanders (CB) aláírt ma. A 29 éves veterán 8 NFL szezonon van túl a Cleveland Browns (2000-2004), Huston Texans (2005-2006) és Atlanta Falcons (2007) színeiben.
A 185 centi magas és 91 kilós játékos 87 meccsen játszott, 25 alkalommal volt kezdő, és 172 szerelést (137 egyéni) szerzett, egy sack, egy 90 yardos interception, 31 pass védekezés, és egy kierőszakolt fumble mellett, miköben a speciális csapatrészekben is 51 szerelést mutatott be. Az utolsó évben a 2000-es draft 4. körében válaszott játékos 14 meccset játszott az Atlantában, hat alkalommal volt kezdő, és 32 szerelést (28 egyéni) szerzett két pass védekezés mellett, majd IR került egy mellkas sérülés miatt december 17.-én. A Falcons 2008 február 15.-én bontotta fel a szerződését. Forrás: Mike Reiss

Hozzászólások

2008. 03. 06. 23:29
temp
úgy látom 2 éve a TE, tavaly a WR, idén a CB BB mester mániája :)
2008. 03. 07. 00:12
arapum
Muszáj feltölteni velük a keretet, ha 2 itt marad belőlük, az már jó.
2008. 03. 07. 04:56
pittaba
Mint az ételrecept! Végy egy jó védelmet...
2008. 03. 07. 06:40
bradyfan
Örülök ezeknek a hátvéd igazolásoknak mert ezzel megerősődik a secondarynk és ez talán előrevetiti azt hogy BB mester LB-t fog huzni a drafton.
2008. 03. 07. 07:37
Pedig én úgy örülnék Cromartie nak :(
2008. 03. 07. 08:44
temp
Arapummal értek egyet. Jól feltöltjük a keretet CB-vel, vért fognak izzadni, hogy ki lesz az a 4-5 játékos, aki ittmarad. Jelenleg úgy látom, hogy igazából még Hobbsnak sincs garantáltan bérelt helye, és ez nagyon jó. Nagy pozició harc lesz a két kezdő, az első számú csere posztért, és egyáltalán a csapatba kerülésért.

Tanko_Sz: ettől még jöhet CB a draftról is simán, én még mindig nem látom azokat az embereket, akikre azt lehetne mondani, hogy megoldottuk a CB kérdést, hátra lehet dőlni. Perse, ha jönne egy igazi ász, pl Lito, akkor neki nem kellene vért izzadni egy kezdő pozicióért, de a jelenlegi gárdából nincs igazán kiemelkedő, egyértelmű ember.

Főleg, ha megnézitek, akkor több valamilyen szinten kockázatos játékos is van a most igazolt védők között, akik sérülésből tértek pl vissza. Ők kapnak egy preseasont a bizonyításra, de nem lesz nagy veszteség egyik elküldése sem.
2008. 03. 07. 09:00
arapum
Ezek az igazolások mind sérülés miatti kihagyásból jönnek. Kockázatos dolog, gondolom BB úgy gondolkodik, ha beválik jó, ha nem nem.
2008. 03. 07. 09:47
Tibery
viito: Egyetértek. Szerintem is ezek a viszonylag olcsó igazolások azért vannak, hogy a preseasonra keretet töltsünk, és ha valaki bejön, az plussz nyereség. Azért is igazolunk sérülésből mert talán így a visszatérők meg akarják mutatni, hogy megütik még az NFL szintjét, viszont nem magas a fizu, és nem érzékeny veszteségek...
Én Hobbs helyét biztosabbnak érzem, nem azt mondom, hogy első számú CB lesz, de kezdő igen szerintem.
Cromartie ettől függetlenül jönni fog. Én kevés esélyt látok egy LB húzásra, pont azért mert BB ezen a poszton a valamivel tapasztaltabb játékosokat favorizálja, viszont a CB-knél szeret fiatalokat bedobni a mélyvízbe. (pl.: Hobbs, Asante)
Ja és amit akartam kérdezni: Ha a preseason során valakit kirakunk a csapatból, annak a fizuja benne marad a 2008-as capben, vagy levonófik? (Előre is kössz a választ.)
2008. 03. 07. 09:50
zozo692
Sziasztok!

Tegnap néztem Vic Carucci mock draftját, ahol Quentin Groves (OLB) volt nálunk 1/7-en. Én nem tudok róla sokat, az Auburn-ön játszott 3-4 rendszerben. Ti tudtok valamit róla? Érdekes módon Cromartie-nál előrébb sorolták Aqib Talibot.
(ami keveset tudok az NCAA játékosairól, nekem OLB-n Keith Rivers volt az ász, de lehet a védelmi rendszerbe nem passzol...)
Csak azért írtam, mert mindig az a kérdés merül fel: OLB vagy CB legyen a drafton.
2008. 03. 07. 10:08
Tibery
Hello zozo!
Erről egyszer már voltak vélemények, itt találhatod őket: http://pats.hu/gaffney-is-visszater/#comments a 48-as hozzászólástól lefelé.
2008. 03. 07. 10:14
zsesszi
valamiért én még mindig úgy érzem CB jön a drafton.
2008. 03. 07. 10:18
Matt21
Én Deangelo Hall-nak jobban örültem volna! :D
2008. 03. 07. 11:11
zozo692
Tibery: kösz azt én is olvastam de nem tudok semmit magáról a játékosról (próbáltam valamit a jútubon, de csak azt tudtam meg hogy tud szurkolótábort vezényelni...:-). Azt hittem (sőt biztos vagyok benne) hogy valaki rögtön felsorolja anyja neve/testvérei száma/hány tárgyból bukott középiskolában/bicepsz mérete adatsort (mert itt mindent megtudunk pillanat alatt). És ezzel csak azt akarom kifejezni, hogy tényleg csodálom a football (nem soccer...) magyarországi híveit a felkészültségük miatt, ez valami nagyszerű (ha belegondolok, hogy a soccer magyar szakértőinek a "mélységben tolódás" gyakori emlegetésével kimerül a szakkommentár készlet...)
2008. 03. 07. 11:19
arapum
zozo: Írd be a keresőbe a nevét. :)
http://auburntigers.cstv.com/sports/m-footbl/mtt/groves_quentin00.html
"Twenty-three sacks is good for second in AU history ... "
2008. 03. 07. 11:21
Tibery
Aha zozo értem, akkor boccs. :)
2008. 03. 07. 13:20
Boston
Való igaz, hogy BB bátrabban nyúl a fiatal cornerekhez, mint a linebackerekhez, de ugyanakkor még soha nem húzott 3. körnél korábban CB-t, hacsak Meriweathert nem számíjuk annak. Persze ez elég sok posztunkra igaz. Azt gondolom idén vagy LB vagy CB fronton de megtörik a hagyomány...
Nekem az a meglátásom, hogy Hobbs helyét SAJNOS nem veszélyezteti egyik veterán sem. Bár Mike Richardsonban nagyon bízok, hogy domborít valami hatalmasat...
2008. 03. 07. 14:26
TÖRÖLT
Hy!viito,boston megvagytok elégedve az átigazolási munkával?Mondjuk én azon a véleményen vagyok hogy a csapat magja egyben maradt és ez a legfontosabb szerintem.SZERINTEM...
2008. 03. 07. 14:32
cset
ígí össz vissz hány cb-nk van.igaza van viitonak,ha küzdenek a csapatba kerülésért,jobban teljesíthetnek.
2008. 03. 07. 14:42
a5
tényleg meglepő lenne (még ha tudjuk is hogy BB-ről van szó) ha nem CB vagy LB jönne. kivétel az lehet ha elcseréljük a 7es picket két későbbire...

egyébként aki benne van ebben a draftos témában, (Carucciról már volt szó) az Mike Mayock listáját mennyire tartja pontosnak? most néztem hogy nála Cromartie csak negyedik a CB-k között, és McFadden is csak második az RBknél.
2008. 03. 07. 15:40
fega
Ahol McFadden második tud lenni ott valami komoly gond lehet szerintem.
2008. 03. 07. 16:00
Boston
Mike MAyock egy érdekes fickó. Többen nagyon szeretjük az elemzéseit, bár neki is vannak hóbortjai, de nagyon sok érdekes szakmai meglátása volt. Az egyértelmű, hogy ért hozzá, ráadásul Ő egész évben nyomon követi a college football történéseit, szal ha valaki hát Ő elég jól ismeri a prospecteket. Ez a rangsor rengeteget változott az elmúlt hetekben hiszen lezajlott a Senior Bowl, a Combine és még most is javában zajlanak a különböző egyetemek/főiskolák work out felmérői, ahol tovább lehet javítani, vagy rontani...
A kis Cromartie szvsz egyetlen dolog miatt szorult a negyedik helyre. De erről már beszéltünk. Azért, mert kis iskolából jön ráadásul a második vonalból, ami mindig elijeszti kicsit a csapatokat.
Mike Jenkins és Leodis McKelvin simán top3 prospect, Talibot szerintem viszont simán túlértékelik, nálam ő nem lenne az első ötben. Jordy Nelson például hihetetlen szinten hülyét csinált belőle...
2008. 03. 07. 16:10
mstrgz
attól még remélem DRC-t behúzzuk. Jerry Rice, és Moss is, ha jól tudom még London Fletcher is alsóbb vonalból jött ( meg van még jó pár sztár), Rice pl 3ból. És nézzétek meg kik lettek belőlük :P
2008. 03. 07. 16:10
a5
Boston:
én ugyan csak idén olvasgattam tőle, meg néztem az elemzéseit, és tényleg látszik hogy ő a college-ra specializálódik, ellentétben mondjuk Caruccival. főleg az tetszett amikor a combine után biztatta a srácokat hogy akiknek gyengén ment se csüggedjenek, majd legközelebb kijön a lépés. :)
tudom hogy hétről hétre változnak ezek a listák, nekem ez a kettő volt a mostanin furcsa, ezért kérdeztem rá.
2008. 03. 07. 16:12
a5
Marci, Cromartie szerintem nem lesz 7. pick, ahhoz szerintem nagy kockázat. ha tudunk jól lejebb tradelni akkor talán.
2008. 03. 07. 16:15
mstrgz
LB-k se érnek idén 1/7-et, bár az igaz, hogy CB-t lehet késöbb is jót találni, mert jó LB csak abból válik aki nagyon jó atléta és azt kiszűrik és lecsapnak rá. De én akkor is bízom abba, hogy DRC jön :D
2008. 03. 07. 16:23
a5
maradjon meg a második körre és akkor jöhet! :)
2008. 03. 07. 16:41
Boston
Az nfl.com oldalon megtaláljátok a korábbi draftokat teljes részletességgel. Ajánlom mindenkinek a figyelmébe, hogy kiket húztak be az évek során az első 10-ben.
Moss, Rice Fletcher vagy éppen Aeneas Williams, nyílván sorolhatnánk még akikből nagy playa lett. Na de melyiküket húzták be az első 10-ben?
Én örülnék Cromartienak is, de akkor trédeljünk le érte...
2008. 03. 07. 16:52
a5
Boston, én is azt gondolom hogy cserélni kéne. melyik csapatokkal tudunk esetleg tradelni, hogy nekünk is, nekik is megérje?
2008. 03. 07. 16:57
patsfan
Megnéztem a draftokat és szerintem is jobb lenne tradelni az 1/7-et.Anno Lito(1/26) és Asomugha(1/31) is csak késöbb ment ki mint várták és akár a 4. körben is lehet nagyot húzni ott van pl:Samuel és Vasher akik mára az NFL legjobb Cb-jei közé tartoznak.
Kösz az infot Boston.
2008. 03. 07. 17:10
Boston
Nincs mit. Asomugha tök jó példa. Ma már bárki behúzna 1/7-tel mert a liga legjobb shut down CB-je, megkockáztatom akkora karrier előtt áll mint Champ Bailey.
A kis Cromartie lazán léphet ugyanerre az útra és akkor majd dörgölheti viito az orrom alá, hogy bezzeg ha behúztuk volna 1/7-tel, ami egyébként még akár meg is történhet...
Szerintem 1/10-ig olyan playákat szoktak behúzni, akik college szinten is a legjobbak között bizonyítottak. Mondhatnánk a legjobbak között is a legjobbak. Persze a poszt is sokat számít, egy franchise RB, vagy QB, esetleg egy elit OT, vagy DT... Hogy aztán üssék a fejüket a falba, amikor kiderül hogy mellényúltak :P
A draft zömében kiszámíthatatlan. Épp úgy lehet igazam is, mint ahogy tévedek. Látod gsn simán behúzná 1/7-tel, pedig ő sokkal jobban ért ezekhez a dolgokhoz :)
2008. 03. 07. 17:12
temp
Egy gondolat arról, hogy a legjobbak között miért van az, hogy az egyik szakértő az egyik játékost teszi az első helyre, a másik a másikat, azon kívül, hogy persze mindenki másként ítéli meg eleve a tehetségüket.
Attól is sok függ, hogy 1-1 játékrendszerhez mennyire illeszkedik egy játékos. Márpedig a mockot készítő lehet, hogy úgy ítéli meg, hogy bár DRC jobb játékos, mint Jenkins, mégis mondjuk ez utóbbi jobban illik BB schemájához, akkor bizony szerinte inkább őt fogjuk húzni.

A draft mindig nagy sakkjátszma.
Ki a legjobb elérhető játékos?
Ki a legjobb elérhető számunkra?
Kire van szükség?
Van e bent olyan játékos, akit nem szabad kihagyni, bár lenne fontosabb poszt is?
Ki az, aki gyorsabban megtanulná/jobban illene a rendszerünkbe?

Rengeteg ilyen kérdés merül fel, és ezekre nem lehet egyértelmű választ adni, így aztán a mockok is inkább csak gondolatébresztők, lehet, hogy a GM-ek minden előzetes számítást keresztülhúznak.
2008. 03. 07. 17:19
temp
Boston: én sem vagyok nagy NCAA guru. Én minden esetre CB-et húznék BB helyében, és DRC valóban egyre impozánsabb picknek tűnik azok alapján az elemzések alapján, amit róla olvasok.
Egyébként sok jó CB van idén, könnyen lehet, hogy a 2. körben is találunk még nagyon jó picket, ez egy kicsit ellene szólhat a CB draftnak.
2008. 03. 07. 17:20
mstrgz
"Kire van szükség?" na ez itt a lényeg kérem! Mert idén akikre szükségünk lehet szerintem azok közül senki se érné meg igazán az 1/7-et. ezért kéne letradelni akkor már. de én akkor is ragaszkodok kicsi Cromartie-hoz :)
2008. 03. 07. 17:34
a5
a CBkről idén azt lehet olvasni hogy van jópár tehetséges srác, ezért is ilyen vegyes az hgoy ki hova teszi őket. nincs olyan kiemelkedő játékos a poszton mint mondjuk a két Long a sajátján. én mondjuk ezért is gondolom azt hogy nem fogunk CB-t húzni az első körben, de később viszont tuti.
2008. 03. 07. 18:38
temp
a5: ez egy érdekes kérdés szerintem is. Az, hogy valaki kiemelkedik a saját osztályából még nem jelent alapjában véve semmit. Lehetsz azért kiemelkedő, mert a többiek nagyon bénák hozzád képest, és lehetsz azért kiemelkedő, mert tényleg korszakos tehetség vagy.

Szerintem az idei CB class minden szempontból nagyon erős. Legalább 4-5 olyan játékos van, akiről simán elképzelhető, hogy az NFL-ben is maradandót alkotnak, sőt az sem lenne nagy meglepetés, ha akár mindegyikük sokra vinné. Mellettük meg több olyan ember, akinél ez kevésbé borítékolható, de ettől még nem tehetségtelenek.
2008. 03. 07. 18:57
a5
viito, igen, én is úgy értettem hogy a CB felhozatal idén elég jó, hétről hétre változik hogy ki melyik játékost tartja jobbnak. lehet hogy rosszul látom, de BBnél nagyobb prioritása van a Defensive line-nak és a linebackereknek a secondaryvel szemben. ahogy Ty Lawhoz meg Samuelhez se ragaszkodtunk, úgy szerintem nem fogunk egy 1per7es CB-hez sem... belőlük Belichicknél úgyse lesz sose franchise player.
2008. 03. 07. 19:01
temp
ebben egyetértünk. Valószínűleg nálunk nem lesznek sztár DB-k, inkább a front7-re helyezzük a hangsúlyt. Bár Rodney nem kevés pénzt keres, ha ő visszavonul, akkor fel fog szabadulni a hely egy igazán komoly játékosnak is a hátsó alakzatokban.
2008. 03. 07. 20:09
cset
tényleg Rodney!róla semmi hír?
2008. 03. 07. 20:13
temp
kitölti a szerződését.
2008. 03. 07. 20:24
Rodney-ról én vmi olyasmit olvastam, h szeretné kitölteni a szerződését (ahogy viito is írta), de azt azért hozzátette, h elkezdi márciusban az edzéseket és meglátja, hogy a teste mennyire bírja a terhelést. De szeretne még játszani.
2008. 03. 07. 21:55
Tibery
viito: Egy kérdést, te biztos tudod a választ. :) Ha a preseason végén kivágunk valakit a keretből, akkor az ő 2008-ra tervezett fizuja beleszámít a 2008-as capbe, vagy kivonódik miután távozott?
2008. 03. 07. 21:59
Boston
Hát igen, csak amíg egy ILB-nél (Bruschi) a sebesség nem létkérdés, addig egy safetynél az... Ugyanez igaz egy cornerre is én ezért nem vágyom annyira vissza Ty Lawt, zóna def ide vagy oda...
2008. 03. 07. 22:01
Tibery
Boston: Teljesen igazad van. Én személy szerint Ty Lawt a legutóbbi "Mindíg is Hazafi voltam." nyilatkozata óta még kevésbé szeretném. (De ezt már megbeszéltük egyszer.)
2008. 03. 07. 22:13
a5
meglátjuk milyen lesz az idei éve Rodneynak, egy megerősitett linebacker és cb sor mellett neki is könnyebb lenne ;)
2008. 03. 07. 22:15
a5
én nem emlékszem rá, de Ty Lawt Samuelhez hasonlóan meg se próbáltuk megtartani, nem?
2008. 03. 07. 23:50
arapum
Ha letradelnénk, mit kaphatnánk az 1/7 pickért cserébe?
2008. 03. 08. 08:34
TÖRÖLT
Alakulunk.........
2008. 03. 08. 11:34
arapum: Ha esetleg tradere kerűl sor, a legvalószinűbb, hogy egy későbbi első körös és egy második körös treade lehet az 1/7.-ből. Olvastam olyan mock draftot, ahol eleve ezzel számoltak. Persze ezek csak feltevések. Abban a mock-ban a Saint 1/10-ére cseréltünk és egy későbbire. Ha esetlehg olyan játékoson gondolkodik a vezetés aki később is bent lehet, akkor simán megjátszható ez a csere, hisz még egy plusz potenciális embert szerezhetünk.
2008. 03. 08. 12:59
Boston
Itt találhattok egy táblázatot arról, hogy ELVILEG melyik draft pick milyen pontértéket képvisel:

http://sports.espn.go.com/nfl/draft06/news/story?id=2410670

Természetesen ez nem szentírás csupán egy kis támpont :)
2008. 03. 08. 13:39
temp
Tibery: úgy tudom, hogy úgy kötik a szerződéseket a csapatok, hogy a szezon megkezdése előtt cut-olt játékosok fizetése ne számítson bele a cap-be. Erre van valami adminisztratív módszer, de többet én sem tudok sajnos, így valaki majd lehet, hogy még kiegészít.
2008. 03. 08. 13:47
TÖRÖLT
HY!És kike fogunk cut-olni van sejtésetek????
2008. 03. 08. 13:56
temp
De Martino: pont ez a lényeg! most jól feltöltik a csapatok a kereteket olyan játékosokkal, akikben lehet valami lehetőség, vagy akik tudják segíteni a felkészülést. Aztán majd jönnek az edzőtáborok, később pedig a 4db előszezon mérkőzés augusztusban. Ezeken fog eldőlni, hogy kik kapnak lehetőséget, és kiknek kell távozni. Természetesen már sokkal korábban is lehet olyan játékos, akit elküldünk, jön helyette majd másik.

Lesz például olyan poszt, ahol nagyon sok játékos fog idén megfordulni, először az FA-k, majd az undrafted rookie-k fogják egymásnak adni a kilincset.

De a szeptemberi rajtra csak 1 maradhat (izé szóval 53 :) )
2008. 03. 08. 14:01
TÖRÖLT
Tehát akkor ez a kérdés is olyannak bizonyult amit csak idővel fogunk megtudni?????Tudod viito mi jutott eszembe,(itt van olyan mint az NBA-be veterán minimum?nem tudom,Sorry)az hogy Corey Dillon leigazolnám Maroney és Morris mellé.
2008. 03. 08. 14:09
temp
De Martino: pontosan. az offseason a nagy várakozások ideje. Ilyenkor tényleg a szervezett káposz állapotában van minden, és szurkoló szemmel nagyon nehéz átlátni a dolgokat. Persze, Randy Mossnak nem kell félnie attól, hogy komoly pozició harcok lesznek az 1. számú elkapó helyért, és ha kicsit rosszul szerepel, majd jól kidobjuk, de a most érkező rengeteg DB mindegyikének például nem fog hely maradni.

Igen, korábban többször beszéltünk a veterán minimumról itt a pats.hu-n is, létező fogalom:

Rookie - $295,000
1 Credited Season - $370,000
2 Credited Seasons - $445,000
3 Credited Seasons - $520,000
4 to 6 Credited Seasons - $605,000
7 to 9 Credited Seasons - $730,000
10+ Credited Seasons - $830,000


Dillon ne jöjjön vissza! Semmi szükség nincs rá, egy teljes szezont kihagyott, és nem véletlen nem kelt el a tavalyi offseasonban sem. Morris és Maroney simán megoldáják a felmerülő helyzetek 99%-át, és akkor még ott van Evans, Eckel, és a rengeteg helyzetben használható, elnyűhetetlen Faulk is. Ennél több nem kell a patriostba, Dillon jönne drágán, egy év kihagyással 3. számú futónak? na neeeee...
2008. 03. 08. 14:10
TÖRÖLT
viito de volt rola szo emlékszel???
2008. 03. 08. 14:11
temp
mármint miről volt szó? Dillon visszatéréséről?
2008. 03. 08. 14:13
TÖRÖLT
igen,még szezon közben amikor megsérült Morris
2008. 03. 08. 14:16
temp
Igen, felvetődött a lehetőség, de utólag úgy tűnik, hogy csak a média, és Dillon fejében. A történet ugye az volt, hogy Morris és Maroney is sérülésekkel küszködött, így Faulk és a két FB Eckel és Evans maradt a rosteren.

Akkor vetődött fel a sajtóban (akik ugye ámérikában sem jobbak, mint a hazaiak, és a bulvárt arrafelé is imádják), hogy most majd jön Dillon fehér lovon bevágtat a stadionba, és fut meccsenként 100 yardot meg 2TD-t :) Állítólag Dillon is bejelentkezett a managerén keresztül, hogy folyamatosan edzésben van, kész a visszatérésre.

Aztán menet közben Maroney visszatért, BB mester meg csak annyit nyilatkozott, hogy 4 futója van a keretben, ennyi bőven elég számára, és a történet itt véget is ért.
2008. 03. 08. 14:18
TÖRÖLT
Köszönöm a helyreigazitást.Morrisrol nem tudsz valamit???
2008. 03. 08. 14:24
temp
Morris sérülése súlyos volt, de nem olyan típus, ami kettétöri egy játékos karrierjét, úgyhogy vissza fog térni már az edzőtáborokra.

Dillon egyébként 33 éves, túlvan 10 nfl szezonon, és egy év kihagyáson. A futójátékosok az egyik legkomolyabb, (ha nem a legkomolyabb) terhelést kapják a ligában.

Aztán ott van az a tényező is, hogy jó futót nem ritkán lehet találni kevésbé előkelő draft helyeken (akár 6. vagy 7. körben), sőt akár az undraftedek között is (Parker a Steelersben pl tökéletes példa), szemben mondjuk egy jó QB-vel, NT-vel, vagy OT-vel. Ezeket figyelembe véve Dillon szerintem soha többé nem fog NFL meccsen pályáralépni.
2008. 03. 08. 14:38
bradyfan
Én is azon a véleményen vagyok hogy nem kell dillon és nem is fog vissza jőnni a patsbe. Más csapatba talán de ide biztos hogy nem itt már meg van Maroney,Morris, és Faulk akik tőkéletesen megfelelnek
2008. 03. 08. 14:39
TÖRÖLT
Pedig én birtam a játékát.Bár ha olyan teljesitményt nyujt Maroney az alapszakaszban mint azt tavaly tette a playoffban akkor igen veszélyes csapat leszünk(most is azok vagyunk:))!Kiszámithatatlanok leszünk.Amugy én Brady passzjátékát birom a legjobban.Olyan emberfeletti passzokra képeskomolyan mondom,hogy csak nézek.viito és jol tudom hogy Brady a hatodik körben kelt el???
2008. 03. 08. 15:00
bradyfan
Remélem De Martino nem baj ha én válaszolok igen pontossan Tom Brady a hatodik kör 199.helyén kellt ell fura dolog mi pedig most a legjobb de hát tudjuk hogy nem mindig azonos a draftolt hely az nfl-ben mutattot játékkal
2008. 03. 08. 15:00
arapum
fotoGRAFI: Köszi! Elég kimagasló játékosnak kell bent maradni 1/7-ben, hogy érdemes lenne adni érte egy későbbi első és második körös picket valakinek.
2008. 03. 08. 15:05
TÖRÖLT
Semmi baj bradyfan.Ezért lassan "átigazolok" az NBA-ből az NFL-be.Kiszámithatatlan játék ez.Nem ugy mint az Nba.Ott megmondták hogy a drafton ki lesz sztárjátékos(Lebron Jamest például már pénzért "mutogatták" az iskolában már tudták mekkora sztár lesz)Nem ugy mint itt.Annyit tudtam hogy a hatodik körben draftolták de azt nem hogy a 199.helyen(nem semmi).És most az egyik legjobb irányitó!!!
2008. 03. 08. 15:33
TÖRÖLT
Ez jobb sportág a bátyám NBA-s ő azt mondja hogy tulságosan vontatott a játékmenete!!!Szerintem meg igy jo ahogy van....
2008. 03. 08. 16:00
temp
hát, az amerikai sportok már csak ilyenek. az amerikai foci, és a baseball is olyan, hogy a legtöbb embernek túl vontatott, mert 1 óra tiszta játékidőt 4 órán át játszanak.
Nekem viszont a foci sokkal unalmasabb, pedig elvileg ott folyamatosan pörög a játék.
2008. 03. 08. 16:02
TÖRÖLT
Igy vagyok ezzel én is viito.Tiszta unalom az európai foci.....
2008. 03. 08. 16:02
temp
De Martino: egyébként szerintem NFL-ben is vannak olyanok, akiknek borítékolva van a sikerük előre. Manning, Palmer pl tipikusan ilyen volt. Róluk már az NCAA-ben mindenki el volt ájulva, és az NFL-ben is bizonyítanak.

Alapjában véve azért, egy első napos draft picknek sokkal nagyobb esélye van NFL sztárrá válni, bár kétségkívül néha születik 1-1 Tom Brady vagy Wes Welker is.
2008. 03. 08. 16:04
TÖRÖLT
Na akkor erre válaszolj viito
2008. 03. 08. 16:07
TÖRÖLT
Volt e olyan játékos az NFL drafton aki 11-es volt és a teljesitménye is finoman fogalmazva nem érte el a draft 350. helyét(most csak irtam valamit:))Mert az NBA-ben Kwame Brown 11 volt és egy nagy rakás ........!!!!
2008. 03. 08. 17:06
temp
Minden évben vannak hatalmas bust-ok az NFL-ben. Olyan játékosok akiket hatalmas várakozás kísér, a drafton is kitűnő helyen kelnek el, majd örökre elfeledik őket. Ennek oka sok minden lehet, sérülés, képességek beli hiányosság, vagy hozzáállás beli gondok.

Az ESPN-en volt azthiszem egy sorozat, ahol néhány év távlatából visszatekintettek 1-1 draft első körös választottjaira. Elég sok volt közöttük a nagy csalódás.

Az, hogy ki a legnagyobb bukta, az attól függ, hogy kit olvasol. De 1/1-es egyébként Ki-Jana Carter volt, egy RB, akinek sérülések miatt 8 év alatt sikerült 1.140 yardot futni. Őt mindenki sokkal többre érdemesnek tartotta.

Napjainkban Alex Smith-t a 49ers QB-át, Cedric Bensont a Bears RB-jét szokták a legnagyobb bust várományosok között emlegetni (ez utóbbival magam is egyetértek), de sokak szeirnt Bush a Saintsben is nagyon keveseb mutat egyenlőre ahhoz képest, ami hype kísérte, de ezek még elég fiatal játékosok, még megrázhatják magukat.
2008. 03. 08. 19:11
TÖRÖLT
Hát igen vannak ilyen "baklövések".Forever patriots
2008. 03. 09. 13:23
a5
a Pacman-es hirt hallottátok?
2008. 03. 09. 14:02
cset
2008. 03. 09. 14:07
mstrgz
szerintem csak kamu. BB-nek van annyi esze, hogy nem hozza ide. Vinné a helyet a cap-ból másra nem jó.
2008. 03. 09. 14:20
Gabesz
szerintem ez is csak a keret feltöltés része.
2008. 03. 09. 14:34
Boston
Szerintem meg nem. Azt nem tom mennyi az esélye annak ha idejön, de ha leigazoljuk arra mérget vennék, hogy kezdő lenne. Pacman Jones balhés csávó hatalmas egóval, de kegyetlen jó CB. Fényévekkel jobb, mint bárki a jelenlegi keretünkből. Bizony még Hobbsnál is. :P
2008. 03. 09. 14:35
cset: Pacman egy tipikus rosszfiú, éppen eltiltását tölti, azt hiszem a draftig...
Jelenleg élő szerződése van a Titans-el, de állítólag ő nagyon szeretne a Dallasban játszani. Egy Tennessee-i lap szerint mi is érdeklődünk iránta. Azért nem írunk belőle hírt, mert még abszolút feltételezés az egész és sztem nem valószínű h idejönne hozzánk...
2008. 03. 09. 14:36
a5
Boston, teljesen igazad van, viszont egy éve nem játszott és nem is hiszem hogy az edzéseket túlzásba vitte volna... ráadásul ő még baromi fiatal, nem lehet rá azt mondani hgoy talán benőtt a feje lágya mint mondjuk Moss-nak. baromi nehéz lenne vele BB-nek.
2008. 03. 09. 14:36
Állítólag a Dallas is szeretné ha odamenne, csak nagyon kevés pénzük van már és Pacman azért nem egy olcsó játékos...
2008. 03. 09. 14:45
a5
a Dallas McFaddent is szeretné, de ha nem jön össze akkor is van 2 első körös draft pickjük, ami mellé már nehez hiszem hogy beférne még Pacman fizuja...
2008. 03. 09. 16:43
fega
Dallasba jelenleg egy épkézláb futó kellene :D Nem Paceman.
2008. 03. 10. 13:46
bradyfan
Hát azért nem tom fega dallasban van egy marion barber aki a tavalyi po-t nézve nem rossz és megfelelne mondjuk 1. számu futonak szerintem de lehet hogy elkéne még egy épkézláb futo oda nem tom.
2008. 03. 10. 14:38
mstrgz
Barbert el akarják küldeni asszem, vagy is valami ilyesmiről volt szó, hogy azóta mi van azt nem tudom
2008. 03. 10. 16:12
fega
bradyfan: Lehet azóta változott a Dallas álláspontja és én nem tudok róla, de én úgy tudtam hogy Barbert elengedik és ha ő elmegy akkor tényleg nem lesz ott futó és azért tárgyalnak a Miami 1/1 pickjéért, hogy megszerezzék McFadden-t bár nem tudom ezek a térgyalások hol járnak. Egyébként Barner szerintem is elég jó futó nem tudom miért nem akarják megtartani...
2008. 03. 11. 15:41
Tocok
Egy jó hátvéd mindig jól jön!!!
És hogyha tapasztalt is....
Go Patriots!
(De azért Cromartie se lett volna rossz)
Hozzászólás a(z) Újabb hátvéd írt alá bejegyzéshez