Menetrend
Szavazás

Ups & downs - Alapszakasz 7. mérkőzés

2012. 10. 22. 03:43
Szerző: lucas
Kategória: Cikkek

 A New England Patriots lejátszotta hetedik alapszakasz mérkőzését a New York Jets ellen hazai pályán Foxboroban, a Gillette stadionban, amely végül hosszabbítás után 29-26 arányú Patriots győzelemmel zárult.


Mit jelent ez?
- A meccs menetében egy váratlan fordulat következett be. A Patriots úgy kezdte a 4. negyedet, hogy 10 ponttal vezetett, de a meccs vége előtt 1:32-vel 3 pontos hátrányból kellett támadást vezetnie a saját 20 yardosáról indulva. Nem kis szerencse kellett ahhoz, hogy egy mezőnygóllal sikerült kiharcolni az egyenlítést, majd egy másikkal a győzelmet is. A győzelemhez Gostkowski rúgásán kívül az is kellett, hogy a csapat megállítsa a Jets támadását,  és ez Cunningham és Ninkovich sackjének, és Ninko labdaszerzésének köszönhetően meg is lett. Így a csapat újra átvette a vezetést az AFC Keleti csoportjában, és a mérlegét 4:3-ra javította

Hová tűnt az átütő erejű támadógépezet? – Két héttel ezelőtt, két nagyon meggyőző offense teljesítményű győzelem után már az is felmerült egyesekben (nemcsak a mindig reménykedő szurkolókban, hanem a szakértőkben is), hogy ez a támadósor hatékonyabb lehet, mint a legendás 2007-es.  Azóta viszont – bár a sérültek is visszatértek – időnként érthetetlenül leblokkol a csapat. A támadók ismét törekedtek az egyensúlyra, de sem passzjáték, sem a futás nem működött folyamatosan. Brady idegessége szemmel látható volt időnként. A támadóknak újra el kellene kapniuk a fonalat.

McCourty felemás estéje – A meccs elején a cornerback kickoff-retutnerként nagyot alkotott 104 yardos visszahordásával, amellyel TD-t ért el, és fontos lökést adott a csapatnak. A meccs végén azonban, miután a Jets kiharcolta az egyenlítést, olyan hibát követett el, amely csaknem egy újabb vereségbe került, hiszen a saját 23 yardon veszítette el a labdát. 

Gostkowski 43 yardos mezőnygóllal egyenlített – Miután korábban Stephen Gostkowski súlyos hibákat vétett, volt ok az izgalomra a meccs végi kísérletei előtt. Azonban úgy tűnik, hogy a kicker túltette magát korábbi hibáin, mert nagyon magabiztosan végezte el mind a két rúgását. A rendes játékidőben rúgott 43 yardos gólja az egyik legnagyobb rúgás volt hétéves karrierje során, ezt a Brady vezette 65 yardos előrehaladás után végezhette. A hosszabbításban is hibátlanul teljesített a 48 yardos kísérletnél.

Újabb sérülések sújtják a csapatot  -  A jobb oldali guard, Dan Conolly, aki betegséggel küzdött, csak az első szériában lépett pályára, utána cserélni kellett. Ez azért volt lesújtó, mert Logan Mankins sem tudta vállalnia játékot ezen a meccsen, így a támadófal két fontos embere hiányzott. A védelemből is fontos emberek hiányoznak. Lassan elfogynak a safetyk (vagy azon a poszton játszók) a csapatból. A kezdő páros, Steve Gregory és Patrick Chung már a meccs előtt is sérült volt,  de Ras-I Doowling is iső alatt hagyta el a pályát, csakúgy mint a defensive end, Trevor Scott.

Up 

Stephen Gostkowski – A kicker  meccsvégi 43 yardos mezőnygólja a az egyik legnagyobb, ha nem a legnagyobb, amelyet rúgott eddigi karrierje során. És ezt még megtoldotta egy 48 yardos – végeredményben győzelmet hozó rúgással is.

Rob Gronkowski – A tight end ét TD passzt kapott el Tom Bradytől, az első különösen nehéz volt. Persze volt dropja is.

Rob Ninkovich/Jermaine Cunningham – A hosszabbításban páros együttesen sackelte Sanchezt, melynek következtében a Jets QB elvesztette a labdát, és csapatának győzelmi esélyeit.

Meskó Zoltán és a punt team – Annak elleére, hogy a csoprt két meghatározó tagja, Tracy White és Brandon Bolden hiányzott, jól állták a sarat a Jets agresszív special teamjével szemben, jó teljesítményüket mutatja, hogy a 6 puntból 4 a 20 yardos vonalon belül landolt.


Down 


Ras-I Dowling – A cornerback begyűjtött egy defensive holding és egy illegal contact büntetést és nem tudta megakadályozni  Dustin Keller 11 yardos elkapását 3 &10-nél. Persze volt jó megmozdulása is, pl. jól biztosította a területét a Jets elpuskázott lehetőségénél.

Brandon Lloyd – A receiver felé 5 labda ment az első félidőben, de egyet sem sikerült elkapnia, ráaádásul egy nagyon fontos playban kapott pass interference büntetést a meccs vége felé. Mivel a Brady-Lloyd kapcsolat szemmel láthatóan döcög, ezért az elkapó pályán töltött ideje is csökkent. Végül 1 yardot hozó elkapással zárt.

A négy emberes pass rush – A Patriots nem blitzelt túl sokat.  Mark Sanceznek az egész meccs alatt elég sok ideje volt megtalálni az elkapóit. A Chandler Jones, Vince Wilfork, Kyle Love és Rob Ninkovich/Jermaine Cunningham négyesnek kellett volna nyomást gyakorolni, de nem nagy sikerük volt e téren (kivéve persze a meccset lezáró esetet.)

Passz defense – A Jets quarterbackje, Mark Sanchez 328 passzolt yarddal zárt. Még szerencse, hogy ezzel sem sikerült megnyernie a meccset. 

Forrás: ESPN Boston

Forrás: ESPN Boston

Hozzászólások

2012. 10. 22. 04:54
Wolverine89
seattle szaga volt a meccsnek, önbizalom növelésre jó volt. gondoltam, hogy száncsó kedvére fog dobálózni:// ezt meg kell akadályozni:P
2012. 10. 22. 08:25
Jó reggelt!
Nem szoktam ilyet csinálni, de a negyedik negyed elején kikapcsoltam a gépet és elmentem aludni.

Sokszor volt itt szó a corener problémákról, hogy mi miatt lehetnek lemaradva az emberüktöl. Elsö negyedben azt hiszem (max második), jobb szélsö corner Ras-I, bemutatta a tökéletesen elrontott jam-et. Itthon az elsö edzések egyikén már elmondták a pozíciós edzök, hogy ha receivert jammel az ember, akkor nehogy elöre lépjen egyet (vagy akár többet), hanem várja meg amíg a WR odaér hozzá és akkor üsse meg. Miért lehet gond, ha elörelép a corner? Mert akkor egy sima testcsellel elveri az embere és úgy lemarad mint a borravaló. Ras-I pont ezt csinálta. Elindult a play, kilépett egyet és úgy jammelt. Miután az ember fogta magát és elfutott mellette (a jam megvolt, de Ras-I az elörelépésével ritmust vesztett). Borzalmas volt ezt látni.

Remélem Dennardot senki nem fogja elövenni. nekem megint nagyon szimpatikus gyerek volt. Arrington megint csak lézengett.

Viszont az O maradjunk annyiban, hogy gyetra volt szerintem. Tom nagyon sokszor fogalmatlan volt. Egyik play során (szintén 1. vagy 2. negyed) az egyik futó egy oldalsó route-ot futott, simán passzal megj´tszható lett volna, kb 10 yardon belül senki nem volt rajta, de Brady valahova eldobta a fenébe. Nem elöször veszem észre rajta, hogy nem néz szét rendesen, pedig talán még ideje is lenne.

Summa: mázli hogy nyertünk. Nem értek egyet, a csapat felállt és hu, Brady hozzásegítette a csapatot a gyözelemhez.
A D hozza a szokásos 20-30 pont közti meccset, ha az O képtelen 30 fölé menni, akkor ilyen (pár évvel ezelötti Jets mázlis) meccsek vannak.
2012. 10. 22. 08:56
cspeti98
Remélem hogy ad egy kis lendületet a csapatnak hogy végre egy szoros meccset mi tudtunk megnyerni és nem buktuk el a legvégén.
2012. 10. 22. 08:56
sixt
Sziasztok! Én már nem is írok semmi kritikusat, látta mindenki a meccset. Plusz hamarosan lesz itt egy rakat ilyen vélemény. Én sem bírom már nagyon idegekkel a fiúk ténykedését, de ez az idei szezon. Boston Hospital tele van, lassan egy rakat poszton kezdőnk sincs, úgy hogy egyenlőre örüljünk. Most megyünk, megyek Londonba!!! egy fontos meccsre. Mindenkinek idegen lesz, nekünk is és a Rams-nek is. Hozni kell!! Ha meg van 5-3, utána pihenő. Nyalogassuk a sebeinket, húzzunk el a rákba kiszellőztetni fejünket. Aki sztárnak képzeli magát jöjjön le a földre, gyógyúljanak sebek, tisztuljanak a dárdák és a pajzsok aztán HAJRÁ !! jöhet két simán hozható meccs otthon, Bills és a Colts. Luck azért valószínű szét tud dobálni minket, de a szünet jókor jöhet és ha valami akkor az a két meccs nagyon fontos. Ha meg vannak 7-3. És felszálló ágba lehetünk. Nem akarok károgni (mert akkor egy rakat ember nekem ugrik és azt nehezen viselem :) de ha ebből a három meccsből csak 1 is nincs meg háááát, véleményem szerint AKKOR ÉS CSAK IS AKKOR el ment a szezon. Hiszen jön még a Texans, a Frisco, megyünk a Jets-hez és még a Jaguárok is tréfát űzhetnek belőlünk. Szóval 3 meccs jön amin nyernünk KELL! Ha nem megy mert nyuszik vagyunk lehet kezdeni a Draft elemzéseket figyelgetni.
Ez itt az én véleményem
2012. 10. 22. 10:34
pointer01
+1 sixt
Az a baj, már bárki szét tud dobálni minket, mindenkinek fel nyomjuk a stat-ját. Eközben a saját off játékunk lesüllyedt a béka azon szerve alá. Viszont én bem látok könnyen hozható meccset! :-(
2012. 10. 22. 11:05
norbertobaggio
Szerintem meg ha negativan zárjuk is a szezont akkor is meg lesz a PO-mert a csoportunk nyerhető ,a többi meccs meg olyan ,hogy mi bárkit meg tudunk verni meg bárkitől ki is tudunk kapni !
2012. 10. 22. 09:13
zsesszi
köszönjük az utcsó percekbeli Jets dropot, mert ha az nincs akkor most is L lett volna:(((
számomra érthetetlen az Off stratégia. ami nekem nagyon szemet szúr tv elől is nagyon kiszámítható:
- ha Gronk elkapja, akkor egymás után csak Ő kapja a köv passzokat
- ha futunk 8-9 yardot középen, a következő tuti szinte ugyanaz a futás lesz -1-2 yardért
- ha Edelman egészséges, akkor West nem akarjuk játszatni (értem én hogy Edelman az utód, de messze van még Wes-től)
- ha hatalmas a geb@sz akkor azonnal előkerül Wes.

de a lényeg hogy a W megvan, sőt WW mert a Jetset vertük:). szombaton meg go London!
2012. 10. 22. 09:19
szeder
Tudom, hogy közellenség leszek ezzel, de ha a pats.hu szerkesztőinek van kinti kapcsolata, akkor üzenjen legyen szíves Gisellenek, hogy adja vissza (vagy engedje el) Brady tökeit! Vagy adjanak kölcsön McDanielsnek egyet! Persze tudom, hogy 2 félegészséges TE-el, lyukas O-fallal (ami mellesleg nagyon szépem tartott szerintem), 1 elkapóval (igen WW, mert Lloyd szegény.. ahhh) nagyon nehéz.
2012. 10. 22. 09:23
Lacus
igen, van abban valami amit mondasz! de Lloyd szerintem "szegény" az, hogy ennyi lehetőségből össze tudott "kalapálni" 1 yardot az nem balszerencse... kellene már egy Moss szintű mélységi ember!
2012. 10. 22. 09:24
Lacus
*szerintem nem "szegény"... bocs lemaradt :)
2012. 10. 22. 09:32
szeder
Nem csak ez alapján, hanem az eddigi meccsek alapján.. Tény, hogy 3. legjobb elkapó a csapatban, de én valahogy nem érzem, hogy futna a buli. Valószínűleg elkényeztetett Moss 2007-ben és hasonló kémiát vártam volna. My bad!
2012. 10. 22. 09:20
Lacus
Tegnap/ma nagyon dühös voltam, mikor lefeküdtem, nem részletezem, a többség gondolom látta a meccset. Ma reggel, mikor tiszta fejjel átgondoltam, arra jutottam, hogy olyan nincsen, hogy tökéletes csapat, nem szabad azt várni, hogy minden tökéletesen megy, O#, D#, special... Ha így lenne minden héten 65-0-ás meccseket néznénk, és halálra unnánk magunkat :) Mondjuk azt nem bánnám, ha a sec csak egy kicsit jobban működne, de nem vagyok telhetetlen, van egy újabb W!
2012. 10. 22. 09:24
sirgreg
Üdv!

Én azért Brady-t is Up-ba raknám, mert igaz "csak" 2 TD no INT állt a neve mellett, de sok volt a dropped passz, s 1:32-vel a vége előttől pedig, kvázi hozta a meccsett!
2012. 10. 22. 09:59
non4m3
semmiképpen nem érdemli meg az up-ot, egész meccsen az O#ünk csak árnyéka volt önmagának, beleértve TB-t is, érthetetlen hosszú passzok, üres embereket nem vesz észre...

ha mondjuk az első félidőben vagy az első 3 negyedből 2ben úgy játszik az O# ahogy az utolsó másfél percben akkor ez ma megint nem lett volna ennyire izzadságszagú, röfögő W

2012. 10. 22. 09:40
Gege8
Hát ez nem volt egy matiné. Igazából csak egy gondolat merült fel bennem. Utolsó drive, az egyenlítésért: saját 21-ről indultunk, tehát nem harcoltunk ki extra előnyt visszahordással. Passz, 15 yard, Gronk; passz 12 yard Gronk; futás 20 yard Woodhead; passz 7 yard Woodhead. 54 yard, 1:16 alatt, sebészi pontossággal, amikor a legnagyobb szükség van rá, de ezt nyilván az ellenfél védelme is tudja. Ilyenkor mégis megy. Ilyenből kellene meccsenként még 3 és a világon semmi problémánk nem lenne. Ja, meg Welkernek egy jóféle szerződés. :)
2012. 10. 22. 09:53
Arsenal
Srácok! Nem kell újra véleményt mondani a csapat Jets elleni játékáról, elég ha Ctrl+c, Ctrl+v-vel a múlt héten megfogalmazott hozzászólásokat újra felrakjátok. Semmi nem változott múlt hét óta, csak annyi, hogy óriási szerencsével megvertük a mumust. Utálom Rexet, most viszont sajnáltam, valljuk be nem érdemeltek vereséget. A gondom továbbra is az, hogy ami hibát vét a secondary az "kisdobos" hiba, ezen a szinten megengedhetetlen. Így az edzői kar velük együtt 0-a, mivel ezen nem képesek javítani hétről hétra. Én Tomot up-ba tenném, halkan megjegyzem, hogy a mélységi passzai már nem az igaziak. A rövidek és a középtávoliak még mindig parádésak, Gronk mellén a szőr is kiéget a végén neki lőtt passz nyomán. Egyébként javasom, hogy a by week alatt a secondary egyenként kapjon egy-egy gumi nőt, ezzel kelljen mindenhová, még WC-re is menniük, megtanulva mi is az az emberfogás.
2012. 10. 23. 18:21
Robcsy83
A guminős ötlet...szenzációs! :D
+1
2012. 10. 22. 09:55
crucified
Én Woodheadet és Bradyt is UP-be tenném. Woody megint fontos pillanatban tette a magáét, és Brady megint akkor volt cool, amikor kellett. Van egy olyan érzésem, hogy Brady válla sérült. Ez létezhet?
2012. 10. 22. 10:06
Tudom, "optimista" vagyok, de ha Sanchez így passzol ellenünk, mi lesz velünk a playoffban Rothlisberger, vagy akár Rivers ellenében, a Super Bowlról ne is beszéljünk, Rodgers, Eli Manning, vagy Cutler, netán Brees ellenében...
Bevallom, én már 23-13-nál temettem a csapatot. Az utolsó drive és a Ninko+Cuni páros azonban reményt adott a jövőre nézve. Seattle-ben voltunk a gödör legalján, most talán megtaláltuk az első fogódzót, hogy aztán egyre feljebb húzzuk magunkat.
Go Pats!!!
(Ja, Giselle tényleg felturbózhatná egy kicsit a férjét, úgy ül a pálya szélén, mint egy rakás...)
2012. 10. 22. 10:10
zozo692
Sziasztok!
Nagyon régen szóltam már hozzá bármely témához, de szeretnélek megkérdezni benneteket, hogy mi a francért ekézitek Loydot? Igen, az első passza az egy drop volt, de a többi ( a pass interference az elég vitatható volt) hát... A múlt héten csaknem belehalt abba, hogy egy elég reménytelen 20+-t összeszedjen. A kémia egy különös dolog, nem csak egyoldalúan a gb érdekeit kell figyelembe venni (az első TD is Gronk nagy klasszisának köszönhető). Mondok egy tökéletes passzt, mindenki emlékszik rá: SB vs Giants, 3rd és sok, azt hiszem Manningham kapta el a bal oldalon egy kb. 30x30 cm-es területre behajítva 2 sec védővel a nyakán. Na, az passz volt. TB ideges, mert érzi, hogy nem úgy megy neki, ahogy kellene, de még nagyon az elején vagyunk, sokkal jobb lesz ez. Tehát a TB UP az erős túlzás lenne.
Most a D hozta a meccset és köszönjük nekik. Eddig még senki nem forszírozta, de azért McDaniels és a Pats kapcsolatát a felmelegített töltött káposztához hasonlítanám (kvázi eddig 2 meccs ment el rajta).
Örülök, hogy WIN, és igazából az ilyen meccsek kellenek ahhoz, hogy mentálisan erősödjünk.
Még egy dolog: nem vagyok szakértő, csak élvezem a meccseket, de most lenne egy kérdésem. A múlt héten az rendben volt, hogy jobban féltünk Lynch-től, mind Russel-től, ezért védekezésben feltöltöttük az O line-t a lehető legtöbb emberrel. A Jets ellen -amikor már Greene is KO volt- miért ugyanezt csináltuk, meg sem próbáltunk az egyértelmű passz szituációkra feltölteni a back field-et DB-ekkel.. Én láttam rosszul? Talán ha kétszer volt ilyen...
2012. 10. 22. 10:19
non4m3
front7+ST hozta, én így fogalmaznék :)
2012. 10. 22. 10:28
pointer01
+1 zoz692
a TB Up szerintem is túlzás!
Amúgy a töltött káposzta jó felmelegítve, ez a kapcsolat viszont nem.
2012. 10. 22. 10:36
zozo692
pointer01
Én is erre gondoltam, csak rosszul fogalmaztam. Azt próbáltam érzékeltetni, hogy CSAK a töltött káposzta jó felmelegítve. (de az nagyon...). Visszatérve Tom-ra, a clutch play-t is beleértve 3 (!) pontot érő drive-unk volt az egész meccsen. No comment.
De mégis comment: nyertünk, de sok biztató nem volt benne.
Ettől függetlenül TB TOP3 QB ever, ha valaki véletlenül azt hinné, hogy károgok. :-)
2012. 10. 22. 11:18
pointer01
2012. 10. 22. 12:13
Pats és JMD... a felmelegített töltött káposzta nagyon jó tud lenni ;)
2012. 10. 22. 10:38
Tomk@
Sziasztok!

Ezen meccsen volt minden pozitívum, negatívum.

Kezdeném mindenki kedvencével a sec-cel. Most végre nem nyeltük be a 40+-os playeket, ott azért voltak biztató jelek, nekem leginkább Dennard játéka tetszett, de azért őt is verték meg és szedett össze fölösleges büntetést. A front7 játéka az első félidőben kifejezetten tetszetős volt, aztán a második félidőre sokkal kisebb nyomást tudtak helyezni a Jets támadóira. Az off az első félidőben szintén hozta magát, bár elég sok elejtett passz volt, aztán a második félidőben jött ami a Ravens és a Seahawks ellen is, teljesen leállt a csapat pontatlanná vált. Rossz playeket hívtak rossz volt a time management. Az O-n azt látom, hogy a 4. negyedre teljesen dekoncentrálttá válik Tommal, BB-vel együtt. Aztán amikor nagyon kellett az utolsó driveban és a hosszabbításban, újra azt mutatják amit megszoktunk/látni szeretnénk tőlük.

Ha valamiből ebből a győzelemből erőt kell meríteni. Nem tudom jó-e nekünk, hogy bukdácsolunk,mert decemberben és januárban kell jó formába kerülni, viszont a hibák nem mindig kerülnek megfelelően kijavításra.

Azért pozitívumot is írnok, focista nyelven ez egy 6 pontos mérkőzés volt, a Bills is kikapott. A következő 3 meccsünk nyerhető, ha az megvan akkor sokkal tisztábban fogunk látni az divizión belül.
2012. 10. 22. 10:42
chateautorres
A 4. negyedtől hoztuk az éves forgatókönyvet. Érthetetlen, deffenzív playhívások, beszari passzok, rosszul kivitelezett futások. Amikor javasolt lett volna futni, akkor dobás és fordítva. Az az ember érzése, hogy semmi kreativitást nem engednek maguknak a támadóink. A fülesen bemondják a figurát, és attól nem lehet eltérni, még ha minden másik támadónk meghal magányában sem. Ha ez JMD miatt van, akkor ez egy hülye.
Ami azonban reményt adhat, hogy amikor nagyon kellett, az utolsó két drive-ban láthattuk egy kicsit az igai támadósorunkat is. Viszont, sajnos csak ugyanazokra lehet számítani, mint az elmúlt években: Wes, Gronk, Hörni, Woodi és ennyi! Szerintem Lloyd szintén a JMD agyasság áldozata. Mintha valami stopper be lenne állítva, amikor neki kell dobni a labdát, mindegy milyen szitu van. Egyébként pedig hiába van szabadon, jó pozícióban, jól megjátszhatóan, akkor az előre bemondott play van a soron. Hogy JMD, Brady vagy Bill a ludas, vagy mind nem tudom, de ha így megkötik egy zseniális QB kezét, akkor továbbra is csak ilyen impotens OFF-ra számíthatunk.
2012. 10. 22. 10:46
Pupu
Furcsa hogy ha nyerünk 3 ponttal hatalmas mák..ha ugyan így kikapunk akkor szarok vagyunk..vagyis így is úgy is szarok vagyunk:)
Múlt héten az volt a baj hogy nem tudunk szoros meccset megnyerni most ez sikerült és ez se jó..
Tom kétszer elvitte a csapatot mikor kellett mezőnygól pozícióba és nem remegett meg..a védelem mikor meg kellett állítani a jets-t megtette..Nem mondom hogy jól játszottunk sőt..de most kiélezett helyzetbe higgadtak tudtunk maradni..

2012. 10. 22. 11:26
pointer01
hááát szerintem nem azt taglalják a srácok, hogy szar a mostani szoros győzelem, hanem azt, hogy hogyan lett egy ilyen meccs ennyire szoros. nem szabad megengedni, hogy mindenki ránk másszon, mert addig előfordul, hogy nem jól sül el a vége!
Go Pats
2012. 10. 22. 11:50
már Goodellt is utálom
+1
2012. 10. 22. 12:19
pointer01
még ez a név!!! :-DDD
2012. 10. 22. 10:52
pat68
A hozzászólásokat nézve lehet egyedül vagyok a véleményemmel. Szerintem a sec. a meccs legalább 60%-ban nem volt rossz, sőt időnként kifejezetten tetszetősen játszottak. Én a blicceket hiányolom. Ha elöl nagyobb lenne a nyomás, hátul is könnebb lenne a védekezés!
Brady véleményem szerint nem bízik az O falban, ezért nem megy neki úgy mint régen.
Irány London, Hajrá Pats!
2012. 10. 22. 11:12
zozo692
Egyetértek veled, ma nem volt a sec -annyira- reménytelen és azt látom, hogy a tehetség is meg van bennük, de valamiért nem nagyon működik a dolog.
Másik, TB miért nem bízik az O falban. 1 sack a meccsen, KO hit no one, semmi extra nyomás. Amennyire lehetett, megvédték. Mi kell még? Úgy nem lehet játszani, hogy nem bízik azokban, akik egész nap a hátsójukat mutogatják neki, mert akkor kiben bízzon. Nem bízik az Ofalban, nem bízik Loydban, nem bízott 85-ben (legalább is ezt írják sokan). Ez túl sok (és elvileg mindenkiben bíznia kell, aki aznap benn van a keretben). EZ HÁBORÚ, ÉS EGY HÁBORÚBAN FELTÉTLENÜL HISZEL AZOKBAN, AKIK ELŐTTED, MELLETTED ÁLLNAK, MERT CSAK ÍGY NYERHETSZ ÉS ÉLHETED TÚL AZ EGÉSZET. HA NEM BÍZOL, AKKOR MEGHALSZ.
2012. 10. 22. 10:53
DeMartino
Sziasztok Kellemes hosszú hétvégét Nektek Nagyon Jó pihenést :)

ÁÁÁÁÁááááááááááá lezsibbadtam a meccs alatt :D :D de VÉGRE W és ez az ami számít,mindenkinek voltak jó és rossz percei.de egy Randy Moss típusú WR-et szívesen látnék a bandába :D
mindenesetre jó lenne ha felgyógyulnának már végre a sérültjeink mert egyre több terheli meg a csapat szekerét és ez nem jó nagyon nem
2012. 10. 22. 11:09
norbertobaggio
Valaki nem tud valamit Wes és BB összeszolalkozásáról vagy Wes viccéről amit BB nem vett fel? Közvetitésben Ricsiék emlitették! ????
2012. 10. 22. 12:08
Stephan
Broncos meccs után Wes poénból ezt nyilatkozta a következő kérdésre:

CSNNE's Mike Felger asked Welker how it felt to come out and grab 13 balls on Sunday compared to just the three receptions he had in Week 1.

"Yeah it's kind of nice to stick it in Bill's face once in a while," Welker said with a smile and wink. "So this is definitely a good one."

Szerintem itt ezt mindenki poénra veszi, ahogy Wes is annak szánta. Azt gondolom amúgy Bill is így kezelte, a média meg felfújja a lufit, ahogy szokta.
2012. 10. 22. 11:29
tamssss
A győzelemnek örülök. A sec-ről nem beszélnék :),csak reménykedek, hogy lesz jobb). (ezt teszem már évek óta)

Amit én igazán aggasztónak látok, hogy a támadóknál semmi előremutató fejlődést nem látok (már évek óta). Hiába mondjuk, hogy milyen jó elkapóink vannak, ha csak max 15 yardban tudnak érvényesülni. Azt már sajnos jó pár PO meccs bebizonyította, hogy egy igazán jó védelem simán le tudja zárni ezt a területet és akkor mi meg vagyunk lőve. Elvileg Lloyd érkezett volna hosszú passzokra, de hiába próbálkozunk vele módszeresen (tegnap ha Brady ilyet dobott inkább rettegtem), csak nem akar működni. OK, néha hihetetlen elkapásokat művel, de eddig Ő is 10 yard környékén mutatja be ezeket. És ezek a mélységi passzok úgy nem működnek, hogy nem duplázzák a védők, ergo középen ugyanannyi ember marad a többiekre.
Ott lenne még a futás, de én a kezdeti sikerek után továbbra is úgy látom, hogy ha bajba kerülünk, akkor csak a futás nem lesz képes kirángatni minket a bajból. Annyira nem vagyunk jók benne.
És akkor megint visszakerültünk oda, hogy vannak a működő rövid passzok. Amikkel nagyon jól lehet érvényesülni az alapszakaszban, mert a csapatok fele nem "PO ready". De a többieket csak ezzel nem lehet megverni. És ha lesz PO (ezt azért én majdnem biztosra veszem), akkor ott már sokadszorra fogunk ugyanabba a folyóba lépni...
2012. 10. 22. 11:39
Maniac84
Kezdjük a pozitívumokkal. Meg kellett nyerni ezt a meccset, és ezt teljesítette a csapat, korábban amikor a Bills ellen meg fordítani kellett akkor azt is összehozták TB-ék. Ebben a szezonban eddig ez volt a 2 must win szituációnk, mindkettőből jól jöttünk ki.
A downban a 4 emberes pass rush szerintem kicsit erős. Már megint az van, hogy magyarázzuk a secondaryt. Tavaly én is folyamatason védtem a D-t meg a sec-et, de idén igen gyenge lábakon áll az a kifogás, hogy a passrush miatt olyan sec amilyen. Nagyon jó a front7-ünk a sec mégis ugyanolyan gyenge mint tavaly. Nekem áll fel a legjobban a szőr a hátamon a Fire JMD-zőktől vagy a néha előkerülő Fire BB-ző okosoktól. Ezúttal viszont azt kell hogy mondjam, hogy Fire Josh Boyer. 2009 óta okítja a csóka secünk-et, az azóta mutatott teljesítményre egyszerűen nincs kifogás. És nem mintha nem lett volna megfelelő emberanyag számára, hogy valami félig értelmese egységet összerakjon: 2007 óta 1.-2. körös DB-ink listája: Brandon Meriweather, Terrence Wheatley, Darius Butler, Devin McCourty, Ras-I Dowling,Tavon Wilson. Ez akárhogy is nézem 6! DB az első 2 körből az elmúlt 6! évből.
2012. 10. 22. 11:42
Maniac84
Chung-ot kifelejtettem :p, vele eggyütt 7 DB érkezett az első 2 körből az elmúlt 6 évben...
2012. 10. 22. 11:44
@patsponthu A tegnapi mérkőzések adataival már frissítettük a statisztikai táblázatunkat: bit.ly/UqNvN0
2012. 10. 22. 11:54
tottingetosz
off: Valaki nyomja már meg a 1000. like-ot... :)
2012. 10. 22. 12:43
Tomk@
A tippjátékban rajta van, hogy hanyadik helyen állok. :)

Szerintem ezt már sokan vártuk, hogy lássuk a helyezésünket :)
2012. 10. 23. 20:08
nosbiglem
Nem titok, én vagyok az első helyen :)
2012. 10. 23. 20:10
nosbiglem
Korán írtam, még mielőtt megnéztem volna. Visszacsúsztam a második helyre.
2012. 10. 22. 12:58
Sova doktor
Ritkán szólok hozzá (inkább a "csendes élvező" kategóriát képviselem, évek óta), de most azért csak megtenném pár gondolat erejéig. 1. Egy focimeccs nem arról szól, hogy vagyunk mi, a tökéletesek, akik az ellenfél minden rezdülését ismerjük, és van az ellenfél, a bénák gyülekezete, akik minden egyes megmozdulásunkon meglepődnek. Ebből az is következik (ahogy valaki írta), hogy nem várható el, hogy minden meccset 65-0-val nyerjünk meg, de még csak az sem, hogy mindet megnyerjük, bár persze én is ezt szeretném. 2. A mi "szar" támadójátékunk a megtett yardokban ligaelső, és passzban és futásban is top5 jelenleg. Ez azért olyan bűnrossznak talán nem nevezhető. 3. A védelmünk "rosszaságára" pedig felhívnám a figyelmet arra a kiváló cikkre, amit itt olvashattunk pár hete a védelmi filozófiákról: igen, engedett yardokban nem vagyunk jók - de mindaddig, amíg nem yardokért, hanem pontokért adják a W-t, addig ez csak arra jó, hogy károgjunk. 4. Azt se felejtsük el, hogy van nekünk egy fizetési sapkánk, benne mondjuk Bradyval, Gronk-kal, Hernandezzel - 53 sztárjátékost nem lehet megfizetni. És a Patriotsot azért szeretem-szeretjük sok-sok éve már, mert van egy brutális offense. Aki szerint annyira gyengék vagyunk, az kezdjen el mondjuk szurkolni a Kansasnak (bocsánat a Kansas-hívőktől, dehát nekik most nem nagyon megy). Szóval, továbbra is, Londonban is, Go Pats!!!
2012. 10. 22. 14:34
nosbiglem
Sova doktor: mintha, csak én szavaimat, gondolataimat írtad volna le!
2012. 10. 22. 16:54
chateautorres
Bocsi, hogy kéretlenül válaszolok, de éppen azt elemezzük, hogy az OFF-ban hihetetlen potenciál van még ma is, de egyszerűen nem jön ki belőlük. Jó lenne tudni miért görcsölnek be a végjátéknál.
Az talán egyértelmű, hogy a 4. negyedben megint érthetetlen playbook volt, ami szerintem csak edzői döntés lehet. (Aztán amikor szarba volt a haza, akkor Brady csinálhatott már bármit, megengedték neki, s ennek két szép drive lett az eredménye)
A második félidőre a Bills elleni meccset kivéve, mindig ellaposodott, kiismerhetővé vált a támadójátékunk.
Amúgy számomra olyan, mintha megtiltották volna Brady-nek a rögtönzés lehetőségét. Illetve az a feladata, hogy ne csak Gronk, Hörni és Wes kapjon labdát. De ha a többiek nem tudnak érdemben semmit hozzátenni, akkor mi lesz a későbbiekben. Marad a tavalyi hó, akkor pedig elég néhány ember tlevédekezni az ellennek. (Bár csak maradna a tavalyi hó!)
2012. 10. 22. 12:58
Firstdown
A múlt héten majd elvitt az ideg,de most valami megmagyarázhatatlan módon nagyon nyugodt voltam,elképzelni se tudtam hogy kikaphatunk. :)Bejött:)) Nem ekéznék én senkit ez az én(mi) csapatom(unk)örülök hogy győztünk.A sec-ünk néha olyan mintha az utcáról hívnának be egypár fickót játszani.:)Már többen kifejtették,de én is azt mondom hogy a rendszert kéne alkalmazni a játékosokhoz,nem a játékosokat a rendszerhez.Nehezen hiszem el hogy ennyire "fogalmatlanok" lennének.Néha(??) tanácstalannak tűnnek,mintha nem értenék a dolgot. Az O-ből szerintem hiányzik 1-2 big play,nagyon tömörülnek ellenünk,kevés helyet hagyva középen.Egypár nagy játék után lehet hogy szellősebb lenne a közepe. Na de mindegy, lényeg a w ,semmi más nem számít.:) Irány London: Sült hal,Tom Jones,délutáni tea,rossz kaja,még rosszabb idő,kib@szott Mary Poppins,LONDON.:))))
2012. 10. 22. 13:11
zo72
azért a védőfallal kapcsolatban annyit megjegyeznék, hogy a bírók nem nagyon "dobtak holdig büntetést" pedig hát volt jó pár...
Így meg nehéz nyomást gyakorolni a QB-ra.
Sanyi és Ricsi is megjegyezték ezt.
2012. 10. 22. 13:13
zo72
használható safety-t kell hozni azonnal valahonnan.
Ki van most szabadon ilyen?
2012. 10. 22. 14:02
DeMartino
Elég érdekes egy cikk :)kicsit régi,de van benne fantázia szerintem egy két bekezdésében

http://bleacherreport.com/articles/1368431-5-realistic-moves-new-england-patriots-could-make-at-nfl-trade-deadline
2012. 10. 22. 15:10
Burkus
Sziasztok! Hát iszonyú izgalmas volt!

Amit én nagy pozitívumnak láttam a Hawks elleni meccshez képest,hogy a meccs végén a kulcsszituációkban nem bénult le a csapat és Brady (mint múltkor az 1:18-nál előadott szánalmas négy kísérletnél), hanem hozták mind a két drive-ot. A vereség szerintem morálisan is nagyon rossz lett volna (a bostoni sajtó negyedik negyedbeli "collapse"-ról ír), a meccs vége így a jövőre nézve önbizalmat adhat. A két drive tisztára olyan volt, mint anno a SB-okban, amikor a végén ilyen támadás után Vinatieri berúgta győztes FG-okat.

Ettől függetlenül szerintem az offense sincs rendben főleg fejben. Lloyd-dal valahogy nincs meg kémia, hiába remek elkapó és ezáltal továbbra sincs mélységi elkapás veszély. Eddig nem vagy nagyon kevés jelét láttam Brady formahanyatlásának, de a mélységi passzok már egyértelműen nem mennek. (A Gronknak dobott első TD is elég esetleges passz volt, inkább az elkapás volt bravúr.)

JMD nem vált be és remélem, hogy nem következik be, amire mindenki számít, hogy ti. BB visszavonulás esetén ő lesz a főedző.

A védelemben a front7 nagyon össze lett rakva, gyakorlatilag most már több meccs óta ők tartják a csapatot meccsben. A sec-ről ezerszer beszéltünk, döbbenetesnek tartom, hogy egy 2008 óta tartó rossz trend miért nem változik meg, az NFL-es csapatokat ennél pragmatikusabbnak tartom. Szégyen lenne bevallani öt szezon után, hogy az elképzelés csődöt mondott? Ha SexyRexy és Sanchita nem olyan gyáva, amilyen tegnap volt a fumble után, egy 1st down-nal meglett volna nekik a meccs, ez ellen a sec. ellen nyugodtan megkockázhatták volna.

Verejtékes győzelem volt, ne legyen igazam, de az offense kezd hozzászürkülni a defense-hez, ez nem egy PO csapat, nemhogy SB contender.
2012. 10. 22. 15:32
Tomk@
Hát Burkus sok igazságot írsz. Azért bízok benne, hogy megverjük a Ramst és utána összeszedi magát a csapat. Nem várom hogy a sec ligaelit legyen, de azért több kivédekezett passznak tudnék örülni.
2012. 10. 22. 15:38
zozo692
+1 (a hozzászólás első 3/4-hez)

ettől függetlenül ez minden estre egy PO csapat. Minimum.
2012. 10. 22. 15:25
Cheater
Sziasztok!
Nm merült fel eddig, de én azt is éészrevettem (főleg az ismétlés után), hogy a zebrák kicsit ellenünk dolgoztak... LLoyd szabálytalanságát befújták, de előtte amit McCourty ellen csináltak, az meg semmi sem volt? Mind1 végül is,m megvan a W, aminek nagyon örülök, de mindenesetre furcsa volt ezt látni hazai pályán...
2012. 10. 22. 15:26
Cheater
Persze nem csak ez egy volt, hanem rengeteg holding miatt büntetlen, meg Hörni ellen a 2. is PI volt, csak nem akarom ragozni...
2012. 10. 22. 15:31
nosbiglem
2012. 10. 22. 15:49
Bruschi85
JMD megköszönheti a D#-nek és egy vacsira minimum meghívhatja őket Baby Vincenek, Ninkonak, Mayonak dupla adagot a maiért, mert amit mutatottunk playhívás terén a 2. félidő utolsó driveját és a hosszabbítást kivéve az botrányos.
Kiizzadtuk és végig szenvedtük ezt a meccset az egyetlen pozitívum a W, roppant fontos volt a csoport miatt duplán és Gost önbizalma amivel most talán újra magára talál és végre felénk billent a mérleg nyelve, amiben némi szerencse is volt.
Küzdős csoportmeccs volt, Sancsót naggyá is tettük a gyenge secondaryvel.
Menni kell tovább!

Jövő hétre jó utat a Londonba utazóknak!

A lényeg továbbra is Hajrá Pats!
2012. 10. 22. 16:09
vidragida
valaki már írta talán: ha lenne ütős pass rush, talán kisebb lenne a teher a sec-en, nem mindegy hogy a qb-nek pár másodperce van dönteni, vagy "órákig" nézelődhet...
2012. 10. 22. 16:10
vidragida
és ezt a szökdécselős bírót sem szeretném többet látni...érthetetlen döntések...
2012. 10. 22. 17:10
lipi
Tegnap innom kellett, nem tudtam nézni a meccset. Most pótoltam az ismétléssel.
Egy hatalmas köszönet a Jetsnek! Ezt a meccset nem mi nyertük, hanem ők bukták el.
Időnként nagyon nem tudom megérteni a csapatot...
Welkertől azt hiszem hivatalosan is elbúcsúzhatunk. Amint megjelent Edelman a pálya közelében, Wes már labdát sem kapott. (Igaz, amikor viszont ment felé, akkor haladtunk is a támadással.).
A sec-re elfogytak a jelzők. Ha nélkülük állna fel a védelem, szerintem fel sem tűnne senkinek. Az elkapók 5-10m-es körzetében ember nem volt...
A pass rush szintén egy nem létező fogalom. Sáncsi megvacsizhatott egy-egy szituációban, pedig a Jets Ofala nem a szilárdságáról híres. Pláne, hogy még az RT-t is kiütöttük...
A támadók csak a nevükben elitek. Olyan fogalmatlanok voltak helyenként, hogy leírni nehéz. Az előző meccs után még vacilláltam, hogy mennyire írható JMD számlájára és mennyire a sérülésekre. A meccs után úgy érzem eldőlt a kérdés. JMD sara. A Jets a liga hátsó fertályába tartozik futás ellen. Ennek ellenére sikerült olyan szar futásokat hívnunk, amivel nem tudtunk haladni. Mielőtt egy futó bemelegedett volna, már jött más a pályára. Woodyt nagyon szeretem, de nem véletlenül nem első számú futó. Mégis arra próbáltuk használni. Vereennek ment a futás, úgy lehoztuk, hogy pályára sem lépett többet. Ridleyvel nem tudom mit csináltunk, de mintha az önbizalma megingott volna...
Az Ofal jobban hasonlít egy ementálira, mint egy NFL csapatrészre. Thomas nem NFL szint. Wendel cserecenter, nem kezdő.
Lloydnak sem ez volt élete meccse.
A special team csak névleg van a pályán. (ok, DMC TD-je szép volt, de azt is a Jets baszta el...). Az egy dolog, hogy a két visszahordónk a kezdő CBnk és az nfl legjobb slot WR-e, de hogy azon kelljen imádkozni, hogy térdeljenek, mert akkor legalább a 20-ról jövünk illetve nem törik össze West, egy kicsit cinknek érzem. Meskó is összekaphatná magát lassan. Amikor 50-en túlról kell puntolnia, garantált, hogy a nettó yard nem több 30-nál...
Most először érzem azt, mióta a csapatnak szurkolok, hogy ez nem egy PO csapat. Sok-sok apróság van ami nem működik jól és ezek olyan egésszé állnak össze, ami nekem nem tetszik.
Hála a csoportunknak, így is ott leszünk a PO-ban, de nem várok sokat magunktól. Jövő héten London. Azt a meccset hozni kell. Utána a szünetben nagyon rendet kell tenni a fejekben, mert rossz úton haladunk.
Mielőtt.
Tudom, hogy megnyertük a meccset és hatalmas lépést tettünk a csoportgyőzelem felé.
Bocs, de ez így frissiben kikívánkozott belőlem. Lehet, hogy ha kicsit lehiggadok másképp fogom látni...
2012. 10. 22. 17:27
zozo692
Milyen lett volna, ha láttad volna élőben!
Egy kicsit túlzol, ez egy PO csapat minden tekintetben (akkor is, ha nem jutunk be...), de egyáltalán nem SB esélyes.
Amikor nálunk volt a labda, minden play előtt bemondta magamnak, hogy mit választunk. Kb. a 3/4-e bejött. Ha én (abszolút műkedvelő szurker) látom, akkor Ryan mit láthat?
2012. 10. 22. 17:30
Burkus
+1 Én is így látom.

Welker ügyét különösen nem értem. A bostoni elemzés pont azt emeli ki, hogy Edelman visszatérése semmit sem jelentett. 2 elkapása volt 2 yardért. Ezzel szemben WW 6 elkapást mutatott be 66 yardért. Talán a GM-nek magába kellene néznie és át kellene gondolnia ezt a Welker-Edelman ügyet. Egyszerűen más szint a két játékos. Welker nélkül szerintem már offense oldalon is nagy zűr lenne.

Ami számomra nagy pozitív meglepetés a szezonban, az Cunningham. Azt hittem, bust lesz és most már BB is mint every-down playert emlegeti. A meccset eldöntő sackben is döntő szerepe volt, ő kapta el Sanchez lábát.

A futás elleni védelem még mindig működik, de a passzvédelem egy katasztrófa. A Dustin Keller féle TD-nél Sanchita 9/10-el passzolt. Nem tudom, erre miért nem tudnak/próbálnak kitalálni valamit a csapatnál. (Hétről-hétre ugyanazt a szerencsétlenkedést látjuk, nem látom, hogy a paradigmaváltásnak akárcsak kísérlete is lenne.)

Figyeltétek, hogy Chris Johnson 195 yardot, 2 TD-t futott a Bills ellen? Mi 14 yardon tartottuk...
2012. 10. 22. 17:21
norbertobaggio
2012. 10. 22. 22:14
joe75
Ahogy Tom Brady -3 pontnál az utolsó 1 perc 30 másodpercben végigvezette a csapatot field goal távolságba az valami zseniális volt és mutatja a Pats O erejét. Viszont a védelemben a sec. egy KATASZTRÓFA volt. (Bár a SEattle ellenihez képest már mutatkozik javulás) Nagyon könnyen engedték a 20+ játékokat. Remélem ez a szoros csatában megnyert meccs átlendíti a csapatot a holtponton és ezután a szoros meccsek végre a mi javunkra dőlnek el. (Az eddigi 3 L ből legalább kettőt saját hibáiból vesztett el a csapat). De végül is a lényeg a W és az független hogy 100 ponttal vagy csak 1 ponttal nyeri meg a csapat. És inkább most jöjjenek elő a hibák mint a PO- ban (ahova remélem bekerül csapat). Mert inkább ilyen statisztikával nyerjünk SB mint a 2007-es hibátlan szezon után amikor csak egyetlen vereség volt de az a SB-n.
2012. 10. 23. 14:06
Burkus
Eddig 39 20+ yardos játékot engedett a csapat, ami a legrosszabb az egész ligában. Az járt a fejemben, hogy ilyen mutatókkal/sajtóval/szurkolói megnyilvánulásokkal milyen érzés lehet a secondarynek hétről-hétre pályára lépni? Vagy nem is érdekli őket? Én már egy görcsben lennék a helyükben. Pocsék lehet minden meccsen leégni.
2012. 10. 23. 13:54
sgabcsi
Bár nem jó amit hétről hétre látunk, de legalább nyertünk. Kicsit furcsa, hogy az elmúlt években mindig azt mondták a szakik, hogy szegény Brady mert állandó teljesítmény kényszer alatt van a védelem miatt. Idén azt mondják a szakik, hogy jobb a védelem (kivéve a sec. ami romlott), mintha Ő is begörcsölt volna. Lehet simám JMD sara az ügy, de én azt gondolom össze fogják rakni a csapatot mikorra kell. Ha 7-3 lesz a sorsdöntő meccsek előtt akkor 12-4 (szerintem az SF-HOU közül tutira verjük az egyiket otthon) az alapszakasz.
Egyébként nem tudom az NFL honlapja milyen adatokból dolgozik, de a forecast oldalukon a HOU 12-4, míg mi 11-5 el végzünk, és ha mindenkit a helyére rakunk a play off scenarionál, akkor Pats-Giant SB lesz a mi győzelmünkkel. :) Én hiszek nekik is és BB-nek is, hogy összerántják a csapatot november végére amikor igazán kell.
Hozzászólás a(z) Ups & downs - Alapszakasz 7. mérkőzés bejegyzéshez