Menetrend
Szavazás

Ups & downs - Alapszakasz 1. mérkőzés

2013. 09. 09. 00:13
Szerző: lucas
Kategória: Meccsek
Ups and downsElindult a 2013-as NFL-szezon. A New England Patriots is lejátszotta első mérkőzését az alapszakaszban a csoportrivális Buffalo Bills ellen idegenben, amely kiélezett küzdelmet hozott, de végül szerencsére 23-21 arányú Patriots győzelemmel zárult. 

Up 

Danny Amendola – Amikor muszáj megcsinálni egy játékot, ő az az ember, akire lehet számítani. Annak ellenére, hogy lágyéksérüléssel bajlódik (s erre szemmel láthatóan rásérült), nagyon meggyőző teljesítményt nyújtott.

Kyle Arrington – A cornerback két fumble-t harcolt ki, amit mindkét alkalommal TD-re tudott váltani az offense.

Julian Edelman – Két TD-elkapása volt, jól használva, hogy közte és Brady közt már kialakult a kapcsolat a csapatnál töltött 4 év alatt. Ugyanakkor neki is volt egy csúnya hibája a harmadik negyedben, melynek következtében elég beszorított helyzetből kellett indulnia a Pats-támadásnak.

Shane Vereen – Futóként és passzelkapóként is voltak szép megmozdulásai.

Down 

Ryan Allen – Az újonc punter elég egyenetlen teljesítményt nyújtott, az első félidőben pl. egy 50 yardos puntot egy 19 yardos követett, a 3. negyedben pedig, amikor a saját redzone-ból kellett kijönnie a csapatnak, nem sikerült kellő távolságba rúgnia a labdát. Holderként jobb teljesítményt nyújtott, korrigálta a rossz snapet Stephen Gostkowski 48 yardos mezőnygólja előtt.

Stevan Ridley – A futó elveszítette a labdát abban a drive-ban, amely Pats 10-0–ás Pats vezetésénél kezdett biztatóan kibontakozni. Az elvesztett labdát az ellenfél TD-re vitte vissza, és ez az egész meccs képét megváltoztatta.

Zach Sudfeld – A draftolatlan újoncnak szánt Brady passz az ellenfél DB-jének, Rogersnek a  kezében landolt (Sudfeld közreműködésével), így nem csoda, ha utána kevés lehetőséget kapott a pályára lépésre.

Kenbrell Thompkins – Az elkapó sajnos nem tudta azt a játékot mutatni, amit az előszezonban láthattunk tőle, képtelen volt elszakadni McKelvintől,  nem tudta elkapni a feléje irányuló passzok többségét.



Az ESPN Boston cikke alapján

Hozzászólások

2013. 09. 09. 00:33
nosbiglem
Maximálisan egyetértek!
2013. 09. 09. 00:37
chateautorres
Hát akkor kezdem: alapvetően elég csúnya dolog az abszolút újoncokra kenni a down oldalt. A punter tényleg lehetett volna pontosabb, de alapvetően nem befolyásolta a mérkőzés menetét. Thompkins 2,5 m-es játékos, de állandóan a lábához kapta a passzokat, emellett mindig 3_an lógtak rajta, amit illett volna a QB-nek kihasználni, Sudfeld.nek is INT.es a passz, hát nem az az gondtalanul elkapható kategória, utána megfel sem engedték.
Nekem down inkább az Ofal. Az 1. Félidőben, vagy a nulla pass rush, meghát Talib sem volt az a fényes védő.
Amendola csodás, kérdés meddig bírja majd. Gond az, hogy ugyanott vagyunk, mint tavaly, mélységi passz nincs, unalmas kiismerhető támadójáték, szinte semmi szélső elkapás.
De 1. Meccsnek OK, lesz ez még jobb is.
2013. 09. 09. 01:08
jetfighter79
Csatlakozni tudok az előttem szólóhoz. Talib egyértelműen down. Az tény, hogy beigazolódni látszott az nfl szakértők jóslata, miszerint bármennyire is ígéretesek az újoncok, attól még újoncok, DE, ha már nekik szavaztak bizalmat a rosteren, adjunk is nekik lehetőséget és ne padoztassuk őket egy esetleges hiba után (főleg, ha a hiba oka megkérdőjelezhető!). Elég konzervatívnak tűnik ez így nekem és tény, hogy így elég könnyű lesz ellenünk a védelmet felépíteni. Bízzunk a srácokban, ha már őket választottuk!
2013. 09. 09. 03:03
Burkus
Párizsban vagyok, itt nem adnak meccset (inkább rögbit orrba-szájba), a telóm Pats applikációján követtem. Ezt csak azért mndom, mert nem láttam, lehet, hogy így rosszabbnak nézett ki minp képernyön. Az offense számomra csődöt mondott, aredzone eredményesség rosszabb mint katasztrófális, mert az el
2013. 09. 09. 03:52
sting
Végigbosszankodtam a meccset ...
Én egy kicsit más meccset láttam ...
Ellentétben az előttem hozzászólókkal szerintem a védelem jó volt. Nehéz felbecsülni mennyire jó a Bills. A 21 pontból egy a támadóké volt, egy másik a labdavesztés után azonnal. Így valójában csak 7 pontot kaptak. És szereztek két labdát e mellé. Ha a támadófal és emiatt az egész támadógépezet nem annyira töketlen, ez a meccs nem lett volna ilyen katasztrofális kinézetű.
Mindemellett a 431 támadó yard is elfogadható. Ha nemkapták volna állandóan vissza a labdát a védőktől a támadók, ezt nehéz lett volna megcsinálni.
Az hogy csapat még nincs - az kiderült. De ez csak az első meccs. Ha összeszoknak bármi lehet.
A következő két buli elég lehet ahhoz hogy összeálljanak az atlantai kiruccanásra. Az első csapat idén akivel találkozunk és fokmérő lehet az az Atlanta. Ők összeszokott elit banda - nagyon jó viszonyítási alapnak.
2013. 09. 09. 07:29
zozo692
Én valahogy nem értem ezeket a TO utáni Belichik büntetéseket. Valahogy nem egyenlő a mérce.
Tegnap Ridley a fumble-ig egy korrekt játékot hozhatott a számok alapján (9 carry majdnem félszáz yard). Jött egy hiba, ami inkább a képek alapján egy szerencsétlen lépésnek köszönhető, aztán gyakorlatilag onnan pad. Az esti meccsen Eddie Lacy ugyanaz a sztori, a hiba viszont inkább az övé volt és sokkal butébb is,de kb. 1 negyed után ismét pályán volt. Belichik biztos nem sportpiszichológiából tette le a diplomáját, az tuti... Valahogy úgy érzem, hogy vannak hibák, ami vörös posztó a szemében, vannak (és vannak bizonyos személyek által elkövetettek...), ami nem számítanak olyan súlyos vétségnek (bár a csapat szempontjából legalább annyira negatívak...).
A meccs: jó játék nem volt, amikor kellett, a D működött, az O sokat balfaszkodott (a kőveteránokkal az élen, TB sem kivétel).
2013. 09. 09. 07:42
sixt
2013. 09. 09. 08:37
A gond, hogy tegnap már korábban is elejtett egy labdát, amit végülis ha jól emlékszem mégsem ítéltek fumble-nek vagy mi. De két labdaeldobás egy meccsen, plusz a másodikból TD lett azonnal (Lacynél nem).
Vereen nekem sokkal meggyözöbbnek tünt.
2013. 09. 09. 08:46
timep76
+1
Én is akartam írni a korábbi mégsem fumble labdaejtését.
2013. 09. 09. 10:10
Tzimisce
Így van, az már a második labdaelhagyás volt, ráadásul jól látod zozo692, van vörös posztó BB-nél, ez pedig a TO.
2013. 09. 09. 09:47
winston86
már csak azért is engedném, mert azt hiszem pont ő nyilatkozta tavaly, hogy egy fumble után még erősebb a bizonyítási vágy. bár aztán lehet az sem jobb, mert, hogy tiszta fejjel lehet okosabb döntéseket hoz. de én sem padoztattam volna, főleg inkább sudfeldet nem.
2013. 09. 09. 07:41
sixt
Sziasztok! Én is pár mondatban had reagáljak.Érdemes megnéznetek ezt:
http://www.nfl.com/gamecenter/2013090800/2013/REG1/patriots@bills#tab=analyze&menu=drivechart
ennek is a lap alján található Defense statot hát elég rövidke ez a lista. Minden erre a 13 emberre maradt. Örülhetünk hogy egyéltalán győztünk, de azt kell mondjam nagyon karcsú a csapat. Mind ember állományban, mind ahogy az előttem szólók is mondták kiismerhető támadójátékban. Más : Ami viszont mindennél jobban bosszant, elmondhatatlanul irritál most már évek óta. Az a draft. Nem akarok hosszú elemzésbe bele menni, volt már ilyen az oldalon, de az hogy mi mindig meglepetést húzunk, mert valakiben látjuk azt az isteni szikrát és az természetesen nem jön ez már nem állapot. Elnéztem jó pár első második körös újjonc statját az elmúlt időszakban más csapatoknál, de akár ebben a fordulóban is és nem értem. Miért kell nekünk "hátha bejön" játékosokat húznunk, fogalmam sincs. Ez nem megy nekünk valljuk már be, ez az NFL. Nagy számok törvénye az ha az elemzők jó helyre várják a drafton akkor az valamilyen szinten jó (tudom most mindenki mondana példákat), de az is nagy számok törvénye hogy akit 200 vagy 300-ik helyre jósolnak az a csak nagy mákkal lesz csillag az NFL-ben. Rohadtul bosszantó hogy ezt senki nem látja. Nem beszélve egy másik dologról hogy oly gyengék vagyunk mindig az FA piacon is hogy az döbbenet, ne hogy most valaki a fizetési sapkával jöjjön mert az mindenkinek úgy van. Kvázi akkor mi csinálunk valamit szarul. Örülök a W -nek de egy kicsit bosszankodom, mert a leírtak mind változtatható dolgok. Höri nem változtatható, Gronk sérülése sem, de Welker változtatható dolog lett volna. A Draft változtatható, az FA piac adott szinte a legkiszámíthatóbb, hiszen tudjuk kinek jár le a szerződése már most 2014-ben. Ezeket azért írtam le mert egy cseppet bosszús vagyok, mert Brady még most itt van nekünk és utolsó éveinek egyikét láthatjuk, lehet alá kellett volna mindent pakolni hogy most vagy soha, tudom majd jövőre ..... Ezt 2004 óta mondjuk már Sorry a sarkos fogalmazásért
2013. 09. 09. 07:50
Kuin
én Allennel nem értek egyet, amúgy jogos.
Sudfieldnek volt egy nagy hibája, de élete első meccsén ok, sajnálom hogy nem kapott esélyt javítani. Thompkinsnál viszont fájóbb, ő sok lehetőséget kapott, mégse élt vele
2013. 09. 09. 08:12
lipi
Na, aludva egyet a meccsre.
Tisztán látszik, hogy van még tennivaló, nem kevés :).
A védelem közel hibátlan teljesítményt nyújtott, bár a bills kiváló partner volt ebben. Ennél egydimenziósabb csapat nem nagyon van másik. Akár passz, akár futójáték, Spiller volt keresve. Ami kicsit aggasztó velük kapcsolatban: A safety probléma, és a rotáció teljes hiánya. A bekapott TD-nél Talib lepkét kergetett, ez idáig rendben, de hol volt a safety biztosítás mögötte? A másik probléma, amivel még lesz bajunk rendesen, a nyomás generálás. A Bills Ofala finoman szólva sem volt acélos. De se a rettegett LB sorunk, se a dline nem tudta összeroppantani a falat, és rookie hibákba kényszeríteni a qb-t. Hightower kb mintha pályán se lett volna. Vince és Kelly a seggükön vették a levegőt a második negyed közepétől. A rotációra valamit sürgősen ki kellene találni. Ám, mindezek ellenére, ahogy az elején is írtam, a védelem simán hozta a kötelezőt. Egy másodpercig nem éreztem úgy, hogy a kiélezett utolsó percekben, ha a billshez kerül a labda nem 3&out lesz azonnal.
A támadók már másik kávéház. Kiesett a két legnagyobb fegyverünk, a no huddle és a TE játék. Újonc elkapók vannak, vékonyka az Ofal. Abból próbálunk főzni amink van. A meccs elején megijedtem, mert a futásunk kegyetlenül nem ment. 3-as átlag alatt volt, majdnem a félidőig. (A két nagyobb futást kivéve). Utána szerencsére felőröltük a Bills front 7-t. TB-n látszott a frusztráltság, egyszerűen nem volt senki aki elkapta volna a labdáit. Pedig olyan lézereket szórt, amiket nem mindennap lát az ember :). Viszont a slot pozíción kívül nem volt megjátszható embere. Edelman, Amendola és Vereen voltak megjátszhatóak. Thompkins amit lehetett elbaszott, Sudfeld nem nfl kaliber. Kissé hiányoltam a pályáról Boyce-t. Felé talán egyszer láttam szállni passzt, azt nem kapta el...
A red zone O katasztrófa.
Van négy napunk, hogy kitaláljuk hogy lehet ezeket a hibákat kijavítani. Utána Jets. Keményebb védelemmel, kreatívabb támadójátékkal.
A tegnapi győzelemhez meg grat a fiúknak, kiélezett, jó meccs volt. Kellenek az ilyenek, hogy meglegyen a csapatszellem :)
2013. 09. 09. 08:44
timep76
Melyik Jets-ről beszélsz (itt a végén).
Akik csak egy egy hülyegyerek personal fault-ja miatt tudtak nyerni egy tampa bay ellen? Ne má'.
Nem mondom, hogy könnyű lesz, de nem sokkal jobbak ám a Bills-nél.
2013. 09. 09. 09:54
winston86
szerintem rosszabbak a billsnél
2013. 09. 09. 10:03
Wolverine89
Sokkal rosszabbak a billsnel:)))
2013. 09. 09. 08:40
kookesz
Én nem érzem Thompkinst down-nak. szerintem azok borzasztó dobások voltak felé, és erősen védekeztek rajta. És Sudfeld hibája sem kenhető csak rá. Tomnak voltak azért csúnya dobásai. Gyengén muzsikált a csapat, de a lényeg most a W! aztán majd belendülünk! Bár ha SB közelbe érünk ilyen "csúnya" győzelmekkel, hát legyen! :)
2013. 09. 09. 08:41
A down nekem sem egyértelmü.

Allen tuti nem: 3 inside 20 volt a meccs elején. Meskó mikor csinált ilyet? Igen hibázott is, de semmiképp em down.
Sudfeld detto. Elég ujjhegy elkapás lett volna, plusz a védönek ordas mákja volt az INT-vel.
Inkább down a pass protection. Látható volt, hogy mekkora nyomás van Bradyn, így nem csoda, hogy gyetrán passzolt.
Sajnos Thompkins tényleg down 14-böl 4-et kapott el. ?Es nem feltétlen a béna kezei miatt, hanem mert nem tudott elszakadni a védöjétöl.
Ridley innentöl kezdve a kezéhez ragasztott labdával éljen.

Amúgy izgalmas meccs volt (sajna). Várom Dobsont, hogy láthassuk. Van mit fejlödni. De a D nem volt rossz.
2013. 09. 09. 08:49
Arsenal
ne haragudjatok, de 20x is leírom, amit az előszezonban is írtam, " Kinek fog Tom dobálni?" A meccset a chaton követtem, élvezetes volt, de Amendolán- a jó isten ne adja, hogy megsérüljön - és Edelmenanon kívül nincs elkapónk. TE pedig akkor látok, ha a múlt évi meccseket újra nézem. Az igazság az, hogy ezekből nagyon hozni sem tudunk, mivel nem lesz számukra elég idő a játékokat megtanulni.
2013. 09. 09. 09:02
Kuin
Szerintem az ESPN cikk írójának is vannak magyar gyökerei, hogy Allent downba tette :D
Amúgy én még Mayo-t upba tenném...
2013. 09. 09. 09:12
kyobalu
Picit átgondolva:
Az O-n látszik, hogy döcög..
Thompkins-t nem tenném down-ba, sőt Sudfeldet sem..Teljesen újoncok, s próbálták felvenni életük első meccsén az NFL tempóját..Thomkinst kettőzték szinte mindig, Sudfeld labdája pedig picit magas volt..Thompkins nem Moss, Sudfeld nem Gronk..Kezeljük őket a helyükön..Mindkettő hajtott, megtett mindent..Thompkins kicsit görcsös volt, de szépen elszakadt általában a védőitől..Ő igenis pluszt jelenthet a jövőben az oldalvonal mellett..De kell még pár hét, pár meccs, hogy összeszokjanak Bradyvel..TE és szélső WR játék híján jöttek a slot és a RB paszok..Azok pedig jól működtek..Edelman és Amendola is nagyot játszott..Élvezet, volt nézni, hogy hogy besegítenek egymásnak, s elviszik egymás emberét..Jó volt..Jó lenne ezt nézni 2 TE esetén is..
A Ridley és Sudfeld ültetéseket én sem értem..A Ridley fumble nálam igen kérdéses volt..Mert szerintem már lent volt a térde, s az első kontakt nem a labdára ment a védőtől..Sudfeld pedig újonc..Persze legyen pici bünti..Hagyjanak ki pár snap-et míg megmossák a fejüket, de ne vegyük ki őket a játékból..Sudfeld pedig szépeket blokkolt, s többször szabadra játszotta magát, elszakadt a védőitől.. Nyögvenyelős még az O, de lesz ez még jobb is..De én inkább az O fal miatt aggódok..Wendel egész meccsen szar volt..Brady örült, hogy elkapja a labdákat..Cannon nem nagy spíler..Vollmeren látszik, hogy nem 100 %os..Mankins túlértékelt..Aki igazán dominált közülük az Solder..Sokat jelentett futásoknál..DE aggaszt az O fal egészségügyi állapota és a nem megfelelő mélység..Ha a Bills ekkora nyomást tudott helyezni, akkor mi lesz erősebb D-k ellen?

A D szerintem vállalható volt..Mondjuk erősebb passrushra számítottam, több blitz-re, de elképesztő holdingokat nem fújtak be..Jonest, Ninkot, Vilforkot csak szabálytalanul tudták végig fogni..A LB sor nem volt valami agresszív, a DB sor pedig középszerű.DE szerintem Arrington és DMC jól játszott..S ne felejtsük el, hogy a Bills 21 pontjából a mi O-nk szerzett 14-et..
Summa summarum: Nem lesz egy 2007-es menetelés, de lehet, hogy jó csapat lesz ez, ha picit összeszoknak..Kellenek az ilyen meccsek ehhez..Az O-nál a játékosállomány és a képességek megvannak..Persze nagy segítség lenne Gronk..De csak egészségesen jöjjön vissza..
A D pedig jobb lesz..Csak legyen egy kicsit agresszívabb az a front7..
Nekem mindegy ha egy ponttal és nyögvenyelősen nyerünk..A csapat szokjon össze, s ne legyen sérülés..
A Jeccet szétszedjük péntek hajnalban.. ;-)
2013. 09. 09. 09:49
Ridley fumble: mivel kontakt nélkül ért földet a lába (keze, feje, stb) ezért nem halott a labda, hanem fumble. Ilyenkor mindegy, hogy mekkora testrész éri a talajt, mert ha nem veszti el a labdá és feláll, akkor akár még TD is futhatott volna.
Az egészben pont az volt a csúnya, hogy más hozzá sem ért, de elejtette a labdát. Mondtam is otthon a barátnömnek rögtön, hogy ezután nem fogjuk a meccs további részében Ridleyt a pályán látni.
Hozzáteszem jobb is.
Lehet Ridley bármennyire jó, ha el´szórja a labdát, akkor nem kap lehetöséget. Föleg, hogy Vereen mind középen, mind szélen, mind elkapásokban szépen termelt.
2013. 09. 09. 10:12
kyobalu
Legtöbbször egyet értünk, de most nem.. ;-)
Ridley-nek a földhöz érésnél leért a térde. A védekező játékos hozzáért először a hátához..Nálam - s szerintem az NFL szabálykönyv alapján is - ekkor van vége a játéknak..Majd ezt követően nyúlt a védőjátéko Ridley mellkasa alá,és verte ki a labdát..
Véleményem alapján lehetett volna már "halott" labdának tekinteni a visszanézésnél, s nem labdaszerzésnek tekinteni..Nem volt nálam egyértelmű az a fumble..
De abban igazad van, hogy Vereen labdabiztosabb..De "erőfutásokra" azért én Ridley-t használnám még mindig..Vereen Fafej klón..
Ridley ilyen "hibák" miatt üljön egy picit,kapjon egy alapos fejmosást, de ne padozzon meccseket, mert csak jobban kiszúrnak vele..Még görcsösebb lesz..Volt másik fumble is a mecsen..Brady is benne volt nemcsak Wendell..Mégis bíznak a kapitányban utána, mert érti a dolgát..Másokban is kellene..Ez BB hülyesége amit nem fogok megérteni soha..
2013. 09. 09. 10:36
_bb
A lassításnál szerintem egyértelműen látszik, hogy a labda előbb mozdul ki a kezéből, mint hogy a védő hozzáérne:
http://www.nfl.com/videos/nfl-game-highlights/0ap2000000240059/Da-Norris-Searcy-74-yard-fumble-return-for-a-touchdown
...magától esett el és magától ejtette el a labdát, ilyenkor élő marad a labda. Teljesen tiszta sor. Én is küldtem volna a padra BB helyében ha ennire szar a labdatartása (és itt most az első esetet is beleértem), gondolkodjon csak el a dolgon.
2013. 09. 09. 10:49
kyobalu
Igen előbb mozdul ki a kezéből a labda mielőtt hozzáérne a védő..De a labda visszapattan az ölébe..Igaz, hogy nem 100 %ig birtokolja..Ekkor érkezik rá Kiko hátulról...
Értem én Ridley felelősségét is..Hiszen egyedül esett el, senki nem ért hozzá, s esés közben már kiesett a labda a kezéből.. Kapjon is fejmosást, üljön le pár snapet, higgadjon le, rágja át, de én utána felküldeném bizonyítani..Még akkor is, ha szokatlanul furcsán elejt labdákat néha..Azért tavaly ő volt a legjobb, legerősebb futónk..Sőt a ligában is az élmenők között volt.. Azért mert hibáztál, akkor nem játszhatsz a meccsen tovább BB stratégiát nem fogom érteni..Mindenki hibázik a meccsen.. Persze nem mindből lesz az ellennek TD-je..
2013. 09. 09. 11:04
_bb
Csak, hogy tisztázzuk a szabályokat: A videó 46. másodpercénél megállítva látszik, hogy a labda kinn van a kezéből és a védő még nem ért hozzá (!)...ezután nincs olyan pillanat, hogy Ridley birtokolná a labdát, mert a visszapattanáskor hozzáér dolog nem számít, nem irányítja, még csak nem is fogja, a birtoklás nem mérhető %-ban, vagy igen, vagy nem alapon megy, nincs olyan hogy hát 22%ban birtokolta. Az meg ezek szerint szimpla véleménykülönbség, hogy engem jobban zavarna, ha kettő után harmadszor is elejtené a labdát, mint az, hogy Vereent látom helyette a pályán (BB nem az első után ültette a padra!)... egyébként Blount inkább mehetett volna downba, egy értelmes megmozdulására sem emlékszem.
2013. 09. 09. 11:09
_bb
"inkább" helyett "is"
2013. 09. 09. 11:23
kyobalu
Nem vitázni akarok a szabályokról..
Ridley szerintem egy hülye lépésnek köszönhetően magától elesett, s közben szerencsétlenül elejtette a labdát..Megáll az ő felelőssége, de ez nálam nem eredményezné azt, hogy kivegyem az egész meccsből.. Addig elég impresszív számai voltak..9 futás 46 yard..Az szerintem nem rossz..Pusztán vélemény különbség van közöttünk.. Te aggódtál volna, hogy harmadjára se ejtsen el labdát, s te is kivontad volna a játékból..Én meg bizalmat adtam volna neki, mert biztos lettem volna benne, hogy nem ejt el több labdát..Enji..
De tudjuk, hogy BB nem egy lelki guru..Pedig ezekkel a döntésekkel inkább nagyobb frusztrációt és bizonytalanságot okoz a játékosaiban..
Szerintem..
De béke van.. ;-)
2013. 09. 09. 11:32
_bb
Persze, hogy béke van :D ...ha itt bárki is háborúzna, akkor nem járnék ide.
2013. 09. 09. 11:27
_bb-vel értek egyet. A lassítás is mutatja, hogy senki nem ért Ridley-hez a fumble-nél, ezután Ridley már nem is birtokolta a labdát, így jogos.
Na de megtörtént. Véleménykülönbségek vannak a padoztatást illetöen, reméljük a köv meccsen jobb lesz :)
2013. 09. 09. 13:31
Gege8
Sok a padoztatás. Kívülről olyan érzése van az embernek, h adott esetben BB az eredményt is feláldozná a nevelés oltárán, ami utánpótlásban még elmegy, a legmagasabb szinten baromság.
2013. 09. 09. 14:02
Sudfeld esetében én sem értettem, de Ridleynél azért nézzük meg, hogy 2 elejtett labda egy ennyire szoros meccsen. Még egy és bukja a csapat a W-t.
2013. 09. 09. 14:11
Gege8
Még egy elejtett labda és bukjuk a W-t. Még 2 futott TD és vastagabb a W. Az érem két oldala.... Üljön kicsit, nyugodjon le, majd húzás vissza bizonyítani. Nyilván túlzás, de még jó, hogy ki nem vágjuk. Pedug sokéves rossz leflexeket nem következő vasárnapig (jelen esetben csütörtökig) fog levetkőzni.
2013. 09. 09. 14:12
Gege8
Leflexeket! Dulván!
2013. 09. 09. 14:38
Lugjuk ki Lidleyt vagy inkább Blájent :D
2013. 09. 09. 09:22
DeMartino
Sziasztok ennyit fűznék hozzá a mérkőzéshez Develint a pályára :DDDDDDDD,nah jó viccet félretéve elkapók ergyák voltak,futók néha villantak remek D,nyomi O de még az elején vagyunk hogy ezen változtassunk :D
2013. 09. 09. 10:12
Wolverine89
Szemely szerint nem lepett meg Ridley jateka, sajnos akar hanyszor snapet kap Para van bennem, hogy na most jon a fumble. Valahogy sose volt bizodalmam benne. Erdemes majd visszanezni, hogy. Mikor lecsereltek es Vereen jott be helyette mennyire vigyazott a labdara. Lehet h igy 2-3 yard benne maradt per futas de az h a meccsen Ridley ketszer szorja el a labdat ( egyszer se pollard fele tackle miatt) es ami bosszanto h nem tanult az elsobol az elfogadhatatlan. Amugy szerintem az O line kritikan aluli volt de en nem ertek hozzA! Pass rush volt neha reszunkrol akkor ment is a D nek. Szo mi szo van mit meg dolgozni. De jobban igy kezdeni, mint denver modra!:)
2013. 09. 09. 10:29
_bb
Alapvetően rendben van a cikk, de

1. nem kéne Thompkinst kiemelni a többi újonc elkapó közül, bár a 4/14 elég csúnya, de Boyce vagy Sudfeld (igen, az INT az ő hibája volt és nem Bradyé) sem nyújtott jobbat...mindenki tudta, hogy a passzjátéknak össze kell érni, és élesben nem lesz rögtön egy olajozott gépezet.

2. Allen egyszer hibázott, egyébként szerintem jó puntokat csinált (ennyi erővel a Wndell-Brady páros is lehetne down)

3. A védelem bár alapvetően jó volt, azért van hol javulnia: 0 sack, Red Zone 2/2, szerelési technika (kicsit "soft", sok "mellényúlás")

...Az első meccs egyébként tényleg azért nehéz, mert senki nem tudja mire számítson, pláne ha az ellenfélnél a HC-QB páros újonc, de körülöttük van egy erős "veterán" maggal ellátott csapat.
2013. 09. 09. 10:35
Tzimisce
Teljesen igazad van, Wendell rettenet snapeket adott, én már csten is mondogattam, hogy nem lesz jó.
2013. 09. 09. 11:08
_bb
Ja egyébként még annyit:

McDaniels nálam mindaddig Down amég erőlteti ezt a RB-nek hátralöbbölt passz szerű futó játékot. Még egyszer sem láttam, hogy ebből bármi jó kisült volna, általában negatív jard a vége :S
2013. 09. 09. 12:56
Phyxius
Emellett engem még az is irdatlanul zavart, hogy folyton erőltette a trips formáció valamelyik oldalt, és flat passz oldalra, vagy négyszer-ötször hívta be, max. 1-2 yard volt belőle. Még a második ilyen hívás, az oké, de harmadiktól felfele már mind ablakon kidobott snap.
2013. 09. 09. 13:15
_bb
Kiváncsi vagyok, hogy ez jele-e annak,h az elkapógárda tapasztalatlansága miatt konzervatívabban hív, esetleg Brady hívja át a játékot (?) ...láthatóan még nincs bizalom, ami nem csoda a megbízhatatlanságuk láttán...de lesz ez jobb is reméljük!
2013. 09. 09. 10:40
Biharfia
Én azért nyugodtabb lennék, ha Mr. Brady Wes Welkernek meg Randy Moss-nak dobálna. Bár ez a Edelman Gyula gyerek is nagyon ügyes, de vékonynak tűnik nekem a támadóegység.
És a java eztán jön...
2013. 09. 09. 10:44
Lucius
Sudfeld-et sajnálom. Csak rombolta BB az (amúgy sem acélos, rookie)önbizalmát a padozással. Ha sima drop lett volna (vagy hozzá se ér a labdához és úgy INT), gondolom végig játszhat, de mivel véletlenül INT lett, egész meccs alatt gondolkodhatott. Redley más tészta, ő már nem rookie. Ami fájdalmas volt, az a 49ers-Packers meccs. Az volt az érzésem, hogy mindkét csapat 30 ponttal verné a Patst. Mintha egy másik liga lenne.
Ezzel együtt bízok benne, hogy összeáll a csapat. 6. hétig sok minden kiderül.
2013. 09. 09. 11:03
lipi
Sudfeld egész meccsen lézengett a pályán. Azt sem tudta hol van. Az int teljes mértékben az ő hibája. Az a testtartás amit felvett a labda elkapásához egy tornászversenyen elment volna, egy nfl pályán viszont minimum megmosolyogtató :).
A védőktől nem tudott elszakadni, magassági fölényét nem tudta kamatoztatni.
Nem akarom temetni még a fiút, de ha a következő két meccsre nem tudja magát megemberelni, nem hinném hogy lesz jövője a csapatnál...
2013. 09. 09. 11:15
timep76
Ami nekem még feltűnt (de hát mezei szurkoló vagyok), hogy a snap-ek nagyon szarul érkeztek Brady kezébe (főleg shotgun felállásnál volt feltűnő, hogy szinte a földről kellet némelyiket összekaparnia). Ti hogy láttátok?
2013. 09. 09. 11:18
Medve12
Sziasztok! Lehet hogy csak én láttam így, de nem néztétek a két irányító arcát a mérkőzés közben? Imádom Tomot de csak ült mint egy sértődött kisfiú! A másik oldalon végig pörgött az új fiú! Oké, biztos mert új volt neki és tetszett hogy egy Pats ellen harcban lehet de akkor is volt benne tűz! Sajnos ezt tőlünk nagyon hiányoltam! Mégegyszer mondom, nem akarok Brady ellen beszélni, de itt változtatni kéne valamin! Jövő héten kiütjük a zöldeket és az lehet hogy felpörgeti egy kicsit! Go Pats!!!
2013. 09. 09. 11:29
kyobalu
Hát akkor bizonyára azt a jelenetet sem láttad, amikor ordibált a partvonalon és tüzelte a többieketa harmadik nyegyedben..
Brady-nél profibb, s nála jobban akaró játékost még nem láttam..
Azért mert nem ordibál és pózol, az nem azt jelenti, hogy nem akar, vagy hogy kiégett volna..
Majd nézd meg péntek hajnalban a TD-k után, mennyire meg akarja verni a Jets-t..
2013. 09. 09. 11:32
Az utóbbi idöben valóban lehetett többször is látni Brady arcán a tanácstalanságot, meg a fásultságot (?). Egyelöre még Super Bowlba és Konf döntöbe viszi a csapatot, tehát nincs gáz. De néha nekem is hiányzik a felpörgése.

Viszont másik oldalról meg pont olvastam múlt héten egy cikket, amiben valamelyik futó (Ridley vagy Vereen) pont azt emeli ki, hogy brady mennyivel nyugodtabb, mint volt és ezt betudja a sok újoncnak. Hogy nem akarja megijeszteni öket a folyamatos üvöltözésével.

Legyen Super Bowl gyöztes a csapat és tölem sírva is fakadhat a pálya szélén :)
2013. 09. 09. 11:29
piszkosfred
Szerintem Brady-t hibáztatni a tegnapi meccs kapcsán...hmmm.... hogy mondjam finoman... nem helyénvaló. Először is nem kapott védelmet, állandóan a földön volt, másodszor rengeteg borzalmas snap-et kapott, harmadszor alig volt megbízható célpontja. Nem lehet könnyű úgy irányítani, hogy először alig tudod összeszedni a labdát, majd menekülsz az életedért, és ha így is tudsz jó helyre dobni, azt meg elejtik. Volt Edelmann, Amendola és Vereen mint célpontok, ennyi. Ebből szerintetek melyik nfl irányító hozna ki többet?
2013. 09. 09. 12:02
Medve12
Kyobalu: Láttam a jelenetet!
Piszkosfred: Nem hibáztatom Brady-t csak hiányolom a tüzet! Lehet hogy az újoncoknak adna egy plusz löketet! Félreértés ne essék, én nem károgni akartam csak fájó volt ez a tegnapi mérkőzés! Ettől függetlenül ma büszkén megyek bárhová a Brady mezemben!
2013. 09. 09. 12:14
Lucius
A 0 sack az nagyon rosszul fest, nem? Azt hittem (hittük)hogy majd a pass rush besegít a hosszú passzok ellen, erre semmi (szó szerint). Vagy ennyire jó a Bills O fala és nem is olyan ciki?
2013. 09. 09. 12:23
Lucius
Gronk visszatérése erősen javítaná a red-zone offenset, nem? Rá is férne, mert ez a mostani rettenet volt (pedig tavaly még liga első volt).
2013. 09. 09. 12:37
Gordon
húha, kicsit túlreagáljátok az első meccset srácok...nyertünk és végre volt egy GWD hosszú idő után. ennyi.
2013. 09. 09. 12:52
Lucius
2013. 09. 09. 12:57
Lucius
De hogy pozitívumot is mondjak, büntetést alig kaptunk, ami azért elég jó mentális felkészültségre vall.
2013. 09. 09. 13:02
Pats78
És van még pozitívum,hogy 8 pontot értem el a tippjátékba...:) Ez persze csak vicc volt.
2013. 09. 09. 13:04
TMR
Azt kaptuk az újoncoktól amire számítani lehetett. szerintem nem várhatjuk el jópár draftolatlan újonctól, hogy megváltsa a világot. Ha olyan teljesítményt várunk, mint amit pl Boldin letett az asztalra azt bezony meg kell fizetni. Olcsóért klasszist ritkán kap az ember, hacsak nem sikerül vmi brutál jót draftolnia.
2013. 09. 09. 13:09
piszkosfred
2013. 09. 09. 13:18
tboy
Üdv Mindenkinek!
Legfontosabb, hogy sikerült nyernünk!
Én a defens munkáját ezen meccsen elfogadhatónak tartottam. A támadók, hááát az más kávéház és itt nem csak a tegnapi teljesítményt értem, hanem azt ahogy idáig eljutottunk. Nem akarok hosszan elemezni, deeee..... Várom Gronkot vissza és 1-2 régi arcot a kukából mert szükség lehet rájuk. Go Patriots!
2013. 09. 09. 13:42
Studi
OFF:
Az AFC North csoport szépen áll az első mérkőzés után SB győztes alakulattal!
2013. 09. 09. 13:45
lipi
Én mondtam, hogy a legkönnyebb csoportot fogtuk ki idén velük :)
2013. 09. 09. 13:51
Lucius
Aért a Colts sincs a csúcson (bármennyire is nyomatják Luck-ot). A Raiders elleni győzelmük kb. olyan lehet nekik, mint a miénk a Bills ellen.
2013. 09. 09. 14:03
Laci
off:

találtam egy cikket BB-ről ami érdekes lehet, de sajnos kevés hozzá az angoltudásom :-D

van rá lehetőség valahol itt az oldalon megjelentetni?

http://bleacherreport.com/articles/1668165-cutting-off-the-sleeves-the-history-of-bill-belichick-and-his-hoodie
2013. 09. 09. 15:58
tomi-tomi
Ez egy jópofa vicc. BB vágott ujjú pulcsihordási szokásait "elemzi", melyik típusúban milyen mérlege van.
2013. 09. 09. 17:16
Laci
odáig eljutottam. :-D
2013. 09. 09. 14:14
egy két gondolat a részemről:
1) az O# fal nem hoszem, hogy karcsú, egyik csapatnál sincs 7 elit szintű OL a keretben a mi kezdő 5ösünk a liga elejéhez tartozik

2) talán a liga 2. legjobb DL ellen kellett ma játszaniuk, és 94 snap alatt még jó hogy ez a DL odaért Bradyhez többször

3) Gronk visszatérésével rettentő sokat fog javulni az O#... 2 védőt elvisz magával mindig és így is szállítani fogja a yardokat és TDket

4) Ridley FUMBLE már a 2. volt a nap folyamán, az 1.nél szerencséje volt, de ott is túl könnyen kicsúszott, még ha lenn is volt már, jogos padozás, tavaly is volt ilyen aztán összeszedte magát

5) amit nem értek a mai napig, miért van az, hogy más csapatoknál az ellenfél D#je sokszor úgy elváltja magát, hogy 10 yardra senki a WRtől... ilyet ellenünk sose látok
+ az RBt sokszor nem is követi senki a flat zónába, bezzeg a miéinket igen...

6) D# most sztem alapvetően rendben volt, becsúsztak bakik, de az mindenkinél becsúszik, DLsztem rendben lesz, ha az LB sor összeszedi magát akkor a futójátékot ne csak hogy megölik, de utána még el is temetik SEC is rendben lehet, csak gyógyuljon fel Harmon és játszon Gregory helyett mert (mint chaten megemlítettem) a Talibos TDnél a túloldali S, azaz DMC előbb észrevette és már futott Talib irányába kb 10yardot, amikor Gregory ráeszmélt, hogy netán be kellene segíteni arra az oldalra.... ha már az a feladata!

7) Allen... kicsit fáj ezt mondani, de egyáltalán nem ügyetlen a srác szépen lőtte a labdákat a 10 yardosra, és ha Slater nem esik el a saját lábában akkor az a TouchBack sem lett volna... egy rúgása nem sikerült, de legyünk őszinték, Zoli sem volt mindig a helyzet magaslatán, első meccse volt a srácnak, és az a kb 2,5-3millió/év amit jövő évtől megspórolunk vele (sztem meskó megkapja a 3millió/évet, mígy Allen occcsó és 500'000/év ha jól tudom kb) sokat számíthat majd DMC, Spikes szerződésénél
mellesleg szépen megszelídített egy lapos snappet az első FGnál

8) Gostkowskinak meg soha rosszabb napot... 3/3 és ha jól rémlik 7 KickOffból 6 TuchBack

9) Edelman és Amendola nagyon jók voltak, számomra öröm volt nézni az elkapásaikat... Superman meg nem hiába a liga legjobb puntreturnere, előbb utóbb hozza majd a TD is belőle (pl. a Jets ellen csütörtökön?!)

10) ja és még annyi, hogy azt még mindig nem értem, hogy passz szitukban nickel felállásoknál miért nem eresztjük fel a Collins/Fletcher duót? miért kell Mayonk a pályán maradni, amikor mindig megverik őt is, nem csak Spikesot és HTt! Elvileg ők a legjobb cover LBjaink mégis Mayo fennmarad, mert kapitány? na mindegy!

na mindegy, soha rosszabb győzelmet, mint a mai, nekem az is elég ha minden meccset 1 ponttal nyerünk... a Ravens sem vitte túlzásba tavaly!

És akkor az örök klasszikus: JUST WIN BABY!
2013. 09. 09. 17:11
Allen mellesleg rúgott egy 65 yardos puntot is az eslő meccsén(!), Zoli karriercsúcsa is ennyi 3 év alatt
2013. 09. 09. 22:38
Montesclan-pats
Szinte ugyanezek jutottak eszembe.
+1 Brady félelmetesen játszott, tanítanivalóan nyugodt maradt, elkapó és falhibák esetén is, néha nagyon pici helyre kellett bedobni a labdákat.
Higgyétek el, ez egy nagyon jó Bills Def volt.
2013. 09. 09. 16:09
Patriots NEB
Szép napot mindenkinek!

Végre elkezdődött!Döcögős győzelem,de a fene bánja!
Nem baj,hogy Gronk nem játszott,sőt még csütörtökön sem kell erőltetni.Inkább legyen teljesen egészséges,mert a neheze csak ezután jön!
Sokan nem fognak velem egyetérteni,de nálam Brady is down.A negyedik kisérletre egy yardon elvesztett labda,egyértelműen a kezéből esett ki!Ez még egy újoncnál is nagy hiba!
Csak érdekességképpen.Párhuzamosan néztem a Sport 1-en a Saints meccset.Amire ránk sárgát dobtak azt ott simán elengedték!
Úgy látszik idén sem leszünk a zebrák kedvencei.
2013. 09. 09. 16:40
cspeti98
Thompkinssal,Jonessal és Ninkoval szemben is több olyan szabálytalanság amire nem dobtak sárgát
2013. 09. 09. 16:26
Pupu
Én nagyon örültem ennek a győzelemnek!! Jó volt látni hogy szoros szituációba meg tudtuk csinálni a játékokat mint védő mint támadó oldalon.Remélem idén is még sok ilyen meccsünk lesz hogy szokjuk a PO hangulatot.Persze hogy vannak hibák.Az remélem senki nem gondolta hogy az első meccsen teljesen új elkapó gárdával minden simán fog menni :) Ja és Tom olyan lézereket dobált hogy öröm volt nézni!
2013. 09. 09. 21:45
sirgreg
W! (Ennyi!) Ha mindegyiket így nyerjük, elégedett leszek :-)
2013. 09. 10. 18:50
Bruschi85
Izgalmas és szoros meccs volt, de a lényeg a győzelem, pláne a csoportban és a W, a végén sima Ghost Fg-vel, onnan azért kötelező munka volt berúgni.
De sokat kell javulni minden téren, lesz munka az O# fallal is Scarnak, a védelemben furcsa is leírni, de Arrington és Kelly pozitív volt,
Vereen, Edelman és Amendola nagyszerűen játszottak, remélem utóbbi a szezon végéig bírni fogja ezeket az ütéseket és rám cáfol, hogy nem lesz porcelán. Intő jel volt rögtön az az ágyéksérülés, de szerencsére a 2. félidőben nyoma sem volt a játékán..
Ridley buta elejtett labdái és hibái ellenére nálam továbbra is első számú futó, csak szerezze vissza az önbizalmát, ennél ő sokkal jobb.
Azért szükségünk lenne Thompkinsre és további Wr-ek bevonására meg a TE játékra, ami nincs, mert ez a kétpólusú támadójáték borzasztó kiszámítható és kiismerhető.
De fiatal a csapat idő van az összecsiszolódásra, de végre elkezdődött a szezon számunkra is.

A lényeg továbbra is Hajrá Pats!
2013. 09. 12. 02:22
nyunyi66
Üdv mindenkinek,
olvasom a hozzászólásokat,és azt látom,hogy egy két szurkoló már most le akarja cserélni az egész csapatot,mert csináltak egy-egy apróbb hibát.Szerintem ez alapján a meccs alapján sok mindent nem szűrhetünk le,első éles meccs és egy olyan csapat ellen akivel minden évben többször játszunk,az elmúlt x évben nem változott semmit sem,ugyanaz a QB ugyanaz a futógárda stb...nem volt egy nehéz ellenfél,az idei évre viszont előrukkoltak egy teljesen új csapattal,irányítóval és edzővel.Teljesen korrekt a meccs végeredménye,ennyire futotta a felkészülésből,a hibák nagyrésze nem a játékosokhoz köthető,hanem a stábhoz,de ezek sem mind hibák,inkább csak afféle ennyit tudunk róluk a többit majd ott improvizáljuk hibák.Szerintem összességében megbocsájtható nekik,lesz ez még jobb is.
A másik az összeszokottság,nem lehet elvárni egy újonc gárdától hogy minden labdát szépen kapkodjanak el,mindig jól elszakadjanak,olykor ez még a veteránoknak is nehéz feladat,és valljuk be ez egy erős középmezőnyös D volt a Billsnél,sőt…Valószínű Boyce és Dobson ezért is nem játszott (annyit),nem akarták hogy így debütáljanak,nem lett volna valami önbizalomnövelő,inkább valami gyengébb ellenfelek ellen szedjék a yard-okat.Thompkins jó lesz,DoM szépen kifejtette a 14/4-es mutatóját.
Az egész csapatot tekintve a secondary ami nekem gyenge és vékony is,azt szinte ahogy van az égig repíteném.A futóknál is megvannak a problémák de azért ott mélyebbre lehet egy kicsit nyúlni.Ha Ridley tovább folytatja ezt a labdaeldobálgatást,akkor jöhet a helyére Vereen,Bolden(benne látok fantáziát,csak őt ritkán látom),és még mindig ott van Blount,bár szerintem ugyanaz a kategória mint Stevan.Szerintem Ridley emiatt a depth miatt össze fogja magát kaparni kicsit és jobban fog fókuszálni,bár Vereen kiesésével egy erős vetélytárs kihullott,de még szerintem így sem lazíthat a fiú.
„Röviden” ennyi,szerintem ezeket a hosszú okfejtéseket majd ráérünk a 10.héten meccs hiányában, viszont némi 9 meccses tapasztalattal újra átbeszélni,addig csak találgatunk.
Ui.: Fletchert és Collinst játszatni kell,plusz a többieket is néha (20 pontos előnyben) bedobhatnánk,had szokják a légkört (pl.:Mallett,Bolden,Dobson,Boyce,és a D új emberei,játék nélkül nincs meccsrutin mondották már itt előttem)
2013. 09. 12. 02:25
nyunyi66
Vereent űthúznám mert ideiglenesen sajnos kiesett,amit én nagyon bánok. :(
Hozzászólás a(z) Ups & downs - Alapszakasz 1. mérkőzés bejegyzéshez