Menetrend
Szavazás

Ups & downs - Alapszakasz 2. mérkőzés

2012. 09. 17. 00:49
Szerző: lucas
Kategória: Hírek
 A New England Patriots lejátszotta a második alapszakasz mérkőzését az Arizona Cardinals ellen otthon, Foxboroban a Gillette stadionban, amely végül 20-18 arányú Patriots vereséggel zárult.
    

Vereség az első meccsen: A Patriots 10 meccses győzelmi sorozata az otthoni szezonnyitón, amely a leghosszabb volt az NFL-ben, most váratlanul megszakadt. Stephen Gostkowski elhibázta azt a mezőnygól-kísérletet, amely a győzelmet hozhatta volna. Ez az első vereség  szezonnyitón a Gillette stadion megnyitása óta. A meccs előtt a Cardinals tűnt esélytelenebbnek, de sokkal jobban játszottak a vártnál -  és a Patriotsnál. A meccs végén Ryan Williams óriási hibája (elveszítette a labdát, amikor már csak az órát kellett futtatniuk) adott egy utolsó pillanatos esélyt a győzelemre, de ezzel nem tudott élni a Pats.

Hernandez sérülése a vezető hír: Egy vereségen túl lehet lépni, az azonban mindenképp fájó és súlyos következményekkel járhat, hogy kiesett a csapat egyik alapembere: TE Aaron Hernandez. A tight end  a 3. támadó playben sérült meg, amikor blokkolni próbált Edelman előtt. Sérülése után csak segítséggel tudta elhagyni a pályát. Bement az öltözőbe, és már nem is tért onnan vissza. Különböző médiaforrásoktól annyit lehet tudni, hogy a jobb bokája megrándult, de nem tört el. Stratégiai szempontból  a Patriotsnak változtatnia kellett az eredeti játékterven, és az alap 2 TE-s felállásból el kellett mozdulni a 3 WR-os játékok felé. A támadók – akik meggyőző teljesítményt mutattak a múlt héten a Titans ellen – a mai meccsen mintha nem lettek volna a pályán. Ahogy egyre jobban megmutatkozott az elbizonytalanodás a Pats játékán, edzők munkáján és a playhívásokon, úgy nőtt a Cardinals védőinek önbizalma.

Edelman megelőzte Welkert: Meglepetésre Wes Welkert 3. számú WR.nak alkalmazza a Patriots, és a 2 WR-os játékokban inkább Edelman játszik. Welker helyett Edelman volt a kezdőjátékos. Ez újabb találgatásokat indíthat el azok után, hogy az első meccsen Welker játékideje jelentősen kevesebb volt, mint az előző szezonban. Hernandez sérülése után a Patriots áttért a 3 WR-os játékra, így Welker is többet volt a pályán. Még így is Edelman 75 snapet, Welker 63 snapet kapott.

A blokkolt punt volt a mérkőzés kulcsjátéka: A napokban Belichick hangsúlyozta, hogy a Cardinals speciális csapategysége képes mérkőzést eldöntő nagy játékokra, és ez  a meccsen kiválóan bebizonyosodott. Quentin Groves blokkolta a Pats puntját a harmadik negyedben – az újonc Nate Ebnert verte meg –  a Cardinals ezáltal a 2 yardos vonalról indulhatott. Három play múlva a Cardinals TD-t ért el, átvette a vezetést és uralta az egész második félidőt.

Up
 
Chandler Jones – A  Rookie defensive end elérte, hogy holding  büntetést kapjon az ellenfél az első negyedben és kikényszerített egy  fumble-t. 

Brandon Spikes - Ő ütötte ki a labdát RB Ryan Williams kezéből a negyedik negyed végén 3. downnál, amelyet  Vince Wilfork szerzett meg mezőnygól távolságon belül. Ezzel szerezte meg a Patriots az esélyt a győzelemre.

Wes Welker – Minden idők legtöbb elkapásának rekordját érte el a Patriots játékosai között (épp az ünnepelt Troy Brown rekordját döntötte meg). Mégis  Edelman mögött találta magát a Patriots játékosainak listáján. 5 elkapással 95 yardot hozott.

Down 

Marcus Cannon/Donald Thomas/pass protection – A fal jobb oldala (Thomas - right guard, Cannon - right tackle) összezavarodott a kombinált blokknál, ami Brady sackjéhez vezetett, de más alkalmakkor is voltak gondjaik, így Brady sosem találta meg igazán a komfortzónáját.

Az edzői stáb– A támadók nem vették fel a ritmust, BB elveszített a challange-et, a csapat fásultnak tűnt, és nehezen reagált arra, hogy nem minden a terv szerint alakul.

Nate Ebner – Nagyot hibázott Quentin Groves átengedésével a puntnál, hibája miatt a Cardinals nagy előnyhöz jutott.

Stephen Gostkowski – Berúgta a meccs közben a 46, 34, 51 és az 53 yardos kísérleteket, de nem rúgta be  a végén 42 yardról, amikor a leginkább kellett volna.

Michael Hoomanawanui – A tight end nem tudta tartani a vonalat és CB Patrick Peterson hátratolta őt  Stevan Ridley futásánál a negyedik negyedben 3. és 1-nél.

Danny Woodhead - A running back 7 kísérletből mindössze 8 yardot tudott elérni, pl. 3. és 2-nél is megállították a második negyedben. 

Forrás: espnboston.com

Hozzászólások

2012. 09. 17. 01:10
TMR
Brady-t azért még beraktam volna Down-ba, bár "szent tehenet" nem bántunk tudom.
2012. 09. 17. 02:00
winston86
Brady-t nem nagyon kell bettenni a down-ba, ha egyszer az OL nem védi meg.. igaz, azért nem volt élete formájában..
2012. 09. 17. 07:42
Stephan
Azért abba gondoljatok bele, milyen szinten vagyunk/voltunk elkényeztetve az utóbbi években, ha egy 316 yardot összehozó irányítót itt sokan down-ba követelnek...
Nem mondom, hogy jól nyomta, de a down-ba se tegyük.
2012. 09. 17. 02:18
non4m3
elöljáróban annyit hogy a 4. negyedben mutatott játék(O#) bizakodásra adhat okot, hogy miért kell 3 negyeden át alukálni ez a legnagyobb kérdése a meccsnek...

kicker down sajnos jogos, neki ez a feladata hogy 42-ről be tudja rúgni, ez ilyen szinten elvárható és kötelező...


köv héten megyünk bÓÓÓltimorba, én csak 1 embertől félek: Pollard, ha nem okoz sérülést hozható az a meccs

GO PATS!!!!
2012. 09. 17. 09:15
Tzimisce
Olivér nem hívta bóltimórnak most, úgyhogy lassan nem lehet vele csesztetni. :)
2012. 09. 17. 02:40
Zarathorn
A legvégén nem volt Roughing the Kicker?????? Gosto ok mellévágta de utána egyből lecsapták..... Mesko ezt reklamálta.... szarok voltunk kész a bírói kar mégszarabb
2012. 09. 17. 04:19
Zarathorn
Ezek a nyomi sporik sokáig rontják még a levegőt az NFL-ben
2012. 09. 17. 07:02
cspeti98
Én Gostkowskit nem tenném downba mert még az O is mehetett volna közelebb abban a negyven mp-ben ami még volt.
2012. 09. 17. 09:17
Tzimisce
Teljesen egyetértek, ha a másik 4-et nem rúgja be, akkor esélyünk se lett volna idáig jutni.
Sőt, szerintem elszórakoztuk az utolsó 1 percet a QB sneakekkel.
2012. 09. 17. 08:20
Gomes..
Gost abszolút nem down, ha nem rúgja be 51-ről és 53-ről, nincs miről beszélni a végén. Amúgy meg 2 passzal ott voltunk a 20 yardos környékén, miért nem próbáltunk közelebb menni? Nem mindegy, hogy 30 yard vagy 42 azért egy ilyen helyzetben, lássuk be. Nem érdemeltünk győzelmet egyáltalán, hasznos lesz még ez a vereség.
2012. 09. 17. 08:48
Bandi
Egyetértek! Az utolsó 4 játékunkban hátrafelé mentünk, volt holding és Bradynek csak másodszorra sikerült két lépéssel arrébb tenni a labdát a jobb pozicióhoz. Elés sok meccset megnézek és azt kell mondjam tényleg szarok a bírók.
2012. 09. 17. 08:24
Up: Jones, Spikes (mellette a másik két kezdö LB is), Welker és a passz védelem (akik kemény 140 yard-ot engedtek)

+1: a stream minösége :)

Down: Ofal, TB (hiába kergették, többször eldobhatta volna szabad embernek a labdát, ha kicsit jobban körbenéz, ami elvárható egy ilyen szintü játékosnál), JMD (botrányos, hogy fél idö elött is térdelgettünk, meg a meccs végén is elszúrtuk az idöt illetve sokszor szerintem nagyon eröltettük a futást, annak ellenére, hogy Lloyd gyönyörü elkapásokat csinált és végre Wes is a pályán volt).

+1: Sok szurkoló a chat-en. 2. negyedben temetni a meccset... jó a chat, de a tegnap után elgondolkodtam, hogy lehet inkább nem követem.

Én Gostkowski-t kivenném a down-ból, mert az egész meccsen ö tartotta életben a reményeket, és ez egy nagyon szerencsétlen hiba volt.
Sporik tény, hogy sokat hibáztak mindkét oldalon, de ha jól játszunk akkor kit érdekelnek a sporik.
2012. 09. 17. 08:51
lolvin
többnyire egyetértek veled, kivéve Gostkowskit, egy rúgó akkor igazán jó rúgó ha a döntő helyzetekben is megmarad a hidegvére, szóval szerintem kutya kötelessége berúgni, nem állitom, h az könnyű, de meg is fizetik érte,egész évben erre készül stb...számomra nagy csalódás volt...mindazonáltal nem állitom, h miatta kaptunk ki, inkább úgy mondanám, h megnyerhette volna nekünk a meccset de nem volt rá képes...

A nagy siránkozás a chaten tényleg idegesitő volt, én megmondom őszintén régen élveztem ennyire meccset, talán a tavalyi PO-ban...izgalmas volt, egy vereség meg nem a világ, főleg ha sikerül összerázni a csapatot és tanulni a hibákból!

Az Edelman - Welker dologgal olyan érzésem van, h próbál a csapat felkészülni azokra az időkre (valszeg köv szezon) amikor Welker már nem lesz a csapatnál...logikus lépésnek tűnik, ha Edelman némileg fejlődik az idén, képes lehet átvenni Welker szerepét az O-ban, ha nem is olyan magas szinten, de mondjuk nem is annyi pénzért...
2012. 09. 17. 10:36
mintha tegnap azt írták volna ki, hogy NEM HIBÁZOTT MÉG a 4.negyedben és a hosszabbításban Gostkowski... most rontott először, ami azért nem "rossz"
2012. 09. 17. 09:34
magooc
Minden szavaddal egyetértek.
Annyit azért hozzáfűznék, hogy egy tipikusan nyerhető meccset vesztettünk el éppen úgy , mint A SUPER BOWL-on. TB eladja(safety) a labdát az első játékban, és lefagy az egész támadóegység...
Ezt kellene kielemezni, és az Offence-t erre felkészíteni.
2012. 09. 17. 09:48
atis87
annyira lefagyott hogy Super Bowl rekordot jelentő (asszem) 16 passzt teljesített zsinórban. Nagyokat védekeztek amúgy a Cards játékosai, jó az az egész egység. Ez mondjuk elég elkeserítő, ha mondjuk megnézzük hogy a playoffban legalább ilyen védelmi egységek azért szoktak lenni, de még csak szeptember van, nem most kell csúcson lenni.
Ami még baj hogy az ilyen 20 pont körüli szerzett pontokkal járó meccseket rendre mi szopjuk be 3 ponttal. A D meg fasza, ha az offense csúcson lesz, ez a defense szerintem simán jó.
2012. 09. 17. 08:43
DOWN: Az egész bírói kar is oda tartozik. Botrány volt amit műveltek. Gronk holdingjára még Pereira is azt mondta, hogy be lehetett dobni a zászlót, de ettől sokkal durvábbak is voltak, amire nem repült/nem szokott repülni. És ezen kívül is volt még jópár blőd hiba.
És Gostkovskit valóban fellöktét nem kicsit a FG után.
2012. 09. 17. 08:43
sting
Igazából nem gyógyír a tegnapi mecsre, de ...
Mindenhol mindenki nekünk adta a meccset, könnyed kis felkészülési jelleggel, és sajnos 3 negyeden keresztül így is játszott a csapat.
Akkor eszméltek rá hogy ez a Cardinals nem az a Cardinals aki tavaly volt.
Ezt talán abból látni legjobban hogy azt a Seahawks -t győzték le múlt héten aki most a Cowboys-t nyomta le nagyon-nagyon.
Szezon előtt úgy tűnt nagyon könnyed sorsolása van a csapatnak.
Szerintem vért fogunk izzadni a 49ers el és a Seahawks-al is. Ja és a Ravens,Broncos,Texans triót nem is említem.
Lehet nagyon jókor jött a pofon.
És remélem nemcsak nekem fáj, hanem az edzői stábnak és a játékosoknak is egyaránt, mert a csapat nagyon erős, de lehet előbb be kellene biztosítani a meccset és majd csak aztán építgetni egy ujj típusú támadócsapatot, és nem fordítva.

2012. 09. 17. 08:48
Lacus
Ha megengeditek megosztom én is mit gondolok erről a meccsről:

OL, nagyon gyenge volt, és a play hívások olyan fantáziátlanok, hogy hihetetlen... Az edzői stáb katasztrófa, mert pl nem fogom megérteni, hogy a második félidőben egy 20-9-es állásnál miért nem lehet nekimenni egy 4. és néhánynak az Arizona térfelén...??? A végén sem értettem miért is nem lehet kicsit még közelebb tolni a GL-hoz a védelmet, hogy a kickernek könnyebb dolga legyen...

@Paul43, attól függetlenül, hogy nem követem a chat-et (nagy részben az általad említett dolog miatt) én is úgy éreztem már a félidőben, hogy ennek itt vége... De ez csak egy meccs, rossz érzés, de nem tragédia, csak picit aggódom, hogy mi lesz, ha egy jó csapat igazán jó napot fog ki egy ilyen Pats ellen... Mert valljuk be, ez az Arizona nem egy olyan heavy metal együttes... Jah és az én stream-em meg -1, 5 stream-ből tudtam végignézni a meccset... :(

Jones játéka felüdülés volt, örültem, hogy Wes többet volt a pályán, bár fáj, hogy egy olyan játékos aki éveken át meghalt a pályán a csapatért, és megvan a képessége a játékhoz csak 3. WR... :( De nézzétek el nekem, elfogult vagyok :)

Mindent egybevetve nem szórakoztam jól tegnap este (és még az asszony is dödögött, hogy már megint meccset kell nézni... :) )...
2012. 09. 17. 09:17
chateautorres
Nehéz hideg fejjel értékelni, a szurkoló is mégiscsak ember, meg különben is a szezon 2. meccse volt, meg kapott már más is ki a Cardinals-tól, na de azért mégis! Az AFC legjobb csapata vagyunk (voltunk?), de tegnap a parádés támadóegységünk sokáig ligautolsónak tűnt. 3 negyed szenvedés után (az ellenfélnek hála) megteremtjük a győzelmi esélyt, amit aztán bugyuta módon elherdálunk.
Nekem leginkább a tavalyi Steelers meccsre hasonlított, ott is árnyéka volt önmagának az OFF. Biztos nagy kihívás volt Hörnit pótolni, de könyörgöm, csak egyféle sémát gyakorolt a csapat az egész edzőtábor alatt? Úgy beszart Brady-vel, JMD-vel, Bill-lel együtt az egész stáb, mint egy kerületi serdülőcsapat.
Amit az utolsó drive-ban művelt az OFF (Brady-vel az élen) az szerintem gyalázatos kategória. Jó, a holding vicc volt, de a lehetőség megint úgy megzavarta az agyukat, hogy utána se egy normális futás, se rövid passz, vagy akár dobálja el Brady a lelátóra a labdát, de maradjunk meg a 20 yard-nál. Erre 2 bünti, meg 2 mínuszos kísérlet.
Azért egy elit irányítót ne nagyon dícsérjünk már meg 79-es irányítómutatónál. Az O-fal gyenge, de tízből három kísérletnél 4-5 másodperce volt eldobni a labdát, szabad elkapókkal, ő azonban csak Gronk-nak, vagy csak Lloyd-nak dobott, akiken kettős, hármas lefedés volt, Welker meg sokszor szabadon futkározott mint nyúl a mezőn.
A Titans ellen sem volt valami kerek a történet, de azt rutinból hozták, meg idénykezdet, meg nincs még kémia stb., Dehát tegnap: se kémia, se fizika, se kreativitás, se erő - egy nagy nulla.
Nagyon kíváncsi leszek a Ravens elleni meccsre. Persze ilyenkor szokták felszívni magukat a sztárok, és előrukkolnak egy pazar teljesítménnyel. De meglesz-e mindez majd Brady-nél is? Most feketén-fehéren kiderül majd, van-e tartása a csapatnak, van-e kurázsi bennük, s főleg hogy támadójátékunk tud-e fejlődni, fel tud e nőni a feladathoz?

(Még valami: a 2 pontos kísérletnél milyen figurát játszottak? A ligautolsó OFF is egyedi, biztos cvriációval rendelkezik ilyen esetre, Brady meg ezt is Gronk-ra akarja kijátszani. "0" meglepetés, "0" kreativitás! Ki határozza meg ilyenkor a játékot? Bill? JMD? Brady?gratula
2012. 09. 17. 09:53
atis87
Gronk egy post-szerűséget futott, egész üres is volt, talán kicsit ha jobbra dobja Brady jobban, de amúgy meg ott is kurva nagyot védekeztek rajta. Én még annál a résznél Welkert figyeltem, ő is vszonylag tiszta lett volna, de abban a driveban nagyon bízott Gronkban, így őt válaszotta
2012. 09. 17. 10:28
TMR
Pont emiatt mondtam, hogy Brady down. Tele volt a gatya.
Meg néha 5 mississippi mennyiségű ideje volt, aztán hogyan dobált? Ennyi ideje nem sok irányítónak van/volt...na mindegy.
Meg sokan azt mondják, hogy Gost simán down, mert őt azért fizetik, hogy berúgja.
Életben tartotta a meccset, s a végén tényleg hibázott 1-et. Apropó Brady-t miért fizetik? Hogy hosszúkat dobáljon? Hogy 3-4 másodpercig tartó fal ellen is sack-eljék, mert nem szabadul a labdától? Ugye jól gondolom, hogy nem...
A másik, a play hívásokat sokan kritizálják. Nemrég olvashattunk egy remek írást, hogyan hívta át Tom a play-t, ma ilyeneket miért nem csinált.
Nem akarok itt belemenni olyan játékba, hogy most egymásra kicitálunk ki tud jobb érveket felhozni arra, hogy ki miért volt halovány...de szerintem tegnap az egész O megérdemelt egy kis dádát. Köztük Brady is.
2012. 09. 17. 11:07
lipi
Az utlsó drive vége teljesen jó volt. Bőven FG távolságon belül voltunk. Csak azért nem térdeltünk, mert az -2 yard. De felesleges volt kockáztatni. A futó fumblizhat, lásd Williams pár játékkal korábban, az ellenkező oldalon, a passzt leszedhetik. Ezt kellett csinálni.
2012. 09. 17. 11:15
TMR
Azt kell előre eldöntenie a stábnak, hogy melyik kockázatot választja. Futunk még előre és akkor lehet fumble, de közelebbről mehet a FG, vagy tutira meg tartjuk a labdát, de akkor nagyobb eséllyel marad ki a FG.
Ezekről a döntésekről csak akkor beszélnek, ha nem jönnek be. Ha bejönnek az, akkor természetes.
2012. 09. 17. 09:23
norbertobaggio
Hát szerintem a birók legnagyobb hibája akkor volt mikor nekünk a 2 pontos kisérletünk volt ,Gronkot végig fogta a srác a play indulásától a végéig ami rohadt nagy szabálytalanság ,szerintem !
2012. 09. 17. 09:24
norbertobaggio
jobban fogalmazva rángatta ,lefogta a kezét !
2012. 09. 17. 09:29
chateautorres
Ehhez egy kérdés?
Nem mint Pats szurkoló, csak mint a szabályokat nem ismerő.
Mi van ilyenkor (2 pontos kísérlet) védőszabálytalanság esetén? Új kísérlet, automatikus 2 pont, vagy mi?
Köszi, aki tudja!
2012. 09. 17. 09:48
magooc
Csak tippelek:megfelezik a távolságot, és új kísérlet.
2012. 09. 17. 14:13
vpi
elvileg minden szabály ugyanaz, avval a kivétellel, hogyha a védelemhez kerül a labda, akkor meghal a játék. Magyarán nincs fumble, se interception visszahordás.
2012. 09. 17. 14:16
vpi
de ez csak az nfl-re igaz, a collegeba visszahordható, de ott sem 6 pontot ér, hanem kettőt. egyébként a tavalyi szezonban pont mi blokkoltunk extra rugást, de nem kaptunk pontot
2012. 09. 17. 09:36
Gordon
sziasztok!

up-védelem
down-edzői stáb
mit csinálnak BB-ék? jegelik WW-t? miért ? hogy tanuljon belőle? vicc. ha tag eltük 9 milláért akkor játsszon, vagy miért nem küldtük el és hoztunk valakit helyette? edelman sosem lesz az ő szintjén. nincs 2. számú futónk..szegény Ridley-t addig nyúzzuk még megsérül. kiismerhető play-ek, trükkös játék?? kiesik egy ember és 3 negyedre kómába esik az O. na kiírtam magamból:-)nincs gond a vereséggel , azt se bánom, ha 8-8al jutunk be a po-ba, elég körbeverős lesz a pats-bills-jets 3as:-)
2012. 09. 17. 10:01
Stephan
Bennem még az merült fel kérdésként, hogy ha ennyire TE-heavy az offense sémánk, ha ennyire a TE-ken múlnak a dolgok támadásban (Herni kiesés miatti O gyengélkedésből indulok ki, ami könnyen lehet hamis), akkor miért nincs egy harmadik, legalább közepes szintű TE-nk, aki a Gronkandez páros egyik tagjának kiesésekor be tud állni a sémába legalább úgy-ahogy?
2012. 09. 17. 10:44
winston86
én is pont ezen gondolkoztam, miután kiesett hernandez
2012. 09. 17. 10:59
ezért van itt elvileg Felles(csak hát sérült) és Shiancoe(de persze ő is sérült), na meg Ballard(hoppácska... ő is sérült - bár őt gy igazoltuk, hogy tudtuk, hogy idén nem fog tudni játszani)

én azt nem értem, miért nem zavartuk el a francba ezeket, vagy raktuk IR-re őket, és hozznánk el Wilnslow-t! Úgy hallottam ügyes a srác, csak kis személyiségi problémái vannak (amit BB elvileg jól kezel!)
2012. 09. 17. 11:03
lipi
Van vagy 5 TE a csapatnál. Mondjuk majdnem mindegyik sérült, aki meg nem az simán szar. De ettől még próbálkozunk....
2012. 09. 17. 10:15
DeMartino
Sziasztok

Nos nem kezdek el okoskodni,mert nem az én tisztségem,de egy valamit ne felejtsünk el még nagyon az elején vagyunk jókor jött ez a pofon is.Igen baromira elvoltunk kényelmesedve győzelmek győzelmek hátán nah és ha vereség lett belőle senki nem lett rosszabb játékos,vagy senki sem felejtett el játszani a posztján csak ez egy ilyen este volt.Kellenek olykor a vereségek is mert azok világítják meg valós hibáinkat.Dolgozunk tovább keményebben ez nem a mi esténk volt valamint igaza kell adnom,hogy nem kell egyből temetni az egész idényt,mert kiesett egy játékosunk,igaz remek játékosról van szó,de minden ember pótolható

FOREVER PATRIOTS,FOREVER pats.hu
2012. 09. 17. 11:32
Lacus
Semmi baj nincs a vereséggel, az sem érdekel, ha nyeretlenül zárjuk a szezont, HA mindenki megpróbál megtenni mindent a pályán, ami képességeiből telik... Tegnap én legalábbis nem ezt láttam, ezért vagyok picit bosszús, de sok igazság van abban is amit Te írtál.
2012. 09. 17. 10:17
Én nagyon nem értek egyet azzal, hogy Edelman képes lenne pótolni West. Ő nem egy playmaker, nem egy klasszis, ő egy átlagos képességű játékos. Welker viszont klasszis, és ezt ha itt bizonygatni kell, akkor tessenek bővíteni a memóriát! Hogy milyen célzattal jegelik, nem tudom, de negem spéci nagyon dühít. Ráadásul ahhoz kicsit drága ez az éve, hogy ne használjuk ki teljes mértékben a benne rejlő lehetőséget.
2012. 09. 17. 10:54
Montesclan-pats
Adjunk neki egy tisztességes szerződést, és mentse meg Bradyt, mer az utóbbi években ő (is ) naggyá tette, azzal, hog y vészmegoldásként mindig kéznél volt.
Más: A chatelést vlszeg én is befejezem, mert senki nem reagált senkire, és egy jajveszékelő asszonykórusra hajazott atársaság egy része. Nézzétek meg micsoda körbeverés van mindenütt
2012. 09. 17. 11:09
azért Edelman-nak is voltak nagyon szép play-jei, olyanok amilyeneket WW szokott csinálni... 3&10-nél 10.5yardon megfordulni és kapni a labdát!
6 labdából 5-öt elkapott, WW-nek dropjai voltak a meccsen(pl. két keze között megy el a labda?)
nehéz úgy kiemelkedő teljesítmény nyújtani, ha TB nem bízik benne annyira mint másban!
Edelman 4.számú opció szerintem TB-nél(Gronk, Hernandez/Welker, Lloyd), míg WW minimum 2.számú mindig!
szóval szerintem Superman nem volt rossz, kifejezetten magabiztosan kapta el a labdákat, az meg hogy őt lökték rá Hörni bokájára... ez van, eshetett volna rá egy 130kilós LB vagy DL és akkor nem kérdés, hogy törik-e az a boka!
2012. 09. 17. 11:35
Lacus
WW fan klub tagjaként én is így érzek! :( ;)
2012. 09. 17. 10:43
Raschy
Én abban bízok, hogy ez a hazai vereség többet használ majd mint amennyit ártott. Az O játéka nekem is elég fantáziatlannak tűnt néha, de azt se felejtsük el, hogy Hernandez sérülése miatt váratlan és hirtelen kellet támadósémát váltanunk.
2012. 09. 17. 11:36
Lacus
Ha ilyen szitukra nem állunk készen bármikor akkor elég nagy sz*rban vagyunk...
2012. 09. 17. 10:46
lupus
Az,hogy Edelman playmaker-e vagy nem meg kicsit elkapkodott lenne megitelni.Egyenlore azokkal a lehetosegekkel kell elnie es bizonyitania,amit kap.
Az,hogy Welkerrel meg nem 1kategoria teny,de adjuk meg neki az eselyt...
Egyebkent teljesen egyetertek Welkert egyenlore feleslegesen fizetjuk,mint tavaly Mr 85-ot.

Egyebkent azokkal ertek egyet,akik szerint ez nem egy rossz vereseg. Ebbol rengeteget tudnak tanulni,hogy milyen aprosagokkal lehet megverni egy PATRIOTSot.Es 1-1 ilyen merkozesbol tobbet lehet profitalni(foleg a szezon elejen),mint 1-1 nagy gyozelembol.
Jokor jott a pofon.Foleg,hogy a tamadok kaptak es nem a vedok.A tavalyi ev utan meg kell mutatniuk,hogy bizony van ver a pxxxxjukban.
2012. 09. 17. 10:59
lipi
Na fiatalok!
Paul43-al maximálisan egyetértek. Lehet kritizálni a csapatot, lehet értetlenkedni, lehet a fél csapat kirúgását emlegetni, de NE temessük a csapatot és mondjuk az első negyed után, hogy ez a meccs bukó... Pláne nem az egész szezon...

Az up&down teljesen jól leírja, hogy kik teljesítettek alul. TB, bár megérdemelné, de amikor kellett megcsinálta a játékot. Amikor a védelem a kezébe adta a meccset, elvitte FG-ig a társulatot. Az már más kérdés, hogy önmagához képest alul teljesített, de hatalmas nyomás volt rajta. Ettől függetlenül, amikor megkapta az időt, akkor sem tudott élni vele.
Szerintem a legnagyobb gond az Offenseben nem TB-vel volt, hanem JMD-vel. Botrány, hogy milyen playbookkal állt ki. Futás-futás-pass-punt. Semmi szélső futás, semmi extra. Sőt, ami eddig jellemző volt a csapatra, a rövid 6-8 yardos passzok, azt is kivette a PB-ból. A futásoknál erőltette Woodyval azokat a routokat, amik nem mentek. Egyszer volt a meccsen, amikor Ridley kapott egy jobb szélső futást, izomból hozott is vagy 20 yardot...
Szumma, JMD ötlettelen, makacs, változtatni nem tudó/akaró játékhívásai elég komolyan akadályozták az O-t.
Másik. Cannon nem Patriots szint. Lassú, nem érti a játékot. Jó párszor olyan embert alkart blokkolni, akit már felvett valaki.

Védelem. Szó nem érheti a ház elejét. A front7 és a safety szekcióval teljesen elégedett vagyok. Öröm nézni a játékukat. Agilisen, hatalmas akarattal játszanak. Kulcs playeket csinálnak. A CB szekciót viszont az edzőkkel együtt rúgnám ki... Botrány mennyire szarok. Vagy a sémánknak a rájuk vonatkozó része. Néztem félszemmel a Ravens meccset és utána Jets meccset, amíg bele nem aludtam. Ott kérem a CB szekció végig rátapadt az emberre, mint légy a légypapírra. Elszívták előlük a levegőt. Ugyanezt csinálta a Cards is. Míg a mi fiaink 2-4 méter távolságból, enyhe fáziskéséssel próbálták szerelni az embert. Ez is botrány. Amit a front7 összehoz, azt egy mozdulattal elbarmolja a CB szekció.

Welker jegelése meg egy érthetetlen, megvédhetetlen hülyeség. A liga legjobb slot elkapója. Erre elküldjük hosszú passzra. Meg nem foglalkoztatjuk. Meg Edelman játszik helyette. WTF? Amíg itt van, játszatni kell! Ez kb olyan, mint ha TB helyett Mallett játszana, mert TB nem akarja aláírni a szerinte szar szerződését. Kapjunk már a fejünkhöz!
Na, kidühöngtem magam. Tanuljunk a hibákból, vonjuk le a megfelelő konzekvenciát és készüljünk a Hollókra :)
(Bocs, ha túl hosszú voltam és időnként baromságokat írtam :))
2012. 09. 17. 11:47
Egyébként én azt fontolnám meg Kraft úr helyében, hogy nem kellene-e egy neves D#-coordinátort szerződtetni... oké hogy BB egy D#guru, de neki az egész csapattal foglalkoznia kell!
Wade Philipps is nagyon rendbe rakta a Texans D#-jét, vagy az édes kis SexyRexy testvérét Rob-ot... nem lenne gondja a motivációval szerintem!
bármi pénz megadnék hogy vki rendbe rakja végre a D#, még ha úgy látszik, hogy a FRONT7 dolgai kezdenek elég jól alakulni!
Nem biztos, hogy mindig csak belső embert kellene kinevezni!
2012. 09. 17. 12:11
borisz.hu
Sziasztok!
A kulcs játék, szerintem men a blokkolt punt, hanem a harmadik negyedben volt. Méghozzá defense oldalon, 3&6 ha jól emlékszem, Kolb menekülésből dobja Heap-nek a lebdát, Spikes leüti Kolbot-Rughing the passer 15 yadr (declined), Heap fut vagy húsz yardot majd teljesen feleslegesen megüti Gregory ,out of bonds, personal foul 15 yard, és máris a saját 30 yardoson vannak. A harmadik negyedbeli no huddle finoman szólva remegett, látszott a játékosokon, hogy nehezen veszik fel a play-eket, Woody pedíg..... hát nem Ridley. És lássatok csodát a negyedik negyedben bedobták a gyeplőt, Brady hívta végig a playeket, volt tempó, ült a passz, Brady 8-7, 80 yard TD. JMD-nek figyelnie kell, hogy mikor hagyja játszani a no huddle-t, mert a futok-futok-passz, nem ide való.
2012. 09. 17. 12:21
Egyetértek, a kulcs valóban ez volt. Bár az interception sem volt túl jó ómen...
2012. 09. 17. 12:43
lolvin
igazából ami engem nagyon dűhitett, az pl az olyan drivok amikor elsőre ment egy oldalpassz Lloydnak, lett belőle kb három yard, utána egy futás minusz x yardért, és utána harmadikra meg incomplete, ha annyira futkározni akarunk (ami megjegyzem nem rossz) elsőre tegyük, vagy második és rövidre, de ne második és 6-7+ yardos szituációknál, mert akkor kb 100%, h lesz 3. down, és onnét már csak egy kis lépés a punt, el kéne kerülni amennyire lehet a 3. kisérleteket...egy ilyen jól dobó irányitónál szerintem meg kéne adni az esélyt arra, h legalább két olyan lehetőség legyen (ha elsőre nem jött 5+ yardos futás) amikor megszerezheti a first downt, ne legyünk mindig 3. downra kényszeritve...
2012. 09. 17. 13:21
lupus
De ennyi erovel,akkor minden 1.downbol legyen minimum 10yard!Kulonben jon a 2.,3. es a 4. down.
Ertem mire akarsz utalni,de inkabb ugy lenne helyes,hogy probaljuk elkerulni a sok yardos 3. downokat.
2012. 09. 17. 14:12
lolvin
Nekem mindössze az nem tetszik, h olyan szituációkba mentünk bele amikor egyértelmű volt, h lesz 3. down, ha ott hibázunk nincs javitási lehetőség, muszáj puntolni...
2012. 09. 17. 12:31
Remélem a "sors" így kiegyenlítettnek veszi a számlát, visszakaptuk, amit a Baltimore-tól elvettünk a PO-ban.
A végén Woodhead TD futásánál visszakaptuk (állítólagos Gronk holding), amit a Titanstól elvettünk (McCourtynál elnézett pass interference az end zone-ban).
Szegény Tavon Wilson '2 meccs 2 interception' teljesítményéről pedig már meg sem emlékezünk nagy bánatunkban ;)
A 'Welker-ügy' pedig... hihetetlen, hogy ilyesmi megtörténhet.
2012. 09. 17. 12:42
lipi
ESPN osztályzatai:
BB és edzői stáb: C
Pass O.:C
Rush O.:C
Pass Def.: B+
Rush Def.: A-
Spec team: D

Egész jól leírja a meccset :)
2012. 09. 17. 13:41
Burkus
Sziasztok!

Igaza van mindenkinek, aki azt mondja, hogy egy vereségért felesleges temetni a csapatot, felelősöket keresni, stb. Nem lehet mindig nyerni. Sztem az is benne volt a meccsben, hogy a srácok is úgy tekintették előre, hogy zsebben van, mire felpörögtek - 4. negyed - már késő volt. Ettől függetlenül ha berúgják a FG-t, akkor most sokkal kevésbé lenne kritikus mindenki, mondanánk, hogy "minden jó, ha vége jó." Szvsz. Ghost nagyot hibázott, innen egy ilyen szintű rúgónak be kell rúgnia.

Az okosok azt mondják, hogy az idei playbook elsődlegesen Hörnire épült, őt szánták az idei nagy durranásnak, ezért van a nagy pánik, hogy kiesett. A következő meccsre nyilván adaptálni fogják a helyzethez.

Nekem az tűnik fel évek óta, hogy azok a csapatok sikeresek ellenünk, akik megpróbálják - rendszerint sikerrel - lefogni az elkapóinkat szoros emberfogással és közben nyomás alá helyezik Bradyt. Nekem nem a sec. volt a tegnapi probléma igazán, hanem az O-line, Brady elképesztő mit kapott. Nehogy ebből legyen egyszer egy nagy sérülés, mert akkor tényleg vége a szezonnak.

Ez a fantáziátlan run-run- 3rd down pass hívás az elmúlt években többször volt gyakori - emlékezzetek, amikor még szegény Maroney-val erőltették, aki rendszerint -1 yardon pattant le - szóval ez nem JMD specialitás. A Titans meccsen kifejezetten szellemes hívások voltak, azokban nagy szerepe volt rendszere a két TE-nek, most - gondolom - nem lehetett Hörni hiányában ezeket hívni, ezért lett sematikus a játék. A TD drive fantasztikus volt.

A Pats szvsz. ritkán szerencsés csapat (a nagy kivétel a tavalyi AFC döntő). Két SB-t is szerencsével nyert meg a Giants. Most háromszor nem volt szerencsénk: nem csinálták még a 2 pontot, nem adták meg Woodhead TD-jét és Ghost kihagyta a FG-t. Remélem, idénre el is fogyott a balszerencse...

Egyébként elképesztő eredmények születnek más meccseken is, semmilyen hosszútávú következtetést nem szabad szerintem levonni a meccsből, kivéve, hogy az O-line nem megoldott.
2012. 09. 17. 14:10
lipi
Egy ember kiesése ne legyen már ekkora gond. Pláne, hogy lehetőség lett volna legkésőbb a félidőben változtatni a PB-on. Nem történt meg. Azok a hívások, amik nem működtek, ugyanúgy benne maradtak a play hívásokban. Ne fogjuk rá Hörni sérülésére, hogy szarok voltunk...
2012. 09. 17. 14:19
cescf4
de ha most visszagondolunk WW kiesése a BAL ellen, Gronk kiesése SB-ra, most Hörni...

ezek mind azt bizonyítják hogy sajnos ez benne van a csapatban, vagy fogalmazzunk úgy hogy nagyon nehezen tudjuk lereagálni, még akkor is ha van rá 1 hetünk és fel tudunk készülni

szóval kell hogy legyen benne valami
2012. 09. 17. 14:10
cescf4
az csak nekem volt furcsa hogy Fafej és Ridley futásai között ég és föld volt a különbség?
minta Fafejnél nem tudna jól blokkolni a Ofal, mert Ridley-nél megvannak a kamionnyi rések... lehet hogy ez csak véletlen, de nagyon szembeötlő volt

az Ofal nagy tesztje lesz hétfő hajnalban, már alig várom... GO PATS!!!
2012. 09. 17. 14:15
cescf4
Ghost rúgása annyira gyenge volt hogy az csak akkor ment volna be ha a 5 yardról rúgja....

az utolsó drive-ban tényleg kár volt a 2 büntetésért, de sztem egyáltalán nem okolható az edzői stáb hogy nem próbálkoztunk előre menni, főleg annak tudatában hogy milyen "jó" napot fogott ki a teljes O#

a rúgás meg megy a SHAME riportban :D
2012. 09. 17. 15:03
PredatorAbsolute
OFF:
Ha valakit érdekelne egy Pats-es New Era sapka (sajnos nem az én méretem 6 7/8-os 54.9cm) az írjon:
http://www.footballfanatics.com/NFL_New_England_Patriots_Hats/New_Era_New_England_Patriots_2012_NFL_Draft_Fitted_Hat_-_Black
az ár 8000 FT
2012. 09. 17. 15:32
-kRiSi12-
kis off: a ravens elleni jövőheti meccs ugye a sport tv által közvetített hétfő esti rangadó lesz ?
2012. 09. 17. 16:09
Nem, ez SNF (Sunday Night Football) meccs lesz, és csak az ESPNAmerica adja élőben. A meccs ottani idő szerint vasárnap este 8.20-tól, magyar idő szerint hétfő hajnali 2.20-tól kezdődik,nálunk azért van 24. hétfőre írva.
2012. 09. 17. 15:40
Pats for the Win
A hozzászólásokba tökéletesen megfogalmaztátok a lényeget, a döntő momentumot stb.
A lényeg h csapatként veszítünk és úgy is győzünk. Tanulni kell, de gyorsan el is felejteni.
Szurkolóként persze h rosszul esik nekünk, hiszen nem vagyunk hozzászokva h ezektől az ellenfelektől ilyen "simán" kikapjunk. Én senkit nem hibáztatok mindenki nézzen magába és "DO YOUR JOB", ahogyan Bill mondja.
Meg kell újulni hétről hétre, lesz itt ebben a szezonban úgy látszik jó nagy körbeverés, úgyhogy nem szabad tovább rágódni rajta. Szép dolgok a rekordok de semmit nem érnek. Személy szerint Gostkowskit hibázatatom a legkevésbé a tegnapi meccsért. Megkoronázta a tegnapi teljesítményt. Ennél már csak feljebb van.
Let's go Pats!!! :)
2012. 09. 17. 17:36
sixt
Sziasztok!
Bocs de hosszú lesz....
Érzelmi viharoktól nem éppen mentes éjszakán vagyunk túl, és felvállalom hogy én is azon sok károgó szurkoló közt voltam a chat-en akik ideje korán temettük a csapatot hogy ezt a meccset nem nyerhetjük meg !! (zárójelben jegyzem meg igazunk lett) Viszont abszolút nem tartozom azon szurkolók közé akik az egész szezont temetik, nem mellékesen azért mert rohadtul szeretnék Londonban egy olyan csapatot látni élőben akik még PO esélyesek.
De ...
Hogy miért károgunk, károgok igazán ???
Azt tényleg észre kell venni hogy nagyon nincs egyben a csapat.
Nagyon sokan és számos bejegyzésbe emlegettétek az "O" fal gyengeségét de még is én a secondary harmat gyenge teljesítményét tartom komoly problémának. Már nem tudom ki, de fentebb valahol fogalmazta meg nagyon jól, hogy amíg más csapatokban a CB-k pincsi kutyaként loholnak a WR-ek mellett, szitálnak a kezükkel és nézik a labda árnyékát vagy az elkapó szemét, addig minden egyes meccsen (hát már legalább 2 éve) az az érzésem hogy itt valamit mi nem csinálunk jól. Ezen a poszton rohadtul nincs valami rendben a fejekben. Tegnap este is volt egy szitu (nálamnál white szeműbbek és nagyobb tudásúak biztos rögtön mondanák mikor volt pontosan) amikor az endzone-ban L.F majdnem egy kézzel elkapta a lasztit és nem akarok butaságot mondani de asszem ez 20-9-es állásnál volt. DMc SEHOL NEM VOLT, illetve szokásos LEGALÁBB két lépés távolságra. Ez annyira de annyira jellemző ránk immár 2 éve. Ez óriási gond. Ott sima ügy lett volna a 27-9. Tudom tudom a volna az a sportban nem létezik, de ne legyünk álszentek ezt E.M, A.R, D.B oda fogja dobni. És mérgesek leszünk !!
Egy csapatnyi CB jött hozzánk az elmúlt időszakban aztán ugyan annyi el is távozott. Ott nagy a baj. És tudjátok miért mert ez nem tanulható, legalább is szerintem, ez egy adottság, az INT királyoknak ez az adottság meg van, nálunk ez valamiért döcög, nyeljük a yardokat, egy rakat miss tackles-el egyetemben.

És természetesen csatlakozom az O fal gyengeségét kiemelőkhöz is, de azt valamiért javíthatóbbnak érzem. Pont a két elmúlt szezon mutatja azt hogy akkor sem védtük annyira TB-t és még is robogott a támadó henger.

Nem értek az NFL igazolási sémájához, meg hogy mit lehet és mit nem ebben az időszakban de szerintem
Deion Branch,Jabbar Gaffney, Donte' Stallworth 3-as ból valaki visszajön ha vissza jöhet. Nem értek hozzá.
2012. 09. 17. 21:25
Zarathorn
Párszor visszanéztem már a végén a mellé menő rúgást... és szerintem Gost nem véletlenül nyúlt hanem hanem a Cards játékos borította fel és Meskó reklalmálta is. Bújtam egy kicsit a szabálykönyvet és ezt találtam...
Running into the kicker or punter: Ha a védő belefut a rúgóba, az 5-yardos büntetést eredményez. Habár akkor nem büntetik, ha a védő azután ér véletlenül a rúgóhoz miután már sikerült megpöckölnie, hozzáérnie a levegőben lévő labdához. Na tegnap a cards védőnek fingja nem volt a labdához csak Gosthoz... szóval 5 yardról közelebb kellett volna jönnünk szerintem... de lehet én tudom rosszul. Jó szarul esik a vereség meg minden de lehetnének értelmesebb bírók a meccseken.
2012. 09. 18. 00:08
SysCase
Sziasztok!

Nem olvastam végig a hsz-okat, mert nagyon feldúlt vagyok, bocs ha olyat írok, ami már volt.

Ez a meccs egy hulladék volt, nem is keresem a jót benne (nyilván sokáig tartana). Nagyon tudok haragudni ilyenkor a b*zi futó play hívásokra, amikor TELJESEN NYILVÁNVALÓ, hogy nem megy. Erőltetjük a kis mitugrászt, amikor itt van Brady, amikor meg végre dobhat, akkor meg választhat a lyukas kezűek között (csak erre a meccsre értem).
A futójáték erőltetésére most ráment a meccs.
Utólag nagyon hálás vagyok, hogy a Patriots kapott egy ilyen oltári b*dös nagy pofon a képére és ennek hatására hátha tudomásul veszi, hogy attól még hogy lenyilatkozza mindenki, hogy keményen dolgozunk és nagyszerűek az edzők, azért még nem jár a győzelem automatikusan.

Csalódást okoztak nem a vereséggel, hanem a kilátástalanságukkal.

(nyugodtan lehet törölni, de jobban érzem magam most, hogy kiírtam magamból és hátha valaki egyetért velem, ami ezt a meccset illeti)
2012. 09. 18. 00:26
Bruschi85
Elég pocsék forduló volt Pats részről meg mondjuk Saints részről is, mert az idei év upsetjét produkáltuk a Cards győzelemmel. A Card D# és Spec team is kiválóan játszott. Nálunk a Tom vezette O# elég impotens volt, bár esély még így is volt a győzelemre több is, elég csak Fafej TD-jére gondolni, amit a bírók visszafújtak minimum véleményes, vagy Gost földbe rúgására és kihagyott FG-jére. Dűhítő és rossz a vereség szurkolóként meg pláne, de ez csak egy meccs volt ilyen volt a Browns elleni is tavalyelőttről vagy a korábban emlegetett Steelers tavalyról, semmiről nem döntött. A csoportgyőzelem a lényeg és a cél először, az meg is lesz, bár a Bills felébredt álmából, és a Fins is Tannehill-lel a soraiban, de Jets kikapott azért.
Az látszott, hogy hiányzik Waters, mert engem a Wendell-Thomas duó nem győzött meg a jobb oldal nagyon sebezhető volt.
Ráadásként még Hörni is kiesett hetekre bokasérülés miatt.
Menni kell tovább és a következő héten a roppant erős Ravens ellen bizonyítani.

A lényeg továbbra is Hajrá Pats!

2012. 09. 18. 11:54
sirgreg
Üdv!

Először is GO PATS!
Ismét Kemény Dénes szavait idézném: "Az eredményjelző nem hazudik!" Nem érdemeltünk győzelmet, még akkor sem, ha megkaptuk rá a lehetőséget! Hiszem, hogy ez a vereség többet használ a csapatnak, mit az esetleges győzelem tett volna. Emlékszem egy Buffalo elleni talán 2 évvel ezelőtti meccsünkre, amikor a Bills-nek már csak futtatnia kellett volna a labdát, meg térdelnie, de ők mentek fumble, aztán megszereztük touchdown, s megnyertük a meccset. Akkor is jobb lett volna talán , ha kikapunk.

Azzal meg 100%-ban egyetértek, hogy a csoportot kell megnyerni. Nem kell temetni senkit és semmit vannak ilyen napok egy csapat életében, mint tavaly a GB a KC ellen :)

Viszont a londoni meccsig össze kell kapni magunkat, mert a RAMS elkapta a fonalat.

Mindenesetre a Baltimore-t el kéne kapni, márcsak azért is, hogy el ne higgyék már, hogy csak szerencsénk volt az AFC döntőn :)

2012. 09. 18. 14:05
ha jól sejtem, akkor te a 2009-es szezon 1. meccsére gondolsz!
ha akkor kikapunk, nem lett volna jobb ebben biztos vagyok! Ez volt Brady első meccse felépülése után, KELLETT (A LELKÉNEK) AZ A GYŐZELEM!
illetve annyit tennék még hozzá, hogy a Bills a Kick-Off Return során ejtette el a labdát!
Hozzászólás a(z) Ups & downs - Alapszakasz 2. mérkőzés bejegyzéshez