Menetrend
Szavazás

Ups & downs - 2014. alapszakasz 3. meccs

2014. 09. 22. 09:48
Szerző: lucas
Kategória: Cikkek

New England Patriots lejátszotta az alapszakasz harmadik mérkőzését hazai pályán Foxborough-ban a Gillette stadionban az Oakland Raiders ellen, amely 16-9 arányú Patriots győzelemmel zárult.



Up 

Patrick Chung – A safety alkalmazása a fullback Marcel Reece  ellen jó matchupnak tűnt , és ténylegesen hatékony volt ebben a szerepben.

Julian Edelman – Macskakörmöt is tehetnék, mert csak ismételni tudom az előző hetekben leírtakat: ismét a receiver volt  Tom Brady legtöbbet foglalkoztatott és legmegbízhatóbb célpontja.

Matthew Slater –A special team kapitányának ténykedését tanítani lehetne (sőt kellene) , azt pl. hogy hogyan kell odaérni egy punt-visszahordóhoz.

Down 

Offensive line – A támadófal a múlt heti produkció után nem tudta folytatni javuló a tendenciát, és ismét gyengébbb teljesítmény nyújtott: pl. a  center Dan Connolly  röviden dobott egy shotgun snapet, (Brady alig tudta összeszedni) , de a jobb guard Jordan Devey,  a jobb tackle Sebastian Vollmer,  a bal tackle Nate Solder  és a bal guard Marcus Cannon is sok-sok blokkot elhibázott.

Josh McDaniels, a támadó playek hívása és az idővel való gazdálkodás

Három egymást követő passzjáték  a meccs első támadósorozatában a liga leggyengébb futás elleni védelme ellen – ez már előre vetítette az egész meccs képét. Ez is mutatja, hogy McDaniels sokszer túlagyalja a dolgokat, az ellenfél eszén akar túljárni, de a saját erősségeinket-gyengeségeinket nem tudja jól kezelni. Az első félidő végén pedig az időt és a helyzetet sem menedzslte jól, ezért nem sikerült TD-vel zárni a támadást.

Darrelle Revis - A cornerback kiváló volt a múlt héten a  Minnesota játékosa, Greg Jennings ellen, de nem tudta ugyenezt produkálni a James Jones elleni védekezésében.

 

Hozzászólások

2014. 09. 22. 09:55
athees
JMD takarodj!!
2014. 09. 22. 11:39
duanebarry
Ácsi-ácsi-ácsi!
2014. 09. 22. 13:10
pat68
Ez azért korai! Inkább csak változtatni kellene a túl konzervatív, majdnem hogy maradi hozzáállásán. És az 'O' fal sem könnyíti meg sem az ő, sem Tom dolgát!
2014. 09. 22. 13:55
nosbiglem
Nyugodj meg és vedd be a gyógyszered.
2014. 09. 22. 10:02
Ami nekem hiányzik:
Baby Vince game winning INT!
Brady tackle. (sikerült ahogy sikerült, de mutatta az elszántságot!)
2014. 09. 22. 10:08
nszgergo
nekem HT is hiányzik, mindig savaztuk ( jogosan) de tegnap is nagyot alkotott
2014. 09. 22. 12:55
2014. 09. 22. 13:10
pat68
2014. 09. 22. 22:26
iceman
2014. 09. 22. 10:11
crucified
Nekem Jones is nagy Up.
2014. 09. 22. 10:13
Croaker
Nekem nagyon Down volt Ryan. Sok passz ment felé, bár a büntetés véleményes volt a 4. negyedben.
UP szerintem Ridley és Vereen is.
2014. 09. 22. 10:18
azimut
Ezt az O-line-t a Poban szétszedik az tuti,ha eljutunk odáig! Tegnapi Denver Sea-meccsen látszott hogy milyen nyomás volt mind a 2 irányítón ha Russel nem mobilis QB lenne jó pár sacket begyűjtött volna,Manning meg 2,5 másodpercnél ritkán birtokolta tovább a labdát! De ezt tavaly a rájátszásban a Denver ellen láttuk,hogy Brady nem sokat volt a két lábán és azóta csak erősödött a védelmük......
2014. 09. 22. 10:46
1976gabi
nagyarányú győzelmet tippeltem,ez nem jött be.nem gondoltam,hogy a végéig izgulni kell .JMD csak nekünk mutat mindig rosszul?remélem a nehezebb ellenfelek ellen jobban fog menni.
2014. 09. 22. 10:48
Montesclan-pats
Ez harmatgyenge volt egy harmatgyenge csapat ellen. Miért nem lehetett edzőmeccset játszani ellenük. Kipróbálni a meglévő fegyvereinket, hosszabb passzokat, Wright-ot, Thomkinst, LaFell-t mozgásba, formába hozni, Dola-t. Látható volt. hogy a védelmünk elég jól kontrollálta a meccset. Az off borzalmas estét produkált. +Boldent azonnal el kell küldeni és ha White sérült, akkor viszza kell hozni a kicsi futót, Finch-et ?, vagy Gray-t.
Az Arizona abszolút rookie John Brown 3.körössel verték meg a SF-t. 2TD-je volt.
Mi miért nem merünk ötletes, kreatív játékokban bizalmat helyezni a fiatalokba. Nálunk csak elveszítik az önbizalmukat. A többi csapat arra épít, hogy mindenki hibázhat, aztán majd a jó megmozdulások meghaladják a rosszakat a rosszakat, és az jó a csapatnak. De hiba után nincs bünti, legfeljebb, ha a játékost mentálisan megzavart a saját hibája,akkor van pihi, de vissza kell küldnei, hogy ne ragadjon benne a hiba. Nálunk félelem van, - kivéve Edelmant - hogy jaj nem hibázhatok. Lehet, hogy a csoport megnyerésére még így is elég lesz, de ez eddig kevés.
Most már azt mondom, hogy változtatni kell a támadófilozófián is.
Év végéig lehet fejlődni, de kell is. Sokat.
Go Pats!
2014. 09. 22. 11:46
csabesz
A hozzáértőkhöz: mit lehet kezdeni az Ofallal? Lehet-e hozni valakit ide? Mankinst esetleg?:) (bocsi rossz vicc volt)mert Von Millerek ellen TB nem biztos hogy két lábon marad, ahogy tegnap üldözték Wilsont:(
2014. 09. 22. 11:47
Elwolf
Szerintem nagy mínusz Ryan és LaFell "ténykedése" is.
Ha pedig JMD annyira túlagyalta, akkor BB-nek nem kellett volna egy tockossal helyrebillentenie?
Amúgy Minitron egy ááállat volt. Agyon sem lehetett ütni. Nála csak Vince vetődése tetszett jobban a végén...
2014. 09. 25. 11:29
Petyaa
Flying Vince priceless volt!!!
2014. 09. 22. 12:07
hulith
A következő 4 meccsen a fal megmutathatja mit tud elit védőfalak ellen Brady-nek nehéz dolga lesz a Bengals ellen csak meg ne sérüljön.
A tegnapi forduló tanulsága, hogy nincs igazán favorit a bajnokságban,pl.
agyondicsért Carolina védelem kapott 37 pontot az éjjel.
2014. 09. 22. 12:10
hulith
és a Steelersben L.Blount 10/118 yard -os teljesítménnyel zárta a meccset
2014. 09. 22. 12:17
dravait
A tegnapi Broncos-Seahowks meccsen látottak elég ijesztőek a mi tegnap mutatott játékuk fényében. Mindkét védelel állat, olyan pass-rush emberekkel, hogy mi egyelőre csak álmodunk róla. Ezzel a fallal Brady ki se menjen a Broncos ellen, mert kiskanállal szedik össze. Manningnek ha megjön az esze, szétdobálja a secondarynket. Óriási volt a kontraszt a két meccs között. Talán az volt csak a hasonlóság, hogy Manning ugyanúgy gyámoltalanul játszott, mint a mi kapitányunk, egy-egy drive-ban voltak csak jó villanásaik, összességében hülyénél hülyébb játékhívásokat láthattunk. És Manninget se értettem, miért nem bírálta felül az off koordinátor hülyeségeit.
2014. 09. 22. 12:23
dravait
A baj az, hogy én nem tudom maga vígsztalni azzal, hogy a W megvan, mert a játék összképe borzasztó volt. És sajnos nem tudok elvonatkoztatni Brady felelősségétől, mert nem JMD van a pályán, hanem a kapitány, ötszáz mérföldes tapasztalattal. Mi a fenéért hagyta, hogy hülyét csináljanak magukból? Az egész csapat önbizalmát aláásta ezzel a játékkal. Mikor a végén elkezdte megtalálni a nem Edelmann nevű elkapóit, akkor láss csodát, egyszercsak átmentek a Raiders végelmén, mint kés a vajon.
Azt nem értem, hogy ha mi itt kis hülye magyarok LÁTJUK, hogy mit kellene csinálni - horribile dictu megmutatják egyszer-egyszer, hogy még működik is - akkor a nagyeszű, végtelen tapasztalattal rendelkező edzői csapat miért nem látja? Nem bírom felfogni...
2014. 09. 22. 12:26
Foherty
Nem ertem mi bajotok van a tamadokkal. Alapigazsag, hogy ha az ellenfel csak 9 pontot csinal, nekunk eleg a 10 is. Ezt 160%-ra hoztak a fiuk; remelem nem lottek el az osszes puskaport... :)
2014. 09. 22. 12:31
Foherty
Ezt nem ertem: "Az első félidő végén pedig az időt és a helyzetet sem menedzslte jól, ezért nem sikerült TD-vel zárni a támadást."

Pont megvolt a 3 kiserlet, es utana a field goal ugy, hogy az ellenfel mar ne johessen. Ez miert nem jo time management?
2014. 09. 22. 12:40
nszgergo
mert elégettünk 25 másodpercet a semmiért. 1 yard, 4 kisérlet, ne field goal legyen már a cél
2014. 09. 22. 12:51
Foherty
Nyilvan nem az volt a cel, de ha mar nem sikerul a TD, akkor legalabb ne legyen lehetoseg valaszolni. A time management errol szol; az mas kerdes, hogy miert nem sikerul 2 yardrol betolni 3 probalkozasbol.
2014. 09. 22. 13:00
timep76
Nem volt már időkérés az utolsó snap előtt. 2,5 yardra volt az end zone (3rd & goal) és 8 mp volt az időből. A hülye is tudja, hogy passz lesz (pláne, hogy ha jól emlékszem, 5 elkapóval álltunk fel).

Ezért örülhetünk, hogy a rossz snap után TB-nek még volt annyi lélekjelenléte (hisz már döntötték le), hogy egyáltalán incomplete pass-t tudott dobni belőle (óra megáll, snapp az előző helyről).
Amikor megláttam az alapszituációt én is azt gondoltam, hogy WTF (pedig nem vagyok nagy Football guru).

Igenis óriási hiba volt, hogy így kellett nekimenni a 3&goal-nak. szerintem a futás jobban menedzsekhető ebből a távolságból (pláne, ha az elkapókra is kell figyelni, és fordítva)
2014. 09. 22. 16:19
April Wine
Csak éppen időkérésünk már nem volt. Ha futunk és megállítják, akkor lepereg az óra és FG-t sem rúghatunk. Passzolni kellett, egy rossz passz még belefér a 8 másodpercbe.
2014. 09. 22. 13:06
Yakeehun
Bocs, kicsit off, de a tippjatekhoz szolnek hozza:

Edelman-nek 10 elkapasa volt, nem 5-6, mint az en javitott tipposzlopomon (en 9-10 -t jeloltem).

forras:

http://www.nfl.com/gamecenter/2014092105/2014/REG3/raiders@patriots#menu=drivechart&tab=analyze
2014. 09. 22. 16:13
sting
Most már 11+ szerepel mint helyes ...
Lehet az NFL tudja rosszul? :)

2014. 09. 22. 16:38
csori71
2014. 09. 22. 14:08
delear
Sziasztok
A fenti hozza szólásokhoz lenne egypár szavam
Nem lattam a meccset mert kikuldetesben vagyok es a net ottan nem birja el az steam-et, csak az nfl oldalan kovettem,
Tobb elkaponak dobott ezen a merkozesen TB mint altalaban, LaFell eleg sokat volt keresve amit "lattam" az oldaon,
A mecs elott altalaban az ellenfel videoi alapjan van keszitve egy terv es az alapjan indulnak neki a mecsnek a csapatok, nalunk igy volt. Utana megnezik mi mukodik es azt hasznalva ha eleg, nem nagyon mutatva mast a jovendo elllenfeleknek, ha nem eleg akkor meg par dolgot kiprobalnak,
Az iranyitonak nem az a dolga hogy a playeket kigondolja es ha neki nem tetszik akkor mast hasznaljon,max ha 2-3 play van megadva kintrol es azok kozott a vedelem felallasa alapjan dolgozik, legyen eleg neki a jatek es ne adjunk neki teljesen uj munkakort (ne menjunk a hulye amcsi filmek utan)
Az iranyitonak meg kell biznia az edzoiben nem minden alkalommal felulbiralnia mert az nem jo es csak a csapat fohja a karat latni, ugyhogy JMD-nek a teljesitmenyet BB vagy Kraft ur donti el hogy eleg jo vagy nem,
Remelem Siliganak nincs komoly baja
2014. 09. 22. 15:02
DefenseFan
Hát Edelmanon kívül nagyon nem tudnék Up ba tenni
2014. 09. 22. 15:34
codyfiu
Sziasztok. Tudna valaki egy linket adni ahonnan le lehet tölteni. Régebben volt valamilyen ciril betűs oldal annak örülnék leginkább, de többet is írhattok, hátha másnak is fontos ez. előre is köszi.
2014. 09. 22. 15:38
codyfiu
közben én is találtam de írjatok még:
http://www.sport-video.org.ua/en.html
2014. 09. 22. 15:35
antman
én csak annyit füznék hozzá a tegnapi játékhoz ugy nem jutunk sehova ha a második félidőben nem csinálunk td-ket. ez a harmadik ilyen mecs volt.A védelem nem rossz leszámitva egy két embert.
2014. 09. 22. 15:45
Burkus
Kicsit felindult megfogalmazás volta JMD-t illető kritika, de alapvetően nekem is valami hasonló jár a fejemben, mert úgy érzem, hogy az O-ben valami alapvető változtatást kellene eszközölni ahhoz, hogy a csapat kijöjjön ebből a gödörből. Valahogy úgy látom, mintha egy csőben rohannának előre és a cső egyre szűkebb lesz. Brady önbizalma megingott, egyértelműen frusztrált és nem bízik az elkapóiban, Gronkot és Minitront kivéve. Azok meg frusztráltak, mert csak statisztikai létszámként vannak jelen a pályán és nagyon koncentrálnak ha nagy néha megy feléjük egy-egy passz. Az sem szokott sikerülni, még görcsösebb az egész társaság - circulus vitiosus. Annyira kívántam szegény Amendolának, hogy egyszer sikerüljön vége, a múlt héten és most is volt egy-egy olyan "nagy játék", amit megcsinált és visszafújták... A red zone felé dobott passz pedig pocsék volt, esélye sem volt elkapni. (Megjegyzem, Minitron néha elképesztő helyre dobott labdákat szed össze.) Szóval ebből a görcskupacból valahogy ki kellene jönni, mert ez siralmas. Mivel a "játszópajtások" váltogatása - értsd: Te-k, WR-ek - nem jön be 2009 óta, három opciót látok: JMD, Brady vagy maga a Mester.

Gondolom, már mindenki hörög az ilyen eretnek gondolatoktól, de azt mondom, hogy JMD eltávolítása járna a legkisebb kárral és hozhatna az O-ben alapvető szemléletváltást. Az járt a fejemben, hogy Charlie Weiss szép pénzért nem jönne vissza, vele nyert Brady három gyűrűt, biztos hogy mentálisan is jó hatással lenne rá. Szóval én is azt gondolom, hogy JMD távozása kiránthatná a szekeret a kátyúból. Megjegyzem, szinte minden amerikai szakíró ekézi JMD-t a most már konzisztensen rossz játékhívások, time management miatt, kizárt, hogy Kraft/BB ne látná a problémát.

Azt már csak nagyon halkan jegyzem meg, hogy 2001-ben kényszerből a csapat az 1/1-es pick helyett, akivel éppen márciusban kötött 100 millió dolláros szerződést, egy 3.körös, mit is beszélek 6. körös irányítót állított be a csapatba és az irányító elérte, amit Bledsoe soha...

2014. 09. 22. 15:59
kyobalu
Az amerikai "szaksajtó", megmondó NFL guruk is gödröt látnak nem kicsit..Frusztráltság van az O#-ben ezt mindenki látja..Nem hiába nyilatkoznak olyat az elkapóink is, hogy rosszul érzik magukat, mert nem használják ki a képességeiket..Hogy emögött mi van a fene se tudja egyenlőre..Biztos sokat számít a változó teljesítményt nyújtó fal, a még mindig nem stabil ötös fogat..JMD több, mint konzervatív tervei, s Brady zavara, magához mért alulteljesítése..Mind összeadódik.. Véleményem alapján az O# emberanyaga alapján simán lehetne ez Top 5-10-es támadógépezet is..Furcsa módon Minnesotában több, mint jól működött a futás, s megbízható volt a fal is..Miamiban az első félidőben működött a Brady féle rövid passzos kivégzősor, 7 ember bevonásával..Most is végre megtalálta Lafellt és Wright-ot is.. Működhetne, ha nagyon akarnánk..De valami miatt döcögés van..S szerintem is inkább mentális, mint fizikai okok lehetnek a háttérben..A következő 4 meccs sokat fog mutatni..Ha ezeken a meccseken nem virít a támadófal valamit, s nem kapjuk vissza a cool Bradyt, akkor nagy reményekkel ne várjuk a PO-t és az új érát..De várjunk, legyünk türelemmel egy kicsit..
2014. 09. 22. 20:12
BaP
Én azt gondolom az eddigiek alapján, sőt, a tavalyi év alapján is, hogy Tom már csak akkor fog tudni SB-ért játszani, ha JMD eltakarodik.
Látva a Broncos változatos, szellemes play hívásait, egyszerű, mégis nehezen védhető route-jait, és hogy Peyton Manning gyakorlatilag a zsebben ácsorogva is képes a yardokat hozni a LoB ellen, azt gondoltam, Brady is tudhatná ezt, de nem egy ilyen fasz koordinátorral,

JMD sémái érthetetlenek az elkapóknak, mivel alig tudja valaki tisztára játszani magát, 1-2 célpont van dobálva. Iszonyatos gyenge, ilyen elkapókkal, és ilyen qb-val max a top d#-k ellen kéne bajban lenni.
Iszonyat gyenge O# , szégyen volt a tegnapi. Az meg, hogy a hátsérüléssel kínlódó Minitront egy raiders ellen ennyire túl kell foglalkoztatni, szánalmas.

A másik megoldás, ha a patriots leteszi a voksot JMD mellett, akkor szerintem Brady-t kell kivenni a SB érdekében, mert ez a séma egy mobilisabb QB-vel lehet, hogy működne.

Én már tavaly is kivágtam volna JMD-t, meggyőződésem, egy normális oc mellett tavaly SB lett volna, mert változatosabb playhívásokkal Gronk egészséges tudott volna maradni, illetve lehettünk volna előrébb az alapszakaszban.
Szóval én amondó vagyok, kell egy új, épkézláb offensive coordinátor !
2014. 09. 22. 22:38
iceman
Te melyik meccset nézted? Manning olyan homály volt a legtöbbször, mint az állat. Ahhoz, hogy a Broncos feljöjjön, a jó Def munka és a kiváló futásblokkolás mellett a Seattle rövidzárlata és gyermeteg hibái kellettek. O-ban iszonyat gyenge volt Denver. Tette ezt a nagy Peyton hat ligaelit elkapó mellett. Meg az csak úgy megy, hogy Brady helyére hívunk egy ligaelit QB-t szezon közben!?
2014. 09. 23. 09:57
BaP
Aha, Manning homáj volt :))))
Én nem vagyok nagy rajongója, de az az egyenlítő drive timeout nélkül nekem is levette a kalapot.
Egy olyan elit D ellen, mint a Seahawks, simán lemanagelték egyszerű útvonalakkal, és hajigálta az elkapóit 2,5-3 mp alatt.
20 pontot raktak fel.

Eközben mi, egy fos passrush ellen 2-3 embert dobálgatva, 5-8 mp-t lóbáltva egy nagy szart raktunk a pályára.

Ki írta, hogy kell ligaelit QB?
Én mem.
Ha JMD marad, és Brady is ezt az egysíkú játékot csinálja, agyonvágva az elkapóit, akkor jöjjön Jimmy... Ennyi.

Ja! Edelman, Gronk, Amendola,Dobson,LaFell,Thompkins, Wright ne legyen már szar elkapó gárda, nem sokkal rosszabb ez, mint a Broncos-é, csak épp azok jobban vannak használva.

Amúgy azt, hogy a Denver D# hatalmasat fejlődött, senki nem vitatta.

2014. 09. 22. 15:53
DeMartino
sziasztok fuuu jó kis meccs volt,mondjuk a miénk tuti nem,öregedtem pár évet a mérkőzés alatt az tuti.sajnos nem úgy ment a játék ahogyan azt oly sokan várták,többek között én is,de reménykedem a mihamarabbi fellendülésben és a szép játékokban.a tegnapi meccs szerintem egyetlen pozitívuma egyértelműen a W.Más most nem igazán számít,a lényeg továbbra is melózni hajtani,dolgozni és meg lesz ennek a gyümölcse

GO GO PATRIOTS!!!
2014. 09. 22. 16:04
hulith
A csapat jelenleg nem úgy játszik ahogy a szezon előtt jósolták a szakértők és ebben vastagon benne vannak az edzők is nemcsak a játékosok.
Ebben a sportban rengeteg lehetőség van az edzőnek változtatni a többi csapatsporthoz képest.A félidei vátoztatás mostanában ha kell természetesen akkor nem történik meg vagy későn reagálunk a második félidőben mutatott játék egy komolyabb erőkből álló alakulat ellen nagyon kevés lesz.
Szerintem nem eretnek gondolat egy edző lecserelése.
Sok olyat láttunk csapatsportoknál, hogy egy új edző megújulást hoz egy jó játékosokkal rendelkező csapatnak.
2014. 09. 22. 16:40
Érdekes elgondolás az edzőcsere, de egyelőre nem deális szerintem. BB-t nem fogja Kraft elküldeni, még ha adott esetben ez is egy megoldás lehet (a huhogóknakmhívnám fel a figyelmét, hogy nem elküldöm BB-t csak objektíven számításba veszem a lehetőséget), de akkor azon is el kell gondolkodni, hogy ki lenne helyette. megfelelő. Olyan vezetőedző nem jönne át, aki sikeres, aki meg átjönne, az lehet annyira jó. Mondjuk persze a Frisco lehet megszabadulni Harboughtól, de furcsa őt Boston an elképzelni.

Lehetőség a koordinátorokat elmozdítani. A védelem egyelőre rendben tűnik. Nemmhiba nélküli, de jelenleg a csapat erősebbik fele.
És ott van akkor JMD. Vele az a furi, hogy az utóbbi években nem csak vele voltunk elégedetlenek, hanem BoB-vel is. De most JMD van itt. Talán off kordinátorból több elérhető lehetne és egy BB-vel szerintem sokan együtt is dolgoznának. De JMD BB kedvence és emiatt tudom az ő menesztését is nehezen elképzelni. Vagy ha igen. akkor max az idény után.

Az Ofal meg szerintem Scar távozása miatt ilyen. Olyat hozott ki a fiúkból, ami csak ieveseknek megy. Vele vagyok mostanában a legtürelmesebb az edzői karból.

Nekem a D a hibák ellenére Up. Chung meg szépen bejátszotta magától a kezdőbe :)
2014. 09. 22. 16:42
sting
Nagy a sírás :)
Úgy tűnik titkon mindenki 19:0 -ás szezonban reménykedett :) (velem együtt)
Azért érdemes lenne egy kicsit más oldalról is szemlélni a fejleményeket.
"Emberemlékezet óta" nemvolt ennyire hektikus az NFL csapatok játéka.
Úgy a védelem mint a támadó oldalon.
Én azokkal értek egyet, akik szerint (sajnos) most kifejezetten rosszul nyúltak bele a játékvezetésbe.
A zebrák össze-vissza dobálnak és inkonzisztensek az ítéletek. Ehhez NEM LEHET és NEM TUD idomulni egyetlen olyan egység sem, ahol minden mozzanat a végletekig ki van dolgozva.
A támadások meg-meg akadnak és az "öreg" irányítók nem tudják felvenni a ritmust.
Láttam mind a három Broncos meccset. Hihetetlen, hogy Manning mekkora homály önmagához képest.
Megnéztem a Seehawks meccseket is. Ott a védelem lett teljesen ritmustalan.
Biztosan összeáll a rendszer az év folyamán. Valószínűleg sok eddigi sztár elsüllyed, mert nemképes alkalmazkodni, és megjelennek majd újak helyettük.
A Pats eddig mindig rugalmasan és operatívan tudott alkalmazkodni a körülményékhez.
Hihetetlenül sokat kell még fejlődnie a védelemnek is és a támadó szekciónak is. Jó eséllyel idén is a BeyWeek lesz a vízválasztó.
Én már nagyon elégedett lennék azzal, ha a következő 6 mecset letudjuk hozni legalább 3-3 -al (a 4-2 már zseniális lenne).
Persze lehet sírni és csak a rosszat látni.
Vagy lehet türelmesen időt adni (mellőzve a személyeskedést), kivárni hogy összeálljon egy CSAPAT.
2014. 09. 22. 17:06
max350
Logan Mankins azt álmodta csütörtök éjszaka, hogy Kraft úr irodájában aláírta a szerződés módosítását.... aztán felébredt!!!!

2014. 09. 23. 12:09
1976gabi
ez tetszik.a többiek majd máshogy gondolkodnak
2014. 09. 22. 18:35
podorpeter
Csak a W számít.(botrány amit az O fal csinál) 10-6-al is PO-ba lehet jutni (csak addigra álljon össze a játék)JMD-t még mindig nem értem mit keres itt.De addig is GO PATS !!!
2014. 09. 22. 19:35
a W megvan, de nem sok pozitívum,
egy-két gondolat tőlem:

1) a time managment az első félidő végén botrány volt, de az én meglátásom szerint ez nem JMD hibája volt, Bradynek kellett volna sürgetnie a támadókat behívnia a no-huddle playt és...

2) ha jól tudom a támadó sémánk kb 2000 óta ugyanaz kisebb változtatásokkal és ez nem OC függő

3) és ezzel sztem nagy gondok vannak (O# séma), míg minden más csapatnál szinte minden playnél van egy üres WR, de legalább olyan kereszteket futnak, hogy ihaj, addig nálunk egy sincs... de ez legalább konzisztens! És ez sztem megint nem a WRek hibája! Egy sz.ros Jagsben egy UDFA WR, vmi Hurka 100+ yardokat kap el, egy Dez Bryantet tök üresen hagyni 40yard mélyen, Broncos elkapói nem észrevenni 2x egymás után, ugyanazon útvonalat futva... nem lehet mindig mindent az elkapókra fogni, nekem ebből megint az jön le, hogy séma!
Öröm volt nézni a Chargers támadásait, pedig nincsenek "nagy" nevekkel tele!

4) a védelem nem volt rossz, de én sokkal többet várnék tőlük, lehet hogy nincs igazam, de Patricia sem egy művész, bárcsak láthatnám(kicsit érdekesen hangzik ez, de), hogy mit tudna kezdeni ezzel a felhozatallal egy szaros Rex Ryan mint DC, vagy egy LeBeau

Összegezve, sztem egy dolog van amit mindenképpen meg kellene tenni az Off-Seasonben, mégpedig vmiféle O séma váltás... akár betörni a Chargers székházba és lemásolni az övéket, de valamit kezdeni kellene ezzel, és Bradyvel is mert amit idén művel az katasztrófa eddig, lehet (biztos) hogy fontos hogy bízzon az elkapókban, de ez már beteges...
leszarom ha nem bízik valakiben, de legyen már képes odadobni egy labdát ahhol csak ő tudja elkapni és ha esetleg nem is sikerül, akkor egy downnal kevesebb, de ez kabaré! Amendolával tavaly az első meccsen aprítottak, idén felé sem néz (ha meg igen és jó a passz, megvan az elkapás akkor tutti, hogy flag és törölve az elkapás)

na és most jön a legdurvább rész!!! csak saját felelősségre olvasd :D

Ha meg Brady nem képes megbízni a saját elkapóiban és nem hajlandó passzolni, akkor ideje leváltani őt, mert ez egy csapatsport, jöhet a fényévekkel mozgékonyabb Garoppolo és megnézhetjük, hogy mit tud, mert meccsenként 1TDt sztem ő is össze tudna hozni és lehetne egy Seahawks féle irányítónk aki képes kiforogni a zsebből és mindig a biztos playt megjátszani ... És igen imádom Bradyt de jelenleg ezt látom, és ha így folytatja akkor a saját szobrát fogja ledönteni!

DE remélem hogy vmi csoda folytán Brady megvilágosodik, észreveszi, hogy a 80as 81es, 85ös, 17es, 19es kék mezben lévő úriember is az ő csapatához tartozik, és képes nekik is labdákat dobni (és nem elkaphatatlanokat mint Amendolának a goalline-nál) és mellesleg sokkal több screent is játszhatnánk ha már ennyire gyorsan átjön az ellenfél a falunkon, akkor profitáljunk is belőle
2014. 09. 22. 19:46
Burkus
Mindenkinek többé-kevésbé hasonlóan jár az agya... Valahogy meg kell újulnia Bradynek/az Offense-nek. Kérdés, mi a módja, de valami nagy váltás kell hozzá. A legkevésbé fájdalmas JMD cseréje és egy, inkább partnernek mint mentoráltnak tekintett OC.

Olvastátok hogy Tulloch az NFL történetének legabszurdabb sérülését produkálta? Sackelte Rodgerst, aztán "Discount Double Check" paródiával akart ünnepelni (aki nem tudja esetleg: ezt reklámozza Rodgers) és olyan ügyesen lépett, hogy elintézte rögtön a térdszalagját! Már IR-en is van egész szezonra! Priceless... Inkább a Tulok, mint a Tulloch név illeti :)
2014. 09. 22. 19:49
Burkus
Ja és Carr tegnap 6x dobott Revis felé, abból 5 passz jó is volt. 12 millás teljesítmény... A PFF szerint jelenleg 39 (!) játékos jobb coverben mint Revis.
2014. 09. 22. 20:10
dravait
Igen, Revis eléggé lezser volt tegnap - volt egy-két jó szerelése, de összességében a félelmetes hírét nagyon nem igazolja. Ráadásul az ellenfél irányítói a hírnevéről nem is igen akarnak tudomást venni, vidáman dobálnak felé, és bizony sokszor eredménnyel. Én sokkal többet vártam tőle, mintha belekényelmesedett volna a szerződésébe.
2014. 09. 22. 20:21
loop80
Én pont azon gondolkodtam, hogy ha Revis így folytatja, akkor: 1. Giga pénzért van egy középszerű CB-nk 2. a szigetért kiadott pénzből megtarthattuk volna Blountot, plusz erősíthettük volna az O-falat...
2014. 09. 22. 20:58
nszgergo
nem csak tegnap volt lezser, eddig mindig sajnos
2014. 09. 22. 20:24
BaP
Így van, Revis jó lenne, ha felhúzná a hidat, mert ez eddig félsziget :)
2014. 09. 23. 11:02
kolok
Inkább átjáróház :)
2014. 09. 22. 20:21
zo72
A Ravens OC cserélt év közben és SB nyertek 2012-ben. Lehet hogy nekünk is valami hasonlót kellene tennünk.
2014. 09. 22. 20:21
loop80
2014. 09. 22. 20:26
BaP
+1
Azzal kezdte, hogy átvariálta a falat, amely védelmében Flacco onnan nem dobott int-et, viszont rengeteg td-t jó százalékkal igen.
2014. 09. 22. 21:10
Gordon
A chargers is a tavalyi OC váltás után támad fel
2014. 09. 22. 20:47
topin
az menjen/változzon ami/aki miatt nem lehet passzolni..Az O fal kritikáját azért nem értem, mert oké hogy szar és nem védik meg TB-t, de Rodgers is benyelt 7 sacket meg még van pár QB aki hasonlóan gyenge fal mögött játszik és sokszor megütik, siettetik, sackelik mégis sokkal magasabb ratinggel dobálnak..És mi még nem találkoztunk elit csapattal sem és így vannak ezek a botrányos számok TB-nél..

Panthersnél lecserélték a teljes elkapó gárdát, egyáltalán nem veretes nevekből áll a wr corps és mégis képesek haladni levegőben is kb noname játékosokkal..szóval biztosan nem az a baj, hogy az elkapóink nem játsszák üresre magukat..

séma,JMD,BB,TB négyes közül kell megtalálni a gyenge ponto(ka)t és ott javítani/változtatni..bármekkora szentségtörés is lenne belőle, ha esetleg nem a séma a ludas..

Luck pl tavaly Wayne kiesése után elég noname alakoknak dobált és mégis eltalálta őket nagy nyomás alatt passzra kényszerítve az eredmény és a futójáték hiánya miatt is..

A hiba adott, az okozóját kell feltárni/megtalálni..de sürgősen, mert különben idén nagyon durván kimaradunk a végelszámolásból..
2014. 09. 22. 21:41
Arsenal
Na akkor elmondom a tutit!
B.B. a hibás. Az előző években az első két negyed alatt volt nála egy szelet papír, meg egy ceruza, amit néha megnyalt, aztán felírt valamit, nagyon nem is beszélt csak figyelt egy félidőn át. Ezután bement az öltözőbe és a papír segítségével leüvöltötte a csapat fejét. Most meg valami kék szar van nála, amit néha megérint, sőt vagy unja, vagy mivel ő is öreg mint, én nem ért hozzá, ezért a fontos részletek nem kerülnek rá, így a szünetben elfelejti, hogy mi miatt kellene a csapattal üvölteni, így marad JMD tökölése és a borzasztó játék a második félidőben is. Magam részéről visszasírom a ceruzát és a papírt.
2014. 09. 22. 23:05
Levis
2014. 09. 22. 21:56
Brady Tamás visszaüt
Az a baj a támadó fallal hogy nem jól TOLÓDIK: egyértelmű hogy JMD helyett Pintér Attilának kellene az OC-nek lennie
2014. 09. 22. 21:58
borisz.hu
A sok szakértőnek, hozzáértőnek, edzőpalántáknak, és a többi meg nem értett foci géniusznak.
Trónok Harca, Sárkányok Tánca, A Király fogja, 648.-oldal, idézet:

"... nagyuram, ha igazi férfi volnál, ezért megölnélek, de a kardom túl jó acélból készült ahhoz, hogy gyávák vérével szennyezzem be.- Ivott söréből, és megtörölte a száját. - Igen, emberek halnak meg, és még többen fognak, mielőtt megpillantjuk Derest. És akkor? Ez háború. A háborúban általában vannak halottak, ez a dolgok rendje, mindig is ez volt.
Ser Corliss Penny hitetlenkedve nézett a klánfőnökre.
-Te vágysz a halálra, Wull?
Az északit szemlátomást mulattatta a kérdés.
-Örökké akarok élni egy olyan földön, ahol a nyár ezer esztendeig tart. Várkastélyt akarok a felhők között, ahonnan lenézhetek a világra. Újra húsz és hat éves akarok lenni. Amikor húsz és hat voltam, képes voltam egész nap harcolni, és egész éjjel d..ni. Egyáltalán nem számít, hogy az ember mit akar. Nyakunkon a tél, fiam, és a tél a halált jelenti. Az embereim inkább halnak meg Ned lányáért harcolva, mint magányosan és éhesen a hóban, miközben könnyeik az arcukra fagynak. Aki így hal meg, arról nem szólnak énekek. Ami engem illet, én már öreg vagyok, ez lesz az utolsó telem. Hadd fürödjek meg a Boltonok vérében a halálom előtt. Érezni akarom, hogy az arcomba fröccsen, amikor a csatabárdom egy Bolton koponyájába mélyed. Le akarom nyalni az ajkamról, és az ízével a nyelvemen akarok távozni! "

Tom Brady
2014. 09. 22. 21:59
hulith
Igen csak ha 20 ponttal vezettünk is leorditotta a fejüket es nem ertettek a jatekosok miert es a masodik felidoben vesztettunk
A szunetbeli elemzes evek ota egyenlo a nullaval egy ket kivetellel.
2014. 09. 22. 22:03
hulith
Ha Brady gyűrűt akar tegyen erte nem latom hogy egne a tuz
2014. 09. 22. 22:09
ervinator
Revis kritikához én csak annyit tennék hozzá, hogy jogos, de valószínűleg ő pont az az ember, aki a kihívásokat keresi és ha nincs kihívás akkor képes kevésbé odatenni magát. Ezt éreztem nála az előszezon meccsek alatt is és most is.
2014. 09. 22. 22:12
Pupu
Vesztes meccs után sírás..győztes meccs után sírás..
Akkor nem tök mindegy hogy nyerünk vagy vesztünk ? :)
2014. 09. 22. 22:21
lipi
Na, kezdjük.

Botrány volt a meccs.Botrány. Három meccs alatt raktunk fel annyi yardot és pontot a táblára, mint régebben egy közepes meccs, vagy egy jobb félidő alatt.
Egy borzalmasan gyenge csapat ellen sikerült egy kínkeserves győzelmet lerakni az asztalra.
JMD playhívásai nemcsak a kreativitást nélkülözték, de egyenesen borzalmasak voltak. Első drive 3 passz, második drive egymás után 7! futás. Mi ez?
Az Ofal gyötrelem. Lassan itt az ideje olyan playbookot kreálni, amelyik erre a papírfalra épül.
Az előttem lévők Blount teljesítményét méltatták és elhibázott lépésnek gondolták az elengedését. Nekik jelezném, hogy emögött a fal mögött senki nem képes futni... Mellesleg Ridley és Vereen is szépen futott, nem velük volt a gond.
Liga elsők vagyunk a büntetések terén. Tarthatatlan. Sokkal károsabb, mint Ridley labdavesztései.
Az új támadófal edző nem igazán áll a helyzet magaslatán.
Nem tudom mi folyik a színfalak mögött, de remélem valami varázslat, mert ez nem teljesítmény a támadóktól...
A pozitívumok.
A védelem jó. A fal kb összekapta magát, ami tőlük telik, azt megteszik. Izgatottan várom idei első körös választottunk érdemi beépítését, ami remélem azért némi plusz stabilitást fog adni az egységnek. Ninko ilyen szintű eltüntetését nem igazán tudom feldolgozni, de ez nyilván majd elmúlik...
Jones és DMC még mindig kiváló.
Remélem levonjuk a megfelelő konzekvenciát a meccsből és elkezdünk Patriotshoz méltóan játszani.
Még van egy meccsünk ami előzetesen könnyebbnek ígérkezik, a Chiefs ellen, utána indul a gőzhenger és ötből legalább négyet nyerni kellene. A csoport riválosok ellenit meg kivétel nélkül be kell húzni.

Elnézést minden szép lelkű szurkolótársamtól, akiknek kellemetlenséget okoztak szavaim.
(bocs, nem bírom ki. JMD takarodj!)
2014. 09. 22. 22:21
Lucius
Rájöttem mi Lafell szerepe a csapatban! Minden 5 yardnál hosszabb Amendola elkapást szabotál azzal, hogy szabálytalankodik. Az elmúlt két meccsen szerentem már fizetésemelést is kapott.
A BB és TB leváltását szorgalmazók szerintem nagyon nincsenek képben. BB talán a valaha volt legnagyobb edző. Kb. 10 nullás szezon kellene, hogy Craft kirúgja. TB 2-3 év múlva fog visszavonulni, addig nem fogják lecserélni senkire, csak mer van pár homály passza (megjegyzem ezen a meccsen volt pár elég szép megmozdulása is, sajnos leginkább "kármentés" közben). Én kíváncsi lennék mit tud Gerappa, de annyira nem, hogy TB helyett lássam, és komolyan nem hiszem, hogy jobb lenne az O# vele.
2014. 09. 22. 22:51
iceman
+1 . Tudjátok mit, valóban menjen Brady + BB is egyszerre! Tegyünk a helyükre egy rookie irányítót + egy máshol már megbukott edzőt, így szezon közben. Komolyan mondom lezsibbaszt agyilag, ami itt folyik.De komolyan mondom, megérdemelnék páran, hogy meglépje Craft, amit szorgalmaznak és visszatérjenek azok az idők, amikor a Pats egy lesajnált alsó-középcsapat volt.
2014. 09. 22. 22:59
Burkus
Kraft nevét K-val írják. A többit nem minősítem.

Anno azt sem tudták elképzelni, hogy Bledsoe, az 1/1 pick helyett - aki visszavonulásakor 5. legtöbb teljesített passzt dobó QB volt, 7. a passzolt yardok sorában és 13. a TD-k számát illetően, tehát nem egy kutyaütő - elveszítse a starter pozíciót egy 199. draftolttal szemben.

Montana sem hitte, hogy nincs helye a Frisconál 4 gyűrűvel és minden idők legnagyobb comebackjeivel. Pedig nem volt és az utód hozta a következő gyűrűt. Ő meg ment a Kansasbe.

BB-ben én is hiszek - bár nem úgy mint 6-7 éve - de Brady hanyatlását aki nem látja, az vak. De gondolom, olvasod a kinti szaksajtót, úgyhogy jobban képben vagy a teljesítménye szakmai megítélését mint én. Én csak mezei szurkoló vagyok, aki életében nem unatkozott Pats meccsen úgy mint most vasárnap.
2014. 09. 22. 23:11
iceman
Szerintem tényleg jobb, hogy nem minősíted. Brady évek óta nem ligaelit O-fal mögött játszik, ehhez képest minden évben hozta a playoff-ot, sőt többet is. Sorra szórták el mellőle a ligaelit elkapókat, mondván úgyis megoldja. Az O. fal jelenlegi állapotában gyengébb, mint eddig bármikor. Brady nem véletlenül hisztizett egy sort, amikor Mankins-t elengedték. Ha legalább egy közepes O-fal mögött hozná Brady ezt a teljesítményt, akkor egyet is tudnék érteni veled.
2014. 09. 23. 06:42
Lucius
Kraft úrtól elnézést kérek a neve miatt. A többit nem minősítem.
2014. 09. 23. 19:57
iceman
Szerintem meg álljál le, de gyorsan. Egyébként melyik részét vitatod az általam írtaknak, vagy csak flame-elsz?
2014. 09. 22. 22:21
hulith
Az nem kihivas hogy ne csinaljanak mellette elkapast es konnyed gyozelem legyen ??!!!
2014. 09. 22. 22:57
iceman
Szerintem a D. egyébként zusammen egész jó és O.-ban a futással sincs hatalmas gond. A legfontosabb az O. fal és azon belül a pass rush elleni védelem megerősítése. Szerintem akkor javulna a passzjáték is. Fizikálisan erősebb emberek kellenek az O-falba, Mankins hiányzik.
2014. 09. 22. 23:00
iceman
Más: én tartottam tőle, hogy a Raiders 0-2 után felszívja magát és ez egy nehéz meccs lesz. KC elleni meccs várós.
2014. 09. 22. 23:12
Burkus
A Kansas idegenben verte a Miamit. Ez az idei év tényleg olyan keresztbeverősnek tűnik, de a mostani teljesítményünk alapján a Kansast adom esélyesebbnek. Utána a Cincy még melegebb pite, ha az O-line nem kapja össze, ott Brady csúnyán járhat. (Nem tudom, ki emlékszik, a Gatorsből anno Dunlapot és Jermanie Cunnighamet együtt emlegették mint a két nagy DE tehetséget. Mi elvittük 53. helyen Cunit, ők meg 54. helyen Dunlapet. Hát már megint nem nyúltunk a tutiba...)
2014. 09. 22. 23:17
BB szokta volt mondani: a football Hálaadáskor kezdődik. :) Én addig nem idegeskedem, ha nyögvenyelősen is, de behúzzuk a W-ket. Most (is) ez a legfontosabb mutató. Én aszondom, így, vagy úgy de nyerjük meg a csoportot, evickéljünk el a playoffig, ott legyen majd olajozott a gépezet. Nekem ilyenkor mindig a 2007-es Giants jut az eszembe. Épphogy, de 10-6-tal bejutottak a PO-ba, az uccsó alapszakasz meccsen kurta nagy meccsük volt velünk, de L-lett nekik 38-35. A legfontosabbon viszont nekünk lett L. de a Po-ban ihletetten játszottak, végig idegenben, a Packers elleni NFC-döntő epic volt. Nem ilyenkor kell menni, mint kés a vajon. Én egyszerűen nem hiszem el, hogy pl. a Brady-Amendola chemistryvel baj lenne. Simán kinézem, hogy jegelés is van, meg eleve az új O-line tesztelése. Ki, hol mit tud. Az új O-line edzőnek is látnia kell, melyik ember mit tud éles szitukban, sztem ezért vannak a variálások. Amik jelenleg dühítőek, de bárkinek pl. egy sérülése esetén egyből tudható, hogy adott pozícióban kitől mi várható, milyen ellenfelek ellen. Én legalábbbis ezekre tudok gondolni, már csak azok alapján is, hogy BB pl. kifejezetten kedveli a több poszton bevethető playákat (versatility). Persze, megvan a pozíciós stabilitásnak az előnye, de a hátránya is.
2014. 09. 23. 00:04
Jaigen amit elfelejtettem? szerintem BB és TB pont lexarja az OFF alapszezon stat mutatóit, HA Tommy Boy pár év múlva ÖT gyűrűvel megy a CBS, vagy ESPN, vagy akármelyik amcsi TV stúdióba szakérteni....:)) (négy SB+1 jeggyűrű) :) A statok ráadásul perpill "under the radar" tartományban tartanak minket...ami jó. :) Gronk szépen rozsdátlanítsa magát, s maradjon egészséges, Tim Wrighttól sokat várok majd, Edeltron az Edeltron, Dola, Dodkins, LaFells simán felfuthat majd....a Rb corpsról nem is beszélve...:)) Playbook, route-ok, QB-agy és szem...:)) Meggyőződésem, hogy Tommy Boy alapvetően az agya miatt lett az aki...def. olvasás, gyors passz....tudom, sokan kételkednek ez utóbbiban. De ez összhangban van az újjáépülő O-line-nal....jó lesz ez novemberre. :))
2014. 09. 23. 00:17
Whitealert
+1 Néhány Gronk-Wright 2TE-es felállást szívesen megnéznék :) Anno Hernandezzel nagyon tetszett, amit műveltek.
2014. 09. 23. 08:13
Zandal
A Próféta szóljon belőled és legyen igazad! :)
2014. 09. 22. 23:56
Levis
Bledsoe lesérült ha nem gond és így állt be TB aki rögtön az Patriots első SB győzelmét is szállította! Természetesen egy jó csapattal. De ne is törődj vele! Nem gond. Egy olyan embert kívántok elküldeni aki tavaly egész évben a hátán vitte a Pats-et az AFC döntőig és most úgy álljon félre, hogy senkinek sem megy annyira a Offense-ban??? Szánalom! Még a szakértők is megmondták, hogy a másod éves elkapóink vagy állandóan sérültek vagy nem tudták felvenni a ritmust amit megkövetel az NFL! Nézzétek meg a Vikings elleni meccset! Felváltva passzolt mindenkinek TB! Nem csak Minitronnak meg Gronknak! Jól csinálta! Most az, hogy a futásra voltunk azon a meccsen ráállva?! Uram bocsáss! Az Ofalat kell rendbe tenni és ennyi. Nem lehet úgy passzolni ha 2 másodpercen belül 2 védő is a nyakadban liheg.
BB-ről meg csak annyit nyilatkoztak, hogy a tavalyi éve nem az egyik legjobb volt az edzői karrierje során, hanem a legjobb!!! Köszönöm.

Sokszor úgy érzem, hogy egyes emberek azért járnak ide, hogy csak leszólják szeretet csapatunkat. Lehet, hogy JETS drukkerek... :-/
2014. 09. 23. 00:08

+1
O-falról írtam én is....nagy gáz nincs sztem...:)
2014. 09. 23. 20:01
iceman
+1 Nem kicsit van igazad.
2014. 09. 23. 00:14
Whitealert
Mindenki véleményét elolvastam és nagyjából egyetértek mindenki nézőpontjából egy kevéssel. JMD a szememben már tavaly leszerepelt. Idén rossz play hívások, rossz time management stb... JMD leváltására egyelőre elég kicsi az esély, amíg jönnek a győzelmek. Szerintem év közben csak akkor váltanánk OC-t, ha 2-3-4 nagyon csúnya hazai vereségünk lenne, valószínűleg csak szezon után váltunk, ha váltunk egyáltalán. Kitudja, az is lehet, hogy egy szép szerdai napon JMD arra ébred, hogy végletekig leegyszerűsíti az offense game plan-t a hétvégére, és a legegyszerűbb játékokat hajtjuk végre sikeresen. O fallal picit legyünk türelmesebbek új edző van és folyamatos rotáció, szerintem a 6.-7. hét végéig össze kellene állniuk, addigra meg kell legyen az első sor és a cserék sorrendje.
Bradyről beszélgettünk ma egy barátommal meg az egyik előadó tanárommal és a haverom szerint jót tenne neki egy 3-4 hetes sérülés, mert úgy fejben rendbe rakná magát, ill. fel is szívná magát, ha Garoppolo jól játszana és nem érezné biztosnak a pozícióját. Természetesen én nem értek ezzel egyet, senkinek sem kívánok sérülést, főleg nem az egyik kedvencemnek! Szerintem apránként beindul ez, kicsit jobb lesz az O fal, Brady jobban szétosztogatja a labdákat, Ridleynek jönnek a 100 yard feletti meccsei stb... A bye week-ig érdemes időt adni a csapatnak, ha addig nincs javulás, akkor elkezdhetünk aggódni. :) Nem kell AFC 1. vagy 2. kiemeltként végezni, nem kell a playoff hazai pálya sem a pihenőhét, csak a playoff legyen meg onnan meg szerintem mindenkinek megfelel, ha nyögvenyelősen is, de nyer a csapat.
Mint tudjuk a sikerhez vezető út kudarcokkal van kikövezve. GO PATS!
2014. 09. 23. 00:32
+1 én JMD és Patricia coordinator szerepevel kapcsolatban....monnyukúgy berzenkedem...:)Az eredmenyek alapjan mindketten jók lehetnének, de sztem mindketten kevesek. Nagyon jók, de kevesek. DeGugliemo pozíciós edzői állása kapcsán kétkedő voltam alapvetően, de most pont a problémák miatt aszondom, most kell kapjon időt. Anno vala legott pont Run-D szempontból azért ő nem rossz falakat hozott össze.
2014. 09. 23. 00:41
run-protection-t akartam irni, bocsanat..:)
2014. 09. 23. 00:42
ervinator
JMD playhívásai tényleg érdekesek sokszor, de ha igaz az amit DoM sejtett meccs közben chaten, hogy BB árgus szemmel figyeli JMD ténykedését, akkor bizakodó vagyok.
Brady sérülését ne kívánd, mert nem lenne értelme. Brady kiválóan tudja önmagát motiválni, nem kell neki ahhoz 3-4 hét pihi, Gerappa pedig még nincs kész, ahhoz hogy vezesse ezt a csapatot, ezt az évet tanulja végig a legjobb mögött, jövőre pedig meglátjuk mennyit tudott fejlődni.
O fal még nem igazán állt össze, ezért is a sok cserélgetés meccs közben is, ennyiből szerencsésebb hogy könnyebb sorsolásunk van az elején.
Vészharangokat nem kell kongatni, a hibák inkább jöjjenek ki most a szezon elején, amíg még tudunk változtatni rajta, és amíg jön a W is mellé, addig nincs nagy gond.
2014. 09. 23. 02:14
hopi46
Ej Ti elkényeztetett fiúk! Van egy csapat, amelyik az utóbbi kb. 15 évben (egy kivételével) folyamatosan a PO-ba, többször a SB-ba jut, 3-at meg is nyer. Mostanában ilyen csapat nincs az NFL-ben, annak ellenére, hogy ez nem a spanyol focibajnokság, ahol az első 3-ból kettőt előre el lehet találni.
A Kraft/BB-féle Pats filozófiája: egyenletesen jó bajnoki szereplés (PO), mert tudják, ahhoz, hogy egy SB győzelem legyen irtózatosan sok dolognak kell összejönnie. Ök nem ezzel foglalkoznak, hanem a csapatépítéssel. A jó szereplésből adódó kedvezőtlen drafthelyzetet vállalva, gyengébb játékosokból épitkeznek, hol szerencsésen, hol kevésbé. Nem görcsölnek és összevásárolnak egy SB-ért, mint a Denver, hanem építkeznek (Revis egy kivétel). Igen, mostanában kicsit lassan és nehézkesen, de az "emberanyag" most ilyen. Nem lehet mindig Fafejet, Welkert, Hernandezt stb.kukázni. Türelem!
TB tojik a 4. SB-ra (persze az mindig jól jön :-)), nem azért ideges, hanem azért mert kevés olyan megszállott és kreatív társa van, mint JE vagy az egészséges Gronk, akik konzisztensek, megbízhatók. Dobson, LaFell, Dola, KT sajnos nem ilyenek most, ráadásul sérülékenyek és nem tudnak gyorsan!!! elszakadni. (Egy mai zsebQB-nak többnyire kb. 2-3 mp-e van a paszkisérletre, gyenge falnál vagy egy jó passrush-nál kevesebb!)
Ezeket a dolgokat csak mentalitásváltással, jó kondicióval, kreatívitással és mérkőzésen való gyakorlással tudják kijavítani a WR-ek.
TB nagy dilemája abból adódik, hogy nyerni is kéne, meg "gyakorolni" is, ami egyszerre ritkán megy. Ez befolyásolhatja a playhívásokat is!
Összefoglalva: türelem, türelem, türelem.
A legfontosabb: sérülés ne legyen!
2014. 09. 23. 08:29
crucified
Pont ezt akartam írni. Ennyi síros "Nőt" együtt.... Szörnyű.....

A többi 31 csapat is kb. hasonló gondokkal küzd, hol egyik, hol másik oldalon.

Érdemes lenne nyitni egy sírós topikot is, ahol a kislányok írhatnak. A férfiak meg mehetnének a küzdjünk a végsőkig topikba.
2014. 09. 23. 09:43
Nektek meg akkor nyitunk egy "nincs itt semmi gond, mert Brady a király és aki mást mond az hülye" topicot :)
2014. 09. 23. 10:17
BaP
+1
2014. 09. 23. 10:47
Burkus
Paul43: +1

Ti srácok itt számosan csak BB+Brady-imádattal vagytok elfoglalva, a csapattal nem törődtök. Itt a diskurzus arról folyik, hogy SZERINTÜNK mi lenne a legjobb a CSAPATNAK. Ezzel a beszélgetéssel, az itteni érvekkel rajtunk kívül nyilván senki nem foglalkozik és nem fog hatni az eseményekre. Ha az itteni egyesek szerint a kislányok sírása, hát no comment... A bejegyzést tevőt minősíti a bejegyzés.

Én egy teljesítményorientált szakmában dolgozom - elvileg mindegyiknek annak kellene lennie :) - ahol bátran kimondják, ha valami rossz, nem működik, mert ez a következményekből is rögtön látszik, illetve a következményeket mindenki el szeretné kerülni. Én - és még jónéhányan - így gondolkodnak a Patsről is: az idei három meccs mindenre ad okot, csak bizakodásra nem. Harmatgyenge ellenfelek ellen nyertünk (Cassell megadta a nagy szerződése árát) gyenge offense teljesítménnyel, úgy, hogy három meccs második félideje - 6 negyed!!! - alatt 12 pontot csináltunk 4 FG-al. Itt van Revis, akire a legutóbbi meccsen 6 passzt enged el egy 3. meccsét játszó rookie QB és abból 5 jó! Ez az elit secondary? Mi lesz itt a komoly ellenfelek ellen?

Én győzni szeretném látni a csapatot, SB-on ugrálni és nézni őket, kezükben a Lombardi trófeával. És magasról teszek arra, hogy mennyit imádhatom Bradyt meg hányszor jutnak be a PO-ba, hogy kiessenek gyorsan belőle.


2014. 09. 23. 10:47
crucified
Én nem azt mondtam, hogy nincs semmi gond, de az általános, hogy csak akkor vannak pozitív hangok, ha nyerünk 70:3-ra, szerzünk 8 INT-et, Brady-nek 10 perce van egy dobásra.

Aki nyitott szemmel jár, az látja, hogy ez a liga nem erről szól. Vannak gondok az O-val és a D-vel is, de Decemberre és Januárra kell összeállnia a dolognak.

Én addig is minden másodpercét élvezem a csapatnak, ha nyerünk, ha veszítünk.
2014. 09. 23. 11:23
Én értem amit mondasz és a többiek is.
Viszont én picit másképp müködöm. Amikor aktív játékos voltam (plusz azóta edzöként is) és esetleg kikaptunk, de a csapat mindent megtett a képességei szerint, akkor nyugot voltam, elismertem, hogy jobb volt az ellenfél. De ha gyöztünk és trágya fos játékkal tettük azt, akkor nem tudtam annak örülni, hogy nyertünk.

Itt is ez a bajom és szerintem sokaknak rajtam kívül. NYertünk, 2-1-re állunk hurrá. Ez ok. De a csapat mélyes a képességei és lehetöségei alatt játszik. Ez a gond. Ezzel a csapattal simán kellene venni az elsö három meccs akadályait és mondjuk a Denver-Chicago-Green Bay csapataival kellene kiki meccset tolnunk, mert kb ök lehetnek valahol a mi szintünkön.

Mivel gyengébb csapatok ellen satnya a teljesítmény, így jöhet a félelem, hogy mi lesz majd a Denver ellen pl vagy épp a rájátszásba. Nem szeretném élöben látni a helyszínen, ahogy a Broncos elveri a seggünket.

Ezért diskurálunk, hogy mi lehet a gond, vagy épp ki lehet a gond.

Mi is szurkolunk a cspatnak, de nekem személy szerint már zavaró hogy minden évben in BB we trust, meg Hálaadaskor kezdödik a szezon, meg hasonlókat kell mondanunk. Szeretném ha nyugodt lehetnék az alapszakaszban, hogy a fiúk tényleg jól játszanak, nem csak éppenhogy nyernek.

A D most rendben van. Revis elengedett egy-két passzt, rendben van ez így. De kevés pontot engednek é ez fontos. Viszont per pillanat úgy tünik, hogy ha a D megbillen, akkor az O-ban nincs benne az az erö, hogy akár 30 pontokat feltegyen renszeresen a táblára.

Persze ha a D nyeri a bajnokságot, akkor az elsö 3 meccs alapján, az utóbbi évek legnagyszerübb lehetösége áll elöttünk :)

Remélem sikerült egy picit közelebb hozni az személyes gondolataimat.
2014. 09. 23. 09:48
timep76
Ez nagyon izomszagú volt :)
2014. 09. 23. 10:48
kolok
Pont annyira ,mint a nyitó poszt...
2014. 09. 23. 20:05
iceman
2014. 09. 23. 09:01
hulith
Ha TB tojna a SB-ra akkor nem kezdene szerintem és gyakorolni edzésen kell nem éles meccsen.
A folyamatos PO helyett jobban örülne minden szurkoló ha nyert volna 2 SB-t 10 év alatt a csapat és ha közben nincs PO minden évben az nem érdekelne
senkit.
2014. 09. 23. 11:40
Burkus
Jaja. Most is mindenki a 2001, 2003, 2004. évi SB győzelmeket emlegeti, soha nem hallottam, hogy "igen, de 2002-ben lemaradtak a rájátszásról." Engem is csak annyira érdekel a rájátszásba jutás, hogy az egy lépés a SB-hoz vezető úton.
2014. 09. 23. 18:21
hopi46
Hát én fentebb leírtam!
2014. 09. 23. 18:18
hopi46
...hát a minden szurkoló nevében nem szabadna nyilatkoznod. Jelenleg olyan csapat nincs az NFL-ben, amelyik 10 év alatt 2 SB-t tud nyerni. (TB 14 év alatt nyert hármat! Lehet sajnos, hogy olyan fiatal vagy és egyiket sem láttad.) Van aki a hullámzó bajnoki szereplést kedveli, más pedig az egyenletesen jót.
Az edzésen és a meccsen történő playek pedig összehasonlíthatatlanok.
2014. 09. 23. 20:06
crucified
2014. 09. 23. 09:41
Koxus81
Szerintem nekünk évek óta nem mennek az országos 1-es meccsek...mindig nagyon nyögvenyelős meccseket játszunk olyan meccseken, ahol 30+-os győzelmet várunk...aztán jön mindenkitől a pánik, hogy te jó ég mi lesz itt a nagy csapatok ellen és mindenki temeti a csapatot, hogy kb. mindenki mondjon le:)! Aztán mi lesz, rekordokkal verjük Pittsburghot, a Baltimore-t, Denvert New Orleans-t meg csoda meccsen...szoval egy divatos szlenggel mondva " mindenki nyugodjon le a p..ba!

Kicsit off:
Van 2 db. eladó jegyem a novemberi Dallas-Jacksonville meccsre az 548-as blokkba!Aki még nem látott élőben NFL meccset, annak tudom mondani hogy életre szóló élmény (már többször voltam pl. mindkét pats meccsen!) Akit érdekel privát e-mailben érdeklődhet: koxuus@yahoo.com
2014. 09. 23. 10:22
Pats78
2014. 09. 23. 13:38
Levis
2014. 09. 23. 09:43
Koxus81
helyesen koxus@yahoo.com előbb rosszul írtam
2014. 09. 23. 10:41
kyobalu
Szerintem itt kis hazánkban, "divatszurkolóként" fölöslegesen húzzuk fel magunkat az O# döcögésén...Amennyiben lehetséges minden nap elolvasok legalább 7-8 amerikai oldalt, ami kedvenc csapatunkkal kapcsolatban ír valamit..Kint is úgy gondolják, hogy képességbeli problémák nincsenek..Brady-t persze most mindenki kritizálja, de véleményem alapján az "alulteljesítésének" több oka van.. Először is össze kell állnia előtte egy stabil falnak. Ez a legfontosabb!!!! Elment Mankins egy héttel a szezon előtt! A harmadik hétig folyamatosan rotáltuk az embereket a falban, guard játszik tackle pozicíóban, center játszik guardot és fordítva, az újoncoktól pedig az első meccseken ne várjunk kimagasló, NFL elit teljesítményt még. A fal edzőnk kísérletezget, próbál egy erősebb, nagyobb emberekből álló, főleg fizikális falat létrehozni.Korábbi állomásain is valami hasonlót alkotott, s főleg runblokkban erős csapatokat hozott létre.Ha a Mankins trade korábban történik, akkor előrébb tartanánk ebben a melóban..Nagyobb türelem kell hozzá! Amennyiben ez az egység összeérik, akkor minőségi változás lesz a passzok terén is.Brady zsebirányító, az is marad..Persze napjainkban jobban élnek, s talán izgalmasabb játékokat mutatnak be a futkorászós irányítók, de Brady azért nem lesz már ilyen. Az erősségeire kell építenünk..Rövid passzos, gyors, no huddle játékok tömkelege..Jól olvassa a védelmeket, 5-15 yardos passzokban még mindig az elitben van.Ha erre csak 2-3 másodperce van, akkor ne csodálkozzunk, hogy annak a személynek dob, aki a legjobb munkát végzi az elkapók közül..Én is neki dobnék..JE11 olyan nekünk mint Percy Harvin a Hóxnak..Rövid, kereszt, szélső, hosszú passz, s akár trükkös futás, visszahordás..Sokoldalú, pontos, megbízható, s a belét szétdolgozó ember..10 esetből 8x megveri a védőjét..A többi WR-unk ezt nem tudja még..Sajnos..Persze többször tisztára játszák ők is magukat, de ilyenkor Brady-nek nincs annyi ideje, hogy keresztbe pásztázza a pályát..Amikor egy meccsen bezsákolnak 2x, megütnek vagy 6x, és siettetnek 8x, s max 2 másodperced van a DE érkezéséig, addig nagy változásokat ne várjunk változatos passzjátékok terén..Változnia, erősödnie kell a falnak passzblokkokban..Szerény véleményem alapján hiba volt kitenni Cannont a magasságával LG-nak. Véleményem alapján Solder az ő teljesítménye miatt rosszabb idén..Kline lehet, hogy alacsonyabb valamivel, de szerintem ott jobb teljesítményt tudna nyújtani..Bruschi a center pozicióját emelte ki tegnap. Amennyiben ott tömegesebb, agresszívabb ember tudna játszani, megerősödne az egész egység. Vendell szerintem kuka. Nem tud jó, konzisztens játékot, tömeget képviselni középen, s folyamatosan sérült. Conolly pedig inkább guard, mint center..Nemhiába kísérletezgetnek Storkkal annyit meccsek végén..Stabilabb lehetne a fal egy Solder-Kline-Stork-Conolly-Vollmer tengellyel.Legalábbis passzok területén..A többiek pedig jók lennének cserének és runblokkban. Amennyiben ez a rész stabilizálódik, akkor helyre állhat a támadások ritmusa..A Miami ellen, az első félidőben Brady és a társak nagyon szépen hozták azt a munkát amit várunk tőlük..Viszonylag jól védte a fal, frissebbek voltak a nagyemberek..Mentek a rövid passzos, kereszt routos játékok, 7 embert talált el a labdákkal csak félidőig! Biztos vagyok benne, ha lesz 3-5 másodperce, akkor a legtisztábbra játszott embert dobja meg, s nem csak JE11-t, és Gronkot..Ott van Thompkins, Lafell, Wright és Dola is..Nem ülök fel erre a chemistry bandwagonra..Brady van még mindig annyira jó, hogy meghozza a legjobb döntéseket és odadobja zsebkendőnyi területre 5-15 yardon belül!!De kell neki 2-4 másodperc..Ezért volt (és jelenleg is!) a legjobb három zseb QB között! Ehhez viszont elengedhetetlen egy jó, stabil fal. A Vikings ellen azt játszottuk amit kell..Plusz TE-ként besegített Fleming,Hómanó és Develin is a blokkolásokban, s nagyon jól működött a futás..A Miami ellen félidőig jól működött a ránk jellemző passzos játékrendszer..Működni fog ez a jövőben, csak stabilizálni kell a posztokat..S talán egy kicsit egyszerűsíteni a játéktervet, s kevésbé kell konzervatívnak, néha ósdinak lenni..Nem ekézni akarom, de ez JMD sara..Le kellene pucolni, csupaszítani a játéktervet, s az ellenfél gyengeségeire építeni egy meccset..Félidőben pedig váltani..Jobban menedzselni az időt..S néha merni nekünk is váratlant húzni, mondjuk passzok terén..Juliant be lehetne venni trükkös játékokban, vissza passzokkal, vagy wildcat-ben is..Képességeink lennének ilyenekre..
A Raiders elleni meccs sem lett volna ennyire nyögvenyelős, ha ezeken változtatunk..Az első félidő végén a futásokkal be kellet volna vinni Ridleyt..Fleming+Develin+Hóman+Gronk nehogymár ne legyen elég 1 yardos futásoknál..S ebben az esetben legalább 3 ember alkalmas lett volna rövid passzos játékra is!!!Az már + 1 TD..Ha Gronk elől nem ütik el utolsó pillanat Woodson a passzt bravúrosan, akkor még + 1 TD..A játék jól megvolt tervezve szerintem..Ha Dola helyett másnak dobott volna Brady az endzoneban, mondjuk egy magasabb, TE-nek, WR-nak, aki csak 10 cm-el magasabb (Lafell, Wright) akkor +1 TD..A játékok, lehetőségek megvoltak..Nüanszon múlt, hogy nem sikerült..S ekkor mondhatnánk, hogy 4 RZ lehetőségünkből 4 TD lett az 1 helyett..Egyből nem lenne ekkora sírás, TB, BB temetés, világvége hangulat. Szerintem nem annyira a vészes az O#-ben rejlő potenciál, mint amit jelenleg mutatnak..Örüljünk neki, hogy a D# viszonylag jól, stabilan játszik, s meccsben tarthatja nekünk a csapatot..A következő 4 meccs értékmérő lesz..Chiefs, Bengals, Bills, Jets D# falai erősek, nagy nyomásra képesek..Amennyiben ellenük jól, stabilan bírja a támadó falunk, akkor beszéljünk nagyobb reményekről, PO menetelésről, címekről.. De ehhez picit nagyobb türelem és megértés kellene tőlünk szurkolóktól is, főleg az újoncok, és a pozíciós edzők felé..Várjuk meg már az első 7-8 meccset! Peace..
Gó Pats!!!!
2014. 09. 23. 10:50
Burkus
+1 Ez jó volt, jól összeszedted.
2014. 09. 23. 10:53
crucified
Na ezekkel a mondatokkal viszont maximálisan egyetértek, mert tárgyilagos és türelmes. Ezt hívják építő jellegű kritikának, nem hőzöngésnek.
2014. 09. 23. 11:32
benzinkut
+1 Teljesen egyetértek!
2014. 09. 23. 21:17
joe75
Minden tiszteletem ez egy remek hozzászólás volt
2014. 09. 23. 23:07
iceman
+1 Kiváló meglátások.
2014. 09. 23. 10:59
kolok
Akik itt a "sírást" sérelmezik,azoktól kérdezném,hogy mégis mit kéne mondani egy objektíve szar játék után? És hogy az volt,azt semmi sem mutatja jobban ,mint magának TB-BB páros nyilatkozata. Ha maga a HC és a QB szerint is tré volt a játék,akkor a mezei szurkolónak mitől nem lehet uez a véleménye? Ez mitől sírás? Ezt egyszerűen nem tudom megérteni,azt meg végképp,hogy akinek ez a véleménye,az mitől "kevésbé" Pats szurkoló ,mint bki? És nyomatékkal ajánlanám figyelmébe mindenkinek,hogy sztem eddig 3 gyenge csapattal találkoztunk. A W mindent legitimál elmélettel meg az a bajom,hogy attól még nem játszottunk jól,hogy nyertünk és ha kikaptunk volna,akkor senkinek nem az lenne a véleménye h minden rendben van,hanem az h k..a nagy bajok vannak ha már egy hótt gyenge Raiderstől is kikapunk. Olyan mázlink meg nem mindig lesz h pont Wilfork kezébe pattan a labda....
2014. 09. 23. 11:06
crucified
Három meccsből még nem vonnék le messzemenő következtetést. És nem azt mondtam, hogy minden OK, de szerintem odaát sokkal jobban értenek a focihoz, mint mondjuk Te..:) Bízom a vezetőkben. Jó lesz ez a rájátszásra.
2014. 09. 23. 11:12
kyobalu
Biztos, hogy jobban értenek hozzá, mint én!! Én csak a saját véleményemet mertem leírni egy szurkolóknak létrehozott oldalon.. :-) Amennyiben a támadófal összeáll a következő meccseken, akkor lényegesen jobban fog működni Brady és az egész támadó oldal..A D# nekem meggyőzőnek tűnik, annak ellenére, hogy néha sok hibával játszik a secondary..November elejére többet tudunk! A csapatban nagy potenciál van..
2014. 09. 23. 11:19
kyobalu
Bocs..Azt hittem ez nekem ment..elolvastam magam.. :-)
2014. 09. 23. 11:20
crucified
Szintén minden szavaddal egyetértek! Tökéletes meglátás. A D jó lesz, az O meg összeáll majd.

Aki Brady-t ekézi üzenem: Menjen ki egy meccsre, és dobáljon sokkal jobban és pontosabban úgy, hogy max. 3 mp-e van egy szabad ember megtalálására, de a következő pillanatban 3 db 120 kg-os ember zúzza szét. Innen könnyű okosnak lenni, ki kell menni és megmutatni. Amíg nincs legalább 5-6 mp-e, addig ne várjunk csodát. Sajnos a Miami D 4 emberrel összenyomta az O-falat. De türelmesen ki kell javítani a pass protection-t, és akkor megint lesz idő megtalálni a szabad célpontokat. Ezt kellene megérteni valahogy.
2014. 09. 23. 11:31
azért ez a menjen ki és dobáljon jobban dolog kicsit erős :D
nem mi edzettünk erre 30 évet, foglalkozunk ezzel 300 napot egy évben, és nem mi kapjuk a dollár milliókat
2014. 09. 23. 11:51
crucified
Amikor egy Manningnek (aki azért sajnos szerintem nyers képességekben jobb, mint Brady) vagy Bradynek ennyire nem megy, akkor ott más az elsődleges probléma. Kereshetnek bármennyit, ha nincsenek meg a feltételek a jó játékhoz. Az okot kell kijavítani, s akkor menni fog. Ez most szerintem az O-fal.
2014. 09. 23. 11:33
Az a baj sok hozzászólásoddal, hogy legalább annyira ekézhetö, mint azoké, akiket te ekézel.

Ez a menjen el TB helyett irányítónak, aki kritizálni meri dolog sántít.

Ha mi itt az x éves fotel-, játéko-, edzöi tapasztalattal a hátunk mögött látunk dolgokat (pl RB kimozdul oldalra és üresen integet TB-nek, hogy a dobd a lasztit öreg, de TB csak Minitront meg Gronkot keresi), akkor azt TB-nek is észre kéne vennie. Miért? Mert jóval nagyobb a tapasztalata, jóval jobban lát a pályán, ismeri ki milyen route-ot fog futni és a többi.

Én nem hogy Brady szinten nem vagyok QB, de bármelyik magyar csapat QB-ja jobban dobál szerintem, mint én. Viszont azért én is meglátok olyan dolgokat, amit másoknak, az okosabbaknak meg kéne.
2014. 09. 23. 11:44
crucified
Szerintem elég világosan leírtam, kár, hogy nem tudsz mondatokat értelmezni...:)

Vannak és lesznek hibák, de hiszem, hogy ezeket kijavítják. Három meccs alapján engedtünk 16 pontot átlagban, nincs Scar, nincs TE játék, Brady bizonytalan. Még. Majd nézd meg a Decembert és a Januárt. Minden más lesz szerintem.
2014. 09. 23. 13:02
Szerintem meg ennyire ne menjünk el személyeskedésbe, mert nem vezet sehova.

A mondatokat jól tudom értelmezni, ezzel nincs bajom.

Viszont feltünt, hogy TB soha nincs az okok közt. Mindig valamelyik másik csapatrész a hibás. Most az O-fal, máskor a WR-ek, meg a TE-k, aztán a D. Brady is az, hiszen ö a csapat motorja és ha neki nem megy, akkor másnak sem fog.

Na mindegy szerintem ez itt most már kezd meddö vita lenni.
2014. 09. 23. 13:24
kolok
És ha közben a Bengals betonkemény d-lineja- őszintén mondom h Isten ne adja- szezon ending sérülésre töri Bradyt? Az o-fal-főleg egy zsebirányító estebében- nem az a csapatrész amivel ráér az ember "elkészülni" decemberben,mert rámehet a franchise QB-d? Mégis kinek a felelőssége,h pl Cannon a szezon első meccsén játszott először Rg-t,nincs fix C és az egész fal teljesen szétesett csapatrész . Ezt nem a szezon során kell összerakni és még csak nem is arról van szó h sérülés miatt adódótt váratlan helyzet
2014. 09. 23. 18:32
hopi46
Paul43 Téged komolyabb embernek tartalak annál, mint amit helyenként írsz! (Persze dühös lehetsz a gyenge játék miatt, de "demagóg" nem.) Ha TB is a fotelból nézné biztosan odadobná a RB-nek...
2014. 09. 23. 18:35
crucified
2014. 09. 23. 23:07
Na azt magyarázd meg kérlek én hol vagyok demagóg. Nekem inkább a nagy Brady védők tűnnek annak. Köszi előre is.
2014. 09. 24. 07:46
crucified
Szerintem peace..:)
2014. 09. 23. 12:39
BaP
Azt kéne megérteni, hogy :
1. Senki nem ekézi Brady-t, csak vele kapcsolatosan a kritika láttán is beindul egyeseknél a tűzjelző, indok nélkül
2. 4-5 éve, vagy keményebb alapszakasz, vagy playoff, vagy SB meccsen látjuk összeomlani az O#-t ( persze kurvajó, hogy ott a Patriots, nem kell félreérteni) mert top passrush ellen nincs 4-5 másodperc senkinek!
3. A kritikát maga Brady is megfogalmazta magával kapcsolatosan, a magam részéről az O-fal kritikája az O-falé, Brady gyenge teljesítménye meg Brady-é....


Épp ezért kell JMD-t vagy elküldeni, vagy rávenni, hogy egyszerüsítsen az O# sémán, és legyen 3-4 másodperc alatt több szabad ember, akire Brady dobhat.
Vagy ha JMD a jövő, és Tom meg kifelé megy, akkor meg be kell állítani Gerappát, aki ki tud mozogni a zsebből, és tud csinálni magának időt a passzhoz.

Olyan elit O-falról álmodni, amelyik megtart top passrush ellen 5-6 másodpercig, tök felesleges, nem csak ezzel a jelenlegi álománnyal, de egy minden poszton elit álománnyal se, mert a DE, DT poszt úgy fejlődött, hogy a 130 kg-s, robbanékony, gyors játékosokat nem lehet egyszerűen ennyi ideig tartani.

Én imádom a Patst, remélem igazad lesz, és rövidesen összeáll az offense is. Annyit írtam töbnedmagammal, hogy véleményem szerint ez személyi változtatás nélkül nem fog menni.

Ha engem kérdezel: JMD kifelé ( és lehet, Scar is vissza kéne jöjjön)

Go Pats, Love and peace
2014. 09. 23. 12:09
fandorin
Szerintem meg azt se hagyjátok figyelmen kívül, hogy erre az évre nagyon kiegyenlített lett a bajnokság. 3 forduló után már csak 3 csapat hibátlan, és a háromból egy se világverő alakulat, azaz nem sokáig lesznek azok. Jelenleg nagyon kevés csapat van, akik lefelé lóg ki a mezőnyből, ezért a meccsek kimenetele minden eddiginél kiszámíthatatlanabb. Az, hogy vasárnap tényleg gyengébben játszottunk, nem jelenti azt automatikusan, hogy majd a következőn nem nyerünk simán. A csoportunk az első heti riadalom után egészen jól alakul, azt szinte irányító nélkül is megnyerjük. Akik nézik a többi meccset is láthatják, hogy az úgymond sztárcsapatok is szenvednek. Rosszul rajtolt a GB, SF, NO is, ráadásul a játékuk sem jobb, mint a miénk, aztán valahogy a végén úgy is rájátszásba jutnak. Szóval érjük el valahogy a 10-6-os mérleget, aztán majd meglátjuk.
2014. 09. 23. 16:14
orrrion
Igazságod van. DE! Már 3 mérkőzésen vagyunk túl, egyik sem SB esélyes csapat ellen volt és a látottak sok örömre nem adtak okot. A fejlődésnek nyoma nem látszik és ebben a ligában a múltból nem lehet megélni.Ha rövidesen nem következik be gyökeres javulás- különösen a támadóknál- akkor kellemetlen pofonokba szaladhatunk bele. Jómagam "TB ügyben " azok pártján vagyok, akik azt vallják, ne keverjük össze Brady multbeli érdemeit, képességeit, HF minőségét az aktuálisan nyujtott teljesitményével. Ő sem lehet szent tehén, de temetni sem kellene még. Az tény, hogy ő sincs a topon jelenleg, sajnos akkor is sokszor választ rossz megoldást, vagy passzol rosszul, amikor tőle az ember jobbat várna. Mivel ez egy rendkivül összetett csapatjáték,mindenki kiszolgáltatott a másiknak, főleg egy QB, de tőle én is mindig azt várom, hogy majd csodát tesz, ha azt kell tenni. Hát ez nem megy. Másban én sem tudok bizakodni, mint abban, hogy ha mi sok-sok hibát észreveszünk, akkor talán BB-ék is és még tenni is akarnak a jobb játék érdekében.
2014. 09. 23. 16:41
DeMartino
http://espn.go.com/nfl/story/_/id/11409321/nfl-clears-richie-incognito-full-return-source-says
2014. 09. 23. 16:45
DeMartino
hozzuk el :D
2014. 09. 23. 17:25
szenti78
Tudása megvan, sajnos eszne nincs sok. Nem hinném, hogy beleférne a "Patriot Way" filozófiába és akkor még finom voltam. :)
2014. 09. 23. 20:26
Studi
Lassan komplett elit börtöncsapat lesz!(Hörni,Rájsz,Píterzon)
Pár hiányposzt van még, de lassan itt a USA Jail. :)
2014. 09. 23. 20:57
nszgergo
már kezdik forgatni a csontdarálók második részét :)
2014. 09. 23. 16:47
Foherty
Engem ez az egesz a tavalyi szezonkezdetre emlekeztet. Jets elleni 13-10 megvan? Vagy a Bengals elleni 6 pont? Tavaly is a D hozta az elejen a meccseket, az offense Novembertol lett jo (55 pont a PIT ellen!).

Nem mondom, hogy iden is ez lesz, de korai meg temetni.
2014. 09. 23. 21:11
joe75
Ezzel egyetértek én is épp a meccs után a cseten is éppen ezt írtam, hogy tavaly a 3. fordulóban volt egy ugyanilyen izzadtságszagú meccs a Jets ellen
2014. 09. 23. 20:38
Lucius
Nekem nem azokkal a hozzászólásokkal van bajom, akik kritizálják TB-t, BB-t, JMD. Vannak rossz dobások, rossz döntések és rossz play hívások. Nekem az nem tetszik, mikor valakinek erre az a megoldása, hogy ki kell rúgni az edzőt, az irányítót, JMD-t és ki tudja még kit egyszerre, mert akkor majd jó lesz. Ezek a megoldások szerintem minden logikát nélkülöznek, kb. mintha 19-re lapot húznánk, de rögtön kettőt.
TB és BB jelen pillanatban is olyan alap, amivel reális esély van SB-t nyerni. Ez a csapatok minimum 50%-ról nem mondható el. Mint szurkoló, én inkább szurkolom végig az idényt az elődöntőig 10 éven keresztül minden alkalommal (és igén, aztán csalódok, mikor kiesik a csapat), mint 9-szer az idény felénél már a következő évet várjam, remélve, hogy mindenkit kicserél a csapat és legalább egy évet pozitív mérleggel zár vagy esetleg nyer egy SB-t. Még akkor sem éri meg, ha bejön, és nyer egyet.
2014. 09. 23. 23:14
iceman
2014. 09. 24. 07:44
crucified
2014. 09. 23. 22:20
Arsenal
Ahogyan olvasom a hozzászólásaitokat rádöbbentem arra, hogy az határozza meg a hozzászólásaitok minőségét, hogy mit vártok az évben elérhető végső célként. Ennek tükrében, aki még SB-t akar nyeretni TB-vel, az vehemensebben támadja a csapatrészeket a hibák miatt, akik pedig hosszabb távon akarnak egy "mindenévben PObajutunkésezmilyen jó" csapatot, azokat most még kevésbé bosszantják a hibák. Én a magam részéről 4. gyűrűt szeretnék Tomnak minél előbb, hiszen oly kevés ideje van még hátra. Ez után az sem zavarna, ha pár évig a PO-ba sem jutnánk. Tomnak viszont így lenne teljes a pályafutása. Szavazzunk ki mit akar célnak?!!!
2014. 09. 23. 22:33
Whitealert
Szerintem ideje lenne több, mint 10 év után még egy gyűrű Tomnak. Szép befejezés lenne egy gyűrű, még egy levezető év, aztán Gerappáé a staféta. :)
2014. 09. 23. 22:36
Alexander
Szerintem igen is lehet kritizálni TB,BB,JMD vagy bármelyik játékost a csapatból,mert mindenki látja,hogy az eddigi mutatott játék sajnos nagyon gyenge.Biztos vagyok benne,hogy Ők is tudják,hogy mi az amin változtatni kell,de azt nem hiszem el,hogy 3 mérkőzés után sem látunk semmi érdemi fejlődést.Megmagyarázhatatlan az,hogy ami egyik meccsen működik a következőn nem.Mi csak szurkolók vagyunk és tudjuk,hogy sokkal többre képes ez a csapat mint amit mutat,de amikor már a play előtt itthon a fotelből tudom,hogy mi lesz a következő játék akkor az már sajnos nagyon nagy gond.Szerintem ebben egyedül JMD a hibás,mert Ő az edző.Ha nem képes változtatni akkor sajnos BB-nek lépnie kell.Szerintem nem véletlenül van már annyiszor JMD mellett és nem a védelemmel foglalkozik.Bízom benne,hogy végre már a támadófal is összeáll Brady előtt.A védelem eddig elég biztatónak tűnik,de szerintem még jobbak lesznek.Hajrá Pats!!!
2014. 09. 24. 17:34
Foherty
Tudom, hogy a Fantasy pontszamok nem feltetlenul mervadoak egy QB megiteleseben, de megiscsak kellemetlen, hogy TB tok utolso helyen all (mar azok kozott, akik vegigjatszottak a 3 meccset). :(
2014. 09. 25. 10:06
komzoz65
A tavalyi Patriots volt a leggyengébb, az elmúlt 10 évben, most ez az idei, úgy tűnik, e tekintetben azért komoly kihívója lesz. A realitás 9-7 vagy rosszabb ezzel a játékkal. DE.

A Pats már számtalanszor megmutatta, hogy mentálisan felül tud emelkedni a realitásokon. Ez lenne a sport lényege. Meghaladni a realitásokat, a saját korlátokat és akkor az ellenfelek is meghaladhatóak. Nincs rá garancia, hogy ez most is így lesz, de van rá esély, és ennek kell szurkolni.

A legrosszabb esetben pedig az idény végén el lehet kezdeni építeni egy új támadó alakulatot. Mert sajnos a jó dolgok sem tartanak örökké, nagyon fájna, ha egy nagyszerű sportkarrier egy erősen hanyatló teljesítménnyel érne véget. Vagy all in a támadókra, és még egyszer nekimenni egy komolyabb évnek, vagy könnyes búcsú.

TB statisztikái... Ez a statisztika mámor, és látom az amik teljesen a hatása alatt állnak azért komolytalan. Minden sportban, ebben is, egy statisztika számít, mennyi a győzelem, van-e győzelem? Ennek van súlya és értelme, a többi csak időtöltés.
Hozzászólás a(z) Ups & downs - 2014. alapszakasz 3. meccs bejegyzéshez