Menetrend
Szavazás

Ups & downs - 2014. alapszakasz 2. meccs

2014. 09. 15. 10:54
Szerző: lucas
Kategória: Hírek

A  New England Patriots lejátszotta az alapszakasz második mérkőzését idegenben, Minneapolisban, a TFC Bank stadionban a Minnesota Vikings ellen, amely 30-7 arányú Patriots győzelemmel végződött.



Up 
Julian Edelman
 - A receiver továbbra is első számú (és sajnos úgy tűnik egyetlen) megbízható célpontja  Tom Brady-nek, és punt visszahordóként is képes jó mezőnypozíciót kiharcolni.


Chandler Jones  -  Nemcsak  blokkolta az ellenfél mezőnygól-kísérletét, de vissza is vitte TD-re az első félidő végén, ezzel a harmadéves defensive end megnyugtató előnyhöz segítette a csapatot. (A Matt Casselre helyezett nyomás, és a sackjei is nagyon hasznosak voltak.)


Devin McCourty – Az ötödéves safety interceptionje fordulatot hozott a meccs menetében a gyenge kezdés után.


Stevan Ridley – A futójátékokban most neki jutott a főszerep. A tőle megszokott „ hard-charging” stílusú futásokat hozta, és úgy tűnik a labdára is jobban vigyáz.


Bill Belichick & edzők – Az edzői stáb jó változtatásokkal reagált a gyenge rajtra: Darrelle Revis vette át Greg Jennings őrzését, Chandler Jones visszakerült a fal szélére, és támadásban pedig a futásokra tettek nagyobb hangsúlyt.


Down 
Danny Aiken – A snapper még mindig nem nyújt kiegyensúlyozott teljesítményt, néhány dobásával keményen kellett küzdenie Ryan Allen-nek, hogy elkaphassa a punt előtt.

Jerod Mayo/Deontae Skinner -A linebackereknek meggyűlt a bajuk a tight endek levédekezésével a passzjátékokban.

Az elkapók Edelman kivételével – A Pats elkapói Aaron DobsonDanny Amendola és Brandon LaFell eddig elég halovány teljesítményt nyújtanak.

 

Hozzászólások

2014. 09. 15. 11:04
Az edzőknek ér az UP, de a 4. negyed felénél le kellett volna hozni TB-t.
Nincs szükség rá, hogy megsérüljön, meg nagyon megnéztem volna Gerappát éles helyzetben.
2014. 09. 15. 13:54
winston86
ez örökös téma, mallett-nél is mindig ezt vártuk, de nem nagyon szokták lecserélni Brady-t. én is örültem volna neki, az tény.
2014. 09. 15. 17:10
Kollega
Hát tutira nem. Ami így kívülről olyan egyszerűnek látszik: felkapni a labdát és a futó kezébe nyomni, az valójában, belülről sokkal-sokkal bonyolultabb. Egyfelől. Másfelől az az üzenet, hogy Brady sincs papírból, nem kell pihentetni, bírja a tempót.
2014. 09. 15. 11:20
timep76
Edzői stáb - fantasy down - Gronk és Vereen keveset játszott, garbage time-ban szinte csak futás volt (TB passzjáték nem), így fantasy-ben megszivattak. Ezt a hibát egyértelműen az edzői stábnak tudom be. :)

Zebrák - Nem mondom, hogy nem volt jogos sok ítélet, de szerintem megint elvetették a súlykot a mi rovásunkra.

Büntik - A zebrákat félretéve, nagyon gáz a sok büntetés

Garoppolo - Én is azt hittem, hogy becserélik (még a kinti kommentátorok is ezt nyomták). Ha már csak Ridley-t meg az órát futtattuk, akkor ki lehetett volna próbálni.

Wilfork - Majdnem csinált sack-et. Ha jól emlékszem 3-szor is volt rá esélye, de hát nem a sebességéért szeretjük. Azért kiváncsi lennék mi fordul meg egy QB fejében, amikor már 6 mp-e nála a labda, és egyszer csak elsötétedik a nap, és egy bazi nagy vonat robog felé. :) (talán az, hogy most már eldobom a picsába a labdát, akármi lesz is) :)

Solder - Nem mindennapi teljesítés 1 snap-en belül 2 büntit összeszedni
2014. 09. 15. 11:24
timep76
Ja és nagyon sajnálom (még mindig) Meskó Zolit, de be kell látni, Allen sokkal jobb punter nála, és ezt tegnap újra bizonyította.
2014. 09. 15. 11:24
ArsnL
én még Casselt is up-ba tenném
2014. 09. 15. 11:26
timep76
2014. 09. 15. 11:25
MemphisM
Tompkins nem volt nevezve a meccsnapi keretben?
Lafell meg igen?
2014. 09. 15. 11:50
hulith
Porcelán és gyenge elkapógárdája van Brady-nek sajnos így nagyon nehéz lesz
a komolyabb védelmek ellen Bengals,Chiefs,Bills futást nem nagyon engednek és passz kellene de ha csak 1-2 célpont van azt simán megfogják és Brady-nek se sok ideje lesz a védelem se fog mindig 4 labdát szerezni.
2014. 09. 15. 13:57
winston86
szerintem semmi gond a többi elkapóval, de TB nem nagyon akarta használni őket. Persze nem kiemelkedők, de simán használhatók.
2014. 09. 15. 11:51
azimut
Mindenképpen örülök a nyugis győzelemnek! Ami viszont nagyon zavar,hogy Mi találtuk fel a TE passz játékot és Mi vagyunk az elsők ahol véget is ér! Ma már pedig TE játék nélkül nehéz dominálni!
2014. 09. 15. 12:23
BaP
Nagyon nagy kő esett le a szívemről.
1-1 megvan az első W!

Előzetesen arra számítottam, ha valamit 1 hét alatt helyre lehet pofozni, az a D#. Bár AP nem tette őket próbára, nagyon nagyot játszottak, hihetetlen fontos labdákat szerezve, 1 nagyobb megingást leszámítva a tavalyi szezonkezdést idézően lehozták a meccset.

Dolát el kéne cserélni a picsába, ez a LaFell se rángatja az istrángot, Dobson, meg KT üveg, már alig várom a 4 meccses eltiltás végét, jöjjön Tyms.
A TE passzjáték hiánya fájó, de azért lesz majd,amikor Wright, Hooman és Gronk is hozzátesz.
Ez az O# még messze van attól, amilyennek lennie kell majd :/
2014. 09. 15. 12:29
Lucius
Király, hogy nyert a csapat. Még azt se bánom, hogy unalmas volt a meccs. Viszont a támadójáték komoly aggodalomra adott okot szerintem is. 1-2 hosszú passz és a futások kivételével szinte semmi nem jött össze megint. Edelman (és Gronk) szinte biztos, hogy lesérül előbb utóbb, akkor nem tudom mi lesz. Remélem fog ez még javulni. Irigykedem PM elkapó gárdájára... szerintem Brady is.
2014. 09. 15. 12:52
DeXTeR
Igazából mi is tarthatnánk ott, ha TB végre tököt növesztene, megemberelné magát, és bízni azokba a ki...*** fránya elkapókba, és szétosztaná a lasztikat. Olyan sok jó tehetség van itt, és ő mit csinál? Szemellenző fel, és JE11, Gronk felé dobja. Ennyi...előbb utónn széttörtik mindkettőt (Gronknak gyanítom a köv. sérülés Carrer ending). Haragszok Tomra. Imádom, szeretem, de nagyon látszik hogy az ő makacssága a fő gond az Offense-ben. Alig von be valakit a játékba. A Miami ellen az elején olyan jó volt látni hogy szét szórta a labdákat, utána pedig....
2014. 09. 15. 13:39
BaP
Ennél azért összetettebb a kérdés:
1. JMD egy balfasz, többnyire megmagyarázhatatlan play hívásokkal
2. Az O-line 1 éve kritikán aluli, mind pass protection, mind run block témában
3. Az elkapók üvegek ( Dola,KT,Dobson)
4. Brady nem elég konzisztens, és a mozgás hiánya miatt lecsökkent a repertoárja

Persze az is érdekes, hogy mi a bánat lehet abban a playbook-ban, amin nem lehet változtatni, hanem inkább olyanokat építünk le, mint Ocho, Lloyd, Dola, KT és Dobson...
De ezt hagyjuk is.
JMD helyett szívesen látnék mást, de ehhez a lépéshez késő van már .
2014. 09. 15. 15:47
GyepmesterB
Azért ne felejtsük el, hogy a Playbookban routok vannak, és esetleg egy sorrend, hogy ki az elsődleges, másodlagos, stb célpont... A végső döntés Tomé, ráadásul bármikor áthívhatja (nyilván egy olyan kalibernek mint neki, megvan minden joga)... Sztem is az egyik legkomolyabb baj, hogy Tom nem tud/akar/hajlandó megbízni, csak 2-3 említett játékosban... És ebből jön az is, hogy Gronk vagy Edeleman kapja akkor is a labdát, ha Dobson, Amendola vagy akárkimás tök üresen álldogál... Nem bízik abban, hogy elkapják, inkább megcélozza a 160 centis Edelmant 5 védő közt... Persze JMD egy más kérdés és én is sokkal inkább látnám ott, ahol most az ő zseni Tebowja van...
2014. 09. 15. 17:21
Wolverine89
Mi a baj JMD vel? 3rd es long szituacioban mindig futni kell nem?
2014. 09. 15. 14:02
winston86
Azért most Gronk is árnyéka önmagának, leszámítva 1-2 villantást. Lehet, hogy még nem 100%-os, de szerintem jobban benne van ebben, hogy TB elég lehetetlen szituációkban is odavágja neki a labdát, és eredménytelen passz az eredmény, amitől ő is rosszabbnak tűnik. Más kérdés, hogy azért sok ilyen reménytelen szitut láttunk tőle megoldani korábban.
2014. 09. 15. 12:54
Mate-x
Tudna valaki egy linket berakni, ahol letölthetem a meccset? Láttam élőben is, de jó lenne megint megtekinteni a szép INT-et ;)
2014. 09. 15. 13:00
nszgergo
https://ncore.cc/torrents.php?action=details&id=1642670
2014. 09. 15. 13:01
nszgergo
ez a dolphins bocsi :/
2014. 09. 15. 13:05
Mate-x
Semmi baj :)
2014. 09. 15. 13:07
nszgergo
nem aludtam az éjjel, és pont egy órája gondoltam én is h ujranézem, és le is töltöttem nagy természetességgel, de most vhogy nem stimmelt másodszor nézve :)
2014. 09. 15. 15:39
themagott
2014. 09. 15. 13:10
Arsenal
Tom sajnos öregszik és mint általában az öregek bizalmatlan. A gond csak ott van, hogy a bizalmatlansága már több mint egy éve tart. Egyszerűen nincs bizadalma a tavaly ide hozott és akkor még rookie elkapókban. Azt hittem, hogy ez idővel meg fog változni, de elnézve a két első meccset semmi érdemi változás nincsen. Nagyon ritkán dob feléjük, szinte csak akkor amikor már nincs is értelme, így pedig azt a kevés önbizalmukat is elveszi, ami még talán van. Egyszerűen nem hiszem el, hogy Tomkins, Dobson, vagy Dola egy év alatt sem tudta megtanulni a playbookot. Állandóan Minitront és Gronkot keresi, ha őket levédekezik, akkor próbálja a többi elkapót keresni, persze ez időbe telik és közben az egyébként is sérülékeny o fal is összeomlik. Tudom még csak két meccs ment el, sőt biztos vagyok abban, hogy lesz ez még jobb is, de tavaly is ez volt a probléma és egyelőre idén sem látok javulást ezen a téren. Ettől függetlenül semmi gondom nem lesz abból ha ilyen unalmas meccsek után bűn rossz játékkal SB. nyerünk idén. Go Pats.
2014. 09. 15. 13:54
Blee
Micsoda szentségtörés Tom-ot elővenni... :) Kétségtelen tény, hogy egyre inkább pontatlanná válik, de azért nem csak ezen múlik a dolog sajnos. Annak, hogy Tompkins-ot folyton kihagyják a meccs keretéből, oka van, mégpedig az, hogy borzasztóan inkonzisztens a teljesítménye. Edzőtáborban rendre jó, mindenkit elkápráztat, csak azt felejtik el, hogy ott alig van kontakt, és éles meccshelyzetben nem tud elszakadni az emberétől általában. Amendola idén észrevehetetlen, nem sokszor láttam, h a pályán volna, de azt még ritkábban, hogy megjátszható volna, ami érthetetlen, mert előző szezonban azért ha játszott, nem ez volt a helyzet. Dobson még keresi önmagát, csak éppen ez a draft óta tart nála, így nem is lehet bizalom mert egyszerűen vagy nem játszik, vagy még lábadozik. Ezt a három embert ha nézzük, akkor nem kevés drop társul még ráadásul hozzájuk az előző szezonból is, illetve a training camp alatt is voltak ilyen gondok. Azt pedig ne felejtsük el, hogy nem csak Tom-on múlik, hogy kinek passzol, behívják a play-eket, ő meg sajnos egyre kevésbé hívja át őket, de hiába hívnak valamit az említett 3 elkapóra, ha azok képtelenek elkapni a labdát, ráadásul úgy tűnik, hogy nem is nagyon hívnak rájuk, mert látható, hogy Tom végig, első szándékból Gronk és Minitron felé néz. LaFell-ről meg sajnos nincs értelme beszélni...
A probléma szerintem sokkal inkább az edzői stábnál keresendő, hogy egy szisztémát kigondoltak, és annak ellenére, hogy nem működik, nem hajlandóak váltani. Nincs play-action, amivel éveken keresztül szomorítottuk a ligát, a legjobbak voltunk, a blitz ellen sem dobja már ki Tom a labdát a futónak, folyton a mélységi célpontokat keressük, ami jó lenne, ha lenne, aki el is tudja kapni a labdát, meg lenne ideje Tom-nak beleállni a dobásokba, de egyik sem igaz.
2014. 09. 15. 14:44
Tzimisce
Mi az, hogy nincs play action? Csak az van, ez a baj, inkább a draw game-eket hiányolom! Kéne egy kis változatosság, mint a futás, futás, PA passz.
Nem az irányító dolga a playhívás, áthívni meg akkor kell, ha épp arra állt fel a védelem. A no huddle offense lehetne hatékonyabb, de azt se lehet nyakra főre csinálni.

A változatosságot hiányolom. Van erőfutónk, elkapó futónk, ilyen olyan amolyan receiverünk, használjuk ki.
El kell szakadni a konvencióktól, ez tette naggyá BB-t is. Kell valami újítás. Az utolsó ilyen a 2010-es két TE játék volt.
Ja és meg kell tanítani a srácokat szerelni, mert Mayon és néha DMC-n kívül senki nem képes rá.
2014. 09. 15. 21:01
Blee
Ne haragudj, de szerintem az attól még nem play-action, hogy van futó a backfielden, mert nem törik össze magukat, hogy eladják a dolgot, általában vagy futás lesz tényleg belőle, vagy kimegy blokkolni egyet a futó, majd próbál elszakadni, megteremtve ezzel a play action lehetőségét, csak épp a labda nem megy feléjük,az esetek 98%-ában mindenki tudja, hogy futás vagy passz jön. Nem azt mondom, tényleg szokott lenni, de borzalmas, nézzétek meg mennyire jól csinálja ezt a denver(pfúj)...
És egyébként pont azt írtam, hogy nem Tom dolga a playhívás, sőt, szerintem kisebb a szabadsága is áthívni a dolgokat.
Maximálisan egyet kell értenem azzal, mint ahogy írtam is, hogy nem szabad tartanunk magunkat egy adott szisztémához ha egyszer nem működik, pont, hogy váltani kéne, akár félidőben, amire egyre kevésbé látok példát, és ugyan azt próbáljuk egész meccsen. JMD mellett sokáig kitartottam, de egyre világosabb, hogy ebben most már ő is vastagon benne van, néha egyszerűen felfoghatatlan, hogy miért kell bizonyos dolgokat behívni.
A védelmet illetőleg meg kérdés, hogy csak Collins sérülése miatt álltunk vissza, és került Ninko megint olyan pozícióba, amiből kamatoztatni tudta a tudását, vagy belátták, a Miami fiaskó után, hogy nem feltétlen alkalmas a keret arra. A misstackle-öket meg rossz volt nézni, Moreno mintha be lett volna kenve valamivel, úgy csúsztak le róla, most a vikings ellen azért már javult ez is
2014. 09. 15. 15:07
timep76
Valóban elég sok play action van.
A két TE-s játék BoB érdeme volt (ha jól emlékszem), és ahhoz kellett két olyan egészséges TE (különböző típusú), aki most nincs, illetve sokkal többet használtuk a hurry up offense-t, amihez viszont az kell, hogy mindenki tudja mi a dolga és azt végre is tudja hajtani (ez a formálódó O-falra és néha úgymond inkonzisztens, ha úgy akarom harmatos elkapógárdára nem igaz)
2014. 09. 15. 18:09
TommyLee73
És Austin Collie is visszavonult :)
2014. 09. 15. 13:46
bradycardia
Inkább az a baj, hogy a bizalmatlansága indokolt. Látott valaki egyéb meccseket?
Mért van az, hogy gyakorlatilag minden más csapat elkapói tudnak ugrani, vetődni, kicsavarodni, vagy egyszerűen csak nyúlni fél métert, hogy elkapják a labdát? Bezzeg nálunk. Ha Tom nem sebészi pontossággal varázsalja kezükbe a labdát, esélytelenek. Ha mégis, akkor is elejtik. Falafel, meg a mandula? ugyan már.
Ki kellene rúgni mindet JE kivételével.
2014. 09. 15. 13:56
Akkor az hogyan is van, hogy edzötáborban mindenki mennyire fasza és te jól megvan a kémia, aztán amikor a meccs eljön, mindenegyik nulla lesz?
Vagy a játékosok rosszak (akkor a szakmai stáb is legalább ugyanekkora hibás) vagy TB csölátású vagy a playbook a hibás (ujból a szakmai stáb). Ezt írtam le lejjebb is kicsit bövebben.

A baj, hogy évek óta azt halljuk mennyire rosszak az elkapók, ehhez képest minden évben feltünnek olyan fiatalok, akik felperzselik a pályát. Miért nem tud a Pats is behúzni közülük? Biztos nem azért, mert mind elsö körös. Ja, hogy akkor megint visszatértünk a szakmai stábhoz.

PM elött hol volt a két Thomas a Denverben? Sehol. Most meg a legjobbak között emlegetik öket. Deckert is PM hozta fel.
Régen Brady volt a sztárcsináló, de ebböl nem sok maradt. Érdekes, hogy ha Brady is szétszórja a labdákat, akkor mennyire megy az O. A mi kis elkapó gárdánkból is lehetne 3-4 embernek 8-10 TD-je. Ja persze, ahhoz oda is kéne dobni nekik a labdát.
2014. 09. 15. 13:51
A mások által is említett problemát osztom, miszerint Brady a kedvenceit keresi csak. Viszont ez nem idén kezdödött vagy tavaly.

Az O-nál lehet a falat hibáztatni, mert nem dolgoznak hibátlanul, de náluk és az edzöjüknél talán még lehet türelemmel lenni.
Viszont TB nagyon csölátású tud lenni a célpontok tekintetében. Lehet itt Manning csoda elkapó sorát felhozni, DE. Nem biztos, hogy Brady ugyanolyan jó lenne, mint PM és lehet PM jobbat is ki tudna a mi csapatunkból hozni, mint TB (na most majd kapok a pofámra).

Hogy miért gondolom így? Amikor Welker volt még itt, akkor TB-nek Welker-Gronk és alkalmanként Hörni létezett, de általában csak 2 ezek közül. Aztán ahogy Hörni lesérült maradt két ember és Gronk sérülése után maradt Welker. Tavaly elment Welker, de lett egy Edelman, plusz a többiek. Ezek közül Welker aki használható playmennyiséget kapott. Idén megint hasonló a helyzet. Edelman sok labdát kap, Gronk pedig még nem annyira bevonható.

Szerintem Dola, Dobson, Thompkins, Wright nem olyan rosszak ám amilyennek tünnek. Ha pedig igen, akkor erösen megkérdöjelezhetö a szakmai stáb hozzáértése az elkapó/TE szekció kapcsán illetve jön a kérdés, hogy miért nem egyszerüsítik le a playbookot, ha az a gond.

Nem akarom az egészet Tom nyakába varrni, de tegnap megint többször kifutott a RB szélre, tök egyedül állt, de nem kapta a labdát, stb.

Az, hogy tegnap nem tették vel Gerappát az várható volt. Soha nem hozták be az utóbbi években a cserét. Mallett is alig kapott lehetöséget, miért pont most változna. Ez viszont az edzök sara.

A D nagy up, 26 pontom lett fantasyban, juppppiiii :) Csak így tovább. Voltak ott is hibák, de 6 sack 4 INT-nél, nekem sok szavam nincs.
Az O-nak sem kell többet tenie, ha a D így muzsikál a végéig. Csak legyen így.
2014. 09. 15. 14:39
1976gabi
sok igazság van abban amit írsz.de ebből az következik,hogy irányítót kéne cserélni.tavasszal,már ezt írtam,csak amíg egészséges tom ez nem fog bekövetkezni az tuti.
az nfl-ben az nem járja.
2014. 09. 15. 14:46
Nézd, TB-t nem fogják elmozdítani a helyéröl, amíg rájátszásba és föcsoportdöntöig viszi legalább a csapatot.
Nem is feltétlen értek egyet a menesztésével. Inkább egy pici szemléletváltás kell a vezetöknél.
Felülvizsgálni, hogy a playbook a túl bonyolult vagy a scouting csapat nem dolgozik elég jól és ezeket kellene orvosolni.
Brady utódja ott van (legalább is az elöszezon meccsek alapján ígéretes volt Gerappa, bár azért élesben ö sem mutatta még mit tud) reméljük, de azért kéne neki még kis idö.
Sajnos kicsit ez összetettebb, mint hogy egyszerüen csak valakire rákenjük a dolgokat.
2014. 09. 15. 15:04
chateautorres
Abszolút laikusként kérdezem, hogy mitől bonyolult a Pats támadósémája? Kinek bonyolult? Az ellenfél védelmének vagy a saját elkapóinknak?
Én (még egyszer hangsúlyozva, hogy csak szeretem nézni ezt a sportot, de nem tanultam) csak azt látom, hogy az elkapóink szinte soha nem kapják tiszta helyzetben, szabadon állva, könnyem megjátszhatóként a labdát. Úgy kell minden egyes cm2-ért megharcolniuk, a védő szinte csimpaszkodik rajtuk. Akkor mi van, a védő kóborol a pályán és mindig éppen arra jár, vagy annyira "bonyolult", hogy a leghülyébb CB is tudja kívülről az összes variációnkat?
Miért van az, hogy ellenünk az ellenfél elkapói röhejesen könnyen tudnak labdát kapni a QB-től, Brady-nek meg sebészi pontossággal kell egy WC ablaknyi helyre belőnie?
Amúgy én nem emlékszem tegnap drop-ra egyik elkapótól sem. (Lehet hogy szundítottam közben?)
2014. 09. 15. 15:15
Évek óta lehet hallani a kinti szakiktól illetve új játékosoktól is, hogy a Pats playbookja bonyolult. Ha jól tudom nagyon sok benne az option lehetöség, azaz a különbözö védelmi felállásoktól függöen menet közben vagy közvetlen a snap elött dönti el az elkapó és a qb, hogy milyen route-ot fut. Na most, ha a WR mást gondol (pl 5-out helyet, 5-int fut), mint Brady, akkor megette a fene. Illetve itt ugye fel kell ismerni a védelmi felállásokat, nem csak egy adott route-ot megfutni és kész.
Elvileg én ennyit tudok, mint bonyolultságot benne. A töbiek talán többet tudnak.
2014. 09. 15. 15:24
chateautorres
Tegnap működött a futás. A támadófal is jobban muzsikált. De nem lehet az, hogy mert a futás jól működjön, az elkapóknak is (fizikálisan) tenniük kell érte?
Azt akarnám kihozni ebből: hogy ez a UP & DOWN a közönségnek szól, de az edzői gárda máshogy értékelheti az elkapók teljesítményét, mert ők szabják meg a feladataikat, ami a tegnapi napon lehetett akár sok blokkolási, ütközési taktikai elem is.
2014. 09. 15. 15:29
Solder nyilatkozatából arra lehet következtetni, hogy egész héten a futást kicsit elötérbe tolták és készültek rá, hogy jobban megnyomják a futó playeket, Fleming is jó sokat volt fenn a pályán.

De az elkapókkal a dolog már évek óta fennáll, tehát ez nem idöszakos probléma sajnos.
2014. 09. 15. 15:40
chateautorres
Ez tény, abszolút igazad van.
De ezt miért csak mi nézők látjuk, mi szurkolók érezzük hibának? Túl azon, hogy tavaly egy kazalnyi elkapó került a csapathoz, miért nem oldódik meg. Visszakanyarodik a kör Brady-hez? Vagy JMD-hez? Mert normális elkapóteljesítményt Bill O'Brian óta nem láttunk. Igaz már szinte senki sincs a csapatnál azokból, akik akkor kapkodták a levegőből a tojást. (Szinte, mert Gronk még csak mint a pálya kötelező tartozéka jelenik meg - időnként)
2014. 09. 15. 15:42
chateautorres
Ja, és úgy emlékszem, Bill sem volt annyira népszerű annak idején.
2014. 09. 15. 16:01
Azért BB-t se hagyjuk ki a sorból, ha már a playbook-ért felelös embereket soroljuk :)
2014. 09. 15. 14:52
Tzimisce
Na ez pont nem jellemző a Patsre, ezért is lett olyan sikeres a franchise (persze TB mellett) az elmúlt 15 évben.
Ha Tom kiöregszik, igenis le fogják ültetni. Csak benne a mai napig benne van a küzdőszellem, és ha csak megremegtetik egy edzésen, hogy lehet, hogy nem te kezdesz vasárnap, hidd el bele fog húzni.
Egyébként lehet, hogy pont erre van szükség, újra begyújtani nála a tüzet, hogy akarjon még pár évet jól játszani.
Ő képes volt szar elkapógárdából csodát csinálni, de ahogy Paul is mondja, nem bízik az emberekben. Ezért reménykedem ebben a Tyms gyerekben, mert Ő is hátsókörös, tudja, hogy hajtania kell, hogy maradjon.
A sikerért MINDEN EGYES NAP meg kell küzdeni. Ezért is nézünk fel ezekre a sportolókra.
2014. 09. 15. 16:15
takirob69
Én azért nem várnék csodákat Tyms gyerektől. Ha TB nem bízik meg Thomkinsban, Dobsonban miért Tyms lenne majd a kedvenc célpontja? Az előszezonbam Tyms és Gerappa között volt meg a kémia. TB és Tyms talán 1 percet sem volt a pályán egy időben és azz edzéseken meg Tyms ritkán gyakorolt az 1 csapattal.
2014. 09. 15. 14:57
fatman
az utolsó előtti mondatod kivételével mindennel mélységesen egyetértek... :)
2014. 09. 15. 15:12
Az erös irónia volt :)
2014. 09. 15. 16:10
BaP
Nagyon egyetértek, de a JMD hatást még belevehetted volna.:)

Szerintem a Pats playbook indokolatlanul bonyolult, JMD játékhívásai meg gyakran totál homáj kategória...
2014. 09. 15. 18:37
sixt
+1 nagyon +1 !!! minden sora helytálló, ezért én nem is írok ma semmit. Egyszerűen nem akarom elhinni hogy Dola egy darab elkapás nélkül kell hogy zárjon egy meccset. Éppen múlt héten fejtettem ki, hogy attól tartok hogy el fogjuk cserélni a francba és k..vára nem az Ő hibája lesz. Ilyen nincs, hogy így megy le egy meccs ahogy tegnap. Örülök a W-nel de Paul43 véleménye nagyon ül.
2014. 09. 15. 14:23
fatman
végre egy Pats-es meccs! :)

sztem minden ilyen játékot szerettünk volna látni egy héttel korábban is, de ugye a meleg, meg mert kezdőmeccs, "az istenek, a por, meg az idő"... :)
szóval spongyát rá...

szvsz ezzel a játékkal a bye weekig megállíthatatlanok lehetnénk...
2014. 09. 15. 14:42
topin
hightower hol van a listából?

2014. 09. 15. 15:06
MemphisM
2014. 09. 15. 14:58
kolok
Hát én egyáltalán nem értek egyet a többi WR-t ekézőkkel! Dola 2 meccsen összesen 3 labdát kapott,többször nem is dobtak az irányába és tegnap is egy nagy játékát flag miatt visszafújták. LaFell labdát sem kapott,Wright szintúgy,Dobson talán 2-3-at. És nekem az alapján ami a képernyőn látszik egyáltalán nem az tűnik fel,hogy azért mert nem tudják üresre játszani magukat. Btw Gronknak triple coveragebe is bedobja TB a labdát,még akkor is ha teljesen reménytelen. Nem hiszem h az elkapókat kéne ekézni ha labdát sem kapnak...Whiteot is nem tudom mi a tökömnek kellett hozni a 4. körben h inaktív legyen,ilyet lehetett volna jövőre is draftolni,akár hátrébb is. A D sokat lépett előre és az O-fal is tűrhető volt Solder kivételével,aki szorgalmasan tornássza lefelé az árát.
2014. 09. 15. 18:37
sixt
2014. 09. 15. 15:06
fatman
azért ne vigyük el a topicot a kesergések felé egy ilyen szép meccs után! :)

amit még kiemelnék az a futójáték Ridley-vel... elejtett labda nélkül! :)
ez így rendben van... szerintem ez nagyon fontos, főleg ha Tom nem sziporkázik úgy, mint 2007-ben, pl, hanem inkáb azt látjuk, amit Paul43 is leírt...
szóval Ridley szuper volt, és jó, hogy hagyták futni, ha ezentúl tapad a kezéhez a labda, kevésbé leszek szomorú, hogy nem tartottuk meg Blountot...
2014. 09. 15. 17:15
Patriots NEB
Szép napot mindenkinek!

A tegnapi meccsen a győzelem volt a fontos,amit a defense hozott,ez nem lehet kétséges.
Igazából egy drive volt amire azt lehetne mondani,hogy igen ez egy igazi támadás volt,mégpedig Edelman TD-jével végződő.Számomra meglepő,hogy a turnover-ek nagy részét az offense nem tudta TD-re váltani.
Nem értem,hogy 3&1-nél miért kell snake-elni saját térfélen.
Aztán a 4. negyedben 2 szabad elkapó is volt slott-ban,mégis távoli célpontot keresett Brady.Sack lett a vége.
Másrészt a félelmetesnek nevezett PM vezérelt Denver sem volt valami acélos.Ha a Kansas-nak kicsit nagyobb az önbizalma,győzhetett volna.
Szóval ami tegnap hatalmas UP,az a defense.
Ami pedig hatalmas down az a sok bűntetés.
2014. 09. 15. 17:33
Burkus
A Denver ellen azt játszott a Kansas amit kell: nem adta oda a labdát. 22 percet volt a Chiefsnél a második félidőben a labda, de Manning a 8 perc alatt 2 drive-ot vezetett jó döntésekkel, jó passzokkal. Úgyhogy ezt nem tartom reális összehasonlításnak. Szomorú kimondani, de most - jelenleg, remélem a jövő héten már nem :) - Manning lényegesen jobb mint Brady.
2014. 09. 15. 18:24
Patriots NEB
Én nem állítottam,hogy nem jobb PM,csak annyit,hogy nem volt félelmetes.
Persze messze még a január.
2014. 09. 15. 19:30
kisdef
A Denver egyáltalán nem félelmetes, sőt, nagyon messze vannak a tavalyi formájuktól. Pluszban a Seahawks ellen remélhetőleg megint repülni fognak PM kacsái. xD
2014. 09. 16. 05:40
iceman
Te miről beszélsz? Manning olyan defense nyomás alatt, amit Brady alapból kap, szétesik, mint egy csomag ropi.
2014. 09. 16. 16:35
Patriots NEB
Te miről beszélsz?!
Nem tűnt fel,hogy Brady egyetlen valamira való drive-ot vezetett?
Nem tűnt fel,hogy mennyire rosszul használtuk ki a turnovereket?
Nem tűnt fel,hogy Miamiban a második félidőben 0(azaz nulla)pontot csináltunk és talán egy first drive-ot,Minnesottában pedig 6 pontot?
Akarja a fene bántani Brady-t,és akarja a fene PM alsó felét csókolgatni(mint ahogy alább nagyon "tréfásan" megjegyzed),de ha valakinek a pillanatnyi formája jobb,akkor azt el kell ismerni,mégha PM-nek is hívják!
Ebben a meccsben 2 jó dolog volt:a győzelem és a defense.
2014. 09. 15. 17:26
Burkus
D snapszámok:

Jerod Mayo -- 68 of 68
Dont'a Hightower -- 68 of 68
Deontae Skinner -- 21 of 68
Rob Ninkovich -- 68 of 68
Chandler Jones -- 68 of 68

Ezzel a snapszámmal kizárt, hogy a ne sérüljenek le vagy ne merüljenek ki a PO-ra. Ezek szerint depth, rotáció BB szerint is nulla. (A DT-nél jóval nagyobb a rotáció.)

Ami még érdekes, hogy a secondaryből minden snapnél egy játékos volt a pályán: Logan Ryan. Komoly - és megszolgált - bizalom.
2014. 09. 15. 22:14
tudtommal LBket nem nagyon szoktak rotálni azért, hogy ne fáradjanak el, ink a szituáció miatt szokott csere lenni: passz-futás várható
Ryan pedig tényleg megszolgálta a bizalmat (részemről legalábbis tutti), de Revis is pl az utolsó Vikes driveot hagyta ki, mint DMC, ha jól sejtem
2014. 09. 15. 18:07
Brady Tamás visszaüt
Én nem figyeltem vagy átmentünk TrollPatriots-ba - hogy a győzelem után is ki akarjuk vágni Brédit?

A Pats W mellett a Jets nagyobb előnyt miamizett el mint mi, a delfineket kiBILLentették a győzelemből, Halászsólyok is kikaptak, Manningék sem muzsikáltak meggyőzően, mi kell még a jókedvhez :-)(-:
2014. 09. 15. 18:14
Alexander
2014. 09. 15. 18:25
Patriots NEB
Talán egynél több jó drive az offense-től.
2014. 09. 15. 18:53
robert
Az hogy a kis Manning is égett mint a Reichstag megint! Jeeee
2014. 09. 16. 05:34
iceman
2014. 09. 15. 18:18
hopi46
Hát én úgy látom, hogy ma már a klasszikus és tapasztalt (öreg?) zsebQB-k számára csak a két TE-s játék az eredményes megoldás, főleg a RZ-ban. Két jó TE egy csapatnál sincs, kivéve a Broncost, ahol tulajdonképpen 3 van, mert D.Thomas ugyan WR hivatalosan, de súlyban és magasságban ua. mint Tamme. Ők szerzik a TD-ket.
Sanders és a futóik meg elviszik őket a RZ-ig.
Egy támadásnál 2 jó TE kincset ér ma (mi igazán tudjuk ezt), mert könnyebben megvalósítható a játék áthívása, hiszen ha kell tudnak "takarítani" is mert Ők a csapat univerzális játékosai.
Nekünk most egy "fél" jó TE-ünk van csak (Gronk), a többiek sajnos nem univerzálisak és ezt tudják az ellenfelek is.
Ezért nyögünk a RZ-ban és ezért kevesebb TB játékáthívása is. A habkönnyű WR-eink nem tudnak igazán blokkolni, ha kell. Hómanó nem igazán jó elkapó, az új fiú meg még meg sem melegedett.
A támadójátékunk hatékonysága csak akkor fog igazán megjavulni, ha újra lesz két jó TE-ünk és akkor JE-ék is vígabban lubickolhatnak. A RB/WR támadások 1 védekező TE-vel nem korszerűek, hangsúlyozom zseQB-k esetén.
Addig meg megy a szenvedés és az izzadásos pontok, amit csak egy jó védelem meg egy jó Gost tud egy kicsit megkönnyíteni.
És ez a szituáció nem TB sara.
2014. 09. 15. 18:43
Ritkán szoktam hozzászólni, de most ez kikívánkozik:

Down
1. A bírók és a szabálymódosítók. Állítólag azért változtattak a szabályokon, hogy a játékosok nagyobb biztonságban legyenek. No most ehhez képest 2 forduló után annyi a sérült, hogy ihaj, sok-sok kulcsjátékossal. Merthogy ez egy ilyen sport. Mikor fogják leszabályozni végre már, hogy pl.Mayweather mekkorát üthet Maidana fejére, és milyen szögből teheti ezt? Most a módosításokkal elérték a totál káosz állapotát, szét lehet fújni teljes mérkőzéseket, mert minden playben találhatnak valamit. Tegnap feltűnően sokat dobtak ránk, már azon lepődtem meg, ha nem volt zászló.
2. Mindenki Bradyt hibáztatja, és valóban nem meggyőző. De! Mi lenne, ha az elkapóink is hozzá tennének valamicskét. Ha épp hajszál pontosan a kezükbe pottyan a labda, akkor ok, de nem szakadnak el, és nem küzdenek az elkapásért. Mikor lehet csak valami hasonlót látni, mint pl. Brandon Marshalltól tegnap az az egykezes TD?
Up
3. Köszönjük Matty, mindig is tudtuk, hogy a mi fiunk vagy, a végén már majdnem azért szorítottam, hogy jöjjön össze neked az a TD. :)
4. Összességében mégiscsak egy nagyon jó nap volt a tegnapi. Győztünk, és valljuk be ezzel nagy kő esett le a szívünkről. Igen vacak lett volna 0-2-vel indítani a szezont. Ráadásul kikapott a Jets, pedig már 21-3-ra vezettek. És kikapott a Seahawks is, pedig sokan már 1 forduló után a Super Bowl győztest látták bennük újra. Soha rosszabb kört! :)
2014. 09. 15. 18:55
robert
NyG:0-2, NoS:0-2, KCCh:0-2
2014. 09. 15. 19:37
chateautorres
Bocsi, abszolút nem akadékoskodok, csak mert tényleg tudni szeretném. Paul43-mal már túl vagyok az 1. fordulón, most menjünk tovább.
Azt írod, ha az elkapóink nem szakadnak el. Most route-t futunk vagy improvizálunk és elszakadunk? Vagy ez megy együtt is? Az elsőhöz jó fej és láb és pontos QB kell. Ezek akkor most hiányoznak nálunk? Vagy BB vassal veri azt, aki eltér a plan-tól
Vagy nincs ideje Brady-nek, mert rossz a fal.
2014. 09. 15. 19:49
Lucius
Én nem tudom elhinni, hogy TB ilyen csőlátású. Azt tudjuk, hogy a képessége megvan hozzá, hogy kiszúrja az üres embereket és odadobja a lasztit. Ha igaz lenne, hogy a nehéz/reménytelen célpontok válassza a tiszta elkapók helyett, BB és a csapattársak már rég letépték volna a tökét, a visszajátszások pedig folyton mutogatnák, hogy ott az üres elkapó, TB meg dobál máshová. Nem hiszem, hogy BB elnézné neki, csak mert ő TB. Nem erről híres.
Nekem úgy tűnik, hogy mindenkinek a nyakán vannak a védők, és a "rossz" célpontok közül választja TB a megbízhatóbbakat.
Ezzel együtt kíváncsi lennék a visszajátszásokra, hogy kinek van igaza.
Amit nem értek, az a rövid passzok hiánya. Pár éve még arról volt híres a Pats, hogy a rövid, gyors passzokkal szétszedték az ellenfeleket, ami rendkívül látványtalan, ugyanakkor igen hatékony volt. A mostani elkapógárda (egy rakás jó, de nem kiváló elkapó meglátásom szerint), kifejezetten jó lenne erre. De mégis erőltetjük a hosszú és középhosszú passzokat, csak nincs kinek általában.
2014. 09. 16. 05:31
iceman
+1 Erről van szó! Már ne is haragudjatok, de egyesek nagyon el vannak itt tévedve. Persze, dobáljon Brady folyamatosan INT-eket, mert az egyébként levédekezett elkapókat akarja játékba hozni!? Pont a mostani meccs mutatta meg, hogy mennyibe kerültek a Vikings-nek a turnover-ek. Az meg, hogy Manning-et (aki ilyen elkapó hadosztály és bika ofal mellett is hajlamos szétesni), ezen az oldalon Brady elé helyezik egyesek, az nonszensz.
2014. 09. 15. 19:25
zo72
Én is egyet értek azzal, hogy az edzői stábon kellene fiatalítani + bővíteni. Rég jó játékosokat kellene felkérni a stábba. Pl Mike Vrabel aki a Texansban LB edző és már a specialitását megtanította JJ.Watt-nak hogy kap el egy védő 1y TD paszt. Ilyen segéd-edzők kellenének nekünk is
2014. 09. 15. 19:47
cspeti98
Paul minden szavával egyetértek, úgyhogy hatalmas +1
2014. 09. 15. 22:44
lipi
Na, első körben csókoltatom az ELMŰ-t. A második félidő kétharmadáról maradtam volna le, ha nem lenne Gamepassom...
Második körben. Győztünk.
Harmadik körben. Köszönjük Cassel és Zimmer meg úgy unblock a teljes Vikes stábjának. Rettenet homály playbookkal áltak ki. Egy elit egységünk van a védelemben, folyamatosan azt támadták, mély passzokkal. Semmi rövid passzos játék, limitált futójáték. (Mondjuk amikor megpróbálták, haladtak is :)).
Negyedik körben. A Dfal javult. Sokat. Messze még a vége, de azért próbálkoznak. Ja, és működött a blitz is. (Igaz, ehhez is kellett Cassel. Annyira szerette a labdát, hogy nem akart tőle elválni...)
Ötödik körben. Javult az Ofal. Nem is kicsit. Végre voltak működő futások, képesek voltak kitartani pass protban is.
Hatodik körben. Azt hiszem komolyan el kell kezdeni foglalkozni a büntetésekkel. Kicsit sok gyűlik belőle össze. Ritkán vezetünk szép drive-okat, de bármikor képesek vagyunk egy buta büntivel annullálni...
Hetedik körben. A stábot upba rakni, kicsit furcsa. A teljes második félidő megint kb nulla teljesítményt mutatott. Az egy vicc, hogy a Pats beszari módra futtatja az órát és teljes driveokat ad fel, kb a közepén... Szintén stáb hiba Boldent pályára engedni. Továbbá a kedvenc vesszőparipám a kétszer-háromszor tolunk egy sikeres játékot, egymás után. A tökért nem tudunk leszokni róla. Szintén stábhiba a dobások elosztása. Ha TB nem hajlandó szabad elkapónak dobni, szerintem BB-nek megvannak az eszközei, hogy ráterelje a helyes útra. Az, hogy csak Edelmannek és Gronknak hajlandó dobálni, vastagon a stáb hibája is. BB nem az a szívbajos csóka, aki nem képes leordibálni bárkinek a haját... Ja, és a támadóoldali playbook minden fantáziát nélkülöz. Ha már én meg tudom mondani a TV(monitor/tablet/telefon/okosóra stb) mögül, hogy mi fog jönni, akkor ott komoly gázok vannak...
Nyolcadik körben. Gost egy Isten. Kb a legmegbízhatóbb emberünk a csapatban.
Kilencedik körben. Remélem Ridley innentől élvezni fogja a stáb bizalmát akkor is, ha véletlen elejt egy labdát. Messze a leghasznosabb futónk.
Tizedik körben. Győztünk! Örölünk :).
(Bocs, ismét hosszú lettem és megint zöldségeket beszéltem...)
2014. 09. 16. 06:04
iceman
Végigolvastam a hozzászólásokat, talán nem kellett volna, mert csak felb.tam magam némelyiken. Egyeseknek itt Brady fóbiája van, most már biztos. A "legjobbak" azok a vélemények, miszerint szaladgálnak szabadon a pályán az elkapóink, csak a háromszoros bajnok QB-nk következetesen nem akar nekik passzolni, mert "csőlátású", meg "öreg", meg "bizalmatlan". (BB meg nyilván véletlenül sem szólna neki (a maga finom stílusában), hogy hahó öcsi, sz@r vagy). Ezekből pedig egyeseknél az következik, hogy a tiszta racionalitás alapján le kellene cserélni szezon közben Brady-t egy rookie-ra (csak nem lenne illendő, ugyebár). Esetleg még nyomni kellene közben egy csókot PM alfelére és akkor minden okés lenne.
2014. 09. 16. 06:56
Montesclan-pats
Érthető számomra az elégedetlenkedés is, és az is, hogy ne írjunk le őrületes badarságokat pl. TB azonnali lecseréléséről. Az 1. tábor indulata nyilván abból fakad, hogy aggódunk a csapatért és érthető,hogy a komolyabb csapatok ellen kevés esély mutatkozik. DE lássuk be, hogy rég nem tudunk 'jó' helyen draftolni, és régen kaptunk ki igazi sztárt. DMC, Gronk és talán most Ryan. Nincsenek kiemelkedő elkapóink, futónk, O-fal, D- fal embereink. Sajnos . Csak a secondary elit és szerintem az alap LB sor depth nélkül( Mayo HT Collins). A többiek szorgos iparosok, akik jó csapatjátékkal megnyerik a meccset. És egyet ne feledjünk, az ellenfél is a pályán van. Sok-sok jó játékossal. A csapatok minden meccsre adott csapathoz igazított stratégiával. Bízzunk abban, hogy a tervünk nekünk válik be többet de az ellenfél is úgy fogja gondolni minden meccs előtt, hogy jó a meccsterve. Még egy két gondolat, Revis nem akkora shutdown, mint amennyit keres, Brady erőssége,hogy keveset kockáztat és kevés rossz döntést hoz. Kevés IC és fumble. Nem akar egyedül meccset nyerni. Láttam én is néha szabad elkapót de vajon láttuk e a legközelebbi cornert, hogy rá tudna-e rajtolni a labdára, ugyanis 8-10 m-ről még odaérnek. Azt is nézni kell nemcsak a WR-t és még jön a nyomás is. Szóval kritizáljunk, dörmögjünk , de szeressük ezt a csapatot, és örüljünk, ha nyerünk. Ez a mi dolgunk, a szurkolóké. Go Pats forever!
2014. 09. 16. 13:03
pm11
"rég nem tudunk 'jó' helyen draftolni, és régen kaptunk ki igazi sztárt"

Ha ez így van akkor hol van a lé amit ezeken a "sztár" fizetéseken megspórolt a csapat? Abból lehetne venni igazán jó, már bizonyított játékosokat, vagy az is meglehet, hogy a SB esély miatt jöjjön hozzánk valaki adott esetben kevesebb fizetésért, de ezt sem nagyon látom...

minden esetre a W megvan és ez a lényeg.
2014. 09. 16. 16:38
Patriots NEB
Az a 8-10 m,pont 8-10 méterrel jobb pozíció,mint a dupla vagy tripla coverege.
néha észre kéne venni és akkor nem sack a vége(mint a 4. negyedben),hanem lehet,hogy first down.
2014. 09. 16. 10:43
iceman. A nyilatkozatos cikkben van egy link az elsö hozzászólásban egy friss TB interjúhoz.

Onnan másolnék be neked egy részt, amiböl kitünik, hogy a Bradynek sokszor csölátása van véleményünk nem alaptalan:

"my job to find those guys, find ways to get those guys the ball, because they’€™re good in space, they have good quickness and good hands, they’ve good speed"

Szerintem viszonylag kevesen akarják lecserélni TB-t, de az sem helyes, ha szent állatként nem szólhatunk rosszat TB-röl és BB-röl.
2014. 09. 16. 18:55
lipi
Szerintem TB csőlátásában vastagon benne van az edzői stáb, akik vagy gyenge playbook-al állnak ki vagy nem veszik észre, hogy TB nem passzol üres embernek, vagy az egész playbook arra épül, hogy ne kockáztassunk, menjünk biztosra, csak a bizonyított embereknek adjunk labdát. Mindegyik esetben megoszlik a felelősség TB és a stáb között...
2014. 09. 16. 13:06
pm11
Mi a véleményetek arról, ha mondjuk megint Denverbe kellene menni a főcsoport döntőre?
Mivel Manning nem szereti a hideget csak jobb lenne, ha ők jönnének, nem?
2014. 09. 16. 14:05
mammut
Én ebben a hideg/meleg dologban a tavalyi GB-SF meccs óta már nem látok annyi rációt... bár a statisztikusok biztosan mindjárt rám cáfolnak!
2014. 09. 16. 16:02
pm11
emlékszem arra a meccsre, de ott talán Rodgers meccshiánya is benne volt.
2014. 09. 16. 18:56
lipi
Egyelőre próbáljunk meg bejutni a Po-ba, utána ráérünk kalkulálgatni...
Hozzászólás a(z) Ups & downs - 2014. alapszakasz 2. meccs bejegyzéshez