Menetrend
Szavazás

Ups & downs - Alapszakasz 2. mérkőzés

2013. 09. 13. 06:52
Szerző: lucas
Kategória: Meccsek
Ups and downsEbben az évben a TNF (Thursday night football) meccsek már a szezon elejétől elindulnak, és rögtön a New England Patriots is bekerült a programba. Így a csapat  lejátszotta immár második mérkőzését az alapszakaszban a csoportrivális New York Jets ellen hazai pályán Foxboroban, a Gillette stadionban. A mérkőzést sajnos meghatározta, hogy nagyon sok alapember hiányzik a támadó oldalon, ezért örülhetünk, hogy a meccs végül13-10 -es győzelemmel zárult.


UP 

Steve Gregory: A safety végre jó teljesítményt mutatott, a futás elleni védekezést is jól segítette. 

Julian Edelman: Azzal, hogy Danny Amendola nem tudott pályára lépni, Edelman előre lépett, és ő lett Tom Brady megbízható célpontja (sajnos egyben az egyetlen is.) 

Aqib Talib: A cornerback  két interceptont és egy fumble ért el (ebből FG is lett), nagy részben neki köszönhetjük a győzelmet. 

DOWN 

Aaron Dobson: Az újonc receiver ugyan az első NFL elkapásával TD-t ért el, de a későbbiekben több dropja volt, sajnos még nem alakult ki az összhang Bradyvel.

Jerod Mayo: A linebacker  passz elleni védkezése visszaesést mutat. 

Brandon Spikes: A linebacker sem passz ellen, sem futás ellen nem volt meghatározó faktor.


Az ESPN Boston cikke alapján

Hozzászólások

2013. 09. 13. 06:57
cspeti98
Én még Ninkot is Up-ba tenném
2013. 09. 13. 07:12
giggs11
Hol van Ninko?
Még az a szerencse hogy a Jets-nél olyan irányított akinek az NFL oldalának még a fényképe sincs meg :)
2013. 09. 13. 07:31
sixt
Szerintetek igazulunk még valakit, most olvasom Amendola 2-6 hét out lehet?? Akár milyen csúnya és flusztráló győzelem volt de a lényeg a W !!! Brady be fog kattanni ha nem lesz célpontja
2013. 09. 13. 07:31
lolvin
Jones és Ninko is jó volt, meg ugy az egész D megérdemelne egy fél upot, kicsit többet futott a jets mint kellett volna, de akárhogyis hozta nekünk a D a meccset, ráadásul ugy, h kb negyven percet fent kellett lenniük...
2013. 09. 13. 08:00
Beliboy
Igazi izzadságszagú meccs volt, fura leírni, de egyértelműen a D hozta nekünk a meccset. Az újoncokkal egyelőre semmire nem megyünk, Edelmanról viszont kiderült, hogy elkapónak SEM rossz:-) Amit viszont az utóbbi évek tapasztalata alapján megállapítottam, hogy az O# töketlenkedését könnyebb elviselni mint a D# bénázását.
2013. 09. 13. 08:06
Zotmund
Nyögvenyelős egy győzelem volt. Elmondhatjuk, hogy csapatunk pontatlanságát az ellenfél hibái ellensúlyozták.
Természetesen nem kívánom (hisz hajnalban kelve végigszurkoltam a meccset), de hosszú távon nem tett volna jobbat a csapatnak egy pofon? Vagy így is érzik a bajt?
2013. 09. 13. 09:08
lolvin
győzelem ide vagy oda, de ha ez a két meccses teljesitmény az O részéről (a D szerintem hozta ami elvárható) nem volt kellő pofon akkor már a vereséggel sem járt volna jobban ilyen szempontból a csapat, de mondjuk majd a saints falcons bengals meccseken lesz elég pofon ha addig nem változik valami....
2013. 09. 13. 08:09
DeMartino
csak ennyit fűznék hozzá :DDDDD a felvezetőben írt irományom

2013. 09. 12. 09:42 DeMartino
nos rövid leszek,mert megint kapom majd az észtelen lehurrogásokat az O ezer sebből vérzik ezért a D.-nek kell odatennie magát,reménykedem benne egy két fumbli meg int megadja az alaphangot a mérkőzésnek,győzelmet várok,de nem eget rengető nagy pontarányban,és ami ennél is fontosabb csak kerüljenek el a sérülések.
most ideje megmutatni egy két játékosnak miért is lettek kerettagok.\Homantól várok szép játékot,Blounttól igazi erőfutásokat,Jones.-tól sack.-et,Talib.-tól INT,Gosttól szép Field golt és jutalomrúgást :)\
2013. 09. 13. 08:15
lipi
Egy könnyed, laza győzelem volt :).
A vicc, hogy tényleg nem izgultam egy percet sem. A védelem lehúzta a rolót.
Jones, Ninko, Arrigton, Talib hatalmasat játszott. Kicsi hiányérzetem van az LB sorral kapcsolatban, de ez még úgyis javulni fog. A nyomás szerencsétlen Genon elég masszív volt. Ennek külön örülök :).
Támadó oldal. Na, itt sikerült felfedeznem némi hiányosságot :).
Csak én láttam úgy, vagy Ridley a nagy pedagógiában tényleg elfelejtett futni. Egész meccs alatt azt éreztem rajta, hogy annyira fél a fumblitól, hogy gyakorlatilag kerüli a kontaktot és a lábában marad futásonként 2-4 yard. Az utolsó dadogó labdában pedig már a cut-ot vizionálta. Nem szeretném, ha tönkre tennék a srácot, mert a: szimpatikus figura, b: tehetséges is.
Az elkapók teljesítménye no comment. Valamiért nekem ez az újonc elkapók történet nem gömbölyű. Ezek a srácok szegről-végről egyetemi sztárok voltak, rohadt sok elkapott yarddal és TD-vel. Persze, az NFL más kávéház, de nem is 6-7. körös elkapókról beszélgetünk, hanem az osztályuk krémjéről. Továbbá nem egy kb irányító dobál nekik, hanem egy future HOF. Olyan droppok voltak, amiket nem hittem el. Meg rossz útvonalak. Csak egy apró megjegyzés. Ha ennyire nem megy nekik a route futás és/vagy ennyire bonyolult a séma, nem lenne értelme egy személyre/képességre szabott, egyszerűsített playbookot kreálni? Dobson és Thompkins is gyors, fordulékony játékosok, talán meg tudnának oldani egy fly routeot vagy egy sima hookot.
Az Ofal hellyel-közzel megállta a helyét. Voltak megingások, de nem volt túl vészes.
Jövő héten vár még ránk egy kötelező győzelem a Tampa ellen, utána jöhet egy vereség. Az Atlanta után meg remélhetőleg kiegészülünk Gronkkal és Amendolával.
Amúgy a védelmet élmény volt nézni :).
(És igen, tényleg a mienk az egész NFL leggyengébb csoportja jelenleg :))
2013. 09. 13. 08:20
lipi
Ja, és köszönjük a Jets támadó koordinátorának azt az irgalmatlan töketlenkedést, amit véghez vittek. A futás Ivoryval ment, erre vagy mást futtattak, vagy passzoltattak. Geno futás szintén ült, amikor végső elkeseredésében megpróbálkozott vele, de érzésem szerint erről meg letiltották...
Geno meg egyébként is külön vicc. Ezt az embert tartották a draft előtt top5-s picknek? Szegényke nagyon elveszett. A meccs képe alapján, ha Sáncsó van a pályán, simán kikapunk...
2013. 09. 13. 08:51
chateautorres
Számomra is az általad megfogalmazottak elentik a kulcsot a csapat jövőjével kapcsolatban. Ha ezek a fiatal elkapók nem tudnak Brady-vel a bevált szisztémában játszani, akkor a koordinátornak kutya kötelessége kitalálni olyan routokat, mely a szellemi képességeik mértékében megfutható, és ha tényleg NFL szintű elkapók, amikor a labda érkezik, 1 m-es előnyük legyen.
Amúgy a D hihetetlen jó volt. Megjött a hiányolt pass rush, jó volt a sec, bár aki dobált az ellenfélnél, hát... Hozzá teszem az elején amikor dobott az elkapóik többnyire szabadra játszották magukat, a mieink nyakán a TD kivételével rajtuk ültek.
2013. 09. 13. 09:10
lolvin
Ridley szerintem nem felejtett el futni, a fal felejtett el blokkolni neki...
2013. 09. 13. 09:10
lolvin
Ridley szerintem nem felejtett el futni, a fal felejtett el blokkolni neki...
2013. 09. 13. 09:10
Alapvetöen a Pats támadó stratégiáját kellene megváltoztatni, ha a fiatal srácokra akarnák szabni a playeket. Tavaly vagy tavalyelött volt egy cikk kinn pont ebben a témában, hogy miért annyira sikertelen sok elkapó New Englandben.
Azt minenki tudja, hogy a Pats támadó playbookja nem egyszerü, ezt ligaszinten is sokszor elmondták, tehát ezért kell gógyi és/vagy segg a megtanulásukhoz (Cordarelle Patterson pl állítólag ezért nem lett behúzva a Patshez). HA egy elkapó még nem sajátította el 100%-ban a playeket, azaz nem tudja azonnal vizionálni mit kell csinálnia és gondolkodnia kell egy picit, akkor simán csökken a koncentrációja és ez droppokhoz vezethet vagy rossz route-hoz.
Alapvetöen én is támogatnám, hogy ha már ennyi rookie van a csapatnál, akkor nem-e lehetne picit személyre szabottabb playeket játszani, jobban kihasználva a játékosok képességeit. De se JMD nem vagyok se BB :)
Kell egy kis idö a fiúknak és belejönnek. Vannak szép hosszú elkapások, TD-k miegymás.

És akik éveken keresztül a D-t szidták és imádkoztak egy agresszív védelem iránt, hogy nyerjen meccseken, tessék, itt van :D
2013. 09. 13. 09:12
lolvin
Kivánom,h igazad legyen ami a D-t illeti, egyértelmű, h ezt a két meccset a D hozta, de ez két rookie irányitó által vezetett csapat volt...mielőtt el lennénk ájulva tőlük várjuk meg mire lesznek képesek egy falcons vagy saints ellen...
2013. 09. 13. 09:36
lipi
Nem is arra gondoltam, hogy a Pats passzjátékot kukázzuk ki és innentől álljunk át a fáék passzsémára. Egyszerűen csak addig, amíg nem épülnek fel a sérültek és/vagy nem jönnek bele az újak, addig butítsuk/szabjuk személyre a playbookot :)

A védelem meg szemet gyönyörködtető és ami fontosabb, megnyugtató :). Ha az elmúlt 1-2 évben lett volna hasonló, akkor legalább egy gyűrűvel több lenne az ujjakon. (De azért várjunk egy kicsit komolyabb ellenfelet is...)
2013. 09. 13. 09:39
tomi-tomi
A körülmények így is változtatnak a dolgokon (nem ment passz TE felé!!), de stratégiát nem váltasz ebben a helyzetben.
Van elég baja Brady-nek, miért kéne még a 12 év tapasztalatát ebben a rendszerben elhagyni? A kereten (támadó szisztémán) belül lehet és kell a három újonc helyét megtalálni.
Ilyet azért ritkán látsz NFL-ben, hogy passzjátékot TE nélkül, három újonccal és egy jó képességű backup-pal próbálnak (kell) megoldani. (Edelman két meccs után már megközelítette az első bónuszának a feltételét. Őt nem a mostani szerepére szánták, de örüljünk, hogy ilyen klasszul megoldja.)
Ezt figyelembe véve nincs olyan nagy gáz. Csak tartson ki Brady türelme, hite, bizalma. Nem jut majd az ifjoncokra ekkora figyelem a védelmek részéről, ha lesz Gronk, Amendola és majd Vereen.
2013. 09. 13. 19:39
tamssss
Dobson késői 2. körös. Boyce 4. körös. Thompkins draftolatlan újonc. Sudfeld-et szintén nem draftolta senki. Szóval az "osztályok kréme" jelzőt erősnek érzem.
2013. 09. 13. 08:28
patriot72
Végén még vénségére megtanul Brady futni:-)))) De félre tréfával szerintem csapat attól csapat,hogyha egyiknek nem meggy,meggy a másiknak.Most ez valósult meg.Most a fanyalgok is be foghatják a szájukat,hogy ez a csapat nem tud védekezni,és az O hozza meccseket...Na most fordítva történt...Grat nekik....
2013. 09. 13. 08:29
vizi8
Egyértelműen Up-ba kell, hogy legyen Ninko és Jonszi. Ők ketten tudtak csak nyomást gyakorolni Geora. Az Lb sor teljes csőd eddig, talán Ht. nem. Wilfork szinte teljesen eltünt a mezőnyben, úgy futottak át középen mint a nyulak. Nagy mákunk volt hogy az utolsó playekban nem futást játszottak.
Az elkapók pedig nemrosszak, de most egyet kell értenem Sanyival aki elmondta hogy ezek a fiuk, más ütemben és sebességben érnek oda a rout végére. Ezt a időeltérést kell TB.-vel összehangolni, de ez bizony csak éles meccseken jön elő, így azt itt kell gyakorolni.
2013. 09. 13. 09:14
lolvin
Mr. Baywach se volt olyan rossz....ahogy a draft napján is irták poor mans Chandler Jones...
2013. 09. 13. 08:39
Zotmund
Őszintén szólva én Belichick-et is UP-ba tenném. A time managementje ismét tökéletes volt. Az D-n kívül az hozta még a meccset. Ja, és küldjünk virágot a Jets O coordinátorának! :) :) :)
2013. 09. 13. 08:42
kyobalu
Hát szóval:
Hmmm...Gondoltam, hogy az első 4-5 meccs nem lesz Gyaloggalopp, de nem fogtam a fejemet az elmúlt 10 évben ennyi O hibán mint az éjjel..
Total first down: 9 db???
Third Down eredményesség: 18-ból 4??
54 futott yard?
11 punt????
39 passzból 19 jó???
Red Zone eredményesség 3-ból 0???
Picit durvának tűnik..Most látszik nagyon Gronk, Amendola, Vereen hiánya..Sajan nincs megfelelő mélység mögöttük..Pedig nekem őszintén tetszik Thompkins és Dobson akarása is..De most inkább még nyögés a vége..Nagyon remélem, hogy az elkövetkezendő 3 hét csak arról fog szólni az edzéseken, hogy minél jobban összeszokjanak..Brady kihozott ma mindent amit lehetett..Ennyit tud jelenleg ez a brigád elkapások terén..Szerencse, hogy van egy Julian-unk..Tényleg Superman..
Ami kifejezetten fájt, hogy a futások nagyon nem mentek..A fal nem tudott elég nagy réseket nyomni..Hóman és Devlin nem tudtak pluszban besegíteni..Tényleg ilyen sokat segít Gronk a fal mellet futásblokkolásnál? Ridley szegény erőlködött, de nagyon hiányzott Vereen..Más épkézláb futó pedig nincs..
Az O fal különben szépen védte Bradyt passzoknál, sokkal jobb teljesítményt nyújtott, mint a Bills ellen..Pedig itt még talán nagyobb volt a nyomás..

Remélem Amendola & Gronk visszatérésével az újonc WR-ek egy kicsit felszabadultabban, kevesebb görccsel tudnak játszani..Mert szerintem egy teljesen egészséges elkapó gárdával igenis életképes, és veszélyes tudna lenni ez a Pats O..A hajnali hosszú passzok, elképzelések igenis nagyon tetszetősek voltak..Hiányzott ez már a játékunkból nagyon..Csakhát rookie dropok..Pedig milyen szép volt az az első drive..Remélem sok hasonló lesz.

A D előtt le a kalappal..Ninko& Jones állatul nyomták..A front7 vezérei voltak..Wilfork nem tetszett ma sem..Vagy nincs szufla, vagy valami egészségügyi probléma van a háttérben, mert nekem nagyon úgy tűnik, hogy nem is kell már kettőzni..Nagyon sokat segít be neki Kelly..Ő jó hogy jött..De mindenképpen kell 4 DT az aktív csapatba..Vellanoval együtt nagyon vették még a fülükön is a levegőt..A.J.Francist megnézném éles szituációban..
A LB-ek nekem ma megint homályok voltak..Mintha Mayo és Spikes is vissza vett volna két sebességet..Talán Hightower volt ma a legaktívabb..Azt hittem hogy a blitzek miatt sokat lesz fenn Collins, a passzok elleni zónában pedig Fletcher.. s egyik sem nagyon..
A DB-ek haraptak..Jó volt ma a secondary, bármilyen furcsa is ezt leírni..A "középszerű" Gregory nagyot játszott..Ahogy Talib 3 TO-ja is nagy volt..Dennard is odatette magát..DMC és Arrington pedig biztonságot nyújtanak..Lehet, hogy mégis a secondary lep meg minket idén a legjobban? Soha rosszabb játékot..
Belegondolok, hogy mi lehetett volna az elmúlt 2 évben, ha úgy muzsikál a D, mint az éjjel..

Mindegy..
Summa summarum..Nyögvenyelős,idegborzolós,
csúnya, de győzelem volt..
és ez a lényeg..
Hál istennek, most van több mint 8 nap videózni, gyakorolni, összeszokni..
A Tampa védelem nem a finomkodásáról híres..Ütnek-vágnak..az sem lesz egyszerű történet..Szerintem az első 4-5 meccs ilyen csúnya lesz..

DE továbbra is:

Go Patriots!!!
2013. 09. 13. 09:13
DeMartino imádni fog a Francis-es rész miatt :)
2013. 09. 13. 10:25
kyobalu
Pedig nem miatta írtam.. ;-)
Ma éjjel láttam azt a D front7-től amit várok egész évre..Nagy nyomást a ellen irányítójára, s próbálni megfogni a futást..A DE-ek, Ninko-Jones, sőt Buchanan is impresszívek, igen meggyzőzőek voltak..Csak tapsoltam amikor Jones és Buchanan összecsomagolta Geno-t..De látszik, hogy DT-eknél nincs mélység..Remélem, hogy Wilforknak csak rossz meccsanapjai vannak, de nem látszk, hogy nem bírja a terhelést, s emiatt nem is bír olyan minőségi játékot nyújtani, mint amit megszoktunk tőle..Nem tud nagy nyomást nyújtani, sőt sokszor 1az1ben megverik..Ami nekem kicsit furcsa, hiszen arról híres, hogy 2 embert minimum elvisz..Mellette persze Kelly jó játékot mutat, s jó kiegészítője, de nincs mélység..Vellano elevickél, de kíváncsi lennék Francisre..Sokan dícsérték kint..Sőt DoM szerint is kifejezett erősítés lehetne a csersorba..Sőt várom Armstead-et is..
A LB-ek középszerűsége nekem meglepő..Mindenki arról papolt tavaly, hogy a nagy hármas (Mayo-Spikes-Hightower idén mennyire össze fog állni, s blitzekben mennyire fognak pusztítani, mindegyik hatalmas tackle gyár lesz, s a futás blokk még jobb lesz mint tavaly..Hát nagyon nem így van..Mint írtam..Mayo és Spikes 2 fokozat vissza, Hightower pedig hozza a közepes teljesítményt..Ide én behoznám Collinst és Fletchert néha..Collins robbanékony őserő..Blitzek, futás ellen jó..Állítólag kifejezetten jó coverben is..Fletcher pedig szerintem a legjobb közülük passz elleni védekezésben..Remélem ez a rész feljavul és rotálják őket többször..
A secondary-ról pedig írtam..Nem is olyan rossz ez a Talib-Dennard-DMC-Gregory-Arrington ötös..Persze azért lesz olyan O ami nagyobb kihívások elé állítja őket, de ma este kifejezetten jól muzsikáltak.. Soha rosszab D teljesítményt..Ha minden csapat 10 pontot érne el ellenünk az alapszakaszban, Bradynek fel sem kellene menni a pályára.. :-)
2013. 09. 13. 18:20
DeMartino
Francis,Francis,Francis !!!!!!! :D :D :D :D csak kerülne a pályára beledöngölné a irányítót a földbe :D
2013. 09. 13. 09:18
lolvin
Amióta összeállt a Talib, Dennard, Arrington slotban, McCourty + még egy safety brigád szemmel láthatóan javult a secondary, némi pass rushal kiegészitve türhető a passz elleni védekezésünk, feltéve, h lesz egy olyan LB aki coverage-ben is megállja kellően a helyét...
2013. 09. 13. 08:54
Gege8
Évekig rágjuk a gumicsontot, hogy így a védelem, úgy a védelem; most végre azt teszi a védelem amit kell neki (konkrétan hozza a meccset), erre 2 linebacker down. Értem én, hogy valamihez képest, de akkor is.
2013. 09. 13. 09:19
kyobalu
Magukhoz képest rosszak..A tavalyi idényük fényévekkel jobb volt..A többieknek pedig hál istennek nem..
Tavaly kifejezetten nagy tackle gyár volt mindkettő..Ha passzok ellen nem is, de futás ellen kifejezetten erős LB volt mindkettő..Most pedig mintha keresnék saját magukat..Mayo pedig a D vezére lenne..
2013. 09. 13. 09:29
csgabor
Hello srácok!Ma reggel 8-tól vasárnap délutánig 2 munkahelyen éjjel-nappal dolgozni fogok, de felkeltem és megnéztem a meccset! :) Hát gyerekek...ahogy mindenki, én is 2 dolognak tudok örülni: W és "D" !!!A többit elemezzük 8 napig, majd nagyon gyorsan felejtsük el...Félelmetes, hogy mennyire azt láttam a rookie elkapóink arcán (Boyce-ra nem is emlékszem...), hogy nagyon bizonyítani akarnak, de mégis félnek (?)...Ezt most nem igazán tudom megfogalmazni - számtalan ok jár a fejemben - miért láttam így, de vagy cáfoljátok vagy erősítsétek ezt meg nekem.Igaz, hogy ugyanezt a meccs végéig Geno arcán nem láttam, ő ennek ellenére L-lel ment haza... :D
Más! Szerintem amikor lesz Gronk, Amendola, Vereen, Sudfeld (jó lesz ő Gronk mellett!!!), akkora belejön Dobson és Thompkins is! Na ebben az esetben a korábbi évekkel ellentétben lehet 2 TE-s játékunk, slot és szélső WR, valamint mélységi passz játékunk is!!! Mikor volt ilyen utoljára a csapatnál? Emlékszik rá valaki? Én nem nagyon... Várom a véleményeteket! (Ezt a variációt Sanyiék sem elemezték az éjjel...)
Just Win Baby! Go Pats!
2013. 09. 13. 11:05
patriot72
Ilyen még nem.... De egy mélységi elkapó nagyon hiányzik....Sanyi meg dörzsölte a tenyerét a D láttán :-)))))
2013. 09. 13. 12:11
csgabor
Lubickolt is rendesen...csak úgy röpködtek a "sóscukrok"!!! :)))
Egyébként sztem ahogy szerez egy kis maga(labda?)biztosságot Dobson (és sztem még Thompkins is elég gyors...), meg lesz az a mélységi célpont Tomnak!Ja és a hosszú passznál valamivel több ideje lesz korrigálni a route-on... :P
2013. 09. 13. 09:41
ndennis
Mióta az eszemet tudom Patiots-nak szorítok, de ilyet még nem láttam, hogy ennyire gyenge legyen egy elkapó brigád, mint ami most van. Az ilyen GYENGE teljesítmények az erősebb ellenfelek ellen (lássuk be a Bills és a Jets nem az) semmire nem lesznek jók. Brday hiába mondott le egy zsák pénzről "csak" egy sérülékeny Amendola-t kapott ... Így kell egy Brutál Támadógépezetet teljesen leépíteni. Ha változás nem lesz, akkor Brady-nek nem erről lesznek nevezetesek a Patriots-os évek...sőt lehet, hogy negatív élményekkel köszön majd el egyszer....
2013. 09. 13. 10:16
Burkus
A D nagyon szépen hozta második meccset, de két rookie irányító ellen játszottunk, akik mindent megtettek a győzelmünk érdekében.

Mike Reiss azt írja, hogy arra a kérdésre, hogy a Pats az AFC elitbe tartozik-e még, nem lehet egyértelmű "igen" választ adni.

Ahogy én elnéztem ezt a csapatot, minket a középszertől - annak is az alsó felétől - egy tényező választ el: Brady. Ha ő nincs, sztem ez a csapat mostani formájában, a sérültek figyelmen kívül hagyásával 16-20. a ligában.
2013. 09. 13. 10:37
kookesz
Azért nem kell őket leírni! Kell egy kis összeszokás, kell egy kis önbizalom, de nem lesz ennyire vészes a helyzet ndennis! A srácok pedig profik, egy jobb csapat ellen jobban is fognak játszani! A védelem is javulni fog! nem lesz itt gond! :)
2013. 09. 13. 10:46
LaFleur
Sajnos indulnom kell dolgozni, de így hirtelen annyit, hogy az utóbbi évek legrosszabb virrasztása volt a mai. A 2009-es Saints se volt ennyire rossz, mert ott csak "szimplán agyonvertek" minket, a tegnapi viszont óriási önszopatás volt!
Nálam egyértelmű down JMD és a play calling, ilyen impotens munkát rég láttunk. Részleteket megbeszéltük a chaten éjjel, most nem írom le újra. Up még nálam Allen, nagyon jó puntjai voltak. A másik up-ot pedig kyobalu már jól összefoglalta.
Ennél tényleg csak jobb lehet, innen csak feljebbvan! Go Pats!
2013. 09. 13. 10:53
LaFleur
Jajj, a lényeget hagytam le!!! A tegnapi meccs legnagyobb up-ja az a barna hajú csaj az elején, aki a főcímet énekelte! Huhhhhh....
:)
2013. 09. 13. 11:01
A durva, hogy JMD-t azóta Down-ba tesszük szinte folyamatosan amióta visszatért a Pats-hez :)
2013. 09. 13. 11:07
lipi
Mondjuk meg is dolgozik érte :).
2013. 09. 13. 11:24
LaFleur
Sajnos meg, pedig, hogy örültünk (én legalább is), hogy visszatért...
2013. 09. 13. 10:53
Burkus
Ez nem leírás, csak a realitás. Nézzük a tényeket:

A WR corpsból a legfontosabb játékos - Amendola - sérülékeny, a rookie-k betliznek (az NFL.com a drop-ok fotóit hozza főoldalon). Ha valaki tavaly azt mondja nekem, hogy Edelman lesz a WR key player, röhögőgörcsöt kapok.

TE - Gronkowski sérülékeny, szkeptikus vagyok, hogy ő képes lesz-e valaha konzisztensen játszani még. Sudfeld nem Gronk - ez látszott a múltkori INT-nél - és sérült. A többi említésre sem méltó.
RB - Ridley fumble-re hajlamos és emiatt most már fél is. Vereen sérült, Bolden sérült, de sem ő, sem Blount nem meghatározó játékos. (Az ESPN-en vagy NFL.com-on olvastam múltkor egy elemzést, Ridley talán a 4., Vereen az 5. csoportba volt sorolva a futók között.)
DT - a depth vékony és már most látszik, hogy Wilfork egyedül nem fogja tudni cipelni a terhet.
DE - talán ez a rész a leginkább OK most.
LB - Mayo, Spikes rosszabb mint tavaly, Hightower nem hozza tőle vártat. Eddig csak coverage-ben voltak gondok, most már futás ellen is.
CB - Talib, Dennard jó, Arrington slotban remek (az első INT-t is ő hozta össze, ő ütötte el a labdát), de ha bárki sérül, a második sor gyenge. (Arrington egyébként megsérült a meccsen, de visszatért.)
Safety - erről már mindenki mindent leírt, nem ragozom.
ST - dettó.

Én is két dologban bízom: BB szerint a foci hálaadás után kezdődik, addigra összerázódik a csapat, az AFC East pedig a liga leggyengébb csoportja sztem, innen tovább lehet jutni a PO-ba, ott meg bármi történhet. De ettől ez még nem egy stabil jó csapat. Majd a Falcons, Bengals meccs megmutatja, hogy mit is ér a védelem ténylegesen.
2013. 09. 13. 10:57
Burkus
Ja és idén van legalább három olyan meccs, de lehet hogy négy (Falcons, Saints, Broncos és talán Texans), ahol olyan zakót szedhetünk be, ami a csapat morális tartását is összetörheti. Különösen a Broncostól félek.
2013. 09. 13. 11:13
patriot72
Én Broncos-tól nem félnék...Ők azt Ravens verték meg ahol teles védelmet újra építik...Mondjuk azért Welker gyerek most is ejtegette a labdákat,mint nálunk tavaly.....
2013. 09. 13. 11:26
Azért Reiss is tud cifrákat írni. Az elejtett passzoknak mióta van köze az elkapó és irányító összhangjához?
2013. 09. 13. 11:38
DoM ez nagyon egyszerü: az amerikai foci labdáknak lelkük van és érzik a két játékos közti összhangot. Ha a kémia müködik az irányító és az elkapója közt, akkor a labda is nyugodt, tudja, hogy biztonságban van, nem fogják eladni, stb, így nem ugrál. Azonban amikor a két játékos között nem alakult még ki a közös hullámhossz, akkor a labda fél, ezáltal remeg és egy remegö labdát sokkal nehezebb megfognia az elkapónak. A remegés höt termel, ilyenkor mondják, hogy eldobta, mert biztos forró volt a labda. Ezekböl lehetnek a droppok.

Ennyire "egyszerü" :DDD
2013. 09. 13. 11:46
2013. 09. 13. 16:28
nosbiglem
2013. 09. 13. 11:58
Nem is az elkapók teljesítménye a leginkább dühítő számomra, hanem a nulla kreativitás, hogy a tight endeket, fullbacket, futót is bevonják a passzjátékba. A kiábrándító futójátékról és játékválasztásról nem is beszélve.

Hooman, Solder (2. tight endként), Develin még csak nem is próbálják bevonni őket a passzjátékba, cserébe nulla futójátékot tudnak összehozni.

A sérülések miatt egyáltalán nem egyszerű a helyzet, de amit gameplan és playcall címen a Bills ellen és most is letett JMD az asztalra az édeskevés. Más irányba kellett volna elindulni BOB távozása után. Ez van.
2013. 09. 13. 12:17
Burkus
Amikor megpróbálta bevonni Sudfeldet, rögtön INT lett a vége. Néztem többször azt a dobást, látszott rajta a "megszokás", ahogy Brady oda szokta dobni Hörninek vagy Gronkowskinak, akik kb. mindent elkaptak, ami nagyjából 1 méteres körzetben jött. Ennek a fiúnak meg kicsúszott a kezéből a laszti. Sztem Brady is fél a hibától, nem véletlen, hogy múltkor Amendolát és Vereent, most - mivel őket nem lehetett - Edelmant kereste. A hosszú passzokat is nagyon a rookie-k elé dobta, nehogy véletlen INT legyen. A TD passz - és ahogy lyukra futott Dobson - viszont nagyon szép volt.
2013. 09. 13. 16:33
Wolverine89
En is ezen duhongtem este se egy screen se egy draw play... Es nem tudom ez csak az en hozza nem ertesem de egyetlen elkapo sem tunt fel edelmanen kivul a palya kozepen a linebecker es a secondary kozott pedig az regen nekunk nagyon ment!
2013. 09. 13. 12:01
cescf4
tudom hogy magunkkal kell foglalkozni, de amit a végén a jets-esek csináltak az kritikán aluli volt... gusztustalan mennyire nem tudnak veszíteni

(Talibnak nagy mákja van hogy nem sérült le)
2013. 09. 13. 12:09
Burkus
Igen. Amikor Mangold rádobta magát az alsó lábszárára és láttam, hogy bicsaklik a térde, nekem is megremegett a gyomrom. Szerintem az volt a szerencséje, hogy ott állt valamelyik edző és elkapta zuhanás közben.
2013. 09. 13. 12:17
Ugyanakkor Talibnak is lehetett volna több esze. A Jetsnek nem volt több időkérése. Az int megszerzését követően azonnal le kellett volna térdelnie, vagy egyenesen kifutni az oldalvonalon túlra és megnyerte a meccset a Pats. Ezzel a rohangálással csak egy fumble-t, valószínű fumble returnt (akár vereséget jelentő touchdownt) kockáztatott. Egyáltalán nem volt okos megmozdulás. Futball IQ?

Ettől még Mangold megmozdulása paraszt volt a Jetsesek bunyójáról nem is beszélve.
2013. 09. 13. 13:43
kookesz
Lehet nem nagy az IQ-ja játékilag, de ott akkor lehet én is így ugrabugráltam volna! Csak hogy húzza az ellent! de vigyázott ő a labdára! Meg amikor látta hogy jön Mangold, akkor már ment kifelé... :)
2013. 09. 13. 14:05
Ha kiverik a kezéből a lasztit és visszaviszik TD-re de akár csak FG-távra, akkor is biztos, hogy az lenne a végkövetkeztetés, hogy én is ugráltam volna. ;)

A támadók se véletlenül térdelnek le a meccsek végén, akár sorozatban többször is. A meccset megnyerték, minek kockáztatni?
2013. 09. 13. 13:47
lehet h egyedül leszek a véleményemmel (és rám nem jellemző módon túl optimista lesz :D ), de valahol én nem bánom h ez most így alakult...

BB-ék nem hülyék. Pontosan tudták h Brady-vel csak így lehet megfiatalítani a támadóegységet, ha mindenkit elvisznek mellőle, különben lássuk be, hajnalos 1-2 embernek dobálni csak a labdát.. Meghagyták (volna) neki a két TE-t, de a WR - csapatot teljesen kicserélték. Nyilván nem tudhatták h Hörnivel ez történik, vagy h Gronkkal ennyi gond lesz... Az a hátműtét nagyon későn történt már meg.

Mindenki temeti Bradyt meg az O-t, de azért én ezzel még várnék. Múlt heti utolsó drive-ja Amendolával a Welkeres időszakot idézte, láthatóan köztük már meg van az összhang. Gronk vissza fog jönni hamarosan. Vereen is meggyógyul előbb-utóbb, aki szintén sokat jelent, láthattuk múlt héten.

Ha picit messzebbről nézem a dolgot, valahol nem is baj h ez most így alakult.. pusztán azért, mert Brady rá van kényszerítve, hogy használja a két fiatal elkapót és bizony csak így fognak összeszokni.. különben hajlamos lenne csak Amendolának, vagy Gronknak dobálni. Ha majd a 6. hté után is ilyen misscommunication lesz köztük, na majd akkor elkezdek aggódni. Addig meg nem baj ha becsúszik majd 1-2-3 vereség, csoportot hoznunk kell, utána meg már bármi lehet.. Dobsont sokan szidták éjjel, ne felejtsétek el, első profi meccse volt, egyből egy TNF és azért a kezdése bár gyönyörű volt és csak pislogtam, simán lehet h teherként élte meg később.. ahogy leült és volt ideje picit agyalni rajta. Lássuk be, nem hétköznapi h első profi elkapásából valaki egyből TD-t szerezzen, ráadásul ilyen körülmények között... és ugye tudjuk h lelkileg azért nem annyira stabil a srác (még).

Röviden: legyünk türelmesek és adjunk nekik egy kis időt. :)
2013. 09. 13. 13:48
természetesen nem hajnalos Brady, hanem hajlamos.. :D
2013. 09. 13. 13:59
Hosszútávon biztos, hogy előnyére válik a csapatnak, hogy hétről-hétre szoros meccset kell játszani és négy negyeden keresztül kell 100%-on pörögni és koncentrálni. Október közepén már okosabbak leszünk, mennyit sikerül előrelépni.
2013. 09. 13. 14:07
Igen, okt. közepe, vége.. majd mire mindenki visszajön, lejátszik (remélhetőleg) a full csapat 1-2 meccset és majd utána..
2013. 09. 13. 14:18
cescf4
plusz ahogy TB-t is láttuk (mintha az a kirohanása a padon inkább SUPERMAN-nek szólt volna) elég nehéz és inkább extra terhet jelenthet egy ennyire maximalista vezetővel dolgozni

viszont ha ez a maximalista mentalitást átragad rájuk akkor azzal nagyon sokat nyerhet a csapat

Én inkább Boyce-t hiányolom, miért nem dob TB neki, ennyire lemaradt volna a "fejelődésben"??
2013. 09. 13. 13:59
vizi8
Ki az a Chris Jones a csapatbam mint DT?
2013. 09. 13. 14:03
Hatodik körben draftolta idén a Texans. Pass rush specialista DT, kis főcsoportból érkezett egyetemről, ahol ő volt 2012-ben az év védője. Már az első cutok során is próbálta megszerezni a Pats a waiverről, de akkor még a Bucshoz került. Most a héten újabb lehetőség megszerezni a waiverről, mert a Tampa kitette.
2013. 09. 13. 14:05
CJ95
Sziasztok! A Meccset látva úgy tűnik hogy Brady-nek kellenének rutinos elkapók, a fiatalok még nem úgy játszanak, mint ahogy azt elvárják tőlük, egy-két veterán hiányzik az offence-ből(Lloyd,Moss,Woodhead vagy jó lett volna megszerezni egy Boldin-t).
Még szerintem most van idő változtatni. Szegény Ridley-t sajnálom még, annyira azzal foglalkozott, nehogy kiejtse a labdát és majdnem ez lett a veszte.
Jó lenne ezt a szezont eredményesen zárn!
Go Pats!
2013. 09. 13. 14:12
timep76
Moss-t WR-nek és Tebow-t (szigorúan csak) TE-nek vissza. :)
2013. 09. 13. 14:17
lipi
Bruschit DE-nek, Vrabelt TE-nek, TO-t C-nek.
És örökéletet, ingyensört mindenkinek!
2013. 09. 13. 14:21
timep76
Tebow-t kivesszük a felsorolásból és indulunk az NFL old boys ligában :)
2013. 09. 13. 14:26
Így van: IDDQD :)
2013. 09. 13. 14:13
max350
Megmondom miért volt ez a meccs ma hajnalban nyögvenyelős: Mert BB-n nem a szokásos pulcsija volt!!!
2013. 09. 13. 14:20
timep76
Komolyabbra fordítva a szót. Danná-val értek egyet. És a szűk meccsek dőljenek el idén a mi javunkra (tavaly nem így volt az elején). Volt két meccs, ahol nagyon jól fel lehetett térképezni a hibáinkat nem túl acélos ellenfelekkel szemben. Ezeket most lehet javítani, és újra tesztelni egy harmadik nem ligaelit csapat ellen, és így talán a 4. hétre kialakul valami olyan, amit majd nem lesz okunk ennyire fikázni :) . Csússzunk be a rájátszásba, mint ahogy NYG az utóbbi időben szokott (ha épp sikerül), és legyen olyan a végeredmény, mint amilyen NYG-nek az utóbbi időben szokott (ha PO-ba jutnak). Én reménykedem a javuló formában és tökéletes (szezonvégi) formaidőzítésben.
Go Pats.
2013. 09. 13. 14:21
topin
izgalmas volt és nyertünk..múlt héten az O GWD, most a D lezárta a meccset, sztem ezek nagyon sokat jelentenek mentálisan..a többit már leírtátok..
2013. 09. 13. 14:22
Arsenal
A Jets meccs után, de most már félve merem előhozni azt a témát, ami az egész elő és holt szezon közben is bökte e csőrömet. Ez pedig az a játékos vásárlási politika, amit a vezetőség művelt idén. Amikor olvastam, hogy Tom lemond pénze egy részéről, boldog voltam, mert azt éreztem, hogy ezt azért teszi, mert egy 4. gyűrűvel szeretne búcsúzni. Erre számomra csalódás volt a draft, sőt az is, hogy üveg testű Amendolán kívül azonnal bevethető játékost nem is hoztunk. Abból indulok ki, hogy szerintem Tomnak 2 éve van vissza utána visszavonul. Erre alátesznek egy olyan elkapó szekciót, ami megítélésem szerint 2 év alatt nem lesz gyűrű esélyes. Így viszont nem értem mi a cél. Payton hasonló cipőben jár miatt Tom, neki is talán van jó két éve, a vezetősége pedig már most arra törekedett, hogy SB. esélyes csapatot kapjon. Ami számomra aggasztó, hogy mióta drukkolok Bradynek én még ilyen idegesnek nem láttam, mint este, a chaten írtam is , hogy volt olyan érzésem, hogy rögtön valamelyik elkapóját felpofozza. Szerintem ő sem így gondolta az év kezdést. Szóval várom hozzászólásotokat az idei játékos vásárlási politika és Tom visszalevő évei tükrében. Szerintetek a Broncos, vagy ami játékos politikánk a célra vezetőbb.
2013. 09. 13. 14:39
Ez egy marha nehéz kérdés szerintem. Hozzunk pár idösebb, de gyakorlott játékost nagyobb pénzért, hátha 1-2 éven belül (amíg Brady itt van) újabb bajnokságot nyerhet a csapat. Ebben az a gond, hogy az idösebbek több pénzért, kevesebb idöre jönnek. HA mondjunk beszünk egy Boldint, meg egy Mosst. Idehozza a csapat mindkettöt, lehet Bradynek azonnal van két jó célpontja. Moss még szerintem olcsóbbért is idejönne, de Boldin más tészta. Azok a fiatalok, akik így nem kapnak játéklehetöséget, csak évekkel késöbb tudnak ténylegesen meccsrutint szerezni, miután a két öreg leköszönt. Vegyük hozzá, hogy Brady is szögre akasztja a stoplist. Hirtelen van egy újonc irányító, olyan elkapókkal, akik bár évek óta a ligában vannak, még sincs releváns tapasztalatuk. Na akkoe lenne egy jó nagy teljesítmény zuhanás a csapatnál. Igaz ez a védelemnél is.

Ha a fiatalabbakra építünk, akkor viszont ha gyorsan tanulnak még Bradyvel is nyerhetnek SB-t, plusz utána az új elkapót is tudják azonnal hatékonyan segíteni és lehet máris nem olyan nagy a szakadék a post-Brady érában.

Öszintén szólva én is többet vártam igazolásból, és ott is inkább cornerben. De sokat gondolkoztam ezen és arra jutottam, hogy egy-két kivételtöl eltekintve jó ez így. DMC szerintem tuti kap hosszabbítást és mivel statisztikailag is az egyik legjobb FS jelenleg, így nem zsebpénzért fog hosszabbítani. Ninko is ott van, aki azonban nekem még kérdés, hogy itt tartják-e, de szerintem egy nem szupersztár fizetésért itt maradhat. Spikes szerintem kuka lesz, akkor kicsit átalakul a LB sor (Mayo-Hightower-Collins és passznál Fletcher). De lehet látni, hogy a csapat próbálja ötvözni a veterán játékosokat a sokáig bevethetö fiatalokkal.

A mostani rookie-k jók lesznek remélem. Nagyon szurkolok nekik, mert akarnak tutira.

És még egyszer, ha Tom nem lesz megint SB gyöztes akkor nem lesz (legyen azért természetesen), a csapat ettöl még tovább müködik és mással is jöhetnek a gyürük.

Amiken változtatni kellene, az JMD agyában a playhívási és kreatív sémák.
2013. 09. 13. 14:40
új irányítot akartam írni :)
2013. 09. 13. 14:57
topin
értem a példát, csak azt nem hogy jön ide Moss???
2013. 09. 13. 15:09
Néhány hozzászólással lejjebb is öt hozza CJ95 például föl, csak azért, de akár Larry Fitzgerald is lehetett volna egy valag lóvéval és akkor megint összeállhatott volna a Boldig-Fitzgerald páros, Amendola slot-tal és Gronk TE-vel :)
2013. 09. 13. 15:24
BaP
Szerintem JMD agyában mással van gond.
Nem kellett neki Wes, majdnem annyiért hozta Amendolát, aki máris sérült. Nem kellett neki Lloyd, az ifik így sokkal nehezebben fognak belerázódni, nincs mellettük egy veterán elkapó se, Tom meg csak a másik felét tudja elmagyarázni.
Nagyon kéne egy veterán WR és egy stabil TE is.

A másik fundamentális probléma a futójáték. Nem mondhatni, hogy nagyon kisegítené az elkapókat az RB corp, meg lassan már hívni se merjük őket ( nagyon nincs is kire bízni a futkosást)

Lehet, szentségtörés, de szerintem ahogy a varjúknak tavaly, nekünk is kell új O koordinátor szezon közben ... Remélem addig a D# versenyben tart minket valahogy .....
2013. 09. 13. 14:39
CJ95
Úgy gondolom egy kicsit hasonló a játékos politikánk egy futball példával élve az Arsenal-hoz, mindigis jó játékosokat, sztárokat nevelt ki a csapat, de nem tudtuk megtartani őket mert nem jöttek egy jó ideje az eredmények. És be kell látni hogy, szükség van rutinos elkapókra...
Szerintem jó lenne olyan emberekből dolgozni, akik NFL tapasztalttal rendelkeznek és mellete hozni újoncokat és így folyamatosan lenne jó játékosai a csapatnak...
Szerintem a Broncos most nagyon erős csapatot állított össze , majd az idő igazolja hogy jók-e vagy sem...
De ez csak az én véleményem
2013. 09. 13. 17:16
podorpeter
A Broncos hatalmas idényt fog futni de a végére kipukkadnak vagy már most rájuk készülnek mi meg a surranó pályán legalább addig eljutunk !
2013. 09. 13. 15:02
tomi-tomi
A draftig így nézett ki a támadó oldal:
OL: van franchise LT (akinek jövőre szerződést kell adni!), van hosszú távra RT, LG, átlagos C. Hibátlan.
TE: világ végéig leszerződtetve a liga legjobb TE duója. Hibátlan
RB: fiatal (olcsó), Top5-10 RB páros
WR: fiatalabb kiadású Wes klón, sérülés esetére Wes klón 2 backup-ba.

Tökéletesen látszódik a tudatos csapatépítés - egyik évben páros húzás TE-ből, aztán LT (a 2. legfontosabb poszt!) draftolása, utána páros lövés RB-re. Teljesen vállalható volt, hogy ebbe jól összeszokott, jól működő gépezetbe beillesszenek 2 fiatal WR-t.

Mostani helyzet.
OL: rendben
TE: egy kórház, egy börtön. A Hernandez helyére beugró Sudfeld ápolt.
RB: a passzjátékba bevonható és komoly veszélyt jelentő Vereen kórházban
WR: a kezdő slot WR kórház

Nincs olyan terv vagy játékos politika, amely ennyi, egyszerre hiányzót tudna pótolni.
Btw volt a keretben tapasztalt WR. Csak Thompkins jobb volt náluk.
2013. 09. 13. 14:22
CJ95
Egyébként le lehetne igazolni Randy Moss-t?
2013. 09. 13. 14:23
timep76
Le! Csak saját bevallása szerint sincs NFL formában.
2013. 09. 13. 14:27
cellranger
Nem bocsájtkozom hosszas elemzésekbe, de Ninkovich nálam + és nagyjábol a D#, mert ők nyerték a meccset. Nem vizionálok katasztrófát a szezon elején, mert még van idő fejlődni, de az elkapókkal kell foglalkozni. Nem várható tőlük, hogy egyből 100 %, de ez a kib...tt profi liga, fel kell nőni, gyakorolni kell, mert úgy érzem közel vannak a célhoz, de a veszély, hogy megbízik-e majd bennük Brady később? Illetve meddig terhelhető egy ász QB, hogy vigye a hátán a komplett offenset?
2013. 09. 13. 14:44
tomi-tomi
Azt tudjuk, hogy 12 évig biztosan. :-)
2013. 09. 13. 15:25
hulith
Ne legyen igazam de Amendola szezonjának szerintem vége lesz előző csapatában sem tudott egészséges maradni sokáig sajnos.A fiatalok beépítése nehezen megy BB a kora miatt sem fog megváltozni és én úgy látom a rugalmatlansága most már inkább hátrány
nem biztos, hogy a mostani generációnál is beválnak azok a módszerek amik a nagycsapat korában beváltak pl ha valaki hibázik azt padoztatjuk videozáskor alázzuk hetekig nem mindenkinél jó módszerek
a védelmen érzem a holtszezonban elvégzett munkát az Offense meg inkább visszafejlődött és Amendola sérülése benne volt a pakliban erre készülni kellett volna, nagyon komoly csapatok jönnek PO meglehet de ez az offense jelen állapotában egy Atlanta ellen a semmivel lesz egyenlő és a védelemnek is nagyon nehéz lesz nem egy újon fog dobálni és ligaelit elkapók és Gonzalez jelen forma szerint nem sok esélyt látok.
2013. 09. 13. 15:50
szeder
Én Bradyt sajnálom, lassan 6 éve 'fiatalítanak' körülötte, vagy a védelmet vagy a támadókat. Rá meg csak pakolják a terhet, most ezzel a rookie WR csapattal, látszik hogy erölködik de csapattárs nélkül nehéz.
2013. 09. 13. 15:55
Burkus
Ha nincs is vége a szezonjának, olyan lesz mint Ras-I-Dowling, 1-2 meccs, aztán megint hosszú sérülés. Félek, hogy ilyen lesz Gronkowski is.

Visszanézve a meccset, szerintem Arringtonról is dicsérőleg kell szólni, az első INT az ő érdeme elsősorban, ő ütötte el a labdát. Hetek óta nagyon jól játszik.

Jones és Buchanan meg szépen felavatták a rookie QB-t, az a szendvics, amit kapott, úgy néztem, benne volt egy darabig! Szerencséje volt Jones-nek, hogy nem fújtak late hit-et.

Ezek a rizikós draftok, igazolások nem nagyon jönnek be nálunk: Lloyd a személyisége miatt, Ras-I-Dowling az üvegtesttel, Gronknál is mondták anno, hogy az injury prone magas, Hernandez a negyedik körig csúszott magatartásbeli problémák miatt, Amendoláról is lehetett tudni, hogy sérülékeny. Ennyi sikertelen kockázatvállalás pedig nem viselhető el a csapatnak. Még az kellene, hogy a Talib és Dennard vonatkozásában megfogalmazott előzetes aggályok bejöjjenek.

Bizony mondom Néktek, ha TB visszavonul, szomorú éveknek nézünk elébe. Az meg külön kérdés, hogy ha ennyire nem építenek köré nyerő csapatot, meddig lesz kedve rakkolni a pályán, különösen úgy, hogy a két következő szezonnal a pénze nagy részét már megkapja.
2013. 09. 13. 16:16
Gordon
fújtak Jones ra late hit-et
2013. 09. 13. 16:07
Gordon
srácok! két meccs-két győzelem..úristen, mi lett volna ha vereséget szenvedünk?!:-)
van még munka, tudtuk, írtuk itt mi is sokszor..Boldin, Moss..minek? 2007ben tipp-topp O val nyertünk sb-t? nem..én személy szerint örülök , hogy a D így harap már az elején és, hogy szoros meccseket játszunk. Ezek a kibrusztolt győzelmek mentálisan sokat segítenek a csapat fejlődésében. Én hiszek az új srácokban, ahogy Sanyi is mondta, előbb-utobb elkapják ezeket a hosszú passzokat..viszont ha Amendola továbbra is sérült lesz nincs kétségem afelől, hogy hozunk valakit (tavaly is elhoztuk Talib-ot mert égető volt a szitú) kb 12 milla cap helyünk van , a 7.-8. forduló körül kialakul majd, hogy ki megy a rájátszásra és ki tervez jövőre és megválik egy-két "túlfizetett" WR-étől.Ilyen csapatok lehetnek a cleveland, vikings, redskins, tampa..
2013. 09. 13. 16:25
podorpeter
Leizzadtam annyira izgultam !Borzasztó volt de nem tragikus. Egy két hét és ülni fognak a most még hiányzó dolgok. Elkezdenek jó irányba fordulni megfutják a megfelelő routokat meg fog jönni az a plusz egy két centi ( a lányok tudják milyen fontos igaz ?) s akkor már ne ezt látjuk majd !


2013. 09. 13. 16:34
Bruschi85
A Bills után ismét egy sima W.
Az állás 2-0 a a csoporton belül és persze W a lényeg.
Tanulság a meccs után Tomnak és az O#-nek, hogy szépen meghívja Baby Vincéket kajálni, piálni, ez a minimum, mert megmentették a seggüket, becsülettel, küzdve.
Kalap le a D# előtt.
Öröm volt nézni a D#-ben Ninkót, Jonest, a feljavult secondaryt, Gregoryvel és Talibbal.
Az O#-ben Dobson bemutatkozó Td-jén kívül iszonyat impotens volt, pedig a fal jól dolgozott, Edelmanon kívül rendkívül sokat hibáztak az újonc elkapók. Ráadásul a futójátékunk Ridleyvel is gyenge volt.
Szerencsére most lesz idő felkészülni a Tampa ellen, mert ennél jóval több kell majd O# fronton.

A lényeg továbbra is Hajrá Pats!
2013. 09. 13. 16:45
Lucius
Én is bizakodó vagyok. 2-3 nagy játék is centiken múlt. Legközelebb elkapják a fiúk ezeket (Dobson biztos lámpalázas volt még, mert elvileg ő mindent elkap) és más lesz a meccs képe. Az O fal szerintem sokkal jobb volt, mint a Bills ellen, általában TB-nek volt bőven ideje, sack meg alig volt.
A play hívások viszont nélkülöznek minden kreativitást, legalábbis nekem úgy tűnt. MEg se próbáltak valami meglepőt húzni, pedig ha nem megy a szekér, legalább ezen a téren kellene próbálkozni.
Futás meg lehet, azért volt gyenge, mert nem ment a passz, és a D számított rá.
2013. 09. 13. 17:11
podorpeter
Abszolút egyetértek.
2013. 09. 13. 17:46
cescf4
lehet hülyeség, de sztem TB ki fogja tölteni a szerződését (ha nem nyer addig SB-t), lehet már nem lesz olyan éles mint 2007-ben, de még mindig akkora Isten lesz, hogy hozzá tudjon adni annyit a játékhoz hogy SB-ba jussunk (mint anno Favre Vikingeknél, nem sokon múlott h nem ők játsszanak SB-t)

pont TB az akiről nem tudom elhinni hogy amikor szerződése szerint már nem kap annyit akkor fogja magát és lelépjen, neki a foci az élete nem csak a meccsnapok, hanem a szürke hétköznapok is az edzésekkel és a kőkemény munkával

+ sztem lesz türelme kivárni akár a D# akár az O# összeérését, tegnap is rögtön a meccs után már utalt rá hogy kicsit túlzásba vitte ezt a "kiborulást", tisztázva lesznek ezek, sokkal nagyobb hangsúlyt fognak erre fektetni az edzéseken és ennek már idén meglesz a látszata
2013. 09. 13. 18:09
Szerintem Amendola nem sérülékenyebb mint más, csak pechesebb... a korábbi sérülései igen ritka sérülések voltak. A mostani már inkább mindennapos, csak neki sikerült kifognia a legrosszabbat... vagy lehet h azáltal h a múltkori meccsen visszaküldték a 4. negyedben, rásérült..
2013. 09. 13. 18:59

Dannához csatlakozom...:) Ha Amendola is szezon uccsó meccsen sérül meg, s Weelker az elsőn, más a helyzet. Amendola ráadásul tört anno, ami az NFL-ben bármikor benne van, WW kontakt nélkül szakadt. De mindegy.

Bocsánat a megfogalmazásért, de pont lexarom, ha Amendola hiányzik az alapszakaszban (pedig a fantasy csapatomban van:-) ), de hozzuk a W-t, s ott lesz a PO-ban, és megcsinálja a clutch catcheket. Amendola a pályán egy szinttel jobb WW-nél....a PO-ban és SB-ban legyen a pályán :)) Písz. :)

Btw, Gronk, Amendola és Vereen nélkül húztuk be a W-t, turnover nélkül. BB mindig mondta, hogy hálaadásnál kezdődik a foci. Ha addig kihúzzuk pozitív mérleggel, seasonending IR nélkül, össze fog érni az O és a D is.

Btw, láttam olyan hsz-eket, itt, vagy a bowl.hu-n, amik a Falconsról szóltak, quasi "keresnivalónk nincs" jelleggel. Nos, Roddy White high ankle sprain, Julio Jones a héten hirtelen térdsérüléssel jelentkezett. A negyedik héten sanszos, hogy a kórház parkolójában megy a nagy meccs :)
2013. 09. 13. 19:10
Lucius
Reméljük. Jó lenne, ha a Falcons ellen már lenne Gronk meg Amendola. Vereen pedig a Saints ellen már pályára lépne.
A Falcons - Bengals -Saints meccsek közül ha egyet hozunk, már az is jó lenne. Aztán a Jetset, a halakat meg a Steelers el kell kenni bye week előtt. A csoportmeccsekre elvileg minden sérültünk felépül.
2013. 09. 13. 19:35

ha tényleg lesz Gronk, akkor sztem a Tampa-meccset szintén be tudjuk húzni. A Falconsnál kérdés lesz az injury report, fokmérőnek meg a Bengals lesz jó....
2013. 09. 13. 20:54
Gordon
a delfin emlős, nem hal:-))
2013. 09. 13. 21:02
Lucius
Tudom, de a "halak" megalázóbb. :)
2013. 09. 13. 21:07
Lucius
Meg ha azt írom "emlősök", azt hihetnétek a Bengalsról beszélek… Dolphins meg csak nem írok már. :)
2013. 09. 13. 18:59
DeMartino
nocsak még a végén kiderül nem is írtam oly hülyeséget azzal kapcsolatban hogy így nem lehet egyszerre fiatalítani kell a tapasztalat szegény Tom meg többet fogja a buráját,mint a labdát :DDD,sebaj hagyjunk nekik időt,igazatok van,deén nem dobtam volna be őket a mélyvízbe egyből :DDDDD.jó tudom menjek dokihoz\igen járok rendszeresen :D\csodák csodájára hozzuk a meccseket,de egyszer minden csoda véget érés nézünk mik miért történnek,mindegy jön egy hoszzú pihi addig mehet a kémia a fiatalokkal :)).UFF DM beszélt :D
2013. 09. 13. 20:17
nekem tetszett... annyira sz@r volt a jets, hogy "öröm" volt nézni, így nyertünk, hál' Istennek... szerintem ez egy építkező szezon lesz, a PO-ra esetleg megtanulják a srácok a playbookot, meg a kémiát, és meg lezs a negyedik. Szerintem nyagyon nagy dolog, hogy ilyen nulla támadósorral, semmi pass rush-sal, az egyetlen Ninkoval 2-0 a mutatónk :) Örüljünk! Go PATS!!!
2013. 09. 13. 21:39
sting
Azon gondolkodtam, hogy sok az 53 ember a keretben, elkapókból kevesebb kellene, hiszen a kornereink több labdát kaptak el az ellenfél rosszabb irányítójától, mint a dedikált elkapóink TB-től ....
Lehet, hogy Talibék felmehetnének elkapónak azután ha leparancsolták az ellenfelet ...
2013. 09. 13. 21:42
sting
mielőtt valaki félreértené ...
nem ötletnek szántam, csak kínomban ironizálok ...
2013. 09. 13. 22:21
max350
Nekem is van ötletem: Julian Superman Edelman lenne az írányító és saját magának ad TD paszt!!!
2013. 09. 13. 22:02
egy gyors kérdés...
aki most akar leigazolni veterán WRt, az mire számít, hogy 1 csettintésre meglesz a kémia köztük, amin a rookiek fél éve dolgoznak?!
2013. 09. 13. 22:22
DeMartino
hülye kérdésre hülye válasz :DDD
Tapasztalt WR sokkal könnyebben rázódik bele az nfl ritmusába hiszen már játszott az újoncok meg persze tele a gatyó hiszen ország világ látja őket
2013. 09. 14. 00:28
cescf4
mint Ocho?? ;)

sztem nem kéne túl nagy kockázatot vállalni, ha mozdítható lenne egy ilyen Boldin-trade(sztem az offseason legjobb deal-je) akkor +1 WR elfér, de most 2.-3. köröset nem áldoznék erre
2013. 09. 14. 01:31
pat68
Egy-két dropnál a lassításkor én úgy láttam, hogy hiába futotta meg jól a rutot, azért nem volt elkapás, mert még körülnézett az elkapó, hogy támadják-e. Edelman mindig a labdát nézte, az újjoncok még egy kicsit félnek. Ha eu elmúlik, nem lesz itt semmi baj!
2013. 09. 14. 19:39
Spol15
Sziasztok!
Hol lehet megnézni vagy letölteni a meccset?
Hozzászólás a(z) Ups & downs - Alapszakasz 2. mérkőzés bejegyzéshez