Menetrend
Szavazás

Ups & downs - Alapszakasz 13. mérkőzés

2013. 12. 08. 23:14
Szerző: lucas
Kategória: Meccsek
Ups and downsNew England Patriots lejátszotta az alapszakasz 13. mérkőzését hazai pályán, Foxboroban a Gillette stadionban, és egy újabb nagyon szoros mérkőzésen 27-26 arányú győzelmet aratott a Cleveland Browns ellen.
Up 

Ryan Allen:A punter továbbra is kiegyensúlyozott teljesítményt nyújt, 53 yardos puntja az első negyedben jó példája kiváló munkájának. 

Stephen Gostkowski: A kicker magabiztosan értékesített ismét egy hosszú mezőnygólkísérletet, és nagyon jó munkát végzett a meccs végén az onside kicknél is, amely visszadta a reményt a győzelem megszerzésére. 

Shane Vereen: A running back a csapat egyik legjobb és legmegbízhatóbb játékosa, ezt jól mutatja, hogy a 72 yardos sikeres drive-ban mind a három játékát megcsinálta. 

Down 

Az edzői stáb: Ha azt kell megvizsgálnunk, hogy ki a felelős az első félidős gyenge teljesítményekért, az elemzést edzői stáb munkájával kell kezdenünk.  

Nate Solder és az offensive line: A bal oldali tackle többször átengedte emberét, de az egész támadófal nagyon gyenge volt a pass protection terén. 

Aqib Talib/Devin McCourty/Steve Gregory: A Patriots 80 és 40 yardos TD-t engedett, azok után, hogy rommá verték a secondaryt. Lehet hogy volt néhány jó játékuk is, de ez a két játék egy ilyen pontszegény meccsen  nagy jelentőségű volt.

Az ESPN Boston cikke alapján
 

Hozzászólások

2013. 12. 09. 00:02
holt
újabb hihetetlen győzelem!
2013. 12. 09. 00:04
fejszee
sajnos lemaradtam az első 7-8 percről, de kb a félidő végére/második félidő elejére úgy éreztem, hogy ezt a meccset egyszerűen nem fogjuk tudni megnyerni, bármennyire is szoros az eredmény. (múlt héten a Texans ellen egy percig se izgultam). Gronk sérülésekor gondoltam, hogy itt a véráldozat a win-ért, de az utolsó Brown-s TD-nél felkészítettem magam a dupla sucker punch-ra (a sérülés meg az L). még mindig nem ocsúdtam fel, ha most kéne nyilatkoznom szerintem durvább végjáték volt mint a Denver meccsen, bár simán odaadnám a W-t Gronk egészségéért...
2013. 12. 09. 01:08
cescf4
dettó, Gronk kiesése felér 5 vereséggel

nem szeretem ezt a magyaros "balsors mindig minket ver" mentalitást, de ebben a szezonban amilyen sérülések érintik a csapatot az már tényleg kriminális
2013. 12. 09. 00:04
azimut
brady? on nem up?
2013. 12. 09. 00:07
fejszee
voltak érdekes megmozdulásai (mondjuk a drop-ok nem segíteték).

off. Manning lassan megdönti Brady rekordját
2013. 12. 09. 00:39
Whitealert
Volt egy INT-je, egy fumble-je, de az utolsó negyedben kitett magáért. Egész meccset nézve szerintem, valahogy átlagolva a hibáit és az érdemeit nem up. De ahogy mondani szokás just win baby!
2013. 12. 09. 02:28
hopi46
TB az összes RB, TE és WR-nek is adott legalább 1 passzt (10 ember!)
2013. 12. 09. 00:43
Whitealert
Ninko nem up? Szerintem megcsinált néhány fontos playt. Igaz, egy Jones - Ninko oldalcsere lehet lendített volna a pass rush-on, de mégis én jónak éreztem.
2013. 12. 09. 00:56
Whitealert
Brady 2 TD passzt adott, nem 3-at. A tippjátéknál el lett írva.
2013. 12. 09. 01:56
hopi46
A 2 pontos is TD! A TD ténye számít, nem az értéke!
2013. 12. 09. 15:58
Whitealert
Ááá értem, köszi a választ.
2013. 12. 09. 01:06
cescf4
egy ilyen edzői, játékosállománnyal rendelkező csapatnál egyszerűen elfogadhatatlanok ezek az első félidős alvások...

persze a fordításokért le a kalappal, de ügye ennek is két oldala van :\
2013. 12. 09. 01:15
piszkosfred
Újabb fantasztikus fordítás, egészen elképesztő mentális ereje van ennek a csapatnak! Az O-line újra kritikán aluli volt passz védelemben, Soldert csak az nem veri meg, aki nem akarja. Sok volt megint a drop is, meg a nagyon gyenge passz. A védelemben én kevésnek éreztem a nyomásgyakorlást, Campbell-nek rengeteg ideje volt, dobott is közel 400 yardot. Talib meg szépen küzdi lefelé azt a jövőbeli szerződést, nagyon csúnyán megverték ma is.
Gronk sérülése beárnyékolja ezt az egyébként csodás győzelmet. Úgy érzem, ezzel az SB álmokat el lehet engedni. Gronk nélkül 20. hely környéki volt az Offense, vele 1.! Így már nehéz lesz ellensúlyozni az ezer sebből vérző védelmet. Ettől függetlenül már eddig is több felejthetetlen meccsel ajándékozott meg minket a csapat. Go Pats!
2013. 12. 09. 01:25
hopi46
piszkosfred nem értelek, Gronk nélkül 2,5 perc alatt 2 TD és egy 2 pontos. Ez 20. hely? Ne viccelj!
2013. 12. 09. 01:34
cescf4
ez egyszeri eset volt, kellett hozzá nagyon nagy szerencse is (oké, mindenhez kell)

ettől függetlenül egy missmatch-et vesztettünk el,így több figyelem fog jutni Vereen-re, Superman-re

én a legnagyobb bajt abban látom hogy ha TB bajban lesz akkor egy biztos célpontját így tuti elveszti, egy esetleges 3&7nél simán lekettőzik az előbb említett 2 embert, jön egy közepes pass-rush és akkor imádkozhatunk hogy a rookiek elkapják a labdát

de ez is csak egy prognózis, a köv 2 ellenfél élet-halál harcot fog vívni velünk, az ő szemszögükből előre hozott PO meccset játszanak, sok mindent ki fog derülni ebből a 2 meccsből
2013. 12. 09. 01:43
pontosan... (nem lekicsinyíteni akarom Gronk érdemeit, mert a legnagyobb kedvencem Superman után, DE)
a szezon elején a rookie elkapók gyengék voltak, azóta van egy "nagydarab" Dobsonunk, "pozíciós elkapó" Thompiksunk, "speedster" Boyceunk... mellettük egy Supermanünk aki a szememben jobb mint Welker, egy Amendolánk aki kezd lendületbe jönni a sérülése után!

egy jó Hoomanunk és egy "dolgozzunk még a gátfutó technikán" Mulliganünk

egy elit RB szekciónk egy buldózerrel-Blount, egy iparossal-Ridley, egy "elkapóval"-Vereen, és egy mindenbőlegypicit-Boldennel

ja és egy sz*r irányítóval... (aki egyébként néha tényleg az :S)

lehet szidni JMD, hogy miért hívott hosszú passzt 1&10re de az csak 1 route és mellesleg Superman és Gronk is megverte a cornert és a passz volt hosszú,a DPI(?)ről nem is beszélve!

szóval sztem ez az O# TOP5 lesz így is (a TOP1ből)

ja és ne felejtsük el, hogy Gronk mellett Vereen is hiányzott, és láttuk hogy mire képes ha pályán van... ő fogja "helyettesíteni" Gronkot!

Egyébként tudom nem sok közöm van hozzá, de sajnálom szegény DoM-ot, hogy neki azzal kell törődni meccsnézés közben, hogy rászóljon X+1 személyre a chaten mert szitkozódik, anyázik, stb folyamatosan...
ÉN pl emiatt nem írok már oda soha (pedig nagyon benyomtam volna a SUPERMAN 4EVER-t párszor a szezonban, és nagyon élveztem őket tavaly, mármint a chatelést tavaly) és ide is csak ritkán

további jó szurkolást, GoPats, SUPERMAN 4EVER
és Animo Gronk+++
2013. 12. 09. 02:05
hopi46
tuci-tuci egyetértek, szeretem az optimista fanokat. Senki nem vitatja Gronk nagyságát, ezen ne is vitatkozzunk! Pótolhatatlan, tehát nem pótolni kell, hanem mást kell játszani, ahogy írtad is!
2013. 12. 09. 01:48
piszkosfred
Én nem viccelek, ezek a tények. Ezeket a számokat nem én találtam ki, a meccs közben írták ki a statisztikákat. Az nfl.com-on is azt írják, hogy a QB-ket leszámítva nincs Gronknál értékesebb/használhatóbb O-játékos a ligában. Ennyit a túlmisztifikálásról.
2013. 12. 09. 08:30
Burkus
Igen.
"Since his return to action on Oct. 20, Gronkowski almost single-handedly changed the Patriots' offense. The Patriots were 22nd in points per game before Gronkowski returned; they were seventh entering Sunday's game. The Patriots were 30th in red zone efficiency without Gronkowski; they were 11th entering Sunday's game. The Patriots were 19th in passing yards per game without Gronkowski; they were 10th entering Sunday's game. The Patriots were 16th in first downs per game before Gronkowski returned; they were fifth entering Sunday's game. "

Az nfl.com-on ezt úgy írták le, hogy Brady teljesítményének adatai Gronk nélkül Andy Daltonéval vetekedtek, Gronkkal pedig Aaron Rodgers eredményeit érte el.

A tegnapi óriási szerencse volt, olyan mint 2009-ben a Bills ellen, amikor a rookie visszahordó nem letérdelt a TD utáni visszahordásnál, hanem futni próbált és fumble lett. A 15 yard Edelman-re nagyon link döntés volt - szó sem volt helmet-to-helmet contactról - és utána a Boyce féle DPI is erősen véleményes. Ettől még szarul játszottak tegnap, Gronkkal is, akinek egy elkapása volt ezen a szerencsétlen elkapáson kívül.
2013. 12. 09. 01:28
hopi46
ne misztifikáljuk Gronkot! Jöjjenek a meglepetés emberek: Vereen, Develin, Boyce stb. A PO-ban azok játéka számít, akikre az ellenfél nem számít!
2013. 12. 09. 02:11
nszgergo
+ pl White, bár régen rossz, hogy már őt is be kellett küldeni, de arra biztos nem számitottak, hogy felé megy a laszti ;)
2013. 12. 09. 02:18
ha jól tudom 1 White van a csapatnál és az Chris, OLB!
te sztem vagy Mulliganre gondolsz, 88 TE (gátfutós elkapás) vagy Colliera, 10 WR
2013. 12. 09. 11:15
nszgergo
jogos, éjszaka már összefolytak a betük ;)
2013. 12. 09. 10:40
holt
Boyce nagyon tetszett!
2013. 12. 09. 01:30
hopi46
Vereen az újuniverzális játékosunk! Mi Ő RB? TE? WR?
2013. 12. 09. 08:26
pat68
TE-nek kicsi, a többi stimmel.
2013. 12. 09. 02:06
Bruschi85
Just Win, Baby!

Gronk a O# alapköve, de tovább kell menni, mást nem tehetünk egy-egy ilyen győzelemből mentálisan borzasztó sokat lehet meríteni minden téren, ami így, ahogy közeledik a PO különösen fontos.

A lényeg továbbra is Hajrá Pats!
2013. 12. 09. 06:04
Oscar
Most dőlhetünk igazán hátra!!!

Meg van a PO , mert nem érdekelnek a számok!
A liga legjobb edzője , és hozzá a legjobb irányítónk van!

Emberek az esélyünk a fogadóirodáknál , szinte elszállt teljesen , írnak le minket.

Már győzelmet is alig várnak Tőlünk , de ez volt egész szezonban , és ezen az oldalon is általános vélekedés volt a sérülés hullám kezdetekor.

Nem érdekel hol játszunk és kivel , mert képesek vagyunk csapatként küzdeni , tessék észre venni , és nem csak elemezgetni , mindent és mindenkit!

Még felsorolni is nehéz , hogy indultunk neki az évnek ,és kik hullottak el közben , de szerintem most a legfontosabb , hogy Brady fejében mi van........, mit érez , hogy már tudja , hogy jön a január és megint Gronk nélkül::(((

Pontosan tudja itt mindenki , hogy nyert 6-ik kiemeltként a Vasasok és az Óriások!
Csapatot alkottak és esélytelenek voltak , de GYŐZTEK mindenhol!!!!

Brady akarja , hogy a NAGY ALMÁBAN , nyitott stadionban nyerjen "havas" SB-T!

Oda kell állni a csapat mellé , és higgyünk BENNÜK , mert akik így küzdenek , azok már az életükért játszanak::)))




2013. 12. 09. 06:56
karuly
2013. 12. 09. 09:59
Tboj
2013. 12. 09. 08:12
fatman
teljesen idegbeteg lettem... :(
viszont rájöttem, hogy a c-betűs csapatok ellen nem megy nekünk, lsd: Cincinnati, Carolina, Cleveland... :)
2013. 12. 09. 09:12
lipi
cRavens, cJets stb. :)
2013. 12. 09. 08:19
Croaker
Komolyan mondom olyan hangulatromboló ez az egész. Hiába nyertünk. Tulajdonképpen egy kiesett csapat ellen játszottunk, persze nem tét nélküli meccset, illetve nekünk nem, nekik tök mindegy volt. És egy ilyen sakkjátszmában elveszíteni az egyik legjobb "bábunkat", egyszerűen demoralizáló. Annyira szurkolok Gronknak.. Fiatal, és annyira tehetséges, de annyira peches, hogy az valami hihetetlen...Nem a sérülékenysége miatt történt ez, ha más kapott volna ekkora ütést, ugyanez lenne a vége.. De mi lenne, ha egyszer legalább egészségesen fejezné be a szezont? Nem bicegne, nem fájna a keze? Annyira ez a "már megint nem, megint nem most, megint csak egy kicsin múlott" érzésem van. De még nincs vége a szezonnak, esélyünk van, még ha csökkent is valamelyes, hiszek a csapatban!

Más: Mulligan bicikli-rugása amolyan Liu Kang módra fenomenális volt :)
2013. 12. 09. 08:35
Arsenal
Tuci-tuci nálad a labda! Gronk nagyon fog hiányozni, azonban szezon elején sem volt és ekkor a fiatalok mér tojásseggüek voltak. Most már tapasztalatot szereztek, ott van Develin, Mulligan az ágyúival, Hómanó. Ezzel kell főzni, BB. ezzel fog, remélem sikerrel. Veeren, Minitron, Dola és a futók csak hab a tortán. Én inkább attól ijedtem meg, hogy Gronk sérülése Tomot ijesztette meg leginkább. Aztán dacból megnyerette a meccset a csapattal.
2013. 12. 09. 08:45
Patriots NEB
Szép reggelt!
Mit ne mondjak az értékelő nem vitte túlzásba és nagyon fukaron bánt a szavakkal.
Még egy mondat az értékelés elött.Nagy óhaj volna,ha végre kérhetnénk egy "sima" meccset ahol nem kapunk 10 infarktust.Na akkor kezdjük a Down-nal!
Egyértelműen a legnagyobb csalódás Talib és nem csak ezen a meccsen.háromszor dobtak rá sárgát abból az egyik totál homály volt a bírók részéről és a 80 y-os TD-nél gyakorlatilag feladta a harcot.
A védelem többi tagja Ninko kivételével szintén down.
Egyetértek az edzői stáb down-ba tételével is,de hozzátenném Brady Fumble-jét is,mert a visszajátszások alapján azt challenge-elni kellett volna.(már előre ment a keze).Az első 3 negyed alapján down az egész offense is Brady-vel együtt.Viszont a negyedik negyed alapján hatalmas UP.
Akiket még kiemelnék UP-ba bár keveset játszottak,de amikor kellett odatették magukat.Ismét Develin!Szerintem sokkal sokkal többett kellene foglalkoztatni.Továbbá meg kell említeni Mulligent is,az ő elkapása is nagyot lendített abban a drive-ban.Szintén UP Boyce is.
Vereen hatalmasat játszott,de én most inkább a Ridley-Blount párossal foglalkoznék.Számomra ezen a meccsen egyértelműen Blount volt a jobb.Nagyon éreztem az utolsó elötti drive-unkban,hogy meg lesz a TD,de őszintén megmondom az onside kick-ben nem bíztam.Gost ezt is ragyogóan megoldotta.Hatalmas UP!
2013. 12. 09. 09:11
lipi
Szeretnék egyszer egy könnyed, laza meccset :).
Nyertünk. Ez a lényeg.
Pozitívumok: Üdv a csapatban Boyce! Hatalmas meccse volt. Tetszik a mozgása. Jelenleg ő az egyetlen a wr-k közül, akiben benne van a YAC faktor.
Gost. HOF formában.
Ninko. Szintén baromi jó formában. mind ő, mind Jones baromi jó futás ellen is, nemcsak pass rushban. Gyakorlatilag a 4 emberes falunk belőlük áll.
Silaga. Jót tett a fal közepének. Kicsit stabilabb lett a futás elleni védelmünk. Mondom ezt úgy, hogy a Browns futásaiban semmi veszély nem volt. Ettől függetlenül bizakodó vagyok vele kapcsolatban.
Collins. Biztató jeleket mutat :)
Talib. Még mindig messze a legjobb cornerünk. Gordon nagy TD-je nem az ő hibája volt. Nem szabadott volna S segítség nélkül hagyni. Amúgy emberezett végig rajta és amit lehetett megtett.
Vereen. Embertelen amit leművelt. Ez a teljesítmény jelenleg túlmutat Faulk és Woodhead teljesítményén. Ezzel kb el is mondtam mindent...
És végül meg kell említeni Mankinst is. Nagyjából a fizetéséhez mérten játszott tegnap. Akkora folyosókat nyitott, amin egy Boeing is elfért volna. (Az más kérdés, hogy nem használtuk ki...)
És a fekete leves, a negatívok:
A teljes Safety szekció. Elkésve értek mindenhova, rosszul helyezkedtek, nem voltak akció közelben. Ennek egy része edzői hiba volt, de sok egyéni is akadt.
LB sor. Nem is tudom, hogy HT vagy Spikes a gyengébb. Mindkettő egy tehervonat kecsességével és sebességével rendelkezik. Ha nem sikerül snap előtt arra helyezkedniük, amerre a játék indul, akkor esélytelen, hogy közbe tudjanak avatkozni.
Solder. Közeledik a ligaelithez a teljesítménye, és igazi franchise LT, de amit tegnap sikerült produkálnia, az kritikán aluli. Sebességből agyonverték. Nem technikából, nem tömegből, sebességből. Ez eddig nem volt rá jellemző.
Droppok. Megint baromi sok volt belőle. A támadások jelentős része ezeken akadt el.
Brady. Az int és a fumble is az ő hibája volt. Továbbá az első félidőben nem nézte a 2-3. célpontot, csak első szándékból passzolt.
Edzői stáb. Az első félideji "remekléseket" nem tudom hova tenni. Ilyen nincs. A liga utolsó csapatból képesek elit csapatot csinálni. A tegnapi meccsen egy külső szemlélő azt gondolhatta volna, hogy az AFC 12. és 13. csapata játszik élet-halál harcot. És a félreértések elkerülése végett nem, nem a védelem a hunyó. A támadókkal vannak hatalmas bajok. A 3. negyed végéig nem raktunk fel pontot a táblára. Egy HOF irányítóval. 0 pont. Erre akkor se lenne mentség, ha TB egyedül lenne a pályán és se Ofal, se elkapók nem lennének mellette... Nem tudom mi lenne a megoldás. Tőlem az öltözőben Maddenezhetnek egy félidőn át, vagy hozzanak egy Ncca csapatot, akivel eljátsszák az első félidőt, lesz.rom, de valamit csináljon a stáb, mert ez ebben a formában nagyon nem jó.
Sérülések. Gronk elvesztése nagyon fájó. Eddig titokban reménykedtem, hogy bármi lehet a szezonból, most egy kicsit megbicsaklott a remény...
Impresszív a sérült listánk. Wilfork, Kelly, Mayo, Vollmer, Gronk és a kezdőnek szánt Wilson. 23,5m dollár a padon. Wilson kivételével csupa kulcsjátékos. Ha csak a fele hiányozna, már gyűrűről beszélnénk...

Szumma. Győztünk, ez a lényeg. Hatalmas tartása van a csapatnak. Igazi csapat összekovácsoló ez a szezon. De az egyik szemem sír...

ui.: Szeretném ha a szezon végén a bírói kar összeülne és a két legvitatottabb szabálytalanságra kidolgoznának valami egyértelmű koncepciót. Jelenleg sajnos teljesen szubjektív a PI és a holding megítélése, ami miatt bármikor meccseldöntő módon bele tudnak nyúlni a mérkőzésbe...

És bocs a háború és békéért :)
2013. 12. 09. 09:43
lipi
Ja, és valaki magyarázza el, hogy miért volt jó döntés az első kétpontosnak nekimenni :).

Egyébként ez a csapat iszonyatosan szerethető és csupaszív.
2013. 12. 09. 09:52
Lucius
Roppant egyszerű. Így 1 labdabirtoklásból egyenlíteni lehetett. Ha FG-t rúgnak, akkor min. 2 kellett volna.
2013. 12. 09. 10:07
lipi
Nagyon kockázatos húzás volt. Talán feleslegesen nagy kockázat. Nekem olyan "Mutassuk meg nekik, hogy mi meg tudjuk csinálni a kétpontost" érzésem volt...
2013. 12. 09. 10:17
Patriots NEB
jó döntés volt!
2013. 12. 09. 11:38
Lucius
Miért? Ha nem jön be, pont semmi nem történik. 1 td + 1 FG-vel ugyanúgy vezettünk volna. Teljesen logikus lépés volt amivel csak nyerni lehetett. Szimpla matek. Tök mindegy, hogy 9 vagy 10 pont a hátrányod, viszont nem mindegy, hogy 8 vagy 9.
2013. 12. 09. 12:11
lipi
Pont ez volt benne a szép. ha XP, akkor 9 pont a különbség. Azaz TD+FG=győzelem. Ha kimarad a 2 pontos, akkor TD+FG=döntetlen.
Ebből a hívásból is látszik, hogy az edzői stábtól töretlen a bizalom a játékosok felé. A labda mindegyik oldalán
2013. 12. 09. 13:16
Viszont a TD+Extra kimaradt nálad, tehát egy labdabirtoklással döntetlenig vissza tudtunk volna jönni, mert a 2pt után "csak" közte 8 volt, tehát TD+2 és mindjárt érthetőbb a döntés.
2013. 12. 09. 13:18
Lucius
Ja.
2013. 12. 09. 13:24
Lucius
Bár lipinek igaza van, hogy ha kimarad, akkor "csak" döntetlen, de szerintem is sokkal fontosabb, hogy egy labdabirtoklásnyi legyen a különbség, mint hogy 2-vel nyerjen a csapat, és ne "csak" döntetlen legyen. De legalább értem mit nem értett lipi.
2013. 12. 09. 10:23
Patriots NEB
Az ui.-al nagyon egyetértek.a blitz-előinkre ember emlékezet óta nem dobtak sárgát,pedig sokszor lehetett volna tegnap is.
Amit pedig Talibra dobtak azon még a kommentátorok is csak mosolyogtak.
2013. 12. 09. 09:20
magooc
Hali!
Talán sikerül megfogalmaznom a bennem kavargó érzéseket...
- Talib nálam semmiképp nem DOWN, mert nem mindegy kit kell fognia és em mindegy, mennyire fáj a csípője. Nos J. Gordon a liga legeredményesebb elkapója, és hogy mennyire zavarta a játékban a fájó csípője, azt a 40 yardos TD-nél látszott. Alig tudott futni.
- A playbookról csak annyit, hogy az a hívás jó, amit meg tud csinálni a csapat. Hiába hív be JMD olyan play-t, ami egy hétig taccsra tenné az ellent, ha nem tudjuk végig vinni.
- Sok csapat rivalizál egy másik csapattal, de a Pats szálka minden csapat szemében. Ellenünk minden csapat extra motivációval lép pályára. Ráadásul tegnap a Browns utolsó lehetősége volt, hogy ne negatív mérleggel zárja ezt az idényt.
- Tom Brady talán tényleg nem olyan eredményes, mint páréve, de nekem még mindig a legjobb a ligában. Az ő játékát látva lettem NFL rajongó. Ezek a fordítások az ő nagyszerűségét bizonyítják.
- Annak meg külön örülök, hogy nem sima győzelmeket aratunk, mert így felszínre kerülnek a hiányosságaink. Ezekből okulva, nagyobb esélyünk lehet a gyűrűre.
2013. 12. 09. 10:10
azimut
Tényleg fontos szempont,hogy az utóbbi években Brady nem nagyon dobált ennyi célpontnak! Sőt talán egész karrierje alatt! Mindig volt egy egy kiemelt célpontja és velük csinálta a nagy játékokat! Amikor Hörni és Gronk együtt játszott akkor is inkább Gronkot preferálta és amikor lesérült akkor jött Hörni! Melette ott volt Welker és kb ennyi volt akinek osztogatta a labdát a többiek csak kevés lehetőséget kaptak! Talán ez is közrejátszik abban,hogy nem jutottunk messzire a PO-ban! Ha Brady át tudja állitani a fejében a dolgokat,hogy minél több embert vonjon be a játékba akkor úgy gondolom,hogy Gronk sérülés ellenére is sok keresni valónk lehet! Mert ennyi célpontot a legjobb D -k is alig tudnak levédekezni és akkor még nem futottunk 1 yardot sem! Ez lehet amúgy talán kicsit a kulcsa is annak,hogy miért szenvedünk az első félidőkben! Mert Brady ott is azt az 1-2 ember keresi! Amikor meg már minden mind1 muszáj bevonni másokat is a játékba és ezek után kezd el pontokat termelni a csapat!Szóval a meccs kezdetétől,több opcióban kell gondolkodni és ha lefogják az egyik elkapót lépjen tovább és gyorsan keresse a következőt ne ragaszkodjon hozzájuk,mert abból csak sack ,int,pontatlan dobás vagy büntetés van
2013. 12. 09. 10:16
kyobalu
Hát én meg majdnem mindig Háború & békét írok..De gondolom ezt megszoktátok..
Sokban egyetértek lipivel..
De van amiben nem..

Tegnap este a meccs vége előtt 1.53-nál beírtam a chatre, hogy egy teljesen megérdemelt vereség lesz..Mivel nem adhatjuk meg azt a luxust egyetlen csapatnak sem, hogy az O# 2-3 negyedre lefagy, nem fejezi be a drive-jait, s pont nélkül hagyja küszködni a D#-t...
Ezt most is hasonlóan gondolom..

Elképesztő módon sajnálom Gronkot, s mindenki tudja, hogy vele-nélküle milyen volt az O# statisztikája, s a támadásaink képe..De amíg meg nem történt seson endig sérülés, addig Gronk sem tudott hozzá tenni a játékhoz semmit, mert simán levették a pályáról..Az O# az első félidőben megint impotens volt, nagyon bennmaradtak az öltözőben..Nagyon sok drop, fölösleges belső futások, gyenge Brady, hülye döntésekkel..
A második félidőben főleg Gronk sérülése után azonban változott valami..1-2 snap erejéig még Gronk sérülését "heverte" ki a csapat, főleg Brady, de azt követően harapni akartak..
Látszott, hogy Brady& Edelman tüzelte a többieket..S változatos hívásokkal, főleg screen és slot játékokkal nagyon eredményesek tudtunk lenni..Persze kellet a szerencse, meg kétes bírói hívások is..De végre hozzánk is hajolt Fortuna..
A védelem hozta tegnap azt ami a következő hónapban várható.. A futás elleni védelem Siliga középre helyezésével kicsit stabilabb lett..Meglepő volt nekem, hogy Ninko& Jones páros mennyire jó futás ellen is..Persze a Browns nem egy erősen futó csapat, de 108 yardon tartottuk őket, ami az elmúlt meccseket elnézve nem is olyan rossz..
A passz elleni védekezés borzalom volt..Persze ehhez kell a D line erőtlensége is..Nem érettem, hogy passz ellen miért nem cserélt oldalt Ninko és Jones..Jones agilisebb, agresszívebb, gyorsabb, s jobb passz leütésekben is..Nagyobb nyomást tudtunk volna helyezni Campbellre, nem tudott volna annyit és úgy passzolni..Szegény Spikes sérülten játszik..Kifejezetten lassú és körülményes..HT-t pedig nem bántom tovább, mert fölösleges, nincs semmi javulás..Collins és Fletcher mutat jeleket coverben..A secondary teljes csőd..Nálam Talib nem Up..Nagyon nem..Látszik, hogy sérülten játszik..Nagyon nincs sebessége, s ütközéseknél rossz szögeket választ..Tegnap már az első félidőben látszott, hogy egyedül nem fogja megoldani jamelésben Gordont..Be kellett volna segíteni neki a 2. félidőben..Azért Gordon mellette megint szerzett 151 yardot, s egy látványos TD-t..Nálam Dennard jobb mint Talib..Sőt lassan Ryan is.. Ami fura volt nekem tegnap Gregory és DMC lefagyásai..Ilyeneket nem szoktak..Rossz döntések, rossz szerelések, elkésett futások..Cameron lubickolt melletük...Nagyon nem tetszett..
De sajna azt kell mondani, hogy a jelenlegi helyzetben sokkal több ettől a D-től nem nagyon várható..A meghatározó csapatkapitányok Wilfork, Kelly, Mayo out..A D line szinte összes tagja horror snap számokat kap..Fáradnak ezerrel...Spikes és HT szinte csak futás ellen jó..A secondaryben pedig a két életképes corner sérülten játszik...Próbálnak ők minden csapatot 20-25 pont környékén tartani, de ennél többet ne várjunk tőlük..Mert szerintem nem lesz jobb..
Megint az O#-en van a teher..30, vagy afölötti pontokat kell szerezni, hogy nyerjük a meccseket..
Persze, most mindenki azzal jön, hogy Gronkot nem lehet pótolni, a kiesése után megint visszaesünk majd eredményességben, pontgyártásban, RZ hatékonyságban..Kórház válogatott vagyunk, stb, ecetera..

DE tegnap nekem valamit mutattak ezek a fiúk Brady vezetésével..Hogy nem adják fel sosem, s mindig van valami és valaki amihez, akihez hozzá tudnak nyúlni, mert meg akarják mutatni mindenkinek, hogy nincs még vége..Brady tegnap az első félidőben szar volt..Hülye döntéseket hozott, rossz passzai voltak, nem volt gazán cool..De a második félidőben összeszedte magát, de főleg a csapatot.."Szolíd" 412 yardot dobált össze, s 10 (mondom TÍZ) embernek passzolt..A jövő eredményességének a lehetősége ebben van...Beépíteni a szürke eminenciásokat..Kell egy Develin,Hóember, Mulligan, Boyce az ismertebb, megbízhatóbb nevek mellé..S meglephetünk mindenkit..Visszaállni a rövidebb passzokra, használni Superman-Dolát-Colliet-Vereent..Meglepni az ellent a TE-FB játékkal, hatékonyan használni az elkapásokra is képes RB tandemet..S néha megvillanni hosszabb passzal az egészséges Dobsobn és KT felé..S jöhetnek a pontgazdagabb meccsek is.. Lehet ez az O# is benne a legjobb 5-10-ben a ligában..
Csak hinni kell bennük!
Amit mutat ez a csapat ebben az évben, az több mint heroikus..S ezért szeretem őket egyre jobban, s ezért mutatnak ők többet nekem, mint az elmúlt 2-3 év Pecce..A backupok backupjai játszanak már szinte minden poszton..DE mennek, teszik a dolgukat, s akarnak nyerni..Tenni egymásért..S elképesztően sokat jelentenek mentálisan, morálisan ezek a meccsek..Tényleg a 2001-2004-es időszakok jutnak eszembe..Küzdelmes, nyögvenyelős, szívinfarktus közeli meccsek, 1-4 pontos győzelmek..
Úgy érzem most, hogy van egy mentálisan több mint erős Csapatunk..Akik meghalnának egymásért..S ez kifejezetten jó érzéssel tölt el..
Nem tudom meddig jutunk a PO-ban, de az biztos, hogy nem adjuk fel soha, s bármennyire is leírnak most minket, számolniuk kell velünk..
Nem szabad feladni..Bármi kisülhet belőle..Mint 10 évvel ezelőtt.. Jó lenne..
2013. 12. 09. 11:24
lipi
Talibot megvédeném.
A Brownsról tudtuk, hogy kb egy fegyvere van támadó oldalon, és az Gordon. A futásuk silány, a többi elkapójuk a legjobb esetben is átlagos, a TE pedig so-so.
Mi lett volna a teendő? Gordont duplázni, a TE-re ráállítani a Collins/Feltcher kombót és blitzelni orrvérzésig, hogy Campbell ne érezze magát komfortosan. De annyira féltünk a futástól, hogy inkább teletömtük a boxot és Talibot szó szerint egyedül hagytuk Gordonnal. Aki baromi fizikális és rettenet gyors. Ha megnézed a Gordon féle elkapásokat, akkor Talib mindig ott volt a nyakában, de Gordon vagy magasságból húzta be, vagy simán eltolta. Nem szabadott volna egyedül hagyni Talibot vele.
A Browns ezen a meccsen nemes egyszerűséggel outcoacholt minket, hogy egy szép magyar szóval éljek...
Az utolsó bekezdéseddel viszont maximálisan egyetértek :)
2013. 12. 09. 11:40
Gege8
Kövezésre gyúrok ismét: Talib az első driveban fejelje erősen combon Gordont amúgy medvepuszi jelleggel, majd nem szaladgál. Viccet félretéve, kezd erősen frusztráló lenni, hogy az ilyen low hit és hasonló szépségeket mi mindig szenvedő alanyként húzzuk be....
2013. 12. 09. 11:51
Néhányszor nem értettünk egyet eddig sem, most is ilyen a helyzet.
Talibban pont az volt a szép a pár héttel ezelötti sérüléséig, hogy a nagyobb, gyorsabb, magasabb elkapókat is levette a pályáról (A.J. Green, Vincent Jackson és a többiek).
Most sérült, emiatt nem tud olyan jól játszani, ez tény. De muszáj játszania, mert még így is öt tartják a legjobbnak a csapatban. Valóban jobb lett volna végigi kettözni, de Cameron Jordan is nagyon jól profitált Gordon alkalmankénti kettözéséböl, így nem lehetett végigi megcsinálni.
Talib sajna az elmúlt 2-3 meccsen nem korábbi önmaga, így sajnos nincs miért védeni.
Pont az a két lépés vagy egy lepés hátrány a lényeg a fociban. Akkor védekezik jól a corner, ha az embere nem kap labdát.
A rajta van, de nem elég közel dolog olyan, mint kb, hogy "majdnem meg***tam Claudia Schiffert....én akartam volna, de ö a közelben sem volt" (bocsi). A majdnem kevés.
Tetszik Talib játéka, ha egészséges. De ahogy azt többször írtam, nem fog nagy fizut kapni az szerintem 100%. Hiába bizonyította idén eddig, hogy mennyire jó játékos, de sajnos azt is egyre jobban bizonyítja, hogy nem tud huzamosabb ideig egészséges lenni :(
2013. 12. 09. 12:25
lipi
nincs olyan messze a két álláspont :).
Talib nem hajtotta végre a feladatát=sz.r volt. Ezt próbáltam árnyalni kicsit.
Pont mivel sérült szerencsétlen csóka, nem lehet egyedül hagyni Gordon féle elkapókkal. Vagy blitzekkel kellett volna segíteni a munkáját vagy legalább a safetyknek kellett volna biztosítani mögöttük. Egész meccs alatt szinte nulla volt a nyomás Campbellen, aki így oda dobta a labdát, ahova akarta. Gordon meg van annyira jó, hogy megoldja az elkapásokat. az ominózus TD-nél pedig a safetyk játszottak bújócskát és tűntek el, mint az aranyóra...
Innentől számomra edzői hiba a történet.
Talibot majd meglátjuk, hogy mennyire tartja fontosnak az edzői stáb idény végén. Én tartok tőle, hogy a két oldal álláspontja nem lesz közel egymáshoz...
Claudia egyébként nekem 75%-ban megvolt. Én akartam, ő meg vagy igen, vagy nem :)
2013. 12. 09. 11:52
kyobalu
Értem miért akarod védeni Talibot..De akkor sem szabadott volna az első félidő pár megmozdulása után egyedül hagyni Gordonnal..Már akkor látszott, hogy nagy a sebességbeli és a fizikális különbség..Simán lehetett volna safety, vagy LB segítséggel védekezni Gordonon, ugyanúgy, mit Graham-en..Két épkézláb elkapójuk volt, mindketten 100 yard feletti meccset hoztak össze..Az első félidő után azért látszott, hogy a futásuk nem működik..Jones Ninko csere a széleken, erősebb rush, 5 emberes blitzek, LOS-on már felálló, jamelős corner munka, s simán fogható lett volna a passz elleni játékuk..Talib nem egészséges, s nagyon visszaszürkül a corner mezőnybe..Dennard és Ryan is gyorsabb és fizikálisabb nála..Nem bántani akarom, de sérülten inkább ne játsszon, mert nagy playek mennek el rajta..Inkább pihentetném 2-3 hétre..A PO-ban szükség lenne az idény eleji teljesítményére. Addig kezeljék, regenerálódjon..Dennard-al együtt..S igazoljuk le addig Asomughat veterán minimumért..Ennyit ő is tud..
2013. 12. 09. 10:34
crucified
Mikor tanulják már meg egyesek, hogy egy mérkőzésnek akkor van vége, ha a bíró lefújja. Főleg a Pats esetében igaz ez.

Egyesek teljesen hitetlenek, sportdrukkerhez méltatlan hozzáállással.
2013. 12. 09. 11:54
Tegnap páromnak mondtam, hogy ez valszeg vereség lesz, de ennél a csapatnál sosem lehet tudni, igaz csoda kéne.
Szegény az utolsó 2 perc alatt ha 5-ször nem szólt rám, hogy halkabban, mert a szomszédok már aludhatnak, akkor egyszer sem. Bejött a csoda.
Én a Saints után (bár addig is azt tettem) már végignézek minden meccset legyen bármilyen reménytelen.
2013. 12. 09. 10:59
tottingetosz
Sziasztok! Kövezzetek meg, ma vizsgáztam Kémiából, de valami ótvar streamen persze néztem a meccset. A Browns utolsó TD-je előtt kapcsolatam ki a tévét. De. Valahol legbelül bíztam benne, ha feljövök ma a pats.hu-ra, valami hihetetlen meglepetés ér. 1%-ban még hittem. ÉS TESSÉK! Hihetetlen boldog vagyok és szidom magam, hogy nem hittem eléggé. Hát mit bizonyítsanak ezek a fiúk még? Kukoricára kéne térdeltetni magam büntiből. (térd: Szegény Gronk...). De ha most 1%-ot adtam a csapatnak, annyit azért az SB-re is adok... :) Hihetetlen, elképesztő, imádom! Go Pats!
2013. 12. 09. 12:10
orrrion
Én egyszer már szeretnék egy olyan meccset végignézni, ahol nincsenek egész negyedes kinlódások, sem hihetetlen bravúrok " csak " a képességekhez méltó jó átlagteljesitmények. ( erre egyre kisebb az esélyem a szezon hátralévő idejében, tudom )
Szerintem Gronk sérülése majdnem törvényszerű volt: Egy elbizonytalanodott Brady dobott neki egy kicsit túlbiztositott labdát, ami még neki is majdnem tul magas volt. Hihetetlen módon elkapta, de amikor a földre érkezett, kb. 2 mp-ig kereste az egyensúlyát, nem tudott meglódulni, ekkor, a legrosszabb pillanatban érkezett a védő. Ha jó ütemben érkezik a földre és azzal a lendülettel meg is indul, akkor az ütközés egész más állapotban éri a lábát, valószinűleg a levegőben ki tudja pörögni az ütközés erejét. A tavalyi szezonban volt Bradynak egy hasonló esete, amikor a labda eldobását követősen ugyanugy rávetődtek a "rossz" lábára, mint 2008-ban. Elesett, felkelt, aztán dirigálta a következő játékot. Ezerszer visszajátszották a meccsen az esetet, ránézésre rosszabb látvány volt, mint amikor megsérült. A helyi szakkommentátorok mind azt mondták, hogy azért uszta meg, mert egy tizedmásodperc fórja volt, már ellazult a lába, nem merev egységként érintkezett a talajjal. Ennyi hiányzott szegény Gronknak is, hogy egy komoly ütéssel megússza.
2013. 12. 09. 12:50
fejszee
back to the basics... Gronkandez távozásával vissza kell állni a 07-es spread formációkra az offense-ben, még több hurry up-al. egy Moss-el kevesebb a csapat, de futó poszton viszont erősebbnek érzem mint anno LoMo-val meg Faulk-al (ez azért elég pozitívan minősíti Vereen-t). ez a szezon megedzett keményen, már nagyjából túl is tettem magam Gronk sérülésén (főleg amiatt, mert a meccsen többször ugrottak rá Brady lábára, amitől a szívmegállás határára jutottam)
2013. 12. 09. 13:18
ironman8
Huh! Most, hogy az eddigi összes bejegyzést végigolvastam, már írhatok én is. (Zene volt szemeimnek minden bejegyzés, mert olyanokat olvastam, amit tegnap este nem tudtam megnézni. Tudjátok csak a mórickarajzot néztem). Tehát tiszta idegölő volt látni, hogy semmi sem sikerült. Nincs pont két harmadon keresztül? Field gól (aztán telefon), mire visszajöttem td is. Na csak lesz itt valami, aztán megint semmi. 19-11. Aztán field gól. 19-14. És mi jövünk. aztán mégsem. Aztán 26-14. Besírtam. És ha jól emlékszem volt vissza 2perc 38 másodperc. És mi jövünk. De hogy? Nem jövünk szárnyalunk!!!! TD!!!! 1p 31 sec. Most kéne egy onszájdkik. BAsszus megcsináltuk. Megadják, vagy nem? Megadták. És 30 sec alatt megint végiggyalogoltunk rajtuk TD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! És ha jól emlékszem maradt nekik 25 sec. NA hát ez a 25 sec nem kellett volna, e nélkül is le tudtam volna feküdni, de csak túléltük ezt is. A vége remek volt! Szerintem nem kellene többet tennie a csapatnak, mint meccsenként 6 utolsó 2 percet produkálni. 6x7=42 pont. Több nem nagyon kell. HA ezt tudjuk..... Már a múlt meccsen is elindult egy vezérhangya a fejemben. Lehet ez altatás???? Vagy gyakorlás? Akkor elég merész a történet.
2013. 12. 09. 13:50
Patriots NEB
Bocs,ha a móricka rajzot nézni tudod,akkor a meccset hogy-hogy nem?
2013. 12. 09. 13:45
loop80
OFF:

P.Manning valószínűleg megdönti mind TB 50 passzolt TD-s idényrekordját, mind Brees 5400+ yardos rekordját. Ugyanakkor kérdéses, hogy mire megy mindezzel a Broncos a PO-ban, hiszen nagy valószínűséggel velünk játszanak majd az AFC-döntőben... ;)

Ui.: Welkert jól kiütötték tegnap...

ON
2013. 12. 09. 13:49
Patriots NEB
Döntse és tegye be a vitrinbe,aztán legyen a Pro bowl legjobb játékosa.
2013. 12. 09. 14:06
Arsenal
Magamhoz képest kicsit hosszú leszek és talán kicsit X-aktás. Azért merem már megfogalmazni a bennem már régóta motoszkáló gondolatokat, mert iromman8-nak is szerintem hasonló gondolatai kezdenek lenni.
Abból indulok ki, hogy BB. mindenre képes. Gondoljatok vissza arra, hogy régebben úgy működött a csapat, hogy volt egy kiváló irányítónk és voltak szuper elkapóink, meg egy aránylag közepes védelem. Mit csinált a csapat, az első két negyedet meghajtotta, csinált 20-30 pontot, majd kifulladt, aztán a második negyedben az ellenfél éppen hogy nem egyenlített. Most van egy kiváló irányítónk, egy rookie elkapó társaság, meg egy sérülésektől hemzsegő védelem. BB. szerintem kitalálta, hogy az első félidőt hagyjuk meg az ellenfélnek, hajtsák ki magukat, a hiányos védelem épp annyi ponton állítsa meg az ellenfelet, amennyit még be tudunk hozni, aztán a szünetben megbeszélve az ellenfél hibáit, fordítani tud csapat. Eddig minden meccsünk erről szólt, talán a vasasok elleni nem. miért csinálja ezt Bill. Szerintem az miatt, mert túl rutintalan a csapat, ezzel a sokktaktikával próbálja felkészíteni a csapatot a PO-ra, sőt a Denver, Saints és a tegnapi meccsből kiindulva hiszik el a játékosok azt, hogy akár milyen hátrányból is fel tudunk állni. Emlékezzetek arra a Baltimor elleni meccsre, amikor torony magas favoritnak számítottunk, otthon játszottunk, aztán 10 perc után 10-20 ponttal vezettek ellenünk és ki is kaptunk. Most a csapat megtapasztalta azt, hogy 24 pontról is tudunk győzni, sőt 2:30 a vége előtt is tudunk vesztes hátrányról fordítani. Ez szerintem óriási erőt fog adni a fiataloknak a PO-ban. Egy dologra nem gondolt BB. a sérülésekre, de hát erre előre nem is lehet felkészülni. Nekem egyre jobban az a meggyőződésem, hogy BB. idén szándékosan engedi el az ellenfelet a z első félidőben. Ha a meccseket visszanézitek, az első félidőben nem csinál mást csak jegyzetel, nem beszél senkivel, nem megy oda a védelemhez sem, szinte rezzenéstelen arccal várja a szünetet. Kicsit X-aktás, de BB. mindenre képes, ezért egy zseni!!!
2013. 12. 09. 14:16
loop80
Biztosan van valóságalapja, de így, ahogyan te leírtad, azért kissé meredeknek tűnik... :D
2013. 12. 09. 14:23
Aranyos elgondolás, de azért ez az egész ott hibádzik, hogy, idézem "a hiányos védelem épp annyi ponton állítsa meg az ellenfelet, amennyit még be tudunk hozni...". Tehát akkor a Denver ellen nagyobb esélyt látott BB, mint a Cleveland ellen, hogy jóval nagyobb hátrányt hagyott? :)
2013. 12. 09. 16:18
Burkus
Azt azért nem hiszem, hogy BB egy sikeres onside kicket is belekalkulált a meccsbe az első félidőben, különösen úgy, hogy 19 éve volt utoljára sikeres onside kickje a csapatnak.

Másfél bírói tévedést meg végképp nem kalkulálhatott. (A Boyce-t érintő hívást nevezem félnek, mert megoszlanak a vélemények annak helyes voltáról.)
2013. 12. 09. 14:36
Arsenal
Igen Pali! BB a Denver meccsen végig biztos volt abban, hogy Manning nem tud majd a nagy szél miatt dobni, így a második félidőben a futást kellett csak megakadályozni, emlékezz a hosszabbítás elején arra, hogy senki nem értette, hogy miért úgy választott térfelet, ahogyan azt tette. ha ilyen jók vagyunk, hogy így tudunk támadni ha kell és a védelem is szorult helyzetbe mindig oda teszi magát, akkor az utóbbi meccseken ezt miért nem tesszük meg már az első félidőben. Azért mert Bill tudja, hogy még 4 negyedet nem bír a csapat, csak 2-tőt.
2013. 12. 09. 14:44
Kicsit sok volt a komment de végig jutottam.
Nekem Minitron nagyon hiányzik az UP-ból, a végén mindent megfogott!
2013. 12. 09. 14:45
+1: a Jó szokás ellenére ma látszik az eredmény a főoldalon lévő cikk részletben.
2013. 12. 09. 16:05
Whitealert
Kicsit poénra véve a dolgot... :D Az edzéseken nem csak a 2 perces GWD szituációkat kellene gyakorolni, mert egyre több őszhajszálam lesz. (20 éves vagyok)
2013. 12. 09. 16:51
loop80
Te csak ne panaszkodj, kolléga, nekem biztosan sokkal több van! 30+-os "vénember" vagyok. :D
2013. 12. 09. 18:34
Whitealert
:D
2013. 12. 10. 00:01
hopi46
Taknyosok! Elmehetnétek gyufáért!
(Egy 67 éves Pats fan)
2013. 12. 10. 09:55
Whitealert
Azért ez elég klassz, hogy korosztályokon átível a Patriots iránti rajongás. (Próbáltam nem sértő lenni és évtizedeket, vagy fél évszázadot írni... :D )
2013. 12. 12. 12:59
hopi46
Semmi baj, klassz srácok vagytok mind, büszke vagyok hogy közétek tartozhatok!
2013. 12. 09. 17:25
orrrion
Ifjoncok! 52 múltam, és kit érdekel a hajszín, meg a hajmennyiség... Ami ennek a kornak az előnye, hogy a Montana korszakban léphettem be az amerikai fociba, ami a mai napig élmény. Ha belegondolok, hogy Dan Marino 3 hónappal fiatalabb nálam...
Érdekes "élmény" ahogy sportoló generációk kopnak ki az ember mellől.
( Az első futballista , akiért igazán rajongtam Crujff volt,most meg lassan Brady is kifelé tart a ligából )
2013. 12. 09. 18:06
loop80
S ha már Dan Marino: ugyanannyi bajnoki gyűrűd van, mint neki! :D
2013. 12. 09. 18:35
Whitealert
2013. 12. 09. 19:19
max350
Biztos vagyok abban, hogy Brady egy rekordot biztosan nem fog elérni! Méghozzá azt, hogy mind a 32 csapat ellen győzelmet érjen el!!!!
2013. 12. 09. 20:05
dartib83
Dobson és Thompkins miért voltak inaktívak tegnap?
sérülés?
2013. 12. 09. 21:08
Whitealert
2013. 12. 09. 22:01
Montesclan-pats
Mert volt 52 aktív:)
2013. 12. 09. 22:22
dartib83
köszi.

ó, ez olyan Bill-es volt :)
mármint "mert volt 52 aktív"
2013. 12. 11. 10:59
csgabor
Bocs, de ha jól tudom 46 fős a meccsnapi aktív keret. :P
Legyünk tárgyilagosak és pontosak kedves BB klón. :DDDDDD
Hozzászólás a(z) Ups & downs - Alapszakasz 13. mérkőzés bejegyzéshez