Menetrend
Szavazás

Ups & downs - 2014. alapszakasz 4. meccs

2014. 09. 30. 15:23
Szerző: lucas
Kategória: Hírek

 A New England Patriots lejátszotta az alapszakasz negyedik mérkőzését hétfő éjjel MNF keretében a Kansas City Chiefs ellen, amelyen 41-14 arányú vereséget szenvedett.


Néhány gondolat a meccs kapcsán:
Mit jelent ez: Ez egy szégyenteljes helyzet a Patriots számára. Minden dicséretet megérdemel a Chiefs, amely hibák nélkül játszotta le a mérkőzést, és a játék minden vonatkozásában felülmúlta az ellenfelét. A Patriots így 2 győzelemmel és két vereséggel áll.


Kezdjük az edzői stábbal. Sok olyan dolog van, amit kritizálni lehet, elsőként foglalkozzunk az edzőkkel.  Támadásban alig-alig tettek valamit a hatékony futójáték érdekében. Azt a támadó stílust erőltették, amelyet nem tudott kivitelezni a csapat. A védelem viszont az ellenfél futójátékával nem tudott mit kezdeni, olyan párharcok alakultak ki, amelyek a Chiefsnek voltak kedvezőek. Andy Reid stábja ezen a meccsen magasan felülmúlta Bill Belichikét. A Patriots szurkolótáborának nem sok hasonlót kellett megélnie az elmúlt 15 év során, nem ehhez vagyunk szokva.

Nézzük mi a helyzet a Garoppolo - Brady cserével. A Patriotsnál nincs küzdelem az első számú irányítói pozícióért. Néhányan azt gondolják, hogy van, miután Tom Brady lecserélése után Jimmy Garoppolo  vezetett egy TD drive-ot 10 perccel a meccs vége előtt.  Mi nem tartotunk közéjük.

 Gronkowski játékideje.  Folytatódott az a tendenicia, hogy a tight end Rob Gronkowskiegyre nagyobb szerepet kap a támadójátékban. Az előző meccseken 38, 28 és 42 snapet kapott, ezen az estén 49 snapből 31-szer volt a pályán.

A legjobb teljesítmény (neki jár a meccslabda): A speciális csapategység kapitánya, azon kevesek egyike volt, akinek a teljesítményét dícsérhetjük.


Egy kis statisztika: A Patriots most 22-24 mutatóval áll a mindenkori MNF statisztikában (tehát győzelem esetén már egyenlő lehetett volna az állás a győzelmek és a vereségek között), és ez volt az első vereség a Chiefstől a hétfő esti találkozók folyamán.

És ami jön: A Patriots a következő meccsét az eddig veretlen Cincinnati Bengals ellen játssza, akik ráadásul a pihenőhetükről érkeznek Foxboróba, míg a Patsnek csak egy rövid hete marad a továbblépésre.



Up 


Brandon LaFell – Az ötödéves veterán elkapó most több játékidőt kapott, és reményt keltően játszott, és elért egy szép 44 yardos TD-t, melynek többsége  elkapás utáni futás volt.



Matthew Slater –A special team kapitánya kimagasló teljesítményt nyújtott, néhányszor nagyon szépen: gyorsan és jó ütemben ért oda a returnerhez.



Bryan Stork - A rookie center egész jól állta a sarat az első kezdése alkalmával.



Down 


Coaching staff – A futást nem tudták megoldani, sem a támadásban, sem a védekezésben.

Tom Brady – A  quarterbacknek a dobások sem mentek igazán, de azt sem érzékelte, ha néhány lépés futással elérhette volna a first downt.


Chandler Jones – A  defensive end  teljesen hatástalan volt a futás feltartóztatásában, le is cserélték a harmadik negyed végén.


Logan Ryan – A  cornerback is a padra került néhány hibája után. és Malcolm Butler vette át a helyét. Különösen rosszul érintette a csapatot az a büntetése, amelyet illegális kézhasználatért kapott a második negyed végén, mert  ezáltal maradt ideje a Chiefsnek a mezőnygólra.


Nate Solder – A bal oldali tackle  különösen gyenge meccset fogott ki. A legcsúnyább lekésése talán az volt, amikor  Tamba Hali akadálytalanul érte el  Bradyt, a labdát is sikerült elütnie, amelyet a Chiefs szerzett meg.


A Patriots felszerelése - Miért csúszkált annyit néhány Patriots játékos? 

 

Hozzászólások

2014. 09. 30. 15:27
ArsnL
downba kb ennyit kellett volna írni:

E
V
E
R
Y
O
N
E
2014. 09. 30. 15:51
Zandal
2014. 09. 30. 22:56
iceman
2014. 09. 30. 15:53
Zandal
Csak azt mondhatom most is, amit hajnalban: a fejekben kell rendet rakni, mert nem a képességekkel van itt a gond. Ha ott minden OK, akkor a játék is sokkal jobban fog menni. Ma semmi sem jött össze, ami frusztráltsághoz vezetett, ami persze még több hibához.

Ami talán pozitívum az a kialakulóban lévő, illetve kezdődő Brady - LaFell kémia. Illetve Gerappa is egész jól muzsikált, persze akkor már a KC védelem nem harapott igazán.
2014. 09. 30. 15:53
Zandal
És persze a vereség ellenére is: Go Patriots!
2014. 09. 30. 16:05
TMR
Én már nem hiszek Brady-nek, meg a kémiájának.
2014. 09. 30. 22:56
iceman
Azért ugyebár a 40+ kapott pontot nem az offense hozta össze (mondjuk egyet igen, az egyik INT-nél)-
2014. 10. 01. 07:58
BaP
Dehogynem, a fumble-k, a 2 int szerinted mi volt?
Az, hogy 1-2-3 out, és már jöhetett is vissza a D
TB12 totál homáj volt, a fal meg nem tudott utat csinálni a futásnak.

Az, hogy Kelly-t elengedtük, egy böszme nagy baromság volt.
A futást tavaly Kelly+VW jól megállította, ez a Kelly cut legalább akkora faszság volt, mint a Mankins trade.

Revis, aki a liga egyik legjobb man coverage shutdown CB-je, egy kalap szar jelenleg, de érdekelne az a koncepció, hogy minek hozunk ennyi pénzért egy emberezni nagyon tudó CB-t, ha utána berakjuk zónázni, amiben meg nem jó.

Az FO és a coaching stuff BB-stől ultra-down

JMD mehetne végre a .....

2014. 10. 01. 11:41
matcha
2014. 10. 01. 18:57
Whitealert
Kelly állítólag kérte a csapatot, hogy engedjék el.
2014. 10. 01. 19:29
cspeti98
Akkor is vissza lehet vezetni a dolgot a vezetőségre, mert gondolom nem ok nélkül akart elmenni.
2014. 09. 30. 16:02
kolok
Ennyit a múlt heti " W után mit sír itt mindenki kislány módjára " mondat értelméről...Most szabad azt mondani,hogy szarul játszottunk (megint), vagy még mindig látens Jets szurkoló vagyok ha ez a véleményem? Btw ha egy csapat a 4. héten szerkezetileg es mentálisan ennyire szét van esve,ott az edzők felelőssége megkérdőjelezhetetlen . Akkor az offseasonben vmi nagyon el lett tolva es én jelenleg nem látom az elképzelést sem h mi volt. A rosteren tartunk Develint,Whiteot,Boldent 7-8 snapekre,a Wr-ek egyik heten játszanak ,másikon keretben sincsenek,Flemminget berakjuk kezdőnek oda ahol nálunk soha nem játszott ... Káosz,kapkodás,elképzelés nélküliség Siliga serulesevel megint nincs runD,mert csodák-csodája a Jones-Vellano kettős erre megint nem alkalmas(mint ahogy tavaly sem volt),Easley meg a maga 290 fontjaval eleve alkalmatlan erre.
2014. 09. 30. 18:05
max350
Igen, "még mindig látens Jets szurkoló vagy"!!!! :))))))
2014. 09. 30. 16:21
DeMartino
idézet a Django c. igen kedvelt filmemből:
Csillapodjunk le kérem szépen :D
mi lesz ha a Bengals.-tól is kikapunk Kraft Úr cserélje vagy adja el a csapatot egy zsák vetőkrumpliért? :D
2014. 09. 30. 16:29
kolok
Az egy igen remek film.
2014. 09. 30. 16:22
MemphisM
Ridley nálam up 5.6 os átlagot futott.
Ricsi és bencsics down. Sporttvn nem néztek tobbet kansas mecset (még. Ha sbről van is szó).
2014. 09. 30. 16:27
MemphisM
Nézek(wp8.1 Bocsi)...
2014. 09. 30. 16:30
kolok
Bencsics köztudottan Pats szurkoló,csak mondom...
2014. 09. 30. 17:06
MemphisM
Meg egy jó szakember, de most hagyta hogy Ricsi fiú elvigye magával. Ricsinek a sportág honosításában nagy szerepe volt és tisztelem érte! De ezt most nem kezelte profin. Az első negyedtől inkább grudent hallgattam.
2014. 09. 30. 20:44
B.Toma
Szerintem egyáltalán nem volt baj Ricsi kommentálásával, sőt, még visszafogott is volt ahhoz képes ahogy örülhetett volna, amit meg a Patsről mondot, mind megállta a helyét sajnos. Amúgy meg hadd örüljön már a csapata sikerének, nem volt elkényeztetve etéren az utobbi években, se közvetítés számban, sem eredményben, velünk ellentétben... Bencsics meg köztudottan Brady fan.
2014. 09. 30. 22:02
MemphisM
Örüljön a csapata sikerének persze, de otthon. Nem volt reális folyamatosan ekézte LaFellt, meg hogy dola nem csinált semmit. Az egyetlen third downunkat dola szerezte LaFell meg kb a legjobb volt az offenseben... Azt értem hogy Márk egy jó szakember ráadásul tehetséges is,(és pats drukker) de miért kell ennyire idomulnia Ricsihez?
2014. 10. 01. 09:45
Firewalker
Szerintem nem volt gáz a közvetítés, sőt őszintén megmondom sokkal jobban zavar egy független, két különböző csapat meccsén történő Pats-es negatív megnyilvánulások. Ricsi sokkal több negatív kommentet mond egy ilyen meccsen a csapatunkról, mint a hétfő éjszakain.
2014. 09. 30. 20:56
nosbiglem
Én már évek óta nem nézek, egyet sem.
2014. 09. 30. 22:58
iceman
Ridley szerintem is up.
2014. 09. 30. 16:30
advocat86
Csak a második félidőt volt "szerencsém" látni, de lehangoló volt a látvány. Egyszerűen hihetetlen, hogy mennyire nem megy a játék, nem hiszem, hogy a játékosállomány ennyire lenne képes... Nem kérdés, hogy az O fal teljesítménye csapnivaló, de elvileg Brady ligaelit-irányító, úgyhogy ennél talán jobban kéne tudnia nyomás alatt játszani. A passzolt yardokat tekintve 30.-ok vagyunk, nem létezik, hogy a Lafell/Edelman/Dola/Dobson/KT/Vereen gárda nem képes többre. Fogalmam sincs, hogy fogunk ebből az egészből kikecmeregni, az egyedüli dolog, ami reményt adhat, hogy a csoportunkban máshol is vannak gondok, Manuelt most cserélték le, Genos Smith-nél is nagyon érik a csere, Tannehillnek sem állt jól a zászlója múlt héten. Úgyhogy a csoport nincs elveszve, de nem hinném, hogy idént merész álmokat dédelgethetnénk, nekem nem úgy tűnik, hogy egy meccs alatt kijavítható problémákról van szó.
2014. 09. 30. 16:38
pm11
2014. 09. 30. 16:37
pm11
felkeltem hajnalban, de nem bírtam sokáig nézni, mert fájt ezt látni. nem az a baj, hogy rosszul játszott a csapat hanem az, hogy mennyire kilátástalanul tették mindezt. semmi ötlet sehol egy ember aki a hátára vette volna a csapatot...
2014. 09. 30. 17:03
PatClap
Ez leginkább az edzőgárdában van elszúrva, tavaly láthattuk hogy emberhiány esetén, megannyi sérüléssel is képesek vagyunk jó játékot összehozni, ha az edzői stáb mindent jól csinál. Szerintem ott valakit ki kéne rakni a csapatból, mert valamit nagyon rosszul csinál. Lehet hogy jó edző, de a Pats játékához nem ért. Láttunk már ilyet hogy valaki nem működik, remélem meglesz hamar hogy ki az aki hátráltat.
2014. 09. 30. 17:09
Nos ez a meccs egy borzalom volt. A második negyed közepétől már kínomban röhögtem.

Az O playhívás és Brady kivitelezései kritikán aluliak. Ahogy már mások is írták, az Ofal felépítésénél olyan homály van, hogy csak na. Miért nem lehetett mondjuk Cannont betenni RG-be, ahol tavaly játszott. Mankinst nem csíptem, de látszik Solder teljesítményén, hogy mit jelentett ő LG poszton. És Kline miért nincs az aktívak közt? Ja, hogy lehet neki nincs meg az a tömege, amit az új edző szeretne? Na és! Ha már Flemming RG-be beállhat, akkor Kline-t is meg lehetne nézni mit tud.

Brady szörnyű volt. És most nem az a része zavar, hogy rosszul jétszott (persze az is), de alapvetően a nihil, hogy nem tudott átbillenni. Cool Brady már nincs.

A D szegény nem játszott rosszul, de amilyen helyzetbe hozta őket sokszor az O, nem is csodálom.

A nap örömteli eseménye Garoppolo játéka volt. Lehetett látni a különbséget a két irányító frusztráltságában. Ami Bradynek nem jött össze, az Gerappának az első driveban igen. Vereen-Minitron-talán LaFell és a végén Gronk. Brady szinte az egész meccsen nem tudott ennyi magabiztos passzt összehozni.
Ha TB nem tud ebből kikecmeregni, akkor szerintem az offseasonben lehet Garoppolo sokkal nagyobb szerepet fog kapni és ezzel együtt a következő idényben is.
2014. 09. 30. 17:29
Andrew900
Paul43 tökéletesen egyetértek Veled!!!
2014. 09. 30. 23:06
iceman
Azért amikor kicsit figyelt a Chiefs, simán odaértek Gerappához is. Szerintem kényelmes most Brady-re fogni a dolgot, ugyanakkor Brady is része a problémáknak, nem is kicsit, tegnap a végére elvesztette a fejét, a két INT ennek volt köszönhető. Megértem, ha visszavonulna a közeljövőben. Szerintem Gerappa mögött padoztatni, megszégyeníteni nem kellene, egy jobb, győztes meccs után visszavonulhatna. Akkor viszont lenne egy szép nagy hely a fizetési sapkában és lehetne jó pár poszton minőségi cseréket végrehajtani.
2014. 10. 01. 07:18
Bucimaci
Hát azért egy kicsit erős azt mondani, hogy a D jól játszott! Mikor, hol? 443 yardal átrohantak rajtuk. A 207 futott yard 5,4-es átlaggal, megint csak nem mondanám jónak. Az meg hogy Smith megivott egy kávét a zsebben mielőtt passzolt sokat elmond a fal erejéről.
Ezen a meccsen senki sem játszott jól. Garoppolonak pedig látványra is sokkal könnyebb volt, mint ha elfelejtett volna a Chiefs nyomást gyakorolni rá. Amikor egyszer megtették akkor Seck a vége. Nálam nincs Up a csapatban, LaFell is azért ejtegette el a labdát, és a yardok jelentős részét a végén a lazsáló védelem ellen csinálta!

Ettől függetlenül GÓ PaTS!

Bár nem tudom mi kell, hogy ebből kimásszunk!
2014. 10. 01. 08:32
Hehe, most nézem, hogy mit írtam. Szóval a D nem játszott jól (csak szerettem volna ha nem rosszul játszanak), de az O is tett erről erősen.

Nézd nekem ez a furcsa, hogy beállt Gerappa majdnem 11 perccel a vége előtt és ahelyett, hogy elismernénk a teljesítményét, sokan itt garbage time-mal meg meg nem figyelt a Chiefs D dolgokkal jönnek. Őszintén? Nem érdekel miért, meg hogyan, de első éles NFL meccsén azonnal TD drive-ot vezetett, olyan passzokat csinált azonnal amit Bradynek egész meccsen nem sikerült. Engem ez érdekel. Mert a különbség látható volt. Bradyn sem volt állandóan nyomás, de valahogy neki akkor sem jött össze. Vagy a Chiefs D azt mondta, hogy na oké, akkor engedünk ennek a fiúnak egy TD-t, had örüljön az első meccsén? Nem hiszem.
Ez az érdekes. TB-t soha ne kritizáljuk, mert ő a franchise (nem az), de ha más jól teljesít, akkor azt meg ne is méltassuk, mert az csak mázli vagy a másik csapat nem odafigyelése miatt volt. Ne már srácok/lányok.
2014. 10. 01. 09:54
BaP
Rodney Harrison:
"Brady scrathed to death" ..." The O-line needs to protect him, but Brady needs to play better, cause he does not see opportunities that everybody does"

Persze kiemelte, hogy Amendola, meg Gronk is sérülésektől súlytva nem segíti Tomot annyira, mint amennyire a papír mutatja, de Brady akkor is elmulasztja a lehetőségeket, ez látszik a meccseken. Csak hajigál a levegőbe.

Egyetértek, Gerappa ( tök mindegy melyik időszakban) nem csinált mást, csak végig olvasta az opciókat, megdobta a legjobbat, 4 elkapót használva a td drive során.
TB12 meg Edelman..Edelman ééés Edelman, meg néha LaFell ... A legdurvább az incompelete passz volt, ahelyett, hogy tök tisztán meg futotta volna a 1st down-t.

Most visszatér Tyms is, már lesz LaFell,Edelman,Dola,Tyms,Wright,Gronk ... Kiváncsi leszek a play hívásainkra.

2014. 09. 30. 17:29
pat68
Szégyenletes vereséget szenvedtünk, de nem az ellenfelet értékelem l, a csapat volt kritikán aluli. A fejekben van óriási zűrzavar, frusztráltság. Valami oltári nagy gubanc van a vezetésben, ami kihat a csapatra is A legjobb példa a fejetlenségre az amit a 'O' fallal művelnek. Az előszezont is beleértve már 8 meccs óta megy a kísérletezés, ennek oka Brady tőle szokatlan tétovasága, rendszeres rossz döntése. A 'D' nagyjából egyben van, de a futás ellen nincs igazán megfelelő ember anyag. És rengetegszer kerültek kilátástalan helyzetbe a támadók miatt.
Tom cseréje nem időszerű, csak a feltételeket kell megteremteni neki ahhoz, hogy nyugodtan játszhasson.
És a lényeg GO PATS, én hiszek a feltámadásban!
2014. 09. 30. 23:09
iceman
A D és tragikus volt most. Szétütötték őket, össze-vissza futkároztak, folyamatosan mentek a misstackle-k, ha meg is volt egy-egy tackle, képtelenek voltak földre vinni az ellenfelet.
2014. 09. 30. 17:38
Bruschi85
1. JMD takarodj! Viheti a sablos sémáit, kiszámítható playhívásait is, köszönjük az eddigi részvételt, megbukott nem először a "zseni".
2. Csipkebokor vessző.
3. Ridley-re és a futójátékra kell(ene) építeni, mert ez már korábban működött, meg van benne Vereen-el a potenciál, méltatlanul kevés szerepet kapott eddig, bár a Chiefs ellen most kivétel volt.
4. Mankins-t kár volt elengedni, O# falat rendbe kell tenni, nem kísérletezgetni és jönni az újdonság varázsával minden héten más kezdővel.
5. Scar-ért is nagy kár, az új O# fal embernek még adok időt a bizonyításra, bár magas a léc, eddig nem sikerült a szintlépés neki.
6. Revis túlértékelt, drága is, mellé harmatgyenge teljesítményt nyújtott eddig, pedig a D# top 10-es ha csak a tehetséget és a fejlődési lehetőségeket nézzük..
7. TB a kapitány, vezér, Galopp csere, évekig még maradjon a padon, tanulni, ez nem az ő csapata jelen pillanatban,

Gyengék voltunk minden téren, megérdemelt Chiefs győzelem, a fejlődéshez a potenciál meg van, optimistán előre tekintek, kétszer nem szoktunk kikapni zsinórban, pláne egy nagy verés után.
Szóval még talán az első 4 hét után kár lemondani az AFC East csoportról, amit évek óta uralunk, pláne a PO-ról, mert annyira a Fins, Bills, Jets trió sem győzött meg, sok van még vissza.

A lényeg továbbra is Hajrá Pats!
2014. 10. 01. 10:04
Firewalker
Maximálisan egyetértek veled. Egy éve ilyenkor ugyanígy ekéztük a csapatot, sokan temették már a Pats-et, hogy vége egy korszaknak. És ez így is van, ez a csapat már nem a 2000-es évek eleji csapat, de tavaly gyengén kezdtünk és azért még sem kellett szégyenkeznünk a végén a rossz kezdés miatt. Sok embertől méltatlannak érzem az itt leírtakat Brady-vel kapcsolatban. Valóban, ő sem már a régi, de ne addig tartson már a dicsőség amíg örömet szerez nekünk, azután meg amikor a gödörben van -mert szemmel láthatóan abban van- fejét vesszük neki. Nem hinném, hogy van ebben a csapatban akár egy ember is aki jobban meg akarná mutatni, hogy képes még SB-t nyerni -főleg a két elvesztett és ahogyan elvesztett után- mint Ő.
Én Brady miatt választottam ezt a csapatot, de egy csapatválasztás nem egy személyről szól, hanem magáról a csapatról, és ez örök. Jöhet egy évtized sivárság, negatív rekordok, most már akkor is csak Pats, és senki ne felejtse el, hogy ki az egyik fő oka annak, hogy ez a csapat több mint egy ÉVTIZEDE a liga első számú csapata.
2014. 10. 01. 18:40
Bruschi85
Korrekt vélemény, hasonlóan gondolom én is, az utolsó bekezdéssel mélységesen egyetértek, azon kívül, hogy nálam Tedy volt a kiválasztásnál.
2014. 10. 01. 16:51
MemphisM
+1
kellenek az ilyen hozzászólások! Sokan aggódnak a csapatért és kell a lelkesedés! Kösz Bruschi85( én Harrison és bruschi miatt lettem pats drukker. Meg az elvesztett 96 os döntő miatt kotsog Favre)
2014. 10. 01. 18:36
Bruschi85
Szívesen, általában én előre tekintek optimistán, persze a problémákat, hibákat figyelembe véve írok véleményt.
Én csak jóval később az első Sporttv-s Pats-Panthers Sb közvetítéssel kezdtem el nézni az NFL-t, ahogy sokan itthon és akkor választottam csapatot, egyértelműen a D# miatt, Bruschi pedig örök kedvencem, örülök hogy nem vagyok ezzel egyedül. :)
2014. 09. 30. 17:47
lipi
Felkeltem hajnalban. Nem kellett volna...

A védelemről nem szedném le a keresztvizet. Részszint tudtuk, hogy a futás ellen szarul védekezünk, részszint nagyon csúnyán outcoachingoltak minket. BB-t ismerve ez idén nem fog többet előfordulni. Az emberállomány adott, jó anyag áll rendelkezésére a stábnak. Ha nem kell 60 percből 54-et pályán tölteniük és összekapja magát a stáb is, akkor velük nem lesz gond.

A támadóoldallal viszont vannak problémáim. Valaki segítsen megérteni a koncepciót. Van egy szar falunk, ami mögött a futás és apssz is nehézkes. Van a keretben egy baromi jó blokkoló TE (Gronk) és egy korrekt FB is. Továbbá be tudunk hozni ha kell, akár az elkapók terhére is falembert, a blokk segítésére. Nem tesszük. Ok, nincs ezzel gond. De hogy akarunk passzolni, ha nincs fent elkapó és/vagy nem használjuk őket? Dola, Thompkins, Dobson és az új TE, Wright is rendelkezésünkre állna. Mi be se nevezzük őket, vagy pályára se engedjük vagy feléjük se nézünk... Még az is tudja, hogy Edelmant kell fogni, aki Baseballt néz... A futásoknál egyszer sem próbálunk valami váratlant húzni. A Chiefs futójátékát élmény volt nézni. Olyan szépen keverték a lapokat, hogy egy-két könnycseppet is elmorzsoltam. Nálunk a Ridley/Vereen fut középen vagy ahol talál valami rést. (nem véletlenül nem mondtam lyukat...). Kíváncsi lennék Ridley mit művelne a Chiefs falával :S.
Ok, lehet jönni a szöveggel, hogy Dobson voltaképp Dropson, meg Thompkins is többet nyúl mellé, mint bele, meg Dola is elfelejtett routeot futni, meg elmaradt a várt másodéves felfutás az elkapóknál. Nekem, mint fotelszurkoló el lehet magyarázni és el is hiszem. Azt nem hiszem el, hogy BB, JMD és a teljes edzői stáb nem látta ezeket a problémákat. Nem hinném, hogy most szembesülnek vele. Viszont akkor hol maradt az orvoslás?
Szóval nekem a koncepció nem világos. Valaki segítsen!

(A kommentárorok nem voltak elfogultak. Márk enyhén fogalmazva is finoman nyilatkozott. Legalábbis ahhoz képest, amit én gondoltam. Ráadásul nem mondott semmi olyat, ami ne lett volna igaz. Ricsi sem tiport senki lelkébe, sőt! Szóval a hozzászólások ezen részét nem is értem...)
2014. 09. 30. 18:04
kolok
Az a baj,hogy a négy meccsből 2,5 meccsen (Raiders,Chiefs és Dolphins meccs 2. félideje) már outcoachingolták BB-t,szóval én nem vennék mérget arra,hogy többet nem fog ilyen előfordulni.
2014. 09. 30. 18:28
Zarathorn
Én szeptemberre 2-2 mérleget mondtam... október után elnézve a mostani helyzetet
3-5 lesz... DE NE LEGYEN IGAZAM...
2014. 09. 30. 19:14
Bruschi85
Sajna bejött, emlékszem, már akkor is írtam, hogy sovány lesz, az eddigi ellenfelek erősségét látva, ezt továbbra is fenntartom.
De ha a pihenőhétig nem lesz egál körüli mérleg, akkor érdekes szituáció lehet,a csoportmeccseket hozni kell a többit meglátjuk, remélem a 3-5 nem jön be.
2014. 09. 30. 20:50
BaP
Sajnos ilyen rövid idő alatt nem lehet komolyan rendbe rakni a dolgokat:
Bengals L és 2-3
Talán eddigre lesznek változások, a D végre megállítja a futást is, az új OC sémák bejönnek, de még kevés
@ Bills L és 2-4
A D# tovább fejlődik
Jets W és 3-4
Az átalakított O és TB12 első jó meccse
Bears W 4-4
Az O és a D is sokat lép előre, de a Broncos ellen ez még kevés
Broncos L in OT 4-5
Bye
És ez még a best Case scenario

Sajnos az előző évek óta tartó buta trade-ek, érthetetlen draft pickek elkezdték hozni hatásukat.
Emellett 2 nagy név TB12 és Revis eddigi teljesítménye hatalmas csalódás.
2014. 09. 30. 21:17
Bruschi85
Nem szeretek előre jósolgatni, tippelgetni, de a Bengals esélyesebb jelenleg, de hazai pályán játszunk és kétszer nem szoktunk kikapni, ennél csak jobbak lehetünk, ráadásul a Bengals pihenőről jön vissza, rövid az idő, de változtatni kell.
A Billsnél Orton kezd, egyáltalán nem érzem, hogy esélyesebbek, nyerhető még idegenben is, ahogy a Jets is. Ezért írtam a csoportmeccsek fontosságát. A Bérz kérdőjel, ahogy a Denver is legalább annyira nem szeret Bostonba jönni, mint mi a Mile Highba. Szóval én optimistán legalább 5-4-et tippelnék a pihenőig, aztán majd kiderül.
2014. 09. 30. 20:36
Axel
Eddig nem ìrtam soha hozzàszòlàst csak figyeltem a véleményeket, de szerintem ezutàn a borzasztò nagy pofon utàn vàltozàsok jönnek.
Gondolok itt az edzői stàb rendbe hozàsàra és 1-2 érkezőre a tàmadó falba. A sapkàban van még egy kis hely és Kraft úr is azt mondta hogy jò helyre fog menni a pénz...Èn bìzok benbe hogy nem vàrnak tovàbb és tesznek valamit a vezetők. Addig is GO PATS :)
2014. 10. 01. 14:38
pm11
csak az a kérdés ilyenkor a szezon közepén honnan akasztunk le használható embereket....
2014. 09. 30. 20:47
Wolverine89
ritkán kommentelek, de a tegnapi nap nagyon fájó volt! nem láthattam a meccset előben, mert dolgoztam, de ugy voltam vele amint haza érek megnézem felvételről. De az eredményt követtem, mert 4 pats játékosom volt a fantasy ligámban, 16 pont lemaradással ez sima ügy lett volna. De nem így lett. 15 pontot szedtem össze: Brady, Edelman, Gronk es a D közremukodesevel, ezek után már végképp nem volt erőm kitenni magamat 60 perc rémálomnak, főleg, hogy az össszes amcsi haverom rajtam röhögött, hogy hogy lehet a csapatom ennyire balf*asz. A lényeg, hogy ennyire szarul még nem éreztem magam alapszakaszban a Patriots teljesítménye miatt. Megalázó vereség a ligámban szánalmas teljesítménnyel, horror filmbe illő mészárlás a füvön hasonló kimenetellel. A történethez hozzá tartozik, hogy coloradoban élek (még fél év és megyek haza) es ugye itt mindenki Broncos fan, szóval azóta kapom az oltásokat, hogy mennyire szarok vagyunk és hogy lehettem ennyire hülye, hogy tradeltem bradyert és hétről hétre játszatom is. Jovo vasarnap Bengals meccs (1 hetet pihentek, veretlenek, bomba jó D-vel)! A helyzet az, hogy életem egyik legnagyobb élménye lesz a meccs, ugyanis van rá jegyem, pénteken repülök bostonba, viszont a jelenlegi állás szerint nem túl fényes a helyzetünk. Ennek ellenére bízom a csapatban, mert kell a W ha már ott vagyok, nem? De az, hogy az O ennyire kritikán alul teljesít, kétlem, hogy 5 nap alatt érdemi változás fog történni.
Mindenesetre hajrá Pats, Brady és mindenki még a szezon eleje van, semmi sincs veszve...
Bocsánat a hosszu post ért!
2014. 09. 30. 21:30
Whitealert
Kívánom Neked, hogy érezd magad nagyon jól a meccsen! A csapattól meg egy sorsfordító győzelmet várok, egyszerűen azért, mert muszáj. Nem tudom hogyan, futással, passzal, bárhogyan, de kell a win. Ha kellemes érzésekkel térnél vissza a meccsről, pár képet, vagy esetleg egy beszámolót nagyon szívesen fogadnék. :)
2014. 09. 30. 22:28
Wolverine89
:D köszi
Igyekszem majd dokumentálni:D
2014. 09. 30. 20:53
Thane
Egy részlet az NFL.com-ról, a power rankings 5. heti cikkéből, idézem: "Moss and Welker >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Edelman and Amendola. Maybe everyone can look at that before further disparaging Tom Brady." Önmagában ez nem ír le minden problémát, de szimbolizálja az elmúlt 4-5 év csapatépítési technikáját, sikerét, stb. a Patriots háza táján. Tetszik az a kifejezés, hogy fotelszurkoló. Tehát, mint fotelszurkoló, én azt sajnálom, hogy ha kicsit átkalandozom az NBA-be, Cleveland-be most egyértelműen James köré, mellé építettek egy olyan csapatot, amivel bajnokok tudnak lenni. Mert egy kivételes képességű játékos odament (hazatért), ezért a benne még meglévő pár jó évet kívánják kihasználni. Mondjuk az NFL-ben meg ott erre a Denver ...
Tehát, mint fotelszurkoló kérdezem, Brady köré ez nem lehetséges ? Most. Mert az oké, hogy 2007-ben megpróbálták, majdnem bejött, aztán Brady sérülés, de az ezt követő időszakban nem vettem észre, hogy ilyesmivel próbálkoznának, illetve, ha próbálkoztak, csak részsikereket értek el (a csoport megvolt mindig, de ez a többi csapat gyengeségéből is fakad) és hosszútávon csak kevesen maradtak meg a csapatnál. Világos, hogy pl. Oaklandben a két kezüket összetennék ezért, de az egy másik történet, még érthetetlenebb.
És még egy apróság: Indianapolisban Mathis-t előbb eltiltották, majd meg is sérült, egész évre dőlt ki. Ezután meghosszabbították a szerződését 2016-ra is. Ugyanazt a pénzt fogja kapni, mint idén a semmiért (6M, egyébként segédedzősködik, tehát végül is dolgozik ő). Hogy sportüzletileg ez milyen döntés, azt nem tudom (33 éves), de hogy a játékosok felé pozitív üzenet, az biztos. Namost én nem figyeltem, vagy a Patriots-nál ilyesmi tényleg ritkán fordult elő az elmúlt időszakban ? Mármint a pozitív üzenet. Kicsit az az érzésem (mint fotelszurkoló), hogy a játékosok egy része "először fél, s csak másodszor akar." S ha ez így van, az viszont edzői felelősség.
2014. 09. 30. 20:53
tottingetosz
A tampa is feltámadt... Nekünk is felkéne. Furcsa lesz, de piszok nehéz lesz eljutni a rájátszásig. De hát most kell igazán szurkolónak lenni. GO PATS!
2014. 09. 30. 21:18
Whitealert
Talán egyetlen komoly pozitívum a meccsel kapcsolatban, hogy még egy ilyen zakó és sanszos, hogy JMD-nek kiteszik a szűrét. Úgy kellene egy új OC, mint egy falat kenyér. Brady-vel nem tudom mit kéne kezdeni, ha a fal jó lenne, akkor is csak Edelmannek passzolna szerintem.
2014. 09. 30. 21:28
hulith
Thane igazad van en is azt erzem a jatekosokon hogy
felnek ha hibaznak nincs masodik esely
Tegnap szegeny Ryan mit kapott egy eleg velemenyes
szabalytalansag utan kispadra kerult nincs lehetosege javitas
aki sportolt csapatjatekban az tudja milyen frusztralo es BB modszere
az alazas a videozaskor nem mindenkit motival sőt.

2014. 10. 01. 09:12
kolok
Azért Ryan a 4 meccsből 3.-on borzasztó gyenge volt,tehát nem hiszem ,hogy csak ez az egy momentum lett volna az oka a lecserélésének
2014. 09. 30. 22:14
barcsaqb
Miből gondoljátok hogy Bellichek meglálazzá a játékosait?
Ha ez igaz akkor nagyot csalódtam benne.
2014. 10. 01. 08:46
Thane
Nem gondolom, hogy meg akarja alázni a játékosokat, de úgy vélem, a játékosok egy része nem szereti az efféle edzői pszichológiát. Erre a vélt problémára két megoldás létezik: vagy nem hoznak ilyen játékosokat, vagy az edző változtat ...
2014. 10. 01. 18:43
karuly
Talán tavaly volt egy cikk amiben Brady is azt nyilatkozta, hogy retteg a hátfői meccselemző videózásoktól, mert Bill Bácsi rendszeresen visszatér és kiemeli a hibákat elég kegyetlen fikázó stílusban. Lehet hogy ez egyes sportolóknál bejön, de szerintem nem soknál. Személy szerint top ligában játszottam sok éven át, illetve profi vitorlázóként később Új-Zélandon, ahol nagyon komoly pénz volt a tét, de ha a hibáimra alázással próbálták volna felhívni a figyelmemet és nem magyarázattal, nem sokáig játszottam volna annál az edzőnél...
2014. 09. 30. 22:34
LaFleur
Nehéz okosokat mondani, mindenki látta, hogy tegnap agyonvertek minket. Nekem pont ez fájt, hogy nem kikaptunk, hanem meg is lettünk verve. Idáig arról szóltak a vereségek, hogy az ellenfél több pontot szerzett, de ez a tegnapi más volt. Nekem egy az egyben a 2009-es MNF jutott eszembe New Orleansban, az alatt a meccs alatt éreztem ilyen szarul magam. Még egy párhuzam, hogy ott is leültették Tomot a végére.
Viszont.
Meggyőződésem, hogy még egyszer ennyire nem játszhatunk rosszul! Tegnap semmi sem sikerült, misstackle hegyek, csúszkálások (nincs pénzünk normális stoplisra?), stb. Ilyen még egyszer egyszerűen nem jöhet össze! Ryan esetében kezdtem azt hinni, hogy Wilhite visszatért és ő játszott a mezében... Mindig azt szoktam mondani, hogy nincs két egyforma meccs, ezért én vasárnapra győzelmet tippelek. Tegnap a chaten is írtam, itt is vállalom, még akkor is ha ki leszek röhögve. Nem tudom elképzelni, hogy kétszer egymás után kikapjunk, ráadásul otthon lesz a meccs, ezt ne feledjük.
A Garoppolo témához meg csak annyit, hogy a garbage time-ban 34 pontos hátránynál passzolgatni nem ugyanaz, szóval én még nem esnék hasra tőle, de persze nekem is tetszett a játéka. Igazából ami engem nagyon zavar Brady-ban, hogy nem látom mosolyogni. Idén szinte mindig csendesen ücsörög vagy kortyolgatja a gatorade-t, de egyáltalán nem mosolyog. Mint ha nem élvezné a játékot, mint ha nem érezné jól magát. Valami nincs rendben szerintem az öltözőben.
Visszatérve az elejére, ha 5 évente kapunk ekkora verést, én elfogadom, még ha most fáj is! Van egy pár csapat akit évente kétszer vagy háromszor elpicsáznak így, nálunk azért ennyire nem rossz a helyzet.
Végül kösz annak akik éjjel fent voltak a chaten, jó volt! Remélem vasárnap is nyomjuk majd!
2014. 10. 01. 16:28
loop80
Az első 2 mondatodban ott van minden...
2014. 09. 30. 22:35
matcha
Kb. háromszor futottam neki, hogy szalonképesen le tudjam írni a gondolataimat. Kezdem azzal, hogy nálam egy ilyen vereség után az egész csapat (edzők, játékosok, még a vizesfiú is) DOWN (bár 1-2 játékos mutatott életjeleket). Mivel csak egyszerű szurkoló vagyok, ezért max találgathatok, hogy mik a problémák. Próbálok összeszedett lenni.
Első körben a komplett edzői stábot tartom felelősnek. Nézzük a támadókat, az alapszakasz 4. meccsén még mindig kísérletezés folyik az O fallal a meccs kellős közepén (nem csípem és drága is volt, de itt látszik, hogy mennyit számított Mankins, Solder rendesen visszasírja...). 2 playenként változott az összetétel, kb. kinevettetjük magunkat, olyan fejetlenség van. Ebből következik, hogy TB nem tud "megkávézni", mert jön a nyomás, és pánikol, mint egy nyeretlen kétéves. Ezért legalább lehetne könnyíteni a dolgán 2-3 másodperces passzokkal. Brady ebben a jó (volt jó?), dobja a blitz helyére a labdát. Ehhez viszont pontos útvonalak kellenek és az, hogy az elkapók 1-2 lépéssel a védők előtt legyenek. Lehet, hogy nem tudnak elszakadni, de próbálkozást se nagyon látok ilyen játékhívásokra. Emellett TB mintha nem mindig venné észre az üres embert (vagy nem bízik bennük). Pl.: 2. Chiefs TD utáni drive, hosszú passz Gronknak balra, két ember közé, incomplete. Közben jobbon Develin leválik a blokkról és üresen van, védő a közelben sincs. Térjünk át az elkapókra, kb 2 van használva: Edelman és Gronk. Hol van Dobson, Thompkins, Amendola, Wright, LaFell (mondjuk ő végre előkerült)? Ha csak ennyit tudnak (szerintem nem ez a helyzet), akkor az megint az edzők hibája: minek hozták ide őket? Dobson és Thompkins miért volt inaktív? Ha sérültek, akkor megint csak edzői hiba/rossz draft politika (draft pick pazarlás). Ha nem voltak sérültek, akkor mi volt az elképzelés? Amendolat láttuk tavaly a Bills ellen, valahogy nem hiszem, hogy ennyire elfelejtett volna játszani. Egyszerűbb playekkel mindet be lehetne vonni a játékba. De kaphatna labdát Develin és Hooman is, láttuk már, hogy tudnak elkapni is. Szóval itt megint az edzőket venném elő. Hogy a futójátékról ne is beszéljünk. Ugye, itt is a fal az egyik tényező, a másik meg, hogy kb beküldik őket középre a darálóba. Egy szó mint száz, meg kéne végre találni 5-6 embert a falba, akiknek összeszokni se ártana, valamint változtatni a playbookon.
Védők: kiesett egy ember (Siliga) és futnak át rajtunk. Wilfork az Wilfork, de benne van a korban, a többiek középen "pehelysúlyúak". Nincs depth, ez is edzői hiba. Hová lett Ninko? Illetve mögötte és Chandler Jones között sincs senki, akár csak a linebackereknél. Itt beüt 1-2 sérülés és még nagyobb gondok lesznek (Hightowernek majdnem megsérült a térde). A secondaryben Dennard sérült, Revis nem az igazi. De erre a sorra mondom azt, hogy nagyjából azért rendben van. Mondjuk a mistackleökben megint "jók" vagyunk...
Valamint még az is eszembe jutott, hogy kezd visszaütni a játékospolitika is, folyamatos hibák a drafton és a piacon. Ezen is elgondolkodhatna a vezetőség.
Összességében szerintem a legfőbb ludasok az edzők és utána jönnek a játékosok. Előbb az edzők között kéne rendet vágni (akár JMD kárára), hátha a srácok is észbe kapnának. A folytatásra nézne nem vagyok bizakodó, bár a csapat ilyenkor szokott meglepni.
Ettől függetlenül ugyanúgy leülök megnézni a meccseket, várva a javulás. :)
Ja és annyit üzennék a csapatnak, hogy kíméljenek meg a szokásos nyilatkozatoktól, mert azok kb annyira felidegesítenek, mint a hajnalban látottak.
2014. 09. 30. 22:52
matcha
Azt kihagytam, hogy az O falnál elsősorban Scar hiánya a jelentős.
2014. 09. 30. 22:54
hulith
A nem csinaltuk meg playt az ellenfel megcsinalta nyilatkozatok
hihetetlen hogy 4 fordulo alatt SB eselyesbol lettünk egy közepes
csapat attol tartok az O line csak 2.es 3.osztalyú jatekosokbol all
es elit vedelmek ellen ez ennel sokkal jobb nem lesz.
Azt meg egy fotelszurkolo is tudja hogy ha a futast nem tudod megfogni
vagy limitalni akkor nagy valoszinuséggel vesziteni fogsz
Remenykedek a jobb folytatasban de szerintem egy korszak veget latjuk
2014. 09. 30. 23:16
iceman
Igen, erre sajnos elég nagy esély van.
2014. 10. 01. 00:37
Brady Tamás visszaüt
Vérzivataros időkben patriótának lenni ez az igazi haza(fi)szeretet: legyél bár fotel vagy rökamié-szurkoló, kredenc-lelenc vagy viharlámpa oltogató!
2014. 10. 01. 00:47
Levis
Úgy vártam ezt a meccset mint a messiást. Végre kedvenc csapatom képernyőn élőben magyar kommentárral. Aztán jött a hideg zuhany. Erre nem számítottam. Benne volt a pakliban, hogy kikapunk, dehogy így?! Mint ha kezdő középiskolás csapatot küldtünk volna fel az Arrowhead stadion gyepére. Siralmas volt az egész. Az első TB interception-ig bírtam és neves egyszerűséggel tv kikapcs majd elmentem aludni. Szeretném hamar kiverni a fejemből ezt az éjszakát.

Az Ofal edzőjét és az OC-t személy szerint azonnali hatállyal elküldeném. Nem bénák ezek a srácok. Egyszerűen nincs meg a jó taktika/felállás. Ezt viszont erre a két személyre lehet visszavezetni. Posztjukon Solder és Vollmer is a legjobbak között vannak/voltak. Amióta meg az új edző van valahogy elfelejtettek játszani. A center poszton remélem marad Stork mert kellemes benyomást keltett. Remélem BB-nek kinyílt a szeme és megteszi a szükséges lépéseket, mert ha nem, akkor nemhogy SB nem lesz, hanem PO sem!

Up: Mind a 3 személlyel egyetértek + nálam Rob Gronkowski is (a második TD-nél nagyon nagyot küzdött és a régi Gronkot idézte)

Down: Mindenki más... + az edzői stáb! hatványozottan!
2014. 10. 01. 03:24
piszkosfred
Wolverine89, én is kint leszek a Bengals ellen, igazán összefuthatnánk :-D
2014. 10. 01. 07:46
1976gabi
hát ezt benézte a csapat.most kell támogatni a csapatot,nem a győzelmek során.
nekem az tűnt fel,hogy irányítócsere után sokkal dinamikusabbak gördülékenyebbek lettek a támadásaink. revis teljesítménye nekem gyengének hatott,bowe jó teljesítménye mellette,még a kommentátoroknak is feltünt.remélem a kc a többi afc keleti csapatot is elkalapálja és akkor ez a győzelem nem fog annyira hiányozni.
2014. 10. 01. 08:12
hulith
Revis bizonyíthat a Bengals ellen lesz elit elkapó akit foghat és Browner remélem játszhat.
2014. 10. 01. 08:17
Croaker
Két dolog:
1; azért szegény Gronkon látszott a TD után, hogy micsoda "Spike" volt...Kb azt mondta hogy na menjetek a francba ez semmit nem ért...Egyszerűen csak ledobta a labdát maga mögé, és viszlát. Kb ez tükrözte az egész csapat csalódottságát.

2; Egy jó megfogalmazás, szabad fordításban az espn-ről, Rodney Harrisontól:

"Brady még mindig tud játszani. De amikor olyanokkal veszed körbe, mint Brandon LaFell (aki nem véletlenül lett elengedve a Carolina-ból. Ő nem egy jó játékos, csak egy fiatal srác, akinek még bele kell tanulni a liga dolgaiba).
Na és Amendola? Nézzetek rá. Soha senki nem mondta, hogy ő egy jó játékos. Állandóan sérült. Megvan a maga sérülés-múltja."

Hát igen, eléggé őszinte megfogalmazás, egy volt csapattagtól pedig azért hihető(bb) is. Sajnos nem tudunk Édelmanuson kívül nagy nevekről beszélni, úgy mint más csapatoknál sem elkapó sem futó szintjén. Ahogy a másik topicban írtam, ehhez tartom magam:
"Miért van az, hogy minden csapatban van szinte egy-egy olyan futó, aki képes meccset nyerni? Futásonként hozni 5-15-25 yardot? Semmi veszélyességet nem látok a mi futóinkban, az ellenfél egy pillanatig nem kellett, hogy a gatyájába rottyantson amikor futottunk...Bezzeg nekünk...miért nem megy az, amit ellenünk rendszeresen csinálnak, hogy a fal tolódik jobbra, a futó meg elmegy balra?"
2014. 10. 01. 08:34
Itt akkor visszatérhetünk az edzői kar felelősségére. Mivel ők draftolnak, igazolnak le FA piacról embereket és tradelnek.
2014. 10. 01. 08:40
Raschy
szerintem az elkapókkal vana legnagyobb gond. Az sokat elmond a helyzetről, hogy Welker aki itt 2-3 évig az első számú elkapó volt most Denverben 3. opció és akkor nálunk még nem is ő az első, hanem Edelman, aki még talán elmegy egy 2. számú elkapónak ligaszinten, de Amendola és Lafell sajnos nagyon nincsenek formában. Azt egyáltalán nem értem, hogy Amendolát minek erőltetik, mert 0 amit csinál. komolyan jobb lenne inkább Thompkinssal és Dobsonnal próbálkozni. (igen tudom, hogy sérülésekkel küzdenek)
2014. 10. 01. 08:41
hulith
Mindig a fejétől azt szokták mondani
2014. 10. 01. 09:59
komzoz65
Két fő vonulat van a hozzászólásokban, arról, hogy mi a baj. Az egyik az edzői szakmai problémákra fókuszál. A másik szerint a játékosok (egy részének) az adottságaival, vagy a mentális állapotával van a baj.

Sajnos hajlok arra, hogy mindkettő igaz. A korszak valójában már tavaly véget ért, csak akkor a hihetetlen mentális többlet, ami a fiatal Bradyt annyira jellemezte még egyszer feltámadt, és elképesztő valamint persze szerencsés sikerekhez vezetett (Jets otthon, Cleavland, New Orleans, Denver, ugrik be most hirtelen). Ezek nem megalapozott, hanem kiszenvedett, magasztos sikerek voltak, de valójában szvsz nem voltunk tavaly sem a ligaelit közelében sem.

A játékosállományunk részben tudatos, részben sorsszerű szétverése, szétesése a 2012-es valóban kiváló offfenset felszámolta, úgyhogy nem lesz itt most feltámadás. (cserébe ugyanis nem kaptunk egy bivalyerős D-t) Idén azokon a meccseken lesz kizárólag esélyünk ahol a TO ratio erősen pozitív.

Nagyon szeretném meg bíznék is benne, de talán jobb lenne mégis, ha nem, mert akkor könnyebben menne a megújulás a tiszta lap. Ha mégis sikerülne ezzel a gárdával megint egyszer valahogy PO-ba bekecmeregni, az inkább elodázná a sürgős változásokat. Erre is van esély, mert TB minden idők egyik legnagyobb qb-je, - szerintem nem is Pats szurkoló, aki szidja -, ha fellobban benne a tűz, az még azért hozhat meccseket.

Talán annak örülnék, ha ezt az idényt mielőbb feladnánk és mindenki annak szentelné ezt az évet, hogy Tom kapjon még egy utolsó esélyt jövőre. Jelentse be, hogy jövő év végén visszavonul és erre a búcsú szezonra hozzanak neki minőségi elkapókat, és TE-t is. O-line nyilván. A futókat tartsuk meg és kész. Most ugye nem komoly, hogy ez a jelenlegi elkapó brigád olyan jó? Edelmann aki slotban jól pótolja West, és Gronk, rajtuk kívül nincs még közepes elkapó sem. Nincs elit csapat jó elkapók nélkül, becsapjuk magunkat, ha a jelenlegi állományt közepesnek tartjuk. Nem. Harmatgyengék.

Abban is egyetértek sokakkal, hogy most majd kiderül ki is az igazi szurkoló. 14-2-es idényben könnyű nézni a meccseket és folyamatosan triumfálni. Teszek rá, ha kikapunk. Ha 15 meccset zsinórban 40+ semmire vesztünk. Nyilván nem nagy öröm, de akkor is van mire büszkének lenni, és nem fogok frusztrálódni meg anyázni, hiszek benne, hogy lesz még a New Englandnek újabb aranykora. Go Patriots!
2014. 10. 01. 10:30
Firewalker
2014. 10. 01. 11:34
lipi
Rohadtul remélem, hogy a szezon feladása meg sem fordul senki fejében. Engem abban a pillanatban veszitenenek el. Egy csapat aki nem küzd, nem csapat. Ezen a meccsen is ott kurtam fel magam, hogy nem volt kuzdoszellem. Kapjunk ki akár negyven ponttal, ha kitesszuk a szívünk a pályára, nem fog fájni annyira a vesztes meccs.
2014. 10. 01. 11:52
komzoz65
Nyilván nem arra gondoltam, hogy feltartott kézzel menjünk ki a pályára, hanem ez a szívvel-lélekkel de ész nélkül dolgokat hanyagolhatnánk. Példák, egy simán megnyert meccs szeméét idejében ne törjön el Gronk keze mert blokkol a jutalompontnál. Egy megnyert meccs szemétidejében ne Brady irányítson és 3. és 1-nél QB sneak. Sorolhatnám. És ha eljönne a pillanat amikor már mondjuk ne adj' isten nins esély PO-ra, bár ebben a csoportban nehéz ilyet elképzelni, akkor meg fokozottan óvjuk a megmaradt kulcsjátékosainkat.
2014. 10. 01. 18:53
karuly
2014. 10. 01. 10:25
fejszee
Én azt hittem hogy Downs & downs lesz a cikk címe.

Viccet félretéve én amikor azon gondolkodtam tegnap hogy kit tennék be ebbe a cikkbe Up-ba, csak Slater ugrott be.
Fentebb írta valaki, hogy a 2009-es New Orleans meccsre emlékeztette. Na nekem is pont ez járt a fejemben a 3. negyed közepén. Csak sajnos ott egész sokáig meccsben voltunk + járatni is tudtuk a labdát, ezen a meccsen pedig borzalom volt minden téren. Sajnos nem nagyon látom a kiutat, illetve talán csak azt hogy altatunk egész szezonban, hogy aztán PO-ban durrantsunk... ja, és kilátástalan a helyzet, de én azért 14-2es mérlegre tippelek. A tv kikapcsolásról meg annyit, hogy nagyon rövid a szezon, minden percét ki kell élvezni.
2014. 10. 01. 10:40
hulith
Gyengék az elkapók de ha nincs is mit elkapni akkor elég nehéz jó teljesítményt nyújtani és ez megint az O-LINE probléma nincs idő passzolni .
Várom a csodát a Bengals ellen ők is
emberek idegenben nem olyan erősek.
2014. 10. 01. 10:50
anulu82
tudom, h csak statisztika, de:
2001: 1-3
2003: 2-2

a gondokat én is látom, fájdalmas volt nézni a KC elleni meccset, de továbbra is GO Pats!
2014. 10. 01. 11:18
azimut
Úgy gondolom mindenki jogosan elkeseredett és főként azért vagyunk azok,mert szeretjük ezt a csapatott és tehetetlenek vagyunk,2. dolog bár lehet ez csak az Én véleményem szeretném látni Brady-t gyűrűt nyerni! Mert meg kell hogy mondjam az Őszintét egyik SB győzelmet sem láttam!Úgy gondolom ezzel jó páran így vagyunk!Ráadásul azt sem szeretném ha Brady úgy hagyna fel a pályafutásával
,hogy azt mondják róla hogy az utolsó 13 évében nem nyert semmit......Ebből is látszik hogy még 2 idényt jósolok neki :)
2014. 10. 01. 12:17
Jason82
Azt hiszem komzoz65 pár mondatban tökéletesen összefoglalta, hogy mik a problémák. Annyival kiegészítve, hogy szerintem arányaiban sokkal nagyobb az edzői stáb és -sajnos bármennyire is tisztelem, ki kell mondjam ( le kell írjam )- Robert Kraft felelőssége a kialakult helyzetben, mint a játékosoké. Ők azok, akik a mostanra kialakult helyzetet előidézték az elmúlt pár év tevékenységével( gondolok itt a sokat vitatott tradekre és az igazolásokra, a gyenge mutatott játékra és playekre ), viszont most nem tudnak mit kezdeni a helyzettel, amit saját maguk idéztek elő. Talán itt kellene gondolkodni valami változtatáson...Végezetül egy költői kérdés : ha Mi szurkolók és az ujságírók évekkel ezelőtt láttuk és megjósoltuk, hogy ez az út hová vezet,mi több a Chiefs elleni meccs elején, már kb. három ábrán összefoglalták a TV-ben, hőn szeretett klubom problémáit, akkor azok az emberek, akik vaskos köteg pénzekért dolgoznak a csapat mellett és a csapatÉRT, miért nem látják ezeket a magátólértetődő dolgokat?...Akárhogy is, vasárnap gameday és nyernünk kell!! GO PATS!!!!!!!!
2014. 10. 01. 12:26
loop80
Szerencsére nem láttam a meccset, mert képtelen voltam ébren maradni, meló után, DE:

1. Szerintem ideje belátnia a vezetőségnek, hogy a sémaváltás teljes kudarc: a D-falnál nincsen hozzá megfelelő rotációs lehetőség és össz. testtömeg, plusz egyes játékosok "eltűnnek", mert ebben a rendszerben nem tudja őket hasznosítani a csapat (Ninko, Revis, Ryan...).

2. Ha az O-falat nem erősítjük meg azonnal, idén nem lesz PO sem...

3. Az O komplett játékhívása totál homály, nekem sokszor van olyan érzésem, mintha JMD Jets-ügynök volna. Rúgjátok már ki, BAZZZ!!!
2014. 10. 01. 12:59
Lacus
Olvastam amit írtatok, és többségében elmondtátok előttem a gondolataimat, de egy dolog úgy megmaradt bennem, amit nem említett senki. Konkrétan arra gondolok, amikor mutatták Gerappát melegíteni, mögötte pedig Brady lehajtott fejjel összeszakadva ült... Nem, én nem azt akarom mondani, hogy múlt és jövő, meg satöbbi! Nekem ott akkor kicsit erősebben megdobbant a szívem, mert valahogy teljesen természetesnek és magától érthetőnek tűnt, hogy jó, szar a D, jó, szar az O, de mindig van egy Tom, aki kihúzza a csapatot a bajból! És tegnap, amikor a fenti képet láttam valahogy belém nyilallt, hogy basszus, itt megint sport-történelmet látunk! Egy hatalmas legenda és egy óriási dinasztia végnapjai? Túlzás? Nem tudom... Nem tudom megfogalmazni milyen érzés fogott el akkor és ott, de azt tudom, hogy keserédes mosollyal a számon azt gondoltam: köszi mindenért Tom!
Áh, ne is törődjetek velem, csak az elkeseredettség mondathatja velem ezeket. Vagy nem...

Ettől még a héten is leülök, és megnézem a következő meccset, és végig szurkolni fogok a fiúknak! :)
2014. 10. 01. 13:18
babakocsi5
Üdv Mindenkinek! Régóta követem a patriots.hu oldalát és sokkal régebb óta vagyok pats és nfl szurkoló. Ez az első hozzászólásom, ezért szeretném megköszönni az oldal szerkesztőinek eddigi munkáját és minden szurkolónak a hozzászólalását!
Ez a szezonkezdet nem az elvártak szerint indult. Én is úgy érzem, hogy valami nagyon nincsen rendben a csapat körül, ebben szerintem mindenki egyet ért. Támadó oldalon egyértelműen a fal a legnagyobb kérdés. Mankins csere "materiálisan" (pick,capspace,Wright) lehet h megérte, de most látszik hogy vezérét vesztette a támadósor. Tipikusan az a Vezér volt aki mindenkit jobbá tett maga körül.Így utólag okoskodva Blountot is marasztaltam volna. Én személy szerint nem tartom gyengének az elkapó sorunkat, sokkal inkább a bonyolult játékrendszerben és play hívásokban keresem a hibát.Ezek a hibák mellett én megértem h Brady bizonytalan az egész támadósorral együtt. JMD-t sose szerettem, de nem tudom lehet e minőségi cseréje. Védelmünkben hatalmas a potenciál. Sajnos ott is a fal gyengélkedik, 4 meccs után nem jött be a sémaváltás, de majd beérik a védelem.Érdekes kérdés Patricia szerepe, ő helye is rezeghet ha egy ilyen anyaggal nem tud valami nagyobbat alkotni. Örök igazság, hogy PO-ba kell bejutni és onnan kell jól játszani! Megértem azon szurkolótársaimat, akik vehemensebben kommentelnek, de nekünk rajongóknak csak a türelem és szurkolás marad. A PO "simán" meglehet. Továbbra is gyengének tartom a csoportunkat. Hétvégén fontos meccset játszunk, ha nyerünk, amire szerintem bőven van esély, akkor lendületből meg kell vernünk a Billst és a Jetset.Idén nekünk még fontosabbak a division meccsek. Bears sem egy világverő alakulat. Jó lenne pozitív mérleggel bye weekre menni. 2-2 mérlegnél még nem lesznek nagy változtatások edzői poszton és bár nekem személy szerint tetszik Gerappa, Brady helye megkérdőjelezhetetlen!
Évek óta nem értem a draftunkat, többször lövünk mellé mint amennyiszer találunk. Első két körben sok kész játékost lehetett volna hozni mindkét falba...
Sok gondolat kavarog még a fejemben, de talán elsőre ennyi is elég lesz:)
Nagyon fontos a hétvégi meccs a csapat lélektanának szempontjából. Hajrá Pats!
2014. 10. 01. 13:26
nszgergo
jaj de rossz volt látni, hogy Gronk nem vágta a földhöz a labdát, hanem csak elkullogott :( még a karvédő darabját is otthagyta...
2014. 10. 01. 14:57
pm11
három kérdés fogalmazódott meg bennem:
- látva ahogy bánunk a játékosokkal (pl Mankins) ugyan ki akarna idejönni hozzánk (arról nem is beszélve, hogy ez a csapat jelenleg nem SB esélyes)
- ha a draft ennyire nem megy miért nem cseréljük le a scout stábot
- ha ezzel a formával valahogy elvergődünk a PO-ba annak nagyon csúnya vége lehet


szeretem a csapatot, de nem értem mi folyik a csapatnál ezért idegesít a bénázás
2014. 10. 01. 16:30
loop80
Na ja, Mankins-t illett volna tőlünk visszavonultatni.
2014. 10. 01. 15:12
podorpeter
2014. 10. 01. 15:21
vizi8
Végigolvasva a sok kommentet kavarognak bennem a gondolatok. Végigszenvedtem a mérkőzést már akkor kavargott sok minden a fejemben. Így a kettő együtt kezdi fájdítani a kis szürkeállományt.
Én azzal a véleménnyel hogy így -úgy nincsenek klasszisaink nem értek egyet. Ezek a játékosok jók, nem azt mondom hogy extrák( pedig vannak köztük azok is) hanem a fejekben van óriási probléma. Ennek az okát meg sem próbálom kitalálni mert ahhoz kicsi vagyok.
Az viszont hogy a játékosok nem tudják melyik a posztjuk, mi a játék, annak pontosabban látható az oka. És itt sajna azt kell mondjam az edzői stábban teljes káosz uralkodik. Csak egy példa. Az új OL fal edző más szisztémájú falat szeretne faragni, de ehhez kéne JMD új felfogású támadó szisztémája és TB másféle hozzáállása. És innentől kezdve kész káosz az egész. És így végig lehet menni az összes poszt-poszthoz való viszonyán. Én ebben látom a mostani nagy zavart a fejekben.
Azt azért megjegyezném, hogy Storkot jó volt látni C poszton, egy állat NT-vel szemben. Tavaly egy ilyen NT átgázolt a centeren, esélye sem volt TB-nek.
2014. 10. 01. 16:02
picassol
2014. 10. 01. 16:56
nemecsek
Sziasztok! Nem vagyok új tag, csak a régi cuccomat már elfelejtettem... Gyakran olvasok, kommentelni ritkán. Tudom, az "öregek" írtóznak az ilyen szezonális hozzászólóktól, de ez a hétfő nekem is sok volt. Annak örülök, hogy nincs nagy "anyázás", mindenki reálisan próbálja értékelni a mostani helyzetet. Több sebből vérzik a csapat, ez tény. Már a delfin meccsen is látszott, hogy baj lesz. Lehet, hogy darázsfészekbe nyúlok, de szerintem a kudarcokban nagy szerepe van Tomnak. Akit mindenki szeret. Én is. De: egy irányító a csapat arca, stílusa, vezére. Nos, ezt nem érzem benne. És nem három hete, hanem bizony már az első elvesztett Giant SB óta... Zseni a fickó, hatalmas meccsei vannak, de stabilan hozott jó formát én nem látok tőle azóta. Átlagosnak mondott mérkőzéseken remekel, de amint komolyabb a helyzet, akár most, hogy nem túl acélos a csapat, képtelen kiugró teljesítményre. És ez gáz. Azt látom, rajta, hogy parázik, beszűkül és biztonsági focit játszik. De egy rutinos zseni attól az, hogy bevállal éles helyzetben és nyer is. Név nélkül van egy pár ilyen arc a ligában... Vagy az ember fiatal és csibész és vagány. És akkor azért. Nos Brady most sem ez, sem az. Én azt gondolom, hogy egy érzékeny srác. Nem olyan értelemben profi. Jópár éve érzi, hogy nem szuperhős. És ez egy keményebb meccsen, ha eszébe jut, ritka gyengén tud játszani. Nem megy neki nyomás alatt. Ez van. Kérdés, mi a megoldás? Nyilván egy jobb O fal, kimagasló elkapók stb. De ez nem ötperces mutatvány. Tényleg sajnálom, és rossz látni rajta a belső feszkót a meccsek alatt. És persze ne legyen igazam és verjük tönkre a Bengalst, meg ilyenek. Hiszen: Go Pats! Nektek meg: sziasztok.
2014. 10. 01. 19:08
Whitealert
Üdv!
"Azt látom rajta, hogy parázik" ezzel teljesen egyetértek. A 2. Giants elleni SB-on láttam először ilyet rajta, amikor game winning drive-ot kellett vezetnie, akkor szinte sírt a pályán, de mindenesetre a zavartság látszott rajta és hogy borzasztóan fél. Ha jól emlékszem kevés idő volt és a kapkodás miatt INT lett a drive vége. Most ugyanez az arckifejezés és testbeszéd, amiből látható, hogy fél az egésztől, már a 2. negyedben 14 pontos hátránynál előjött. Szerintem fejben nincs rendben az öreg, lehet azt gondolja, hogy 14 pont az már behozhatatlan előny. Talán az lehet a megoldás, hogy egy szoros meccsen hátrányból nyerjenek GWD-val, mint tavaly a New Orleans ellen és akkor beindulhatna a gépezet. Hiányzik már az az óramű pontosságú no huddle offense, amibe szerelmes lettem még 2007-ben.
2014. 10. 01. 22:49
iceman
Szerintem meg rossz a memóriád. Csak a tavalyi alapszakaszban legalább 3-4 olyan meccs volt, ahol szinte reménytelen helyzetből, illetve az utolsó utáni pillanatban fordított a csapat és ezekben Brady-nek oroszlánrésze volt. Van felelőssége TB-nek is, de itt komoly gameplan problémák voltak alapvetően, az pedig az edzői stáb sara.
2014. 10. 02. 09:56
mammut
iceman + 1, nem kell messzi menni, tavalyi NO game winning drive, a delfinek is 17-3-ra mentek a 8. héten, és akkor a Broncos (alapszakasz) meccsről nem beszéljünk (-24!)...
2014. 10. 01. 17:40
sixt
Sziasztok! Nem tudom hogy vagytok vele de nekem lassan ebből a stílusból is elegem van :
http://www.nfl.com/videos/nfl-am/0ap3000000403749/Belichick-We-re-on-to-Cincinnati

Értem én hogy egy rakat gyűrűje van de akkor is ezt nem lehet csinálni a médiával ...
2014. 10. 01. 19:12
kolok
Az a baj,hogy BB arroganciája,makacssága(kinek melyik tetszik) azt gondolom ,hogy mostmár többet árt a csapatnak,mint amennyit használ. Mindig a trendekkel szemben akar menni és soha nem látná be,ha vmi nem működik amit kitalált.(lsd 3-4 re visszaallunk csak épp nincs ember hozza)Az idei roster összeállításában es menedzseleseben óriási felelőssége van es sajnos egyre többször nagyon komolyan feltorlik vele a padlót coaching terén is. Most pl Reid lemosta a pályáról,nagyon tanulságos a bowl.hu Chiefs topikjaban Robilluma elemzése erről.
2014. 10. 01. 23:54
CrashCortez
Egyáltalán nem értek Veled egyet. Megosztó a stílusa, de ezzel a stílussal érte el az eddigi sikereit, és biztos vagyok benne, hogy ezután is sikeres lesz, valamint abban is, hogy nem fog változtatni a magatartásán. Természetesen nem tévedhetetlen, talán mostanában több, és szembetűnőbb hibát vét, de én még mindig a liga legjobbjának tartom. Az, hogy az árral szembe megy, szerintem ki fog fizetődni. Egyenlőre még csak a szezon negyedénél tartunk, abban gondolom egyetértünk, hogy a keretben több van, és bőven van még idő a változtatásra. Még ha minden meccsen vergődve is, de szerintem bejutunk a rájátszásba, az pedig, hogy ott mi történik, az teljesen kiszámíthatatlan. Mindenesetre ajánlom figyelmedbe az alábbi videót :) https://www.youtube.com/watch?v=AcegYF_Ti78
2014. 10. 01. 19:26
dartib83
Bill mindig ilyen volt :) LOL

Ha későbbiekben nekem szegeznek egy kellemetlen kérdést, én is azt fogom válaszolni, hogy:
"We're on to Cincinatti."

LOL

És Go Pats!
Egy die-hard Pats fan!
2014. 10. 01. 22:59
CrashCortez
Hi!
Az "öreg" csak azért tart sajtótájékoztatót, mert kötelező. Nem azért viselkedik így, mert egy rakat gyűrűje van, vagy mert lenézi az újságírókat, egyszerűen nem érdekli az egész, csak túl akar lenni rajta. El tudom képzelni mennyire hiányzott neki ez a sajtótájékoztató, főleg a karrierje egyik legnagyobb égése után...
2014. 10. 01. 19:43
hopi46
Néztem a meccset és azt láttam, hogy a Kansas gyakorlatilag tökéletesen játszik, oktatófilm szerűen és ez engem a legutóbbi SB-ra emlékeztetett (Mégsem temették utána a Denvert!). Ritkák az ilyen mérkőzések és szerintem a Chiefs talán soha többet nem fog így játszani. 14-0 után éreztem, hogy ez a meccs nyerhetetlen és talán így érezték a játékosaink is. Persze ismerve gondjainkat talán érthető, hogy ez miért pont ellenünk sikerült, hiszen még a cipőink sem voltak jók, nemhogy a játékunk.
A zsebQB-k időszakának sajnos vége. El vannak valahogy, ha van extra erős O-fal(Denver) és extra jó futó a csapatban (Charles) vagy néhány magas/erős WR/TE (Denver), de mi van, ha ezek nincsenek esetleg elbizonytalanodnak vagy lesérülnek? Az van, ami most nálunk - szenvedés.
Mi lehet a megoldás? Talán a meglepetés szerű játékok? Olyan ami még esetleg nem nagyon volt a ligában. Eretnekségeket mondok példaként: QB-ek cserélgetése egy mérkőzésen belül, a csapat leggyorsabb emberét berakni időnként elkapónak (Slater), 3 futóval felállni és aztán mégis passzolni, futó nélkül felállni és mégis futni stb. azaz kockáztatni főleg az erősnek/erősebbnek látszó ellenfeleknél.
Lehet, hogy ezek túlzások, de ötletes play-ek kellenének, amelyet mobil QB-knál már többnyire megoldanak (ld. pl. Kapernick TD passza Gore-nak!). Egy falon lyukat ütni és azon keresztül futni évről-évre nehezebb lesz, ki kell kerülni a falakat, de ehhez megtervezett remek blokkok kellenek. A konvencionális játékoknak lassan vége, ezt vagy tudomásul veszi a Pats edzői stábja és a játékosai vagy "beleszürkülünk" a mezőnybe, azaz a "semmibe".
Értem mindenkinek a bossszankodását (dühét?!), értetlenségét, "hibakeresését", magyarázatait (köztük a sajátomat is!),de egy szurkoló igazán ilyenkor mutathatja meg, hogy GO PATS!!!
2014. 10. 01. 19:47
Lucius
Én mindig védem TB-t de most sajnos nem tudom. Pocsékul játszott. Szinte nem volt pontos passza, vagy rövidek voltak, vagy túldobta az embereket, vagy a földről kellett őket összeszedni. Ráadásul folyamatosan rossz döntéseket hozott.
Ezzel együtt (és ezt már többen megjegyezték)azt gondolom, hogy a jelenlegi problémák egy több éves folyamat végeredményének tekinthetők.Nevezetesen, hogy az erőforrásokat folyamatosan csoportosította át a csapat az O#-ből a D#-hez, gondolván, TB majd úgyis megoldja a dolgot. Most eljutottunk oda, hogy nem tudja megoldani (simán lehet, hogy motivációs gondjai is vannak, nem csodálnám, mikor folyamatosan csak nehezítik az életét egyre több kudarcot okozva ezzel egyre kevesebb sikerélmény mellett) és összeomlott az egész.
Én nem vettem a fáradságot, hogy megnézzem, de meggyőződésem, hogy az O# által elvitt pénz lényegesen kevesebb, mint a d#-re költött. Meg is látszik ez O# részről, csak azt nem értem, D# részről miért nem.
2014. 10. 01. 20:52
Arsenal
Sziasztok!
A hétfői gyötrelmes vereség úgy látom sokakat írásra ösztönzött. Több szempont alapján próbáltátok megközelíteni azt, hogy hogy juthatott el a csapat ilyen gyenge játékhoz. Egyre azonban senki nem gondolt és nekem is akkor jutott eszemben, amikor megnéztem tegnap a meccs ismétlését. A meccs utolsó negyedében lecserélték Tomot és ő leült a padra és ott "rohattul" egyedül maradt. Senki a csapatból nem ment oda hozzá, senki nem ütötte meg a vállát, hogy "nem baj öreg, lesz ez jobb is". Irtóra megsajnáltam ekkor, azonban rá kellett döbbennem, hogy ezt magának köszönheti. Több alkalommal is leírtam, próbáltam megfogalmazni, hogy Tom ahogyan öregszik, egyre jobban nem bízik a z elkapóiban. Ő úgy gondolja, hogy csak Gronk és Minitron az, akikre a nehezebb szituációkban számíthat. Ekkor ha üresen is áll elkapó nem dobja a labdát. Ez most visszaüt. Szerintem a két előbb említett játékoson kívül Tomot a többiek tisztelik, de nem szeretik. Az O fal már nem CSAPATKÉNT funkciónál. Tavaly is volt egy szituáció, amit gyakorta mutogatnak, mint szerintük vicces esete, amikor egy TD. után Tom próbált volna társakkal pacsizni, azonban senki nem ütötte össze vele a kezét. Én ezt a szitut azóta sem tartom viccesnek, szerintem a többiek azért nem mentek eleve oda hozzá, mert tőle nem várták ezt a reakciót. Nem vagyok már biztos abban, hogy Tomra vezérként tekintenek a többiek. Régebben Wes mindig Brady mellett ült, most több esetben is egyedül ücsörög. A védelem például inkább csapatként dominál, szereléseknél összeugranak, dicsérik egymást a játékosok. Úgy gondolom, hogy ha ezen változtatni tudna a csapat játéka is javulna, bízni kellene társaiban, nekik pedig ettől az önbizalmuk megjönne és bátrabban tudnának szituációkat megoldani.
2014. 10. 01. 23:20
iceman
Ne is haragudj, de már unom ezt a Brady a hibás bullshit-et! Persze, ezt a legegyszerűbb mondani. Nem igaz, hogy voltak szabad elkapók. Én egy db! olyan helyzetet láttam a meccsen, ahol lett volna szabad elkapó, általában 3 védő lógott az elkapóinkon. O-fal, illetve zseb mint olyan nem volt, vagy szétlökdösték, vagy szélről megkerülték őket. Ezen kívül egyszer volt egy olyan helyzet, amikor TB talán meg tudta volna futni first down, de másik kameraállásból látszott, hogy két védő már várta a first down vonalnál, ezért próbált rövid passzot adni. Amikor kicsit is kitartott a zseb és valamelyik elkapó kicsit is el tudott szakadni, akkor mentek szép passzok, pl. Lafell-nek a TD előtt. Az meg pláne nem Brady sara, hogy a Defense össze-vissza futkosott, mistackle-k, csúszkálások mentek ezerrel. Az viszont TB sara, hogy elvesztette a fejét a végére. Bár szerintem az elkapók sem futották meg a route-okat az INT-ek előtt. De legnagyobb gond a rossz gameplan volt, előre tudtuk, hogy futni fognak, mégsem ment a futás elleni védekezés, tudtuk, hogy kemény lesz a passrush, mégis két rookie-val kezdett az O-fal, amit még rotáltak is össze-vissza, ráadásul kevés elkapóval álltunk fel. Futni meg azért nem lehetett sokat, mert ez az O-fal nem tud réseket nyitni. A futóink gyakorlatilag belefutottak a boly közepébe, lesz, ami lesz. A futójáték sikerességében szintén nem játszik szerepet Brady. Szóval itt globálisabb és mélyebb gyökerű problémák vannak, mint a QB poszt, meg a QB "szeretetének" hiánya. Rossz trade/draft döntések, rossz gameplan, rossz O. play-hívások, a D. rossz play-olvasásai, O-ban rossz blokkolások, D-ben rossz tackle-k. Kb. mindezek együtt. Sajnos a teljes kép a HC és a menedzsment felelősségét veti fel leginkább.
2014. 10. 01. 23:31
Lucius
Ezt a "nem bízik meg bennük" dolgot én nem hiszem el. Ez egy olyan dolog, amit tudatosan felül tudna írni az irányító (akár edzői utasításra) és már csak azért is másnak dobálhatna (ha más nem azért, hogy mondhassa, hogy igaza volt és tényleg nem kapták el). Akkor már inkább azt hiszem el, hogy nem látja őket vagy rosszul méri fel a helyzetet mert öregszik vagy ilyesmi. A másik ami probléma lehet szerintem, hogy a playek nagy részében gondolom Gronk és Minitron az első számú célpont (mert ők tudnak a legtöbbször elszakadni) és arra meg nincs idő (vagy képesség), hogy a 2. 3. célpontot is megnézze.
Pont ma olvastam az NFL.com-on (bocs, most nincs kedvem linket keresni), hogy TB-nek van a ligában a 3. legkevesebb ideje passzolni (átlagosan 2.5 másodperc ha jól emlékszem). Ebbe sokminden nem fér bele. Amúgy ez a cikk írja azt is, hogy ha több ideje van, akkor a legrosszabb az egész ligában a teljesítménye. Szerintem ez 3 dolog miatt lehet. 1:TB teljesítménye ennyit zuhant az elmúlt 2 évben 2:Ha több ideje van véletlenül, az azért van mert az ellenfél védőiből csak pár ember támadja TB-t és mindenki passzvédekezésen van, minek hatására nem lesz megjátszható elkapó 3:Nincs használható mélységi elkapó a csapatban (mert JE nem az), akinek esélye lenne elkapni a hosszú passzokat.
2014. 10. 02. 00:00
topin
egyszerűen nem passzol másnak..A KC elleni meccsen 2. negyedben 9.44-nél (remélem nem az első negyed volt és jól emlékszem:-D) volt elég ideje..kiabáltam mint egy bolond hogy ott van jobbra..ha jól láttam Hóman, kb 5-8 méteres körzetben senki..a teljes KC D elmozdult balra..és TB ahogy az várható volt bedobta deepen Gronknak dupla coverage-be..szerencsére hosszan, mert ha oda ment volna, ahol Gronk volt, akkor az INT..sajnos nem ismételték olyan szögből, hogy ezt látni lehessen és a kommentátorok sem tértek ki rá..game passon még nem vissza, hogy valóban jól láttam-e..és nem ez az egy eset a lényeg, ez csak jól mutatja, hogy nem érdekli TB-t ki van üresen..Edelman van és Gronk..ennyi..ez Tb sara..
2014. 10. 02. 02:54
iceman
Te miről beszélsz ember? Ahányszor meg lehetett játszani pl. Lafell-t, meg is játszotta. A legtöbb esetben, amikor TB-re nem omlott rá a zseb és mégsem adott jó passzt és a visszajátszásban mutatták is az ő irányából a pályát, látszott, hogy kettő-három ember védekezik egy-egy elkapón. Szerintem én is arra az esetre emlékszem (fentebb írtam is), amit írtál, hogy oldalról úgy nézett ki, szabadon van elkapó, de egyáltalán nem ez volt az általános. Mit kellene csinálnia, amikor vagy a zsebet tolják rá szinte azonnal, vagy a célpontjait védekezik le. Kipróbálta, amikor már akkora volt a hátrány, hogy kockáztatott, akkor jöttek is az INT-ek. Egyik INT-nél sem volt szabad elkapó. Egyébként egyértelmű mit kellene egy ilyen agresszív pass rush ellen csinálni. Futni kellene! Sokat. Csak ugyebár az O. fal nem tud még egy pici rést sem nyitni a futók előtt. Én pont ezért tenném UP-ba Ridley-t, mert amennyit futni tudott, azt húsdarálóban nyomta végig. Viszont többet nem lehetett futtatni, mert nyitott rések nélkül előbb-utóbb kiütötték volna.
2014. 10. 02. 08:36
Látom visszatértél a "mindenhol keressük a hibát, csak TB-t hagyjuk nyugodtan" gondolkodásodhoz.
TB igenis többször hagy ki olyan embert aki szabadon mozog és keresi a kedvenc célpontjait, illetve túldobja azokat vagy épp el sem ér az elkapóhoz a labda. Nagyon ritka az olyan play, ahol csak távoli célpontja lenne és sokszor a közelebbi célpontok üresek, legalább annyi időre, hogy egy 3-5 yardos passzt el tudjanak kapni és kész. Ha neked jobban tetszenek a ritka hosszú passzok, mint a play fenntartását kiválóan szolgáló rövidebb passzok akkor sajnálom.
Igen, Brady rutinja és HoF karrierje predesztinálná arra, hogy az ilyen helyzetekből is ki tudjon mászni.
2014. 10. 02. 08:39
Egyébként a mit kellene tenni az erős passrush ellen kérdésedre magad is tudod a választ, ha elég régóta figyeled Bradyt.

Korábban kiválóan játszott az ellenfél passrush játékosaival. Egyszerűen a fal beengedte a blitzelő játékost és a helyére érkező Pats csapattag kapta a passzt. Régebben nagyon sok ilyen okos play volt és emlékszem azokra az időkre, amikor nem is volt akkor nyomás Bradyn, mert mindenki tudta, hogy ha elmennek a védők TB-t siettetni, akkor a helyükre fog menni a labda az oda beérkező O játékoshoz.
2014. 10. 02. 18:19
topin
Te valami mást nézel szerintem..rossz nézni amit TB művel..és itt nem arról van szó, hogy egyedül Tom a hibás..vastagon benne van az OL, a playcalling és WR corps is nyilván..bár ha tavaly üresre tudták játszani magukat, csak ugye akkor dropoltak, akkor ezt vélhetően idén sem felejtették el..ha viszont ennyire jól működhet ellenünk MINDEN secondary, hiszen minden meccsen kivesznek JE és Gronk kivételével mkit..akkor jön a kérdés, hogy a mi jónak kikiáltott sec.egységünk vajon miért nem képes ilyesmire senki ellen?

Rossz nézni, hogy mennyire máshogy védekeznek mifelénk mint a top D-vel rendelkező csapatoknál..és ez nem csak Patricia sara, ebben BB is benne van..mert bár depth nincs, de a kezdősor alkalmasnak tűnik a nevek alapján különféle blitzcsomagokra a sec. pedig alkalmas tűnik a nevek alapján hogy ehhez megfelelő biztosítékot adjon hátul..nos ebből semmi nincs, mert sem nyomás nincs az irányítókon, sem a coverage nem sikerül véletlenül sem..a futás ellen súlytalanok vagyunk bármilyen összetételben..ez egész biztosan vezetői hiba, nem a játékosok képtelenek megoldani azt amit tudnak..akkor is vezetői hiba, ha olyat kérnek egy játékostól, amit nem tud végrehajtani..és az is, hogy képtelenek normális gameplannel kiállni és felkészülni az ellenfél erősségeiből..mert eddig senki nem csinált ellenünk semmi meglepőt..

Érdekes hogy egy Giants is képes volt Eli játékára szabni az offense hívásokat..nálunk érthetetlenül összevisszaság van ebben is, ahogy halftime adjustment is kuka idén, a meccsekre való felkészülés edzői szempontból dettó..egyszerűen olyan játékokat tervelnek ki, amik nem működnek és érthetetlen hogy miért ezeket erőltetik és hogy miért nem látják be hogy nem megy, illetve hogy meccs közben miért nem tudunk változtatni soha..max akkor ha TB felpörög és repíti a csapatot, mint pl a Frisco ellen 3-31-ről..szerintem idén erre már nem nagyon alkalmas TB, akin pontosan látni, hogy fogalma nincs a megoldáson, ami pedig engem nagyon zavar az a sok Tebow szerű dobás, vagyis amikor a WR-k előtt 1méterrel landolnak a földbe dobált labdák..(nem a dobómozdulatra értem nyilván), mert ilyet alig alig látni a többi elit QB-tól éves szinten..nálunk meg meccsenként van 2-3 az utóbbi időben (már tavaly is)..a deep passzok pedig esélytelenek teljes mértékben..és nem hiszem el h egy TB kaliberű játékos nem szól JMD,BB duónak hogy emberek ilyen gameplant ne csináljunk, mert képtelen vagyok odadobni..eleve vannak statisztikai mutatók, amik jelzik a sikeres dobások százalékát, mégis mit gondolnak, hogy majd vén fejjel elkezdi szórni a deep passzokat??

és nyilván gyenge ez az Ofal, ami lehet az új pozíciós edző hibája, lehet tényleg csak ennyire gyenge az állomány (én utóbbiban nem hiszek)de más QB-k is dobálnak jobb ratinggel, nagy nyomás és gyenge Ofal mögött..

és én laikusként úgy látom hogy nem a wr corps a hunyó, hanem a TB,JMD,BB trió..ki ezért, ki azért..valamint az OL teljesítménye miatt hatványozottan jelentkeznek az említett trió hibái..lehet hogy Scar fala elmaszkolta ezeket a hiányosságokat eddig..
2014. 10. 01. 23:40
nemecsek
Nem akarom "eltomosítani" ezt a hétfői szívást, alapvetően jól látja/írja mindenki a dolgokat. A probléma összetett és nem most kezdődött. De visszatérve rá: csak akkor van esély a javulásra, ha most valami pimasz dolgot húz Foxboroban mindenki. Váratlant, újat és merészet. Még akkor is lenne respektje, ha belebuknánk. De ez a konzervatív, szürkén-szenvedős játékfelfogás teljesen le fogja zülleszteni a csapatot. Ami a legszomorúbb, szép csendben. (Közhely, de csapatsport: fejben dől el sokminden. Vannak a ligában korszakos zsenik, alapvetően mégis ezen a szinten már nincsenek különbségek, hogy 1 centivel magasabbra ugrom, vagy 2 tizeddel gyorsabban futom a 40 yardot stb... Aki ott van, az jó és tehetséges. Motiváció és eredetiség mindenek felett.) Hajrá!
2014. 10. 01. 23:55
CrashCortez
+1
2014. 10. 02. 03:03
iceman
Szerintem elég pimasz dolog lenne, pl. hozni két-három masszív, rutinos embert az O-falba. Ha az O-fal tudna a futás előtt érdemi réseket nyitni és átlagosan kb. egy másodperccel tovább ki tudna tartani a pass rush-sal szemben, akkor csodás változásokat láthatnánk. Ja és pimaszul váltani kellene a cipőbeszállítót is. :) Komolyra fordítva a szót, az O-fal azonnali megerősítése nélkül nem lehet szerintem semmilyen változást elérni. Kakás dolog ez szezon közben, de nincs mese, e nélkül nem fog menni.
2014. 10. 02. 08:40
Szerinted kik lennének erre alkalmas Ofal játékosok?
2014. 10. 02. 18:02
topin
hemzsegnek az ilyen pimasz lépéshez a játékosok a free agentek között..vagy mégsem?:-)
2014. 10. 02. 08:45
advocat86
Sokat gondolkodtam én is a meccs óta, és nem tudom elképzelni, hogy kevés lenne az emberanyag. Tavaly holtversenyben másodikok voltunk szerzett pontokban, Brady top10 volt passzolt yardokban. Azóta egy évvel rutinosabbak lettek az elkapók (Dola,Dobson,Thompkins) jött Lafell, felépült Gronk (nagyjából) és maradt Edelman is. + van egy erőfutónk, meg egy elkapni képes futónk is. Magyarul a probléma csak az O-line-nal és/vagy a rossz gameplann-el lehet, de tavaly is JMD volt a kordinátor, úgyhogy tud ő eredményes play-eket hívni. Ismerve BB-t, Brady-t, meg a többieket, nem hiszem el, hogy hátradőlve tudomásul vennék, hogy na jöhet a hét szűk esztendő, úgy képzelem el, hogyazóta nem aludt az edzői gárda (főleg az új támadófal-edző), és próbálnak megoldást találni a problémákra. Persze nagy a kihívás, és azt is el tudom képzelni, hogy a Bengals meccsig nem lehet csodákat tenni, de a szezon szempontjából és továbbra is a BB/Brady párosra fogadok, nem a leolvadásra.
2014. 10. 03. 11:32
komzoz65
Szia, már leírtam, de ez egy nagyon fontos kérdés, ezért megismétlem, szerintem,nem jó az elkapó alakulat., nem is közepes, hanem gyenge. Amendola, Thompkins, Dobson, Lafell kontra Wes Welker, Moss, Branch, Hernandez,, de még Tate vagy Lloyd is minőségi különbség. Nem voltunk tavaly se annyira jók. A szemünknek higgyünk ne a számoknak. Volt szerencsém többször is látni a Pat's valamennyi meccsét az elmúlt jónéhány évben. Ez a csapat,és már a tavalyi sem, az a csapat. Ráadásul nem csak a régiekkel, hanem az ellenfelekkel összevetve is gyengécske a felhozatalunk.

Az O-line szétesése, és az eddigi mentális többlet - reméljük átmeneti - hiánya csak nyilvánvalóvá tette, hogy baj van.

Persze a New Englandet mindeddig jellemző megalkuvás nélküli mindent elsöprő győzni akarás nélkül, ma már szinte egy meccs sem megnyerhető - aminek a forrása az önbecsülés, nem az önbizalom, vagy pláne megalapozatlan önhittség, hanem a munka és a képességek kombinációjával altámasztott önbecsülés volt. Mintha ez is inogna most.

Ettől függetlenül szívből reménykedem én is egy jobb folytatásban, bár eszemmel kevésbé bízom.
2014. 10. 02. 13:55
vhs-box
Aaron Dobson, a Patriots elkapója azért volt inaktív a Raiders és a Chiefs elleni meccseken, mert elküldte a fenébe Josh McDanielst, a csapat támadókoordinátorát, értesült a Boston Globe.
2014. 10. 02. 20:01
Neo
Azon gondolkodtam, mi fog most következni.

Nyilván mindenki nagyon fog fogadkozni, hogy most megmutatjuk és hogy még egyszer ez nem fog előfordulni. Csak az a baj hogy egy idén eddig veretlen csapattal találkozunk a következő körben. Szóval kicsit féltem a srácokat, hogy kevés lesz a szimpla akarás.

És egy újabb vereség elindíthat egy fajta hullámvölgyet. Amiből talán még nehezebb lesz kijönnie a csapatnak. Bár talán annyi előnye lehet a sorozatos vereségeknek, hogy talán lesznek kisebb-nagyobb változtatások.. talán még McDaniels-t is kirúgják, vagy legalább hátrakötik a tökeit.
Hozzászólás a(z) Ups & downs - 2014. alapszakasz 4. meccs bejegyzéshez