Menetrend
Szavazás

Ups & downs - Alapszakasz 10. mérkőzés

2013. 11. 19. 05:47
Szerző: lucas
Kategória: Meccsek
Ups and downsA  New England Patriots lejátszotta az alapszakasz 10. mérkőzését Charlotte-ban, a Bank of America stadionban, és  az alábbi eredményt érte el a Carolina Panthers ellen:

 

Up 

Duron Harmon -A rookie safety, aki  Steve Gregory  helyén kezdőként játszott, néhány szép játékot megcsinált  coverage-ban, és sok  tackle-t is kiosztott a háttérben.

 
Tom Brady - A quarterback „A” szintű játékot hozott ezen a MNF mérkőzésen. Cam Newton azonban sajnos eredményesebb volt. 

Kenbrell Thompkins - Az újonc receiver néhány nagyon szép elkapással vetette észre magát, azok után hogy az utóbbi hetekben úgy tűnt, hogy hátrább csúszik az elkapók sorrendjében.  

A special team fogadó egysége – Az utóbbi meccseken úgy tűnt, hogy  a csapategységnek komoly problémái vannak, de a pihenőhét jót tett nekik, pl Tavon Wilson egy nagy ütéssel állította meg a visszahordót.

Down 

Danny Aiken - A snapper dobásai nagyon rosszak voltak ezen az estén.

Logan Mankins/Nate Solder -A bal oldali  guard megint fegyelmezetlen volt, és 15 yardos personal foul büntetése lehetetlen helyzetbe hozta Patriots támadását a 3. drive-ban, a bal oldali tackle hibája következtében Brady-t sackelték, ez az első ígéretesen alakuló drive-ot nullázta le. 

Stevan Ridley – Sajnos ismét előjött a  running back legnagyobb hiányossága, még mindig nem tanult meg kellően vigyázni a labdára. Bár jól futott a meccsen, mégis a downs-ban a helye, mert a meccs nagyon kritikus pontján vesztett újra labdát, egy ígéretes drive maradt pontok nélkül ezen a nagyon szoros meccsen.

Sub defense vs. QB scrambles – Bár mindenki tudja, hogy Cam Newton nagyon veszélyes a futásaival, a védelem mégsem tudta őt feltartóztatni, különösen bosszantó volt ez a 3. downoknál. 

Aqib Talib  - Vártuk a visszatérését 3 és fél meccses távollét után, de sajnos ezen az estén nem igazán tudott segítségére lenni a csapatnak. A Steve Smith elleni párharcot több szempontból is elbukta: többnyire az elkapásait sem tudta megakadályozni, de mivel a fejét is elveszítette, a büntetései is sújtották a csapatot. 

Az ESPN Boston cikke alapján

Hozzászólások

2013. 11. 19. 06:58
dravait
Talib eszetlenkedése dühített a legjobban. Állítólag ők profi játékosok, igen-igen sok pénzért és nincs annyi esze, hogy az őrjöngésével a csapatot bünteti. Remélem BB elvonja a bérének egy jelentős részét, abból hátha ért ez az ütődött. Inkább figyelt volna a munkájára, több hasznunk lett volna belőle.
2013. 11. 19. 07:07
Kuin
Szerintem meg csak le kell nyugtatni, most pénz elvonással az indulatait nehogy a csapat ellen használja ki :)
Mondjuk én nem ismerem mint ember, de BB jó piciológus majd megoldja!
Tanuljunk ebből, aztán szorongassuk meg a Denvert, bár azt hiszem sok esélyünk nem lesz :D
2013. 11. 19. 07:40
Az a meglepő, hogy csak most jött ki a pályán az, hogy semmi esze nincs, és egy erőszakos idióta. Ha nem lenne az NFL, akkor már régóta börtönben lenne.

Már egyetemen is voltak pályán fegyelmezetlenségei, majd Tampában is anno. Nagyon hamar elgurul a gyógyszer nála. 2008-ban az újoncok kötelező rendezvényén, a Rookie symposiumon majdnem agyonverte a csapattársát, Cory Boydot. 2009-ben egy taxissal tette ugyanezt az utcán, illetve Torrie Cox-szal, a csapattársával egy edzésen, miután az békíteni próbált egy Talib által generált konfliktust követően. 2010-ben a Raiders ellen egész meccsen vadászott az ellenfelekre, miután megkapta a harmadik zászlót, nekiesett a játékvezetőnek. Le kellett fogni és az öltözőbe kísérni. 2011-ben rálőtt a húga barátjára egy vitát követően. Az anyja elvállalta volna, hogy elviszi a balhét helyette, de végül mégis őt vádolták meg az ügyben. Egy év múlva mentették fel, méghozzá azért, mert a húga barátja akkor már börtönben ült, és mivel ő jelentette az esetet, nem hiteles karakternek nyilvánították.
Az, hogy egyetemen és az NFL-ben is többször bukott meg doppingvizsgálaton, ide nem tartozik közvetlenül.
2013. 11. 19. 09:13
Kuin
Ami még meglepőbb, hogy miért nincs rajta kívül nincs normális CB-nk :)
2013. 11. 19. 07:08
sting
A vereség tényét leszámítva nagyon jó meccs volt.
Persze hibák voltak, de szerintem az egész csapat jól muzsikált.
Egy pillanatig sem érződött hogy ne tudnának felállni és nyerni.
Ha összehasonlítjuk a Bengals meccsel - hatalmas a fejlődés.
Brady 6 elkapónak osztotta a passzokat - és ők elkapdosták.
És szerintem a védelem is jó volt,(persze lehetett volna jobb is).
A pats támadásai szisztematikusak átgondoltak és eredményesek voltak egy ligaelit védelemmel szemben
És a védelem is eltudta érni hogy a Panters sok esetben teljesen esetlegesen fejezze be a játékhívásait (sajnos sokszor ígyis sikeresen)
Ha ezen még egy kicsit tudnak csiszolni, bárki ellen esélyesként mehet a pályára a csapat.

2013. 11. 19. 07:11
A hozzáértőktől kérdezném. McCourty holding büntije és a Gronk elleni holding(?) mennyire volt egyértelmű, kétesélyes, vagy totál rossz bírói döntés? Én úgy láttam, McCourty kezés hónaljba fogta az elkapó... azt pedig ugye nem zárhatjuk ki, hogy Gronk a méreteivel és az erejével akár oda is érhetett volna a labdához... vagy teljesen el vagyok fogulva???
Egyébként szerintem jók voltunk, egy nagyon gyenge napot kifogó Talibbal és újabb -2 fő kezdővel a védelemben.
A Ridley fumble és a McCourty holding(?) voltak sztem a döntő momentumok, meg persze Cam Newton iszonyú mázlis (persze ettől még nagy) menekülése... a lényeg, hogy nem esett össze a csapat, és majdnem meg is lett a meccs! A zebrák miatt most sok játékosban forr a düh, és a bizonyítási vágy, az "erő sötét oldala" akár még segíthet is a Broncos ellen ;)
Go Pats!!!
2013. 11. 19. 11:22
TMR
teljesen egyértelmű és teljesen rossz döntésvolt mindkettő. Bár én analfabéta vagyok
2013. 11. 19. 07:12
2013. 11. 19. 07:14
Bruschi85
Kár, ezért a meccsért, ha nem csak a 2. félidőben kezdünk focizni meg is lehetett volna, mondjuk így is.
Kamu volt az Olsen fújás és a végén is egyértelmű szabálytalanság volt Gronkon.
Nem szeretek a bírókkal foglalkozni, de idén már nem először kell velük, mert ismét tévedtek és hibáztak,de nem ezen múlott a vereség, hanem a saját egyéni hibáinkon.
Gyenge volt az RZ-ben a tevékenységünk és hiányoznak a védelemből a vezérek sajnos, ezt a sok sérültet nem tudjuk pótolni. Ridley a 2. félidőben visszatért, kár volt jegelni a hibája ellenére és örömteli Vereen játéka a sérülése után.
JMD-től megkérdezném, hogy mégis mire gondolt, akkor amikor 4. és 1-nél nem mentünk neki, pedig előtte, mint kés a vajon haladtunk, hanem ebben a szélben inkább FG, mert ott dőlt el, hiába jöttünk vissza a végén bravúrosan.
A momentum átkerült hozzájuk, azzal, hogy annyi időt hagytunk nekik és GW-vel eldöntsék a javukra.
Tálib felesleges szövegelésén Smitty-n elment az első félidő, akihez Mankins is felzárkózott, Arrington szokásos benézése, már csak hab a tortán, meg azok misstackle hegyek, amiket Cam könyörtelenül kihasznált a futásaival pedig már majdnem zsákban volt, nem kedvelem a futóbolond Qb-kat, de nagyot játszott, ezt el kell ismernem.
Viszont nincs nagy gond 7-3-a mérleg, csoport jelenleg nincs veszélyben, azt hozni kell, bár a Denver ellen még keményebb lesz, de hazai pályán, zsinórban kétszer nem szoktunk kétszer veszíteni.

Ja és jó volt látni a pálya szélén Baby Vince-t! :)

A lényeg továbbra is Hajrá Pats!
2013. 11. 19. 07:32
DefenseFan
Talibbal semmi baj csak Steve a saját fegyverét fordította kedvenc Cb-nk ellen és ezzel ki is készítette kopasz barátunkat!
2013. 11. 19. 07:35
Whitealert
Fájó vereség, buta hibák, rossz bírói döntések, azt hiszem így lehet a legjobban összefoglalni a meccset. Ha másra nem arra jó volt ez a meccs, hogy küldtünk egy világos üzenetet a ligának: semelyik csapat nem engedheti meg magának, hogy a New England Patriotsnak 1-2 perc játékidőt hagyjon a végén és GWD-ot vezethessen, mert képesek rá.
2013. 11. 19. 07:50
lipi
Igazi, jó kis rangadó volt! Igaz, a srácok kicsit túl voltak spanolva, de legalább senki nem mondhatja rájuk, hogy kiégtek :). Baromi jól játszottunk, jól felkészültünk a Panthers ellen. Egy végletekig kiélezett meccsen egyéni hibák és kiemelkedő teljesítmények döntöttek. A legnagyobb pozitívum, hogy a Steelers elleni O bravúr nem egyszeri fellángolás volt. A remek Carolina védelmet helyenként ízekre szedtük. TB lehet, hogy sérült, de ebből semmi nem látszott. Remekül osztogatta a zsugát. a tekintete meg az igazi, old school, iceman tekintet volt. Valami félelmetes, hogy ment át a P. védelmén az utolsó percben...
Thompkins újra felfedezésének nagyon örülök. annak már kevésbé, hogy Ridleyt megint padoztattuk. Futó a lelkem, időnként elhagyja a labdát, ilyen ez a poszt. Mellesleg a védő is remek munkát végzett.
A védelem ma nem volt a toppon. Azt eddig is tudtuk, hogy a futkározó QB-k levédekezése nem az erősségünk. Sajnos beigazolódott. Állótorony a meccs legnagyobb részében a labdát kereste. Szerintem még mindig túl sok neki a zöld pötty és a saját feladata egyszerre... Arrington csórikám élete meccsét játszhatta volna, ha valamelyik jó képességű edző nem rakja ki a szélre. Mikor tanuljuk meg végre, hogy ő csak slotban jó...
A lényeg, hogy nagyon jó meccsen, nagyon sok pozitívumot felsorakoztatva, pár egyéni hiba miatt, ami kiküszöbölhető, kikaptunk.
Ez a vereség egyelőre se a csoport elsőségünket, se a bye weeket nem veszélyezteti.
Vasárnap meg betörjük a vadlovakat :)

Ja, és JMD zsinórban a második meccsen áll elő egész jó game plannel. A végén még elhiszem, hogy van támadó koordinátorunk :)
2013. 11. 19. 08:03
azimut
amúgy én örülök a vereségnek,mert egy évben kétszer nem szoktunk tudni megverni csapatokat! és mivel az SB-ba a panthers simán bejuthat így ott akkor minden gond nélkül legyőzzük őket! Bár tudom ez egy kicsit még messze van :D
2013. 11. 19. 13:39
balint
ellenpélda 2011 és a Giants :D
2013. 11. 19. 08:15
chateautorres
Ahogy várható volt, iszonyú kemény meccset játszottunk, sajnos egy nüansz hiányzott a végén.
Az látható, hogy a Carolina éveken át az egyetemi elitből választhatott, iszonyú jó az O-fal és a védelem is. Nem lennék meglepve, ha a következő években az NFC élcsapatává válna. Cam ügyes játékos, egyre jobban dob, de szerintem érik az időpont, hogy valaki egyszer futáskor legyalulja, kérdés mi lesz majd vele utána (l. Griffin)
Sajnos a vereséget eltaláltam a heti tippelésnél, pedig sokkal jobban kezeltük a Panthers játékát, mint a 49-esek egy hete.
Jön most a Broncos, necces lesz az a meccs is. Félek, hogy nagyon ránk jönnek a csoport riválisok.
2013. 11. 19. 08:16
timep76
Előre bocsátva, hogy nyilván nem ezen ment el a meccs, de az utolsó snap-nél azon imádkoztam, hogy "csak ne Gronk-nak, csak ne Gronk-nak", mert lehetett tudni, hogy minimum ketten, de inkább többen fogják fogni / figyelni. Erre mégis vele próbálkozott Brady, középre, be a sűrűjébe (szabálytalanságtól függetlenül).
Nagyon szép támadások voltak a második félidőben, egész jók voltak a játékhívások (már amennyire értek hozzá), de megpróbálhattunk volna valami kevésbé kiszámíthatót elhúzni a kalapból 3 mp-cel a vége előtt.
Ha JMD-nek volt bármi köze ahhoz, hogy végül Gronk felé szállt a labda, akkor "monnyon le", mer' ezet én is ki tuttam talá'ni.

A vezetőbíró meg már úgy ment oda (volt a járásában valami sunyiság, ahogy kerülgette a játékosokat) a zászlót dobó bíróhoz, hogy mondom ezt most tuti kimagyarázza (sajnos így is lett) :)
2013. 11. 19. 11:24
TMR
Vissza az amatőr bírókat :D
2013. 11. 19. 11:25
TMR
Mindenkinek jobb. Nem hibáztak ennyit és olcsóbbak is voltak az NFL-nek is, meg a fogadó-business-nek is:-)
2013. 11. 19. 14:55
Tzimisce
Relatíve kezdő volt a bíró, alig 4 éve van a ligában. Nem is örültem neki, érezhető volt, hogy nem teljesen ura a helyzetnek.
2013. 11. 20. 15:02
TMR
ahha, akkor már csak az a kérdés miért küld a liga (vagy ki) egy relatíve zöldfülűt egy előre tudhatóan kiélezett szoros MNF meccsre.
2013. 11. 19. 08:24
dartib83
Esküszöm, Cam olyan volt, mint Eli Manning a 2008-as SB-n. Egyszerűen mikor azt hittem, hogy leviszik, kiszabadult.
2013. 11. 19. 08:28
Croaker
És a (z egyik) legrosszabbat senki nem írja:

Patriots CB Aqib Talib re-injured his hip in the fourth quarter of Monday night's game against the Panthers and is questionable to return.

Talib was playing in his first game since Week 6 due to a balky hip. The Patriots are playing Kyle Arrington, Logan Ryan, and Devin McCourty at corner.
2013. 11. 19. 08:36
Croaker
Ja és :

Patriots TE Michael Hoomanawanui was forced from Monday night's game against the Panthers with a knee injury and will not return.

The Patriots' blocking tight end will be replaced by Matthew Mulligan
2013. 11. 19. 08:38
tottingetosz
Jó reggelt! A csipát kitörölve a szememből már van is Up&Downs. Tisztelt szerkesztő Urak, Hölgyek! Ez már kényeztetés! Maximális respect! Köszönjük!
A meccsről. Alapjában véve jól játszottunk, meccsben voltunk a Dungy szerint(csatlakozom) az NFC (egyik) legjobb csapata ellen. Max. respect a Panthersnek, mert ami nálunk negatív előjeles, azt ők kihasználták, vagy előidézték. Jók voltak!
1.) TO-mutató. Igaz csak 1-0-ra buktuk, de ez most épp elég volt. Ridley-é a fumble, de a védő nagyon szépen dolgozott. Sajnos a legrosszabbkor szakadt meg a TO-sorozatunk. Éjjel egy is elég lett volna talán. A Car nagyon szépen vigyázott a lasztira.
2.) Fegyelmezetlenségek: Azért dobtunk pár kulcs yardot ajándékba. Azon faultok nélkül szerintem kevesebb pontot kaptunk volna. A Car kíméletlenül élt a tálcán kapott lehetőségekkel.
3.) Arrington szélső cb: Ennél szebben nem tudom: Gyógyulj meg Dennard! A Car ezt is kihasználta.
A tippeldében 2 zakót tippeltem, és ezt nem kalkuláltam. Már a Denver ellen vissza lehet állítani a renomét, mert azt bukóra gondoltam. De nagy meccs lesz az is!
2013. 11. 19. 12:34
csgabor
Ha minden igaz, a TO mutató a végére az interception miatt 2:0 lett, de javítsatok ki, ha tévedek. Minden egyébbel egyetértek. :)
2013. 11. 19. 16:17
Köszönöm a dicséretet a szerkesztők, és főleg a hölgyek nevében, bevallom, jól esett. :) A cikkel mindig igyekszem, mert tudom, hogy ilyenkor sok kibeszélni valónk van, ezért időnként néhány elütés becsúszik. Most a gyors megjelenéséhez azért az is hozzájárult, hogy nagyon hamar kijött az eredeti cikk is.
2013. 11. 19. 09:01
zozo692
Sajnos nem láttam az első félidőt, de a második az nagyon korrekt volt.
Cam Newtonról nem gondoltam volna, hogy egyszer igazi vezérbika lesz, de ma mindenki láthatta, nem piskóta a srác (attól nem kell tartania, hogy legyalulják, mert a) a mezőny 99%-nál gyorsabb b) aki meg nála is gyorsabb, az fizikailag gyengébb).
Örülnék, ha valaki a szakavatott szerkesztők közül véleményt mondana a két kulcsszituációról 1) Olsen-DMC 2) Gronk szitu. Azt is elfogadom, ha objektív véleményt kapok :-)
Ridley... a fumble miért lett volna kulcs helyzet? Meccs korai szakasza, szoros állás. Vegye elő mindenki a statisztikákat, nézze meg, hogy Stevan statja (carry/fumble) milyen viszonyban van a liga krémjével szemben (AP, CJ, Lynch, Foster). Különösebben nem kell szégyenkeznie.
Összegezve: ez egy abszolút vállalható vereség, még ha fájó is egy kicsit.
2013. 11. 19. 10:02
lipi
rohadtul nem vagyok szakértő, de mindkettő befújható volt. Nem volt olyan gáz a bíráskodás. Kaptak egy egészséges hazai pályát. Ennyit mi is kapunk otthon.
Ridley fumble azért volt kulcs, mert a red zone-ban történt, és pontszerzés esetén más lett volna a meccs képe. értsd, nem kellett volna futnunk az eredmény után.
Egyébként egyetértek. egy megblokkolt védő nyúlt ki a blokkból és kicsapta a kezéből a labdát. előfordul. Ettől még Ridley egy baromi jó futó :)
2013. 11. 19. 11:31
TMR
@MikePereira: My thoughts..Since the flag was thrown they should have stayed with the call. There was clear contact before the ball was intercepted. More.

@RefereeJimD: Austin is incorrect with his explanation...that ball was catchable and saying it was uncatchable is incorrect
2013. 11. 19. 21:33
danmajerle
Az a baj, hogy ez a Ridley stat sajna nem igaz... Nála egyedül MJD és Charles fumblizik többet 55 carrynként, Ridley 63, Gore 65, AP 67, Lynch 75, MJD 82, Foster 94, Forte 96, CJ2K 102, McCoy 105, BJGE 236!!!
2013. 11. 19. 09:34
ween
Jók voltunk. És csak a PO számít. Régi aranyszabály: mindegy milyen mérleggel, csak juss be a PO-ba. Utolsó másodpercben győztünk a Saints ellen, most az utolsó másodpercben esélyünk volt a győzelemre, de kikaptunk. Sebaj. Egyébként jönnek még rázós meccsek, de egy a lényeg: RÁJÁTSZÁS
2013. 11. 19. 10:03
infidelitas
Lehet, hogy én más meccset néztem, de ez egyértelműen egy "retro" meccs volt egy (viszonylag) jó O-val és egy gyenge D-vel. Ha Talib és Dennard nem épül fel a jövő hétre, akkor olyat fogunk kapni a bunkóztól, hogy azt nem tesszük ki az ablakba. Sajnos a cserék cseréivel nem fog menni...
2013. 11. 19. 10:21
lipi
Kicsit több optimizmust :).
A Broncos ellen annyi a teendőnk, hogy nem megyünk bele egy pontháborúba.
A D tényleg gyengébb volt, és már a második meccs zsinórban, amikor nem tudják megcsinálni azokat a játékokat amiket tudnak.
Btw, meg sem említettem, de az ST-nk hatalmasat játszott!
2013. 11. 19. 10:28
Burkus
Pont ugyanez volt nekem is a benyomásom. Csak a második félidőt láttam, így nem tudom (még), mi hibázott az offense-nél, mert 3 pont az nem teljesítmény egy félidő alatt, a szezon eleji offense-re emlékeztet. Megjegyzem, a 20 pont sem sok, különösen úgy, hogy Brady immáron a szezon elején elképzelt "teljes fegyverzettel" rendelkezett és a két rookie elkapó immáron meccsrutinnal is rendelkezik, tehát jobbak, mint szezon elején voltak.

A második félidőben volt négy drive-unk, mindegyikben ellentmondást nem tűrően menetelt a csapat, egy hibás - és végzetes - hívás volt: a 3&1-re hívott hosszú passz a redzone-ban. Egyébként mindegyik drive pontszerző volt, ha a végén van még 20 mp, akkor valszeg a győzelem is meglett volna.

Talibon látszott a frusztráció, nekem az volt a benyomásom, hogy sérüléssel játszik és egyszerűen nem tudja lekövetni Smith-t. A 3&out drive szép volt, de a másik kettőben azt csináltak amit akartak, Cam Newton két scramble-je a sok misstackle-el szánalmas volt a D oldaláról. Mondjuk a DMC-re dobott holding sem volt éppen megalapozott döntés 3&6-nál.

Ettől függetlenül ez a sec. Dennard és Gregory nélkül és a sérült Talibbal pont annyit ér mint a tavalyi - nem sokat. DMC (is ) képtelen levédekezni a TE-eket,Olsen-t sem tudták tartani, legalább két kritikus elkapása volt, ideértve a TD-t. Soha nem fogom megérteni, hogy amikor a képernyő előtt egyértelmű, hogy Arrington slotban jó, a szélén mindig pocsék, miért küldik ki mégis mindig. Nem egyszerűbb, ha Logan Ryan vagy Cole bénázik ugyanúgy és legalább slotban jó a védekezés? (Szerintem Ryan nem is ügyetlen, a szélen tuti jobb mint Arrington.)

Talibnak és Dennardnak játszania kell és szerencsés lenne, ha Welker nem kapna játékengedélyt az agyrázkódása miatt, akkor talán van esélyünk a D oldalán, különben szétfutnak és szétdobálnak minket. Mondjuk a Denver D sem acélos, komoly pontháború lehet, aminek a time management lesz a döntő faktora (ebben sem voltunk erősek ma éjjel.)

A Jets és Phins egymással játszanak 2x, játszanak a Postásokkal és a Panthers-el is, ennek alapján nem gondolom, hogy bármelyikük is 9-7-nél jobb lenne, de inkább 8-8-at tippelek. A csoport simán megvan, a bye week-nek amúgy sem vagyok nagy híve, nem szokott bejönni, a home field advantage jó lett volna, mert ha odaérnénk, akár Kansasben,akár a Mile High-on nem lenne jó főcsoportdöntőt játszani. (Bár ha nincs nagy botlás, akkor még a bye week is meglesz, mert sztem a Kóc Reggie Wayne nélkül kifulladt.)


Nem csoportrivális, nem is konferenciarivális ellen játszottunk és nem vallott alapvetően szégyent a csapatA rájátszás meglesz, a többi hab a tortán. Ha a Denver nagyon elverne, azt sokkal rosszabbul élném meg.
2013. 11. 19. 10:37
Bulow
Nekem az volt az érzésem, hogy Talib és Smith még a Tampás időkben sokat találkozhatott és megvolt már a megfelelő utálat egymás iránt... Ettől függetlenül Talibnak nem gurulhat el ennyire a gyógyszere többet.
2013. 11. 19. 11:00
MajnemizBond
Jó kis meccs volt. Szerintem a Ridley fumble, hogy nem szereztünk akkor pontot, azért is volt az egyik kulcs szitu, mert elég hosszú támadássorozatokat vezetett mindkét csapat, így kevesebb esély volt javítani. A 4. negyedben volt 1 play hívás, amiért nagyon bosszankodtam: 3&1-re miért nem futunk az ellen 6 yardosánál, amikor előtte minden futással hoztunk min. 2-3 yardot és a védők már fáradtabbak is és így csak field gol lett belőle. Hát a D sajnos most a tavalyi formáját hozta. Úgy emlékszem 6-szer volt a Car-nál a labda, abból 3 TD és 1 FG.
2013. 11. 19. 11:36
kyobalu
Vegyes érzéseim vannak..
Az O# a 2. félidőben kifejezetten jól játszott..Sőt, ha nincs az első félidőben a Ridley féle fumble, akkor már abban a negyedben kiegyenlítünk..Fej-fej melletti meccs lehetett volna már korábban..
Tetszetős az, hogy a ligaelit védelem ellen 2 és 1 perces drive-okkal simán át tudunk menni, ha nem inkonzisztens a fal és meg tudják védeni Tomot..Szellemes, szép, jó támadó focit láthattunk..Vegyítettük a slot passzokat a futásokkal, s néha előkerült egy hosszabb passz is..A jövőt nézve, kifejezetten reménykeltő volt a tegnapi meccs..Az O#-ben a negatívum a fal lefagyása néha,s Mankins baromságai..Egyszerűen nem értem néha a viselkedését..Nagyon drágán fizetjük meg néha a 10 milláját. Remélem év végén a szerződését átalakítják..
A D# döcögősebbre vette..Talib idegbeteg volt tegnap, s ráadásul rosszul is játszott..Valószínűleg a sérülése miatt nem volt 100-as, s maradt alul a párharcokban rendre és ezen elgurult a gyógyszer..S ezzel a secondary vissza is lépett a tavalyi szintre..Ha Dennard nem tud játszani, Talib pedig nem tudja nyújtani azt amit elvárhatnánk tőle, akkor ugyanazt csinálják amit eddig, mert nincs még minőségi csere..Ryan jó lesz,bíztató jeleket mutat, de sem Arrington, sem Cole nem használható széleken..CN büntetett is érte..De meg is írtam ezt még tegnap, a meccs előtt..
A normál futás elleni védelmünk jó volt szerintem, de CN csodába menő meneküléseivel nem tudtunk mit kezdeni..Több mint bosszantó volt az a 70 akárhány yardos futása 3&6-ra...
De mindezek ellenére jó meccs volt..
Az O# végre kezd azon a szinten játszani amit elvárhatunk tőlük, s ligaelit védelmek ellen sem omlik össze, mint ami az elmúlt években jellemző volt rájuk..
A D#-be pedig kellenek a minőségi cornerek 100 %-os állapotban..Mert ha nem játszik Talib és Dennard, akkor a közepes irányítók is szétpasszolnak majd minket, mint ahogy tették az elmúlt években..
Manning pedig nem közepes QB..
Summa summárum: egy vállalható vereség volt, ami lehetett volna győzelem is..A bírókkal nem akarok foglalkozni most..Mert fölösleges..
Hétvégén teljesen más meccs lesz..A Denver D lényegesen gyengébb, mint a Panthers D..DE az O meg lényegesen ponterősebb..Manning nem fog futkározni, de coverben gyenge LB sorunkat, s a backup cornereinket nagyon fogja szívatni szerintem..De reméljük olyan meccs lesz mint tavaly..Nagyobb nyomást kell rá helyezni, jamelni kell az elkapóikat..A DL-unk erre képes..A Brady Co-nak pedig úgy kell játszani, mint most a 2. félidőben..
A PO szerintem meglesz..De nagyon kellenek vissza az egészséges meghatározó embereink a D#-be..

Go Patriots!
Go Dola!!!!!
2013. 11. 19. 11:41
TMR
Brady, who was breathing fire as he surged toward Blakeman after the game, was more composed by the time he met with reporters.

“I didn’t really see the play either so I don’t know whether it was a good call or a bad call,” he said. “But we had plenty of chances. I’m not making any excuses.

“[Gronkowski] was kind of weaving in and out of there and I didn’t really want to throw it over his head and out of bounds. So I was a little indecisive. It wasn’t a great throw. No excuses. It should have been a better throw.”

“I thought it was going to be pass interference,” Gronkowski said. “But you can’t do anything about it. That’s not where the game is won or lost.”

Óruiási respect Brady-éknek a nyilatkozatokért
2013. 11. 19. 12:39
zozo692
Nagyon korrekt Brady. Talán egy kicsit túlzottan is.
Ha hátba dobta volna a szabálytalankodó védőt, akkor szabálytalanság lenne, így meg nem? A védő legalább 3 lépést arrébb tolta Gronkot, ha ez nem lett volna, 1 méterre lett volna az Int helyétől, de mindegy. Minimum kétséges a helyzet.
Az Olsen-DMC PI helyzet az viszont egyenesen felháborító volt. A képernyőn látszott, hogy a zebra pár lépésre volt a szitutól, onnan dobott zászlót. Ilyet benézni...
Amikor TB levonulva a pályáról filozófikus párbeszédbe elegyedett a főbíróval, a fekete sapkás mister (értsd: segédzebra) olyan igazi önelégült fejjel haladt előtte, mutatva, hogy "... na, most ezt megmutattuk..."
Nincs is ezzel semmi probléma, egyszer kopp, másszor hopp, csak ne olvasná a meccs után 20 perccel az nso-n a cikket az ember, hogy jogosan vonták vissza az ítéletet. A lefújást jelző sípszó még el sem szállta z éterben, már kész az ítélet.
Most akkor ki a divatdrukker? 1) a kb 10 éve a csapatnak szurkoló egyén (és az lesz 10 év múlva is) 2) vagy a kritikátlan antipats fan, aki szerint az ellenünk hozott ítélet az mind tökéletes bírói működés eredménye, ami nekünk kedvez, az pedig szánalmas csalás. Hmmm...
2013. 11. 19. 14:30
TMR
2013. 11. 19. 15:15
Tzimisce
Most speciel én is éreztem, hogy a Ricsi nem rajong a Patsért. A bírók egyszerűen rutintalan amatőrök voltak, még kell nekik 2-3 év meccsrutin. Jobban örültem volna egy profibb bírói gárdának, pláne egy MNF-en.
2013. 11. 19. 12:32
Wolverine89
de amugy hihetetlen, hogy nekünk ennyire sz4r CB-ink vannak, nem tudom felfogni. Az ellenfél, látja h Talib nincs fent dob egyet, oda se néz... és catch meg TD. Amikor mi játszuk valaki ellen sose veszek észre ennyire kirivóan sz4r cornereket. Cole és arrington egyszerűen borzasztó, ugyan az van mint tavaly, hiába jones, v wilfork, v mayo v bárki meg pass rush vagy no pass rush.. Amig csukott szemmel feldobja az irányito és elkapás a 17. milliós arrington mellett addig nem nyerünk playoffot, tavaly baltimore meccs a PO-ban: amig talib egybe volt flacco csak szenvedett, utána nyeltük a milló yardokat! nem a vereség dühit, mert szerintem az O miatt nem kell szégyenkezni, de ami arringtont és cole-t nem slotban használjuk az HALÁL, gin TD-jénél: fél óra volt mig arrignton megfordult a tengelye körül, szánalmas.
Az ellenfél ugy készül ellenünk, hogy mondják az irányitonak, ha arrington vagy cole van a páláyn dobjad felé, DE csukott szemmel, ugyis TD, szerencsétlen esetben elkapás. Nekem 17 milliót nem ért meg (ugye ennyiért hosszabbított??:D)de még forintba se fizettem volna ennyit neki.
bocsánat a kifakadásért, de ahogy olvasom sokan vagyunk, akik aggodnak a D-ért!
2013. 11. 19. 12:36
dexxy 2.0
Azért jó lenne ha a bírók is felnőnének a csapatok színvonalára...

Persze lehet mondani, hogy pl:4&1 re neki kellett volna menni.... Igen,lehet, de ami jár az jár, pláne ha bedobják.

2013. 11. 19. 12:39
loop80
Már két hete nincsen netem, szóval ezt a meccset hál' Istennek nem láttam (a Steelers ellenit meg sajnos)...

A csoportok állásait tanulmányozva viszont azt kell mondanom, hogy a "Giants-para" idén sem alaptalan: vannak annyira szerencsések, látva a csoportjuk alakulását, hogy a 0-6-os kezdés ellenére akár meg is nyerhetik a kvartettjüket...

A Steelers szvsz szintén ott lesz a playoffban (Big Ben nagyon odatette magát), a Frisco viszont nem, úgy tűnik, a Kaepernick-lufi már idén kipukkan(hat).

Ha nem jutunk be idén a főcsoport-döntőbe, csalódott leszek.
2013. 11. 19. 12:54
donzozo1985
Üdv Mindenkinek!!
Ha így kapunk ki az még mindig megbocsájthatóbb szerintem mint tavaly a Baltimore-tó!Nézzük úgy ezt a dolgot hogy nem múlott sokon hogy megnyerjük :)!De ezért a vereségért a Denver meccset hoznia kell a csapatnak :)!Amúgy csak nekem tűnt fel hogy a tippjátékban a Brady passzolt Yardjai hibásan lett bejelölve??NFL.com-on 296 passzolt Yardja volt!!
2013. 11. 19. 18:32
donzozo1985
2013. 11. 19. 13:05
csgabor
4 jelenet volt sztem, ami nagyban befolyásolta a mérkőzés alakulását:
1. Talib (és a 15 yardos büntije)
2. Mankins (és a 15 yardos büntije)
3. Ridley fumble (annyira sajánltam ezt a szitut, de nem tudok rá haragudni, profi módon nyúlt bele a védő)
4. SuperCam hihetetlen menekülése/szabadulása

De ahogy látszik, az első 3 egyéni hiba, ami javítható. A 4.-ből pedig tanulni kell!Szegény Ninko-t 1-2-szer beültette a hintába a meccs alatt...
(Ja a 4.-ből a Panthers összes leendő ellenfelének is okulnai kell, de mindenképp érdemes...)
Ettől függetlenül mérges vagyok a vereség miatt, hiszen szívem-lelkem a csapaté, viszont semmi keserűség nincs bennem, mert a sec-n kívül a csapat minden része megnyugtatóan teljesített!TB pedig fenomenális!
2013. 11. 19. 13:31
attnagy
Szerintem meg igenis kell foglalkozni a bírókkal.Szánalmas amit idén művelnek!A 3 vereségünkből 2-ben vastagon benne voltak a zebrák.Biztos vagyok benne,hogy van bennük egy olyan érzés,hogy ne mindig a Pats nyerjen,ezért belenyúlnak a meccsekbe döntő szituációban.A DMC holding egyértelműen hibás döntés volt.Olsen befogta a karját a hóna alá,ki se tudta volna húzni,és ráadásul nem is bántotta.A Gronk elleni végül visszavont PI meg a szánalmas kategória.Nem volt elkapható?Valószínűleg azért nem,mert vagy 3 métert tolta a védő,mielőtt odaárt volna a labda.Vicc ez az egész bíráskodás.És az is érdekes,hogy a legtöbb kétes,és negatív szituáció mindig a Patriots ellen van.Ezeket a gyökér bírókat high school meccsre se kéne engedni!
2013. 11. 19. 14:35
TMR
gondolod csak úgy dacból, önös érdekből belenyúlnak a meccsbe? Nem hiszem, ha már ilyen kockázatot vállalnak, szerintem vki finanszírozza ezt.
2013. 11. 19. 16:05
attnagy
Mondjuk a bírói szervezet,aminek a székhelye New Yorkban van?
2013. 11. 19. 18:24
pat68
Ez azért már összeesküvés elmélet!
Nem csak nálunk vannak "meccset eldöntő" hibák. A NO-nak is adtak egy esélyt a győzelemre a hétvégén, mikor a szabályos szerelésre sárgát dobtak a végén az SF ellen.
2013. 11. 19. 19:08
TMR
Az, de nem zörög a haraszt...
Annyi rossz és megmagyarázhatatlanul rossz döntést még a sztrájk idején sem láttunk.
Vagy megfordítom a dolgot. Kierőszakoskodtak fizuemelést, ezért gondolom elvárná az nfl, hogy jobbak legyenek; és nemcsak nálunk, hanem mindenhol, minden fordulóban vannak ilyenek.
2013. 11. 19. 13:53
Jó reggelt :)

Sajnos vereség.

Sokatokkal ellentétben én nem mondanám rossznak egy az egyben a D-t. Talib rossz volt az tény. Smith bekajáltatta nem egyszer, de ahogy azt itt is írta valaki, ez a felfűtött állapot a Tampás időből jön. Az első pofozkodás után a kinti emberek is mondták, hogy ez valószínű ,ár régóta húzódó kakaskodás lehet. Az, hogy Talib lesérült sajnálatos eset, DE: bocsesz mindenkitől, de Talib egy ilyen kórkép után csak valami nagyon nyomott áron maradjon. Látom, hogy jó és nagyon hasznos is a pályán, de nagyon sokat hiányzik és ez nem tesz jót. Jelen állás szerint én kitenném Leon Washingtont a keretből és megpróbálnám Asomughat elhozni bagóért még idénre, aztán ha jól teljesít lehet neki ajánlanék egy gyengébb szerződést, mint Talibnak. Szeretem Talib játékát, de mostanában nagyon sokat sérült.

A fő gondnak én személy szerint Cam futásait láttam. Több 3. és hosszú szituációban is megfutotta a first downt. Kettőnél emlékszem, hogy később pontok is születtek azokban a driveokban. Borzalmas volt látni, hogy 25 yardot lefut csak úgy. Lehet itt bünti, meg fumble meg miegymás, ha ezt megfogják, akkor nincs Panthers siker.
Ezeknél a futásoknál lehetett látni, hogy Hightower sajna lassú a mostani játéktempóhoz.

Ridley nekem nem volt durva, kiverték a kezéből a labdát, majd futott egy TD-t, ergo 1-1.

Mankins megint alkotott és Arrington is szépen nyelte a passzokat. Ez nem a legjobb. Remélem Dennard jövő hétre jól lesz.

A bírok. Hát, igen. Azt se felejtsük el, hogy a meccs sorén volt egy vagy kettő olyan ítéletük, ami nekünk kedvezett. Ez most így jött. Sajnáltam a dolgot, mert szerintem az utolsó passznél igenis feltartották Gronkot. DMC-re ráfújt dolog még esetleg, mert bár kézzel nem, de testtel erősen rajta volt Olsenen.
De, megint csak azt tudom mondani, hogy már a bírókra fogja valaki a vereséget, akkor ott hibádzik valami. Ezek ellenére meg lehetett volna verni őket, de volt egy Cam-faktor, amivel nem tudott mit kezdeni a védelem.
2013. 11. 19. 17:34
Ok, újranéztem, a DMC-s eset szerintem is kamu fújás. Be lett fogva a keze a srácnak, így nehéz elszakadni.
2013. 11. 19. 14:19
DeMartino
Sziasztok remek kis meccset játszottunk,de nem sikerült nyernünk egy ilyen jól játszó Panthers ellen nem is lehetett :),sebaj ideje felkészülni a Broncos ellen fel a fejjel lesz ez még jobb is emberek vagyunk és hibázunk olykor de ez egy játék ahová szerencse is kell :)

GO PATS!!!
2013. 11. 20. 15:06
1976gabi
TELJESEN IGAZAD VAN,EZ EGY JÓ MECCS VOLT EGY ELIT VÉDELEM ELLEN IDEGENBEN.SZERINTEM EZ KOMOLY EREDMÉNY.
2013. 11. 19. 14:53
TMR
utoljára:
http://www.nfl.com/videos/nfl-game-highlights/0ap2000000284392/Brady-has-words-with-ref-after-end-zone-INT

1:19-nél Gronk már mozogna a labda felé, de a védő nem engedi. Ekkor kb 1 méter van közte és végül INT-et elérő védő között.

Nyilván nem elkapható.
2013. 11. 19. 16:11
nszgergo
ha nem tolják el szabálytalanul, simán elkapta volna, a TD-jénél is láttuk mennyivel erösebb fizikálisan bárkinél.
a francba csak meg néztem még egyszer.. Nevetséges! :)
2013. 11. 19. 15:16
fatman
hát, sajnos kb erre lehetett számítani...
mire az O nagyjából összeállt, az eddig remeklő D elvérzett, és sajnos
ahogy sejteni lehetett, ezen a meccsen a D lett volna a fontos...

sokan leírtátok, de tényleg jó látni, hogy Brady már nem az a
kétségbeesett, szárnyaszegett irányító, mint a szezon elején...
azt rossz volt nézni...

nekem mindkét újonc elkapónk eleve szimpatikus volt, látszott, hogy
tehetségesek, és egyre jobbak lesznek ahogy összeszoknak a csapattal,
ráadásul újra van Gronk + Vereen...

ami külön tetszett, hogy nem erőltettük túl a passzokat, amikor
látszott, hogy megy a futás...
volt olyan drive, egymás után többször megvolt a 10 yardos futás...

kár a hibákért, (Mankins és Talib - Ridley már nem volt meglepetés)
de mindig vannak hibák, ennek ellenére tényleg csak
kevés hiányzott, szóval nen vagyok nagyon csalódott, volt jópár
meccsünk, amikor kevesebbel nyertünk, és tényleg eleve vereséggel
számoltam, főleg mivel idegenbeli meccs volt, ami nekünk sokkal kevésbé
megy... a Broncos ellen viszont győzelemre számítok, eleve hazai pálya,
és mi éhesebbek vagyunk, a lovak örüljenek most, hogy begyűjtötték a
főnökök skalpját...

azért örülnék egy kicsit erősebb D-nek, főleg egy normális Talib sokat
tudna hozzátenni, és pár labdaszerzés, amit egész éjszaka hiába
vártam...

Newtont nem tartom nagy számnak, pár év múlva sehol sem lesz, ahogy Vick
Tebow vagy RGIII, és még sorolhatnám...
2013. 11. 19. 15:30
fatman
ja igen, a bírói tévedések: hát bosszantó, igen, de tényleg annyi plusszal kell játszani, hogy 2-3 hibás ítélet beleférjen... volt pár meccs a szezonban, amikor a javunkra fújtak, (pl. a delfinek ellen), úgy látszik majdnem mindenhol lejt kicsit a hazai pálya, és elvileg ezek kiátlagolódnak... persze jobb lenne, ha mindig mindenhol tökéletes lenne a bírói munka, dehát... :)
2013. 11. 19. 15:39
TMR
Bill Leavy (Seahawks vs Steelers SB) óta én már nem hiszek a bíróknak.
2013. 11. 19. 17:01
OFenoMeno
2013. 11. 20. 13:55
Tzimisce
Lehetne erről valami linket vagy valami infót?
2013. 11. 20. 15:42
Az esetröl kis leírás (angolul) http://seattletimes.com/html/seahawksblog/2012557181_referee_bill_le.html

Egy 14 perces összefoglaló a meccsröl
http://www.youtube.com/watch?v=DFvWd4_vxGI
2013. 11. 20. 15:53
Tzimisce
2013. 11. 19. 16:15
matcha
A fenti kommentekből összeollózható a véleményem, szóval egy-két gondolatot írnék le. Engem dühít, hogy kikaptunk, mégpedig azért mert egy jó csapattól kaptunk ki, DE nem egy jobbtól. Az egyéni hibák döntöttek (Talib, Mankins, Ridley, hogy csak a jelentőseket említsem), kvázi magunkat vertük meg.
A bírókhoz csak egy gondolat, voltak véleményes ítéletek, de ezek kiegyenlítik egymást hosszú távon (a Saints ellen nekünk is kedveztek), DE ha már bedobja a zebra a zászlót, akkor legyen töke és mondja be a hívást!
2013. 11. 19. 18:55
TMR
Csak nem mindegy mikor egyenlítődik ki. Egy SB-n komoly bìrói döntêst, kompenzál egy első fordulós hazai pálya?
Szerintem nem.
Én ezt az egész hazai pálya intézményét nem értem...inkább vezetnének folyamatosan jól.
2013. 11. 19. 19:17
OFenoMeno
Újonnan teljesen egyet értek. Még annyit tennék hozzá, hogy oké legyen*: hosszú távon a bírói tévedések kiegyenlítik - ha csak szimpla tévedésekről beszélnénk... - egymást. Ez a franchise szempontjából végülis valóban közel mindegy. Egy csapat bukik egy SB-t bírói tévedés miatt, majd 10 évvel később nyer egyet bírói tévedésből - amellett persze megint nézzünk el, hogy playoffban már eleve súlyozottan probléma, ha bírói tévedés miatt nyer vki - , a franchise teljesen igazságosan 1 SB-t nyert a kettőből...csak! nem ugyanazokról a játékosokról beszélünk már. Szóval egy játékos nem biztos, hogy visszakapja, amit elvesznek tőle a pályafutás során. És szerintem ez rohadtul nem elhanyagolandó...
*amúgy meg ezt vki számon tartja ? erről vannak statisztikák mindegy egyes csapatra mindegy egyes sortban, vagy mi ? Vagy, ha egyszer egy csapat esetében megfordul a dolog, akkor már rögtön igazolva van a "hosszútáv kiegyenlíti egymást" elmélet ? Csakmert egyszer/néha bejött az állítás ?? Az elmélet akkor lenne igaz, ha mindig helytálló lenne, viszont sztem, ha szépen elkezdenénk utána nézni a dolgoknak, akkor pont, hogy többségében nem igaz...(ez még matchanak szólt, illetve inkább költői kérdés/felvetés volt..)
2013. 11. 19. 22:45
matcha
Ebben a megközelítésben igazad van OFenoMeno.
De ne legyünk már olyanok, akik mindig elővesszük vereség után a bírót, még ha jogos is kritika. Ha (bár a sportban a ha-nak nincs értelme) tegnap nincsenek az egyéni hibák, akkor senki nem foglalkozik most a két véleményes ítélettel, mert arról beszélnénk, hogy megnyertük a meccset. Az a baj, hogy a bírók ellen nem tudunk semmit sem tenni, de az egyéni hibák ellen igen, tehát azokat kell minimalizálni. Hajnalban sok egyéni hiba volt (Talib, Mankins, Ridley, Arrington), több, mint amit elbírtunk.
A bírók témánál mindig ezt próbálom a szemem előtt tartani és akkor a fejük tetejére is állhatnak: (Kemény Ferenc (Kemény Dénes édesapja, hasonlóan nagy vízilabda edző)): "nyolc góllal kell jobbnak lenni az ellenfélnél, és ha csalnak a bírók, legfeljebb csak néggyel nyertek."
A kérdésre engem is érdekelne a válasz, hátha van Doméknak valami statjuk. ;)
2013. 11. 19. 16:30
cescf4
talán az egész szezonban az első meccs amikor a D# tudása alatt játszott, benne van sajnos

vasárnap lehet javítani otthon, de ehhez kell Gregory+Dennard és higgadt Talib, ha ezek közül bárki hiányzik, kevés esélyt látok a győzelemre

O#-t először érzem liga elitnek a szezon során, amikor olyan elkapót tudunk "előhúzni a semmiből" mint Thompkins aki elkapásonként hozott 30 yardot, már csak meg kell védeni Tom-ot ;D
fumble-t leszámítva egy ilyen D# ellen sztem kihozták a maxot (RZ-ben még van mit fejlődni de ott is liga elit ez a Carolina D# )


(amúgy csak az én fülemet bántotta a sok "pántörsz"-zés???)
2013. 11. 19. 20:24
danmajerle
Sajnos benyeltünk 1-2 játékot, de a bekapott 300 total yard az egyik legjobb teljesítmény idén, nem tudom, mennyit kéne engedni, hogy azzal mindenki elégedett legyen.
2013. 11. 20. 10:36
cescf4
panthers idén 320 yardot átlagol, így nézve nem olyan vészes, messze nem egy elit O#ről beszélünk

nem volt nagy baj a védelmünkkel csak a labdaszerzés, ami eddig mindig megvolt, az hiányzott
2013. 11. 19. 17:05
OFenoMeno
A Playoff Machine másnál is el van csúszva kinézetileg ? :) http://espn.go.com/nfl/playoffs/machine
2013. 11. 19. 19:02
Gordon
2013. 11. 19. 19:21
OFenoMeno
Akkor nem nálam van a hiba, már 3 böngészővel is próbáltam, de ugyanolyan rossz volt :)
2013. 11. 19. 18:41
brady90
Nem tudom, hogy vagytok vele, de nálam érik már egy nyári Mankins trade/cut. Jelenleg a 10 millió dolláros fizetésével a 3. legjobban kereső pats játékos, de ahhoz képest egy nagy 0 a teljesítménye. Nagyon messze van pro bowler formától. Az engedett sackjeit leszámítva (amiből azért sajnos akad) minden meccsen tönkretesz egy drive-ot a buta szabálytalanságaival. Nem azt mondom, hogy egy-egy holding nem fér bele, de amit most is csinált, ha jól emlékszem 2. és 4 yardnál egy play utáni szabálytalanság 15 yardért! Lehet, hogy nincs igazam, de sokszor látom rajta, hogy alibizik, nem teszi oda magát rendesen. Velano vagy Chris Jones lehet, hogy nem olyan tálentumok a posztjukon, mint Mankins, de legalább "meghalnak" a pályán. Ha nem menne bele egy szerződésmódosításba, biztos, hogy elzavarnám, mert ennyi pénzből két jó falembert is szerződtethetünk.
2013. 11. 19. 18:59
lali23
2013. 11. 19. 22:47
matcha
2013. 11. 19. 19:34
dravait
Na, végignéztem a meccset, hát nekem örült a szívem, mert megint jól játszottunk. Erre vártunk már régóta, a Steelers meccs nem volt véletlen, ez nagyon jó.
Én nem értek egyet sok hozzászólóval, Ridley nem játszott rosszul, a labdavesztés ennyi futásnál benne van.
Jó kis meccs volt, örülnünk kell, hogy a Bradyben megint van tűz, van változatosság. Gronk a helyén van.
Nekem nagyon tetszett, jól fogok ma aludni. :-)
2013. 11. 19. 19:49
MajnemizBond
Szerintem senki sem mondja, hogy rosszul játszott és a futóknál ilyen labdavesztés tényleg benne van. Én csak azt mondom, hogy ez a labdavesztés ezen a meccsen az egyik kulcs szituáció volt.
2013. 11. 20. 07:00
dravait
Bizony ez nagy igazság, ha ott legalább FG, akkor más lehet a meccs egész menete. Hát így jártunk. :-)
2013. 11. 20. 15:08
1976gabi
ÍGY VAN,ÍGY KELL GONDOLNI
2013. 11. 19. 19:34
DeMartino
OFF OFF OFF

itt az új Jerome Bettis

http://www.huffingtonpost.com/2013/11/16/tony-picard-400-pound-running-back-high-school_n_4289094.html
2013. 11. 20. 08:07
Croaker
Aztaleborult :) Nem állnék elé, bár tény, hogy lassu mint a fene, és ha lábra mész már el is taknyolt.
2013. 11. 19. 19:35
dravait
"a Bradyben" helyett "Bradyben" :-)
2013. 11. 19. 19:39
Lucius
Szerintem 1 yardnál tán neki kellett volna menni annak a TD-nek. Ha bízok a védelmemben, akkor 1 yardról úgyis ott tartják az ellent, ha nem jön be. Ha meg megvan, és ez a valószínűbb, akkor minimum hosszabbítás a meccs. Nem igazán értem...
A bírók már csak ilyenek, nem kell esélyt adni nekik, hogy beleszóljanak.
2013. 11. 19. 19:39
Lucius
De szerintem is eltolták Gronkot, ezért nem tudott visszalépni. Kb végig tolják, mikor repül a labda.
2013. 11. 19. 22:18
azimut
en azt nem ertem hogy a birok hogy donthetik el mi szamit elkaphatonak ees mi nem! Tehat ez teljes mertekbe szubjektiv dolog!
2013. 11. 20. 14:47
Zaltnadr
http://cdn1.bostonmagazine.com/wp-content/uploads/2013/09/Talib.gif haters gonna hate
2013. 11. 20. 14:55
fejszee
remélem kiücsörgi a sérülését, mert nélküle necces lesz a Broncos meccs...bár ha úgy játszik, mint múlt héten, akkor nem biztos hogy sokat számítana
2013. 11. 20. 15:08
Zaltnadr
szerintem te a most hétfőre gondolsz, mivel múlt héten bye week-es volt a pats... amúgy nem igazán értem ezt a szitkozódást a Talib-al szemben ezen a héten, azért mert volt 62 yard-ja TD nélkül a Steve Smith-nek ez olyan vállalhatatlan? szerintem nem várható el, hogy minden héten elkapás nélkül maradjanak azok az emberek akiket ő fog, ez mégis csak az NFL...
2013. 11. 20. 15:50
kyobalu
Talib túlreagálta az egész estét..Valószínűleg sérült volt, s nem tudta tartani végig Smith-t, aki szétszívatta, s elszakadt többször is a cérna nála..Smith 62 yardja még vállalható lenne TD nélkül, de az a viselkedés amit mutatott az nem..Elkésett, nem találta a tempót egész meccsen..Súlyos büntetést kaptunk a hülyeségei miatt, és a LaFell TD-ben is erősen benne volt, mert nem ért oda..Meccs végére pedig szépen rásérült a csípőjére, így valószínűleg a Broncos ellen sem játszik.. Azért ha valaki ilyen hülye, annak had ne örüljek már.. Bármekkorát is tud játszani néha..De amióta nálunk van 19 meccsből 7-et kihagyott..Nálam ez luxus..De sajnos még mindig ő a legjobb CB a csapatban..Dennard a másik..De ő is maródi lesz..Így elég érdekes lesz a passz elleni védekezésünk a liga első pontgyár ellen..
2013. 11. 20. 18:25
fejszee
múlt hét alatt természetesen az előző meccsre gondoltam. én abszolút nem szidtam Talib-ot, csipázom nagyon, és azt is megértem hogy miért ment az arcoskodás Smith-el (a régi szép időkből maradhattak érzelmek köztük), sőt, az elején örültem is neki hogy tüzeli magát (bár amikor 2.jára egymásnak mentek, és a sisakrácsánál magához húzta Smith-t, megijedtem hogy 15 yard lesz belőle). én azt mondom, hogy ha a sérülése nem gyógyul meg, akkor esélytelen hogy felvegye a lépést a Denver WR-jeivel. mondjuk ha Arrington-t kimozgatják szélre, akkor úgyis rajta lesz a célkereszt és mellékes lesz hogy Talib hogy játszik.
2013. 11. 21. 07:48
Zaltnadr
Nem tudom milyen súlyos büntetésekről beszélsz, pont ez volt a lényeg hogy mindig csak addig ment el hogy ne repüljön a sárga zászló, a LaFell TD-hez meg köze nem volt nem is értem miről beszélsz. Majd nézd vissza azt a TD-t, nem is azon az oldalon állt fel. A Logan Ryan és a Duron Harmon fogták a slot-ról érkező LaFell-t. Nem is értem mi értelme vaktában hozzászólni ilyeneket. Egy liga elit def player meg szerintem legyen ennyire "dirty", ha a helyzet megkívánja, ez nem vizibalett.
2013. 11. 20. 16:24
Pebal
Szerintem nem Ridley fumble-jén vagy Talib szabálytalansáagin ment el a meccs, persze bosszantó mind2, de ettől független, a 4. negyedben 17-17-nél mi támadtunk... a RZ-ban 3&1-nél ahelyett hogy Blount simán megfutotta volna a 1stdown-t (mentek a futások, főleg Blount 4,9 átlag)és azzal lett volna 3 lehetőség TD-re, helyette passzolunk?!?! Time mngmt szempontból is jó húzás lett volna, mégha ugyanúgy FGlal is fejezzük be, panthersnek kevesebb ideje lett volna támadásra...nem is értem, hogy csinálhatunk ilyet, JMD/TB???
2013. 11. 20. 18:14
bence.szel
2013. 11. 20. 17:46
Lucius
+1

Teljesen igazad van. Blountnak talán nem volt negatív futása, ez is meg lehetett volna. Eteleg QB sneak. Ráadásul szerintem Brady is megfuthatta volna, ahelyett, hogy kidobja a stadionból. De az az alap, hogy 4.-re nekimegyek egy ilyen meccsen az egy yardon. Szerintem itt ment el a meccs, ezen a 2 playen.
2013. 11. 20. 18:23
TenkRew
Nem értek egyet azokkal akik szerint 4&1-nél neki kellett volna menni. Ha a passz bejön gondolom senki nem hangoztatná bár bevallom, nemigazán értettem én sem amikor ment a futás. Abban a pillanatban FGt kellett lőni ugyanis a meccsen először vehettük át a vezetést és maradt még több mint 6 perc az órán. Szerintem nemszámoltak vele, hogy 1percünk marad. Véleményem szerint egyáltalán nem ezen ment el a meccs. Nálam inkább azon, hogy Cam 3x futott 1stdownt. Mindháromból pontokat kaptunk. Bírókról meg csak annyit, hogy a DMC holding egyértelműen rossz ítélet. Olsen beszorította a kezét. Nevetséges volt rá zászlót dobni. A DPI is érdekes volt számomra. Az nem biztos hogy Gronk elkapta volna de hogy elkapható lett volna ha nem tolják vissza az egészen biztos. Ráadásul ilyen szituba ha már bedobják legyen tökük és fújják be. Egyébként egy holdingot szerintem mindenképp megért volna. Összességében szerintem jól játszottunk egy elit D ellen. Hihetetlen, hogy a Panthers milyen hosszú drivokat tudott vezetni.
2013. 11. 20. 18:32
fejszee
amin elment a meccs (szerintem ha bármelyik máshogy alakul, simán nyerünk):
1.) Solder elalszik az 1. drive-ban, sack
2.) Newton menekülése
3.) 3&1-nél egy alacsony siker%-os play hívása, mikor egyértelműen ment a futás (bár ha nem sikerül, nem mentem volna neki 4.re)
4.) MCCourty holding (engem ez dühít a legjobban)
5.) Edelman/Vereen labdaelejtése az utolsó driveban
6.) BearHug87 védekezési formáció...


2013. 11. 20. 18:50
TenkRew
Lényegében egyetértek. Így belegondolva szerintem elég lett volna csak 1x megfogni Newtont. Pl. 3&7 3-4 sikertelen sack kísérlet. 1stdown. Vége: TD. A DMC holding meg egyenesen a szánalmas kategória. Ott állt mellette a bíró kb. 5-6 méterrel. Még emelte is a kezét DMC. Ááá mindegy. Nem húzom tovább magam azon az eseten... Jobban dühít mint a Gronk szitu.
2013. 11. 20. 19:02
fejszee
én is továbblépnék már, csak még nem merek belegondolni a Broncos meccsbe (egy egészséges Dennard-Talib-Gregory-val már jobb szájízzel állnék neki), másrészt meg egyik legjobb cimbim Panthers-es, és nem hagyja hogy elfelejtsem a meccset :P
2013. 11. 20. 19:08
TenkRew
Nagyon remélem, hogy Talib fog tudni játszani. Biztos, hogy nem lesz olyan mentális állapotba. Thomas megsem szólalna mellette. Dennard is nagyon fog kelleni. Nekem egyébként kifejezetten tetszett Harmon játéka. Jó persze messze volt a tökéletestől de reménykeltő. Egészségére.:) Szerintem az SB-vel mi jobbanjártunk. Bár arra még kíváncsi lennék, hogy ő mit gondol a két büntetésről? Persze reálisan.:D
2013. 11. 20. 20:32
takirob69
Dennard biztosan nem játszik pár hétig, aprób műtétje volt :(
2013. 11. 20. 20:33
takirob69
*apróbb
2013. 11. 20. 20:44
TenkRew
Remek. Remélem szélre Arrington megy....
2013. 11. 20. 23:12
TMR
Arrington is megsérült
2013. 11. 20. 22:27
fejszee
hogy mit gondol? a bírók természetesen mind2 esetben jól jártak el, és hogy nem kell ám bírózni! (mondjuk én megértem, kellett hogy tétje legyen a Saints-Panthers meccseknek...najó, nem kezdek bele az összeesküvés-elméletekbe)
2013. 11. 20. 23:17
TMR
Solder nem elaludt, hanem 2 embere volt. Sajnos ő pont azt választotta, aki visszalépett zónázni.
2013. 11. 20. 19:07
Lucius
Miért nem értesz vele egyet? Komolyan kérdezem, mert egy csomót gondolkodtam rajta. Szerintem:
1, Ha nem jön be, 1 yardról jön az ellen, lehet safty, vagy punt és félpályáról jövünk.
2, Ha bejön, max egyenlő lehet az állás és egy FG-al nyerünk.
3, Ha berúgok egy FG.-t, az ellen általában a 20 yardról jön, tehát megtesz 45 yardot és egyenlíthet.(A kihagyott TD nél ehhez 65 yard kell, igaz akkor vezetni fog, de egy FG-ig akkor is könnyebb eljutni, hogy egyenlítsünk).
4, Egyértelműen jobb volt az O# mint a D#, tehát nekik kellett volna eldönteni a meccset, nem a D-re bízni.
5, Tudták, hogy a Panthers ilyen hosszú drive-ot tud, kb. ligaelsők a labda birtoklásban.
2013. 11. 20. 19:16
TenkRew
1,: Számomra az esélytelen kategória, hogy bejött volna valamelyik ha felelevenítem az utolsó támadásukat. Szerintem muszáj volt átvenni a vezetést és ezzel valamiféle nyomást gyakorolni Newtonra. Nem jött be. Nem gondolom, hogy másképp történtek volna a dolgok ha 1yardról jönnek de erre már sosem kapunk választ.
2,: Ebben egyetértünk de itt visszakanyarodnék az 1-es pontra.
3,: Megint csak az 1-es pontra kanyarodnék vissza. Ahogy végigjöttek. Túl sima, borzasztóan megfontolt sorozat volt.
4,: Teljesen egyetértek benne.
5,: Nyilván tudták. De nem kockáztatták meg. Megtudom érteni.
Ha nekimegyünk és nem jön be valószínűleg mindenki JMDre kenné a dolgot. Ebben teljesen biztos vagyok. Ahogy már mondtam: 3&1 futás vagy qb snek és megyünk tovább.
2013. 11. 20. 19:59
lali23
Ezzel mélységesen egyet értek!!!
Hozzászólás a(z) Ups & downs - Alapszakasz 10. mérkőzés bejegyzéshez