Menetrend
Szavazás

Ups & downs - Alapszakasz 3. mérkőzés (frissítve!)

2012. 09. 24. 09:08
Szerző: lucas
Kategória: Cikkek
 A New England Patriots lejátszotta a harmadik alapszakasz mérkőzését a Baltimore Ravens ellen idegenben,az M&T Bank  stadionban, amely végül 31-30 arányú Patriots vereséggel zárult.



Up 

Tom Brady - Az irányító higgadt fejjel vezette a támadásokat, és nem vétett nagy hibát.

Brandon Lloyd - Az elkapónak nagy meccse volt, főszerepet vállalt abban, hogy Cary Williamsnek nehéz estéje lett.

Wes Welker - A Patriots többségében 3 elkapós formációban játszott Welkerrel a slotban, Wes szép számokat produkált, többek között volt egy 59 yardos is a bal oldalon.


Down 

Kyle Arrington - A kezdő jobb oldali cornerbacknek némi problémája akadt a területének biztosításával.

Niko Koutouvides - Két büntetést is kapott a special team miatta  (egy szabálytalan blokk és egy offside).

Pass rush - Joe Flacco azt csinált a zsebben, amit akart, szinte hozzá sem értek ( egyszer talán mégis, azt meg a sporik visszafújták – más miatt).

A bírók – Túl nagy hatással voltak a meccs kimenetelére,  és mindkét csapatot büntették olyan hívásokkal, amelyek erősen megkérdőjelezhetőek.

Bővebben:

Mit jelent mindez: A Patriotsnak megvolt az esélye, hogy lezárja a mérkőzést a 4. negyedben, de nem tudták lefuttatni az órát. Ez adott egy végső esélyt a Ravensnek, és el is jutottak a saját 21 yardos vonalukig 1 perc 55 másodperc alatt. A Ravens végül a 9 yardos vonalig jutott - egy pass interference büntetésnek köszönhetően, amelyet Devin McCourtyra fújtak - és onnan rúgott egy, a mérkőzést véglegesen eldöntő 27 yardos field goalt, az újonc Justin Tucker. Nehéz megmondani, hogy a rúgás, amely erősen jobbra ment, jó volt-e. A Patriots úgy fog tekinteni erre a mérkőzésre, mint ami kicsúszott a kezeik közül, hiszen meg is nyerhették volna ezt a kemény, idegenbeli mérkőzést. Ez a végeredmény, akár a playoff mérkőzések lebonyolítását is befolyásolhatja.

A bírók részei voltak a történetnek. Nagyon sok zászló repült a mérkőzésen, ami megzavarta a játék menetét, és pár erősen megkérdőjelezhető volt (mindkét csapat részéről). Azon az éjszakán, amikor a központban az AFC legjobb csapatai közül kettőnek kellett volna a központban lennie, egy harmadik csapat volt a legnagyobb része a történetnek. Nehéz elképzelni, hogy az NFL elégedett lehetett ezzel. Bill Belichick nagyon dühös volt a pálya szélén, és megragadta a bírót a meccs végén, miközben futott le a pályáról. A field goal nagyon necces volt.

A védelem visszalépett. A Patriots védelme, amelyik az első két héten erősnek tűnt, visszaesett. Joe Flacconak túl sok ideje volt és a futás elleni védelem is akadozott.

Támadóegység próbálkozásai Hernandez nélkül. A játék a sérült TE Aaron Hernandez nélkül, megváltozott, nem voltak több TE-vel való felállások, helyette a 3 elkapóval való egység jellemezte a Patriotsot. Ez visszatérés volt arra a stílusra, amelyet játszottak a 2007-es szezonban Josh McDaniels irányítása alatt, és az irányító Tom Brady jól reagált a kihívásra. A támadóegység azután, hogy a Cardinals ellen múlt héten erősen küszködött, ezen a meccsen sokkal hatékonyabb volt és segített a védelemnek, hogy lélegzethez jusson.

Welker kiemelkedő estéje. Nem kérdéses többé, Wes Welker továbbra is fontos része a Patriots támadásainak, ez megmutatkozott a 8 elkapásából és a 142 yardból. Welker leghosszabb játéka egy 59 yardos elkapás volt. Leginkább slot pozícióban állt fel a 3 elkapó felállásnál.

Edelman kéz-sérülése megállította a lendületét. Julian Edelman egyre nagyobb szerepet kap a támadóegységben, 38 snap alkalmával volt a pályán az első félidőben, ami az elkapók között a legtöbb. Volt egy 7 yardos TD-je is a második negyed vége felé, de a kézsérülése miatt a második félidőben egyáltalán nem lépett pályára. Az orvosi stáb a bal kezét vizsgálta az oldalvonalnál. Eközben egy másik elkapó, Brandon Lloyd a negyedik negyed közepén lassan sántikált le a pályáról, az orvosi stáb őt is ellátta, később visszatérhetett.

Winslow bemutatkozott. A TE Kellen Winslow túlesett a bemutatkozáson, de keveset használták őt, összesen 4 snap alkalmával lépett pályára. 1 elkapása volt 12 yardért.

A gyászóló Smith kiemelkedett a Ravensnél. A Ravens elkapója, Torrey Smith, akinek 19 éves fiútestvére egy motorbaleset következtében szombat éjszaka elhunyt, emlékezetes teljesítményt nyújtott (6 elkapás, 127 yard, 2 TD). Függetlenül az eredménytől, vagy szurkolói szimpátiától, a teljesítménye mindenképpen tiszteletet érdemel.

Mi a következő lépés. A Patriots Buffaloba utazik, ahol a 2-1-el álló Bills fogadja őket.

Forrás: espnboston.com

Hozzászólások

2012. 09. 24. 09:19
Burkus
Kaptunk 503 yardot, 382 passzolt yardot, secondary sehol, pass rush nincs. GWD-ot nem tudunk megállítani, time management nem működik. Ott vagyunk, ahol voltunk tavaly vagy két éve. Csak a támadószekció nem olyan hatékony mint tavaly. (Nem tudom, hogy Gronk sérülése miatt vagy mert jobban figyelnek rá, de tőle a két elkapás nagyon karcsú.)
2012. 09. 24. 09:49
lipi
Gronk főleg blokkolt, és ha véletlenül ment elkapásra akkor vagy meg is csinálta vagy volt jobb célpont. Nem az ő nyakába varrnám :)
2012. 09. 24. 09:21
Neo
Arrington nagyon sokszor szembetűnőeket hibázott, de McCourty is sokszor árnyékra ment. Amúgy lehet nem is játszottunk olyan rossz meccset a pintyek ellen, látva hogy a sasok egy TD-t sem értek el ellenük. Szóval még talán még ez a vereség is belefért.

Eleve vereségre számítottam, így meglepett mikor 9 ponttal vezettünk és esélyünk volt még pontszerzésre a vége előtt, de persze megint visszahúztuk az ellenfelet magunkra, na mind1.
Talán még így sincs nagy baj, csak most már ne legyen több 1-2 ponttal bebukott meccs, mert ha ilyen körbeverések lesznek, a végén még a 9-7 is kevés lesz a WC körre is.
2012. 09. 24. 09:27
timep76
A Pass rush-ról csak annyit, hogy Jones elég sokszor megverte Ohert, aki csak szabálytalanul tudta őt késleltetni abban, hogy odaérjen Flacco-hoz, de mivel a bírók a héten a továbbképzésen csak az offensive holdingot gyakorolták, ezért nem is ítélték szabálytalanságnak ezeket a megmozdulásokat.
A bírók ténykedése meg "überdown", ha szabad ezzel a nyelvi- és képzavarral élnem. Ha rendesen vezetik a meccset, akkor nem kell azon vitatkozni, hogy vajon a labda pályára merőleges vetülete egy hangyafasznyit érintette-e a kapu rúdjának meghosszabítását.
A fenti "erősen megkérdőjelezhető" jelző túlságosan is finom összefoglalása azoknak a f@szságoknak, amiket megítéltek mindkét fél részére. A Cards meccsel kapcsolatban azt gondoltam, hagyjuk a bírókat (hisz mégiscsak helyettesek, meg stb.), megnyerhettük volna azt a meccset a hülyeségeik ellenére. De ez már a második ilyen meccs sorozatban (ebben szinte már tendenciát vélek felfedezni). Ezek a bírók vagy direkt csalnak, vagy annyira inkompetensek, hogy egy általános iskolai flag football meccsen sem engedném őket bíráskodni.
Hogyaztahétmeganyolcszázátamástökévelverniacsalántvazze.

Go Pats
2012. 09. 24. 09:41
piszkosfred
Hol van a védelmünk? Az első negyed után azt hittem, hogy a helyén, de ami utána következett... A futásokat és a passzokat is nyeltük rendesen, és a Cardinals után a Ravenst is megajándékoztuk egy ajándék TD-vel (az elkapó gyakorlatilag átsétált a két védőn).
Viszont a legnagyobb DOWN egyértelműen a bíróké. Jó ez a diplomatikus "ide is oda is tévedtek" szöveg, de én ezt valahogy nem így láttam (persze lehet, hogy csak az elfogultság okán). Két olyan ravens-drive is volt, amit a bíróknak köszönhetően vihettek végig TD-ig, miközben csak én vagy 6-8 olyan holdingot láttam ellenünk (nem aprókat) amikért nem repült a zászló. Persze tudom én, hogy elsősorban nem a bírókban kellene keresni a hibát, de ettől még az tény, hogy szakszerű és pártatlan játékvezetés mellett, még az egyértelműen gyengébb teljesítményünkkel együtt is 3-0-ás mérleggel állnánk.
Vészharangokat nem kell kongatni, de azért most már el kell kezdeni nyerni a meccseket, mert lesznek itt még zakók szerintem (49-ers, Texans) és a PO-hoz kell majd a 10 feletti győzelem.
2012. 09. 24. 09:41
lipi
Up még nálam BB amiért végül mégse verte meg a bírót, csak kicsit inzultálta. Down JMD még pluszban.

Egy nagyon jó meccs volt, sok szép egyéni megoldással, izgalommal, drámával. Szumma egy nagyon jó kis meccs volt és még jobb lehetett volna.

Az első negyed maga volt az álom. Egy jól! működő sec, tökéletes támadások, harapós védelem. Utána valami elromlott. Az nyilvánvaló, hogy az Ofal jelenleg ennél többet nem tud. Viszont TB a régi önmagát idézte. Bedobta a résekbe a labdát, gyorsan szabadult tőle, élmény volt nézni a játékát! Wes az elején egy kicsit görcsölt és látszott rajta, hogy nagyon akar. Ez kicsit meg is fogta, de utána szerencsére feloldódott. Lloyd hihetetlen elkapásokat csinált meg. Kicsavarva, jóga pózban, fejen állva, tök mindegy volt neki :). Normális esetben ezt a meccset simán nyertük volna, az ordító hibák ellenére is. apropó. Ordító hibák. JMD rohadt gyorsan kapja össze magát! Elcserélte a papírjait és/vagy színvak lett. Fafejet ne keverjük össze Ridleyvel. Előbbi a szituációs futónk, utóbbi a kezdő. Na, ő ezt valahogy elfelejtette. Alaptézis, hogy 3&19-re, FG távon kívül, nem futást hívunk. Ha sikerült eladni egy trükkös játékot, 2 hívással később nem próbáljuk meg még egyszer ugyanazt. Ha szar a falam jobb oldala, azt a meccsenkénti egy szélső futást nem a jobb oldalra hívom.
A futás középen-futás középen-passzoljunk valakinek,nem playbooknak hívjuk.

Védelem. Itt is van valami bibi. Vagy a zónázást felejtsük el, vagy találjunk ki valami jól működő sémát. Többször volt, hogy az elkapó teljesen üresen lézengett a pályán és szerencsétlen Flakon véletlenül bele is dobta a kezébe a labdát. Arrington kritikán aluli volt. Ő nem való a szélekre. slot elkapók ellen, ahol tudja használni a fizikai erejét tökéletes. Szélekre, ahol skillt kell használni, nem ő való. DMC minden baromságára jutott egy jó megoldás, de ő se volt a helyzet magaslatán. Azért két intet eldobni, amivel simán húzzuk a meccset luxus...
Pass rush. Ha nem megy a Dfallal a nyomás, akkor vonjunk be LB-t/Cb-t/S-t vagy valakit! Kitalálták elég régóta a blitz nevű dolgot. Na, ilyen nálunk nincs. Ok, kell a támogatás tőlük a secnek, de ha az ellen irányítója nem tud kényelmesen megreggelizni, azért nem akkora gond.
A bírókra inkább nem mondanék semmit. Nem tudom mennyi az a pénz amin veszekednek, de könyörgöm, dobjuk össze nekik...

Mindezek ellenére nagyon jó meccs volt! Sajnos a rosszabbik oldalán állunk a ... lónak, de papíron könnyű a sorsolásunk. (Mennyire tudtam volna örülni, ha a Miami nyer..).
Viszont ezekkel a hibákkal kezdeni kell valamit.
Bocs, hogy megint teleírtam az oldalt :)
2012. 09. 24. 09:49
timep76
A futáshoz: a 3&19-es híváson én is nagyot néztem, de az alapvető probléma szerintem, hogy egy ilyen védőfallal szemben és egy ilyen O-fal birtokában ne belső futásokat hívjunk már. Hát hívhatják bárhogy a futót, 2-3 védő hasán akkor sem tud átjutni. És hát szerintem egyik játékosunk sem az a kifejezett erőfutó, mint pl. MJD.
2012. 09. 24. 09:52
lipi
Lehet belső futást hívni, sőt kell is. Akkor is kell futást hívni, ha nem megy. Egyszerűen azért, hogy ne legyen annyira kiszámítható a dolog. De könyörgöm, olyan valakit futtassunk, akinek ez megy is! Imádom Fafej játékát, de Ray Lewisék ellen ne őt futtassuk... Vagy ha igen, akkor se ő legyen a No1 futó a meccsen...
2012. 09. 24. 10:06
timep76
Na de hát legyen már kicsit variálva. Ne úgy nézzen ki, hogy lehajtott fejjel nekimegyek az 1-es vagy 2-es lyuknak oszt majd lesz valahogy. Mert a Ravens ellen nem lesz sehogy. Legyen a belső futás is megalapozva (a kiegyensúlyozottság jegyében) külső futásokkal, ami amúgy jobban is megy (szerintem), több screen játékkal (ami jobban illik fafejhez), vagy ne adj Isten valamilyen reverse futással. Értem én, hogy a Titans ellen Ridley bárhol keresztülnyargalt, de hát ez a Ravens (volt).
2012. 09. 24. 10:17
lipi
Teljesen egyet értek. Jelzem volt két trükkös futásunk (end around, mindkétszer Edelmannel, és egy szélső futásunk jobb oldalra :)). Ezekről a véleményem kicsit feljebb olvasható :)
2012. 09. 24. 09:50
Nálam McCourty is down. lehet, hogy úgy meccs átlagban nem rossz, de kulcs játékoknál mindig megverik.
A bírók meg igenis kiegyensúlyozottak voltak, az egyik csapatot sújtó hibás ítéletüket a másik csapatot sújtó hibával igyekeztek mindig egyensúlyban tartani.
2012. 09. 24. 10:14
timep76
Lehet, hogy fordítva van. Nem? Azért lesz belőle kulcsjáték, mert sikerül megverni őt. :) (na jó, csak vicc volt)
2012. 09. 24. 11:51
Sajnos nem vicc :( Kulcs szituációban felé dobnak.
2012. 09. 24. 14:42
Bandi
Szerintem is fordítva van :) Attól lett kulcsjáték hogy sikerült a sok yardos játék :)
2012. 09. 24. 10:01
DeMartino
hm ismét egy L a sok okos hozzáértő már elkezdte boncolgatni a vereség okait ezért én nem kezdek bele a jóságokba kicsit idegesítő azaz egy pontos vereség inkább akkor kaptunk volna ki 20 al :D :D.Mindegy nem történt világ vége nem kell temetni semmit sem legközelebb sikerül a W
2012. 09. 24. 10:13
Burkus
Úgy legyen:)

Nekem az inkább a bajom a dologgal, hogy "same old story" megy újra: a támadók képtelenek megcsinálni egy first down-t a time managementhez, a védelem pedig nem tudja megállítani az ellenfelet a GWD során. Hányszor láttuk ezt azóta, hogy 2006-ban kikaptunk a Colts-tól 21:4-ről a főcsoportdöntőben? Azt hittem, hogy ebben végre változás van idén, de most visszaestünk ugyanoda.
2012. 09. 24. 11:55
Mennyire igaz. Egyébként ugyanez volt a tavalyi AFC döntőn is, csak akkor éppen csoda történt. A Ravens kihagyta a kihagyhatatlan field goalt. Ahogy most is majdnem.
Sajnos a csapat védjegyévé vált ez az attitűd a szoros mérkőzések végén.
2012. 09. 24. 10:02
Lacus
Sajnos nem láttam a meccset, most már nem is akarom megnézni... :( Összefoglalókat böngészgetem éppen, mindjárt odaérek a miénkhez, előre elszorul a torkom, viszont a Pit-Oak meccs nem volt semmi, nyert a Raiders!
2012. 09. 24. 10:15
lipi
pedig érdemes megnézni. Nagyon jó meccs volt. Igaz, lassan jöhetne egy kényelmes nyertes mérkőzés is, mint a Titans ellen volt :)
2012. 09. 24. 10:41
Lacus
csak magamat ámítottam, már akkor elkezdtem a letöltést mikor ráklikkeltem itt a "hozzászólás" gombra :)
2012. 09. 24. 10:05
DeMartino
a nagy csapatok akik papíron jobb összetételű egységet alkot szenvednek a kisebbek pedig szárnyalnak lásd oak,ari,Buf kiegyenlített lett a mezőny :D vagy kurvára az elején járunk és beragadtunk a kicsiket meg viszi a lendület ameddig bele nem szaladnak egy bazi nagy maflásba ami visszarepíti őket a megszokott helyükre :D
2012. 09. 24. 10:12
timep76
Hát igen. Tavaly melyik csapat is kezdett 3-0-lal a csoportunkban, úgy hogy minet is megvertek? És mi lett a vége? (Bills és 6-10, a megfejtés,ha jól emlékszem).
Még korán van leírni bárkit is.
2012. 09. 24. 10:19
Levis
Sikerült végignéznem a meccset hajnalban. Ezt a vereséget megköszönhetjük azoknak az agyoniskolázott bíróknak. Annyi Holdingot fújtak ellenünk, hogy az amerikai kommentátorok már csak nevettek és kérdezték, hogy hol láttak ilyesmit. Negyedik negyedben kétszer is automatikus 1st down kapott a Baltimore amiből egyik sem volt szabálytalanság. Ezzel tudták megfordítani a játékot. Pl: Utolsó három perc. Jones és Love együttes erővel sackelte Flackot a végén azt is visszafújták, hogy Spikesnál holdingot láttak. Erre az egyik elemző megszólal " Whos Holding who-Whos Holding who?!" Na meg a FIELD GOAL! Megnéztem az NFL Gameday Patriots-Ravens Highlights-ot lelassították, hogy valószínűleg nem volt bent. BB meg ment reklamálni, de rá se hederítettek. Sajnos a Secondary nem volt a helyzet magaslatán a második félidőben, de ennek ellenére is azt mondom, hogy ezek a nyomorult sporik a hozzánemértésükkel intézték el a szép esténket. Pedig szerintem jól játszottunk. Nem szabad elfelejteni, hogy a liga legjobb védelme ellen kellett helytállnunk.
2012. 09. 24. 10:24
lipi
Nem egyedül a bírók hibája volt. Tévedtek mindkét oldalra. Ezt a meccset ezekkel a bírói hibákkal is nyernünk kellett volna. De tény, hogy takarodjanak el szibériába havat lapátolni!
2012. 09. 24. 10:23
Ati Bang Oh
Csalódott vagyok. Nem a csapatom miatt, hanem az NFL idei szezonja miatt. A három forduló alatt legalább 6 olyan meccset láttam, ahol a faszfej bírók kúrták el a játékot, és ebből sajnos 2 Pats meccs is volt. A hajnali meccs totális kikúrta a biztosítékot, minimum 5 olyan ítélettel, ami döntően befolyásolta a vereségünket.

Eddig azért szerettem ezt a sportot, mert tiszta volt a videóbírónak és a challange-nek is köszönhetően, de kezdek kurvára kiábrándulni belőle idén.
2012. 09. 24. 10:28
Neo
Halkan jegyzem meg, hogy a bírókat úgy lehet "kikerülni", ha magabiztosan hozzuk a meccseket és nem tesszük szorossá a végét saját magunknak azzal, hogy amikor kell nem bírunk egy first downt megcsinálni és lepörgetni az órát.


Amúgy a Tampa edző mégis mit képzel ezekkel a térdeléstámadásokkal???
2012. 09. 24. 10:32
piszkosfred
Egyetértek, bár ez inkább a Cardinals elleni meccsre volt igaz, mert ott valóban a végén ébredtünk és akkor vették el a meccset a bírók. Most azonban bírói bakik nélkül egyáltalán nem lett volna szoros a vége.
2012. 09. 24. 11:01
Gomes..
Az Up kategóriával egyetértek.
Down a védelem játéka az első negyedet leszámítva, illetve az utolsó 5 perc támadó playhívása. Megint elbuziztuk.
McCourtyt meg elzavarnám gyapotot szedni. Mutassatok még egy csapatot, aki ellen a GWD-ot az elsőszámú, elvileg legjobb cornerbackre hegyezik ki? És röhögve meg is csinálják? Nevetséges. A pass rush meg... Tegnap még Tyler Palko és szétpasszolt volna minket. Sovány vigasz, hogy Fantasyben a Welker-Torrey Smith kettős hozott vagy 55 pontot.
2012. 09. 24. 11:14
Gordon
üdv.
nem láttam, csak a telómról követtem az utolsó negyedet.
megnéztem volna a de a sok bírói hiba miatt nem szeretném felhúzni magam.
1 millio dolláron vitatkoznak éves szinten, nem pénz de amerikában a presztízs dönt úgylátszik, ha megadják ezt most akkor jövőre megint kezdik..van benne igazság de túl sokat veszíthet az NFL ezzel a szarakodással.
a csapatról pedig annyit, hogy ez elfogadható vereség nincs vele gond, viszont a jets-el számolnunk kell majd. BB nevezzen ki egy D kordinátort mert ő leragadt a 3 évvel ezelőtti sémáknál és ha nem tudunk újítani baj lehet.
megnéztem este a frisco vikings meccset és a nem erős vikings O gyönyörűen verte a frisco D-t, ki gondolta volna..lesz körbeverés bőven arra kell figyelni, hogy a jets-et üssük oda vissza, remél így Revis hiányában(amit sajnálok) egyszerűbb lesz
2012. 09. 24. 11:27
Raschy
A pass rush downjához azért hozzátenném , hogy 5-6 egyértelmű holdingot nem fújtak be a Ravens Ofalának... Mintha az offensive holdingot nem is ismerték volna.
2012. 09. 24. 12:49
Burkus
Jaja. Amikor feljöttek 30:28-ra - ennél a drive-nál - egyszer Ninko-t konkrétan a nyakánál fogva rántotta le a tackle és nem volt semmi. Ócska volt a bíráskodás, de ez nem csak a mi véleményünk, ezzel van tele az amerikai sajtó is.
2012. 09. 24. 15:17
fejszee
én mintha láttam volna olyat is, hogy Zolit a punt után megütötték (még a kommentátor is bemondta), és elmaradt a zászló...
2012. 09. 24. 11:37
tottingetosz
Sziasztok!

Ez volt az idén az első meccs, amit élőben néztem. Eddig felvételről néztem meg őket, úgy persze kevésbé volt izgalmas. A szakmai észrevételeket mindig a pats.hu-ról olvasom. Azt gondolom, már nekem is lehet véleményem, amelyek egyben kérdések is a hozzáértő olvasókhoz.

1.) Nem szokásom a bírókat vádolni, de ezt a meccset az ő ítéleteik miatt buktuk el. DMC-re az első negyedben fújt holding: 3&out és egy lendületben levő Offense helyett BR TD. 3. negyed: Ha jól emlékszem, megint DMC és 3&out helyett BR TD, mely drive-ban közvetlenül a nevetséges kontaktra befújt holding után akkora defense holding volt a pass rusherünkön, mint a ház. Komolyan mondom, hangosan káromkodtam , hogy ez csalás, és éreztem, hogy befolyásolni fogja a meccs végeredményét. Vazze, nyakánál fogva húzták vissza, mert odaért volna Flacco-hoz. Ezek sorsfordító és nagyon következetlen ítéletek voltak, melyekből nagyon negatívan jöttünk ki.

2.) Már fent is írták, hogy Flacco-nak annyi ideje volt, hogy körmöt is építhetett volna. Jó volt az O-fala vagy mi voltunk bénák, és nem vagy nem jól támadtuk?

3.) Úgy nézett ki, hogy Flacco a vonal mellé dobott 10-15 yardos passzokkal akár 600 yardot is összedobál, ha kedve úgy akarja. Magasak voltak a WR-ek, de valamit csak ki kéne találni a secondary-ben. Azért az NFL-ben egy irányító odadobja abba a négyzetméterbe, főleg a 2. pontban ecsetelt segítséget megadva neki. Nyilván a kettőt együtt kell fejleszteni.

4. A Playbook szerintem nem volt annyira rossz, de amikor TB áthívta playt, már a BR DB-jei azonnal léptek fel futásra, és mínusz yardokért szereltek. Ilyen elkapó gárda és irányító mellett nem lehetne mégis kicsit jobban a kockázatosabb passzjáték felé billenteni a play-hívások számát?
2012. 09. 24. 12:32
lipi
Nem vagyok szakértő, de véleményem azért van :).

1. Igen, hibáztak a bírók. Nem is keveset, nem is csak ellenünk. konkrétan szétfújták a meccset. Igen, ha nem fújnak be akkora baromságokat, simán nyertük volna a rangadót. DE. Ezt a Ravenst bírói szembe széllel is vernünk kellett volna...
2-3. Én is fejtegettem kicsivel feljebb, hogy mi lehet ennek az oka. Valami nem stimmel a védelmi sémánkkal. DMC nem annyira hülye és Arringtont is láttam már jól játszani. Vagy túl van bonyolítva a sémánk vagy vannak benne ordas lyukak, amit az ellen rendre meg is talál. A blitz sémánk konvergál a nulla felé. Gyakorlatilag az a nyomás van, amit a védőfal ki tud fejteni. (Ebből is max azt nevezhetjük nyomásnak, amit Jones csinál.). Hozzáértők majd kielemzik, hogy miért van ez. Részemről arra tippelek, hogy nem akarunk embert elvonni a passz védekezésből.
4. A playbook katasztrófa volt. Nem futtattuk az órát, amikor kellett volna, futtattuk, amikor nem kellett volna. A playbook 90%-a abból állt, hogy futás közép-futás közép-valaki kapja el TB passzát, plz! A kezdő futónk erre a meccsre valamiért Woody lett. (Szerintem a No huddle miatt, de ez nem mentség). A futókat nem használtuk passzoknál, Gronkot, mint Ofal embert foglalkoztattuk, ami megint kicsit luxus szagú. A passzjáték egyedül TB/Lloyd és Wes zsenialitása miatt működött. De nem is ez a legnagyobb gond, hanem az Ofal. Siralmas az egység. TB-t kétszer sackelték és a franc se tudja hányszor sietették. amikor áthívta valszeg azért tette, mert látta, hogy olyan PR fog érkezni, amit nem fog tudni kezelni. Szóval összetett a probléma :). De remélem valaki, aki nálam jobban ért hozzá, kiegészít, megcáfol :)
2012. 09. 24. 12:50
LaFleur
lipi : Alapvetően egyetértek veled, egy dolgot kivéve, hogy mind két oldalra tévedtek. Már hajnalban is kérdeztem a chaten másoktól akik hasonlókat írtak, a Ravens kárára mikor tévedtek? Fél órája keltem, biztos álmos vagyok még de nem emlékszek indokolatlan zászlóra a Hollóknál, sőt, elmaradt zászlók rémlenek, off holding vonatkozásában. Gyakorlatilag Jonest nem tudta Oher szabályosan tartani. Tehát még egyszer : a Ravens kárára mikor tévedtek? Mert én úgy emlékszek, hogy kizárólag nekünk fújtak ökörségeket, és sajnos a nagy részét kulcs szituációkban, mint ahogy fentebb írták pl. kétszer kaptak automatikus first downt fontos pillanatban. A szpíkerek röhögtek kínjukban, egymást kérdezték:
-"Chris, mond meg hol volt a holding?"
-"..."
2012. 09. 24. 15:24
l.kalasz
Egyszer biztos tévedtek a mi javunkra is, amikor Wilfork bemozdult, és fals startot ítéltek, de biztos volt több is.
2012. 09. 24. 15:41
OFenoMeno
ez a biztos volt több is, így elég gyenge lábakon áll ;) :) meg ugye fontos az a szó is, hogy kulcsszituációban! - gyakorlatilag a Ravenst a zebrák hozták ki az öltözőből a meccs elején, majd a végén ők nyerték meg nekik a meccset...kulcsszituációkban! befújt szánalmas ítéletekkel...
ahogy LaFleur is írta: az ellenünk befújt szabálytalanságoknál már kínjukban röhögtek a kommentátorok, nem egyszer, nem kétszer, rendszeresen...aki hirtelen odakapcsolt NBC-re, azt gondolhatta, hogy ezek vmi stand up comedy páros...Ravens elleni büntetéskor egyszer volt ilyen, annál az interceptionnél a végén, de ott is inkább azon értetlenkedtek, hogy vagy semmi nem volt, vagy nem az, amire a bírók bedobták a zászlót. A Wilfork elleni rossz döntést sem simán el tudom képzelni, hogy később "jóvátették" azzal, hogy továbbsegítették a Ravens támadását, mert a 4 TD drive-jukból, legalább 2-ben a bírók tolták tovább a szekerüket...
2012. 09. 24. 15:31
OFenoMeno
"Nem szokásom a bírókat vádolni, de ezt a meccset az ő ítéleteik miatt buktuk el." Teljesen egyetértek! Azoknak is igazuk van vmilyen szinten, akik szerint még mindig meg kellett volna csinálni a végén a 1st downokat, és akkor nincs miről beszélne, de!
De tegyük fel 120%-ot nyújtva, - tegnap nem erről volt szó :) ... - az ellenfélnél jobban játszva - ...erről viszont igen - a bírói döntések miatt kikapsz egy szoros meccsen. Akkor is te vagy a hibás, mert nem 150%-ot nyújtottál ?? Igen! a hibákat mindig el kell ismerni, ki kell javítani. De ami tény, az tény...
2012. 09. 24. 15:43
OFenoMeno
kicsit félreérthető :) az Igen! arra vonatkozik, hogy a hibákat el kell ismerni, és nem az előtte feltett kérdésemre a válasz. Az amúgyis inkább költői kérdés, mindenki döntse el maga :)
2012. 09. 24. 12:39
sathor
Sziasztok! Most néztem meg a meccset, kár a vereségért, pedig az offense jól játszott, öröm volt nézni Lloyd játékát és Welker is újra parádézott, Hernandez hiánya pedig nem volt igazán feltűnő. Nem tudom mikor veszik már észre, hogy a bírókkal meg kellene egyezni, nem egy meccs ment már el a tartalékbírókon a ligában (hogy ne menjünk messzire nálunk 2 vereségből 2-ben is nagy szerepük volt), ma is rengetegszer itéltek rosszul. A defense kapcsán nem értem mi történt. Az előző két meccsen (főleg a Titans ellen) elég jól működött a pass rush, egyértelműen sokat fejlődtünk a tavalyi szezonhoz képest. Én Mccourtyt is downba tenném, nem tudom meddig fog kitartani mellette Belichick, bár a rookie szezonjában jól játszott, de tavaly botrányosan gyenge volt, és ma is 2 picket elejtett és beengedett nem egy fontos catchet. A futójátékunk sem működött igazán, bár ez azért betudható annak is szerintem, hogy a Ravens futójáték elleni védekezése mindig is ligaelit volt.
2012. 09. 24. 12:52
Burkus
És ha kivágja DMC-t, ki jön? Philip Adams vagy Molden? :))) Egyszer jó lenne, ha a GM a zsebébe nyúlna és igazolnánk végre legalább 1, de inkább 2 kész, bizonyított CB-t a piacról. Abban is van kockázat, de ez a sec. draft valahogy nem megy.
2012. 09. 24. 12:59
Gomes..
Nem mindegy, hogy ki jön? :))
Ezt a mit tegnap DMC művelt, bármelyikőjük hozta volna. Újoncévben kijött neki, azóta nem volt jó meccse. Legalábbis nekem egy sem ugrik be. Első körös, nesze neked...
2012. 09. 24. 13:07
Pupu
Hagyjuk már hogy ne foglalkozzunk a birokkal mert ezt akkor is hozni kellett volna dumát!!
Meg azt is hogy ide oda tévedtek..
Nem olyan rossz csapat a Baltimore és mi se vagyunk olyan jók hogy ezt így hozni tudtunk volna..Majdnem felrobbantam..A kulcs szituációkba ellenünk tévedtek és döntően befolyásolták a meccs végeredményét..
Szánalmas..
2012. 09. 24. 15:09
tottingetosz
A fentiekben leírtak miatt plusz1. A szerkesztőknek javaslat, még ha nyilván elfogultak is az oldal látogatói, hogy a heti kérdés lehetne valami ilyesmi, mert érdekel, hogy Mi hogy látjuk:
Mennyire befolyásolták a bírói tévedések a Patriots eredményességét?
Nem buktunk meccset miattuk
Ide-oda tévednek, de nem befolyásolta az eredményt döntően ténykedésük.
Hibáztak, többet a terhünkre, kis szerencsével plusz 1 győzelem lehetne.
Az ítéleteikkel minket súlytottak, nagy részük van az 1-2-es eredményben.
2012. 09. 24. 16:07
lipi
egyértelmű, hogy befolyásolták a mérkőzést. Nem a jó irányba. De ettől függetlenül simán nyerhettük volna, ha nem inkompetens a play hívásunk, ha a 3! azaz három intből legalább egyet megfogunk stb.
Fájó vereség, nyerhető meccs, de nem csak a bírók hibája, hogy kikaptunk...
2012. 09. 24. 20:10
Burkus
Figyu, ha FG-t a végén helyesen ítélik meg - mert missed FG volt - akkor mi nyerünk! Lehet ennél nagyobbat tévedni? Lehet így azt mondani, hogy nem volt legalább egy meccset eldöntő tévedésük? De a Spikes holding is ebbe a körbe tartozik.
2012. 09. 24. 13:30
kyobalu
Szerintem nem volt ez egy olyan rossz meccs..Éles, ki-ki helyzet volt az AFC két talán legerősebb csapatától. Jó a Baltimore, de tegnap hoznunk kellet volna a meccset, főleg az első félidő alapján. Nem szoktam bírózni, s most sem akarok sokáig. DE tegnap a Ravens 2 utolsó TD drive-jánál az ő segítségük nélkül nem mentek volna végig a pályán. Az illegal blockingok és pass interference-ek nevetségesek voltak ellenünk. Főleg, hogy egész meccsen olyan látványos holdingok voltak Jones-on, Ninko-n, Love-on, hogy az már a közvetítő riportereknek is fájt..Úgyhogy én a passrush-t nem tenném be down-ba..Volt az, csak olyan holdingokat nem fújtak be, amit még a holdról is láttak az űrlakók..Csak a zebrák nem..Furcsa..Általában mindig nyomják valamennyire a hazai csapatot, de nekem úgy tűnt tegnap a második félidőben, hogy őket most nagyon..S igen, el kell ezen is gondolkozni!
Ha múlt héten Gronkon elkövetett PI-t megítélik a 2 pontosuknál, ha Gronk ellen nem fújnak Fafej TD-jénél PI-t, s ha most a Ravens utolsó 2 TD-jénél másképp ítélnek a bírók, ha nem adják meg a végén a véleményem mellé ment FG-t, akkor nem 2 L állna a nevünk mellett..Tudom, hogy az Arizona elleni meccs nyögvenyelős volt és nem érdemeltünk győzelmet, de tegnap igen...Tegnap a Ravens csak úgy tudott nyerni, hogy fölöslegesen büntettek minket a zebrák..S ez a bosszantó..Mert azért az AFC legjobb védelmének felrakni 30 pontot az nem olyan rossz teljesítmény..Főleg az Ő otthonukban..Még ha a D-nk a tavalyi impotens hibáit halmozta rendesen, s szétszopatták a secondary-t..
Mindegy..Ez van..Inkább szomorú vagyok, mint mérges. DE remélem találkozunk még idén velük, s akkor mi veszünk revansot rajtuk!!
2012. 09. 24. 14:48
Neo
Ebben a cikkben elég jól összeszik a problémákat.
http://www.boston.com/sports/football/patriots/extra_points/2012/09/5_takeaways_fro_6.html

Elég sokatmondó volt BB meccs utáni interjúja. Mellesleg vissza akarták nézetni a bíróval a FG-t, mivel azok észre se vették, hogy mellé ment!
2012. 09. 24. 15:11
Jaj, azok a "zebrák" ;) Ld. Spikes tweetjét: "f------ zebras", amiért bizonyára újabb büntetés következik.
A Ravens 28 first downjából 5-öt nyertek el büntetés révén, míg a Patriotsnál ez 33-ból 8.
Egy kis "if" (ha)... képzeljük el, milyen tweetek, és nyilatkozatok jönnének a Ravens oldaláról, ha a végén a "zebrák" nem adják meg a field goalt. BB úriemberként viselkedett most a bíróval, ahhoz képest, amit Harbaugh-tól kapott volna :)
2012. 09. 24. 15:48
OFenoMeno
jó, de nem mindegy, hogy abból az 5-ből illetve 8-ból mennyi volt jogos. Azért, mert befújják, amit be kell még nekünk kellene elnézést kérni ? :))
2012. 09. 24. 15:02
vidragida
Brandon Spikes bírókat minősítő tweet-je: "Can someone please tell these f------ zebras foot locker called and they’re needed Back at work !!!! :-)
2012. 09. 24. 15:03
vidragida
a szmájlit én raktam oda...
2012. 09. 24. 16:46
Patriots NEB
Szép napot mindenkinek!
4 millió dollár a vita tárgya a szövetség és a bírók között!
Apró pénz ahhoz képest,hogy 9 évig 3 tv-s társaság évente 5,5 MILLIÁRD dollárt fizet a közvetítési jogokért!
katasztrófa a pót "zebrák" működése és nem csak a meccseinken!
2012. 09. 24. 16:56
WuMaster
Emberek, nincs itt semmi gond ! A Bye week-re 6-2 vel fogunk állni!! Go Pats!! :)
2012. 09. 24. 17:16
nosbiglem
Úgylegyen! Ámen!
GOO PATS!
2012. 09. 24. 17:33
nosbiglem
-Brady: a múlt heti teljesítményéhez képest ma nagyon éles volt, mint egy szablya! Nagyon jól játszott és ez megnyugtat!
-Meskó is visszatért régi önmagához!
-Edelman: egyszerűen SUPERMEN volt! nagyon jól játszott, míg le nem sérült! Ez a jo jaték egyre jobban előtérbe helyezi, Wessel valami nincs rendben. Az, hogy ez a kérdés mit takar, azt gondolom, csak a következő szezonra tudjuk meg.
-Welker: szó se róla nagyon jól játszott. Bár ezt a kijelentést tompítja, ha Edelman nem sérült volna le, én szerintem sokkal kevesebb játéklehetőséghez jut. (Értem ez alatt, hogy felé megy a labda, és nem csak a pályán van).
-Lloyd: Valami elképesztőt játszott. Azt veszem észre, egy re jobb és jobb lesz, és egyre jobban keresi őt Brady.
-Védekezes: Sztem az se volt rossz, sőt tavalyhoz képest egész jól muzsikál! Kivétel a rosszaknál felsorolt srácok.
NA a rosszak:
McCourty-Arrington: Szerintem ez a két játékos nem hozzak az a színvonalat, amit ez a csapat elvárna tőlük. Sztem ha lesz rá lehetőségünk jövőre, ezek a játékosokat le fogjak cserélni.
Igazából más rosszat fel se tudok sorolni, bírókat nem minősítem, az egy adott dolog, amit nem lehet befolyásolni, bármit is csinál a csapat.
Vitaindítónak is szánom a hozzászólást, de hozzáteszem, ez az én saját véleményem.
2012. 09. 24. 17:42
Gordon
szerintem egy elit FS kell aki irányítani tudná a pályán a tehetséges (mert az DMC+ Ras-I is)CB-ket.

off
csak engem idegesít az IQ bajnok edreed...cikke a nso-n?
2012. 09. 24. 17:45
nosbiglem
Én nem szoktam olvasni, nem tudom, hogy miről szól.
2012. 09. 24. 17:57
Gondolom a fűzővel kifelé blogon... ha elfogadsz tőlem egy jó tanácsot, NE olvasd őket. Jobban jársz... megkíméled magad az idegeskedéstől. Főleg egy Ravens szurkoló tollából írt cikket ne.
2012. 09. 24. 17:43
nosbiglem
BB-t meg fogjak valahogy buntetni, mivel megfogta a birot!
http://www.nfl.com/news/story/0ap1000000065713/article/bill-belichick-unlikely-to-be-suspended-for-touching-ref?module=HP11_headline_stack
2012. 09. 24. 19:39
zsesszi
megnézve a felvételt a bíró menekül a pályáról. ha tudja hogy nem hibázott akkor megállna és beszélne BB-vel. tudta hogy hibázott.... valamiért nagy öröm ezeknek a középiskolás zebráknak hogy a Patset győzhetik le :(
2012. 09. 24. 20:17
Burkus
Az NFL-es források szerint max. pénzbüntetést fog kapni.
2012. 09. 24. 17:46
Bruschi85
Nem szeretek a bírókkal foglalkozni, sose szoktam, de ami most zajlik az NFL-ben bírói ténykedés alatt az nagyon nem tetszik és nem csak a mi meccsünkön, eltelt 3 forduló és tévedések és hibák száma nőtt több meccsen is, ami csapatok jövőjét és sikerességét alapjában határozza meg, ahogy a magyar közvetítések alatt is mondta Kovács Sanyi az NFL-ben, ez egy profi "vállalkozás" pont a legjobb bírókon kell spórolni???
A meccshez visszatérve, rossz érzés kikapni mindig, 1 pöttyel meg főleg, pláne zsinórban kétszer, nem ehhez vagyunk szurkolóként szokva, de a Ravens ellen ki lehet, az O#-el nem volt gond, ezt mutatja 30 pont a liga egyik legjobb D#-e ellen, a védelem passrush nélkül pedig a secondary is csak keresi a labdákat, ezt tudjuk, Arrington és DMC is hibázott bőven. JMD play hívásai a múltkorihoz képest javultak, trükkös játékai nem jöttek be most sem, de jóval több futás kellett volna Ridleytől, Fafej továbbra se erőfutó, és kissé mellőzve lett G-Force is. Mondjuk ellene számos holdingot nem fújtak be a sporik.
Lloyd és a O# fal tetszett, szépen dolgoztak és védték meg Tomot.
Ez csak egy L volt az alapszakaszban semmiről nem dönt, a csoportmeccseket hozni kell aztán majd meglátjuk, főleg amilyen körbeverés van lehet egy 11-5-ös mérleg is kiemelt lehet az AFC-ben, de PO-ra biztos elég lehet, ettől nem is tartok. Menni kell tovább!

A lényeg továbbra is Hajrá Pats!
2012. 09. 24. 17:57
nosbiglem
Egyetértek veled!
Kár hogy nem lehet valahogy jelezni, mondjuk egy like-hoz hasonlóval, az egyetértést, csak úgy, ha hozzászólsz.
2012. 09. 24. 18:05
infidelitas
Nem értek egyet azokkal, akik azt mondják, hogy a bírók ellenében is meg kellett volna nyernünk a mérkőzést... ugyanis olyan nyomás volt a csapaton a bírók részéről, hogy az már-már elviselhetetlen volt... Ezt a meccset nem elvesztettük, hanem elvették tőlünk és ez nagyon-nagyon fáj... Pláne, ha emiatt megy el a PO... Annyival jobbak voltunk, hogy ha csak a "szokásos" hazai pályaelőny van a hollóknak simán egy-két labdabirtoklással nyerjük a meccset... Amennyi hibát a csapat elkövetett szerintem átlagos (főleg O tekintetében) ennyi máskor is elő fog fordulni, sőt más csapatoknál több is előfordul és mégis nyernek (lásd KC). Én konkrétan a második nyedben megmondtam, hogy ez a bíráskodás döntően befolyásolja a meccs kimenetelét, és akkor hol volt még a második félidő... Szóval gyorsan vissza kel hozni a rendes bírókat és ennek a meccsnek a játékvezetőit örökre el kell tiltani a bíráskodástól...
2012. 09. 24. 18:11
nosbiglem
Ujabb oriási hir: Revis szakadt térdszalag!!!!
http://www.nfl.com/news/story/0ap1000000065738/article/darrelle-revis-has-a-torn-anterior-cruciate-ligament?module=HP11_breaking_news
2012. 09. 24. 18:32
agent47
Hát akkor az ő idényének is lőttek...
2012. 09. 24. 22:12
infidelitas
2012. 09. 24. 18:36
agent47
Közben nézem a meccslistát. A következő 6 meccset hozni kell... (Muszáj!!!) Most állok neki nézni a meccset (ha tehetem inkább HD-ben nézem) de ahogy 1-2 kommentet olvasok a sporik anyja ma is csuklani fog. Szegény barátnőm... nem szereti ha káromkodok, de majd holnap veszek neki virágot cserébe :)
2012. 09. 24. 18:58
cspeti98
Edelmannek milyen súlyos a sérülése?
2012. 09. 24. 19:04
simita
Én is megnéztem a meccset. Amúgy nem volt ez annyira rossz... :-)
Nem értem, hogy amikor 26-21 lett Woody futott TD-vel, miért nem mentünk 2 pontosra. Hiszen azzal egy bekapott TD-val is egál lett volna. Pont az az egy pontocska hiányzott. JMD-től pontosan az ilyen meglátásokat várnám !
Nagyon sok az FG !!! Ezeket legközelebb TD-re kell hozni.
2012. 09. 24. 19:42
csori71
nekem nincs szívem megnézni...a buktás meccseket nem szeretem látni mert elkeserít:-)
2012. 09. 24. 19:49
már Goodellt is utálom
Halihó,
fájó szívvel de megnézném a meccset, valami ötlet, hogy honnan lehet letölteni?
előre is köszi
2012. 09. 24. 19:57
agent47
http://sport-video.org.ua/index.html
Vírusmentes szép videók vannak fenn.

Vagy regisztrálhatsz ide is:
http://tenyardtracker.com/index.php
2012. 09. 24. 20:15
már Goodellt is utálom
2012. 09. 24. 20:26
Burkus
A bírókkal és a tulajdonosok közötti találkozó teljesen eredménytelen volt tegnap... :(((
2012. 09. 24. 20:57
szeder
Ez a véleményem:

http://9gag.com/gag/5442942
2012. 09. 24. 21:09
zsesszi
2012. 09. 25. 15:18
agent47
+1!!!
Nagyon hűen ábrázolja a bírói tévedést.
2012. 09. 24. 21:11
non4m3
tényleg csak a szabályértelmezés végett, aki tudja az meg tudná mondani hogy elvileg ez a FG szabályos volt-e???
2012. 09. 24. 21:16
non4m3
és ezeket nem kéne visszanézni automatikusan???
2012. 09. 24. 21:26
csabesz
Én még nem aludtam a meccsre, ezért a bővebb véleménynyilvánítástól eltekintenék:) de az jutott a meccsről(zebrákról)eszembe,hogy olyan volt ez, mintha a forma1ben visszatérnének a kézistopperes időmérésre,
a field goal(vagy nem az)kapcsán további négy kamera hadrendbeállításával kilehetne küszöbölni minden ilyen meccs utáni karfogdosást, taperolást és táncba hívást!
2012. 09. 24. 22:18
zo72
a következő mecset hozni kell különben elmegy/elmehet a hajó....
A bírókról az a véleményem, hogy a sztrájkolók "sem szeretnek" minket kb: 60%-40% arányban "tévednek" a kárunkra, ez az arány most még rosszabb...
2012. 09. 25. 01:16
TMR
Ezt a meccset a Pats vesztette el, de a bírók nyerték meg a Ravensnek.
2012. 09. 25. 13:43
Bandi
Aki azt mondja, hogy ezt a meccset a rengeteg birói hiba ELLENÉRE meg kellett volna nyernünk egy kicsit igaza van.
(Pl: 31 kapott pont, gyenge time management a 4. negyedben, 1-2 rossz play hívás mint pl a 2 pontos hiánya, vagy a rosszkor hívot -14yardos trükkös játék).

Aki azt mondja, hogy ezt a meccset többek között a birói tévedések miatt vesztettük el igaza van.
Összesen 24 büntetés, NE:10 bünti 83yardért, BAL:14 bünti 135yardért, de ebben van 2x15yard-Reed és Harbaugh
Mi sem jelzi jobban a vitatható ítéletek sokaságát, mint a 2 folyamatosan "dunno"-zó, és értetlenkedő 2 kommentátor (Al Michels, Chris Colinthwoth).
(Pl: Spikes holding, secondary-re dobált sárga zászlók a döntő szituációkban, vitatott FG a végén. Flacco a 2. félidőben semmi mást nem csinált mint feldobálta az elkapóknak a labdát 20-25 yardra. Vagy elkapták, vagy def holding 5yardért és 1st down, vagy rossz kísérlet. Elég ha 3ból 1x bejön.)

Mellesleg nem úgy van idén, hogy minden valamelyik félidő utolsó 2 percében történt pontszerzést kötelező visszanézni? Tudtommal "cselendzselni" sem lehet mert official review van. Vagy az utolsó másodperces FG-t nem lehet? Lehet BB is ezt kérdezte csak kicsit hevesebben a sporitól a végén :)

Aki úgy gondolja, hogy a bírok csak velünk szúrnak ki kérdezzen meg egy GB szurkolót a tegnap MNF után...

Aki temeti a csapatot... na Annak nincs igaza. Az elmúlt 3 meccsen láttuk 2x jól játszani a D-t és 2x az O-t. Van még 13 meccs. Sok meccsen elég lesz ha csak a D vagy az O jó aznap. Decemberben, januárban nyilván már nem.










2012. 09. 25. 21:18
SysCase
Mindig irigyeltem azokat az embereket, akik a nyilvánvaló szemét ellenére is képesek optimisták lenni.

Ez a csapat így egy rakás sz..! Vannak egyéni teljesítmények, de csapatszinten egy nulla az egész. Ez a csapat már egyáltalán nem félelmetes többé. Persze, hogy lehet még bármi, hisz sok van hátra, de én egyáltalán nem tartom SB esélyesnek őket és már most meg is mondom, hogy nem is játszanak idén SB-t! Tonnányi jobb csapat van jelenleg.

És nagyon úgy néz ki, hogy nem tanulnak a pofonokból semmit sem.
Fegyelmezetlen banda.
2012. 09. 25. 22:15
cspeti98
Ha bejutunk a PO-ba onnan bármi lehet ne írjuk le a csapatot szerintem.
Hozzászólás a(z) Ups & downs - Alapszakasz 3. mérkőzés (frissítve!) bejegyzéshez