Menetrend
Szavazás

Ups & downs - Alapszakasz 6. mérkőzés

2012. 10. 15. 02:12
Szerző: lucas
Kategória: Cikkek

A New England Patriots lejátszotta hatodik alapszakasz mérkőzését a Seattle Seahawks ellen idegenben, a Century Link Field stadionban, amely végül 24-23 arányú Patriots vereséggel zárult.



A secondary egy nagy rakás szerencsétlenség – A Patriots passz elleni védekezése az egész meccsen nagyon gyenge volt, de különösen súlyos lett a helyzet, amikor a sérülések miatt Nate Ebner és Tavon Wilson újoncok játszottak a meccs végén. A Seahwks Sidney Rice playactionből induló  46 yardos elkapásával nyerte meg a meccset, amikor alaposan megverte a safatyket. De a többiek sem voltak jobbak.

Nem ez volt Brady legjobb napja – Ezen az estén – mivel a futás nem működött – a Patriots a passzokkal tudta mozgatni a labdát. Annak ellenére hogy Brady statisztikája nem rossz, mégsem hozta a tőle megszokott formát. A meccs előtt összesen 1 intje volt, ezen a meccsen hozzátett még kettőt. Ezen kívül kapott intentional grounding büntetést is, amely megfosztotta a csapatot egy mezőnygól lehetőségétől az első félidő végén.

A játék menedzselése súlyos kivánnivalókat hagy maga után – A Patriots edzői gárdája szintén nagy hibákat vétett. Elkéstek az időkéréssel a második félidő végén, ez is közrejátszott az FG elszalasztásában. A második félidőben a fölöslegesen elhasznált időkérések nagyon kellettek volna a meccs végén. ( Szerk. :A playhívások is megkérdőjelezhetőek,főleg a utolsó előtti kulcsfontosságú drive-nál az a három egymást követő futás.) Ezek nem szoktak az edzői stábra jellemzőek lenni.

Welker egy kőkemény játékos – Talán az egyedüli volt, aki hozta azt, ami elvárható tőle. A hozzáállását és a keménységét talán az mutatja a legjobban, hogy 3 playjel azután, hogy óriási ütést kapott, sikeres elkapással jött vissza. A statisztikai mutatói is jók, de mégsem  tükrözik híven vissza, mennyire nagyon hasznos tagja ő a csapatnak.  

Bolden, Chung & Slater sérülése  -Az újonc running back Brandon Bolden a második negyedben hagyta el a pályát egy special team játék után. A csapat térdsérülést jelentett nála, és nem tért vissza. Az öltözőbe kellett kísérni Patrick Chung safetyt is, aki vállsérülést szenvedett. A meccs végén bicegve hagyta el a pályát Matthew Slater is, és Brandon Lloyd is nehezen állt fel önfeláldozó elkapási kísérlete után, de ő később vissza tudott térni. (Szerk.: Bár játszott, de nekem Gronkowski is sérültnek tűnik.)

Up

 
Brandon Spikes - A linebacker drive-ot megállító nagy ütésével (harmadik downos szituációban az első negyedben) megadta a mérkőzés alaphangját.

Wes Welker – Hogy mennyire kemény ez a srác? A statisztikája – amely igazán lenyűgöző – nem mutatja meg a teljes igazságot.

Danny Woodhead – Azon a héten, amelyen Kevin Faulk bejelentette a visszavonulását, Woodhead másodjára is Faulk-típusú teljesítménnyel rukkolt elő.


Down 


Kyle Arrington – A kezdő jobb oldali cornerbacket le kellett cserélni a harmadik védekező szériától, miután egyáltalán nem tudta megoldani a feladatát.

Stevan Ridley – Közel sem tudott olyan teljesítményt nyújtani, mint az előző meccsein, és volt egy csúnya dropja is az első negyedben.

Bill Belichick/Tom Brady/game management – A döntés, hogy 6 másodperccel a félidő vége előtt még egy snapet megpróbálnak, ráadásul Brady intentional grounding büntetést kapott, egy mezőnygóljába került a csapatnak, ami a végelszámolásnál nagyon hiányzott. Általánosságban is elmondható, hogy Brady elég lagymatag volt ezen a meccsen, főleg a 2. félidőben. Az edzői stáb sem állt a helyzet magaslatán, pl. a 12 pályán lévő ember miatt elpocsékolt időkérés nagyon jól jött volna a meccs végén. 

Forrás: ESPN Boston

Forrás: ESPN Boston

Hozzászólások

2012. 10. 15. 06:42
Croaker
Szomorú vagyok. Végig nyugodt voltam, főleg a szép vezetés láttán. Aztán elkezdett motoszkálni a gondolat, hogy ugye nem...ugye nem...és de...Valahonnan szerződtetni kellene a védelmünk hátsó fertályába embereket, akik tudják mi a dolguk. Ez a szerencsecsomag újonc irányító szét passzolt minket, nagyon jól tudta, hogy elég feléjük dobni azt se tudják hogy merről jön a labda. Siralmas.
De nem is fájna annyira ez a vereség, ha nem lenne ennyi sérültünk. Előre félek a listától, hogy kik nem fognak játszani a következő meccsen :S
2012. 10. 15. 06:57
"A secondary egy nagy rakás szerencsétlenség"
Most néztem meg. Erről szólt a meccs. Sajnos. A Jets meg felszállóágban... jaj.
2012. 10. 15. 06:58
Arsenal
Ilyent még nem csináltam, de részben átemelte a 10.09-én írt véleményemet némileg kiegészítve.
Sajnos újra bebizonyosodott, hogy az eddig lejátszott 6 meccsből 4.5 meccsen ( 0.5 a Bill ) az ellenfél irányítói agyon dobáltak minket, sőt két esetben a hét legjobb irányítói között voltak. Ez elsősorban a secondary, másrészt a passz siettetés hibája, illetve hiánya. Ezen kell mindenképpen javítani. Tartok tőle, hogy az újonc irányító most is a jobbak között lesz a héten. Az edzői munkával kapcsolatban annyit, hogy fél éve kértem DOM-ot, hogy fejtse ki véleményét az edzői stábról, figyelembe véve az utóbbi évek draftjait, mérkőzéseken történteket. Egyre kíváncsibb lennék a véleményére.
2012. 10. 16. 12:50
Beharangozóba kitérek rá.
2012. 10. 15. 07:02
WuMaster
Komolyan mondom, sírni tudtam volna a tehetetlenségtől, főleg a 4. negyedben. Ez simán megnyert meccset buktunk el. A secondary-ről nem érdemes beszélni, mert nekünk olyan nincs.....
Végtelenül elszomorít, hogy minden jöttment irányító bohócot csinál a védelmünkből. :(
2012. 10. 15. 07:03
Tomk@
Nagy kár ezért a meccsért, a sec továbbra is "hozza" magát sajnos nyeli a hosszú passzokat. A D fal játéka nekem tetszett. Az offensenél sajnos azt látom, ha sikerül hibába hajszolni őket utána elvesztik a fonalat. Remélem sikerül kijavítani a problémákat, ami elsősorban mentális eredetű. Nincs semmi baj 3-3-malállunk, hétvégén jön a Jets azt a meccset nyerni kell.
2012. 10. 15. 07:03
dravait
A fenti elemzés tökéletes. Ijesztő volt, ahogyan a Pats lézengett a pályán. A secondary egy vicc - már két éve, Gronk nem tudja magát helyzetbe hozni, láthatóan nem olyan mozgékony a fájdalmai miatt, Brady mintha aludt volna, a játékhívás csomag meg egyenesen a kabaré kategóriája volt tegnap. Mintha az egész csapat bekokózott volna játékostul edzőstül. A szertáros lehetett egyedül ébren, mert legalább mindenki a saját mezét meg sisakját kapta meg. NAGYON kell javulni fejben mindenkinek a jövő hétre, mert Sanchez most megízlelte a győzelem ízét, és csúnya zakó lehet a vége, ha megint bedrogozva akarnak játszani...
2012. 10. 15. 07:04
dexxy 2.0
Mindezen hibák ellenére(TB hibái,1-2 érthetetlen play hívás,rossz időkezelés) ha lett volna egy secondary a pályán akkor meg lett volna a meccs,mert a csapatnak csak papíron van sacondary-je.Sajnos rossz nézni ahogy hétről-hétre szétdobálnak,hiszen mindegy,hogy PM vagy egy vizes8-as dobja a labdát egyiket sem tudják megállítani(és sajnos már évek óta) csak általában van elég labdaszerzés és/vagy az offense jól játszik és akkor meg van a W.
A tegnap este legjobb kérdése:Hogy lehet a safety mögé dobni a labdát?
na ezen jót derültem.
És valóban Brady-vel az lehet a baj, hogy túlságosan is maximalista ami néha visszafelé sül el.
Welker-rel kapcsolatban kíváncsi leszek,hogy kap-e új szerződést mert hát már nem fiatal,hiba lenne elengedni.
Elnézve,hogy a csoportban mindenki
3-3-mal áll nekünk a bajnokság a jövőhéten kezdődik.(a PO-ban a bye week-ről le lehet mondani)
2012. 10. 15. 07:06
dravait
Ja, Wilson viszont félelmetesen pontosan hajigált 40-50 yardos passzokat, ráadásul ha kellett, még egész rendesen futott is, szerintem nagy jövő áll a srác előtt - figyelni fogom :). Az meg a Pats szégyene, hogy ezt IS hagyták.
2012. 10. 15. 07:12
WuMaster
Vicces volt nézni, amikor össze-vissza kergetőztek vele.....
2012. 10. 15. 07:38
Zarathorn
Hagyjuk már Wilsont átlagos sec ellen fogalmatlan... igaz meccsnyerő INT-et csak ő tud... de ennyi...
Valahogy rendbe kellene tenni a CB és S posztot :(
2012. 10. 15. 07:46
dexxy 2.0
igaz meccsnyerő INT-et csak ő tud...

+1
2012. 10. 15. 07:43
DefenseFan
Elment ez a mecs szódával de a meccs egyértelműen 2 dolgon ment el igazán szerintem! Az egyik egyértelműen a Secundary úgy ahogy van .... Talán ennek az egységnek az edzőit kellene megbillenteni mert ilyen felkészületlenül felküldeni a srácokat brrrr! A második a játék managelése már megint folyamatosan ezen bukjuk a szoros meccseket beleértve a Sb-t is.... Amúgy jó meccs volt olyan amilyennek kell lennie egy NFL meccsnek csak rohadtul bosszantóak a jelzett dolgok ami miatt nem nyertünk! Go Pats
2012. 10. 15. 08:05
Na, ennyit a "Mérlegen a támadók" vitáról... ;) Ha eltüntetjük a futójátékot a képletből, mint ahogyan azt a Seattle tette, a támadók már nem olyan ellenállhatatlanok.
Ha eltekintünk a sec tragikus szereplésétől - amihez lassan már hozzászokhatunk - akkor sajnos Brady három játékán ment el a meccs. A 2 int (Branchnek passz, amikor egy az egyben egy nála fél méterrel magasabb corner őrzi!) és a félidő végén az intentional grounding, ahol egyrészt elbuktunk még tuti 3 pontot, másrészt Gronk olyan tisztán volt a sarokban, hogy lazán TD lehetett volna, ha Tom egy kicsit élesebb, nyugodtabb. Mondhatjuk, hogy a sec a leginkább felelős, de azért 30 alatti ponttal tudjuk, hogy a Pats nem nagyon tud nyerni :(
Sajnos fejben nem mennek a szoros meccsek ebben a szezonban, és igazából már a tavalyi AFC döntő is a Ravensé kellett volna, hogy legyen.
2012. 10. 15. 08:06
csabesz
Úgy gondoltam, hogy a félidő előtti töketlenkedés belefér, aztán mégsem ... Az igazi probléma az volt ezzel, hogy már csináltunk ilyet.
A sec-re nincs mit mondani, mert nem volt ezen a meccsen.
Pluszban szereztünk egy rakat sérültet a félig egészségesek mellé.
go pats!
2012. 10. 15. 08:06
49ers
A meccsek végével rendszeresen gond van. Nem tudják a fiúk lezárni a meccset. A meccsnyerő utolsó drive-okat már egy ideje csak az ellenféltől láthatunk.
2012. 10. 15. 08:13
Patriots NEB
Szép napot mindenkinek!
Érthetetlen,hogy nem tudunk mit kezdeni a hosszú passzokkal,mi pedig képtelenek vagyunk 20 yardnál hosszabbat passzolni!
Ha jól emlékszem Belichik fő erőssége a deffense!Elfelejtette volna?!?!
2012. 10. 15. 08:28
huntelaar25
Ismét egy hihetetlen rossz irányítónak engedtünk 3 TD-t és 300 yardot...Készüljünk!Hétvégn Sanchez parádé!
2012. 10. 15. 08:33
Burkus
Gronkowski-n egyértelműen látszik, hogy nem egészséges, de az utóbbi meccseken több a blokkoló feladata mint az elkapó. Ezt a secondaryt Sanchita szétkapja a jövő héten és SexyRexy helyébe nem is csinálnék más gameplan-t, mint hogy "big play, big play, big play." Gyakorlatilag nem lehet ellenünk rosszul hívni hosszú játéknál vagy elkapás lesz vagy DPI. Futni nem fognak tudni, bár a Coltsot futással verték meg.

Brady-t én nem emlékszem, hogy láttam volna ilyen rosszul játszani. Sztem az eső is játszott benne szerepet, de tegnap volt az a nap, amikor semmi sem sikerült neki. 2 INT-t dobott, de legalább még kettőt (talán hármat) a Seahawks defense ejtett el. Hol van már a két SB, amikor ilyen helyzetben mint tegnap, simán végigpasszolta a drive-ot és Vinatieri berúgta a győztes FG-t... Szánalmas volt, hogy 1:18 alatt egy first downt sem tudtak megcsinálni. Mindegy, mindenkinek lehet rossz napja, ráadásul amikor kiderült, hogy a futás nem megy és az egyetlen, aki futni tudott - Bolden - lesérült, akkor szinte lehetetlen helyzetbe kerültünk: egy magabiztosságát vesztett irányítóval kellett volna passzal hozni a meccset.

A sok sérültből lesz baj: Bolden nagyon fog hiányozni (nyilván nem véletlen, hogy Vereennel még ebben a szituban sem próbálkoztak), térdsérülésből nem hiszem, hogy jövő hétre visszajön. A bostoni információk szerint Welker is megsérült, a két TE sérült és mostani állás szerint jövő héten rookie safetyk kezdenek. Arrington egyértelműen nem jó a szélen és Dennard is rookie. DMC viszont egész jó volt tegnap.

Semmi sem dőlt el, de sztem most a 11:5 vagy a 10:6 szezon reális (49rs, Texans és még egy meglepő vereség), remélem, ezzel a csoport meglesz vagy legalább a wild card hely. Majd úgy nyerünk SB-t mint a Giants! :)
2012. 10. 15. 08:39
Patriots NEB
Egyszer már lemaradtunk 11:5-el a wild card-ról!
2012. 10. 15. 08:53
lipi
Sikerült egy alapvetően agyonnyert meccset elbuknunk. A 3.negyed közepéig meg sem fordult a fejemben, hogy ebből más is lehet, mint győzelem. Domináltunk a pálya minden szegletén. Pontos, precíz passzjáték, az elején lévő megingáson kívül jó védelem. Aztán elfelejtettünk játszani.
Persze szar volt a védelem. Fos a Sec, meg nem volt nyomás, meg minden. A meccs nem ezen ment el. A meccs az O-n ment el. A teljes 2. félidőben sikerült 2 FG-t felírni a táblára. Egy ligaelit egységtől ez nem kevés, ez nulla. A RZ hatékonyságunk konvergál a nullához. Számolni sem lehetett, hogy hány lehetőségünk volt lezárni a mérkőzést.
és fáj leírni, de simán outcoachingoltak minket. (hogy maradjak a szép magyar kifejezéseknél). Rég ekéztem JMD-t, főleg azért mert az utolsó két-három meccsen egész tűrhető playbookot rakott össze, de amit RZ támadás és time managment címen művel, az kritikán aluli. Ok, tudom, hogy Gronk, Hörni sérült, Branch csak a létszám miatt van a pályán, de akkor is. Az Ofal és Wes az, aki messze kiemelkedik ebből a csapatból. Halkan hozzáteszem, hogy az Ofal erején felül játszik. Scar szerintem minimum top3 edző a posztján.
A másik ami tisztán látszik, nem csak ebből a meccsből, hogy ez a védelmi séma nem működik. Nem tudom, hogy mi az oka, az emberanyag, a túlbonyolítása vagy simán rossz, de nem működik. Wilson nem NFL szintű irányító. Olyan homályokat dobott, ami nem megszokott a pályán. Az más kérdés, hogy amikor célpontot talált, akkor az embere közelében, értsd 10 méteren belül, senki nem volt aki egy picit is zavarta volna az elkapást.
Na, egy kicsit kiírtam magamból. Szúú-sza...
Egyébként az első félidő kifejezetten szép volt. (az utolsó 30mp-et leszámítva). További pozitívum: Welker. Könyörgöm adjuk meg neki amit kér és adjuk hozzá prémiumnak a napot. Nélküle meghaltak a támadók.
Jones. Klónozni kellene.
Spikes. sorozatban szállítja a jó meccseket.
Így hirtelen felindulásból ennyit. Aztán majd lehiggadva megpróbálom más oldalról is megközelíteni...
2012. 10. 15. 08:55
Tegnap megint bebizonyosodott újra, ami az utóbbi bö egy évben lástzik a csapatnál. Van egy átlagos D-nk, aki általában 30 pont alatt tudja tartani az ellenfelet. Ök kb ezt tudják, amit csinálnak azt hozzák kb folyamatosan.
Ez arra jó, hogy ha az O jól csinálja a dolgát, ami mondjuk ki öszintén, ilyen egységtöl elvárható, akkor nyerjük a meccseket. Ha nem (mint pl most), akkor bukjuk.
Egy FG és nyerünk. Ezt nagyon sokszor meg tudta volna csinálni a csapat, volt rá lehetöség böven. Nem lett meg. Az, hogy 1-2 ponttal kapunk ki - ahogy mások is irták már - mentális dolog.

Ami nekem tetszett, hogy Dennard egész jól mozgott, amit ráfújtak DPI-t, azt meg nem igazán láttam 4 ismétlés után sem annak.

Jets meccset nem fogom látni, remélem Green-t kivesszük a játékból, mert kb ö nyerte meg a meccset a Jets-nek.
2012. 10. 15. 09:00
norbertobaggio
Nagyon jo a cikk ,minden benne van amire en is gondoltam ,jobban nem is lehetett volna összefoglalni ! A csapat down ,az PO- eselye még nem ment el ,tanulni kell a hibákból !
2012. 10. 15. 09:04
DeMartino
Hát igen ez van.Szebb reggeli hírre vártam volna most majd hallgathatom az egyik Magyarországon neves DJ Barátom fikázását hogy megvertek minket,mindegy lenyelem mint ezt a vereséget is.Még jobb is hogy nem voltam chaten,mert most nem írnék ide az tuti :D :D :D.Hát igen ezt tudtuk nagyon jól hogy ez lesz,nagyon ott vannak most a szeren nagyon megy velük a szekér.Mi meg a szokásos már már mottóval zárjuk az interjúkat dolgozunk tovább keményen,ez a vereség most szarul esett :((((
2012. 10. 15. 09:12
lipi
Nem tudom ki vette észre, de eddig csak madaras csapattól kaptunk ki. Ebben két jó dolog van. 1. Idén alapszakaszban nincs több madár. 2. az Auchannak nincs nfl csapata...
2012. 10. 15. 09:21
Patriots NEB
Azért ha nem vigyázunk elszállhatunk!
2012. 10. 15. 09:57
depo01
:D
2012. 10. 15. 10:28
TMR
Jelentem én voltam eme sas-szemű :-)
2012. 10. 15. 17:16
Bandi
Remélem a gépmadár nem számít ! :)
2012. 10. 15. 09:29
Lacus
A rossz szájíz keltette gondolataimat megtartom, többségében elmondtátok amit gondolok egyébként...

Inkább fényeznék egy kicsit, a két fehér srácot a támadóknál, Fafejet és Wes-t. Hihetetlenül megbízható, alázatos és odaadó játékosok, imádom nézni, mikor a pályán vannak! Fafej megbízhatósága egy Volvóéval vetekszik, csodálatos nézni, amikor a kis pöttöm ember a nagy izomhegyek között cikázik és rendre megcsinálja azt, ami a dolga! Welker pedig hát maga a megtestesült WR számomra, az alázat és a tenni akarás hihetetlen nála is! Kapott két olyat a meccs során, hogy majd leszakadt a feje, és attól féltem fel sem kell, ennek ellenére 2-3 play-jel később ott volt a pályán és megcsinált egy 3. és 8-at, nem is akárhogy! Hihetetlen amit ez a két ember csinál hétről hétre!

A sec-ről nincs véleményem, mert nincs sec... Egyébként ahogy én láttam a védelem ismét megtett mindent, főként az első félidőben, a támadók meg olyan impotensnek tűntek, hogy nem csodálkoznék, ha a védelem beleunna abba, hogy hétről hétre megpróbálnak mindent, aztán az általatok felsorolt támadó hibák miatt mégsem a W jelenik meg a táblán...
2012. 10. 15. 09:44
fejszee
A nagy probléma, hogy ha az ellenfélnek a meccs végén van lehetősége megnyerni a meccset (TD vagy FG tökmind1), akkor már érzem, hogy sajnos ezt meg is nyerik. Amúgy az UP-ba én igen erősen beraknám Jones-t, rajta aztán nem múlott...
2012. 10. 15. 09:45
Burkus
Jó hír: Chung és Slater azt mondták a meccs után, hogy rendben vannak. (Bár hogy ez mennyire igaz,az kérdés l. Minden héten háború). Lloyd viszont nem volt látható az öltözőben (!) a meccs után. Lehet, hogy már kezelték akkor? Remek, ha az utolsó 1:18-ra még ő is ráment.
2012. 10. 15. 09:58
szenti78
Sziasztok,
laikus szemmel 2 drive-on ment el a meccs. Félidő előtt FG-ra kellett volna váltani az ajándékba kapott lehetőséget (bár akkor még nem gondoltam volna, hogy ez sorsdöntő is lehet...) illetve, hogy egy nyamvadt first down-t nem tudtunk az utolsó támadásnál megcsinálni (SB feeling).
Egyébként hihetetlen volt a hangzavar a stadionban, gyakorlatilag a szpíkert is alig lehetett hallani, ha mi támadtunk, szóval biztos nem volt egyszerű ilyen atmoszférában játszani. Azt hiszem a playoff meglesz, mert a sok down ellenére is csak egy paraszthajszállal húzta be a Seahawks a meccset. A csoportot meg kell nyernünk nincs mese, a bye week egyébként sem baj ha kimarad, nem biztos, hogy az olyan jó nekünk.
Mindenki Londonba !!! Hajtsuk bele a srácokat a győzelembe.
GO PATS!!!
2012. 10. 15. 09:58
TMR
Teljesen jó szó ezekre a hibâkra az értelmetlen.
Egy profi csapat, profi edzøi hogy engedhetik meg, hogy lejár a félidő az 1 yardos vonalnál. Egyszerűen nem értem.
Brady meg INT-je után teljesen elvesztette a fonalat, és mivel ma a futójáték sem ment (ami azért idén párszor már kihúzta szerény véleményem szerint a bajból a ligaelit irányítónkat), teljesen impotenssé vâlt a támadójátékunk.
A secundary meg...a szomszéd Juli néni palotapincsije jobban kapja el a labdákat.
És ami a legfájóbb, clutch szituációkban megint nem tudtunk mit csinálni.
2012. 10. 15. 10:06
depo01
Brady-nél ez sajnos már tendenciának tűnik...
2012. 10. 15. 10:35
Burkus
Gyerekek, ne temessétek már Bradyt! Az előző meccseken meg félelmetesen jó volt! OK, tegnap nem jött neki össze semmi, ha 5 INT-t dob, akkor sem szólhat egy szót sem. Alapszakasz meccs, ettől még nem ment el a szezon.

Rodgers az előző meccsen ritka rossz volt, most dobott 6 TD-t beállítva a franchise rekordot, mindezt a liga legjobbjának tartott Texans ellen. Schaub meg dobott 3 INT és hazai pályán úgy megverték őket mint a lovakat...

Az Atlanta éppen megúszta a vereséget az Oakland ellen, 23 ponttal, olyan elkapókkal mint Julio Jones, White, Gonzalez. Ez most egy ilyen körbeverős szezon.

Kb. olyan élményben van részünk hétről-hétre mint amikor Montana játszott a 49ers-ben. Örüljetek neki inkább, nem tart sztem soká, kb. 3 év. Aztán majd jön egy ilyen Andy Dalton/Weeden/stb. szintű irányító és visszasírjuk ezeket az időket! :) (Pláne, ha Bradyvel együtt BB is kiszáll, amire 15-16 év után lesz esély.)
2012. 10. 15. 11:53
TMR
Nem temetjük mi, tény amit leírtam. Impotens volt az O a második félidőben? Igen! Nem ment a futójáték? Nem! A sec sz@r volt? Igen! Edzők bénáztak? Igen.
Szimpla tények ezek.
2012. 10. 15. 10:02
Burkus
Azért, hogy Ray Lewis és Lardarius Webb is valszeg season-ending sérülést szenvedtek, árnyalja a képet a szezont és az AFC-t illetően. Ezzel a Ravens esélyei nagyot csökkennek. Igaz a hír, hogy Lloydnak kulcsonttörése van?
2012. 10. 15. 10:06
Raschy
sajnos megint bejött az, hogy miután Brady eladta a labdát frusztrált lett és nem tudott már olyan pontosan játszani, mint előtte :/
2012. 10. 15. 10:15
depo01
Én szeretnék több (néhány?) trükkös játékot is látni, szerintem Tom önbizalmát is növelné ha sikerülne egy-egy ilyen.

A többi meccs ilyen szempontból jó volt: fake punt és shallow pass hegyek
2012. 10. 15. 10:37
lipi
először csináljuk meg az alapjátékokat. Ha az megy, akkor lehet trükközni...
(az ST trükkjátékot meg inkább ne. Az utolsó ilyen próbálkozásunk egy meccsünkbe került)
2012. 10. 15. 11:06
depo01
persze, persze, csak arra akartam célozni, hogy szerintem kezd egy kicsit "sótlan" lenni az offense, nem ártana kissé "megfüszerezni"
2012. 10. 15. 10:54
matcha
Hát ezt a meccset se fogom letölteni és újra megnézni. Nem is tudom, hogy hol kezdjem. Először is, én nem bántanám a pass rush-t, elég jól meg lett kergetve Wilson (bár a miss tackle-öknél fogtam a fejem). Igaz a második félidőben már nem sikerült annyiszor odaérni hozzá, mint az elsőben. DE, a Seattle se fejtett ki nagy nyomást Brady-re, mégse jöttek tőlünk a big play-ek. Ennek több oka van, a Seattle sec elszívta a levegőt az elkapóink elől, rendesen tapadtak rájuk. Na ez az, amit a mi sec-ünk nem csinál (vagy nem tud). Valamint Gronk és Hörni sérült, Branch-nek már nincs meg a kellő sebessége, és a Brady-Lloyd chemistry még nem tökéletes. Továbbá mintha Brady vesztett volna a távoli passzok pontosságából (és ezt már az előző meccseken is észrevettem), rendre túldobja a WR-t, ezen a meccsen is volt ilyen, amikor ha két méterrel rövidebb a passz, akkor (talán) Hörni besétál és TD. És Lloyd sérülése is ebből jött, hogy egy túldobott passzt próbált elkapni. Ezen a meccsen nem ment a futás, van ilyen (pl.: Arian Foster is csak 29 yard-ot futott ma), de én vékonynak érzem a 4 RB-t és már szezon előtt is ezt éreztem. Mert ha jobban megnézzük, Fafej 3rd down back, Vereen eddig nem mutatott semmit (azért roster-en tartani, hogy másfél év alatt 58 yard-ot fusson, felesleges, ha sérült, akkor tegyük IR-re, ha meg nem, akkor ideje lenne mutatni valamit, mégis csak 2. körös pick). Így már csak Ridley és Bolden (úgy látszik megint talált BB egy undrafted gyöngyszemet) maradt, azaz 2 db RB-nk van meccsenként, közülük tegnap az egyik lesérült (pedig neki mintha ment is volna), a másiknak nem ment. Az is igaz, hogy a Seattle eléggé jól ölte a futást, de jószerével csak Ridley maradt és ha feljött a pályára, akkor sejthették, hogy futni is próbálunk. És akkor most áttérek a secondary-re. Botrányos, amit nyújtanak, de én kezdem azt érezni, hogy nem feltétlen a játékosokkal van a gond, hanem a sec edzőkkel (az elmúlt pár évben megfordult itt jó pár játékos és nem hiszem, hogy mind ekkora szar lenne). Nem jam-melik a receiver-t, két lépés távolságból követik őket, nem nézik a labdát. Ezek mind olyan dolgok, amiket edzésen lehet gyakorolni, de a fejlődésnek még csak a halvány szikráját sem látom. Lehet, hogy kellene a sec-be egy playmaker játékos is, mert az jelenleg nincs (Chung-ban sem érzem), aki a rutinjával adna egy kis magabiztosságot ennek az egységnek. Én a special team-mel sem vagyok kibékülve (oké, a Seattle-é eléggé jó, nem feltétlen ellenük kéne villogni), a visszahordó egység elég gyenge (mind2), rendre a saját 15-20-asunkról kell indulnunk és kb. remeg a lábam, amikor Welker-t látom visszahordóként. És végül a coach team. Azt a töketlenkedést, amit az első félidő végén csináltunk (lement vagy 15 mp az órából, mire időt kértünk), 6 mp volt vissza, rúgjunk FG-t és menjünk pihenni (ezt írtam is chat-en, hogy miért nem lett volna jó, erre válaszolt is valaki, hogy mert akkor a szurkolók lázadnának, hogy miért nem mentünk neki, most meg lehet lázadni a vereség miatt), a végén nagyon jól jött volna az a 3 pont. Aztán a végén el kell használni egy időkérést, mert 12-en vagyunk a pályán?? Ilyet nem szoktam meg a NE-től. Megint azt éreztem, hogy a 2. félidőre elfogyott a fantázia a játékunkból, semmi ötlet, semmi trükk. És idén már többször észrevettem, hogy mintha az ellenfél a szünetben jobban kielemezte volna a játékunkat, mint mi az övékét. Egy szó, mint száz, az összes egységnek (Off, Def, Spec, Coach) össze kéne kapni magát, mert most már nem nagyon lehet botladozni, ha szeretnénk idén valamit.
Ja és már előre látom a nyilatkozatokat, amivel már tele a ..., hogy "a héten nem volt jó az edzés", "meg kell néznünk a filmet", "nem csináltuk meg a játékokat". Ezeket már mi is tudjuk, ideje lenne végre tenni is valamit.
Azt hiszem elég hosszúra sikerült, de ez kikívánkozott belőlem. :D
A lényeg, hogy nincs veszve semmi és Go Pats! :)
2012. 10. 15. 10:56
orrrion
Az általatok eddig leirtakkal egyet kell értenem,de - már nyugodt lelkiállapotban, igyekezve objektivnek lenni - muszájnak érzem, hogy néhány gondolatot irjak Brady-ről, akár egy vitainditónak is szánva a következő sorokat.
Előre kell bocsájtanom, hogy feltűnése óta a kedvenc irányitóm, végigkövettem és végigszurkoltam eddigi pályafutását és visszavonulásáig ez már igy is fog maradni. Az elmult 10 évben a tulajdonoson és az edzőn kivül ő képviseli a Pats franchise-t, körülötte jöttek-jönnek -mennek az emberek , ő maradt a csapat mindenkori meghatározó embere. Szerintem pályafutását ketté lehet osztani a 3 SB megnyeréséig , majd az utána követő időszakra. Addig olyan teljesitményt nyujtott -támogatva akkori társaival- amik jogosan megalapozták mai napig tartó legendáját. Ő volt a jégember, a sorsdöntő drive-ok királya, a GYŐZTES!
Aztán a 2006-os Colts elleni AFC döntőn valami megtört. Ott hatalmas előnyből vesztettek, az utolsó játékban, amikor még forditani lehetett volna, egy csunya I-t dobott ,egy könnyen nyerhető SB döntő lehetősége ment el. Azóta nagyon sok szép dolgot művelt, csúcsokat döntött meg, nagyon sok irányitónak elérhetetlen álom az, amit művelt a pályákon, de egyvalami tény: az összes IGAZÁN FONTOS mérkőzését elvesztette!
Akik ide irnak , azoknak nem kell részletesen felsorolnom, mindenki tudja , melyekre gondolok. ráadásul majd mindegyik olyan mérkőzés volt, ahol egy valódi, " Ice Tom" -féle játékkal meglett volna a győzelem.
Cáfoljatok meg, irjátok le, hogy mikor vezetett győztes drive-ot AFC döntőn, SB-n , akkor, amikor forditani kellett
volna a győzelemhez. Továbbmegyek, mikor volt akár egy sima meccsen hasonló? Évek óta ott tartunk, hogy , mivel a csapat hálistennk folyamatosan erős,a mérkőzések döntő többségét nyerjük, hiányosságaink ellenére is.
DE, amikor igazán szükség lenne a nagy játékra, a forditásra, akkor Tom is, a csapat is elbizonytalanodik, sokszor egy " 1 és 10 " sem sikerül, a meccs meg bukik. Brady testbeszéde, tekintete nagyon kifejező, sajnos a tanácstalanság , a legyőzöttség is nagyon jól olasható róla. Lehet szépeket mondani, irni, hogy a tulzott maximalizmusa már árt neki, stb. , de én ugy látom, hogy nem tudja elviselni az igazán kulcsfontosságú szituációk súlyát. A legjobb példa erre a kis Manning, akit lehet ócsárolni, de évek óta, amikor a legjobban kell , mindig extrát nyujt, ugy mint Tom a pályafutása elején. Összefoglalva,attól tartok, hogy Bradyban már nincs meg a GYŐZTES és ezt vagy tudják, vagy érzik a többiek is. Ráadásul évek óta azt látom, hogy a Pats-nál amikor nagyon kellene, akkor nincs aktuális megváltó, igy ha Tom bizonytalan, az elkapók is megjátszhatatlanok, a játékhivások is zavarosak,senki nincs aki a kulcsjátékokat megoldja.Ettől függetlenül azt kivánom , ne legyen igazam, ebben a mai mezőnyben az idén is bármit el tud érni ez a csapat ezzel a játékosállománnyal, élén Bradyval. Mi a véleményetek a fentiekről?
2012. 10. 15. 11:14
depo01
én teljesen egyetértek, amióta a legyőzhetetlenség mítosza megtört, azóta tommyboy rendre becsinál (pardon, megremeg) az ilyen szituációkban

kicsit olyan mint az öregedő sztárbokszoló (hamed, kokó, etc.) miután először kiütötték
2012. 10. 15. 11:19
lipi
Nem értek vele egyet. Röviden.
Hosszabban:
Két korszaka van TB-nek. A 3Sb és az utána lévő. A 3SB-nél nem volt több, mint egy nagyon jó game manager Qb. A munka dandárját a védelem és a csapattársak végezték. Ő "csak" azt tette, ami egy ilyen jellegű qb-nak kötelező.
Az utána következő időszakban, amikor a védelmi gárda elkezdett lecserélődni, egy igazi elit, hof qb lett belőle. És abban a pillanatban, amikor a te válladon fekszik a csapat, időnként hajlamos vagy túlvállalni magad. (ez minden elit qb-ra igaz, PM-től AR-ig). Továbbá amikor kikaptunk, mindig volt olyan tényező ami miatt más csapat szoros meccset sem tudott volna játszani, kis költői túlzással. Kulcsemberek sérülései, komplett csapatrészek leolvadása, olyan edzői húzások amire nem volt válaszunk, stb.
TB jelenleg minimum a top3-ban van benne. Amit ő tud, azt nagyon kevesen tudják ebben a ligában. Ahogy olvassa a blitzeket, áthívja a játékokat, ahogy a No huddlet vezényli, ahogy kilép a zsebből nyomás alatt, azt nem lehet tanítani. Nélküle ez a csapat nem lenne több egy gyenge középcsapatnál. Nem véletlen lett rá felépítve a franchise.
Meg lehet nézni, hogy kiket szidtunk vesztes meccs után. 10-ből egyszer fordult elő TB neve. A mai meccsnél teljesen jogosan, mert az INTje után megzuhant. (az se segítette, hogy impotensek voltunk RZban, és nem volt olyan elkapója, aki tisztára tudta volna játszani magát. Ja, és a simán elkapható labdák dropjai is kellemetlenek voltak).
Nem mennek a hosszú passzok neki, utoljára a 2007-es idényben voltak olyan passzok, amik túlmutattak a 20 yardon. Meg a tegnapi meccsen. (gyorsan fel is írtam a naptárba :)).
Szumma, TB nem felejtett el győzni.
Ja, és az elvárások felé nem egyszerűek a szurkolóktól.
2012. 10. 15. 18:27
infidelitas
Lipi:

Már másodjára olvasom (először gsn írta még korábban), hogy az első 5-6 évben Brady csak egy game manager qb volt... Tisztázzuk már, hogy ez számodra mit jelent, mert én egy kezdem "feldolgozni" az akkori munkásságát és egyáltalán nem értek veled egyet ebben, akkor is már hihetetlenül jó clutch qb volt. Az, hogy liga elit volt a védelem, pedig az a plusz volt, ami miatt 3 SB-t nyertünk.
2012. 10. 15. 11:47
huntelaar25
csak gratulálni tudok ha szerinted Bradyt kell hibáztatni a vereségért ahelyett a kibaszott secondary helyett!
2012. 10. 15. 12:04
TMR
Srácok, vitaindítónak szánta a VÉLEMÉNYÉT orrion, erre jönnek ezek a "hülye vagy" válaszok! Remek érvek ezek is, meg kell hagyni ;-)
Egyébként meg hol írta, hogy Bradyt kell okolni a mai vereségért?
2012. 10. 15. 12:33
huntelaar25
szerintem az egyenlő azzal, hogy már nem tud meccseket megfordítani!
2012. 10. 15. 11:08
Burkus
orrrion: Ez így mind igaz. Sajnos.

De a mázlifaktor mindig ott van pro és kontra. Ha kis Manning nem dobja fejbe az elkapót 2007-ben, megvan a 4. SB. Ha nincs "tuck rule", nincs 3 SB. Ha Moore tavaly nem veri ki a labdát az elkapó kezéből a Ravens ellen, akkor nincs SB. És folytathatnám.
2012. 10. 15. 11:16
depo01
persze, de (megfordítva) szerintem egyikünk sem mázlival szeretne nyeri, hanem inkább a kulcsjátékokat hideg fejjel megcsinálva
2012. 10. 15. 11:31
tomi-tomi
orrrion, legyen vitaindító! :-)
Nagyon sok igazság van abban, amit leírtál, ha Brady teljesítményét önmagában vizsgáljuk. Így csak annyit fűzök hozzá, hogy egyrészt szerintem nem nagyon lehet egy pályafutást csúcs- és töréspontokkal leírni. Miért a Colts elleni INT, miért nem például a Bailey-nek dobott majdnem pick six egy évvel korábban? Másrészt a 2007-es SB-on a maga részéről végigvitte a GW drive-ot. (Az már más kérdés, hogy utána a Def-ünk Asante és Rodney vezetésével mit szerencsétlenkedett össze.)
Szvsz Brady értékelését óhatatlanul a Patriots stratégiájának változásán keresztül kell megtennünk. Nagyjából 2006-ig a védelem kitűnő teljesítménye mellé kellett egy cca átlagos, de clutch-faktorban kiemelkedő QB. Ez szinte menetrendszerűen hozza a GW drive-ok lehetőségét és az emlékezetes győzelmeket. Ha a védelem betlizett és/vagy Brady gyengébb volt, el se jutottak odáig, hogy GW drive. Más szóval: csak a jól, átlagon felül játszó Brady jutott el odáig, hogy GW drive-ot vezessen. Meg se lehet állapítani, hogy egy szarul játszó Brady mennyire tud clutch lenni.
2007-től viszont alapvetően megváltozott a Pats felépítése. Egy pontgyár támadóegység mellett egy átlagos, de turnover-ben kiemelkedő védelem van. Ebben az időszakban a 10+ pontos győzelmek jönnek menetrendszerűen. Ha Brady jó, akkor nincs GW drive, mert vezetünk 10-20 ponttal. Szoros meccseket szinte kivétel nélkül akkor játszunk, ha Brady gyengén játszik. Most már tudjuk: az egész meccsen szarul játszó Brady az esetek döntő többségében nem fog a meccs végén clutch lenni.
Brady ugyanannyira GYŐZTES maradt szerintem egész eddigi pályafutásában. Csak most más módszerrel, más úton győz.
Tegnap bűnrossz volt.
2012. 10. 15. 11:52
tamssss
Viszont, ha így nézzük a régmúltból én nem emlékszek ilyen hullámvölgyre (persze attól még lehetett). Ami egyre gyakrabban előfordul, hogy az elején megy a szekér Brady-nek (és vele együtt a csapatnak) és utána valami hihetetlen homály következik.
Ha csak a Colts elleni meccseket vesszük: Hány ponttal vezettünk azon az ominózus 4&2 meccsen? Vagy a 2 évvel ezelőtti hazai Colts ellenin? Amikor végül ugyan egy interception-el (Sanders, ha jól rémlik), de ugyanazt a már-már szokásos összezuhanást hozza az offense.
És ami a legfájóbb, hogy ezt nem csak elit irányítók ellen vagyunk képesek hozni (bár a PO-ban azért elvileg velük találkoznánk), hanem szinte bárki ellen. A tegnapi utolsó 2 drive, gyakorlatilag hail mary-k összessége volt. És mi benyeltük...
2012. 10. 15. 11:59
lipi
Na, sikerült rövidebben megválaszolnod, mint nekem :) (meg kicsivel összeszedettebben is...)
2012. 10. 15. 12:15
tamssss
Azért ez se volt túl összeszedett :) A nyertünk szót kihagytam az alábbi mondatból. Helyesen:
Amikor végül ugyan egy interception-el (Sanders, ha jól rémlik) nyertünk, de ugyanazt a már-már szokásos összezuhanást hozza az offense.

Tényleg röviden: sajnos rossz tendencia rajzolódik ki. Mikor nyertünk utoljára szoros és fontos meccset? (A Baltimore-t persze lehet mondani, de sok közünk ott sem volt a végéhez)
2012. 10. 15. 18:30
infidelitas
Ti hány korábbi meccsét láttátok?
2012. 10. 15. 11:45
már Goodellt is utálom
a vége gázgéza volt, a sec végig.
de, jelen állás szeint a Ravens és a Texans áll 5-1-el a többi csapat max 3 W van a neve mellett.
jelenleg egy csapat szerzett több TD nálunk a Skins (wtf), bár a Bills elleni meccs kicsit megdobta, de akkor is.
az is tény kicsit hosszú lett a sérült listánk és sajnos a fontos játékosok estek ki az O-ból és a D-ből is.
Idén két - jelenleg - zárósnak ígérkező meccsünk lesz - Houston és Frisco -, de mindkettő otthon, decemberben. HA mázlink lesz sz.a.r. idő lesz lesz és azért ezek a "déli" sunhine gyerekek talán nem bírják annyira a cidrit.
És persze nálunk is lehetnek még bőven sérültek - lsd Cushing - szóval igen, mindekinek igaza van. Én is szeretném, ha henger lenne minden meccsen, és a szoros szituációkat hozzuk. De ha PO-ba bevergődünk bármi lehet. DE b... meg ők a mi "fiaink":) és akkor is ha mindenki betlizik!!!!!
Jaaaa és Sanchopanza még az imádkozó sáska jobb szrgosan járnak templomba a héten, mert nem teszik zsebre amit kapnak vasárnap!!!
2012. 10. 15. 11:57
Beliboy
Én is hasonlóképpen látom... Igaz, hogy sikerült 3 vereséget összeszedni, de három meccsen összesen 4! ponttal kaptunk ki, az még nem a világ vége... Brady tény, hogy hozott döntéseket, de azért a no1 defense ellene összedobált 400yardot, egy nem túl barátságos környezetben, úgy hogy futójáték nem igazán volt, ami segítette. Ez a szezon valamiért brutál kiegyenlített lett, nézzétek meg milyen csúnyán kikapott a Texans, vagy a 49ers, az egyedüli veretlen Falcons pedig szintén éppen hogy nyert az egyébként nem túl erős raiders ellen. Szóval nincs veszve semmi, bár tény, hogy amikor 13 ponttal mentünk, 100 %-ig biztos voltam benne, hogy 1 ponttal kikapunk, de majd felszívják magukat a srácok és jövő héten helyreteszik a Jets-et.
2012. 10. 15. 11:49
Pat Patriot
Valahogy nekem az UP-ból hiányzik bizonyos Chandler Jones. 2 sacket és egy FF-t mutatott be. Nálam ez elegendő ahhoz, hogy jónak minősítsenek valakit, pláne egy újoncot.
Kíváncsi voltam, Brady DOWN lesz-e. Hogy hány yardot passzolt, és hogy tűrhető statisztikája van még így is, lényegtelen. Amikor a csapat vezérévé kellett volna válnia, akkor erre képtelen volt. Mint tegnap is írtam, a második INT után gyakorlatilag eltűnt. Hülye döntések, egy kezdőhöz illő pánikolások... A második IG-nál tőle 4-5 yardra állt Gronk, csak oda kellett volna pottyantania a labdát, ehelyett a bokájához vágta, Gronk meg - biztos, ami biztos - úgy tett, mintha nem is akarta volna elkapni. A talaj miatt nyilván nem lehetett rendesen beleállni a dobásokba (a futójáték gyengeségében is szerepet játszhatott ez), de egy Tom Bradynek erre is készülnie kellene. A meccs alapján szinte csoda, hogy csak 2 INT lett a dologból, mert simán lehetett volna 4 is... A secondaryn semmiféle fejlődést nem látok. Más csapatok CB-jei meg S-jei nézik a labdát, de az ellenfelet is, nálunk meg egyedül az ellenfelet. Komolyan nem értem. A támadósor elkapórészlege fantasztikus, a futásunk fejlődött, a futás elleni védekezésünk fejlődött, a passz elleni védekezésünk meg évek óta nulla.
3 vereségünk van eddig. A Ravens (5:1) ellen ki lehet kapni, a Cardinals ellen már nem volt illendő (bár a 4:2-es mérlegük tiszteletet parancsol), a Seahawks ellen szintén ki lehet kapni, de csak akkor, ha az egész meccsen nem tudtunk volna velük mit kezdeni. Erről szó sem volt azonban. Ez a meccs nyerhető volt, lezárhattuk volna többször is, de nem tudtuk. Nyerjük meg a csoportot, és majd kiderül, meddig jutunk.
2012. 10. 15. 12:15
TMR
Az nem Gronk volt, hanem egy falember, ha jól emlékszem. Azért nem is mozgott érte. Ő tudta, hogy ezt nem kaphatja el.
2012. 10. 15. 17:10
loop80
Connolly volt az, aki ugye eleve nem lehet ilyenkor "célpont"...
2012. 10. 15. 12:35
Patriots NEB
Csak most Bills megverte a Cardinalst!
2012. 10. 15. 12:11
hát szerintem TB nem az INT(ektől) zuhant össze, hanem sokkal inkább azért nem ment neki, mert akkora ütést kapott a fejére, hogy csoda hogy fel tudott állni - hozzáteszem elég nehezen ment neki!
Szerintem ezek után jött 2 futás ha jól emlékszem és egy 3.&2 szitu... mi a f*szért nem lehetett futni amikor a QB azt sem tudja hol van (kb.)? Ennél a play-nél dobott egy orbitálisan nagy homály INT-et...
Szóval én inkább varrnám ezt BB és JMD nyakába mint az övébe!
2012. 10. 15. 12:13
fejszee
nézzük a jó oldalát gyerekek: MEGJÖTT A JEGYEM LONDONBA!
2012. 10. 15. 12:35
depo01
te már londonban vagy? :)
2012. 10. 15. 12:18
TMR
Ez a kép azért sok mindent elárul (Sherman-ról is):
https://twitter.com/RSherman_25/status/257655651399004161/photo/1/large
2012. 10. 15. 12:32
depo01
ismerve az előzményeket a helyében én is kitettem volna...

remélem a jets ellen megint lesz majd repcsidekor :)
2012. 10. 15. 13:01
DeMartino
Mondjuk tény,hogy nem semmit visz végbe a csapatunk évről évre ilyen színvonalas szezonokat hozni nagyon felemészti az erőnket.Elképesztő miket művel ez a csapat,jó vannak vereségek,vannak győzelmek,de azokat együtt érik el együtt nyerünk,együtt vesztünk.Igen szar a vereség mi több ha ilyen kis hangyafingnyi vereséget szenvedünk még rosszabb,de ezekből is kell tanulni.Hozzá lettünk szokva a jóhoza győztes meccsekhez,a nagykülönbségű győzelmek elkényelmesedett szurkolókat szül,ezért kell olykor a pofon,mert mindenki egy nemes célért küzd.Van az úgy,hogy fejlődnek a csapatok kijön a lépés,hullámvölgybe kerülnek,de a fejlődés nyomai látszódnak minden egyes csapaton.Már nem lehet\nem mintha eddig bárki llen 100%.-ot lehetett mondani\arról beszélni ezt a meccset hozzuk kiegyenlített a mezőny és igen versenyhelyzet alakult ki.Most senki nem lett ezzel rosszabb játékos,senki nem lett ezzel kevesebb.Nekik jött ki a lépés.Nahde ideje tovább lépni jön kedvenc szeretett ellenfelünk a NEW YORK JETS ideje végre villantani valami kellemes meccset ahol megmutatjuk igenis nem felejtettünk el játszani,se Brady nem lettek csököttebbek az edzőink sem :D :D :D

GO GO PATRIOTS,GO PATS.HU!!!!!!!
2012. 10. 15. 19:09
nosbiglem
Egyetértek!!!
2012. 10. 16. 12:51
DeMartino
Köszönöm szépen Mel aki Gibson néha magam is meglepődöm azon hogy tudok ilyeneket írni :D :D
2012. 10. 15. 13:05
Bruschi85
Hiába a madarak, pláne a dühös madarak ellen nem megy. Még szerencse, hogy legközelebb a PO-ban találkozhatunk madaras csapattal :D
Egy megnyert meccset vesztettünk el, a korábban felsorolt hibák miatt, nem ismétlem meg.
De nincs semmi gond 3-3 a mérleg, ez a vereség belefér kategória idegenben az egyik legjobb szurkolótáborral rendelkező Hawks meg top5-ös D# ellen, ha már úgyis az egyik legjobban megerősödött csoportnak tartják az NFC West-et és a lényeg a csoport megnyerése, amely bőven hozható kategória, max nem lesz pihenő az első körben, úgysem hozott korábban jó óment, a WC-ról meg bemasírozunk. Persze ehhez javulni kell.
Az aggasztóbb a sérültek száma, lassan 2 csapatra való sérült reportot lehet olvasni.

A lényeg továbbra is Hajrá Pats!
2012. 10. 15. 13:10
Arsenal
Lipi! Azt mondod Top 3-ban van Brady, ki a másik kettő?
2012. 10. 15. 13:20
crucified
Bár nem vagyok lipi, de szerintem Rodgers és Manning. Én a kis Manninget is idesorolnám, mint elit QB.

Szerintem Ők négyen egy másik dimenzióban játszanak.
2012. 10. 15. 13:10
Gege8
Welkernek el kell szépen postázni egy biankó szerződést, ő ráír egy összeget, a nevét, majd visszaküldi. A FrontOffice megkapja és utal. Ilyen egyszerű ez; nem pont vele kellene "szívózni" (pardon, határozott és kérlelhetetlen szervezet képét mutatni). A SEC pedig egész héten alapozóedzést tart. :D
2012. 10. 15. 13:31
Lacus
+1 :) mint feljebb írtam :)
2012. 10. 15. 13:33
Patriots NEB
Na persze!Biankó csekk!
Ezt még Florentino Perez sem engedné meg magának nem hogy Kraft úr!
Ja,és létezik a fizetési sapka is!
2012. 10. 15. 13:38
Burkus
+1 :) Nélküle sztem most nem menne egyáltalán az O. Rá meg Fafejre játszik Brady minden kritikus szituban.
2012. 10. 15. 13:44
Patriots NEB
Én meg arra emlékszem,hogy az előző két meccset a futóink hozták!
Nyilvánvaló volt,hogy az egyébként is jó futás elleni védekezőnek számító Seattle még jobban figyel a futókra.A passzjáték finoman fogalmazva is döcögött!
2012. 10. 15. 19:09
Lacus
Én meg arra emlékszem, hogy mióta Hernandez kidőlt a sorból, Gronk pedig fájdalmakkal együtt próbál megtenni mindent a pályán az egyetlen valamire való passz célpont Wes lett... 1 db elkapóval elég nehéz hatékony pass play-t véghezvinni, így természetes, hogy a futók kerültek előtérbe, és hála Istennek nagyon szépen tették a dolgukat. Ha valaki jön most Lloyd-dal vagy Branch-csel az ugye nem gondolja komolyan :) Jó, Lloyd még talán...
2012. 10. 15. 13:26
crucified
Komolyan nem értem ezt a mentalitást. Méghogy Brady már nem a 2007-es szezon előtti szinten teljesít? Szerintem felette. Csak akkor egy viszonylag erős védelem sokat levett a válláról.

Az tény, hogy a sec-nek fogalma sincs passznál hol a labda. De könyörgöm, melyik csapatnál bivalyerős mind az O, mind D, mind az ST? Ezt csak az európai fociban tudod megtenni, mivel ott nincs draft és nincs salary cap. Itt ezt lehetetlen megcsinálni, s pont ez adja a szépségét ennek a sportnak. Aki szerint Brady nem a régi, annak nem sok köze van a valósághoz. Brady nem gép, hanem ember. A legjobbak közül a történelemben, mind a mai napig.
2012. 10. 15. 13:33
depo01
én valahogy nem emlékszem ekkora homályokra régebbről
2012. 10. 15. 13:46
Burkus
Én viszont emlékszem Mossnak, Gaffneynek, Stallworthnek dobott hajszálpontos 60 yardos passzokra, amikkel "csak" be kellett futni, de nem átverekedni magát az elkapónak 3-4 védőn. És ezek már tényleg nincsenek és ha vannak, sokszor nem pontosak. Ld. tegnapi Branch IT.

2007-ben hogyan tudott lenni olyan sec, ami jól teljesített, szemben a mostanival? Akkor is volt cap és fizettük Bradyt, Bruschit, Vrabelt, BigSeyt, Ty Warrent, Rodney Harrisont, stb.

Ja és imáink nem egy erős secondaryre, csak egy legalább elfogadhatóan teljesítőre vonatkoznak:) De nem hallgattatnak meg:)
2012. 10. 15. 13:57
tomi-tomi
Ne menjünk most bele a cap menedzselésbe részletesen, de a 2007-es csapatban újonc szerződése volt Wilfork-nak, Samuel-nek, a komplett WR corps Moss-on kívül kevesebbe volt nagyjából, mint most egy TE-ünk. Erősen limitált, hogy hány sztárt tudsz nagy pénzért szerződtetni.
Szóval, ott Asante hozta az extra ár/érték arányt a Sec-be. Nem is tudtuk/akartuk megtartani az újonc szerződésének lejárta után.
2012. 10. 15. 13:58
crucified
6 évvel fiatalabb volt Brady. 6 év rengeteg egy ilyen színvonalú sportban. Most szerintem más Brady erőssége, mint 6 éve.

Én nem feltétlen a 60 yardos passzokban mérném Brady teljesítményét. A zsebben történő mozgásban még mindig a top 3-ban van a lassúságával együtt. Ráadásul a 60 yardos passzokban jobban benn van az INT lehetősége egy életveszélyes Sherman CB esetében, mint a 10-15 yardos slot routokban egy lassú LB-vel a nyakadon.
2012. 10. 15. 13:51
cescf4
tegnapi O# (edzőstül) minden volt csak nem liga elit\bivalyerős...

persze nem lehet elvárni hogy mindig Bradyék tolják a 40 pontokat, ezért jó lenne néha egy normális védelem...
de ilyen fogalmatlan sec-el, PO-ban esélyünk sem lesz (már ha oda jutunk)
2012. 10. 15. 13:52
crucified
Voltak homályok régebbről is. Plusz 12 év alatt azért kiismerték annyira, hogy mik a gyengéi, nyilván utaznak is erre. A Bills ellen például brillírozott, s azért az sem annyira gyenge védelem, mint most a 31. helyük mutatja. Roppant kiegyensúlyozott lett ez az év, gyakorlatilag 2-3 csapat az, amelyik gyengébb. Az összes többi felzárkózott, ezt se felejtsük el. Európai foci hasonlattal élva Cé Ronaldo sem brillírozna minden meccsén, ha 18 Barcelonával kellene játszania minden héten. Vagy Messi sem játszik mindig jól, pedig van akkora zseni, mint Brady. Mégsem temetik egy vesztes meccs után.
2012. 10. 15. 14:23
Thom
..Sikerorientált dolog ez..mint minden a nagy szigeten..
Nem temetnék én senkit sem. Egy top csapattal szemben mindenki avval törődik, hogy megkeresse és kihasználja a meglelt gyengeségeit..
Sem a sérülések, sem a feleslegesen feldobott elvárások nem segítenek egy olyan emberen, aki eleve maximalista..amúgy meg..nem hiszem, hogy a SB gyűrűt valahol is ingyen adnák..és ebben a csapatban van pár ilyen gyűrű..
Ezek a srácok éveken át nagy játékokat játszanak, a mi örömünkre, és nekünk az a dolgunk, hogy amikor eljönnek otthoról, miután az asszonnyal jól összevesztek valami miatt (vagy bárkivel-bármiről), és kegyetlen rossz napjuk van, akkor is támogassuk őket..
Miért kell már most kijelenteni, hogy nem juthatunk sehova ilyen csapattal..tavaly ilyen csapatunk sem volt szinte..és meddig meneteltünk? Másrészt, szerintem nem lehet mindig nyerni..sérülések is mindig lesznek..és az edzők is tudnak bután viselkedni, rosszul dönteni..
Játszunk rosszul-játszunk jól:
Go Pats!
2012. 10. 15. 14:32
crucified
2012. 10. 15. 14:49
Burkus
Senki nem mondta, hogy nem juthatunk sehova ilyen csapattal. Öt csoportmeccs még hátra van,ha azokat hozzuk, valszeg simán (?) meglesz a csoportgyőzelem és a PO. Csak a trendek rosszak, azon aggódunk sokan. És itt nincs mit megkeresni gyengeséget, elég csak hail mary-ket dobálni, ez majdnem tuti recept. Ezt pedig rossz látni-megélni. Nem tudom, ma mi lehet az öltözőben, mondjuk nagy lecseszés nem hiszem, mert az magával kell, hogy kezdje az edzői stáb.

Elcsépelt, de a tapasztalat szerint igaz NFL közhely, hogy a bajnokságot a védelmek nyerik. Mi nyertünk hármat kiváló védelemmel, miközben Brady&Co. csak 20-24 pontot tett fel a táblára. (Kivéve a Panthers elleni döntőt.) De most nincs kiváló védelmünk és a front7 jól játszik, ezzel a secondaryvel nincs is esély sztem a végső sikerre. Ez látja nyilván a stáb is, mégsem történik semmi évek óta (pld. egy jó igazolás a FA piacról.)
2012. 10. 15. 22:17
infidelitas
Burkus:

Mielőtt oltári butaságokat írsz nézz utána légyszi...
2012. 10. 15. 14:42
Gomes..
Laikusként úgy látom, hogy Belichickkel sokkal nagyobb a baj, mint Bradyvel, vagy akár a secondaryvel. Olyan vaskalapos, makacs és maradi az öreg, hogy félelmetes. Onnantól kezdve, hogy egyedüli edzőként nem adja nevét a Maddenhez egészen addig, hogy nem látja be, ha valami nem működik. Márpedig a passz elleni védekezésünk nem működik. Na már most, kérdezem én, miért nem változtat alapjaiban? Miért nem vagyunk hajlandóak blitzelni, megpróbálni elsajátítani egy agresszívebb védekezési normát? Egyáltalán mit akar játszani ez a védelem? Futás ellen top10, az oké, értjük, látjuk, 78-ban bajnokok lennénk, csak most kitehetjük az ablakba. Abba kapaszkodik, amivel jöttek a bajnoki címek, csak mintha elfelejtené, hogy nincs hozzá emberanyag. Nincs már Harrison, Bruschi, Vrabel, Samuelre sajnáltuk a pénzt, csakhogy a legegyértelműbb példákat említsem. Miért nem hajlandó belátni, hogy rossz az irány, és így nem jutunk egyről a kettőre? Évek óta ez megy. Védelmi guru? Az volt. Csak az évek telnek, ő meg egy helyben toporog.
A támadók szállítanak majd annyi győzelmet, hogy meglegyen a rájátszás, de onnantól baj lesz. Mert ugye a Super Bowlt a jó passz elleni védelmek nyerik. Nem látok BB fejébe, de ha a megvilágosodáshoz egy bukott szezon kell, akkor bukjuk a mostanit, még mielőtt késő lesz. Mert szarból nem lehet várat építeni, és Brady sem dobál örökké.
2012. 10. 15. 15:00
depo01
szerintem (meg mintha olvastam is volna valahol) ez egy tudatos kompromisszum: hatékony offense mellett kivesszük a futást és inkább bevállaljuk hogy bejön néha a big play, mert ennek a kockázat/haszon mutatója, elvileg nyerhetők a meccsek

kivéve persze ha az ellenfél csak big play-t játszik és mind bejön nekik
2012. 10. 16. 12:18
vpi
Egy kicisit avittos már ez a védelem nyeri a SB-t dolog...
2011 Giants
2010 Packers
2009 Saints

Mondjuk a Giants DEF-e nem rossz (bár azért nem liga top3), de a győztesek nevéből kijelenthetjük, hogy tényszerüen ez (már) nem igaz.
2012. 10. 15. 14:49
lipi
Na, kicsit lehiggadva.

Az O teljesítményébe nagyon komolyan belejátszik, hogy alig volt olyan emberünk, akinek lenne keze és lába. Hörni és Gronk ketten együtt nincsenek 50%-on, Branch már két éve se volt a régi, Wes akkorát kapott, hogy csodálom, hogy még bír járni, Lloyd is kidőlt, igaz, ő a vége felé. Bolden is lesérült. Mankins is féllábbal volt csak pályán, Vollmer hát.
Szóval azért limitálva volt a lehetőség rendesen. Igaz ez nem mentség, csak kicsi kapaszkodó :S.
Ja, és itt köszön vissza, amit már pedzegettem párszor, nincs cserepad...
2012. 10. 15. 15:00
crucified
Értem én, hogy legyen TB, WW, Gronk, Hörni, Mankins, Ridley, Lloyd, Jones, Chung etc. hosszú távú szerződéssel.

Csak ugye ott az a fránya salary cap. Legyen minden poszton elit játékosunk, sérülés esetén elit-közeli cserékkel. Na ez nem megy. Abból kell főzni szerintem amink van. A Sec-re nincs elég pénz a komolyabb emberanyagra.

Gomes..-es értek egyet. BB-vel sokkal nagyobb a baj, mint bárkivel a csapatban. Amikor a mérkőzések folyamán muszáj lenne más playeket hívni, akkor is ragaszkodik a saját dolgaihoz. Ezen sokkal több meccs megy el, mint a Sec miatt.

De summa summarum tuti PO-ba megyünk, ha nem is home field advantage-al. Én semmi tragédiát nem látok az idei játékunkban, csupán pár javításra szoruló dolgot, ami edzésen elsajátítható.
2012. 10. 15. 15:26
Raschy
szerintem Dennard elő fog lépni 3 héten belül 2. cornerré, az ő játékában látok potenciált amivel jobbá lehetne tenni a SEC-et.
2012. 10. 15. 15:59
Csetmenszky Csöpi
Nem egy szakértői vélemény, de mindenen túl, lásd a secondary bénázása, sok apró idegesítő hiba stb, nekem az tűnik fel már nem először, hogy Brady, aki etalon irányító, rá tud parázni sokszor a meccs alatt. Ez az első bebukott Giants elleni SB óta van. Olyan sokszor nekem, mint a kötéltáncos a szakadék felett. Amint lenéz, megszédül, és... Bármennyire a legjobb, ez egyre gyakoribb eset. Mintha elvesztett volna ott akkor valamit a gyűrűn túl... Azért Go Pats!!!
2012. 10. 15. 16:08
atis87
Én alapvetően kritikus vagyok a csapattal, de talán azt nem árt észrevenni szerintem, hogy a 3 vesztes meccsen, 2,1 illetve szintén 1 ponttal kaptunk ki. Ebből 2x idegenben, erős ellenféllel szemben. Egyedül a Cards ellen volt, hogy szaladtunk az eredmény után. A sportban nincs ha, de amennyiben ezen meccseken szerzünk +3,2,2 pontokat (illetve nem engedjük), akkor 6-0 és mindenki az offense-t isteníti (végre van futás, micsoda edző BB már megint kitalálta..). 31.3 p/g 1. total yard 445/game 1., pass 3., futás 4. Abban teljesen egyetértek tomi-tomival hogy ettől az O-tól ritka lesz a gw drive, mivel az esetek nagy részében nincs rá szükség, hisz vezetünk vígan, a másik részében meg az uccsó pillanatban nyaljuk be a játékot, amikor már csak fejvesztve rohanhatunk, mert van 1 perc a meccsből. Cardinals ellen ment egy fasza drive a végén, aztán labdaszerzés, elvett td (kissé erős) majd kihagyott fg. ravens, hawks ellen meg sztem esély se volt a gw drive-ra, ott már korábban be kellett volna fejeznie a meccset az O-nak.
A lényeg hogy 5 pont híján 6-0 is lehetne, szóval ne temessük a csapatot, hisz még a szarabb napokon is bőven bőven meccsben vagyunk. ellenpélda frisco tegnapi szereplése.
2012. 10. 15. 16:14
Gomes..
Nem az a lényeg most, hogy 6-0, vagy 3-3. Az mindegy, szerintem ezt nem is kifogásolta senki. A gond a védelem játéka, felfogása, BB fafejűsége mindenek felett. Szerintem. Így rájátszásba jutni lehet, de Super Bowlt nyerni nem.
2012. 10. 15. 17:01
zsesszi
a mutatott játék alapján reálisan ennek a meccsnek a félidőre el kellett volna dőlnie...néhány éve 40 pont fölött is TD-t akart csinálni a csapat, most meg szépen pörgetni akartuk az órát. a Broncos ellen is már majdnem megégették magukat, tegnap sikerült is. azt hiszem ennek a csapatnak a legnagyobb ellenfele saját maga, leszámítva a secondaryt mert az olyan mintha 4 lelkes szurkolót öltöztettek volna mezbe és sisakba, miután kivették a kezükből a sört és a steakat...
2012. 10. 15. 17:12
daelaci3
Hát a gw drive tegnap is meg lehetett volna, mert volt több mint egy percünk és csak mezőnygólig kellett volna elmennünk, de még egy sikeres játékot sem sikerült végrehajtani, pedig már többször bebizonyította a csapat, hogy ennyi idő alatt akár még időkérés nélkül is végig tud menni a pályán. Sajnos a tegnapi nap nem Brady napja volt, nem rajta múlt, hogy nem lett a meccs vérége 4-5 INT-je. Elég pontatlanok voltak a labdái, ráadásul 2 büntetést is összeszedett a nem elkapó felé dobott labdáiért. Ugyanaz a helyzet mint tavaly, csak akkor jobbak tudták kezelni Brady-ék ezt a dolgot, az O-nak minimum jól kell játszani és minimum 30 pontot termelni, mert ha a 30 pont nincs meg akkor jó eséllyel vereség a vége, mert a védelmünk, főleg a passzok elleni védekezés a liga egyik leggyengébbje. Úgy néz ki ellenünk minden irányitó élete meccsét játssza és ez a passz elleni védekezésünk kritikája. Lehet hogy még Száncsitából is királyt fogunk csinálni. :(
2012. 10. 15. 16:44
Burkus
Gomes: Azér' nem mindegy, hogy 6:0 vagy 3:3 :)))) Egy 6:0-al nyugodtabb lennék a rájátszásba jutást illetően. De az utolsó mondattal maradéktalanul egyetértek és van is rá szép tapasztalatunk az elmúlt évekből. Arra is, hogy ezzel még rájátszásban is nehéz nyerni. 2007 óta lényegében egy sima PO meccsünk volt, a tavalyi Denver ellen, köszönjük Tebow-nak. A többi vagy vesztes meccs volt vagy majdnem az (ld. Ravens).
2012. 10. 15. 22:20
infidelitas
A majdnem vesztes meccs az győztes...
2012. 10. 15. 17:52
orrrion
Ismételten egyetértek a hozzászólások túlnyomó többségével.Szerintem mindannyian az "Érted haragszom, nem ellened!" hozzáállássl irjuk kommentjeinket. Visszatérve Bradyra. Valahol másik kedvencemre, Federerre kezd hasonlitani. Fedi is rendszeresen ugy kap ki, amikor kikap, hogy nem megverik, hanem megvereti magát. Aki sportolt, tudja hogyan értem ezt. Az ember érzi, tudja azt, amikor egy jobb ellenféltől kapott ki, és azt is , amikor ő volt az, aki megcsinálta az ellenfélnek a győzelmet. Federernél lehet látni vesztes meccsein azt az üres tekintetet,negativ testbeszédet, amit Bradynál is egyre többször,főleg a nehéz meccseken Megvan az aJets meccs amikor hülyére verték Szancsiékat Ott emlékezetes az a jelenet, amikor Tom szinte önkivületi állapotban szuggerálta orditva társait a padon.
Ő mondjuk sosem volt az a cirkuszolós, teátrálisan viselkedő QB, de tetszik, nem tetszik, ő az aki rángatja a csapatot, nem mindegy, hogy azt látják rajta, hogy üres tekintettel sétál, vagy azt, higy sugárzik róla a tudat, hogy a play meg lesz csinálva. Ez minden csapatsportágban nagyon fontos tényező. Visszanéztem a februári SB-t. Az elején megcsinálta a hülyeségét, utána végig egy hitehagyott ember benyomását keltette, még akkor is, amikor vezettek. A sorsdöntő pillanatban, amikor Wes elejtette a labdát, Tom is kapkodva, idegesen, nem teljesen pontosan dobta a labdát, noha semmi különös oka nem volt rá , relative nyugodt körülmények között dobhatta. Lehet itt arról beszélni, hogy amikor SB-ket nyertek, akkor jobb volt a védelem. Ez igaz a mérkőzés eredményében, hiszen egy jó védelem kevés pontot kap. De emlékezzetek vissza: Milyen play sorozatokat kellett a háromból két alkalommal az utolsó pillanatban végigvinni az egész pályán, hogy Vinatieri FG-t rughasson?
Ott nem volt védelem a pályán, ott a támadóknak kellett játszani, Bradyval az élen. Érdemes azokat is végignézni, én megtettem ma. Kritikus szituációk tömege és mégis jó döntések, pontos megoldások. Pedig volt tét. Nos én ezeket hiányolom mostanság, ill. az emlékezetes vesztes meccseken. Összefoglalom véleményemet: Brady továbbra is az egyik legjobb QB a mezőnyben. Csodálatos dolgokat tud,képes akármilyen mérkőzést eldönteni, de egyre többször látom rajta, hogy begörcsöl, főleg kulcsszituációknál. Az már egy másik problémakör, hogy ilyenkor hol van az edzői stáb, ill. azok a játékosok, akik a maguk posztján szintén klasszisok. A PO szerintem is teljesen reális, a három vereség a megveretem magam kategória volt, de egy eredményes rájátszáshoz egy régi mentalitású Bradyra van szükség.

2012. 10. 15. 17:58
topin
tomi-tomi írása a védekezésünkről parádésra sikeredett és abban benne is van a válasz minden kesergésünkre. A def arra van kitalálva amit a cikkben olvashatunk, ezt többnyire hozzák is és az O nem él a lehetőségekkel (most mindegy h brady,a play hívás, vagy más miatt).

Nos amikor az ellenfél GWD-ban halad előre, akkor a def és a sec pont azt teszi amit eddig meccsen, várja a hibát és a lehetőséget, azonban az ellenfél már nem lassan kis kockázattal lépdel az end zone felé, hanem tért ölelő átadásokat választanak, mi pedig nem arra vagyunk berendezkedve, hogy levédekezzük a passzt, hanem h ne engedjünk big playt..így gyakorlatilag minden GWD eljut a red zoneba, de 30 yard körülre tuti, mert az alapséma ez..hiszen a redzonaben keményedik fel a védekezésünk..amikor FG is elég az ellenfélnek, akkor gyakorlatilag annyi nekünk, hiszen a def és a sec ezt nagyon sarkítva alapból engedi az ellenfélnek hogy odáig elmasírozzon, persze ha van lehetőség megszerzi a labdát, azonban a GWD szitukban még inkább igyekszünk nem benyelni a big playt így engedve 10-15-20 yardos előrehaladásokat..Amikor pedig a redzoneba ér az ellenfél akkor van reális esélyünk labdát szerezni, nem emlékszem pontosan melyik volt az utolsó ilyen stop nálunk, de Manning rémlik mint emlékezetes INT egy ilyen szituban. Azonban a red zone-ig szinte nem is emlékszem megállított GWD-ról.

Tehát itt kellene változtatnia BB-nek, hogy ami a meccsen alaptaktika, az a végjátékban megváltozzon és ne engedjük a yardokat ilyen arányban..ellenünk sokat haladnak és ha van lehetőség labdát szerzünk..na de a végén nem kellene sokat haladnia az ellenfélnek és várni h majd a red zoneban megfogjuk...pláne ha egy FG is elég nekik..persze nem gondolom h ők ezt nem tudják, cs valamiért nem valósul meg a változtatás és a sec tagjai mintha pánikba lennének ezekben a szitukban, DPI, rossz helyezkedés és benyelt big playek..
2012. 10. 15. 18:06
topin
Pont arra a csapatrészre rakjuk a nyomást,amelyik a leggyengébb..ezt nem értem én h miért?
2012. 10. 15. 18:50
lipi
Igen, erre van kitalálva ez a taktika. A probléma, hogy nem működik.
A legtöbb TD-t nyaltuk be idáig. (majdnem a négy!szeresét a legkevesebbhez képest). 2,5 szeres szorzó van a TD vs INT arányon. Ehhez toronymagasan a legtöbb bekapott hosszú passz. (33 20+y és 5 40+y). (Az a fajta játék, amit mi kitaláltunk, pont a Tampa műveli most nagyon jó hatékonysággal. 4TD vs 8Int,2-3. legtöbb nagy játék stb. ez csak érdekességként).
Tavaly valahogyan jobban ment ez a játék nekünk. Pedig rosszabb volt a run D-nk, a PR-unk, a szertáros játszott a secben, csonka volt a felkészülés.
Szóval itt valami nagyon el van csúszva ebben a taktikában/kivitelezésben/emberanyagban. Pedig tavaly ezzel a sémával és a jelenleginél rosszabb állománnyal jutottunk SB-ba. Ergo, maga a séma nem biztos, hogy rossz. Valahol máshol van a probléma a védelemnél. A kérdés az, hogy akarunk-e képese vagyunk-e idény közben változtatni vagy sem. Igény már lenne a változásra, részemről mindenképp...
Amennyiben nem tudunk/akarunk változtatni, akkor menjünk el Tampába és nézzük meg hogy ott hogy csinálják...
2012. 10. 15. 19:40
magooc
Nem tudom észrevettétek-e, de eddig háromszor játszottunk madarakkal(Cardinals, Ravens, Seahawks) és mindhárom vereség. A másik hármat megnyertükMivel több madárral nem játszunk idén megreszkírozom, hogy 13-3-as mutatónk lesz. :DDD
2012. 10. 15. 19:58
hopi46
A sec.-re fogni a vereségeket- nevetséges. A sec. mögé passzolni - igenis lehetséges. (Ez kicsit olyan mint a fociban mindent a kapusra fogni, miközben a csatárok ordító helyzetben kihagynak mindent, akár 11-est is!) Védem a sec.-t, figyeljétek meg hétről hétre jobbak lesznek (ha a többi hét is teszi a dolgát!) Főleg újoncok ill. csapatújoncok! Kevés Revis, Samuel, Polamalu stb rohangál a ligában és ők megfizethetetlenek. Türelmet kérek nekik!
A legnagyobb gond: a sok sérülés! Remélem ez már nem fokozódik. Go Pats!
2012. 10. 15. 21:18
kolok
hopi Ha a kapus minden akár csak a kapu felé menő lövést beenged,akkor a helyzeteit kihagyó csatarral EGYÜTT okozzák a csapat bukását. Jelen esetben az OFF nem tudta befejezni a meccset hamarabb,a SEC viszont szinte bármilyen hosszú passzot benyalt Tdk-kel együtt. Az OFF is vastagon benne van a buktában,de speciel a passzokat ők nem védekezhetik ki.
2012. 10. 15. 22:37
elche
Nem tudom miért, én egyszerűen nem tudok ilyen negatív lenni. "Ha playoffba jutunk egyáltalán", "ezzel a teljesítménnyel nem sokra megyünk", meg hasonlók. Megjegyezném, hogy egy olyan csapatról beszélünk, ami azért bő egy évtizede a liga élvonalában van. Mit mondjon egy Browns drukker? Az a helyzet, hogy a többi csapat is azért megy ki a pályára, hogy nyerjen. Pokoli kiegyenlített az idén a mezőny, mindenki odáig volt a Texansért, aztán a botladozó Packers mégis túl nagy falat lett.

Szóval én szurkolok továbbra is, és maradok annál a felfogásnál, hogy először is a PO legyen meg, aztán meg már bármi lehet. Tényleg bármi! Jó nap a mieinknek, rossz nap az ellenfélnek, bármi. A most következő 3 fordulóban kétszer találkozunk csoportbeli ellenféllel, a rájátszás kérdése leginkább ezeken fog eldőlni. Bizonyos játékosokra lehet éppen mutogatni, de mivel villámigazolások nem lesznek, abból kell főzni ami van. Páran nem mutatnak túl sokat, de például Boldentől, Jones-tól én személy szerint nem vártam hogy ilyen gyorsan hasznos játékosok lesznek. És lehetnek itt még változások a teljesítményben minden csapatnál az idény végéig, szóval én bízok benne, hogy a Patriots is javul- és olyan rossznak nem is látom a csapatot.
2012. 10. 15. 23:01
chateautorres
Na kezdődik.
Mint ahogy a tegnapi chat-en már előrevetítettem, a vereségünk és a csoport jelenlegi állása jó alapot ad majd a héten a Jets-nek, hogy a szokásos agyas sajtóhadjáratukat megint elővegyék, jobban mondva folytassák ellenünk. Kövér Rexi már el is kezdte:
http://espn.go.com/blog/boston/new-england-patriots/post/_/id/4732313/rex-we-think-were-going-to-beat-pats
2012. 10. 15. 23:08
atis87
Hát én ebbe semmi offenzívet nem látok, sőt great team, coach.. meg mit mondjon hogy we think we are not going to beat them? :D
Ravensbe kicsit komolyabb a sérültlista mint nálunk Suggs jön vissza, Ngata MCL szakadás, Ray Lewis + L. Webb IR. Nem csípem a Ravenst, de sajnálom őket, különösen Lewist, ha így ér véget a karrierje
2012. 10. 15. 23:14
nosbiglem
Kulonben sokat fogyott, ugy 30-40 kg-ot biztos. Sztem a nyáron kapott egy jo kis gyomorgyurut.
2012. 10. 15. 23:32
nosbiglem
2012. 10. 16. 06:55
Neo
Azért ma nem lennék Chargers drukker sem!..inkább akkor 1 ponttal kapjunk ki mint így..
2012. 10. 16. 09:09
Arsenal
Így legyen lottó 5-m. Russel Wilson is a hét legjobb irányítói között kapott helyet. Mi minden irányítót naggyá tudunk tenni. Remélem Szancsival nem teszünk ilyent hétvégén, abba kicsit bele halnék.
2012. 10. 16. 10:18
sirgreg
A képlet pedig olyan egyszerű! pl.: 5 yarddal az endzone előtt 4.-re field goal-t kell rúgni! Mert az onnét 99%-ban 3 pont! Persze, ha a meccs múlik rajta, akkor TD-re kell menni. De könyörgyöm! Igazából nagyon nem érdekel, hogy mikor hány pontot kapunk, s ki dobál szét minket, nyerni kell és kész!

Amúgy a Jets-et meg megvrjük, ilyen egyszerű :) Viszont most izgi a csoport! nagy zakót, mg még senkitől nm kaptunk csak 1-2 ponttal kaptunk ki, s azon kell dolgozni, hogy a PO-ban mi nyerjünk 1-2 ponttal.

OFF: Basszus, Payton-t mindig is bírtam, ellentétben az öccsével, de amit a MNF-on mutatott!!!
2012. 10. 16. 10:32
kyobalu
Nem tudom, én nem látom annyira világvégének ezt a szezont, mint itt páran..Persze engem is bosszantott a vasárnap esti játék, s bosszant a 3 vereség is..DE ez mindig is benne lesz a pakliban...Szoros a liga, egyre szorosabb meccsek lesznek..Véleményem alapján ez a csapat jobb mint a tavalyi volt. A védelmünk a sec kivételével javult, kifejezetten jobb lett a futás elleni védelmünk, jó a front7, nagyobb a nyomás is az ellen támadóin.. Mint nagyon sokan elmondták előttem, ez egy oppurtunista védelem..Az ellen hibáit akarja kihasználni, sok labdaszerzéssel fűszerezve..Ezt hozzák is, jó átlaggal..A sec az borzasztó..De szerintem fejlődő képes..Dennard jó lesz...Vasárnap a D megtett mindent amit tőle telt..Sokszor adta vissza Brady kezébe a labdát..A meccset legalább 2-3 TD-el kellet volna nyernünk.. De ehhez tényleg kell egy cool Brady, aki fejben nagyon ott van..Most nem volt ott..Élete egyik legrosszabb formáját hozta..S persze kellenek egészséges elkapók, futók...A Gronkandez tengely döcög..Mindketten sérültek, nem is játszanak úgy mint tavaly..Lloyd még nem az igazi..S véleményem alapján nem is lesz egy Moss pótlék..Inkább Branch klón lesz a munkája alapján..Ha Welker és Fafej nincs nem hozzuk a meccseket mostanában..DE alapvetően nem aggódnék a szezon miatt..Amennyiben egészséges játékosokból áll az O, és Brady rendben van fejben, akkor a legjobb támadó egység a ligában..A D-nk pedig javult, jobb mint a tavalyi..De ez is igaz, hogy 20-24 pontokat képes engedni mindenkinek a gyenge sec miatt..Összességében jobb a csapat, mint tavaly..S tavaly SB lett a vége..Szerintem minden előttünk álló csapatot meg tudunk verni.Igen még a 49ers-t és a Texans-t is! Idén legyen meg valahogy a PO, aztán ott már minden lehet..
2012. 10. 16. 10:54
lipi
Én sem látom a világvégét. Bár nem vagyok róla meggyőzve, hogy az idei védelem jobb lenne, mint a tavalyi.
Hogy érthető legyen amiről beszélek, pár statisztika:
A legtöbb TD-t mi nyaltuk be idáig. (15TD/6INT. majdnem a négy!szeresét a legkevesebbhez bekapott TD-hez képest. Szorzó 2,5). Ehhez toronymagasan a legtöbb bekapott hosszú passz. (33 20+y és 5 40+y). Rate 100,9
Tavaly egész! szezonban:
26TD/23INT (a szorzó:1,13), Nagyjátékok: 20+y:79, 40+y:9. 21,4 pont/mérkőzés. Rate 81,1.

A következtetések: A TD vs INT arányunk 1,13-ról 2,5-re romlott. Vagy INTből kellene több, vagy TD-ből kevesebb.
Nagy játékok. 20+yard. Tavaly egész évben volt 79, idén 6 meccs alatt 33. 40+yard tavaly összesen 9, idén 6 meccs alatt 5. Ha így folytatódna, akkor év végére: 20+y 88db, 40+yard 14db, Bekapott TD 40!, szerzett INT 16.
Na, és itt van a kutya elásva. Ezek a számok mind messze rosszabbak, mint tavaly. Ezt a romlást a jelentősen feljavult futás elleni védekezésünk nem képes kompenzálni. (2011vs2012 run def: Átlag yard: 4.6vs3.4, yard/game 117.1vs78.2, TD: eddig kaptunk 2 futott TD-t, tavaly 13-at.)
Szóval szumma sajnos szignifikánsan romlott a védelmünk tavalyhoz képest. Szerintem. De majd jön Tomi-Tomi és DoM és megcáfolnak :). (legalábbis remélem...)
2012. 10. 16. 12:49
A passz elleni védekezés soha nem látott mélységbe süllyedt, és semmi jele, hogy mitől fordulna meg ez a trend. A konzisztensen átlagos védelemmel nem lenne semmi gond, csak ez a mostani még ezt sem éri és borzasztó nagy a kilengése negatív irányba -> semmi tartása sincsen. Szomorú.
2012. 10. 16. 13:06
lipi
Pont ezt látom én is, csak titkon reménykedtem, hogy laikusként rohadt nagyot tévedek :S.
2012. 10. 16. 13:14
tomi-tomi
Dehogy cáfollak! Örülök, hogy más is kapható statisztikákon alapuló elemzésekre!
Az INT-ek száma valóban csökkent, ezt szerintem egy statisztikai mutató, a QB rating nagyon jól kimutatja. Emelkedett is rendesen a DPR-ünk! Az egész védelem megítélésében érdemesnek tűnik inkább az összes TO-t nézni, ez viszont jelentősen nőtt. (Rengeteg fumble-t szerzünk.) Több nagy védekező játékot csinál az idei védelem.
Ahol gebasz van. Az hogy 10%-kal romlott több kritikus területen a teljesítmény, még önmagában nem olyan nagy baj. Ha viszont figyelembe vesszük, hogy pont ezekben kéne javulni, mert már tavaly is gyengék, max. gyenge közepesek voltunk (egyszerűbben: a bázis is sz@r volt), akkor azt kell mondani, hogy nagyon nem jó ez így.
Amiben kitűnő volt a védelem, abban még elitebb lett, amiben gyenge volt, abban meg még gyengébb. Ez a két hatás kioltja egymást; nagyjából pont ott tart a védelem összességében, mint tavaly. (A kis különbségek bőven hibahatáron belül vannak.)
A futás elleni védelem erősítése, fókuszba helyezése szvsz stratégia. Ebben az évben a mi csoportunk minden csapata vagy jól fut, vagy a futás erőltetésével akarja maszkolni a passzjátéka gyengeségeit (6 meccs). Ugyanez igaz az NFC West mind a négy csapatára (4 meccs). Az AFC South-ból megintcsak négyből négy az arány, talán a Colts kivétel (legyünk szigorúak 3 meccs). A két maradék AFC csoport győzteséből a Ravens-nél alap Rice futójátéka (1 meccs). A 16-ból 14 mérkőzésen alapvető tényező, egyáltalán akkor beszélhetünk jelentős győzelmi esélyekről, ha sikeresen megállítjuk a futást. Ezt a részét tökéletesen hozza a védelem.
Ez a stratégia komolyan próbára teszi a passzvédekezésünket, hiszen ebbe az irányba akarjuk terelni az ellenfelet. Ennek az emelt szintű feladatnak még nem tud megfelelni a védelmünk. Valóban nincs meg az egyensúly. Én ezt nem "nyerünk a réven, veszítünk a vámon" esetnek látom. Egy folyamatnak, amely két egymást követő lépésből áll, és a sorrend nem felcserélhető.i
Lement az idény bő harmada, a védekező stratégiánk alapja (első lépése) nagyon jól működik. A teljes sikerhez még komoly fejlődésre van szükség. BB sémája az egyik legbonyolultabb, legnehezebben elsajátítható védelmi rendszer, rengeteg olyan (fiatal) játékosunk van, akik még csak most szokják. Egyáltalán nem szükségszerű, hogy év végére össze fog állni. Viszont pont a fiatalságuk miatt arra is van esély, hogy egyik pillanatról a másikra összeáll az egész kép, ugrásszerűen feljavulnak, mi meg év vége felé csodálkozunk, hogy ők ugyanazok a játékosok. Egyik változatra se mernék fogadni, de reélni a másodikat remélem.
2012. 10. 16. 14:42
lipi
Igazad is van és nem is.
Több a kiharcolt Fumble, méghozzá elég sokkal. Úgy öljük a futást, ahogy már nagyon régóta nem. (2006-ban volt utoljára 4.0 alatt a futásátlag ellenünk, és nem tudom mikor volt 3.5 alatt. Most ugye 3.4, csak a tény kedvéért :)).
Ha ehhez hozzácsapjuk a sok kiharcolt Fumble-t, akkor tisztán látszik, hogy a front 7 ment át akkora fejlődésen, aminek köszönhetően ezek a számok jönnek. Viszont a front7 fejlesztésénél annyira a futás került előtérbe, hogy nincs pl egy olyan LB a csapatnál, aki képes lenne coverben játszani. Ennek egyenesági következménye, hogy a passzvédekezésünk az általam feljebb vázolt mélységbe zuhant. Ha egy kicsit eljátszunk a számokkal, és bár tudom, hogy ilyet nem lehet csinálni, de a hátralévő meccsekkel beszorozzuk az eddig kapott passzolt TD-ket, akkor idény végére 40 benyelt TD fog a nevünk mellett állni. 2000 óta a legtöbb 36TD volt.
Erre mondtam, hogy a hajunkra kenhetjük a jó front7-t, ha hátul ilyen szinten vagyunk ergyák...
Továbbá tudom, hogy BB sémái nagyon nehezek, de a húzó emberek már minimum a 3. évüket tapossák. Chung, DMC, Arrington, Spikes, Mayo, Wilfork.

Szóval nem tudom, hogy mi lenne a jó. Remélni én is remélem, hogy összerázódnak, mint Ifán a gyümölcs, de nem látom ennek a leghalványabb jelét sem :S.
Ha rosszmájú lennék, akkor azt is mondhatnám, hogy futás ellen úgy is tudunk védekezni, ha nyeljük a passzokat. Ráadásul költeni sem kell rá :).
(Bocs a kicsit kaotikus megfogalmazásért, de meló közben írom, apránként...)
2012. 10. 16. 15:31
A fumble nekem is mozgatta a fantáziámat, azonban én már tavaly sem tulajdonítottam neki túlzott jelentőséget, annak ellenére, hogy szerzett/eladott labdaként jelenik meg a statisztikában, azonban hogy a labdabirtoklás is változzon hozzá, még ott van a "recovery", ami elmúlt évek statisztikáit nézve egy idény során legjobb esetben is 60% körül mozog. Néha van egy-egy kiugró eredmény (akár 70% fölé is jut egy csapat), de teljesen kiszámíthatatlan. Szintén elmúlt jó pár év alapján a védelem által kiharcolt fumble-ok száma meccsenként 1-2,5 között mozog a 32 csapatnál, tehát nincs jelentős méretű szórás. Ha ehhez hozzáveszed a 60% fumble megszerzése arányt a védelem oldalán, nem hiszem, hogy ezt a kategóriát ki lehetne emelni egy-egy védelem erényeként, vagy gyengeségeként.

Még a fumble kiharcolása érthető, ez is elsősorban a pass rusherek révén az irányítót támadva, de a recovery teljesen lutri.
2012. 10. 16. 13:16
sixt
Sziasztok! Hozzáértőket kérdezek, van valamilyen szabály ugye hogy a 8. hétig még lehetnek rooster mozgások, hogy is van ez pontosan ?? Láttok rá esélyt hogy valami veterán CB érkezhet hozzánk, van aki elérhető valahol ? Szerintem a nyáron égig magasztalt elkapó gárda, az a rengeteg célpont mára teljesen kezd elolvadni különböző okok miatt, ide vártok valakit ? Vagy így megyünk a PO ig ? Köszi előre is a válaszokat
2012. 10. 16. 13:28
tomi-tomi
Annyi még, hogy konkrétan sokkal kevesebb TD-t szabad engedni. Tulajdonképpen ez az a mutató (TD/labdabirtoklás), ahol kézzelfogható, szignifikáns különbség van a védelmek minősége között.
A big play dolog egyre jobban foglalkoztat. Ha lesz rá időm, akkor meg fogom nézni, hogy ha nyelünk egy big play-t egy drive-ban, akkor emelkedik-e a TD átlagunk. Ha nem, akkor nem annyira fontos mutató a big play, ha igen, akkor jelen állás szerint, térdre, imához!
2012. 10. 16. 14:04
Burkus
tomi-tomi: Nem tudom mit mutat a statisztika. Csak annyit láttam, hogy 7:53 volt hátra a meccsből és egy inkább gyenge, mint közepes rookie QB megcsinált két big play-t és 13 pont előnyből 1 pont hátrányba kerültünk és over... És látszott, hogy TUDJÁK, hogy ezt kell ellenünk csinálni. Egy valamennyire is jó sec. ellen 1:18-al a vége előtt szvsz. nem kockáztatták volna meg. Tudták, hogy a RZ-ban fel tud keményedni a védelem, mert a front7 besegít.

És ezt a receptet alkalmazza mindenki sikerrel ellenünk gyak. 2006 óta :(
2012. 10. 16. 14:54
kolok
Tomi Egy a bökkenő,hogy hiába szorítjuk arra az ellenfelet,hogy az erősebb játéka (futás) helyett inkább a gyengébb jellemezőjét( passz)játsza,ha egyszerűen nem tudunk olyan gyenge QB-val játszani,aki nem tudja így is simán passzal megnyerni a meccset.Az már tavaly is tendencia volt h minden ellenfél QB-ból istent csináltunk,de ez idén még hatványozottabban igaz.És a gebasz ott van,hogy ha az ellenfél hátrányban van,(mint ahogy a 3 bukta meccsből kettőnél volt)akkor esze ágában sem lesz futni,mert nincs rá idő.És akkor a hajunkra kenhetjük a jó rush D-t(amit egyébként ettől függetlenül én is nagyon fontosnak tartok)Kitradeltünk a 2. kör végéről teljes egy kört cserébe Ebnerért és Ebertért gyakorlatilag.Ehhez képest Ebner és Wilson nem NFL ready,Chung coverben nem igazán jó-és most sztem sokkal rosszab szezont is tol mint tavaly- ;Ras-I kvázi elsőkörösként egy szezon IR,most 10 snappes játékos,a CB-ket bármelyik középszerű WR-QB kombó hülyére szopatja.
2012. 10. 16. 15:15
kyobalu
Nem tudom..Az engedett TD mutatókon, és nagy játékok engedésén túl nekem lényegesen meggyőzőbb teljesítményt nyújt a játék ütemében,kicsit agresszívabb játékstílusban a D-nk amikor nézem őket...A védő fal és a LB sor kifejezetten meggyőzően produkált az elmúlt 6 meccsen..Véleményem alapján nagyobb a nyomás az első 7 embertől az ellen irányítója felé, mint tavaly volt, s lényegesen agresszívabban, keményebben lép fel A D első 7 embere..Lehet, hogy ez a sack-ek, siettetések számában nem mutatkozik még annyira a statisztikában, de másabb, agresszívabb jellegű D hívásokat, reagálásokat látok a pályán mint korábban..Szerintem ennek is köszönhető a sok kierőszakolt labdaszerzés, ami igaz, hogy korábban is jellemezte a csapatot, azonban idén kifejezetten magas..Ezért gondolom azt, hogy a sok labdaszerzéssel és megállított 3th& akárhány lehetőségekkel nagyon sok esélyt adnak Brady-nek és a támadó alakulatnak a pontszerzésre..Így volt ez vasárnap is..8X adták vissza a kapitány és az O kezébe a labdát, akik viszont 1x sem váltották TD-re..Szerintem ez a szám lényegesen nagyobb mint korábban. Főleg úgy, hogy mindenki tudja, hogy nálunk az O-nak kell hoznia a meccset, mert a D az "csak" kisegít...S furcsa módon nem jönnek össze az O-ban a kulcsjátékok, szellemes, kockázatos play hívások..A D hátsó 4-eséről órákig lehetne vitatkozni..Szerintem futás ellen kifejezetten jók még ők is..S ezért is javult fel ennyire idén a RD, DE a passz ellen kritikátlanok..SŐT..De szerintem az egész edzői stábbal, s a sec játék felfogásával van probléma unblock..Sosem fogom megérteni, hogy a cornereink miért nem tapadnak rá az emberükre, miért nem kísérik már őket az indulás utáni az első 2-4 méterben, s miért engednek nekik alapon 2-5 lépést, ekkora távolságokat..S főleg, hogy miért nem a labdát nézik, miért mindig az embert? Nem hiszem, hogy aki az egyetemen annyira jó volt emberfogásban, s labdahalászásban,s draft 1-3. körös volt, az ennyire visszaessen..Ezért is meggyőző most nekem Dennard..Benne látok fantáziát..A többiekben sajnos nem..DE alapvetően ez szerintem a sec edzői csapatának és játékfelfogás problematikája, s nem az egyéneké csak..Tudom, hogy ismételten sok az engedett yard és bekapott TD szám, DE a látványában nekem egy keményebb és jobban összerakott D-nek tűnik ez, mint tavaly volt..Ők "csak" kisegítenek, sok játékot megállítanak a RZ környékén, sok labdát szereznek az O-nak..Akik feladata lenne a pontgyártás..Csak hát az a döcögős idén..Pedig nem ezt vártuk, ilyen elkapó gárdával, s szerencsére ezzel a 2-3 tehetséges futóval..A D idén már nagyon sokat javulni nem fog, az O-nak kellene felnőni a feladatához! 30+ pontok kellenek, mert különben nyögve nyelős lesz minden meccs! Bocs, ha picit hosszú voltam!
Hozzászólás a(z) Ups & downs - Alapszakasz 6. mérkőzés bejegyzéshez